Nee, Apple stuurt niets na. Zo had ik bij mijn iPhone (5 geloof ik) dat de simkaarthouder beschadigd was. Bij plaatsen was hij er waarschijnlijk scheef ingezet of zo (???). Niet door mij en het was minimaal, maar voor zo'n duur toestel, vond ik dat niet kunnen.
Ik twee dagen later naar Apple voor een nieuwe simkaarthouder en ik kreeg te horen dat ik de hele telefoon terug kon sturen en dan zou ik weer een nieuwe krijgen (levertijd paar weken) of dat ik zelf een simkaarthouder kon kopen (15 euro of zo). Zij konden er niets mee doen. Heel raar eigenlijk...
Ik twee dagen later naar Apple voor een nieuwe simkaarthouder en ik kreeg te horen dat ik de hele telefoon terug kon sturen en dan zou ik weer een nieuwe krijgen (levertijd paar weken) of dat ik zelf een simkaarthouder kon kopen (15 euro of zo). Zij konden er niets mee doen. Heel raar eigenlijk...
Ik ben inderdaad erg benieuwd wat Apple ermee doet... Want zelfs een telefoon die alleen open is geweest (maar bv. de kleur toch niet beviel en verder niets mee gedaan is), zou ik niet als nieuw verkocht willen krijgen... Dus controle door hun en opnieuw sealen zodat ik denk dat ik echt de eerste ben?Hulliee schreef op maandag 7 december 2020 @ 12:48:
[...]
Ja best wel erg dat dit kennelijk gewoon gebeurt. Apple gaat hem opnieuw sealen en hup de verkoop weer in?
[ Voor 7% gewijzigd door Galois op 07-12-2020 14:15 ]
1 - Mathematics is the language of nature. 2 - Everything around us can be represented and understood through numbers. 3 - If you graph the numbers of any system, patterns emerge.