Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
Grin schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 17:15:
@ddZ Even wachten (later dit jaar nog) op de Apple MagSafe Duo Charger, doe ik ook... :)
Samen met de Belkin lijkt mij dat een top combo. Heb al 2 * 20 Watt USB-C chargers besteld, dan ben ik er ook echt klaar mee. Deze kan je trouwens opvouwen (vandaar die twee soort van kussentjes), lijkt mij echt ideaal.

[Afbeelding]
[Afbeelding]
Ik zag op Reddit al iemand die zelf een (stand up) Mag safe dock heeft gemaakt middels een 3D printer.
Zag er gaaf uit.

Ik heb thuis wel een printer, maar die gooit er alleen maar papier uit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knul
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15-09 19:28
Kuusj schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 16:42:
[...]

Ik heb de witte 128GB versie maar besteld, uiteindelijk met lader erbij alsnog 809,- maar goed...
Same hier, wilde eigenlijk een Pro Max, maar bijna €500 prijsverschil was het toch niet waard. Ben benieuwd of ie geleverd gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johan Bogle
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 22:20
BlakHawk schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 16:30:
Nou er kwam even onverwacht een aanbieding voor de 12 pro vanuit Amazon, ik heb snel geklikt en zit in mijn bestellingen. Ben benieuwd of hij geleverd wordt.

Ik wilde eigenlijk voor de normale 12 gaan en met 256GB.

Maar toen kwam de 12 pro voor €955 voorbij:
https://nl.pepper.com/aan...pro-128-gb-grafiet-166191

Wie niet waagt wie niet wint...
Ik was net te laat, maar op tijd voor de Ipad. Apple zal blij zijn met mij deze maand (moeten ze wel weer een jaar of vier op teren)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ddZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07:17

ddZ

@ddZ Even wachten (later dit jaar nog) op de Apple MagSafe Duo Charger, doe ik ook... :)
Samen met de Belkin lijkt mij dat een top combo. Heb al 2 * 20 Watt USB-C chargers besteld, dan ben ik er ook echt klaar mee. Deze kan je trouwens opvouwen (vandaar die twee soort van kussentjes), lijkt mij echt ideaal.

[Afbeelding]
[Afbeelding]
Afbeeldingslocatie: https://www.amac.nl/media/catalog/product/cache/1/image/1800x/040ec09b1e35df139433887a97daa66f/n/a/native_union_drop-xl-gry-fb-ueu_2.jpg

Dank je wel voor het meedenken! Zeker interessante optie, ware het niet dat ik mijn AirPods Pro er niet mee kan opladen :)

Kwam deze tegen van Native Union Drop XL draadloze oplader met USB-A poort.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grin
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 15-09 19:30

Grin

Ride si sapis.

@ddZ, Mjawel hoor. MagSafe, dus ook deze lader aan de linkerkant, is compatible met AirPods (2e generatie) en de AirPods Pro.

NewsBlur || My Fujifilm gear

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[Afbeelding]
[Afbeelding]
Ik twijfel ook een beetje tussen die Belkin en deze.
Degene die hem als eerste uitbrengt krijgt mijn geld schat ik zo in.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ddZ

ddZ

Donstil schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 18:00:
[...]

Ik twijfel ook een beetje tussen die Belkin en deze.
Degene die hem als eerste uitbrengt krijgt mijn geld schat ik zo in.
Te bestellen bij A-Mac.

Niet goed gelezen 8)7

[ Voor 18% gewijzigd door ddZ op 27-10-2020 18:43 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Grin

Grin

Ride si sapis.

Nee, Donstil twijfelt tussen deze van Belkin en die Duo Charger van Apple :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ja dat idd :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Grin

Grin

Ride si sapis.

Je weet dat je te fanatiek in een topic zit als je voor een ander kan denken... :+
Zwarte of witte Belkin charger Don?

[ Voor 18% gewijzigd door Grin op 27-10-2020 18:23 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Grin schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 18:21:
Je weet dat je te fanatiek in een topic zit als je voor een ander kan denken... :+
Hahahah, true

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bing69
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-09 16:54
Toen ik afgelopen zaterdag mijn 8plus inruilde voor de 12 miste ik 1 ding. Mijn Vaultskin hoesje waar ik ook een aantal pasjes in kwijt kon.

Heb nu voorlopig een transparant hoesje van Spigen maar mijn pasjes... Toen kwam ik deze tegen: https://www.amazon.de/-/n...tle_o00_s00?ie=UTF8&psc=1

je plakt het achter op je hoesje en het werkt geweldig!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hhkcwvTKHT1bCl-GMb0rZmGWt0s=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/UhU9YmZzrZv0m0Q7zeslGDhq.jpg?f=fotoalbum_large

[URL="https://tweakers.net/i/QFBJaya_osnUm7BljEJXlWimjRU=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/KBC74v3y7V0um39AQGa0bw14.jpg?f=user_large",,"1"]

[ Voor 7% gewijzigd door bing69 op 28-10-2020 14:01 ]

Bing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlakHawk
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09-01-2021
Johan Bogle schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 17:35:
[...]

Ik was net te laat, maar op tijd voor de Ipad. Apple zal blij zijn met mij deze maand (moeten ze wel weer een jaar of vier op teren)
Ik twijfel nog wel een beetje...
Wilde eigenlijk voor blauw en 256gb.

Zou ik hem anders kunnen slijten voor €1000 ofzo?

Of beter annuleren als ik het toch niet wil?

Lastig zeg

Youtube: DashcamNL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ddZ

ddZ

Grin schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 18:18:
Nee, Donstil twijfelt tussen deze van Belkin en die Duo Charger van Apple :)
Ah, oeps!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vbmot
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 28-07 08:44
sem2409 schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 15:01:
[...]

Misschien heb je hier wat aan, ziet er misschien een beetje kinderachtig uit maar geeft wel een idee van wat voor soort blauw het is

[Afbeelding]
Dank! Het wordt de mini 256GB in zwart ;)

Ook maar dat ik dat weet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyloba
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 15-12-2022
BlakHawk schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 16:30:
Nou er kwam even onverwacht een aanbieding voor de 12 pro vanuit Amazon, ik heb snel geklikt en zit in mijn bestellingen. Ben benieuwd of hij geleverd wordt.

Ik wilde eigenlijk voor de normale 12 gaan en met 256GB.

Maar toen kwam de 12 pro voor €955 voorbij:
https://nl.pepper.com/aan...pro-128-gb-grafiet-166191

Wie niet waagt wie niet wint...
Ik vraag mij af in welke mate je hier een nieuw toestel voor krijgt. Paar weken geleden had ik een iPhone 11 gekocht via amazon, en in eerste instantie leek het een nieuw toestel. Netjes plastic rond het doosje en het toestel. Tot ik eens van dichtbij begon te kijken. Aan de aluminium randen zag ik sporen van een hoesje, en de accessoires lagen omgedraaid in het doosje. Heb deze snel terug gezonden en bij coolblue een echt nieuwe gekocht. Zou dit bij de iPhone 12 promo ook niet het geval zijn? Het lijkt mij bijzonder vreemd om 20% korting te geven een week na release.
Indien echt genuine ben ik wel geïnteresseerd om die acties op te volgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hyloba schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 19:57:
[...]

