‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Heb er zojuist een opgehaald bij de Amac, en hij voelt echt veel beter in de hand dan mijn 11 Pro. Ik had hem het liefst nog iets kleiner gezien, maar ik denk dat je dan echt gaat inleveren op batterijduur.Jaymone schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 12:28:
[...]
Voelt fijn aan maar niet te klein (mini)?
Ideaal formaat, hij is iets kleiner dan de iPhone SE (2020) en ik kan met gemak bij alle uithoeken van het scherm met mijn duim zonder rare capriolen uit te halen.
Zucht...
Pwm zoek maar op.erickov schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 09:56:
[...]
Het scherm is rustiger maar maakt je misselijk? Wat zorgt voor die misselijkheid dan?
Zie reddit
:strip_exif()/f/image/vxufMMqjnlGIqPkorPXUIXCv.jpg?f=fotoalbum_large)
Hij is binnen, de blauwe mini. Hier met Peel-case omheen.
Nu is ie een backup aan het terugzetten.
Mooi formaatje! Ligt lekker in de hand. Mooi scherm. Wat een verbetering als je van de 8 komt. Zal wel even wennen zijn dat je de home button niet meer (nodig) hebt. Face ID gaat wel heel fijn worden denk ik!
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Die mini vervangt mijn iPhone 6s wit en ik was wel tevreden met de witte kleur dus dacht dan bestel ik de mini ook in het wit. Maar het wit van de mini is gewoon creme ipv echt wit wit... Jammer, niet storend, maar jammer
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Als achtergrond zie ik een iPhone zonder notch en 120hz staan....
Edit: Wel lullig om te horen want ik krijg mijn iPhone 12 Pro Max vanmiddag binnen
[ Voor 36% gewijzigd door ThaddeusX op 13-11-2020 13:30 ]
Ik heb ook nog een siliconen-case in bestelling staan, (geen bekend merk) en wilde misschien nog een cobalt blauwe leren case bestellen, maar ik denk dat ik hier voorlopig even bij blijf!syltheboy schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 13:29:
@LuNaTiC Ik dacht bijna dat het een Apple-case was.
https://buypeel.com/products/super-thin-iphone-12-case
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Groot he? Ik vind het echt tegen het lompe aan zitten!WouterL schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 13:30:
Zooo de 12 pro Max binnen. Was wel even slikken. Wat een apparaat in de hand.
Maar volgende week vast al helemaal gewend!
Nu snel de update installeren en de boel overzetten!
Direct? Of als je even wacht (en het scherm uit laat gaan)?Fylax schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 13:51:
Iemand enig idee waarom mijn 12 Pro Max bij installatie steeds terug blijft gaan naar het begin (taal kiezen) als ik gegevens overzet van oude telefoon. Misschien door de iOS versie?
Als je te lang wacht gaat ie terug, maar bij een unlock gaat hij verder waar je was.
Je krijgt een prompt voor de 14.2 update. Pas dan gaat ie echt door met de gegevens downloaden.
[ Voor 20% gewijzigd door iAR op 13-11-2020 13:53 ]
Jup, gebeurt terwijl ik er mee bezig ben. Mijn oude iPhone zit nog op 14.1, dus ik ben deze nu aan het updaten naar 14.2iAR schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 13:52:
[...]
Direct? Of als je even wacht (en het scherm uit laat gaan)?
Als je te lang wacht gaat ie terug, maar bij een unlock gaat hij verder waar je was.
Je krijgt een prompt voor de 14.2 update. Pas dan gaat ie echt door met de gegevens downloaden.
Of is de 12 Pro Max ook maar pre-installed met 14.1?
Waar staat die grote L dan voor, in jouw nicknameWouterL schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 13:30:
Zooo de 12 pro Max binnen. Was wel even slikken. Wat een apparaat in de hand.
Mijn boefje is liev!
Ik had de mijne op 14.1 (denk ik, als dat de gene voor 14.2 was), ik moest updaten naar 14.2 (want mij XS Max zat daar al op).Fylax schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 13:54:
[...]
Jup, gebeurt terwijl ik er mee bezig ben. Mijn oude iPhone zit nog op 14.1, dus ik ben deze nu aan het updaten naar 14.2
Hmm, apart wel. Mijn telefoon gaat wel steeds uit tijdens het overzetten voorbereiden. Maar een unlock met FaceID geeft gewoon weer de progress weer.
