Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roos79
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 19:01
dave1972 schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 21:47:
[...]

Das mooi fucked up dan 🤨
Ja echt en er zit een partij werk aan want heb gisteren uren gebeld met provider en met Apple
En het schijnt een bijzondere casus te zijn 🤭

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tartarus
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 11-09 06:42
Roos79 schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 21:49:
[...]

Ja echt en er zit een partij werk aan want heb gisteren uren gebeld met provider en met Apple
En het schijnt een bijzondere casus te zijn 🤭
Was voor eSim kiezen geen tijdelijke oplossing geweest? Dan kun je op een later moment om laten wisselen bij een Apple Store zonder te moeten wachten op een vervangend toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• epoman
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Na drie verschillende resets nog steeds een overwegend 'unresponsive' lockscreen op de 12 Mini. Ook met 14.2. Maakt het volstrekt onwerkbaar, deze gaat terug en ik koop wel een nieuwe als het is opgelost. Bizar. Zodra je er een keer wél doorheen komt, lijkt alles wel te werken. Maar dat is 1 uit 5 of 10 keer.

[ Voor 20% gewijzigd door epoman op 13-11-2020 22:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadDevil6210
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16-09 11:00
Audione0 schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 17:04:
[...]

Kun je een linkje sturen van coconut? Kan hem nl niet in de store vinden...
Beste kun je hen via google vinden hier:

https://www.coconut-flavour.com/coconutbattery/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• winwiz
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-09 08:19
Da's balen nu heb ik op mijn iPhone 12 pro Max meer dan de dubbele upload snelheid als mijn Ziggo verbinding. (500/40)

Ryzen 5950x + 32GB GSKILL @3600 op Rog Strix Gaming E x570 + Asrock Phantom Gaming 6800XT+ Gigabyte Aorus FV43U Zwart + DS1621+ + DS414 + MacbookPro 16" 2021 + Mac Mini M4 Pro + Tesla MY RWD 2023 BYD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• epoman
  • Niet online
epoman schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 22:01:
Na drie verschillende resets nog steeds een overwegend 'unresponsive' lockscreen op de 12 Mini. Ook met 14.2. Maakt het volstrekt onwerkbaar, deze gaat terug en ik koop wel een nieuwe als het is opgelost. Bizar. Zodra je er een keer wél doorheen komt, lijkt alles wel te werken. Maar dat is 1 uit 5 of 10 keer.
Ook het uitzetten hapert vaker dan het werkt. Kan de slider dan niet schuiven, maar ook niet annuleren. En vanuit het 'Hallo'-scherm werkt de swipe omhoog ook niet altijd.

:N -O-

Aanvulling: Ik gebruik face id niet, voor zover iemand zich dat afvroeg. Opnieuw volledige wipe (vierde keer), schone installatie zonder code of case er omheen en alles lijkt nu wel redelijk te werken. Zonder code en case werkt de unlock blijkbaar wel foutloos. Zodra er een code is ingesteld gaat het nog steeds overwegend goed, maar zodra er een willekeurige case omheen zit gaat het beduidend vaker mis. Zal iets met die opstaande lip te maken hebben, want wel of geen magsafe lijkt niet uit te maken. Apart :?

[ Voor 36% gewijzigd door epoman op 13-11-2020 22:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 00:24
epoman schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 22:22:
[...]

Ook het uitzetten hapert vaker dan het werkt. Kan de slider dan niet schuiven, maar ook niet annuleren. En vanuit het 'Hallo'-scherm werkt de swipe omhoog ook niet altijd.

:N -O-

Aanvulling: Ik gebruik face id niet, voor zover iemand zich dat afvroeg. Opnieuw volledige wipe (vierde keer), schone installatie zonder code of case er omheen en alles lijkt nu wel redelijk te werken. Zonder code en case werkt de unlock blijkbaar wel foutloos. Zodra er een code is ingesteld gaat het nog steeds overwegend goed, maar zodra er een willekeurige case omheen zit gaat het beduidend vaker mis. Zal iets met die opstaande lip te maken hebben, want wel of geen magsafe lijkt niet uit te maken. Apart :?
Lijkt mij meer een defecte digitizer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Roos79
Tartarus schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 21:59:
[...]

Was voor eSim kiezen geen tijdelijke oplossing geweest? Dan kun je op een later moment om laten wisselen bij een Apple Store zonder te moeten wachten op een vervangend toestel.
Helaas ook geprobeerd en toen kon ik een nieuwe fysieke Sim kaart halen in de winkel 🤭
[...]
Zal iets met die opstaande lip te maken hebben, want wel of geen magsafe lijkt niet uit te maken. Apart :?
Wat voor hoesje gebruik jij dan die een opstaande lip heeft?
Heb je al contact gehad met Apple?

[ Voor 29% gewijzigd door Roos79 op 13-11-2020 23:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpoekGTi
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17:31
Jeuj ik mag me ook melden, inmiddels de neue iPhone 12 pro Max 512GB pacific blue in gebruik. Backup van de 7 maken duurde even net als het terug blazen van ongeveer 118GB aan data en apps. Daarna een hele zwik aan mfa dingen opnieuw moeten fixen maar we zijn up en running :)

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RiccardoNL
  • Laatst online: 14-09 15:34
Zo, middag en avond de 12 Pro Max Graphite gebruikt en ik ben verliefd! Dat grote scherm is voor mij fantastisch. Lekker snappy, zoals we van Apple gewend zijn. Vanavond onderstaande foto gemaakt met de nieuwe night mode. I’m impressed!

