• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

@evdakker @s006110 @vhal Nog bedankt voor jullie eerdere reacties! :) Zojuist de reguliere 6.1" iPhone besteld!

[ Voor 3% gewijzigd door Uniciteit op 26-11-2020 17:42 ]

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13:34
Hier is de 12 pro vandaag binnen gekomen, zometeen lekker pielen *O*

• Roos79
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 18:28
Nergenss schreef op donderdag 26 november 2020 @ 16:18:
Ik heb me pro al 2 dagen nu en wat me vooral opvalt is dat die behoorlijk zwaar is 😂
Welk toestel had je hiervoor

• ddZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-09 18:55

ddZ

Zo, eindelijk alles binnen & mijn 12 Pro in gebruik genomen :)

Wat ik me nog afvroeg: hebben jullie de 12 (Pro/ Mini) eerst nog opgeladen naar 100% of gewoon door gebruik leeg laten lopen & daarna volledig opgeladen?

• L23
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 16:32

L23

ddZ schreef op donderdag 26 november 2020 @ 19:37:
Zo, eindelijk alles binnen & mijn 12 Pro in gebruik genomen :)

Wat ik me nog afvroeg: hebben jullie de 12 (Pro/ Mini) eerst nog opgeladen naar 100% of gewoon door gebruik leeg laten lopen & daarna volledig opgeladen?
Geen van beiden, is niet goed voor de accu. iPhone gewoon gebruiken, kalibreren is niet nodig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Volkan1984
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17:20
Tartarus schreef op donderdag 26 november 2020 @ 17:30:
[...]

Welke issues bedoel je precies?
Ik heb de 12 Pro Max is en heb totaal geen issues of bugs of andere rariteiten.
Ik ook totaal geen issues. Beste telefoon ooit, weer een heel stuk beter dan de 11 Pro Max.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Woei, Apple heeft de verzending bevestigd; morgen komen beiden Mini's én hun lederen hoesjes binnen. Fun! :)

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

• Veritas
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 16-09 15:15

Veritas

concedo nulli

Heb een 12 mini gekocht. Doos zat in plastic wrap en zegel, maar het viel me op dat het toestel zelf geen enkele plastic folie meer had om het toestel te beschermen. Verder ook geen beschadigingen, maar vind het wel vreemd. Zeker omdat het scherm naar beneden ligt in het doosje had ik wel een folie verwacht. Klopt dit of heb ik een toestel dat door iemand anders is geretourneerd?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ex87
  • Laatst online: 11:49
Veritas schreef op donderdag 26 november 2020 @ 21:23:
Heb een 12 mini gekocht. Doos zat in plastic wrap en zegel, maar het viel me op dat het toestel zelf geen enkele plastic folie meer had om het toestel te beschermen. Verder ook geen beschadigingen, maar vind het wel vreemd. Zeker omdat het scherm naar beneden ligt in het doosje had ik wel een folie verwacht. Klopt dit of heb ik een toestel dat door iemand anders is geretourneerd?
hier 2x een iPhone 12: 1 mini, 1 Pro Max. Er zat bij allebei een wit stukje folie op het scherm, een soort sticker.

• koenvn
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 29-12-2022
Mijn iPhone mini deed het prima, behalve dat de knop aan de zijkant niet klikt, en je hem hard in moet drukken. Inmiddels door Apple vervangen.

• Dennisweb
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 18:22
Veritas schreef op donderdag 26 november 2020 @ 21:23:
Er hoort een grote witte sticker op het scherm te zitten die je eraf kan trekken. En bij Apple ligt de iPhone altijd met het scherm naar boven en niet naar onder. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nachtapotheker
  • Laatst online: 13:34
Dennisweb schreef op donderdag 26 november 2020 @ 23:02:
[...]

Er hoort een grote witte sticker op het scherm te zitten die je eraf kan trekken. En bij Apple ligt de iPhone altijd met het scherm naar boven en niet naar onder. ;)
Ik vraag me af of dat nog zo is, hier lag hij met het scherm naar beneden, wel met de witte sticker :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennisweb
Nachtapotheker schreef op donderdag 26 november 2020 @ 23:20:
[...]

Ik vraag me af of dat nog zo is, hier lag hij met het scherm naar beneden, wel met de witte sticker :)
Daar heb je gelijk in. Mijn fout. Maar die witte sticker hoort er zeker op.

• Nergenss
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 11-04-2024
Roos79 schreef op donderdag 26 november 2020 @ 19:16:
[...]

Welk toestel had je hiervoor
Pixel 3, was klein en voelde ook goedkoop aan maar was wel een uitstekende telefoon voor zijn prijs..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Sinds drie dagen een MagSafe Charger. En hoewel het een leuke feature is, ga ik het dingetje niet gebruiken. Het enige moment wanneer ik m’n iPhone oplaadt is naast het bed. En dan is er geen verschil tussen een kabel aan 18W of de MagSafe aan m’n iPhone.

Ik zet hem zo maar even op V&A. :)

EV3 GT LR  iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2

Acties:
  • +1 Henk 'm!
THE_BASE schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 06:37:
Sinds drie dagen een MagSafe Charger.
Ik heb er nog geenéén van dichtbij gezien, maar kan mij niet echt een usercase bedenken waarin het super handig is. De enige goede reden van het bestaan dat ik kan bedenken is dat Apple van de lightning-ingang af wil en dit de laatste stap is naar een volledig gesloten device.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grin
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 18:05

Grin

Ride si sapis.

Ik begrijp dat draadloos snelladen ook niet zo. Heb zo'n MagSafe lader gekocht maar ik leg hem eigenlijk altijd op m'n reguliere draadloze laadstation van 7,5 Watt. Als ik wil snelladen dan wil ik echt snelladen en heb ik elke procent nodig die ik krijgen kan, en dus pak je dan een kabel en de 20 Watt lader. Bij het reguliere laden heb ik alle tijd en boeit mij die 15 Watt totaal niet. Ik heb zelfs liever dat hij het wat rustiger aan doet en minder warm wordt, lijkt mij beter voor de batterij/telefoon. Want hij wordt behoorlijk warm met de MagSafe lader...