[ Voor 20% gewijzigd door iAR op 13-11-2020 14:09 ]
Dat is die gozer die de laatste tijd zoveel fout heeft tochThaddeusX schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 13:27:
Wow Jon Prosser gaat over 2 uur de iPhone 13 leaken...
Als achtergrond zie ik een iPhone zonder notch en 120hz staan....
Edit: Wel lullig om te horen want ik krijg mijn iPhone 12 Pro Max vanmiddag binneneen iPhone zonder notch zou geweldig zijn...

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Ja pre-installed met 14.1 idd. Zie een paar berichten hierboven.Fylax schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 13:54:
[...]
Jup, gebeurt terwijl ik er mee bezig ben. Mijn oude iPhone zit nog op 14.1, dus ik ben deze nu aan het updaten naar 14.2
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Als er een iPhone 12 Pro Mini was, was het een no-brainer. Nu vind ik vooral de telelens voor mij een gemis, de batterijduur te kort en de afwerking te simpel.
Maar snap goed dat men het formaat fijn vind!
EV3 GT LR iPhone 16 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Max & Pro 2
Dat vind ik ook jammer. Waarom geen mini Pro? Geld er dubbel en dwars voor over want het formaat!THE_BASE schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 14:34:
Vandaag iPhone 12 Mini in m’n handen gehad. Moet zeggen: niet verkeerd.
Als er een iPhone 12 Pro Mini was, was het een no-brainer. Nu vind ik vooral de telelens voor mij een gemis, de batterijduur te kort en de afwerking te simpel.
Maar snap goed dat men het formaat fijn vind!
Mijn boefje is liev!
Dat deed mijn SE een half jaar geleden ook, gewoon een paar keer aanzetten hij 'resumed' wel steeds dus uiteindelijk werkte het prima.Fylax schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 13:51:
Iemand enig idee waarom mijn 12 Pro Max bij installatie steeds terug blijft gaan naar het begin (taal kiezen) als ik gegevens overzet van oude telefoon. Misschien door de iOS versie?
nice ook foto met leather case?Vildhjarta schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 14:46:
[Afbeelding]
Hij is er ! Prachtige phone, ben heel blij dat ik weer voor de Max ben gegaan. Voelt goed aan, wel meteen screenprotector op gedaan en in zijn leather case, nu alles op het gemak instellen.
- heerlijk klein. Fijn om weer overal met één hand bij te kunnen.
- typen gaat verrassend goed met de Apple keyboard.
- super licht. Voelt niet als een baksteen in je broek.
- prachtig scherm. Had niet verwacht dat het nog beter kon dan de xs Max.
- prachtige foto’s. Ook hier had ik niet veel verschil verwacht maar het is toch overduidelijk.
Batterij kom ik de komende week pas achter, maar aangezien die net zolang mee gaat als mijn xs Max heb ik er vertrouwen in dat het voldoende is voor mij.
Die is bijna groter dan de laptopVildhjarta schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 14:46:
[Afbeelding]
Hij is er ! Prachtige phone, ben heel blij dat ik weer voor de Max ben gegaan. Voelt goed aan, wel meteen screenprotector op gedaan en in zijn leather case, nu alles op het gemak instellen.

Poh, dat ziet er dan toch weer beeldschoon uit
Zucht...
heel nice, ik verwacht morgen mijn leather case voor de 12 pro
Dit is black phone is Graphite, mijn XS Max heeft die ook, top ding
Benieuwd hoe de peel case je gaat bevallen. Ik heb die in het verleden ook gehad en er zat echt 0,0 verschil in met de thin cases van ali express Gaat door warmte net zo hard vervormen bij mij ( vakantie bali )LuNaTiC schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 13:16:
[Afbeelding]
Hij is binnen, de blauwe mini. Hier met Peel-case omheen.
Nu is ie een backup aan het terugzetten.
Mooi formaatje! Ligt lekker in de hand. Mooi scherm. Wat een verbetering als je van de 8 komt. Zal wel even wennen zijn dat je de home button niet meer (nodig) hebt. Face ID gaat wel heel fijn worden denk ik!
Ah jammer! Time will tell inderdaad. Als ie tegenvalt kijken we wel weer verder. Nu zit ie er nog strak omheen gelukkig, en echt warm zal ie voorlopig door het weer iig niet wordenkeepitfrosty schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 15:11:
[...]
