Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cocytus
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
.

[ Voor 161% gewijzigd door Cocytus op 12-09-2022 16:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElonDusk
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 01-09 23:51
Wat is een goeie en een niet al te dure USB-C laadblok ding (dat tegenwoordig dus niet meer bij zit :P)

[ Voor 12% gewijzigd door ElonDusk op 26-10-2020 14:27 ]

Model 3

Acties:
  • +2 Henk 'm!
BertP schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 14:17:
Vraagje voor de gebruikers met een abonnement dat geen 5G heeft (bijv. tele2), wat kiezen julie bij de instellingen voor mobiel netwerk? 5G on, 5G auto of 4G?
Ik heb wél een Voda 5G abonnement maar heb hem gewoon op 4G staan. 4G is snel zat, sneller zelfs dan 5G. Dan ga ik geen batterij verspillen aan een systeem wat continu kijkt welke van de 2 hij moet pakken. Ik probeer het 5G over een paar jaar wel weer eens....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BertP
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 23:49
Dennisdn schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 14:30:
[...]

Ik heb wél een Voda 5G abonnement maar heb hem gewoon op 4G staan. 4G is snel zat, sneller zelfs dan 5G. Dan ga ik geen batterij verspillen aan een systeem wat continu kijkt welke van de 2 hij moet pakken. Ik probeer het 5G over een paar jaar wel weer eens....
Top, instelling hier ook aangepast naar 4G.Dank!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kever678
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 10-09 20:37
ElonDusk schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 14:27:
Wat is een goeie en een niet al te dure USB-C laadblok ding (dat tegenwoordig dus niet meer bij zit :P)
Goede ervaring met Anker.

Bijvoorbeeld :
https://www.amazon.de/dp/...awdb_btf_t1_4rTLFbZBEGNVZ

Of:
https://www.amazon.de/dp/...XA5Q?_encoding=UTF8&psc=1

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23:17

JB

Cédric roelt!

Waarom zou je die 2e kopen? 1e is net zo duur toch of mis ik iets?

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joshua
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23:38
Ik kom van de iPhone XR en het lijkt er op dat de batterij van mijn 12 pro een stuk sneller leeg gaat dan de XR. Misschien een gevoelskwestie.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• De Nelis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:29

De Nelis

en anders maar niet...

Of gewoon de 20W van Apple voor 25 eu? Maar goed wat is niet al te duur ;)

time is infinite, but each week is ten hours short..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandarijntje
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 16:27
Joshua schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 15:00:
Ik kom van de iPhone XR en het lijkt er op dat de batterij van mijn 12 pro een stuk sneller leeg gaat dan de XR. Misschien een gevoelskwestie.
Ik kom van de Xs Max en ik heb precies hetzelfde idee. Naar mijn idee zie ik de percentages gewoon weg tikken bij het gebruik.
Ik heb hem sinds de release dus indexeren zal nu toch wel klaar moeten zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluw
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 12-09 16:23
Ik heb toch met een Anker af en toe het bericht "Accessoire niet ondersteund", is een 18W. Als ik de reviews lees zie ik ook meerdere van dit soort meldingen + dat hij maar 12W i.p.v. de geadverteerde 18W levert. Nu de prijs van de Apple lader is verlaagd zou ik die €5 extra uitgeven en die officiële lader kopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gilles_DW
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 17-01-2021
Ik ga de boostcharge 30W van belkin kopen (29€), anker heeft ook wel goede.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novarion
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 11-09 15:57
Het is toch weer een bijzonder product die MagSafe lader. Ik ben voorlopig nog niet over naar de 12, omdat ik dik tevreden ben met mijn 11 Pro Max.

Echter zou ik het wel lekker vinden een MagSafe lader te hebben voor naast het bed. Maar dat schijnt behoorlijk waardeloos te zijn voor alles behalve de 12. Het hoeft ‘s nachts echt niet snel, maar 3w is behoorlijk waardeloos...

YouTube: Apple's new MagSafe Charger is SLOWER than you Expect..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tartarus
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 11-09 06:42
Cocytus schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 14:23:
[...]

Dit, het is echt een oplossing op zoek naar een probleem. Je moet bijbetalen voor een draadloze lader waarmee je vervolgens je telefoon kunt gebruiken op exact dezelfde manier als je deed met een draad 8)7

[...]

[...]

Mijn ervaring is dat die indicator echt waardeloos is. Mijne staat nu al een jaar op op 86%, en zegt dat de iPhone normale piekprestaties ondersteunt. Toch is de batterij gaar, want m'n telefoon valt geregeld uit als ik nog 8% of 14% batterij heb, bij kamertemperatuur, en soms gaat het niveau 20% omlaag op een kwartiertje YouTube kijken. Voor mijn gevoel begint dit soort problemen altijd als ik m'n iPhone voor het eerst op wintersport op de piste heb gebruikt - kou is nooit goed voor accu's, en in mijn ervaring zorgt het voor blijvende schade die in de batterijindicator niet te zien is.
Ik steek per dag meerdere keren een kabel in mijn telefoon en trek het er uit wanneer ik wegloop van het stopcontact. Als je dit vaak genoeg doet, vind je lightning poort en de kabel dat niet leuk. Simpel kwestie van slijtage.

Daarom is zo een MagSafe er op leggen en er af pakken vele malen gunstiger voor de Lightning Port en de kabel dan traditioneel opladen.

