Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Naafkap
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 19:25
We hoeven natuurlijk geen medelijden met Apple te hebben, maar ik verbaas mij persoonlijk over het gemak dat men de toestellen terugstuurt als het niet bevalt. Misschien zou je als je twijfelt eerst even het toestel kunnen proberen in de winkel. Geeft niet de volledige ervaring, dat is zo, maar wel een goede indicatie.

Wat gebeurt er met de teruggestuurde toestellen? Ik neem aan dat die niet zomaar meer de verkoop in kunnen?

No offence, gewoon een mening :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WouterL
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 23:45
Naafkap schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 14:32:
We hoeven natuurlijk geen medelijden met Apple te hebben, maar ik verbaas mij persoonlijk over het gemak dat men de toestellen terugstuurt als het niet bevalt. Misschien zou je als je twijfelt eerst even het toestel kunnen proberen in de winkel. Geeft niet de volledige ervaring, dat is zo, maar wel een goede indicatie.

Wat gebeurt er met de teruggestuurde toestellen? Ik neem aan dat die niet zomaar meer de verkoop in kunnen?

Allemaal leuk en aardig, maar de voorraden zijn zo mager meestal dat wanneer je het toestel eerst uitprobeert, je vervolgens in 2021 een toestel in handen hebt ;). De meesten willen dat geduld niet opbrengen. Overigens zou Apple het toestel geen cent goedkoper maken als er minder retouren waren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• erickov
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-09 22:25

Als ik dit zo allemaal lees ben ik blij dat ik m on de eerste ronde binnen heb. Zou echt zwaar teleurgesteld zijn als ik een “tweedehandsje” zou krijgen omdat iemand z’n toestel terug stuurt. Denk dat Apple z’n toestellen controleert en weer inpakt als nieuw verder. Wat prima zou zijn.

Uncomfortable silence can be so loud...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 16-09 20:47

Nitai

Live the life you love.

Denk dat die unresponsiveness van het scherm te maken heeft met het feit dat er een magsafe (detectie) in het hoesje zit. Ik herken het van m'n iPad Pro als deze aan de oplader zit bepaalde delen van het scherm raar reageert.

Misschien heb je het niet met een 3rd party hoesje?

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WouterL schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 14:29:
Na een dagje 12 pro max: had het niet verwacht maar vindt het toestel denk ik echt te groot. Hij gaat dus terug/de verkoop in..
Ik heb helaas hetzelfde gevoel, het is net too much tov van de 11 pro. En curved ligt veel fijner in de hand.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 14-11-2020 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bikabob
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 09-02-2021
Iphone 12 mini binnen, wat een verademing tov m'n gebarsten iphone x.

Het overzetten werkt ook echt heel fijn, hoef alleen telefoon er naast te houden en alles gaat vanzelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rrtan
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 21:53
Yes staat uit. Alsnog veranderd hij automatisch mijn helderheid.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Adarkar
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:54
Sinan10 schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 11:05:
[...]

Ik zit op de helft van wat hij hebt? Welke provider heb jij?
KPN.
Vandaag eigenlijk hetzelfde verhaal. Ik zit op 3,5 uur screen time, met nog 55% batterij.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• stevenleemans
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19-09-2023
WouterL schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 14:35:
[...]

Allemaal leuk en aardig, maar de voorraden zijn zo mager meestal dat wanneer je het toestel eerst uitprobeert, je vervolgens in 2021 een toestel in handen hebt ;). De meesten willen dat geduld niet opbrengen. Overigens zou Apple het toestel geen cent goedkoper maken als er minder retouren waren.
Maar het is net doordat er zovelen als jullie een toestel eens een dagje proberen en nadien doodleuk terug sturen, dat ik hier na 8 dagen wachten nog steeds geen iPhone heb ontvangen wegens beperkte voorraad...🤦🏻‍♂️😁

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Die komen in het refurbish-circuit terecht. Die krijg je bijvoorbeeld als omruilexemplaar als je met een kapotte bij de Genius Bar staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ja3
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22:39

ja3

WouterL schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 14:29:
Na een dagje 12 pro max: had het niet verwacht maar vindt het toestel denk ik echt te groot. Hij gaat dus terug/de verkoop in..
Ik kom zelf van een iPhone 11 Pro Max en nu de iPhone 12 Pro Max uitgetest en ben het met je eens. Ook al moet hij statistisch gezien ongeveer overeen komen met de 11 Pro Max voelt deze toch wel significant groter aan zonder de naar mijn idee bijbehorende voordelen (langere accuduur, merkbaar groter scherm).

Voor mij persoonlijk is er dit jaar teveel aandacht uitgegaan naar de camera's waar ik zelf liever een iPhone 12 'niet pro' Max had gezien met lager gewicht (en mogelijk ook dunner). Ik maak ongeveer 5 foto's per lens per jaar om het zo maar even uit te drukken :P

