Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zware Unit
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 31-08 10:48
Gilles_DW schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 19:08:
[...]

Ruilen ze die direct? (ik hoop het toch allesinds)
Vroeger toch vaker gehoord dat ze die dan gaan nakijken om te maken of opsturen alvorens een nieuwe te geven?
Als het zo is kan je wel de muren oplopen |:(
Ben vandaag bij de Apple Store geweest en heb een nieuwe iPhone 12 Pro meegekregen. Moest wel eerst effe mijn voet tussen de deur zetten, aangezien ik geen afspraak had. Echter, netjes opgelost. Nieuwe 12 Pro werkt gelukkig nu wel lekker.

... all gonna wonder how you ever thought you could live so large and leave so little for the rest of us...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 18:55
Jieve schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 22:07:
Ein-de-lijk mijn nieuwe Pro kunnen installeren na een heerlijke weekend in Portimao. :D

Ik loop echter tegen probleempje aan, als ik mijn e-Sim wil overzetten, zegt die 'overzetten niet ondersteund'.
Mijn provider is Vodafone, iemand enig idee?
Een paar reacties boven je heeft @Dennisdn ook problemen..

Ik hoop niet dat dit een structureel probleem is bij Vodafone en dat er anders snel iets aan gedaan wordt. Ik ga dit net als @LuNaTiC ook eventjes volgen..

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 21:31
Jieve schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 22:07:
Ein-de-lijk mijn nieuwe Pro kunnen installeren na een heerlijke weekend in Portimao. :D

Ik loop echter tegen probleempje aan, als ik mijn e-Sim wil overzetten, zegt die 'overzetten niet ondersteund'.
Mijn provider is Vodafone, iemand enig idee?
Je zult eerst je e-sim op je vorige toestel moeten verwijderen

Het is weer September 2025 :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
hk12nl schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 22:16:
[...]

Een paar reacties boven je heeft @Dennisdn ook problemen..

Ik hoop niet dat dit een structureel probleem is bij Vodafone en dat er anders snel iets aan gedaan wordt. Ik ga dit net als @LuNaTiC ook eventjes volgen..
Ik laat het morgen nog wel even weten of het gelukt is. Gezien hoeveel tijd ze er echt oprecht ingestoken hebben denk ik niet dat er een groter probleem is... dan hadden ze dat al wel geweten.
Maarja, als zíj́ het al niet meer weten, ik het op een clean install heb geprobeerd... moet het haast wel aan de telefoon liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kever678 schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 21:38:
[...]

Gemiddeld bijna 10 uur per dag hier :X
Zo ik dacht dat ik met 8 uur wel boven gemiddeld was 8)7

Maar goed vandaag alleen al 2 uur teams zag ik toevallig 8)7

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Mschrijver88
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 15-09 13:37
kever678 schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 21:38:
[...]

Gemiddeld bijna 10 uur per dag hier :X

[...]

Met 1 hand bedienen is voor mij een vereiste.. gaat met de max niet lukken. Past ook niet in de broekzak.
Waarom moet hij in je broekzak passen? Je gebruikt hem 10uur per dag dan heb je helemaal geen tijd om hem in je broekzak te stoppen😂, wat bij mij trouwens prima past

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grin
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 19:30

Grin

Ride si sapis.

Donstil schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 22:30:
[...]

Dat begrijp ik, voor je werk ala. Ik gebruik dan een desktop, laptop of tablet maar soit, dat is persoonlijke voorkeur. Blijft er nog wel zes uren over... Anyway, voor je werk kan je snel op 7-9 uren gebruik komen, begrijp ik prima.

NewsBlur || My Fujifilm gear

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kever678
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 10-09 20:37
Grin schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 21:55:
[...]

@kever678
10 uren gemiddeld per dag? Wat doe je dan in die tien uren?
Heb je andere devices? Scholier, student, werk je, pensionado?
Werk fulltime en heb 2 jonge kinderen... iets teveel in de baas zijn tijd bezig geweest denk ik :+

Zit wel halve werkdagen in overleg..
Donstil schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 22:30:
[...]

Statistiek is alleen met 12 pro he... nieuwe telefoon is altijd volop klooien :)

Zal komende periode wel minder worden verwacht (hoop) ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Dennisdn schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 22:28:
[...]

Ik laat het morgen nog wel even weten of het gelukt is. Gezien hoeveel tijd ze er echt oprecht ingestoken hebben denk ik niet dat er een groter probleem is... dan hadden ze dat al wel geweten.
Maarja, als zíj́ het al niet meer weten, ik het op een clean install heb geprobeerd... moet het haast wel aan de telefoon liggen.
Ben een beetje aan het googlen en zie dat ze er in juni ook al soortgelijke problemen mee hadden, ook met oudere modellen als de XS: https://forum.vodafone.nl...ctiveren-lukt-niet-301666

Inclusief tegenstrijdige berichten dat het eigenlijk aan de XS zou liggen die niet ondersteund zou worden.

Achteraf ten onrechte, ook daar te zien dat sommigen het uiteindelijk alsnog is opgelost.

Wel gek of in het slechtste geval erg slordig dat het ergens niet op orde lijkt...

Wel hoop dus dat het alsnog wel goed komt.

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Steven030
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 22-08 09:59
Komende van een XS moet ik ook wel zeggen dat ik enorm onder de indruk met van het geluid dat uit de speakers komt van de 12 Pro. Flinke upgrade en nooit gedacht dat dat mogelijk zou zijn voor een telefoon

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cocytus
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
.

