InGen10 schreef op maandag 12 mei 2025 @ 16:16:
Sorry voor het schoppen van dit oude topic, maar misschien is dit nog wel leuk voor in het archief
Voor aankomende donderdag heb ik een afspraak gemaakt voor een vervangende accu voor in mijn 12 Pro, ik ben benieuwd of de afspraak net zo soepel gaat als in 2017 met mijn 6S. Het enige waar ik nog mee zit is hoe ik bereikbaar kan blijven zodra het toestel is gereset voor reparatie...
De batterijconditie en opladen tab in settings geeft al een behoorlijke tijd "service" aan. De maximumcapaciteit staat op dit moment op 81%. Ik heb dit toestel meteen na aankondiging besteld en hij is op 23 oktober 2020 bij mij geleverd dus ik mag zeker niet klagen over de accuprestaties na deze tijd.
Mijn IPhone 12 Pro heb ik Juni 2021 gekocht en pas vorig jaar (April 2024) mijn 12 Pro accu laten vervangen nadat die op 80% was en ik dus ook die "service" melding zag in instellingen. Ik heb niks gereset voor mijn telefoon, alleen "zoek mijn iphone" enz moesten uit. Je sim-kaart hou je (mits je fysieke sim hebt) dus deze kun je in een ander telefoon doen.
voor de rest moet ik er wel bij vermelden, ik had afspraak ergens eind van de dag en kon hem pas de volgende dag weer ophalen omdat ze het druk hadden. Voor mij niet groot probleem aangezien ik in Amsterdam woon, maar geen idee waar je vandaan komt maar wel iets waar je tegen aan zou kunnen lopen.
Nu een jaar verder mijn "nieuwe" batterij conditie is op 90%, dus ik ben niet zo super tevreden met de huidige batterij en ik laad hem niet anders dan normaal dus hopelijk zul jij wel een betere ervaring daarin krijgen.