Benieuwd hoe de peel case je gaat bevallen. Ik heb die in het verleden ook gehad en er zat echt 0,0 verschil in met de thin cases van ali express Gaat door warmte net zo hard vervormen bij mij ( vakantie bali )
Nu lekker ermee spelen
Ik heb altijd de normale iPhones gehad.
Ik heb ooit de iPhone 6 Plus geprobeerd en vond het te groot.
Maar de 12 Pro Max voelt goed aan. Komt door de zijkantjes...is niet rond...glijdt niet weg!
Doen al die LAUT cases ook. Al blijf ik dat de fijnste vinden en ook in combinatie met m'n DJI controller prima te gebruiken. Een iPhone met een ook maar iets dikkere case wil daar vaak al niet meer in.keepitfrosty schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 15:11:
[...]
Benieuwd hoe de peel case je gaat bevallen. Ik heb die in het verleden ook gehad en er zat echt 0,0 verschil in met de thin cases van ali express Gaat door warmte net zo hard vervormen bij mij ( vakantie bali )
Zijn er meer tweakers die hem naked gaan gebruiken? Hebben jullie Apple Care+ afgesloten om deze reden?
Naked met pouch. SenaAdarkar schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 15:33:
Wat is de (zwarte) mini toch een prachtig apparaat!
Zijn er meer tweakers die hem naked gaan gebruiken? Hebben jullie Apple Care+ afgesloten om deze reden?
Mijn boefje is liev!
Poh dan oogt ie meteen lomp groot zeg!Mauz1978 schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 15:37:
De mini is hier ook binnen. Hij voelt heel degelijk aan, robuuster dan de eerste SE. Blij mee!
[Afbeelding]
Caudabe hoesje is ook perfect eromheen.
Mijn boefje is liev!
Camera..kunstwerk gewoon om te zien
Het is weer September 2025 :)
Heb er een leren Apple hoesje bij gekocht, maar gaat naked zodra de privacy screen protectors op voorraad zijn.Adarkar schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 15:33:
Wat is de (zwarte) mini toch een prachtig apparaat!
Zucht...
Vergeleken met die SE of met dat hoesje? dat hoesje is superdun, en is net over de rand heen ter bescherming. Vergeleken met de SE is ie idd flink gegroeid haha
Something under the bed is drooling
Het overzetten van mijn oude iPhone naar mijn nieuwe duurde zo'n 2 uur. Ik moest zo vaak opnieuw inloggen overal met her en her een random "kan niet"-error. Mijn Apple Watch kon niet overgezet worden maar ik kan hem ook niet handmatig loskoppelen op mijn oude telefoon: want verificatie mislukt.
Een nieuwe T-Mobile eSIM kan ook niet want: kan dit niet activeren.
Ik knijp mijn billetjes ook samen dat staks al mijn notificaties het weer doen. Want toen ik mijn iCloud backup onlangs terug zette op een ereplacement iPhone doen deden van de helft van de apps de notificaties het niet meer... app verwijderen en opnieuw downloaden was de truc. Maar dat is geen fijne.
/EndRant
last van een geel scherm? Lees op macrumors al aardig wat mensen met een 12 Mini met een pis geel scherm.
Mijn boefje is liev!
Geen probleem op het eerste gezicht. In vergelijking met de 11 Pro vind ik de 12 Mini beter. Wat scherper en betere kleuren (??)._Bailey_ schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 15:42:
voor de Mini eigenaren;
last van een geel scherm? Lees op macrumors al aardig wat mensen met een 12 Mini met een pis geel scherm.
Duurde bij mij een half uurtje van de 11 Pro. Alles was overgezet zonder problemen. Moest bij enkele apps (Snapchat, Whatsapp, e-mail) opnieuw inloggen, maar dat is altijd.JB schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 15:42:
Ik lees veel gezeik met overzetten bij de 12. Nooit last van gehad en nu lijkt het klachten te regenen in dit topic... Apple lost it?
Zucht...
Halide?Mschrijver88 schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 15:46:
Heeft iemand nog tips voor een goede camera app? En wat is verder iedereens app aanraders die je niet mag missen?
Houd er rekening mee dat voor video opnames Apple voor third party apps stereo opnemen heeft geblokkeerd... en dat is al jaren zo, arrogante fli....

Zojuist voltooid. Geen problemen hier.JB schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 15:42:
Ik lees veel gezeik met overzetten bij de 12. Nooit last van gehad en nu lijkt het klachten te regenen in dit topic... Apple lost it?