Het is dus wel degelijk een oplossing voor een probleem in mijn use case.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23:32
Heeft iemand de 3-in-1 MagSafe draadloze lader van Belkin al ergens gespot?

Afbeeldingslocatie: https://www.belkin.com/images/product_webdam/114430513/renditions/webdam.web.1000.1000.jpeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joshua
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23:38
Mandarijntje schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 15:02:
[...]

Ik kom van de Xs Max en ik heb precies hetzelfde idee. Naar mijn idee zie ik de percentages gewoon weg tikken bij het gebruik.
Ik heb hem sinds de release dus indexeren zal nu toch wel klaar moeten zijn?
Ja precies, zie het inderdaad ook gewoon wegtikken. Heb tijdens de setup de gegevens direct vanaf mijn XR laten overzetten (dus niet via iCloud). Wellicht dat hier een probleem zit?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• De Nelis

De Nelis

en anders maar niet...

NotSoSteady schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 15:07:
Heeft iemand de 3-in-1 MagSafe draadloze lader van Belkin al ergens gespot?

[Afbeelding]
https://www.gsmarena.com/..._iphone_12-news-45809.php
The MagSafe 3-in-1 Wireless Charger will go for $150 while the Car Vent Mount will be $40. Both will become available this Winter.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:39

NoTimeRemains

I know

Tartarus schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 15:05:
[...]

Ik steek per dag meerdere keren een kabel in mijn telefoon en trek het er uit wanneer ik wegloop van het stopcontact. Als je dit vaak genoeg doet, vind je lightning poort en de kabel dat niet leuk. Simpel kwestie van slijtage.

Daarom is zo een MagSafe er op leggen en er af pakken vele malen gunstiger voor de Lightning Port en de kabel dan traditioneel opladen.

mijn 3 jaar oude X heeft anders 0 last en ik plug dat ding anders meerdere keren in en uit.

This is the Way.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Cocytus
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
.

[ Voor 99% gewijzigd door Cocytus op 12-09-2022 16:43 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kever678
JB schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 14:58:
[...]

Waarom zou je die 2e kopen? 1e is net zo duur toch of mis ik iets?
Stuk kleiner, makkelijk meenemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Cocytus schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 15:24:
[...]

Serieuze vraag, hoe doe je dat? Ik doe hetzelfde en mijn iPhone is nu zo'n 3 jaar oud. Mijn lightning poort werkt nog perfect en ik heb in m'n hele iPhone leven welgeteld één lightning kabel gesloopt.
Vind dat ook altijd knap. Daarbij laad ik hoogstens een keer bij maar niet in/uit elke keer.

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Katth
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 15-09 09:22
DutchLegendX schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 16:58:
[...]

Zit in het zelfde schuitje straks, heb je nog bepaalde programma's gebruikt. Of heb je nog tips?
Sorry beetje late reactie.

Installeer vast de iOS to Android app op je Android toestel. Daarmee kan je het meeste wel overzetten zoals foto's en ook apps (mits beschikbaar en het zet niet alles over). Verder heb ik mijn simkaart nog in mijn Android toestel gehouden totdat ik mijn iPhone redelijk volledig had ingesteld en geen gekke dingen meer tegenkwam die ik nog wou overzetten.

10 * 370 Wp // 2x Daikin RXP35M / FTXM35R

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tartarus
NoTimeRemains schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 15:22:
[...]

mijn 3 jaar oude X heeft anders 0 last en ik plug dat ding anders meerdere keren in en uit.
[...]

Serieuze vraag, hoe doe je dat? Ik doe hetzelfde en mijn iPhone is nu zo'n 3 jaar oud. Mijn lightning poort werkt nog perfect en ik heb in m'n hele iPhone leven welgeteld één lightning kabel gesloopt.
Ik heb met de kabels ook geen problemen. Het is de iPhone oplaaddock die ik 4 jaar geleden in September had gekocht.
Ik moet mijn telefoon een paar keer wiebelen tot die contact maakt en oplaad. Staat op mijn nachtkastje, dus als die niet oplaad, slaap ik zo door terwijl ik om 5:20 bedje uit moet. Vandaar dat de MagSafe mij zeer aanspreekt.

Edit: en nee, er zit geen stof in mijn lightning poort.
Oplaaddock vertoont simpelweg kuren.

[ Voor 5% gewijzigd door Tartarus op 26-10-2020 15:33 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RigolleM
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 00:11
[...]

Ik weet hoe ze dit doen, ik zie er jaarlijks genoeg passeren op het werk: mijn iPhone laadt niet meer op! Je moet die connector eens van dicht bekijken, er kunnen bijna 2 lighting connectors in 8)7 Ik knijp eigenlijk mijn kabel uit de connector, maar sleur die niet van alle kanten uit mijn connector, daarmee dat het er na 2 jaar nog feilloos uit ziet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

RigolleM schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 15:32:
[...]

Ik weet hoe ze dit doen, ik zie er jaarlijks genoeg passeren op het werk: mijn iPhone laadt niet meer op! Je moet die connector eens van dicht bekijken, er kunnen bijna 2 lighting connectors in 8)7 Ik knijp eigenlijk mijn kabel uit de connector, maar sleur die niet van alle kanten uit mijn connector, daarmee dat het er na 2 jaar nog feilloos uit ziet.
Hahaha dat zijn die gasten die zelfs een ATX voedingskabel er andersom in krijgen!

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tartarus
RigolleM schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 15:32:
[...]

Dit is zeer zeker niet van toepassing op mij.
Wel leuke anecdote om te lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Nelis

De Nelis

en anders maar niet...