Ik vraag mij af in welke mate je hier een nieuw toestel voor krijgt. Paar weken geleden had ik een iPhone 11 gekocht via amazon, en in eerste instantie leek het een nieuw toestel. Netjes plastic rond het doosje en het toestel. Tot ik eens van dichtbij begon te kijken. Aan de aluminium randen zag ik sporen van een hoesje, en de accessoires lagen omgedraaid in het doosje. Heb deze snel terug gezonden en bij coolblue een echt nieuwe gekocht. Zou dit bij de iPhone 12 promo ook niet het geval zijn? Het lijkt mij bijzonder vreemd om 20% korting te geven een week na release.
Ik moet zeggen dat het mij overkomt als... wat te mooi is om waar te zijn is...

Afgelopen maanden heb ik zelfs niet zulke aanbiedingen gezien voor de iPhone 11. Ik vraag me ook af of Apple echt meer dan 20% marge geeft aan de resellers.

[ Voor 3% gewijzigd door Dennisdn op 27-10-2020 20:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jieve
  • Laatst online: 02-08 17:48
Dennisdn schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 16:41:
[...]

Daar heb je meer aan dan aan de winkelmedewerker denk ik. Zelf werd mij dat in ieder geval zondag wel duidelijk.... Ik denk dat hij zeker 60 minuten door het instellingen-menu heeft zitten bladeren en keek daarbij zo glazig dat ik de moed had opgegeven. Tja, als het aan de instellingen lag was ik er zaterdag al wel met de verschillende helpdesks en techneuten uit gekomen. "Sorry, het toestel blijft aangeven: kan geen esim meer installeren". - ok, kom maar terug, ik zoek het zelf wel weer uit- .

Eenmaal buiten bleek dat hij die esim van zaterdag niet eens verwijderd had en de hele tijd had lopen proberen er nóg een bij te zetten.... en eenmaal thuis (met de nieuwe esim in de hand) installatie ging perfect... maar bleek dat ie hem ook niet eens aan mijn acount gekoppeld had. Vandaar laatste poging vandaag met alles gereset en een nieuwe esim die al wél gekoppeld is zoals ik kan zien in myvodafone.
Kwam dit https://www.vodafone.nl/a...0b-8b30-e0d8-d7c200bcd528 daar staat de 12 niet tussen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 14-09 16:24

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

Hyloba schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 19:57:
[...]

Dennisdn schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 20:03:
[...]

Ik moet zeggen dat het mij overkomt als... wat te mooi is om waar te zijn is...

Afgelopen maanden heb ik zelfs niet zulke aanbiedingen gezien voor de iPhone 11. Ik vraag me ook af of Apple echt meer dan 20% marge geeft aan de resellers.
Nou ja nee. Vorig jaar ook in de releaseweek van de iPhone 11. Zag op Pepper opeens een stroom aanbiedingen langskomen waarbij die voor 649,- van de hand ging op Amazon.de. Mijn zusje heeft hem toen gekocht voor dat bedrag en er is letterlijk helemaal niks aan waarvan ik zou zeggen "dit is geen zuivere koffie". Amazon doet dit wel vaker met bepaalde producten, en ik zou het knap vinden als ze in de releaseweek al zo veel tweedehands exemplaren hebben :+ Dat het een beetje apart is dit met een net ge-released product te doen ben ik met jullie eens, maar goed ik geloof niet dat ze bij dat bedrijf iets doen zonder een winstoogmerk. Dus het zal ergens vast iets opleveren (naamsbekendheid, nieuwe klant etc.).

Het enige wat ik niet fijn vind is dat ik mijn CC niet kon vinden en met iDeal heb 'moeten' betalen. Niet dat ik Amazon niet vertrouw qua opsturen maar ik heb het niet zo op de pakketdiensten. Met de CC is dat allemaal verzekerd.

Overigens is de 'prijs' in dit geval ook betaald in de vorm van de leverdatum, die staat voorlopig op 10 december. Kijk mij boeit het niet zo belachelijk veel maar ik had hem dan natuurlijk ook liever een maandje eerder. Zou mij verbazen als hij daadwerkelijk pas dan komt overigens. Op de Duitse site staat tussen 17 en 9 december, en aangezien dat toch allemaal 1 pot nat is qua magazijn...

[ Voor 8% gewijzigd door Kuusj op 27-10-2020 20:15 ]

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VulcanRaven
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13-09 13:57
Vanmiddag de iPhone 12 Pro binnen gekregen. Dat is wel even wennen als je van een normale 7 af komt. Er zijn wel twee dingen die me opvallen:

1. De kleuren van het scherm. Deze (vooral wit) zijn heel anders dan de 7. Ook veranderd de kleur van wit naar blauwig als je de kijkhoek aanpast. Bij de 7 blijft de kleur exact hetzelfde onder alle hoeken.

2. Bij het scrollen door bijvoorbeeld websites lijkt het alsof de letters een soort van zweem met zich meebrengen. Net of er een schaduw meegesleept wordt. Nu weet ik niet of dit meer opvalt vanwege het grotere scherm of dat dit normaal is.

Hebben meer mensen hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niek_1981
  • Registratie: Augustus 2010
  • Nu online

Niek_1981

Think Different.

Op Twitter reppen ze er anders ook met geen woord over naar mensen dat esim niet mogelijk is op de iPhone 12.

Wss is dit gedeelte niet up to date.

Lees hier maar, https://twitter.com/vodaf.../1320082434910769163?s=21 deze persoon is het wel gelukt geactiveerd te krijgen.

[ Voor 13% gewijzigd door Niek_1981 op 27-10-2020 20:22 ]

Een vrouw is een prachtige creatie, ze geeft melk zonder gras te eten, ze bloed zonder zich te bezeren, wordt nat zonder dat het regent, zuigt zonder stroom en ze kan een man laten komen zonder dat ze roept.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj

Kuusj

VulcanRaven schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 20:11:
Vanmiddag de iPhone 12 Pro binnen gekregen. Dat is wel even wennen als je van een normale 7 af komt. Er zijn wel twee dingen die me opvallen:

1. De kleuren van het scherm. Deze (vooral wit) zijn heel anders dan de 7. Ook veranderd de kleur van wit naar blauwig als je de kijkhoek aanpast. Bij de 7 blijft de kleur exact hetzelfde onder alle hoeken.

2. Bij het scrollen door bijvoorbeeld websites lijkt het alsof de letters een soort van zweem met zich meebrengen. Net of er een schaduw meegesleept wordt. Nu weet ik niet of dit meer opvalt vanwege het grotere scherm of dat dit normaal is.