NewsBlur || My Fujifilm gear

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Grin schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 09:06:
Ik begrijp dat draadloos snelladen ook niet zo. Heb zo'n MagSafe lader gekocht maar ik leg hem eigenlijk altijd op m'n reguliere draadloze laadstation van 7,5 Watt. Als ik wil snelladen dan wil ik echt snelladen en heb ik elke procent nodig die ik krijgen kan, en dus pak je dan een kabel en de 20 Watt lader. Bij het reguliere laden heb ik alle tijd en boeit mij die 15 Watt totaal niet. Ik heb zelfs liever dat hij het wat rustiger aan doet en minder warm wordt, lijkt mij beter voor de batterij/telefoon. Want hij wordt behoorlijk warm met de MagSafe lader...
Precies. Werd ook erg warm. Bovendien wil ik geen ronde ring op m’n Leather Case.

Zolang het kan plug ik wel een kabeltje in m’n iPhone. Mocht er toch iemand interesse hebben, hij is beschikbaar.

EV3 GT LR  iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grin
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 18:05

Grin

Ride si sapis.

@THE_BASE Ah een leather case, hoe bavalt die dichte onderkant van de hoesje, dus die lip aan de onderkant van de telefoon waar je ook omhoog swiped. Dat lijkt mij echt waardeloos, vandaar dat ik nog de plastic case heb...

Hoor graag je ervaring :Y

[ Voor 10% gewijzigd door Grin op 27-11-2020 09:22 ]

NewsBlur || My Fujifilm gear

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 17:29
Dennisdn schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 06:42:
[...]

Ik heb er nog geenéén van dichtbij gezien, maar kan mij niet echt een usercase bedenken waarin het super handig is. De enige goede reden van het bestaan dat ik kan bedenken is dat Apple van de lightning-ingang af wil en dit de laatste stap is naar een volledig gesloten device.
Dit denk ik ook. Het voegt mijn inziens nu ook weinig toe aan de keuze laden met kabel of draadloos laden. Ik laat eigenlijk altijd draadloos op mijn nachtkastje. Als ik wel tussentijds meer prik nodig heb pak ik de lader + kabel. Hetzelfde als @Grin ook al aanhaalt.

Ik vind de magsafe verder wel interessant m.b.t. accessoires voor de toekomst. Bv telefoonhouders, walletcases of draadloze batterycase zo groot als de wallet etc.

©2004

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Grin schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 09:20:
@THE_BASE Ah een leather case, hoe bavalt die dichte onderkant van de hoesje, dus die lip aan de onderkant van de telefoon waar je ook omhoog swiped. Dat lijkt mij echt waardeloos, vandaar dat ik nog de plastic case heb...

Hoor graag je ervaring :Y
Ervaringen over bescherming van je iPhone worden hier gedeeld.

Maar in het kort: voorheen had ik een case voor IPhone 11 Pro met een open onderkant. Nu dus een gesloten onderkant. Ik heb er geen last van, maar geopend was wellicht prettiger geweest. Maar het stoort me zeker niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
hk12nl schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 09:28:
[...]

Ik vind de magsafe verder wel interessant m.b.t. accessoires voor de toekomst. Bv draadloze batterycase zo groot als de wallet etc.
Dat zou zeker een mooie toepassing zijn. Maar ben bang dat dat voorlopig niet echt op gaat schieten. Hooguit om voor super-nood een paar procent erin te krijgen.

Zelf heb ik namelijk deze draadloze bank van Xtorm. Geen goedkope meuk en een vermogen van 8000 mAh. Maar toch nét 1x een iPhone12Pro vol kunnen laden. Terwijl de bank zelf zo groot is als ongeveer 2 iPhone12's boven op elkaar. Dus voordat er een noemenswaardige lading te proppen is in een Magsave-wallet-formaat, zijn we wel even verder.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zqrEMG_sL1FTo18C4yAIbBqH-us=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/7YHAL6xSKb19X0wRSM2ekkxC.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miggell
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17-09 20:24
Tartarus schreef op donderdag 26 november 2020 @ 17:31:
[...]

Ik ben van de 7 Plus naar de 12 Pro Max overgestapt. Echt letterlijk alles is beter en mooier. Wat wil je precies weten?
Was vooral benieuwd naar ervaringen.
Heb inmiddels de knoop ook doorgehakt dat ik hem ook ga bestellen.
Dus dank voor de reacties hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ls789
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 17-09 23:31
heeft iemand nog last van het touchscreen op de mini :( na de update (waarbij een fix is doorgevoerd) heb ik nog steeds veel problemen in het volgende scenario:

Ik werk achter mijn laptop/pc en mijn telefoon ligt dan plat op mijn bureau. Ik wil dan de telefoon unlocken met mijn duim (ik raak de telefoon enkel aan op het scherm), dit werkt gewoonweg niet. Ik swipe 100x omhoog en er gebeurd helaas niets, zodra ik met mijn andere hand met mijn vinger de zijkant van de telefoon aanraak werkt het meteen.

Ik heb geen hoesje, enkel een screenprotector.

iemand anders met dit probleem ook? ik heb er een video van gemaakt.. misschien toch maar eens met apple contact opnemen

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18:40

vhal

ಠ_ಠ

Sinds gisteren ben ik na jaren Android te hebben gebruikt, overgestapt naar iOS. Het is even wennen maar eigenlijk voelt alles begrijpelijk aan. FaceID vind ik wel erg fijn werken maar helaas werkt dit niet helemaal lekker met mondmaskers die ik beroepsmatig draag. De ‘cheat’ met een halve masker laten scannen is ook een beetje hit or miss. Maar goed, dit wist ik ook wel van tevoren en even snel een code invullen voldoet ook wel en thuis is het helemaal een non-issue.

Voorheen had ik een Samsung S6 dus eigenlijk kan je wel zeggen dat dit wel een behoorlijke upgrade is :+ Het scherm vinden sommige wat gelig qua temperatuur als Truetone aan staat. Zonder vind ik het scherm eigenlijk te blauw, het doet mij dan denken aan de slecht afgestelde OLED TV’s die je in een random huiskamer ziet staan. Wat ‘geliger’ kijkt dan een stuk rustiger en op een gegeven moment weet je niet meer beter tot je scherm ziet van een oudere telefoon of van een ander persoon.