[...]

Het zal je verbazen hoeveel mensen bij mij wekelijks in de winkel staan om weer een kabeltje te kopen omdat ze hem gesloopt hebben. Ik vraag het me ook steeds af hoe ze dat voor elkaar krijgen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DutchLegendX
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 11-09 12:37
De Nelis schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 15:39:
[...]

Het zal je verbazen hoeveel mensen bij mij wekelijks in de winkel staan om weer een kabeltje te kopen omdat ze hem gesloopt hebben. Ik vraag het me ook steeds af hoe ze dat voor elkaar krijgen.
Vond het altijd wel goede handel haha! Maar even serieus, sommige mensen gaan ook nieuwe kabels kopen omdat ze een hoeveelheid stof in hun oplaadpoort hebben zitten waar je U tegen zegt :'(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Of-Aaargh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 16:38
Tartarus schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 15:05:
[...]

Nee, want dat is een probleem waar al lang een oplossing voor is: elke (fast charge) Qi lader.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• De Nelis

De Nelis

en anders maar niet...

DutchLegendX schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 15:40:
[...]

Vond het altijd wel goede handel haha! Maar even serieus, sommige mensen gaan ook nieuwe kabels kopen omdat ze een hoeveelheid stof in hun oplaadpoort hebben zitten waar je U tegen zegt :'(
Dat is het zeker, ik klaag ook niet en 9 van de 10 keer luisteren ze ook niet naar mijn advies hoe er wel goed mee om te gaan (ze trekken aan de kabel ipv. connector om hem eruit te halen). Dus eigen schuld dikke bult. 8)

[ Voor 6% gewijzigd door De Nelis op 26-10-2020 15:44 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• CopyCatz
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:33
evdakker schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 15:41:
[...]

Nee, want dat is een probleem waar al lang een oplossing voor is: elke (fast charge) Qi lader.
En nog een betere ook, want die draaien niet rond en slijpen dus geen gat uit de achterkant van je telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tartarus
evdakker schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 15:41:
[...]

Bedankt voor je bericht. Ik kies wel voor de MagSafe, als dat van jou mag. 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kever678
De Nelis schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 15:39:
[...]

Een van onze katten heeft de neiging om er op te bijten :/

Doet ze (om wat voor reden dan ook) nooit op een braided kabel..... wanneer er dus een gesloopt is en vervangen moet worden dan bestel ik een braided kabel te vervanging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grin
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 19:30

Grin

Ride si sapis.

Dit soort docks zijn echt de duivel, zo komt er veel te veel kracht op die lightningpoort! Extreem voorbeeld, maar dan vraag je echt om problemen. Is het niet na 1 maand, dan is het wel na 2 jaar. Snap ook niet dat mensen dit soort troep kopen...
Afbeeldingslocatie: https://images.mobilefun.co.uk/graphics/450pixelp/55141.jpg

NewsBlur || My Fujifilm gear

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Grin schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 15:59:
Dit soort docks zijn echt de duivel, zo komt er veel te veel kracht op die lightningpoort! Extreem voorbeeld, maar dan vraag je echt om problemen. Is het niet na 1 maand, dan is het wel na 2 jaar. Snap ook niet dat mensen dit soort troep kopen...
[Afbeelding]
Dat ding is ook van Apple. Net zo'n troep als die MagSafe pleister?

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

JB schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 16:00:
[...]

Dat ding is ook van Apple. Net zo'n troep als die MagSafe pleister?
pleister?

Graag geen slowchat, maar inhoudelijke reacties. Slowchatten kan in de HK :)

[ Voor 18% gewijzigd door Hoedje op 26-10-2020 16:37 ]

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grin

Grin

Ride si sapis.

Geen idee, maar dit is er een uit de categorie Mighty Mouse, die met die nippel; dat gaat vroeg of laat gewoon stuk door gebruik.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Hockeypuck dan.

Graag geen slowchat, maar inhoudelijke reacties. Slowchatten kan in de HK :)

[ Voor 21% gewijzigd door Hoedje op 26-10-2020 16:37 ]

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tartarus
Grin schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 15:59:
[Afbeelding]
Was uit noodzaak.
Op vakantie gaan met de auto naar het buitenland en muziek op de telefoon hebben en datzelfde telefoon ook voor navigatie gebruiken.
Een autoradio hebben zonder Bluetooth en op dat moment weinig tijd hebben om wel eentje met BT te kopen.
Je telefoon op 16 September ontvangen en maandag 18 September moeten vertrekken.

Dus uit noodzaak haal je zo een Dock die wel een aux poort heeft en daardoor opladen tegelijk ondersteund.

Vervolgens op plaats van bestemming wel een tijdelijke Bluetooth oplossing gevonden.

Sjah, wat doe je dan met een investering van €55?? No way dat ik dat ding ongebruikt zou laten en het staat heel mooi op mijn nachtkastje.
Mijn lightning Port van de telefoon is nog steeds dik in orde.
De lightning gedeelte van de Dock dat in mijn telefoon gaat vertoont echter kuren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grin

Grin

Ride si sapis.