Hebben meer mensen hier last van?
Klinken als eigenschappen van OLED. Zwarte tekst op een witte achtergrond betekend dat de pixel dus als jij scrollt realtime aan en uit moeten. Dat gaat heel erg snel maar niet snel genoeg dat daar helemaal niks van te zien is. Verder is het vrij gebruikelijk bij OLED dat je die kleuren zo ziet onder een andere kijkhoek, sommige OLED panelen hebben hier meer last van dan andere.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hyloba
Kuusj schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 20:09:
[...]

[...]

Nou ja nee. Vorig jaar ook in de releaseweek van de iPhone 11. Zag op Pepper opeens een stroom aanbiedingen langskomen waarbij die voor 649,- van de hand ging op Amazon.de. Mijn zusje heeft hem toen gekocht voor dat bedrag en er is letterlijk helemaal niks aan waarvan ik zou zeggen "dit is geen zuivere koffie". Amazon doet dit wel vaker met bepaalde producten, en ik zou het knap vinden als ze in de releaseweek al zo veel tweedehands exemplaren hebben :+ Dat het een beetje apart is dit met een net ge-released product te doen ben ik met jullie eens, maar goed ik geloof niet dat ze bij dat bedrijf iets doen zonder een winstoogmerk. Dus het zal ergens vast iets opleveren (naamsbekendheid, nieuwe klant etc.).

Het enige wat ik niet fijn vind is dat ik mijn CC niet kon vinden en met iDeal heb 'moeten' betalen. Niet dat ik Amazon niet vertrouw qua opsturen maar ik heb het niet zo op de pakketdiensten. Met de CC is dat allemaal verzekerd.

Overigens is de 'prijs' in dit geval ook betaald in de vorm van de leverdatum, die staat voorlopig op 10 december. Kijk mij boeit het niet zo belachelijk veel maar ik had hem dan natuurlijk ook liever een maandje eerder. Zou mij verbazen als hij daadwerkelijk pas dan komt overigens. Op de Duitse site staat tussen 17 en 9 december, en aangezien dat toch allemaal 1 pot nat is qua magazijn...
Midden december lijkt mij genoeg tijd om al enkele paletten refurbished iPhones de camionette op te laden. Ze hebben nu jouw geld al om de grote stroom van retourzendingen op te vangen. Ik zou toch goed kijken naar gebruikssporen en eventueel eens een coconut battery test doen via een mac om te zien of hij al een paar battery cycles gehad heeft. Sinds ik enkele malen bij amazon chinese fake, of zogezegd nieuwe maar toch refurbished producten heb ontvangen vertrouw ik hen niet zo goed meer.
Hopelijk is het wel een nieuwe natuurlijk!

[ Voor 3% gewijzigd door Hyloba op 27-10-2020 20:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj

Kuusj

Hyloba schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 20:21:
[...]

Midden december lijkt mij genoeg tijd om al enkele paletten refurbished iPhones de camionette op te laden. Ze hebben nu jouw geld al om de grote stroom van retourzendingen op te vangen. Ik zou toch goed kijken naar gebruikssporen en eventueel eens een coconut battery test doen via een mac om te zien of hij al een paar battery cycles gehad heeft. Sinds ik enkele malen bij amazon chinese fake, of zogezegd nieuwe maar toch refurbished producten heb ontvangen vertrouw ik hen niet zo goed meer.
Tja ik heb die ervaringen niet met Amazon dus we gaan het zien. Anders gaat ie gewoon retour hé :+

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
Nu de nieuwe iPhones geen rondingen meer hebben langs de randen, met deze wallpaper op je lockscreen is het net of de iPhone in z'n geheel geen randen meer heeft...
Zelf zeer content mee

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cD-fSyO3vLGessWf4MbCeCIory8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/IBSC8IamTj8JsGGePeVsc8qS.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BlakHawk
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09-01-2021
Hyloba schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 20:21:
[...]

Ik heb wel vaker buitenkansjes gescoord bij Amazon, Nintendo Switch. Sonos...

Zo lang het Amazon zelf is en geen derde verkoper, is er weinig aan de hand!

Youtube: DashcamNL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kuusj

Kuusj

Geert1976 schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 20:45:
Nu de nieuwe iPhones geen rondingen meer hebben langs de randen, met deze wallpaper op je lockscreen is het net of de iPhone in z'n geheel geen randen meer heeft...
Zelf zeer content mee

[Afbeelding]
Die is echt mooi, ik heb nu een soort sterrenhemel achtergrond (al sinds de Galaxy S8, en nu ruim een jaar op de S10e). Zeker icm het OLED scherm niet alleen prachtig maar ook nog eens goed voor het scherm (burnin) en de accu.

Even een vraagje, kun je bijvoorbeeld custom toetsenborden installeren op een iPhone? Ik heb tot dusver nog nooit een iPhone gehad, alleen iPad's. Op mijn S10e heb ik het Google toetsenbord en daar ben ik redelijk verknocht aan geraakt :'(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DwightKSchrute
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 06:46
Kuusj schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 20:56:
[...]

Die is echt mooi, ik heb nu een soort sterrenhemel achtergrond (al sinds de Galaxy S8, en nu ruim een jaar op de S10e). Zeker icm het OLED scherm niet alleen prachtig maar ook nog eens goed voor het scherm (burnin) en de accu.

Even een vraagje, kun je bijvoorbeeld custom toetsenborden installeren op een iPhone? Ik heb tot dusver nog nooit een iPhone gehad, alleen iPad's. Op mijn S10e heb ik het Google toetsenbord en daar ben ik redelijk verknocht aan geraakt :'(
Gboard! Gewoon in de App Store. Ik gebruik het ook.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tinxian
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 15-09 18:09
[...]

Ja je kan custom toetsenborden toevoegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyloba
BlakHawk schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 20:45:
[...]

Ik heb wel vaker buitenkansjes gescoord bij Amazon, Nintendo Switch. Sonos...

Zo lang het Amazon zelf is en geen derde verkoper, is er weinig aan de hand!
Zal ook wat meer in de gaten houden!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
[...]

GBoard inderdaad of SwiftKey, die gebruik ik zelf al een paar jaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johan Bogle
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 22:20
Hyloba schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 20:59:
[...]

meestal zijn die deals nog geen uur beschikbaar. Alert instellen op pepper werkt voor mij goed om die amazon flash deals te pakken. Had een alert op ipad air ingesteld en direct besteld.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Kuusj

Kuusj

Ok bedankt allemaal, dat scheelt alweer :+ Onbewust maak ik me toch wat zorgen over de overstap. 8 jaar Android gebruikt en dan opeens naar iPhone zal hoe dan ook even wennen zijn. Maar gelukkig heb ik nog een programma (waar ik voor betaald heb) waarmee ik mijn Whatsapp chats kan overzetten naar de nieuwe telefoon. Bij mijn vader geprobeerd en ging prima. Alleen spijtig dat dit op deze omslachtige manier moet.
Hyloba schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 20:59:
[...]