[ Voor 101% gewijzigd door Cocytus op 12-09-2022 16:43 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jieve
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 02-08 17:48
LuNaTiC schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 22:58:
[...]

Ben een beetje aan het googlen en zie dat ze er in juni ook al soortgelijke problemen mee hadden, ook met oudere modellen als de XS: https://forum.vodafone.nl...ctiveren-lukt-niet-301666

Inclusief tegenstrijdige berichten dat het eigenlijk aan de XS zou liggen die niet ondersteund zou worden.

Achteraf ten onrechte, ook daar te zien dat sommigen het uiteindelijk alsnog is opgelost.

Wel gek of in het slechtste geval erg slordig dat het ergens niet op orde lijkt...

Wel hoop dus dat het alsnog wel goed komt.
In Juli ging ik over naar de esim bij Vodafone. Ik was 2 dagen onbereikbaar.
De helpdesk kon mij niet helpen, de medewerker in de winkel heeft 45min aan de lijn gehangen met iemand van Vodafone om weer bereikbaar te krijgen en de esim op mijn iPhone Pro 11.
Dit is geen toestel issue, maar een Vodafone issue...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kever678
Mschrijver88 schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 22:42:
[...]

Waarom moet hij in je broekzak passen? Je gebruikt hem 10uur per dag dan heb je helemaal geen tijd om hem in je broekzak te stoppen😂, wat bij mij trouwens prima past
Dat formaat is mij net te groot om fijn in de broekzak te hebben. Als ik hem niet in de hand heb zit hij in mijn broekzak. (Of ligt die naast het bed)

10 uur in de hand + 6 uur slaap = 8 uur broekzak :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Jieve schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 23:21:
[...]

In Juli ging ik over naar de esim bij Vodafone. Ik was 2 dagen onbereikbaar.
De helpdesk kon mij niet helpen, de medewerker in de winkel heeft 45min aan de lijn gehangen met iemand van Vodafone om weer bereikbaar te krijgen en de esim op mijn iPhone Pro 11.
Dit is geen toestel issue, maar een Vodafone issue...
Wel bizar dat dat zo slecht op orde lijkt dan...

Maar goed, N= nog steeds een paar online klagenden tegenover misschien wel duizenden die wel ineens goed gaan?

Hoop ik dan maar :+

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmartHomer1993
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 21-07 18:13
Oke mensen. Ben ik de enige met dit probleem of hebben meer mensen dit? Er is iets vaags aan de hand. Mijn vorige iPhone XS Max zou volgens de apple website een brightness van 625 nits hebben (geen extra peak brightness), en de 12 (non-Pro) heeft ook 625 nits met een peak van 1200 nits. Kan iemand mij dan verklaren waarom mijn XS Max op bijgevoegde foto’s veel helderder is dan mijn nieuwe 12? Je ziet het verschil bij de donkere interface vooral goed in de grijzige achtergrond die sommige opties hebben, waaronder dat blok waar je selecteert of je “dark” of “light” mode gebruikt voor je iPhone. Op beide telefoons staan “autobrightness” uitgeschakeld; de sliders voor helderheid staan 100% omhoog, geen true tone, nachtmodus of kleurfilter actief. Oordeel zelf. Links de XS Max, rechts de 12 non-Pro. Ben ik de enige of hebben meer mensen dit?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Kj7H7z2sH9LCLD1P3ARoXbH2pHs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/fSPpNNNtSlClkJNRWK9fMzTp.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4HFyovDdfLQcgqKT-F732cdgr_M=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/aqQW2VZQnZ0U1DCEKLYVdOFr.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:42
Past wel bij het interieur. :)

Gelukkig een nieuwe gehad.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDFS
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
SmartHomer1993 schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 23:58:
Oke mensen. Ben ik de enige met dit probleem of hebben meer mensen dit? Er is iets vaags aan de hand. Mijn vorige iPhone XS Max zou volgens de apple website een brightness van 625 nits hebben (geen extra peak brightness), en de 12 (non-Pro) heeft ook 625 nits met een peak van 1200 nits. Kan iemand mij dan verklaren waarom mijn XS Max op bijgevoegde foto’s veel helderder is dan mijn nieuwe 12? Je ziet het verschil bij de donkere interface vooral goed in de grijzige achtergrond die sommige opties hebben, waaronder dat blok waar je selecteert of je “dark” of “light” mode gebruikt voor je iPhone. Op beide telefoons staan “autobrightness” uitgeschakeld; de sliders voor helderheid staan 100% omhoog, geen true tone, nachtmodus of kleurfilter actief. Oordeel zelf. Links de XS Max, rechts de 12 non-Pro. Ben ik de enige of hebben meer mensen dit?

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Ja, je moet Ff zoeken in deze thread iemand had het ook volgens mij eerder vandaag of gisteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKerremenke
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 21:25
maikel7 schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 16:48:
[...]

Ben er achter waardoor dit komt. Op andere forums zag ik hetzelfde "probleem". De oplossing is via instellingen --> toegankelijkheid --> weergave en tekstgrootte --> pas automatisch aan uitzetten.