Acties:
  • +10 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het ook erg hoe sommigen hier niet een dag of een weekend kunnen wachten. Ups/dhl sloeg er ondanks vermelding niet in om het toestel de 13e te leveren, dan blijkt dat het ‘pas’ maandag is, wordt er doodleuk bij coolblue hetzelfde toestel besteld, omdat daar toevallig nog voorraad is en ze op zaterdag leveren. Echt?!
Persoonlijk vind ik ook mijn pro max te groot en te bulky op de camera’s. Had ik hem in de winkel vastgehad, zou ik deze niet gekocht hebben. Maar ik heb hem nu en zal hem ook houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpoekGTi
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17:31
Verwijderd schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 15:36:
Ik vind het ook erg hoe sommigen hier niet een dag of een weekend kunnen wachten. Ups/dhl sloeg er ondanks vermelding niet in om het toestel de 13e te leveren, dan blijkt dat het ‘pas’ maandag is, wordt er doodleuk bij coolblue hetzelfde toestel besteld, omdat daar toevallig nog voorraad is en ze op zaterdag leveren. Echt?!
Persoonlijk vind ik ook mijn pro max te groot en te bulky op de camera’s. Had ik hem in de winkel vastgehad, zou ik deze niet gekocht hebben. Maar ik heb hem nu en zal hem ook houden.
Welkom in de consumptie maatschappij. Of het zijn natuurlijk influencers die nu hun unboxing filmpje te laat kunne posten ;)

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quakie
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17-09 07:43

Quakie

quakelen

Buiten even mijn mini getest op KPN 5G.
Download snelheid bijna 10x sneller dan binnen op glasvezel. Ik haal 42MB DOWN 4MB UP. Dit haalde ik nooit op 4G met een iPhone 8.

Ik teken nergens meer voor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Statz87
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 15-09 02:48
rrtan schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 12:36:
Gister de normale 12 opgehaald en nu in gebruik! Super ding (komend van een S10). Alleen valt me wel wat op, ik heb de auto brightness gebeuren uit staan maar hij past de helderheid alsnog elke keer opnieuw aan... is dit een hidden feature in iOS of? Rete vervelend in ieder geval
Hmm ik had het ook. Kon het niet vinden. Maar uitgezet bij instellingen, toegankelijkheid, weergave en tekstgrootte en dan helemaal onderaan. Sindsdien doet die het niet meer. Misschien opnieuw opstarten ofzo. Resetten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Zit sleep/wake nou lager bij de 12 pro Max t.o.v de 11 pro Max?

Ik druk steeds erboven namelijk.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rrtan
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 21:53
Statz87 schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 15:54:
[...]

Hmm ik had het ook. Kon het niet vinden. Maar uitgezet bij instellingen, toegankelijkheid, weergave en tekstgrootte en dan helemaal onderaan. Sindsdien doet die het niet meer. Misschien opnieuw opstarten ofzo. Resetten.
Haha je hebt me gered! Thanks! Snap niet waarom deze optie er 2x in staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevenleemans
Quakie schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 15:52:
Download snelheid bijna 10x sneller dan binnen op glasvezel. Ik haal 42MB DOWN 4MB UP. Dit haalde ik nooit op 4G met een iPhone 8.
Ik haal op orange met 4G (hier bestaat nog geen 5G) max ongeveer 85mb/down en 8/mb up.

Jouw snelheid lijkt dus niet om echte 5G te gaan? Of is dat zo een soort 5G light in NL?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23:39
Verwijderd schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 15:36:
Waarom?
Apple heeft vanaf nu zelfs verlengde terug stuur tot 15 januari ofzo.
Gaat toch geen telefoon houden die je niet fijn vindt?

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtElPotato
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 17-09 13:29
rrtan schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 14:40:
[...]

Yes staat uit. Alsnog veranderd hij automatisch mijn helderheid.
Er is wel een bug in iOS 14.2 waarbij de auto brightness soms naar maximaal gaat (of iig veel te hoog) na ontwaken.

Zucht...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• koifim
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
stevenleemans schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 16:18:
[...]

Ik haal op orange met 4G (hier bestaat nog geen 5G) max ongeveer 85mb/down en 8/mb up.

Jouw snelheid lijkt dus niet om echte 5G te gaan? Of is dat zo een soort 5G light in NL?
Megabyte vs megabit

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennisweb
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 00:24
matthijst schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 16:36:
[...]

Waarom?
Ik zou ‘m inderdaad terugsturen als je niet tevreden bent @Verwijderd. Trek je niks aan van sommige tweakers die je een schuldgevoel willen aanpraten. Maak lekker je eigen keuze. En als iemand op tweakers daar niet mee kan leven, is dat zijn probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 16-09 08:20
Dennisweb schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 16:47:
[...]

Ik zou ‘m inderdaad terugsturen als je niet tevreden bent @Verwijderd. Trek je niks aan van sommige tweakers die je een schuldgevoel willen aanpraten. Maak lekker je eigen keuze. En als iemand op tweakers daar niet mee kan leven, is dat zijn probleem.
Ben wel benieuwd naar je schermtijd met de Max. Batterij vind ik soms wel een dingetje hoor

Het is weer September 2025 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• epoman
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
matthijst schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 16:36:
[...]

Waarom?
Ik koop soms opzettelijk toestellen die ik eigenlijk onhandig acht, om te zien of het invloed heeft op de manier waarop ik er mee omga. Is maar 1x voorgekomen dat ik na drie maanden 's avonds naar een winkel ben gerend omdat ik iets écht niet meer trok. In de meeste gevallen beviel het na een tijdje prima.

[ Voor 4% gewijzigd door epoman op 14-11-2020 17:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 16-09 08:14
Jaymone schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 17:10:
[...]

Ben wel benieuwd naar je schermtijd met de Max. Batterij vind ik soms wel een dingetje hoor
Batterij is top, gisteren zat ik op 9 uur sot prima voor mij.