Something under the bed is drooling
[ Voor 100% gewijzigd door Fidelity op 16-11-2020 21:24 ]
Ik kom van een iPhone 7 Plus 256GB Gold af.
In eerste instantie wilde ik weer een gouden iPhone bestellen maar wegens vrees dat de website van T-Mobile uit de lucht zou schieten wegens drukte heb ik per abuis voor een grijze gekozen kennelijk. Maar niet meer geannuleerd omdat ik niet achter in de rij wilde aansluiten.
De Graphite bevalt me uiteindelijk heel erg, heb er geen spijt van.
Heb voor de grap daarnet tegelijkertijd op beide toestellen op YouTube een Dolby Vision demofilmpje geopend en het verschil is waanzinnig.
Ook het geluid van de 12 Pro Max is beduidend beter dan de 7 Plus.
Dat ik er qua snelheid op vooruit zou gaan was geen wonder maar de punten die ik net heb genoemd zijn wel een aangename verrassing.
Ik ben blij met mijn aankoop.
Ik vond de mijne een tikkeltje geler dan de XS Max. Heb dit even gevolgd en heb hem nu perfect voor mijn smaak ingesteld, niets geels meer te zienSgtElPotato schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 15:46:
[...]
Geen probleem op het eerste gezicht. In vergelijking met de 11 Pro vind ik de 12 Mini beter. Wat scherper en betere kleuren (??).
[...]
Duurde bij mij een half uurtje van de 11 Pro. Alles was overgezet zonder problemen. Moest bij enkele apps (Snapchat, Whatsapp, e-mail) opnieuw inloggen, maar dat is altijd.
https://www.elixirsoftwar...to-fix-iphone-yellow-tint
Hier geen problemen met het overzetten vanaf een 7 Plus naar de 12 Pro Max.iAR schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 15:42:
Pfff. It just works doesn't really work anymore.
Het overzetten van mijn oude iPhone naar mijn nieuwe duurde zo'n 2 uur. Ik moest zo vaak opnieuw inloggen overal met her en her een random "kan niet"-error. Mijn Apple Watch kon niet overgezet worden maar ik kan hem ook niet handmatig loskoppelen op mijn oude telefoon: want verificatie mislukt.
Een nieuwe T-Mobile eSIM kan ook niet want: kan dit niet activeren.
Ik knijp mijn billetjes ook samen dat staks al mijn notificaties het weer doen. Want toen ik mijn iCloud backup onlangs terug zette op een ereplacement iPhone doen deden van de helft van de apps de notificaties het niet meer... app verwijderen en opnieuw downloaden was de truc. Maar dat is geen fijne.
/EndRant
Ik heb er wel voor gekozen om iCloud het werk te laten doen, omdat ik dan al in 15 minuten een werkende toestel zou hebben en de rest in de achtergrond zou worden voltooid.
Zodra je op het "maak een inlogcode" scherm komt...kan je niks doen.
App afsluiten en opnieuw openen heeft ook niet geholpen.
:fill(white):strip_exif()/f/image/EdoJsh0CLbt6CmHF9i6fTIaY.png?f=user_large)
Werkt prima bij mij. Maar goed ik heb hem ook als nieuwe iPhone geconfigureerd.ThaddeusX schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 16:50:
Alles werkt op mijn nieuwe mobiel behalve het ING app.
Samsung Flip 7
App verwijderen en er opnieuw opzettenThaddeusX schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 16:50:
Alles werkt op mijn nieuwe mobiel behalve het ING app.
Kun je een linkje sturen van coconut? Kan hem nl niet in de store vinden...DeadDevil6210 schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 16:51:
Vadaag mijn 12 Pro Max in ontvangst mogen nemen en uit nieuwschierigheid het toestel is uitgelezen met coconut battery en men vermoeden is juist. de full charge capacity van mijn toestel is 3840mah deisgn van de 12 Pro Max is 3666 volgens coconutbattery. Nu weet ik dat het een third party app is maar deze doet het uitlezen bijzonder goed en is al jaren een goede tool voor mij. ben benieuwd wat andere ervaren.[Afbeelding]
Ryzen 9 7950x3d / Asus Strixx x670E-E / Noctua NH-DH15 / 64GB Corsair Dominator 6000 / Crucial M500 – Samsung 990pro / MSI RTX 4070TI Super Gaming X Slim / Corsair RM1000x / Alles in een Fractal Define 7 Black gepropt
Verwijderd
[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 13-11-2020 17:09 ]
Deze Mini gaan we eens de komende 6 weken (speciaal Feestdagen retourbeleid van Apple) goed testen en dan of mijn zwarte 12 de verkoop in of de witte 12 Mini retour Apple.
