.
[ Voor 161% gewijzigd door Cocytus op 12-09-2022 16:43 ]
[ Voor 161% gewijzigd door Cocytus op 12-09-2022 16:43 ]
[ Voor 12% gewijzigd door ElonDusk op 26-10-2020 14:27 ]
Model 3
Ik heb wél een Voda 5G abonnement maar heb hem gewoon op 4G staan. 4G is snel zat, sneller zelfs dan 5G. Dan ga ik geen batterij verspillen aan een systeem wat continu kijkt welke van de 2 hij moet pakken. Ik probeer het 5G over een paar jaar wel weer eens....BertP schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 14:17:
Vraagje voor de gebruikers met een abonnement dat geen 5G heeft (bijv. tele2), wat kiezen julie bij de instellingen voor mobiel netwerk? 5G on, 5G auto of 4G?
Top, instelling hier ook aangepast naar 4G.Dank!Dennisdn schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 14:30:
[...]
Ik heb wél een Voda 5G abonnement maar heb hem gewoon op 4G staan. 4G is snel zat, sneller zelfs dan 5G. Dan ga ik geen batterij verspillen aan een systeem wat continu kijkt welke van de 2 hij moet pakken. Ik probeer het 5G over een paar jaar wel weer eens....
Goede ervaring met Anker.ElonDusk schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 14:27:
Wat is een goeie en een niet al te dure USB-C laadblok ding (dat tegenwoordig dus niet meer bij zit)
Waarom zou je die 2e kopen? 1e is net zo duur toch of mis ik iets?kever678 schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 14:56:
[...]
Goede ervaring met Anker.
Bijvoorbeeld :
https://www.amazon.de/dp/...awdb_btf_t1_4rTLFbZBEGNVZ
Of:
https://www.amazon.de/dp/...XA5Q?_encoding=UTF8&psc=1
Mijn boefje is liev!
ElonDusk schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 14:27:
Wat is een goeie en een niet al te dure USB-C laadblok ding (dat tegenwoordig dus niet meer bij zit)
Of gewoon de 20W van Apple voor 25 eu? Maar goed wat is niet al te duurkever678 schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 14:56:
[...]
Bijvoorbeeld :
Of:
time is infinite, but each week is ten hours short..
Ik kom van de Xs Max en ik heb precies hetzelfde idee. Naar mijn idee zie ik de percentages gewoon weg tikken bij het gebruik.Joshua schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 15:00:
Ik kom van de iPhone XR en het lijkt er op dat de batterij van mijn 12 pro een stuk sneller leeg gaat dan de XR. Misschien een gevoelskwestie.
Ik heb toch met een Anker af en toe het bericht "Accessoire niet ondersteund", is een 18W. Als ik de reviews lees zie ik ook meerdere van dit soort meldingen + dat hij maar 12W i.p.v. de geadverteerde 18W levert. Nu de prijs van de Apple lader is verlaagd zou ik die €5 extra uitgeven en die officiële lader kopen.kever678 schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 14:56:
[...]
Bijvoorbeeld :
Of:
Ik ga de boostcharge 30W van belkin kopen (29€), anker heeft ook wel goede.ElonDusk schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 14:27:
Ik steek per dag meerdere keren een kabel in mijn telefoon en trek het er uit wanneer ik wegloop van het stopcontact. Als je dit vaak genoeg doet, vind je lightning poort en de kabel dat niet leuk. Simpel kwestie van slijtage.Cocytus schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 14:23:
[...]
Dit, het is echt een oplossing op zoek naar een probleem. Je moet bijbetalen voor een draadloze lader waarmee je vervolgens je telefoon kunt gebruiken op exact dezelfde manier als je deed met een draad
[...]
[...]
Mijn ervaring is dat die indicator echt waardeloos is. Mijne staat nu al een jaar op op 86%, en zegt dat de iPhone normale piekprestaties ondersteunt. Toch is de batterij gaar, want m'n telefoon valt geregeld uit als ik nog 8% of 14% batterij heb, bij kamertemperatuur, en soms gaat het niveau 20% omlaag op een kwartiertje YouTube kijken. Voor mijn gevoel begint dit soort problemen altijd als ik m'n iPhone voor het eerst op wintersport op de piste heb gebruikt - kou is nooit goed voor accu's, en in mijn ervaring zorgt het voor blijvende schade die in de batterijindicator niet te zien is.