Als dat uitgeschakeld is dan is de 12 Pro helderder dan de X. Gelukkig was al bang dat ik misschien een minder goed panel had.
@SmartHomer1993 Dit eens proberen.

iPad 12.9 Pro 2021  iPhone 15 Pro Natural Titanium  Apple Watch Ultra 2 Black  Apple TV 4K HDR & 4K & HD  HomePods & HomePods Mini’s  AirPods Max & Pro  MagSafe  HomeKit  CarPlay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Octagen
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 16:35
SmartHomer1993 schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 23:58:
Kan iemand mij dan verklaren waarom mijn XS Max op bijgevoegde foto’s veel helderder is dan mijn nieuwe 12? Je ziet het verschil bij de donkere interface vooral goed in de grijzige achtergrond die sommige opties hebben, waaronder dat blok waar je selecteert of je “dark” of “light” mode gebruikt voor je iPhone. Op beide telefoons staan “autobrightness” uitgeschakeld; de sliders voor helderheid staan 100% omhoog, geen true tone, nachtmodus of kleurfilter actief. Oordeel zelf. Links de XS Max, rechts de 12 non-Pro. Ben ik de enige of hebben meer mensen dit?
Volgens mij heeft dit te maken met toegankelijkheidsinstellingen. display & text size, kan zijn dat je witpunt of lichtinstellingen hier anders ingesteld staan...?

Edit: spuit elf, dat hierboven dus

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• robcoenen
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 02-09 08:40

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnkempkens
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 07-07-2024
happylife schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 19:57:
Heeft er hier iemand toevallig ook een Seat met draadloze lader ingebouwd?

Ik heb een Seat Leon ST 2020 en wanneer ik mijn 12 Pro neerleg krijg ik de melding dat de telefoon niet geladen kan worden. CarPlay werkt wel gewoon draadloos, maar die melding blijft opkomen.
Bij mij laadt de iPhone 12 pro wel op. Alhoewel het systeem sowieso niet super werkt in de Seat. Het schuift altijd alle kanten op :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mussov
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 13-08 23:02
Betekend dan dat de helderheid van het scherm niet meer automatisch wordt aangepast in lichte of donkere omstandigheden? Want dat vind ik persoonlijk wel fijn. En waarom hebben eerdere iPhones hier geen last van (iPhone X bijvoorbeeld), of werkt het daar precies hetzelfde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23:17

JB

Cédric roelt!

martijnkempkens schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 08:38:
[...]

Bij mij laadt de iPhone 12 pro wel op. Alhoewel het systeem sowieso niet super werkt in de Seat. Het schuift altijd alle kanten op :?
Al die ingebouwde Qi laders zijn prut. In de V60 is het ook traaaaaaaag...

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RigolleM
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 00:11
JB schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 08:40:
[...]

Al die ingebouwde Qi laders zijn prut. In de V60 is het ook traaaaaaaag...
Zo'n hockey puck zou handig kunnen zijn :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

RigolleM schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 08:44:
[...]

Zo'n hockey puck zou handig kunnen zijn :*)
Ja zeker met een dynamische auto, lekker (kort) door de bocht!

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKerremenke
mussov schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 08:39:
[...]

Betekend dan dat de helderheid van het scherm niet meer automatisch wordt aangepast in lichte of donkere omstandigheden? Want dat vind ik persoonlijk wel fijn. En waarom hebben eerdere iPhones hier geen last van (iPhone X bijvoorbeeld), of werkt het daar precies hetzelfde?
Geen idee. Had het toevallig voorbij zien komen.

iPad 12.9 Pro 2021  iPhone 15 Pro Natural Titanium  Apple Watch Ultra 2 Black  Apple TV 4K HDR & 4K & HD  HomePods & HomePods Mini’s  AirPods Max & Pro  MagSafe  HomeKit  CarPlay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steven030
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 22-08 09:59
Ik kwam er trouwens achter dat de lensflare bij mij niet beperkt blijft tot groene vlekjes. Als er een sterke lichtbron in beeld is, zoals dat Dolby Vision aanstaat op de TV, zweeft er een weerspiegeling van het beeldscherm in de lucht. Ach, er valt wel mee te leven door de telefoon zo te houden dat de weerspiegeling precies over de tv valt

[ Voor 199% gewijzigd door Steven030 op 27-10-2020 09:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik was gisteren bij de MediaMarkt, ff zitten spelen met de iPhone 12.
Qua looks positief.
Maar damn, wat spiegelt dat scherm!
Ik kon geen directe folie ontdekken, is dat iets wat met OLED als negatief punt meekomt ?
Het scherm leek feller dan mijn huidige iPhone XR, maar de reflecties/spiegelingen op het scherm irriteerde me in de winkel al enorm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• happylife
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 13-09 11:54
martijnkempkens schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 08:38:
[...]

Ah ja bij mij laadt hij ook op, ik bedoelde meer de melding op het infotainment scherm. Er staat iets van 'telefoon kon niet ingeladen worden'.

Bij mij schuift hij ook alle kanten op, maar de telefoon van mijn vrouw in een leren hoesje van Apple blijft keurig stilliggen.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Grin

Grin

Ride si sapis.

Verwijderd schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 09:27:
Ik was gisteren bij de MediaMarkt, ff zitten spelen met de iPhone 12.
Qua looks positief.
Maar damn, wat spiegelt dat scherm!
Ik kon geen directe folie ontdekken, is dat iets wat met OLED als negatief punt meekomt ?
Het scherm leek feller dan mijn huidige iPhone XR, maar de reflecties/spiegelingen op het scherm irriteerde me in de winkel al enorm.
Mediamarkt... De verlichting is daar meer dan afgrijselijk: lampen van 100000 miljard Lumen met een kleurtemperatuur van poolsneeuw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grin schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 09:37:
[...]