@Tartarus Ik vind het prima hoor, ik had hetzelfde kunnen doen. :)
Maar direct daarna had ik dat ding weggemikt en 55 euro leergeld betaald. Dit gaat echt je lightningpoort slopen op de lange termijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk2015
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 15-09 13:22

Luuk2015

Vires in numeris

Misschien een stomme vraag maar waarom gebruiken 5G antennes op dit moment zoveel meer stroom dan 4G antennes? De meest gebruikte 5G frequenties op dit moment zijn toch dezelfde als die van 4G?
Of komt het omdat deze antennes minder efficient zijn ivm de nieuwe techniek?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tartarus
Grin schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 16:10:
@Tartarus Ik vind het prima hoor, ik had hetzelfde kunnen doen. :)
Maar direct daarna had ik dat ding weggemikt en 55 euro leergeld betaald. Dit gaat echt je lightningpoort slopen op de lange termijn.
Is na 4 jaar nog steeds niet gebeurd. De Dock zelf vertoont kuren, niet de poort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

ik snap em niet? je bent nu al boos over magsafe?

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Luuk2015 schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 16:11:
Misschien een stomme vraag maar waarom gebruiken 5G antennes op dit moment zoveel meer stroom dan 4G antennes? De meest gebruikte 5G frequenties op dit moment zijn toch dezelfde als die van 4G?
Of komt het omdat deze antennes minder efficient zijn ivm de nieuwe techniek?
Lijkt me eerder het zoeken naar dekking wat (onnodig) verbruik oplevert?

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

NoTimeRemains schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 16:12:
[...]

ik snap em niet? je bent nu al boos over magsafe?
Haha nee hoor, ik omschrijf die stethoscoop gewoon graag anders omdat ik het (nog) niets vind :+

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 20:13
JB schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 16:14:
[...]

Haha nee hoor, ik omschrijf die stethoscoop gewoon graag anders omdat ik het (nog) niets vind :+
Niet alles wat Apple maakt hoeft bij je in de smaak te vallen. Als je t niks vind is dat goed toch? Ik vind draadloos laden überhaupt nog niks. Ik gebruik m’n telefoon vaak tijden het laden. Of pak m regelmatig op. Dan heb ik meer aan het kabeltje wat erin zit dat MagSafe

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluw
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 12-09 16:23
Joshua schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 15:10:
[...]

Ja precies, zie het inderdaad ook gewoon wegtikken. Heb tijdens de setup de gegevens direct vanaf mijn XR laten overzetten (dus niet via iCloud). Wellicht dat hier een probleem zit?
Dit is elk jaar weer een terugkerend punt, ik zou even wachten. Ik ben zelf heel tevreden met de batterij! Eindig de dag vaak rond de 60% maar ik ben geen extreme gebruiker. Tussen 1,5 en 2,5 uur screen on time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellow
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 02-09 17:35
Ik werk momenteel vanuit huis, vanwege covid-19. Hierdoor gebruik ik mijn iPhone 12 Pro minder voor normale dagelijkse dingen (youtube, mailtjes, artikelen lezen, spotify etc)

Zaterdag heb ik mijn telefoon rond 08:00 's ochtends uit de lader gehaald. Mijn iPhone heeft het de hele zaterdag en zondag volgehouden. Zondag avond rond 21:00 stond die op 5%.

Zijn er mensen hier met een iPhone 12 Pro die een iPhone 11 Pro hebben gehad? Ik ben zelf overgestapt van een Samsung S10.

Hoe is jullie ervaring met de batterij?

edit: Ik zag toevallig een batterij-test op youtube waarin de iPhone 11 Pro het een stuk beter doet dan de iPhone 12 Pro

[ Voor 14% gewijzigd door Yellow op 26-10-2020 16:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Dennisdn schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 14:30:
[...]

Precies mijn idee.

Heeft er iemand eigenlijk een realistisch voorkomende use case van dit moment waarbij je echt tegen de limieten van een redelijk tot goede 4g-verbinding loopt?

Behalve leuke speedstest-grafiekjes zie ik niet in waarom je nu 5g echt zo graag zou willen. Voor je batterij ook beter. Wel handig om voorbereid te zijn op de toekomst hoor, maar we zien wel over een paar jaar welke toffe 5g-toepassingen er zijn, het netwerk ook volwassen is, wat je er dan mee kan.

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

Graag geen slow chat, maar inhoudelijke reacties. Slowchatten kan in de HK :)

[ Voor 87% gewijzigd door Hoedje op 26-10-2020 16:33 ]

This is the Way.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ElonDusk
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 01-09 23:51
iPhone 12 vandaag om 6.50 uit de lader gehaald.
Op dit moment heeft ie nog 62%

Scherm aan tijd 5 uur en 18 min.

Meeste YouTube
en voor de rest vooral Social media shizzle

(ik kom van een XR en ben zeer tevreden tot nu toe)

[ Voor 13% gewijzigd door ElonDusk op 26-10-2020 16:29 ]

Model 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nergenss
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 11-04-2024
*knip*

Voor informatie over levertijden graag [iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 5 gebruiken :)

[ Voor 82% gewijzigd door Hoedje op 26-10-2020 16:36 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 15:20
Graag ontopic blijven en inhoudelijk posten. Slow chatten is gezellig, maar niet de bedoeling in de techfora. Voor de Tweakers die wat minder actief zijn, wordt het topic daardoor heel lastig te volgen. Daarvoor hebben we o.a. de HK. Als je reactie uit 1 woord bestaat, denk er dan aub nog een keertje over na voordat je post ;)

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gilles_DW
ElonDusk schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 16:28:
iPhone 12 vandaag om 6.50 uit de lader gehaald.
Op dit moment heeft ie nog 62%

Scherm aan tijd 5 uur en 18 min.