Nl.pepper.com en daar wat notificaties instellen. Zo kreeg ik vandaag een pushbericht over de iPhone 12 aanbieding :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ericplan
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 07:25

ericplan

5180 Wp PV

Sinds vrijdag een gewone iPhone 12. Kwam van een iPhone SE 2016, die het ondanks een battery health van 92% nog geen dag uithield op één lading. Apps als Buienradar en Runkeeper zorgden voor een enorme afname.
Ben dan ook zeer tevreden met de batterij van de 12. Zondagochtend om 08:00 uur begonnen met 100%, tussentijds niet opgeladen, wel hardgelopen met Runkeeper en veel te vaak op Buienradar gekeken en nu nog 21% over. Schermtijd staat uit, dus geen harde cijfers, maar m’n schatting is dat het telefoongebruik net zoals anders was.

A'dam PVOutput

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• BurrowedLurker
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 19-08 16:08
Heb mijn iPhone 12 (wit) net ontvangen. Upgrade vanaf een iPhone X. Hier zijn mijn bevindingen voor wie het interesseert:

- Het ontwerp is echt mooi. Het voelt zeer solide en premium aan. Ik was bang dat het zou voelen als een downgrade na de iPhone X maar dat is zeker niet zo. De 12 is prachtig!
- De witte kleur is top, niet spierwit maar elegant. De zilveren band geeft het een ‘licht’ gevoel en aan de voorkant zie je subtiel een zilveren band; wat het juist een designer-achting element geeft dat de donkere kleuren niet hebben. Het ziet er daardoor juist nóg mooier uit.

- De 12 is merkbaar sneller dan de X
- Het scherm is merkbaar groter en mooier dan de X
- De speakers zijn naar mijn oren op de X beter. Ik heb het gevoel dat de 12 wat dunner klinkt. De behuizing voel je ook trillen tijdens het spelen.
- de camera is beter, maar het is geen gigantisch verschil
- De X is nog een one-handed phone. De 12 is net iets groter maar is daarmee net two-handed geworden (voor mij). Ik kan niet meer comfortabel scrollen met één hand zoals op de X.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• muhda
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20:14

muhda

Time & Space traveler

Kuusj schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 21:03:
Ok bedankt allemaal, dat scheelt alweer :+ Onbewust maak ik me toch wat zorgen over de overstap. 8 jaar Android gebruikt en dan opeens naar iPhone zal hoe dan ook even wennen zijn. Maar gelukkig heb ik nog een programma (waar ik voor betaald heb) waarmee ik mijn Whatsapp chats kan overzetten naar de nieuwe telefoon. Bij mijn vader geprobeerd en ging prima. Alleen spijtig dat dit op deze omslachtige manier moet.
[...]
Mag ik vragen hoe het programma heet, om whatsapp over te zetten? Ik ga namelijk ook van Android (samsung s9 plus) naar een iPhone 12. Andere gegevens omzetten lukt vast wel, ook met de App van Apple in de store. Alleen whatsapp wil ik graag ook overzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klaasvs31
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19-07 22:47
muhda schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 21:27:
[...]

Mag ik vragen hoe het programma heet, om whatsapp over te zetten? Ik ga namelijk ook van Android (samsung s9 plus) naar een iPhone 12. Andere gegevens omzetten lukt vast wel, ook met de App van Apple in de store. Alleen whatsapp wil ik graag ook overzetten.
Hier worden er een aantal genoemd:

Whatsapp overzetten van Android naar IOS

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kuusj

Kuusj

muhda schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 21:27:
[...]

BackupTrans, alleen kan ik mijn huidige licentie niet meer gebruiken omdat ik een andere PC zou hebben. Is natuurlijk niet waar, maar ik heb een mailtje richting support gestuurd. Ben eens benieuwd. Helaas zijn er niet echt 'andere manieren' om aan dat programma te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GioStyle
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 02:05
BurrowedLurker schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 21:11:

- De X is nog een one-handed phone. De 12 is net iets groter maar is daarmee net two-handed geworden (voor mij). Ik kan niet meer comfortabel scrollen met één hand zoals op de X.
Ik heb hier nog een 6S en dus Touch ID. Als ik twee kort op de home button klik, dan komt het scherm half naar beneden. Heb je dat niet op de 12 / 12 Pro?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dirksma
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 04-08 14:38
GioStyle schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 21:53:
[...]

Ik heb hier nog een 6S en dus Touch ID. Als ik twee kort op de home button klik, dan komt het scherm half naar beneden. Heb je dat niet op de 12 / 12 Pro?
Jongen, die zit toch helemaal niet op de 12?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GioStyle
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 02:05
Dirksma schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 21:58:
[...]

Jongen, die zit toch helemaal niet op de 12?
Ja, duh. :D

Maar heb je niet een soortgelijke functie?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Boontjes
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 04-06-2023
GioStyle schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 22:00:
[...]

Ja, duh. :D

Maar heb je niet een soortgelijke functie?
Twee korte veegjes naar beneden onderaan scherm in je dock 😀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaws77
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 13-09 07:09
Boontjes schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 22:08:
[...]
Kan je dat ook uitzetten? Gebeurd bij mij veel te vaak zonder dat ik dat wil...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyloba
Boontjes schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 22:08:
[...]

1 veegje is al genoeg ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• deBennie
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 21:26
Veegje(s) :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10-09 07:51

Famous

R 400+

Jaws77 schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 22:14:
[...]

Kan je dat ook uitzetten? Gebeurd bij mij veel te vaak zonder dat ik dat wil...
Ja, heet bereikbaarheid.
Instellingen -> toegankelijkheid -> aanraken.

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boontjes
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 04-06-2023
😀 gebruik het zelf nooit en dacht zal ook eens reageren 🤭

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jieve
Ik was even benieuwd naar jullie snelheden op 5G?!
Ik haal thuis (Amsterdam) down 258 & up 84.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• d22wth
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 18-08 20:12

d22wth

... 𝗁𝖾𝗍 𝗁𝗈𝖾𝖿𝗍 𝗇𝗂𝖾𝗍 𝗉𝖾𝗋𝖿𝖾𝖼𝗍

Jieve schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 23:34:
Nog geen 5G op Tele2/T-Mobile maar ik merk wel dat mijn 4G snelheid een stuk beter is dan voorheen

𝚒𝙿𝚑𝚘𝚗𝚎 16 𝙿𝚛𝚘 - 𝖱7 5800𝖷3𝖣 - 𝖷63 - 𝖬𝖲𝖨 𝖱𝖳𝖷2070𝖲 - 32𝖦𝖡-3800 - 2𝖳𝖡 𝖲𝖲𝖣 - 𝖧510 𝖤𝗅𝗂𝗍𝖾

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BurrowedLurker
  • Laatst online: 19-08 16:08
GioStyle schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 21:53:
[...]