Ik las dat er mensen zijn bij wie een volledig zwart scherm wat grijzig is, in plaats van echt zwart. Getest, geen enkel probleem mee. Het is echt gitzwart.

Jammer dat ik de eSIM van m’n zakelijke nummer van Simyo niet meer geactiveerd krijg, maar dat ligt niet aan de iPhone. Simyo stuurt steeds de verificatiecode naar de eSIM die dus weer geactiveerd zou moeten worden :+.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3APSLGxQZB9m5OnelnCa6I5U1Is=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/LRn0Hl03bB9epjUhxsPEKwOy.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RiccardoNL
[...]

Zal iets met die opstaande lip te maken hebben, want wel of geen magsafe lijkt niet uit te maken. Apart :?
Ik gok van niet. Ik heb ook een case (ESR) met een opstaand lipje. Ik heb die problemen niet. Als ik jou was zou ik Apple even contacten. Misschien is het tóch iets met de iPhone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azmodann
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 22:29
Ik wil online Apple Care afsluiten, maar dat gaat alleen telefonisch.
Ook best stom dat je daarvoor even moet bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noslen
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 15:04

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RiccardoNL
Ja, dat is lens flare. Komt door lichtinval. Volgens de Apple Community niks om je druk over te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
Azmodann schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 23:59:
Ik wil online Apple Care afsluiten, maar dat gaat alleen telefonisch.
Ook best stom dat je daarvoor even moet bellen.
Tuurlijk niet. Gewoon naar Instellingen op je iPhone gaan. Kun je Apple Care+ gewoon met één klik afsluiten.

Alleen is bij mij de dekking niet toegevoegd aan de instellingen. Even afwachten. Anders maandag even bellen. Had dit vorig jaar ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mregeling
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 25-08 06:19
Ik heb hier ook last van.
Zeer irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azmodann
Dennisweb schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 00:12:
[...]

Tuurlijk niet. Gewoon naar Instellingen op je iPhone gaan. Kun je Apple Care+ gewoon met één klik afsluiten.

Alleen is bij mij de dekking niet toegevoegd aan de instellingen. Even afwachten. Anders maandag even bellen. Had dit vorig jaar ook.
Dat staat niet op mijn toestel bij info, om dan AC af te sluiten.
Volgens internet staat dat erbij, maar bij mij niet.
Ik laat me morgen opbellen door Apple, heb al een afspraak vastgezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RiccardoNL
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-83dPBuX8HTntCV30KALkr-Gbgk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/1FEtG4ZcCKo1vQ293hfCspeD.jpg?f=fotoalbum_largeTrucje: Snapseed gebruiken. Foto inladen > Tools > Egaliseren. Zoomen en tappen op de puntjes, en je foto is weer hersteld.

Tijdens het foto’s maken zelf, kun je de groene puntjes voorkomen door de puntjes in de lichtbron te plaatsen, heb ik net gelezen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• epoman
  • Niet online
mregeling schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 00:15:
[...]

Ik heb hier ook last van.
Zeer irritant.
Heb je er een case omheen zitten en werkt het eventueel anders met/zonder?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• epoman
  • Niet online
Roos79 schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 23:46:

[...]

Wat voor hoesje gebruik jij dan die een opstaande lip heeft?
Heb je al contact gehad met Apple?
Apple leather magsafe case en Nillkin camshield. Minimale 'lip' maar net genoeg om het over de zeik te helpen, blijkbaar. Als ik echt helemaal vanaf de rand swipe gaat het wel goed namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• epoman
  • Niet online
Dennisweb schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 23:46:
[...]

Lijkt mij meer een defecte digitizer.
Misschien. Ik ga ze morgen maar eens bellen, want ik vind 't bijzonder onhandig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcides
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 23:18
Hoe zat het ook alweer met dat gele vloed over het scherm? Ik meen mij te herinneren dat dat na verloop van tijd wegtrekt toch?

Heb hier de 12 mini binnen, heb verder nog een 12 pro vanaf release dag in gebruik en een 11 pro.
Als ik ze nu naast elkaar leg zijn ze elk een stapje meer 'geel' haha (dus 12 mini heel geel en 11 pro totaal niet.).

Heb het idee dat het bij de 12 pro al iets wegtrekt sinds gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mregeling
epoman schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 00:21:
[...]

Heb je er een case omheen zitten en werkt het eventueel anders met/zonder?
Met case.
Ik heb de Live Wallpaper vervangen door een normale, en nu reageert het lockscreen op alle input.
Vreemd....

edit : toch niet helemaal .
Code invoeren werkt wel stukken beter maar zaklamp of camera openen doet het vaker niet dan wel.

[ Voor 16% gewijzigd door mregeling op 14-11-2020 00:45 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Roos79
RiccardoNL schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 00:18:
[...]