Mediamarkt... De verlichting is daar meer dan afgrijselijk: lampen van 100000 miljard Lumen met een kleurtemperatuur van poolsneeuw.
Daar heb je zeker gelijk in. Maar ik heb mijn iPhone XR er naast gehouden en daarbij was de reflectie véél minder. Dat was onder dezelfde lampen.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• TheKerremenke
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/f5V3vMMVfAm1Qe9zHjgaeF926wo=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/et7wMqzuZ3aKmrRkfGTE6aMf.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rEGfXpCBtikdShTfJqLOdn4o5nM=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/4dpPGrmkSBbuLudlzjajXfqu.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KejJzACggLaqgIFEdyxnGNADBfQ=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/GBnhCJpfYkyD0R8h6G5ltJjw.jpg?f=fotoalbum_tile

Mocht iemand zich afvragen hoe de Pacific Blue zich verhoud tot de Apple Watch 6 Product Red. Hier een paar foto’s.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fjeze
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 02:13

Fjeze

AllesPerfect!

TheKerremenke schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 10:33:
[Afbeelding][Afbeelding][Afbeelding]

Mocht iemand zich afvragen hoe de Pacific Blue zich verhoud tot de Apple Watch 6 Product Red. Hier een paar foto’s.
Blijf zo sterk twijfelen tussen de 12 Pro Graphite of Pacific Blue... Heb nu de 11 Pro in spacegrey (wilde eigenlijk liever de groene, maar nooit meer de moeite genomen deze te verkopen en een groene terug te kopen\, mede omdat ik de originele groene leather case van Apple eromheen heb zitten).

Vind de achterkant van de Pacific blue echt mooi, maar twijfel over de zijkanten...

P.S. welke bandje is dat voor de Apple watch?

Fly or Die

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKerremenke
Fjeze schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 10:55:
[...]

Blijf zo sterk twijfelen tussen de 12 Pro Graphite of Pacific Blue... Heb nu de 11 Pro in spacegrey (wilde eigenlijk liever de groene, maar nooit meer de moeite genomen deze te verkopen en een groene terug te kopen\, mede omdat ik de originele groene leather case van Apple eromheen heb zitten).

Vind de achterkant van de Pacific blue echt mooi, maar twijfel over de zijkanten...

Gevonden via AliExpress. Zoeken op Maikes official store, Apple Watch strap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fjeze
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 02:13

Fjeze

AllesPerfect!

TheKerremenke schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 10:59:
[...]

Gevonden via AliExpress. Zoeken op Maikes official store, Apple Watch strap.
Beetje een kwalitatief goed bandje? Echt leer?

Fly or Die

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheKerremenke
Fjeze schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 11:01:
[...]

Beetje een kwalitatief goed bandje? Echt leer?
Perfect bandje. Inderdaad echt leer. Meerdere kleuren verkrijgbaar. Aanrader.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• RigolleM
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 00:11
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TE73ZPeRmUKGxZHXdVDKZFY_0XE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/LdcpuKq6XQMY8th9QXvvnC8e.jpg?f=fotoalbum_large

AW6 blauw aluminium met invernessgroen geweven sportbandje + iPhone Pro 12 Oceaanblauw in een bedje van cyprusgroen silicoonhoesje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ddZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:50

ddZ

[Afbeelding][Afbeelding][Afbeelding]

//Offtopic
Ziet er fraai uit, welk bandje is dit?

Never mind, staat een post hierboven al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vildhjarta
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 15-09 14:41
Fjeze schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 10:55:
[...]

Ik vond de groene 11 echt zo een mooie kleur! Ik ga waarschijnlijk switchen van een XS max naar 12 Pro Max en vind het oprecht jammer dat blauw nu de groene vervangen heeft.. Gaat dan de grey worden denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jieve
Sinds vrijdag mijn iPhone, maar sinds gisteren pas geinstalleerd...
Twee dingen vielen mij meteen op;

1. Als ik inzoom naar 2x, is het beeld eerst wazig, daarna na enkele seconden is het weer scherp.
2. Als ik swipe naar een tab met minder iconen, lijkt het soms alsof mijn apps blijven hangen, deze zijn enkele seconden zichtbaar op de tab met enkele iconen.

Meer mensen hier last van?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kever678
Jieve schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 13:09:
Sinds vrijdag mijn iPhone, maar sinds gisteren pas geinstalleerd...
Twee dingen vielen mij meteen op;

1. Als ik inzoom naar 2x, is het beeld eerst wazig, daarna na enkele seconden is het weer scherm.
2. Als ik swipe naar een tab met minder iconen, lijkt het soms alsof mijn apps blijven hangen, deze zijn enkele seconden zichtbaar op de tab met enkele iconen.

Meer mensen hier last van?
Beide komen me niet bekend voor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jieve
kever678 schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 13:15:
[...]

Beide komen me niet bekend voor...
Wat ik nu ook net zie, als ik bijvoorbeeld een app heel snel wil afsluiten door naar boven te swipen, blijft die even hangen... en dan sluit wel..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kever678
Jieve schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 13:16:
[...]

Wat ik nu ook net zie, als ik bijvoorbeeld een app heel snel wil afsluiten door naar boven te swipen, blijft die even hangen... en dan sluit wel..
Ook hier geen last van. reboot proberen of iets dergelijks?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

@Jieve als nieuw instellen en dan nog eens testen?

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jieve
kever678 schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 13:18:
[...]