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drusloos
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 23:34
vanmorgen de Max opgehaald. Van het ''nieuwe'' ontwerp ben ik toch wel fan, vind hem erg mooi. Blijf me alleen nog steeds verbazen over de dikke schermranden. De notch heb ik niet zoveel moeite mee, maar jezus die randen zijn zo groot. De telefoon zou zonder die randen 0,5 centimeter smaller kunnen zijn of misschien meer. Vind het namelijk ook wel een erg breed toestel. Qua accu nog geen idee, maar tot nu toe meer dan tevreden mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quakie

Quakie

quakelen

stevenleemans schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 16:18:
[...]

Het zijn MBs dus tegen de 500Mbit aan. Dat is in NL een aardig snelle glasvezel lijn. Ik heb zelf maar 50Mbit dus 5MB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevenleemans
Quakie schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 17:32:
[...]

Het zijn MBs dus tegen de 500Mbit aan. Dat is in NL een aardig snelle glasvezel lijn. Ik heb zelf maar 50Mbit dus 5MB.
Ja sorry, een beetje te snel gelezen🤦🏻‍♂️.

Mooie snelheden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
dave1972 schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 17:24:
[...]

Batterij is top, gisteren zat ik op 9 uur sot prima voor mij.
Dat vind ik een groot pluspunt (naast scherm)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Statz87
Tot nu toe zeer content met de batterij van de mini. Zit nu op 3,5 uur screen on time en heb nog 50 procent over. Nog meer mensen die tevreden zijn over de batterij? Of mensen die juist teleurgesteld zijn? Vind het een heerlijk toestel. Heb niet meer typefouten dan op mijn p30 pro. Terwijl toetsenbord toch een stuk smaller is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BikkelZ
  • Laatst online: 21-02 08:50

BikkelZ

CMD+Z

Hoewel de Mini de zelfde diagonaal heeft als de Plus iPhones ben je door de chin en notch wel een redelijk stuk scherm kwijt. Maar dat heeft wel als voordeel dat de linkerbovenhoek voor mijn rechterduim te halen is dus het is daardoor juist wel echt een éénhandige telefoon.

Verder echt supersnel, nog geen een keer zien haperen. Ik moet zeggen dat FaceID best wennen is, vond het nog wat onhandig op de markt om twee keer op de knop te drukken en dan mijn telefoon recht aan te kijken.

Het valt me eigenlijk nu pas echt op dat het glas weer compleet vlak is aan de voorkant itt de X t/m 11. In mijn hand is het vrijwel de zelfde telefoon als de SE 2016 met een veel beter scherm, een veel betere camera (hoewel ik niet de fantastische nachtfoto's maak die ik anderen zie maken?) en met de A14, 4GB en 128GB vrijwel geen limitaties qua performance.

Ik ga hem waarschijnlijk pas upgraden op het moment dat de notch echt compleet weg is en de pixels echt tot de rand doorlopen. De hole punch vind ik geen goede oplossing.

iOS developer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinan10
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 01:50
Statz87 schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 18:03:
Tot nu toe zeer content met de batterij van de mini. Zit nu op 3,5 uur screen on time en heb nog 50 procent over. Nog meer mensen die tevreden zijn over de batterij? Of mensen die juist teleurgesteld zijn? Vind het een heerlijk toestel. Heb niet meer typefouten dan op mijn p30 pro. Terwijl toetsenbord toch een stuk smaller is.
dan doe je het heel erg goed mijne max 4 uur scherm aan tijd. Heb iets bijzonders gedaan in je instellingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
Voor wie lockscreen problemen heeft met de Mini: je bent niet de enige.

https://www.macrumors.com...lock-screen-touch-issues/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quakie

Quakie

quakelen

Statz87 schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 18:03:
Ik zit op 4 uur schermtijd en met 16% over. En heb ik hem nog tot 80% geladen om 11 uur. Ik vind het tegenvallen als het zo blijft.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sinan10
Quakie schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 18:24:
[...]

Ik zit op 4 uur schermtijd en met 16% over. En heb ik hem nog tot 80% geladen om 11 uur. Ik vind het tegenvaller als het zo blijft.
Ik denk dat we niet meer kunnen verwachten, je levert helaas batterij in voor een klein formaat?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• SpoekGTi
[...]

Ik zit op 4 uur schermtijd en met 16% over. En heb ik hem nog tot 80% geladen om 11 uur. Ik vind het tegenvaller als het zo blijft.
Tsja het is zoals de geest in de fles hé, kolossale kosmische krachten, in een piepklein lampehuisje :)

Je verwacht performance zoals het betaamt maar ook wel lange accu duur dat gaat nu eenmaal niet

Momenteel klaag ik niet met de Max 5,5 uur scherm tijd en nog 72% over :)

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Statz87
Sinan10 schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 18:07:
[...]

dan doe je het heel erg goed mijne max 4 uur scherm aan tijd. Heb iets bijzonders gedaan in je instellingen?
Uhm niet dat ik weet. Meeste stond al zo. Wel de dark theme overal geselecteerd voor zover het kan bij elke app. Heb me brightness op 50 procent heel de dag. Moet wel zeggen dat ik op WiFi zit bijna heel de dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23:29
Ik kom van de iPhone XS Max. Maar de 12 Max is een stuk beter met de batterij. Ik ben er blij mee!

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinan10
SpoekGTi schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 18:40:
[...]

Tsja het is zoals de geest in de fles hé, kolossale kosmische krachten, in een piepklein lampehuisje :)

Je verwacht performance zoals het betaamt maar ook wel lange accu duur dat gaat nu eenmaal niet

Momenteel klaag ik niet met de Max 5,5 uur scherm tijd en nog 72% over :)
Ga toch voor de mini lekker met 1 hand typen :9 maar het is allemaal persoonlijk. ik heb vaak laadmogelijkheden in de auto, thuis, werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpoekGTi
Sinan10 schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 18:44:
[...]