Tijdens het foto’s maken zelf, kun je de groene puntjes voorkomen door de puntjes in de lichtbron te plaatsen, heb ik net gelezen :).
Ja klopt met de Xs kon je zo ook het weg werken die had het ook als je met tegen licht foto’s maakte

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CopyCatz
  • Laatst online: 00:38

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vildhjarta
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 15-09 14:41
Alcides schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 00:26:
Hoe zat het ook alweer met dat gele vloed over het scherm? Ik meen mij te herinneren dat dat na verloop van tijd wegtrekt toch?

Heb hier de 12 mini binnen, heb verder nog een 12 pro vanaf release dag in gebruik en een 11 pro.
Als ik ze nu naast elkaar leg zijn ze elk een stapje meer 'geel' haha (dus 12 mini heel geel en 11 pro totaal niet.).

Heb het idee dat het bij de 12 pro al iets wegtrekt sinds gebruik.
Aantal Posts geleden had ik hier al iets over gezegd:

Vond mijn pro Max ook iets geler dan mijn Xs heb eea even gefinetuned met de onderstaande methode en scherm is nu perfect !! Witter dan de xs zelfs. Wellicht helpt het:

https://www.elixirsoftwar...to-fix-iphone-yellow-tint

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
epoman schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 00:24:
[...]

Misschien. Ik ga ze morgen maar eens bellen, want ik vind 't bijzonder onhandig.
Je bent dus niet de eerste en de enige. Op MacRumours loopt er een heel topic over. Alleen bij de 12 Mini.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• epoman
  • Niet online
Dennisweb schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 00:51:
[...]

Je bent dus niet de eerste en de enige. Op MacRumours loopt er een heel topic over. Alleen bij de 12 Mini.
Ah, dank. Lijkt inderdaad precies hetzelfde probleem. Kan me ook slecht voorstellen dat het aan de screenprotector zou liggen, en dat wordt daar redelijk bevestigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
epoman schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 01:04:
[...]

Ah, dank. Lijkt inderdaad precies hetzelfde probleem. Kan me ook slecht voorstellen dat het aan de screenprotector zou liggen, en dat wordt daar redelijk bevestigd.
Nee ik las dat het van het hoesje lijkt te komen. Of de tafel waar je de iPhone op legt. Of je hand. Blijkbaar moet je latex handschoentjes aan doen en het dan nog eens proberen. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcides
  • Registratie: September 2007
Vildhjarta schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 00:49:
[...]

Vond mijn pro Max ook iets geler dan mijn Xs heb eea even gefinetuned met de onderstaande methode en scherm is nu perfect !! Witter dan de xs zelfs. Wellicht helpt het:

Bedankt voor de tip. Heb het even geprobeerd maar vind 'm er dan toch ongebalanceerd uitzien ofzo.
Blijkbaar toch niet iets wat na een tijdje werken wegtrekt?

Edit: al doet het uitzetten van truetone ook al wel veel goed wat betreft gele gloed.

[ Voor 6% gewijzigd door Alcides op 14-11-2020 01:51 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23:20

JB

Cédric roelt!

_Bailey_ schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 17:07:
half uurtje geleden mijn witte 12 Mini bezorgd. Vederlicht en klein (joh!?) :+

Deze Mini gaan we eens de komende 6 weken (speciaal Feestdagen retourbeleid van Apple) goed testen en dan of mijn zwarte 12 de verkoop in of de witte 12 Mini retour Apple.

Vanavond maar eens beginnen met de setup van de witte 12 Mini.
Ik ben helemaal verliefd op mijn mini blue! Wat een lekker toestel. De portret foto’s zijn top! Valt me op dat het scherp is over een geheel. Doet ie veel beter dan mijn 11Pro deed.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YhD9C3IgMDWukb96vmgkf6ypoq0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/5wHCbIBy8w6jV6yKvviLmOQ3.jpg?f=fotoalbum_large

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tylen
  • Laatst online: 21:45

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

Kan iemand bevestigen dat force touch op het keyboard, om de cursor te bewegen, niet meer werkt?? Dit werkte nog wel op de xs max en ios 14.2.

Edit: Het moet op de spatiebalk nu. Eerder kon het overal op het toetsenbord. 👍🏻👍🏻

[ Voor 25% gewijzigd door Tylen op 14-11-2020 07:02 ]

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RnB
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21:20

RnB

Dat klopt inderdaad. Dit is vervangen door long touch op de spatie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G33st
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23:44
Tylen schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 07:01:
Kan iemand bevestigen dat force touch op het keyboard, om de cursor te bewegen, niet meer werkt?? Dit werkte nog wel op de xs max en ios 14.2.

Edit: Het moet op de spatiebalk nu. Eerder kon het overal op het toetsenbord. 👍🏻👍🏻
Ik wist überhaupt nog niet dat dit kon, zat er vaak vooral mee te klooien om het juiste plekje aan te raken. Thanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchLegendX
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 11-09 12:37
Vraagje, is het mogelijk om Apps in volgorde van het alfabet te krijgen? In plaats van eerst de Apple meuk vooraan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jeuvie
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 21:34
DutchLegendX schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 08:02:
Vraagje, is het mogelijk om Apps in volgorde van het alfabet te krijgen? In plaats van eerst de Apple meuk vooraan?
Niet anders dan ze handmatig te sorteren, automatisch gaat niet. Dit is nooit anders geweest. Vanaf het tweede scherm staan ze op alfabet. Dit kun je doen door in instelling de standaard instellingen voor het beginscherm te kiezen.