Meeste YouTube
en voor de rest vooral Social media shizzle

(ik kom van een XR en ben zeer tevreden tot nu toe)
Zeer positief dit, toch zeker met zo'n schermtijd en youtube/social media.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Grin

Grin

Ride si sapis.

Hahaha wat een uren joh...
Mijn iPhone 12 Pro gister om 12 uur s'middags van de lader gehaald, nu nog 80%. Met 20 minuten schermtijd. _O-
Ik doe thuis echt alles met de iMac, MBP, Apple Watch (voor opdrachten en berichten) en iPad. Telefoon raak ik amper aan. Kleine priegelschermpjes en dito toetsenborden zijn niet mijn ding, zeker niet als enkele meters verderop een dual 5K-monitor-setup staat.. Maar op de bank ook lekker de iPad, telefoon gebruik ik eigenlijk alleen buitenshuis. Zelfs bellen gaat via de desktop... Of Skype voor business via mijn VDI werkplek. Telkens die telefoon moeten pakken...

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• De Nelis

De Nelis

en anders maar niet...

Grin schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 17:07:
Hahaha wat een uren joh...
Mijn iPhone 12 Pro gister om 12 uur s'middags van de lader gehaald, nu nog 80%. Met 20 minuten schermtijd. _O-
Ik doe thuis echt alles met de iMac, MBP, Apple Watch (voor opdrachten en berichten) en iPad. Telefoon raak ik amper aan. Kleine priegelschermpjes en dito toetsenborden zijn niet mijn ding, zeker niet als enkele meters verderop een dual 5K-monitor-setup staat.. Maar op de bank ook lekker de iPad, telefoon gebruik ik eigenlijk alleen buitenshuis. Zelfs bellen gaat via de desktop... Of Skype voor business via mijn VDI werkplek. Telkens die telefoon moeten pakken...
Waarom heb je een telefoon, iPhone 12 Pro notabene? :+

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
De Nelis schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 17:10:
[...]

Waarom heb je een telefoon, iPhone 12 Pro notabene? :+
Hij heeft een "smartphone tegoedbon" van z'n werkgever gekregen ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grin

Grin

Ride si sapis.

Ja goede vraag...
Maar ik deed altijd al 2-3 dagen met een acculading :')

Maar ff serieus, 5 uren en 18 minuten op een telefoonschermpje? Op 1 dag? Heb je dat geen lichamelijk klachten, dat is toch een martelgang? Moet er niet aan denken...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dennisweb
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 23:23
Grin schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 17:15:
Ja goede vraag...

Maar ff serieus, 5 uren en 18 minuten op een telefoonschermpje? Op 1 dag? Heb je dat geen lichamelijk klachten, dat is toch een martelgang? Moet er niet aan denken...
Eh. Ik haal dagelijks 8 uur en 30 miniten schermtijd. Ik twijfel wel een beetje of dat klopt. Want toegegeven, ik heb vaak mijn iPhone in handen, maar uren achterelkaar lijkt mij niet.

Verder wel lichamelijke klachten, maar dat heb ik al sinds ik 14 ben. Het heet fibromyalgie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 21:31
Ben wel benieuwd naar de verhouding 12 en 12 Pro als het gaat om de verkoopcijfers, wat denken jullie?

Het is weer September 2025 :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Jaymone schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 18:06:
Ben wel benieuwd naar de verhouding 12 en 12 Pro als het gaat om de verkoopcijfers, wat denken jullie?
Een schatting, maar de iPhone 12 gaat veel beter verkocht worden dan iPhone 12 Pro, daarna een race tussen Max en Mini.

Kia EV3 GT LR  iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Grin

Grin

Ride si sapis.

De 12, zonder enige twijfel.
Één extra camera, shiny behuizing, beetje extra brightness van het beeldscherm, wat extra FPS bij video, ProRAW en 2GB extra geheugen? Daar gaat de grootste groep echt geen 200 300 euro voor betalen. Snap Apple eigenlijk niet met die iPhone 12 Pro van ze...

Ik denk dat het als volgt wordt in NL:
1) iPhone 12
2) iPhone 12 Mini
3) iPhone 12 Pro
4) iPhone 12 Pro Max

[ Voor 17% gewijzigd door Grin op 26-10-2020 19:26 . Reden: Hahahahaha 200... 300 uiteraard... ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
  • Laatst online: 23:23
THE_BASE schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 18:18:
[...]

Een schatting, maar de iPhone 12 gaat veel beter verkocht worden dan iPhone 12 Pro, daarna een race tussen Max en Mini.
Gezien de poll hier op Tweakers en animo op MR heb ik het idee dat de iPhone 12 Pro Max onderaan eindigt. De Pacific Blue is onder Pro Max wel het populairst, maar ik lees veel reacties dat mensen het formaat te groot vinden.

Ik denk dat het als volgt wordt:
1) iPhone 12
2) iPhone 12 Pro
3) iPhone 12 mini
4) iPhone 12 Pro Max

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oppernerd
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 13-09 18:40
Dennisweb schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 18:29:
[...]

Gezien de poll hier op Tweakers en animo op MR heb ik het idee dat de iPhone 12 Pro Max onderaan eindigt. De Pacific Blue is onder Pro Max wel het populairst, maar ik lees veel reacties dat mensen het formaat te groot vinden.