Waar ik wel blij mee ben is de camera, dit is wel een behoorlijke upgrade tov mijn oude S6. Alleen de gevoeligheid voor flares is wel een dingetje om rekening mee te houden. Gelukkig is het vrij eenvoudig om de meeste flares weg te retoucheren met Snapseed.

Overigens heb ik een blauwe 12 met een gelepaprika leren hoes :P

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CDCh8X9h_Y4bmLu-paMEAgdsKQI=/234x176/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/xkzh0UJ8kPzgPOxIyem03xLh.jpg?f=fotoalbum_medium

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dust419
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-02 13:08
vhal schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 11:28:
Sinds gisteren ben ik na jaren Android te hebben gebruikt, overgestapt naar iOS. Het is even wennen maar eigenlijk voelt alles begrijpelijk aan. FaceID vind ik wel erg fijn werken maar helaas werkt dit niet helemaal lekker met mondmaskers die ik beroepsmatig draag. De ‘cheat’ met een halve masker laten scannen is ook een beetje hit or miss. Maar goed, dit wist ik ook wel van tevoren en even snel een code invullen voldoet ook wel en thuis is het helemaal een non-issue.

Voorheen had ik een Samsung S6 dus eigenlijk kan je wel zeggen dat dit wel een behoorlijke upgrade is :+ Het scherm vinden sommige wat gelig qua temperatuur als Truetone aan staat. Zonder vind ik het scherm eigenlijk te blauw, het doet mij dan denken aan de slecht afgestelde OLED TV’s die je in een random huiskamer ziet staan. Wat ‘geliger’ kijkt dan een stuk rustiger en op een gegeven moment weet je niet meer beter tot je scherm ziet van een oudere telefoon of van een ander persoon.

Waar ik wel blij mee ben is de camera, dit is wel een behoorlijke upgrade tov mijn oude S6. Alleen de gevoeligheid voor flares is wel een dingetje om rekening mee te houden. Gelukkig is het vrij eenvoudig om de meeste flares weg te retoucheren met Snapseed.

Overigens heb ik een blauwe 12 met een gelepaprika leren hoes :P

[Afbeelding]
Die case heb ik ook.... is gewoon de mooiste case die Apple heeft, mits je van een opvallende kleur houdt ;)

[ Voor 6% gewijzigd door dust419 op 27-11-2020 12:57 ]

Another one bites the DUST

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Of-Aaargh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 06:39
dust419 schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 12:55:
[...]

Die case heb ik ook.... is gewoon de mooiste case die Apple heeft, mits je van een opvallende kleur houdt ;)
En als je niet van een opvallende kleur houdt, heeft Apple dezelfde case in gedekte kleuren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinan10
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 14:34
ls789 schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 11:09:
heeft iemand nog last van het touchscreen op de mini :( na de update (waarbij een fix is doorgevoerd) heb ik nog steeds veel problemen in het volgende scenario:

Ik werk achter mijn laptop/pc en mijn telefoon ligt dan plat op mijn bureau. Ik wil dan de telefoon unlocken met mijn duim (ik raak de telefoon enkel aan op het scherm), dit werkt gewoonweg niet. Ik swipe 100x omhoog en er gebeurd helaas niets, zodra ik met mijn andere hand met mijn vinger de zijkant van de telefoon aanraak werkt het meteen.

Ik heb geen hoesje, enkel een screenprotector.

iemand anders met dit probleem ook? ik heb er een video van gemaakt.. misschien toch maar eens met apple contact opnemen
Misschien ligt het aan je screenprotector

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ddZ

ddZ

Mijn 12 Pro voor de eerste keer 100% opgeladen, maar het batterij-icoontje blijft gelijk (die bliksem erdoor heen). Anderen ook al eens gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roy Tollenaar
  • Registratie: Januari 2018
  • Nu online
ddZ schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 15:21:
Mijn 12 Pro voor de eerste keer 100% opgeladen, maar het batterij-icoontje blijft gelijk (die bliksem erdoor heen). Anderen ook al eens gehad?
Dat is toch gewoon normaal? Hij is dan 100% en aangesloten op een externe stroombron.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mar.tin
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18:39
[verwijderd]

[ Voor 87% gewijzigd door Mar.tin op 28-07-2022 10:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ddZ

ddZ

Roy Tollenaar schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 15:23:
[...]

Dat is toch gewoon normaal? Hij is dan 100% en aangesloten op een externe stroombron.
Ik meende dat het icoontje bij 100% hoort te veranderen. Dat was eigenlijk mijn vraag. Stom eigenlijk, kan me totaal niet voor de geest halen hoe het er in die zin uitzag op de 7 Plus.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SgtElPotato
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 17:52
ddZ schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 15:26:
[...]

Ik meende dat het icoontje bij 100% hoort te veranderen. Dat was eigenlijk mijn vraag. Stom eigenlijk, kan me totaal niet voor de geest halen hoe het er in die zin uitzag op de 7 Plus.
Nee dat is sinds iOS 13 al verandert. Je ziet nu een groen icoontje als ie aan het laden is, uit de lader wordt ie weer wit :)

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ddZ

ddZ

SgtElPotato schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 15:34:
[...]

Nee dat is sinds iOS 13 al verandert. Je ziet nu een groen icoontje als ie aan het laden is, uit de lader wordt ie weer wit :)
Oké, thanks voor de uitleg. Wel mag dat hij nu al een flink tijdje zo blijft staan, ondanks de 100% opgeladen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SgtElPotato
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 17:52
ddZ schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 15:52:
[...]

Oké, thanks voor de uitleg. Wel mag dat hij nu al een flink tijdje zo blijft staan, ondanks de 100% opgeladen.
Maar hij zit nog wel in de lader? Dan zal dat icoontje er inderdaad blijven staan. Zodra je hem loskoppelt gaat ie weer terug naar 'normaal'.