[ Voor 17% gewijzigd door Jeuvie op 14-11-2020 08:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchLegendX
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 11-09 12:37
Jeuvie schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 08:03:
[...]

Niet anders dan ze handmatig te sorteren, automatisch gaat niet. Dit is nooit anders geweest. Vanaf het tweede scherm staan ze op alfabet. Dit kun je doen door in instelling de standaard instellingen voor het beginscherm te kiezen.
Okeoke, omslachtig maar het zij zo :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
JB schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 02:20:
[...]

Ik ben helemaal verliefd op mijn mini blue! Wat een lekker toestel. De portret foto’s zijn top! Valt me op dat het scherp is over een geheel. Doet ie veel beter dan mijn 11Pro deed.

[Afbeelding]
ben tot nu toe ook erg blij met de 12 Mini. De ergonomie / formaat is fantastisch.
Geen idee hoe 't kan, maar waar ik gister dacht ook een geel scherm (TrueTone uit uiteraard) te hebben, is dat nu stukken minder.

Het toetsenbord en het typen waar ik eerder deze week mijn twijfels over had, gaat eigenlijk wel prima tot nu toe.
Het is wel even wennen vanaf de (gewone) iPhone 12.

Met de 12 Mini heb ik soms zelfs het idee dat ik niet eens een iPhone in m'n broekzak heb zitten het ding is werkelijk vederlicht. :*)

Ik durf wel te stellen dat Apple met deze iPhone 12 Mini de allergrootste doorbraak (op iPhone gebied) heeft gemaakt sinds jaren. Zeker gezien het feit dat de verschillende 12 modellen zo dicht bij elkaar liggen qua specs en allen over een oled scherm beschikken, tov vorige de iPhone 11 een LCD scherm.

Je krijgt vrijwel alles wat z'n grotere broertjes ook hebben, datgene waar je op inlevert (voornamelijk de telephoto lens) vind ik persoonlijk toch niet zo boeiend.
En je krijgt er in ieder geval de ultieme vorm van ergonomie en gebruiksgemak voor terug.

Heb 5G in z'n geheel uitgezet, net als bij m'n (gewone) iPhone 12. Vind 4G meer dan prima.
Benieuwd hoe de batterij is komende dagen / paar weken.
Het zal ongetwijfeld halverwege de dag even bijladen worden, maar dat vind ik persoonlijk geen probleem.

[ Voor 5% gewijzigd door _Bailey_ op 14-11-2020 08:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Autonomie.

Het valt me op hoe goed de measure app werkt. Je hoeft niks in te stellen of op voorhand ruimtelijk te scannen. Vermoedelijk dankzij lidar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ddZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18:55

ddZ

Grin schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 10:33:
14.3 brengt Apple ProRAW naar de iPhone 12 Pro. Maar ongeveer 25MB per foto is een aanzienlijke omvang, kijk ik toch wel even van op.

Aha, je kan het gelukkig aanzetten voor specifieke foto's, dat scheelt. Zo hoeft niet elke foto er een te zijn van 25MB:
"
The ProRAW feature can be enabled in the Camera section of the Settings app for those who have installed the iOS 14.3 beta on a new ‌iPhone 12 Pro‌ or Pro Max. When enabled, there's a RAW toggle in the upper right side of the camera app that can be tapped to turn it off or on.
"
Heb me er nog niet over ingelezen, maar hoop alleen wel dat je in de stock foto-app eindelijk onderscheid kan maken tussen ProRaw en jpg/ heic. Daar heb je op dit moment - in het geval van RAW - een 3rd-party app voor nodig. Idem als je foto’s deelt via AirDrop naar je Mac: wordt doodleuk .jpg van gemaakt. Ook een andere app voor nodig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKerremenke
  • Registratie: Mei 2006
@ddZ Zou mooi zijn als je zodra je ProRaw gebruikt zou kunnen filteren op RAW bestanden. Ongeveer zoals hier uitgelegd wordt. https://www.iphonelife.co...-photos-iphone-photos-app

iPad 12.9 Pro 2021  iPhone 15 Pro Natural Titanium  Apple Watch Ultra 2 Black  Apple TV 4K HDR & 4K & HD  HomePods & HomePods Mini’s  AirPods Max & Pro  MagSafe  HomeKit  CarPlay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ddZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18:55

ddZ

TheKerremenke schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 08:41:
@ddZ Zou mooi zijn als je zodra je ProRaw gebruikt zou kunnen filteren op RAW bestanden. Ongeveer zoals hier uitgelegd wordt. https://www.iphonelife.co...-photos-iphone-photos-app
Precies dit. Hoe moeilijk kan het zijn?
Donstil schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 11:46:
[...]

Inmiddels toch maar een back-up gedaan op de Max. Want anders was ik wat speciale medailles kwijt in de conditie app.
Hmm... ik ben van plan mijn 12 Pro als vers exemplaar in te stellen & zoveel mogelijk data uit iCloud te trekken i.p.v. een backup terug te zetten. Begrijp ik nu goed dat ik dan al mijn medailles kwijt ben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 08:37:
[...]

Autonomie.

Het valt me op hoe goed de measure app werkt. Je hoeft niks in te stellen of op voorhand ruimtelijk te scannen. Vermoedelijk dankzij lidar?
Dit verbaasd mij ook. Op 8 meter afstand een plank getest waarvan ik wist dat hij exact 20cm breed is. Tot op de millimeter had ie het goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22:25

pdavie2311

Live life to the fullest..