Yes! Maar het probleem is niet de hoogte, dat lukte sowieso al niet. De 12 is breder dan de X en ik kan het nu niet keer met 1 hand vasthouden en met mijn duim scrollen/typen. Dat lukte op de X wel (maar net). Ik heb ook last van pijn in mijn hand vandaag. Maar misschien dat ik er nog aan wen en dat het over een week beter gaat. Als je grotere handen hebt is het wellicht geen issue.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisjan
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 10-09 16:51
Reiger072 schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 16:44:
Even een noob vraag van een Android gebruiker. Is het makkelijk in te stellen om alle foto's te uploaden naar Microsoft OneDrive?

Ik zie hier https://support.microsoft...d0-47c0-8ab8-98679fa1b72e Dat het vrij makkelijk zou moeten zijn iemand hier ervaring mee?

Alvast bedankt
op mijn oude iphone SE2016 werkt dat al jaren zonder problemen, als een tierelier. komt netjes, gesorteerd op jaartal én maand, in een mapje in onedrive te staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaws77
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 13-09 07:09
Famous schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 22:21:
[...]

Ja, heet bereikbaarheid.
Instellingen -> toegankelijkheid -> aanraken.
Thanks! Compleet overheen gelezen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bing69
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-09 16:54
[...]

Geen probleem, gebruik ik ook sinds jaar en dag

Bing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Live life to the fullest..

Vind het toch slecht dat ik nergens een MagSafe oplader kan halen voor mijn 12 Pro. Ja, afhalen bij Apple Store. Alle stores zitten op 2 uur rijden enkele reis. Daarbij, slim om in deze tijd juist verzending meer aantrekkelijk te maken om traffic te verminderen in zowel winkels als op de weg lijkt me...

“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• joblamie
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
pdavie2311 schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 07:56:
Vind het toch slecht dat ik nergens een MagSafe oplader kan halen voor mijn 12 Pro. Ja, afhalen bij Apple Store. Alle stores zitten op 2 uur rijden enkele reis. Daarbij, slim om in deze tijd juist verzending meer aantrekkelijk te maken om traffic te verminderen in zowel winkels als op de weg lijkt me...
Je kan toch gewoon bestellen en laten bezorgen? Tja, je moet er even op wachten. Maar dat is toch niet boeiend voor zoiets als een oplader...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
mmm...das goed balen.

Waar ik met mijn vorige iPhones (X, Xs en 11 Pro) zonder problemen draadloos kon opladen zonder dat de telefoon warm werd, merk ik nu op dat mijn 12 Pro (behoorlijk) warm wordt op deze zelfde draadloze opladers.

Wellicht komt het door het andere design coils in de 12 Series??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFJB
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 08-07 20:29
Geert1976 schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 21:00:
[...]

GBoard inderdaad of SwiftKey, die gebruik ik zelf al een paar jaar
Is het vervolgens ook mogelijk om het toestel te laten vibreren bij een toetsaanslag? Ik heb swiftkey aangeslingerd op een iphone 6s en vervolgens geen haptic feedback mogelijk (optie was aangevinkt). Ik wil overstap maken van Android naar ios en de haptic feedback in het keyboard is voor mij toch wel een dingetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reiger072
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 27-05 17:02
jorisjan schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 01:01:
[...]

op mijn oude iphone SE2016 werkt dat al jaren zonder problemen, als een tierelier. komt netjes, gesorteerd op jaartal én maand, in een mapje in onedrive te staan
Oké Thanks voor je reactie! Zit te twijfelen tussen 64gb en 128gb maar als de foto's automatisch in de cloud worden opgeslagen zou 64gb ruim genoeg zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Geert1976 schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 09:08:
mmm...das goed balen.

Waar ik met mijn vorige iPhones (X, Xs en 11 Pro) zonder problemen draadloos kon opladen zonder dat de telefoon warm werd, merk ik nu op dat mijn 12 Pro (behoorlijk) warm wordt op deze zelfde draadloze opladers.

Wellicht komt het door het andere design coils in de 12 Series??
Ik doe alleen draadloos laden maar heb echte warmte nog niet ondervonden. Andersom juist wel, waar de X na 3 potjes Mariokart bloedheet was, is dat bij de 12Pro heel veel minder. Wellicht dat het materiaal van de 12Pro de warmte wat sneller af kan voeren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
MrFJB schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 09:26:
[...]

Is het vervolgens ook mogelijk om het toestel te laten vibreren bij een toetsaanslag?.
dat durf ik niet te zeggen. Ik hoef persoonlijk geen vibratie tijdens toetsaanslag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DwightKSchrute
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 06:46
MrFJB schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 09:26:
[...]

Is het vervolgens ook mogelijk om het toestel te laten vibreren bij een toetsaanslag? Ik heb swiftkey aangeslingerd op een iphone 6s en vervolgens geen haptic feedback mogelijk (optie was aangevinkt). Ik wil overstap maken van Android naar ios en de haptic feedback in het keyboard is voor mij toch wel een dingetje.
Gboard maakt gebruik van haptic feedback, zowel op mijn iPhone 7 als mijn iPhone Xr werkt het.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hk12nl
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 15-09 18:55
Dennisdn schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 09:33:
[...]

Ik doe alleen draadloos laden maar heb echte warmte nog niet ondervonden. Andersom juist wel, waar de X na 3 potjes Mariokart bloedheet was, is dat bij de 12Pro heel veel minder. Wellicht dat het materiaal van de 12Pro de warmte wat sneller af kan voeren.
Geldt ook voor de gewone 12 inderdaad.

@Geert1976

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Live life to the fullest..

joblamie schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 08:41:
[...]

Je kan toch gewoon bestellen en laten bezorgen? Tja, je moet er even op wachten. Maar dat is toch niet boeiend voor zoiets als een oplader...
Daar gaat het niet om! Lees de essentie van mijn schrijven. We leven helaas in andere tijden momenteel.

“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”

Acties:
  • +1 Henk 'm!
pdavie2311 schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 10:04:
[...]

Daar gaat het niet om! Lees de essentie van mijn schrijven. We leven helaas in andere tijden momenteel.
Het is op zich wel wat vreemd ja. In de store kan je hem morgen al ophalen maar online pas leverbaar vanaf 12 november. Wellicht heeft Nederland maar een hele kleine zending gekregen of willen ze het verzendproces van alle iPhones op dit moment niet verstoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WvB22
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 14-09 09:51
Even een vraagje die ik nog niet echt voorbij heb zien komen: hoe is jullie ervaring met dataverbruik op de iPhone 12 (pro) op 5G en/of WiFi. Bij mij is iets redelijks opvallends gebeurt waar ik mee aan het steggelen ben met Apple en Vodafone.

Ik ben geen grote dataverbruiker buitenshuis. Thuis is een ander verhaal maar dan zit ik op de WiFi. Onderweg heb ik simpelweg niet de tijd en mogelijkheden om bijv een film te kijken. Ik heb een 4 GB bundel en kom meestal niet verder dan 3 GB verbruik.