Ga toch voor de mini lekker met 1 hand typen :9 maar het is allemaal persoonlijk. ik heb vaak laadmogelijkheden in de auto, thuis, werk.
Die laad mogelijkheden heb ik ook, inderdaad auto, kantoor thuis. Maar goed inderdaad alles is persoonlijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tartarus
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 11-09 06:42
Jaymone schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 17:10:
[...]

Mijn iPhone 12 Pro Max hing de hele nacht aan de lader en rond 9:00 heb ik hem er vanaf getrokken. Sindsdien spelletjes gespeeld, foto’s en video’s geschoten, iMessage, WhatsApp en browsen op internet en YouTube gebruikt.
Hij is nu pas op 43%.
Dat vind ik echt een enorme vooruitgang op mijn 7 Plus.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/f4EokupEaweOqASuboYxbBaduNU=/800x/filters:strip_exif()/f/image/iwDJ0jmAoTf8ZUxwCZVIGATX.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jaymone
Tartarus schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 19:08:
[...]

Mijn iPhone 12 Pro Max hing de hele nacht aan de lader en rond 9:00 heb ik hem er vanaf getrokken. Sindsdien spelletjes gespeeld, foto’s en video’s geschoten, iMessage, WhatsApp en browsen op internet en YouTube gebruikt.
Hij is nu pas op 43%.
Dat vind ik echt een enorme vooruitgang op mijn 7 Plus.
[Afbeelding]
Dan heb je niets te klagen, netjes!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennisweb
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YdFo4AE0QVneArSpiMfydW2SguU=/800x/filters:strip_exif()/f/image/sDcxuJVylkedzWZtzfo4ifBu.png?f=fotoalbum_large

iPhone 12 Pro Max. Na 8 uur schermtijd nog 61% over. Ik ben er blij mee. ;)

PS: Ik moet een leven gaan zoeken. :+

[ Voor 4% gewijzigd door Dennisweb op 14-11-2020 19:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtElPotato
Dennisweb schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 19:13:
[Afbeelding]

iPhone 12 Pro Max. Na 8 uur schermtijd nog 61% over. Ik ben er blij mee. ;)

PS: Ik moet een leven gaan zoeken. :+
De schermtijd is van de laatste 24u, dus ook van de vorige dag voordat je je toestel op ging laden. Klein detail maar geeft een vertekend beeld. In werkelijkheid zit je dus op een uur of 3-4 als je de losse grafiekjes van vandaag op zou tellen :)

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SgtElPotato schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 19:17:
[...]

De schermtijd is van de laatste 24u, dus ook van de vorige dag voordat je je toestel op ging laden. Klein detail maar geeft een vertekend beeld. In werkelijkheid zit je dus op een uur of 3-4 als je de losse grafiekjes van vandaag op zou tellen :)
Hij reset bij mij altijd om 00.00.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SgtElPotato
Dennisdn schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 19:19:
[...]

Hij reset bij mij altijd om 00.00.
Nope, tel de losse grafiekjes per uur maar eens op :)
Jaymone schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 19:21:
[...]

Volgens mij moet je dan ook naar Instellingen-Schermtijd gaan
Kan ook, maar die laat het per dag zien. Als jij van 00.00 tot 03.00 nog 3 uur op je telefoon zit telt ie die ook mee :)

[ Voor 42% gewijzigd door SgtElPotato op 14-11-2020 19:22 ]

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
SgtElPotato schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 19:17:
[...]

Volgens mij moet je dan ook naar Instellingen-Schermtijd gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SgtElPotato schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 19:21:
[...]

Nope, tel de losse grafiekjes per uur maar eens op :)
Zie hier. En ik kan me niet herinneren dat ik daar ooit iets aan heb ingesteld ofzo.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oPi6hcCoqjDnUdPYWG6T64lsDJo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/GWLGqTjuXznQuUgtCNN1ZYqe.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 7% gewijzigd door Dennisdn op 14-11-2020 19:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtElPotato
Dennisdn schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 19:22:
[...]

Zie hier. En ik kan me niet herinneren dat ik daar ooit iets aan heb ingesteld ofzo.

[Afbeelding]
Jup, dat geeft een totaal ander beeld toch.

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SgtElPotato schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 19:23:
[...]

Jup, dat geeft een totaal ander beeld toch.
Oh wacht... jullie kijken naar batterij-tijd en ik naar schermtijd. Excuus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Statz87
[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/I9tPVvtff6r-HLjJpo2WxkIEEdU=/800x/filters:strip_exif()/f/image/eAFeI780wV7X9dz2YP7HIe17.png?f=fotoalbum_large

Zit op zo’n 4 uur screen on time vanaf 8 uur vanmorgen. 40 procent over. Moet de 6 wel halen dan. Dan mag ik niet klagen met zo’n kleine batterij. (y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtElPotato
Dennisdn schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 19:25:
[...]

Oh wacht... jullie kijken naar batterij-tijd en ik naar schermtijd. Excuus :)
Wat bedoel je hier precies mee? Die 8u9m van je schermafbeelding is niet de scherm aan tijd sinds dat hij van de lader is. Dat is van de afgelopen 24u.

Of praten we nu gigantisch langs elkaar heen? :+

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SgtElPotato schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 19:27:
[...]

Wat bedoel je hier precies mee? Die 8u9m van je schermafbeelding is niet de scherm aan tijd sinds dat hij van de lader is. Dat is van de afgelopen 24u.