Ook hier geen last van. reboot proberen of iets dergelijks?
Ik ga even een reboot doen idd.
JB schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 13:19:
@Jieve als nieuw instellen en dan nog eens testen?
En anders dit eens proberen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sluw
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 12-09 16:23
@Jieve ook geen last van de punten die je noemt. Wel merk ik dat als ik onder sommige moeilijke omstandigheden foto's maak de foto er eerst wat wazig uitziet en daarna pas scherp wordt, duurt ±1-2 sec. Waarschijnlijk gaat de AI er dan overheen of worden meerdere beelden gecombineerd. Verder geen problemen mee, was t gewoon niet gewend op m'n iPhone 7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jaymone
Jieve schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 13:22:
[...]

Ik ga even een reboot doen idd.
[...]

En anders dit eens proberen!
Op de achtergrond kan je iPhone nog druk bezig zijn met indexeren en andere zaken, daar kan het ook aan liggen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:39
Ik had last gehad van zwak vlees, waar ik nog sterk twijfelde om voor de mini te gaan heb ik toch gekozen voor een zwarte 12. Ik heb nog wat zitten spelen met schaalmodellen en toen nog eens mijn onderbuik laten spreken en laten beslissen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
ik denk dat tegenwoordig het indexeren echt niet meer zo lang duurt als vroeger.

Deze A14 chip is zo verrekte snel, deze is echt niet dagenlang bezig met indexeren. Ja, of je moet iets van 250Gb aan data moeten overzetten ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sluw
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 12-09 16:23
Geert1976 schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 13:41:
ik denk dat tegenwoordig het indexeren echt niet meer zo lang duurt als vroeger.

Deze A14 chip is zo verrekte snel, deze is echt niet dagenlang bezig met indexeren. Ja, of je moet iets van 250Gb aan data moeten overzetten ;)
Nee maar er zijn meer mensen met probleempjes en als ze hem als nieuw instellen is dat bijna altijd gefixt. Dus daar zit toch iets niet helemaal lekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grin

Grin

Ride si sapis.

Grin schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 17:07:
[...]
Mijn iPhone 12 Pro gister (zondag 25-10) om 12 uur s'middags van de lader gehaald, nu (maandag 26-10) nog 80%. Met 20 minuten schermtijd.
[...]
Update van de batterij: zit met ruim 48 uren nu op 63%. Met de iPhone X zat ik nu echt wel ergens rond de 30-40%. Maar die batterij is uiteraard niet meer zo goed (drie jaren gebruikt). Ik ben tevreden, ga de 3-4 dagen wel halen zo. Dikke prima. Schermtijd onveranderd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jaymone
Geert1976 schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 13:41:

Snap ik, maar ik had dat ook, liep net niet soepeltjes en daarna opeens wel, zonder reboot of herstel. Onverklaarbaar maar waar :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Grin schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 13:56:
[...]

Update van de batterij: zit met ruim 48 uren nu op 63%. Met de iPhone X zat ik nu echt wel ergens rond de 30-40%. Maar die batterij is uiteraard niet meer zo goed (drie jaren gebruikt). Ik ben tevreden, ga de 3-4 dagen wel halen zo. Dikke prima. Schermtijd onveranderd.
Dat biedt perspectief voor de Mini :)

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
JB schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 13:57:
[...]

Dat biedt perspectief voor de Mini :)
verwacht natuurlijk wel een zeer uitgebreide review van je, zodra je je Mini hebt ;) (nee, niet de Cooper)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Geert1976 schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 14:04:
[...]

verwacht natuurlijk wel een zeer uitgebreide review van je, zodra je je Mini hebt ;) (nee, niet de Cooper)
Haha ik hoop dat het tzt niet meer nodig is. Ben normaliter niet iemand die gaat zitten F5en op pre-orderday..

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
JB schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 14:06:
[...]

Haha ik hoop dat het tzt niet meer nodig is. Ben normaliter niet iemand die gaat zitten F5en op pre-orderday..
Ik ook niet, wel CMD+R of swipe/close/start App ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Jaymone schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 14:13:
[...]

Ik ook niet, wel CMD+R of swipe/close/start App ;)
F5 werkt hier ook prima. Jij drukt maar lekker 2 knoppen in ;)

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grin

Grin

Ride si sapis.

Exact @JB.
Ik zie ook echt geen problemen voor de iPhone 12 Mini qua batterijduur. Zelf had ik ook wel een Mini willen hebben. Maar ik kon het niet verkroppen om die paar specs te laten lopen: één extra camera(zoom), LiDAR, shiny behuizing, beetje extra brightness van het beeldscherm, wat extra FPS bij video, ProRAW en 2GB extra geheugen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Grin schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 14:19:
Exact @JB.
Ik zie ook echt geen problemen voor de iPhone 12 Mini qua batterijduur. Zelf had ik ook wel een Mini willen hebben. Maar ik kon het niet verkroppen om die paar specs te laten lopen: één extra camera(zoom), LiDAR, shiny behuizing, beetje extra brightness van het beeldscherm, wat extra FPS bij video, ProRAW en 2GB extra geheugen.
Ik ga vanwege de grootte toch voor "de kat in de zak" :+ De 11Pro gaat naar de vrouw. Mocht ik echt spijt krijgen, swap ik wel weer (de iPhone dan hé :+).