Tot afgelopen vrijdag en ik mijn iPhone 12 pro kreeg. Vanaf een back-up geïnstalleerd en alles verliep snel en voorspoedig. Beetje alles uitgeprobeerd, apps opnieuw geïnstalleerd en de foto’s uit de cloud gehaald.

Weinig aan de hand. Tot ik twee dagen lager een sms kreeg uw bundel is 80% verbruikt. Sloeg er nog geen echt acht op, wel lopen naar het einde van de maand. Maar nog geen paar uur later was ik door mijn bundel heen.

Begreep en eigenlijk begrijp ik het nog steeds niet. Uiteraard Vodafone gevraagd om een specificatie van de laatste dagen. Te zien is dat mijn dat dataverbruik op het mobiele netwerk verzevenvoudigd (!) op het moment dat ik mijn 12 pro in gebruik heb genomen. Een verklaring hadden ze niet en zin om dit uit te zoeken ook niet schuilend achter privacy maatregelen etc (strikt genomen hebben ze gelijk natuurlijk maar een hele andere discussie).

Contact met Apple opgenomen en deze konden ook geen reden bedenken waarom op onverklaarbare wijze het data verbruik enorm toegenomen is. Tot ik mijzelf iets realiseerde.

Ik heb thuis best goed 5G ontvangst zelfs binnenshuis (misschien is het 4G+ maar goed de iPhone geeft aan 5G). Ik haal binnenshuis zelfs snelheden rond de 200 mb/s wat best indrukwekkend al is. Ik heb een Ziggo WiFi netwerk die ongeveer 150 mb/s haalt. Beide ruim voldoende voor mij.

Alle instellingen van de iPhone nagelopen en er staat geen enkele data slurper aan. Apps moeten om toestemming vragen om via mobiel netwerk te updaten etc. Enige wat wel (standaard overigens) aan staat: WiFi assistentie. Ik vermoed dat hier het probleem ligt. WiFi assistentie is geweldig bij een slecht WiFi netwerk dat je tegenkom om toch redelijk soepel het internet op te kunnen. Je hebt het vaak niet eens in de gaten, je iPhone geeft aan met WiFi verbonden te zijn maar op de achtergrond helpt het mobiele netwerk ‘onzichtbaar’. Nu het probleem: 5G is zo snel dat veel mensen betere snelheden buitenshuis halen dan op hun WiFi netwerk thuis. Mijn theorie is dat de iPhone vrij dom beiden netwerken gewoon met elkaar vergelijkt en dan toch overschakelt naar 5G indien deze sneller is dan een (prima acceptabel) WiFi netwerk. Eigenlijk zou we een drempel moeten inzitten wanneer WiFi assistentie ‘aan’ springt maar iets in mij zegt dat de iPhones slechts domweg de snelste mobiele verbinding vergelijkt met de WiFi snelheid van het netwerk waar je op zit. En dit kan wel eens hele lelijke gevolgen hebben. Als je thuis denkt lekker op je WiFi netwerk te zitten terwijl je eigenlijk je bundel aan het leegtrekken bent.

Lang verhaal kort: zijn er meer mensen die hun bundel enorm zien slinken en daar geen logische verklaring voor hebben sinds ze op 5G zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wesrou
  • Registratie: September 2019
  • Laatst online: 21-02 12:49
Ik heb geoptimaliseerd laden aan staan, maar als ik elke ochtend check dan zie ik dat vanaf het moment dat mijn telefoon gaat opladen, hij meteen naar 100% gaat en niet naar 80%. Ik heb de telefoon een paar dagen en ik laad elke avond draadloos via een ikea lamp. Wanneer is mijn telefoon slim genoeg om dit patroon te herkennen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valinor
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 11-09 11:10
Edit verkeerde topic

[ Voor 91% gewijzigd door Valinor op 28-10-2020 10:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Laatst online: 10-09 07:51

Famous

R 400+

WvB22 schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 10:23:
Even een vraagje die ik nog niet echt voorbij heb zien komen: hoe is jullie ervaring met dataverbruik op de iPhone 12 (pro) op 5G en/of WiFi. Bij mij is iets redelijks opvallends gebeurt waar ik mee aan het steggelen ben met Apple en Vodafone.

Ik ben geen grote dataverbruiker buitenshuis. Thuis is een ander verhaal maar dan zit ik op de WiFi. Onderweg heb ik simpelweg niet de tijd en mogelijkheden om bijv een film te kijken. Ik heb een 4 GB bundel en kom meestal niet verder dan 3 GB verbruik.

Tot afgelopen vrijdag en ik mijn iPhone 12 pro kreeg. Vanaf een back-up geïnstalleerd en alles verliep snel en voorspoedig. Beetje alles uitgeprobeerd, apps opnieuw geïnstalleerd en de foto’s uit de cloud gehaald.

Weinig aan de hand. Tot ik twee dagen lager een sms kreeg uw bundel is 80% verbruikt. Sloeg er nog geen echt acht op, wel lopen naar het einde van de maand. Maar nog geen paar uur later was ik door mijn bundel heen.

Begreep en eigenlijk begrijp ik het nog steeds niet. Uiteraard Vodafone gevraagd om een specificatie van de laatste dagen. Te zien is dat mijn dat dataverbruik op het mobiele netwerk verzevenvoudigd (!) op het moment dat ik mijn 12 pro in gebruik heb genomen. Een verklaring hadden ze niet en zin om dit uit te zoeken ook niet schuilend achter privacy maatregelen etc (strikt genomen hebben ze gelijk natuurlijk maar een hele andere discussie).

Contact met Apple opgenomen en deze konden ook geen reden bedenken waarom op onverklaarbare wijze het data verbruik enorm toegenomen is. Tot ik mijzelf iets realiseerde.

Ik heb thuis best goed 5G ontvangst zelfs binnenshuis (misschien is het 4G+ maar goed de iPhone geeft aan 5G). Ik haal binnenshuis zelfs snelheden rond de 200 mb/s wat best indrukwekkend al is. Ik heb een Ziggo WiFi netwerk die ongeveer 150 mb/s haalt. Beide ruim voldoende voor mij.

Alle instellingen van de iPhone nagelopen en er staat geen enkele data slurper aan. Apps moeten om toestemming vragen om via mobiel netwerk te updaten etc. Enige wat wel (standaard overigens) aan staat: WiFi assistentie. Ik vermoed dat hier het probleem ligt. WiFi assistentie is geweldig bij een slecht WiFi netwerk dat je tegenkom om toch redelijk soepel het internet op te kunnen. Je hebt het vaak niet eens in de gaten, je iPhone geeft aan met WiFi verbonden te zijn maar op de achtergrond helpt het mobiele netwerk ‘onzichtbaar’. Nu het probleem: 5G is zo snel dat veel mensen betere snelheden buitenshuis halen dan op hun WiFi netwerk thuis. Mijn theorie is dat de iPhone vrij dom beiden netwerken gewoon met elkaar vergelijkt en dan toch overschakelt naar 5G indien deze sneller is dan een (prima acceptabel) WiFi netwerk. Eigenlijk zou we een drempel moeten inzitten wanneer WiFi assistentie ‘aan’ springt maar iets in mij zegt dat de iPhones slechts domweg de snelste mobiele verbinding vergelijkt met de WiFi snelheid van het netwerk waar je op zit. En dit kan wel eens hele lelijke gevolgen hebben. Als je thuis denkt lekker op je WiFi netwerk te zitten terwijl je eigenlijk je bundel aan het leegtrekken bent.