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ls789
  • Laatst online: 17-09 23:31
Sinan10 schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 13:36:
[...]

Misschien ligt het aan je screenprotector
hmm, zou niet moeten mogen toch? is gewoon van Belkin.. verkoopt Apple zelf.

Heb ondertussen een afspraak staan bij de Genius bar.. telefonisch vandaag super veel toubleshooting gedaan

1. Hard reset + backup restore , probleem blijft
2. Hard reset zonder backup restore, probleem blijft
3. Diagnose op afstand gaf geen helderheid.

Wat wel grappig is.. indien mijn telefoon plat op de tafel ligt reageert mijn telefoon amper met het omhoog swipen van mijn duim (makkelijk te reproduceren). Indien de lader erin zit werkt het naar behoren... dit kreeg ik aan de telefoon als tip om te testen. Hij had er vervolgens geen verklaring voor maar vreemd vond ik het wel.

Ze gaan bij de geniusbar denk niks spannends vinden, wellicht kunnen ze een serieuze case richting een software team sturen ofzo? mijn vriendin heeft dit probleem ook en een collega idem dito... lijkt mij toch echt softwarematig

Acties:
  • 0 Henk 'm!
THE_BASE schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 06:37:
Sinds drie dagen een MagSafe Charger. En hoewel het een leuke feature is, ga ik het dingetje niet gebruiken. Het enige moment wanneer ik m’n iPhone oplaadt is naast het bed. En dan is er geen verschil tussen een kabel aan 18W of de MagSafe aan m’n iPhone.

Ik zet hem zo maar even op V&A. :)
Snel kwijt? Of nog niet geplaatst?
Want ik zie hem niet :)

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Donstil schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 17:08:
[...]

Snel kwijt? Of nog niet geplaatst?
Want ik zie hem niet :)
Heel snel kwijt aan een zeer vriendelijke Tweaker.

[ Voor 15% gewijzigd door THE_BASE op 27-11-2020 17:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
5G presteert duidelijk beter dan 4G hier. Had met de getemperde verwachtingen er niet veel van verwacht, maar in de eerste test meteen 330 down. Wel een teleurstellende 20 up. En dat was terwijl de telefoon al m’n apps nog aan het downloaden was :P Latency van 28ms was dan weer niet spectaculair laag.

Ik mis 3D Touch toch wel meteen. Het is duidelijk trager zonder en dat je enkel op de spatiebalk je cursor kan verplaatsen is ook jammer, doch geen ramp; dat zal vooral enorm wennen zijn.

Het formaat van de Mini is echt dik superieur over de X trouwens, damn :P Ben hier erg blij mee tot dusver. Zit nog te tobben over de kleur.

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!
WhatsappHack schreef op zaterdag 28 november 2020 @ 01:57:

Het formaat van de Mini is echt dik superieur
Heb de Mini gister voor het eerst in real life ontmoet. Nu weet ik bijna zeker dat ik wel een beetje spijt heb van de 12Pro. Wat een blok steen is dat vergeleken bij de Mini. Al even zitten kijken maar ik val net buiten de december-ruilactie van Apple en Amac geeft op de calculator op de site maar 700en-een-beetje voor een 12Pro. Dus ik hou het een jaartje vol en hoop voor volgend jaar op een Mini Pro. Want dat vond ik het enige nadeeltje toen ik de Mini in de hand had, hij voelt een stukje minder premium door het materiaal van de behuizing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 18:41
Dennisdn schreef op zaterdag 28 november 2020 @ 06:39:
[...]

Heb de Mini gister voor het eerst in real life ontmoet. Nu weet ik bijna zeker dat ik wel een beetje spijt heb van de 12Pro. Wat een blok steen is dat vergeleken bij de Mini. Al even zitten kijken maar ik val net buiten de december-ruilactie van Apple en Amac geeft op de calculator op de site maar 700en-een-beetje voor een 12Pro. Dus ik hou het een jaartje vol en hoop voor volgend jaar op een Mini Pro. Want dat vond ik het enige nadeeltje toen ik de Mini in de hand had, hij voelt een stukje minder premium door het materiaal van de behuizing.
Het is een schitterend device. Bij mij voelde het na de Pro en Pro Max juist andersom, net speelgoed in je handen, terwijl dat natuurlijk absoluut niet zo is. Kwestie van wennen weer denk ik maar dan.

Het is weer September 2025 :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pdavie2311
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 15:20

pdavie2311

Live life to the fullest..

Doe mij ook maar het premium en wat meer gewicht van de Pro. Schitterend device! Echt een plaatje!

“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jaymone schreef op zaterdag 28 november 2020 @ 07:35:
[...]

Het is een schitterend device. Bij mij voelde het na de Pro en Pro Max juist andersom, net speelgoed in je handen, terwijl dat natuurlijk absoluut niet zo is. Kwestie van wennen weer denk ik maar dan.
Ik denk dat we hetzelfde bedoelen. De Mini voelt wat goedkoop vergeleken bij de Pro.
Als ze volgend jaar komen met een Mini Pro dan ruil ik mijn gewone Pro meteen in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Ik vind sowieso het uiterlijk van de niet pro’s echt een wereld van verschil. En dat alleen door de kleuren en de glanzende bezels.

Blij dat ik toch voor een iPhone 12 Pro Graphite heb gekozen, het grotere scherm (na een 11 Pro) went na een dag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Redondo1982
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 18:11
THE_BASE schreef op zaterdag 28 november 2020 @ 08:59:
Ik vind sowieso het uiterlijk van de niet pro’s echt een wereld van verschil. En dat alleen door de kleuren en de glanzende bezels.