1) iPhone 12
2) iPhone 12 Pro
3) iPhone 12 mini
4) iPhone 12 Pro Max
Ik denk dat dat een beetje aan de demografie ligt. In Azië is het bijvoorbeeld groot, groter, grootst. En dat is niet de gemiddelde bezoeker van tweakers of MR, maar wel een substantieel deel van de wereldbevolking.

Ik denk dat alleen Apple de echte cijfers weet. En wellicht wat analisten die een link hebben met de supply chain.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunth
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 23:10
THE_BASE schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 18:18:
[...]

Denk ik ook, de pro voegt niet zo veel meer toe voor het extra bedrag die je betaald.
Hopelijk de max niet teveel zodat ik eentje heb met de release ;) maar ik wacht wel nog de reviews af.

iPhone 15 pro max nat tita|tv4 64|Airpods pro|airpods pro2|AW 6 grey| iPad Air 2020 blue| homepod mini grey|Airpods max blauw|Samsung s23 ultra green 512|Google pixel 7|

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dennisweb schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 17:55:
[...]

Eh. Ik haal dagelijks 8 uur en 30 miniten schermtijd. Ik twijfel wel een beetje of dat klopt. Want toegegeven, ik heb vaak mijn iPhone in handen, maar uren achterelkaar lijkt mij niet.

Verder wel lichamelijke klachten, maar dat heb ik al sinds ik 14 ben. Het heet fibromyalgie...
Zag dat je tegenwoordig ook daar kan zien hoe vaak je de telefoon hebt opgepakt... de eerste dag na installatie zat ik op 100+ 😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311
  • Registratie: Mei 2010

pdavie2311

Live life to the fullest..

Dennisdn schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 18:34:
[...]

Zag dat je tegenwoordig ook daar kan zien hoe vaak je de telefoon hebt opgepakt... de eerste dag na installatie zat ik op 100+ 😂
Oeh...Wat slecht! Ik op 90 nu... :o

“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 18:55
Grin schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 18:27:
De 12, zonder enige twijfel.
Één extra camera, shiny behuizing, beetje extra brightness van het beeldscherm, wat extra FPS bij video, ProRAW en 2GB extra geheugen? Daar gaat de grootste groep echt geen 200 euro voor betalen. Snap Apple eigenlijk niet met die iPhone 12 Pro van ze...

Ik denk dat het als volgt wordt in NL:
1) iPhone 12
2) iPhone 12 Mini
3) iPhone 12 Pro
4) iPhone 12 Pro Max
Ik denk zelfs dat we dit jaar geluk hebben dat de iPhone 12 maar weinig verschilt van de pro. Daardoor zijn er nog minder redenen om een pro aan te schaffen :)

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roberto
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08-09 11:05
Heb nu paar dagen de 12 Pro, batterij een heel stuk beter dan m'n XS, waar de XS (zware gebruiker) vaak na een halve dag al tegen de 20% zat (met nog 88% originele capaciteit over) moet ik m'n best doen om de 12 Pro uberhaupt tot 30% te krijgen.

Zal ook de nieuwigheid zijn, maar blij verast.
Wel typisch dat rondom het Apple logo zich (weer) een bolling lijkt te vormen, echt minimaal maar je voelt het wel. Net zoals bij de XS als hij goed warm werd.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Dennisweb schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 18:29:
[...]

1) iPhone 12
2) iPhone 12 Pro
3) iPhone 12 mini
4) iPhone 12 Pro Max
Mooi zo, dan is hij lekker makkelijk te krijgen straks :)

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mschrijver88
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 15-09 13:37
Grappig die verkoop inschattingen. Ik zou persoonlijk niet weten waarom je kleiner dan de MAX wilt, ik had de gewone pro even vast in de media markt en vond het maar een gepriegel. Ik moet wel zeggen dat ik waar mogelijk een groot scherm heb ( behalve de tv want die gebruik ik nooit xD )

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
hk12nl schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 19:03:
[...]

Ik denk zelfs dat we dit jaar geluk hebben dat de iPhone 12 maar weinig verschilt van de pro. Daardoor zijn er nog minder redenen om een pro aan te schaffen :)
Die redenen zijn voor iedereen anders. :)

Ik kwam van een 11 Pro, dus wil ik niet minder, en dus een 12 Pro.

Kia EV3 GT LR  iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
Mschrijver88 schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 19:17:
Grappig die verkoop inschattingen. Ik zou persoonlijk niet weten waarom je kleiner dan de MAX wilt, ik had de gewone pro even vast in de media markt en vond het maar een gepriegel. Ik moet wel zeggen dat ik waar mogelijk een groot scherm heb ( behalve de tv want die gebruik ik nooit xD )
Ben wel benieuwd naar de Max,wordt een beest van een toestel, zowel kwa specs als grootte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311
  • Registratie: Mei 2010

pdavie2311

Live life to the fullest..

THE_BASE schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 19:28:
[...]

Idem! Daarbij vind ik het design ook mooier van de Pro..

“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jaymone
[...]

Hier ben ik het mee eens. Ook al zijn de specs van de Pro dit jaar minder verschillend, dan nog is het voor de een belangrijk hoe het eruit ziet en voor de ander puur het gevoel dat het een Pro betreft. Denk dat ze volgend jaar dit meer gaan onderscheiden, 120Hz bijv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
  • Laatst online: 18:55
[...]

Dat is waar! Ik bedoelde eigenlijk meer voor de mainstream waardoor waarschijnlijk de iPhone 12 op plek 1 eindigt qua verkopen :)

©2004

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Ja hier ook hoor. Zo groot mogelijk, zeker als dat ook nog eens de beste specificaties betekend zoals dit jaar weer het geval is.