Lang verhaal kort: zijn er meer mensen die hun bundel enorm zien slinken en daar geen logische verklaring voor hebben sinds ze op 5G zitten.
Is die niet met iCloud aan het syncen?
Foto's of weet ik het?

Je hebt een nieuwe telefoon dus je kan ook zien waar de data heen is gegaan.
Instellingen -> Mobiel netwerk -> iets naar beneden scrollen.

Check ook even of je Wifi assistentie uit heb staan :9

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
voor mensen die met smart wachten op de 12 Mini.

Hier een iPhone 5 in een case voor de 12 Mini

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PwURsfBgn0sTjfnJ_bKh5mQgEXM=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/05qU0WZi7TqM24URB1VNPHYr.jpg?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MP3-Junky
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Wesrou schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 10:25:
Ik heb geoptimaliseerd laden aan staan, maar als ik elke ochtend check dan zie ik dat vanaf het moment dat mijn telefoon gaat opladen, hij meteen naar 100% gaat en niet naar 80%. Ik heb de telefoon een paar dagen en ik laad elke avond draadloos via een ikea lamp. Wanneer is mijn telefoon slim genoeg om dit patroon te herkennen?
Volgens mij circa 1 week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deBennie
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 21:26
Dat hue afstellen kende ik nog niet

YouTube: Apple iPhone 12 Pro Review

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07:07
Geert1976 schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 10:35:

[Afbeelding]
Oef blij toe dat ik toch mijn onderbuik heb laten beslissen :P

Ik heb zojuist mijn zwarte 128GB 12 mogen ontvangen en even wat snelle vergelijkingskiekjes gemaakt tov van mijn 7:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CFceusM9yQmLQS2X45tZrPWpbH0=/234x176/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/PGXrXGzRaflW056WGSOGemqO.jpg?f=fotoalbum_medium
De iPhone 7 heeft een Spigen Neo Hybrid hoesje om wat het toestel wat breder doet lijken

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YtUm8KAS2tmcZK3_HRPJV14Hjjo=/234x176/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/NRHdrp7SzAQesLnQ4C8VuBed.jpg?f=fotoalbum_medium
Hier zijn beide toestellen naakt :9

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/74nm8Ruqhp8qgTnMwXfhK7b4PdY=/234x176/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/rBnaqfBYgVPYY7C415YXgsau.jpg?f=fotoalbum_medium
En hier liggen ze liefkozend op elkaar :P

Voor de 12 moet ik nog deze week een zwarte Spigen Liquid Air case ontvangen en een Spigen EZ Fit glas dus hij blijft nog even netjes in de doos totdat ik alles binnen heb en veilig naar buiten mag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grin

Grin

Ride si sapis.

@WvB22 Mobiele data staat bij mij thuis altijd uit, totdat ik het nodig heb/de deur uit ga. Lang leve twee keer tikken op de achterkant..
Grin schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 13:56:
[...]

Update van de batterij: zit met ruim 48 uren nu op 63%. Met de iPhone X zat ik nu echt wel ergens rond de 30-40%. Maar die batterij is uiteraard niet meer zo goed (drie jaren gebruikt). Ik ben tevreden, ga de 3-4 dagen wel halen zo. Dikke prima. Schermtijd onveranderd.
Ook even een batterij-update (iPhone 12 Pro): Dag 3, bijna 72 uren later: 47%. Gister zowaar even mijn telefoon gebruikt omdat ik de deur uit moest, bijna een half uur screentime! *O*
Denk dat ik hem morgen aan de lader doe, wil niet onder de 20% vallen met m'n acculading. 4 dagen is een prima score.

[ Voor 66% gewijzigd door Grin op 28-10-2020 11:42 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dherre65
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 22-08 18:55
Jieve schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 23:34:
In Amsterdam. Met de pc op de kabel gaat 'ie langzamer ;)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/U6RpyrQ581QTs26v2J-QdIfwUZM=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/TgEgdF5UuP4E1SAKjcovUdAs.png?f=user_large

[ Voor 5% gewijzigd door dherre65 op 28-10-2020 11:45 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WvB22
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 14-09 09:51
Famous schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 10:32:
[...]

Is die niet met iCloud aan het syncen?
Foto's of weet ik het?

Je hebt een nieuwe telefoon dus je kan ook zien waar de data heen is gegaan.
Instellingen -> Mobiel netwerk -> iets naar beneden scrollen.

Check ook even of je Wifi assistentie uit heb staan :9
WiFi assistentie staat aan idd en zoals ik uiteengezet heb (vermoedelijk) onderdeel van het probleem. Met zulke 5G snelheden lijkt veel WiFi netwerken langzaam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jieve
dherre65 schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 11:44:
[...]

In Amsterdam. Met de pc op de kabel gaat 'ie langzamer ;)

[Afbeelding]
Nice, welke provider?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 23:23
In zijn screenshot staat KPN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jieve
Dennisweb schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 12:32:
[...]

In zijn screenshot staat KPN.
Scherp, niet gezien. Thanks!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Geert1976 schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 10:35:

[Afbeelding]
Vandaag de Quadlockcase voor de 12 mini ook binnen gehad..tikje kleiner dan de SE2020 ;)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CWi57IVhH5u-7s0f9uv2DvgpiX4=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/v0sdiVkYMjWJ2IFwCbDCiBYg.png?f=user_large

Tzt eens de SE, SE2020 en iPhone 12 mini naast elkaar leggen :)

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mark_78
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12-09 08:36
2Dutch schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 14:08:
[...]

Vandaag de Quadlockcase voor de 12 mini ook binnen gehad..tikje kleiner dan de SE2020 ;)
Doen ze goed bij Quadlock! Ik heb een SP Connect houder op mijn motor-stuur zitten die nog wel even leeg blijft helaas..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hij had wat langer nodig maar MR Mobile is er inmiddels ook.
Voor een groot gedeelte opgenomen met de 12 pro ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ooh en "kapot maken de review" is er inmiddels ook :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FirePuma142
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

FirePuma142

Sergius Bauer

Dat vind ik altijd, ehm, nogal bijzondere video's. Net als droptests overigens, ik zie liever real life scenario's, 3000 keer uit een broekzak, 1000 keer in je carkit, dat soort dingen. Geschraap met mesjes, meh.