Vanavond maar eens beginnen met de setup van de witte 12 Mini.
[ Voor 11% gewijzigd door _Bailey_ op 13-11-2020 17:10 ]
Een lithium accu heeft in het begin altijd meer capaciteit dan dat deze hoort te hebben, dat is ook de reden dat sommige maanden lang op 100% conditie blijven.DeadDevil6210 schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 16:51:
Vadaag mijn 12 Pro Max in ontvangst mogen nemen en uit nieuwschierigheid het toestel is uitgelezen met coconut battery en men vermoeden is juist. de full charge capacity van mijn toestel is 3840mah deisgn van de 12 Pro Max is 3666 volgens coconutbattery. Nu weet ik dat het een third party app is maar deze doet het uitlezen bijzonder goed en is al jaren een goede tool voor mij. ben benieuwd wat andere ervaren.[Afbeelding]
Heb je zelfde sim?
Ik heb uren geprobeerd ooit eens. Toen maar eens gebeld. Vertelde ze doodleuk dat een sim wissel 24 uur duurt. Dát stond niet in de foutmelding, missy!
Overigens is het overzetten wel echt een ramp. Half de notificaties werken niet. En de PostNL widget heet ‘shipment widget’, laat niets zien en start PostNL app wel op.
Ik kan dus nu alle zaken verwijderen en opnieuw downloaden + widgets terugzetten. Top geregeld Apple!
/edit: zou herstel alle instellingen misschien de falende notificaties kunnen fixen?
[ Voor 6% gewijzigd door iAR op 13-11-2020 17:14 ]
Ik probeer het morgen wel dan.iAR schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 17:13:
[...]
Heb je zelfde sim?
Ik heb uren geprobeerd ooit eens. Toen maar eens gebeld. Vertelde ze doodleuk dat een sim wissel 24 uur duurt. Dát stond niet in de foutmelding, missy!
Overigens is het overzetten wel echt een ramp. Half de notificaties werken niet. En de PostNL widget heet ‘shipment widget’, laat niets zien en start PostNL app wel op.
Ik kan dus nu alle zaken verwijderen en opnieuw downloaden + widgets terugzetten. Top geregeld Apple!
/edit: zou herstel alle instellingen misschien de falende notificaties kunnen fixen?
Ik heb van sratch alles geinstalleerd.
DigiD app...scannen van je ID is ook echt een ramp.
kan je met Halide full screen foto's nemen, of alleen maar 3:4?iAR schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 15:48:
[...]
Halide?
Houd er rekening mee dat voor video opnames Apple voor third party apps stereo opnemen heeft geblokkeerd... en dat is al jaren zo, arrogante fli....
3:4 zijn volledige foto’s. Als je 16:9 wilt dan is dat een gepropte 3:4.GKW schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 17:18:
[...]
kan je met Halide full screen foto's nemen, of alleen maar 3:4?
Maar die instelling is er wel volgens mij.
lag dus niet aan mij... Vandaag 2 minis binnen en beide zijn ind geelig. :S'_Bailey_ schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 15:42:
voor de Mini eigenaren;
wat een formaat, ik kom van een iphone 8 en dit ligt net wat beter in de hand. Bloedsnel. mooie fotos..
Blij mee.....
Ik teken nergens meer voor
Toen ik laatst op de 12Pro van Sim naar esim wisselde ben ik uiteindelijk 2 weken offline geweest bij ING. Blijkbaar vinden ze dat spannender dan een gewone Sim-wissel.iAR schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 17:13:
[...]
Heb je zelfde sim?
Met 6(!!!!) dagen wachten voor je een code per brief krijgt... die het niet deed en dan doodleuk weer 6 dagen wachten op een nieuwe code. Een pakket laten komen uit Verweggistan gaat een stuk sneller dan een briefje van ING.
[ Voor 7% gewijzigd door Dennisdn op 13-11-2020 17:29 ]
Ik kan bijv. de galerie niet toevoegen...raar.
Eerst er los onder zetten en dan erin slepen.ThaddeusX schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 17:41:
Hoe voeg je in godsnaam dingen toe aan een Widget Stack?