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vbmot
  • Laatst online: 28-07 08:44
Heeft iemand de gewone iphone al in blauw gezien? Op de apple site ziet 'ie er uit als navy of donker blauw, terwijl hij op sommige review sites bijna een soort baby blauw is. Ik ga in november de mini bestellen, en vind navy mooi, maar dat baby blauw is eerder een kleur voor een emmer dan een telefoon.

Ook maar dat ik dat weet!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

vbmot schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 14:41:
Heeft iemand de gewone iphone al in blauw gezien? Op de apple site ziet 'ie er uit als navy of donker blauw, terwijl hij op sommige review sites bijna een soort baby blauw is. Ik ga in november de mini bestellen, en vind navy mooi, maar dat baby blauw is eerder een kleur voor een emmer dan een telefoon.
Wellicht even door dit topic bladeren ;)

Heb alvast alle plaatjes voor je opgesnord; [iPhone 12 (mini, Pro, Pro Max)] Ervaringen & Discussie

[ Voor 14% gewijzigd door JB op 27-10-2020 14:44 ]

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
Heeft iemand de gewone iphone al in blauw gezien?
die is al een ''paar keer'' voorbij gekomen in dit topic....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlazeMuis
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 15-09 12:31
Bij de mediamarkt hebben ze demo modellen staan, in het blauw ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WouterL
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 19:55
De pro in bezit gehad, en nu de normale 12.
Na beiden in bezit te hebben gehad de volgende conclusie: je moet het kleurtje wel erg mooi vinden om voor de pro te gaan.. Of een telelens vaak gebruiken (ik niet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GioStyle
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 02:05
WouterL schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 14:51:
De pro in bezit gehad, en nu de normale 12.
Na beiden in bezit te hebben gehad de volgende conclusie: je moet het kleurtje wel erg mooi vinden om voor de pro te gaan.. Of een telelens vaak gebruiken (ik niet).
Ik vond de 12 wel erg licht in verhouding met de 12 Pro, maar jij merkte geen verschil?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterL
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 19:55
GioStyle schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 14:53:
[...]

Ik vond de 12 wel erg licht in verhouding met de 12 Pro, maar jij merkte geen verschil?
Jewel hoor, maar op een prettige manier. De 12 is niet dermate licht dat het voelt alsof je een dinkytoy vasthebt. De 12 voelt nog steeds in elk opzicht een premium toestel. Nét niet zoals de pro, maar goed, het prijsverschil compenseert hiervoor royaal.

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• sem2409
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 20-05 10:36
Misschien heb je hier wat aan, ziet er misschien een beetje kinderachtig uit maar geeft wel een idee van wat voor soort blauw het is

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8KD8neU0O0a9lgIVqKP6g_4wDaU=/800x/filters:strip_exif()/f/image/G7nRgPQbkOk276B4boJlBBTF.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 6% gewijzigd door sem2409 op 27-10-2020 15:02 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Grin

Grin

Ride si sapis.

Ja zo ken ik er ook nog wel een... @sem2409 :+
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nPcq9zV5FgKeIZamfKjliSAOgEs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/81ZQefwktwCVQr4Lac9ese7j.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jieve
LuNaTiC schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 23:32:
[...]

Wel bizar dat dat zo slecht op orde lijkt dan...

Maar goed, N= nog steeds een paar online klagenden tegenover misschien wel duizenden die wel ineens goed gaan?

Hoop ik dan maar :+
Ik ben net terug van de Vodafone winkel... 'Meneer wij ondersteunen nog geen eSim op de iPhone Pro 12'. |:( 8)7
Dit hebben zij al te horen gekregen toen iPhone werd aangekondigd.
Dus ik heb nu weer een fysieke simkaart! |:(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jieve
Sluw schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 13:33:
@Jieve ook geen last van de punten die je noemt. Wel merk ik dat als ik onder sommige moeilijke omstandigheden foto's maak de foto er eerst wat wazig uitziet en daarna pas scherp wordt, duurt ±1-2 sec. Waarschijnlijk gaat de AI er dan overheen of worden meerdere beelden gecombineerd. Verder geen problemen mee, was t gewoon niet gewend op m'n iPhone 7
Jaymone schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 13:33:
[...]

Op de achtergrond kan je iPhone nog druk bezig zijn met indexeren en andere zaken, daar kan het ook aan liggen
Ik heb een reboot gedaan, ben benieuwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:39
sem2409 schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 15:01:
[...]

Misschien heb je hier wat aan, ziet er misschien een beetje kinderachtig uit maar geeft wel een idee van wat voor soort blauw het is

[Afbeelding]
Ikea en Zeeman hadden er nog bij gekund maar het lijkt me aardig accurate kleur blauw op het moment dat vol daglicht op het toestel valt. In schemer kun je de kleur die Apple weergeeft aanhouden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chorro
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15-09 16:42
Grin schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 13:56:
[...]

Dat is sowieso wel netjes, mijn huidige iPhone X is ook drie jaar oud maar ik mag God op m'n blote knieën bedanken als ik met de accu het einde van de dag haal. Een bepaalde iOS versie was het omslagpunt dat het niet meer haalbaar is voor mij om langer dan een uur of 10-12 met de accu te doen, welke versie weet ik niet meer. Nieuwsgierig hoe m'n 12 Pro Max dat straks gaat doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ddZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:50

ddZ

Na lang wikken & wegen de knoop doorgehakt & een iPhone 12 Pro besteld (oceaanblauw, 256 Gb) ter vervanging van mijn 7 Plus.