Blij dat ik toch voor een iPhone 12 Pro Graphite heb gekozen, het grotere scherm (na een 11 Pro) went na een dag.
Zoveel mensen zoveel wensen. Ik ben juist blij dat er een Mini kwam die tegen de Pro aanschurkt qua specs, maar die nog wel handzaam is voor mij met de kleine handjes die ik bezit. Bovendien draag ik mijn foon altijd in de broekzak en ik kreeg met mijn strakkere kledingstijl hier steeds grotere problemen mee. Ik heb altijd alle topmodellen gehad, maar sinds dit jaar dus de keus voor de Mini gemaakt. De Pro zijkanten zien er inderdaad mooier uit, vooral goud (ook smaak hè). De Grafiet vind ik daarintegn weer zo basic, maar is wel safe qua keus. Maarja, het is allemaal maar voor de eerste keer dat je een doos opent. Hierna doet 99% een hoesje erom en dan zie je er niks meer van muv die lelijke doorzichtige hoesjes. Zo zie je maar, alles is smaak met soms de keus voor comfort en bijbehorend gebruik ;)

I don't have dreams, I have goals!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
Dennisdn schreef op zaterdag 28 november 2020 @ 08:28:
[...]

Ik denk dat we hetzelfde bedoelen. De Mini voelt wat goedkoop vergeleken bij de Pro.
Als ze volgend jaar komen met een Mini Pro dan ruil ik mijn gewone Pro meteen in.
Precies, iets meer body en gewicht mag ook wel. Beleving is in mijn optiek net zo belangrijk als device zelf, helemaal als we het over dit soort bedragen hebben. Ben zeker benieuwd wat Apple volgend jaar allemaal gaat doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• epoman
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Jaymone schreef op zaterdag 28 november 2020 @ 09:49:
[...]

Precies, iets meer body en gewicht mag ook wel. Beleving is in mijn optiek net zo belangrijk als device zelf, helemaal als we het over dit soort bedragen hebben. Ben zeker benieuwd wat Apple volgend jaar allemaal gaat doen.
Dat gewicht vond ik aanvankelijk ook wel aardig, maar hier was de beleving na een 8 Plus en een 11 dat ik het gewoon lomp grote en zware apparaten begon te vinden. Was me constant bewust van de aanwezigheid ervan, ook als 't in jas of broek zat. Daar was ik even klaar mee. Nu weer een licht en compact toestel, kijken hoe lang dat goed gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18:40

vhal

ಠ_ಠ

Ik ben toch wel tevreden met de huidige accuduur van mijn 12, voor zover je er na twee dagen iets over kan zeggen. Gisteren ging hij rond 6.00 van de lader, inmiddels heb ik nog een kleine 30% aan capaciteit over. 4G/Wi-Fi staat standaard aan behalve tijdens de nacht, schermtijd zit zo rond de 5 uur met normaal gebruik (safari, camera, telefoon, wat aanklooien en enkele apps installeren )

Ter vergelijking, mijn oude Samsung S6 moest ik drie keer per dag opladen :+

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
epoman schreef op zaterdag 28 november 2020 @ 09:59:
[...]

Dat gewicht vond ik aanvankelijk ook wel aardig, maar hier was de beleving na een 8 Plus en een 11 dat ik het gewoon lomp grote en zware apparaten begon te vinden. Was me constant bewust van de aanwezigheid ervan, ook als 't in jas of broek zat. Daar was ik even klaar mee. Nu weer een licht en compact toestel, kijken hoe lang dat goed gaat.
Waar stopt het ook: Nano, Mini, Medium, Max, Max XXL. “Vroeger” was het makkelijker met 1 model

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
Jaymone schreef op zaterdag 28 november 2020 @ 10:12:
[...]

Waar stopt het ook: Nano, Mini, Medium, Max, Max XXL. “Vroeger” was het makkelijker met 1 model
de Nano hebben we al; de iPhone 12 Pro Max also known as the iPad Nano :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jaymone
_Bailey_ schreef op zaterdag 28 november 2020 @ 10:16:
[...]

Haha :) Max blijft een superieur device d:)b

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• epoman
  • Niet online
[...]

Er was daarvóór juist wel weer veel keuze, maar toen was schermformaat nog iets minder relevant ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
[...]

Ach, beter als de nummertjes van vroeger. Toen moest je kiezen uit 3210, 3310, 6110 of 8810 :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• n3z
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 13:33

n3z

Ik heb nu de 12 mini een aantal weken in gebruik. Hier mijn ervaring:

- Perfecte grootte voor mij. Ik kom van een xs max en was toch iets huiverig dat het niet te klein zou zijn. Maar. Ik ben er al helemaal aan gewend en het is een genot om niet een baksteen bij je te hebben. Thuis pak ik de iPad/laptop erbij als ik behoefte heb aan een groot scherm.

- batterij is voldoende. Zoals ik zei ik kom van een xs max en die heeft ongeveer dezelfde accuduur wat voor mij voldoende is. Thuis heb ik altijd een lader bij de hand en in mijn tas zit er een powerbank in geval van nood.

- camera is belachelijk goed. Ik blijf mij verbazen over de vooruitgang in twee jaar tijd. Als iemand mij 5 jaar geleden night mode had laten zien dan had ik het niet geloofd. Ook 4K HDR video opnemen is vrij indrukwekkend.

Al met al ben ik erg tevreden en ga ik nooit meer terug naar een grotere telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bioflap
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 09-09 09:07
[...]

Ik heb de 12 Pro, mijn vrouw de 12 Mini en beide met een Apple Leather case er omheen, merk je er helemaal niets meer van. De 12 Mini is dan net zo premium als de 12 Pro. Ik heb zelf grote handen, maar ik vind de 12 Mini echt geweldig qua formaat.

Misschien is er wel iemand met een 12 Mini die wil "upgraden", dan heb je hem alsnog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superpolm
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 17-09 15:28
als ik gebeld word op mn iphone dan gaat ie op mn imac ook af, hoe kan ik dit uitzetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• epoman
  • Niet online
superpolm schreef op zaterdag 28 november 2020 @ 13:25:
als ik gebeld word op mn iphone dan gaat ie op mn imac ook af, hoe kan ik dit uitzetten?
Instellingen>telefoon>bel via andere apparaten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superpolm
  • Laatst online: 17-09 15:28
epoman schreef op zaterdag 28 november 2020 @ 13:35:
[...]

