Hier een tevreden gebruiker van de Magsafe. Sinds kort maak ik gebruik van
IKEA Bergenes telefoonhouder voor op mijn bureau, al zou nachtkastje ook nog kunnen. En ja dan kan er geen laadkabel meer onderin (wanneer staand want dat heeft toch de voorkeur). I.c.m. met Magsafe dus wel prima.
15W is voor mij niet te traag. Of ik ben ook traag. Misschien als je een gehaast leven hebt (ff snel opladen want ik moet weer weg etc.) heb je meer baat bij bekabeld snelladen. Ik vind de Magsafe aardig rap laden, en dan vooral de eerste 0-50%. Tot nu toe is de lightningpoort ongebruikt gebleven
Mijn oplaad regime is dat ik even oplaad wanneer ik achter mijn bureau zit te computeren ipv wachten tot de batterij 0% is. Scheelt ook. Door thuiswerken en corona komt dat vooral nu vaak voor, maar ik kan mij voorstellen dat ik dit op kantoor zo zou gaan doen. Als je een type bent die van 0 naar 100 naar 0 naar 100% oplaad dan laad je op de momenten dat je je telefoon niet kunt missen en dan is Magsafe geen optie voor je. Denk daar maar eens over na
Idealiter zou ik nog wel een verzwaarde houder willen met ingebouwde Magsafe, zodat je je telefoon er nog eenvoudiger vanaf kunt pakken. Moet alleen geen €150 kosten...