Ik kan bijv. de galerie niet toevoegen...raar.
Lukt nietDennisdn schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 17:42:
[...]
Eerst er los onder zetten en dan erin slepen.
Wat ik doe, ik zet ze allemaal op het scherm dan sleep ik ze erin net als dat je een mapje maakt.
Samsung Flip 7
Ik zie soortgelijke (en zelfs ietsje gunstigere) cijfers. Het lijkt erop dat Apple wat conservatief is geweest en de werkelijke capaciteit wat dichter in de buurt ligt van de 3969 mAh die de iPhone 11 Max heeft.DeadDevil6210 schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 16:51:
Vadaag mijn 12 Pro Max in ontvangst mogen nemen en uit nieuwschierigheid het toestel is uitgelezen met coconut battery en men vermoeden is juist. de full charge capacity van mijn toestel is 3840mah deisgn van de 12 Pro Max is 3666 volgens coconutbattery. Nu weet ik dat het een third party app is maar deze doet het uitlezen bijzonder goed en is al jaren een goede tool voor mij. ben benieuwd wat andere ervaren.
:fill(white):strip_exif()/f/image/jYIvzZHpDNUVlRoZlm7cqBBN.png?f=user_large)
https://www.coconut-flavour.com/coconutbattery/Audione0 schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 17:04:
Kun je een linkje sturen van coconut? Kan hem nl niet in de store vinden...
[ Voor 11% gewijzigd door DexterDee op 13-11-2020 18:07 ]
Klik hier om mij een DM te sturen • 3245 WP op ZW
Verwijderd
Negatief: Ligt niet zo goed in de hand als vorig model, camera's steken echt wel een pak uit (geen hoes gebruik) en de lelijke notch.
Ik loop er niet warm van, maar had nu eenmaal een nieuwe telefoon nodig. Switchen naar android is geen optie (aangekochte apps, homekit integraties). Een iphone kopen zonder notch kon, maar dan ga je drie jaar terug en is batterijduur ook minder.
Waarom niet de gewone Pro?Verwijderd schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 18:16:
12 pro max in gebruik. Ondanks verwachting valt het zwaardere gewicht mee en is de ce keuring op de rand niet te prominent aanwezig.
Negatief: Ligt niet zo goed in de hand als vorig model, camera's steken echt wel een pak uit (geen hoes gebruik) en de lelijke notch.
Ik loop er niet warm van, maar had nu eenmaal een nieuwe telefoon nodig. Switchen naar android is geen optie (aangekochte apps, homekit integraties). Een iphone kopen zonder notch kon, maar dan ga je drie jaar terug en is batterijduur ook minder.
Hoe doe ik dat? Ik heb getracht via de Photo app op mijn MacBook de foto's over te zetten maar het schijnt dat ik daarvan alleen kan exporteren (dus van de telefoon af).
Op de website van Apple kom ik alleen maar tegen hoe ik foto's van mijn iPhone af kan halen, maar niet andersom.
Als je je iPhone aanklikt in Finder zou je een optie moeten hebben om foto's te importeren uit je Photos-app. Via de Move to iOS-Android app had je de foto's ook kunnen overzetten.Neyluzz schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 18:48:
Ik kom van Android en wil graag mijn foto's overzetten zodat ik ze ook in m'n Foto app zie.
Hoe doe ik dat? Ik heb getracht via de Photo app op mijn MacBook de foto's over te zetten maar het schijnt dat ik daarvan alleen kan exporteren (dus van de telefoon af).
Op de website van Apple kom ik alleen maar tegen hoe ik foto's van mijn iPhone af kan halen, maar niet andersom.
Intel Core i7-12700K : Noctua NH-D15S chromax.black : MSI MPG Z690 Edge Wifi DDR4 : 32GB DDR4 G.Skill Trident-Z Neo 3600C16 : Crucial P5 Plus 2TB : AMD Radeon 6800XT Midnight Black : Fractal Design Define R6 : Corsair RM850x
Is mij ook met geen mogelijkheid gelukt. Lijkt altijd wel of ie als aller aller laatste wordt opgepakt bij een herinstallatie.Soppyscroll schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 19:06:
Heb nou steeds Whatshapp als voorrang gevraagd voor updaten, alleen gebeurd er niks. Weet iemand hier oplossing voor? Overige apps mogen later wel haha
Nouja niet helemaal... want ik heb nu geen ontvangst. ‘No service’. Zie ik iets over het hoofd, moet ik nog iets instellen? Iemand een idee?