Dennisdn schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 08:55:
[...]

Dit verbaasd mij ook. Op 8 meter afstand een plank getest waarvan ik wist dat hij exact 20cm breed is. Tot op de millimeter had ie het goed!
Welke App gebruiken jullie daarvoor? Staan nogal wat in de Store?

“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanishd
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 07-12-2023
pdavie2311 schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 08:58:
[...]

Welke App gebruiken jullie daarvoor? Staan nogal wat in de Store?
De meten app preinstall.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roos79
Tylen schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 07:01:

Er is naar haptic touch gegaan het werkt dus anders dan op de Xs die had 3D Touch.
https://www.iphoned.nl/tips/iphone-xr-haptic-touch/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Adarkar
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:54
Wat is de 12 mini toch een geweldig apparaat!
Ik heb gisteren echt m'n best moeten doen om de batterij op te maken. Uiteindelijk is de mini na 7 uur en 16 minuten intensieve screen time ( internet, social media, games, camera ) er mee gestopt. Hier kom ik makkelijk een dag mee door!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
Adarkar schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 09:14:
Wat is de 12 mini toch een geweldig apparaat!
Ik heb gisteren echt m'n best moeten doen om de batterij op te maken. Uiteindelijk is de mini na 7 uur en 16 minuten intensieve screen time ( internet, social media, games, camera ) er mee gestopt. Hier kom ik makkelijk een dag mee door!
laat jij 5G aanstaan of ook in z'n geheel uitschakelen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LennartTW94
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 22:42
Hier precies hetzelfde probleem. Hoesje eraf gehaald en ineens lijkt het allemaal te werken. Komende tijd iPhone maar niet laten vallen dan....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herax10NL
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 23:17
LennartTW94 schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 09:23:
[...]

Hier precies hetzelfde probleem. Hoesje eraf gehaald en ineens lijkt het allemaal te werken. Komende tijd iPhone maar niet laten vallen dan....
Dit merk ik ook inderdaad, haptic touch werkt niet helemaal lekker op het lockscreen met het Apple Leren hoesje er om heen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
LennartTW94 schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 09:23:
[...]

Herax10NL schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 09:27:
[...]

Dit merk ik ook inderdaad, haptic touch werkt niet helemaal lekker op het lockscreen met het Apple Leren hoesje er om heen.
wat klote zeg.

Hier op de Mini totaal geen last van.

Zal vermoedelijk toch een swap gaan worden voor jullie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Adarkar
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:54
_Bailey_ schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 09:16:
[...]

laat jij 5G aanstaan of ook in z'n geheel uitschakelen?
Ik laat hem gewoon aanstaan.
Ik moet er wel bij zeggen dat ik ongeveer een derde van de tijd op wifi heb gezeten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• swv
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 22:47

swv

Wat een gigantisch toestel die 12 Pro Max zeg. Maar ik was op slag verliefd. Houd wat mij betreft ook lekkerder vast dan de 11 Pro Max wat grip betreft. En eindelijk na al die jaren dat ik er op hoopte in het blauw. De kleur stelt niet teleur!

Ik ga weer ff verder spelen oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herax10NL
_Bailey_ schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 09:30:
[...]

[...]

wat klote zeg.

Ik heb ook de Mini. Zonder hoesje werkt alles prima, dus ik stuur het hoesje terug en kijk over een tijdje wel weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
Herax10NL schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 09:52:
[...]

Ik heb ook de Mini. Zonder hoesje werkt alles prima, dus ik stuur het hoesje terug en kijk over een tijdje wel weer.
youtube filmpje gevonden van een 12 Mini eigenaar met hetzelfde probleem. Hij laat ook overduidelijk zien dat het 100% te wijten is aan het hoesje

YouTube: iPhone 12 mini touchscreen unresponsive problem reason found

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFreakR
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10-09-2024
Vildhjarta schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 00:49:
[...]

Ben nog een beetje aan het worstelen met de kleur instelingen.. heb True Tone uit staan.

Hebben jullie de kleurfilters uit of aan staan? En indien aan.. welke filter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• epoman
  • Niet online
Herax10NL schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 09:27:
[...]

We zijn niet de enigen, gezien topic op macrumors. Lijkt toch echt iets softwarematigs te zijn zolang het alleen op het lock screen speelt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• laredo
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21:16
Mooie deal bij Bol voor op je nachtkastje. Maar werkt hij ook met de 12? Belkin Oplaadstation voor Apple Watch/iPhone 7.5W - Zwart https://www.bol.com/nl/p/...rt/9300000013731717/?s2a=

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• epoman
  • Niet online
_Bailey_ schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 09:30:
[...]

[...]

wat klote zeg.