Nu nog zoeken naar een alternatief voor de AirPower: wil heel graag een compacte oplossing om zowel de iPhone, als de AirPods Pro en Watch draadloos op laden: die Belkin die al voorbij gekomen is, vind ik niet mooi en past daarnaast niet op mijn nachtkastje met de spullen die er al op staan. Suggesties zijn welkom ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chorro
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15-09 16:42
@ddZ Zens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bozzo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online

bozzo

gedoe & zooi

Mschrijver88 schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 22:42:
[...]

Ik zie ook geen probleem t.a.v. het in de broekzak passen. Momenteel heb ik nog een 6S Plus (na 5 jaar mag die wel eens vervangen worden), de afmetingen hiervan zijn nauwelijks minder dan die van een 12 Pro Max.

Overigens, mijn 6S Plus vind ik nog steeds redelijk vlot. Toen ik destijds de 4S verving door mijn huidige iPhone was die wel behoorlijk traag geworden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vanishd
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 07-12-2023
ddZ schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 15:26:
Na lang wikken & wegen de knoop doorgehakt & een iPhone 12 Pro besteld (oceaanblauw, 256 Gb) ter vervanging van mijn 7 Plus.

Nu nog zoeken naar een alternatief voor de AirPower: wil heel graag een compacte oplossing om zowel de iPhone, als de AirPods Pro en Watch draadloos op laden: die Belkin die al voorbij gekomen is, vind ik niet mooi en past daarnaast niet op mijn nachtkastje met de spullen die er al op staan. Suggesties zijn welkom ;)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5R1WeAulAmd5WGHnmWoH34HNQaY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/CEmjWdzZ92KqrGVW8SbOeR9G.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Jieve schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 15:15:
[...]

Ik ben net terug van de Vodafone winkel... 'Meneer wij ondersteunen nog geen eSim op de iPhone Pro 12'. |:( 8)7
Dat zou bijzonder zijn, aangezien ze op hun site zeggen:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XBi8Rc5yOmPr7OqFgyuEVHlUljM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/UELv0wwVqL3Q64SAy9PxEr02.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
moet toch mijn naam in ere houden hier: :+

Zojuist mijn blauwe 12 ingeruild voor deze....

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4R2Lv-siHHz_8R5whmKDPWokKmE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/tjSNgnsparO5teYpC9xgdADF.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jieve
Dennisdn schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 16:14:
[...]

Dat zou bijzonder zijn, aangezien ze op hun site zeggen:

[Afbeelding]
Ja...
Ik gaf ook al aan dat het wel aangeboden werd en op de website stond, die meneer zei dat dat verkeerde info was...
Ik heb nu in ieder geval weer een simkaart, dus bereikbaar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommelorus
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 18-08 13:25
Wat een onzin verhaal toch weer van de providers dat een esim terug schakelt naar 4G.
Bij t-mobile in ieder geval niet. Geldt alleen bij gelijktijdig gebruik esim en nano-sim.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11-09 21:22

lasharor

7 december 2004

Geert1976 schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 16:24:

[Afbeelding]
Waarom?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hk12nl
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 18:55

[Afbeelding]
Haha. Alleen de max en de mini nog in november :+

©2004

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Jieve schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 16:24:
[...]

Ja...
Ik gaf ook al aan dat het wel aangeboden werd en op de website stond, die meneer zei dat dat verkeerde info was...
Ik heb nu in ieder geval weer een simkaart, dus bereikbaar..
Ik ben met zoveel afdelingen van Voda in gesprek geweest... dan hadden zij dat ook wel geweten. Sterker nog, als het goed is krijg ik vandaag nog een nieuwe esim via de post en heb een direct nummer gekregen van een technische man die dan een nieuwe poging met mij gaat doen.
Ik laat straks wel weten of het gelukt is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BlakHawk
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09-01-2021
Nou er kwam even onverwacht een aanbieding voor de 12 pro vanuit Amazon, ik heb snel geklikt en zit in mijn bestellingen. Ben benieuwd of hij geleverd wordt.

Ik wilde eigenlijk voor de normale 12 gaan en met 256GB.

Maar toen kwam de 12 pro voor €955 voorbij:
https://nl.pepper.com/aan...pro-128-gb-grafiet-166191

Wie niet waagt wie niet wint...

Youtube: DashcamNL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Roos79
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 14-09 19:54

[Afbeelding]
En dan straks naar de Max 🤣

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jieve
Dennisdn schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 16:28:
[...]

Ik ben met zoveel afdelingen van Voda in gesprek geweest... dan hadden zij dat ook wel geweten. Sterker nog, als het goed is krijg ik vandaag nog een nieuwe esim via de post en heb een direct nummer gekregen van een technische man die dan een nieuwe poging met mij gaat doen.
Ik laat straks wel weten of het gelukt is.
Ik ga straks maar eens de helpdesk bellen... want dit schiet natuurlijk niet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jieve schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 16:35:
[...]

Ik ga straks maar eens de helpdesk bellen... want dit schiet natuurlijk niet op.
Daar heb je meer aan dan aan de winkelmedewerker denk ik. Zelf werd mij dat in ieder geval zondag wel duidelijk.... Ik denk dat hij zeker 60 minuten door het instellingen-menu heeft zitten bladeren en keek daarbij zo glazig dat ik de moed had opgegeven. Tja, als het aan de instellingen lag was ik er zaterdag al wel met de verschillende helpdesks en techneuten uit gekomen. "Sorry, het toestel blijft aangeven: kan geen esim meer installeren". - ok, kom maar terug, ik zoek het zelf wel weer uit- .