Good taste is for people who can’t afford sapphires

Acties:
  • 0 Henk 'm!
WvB22 schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 10:23:

Ja dit komt zo nu en dan wel eens terug ja, zit idd in Wifi Assistentie.
Wil je dat niet om bovenstaande reden dan even uit zetten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
FirePuma142 schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 15:51:
[...]

Dat vind ik altijd, ehm, nogal bijzondere video's. Net als droptests overigens, ik zie liever real life scenario's, 3000 keer uit een broekzak, 1000 keer in je carkit, dat soort dingen. Geschraap met mesjes, meh.
Ja ik sla ze persoonlijk ook over maar gezien de views op zijn kanaal is er een grote doelgroep voor.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Ik zou nog even terugkomen op Vodafone vs iPhone12 vs E-Sim.
Vandaag de nieuwe E-sim ontvangen.

Ik kon in één keer het proces doorlopen en alles werkte nu in één keer perfect. :)
Blijkbaar was de vorige die ik ontvangen had gewoon niet goed.

[ Voor 15% gewijzigd door Dennisdn op 28-10-2020 15:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jieve
Dennisdn schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 15:53:
Ik zou nog even terugkomen op Vodafone vs iPhone12 vs E-Sim.
Vandaag de nieuwe E-sim ontvangen.

Ik kon in één keer het proces doorlopen en alles werkte nu in één keer perfect. :)
Blijkbaar was de vorige die ik ontvangen had gewoon niet goed.
Ik ga die gasten ook maar eens bellen!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jieve schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 16:09:
[...]

Ik ga die gasten ook maar eens bellen!!
Ik heb de hulp van Vodafone nu niet nodig gehad. Ging in één keer zoals het zou moeten. Blijkbaar gaan er slechte “kaartjes” rond en had ik pech met de vorige.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnevld
  • Laatst online: 28-11-2024

Arnevld

Warhammer

Zojuist mijn Iphone 12 binnen via T-mobile.
Na installeren kom ik tot de conclusie dat alle foto's op een of andere manier zwaar overbelicht worden.
Heeft iemand anders daar ook al last van?

Warhammer en PC games en lego

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thomas312
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 06:39
Gister een iPhone 12 online gekocht en vandaag afgehaald op locatie Haarlem. Ging perfect.
Ik kom van de iPhone 8 af. Een functie die ik veel gebruikte was om in een tekstbericht harder op het toetsenbord te drukken, dan kwam de cursor naar boven en kon ik in m’n tekst scrollen. Dit lukt mij nu niet meer met de iPhone 12. Ligt dat aan mijn instellingen of kan dit niet meer?

Ander gek iets was het overzetten van alle data. Twee keer geprobeerd om het overzetten door de iPhone 8 ernaast te leggen. Gek genoeg kreeg ik 2x de melding dat de iPhone onvoldoende geheugen heeft. Wat gek is aangezien ik ban 64 naar 128 gig ben gegaan. Nu met reservekopie gedaan wat ook prima ging.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Magicw00b
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21-08 13:43
Thomas312 schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 16:50:
Gister een iPhone 12 online gekocht en vandaag afgehaald op locatie Haarlem. Ging perfect.
Ik kom van de iPhone 8 af. Een functie die ik veel gebruikte was om in een tekstbericht harder op het toetsenbord te drukken, dan kwam de cursor naar boven en kon ik in m’n tekst scrollen. Dit lukt mij nu niet meer met de iPhone 12. Ligt dat aan mijn instellingen of kan dit niet meer?

Ander gek iets was het overzetten van alle data. Twee keer geprobeerd om het overzetten door de iPhone 8 ernaast te leggen. Gek genoeg kreeg ik 2x de melding dat de iPhone onvoldoende geheugen heeft. Wat gek is aangezien ik ban 64 naar 128 gig ben gegaan. Nu met reservekopie gedaan wat ook prima ging.
Langer vasthouden op die plek ipv drukken. Schermen zijn vanaf de X niet meer drukgevoelig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jieve
Dennisdn schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 16:19:
[...]

Ik heb de hulp van Vodafone nu niet nodig gehad. Ging in één keer zoals het zou moeten. Blijkbaar gaan er slechte “kaartjes” rond en had ik pech met de vorige.
Ik heb maar een nieuwe eSim besteld bij Vodafone...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tartarus
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 11-09 06:42
De spatieknop anderhalve seconde ingedrukt houden en dan bewegen met je duim of welke vinger je dan ook moge gebruiken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Jieve schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 16:55:
[...]

Ik heb maar een nieuwe eSim besteld bij Vodafone...
Tip: ik heb 2 dagen voor Jan l*l zitten wachten tot hij met de post kwam.

Je kan het proces al beginnen zodra hij tussen je Sims staat in MyVodafone. Dan krijg je daar dezelfde QR te zien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GKW
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23-10-2024

GKW

Spatiebalk langer indrukken. Niet hard maar gewoon aanraken. Hard drukken werkt niet meer. Niet meer drukgevoelig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas312
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 06:39
Gelukt, dank voor jullie reacties!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gilles_DW
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 17-01-2021
Ik wou dat ik hem ook ergens kon gaan halen of bestellen, maar nergens stock :(
Was aan het twijfelen voor de kleur vandaar niets besteld op 16oktober, maar nu is het wel wachten.
En liever niet via apple omdat dat sowieso al op 12-18 nov staat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mandarijntje
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 15-09 16:27
Thomas312 schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 17:02:
Gelukt, dank voor jullie reacties!
Mooie toevoeging nog die ik ontdekte;

Om vervolgens tekst te selecteren kon je voorheen nogmaals een forcepush doen. Hiervoor kun je nu met een andere vinger op een willekeurige plek op het scherm tikken.

[ Voor 23% gewijzigd door Mandarijntje op 28-10-2020 17:13 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mandarijntje
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 15-09 16:27
Gilles_DW schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 17:05:
Ik wou dat ik hem ook ergens kon gaan halen of bestellen, maar nergens stock :(
Was aan het twijfelen voor de kleur vandaar niets besteld op 16oktober, maar nu is het wel wachten.
En liever niet via apple omdat dat sowieso al op 12-18 nov staat.
Check gewoon dagelijks regelmatig de stock bij Apple zelf. Bijna elke dag (meestal ochtends) zijn er ineens weer beschikbare momenten om de volgende dag te kunnen afhalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk2015
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 15-09 13:22

Luuk2015

Vires in numeris

Mandarijntje schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 17:10:
[...]

Check gewoon dagelijks regelmatig de stock bij Apple zelf. Bijna elke dag (meestal ochtends) zijn er ineens weer beschikbare momenten om de volgende dag te kunnen afhalen.
Vanmiddag overkwam dit mij ook, ineens was er een 12 Pro beschikbaar in Den-Haag, gelijk maar besteld.
Ik vermoed dat ze de telefoons wel gewoon hebben liggen maar dat ze het aantal mensen die naar de winkels komen enigszins willen beperken.
Pagina: 1 ... 27 ... 75 Laatste