Of praten we nu gigantisch langs elkaar heen? :+
Dan kijk je naar de verkeerde afbeelding, die van mij staat maar op 2 uur schermgebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtElPotato
Dennisdn schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 19:29:
[...]

Dan kijk je naar de verkeerde afbeelding, die van mij staat maar op 2 uur schermgebruik.
Oeps, ik zie het. Ook een Dennis, maar niet die van jou 7(8)7

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suus124
  • Laatst online: 07-12-2020
Ik ben even benieuwd of er mensen zijn die hebben geüpgrade van de iphone 8 naar de iphone 12 (mini). Ik zit zelf heel erg te twijfelen welk formaat ik fijner ga vinden. Het formaat van de 8 die ik nu heb is naar mijn mening namelijk erg fijn. Iemand hier suggesties over?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Audione0
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 21:44

Audione0

Strijdt der titanen

Quakie schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 15:52:
Wat heb jij een trage glasvezel verbinding zeg... O-)

Ryzen 9 7950x3d / Asus Strixx x670E-E / Noctua NH-DH15 / 64GB Corsair Dominator 6000 / Crucial M500 – Samsung 990pro / MSI RTX 4070TI Super Gaming X Slim / Corsair RM1000x / Alles in een Fractal Define 7 Black gepropt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willy1203
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 05-03-2021
Hallo, heb een aantal vraagjes.
Ben nieuw in iPhone, kom van Android.
Hoe kun je instellen dat de browser donkere modus heeft. Safari is donkere modus maar de sites niet. Kan ik het ergens nog instellen. Of hebben jullie tips met andere browser. Ook Facebook bij is niet in donkere modus. Nog een laatste vraag de apps hebben voor mij kleine letters ook al kijk je bij lettergrootte, in app blijft het klein. Is hier ook een oplossing voor. Alvast dank voor reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secsytime
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 21:18

Secsytime

Automagisch

Nou dat "gedoe" over die accu van de iphone 12 mini valt me erg mee. Wat met de iphone 11 na een dag gebruik 85% accu was, is nu 70%. Prima werkbaar voor mij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeuvie
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 21:34
Suus124 schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 19:30:
Ik ben even benieuwd of er mensen zijn die hebben geüpgrade van de iphone 8 naar de iphone 12 (mini). Ik zit zelf heel erg te twijfelen welk formaat ik fijner ga vinden. Het formaat van de 8 die ik nu heb is naar mijn mening namelijk erg fijn. Iemand hier suggesties over?
Mijn werktelefoon is een IPhone 8. Ik vind de IPhone 8 om vast te houden prettiger, iets breder. Het scherm van de IPhone 12 mini is groter en de telefoon is veel sneller. Om over de camera en de functies nog maar te zwijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeuvie
Meer mensen het probleem dat de beloon zachter klinkt, als je wordt gebeld, dan de luidsterkte die je daadwerkelijk heb ingesteld onder instellingen-> Horen en voelen? Mijn vriendin heeft het ook? Bug?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 00:51
Nog nooit zo gelukkig geweest met een nieuwe iPhone. Elk jaar maak ik een upgrade, maar nu gekozen voor de Mini. Echt een heerlijk formaatje. Ook in je broekzak voel je hem nagenoeg niet zitten. De 11 Pro gaat in de verkoop.

I don't have dreams, I have goals!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevenleemans
Jeuvie schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 19:49:
Meer mensen het probleem dat de beloon zachter klinkt, als je wordt gebeld, dan de luidsterkte die je daadwerkelijk heb ingesteld onder instellingen-> Horen en voelen? Mijn vriendin heeft het ook? Bug?
Als de telefoon ergens ligt, of heb je hem in de hand of kijk je er meteen naar? Want zodra de telefoon ziet dat je in de buurt bent, dan belt hij stiller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeuvie
stevenleemans schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 19:51:
[...]

Als de telefoon ergens ligt, of heb je hem in de hand of kijk je er meteen naar? Want zodra de telefoon ziet dat je in de buurt bent, dan belt hij stiller.
Dank voor de tip! Nooit geweten...☺️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jaymone
Vandaag 8 uur schermtijd met 31% over
12 Pro

[ Voor 9% gewijzigd door Jaymone op 14-11-2020 20:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remzor
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 22:09
12 Mini sinds vandaag, geweldig toestel. Eindelijk weer een fijn broekzak formaat die wel full specced is :)

Even op 5g Vodafone een speedtest gedaan net, binnen in huis: 179Mbps en 16ms ping. Echt keurig netjes imho.
4g niet getest onlangs dus geen idee waar die op zou zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 00:51
remzor schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 20:14:
12 Mini sinds vandaag, geweldig toestel. Eindelijk weer een fijn broekzak formaat die wel full specced is :)

Even op 5g Vodafone een speedtest gedaan net, binnen in huis: 179Mbps en 16ms ping. Echt keurig netjes imho.
4g niet getest onlangs dus geen idee waar die op zou zitten.
Geweldig hè, heerlijk formaat.

I don't have dreams, I have goals!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mausl
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 28-05 18:01
Jeuvie schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 19:46:
[...]