Ik wil foto's naar m'n iPhone zetten he. Niet importeren uit de Photos-app. Ik heb die foto's dus gewoon in een map staan.bibi2205 schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 18:50:
[...]
Als je je iPhone aanklikt in Finder zou je een optie moeten hebben om foto's te importeren uit je Photos-app. Via de Move to iOS-Android app had je de foto's ook kunnen overzetten.
Heb je de eSim wel geactiveerd?LuNaTiC schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 19:34:
Hmm, vandaag meteen een wissel van fysieke naar esim aangevraagd bij Vodafone. Mailtje gehad dat het op de post wordt gedaan. Echter herinnerde me ik van een tweaker hier dat je het al sneller kan doen via vodafone, en dat is ook met succes gelukt.
Nouja niet helemaal... want ik heb nu geen ontvangst. ‘No service’. Zie ik iets over het hoofd, moet ik nog iets instellen? Iemand een idee?
Heb je hem ook kunnen activeren in MyVodafone?LuNaTiC schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 19:34:
Hmm, vandaag meteen een wissel van fysieke naar esim aangevraagd bij Vodafone. Mailtje gehad dat het op de post wordt gedaan. Echter herinnerde me ik van een tweaker hier dat je het al sneller kan doen via vodafone, en dat is ook met succes gelukt.
En is je oude nu uit de lucht?
Desnoods snel de klantenservice bellen, die zijn tot 20u open en kunnen de oude simkaart weer aanzetten zodat je in ieder geval weer bereikbaar bent.
De eerste esim die ik kreeg deed het niet, de tweede wel.
[ Voor 3% gewijzigd door Dennisdn op 13-11-2020 19:39 ]
Twijfel nu ook over een hoesje, die cameras steken wel heel ver uit.. Baltic Blue of California Poppy. Morgen maar even langs de amac om te kijken.refused81 schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 19:24:
[Afbeelding]
De blauwe 12 mini binnen met poppy California leather case...
Ik meen mij te herinneren dat er paar weken geleden wat twijfels en grapjes werden gemaakt over de “Ikea” achtige blauw.
I love it, daarom deze combo met “IKEA” geel
helemaal top, incl Apple Watch 😎
Jazeker, hele proces doorlopen. In de MyVodafone app staat ook bij de esim “geïnstalleerd en in gebruik”.
Of is er nog een andere activatieslag die ik heb gemist?
Weet niet hoe het bij Vodafone werkt, maar bij t-mobile moest ik hem ook nog apart activeren..LuNaTiC schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 19:39:
[...]
Jazeker, hele proces doorlopen. In de MyVodafone app staat ook bij de esim “geïnstalleerd en in gebruik”.
Of is er nog een andere activatieslag die ik heb gemist?
Na het annuleren en opnieuw downloaden via app store begon alles in 1 keer weer heel snel te downloadenDennisdn schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 19:11:
[...]
Is mij ook met geen mogelijkheid gelukt. Lijkt altijd wel of ie als aller aller laatste wordt opgepakt bij een herinstallatie.
Als ik me niet vergis kan je ook een map selecteren die hij moet importeren.. Heb je het intussen al even geprobeerd?Neyluzz schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 19:37:
[...]
Ik wil foto's naar m'n iPhone zetten he. Niet importeren uit de Photos-app. Ik heb die foto's dus gewoon in een map staan.
Intel Core i7-12700K : Noctua NH-D15S chromax.black : MSI MPG Z690 Edge Wifi DDR4 : 32GB DDR4 G.Skill Trident-Z Neo 3600C16 : Crucial P5 Plus 2TB : AMD Radeon 6800XT Midnight Black : Fractal Design Define R6 : Corsair RM850x
Uren met de provider en Apple gebeld maar nope niet op te lossen dus nu omwisselen.
[ Voor 5% gewijzigd door Roos79 op 13-11-2020 21:44 ]
Das mooi fucked up dan 🤨Roos79 schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 21:43:
Hier blijkt mijn 12 pro een doa te zijn hij stopt met werken zodra je de simkaart erin doet
Uren met de provider en Apple gebeld maar nope niet op te lossen dus nu omwisselen.
Samsung Flip 7
Controleer eerst of je reactie niet beter past in:
[iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 5
[iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 6
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 11
[iPhone 12, Mini & Pro] bescherming / screenprotectors