Laat ze ook maar snel komen met de Apple Fold bijvoorbeeld. Ik neem alle nadelen er wel bij voor een groter scherm.

[ Voor 11% gewijzigd door Donstil op 26-10-2020 19:48 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
lijkt me vrij duidelijk voor wie de 12 Pro bedoeld is: voor mensen die zéér actief zijn met fotografie en daar dus €250 (base model 12 en 12 Pro) extra voor over hebben.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Jaymone
Geert1976 schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 19:50:
lijkt me vrij duidelijk voor wie de 12 Pro bedoeld is: voor mensen die zéér actief zijn met fotografie en daar dus €250 (base model 12 en 12 Pro) extra voor over hebben.
Denk dat je 3 groepen hebt, het gros, fans en professionals. Waarvan de laatste 2 groepen voor de Pro zullen gaan (niet helemaal waar want jij bent ook een fan ;) )

[ Voor 5% gewijzigd door Jaymone op 26-10-2020 19:55 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Kartmans1
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22:39
Toch ben ik ook overstag gegaan terwijl ik eerst een mini wilde. Vond het uiterlijk van de normale 12 erg tegenvallen qua kleuren (dacht dat dat blauw mooier zou zijn). Dit is veelal de reden dat ik nu voor de pro in pacific blue ben gegaan. De extra camera en het extra RAM geheugen zijn mooi meegenomen. Nu klink ik net een vrouw, maar ik gebruik geen hoesje om mijn telefoon, dus dat ik hem mooi vind is wel belangrijk.

Moet hierbij wel vermelden dat ik de pro voor 700 euro kan krijgen via mijn werkgever. De mini zou 330 gekost hebben. Weet niet of ik 1159 euro ook aan mijzelf had kunnen verantwoorden. Daarentegen moet ik weer drie jaar met deze telefoon doen, dus mag best een topmodel zijn.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• GioStyle
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 02:05
Ik ben vandaag in de MediaMarkt geweest, heb de blauwe en rode 12 mogen aanschouwen en de oceanblauwe en zilveren 12 Pro. Ik vind die aluminium randen van de 12 erg mooi, maar de achterkanten ogen een beetje goedkoop; rood is niet echt rood en de blauwe oogt ook niet echt heel luxei, enorm zonde. Bij de 12 Pro heb ik het precies andersom: de kleuren zijn mooi, maar de stalen frame vind ik een beetje jammer.

Vervolgens bij de Amac ook nog eens de grafieten 12 Pro gezien.. Saai, maar oogt luxe.

Ik wil nog de zwarte variant in het echt zien, de Pro Max en daarna ga ik pas een keuze maken.

Mijn shortlist is dus momenteel:

- iPhone 12 256Gb in zwart
- iPhone 12 Pro 256GB in grafiet
- iPhone 12 Pro Max 256GB in grafiet

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• happylife
  • Laatst online: 13-09 11:54
Heeft er hier iemand toevallig ook een Seat met draadloze lader ingebouwd?

Ik heb een Seat Leon ST 2020 en wanneer ik mijn 12 Pro neerleg krijg ik de melding dat de telefoon niet geladen kan worden. CarPlay werkt wel gewoon draadloos, maar die melding blijft opkomen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tartarus
Ik maak zeer zelden foto’s.
Toch wil ik het topmodel hebben die er is.
Ook vanwege het formaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
GioStyle schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 19:57:

Vervolgens bij de Amac ook nog eens de grafieten 12 Pro gezien.. Saai, maar oogt luxe.
Same here, had een Pacific Blue, maar ga toch voor Graphite. Veel luxer in mijn ogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
Formaat 12 vs 12 Pro is toch identiek?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiimbo1991
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10-08 18:48
Ik zie nu wel 4K in de youtube app maar geen HDR, nog meer mensen die geen HDR zien?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tartarus
Geert1976 schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 20:11:
[...]

Formaat 12 vs 12 Pro is toch identiek?
In mijn geval dus de Pro Max. Dat was geïnsinueerd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gilles_DW
THE_BASE schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 20:10:
[...]

Same here, had een Pacific Blue, maar ga toch voor Graphite. Veel luxer in mijn ogen.
Altijd al zwart gehad, wou eens wat anders (zilver), maar die chrome rand is maar niets.
Dus alweer een zwart (graphite) exemplaar voor mij.
Groen had ik wel gekozen, maar blauw is mijn ding niet.

Verder ivm discussie pro (max), voor de specs zou ik max nemen maar is mij gewoon veel te groot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heeft iemand hier al een E-Sim geïnstalleerd op de 12? Vodafone krijgt het na veel gedoe op de mijne niet voor elkaar. Ook met een lege clean install niet. (Wel bellen, maar geen data). Nu zeggen zij dat het aan de 12 moet liggen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Dennisdn schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 20:23:
Heeft iemand hier al een E-Sim geïnstalleerd op de 12? Vodafone krijgt het na veel gedoe op de mijne niet voor elkaar. Ook met een lege clean install niet. (Wel bellen, maar geen data). Nu zeggen zij dat het aan de 12 moet liggen....
Ai dit ga ik even volgen, aangezien ik ook bij Vodafone zit (en ook nog eens een oud obsolete abonnementsvorm waar ze me denk ik al jaren liever vanaf willen hebben, wat vast niet helpt).

Hoop dat het makkelijk opgelost kan worden.