Mijn werktelefoon is een IPhone 8. Ik vind de IPhone 8 om vast te houden prettiger, iets breder. Het scherm van de IPhone 12 mini is groter en de telefoon is veel sneller. Om over de camera en de functies nog maar te zwijgen.
Kom van 2,5 jaar iphone 8 (destijds overgestapt van android omdat high end ook high afmetingen was) en moet zeggen dat ik zeer tevreden ben met de 12 mini.. fijne grip, fijne snelheid en een grote verbetering qua camera. Heul blij met de mini. Maar ook bij de mini kom ik niet met mn rechterduim bij de linkerbovenhoek. Bij de 8 kon je dan met 2x tikken op de vingerscanner de bovenkant naar beneden halen. Kan zoiets ook bij de 12?
Overigens geen probleem met de toetsen op het lockscreen.. maar heb dan ook een cheapo, doch erg fijn, TPU hoesje.
Batterijduur zeker niet ontevreden over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erickov
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-09 22:25
Willy1203 schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 19:39:
Hoe kun je instellen dat de browser donkere modus heeft. Safari is donkere modus maar de sites niet. Kan ik het ergens nog instellen. Of hebben jullie tips met andere browser. Ook Facebook bij is niet in donkere modus. Nog een laatste vraag de apps hebben voor mij kleine letters ook al kijk je bij lettergrootte, in app blijft het klein. Is hier ook een oplossing voor. Alvast dank voor reactie.
Volgens mij doet Safari dit niet. Gebruik zelf Firefox erbij. Die heeft het wel :)

Uncomfortable silence can be so loud...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willy1203
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 05-03-2021
erickov schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 20:20:
[...]

Volgens mij doet Safari dit niet. Gebruik zelf Firefox erbij. Die heeft het wel :)
Dank ga ik ff kijken. En facebook moet donkere modus nog krijgen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinan10
Willy1203 schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 19:39:
Facebook heeft nog geen donker modus op IOS (wordt uitgerold)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tartarus
Mausl schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 20:20:
[...]

Kom van 2,5 jaar iphone 8 (destijds overgestapt van android omdat high end ook high afmetingen was) en moet zeggen dat ik zeer tevreden ben met de 12 mini.. fijne grip, fijne snelheid en een grote verbetering qua camera. Heul blij met de mini. Maar ook bij de mini kom ik niet met mn rechterduim bij de linkerbovenhoek. Bij de 8 kon je dan met 2x tikken op de vingerscanner de bovenkant naar beneden halen. Kan zoiets ook bij de 12?
Overigens geen probleem met de toetsen op het lockscreen.. maar heb dan ook een cheapo, doch erg fijn, TPU hoesje.
Batterijduur zeker niet ontevreden over.
Trek een halve centimeter onder de spatiebalk het scherm naar beneden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Painxiom
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-03-2024
[...]

Ben benieuwd m naar de verdeling van je scherm tijd.. alleen maar surfen etc of veel games..

I'm not a vegitarian because I love animals, I'm a vegitarian because I hate plants! - Jade©

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevenleemans
Jeuvie schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 19:55:
[...]

Dank voor de tip! Nooit geweten...☺️
Graag gedaan:-). Eens geprobeerd door de telefoon ergens apart te leggen zonder dat je in de buurt bent? Belt hij dan wel luid genoeg?😁

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Vanishd
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 07-12-2023
Sinan10 schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 20:23:
[...]

Facebook heeft nog geen donker modus op IOS (wordt uitgerold)
In België sedert eergisteren heb ik donkere modus op Facebook (bij instellingen en Privaxy).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tinxian
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 00:18
Vanishd schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 21:33:
[...]

In België sedert eergisteren heb ik donkere modus op Facebook (bij instellingen en Privaxy).
Yes heb hem zelf ook. (In Nederland)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dennisweb
Vanishd schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 21:33:
[...]

Thanks voor de tip! Ik wist niet dat je dan in kon stellen. Meteen even gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sennalonso1981
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 01:14
Heel raar,savond(vooral na een sappige joint) word ik veel minder misselijk,soms even helemaal niet.

Zo jammer,OLED is toch echt eyecandy. Ik zou m zo kunnen gebruiken tot volgend jaar,is ie wel waard 😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Banshee
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-05 20:18
Geldt dat ook voor andere systeem geluiden zoals locksound en whatsapp berichten enzo? Die waren op mijn oude 8 dubbel zo hard voor het gevoel. Hier ook een mini trouwens :)
stevenleemans schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 19:51:
[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkna
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23:20
Heb ook het idee dat de toetsenbord klikjes en het lock geluid minder hard klinken. Krijg ze ook met de volume knoppen niet harder of zachter.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RnB
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21:20

RnB

Erg blij met de accuduur van mijn 12 Pro Max. Gisteravond om 21:56 van de lader gehaald, nu op 21% met 7u screen time.

Door de nieuwigheid nog veel ermee “gespeeld”, dus ben blij verrast. Had nooit problemen met mijn 11 Pro Max, maar door de kleinere accucapaciteit was ik toch erg benieuwd hoe ie het zou houden.

Paar belletjes gepleegd, whatsapp gebruikt, foto’s en video’s geschoten, Youtube bekeken, veel op Instagram en Twitter gekeken, Flitsmeister & Tidal via wireless CarPlay gebruikt en gebrowsed.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Krus
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 16-09 18:29
Banshee schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 22:15:
Geldt dat ook voor andere systeem geluiden zoals locksound en whatsapp berichten enzo? Die waren op mijn oude 8 dubbel zo hard voor het gevoel. Hier ook een mini trouwens :)

[...]
Hier zijn willekeurige toetsaanslagen ineens volume 5000% in whatsapp op de 12 Pro Max.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23:20

JB

Cédric roelt!

