Hyloba schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 19:57:
[...]
Ik vraag mij af in welke mate je hier een nieuw toestel voor krijgt. Paar weken geleden had ik een iPhone 11 gekocht via amazon, en in eerste instantie leek het een nieuw toestel. Netjes plastic rond het doosje en het toestel. Tot ik eens van dichtbij begon te kijken. Aan de aluminium randen zag ik sporen van een hoesje, en de accessoires lagen omgedraaid in het doosje. Heb deze snel terug gezonden en bij coolblue een echt nieuwe gekocht. Zou dit bij de iPhone 12 promo ook niet het geval zijn? Het lijkt mij bijzonder vreemd om 20% korting te geven een week na release.
Indien echt genuine ben ik wel geïnteresseerd om die acties op te volgen.
Dennisdn schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 20:03:
[...]
Ik moet zeggen dat het mij overkomt als... wat te mooi is om waar te zijn is...
Afgelopen maanden heb ik zelfs niet zulke aanbiedingen gezien voor de iPhone 11. Ik vraag me ook af of Apple echt meer dan 20% marge geeft aan de resellers.
Nou ja nee. Vorig jaar ook in de releaseweek van de iPhone 11. Zag op Pepper opeens een stroom aanbiedingen langskomen waarbij die voor 649,- van de hand ging op Amazon.de. Mijn zusje heeft hem toen gekocht voor dat bedrag en er is letterlijk helemaal niks aan waarvan ik zou zeggen "dit is geen zuivere koffie". Amazon doet dit wel vaker met bepaalde producten, en ik zou het knap vinden als ze in de releaseweek al zo veel tweedehands exemplaren hebben

Dat het een beetje apart is dit met een net ge-released product te doen ben ik met jullie eens, maar goed ik geloof niet dat ze bij dat bedrijf iets doen zonder een winstoogmerk. Dus het zal ergens vast iets opleveren (naamsbekendheid, nieuwe klant etc.).
Het enige wat ik niet fijn vind is dat ik mijn CC niet kon vinden en met iDeal heb 'moeten' betalen. Niet dat ik Amazon niet vertrouw qua opsturen maar ik heb het niet zo op de pakketdiensten. Met de CC is dat allemaal verzekerd.
Overigens is de 'prijs' in dit geval ook betaald in de vorm van de leverdatum, die staat voorlopig op 10 december. Kijk mij boeit het niet zo belachelijk veel maar ik had hem dan natuurlijk ook liever een maandje eerder. Zou mij verbazen als hij daadwerkelijk pas dan komt overigens. Op de Duitse site staat tussen 17 en 9 december, en aangezien dat toch allemaal 1 pot nat is qua magazijn...
[
Voor 8% gewijzigd door
Kuusj op 27-10-2020 20:15
]