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!
LuNaTiC schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 20:35:
[...]

Ai dit ga ik even volgen, aangezien ik ook bij Vodafone zit (en ook nog eens een oud obsolete abonnementsvorm waar ze me denk ik al jaren liever vanaf willen hebben, wat vast niet helpt).

Hoop dat het makkelijk opgelost kan worden.
De eerste die ik kreeg ging niet. Telefonisch hebben ze alles geprobeerd tot aan een complete Sim-reset op het account wat ze zelf blijkbaar erg bijzonder vonden want nooit deden. Gister in de winkel kregen ze het ook niet voor elkaar. Nu hebben ze alles opnieuw helemaal gereset en krijg morgen nog een nieuwe esim. Daarna moet ik maar bij Apple aankloppen....

Overigens spammen ze mij ook al jaren over dat mijn abo is verlopen, daar zijn ze niet eens over begonnen. Het is echt een technisch ding waar ze zelf niks van begrijpen. Was daarom al vrij snel langs de scriptkiddy’s van het callcenter bij de techneuten zelf.

[ Voor 19% gewijzigd door Dennisdn op 26-10-2020 20:53 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• bikabob
  • Laatst online: 09-02-2021
Mijn wensenlijst:

Kleuren van de pro
Grootte van de mini
Features van de pro

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• joblamie
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
Hier geen probleem met T-Mobile e-sim op de Pro

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Dennisdn schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 20:23:
Hier T-mobile E-Sim op m’n 12 en dat gaat prima!

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Dennisdn schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 20:45:
[...]

De eerste die ik kreeg ging niet. Telefonisch hebben ze alles geprobeerd tot aan een complete Sim-reset op het account wat ze zelf blijkbaar erg bijzonder vonden want nooit deden. Gister in de winkel kregen ze het ook niet voor elkaar. Nu hebben ze alles opnieuw helemaal gereset en krijg morgen nog een nieuwe esim. Daarna moet ik maar bij Apple aankloppen....

Overigens spammen ze mij ook al jaren over dat mijn abo is verlopen, daar zijn ze niet eens over begonnen. Het is echt een technisch ding waar ze zelf niks van begrijpen. Was daarom al vrij snel langs de scriptkiddy’s van het callcenter bij de techneuten zelf.
Grappig. Ik zat net overigens nog eens de aanbieding naar Vodafone Red en toch maar overstag gegaan. Voor 4,15 meer ben ik weer up-to-date, daar zit een korting bij omdat ik ook Ziggo had, en zie nu dat ik ook verdubbeling van data heb waardoor ik straks 20 gig heb ipv de 14 die ik nu heb.

Geen slechte deal en zit er tenminste ook 5g bij (alhoewel ik die zeer ws niet ga gebruiken maar toch leuk dat je het uiteindelijk hebt :+).

Kun je eenmaal over op esim (na omzetting bedoel ik) nog wel terugvallen op je normale simkaart of is die meteen niet maar bruikbaar? Anders wel helemaal shit, heb je niks meer of moet je weer opnieuw omgezet worden...?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
LuNaTiC schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 21:07:
[...]

Kun je eenmaal over op esim (na omzetting bedoel ik) nog wel terugvallen op je normale simkaart of is die meteen niet maar bruikbaar? Anders wel helemaal shit, heb je niks meer of moet je weer opnieuw omgezet worden...?
In het transferproces naar e-Sim maak je je harde Sim ongeldig. Maar die kunnen ze in een paar tellen telefonisch weer activeren.

Heb nu dus ook al ING aan de lijn gehad die het vreemd vonden dat ik in een paar dagen bijzonder vaak van Sim wisselde 😂 Wel goed hoor, die waren zo wantrouwig dat ik zelfs een rijtje maandelijkse incasso’s moest opdreunen.

[ Voor 8% gewijzigd door Dennisdn op 26-10-2020 21:31 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kever678
Grin schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 17:15:
Ja goede vraag...

Gemiddeld bijna 10 uur per dag hier :X
Met 1 hand bedienen is voor mij een vereiste.. gaat met de max niet lukken. Past ook niet in de broekzak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk0s
  • Laatst online: 19:50
bikabob schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 20:48:
Mijn wensenlijst:

Kleuren van de pro
Grootte van de mini
Features van de pro
Voor mij is de kleur van de pro al genoeg op de 12. Ik durf gewoon geen keuze te maken. Neig echt naar 11pro midnight green te gaan. Heb nu een X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tartarus
Ik heb met de iPhone 7 Plus icm een dunne case helemaal geen problemen met het in de broekzak doen. Zitten gaat bij sommige broeken iets minder comfortabel, maar dan trek ik hem eruit en leg ik hem tussen mijn benen of op de tafel of op een ander gepast plekje.

Ik draag zelden skinny jeans, dus dat helpt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Grin

Grin

Ride si sapis.

kever678 schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 21:38:
Gemiddeld bijna 10 uur per dag hier :X .
[...]
@kever678
10 uren gemiddeld per dag? Wat doe je dan in die tien uren?
Heb je andere devices? Scholier, student, werk je, pensionado?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jieve
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 02-08 17:48
Ein-de-lijk mijn nieuwe Pro kunnen installeren na een heerlijke weekend in Portimao. :D

Ik loop echter tegen probleempje aan, als ik mijn e-Sim wil overzetten, zegt die 'overzetten niet ondersteund'.
Mijn provider is Vodafone, iemand enig idee?
Pagina: 1 ... 25 ... 75 Laatste