Ik ben zooooo verliefd! Wat is die mini een heerlijk compact toestel!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/P59Am2oUSCQjs2gujBHkSroHZHY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/EZ8hFszTjxATorbQlfSHo2Yt.jpg?f=fotoalbum_large

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Van de SE2020 naar 12mini: holy shit, voelt alsof ik een turbo aanzet :P FaceID bevalt me best goed (erg vlot), scherm is übernice, maar de accutijd moet ik nog even monitoren want hij lijkt wat rap leeg te lopen maar het is lastig inschatten omdat ie veel op z'n dock staat en ik niet hem veel los leg of ergens anders in huis bezig ben. En ja, in het begin rommel je veel met het ding, dat wordt ook minder.

De 12 mini voelt ook heerlijk ouderwets degelijk net als de oude SE. Veel beter dan die glibberige dunne foons imho. Dit ding gaat echt hard scoren hoor..wat een heerlijk speelgoed :)

[ Voor 5% gewijzigd door 2Dutch op 15-11-2020 00:15 ]

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinan10
Krus schreef op zondag 15 november 2020 @ 00:10:
[...]

Hier zijn willekeurige toetsaanslagen ineens volume 5000% in whatsapp op de 12 Pro Max.
Heb het zelfde bug man had ik ook op mijn 11 pro en nu hetzelfde met de mini

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Statz87
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4Dy0R_3lDp5q4C5VzPeLjcNqWv8=/800x/filters:strip_exif()/f/image/46WDYLAEYX8xO7sAirakF5An.png?f=fotoalbum_large

Nog 5 procent en ruim 6 uur screen on time met de iPhone 12 mini. Love it. Super blij met mijn keuze na eerst wat sceptisch te zijn.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Adarkar
  • Laatst online: 21:54
Statz87 schreef op zondag 15 november 2020 @ 02:50:
[Afbeelding]

Nog 5 procent en ruim 6 uur screen on time met de iPhone 12 mini. Love it. Super blij met mijn keuze na eerst wat sceptisch te zijn.
Top!
Ik heb vrijdag en zaterdag net de 7 uur screen on time aan kunnen tikken, met low power mode aan vanaf 20%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauz1978
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23:21

Mauz1978

Console War Veteran

Val me op dat zo veel mensen Safari gebruiken. Ik heb eigenlijk sinds chrome uit is op iOs chrome gebruikt. Is safari zo goed?

Something under the bed is drooling

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23:29
Is Safari zo slecht zou ik zeggen. Voor opera moet je iets installeren. Ik heb geen last van Safari dus heb geen reden iets anders er bij te installeren.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serena
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 23:59
Mauz1978 schreef op zondag 15 november 2020 @ 08:10:
Val me op dat zo veel mensen Safari gebruiken. Ik heb eigenlijk sinds chrome uit is op iOs chrome gebruikt. Is safari zo goed?
Als je in het Apple eco-system zit is het, denk ik, makkelijker. Handoff is ideaal als je switcht van iPhone naar Mac etc. Chrome gebruik ik op mijn werk, vind het eigenlijk wel prettig dat ik alles gescheiden kan houden.

http://serenacloos.nl - HomeKit & Domotica Tips

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
nog steeds zeer tevreden met de batterij duur van m'n 12 Mini.
Hiervoor de Xs en 11 Pro gehad ter referentie.
Waar ik met de 11 Pro eind van de avond zo'n 40% over had, is dat met de 12 Mini nu zo'n 20-25%.
Heb 5G in z'n geheel uitgeschakeld als ook apps verversen op de achtergrond.

Met mijn gebruik haal ik met de 12 Mini prima eind van de avond.
Zie hierboven mensen die aardig wat Social Media apps gebruiken, welke bekend staan om je batterij leeg te slurpen. Ik gebruik slechts Feesboek af en toe.

Sta nog steeds versteld van het vederlichte gewicht / formaat / grootte beeldscherm.
Gisteren redelijk druk en onderweg vaak het idee; ''hey, waar is m'n iPhone!?'' :+

Als ik dan een puntje van kritiek zou geven zou het, het feit zijn dat de tekstgrootte in sommige apps net ff te klein zijn.
Maar wellicht dat de app bouwers daar komende tijd nog wat aan gaan doen.

Verder echt een heerlijk kleine powerhouse!

[ Voor 17% gewijzigd door _Bailey_ op 15-11-2020 08:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:45

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

Gisteren de hele dag in een datacenter gehangen. Lekker op 5G zitten tetheren en vaak de gratis 1GB moeten activeren. (Heb onbeperkt data bundel). Natuurlijk ook op het scherm de f1 quali aan. Einde van dat had ik nog 20% ofzo over. 12 pro max.

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tartarus
Mauz1978 schreef op zondag 15 november 2020 @ 08:10:
Ik heb in al die jaren dat ik een iPhone gebruik (10 jaar al) maar 3 keer een andere browser nodig gehad omdat iets niet lukte in Safari.
Ja Safari is net zo goed als een Chrome of Opera.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
_Bailey_ schreef op zondag 15 november 2020 @ 08:41:
nog steeds zeer tevreden met de batterij duur van m'n 12 Mini.
Hiervoor de Xs en 11 Pro gehad ter referentie.
Waar ik met de 11 Pro eind van de avond zo'n 40% over had, is dat met de 12 Mini nu zo'n 20-25%.
Heb 5G in z'n geheel uitgeschakeld als ook apps verversen op de achtergrond.

Met mijn gebruik haal ik met de 12 Mini prima eind van de avond.
Zie hierboven mensen die aardig wat Social Media apps gebruiken, welke bekend staan om je batterij leeg te slurpen. Ik gebruik slechts Feesboek af en toe.