Eenmaal buiten bleek dat hij die esim van zaterdag niet eens verwijderd had en de hele tijd had lopen proberen er nóg een bij te zetten.... en eenmaal thuis (met de nieuwe esim in de hand) installatie ging perfect... maar bleek dat ie hem ook niet eens aan mijn acount gekoppeld had. Vandaar laatste poging vandaag met alles gereset en een nieuwe esim die al wél gekoppeld is zoals ik kan zien in myvodafone.

[ Voor 13% gewijzigd door Dennisdn op 27-10-2020 16:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj
  • Laatst online: 14-09 16:24

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

BlakHawk schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 16:30:
Nou er kwam even onverwacht een aanbieding voor de 12 pro vanuit Amazon, ik heb snel geklikt en zit in mijn bestellingen. Ben benieuwd of hij geleverd wordt.

Ik wilde eigenlijk voor de normale 12 gaan en met 256GB.

Maar toen kwam de 12 pro voor €955 voorbij:
https://nl.pepper.com/aan...pro-128-gb-grafiet-166191

Wie niet waagt wie niet wint...
Ik heb de witte 128GB versie maar besteld, uiteindelijk met lader erbij alsnog 809,- maar goed...

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reiger072
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 27-05 17:02
Even een noob vraag van een Android gebruiker. Is het makkelijk in te stellen om alle foto's te uploaden naar Microsoft OneDrive?

Ik zie hier https://support.microsoft...d0-47c0-8ab8-98679fa1b72e Dat het vrij makkelijk zou moeten zijn iemand hier ervaring mee?

Alvast bedankt

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Dat je een Chiron bezit maar wel een normale iPhone 12 koopt. Dan is het echt crisis hoor :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Jieve schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 15:15:
[...]

Ik ben net terug van de Vodafone winkel... 'Meneer wij ondersteunen nog geen eSim op de iPhone Pro . |:( 8)7
Ik geloof jou wel dat ze dat zeggen maar ik kan eerlijk gezegd niet geloven dat het ook echt waar is wat ze zeggen.

Maar konden ze dan ook niets zeggen over wanneer ze het dan wél zouden gaan ondersteunen?

Sowieso vind ik het maar een vaag verhaal, het is toch gewoon software? Wat heeft het nu weer met de daadwerkelijke toestel te maken?

edit: sorry, niet de replies daarna meer gelezen...

edit2:

nog even een vraag over dual sim en 4G/5G: als je bijv de fysieke sim uitschakelt, kun je dan wél 5g ontvangen op je esim, als je dat wilt?

Of heb je per definitie nooit 5G als je dualsim hebt (ongeacht of beide sims altijd actief zijn ja of nee)?

[ Voor 18% gewijzigd door LuNaTiC op 27-10-2020 16:52 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

[Afbeelding]
Hahahahaha.
zéér actief zijn met fotografie
dus Geert?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnStaakke
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-09 15:17
iPhone 12 Pro binnen! Wat een gaaf ding, ik kom van een 8 dus het is een hele upgrade!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
Donstil schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 16:51:
[...]

Hahahahaha.

[...]
dus Geert?
Huidige baan opzeggen en fotograaf worden

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Geert1976 schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 16:53:
[...]

Huidige baan opzeggen en fotograaf worden
Ja je moet wel nu.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grin

Grin

Ride si sapis.

@ddZ Even wachten (later dit jaar nog) op de Apple MagSafe Duo Charger, doe ik ook... :)
Samen met de Belkin lijkt mij dat een top combo. Heb al 2 * 20 Watt USB-C chargers besteld, dan ben ik er ook echt klaar mee. Deze kan je trouwens opvouwen (vandaar die twee soort van kussentjes), lijkt mij echt ideaal.

Afbeeldingslocatie: https://i0.wp.com/www.appletips.nl/wp-content/uploads/2020/10/Magsafe-duo.jpg?resize=685%2C359&ssl=1
Afbeeldingslocatie: https://images.hindustantimes.com/tech/img/2020/10/14/original/iphone_magsafe_duo_1602683402278.png

[ Voor 11% gewijzigd door Grin op 27-10-2020 17:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlakHawk
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09-01-2021
Kuusj schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 16:42:
[...]

Ik heb de witte 128GB versie maar besteld, uiteindelijk met lader erbij alsnog 809,- maar goed...
Amazon is wel bezig zeg...
Toestel is nét uit en nu al 20% korting :+

Daar zullen andere resellers niet blij mee zijn! Maar goed, ik gun het Amazon meer dan de mediamarkt of amac. Teveel garantie-gezeik gehad bij die partijen.

Youtube: DashcamNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grin

Grin

Ride si sapis.

Amazon en gunnen... :|
Ik koop daar nog geen iPhone al is hij daar 1 euro...

[ Voor 6% gewijzigd door Grin op 27-10-2020 17:21 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Kuusj
  • Laatst online: 14-09 16:24

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

Grin schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 17:19:
Amazon en gunnen... :|
Ik koop dat nog een iPhone al is hij daar 1 euro...
Nee Amazon gun ik persoonlijk ook niks, maar uiteindelijk kan ik mijn centen maar 1x uitgeven en dan is 789,- ipv 949,- een stuk leuker.

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jaymone

[Afbeelding]
Oceaan toch? Gefeliciteerd, ziet er gaaf uit! d:)b

Pagina: 1 ... 26 ... 75 Laatste