Instellingen>telefoon>bel via andere apparaten
top :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinan10
fsfikke schreef op maandag 23 november 2020 @ 19:56:
Vandaag de Belkin MagSafe houder binnen gekregen. Hij houdt de iPhone op zich goed vast, maar extreem sterk is het niet. Een flinke noodrem icm het gewicht van de Max zal de magneet waarschijnlijk niet houden, maar dat deed mijn AliExpress houdertje ook al niet :p

[Afbeelding]
Gebruik je hem nog anders wil ik het best overkopen van je? Moet nog twee weken wachten pfff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Sinan10 schreef op zaterdag 28 november 2020 @ 15:13:
[...]

Gebruik je hem nog anders wil ik het best overkopen van je? Moet nog twee weken wachten pfff
Nee ik gebruik hem, inmiddels meerdere ritjes mee gedaan en erg tevreden :) De iPhone zit stevig in de houder en flink optrekken of afremmen geeft vooralsnog helemaal geen problemen.

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Ik snap wat je bedoelt. Ik ben ook heel erg fan van RVS-behuizingen; maar aan de andere kant: op m'n X en ook op de Pro is het enkel een rand en de rest is 100% glas. :+ Dat stukje aluminium: ehhh. Daarnaast: om de Mini kan je met gemak een hoesje doen zonder er last van te hebben. M'n X vond ik al bulky, maar met hoesje was het niet te doen. Die heb ik dan ook altijd zonder hoesje gebruikt (met 'screen'protector op voor- en achterkant). De Mini ligt ook lekkerder in de hand zonder hoesje uiteraard. Alles is beter zonder hoesje. Maar hier is het een stuk minder groot probleem en dan is ie wel beschermd; en dan merk je niet of het RVS of aluminium is, dusja.. :P Naja :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sinan10
fsfikke schreef op zaterdag 28 november 2020 @ 16:50:
[...]

Nee ik gebruik hem, inmiddels meerdere ritjes mee gedaan en erg tevreden :) De iPhone zit stevig in de houder en flink optrekken of afremmen geeft vooralsnog helemaal geen problemen.
Ahh jammer voor mij, veel plezier ermee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ddZ

ddZ

Eerder in dit topic vroeg ik jullie advies over een draadloze oplader. Vooralsnog niets in huis gehaald, maar je leest nu toch wel de nodige berichten dat de 12-serie niet goed/ tot niet oplaad met bestaande draadloze opladers, waaronder de Nomad Base Pro. Hoe is jullie ervaring?

[ Voor 11% gewijzigd door ddZ op 28-11-2020 19:33 . Reden: Extra url toegevoegd ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iMode
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 17:13
ddZ schreef op zaterdag 28 november 2020 @ 19:24:
Eerder in dit topic vroeg ik jullie advies over een draadloze oplader. Vooralsnog niets in huis gehaald, maar je leest nu toch wel de nodige berichten dat de 12-serie niet goed/ tot niet oplaad met bestaande draadloze opladers, waaronder de Nomad Base Pro. Hoe is jullie ervaring?
Ik heb in mijn nachtkastje 2 draadloze Ikea opladers zitten, echter komt het veel voor dat in de ochtend mijn iPhone 12 niet of niet geheel is opgeladen. Je moet hem echt heel precies neer leggen lijkt het.. Daarom een MagSafe lader besteld, die is toevallig vandaag binnen gekomen d:)b

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Mijn 12 Mini laadt prima op op m'n Anker Qi-pad dat ik al een jaar of 3 heb. In de auto een handsfree houdertje met Qi, daar doet ie het ook op; al heb ik hem daar nog niet heel erg veel in gehad om te zien hoe ie over lange periode presteert.

[ Voor 9% gewijzigd door WhatsappHack op 28-11-2020 20:14 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CarolV
  • Registratie: September 2017
  • Niet online
_Bailey_ schreef op zaterdag 28 november 2020 @ 10:16:
[...]

Echt hè????
Pfffff wat een ding is toch niet te doen in Daily life?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vanaalten
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13:29
@ddZ , naast een magsafe enkel ervaring met de qi-lader die in de auto ingebouwd zit (Hyundai Kona). En dat werkt tot nog toe (2 keer geprobeerd) probleemloos.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Of-Aaargh
Gemengde ervaringen. Met mijn Anker lader waarop de XS en mijn Galaxy Note zonder problemen laadde, moet ik heel precies kijken waar ik mijn 12 mini leg. En dan nog komt het incidenteel voor dat ik 's ochtends ontdek dat hij 's nachts halverwege gestopt is met laden. Met mijn Samsung lader, en met de draadloze lader in de Mini (auto) geen problemen. Dus ja, draadloos laden is wat gevoeliger voor verkeerde plaatsing dan andere telefoons.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HGHK
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 30-10-2024
Anderhalf jaar geleden een draadloze oplader gekocht bij de Action. Werkt voor de iPhone 12 ook perfect!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Hier zo'n staande draadloze oplader van Samsung (die ook alweer een paar jaar oud is) en werkt ook gewoon goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flexje
  • Laatst online: 15-09 23:12

flexje

got-father

Ik heb een iphone 12 pro en ik word he-le-maal gek van lensflares op fotos en in video’s. Iemand anders ook last van?

"Try not to become a man of success but rather to become a man of value..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!
flexje schreef op zaterdag 28 november 2020 @ 21:42:
Ik heb een iphone 12 pro en ik word he-le-maal gek van lensflares op fotos en in video’s. Iemand anders ook last van?
Je bedoelt van die groene puntjes/plekken? Zo ja, dan ja op m'n Mini. Al had ik dat met de X ook, maar dan minder.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Nee ik heb er geen last van, was op de 11 generatie ook wel een dingetje maar ook daar had ik het nooit echt. Altijd geleerd niet tegen licht in te fotograferen dus dat zal er nog wel in zitten ofz.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!
evdakker schreef op zaterdag 28 november 2020 @ 20:34:
[...]

Gemengde ervaringen. Met mijn Anker lader waarop de XS en mijn Galaxy Note zonder problemen laadde, moet ik heel precies kijken waar ik mijn 12 mini leg. En dan nog komt het incidenteel voor dat ik 's ochtends ontdek dat hij 's nachts halverwege gestopt is met laden. Met mijn Samsung lader, en met de draadloze lader in de Mini (auto) geen problemen. Dus ja, draadloos laden is wat gevoeliger voor verkeerde plaatsing dan andere telefoons.
Halverwege of bij 80%?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
Hier met de gewone 12 nog geen keer last van gehad.