Sta nog steeds versteld van het vederlichte gewicht / formaat / grootte beeldscherm.
Gisteren redelijk druk en onderweg vaak het idee; ''hey, waar is m'n iPhone!?'' :+

Als ik dan een puntje van kritiek zou geven zou het, het feit zijn dat de tekstgrootte in sommige apps net ff te klein zijn.
Maar wellicht dat de app bouwers daar komende tijd nog wat aan gaan doen.

Verder echt een heerlijk kleine powerhouse!
Mooi dat er dit jaar voor iedereen een keuze is, alleen maar goed!
Ikzelf heb met de 12 Pro eind vd dag nog ongeveer 20-30% over. In mijn geval zal dat dus met de mini betekenen dat ik het niet of amper haal, tenminste?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Jaymone schreef op zondag 15 november 2020 @ 09:13:
[...]

Ikzelf heb met de 12 Pro eind vd dag nog ongeveer 20-30% over. In mijn geval zal dat dus met de mini betekenen dat ik het niet of amper haal, tenminste?
Gewoon leren tussentijd even op een draadloze lader te leggen.

Niets voor mij zo’n korte standbytijd, ook een van de redenen waardoor ik toch voor iPhone 12 Pro koos.

EV3 GT LR  iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
Jaymone schreef op zondag 15 november 2020 @ 09:13:
[...]

nee, dan denk ik wellicht nèt niet. Halverwege de dag ff 20-30 minuten bijladen en ook jij haalt makkelijk eind van de avond ;)

opladen van mijn Mini gaat overigens heerlijk vlot op de MagSafe puck.

[ Voor 7% gewijzigd door _Bailey_ op 15-11-2020 09:17 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jaymone
THE_BASE schreef op zondag 15 november 2020 @ 09:15:
[...]

Gewoon leren tussentijd even op een draadloze lader te leggen.

Niets voor mij zo’n korte standbytijd, ook een van de redenen waardoor ik toch voor iPhone 12 Pro koos.
_Bailey_ schreef op zondag 15 november 2020 @ 09:16:
[...]

nee, dan denk ik wellicht nèt niet. Halverwege de dag ff 20-30 minuten bijladen en ook jij haalt makkelijk eind van de avond ;)

opladen van mijn Mini gaat overigens heerlijk vlot op de MagSafe puck.
En dat wil ik dus proberen te vermijden ivm aantal laadcycli. Aan de andere kant zijn ze er ook voor gemaakt denk ik dan..

[ Voor 28% gewijzigd door Jaymone op 15-11-2020 09:21 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
Jaymone schreef op zondag 15 november 2020 @ 09:20:
[...]

[...]

En dat wil ik dus proberen te vermijden ivm aantal laadcycli. Aan de andere kant zijn ze er ook voor gemaakt denk ik dan..
jij houdt toch nooit langer jouw iPhone dan 1 jaartje! :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jaymone
_Bailey_ schreef op zondag 15 november 2020 @ 09:22:
[...]

jij houdt toch nooit langer jouw iPhone dan 1 jaartje! :+
Waarheid ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevenleemans
Wat me opvalt is dat er veel mensen de batterijtijd van hun nieuwe iPhone 12 (mini) vergelijken met het model dat ze ervoor hadden. Tenzij iedereen na 3 maanden al een nieuwe telefoon heeft gekocht is het jezelf even bedriegen door dit vergelijk he.

Ik heb een iPhone 11 van 14 maanden oud, de batterij heeft nu nog 86% capaciteit (ik gebruik mijn telefoon dan ook voor het werk en zeer intensief). Als ik nu een nieuwe mini in gebruik zou nemen zou ik ook kunnen zeggen dat de batterij het even lang volhoud. Maar wat gaat dat binnen pakweg een jaar geven als de batterij al een stuk van zijn capaciteit is verloren...

Ik heb om die reden een 12 Pro Max besteld, batterij is voor mij zeer belangrijk.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
stevenleemans schreef op zondag 15 november 2020 @ 09:53:
Wat me opvalt is dat er veel mensen de batterijtijd van hun nieuwe iPhone 12 (mini) vergelijken met het model dat ze ervoor hadden. Tenzij iedereen na 3 maanden al een nieuwe telefoon heeft gekocht is het jezelf even bedriegen door dit vergelijk he.

Ik heb een iPhone 11 van 14 maanden oud, de batterij heeft nu nog 86% capaciteit (ik gebruik mijn telefoon dan ook voor het werk en zeer intensief). Als ik nu een nieuwe mini in gebruik zou nemen zou ik ook kunnen zeggen dat de batterij het even lang volhoud. Maar wat gaat dat binnen pakweg een jaar geven als de batterij al een stuk van zijn capaciteit is verloren...

Ik heb om die reden een 12 Pro Max besteld, batterij is voor mij zeer belangrijk.
heb mijn Xs verkocht na een jaar, battery health 98%
mijn 11 Pro verkocht met een battery health van 97%

dus hoezo mezelf bedriegen? Kun je dat eens verder uitleggen?

Ik zit niet met Schermtijden van 8+ uren per dag op mijn iPhones.
Daar heb ik simpelweg niet eens de tijd voor.
Wellicht gaan de batterijen van deze mensen (schermtijd 8+ uren) inderdaad wel rap terug in capaciteit.

Ik vind het persoonlijk erg knap dat mensen na zo'n 10 a 12 maanden met hun iPhone al onder de 90% capaciteit zitten.
Pagina: 1 ... 41 ... 75 Laatste