Gebruik je die met een case en/of screenprotector?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Statz87
  • Laatst online: 15-09 02:48
_Bailey_ schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 09:55:
[...]

youtube filmpje gevonden van een 12 Mini eigenaar met hetzelfde probleem. Hij laat ook overduidelijk zien dat het 100% te wijten is aan het hoesje

Ik had hetzelfde. Erop tikken werkt niet. Forcetouch wel. Hoe je het ook noemt. Alsof je je 3D Touch een soort van gebruikt. Kom van 4 jaar Android weer naar iPhone. Ben even alle benamingen kwijt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
ddZ schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 08:47:
Hmm... ik ben van plan mijn 12 Pro als vers exemplaar in te stellen & zoveel mogelijk data uit iCloud te trekken i.p.v. een backup terug te zetten. Begrijp ik nu goed dat ik dan al mijn medailles kwijt ben?
Nou niet allemaal hoor. Alleen die unieke die je maar op 1 dag kunt halen waren bij mij weg.

Alleen nu ik het toch met een Back-up gedaan heb zie ik ze helaas ook niet meer 👎🏽

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
epoman schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 10:15:
[...]

Gebruik je die met een case en/of screenprotector?
zonder case en screenprotector. Maar zie het youtube filmpje wat ik eerder heb geplaatst. Het probleem komt door het gebruik van een hoesje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 16-09 08:14
Ik krijg straks ook een hoesje ...ben benieuwd of ik er ook last van ga hebben ( heb dan wel de Max maar toch )

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinan10
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 22:34
Adarkar schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 09:31:
[...]

Ik laat hem gewoon aanstaan.
Ik moet er wel bij zeggen dat ik ongeveer een derde van de tijd op wifi heb gezeten.
Ik zit op de helft van wat hij hebt? Welke provider heb jij?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• epoman
  • Niet online
_Bailey_ schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 10:39:
[...]

zonder case en screenprotector. Maar zie het youtube filmpje wat ik eerder heb geplaatst. Het probleem komt door het gebruik van een hoesje
Het ligt niet aan gebruik van een case, het ligt aan de software. Zodra je door de unlock heen bent werkt alles naar behoren, ook met case. Waar dat filmpje op hint (knellende knop) is ook niet de oorzaak. Als ik 'm zo in een willekeurige oversized case leg en probeer te unlocken werkt het namelijk nog steeds niet.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2u7H8HsfKP03s2PY7_a7ETZub-A=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/nR4exJSyp0cui4aA925mMJwD.jpg?f=user_large

Het werkt overigens in iets meer gevallen wel als ik de unlock met een vinger van m'n andere hand doe, maar dat haalt het idee van 'eenhandige bediening' nogal onderuit.

[ Voor 10% gewijzigd door epoman op 14-11-2020 11:19 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• mregeling
Ik heb net geupdate naar de public beta van 14.3 en serieus werkt het nu gewoon goed.
Met case en screenprotector.
Ook de zaklamp en camera nu normaal te openen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennisweb
mregeling schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 11:23:
Ik heb net geupdate naar de public beta van 14.3 en serieus werkt het nu gewoon goed.
Dit is dus de reden waarom ik bij problemen altijd een update doe naar de laatste testversie. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azmodann
Ik wil dus AppleCare of Apple Care protection plan kopen voor mijn nieuwe Iphone.
Nu is dat niet mogelijk in Belgie voor een Iphone.
Juist 50min aan de lijn gehangen met Apple.

In Nederland gaat het dus wel.
Begrijpe wie begrijpe kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mregeling schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 11:23:
Dan zal de officiele release wel snel volgen als dat zo'n dikke bug gaat verhelpen, want ik heb het probleem op meerdere forums gelezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mregeling
Probleem komt toch terug. Te vroeg geroepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Statz87
  • Laatst online: 15-09 02:48
Statz87 schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 10:23:
[...]

Ik had hetzelfde. Erop tikken werkt niet. Forcetouch wel. Hoe je het ook noemt. Alsof je je 3D Touch een soort van gebruikt. Kom van 4 jaar Android weer naar iPhone. Ben even alle benamingen kwijt.
Heb nu uitvoerig zitten drukken. Het valt me op als je linksonder het icoontje drukt net het randje van de zaklamp meepakt hij het wel doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeuvie
_Bailey_ schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 09:55:
[...]

Ik heb herken het probleem, ik heb het ongeveer hetzelfde met mijn Spigen case. Met mijn duim werkt het niet maar met iedere andere willekeurig vinger wel. Maar dit heb ik ook met het invoeren van een pincode, mijn duim wordt ook niet altijd herkend andere vingers wel. Vraag mij af of de screenproctector hier een rol in speelt.Het lijkt ook beter te werken als je onder de icoon klikt...gevalletje allignment?

[ Voor 5% gewijzigd door Jeuvie op 14-11-2020 12:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
Jeuvie schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 12:06:
[...]

Ik heb herken het probleem, ik heb het ongeveer hetzelfde met mijn Spigen case. Met mijn duim werkt het niet maar met iedere andere willekeurig vinger wel. Maar dit heb ik ook met het invoeren van een pincode, mijn duim wordt ook niet altijd herkend andere vingers wel. Vraag mij af of de screenproctector hier een rol in speelt.
Hebben jullie allemaal de mini ? Of is dit een algeheel probleem 🤔

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeuvie
dave1972 schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 12:10:
[...]

Ik heb een Mini.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
Oké ik een Max en ik ervaar totaal geen problemen.

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
dave1972 schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 12:10:
[...]

Alle berichten die ik gelezen heb van mensen die dit probleem hebben, gaan over de mini

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
Dennisweb schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 12:16:
[...]