©2004

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hk12nl
Ik heb er 1 van Peel naast mijn bed liggen en 0 problemen mee. Gaat hetzelfde als met mijn iPhone X. Met en zonder case geen problemen :)

©2004

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Of-Aaargh
Geen peil op te trekken. In elk geval bij minder dan 80%, het heeft niet te maken met geoptimaliseerd opladen.
Heel goed opletten hoe je de telefoon legt helpt wel. De XS en andere telefoons kon ik gewoon achteloos op de lader leggen, de 12 Mini lijkt veel er veel gevoeliger voor dat de spoelen precies gelijk moeten liggen. Bijna alsof ie ontworpen is om een magsafe lader te moeten gebruiken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flexje
  • Laatst online: 15-09 23:12

flexje

got-father

WhatsappHack schreef op zaterdag 28 november 2020 @ 22:30:
[...]

Je bedoelt van die groene puntjes/plekken? Zo ja, dan ja op m'n Mini. Al had ik dat met de X ook, maar dan minder.
Ook, ook met "ghosting". Ik probeer later even wat voorbeeldjes te posten

"Try not to become a man of success but rather to become a man of value..."

Acties:
  • +1 Henk 'm!
evdakker schreef op zondag 29 november 2020 @ 10:31:
[...]

Geen peil op te trekken. In elk geval bij minder dan 80%, het heeft niet te maken met geoptimaliseerd opladen.
Heel goed opletten hoe je de telefoon legt helpt wel. De XS en andere telefoons kon ik gewoon achteloos op de lader leggen, de 12 Mini lijkt veel er veel gevoeliger voor dat de spoelen precies gelijk moeten liggen. Bijna alsof ie ontworpen is om een magsafe lader te moeten gebruiken :P
Begreep dat de Mini “problemen” heeft met draadloos laden omdat de uitstekende camera de hoek iets te scherp maakt waardoor de spoelen niet goed geraakt worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Of-Aaargh
Dennisdn schreef op zondag 29 november 2020 @ 10:34:
[...]

Begreep dat de Mini “problemen” heeft met draadloos laden omdat de uitstekende camera de hoek iets te scherp maakt waardoor de spoelen niet goed geraakt worden.
Dat zou best kunnen zijn... wellicht dat daarom de Samsung lader wel zonder problemen werkt. Die heeft een kleinere doorsnede

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• styx1
  • Niet online

styx1

prutser

PhilipsFan schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 22:05:
Hebben jullie met de iPhone 12 ook een slechtere Bluetooth ontvangst? Ik heb een Bluetooth koppeling met mijn autoradio, nooit eerder problemen mee gehad, maar sinds de iPhone 12 wordt af en toe de koppeling met de telefoon verbroken. ERG irritant als dit tijdens het rijden gebeurt...
Hier ook last van, met mijn X nul problemen. Heb je inmiddels al een oplossing?

Debian -- The Universal Operating System OF "Ubuntu: Linux for human beings"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
evdakker schreef op zondag 29 november 2020 @ 10:53:
[...]

Dat zou best kunnen zijn... wellicht dat daarom de Samsung lader wel zonder problemen werkt. Die heeft een kleinere doorsnede
Ik heb het gelezen in een wat groter artikel dat specifiek daarover ging, kan het nu niet meer terugvinden.

Maar.... als dat zo is, dan zou mijn theorie zijn dat de Mini met een hoes dan ook opvallend slechter zou moeten laden, die wipt hem net zo ver omhoog als de camera. Maar daar hoor ik niets over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruud0012
  • Registratie: November 2017
  • Nu online
monkel schreef op zondag 22 november 2020 @ 17:26:
Vreemd issue met mn iPhone 12 mini; als ik ‘m sluit, krijg ik af en toe niet het bekende lock-geluidje, maar een harde tik. Ik heb ‘m op de zachtste stand staan waarbij die tik echt een stuk harder klinkt. Iemand een idee wat dit kan zijn?
Laatste update is geinstalleerd. Reboot heeft geen effect gehad
Het is al weer een paar pagina’s geleden, maar ik heb met mijn 12 Pro Max daar ook regelmatig last van. Een behoorlijke klik met afsluiten van de iPhone. Kan er maar niet achter komen hoe dit op te lossen. Zit geen hoesje om de iPhone. Reset etc help niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Pingu
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 15:57

Mr Pingu

Professioneel Prutser

Ruud0012 schreef op zondag 29 november 2020 @ 13:06:
[...]

Het is al weer een paar pagina’s geleden, maar ik heb met mijn 12 Pro Max daar ook regelmatig last van. Een behoorlijke klik met afsluiten van de iPhone. Kan er maar niet achter komen hoe dit op te lossen. Zit geen hoesje om de iPhone. Reset etc help niets.
Bijzonder, klinkt alsof er iets in de hardware zonder stroom komt te zitten? Hierbij denk ik aan de AF of iets in camera module en anders de luidsprekers alsof er een piekspanning op komt (ooit 3,5mm beetgepakt met je vingers als de versterker aan staat?)

Kan je ontdekken waar het geluid uit de iPhone vandaan komt?

Instagram | Fujifilm X-T2 Graphite | Fujinon 18-55mm | Fujinon 23mm F/2 WR | DJI Mini 3 Pro | iPhone 14 Pro | BMW X1 F48 ('18)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruud0012
  • Nu online
Nee nog niet echt op gelet, maar ga ik doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruud0012
  • Nu online
Het is ook niet iedere keer en dat is ook zo vreemd.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SpoekGTi
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 18:42
CarolV schreef op zaterdag 28 november 2020 @ 19:54:
[...]

Echt hè????
Pfffff wat een ding is toch niet te doen in Daily life?
Gaat prima hoor hier, maar goed ben al jaren een 7 plus gewend en qua afmeting zit dat niet ver van elkaar af

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monkel
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-09 22:28
[...]

Het gekke is dat het bij mij niet meer voorkomt. Wat ik had gedaan;
Magsafe hoesje er af halen
Reboot
Hoesje er weer op
Het audio-schuifje aan de zijkant een keer op uit en weer aan
Daarna geen last meer van gehad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Of-Aaargh
[...]

Hier hetzelfde met mijn 12 mini en allebei mijn magsafe hoesjes. Harde tik ipv het normale sluitgeluid. Reboot lost het op, tot de volgende keer dat ik hoesje wissel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
evdakker schreef op zondag 29 november 2020 @ 15:31:
[...]

Hier hetzelfde met mijn 12 mini en allebei mijn magsafe hoesjes. Harde tik ipv het normale sluitgeluid. Reboot lost het op, tot de volgende keer dat ik hoesje wissel
Is denk ik een bug in de software i.c.m. MagSafe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruud0012
  • Nu online
Dennisweb schreef op zondag 29 november 2020 @ 15:46:
[...]

Is denk ik een bug in de software i.c.m. MagSafe.
Ik heb er geen hoesje om heen. Nu al een tijdje geen geklik.

Ander dingetje. De klok widget blijft bij mij zwart. Kleurt niet mee van zwart naar wit en andersom? Iemand idee? Heb al reset gedaan, widget opnieuw gedaan, niks helpt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• maurits187
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18-09-2024
Ik heb de Iphone 12 pro max nu een klein weekje in bezit en het een en ander is mij opgevallen bij de camera.

- portretfoto`s kunnen niet gemaakt worden in 16/9
- soms rare hdr foto`s, dat alles veel te overbelicht is
- de telefoon heeft soms moeite als je een foto maakt tegen de zon in
- soms met de selfie camera krijg je te rode gezichten
- de maincamera heeft soms moeite met autofocus op erg kleine objecten, zoals kleine bloemknoppen aan een boom.

Verder niks dan lof over deze camera. Heb deze week de Huawei mate 40 pro geruild tegen de Iphone 12 pro max. De Huawei maakte hele mooie foto`s maar ik miste echte scherpte in de foto`s.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jobias
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13-09-2024
Sinds vandaag helaas een groene tint over m’n scherm. Van het ene op het andere moment. Een reset naar fabrieksinstellingen heeft niet geholpen. Zuur! Heb ‘m gekocht met levering op 13 november dus precies buiten de 14-dagen termijn. En ik dacht dit keer een paar tientjes te besparen door de telefoon via tele2 te kopen. Nu al spijt van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FelizNavidad
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 03-10-2023
jobias schreef op zondag 29 november 2020 @ 19:16:
Sinds vandaag helaas een groene tint over m’n scherm. Van het ene op het andere moment. Een reset naar fabrieksinstellingen heeft niet geholpen. Zuur! Heb ‘m gekocht met levering op 13 november dus precies buiten de 14-dagen termijn. En ik dacht dit keer een paar tientjes te besparen door de telefoon via tele2 te kopen. Nu al spijt van.
Oei dat wel balen
Tele 2 heeft die 14 dagen termijn ?
Coolblue etc doen 30 dagen tegenwoordig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jobias
FelizNavidad schreef op zondag 29 november 2020 @ 19:24:
[...]

Oei dat wel balen
Tele 2 heeft die 14 dagen termijn ?
Coolblue etc doen 30 dagen tegenwoordig
Ik weet het niet zeker. Vrees van wel maar ga morgen eens bellen. Eventueel met een beroep op coulance. Het zou erg zuur zijn anders :’)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
  • Laatst online: 18:44
jobias schreef op zondag 29 november 2020 @ 19:16:
Dit valt toch gewoon onder de garantie? Tenzij je hem hebt laten vallen..

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jobias
Alekz87 schreef op zondag 29 november 2020 @ 19:28:
[...]

Dit valt toch gewoon onder de garantie? Tenzij je hem hebt laten vallen..
Ja uiteraard. Nee hij is zeer teder behandeld haha. Ik sprak Apple er vanmiddag over en zij zeiden: "tja het is ook wel een beetje zonde om een reparatie uit te gaan voeren aan een nieuw toestel. Dan heeft het toestel een reparatie op z'n naam staan." Hoe erg dat is weet ik niet, maar ik heb gevoelsmatig toch liever een nieuwe dan een gerepareerde, zeker als het om zo'n nieuw toestel gaat.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• noslen
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 15:55
Voor SE2016 eigenaren: als je twijfelt over de mini, vooral doen! Had van mij nog iets kleiner gemogen, maar je kan makkelijk met je duim de rechter bovenhoek bereiken. Vooral de camera is geweldig en de lange accuduur is erg fijn.

Enige nadeel, maar daar hebben de meeste mensen vast geen last van: Het scherm oogt ietwat onrustig op lage helderheid, maar boven de 80% helderheid kan ik er mee leven.

Oja, FaceID is echt geweldig (zonder mondkap) en de homeknop mis ik totaal niet. Het omhoogvegen gaat veel soepeler. :)

[ Voor 13% gewijzigd door noslen op 29-11-2020 20:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CarolV
  • Registratie: September 2017
  • Niet online
SpoekGTi schreef op zondag 29 november 2020 @ 14:01:
[...]

Gaat prima hoor hier, maar goed ben al jaren een 7 plus gewend en qua afmeting zit dat niet ver van elkaar af
Dan ist anders inderdaad,maar ik ben die grootte niet gewend ga nu van 11 pro naar 12 pro en das 6'1 inch is ook gelijk mijn max grootte;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Volkan1984
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17:20
CarolV schreef op zondag 29 november 2020 @ 21:56:
[...]

Dan ist anders inderdaad,maar ik ben die grootte niet gewend ga nu van 11 pro naar 12 pro en das 6'1 inch is ook gelijk mijn max grootte;)
Ik vind de 12 Pro Max ook een prima formaat hoor. Maar heb dan ook grote handen. Heb hiervoor ook al de XS Max en 11 Pro Max gehad en dat ging ook zeer goed.
Pagina: 1 ... 49 ... 75 Laatste