Alle berichten die ik gelezen heb van mensen die dit probleem hebben, gaan over de mini
Dan verwacht ik binnen niet al te lange tijd weer een update, kan niet anders.

Samsung Flip 7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• matthijst
  • Laatst online: 23:39
swv schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 09:49:
Wat een gigantisch toestel die 12 Pro Max zeg. Maar ik was op slag verliefd. Houd wat mij betreft ook lekkerder vast dan de 11 Pro Max wat grip betreft. En eindelijk na al die jaren dat ik er op hoopte in het blauw. De kleur stelt niet teleur!

Ik ga weer ff verder spelen oOo
Wat "speel" je ermee dan als je van een 11 Pro Max komt (serieus bedoeld)?

Ik heb een 8 Plus, gisteren de Pro Max binnengekregen, maar hij zit alweer in de doos op opgehaald te worden. Reden: na een uurtje klooien was de conclusie dat er weinig spectaculairs beter is dan de 8 Plus voor wat ik ermee doe. Beetje internetten, WhatsApp, bankieren... FaceID werkt aardig, maar paar keer code moeten intikken, dus net zo lief touchid. Rechte zijkanten houden irritant vast zonder case.
Enige grote verbetering is de camera, maar ja, 1380 euro voor een camera :O

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dave1972
matthijst schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 12:18:
[...]

Ik heb een 8 Plus, gisteren de Pro Max binnengekregen, maar hij zit alweer in de doos op opgehaald te worden. Reden: na een uurtje klooien was de conclusie dat er weinig spectaculairs beter is dan de 8 Plus voor wat ik ermee doe. Beetje internetten, WhatsApp, bankieren... FaceID werkt aardig, maar paar keer code moeten intikken, dus net zo lief touchid. Rechte zijkanten houden irritant vast zonder case.
Volgens mij is het qua snelheid ook vele malen beter dan de 8plus. Overigens werkt faceID super goed en snel. Maar goed als jij tevreden bent met de 8 dan doe je het goed om hem terug te sturen. Het scheelt je een klap geld in ieder geval.

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roos79
Donstil schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 10:32:
[...]

Nou niet allemaal hoor. Alleen die unieke die je maar op 1 dag kunt halen waren bij mij weg.

Alleen nu ik het toch met een Back-up gedaan heb zie ik ze helaas ook niet meer 👎🏽
Dan is er tijdens ontkoppelen geen reserve koppie gemaakt anders was dat goed gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Roos79 schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 12:29:
[...]

Dan is er tijdens ontkoppelen geen reserve koppie gemaakt anders was dat goed gegaan.
Nee dat lijkt het niet te zijn.
Ik heb een back-up van de dag voor mijn nieuwe telefoon waar ze niet inzitten.

Maar ik heb ook een back-up op het moment dat ik naar de S6 ging (vanaf de S5) en daar hadden ze ook in moeten zitten want sommige heb ik al jaren.

Nou goed ben blij dat al mijn normale medailles er in ieder geval nog zijn. Die Beperkte Editie dingen waren er maar een stuk of 9.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rrtan
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 21:53
Gister de normale 12 opgehaald en nu in gebruik! Super ding (komend van een S10). Alleen valt me wel wat op, ik heb de auto brightness gebeuren uit staan maar hij past de helderheid alsnog elke keer opnieuw aan... is dit een hidden feature in iOS of? Rete vervelend in ieder geval

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
rrtan schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 12:36:
Gister de normale 12 opgehaald en nu in gebruik! Super ding (komend van een S10). Alleen valt me wel wat op, ik heb de auto brightness gebeuren uit staan maar hij past de helderheid alsnog elke keer opnieuw aan... is dit een hidden feature in iOS of? Rete vervelend in ieder geval
True Tone uit ??

Samsung Flip 7

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jaymone
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 16-09 08:20
Heb vandaag toch even de Max geprobeerd, kon het niet laten.

Kwa apparaat is het een staaltje techniek en scherm is echt om van te smullen!
Echter, kan me maar niet zetten tot een dergelijk formaat nadat ik de 12 Pro weer in m’n handen neem en ervaar hoe handzamer/lichter het is en met een scherm wat toch weer ‘groot’ genoeg en fijner is dan de 5,8” van vorig jaar.

Mini ook even geprobeerd maar nee, dat is het voor mij niet, vind het scherm van de Pro minimaal wat het moet zijn, kan uiteraard een kwestie van gewenning zijn. Ook vind ik mails e.d. typen weer een stuk fijner vanaf een 6,1” scherm.

Kortom, we houden het weer bij de 12 Pro!

Het is weer September 2025 :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• stevenleemans
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19-09-2023
matthijst schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 12:18:
[...]

Jullie hebben toch geluk in Nederland hoor. In België is gekocht gekocht. Wat ik wel niet begrijp is dat je eerst het toestel in huis moet halen voor je tot de conclusie komt dat het niet veel meer is dan je 8. De voorbije dagen heb ik wel uren na elkaar reviews gekeken. Daarmee wist ik al dat ik de 12 pro Max graag wou😁

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herax10NL
stevenleemans schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 12:51:
[...]

Jullie hebben toch geluk in Nederland hoor. In België is gekocht gekocht. Wat ik wel niet begrijp is dat je eerst het toestel in huis moet halen voor je tot de conclusie komt dat het niet veel meer is dan je 8. De voorbije dagen heb ik wel uren na elkaar reviews gekeken. Daarmee wist ik al dat ik de 12 pro Max graag wou😁
Offtopic: Is dit niet Europees geregeld, de wet koop op afstand?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stevenleemans
Jaymone schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 12:44:
Heb vandaag toch even de Max geprobeerd, kon het niet laten.

Kwa apparaat is het een staaltje techniek en scherm is echt om van te smullen!
Echter, kan me maar niet zetten tot een dergelijk formaat nadat ik de 12 Pro weer in m’n handen neem en ervaar hoe handzamer/lichter het is en met een scherm wat toch weer ‘groot’ genoeg en fijner is dan de 5,8” van vorig jaar.

Mini ook even geprobeerd maar nee, dat is het voor mij niet, vind het scherm van de Pro minimaal wat het moet zijn, kan uiteraard een kwestie van gewenning zijn. Ook vind ik mails e.d. typen weer een stuk fijner vanaf een 6,1” scherm.

Kortom, we houden het weer bij de 12 Pro!
Fijne keuze. Wat de Max betreft is het ook wel echt wennen wat je moet doen. Ik heb nu mijn 7de iPhone sinds ik met de 4 ben gestart, en telkens dacht ik 🤦🏻‍♂️, dat hou ik nooit degelijk in mijn handen. Maar na pakweg een week wil ik niet meer wisselen😂.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevenleemans
Herax10NL schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 12:52:
[...]

Offtopic: Is dit niet Europees geregeld, de wet koop op afstand?
Zeker. In België heb je ook 14 dagen bedenktijd om van je online aankoop af te zien. Op voorwaarde dat het toestel in nieuwstaat is. En als je zelfs maar de plakkers eraf haalt begint de miserie al. In NL zijn ze veel makkelijker hierin.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• matthijst
  • Laatst online: 23:39
stevenleemans schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 12:51:
[...]

Geen Apple Store in de buurt. En je voelt pas hoe ie in de hand ligt als je er een tijdje meer klooit.
FaceID zelfde verhaal: proberen om te weten. Ging zeker heerlijk snel. Maar raar dat 3x toegangscode moest intikken.

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • +1 Henk 'm!
matthijst schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 12:57:
[...]
FaceID zelfde verhaal: proberen om te weten. Ging zeker heerlijk snel. Maar raar dat 3x toegangscode moest intikken.
Elke keer als je de toegangscode moet intikken leert het systeem je gezicht beter kennen. Zal minder worden. Totdat je een zonnebril of mondkapje opzet, dan vraagt hij weer een paar keer de pincode om te leren dat jij het echt bent.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Naafkap
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 19:25
Sinds gisteren de iPhone 12 Pro Max in huis en werkelijk nog niet 1x gehad dat Face ID niet werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 16-09 08:20
Dennisdn schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 13:03:
[...]

Elke keer als je de toegangscode moet intikken leert het systeem je gezicht beter kennen. Zal minder worden. Totdat je een zonnebril of mondkapje opzet, dan vraagt hij weer een paar keer de pincode om te leren dat jij het echt bent.
Met mondkapje ben ik bang dat het systeem niet zal leren. Zonnebril of een ander bril werkt bij mij zonder dat het hoeft te leren.

Het is weer September 2025 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syltheboy
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
Dat verschilt ook per zonnebril heb ik gemerkt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• erickov
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-09 22:25
Naafkap schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 13:06:
Sinds gisteren de iPhone 12 Pro Max in huis en werkelijk nog niet 1x gehad dat Face ID niet werkt.
Hier zelfde. Ik kom van de 6s plus en na al die horrorverhalen was ik echt bang dat ik er helemaal gek van zou worden. Maar het werkt hier werkelijk perfect. Zelfs beter dan m’n Touch ID. Met en zonder bril (heb met bril m’n gezicht gescand). Ook wachtwoorden etc, geen vinger op scherm. Pakt gewoon direct. Ik hoef niet meer terug.

[ Voor 5% gewijzigd door erickov op 14-11-2020 14:11 ]

Uncomfortable silence can be so loud...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
schiet mij maar lek; waar Apple eerder aangaf dat het opladen van de 12 Mini op de MagSafe 3W trager is dan de overige 12 modellen, laad mijn 12 Mini sneller dan mijn (gewone) 12. :? :?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• epoman
  • Niet online
_Bailey_ schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 14:09:
schiet mij maar lek; waar Apple eerder aangaf dat het opladen van de 12 Mini op de MagSafe 3W trager is dan de overige 12 modellen, laad mijn 12 Mini sneller dan mijn (gewone) 12. :? :?
Kleinere accu?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Naafkap
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 19:25
Dat komt omdat je mini een kleinere accu heeft. Die is bij hetzelfde laadvermogen eerder vol.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jdiezrequejo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16:32
Kleinere batterij dus sneller vol? 😉

Door een fout kan deze signature niet worden weergegeven.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
ah natuurlijk.....logisch.

(ik laat mezelf wel uit)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WouterL
  • Laatst online: 23:45
Na een dagje 12 pro max: had het niet verwacht maar vindt het toestel denk ik echt te groot. Hij gaat dus terug/de verkoop in..
Pagina: 1 ... 40 ... 75 Laatste