Ja precies, zie het inderdaad ook gewoon wegtikken. Heb tijdens de setup de gegevens direct vanaf mijn XR laten overzetten (dus niet via iCloud). Wellicht dat hier een probleem zit?Mandarijntje schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 15:02:
[...]
Ik kom van de Xs Max en ik heb precies hetzelfde idee. Naar mijn idee zie ik de percentages gewoon weg tikken bij het gebruik.
Ik heb hem sinds de release dus indexeren zal nu toch wel klaar moeten zijn?
https://www.gsmarena.com/..._iphone_12-news-45809.phpNotSoSteady schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 15:07:
Heeft iemand de 3-in-1 MagSafe draadloze lader van Belkin al ergens gespot?
[Afbeelding]
The MagSafe 3-in-1 Wireless Charger will go for $150 while the Car Vent Mount will be $40. Both will become available this Winter.
mijn 3 jaar oude X heeft anders 0 last en ik plug dat ding anders meerdere keren in en uit.Tartarus schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 15:05:
[...]
Ik steek per dag meerdere keren een kabel in mijn telefoon en trek het er uit wanneer ik wegloop van het stopcontact. Als je dit vaak genoeg doet, vind je lightning poort en de kabel dat niet leuk. Simpel kwestie van slijtage.
Daarom is zo een MagSafe er op leggen en er af pakken vele malen gunstiger voor de Lightning Port en de kabel dan traditioneel opladen.
Het is dus wel degelijk een oplossing voor een probleem in mijn use case.
This is the Way.
[ Voor 99% gewijzigd door Cocytus op 12-09-2022 16:43 ]
Stuk kleiner, makkelijk meenemen.JB schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 14:58:
[...]
Waarom zou je die 2e kopen? 1e is net zo duur toch of mis ik iets?
Vind dat ook altijd knap. Daarbij laad ik hoogstens een keer bij maar niet in/uit elke keer.Cocytus schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 15:24:
[...]
Serieuze vraag, hoe doe je dat? Ik doe hetzelfde en mijn iPhone is nu zo'n 3 jaar oud. Mijn lightning poort werkt nog perfect en ik heb in m'n hele iPhone leven welgeteld één lightning kabel gesloopt.
Mijn boefje is liev!
Sorry beetje late reactie.DutchLegendX schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 16:58:
[...]
Zit in het zelfde schuitje straks, heb je nog bepaalde programma's gebruikt. Of heb je nog tips?
10 * 370 Wp // 2x Daikin RXP35M / FTXM35R
NoTimeRemains schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 15:22:
[...]
mijn 3 jaar oude X heeft anders 0 last en ik plug dat ding anders meerdere keren in en uit.
Ik heb met de kabels ook geen problemen. Het is de iPhone oplaaddock die ik 4 jaar geleden in September had gekocht.Cocytus schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 15:24:
[...]
Serieuze vraag, hoe doe je dat? Ik doe hetzelfde en mijn iPhone is nu zo'n 3 jaar oud. Mijn lightning poort werkt nog perfect en ik heb in m'n hele iPhone leven welgeteld één lightning kabel gesloopt.
[ Voor 5% gewijzigd door Tartarus op 26-10-2020 15:33 ]
Ik weet hoe ze dit doen, ik zie er jaarlijks genoeg passeren op het werk: mijn iPhone laadt niet meer op! Je moet die connector eens van dicht bekijken, er kunnen bijna 2 lighting connectors inCocytus schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 15:24:
[...]
Hahaha dat zijn die gasten die zelfs een ATX voedingskabel er andersom in krijgen!RigolleM schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 15:32:
[...]
Ik weet hoe ze dit doen, ik zie er jaarlijks genoeg passeren op het werk: mijn iPhone laadt niet meer op! Je moet die connector eens van dicht bekijken, er kunnen bijna 2 lighting connectors inIk knijp eigenlijk mijn kabel uit de connector, maar sleur die niet van alle kanten uit mijn connector, daarmee dat het er na 2 jaar nog feilloos uit ziet.
Mijn boefje is liev!
Dit is zeer zeker niet van toepassing op mij.RigolleM schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 15:32:
[...]
Ik weet hoe ze dit doen, ik zie er jaarlijks genoeg passeren op het werk: mijn iPhone laadt niet meer op! Je moet die connector eens van dicht bekijken, er kunnen bijna 2 lighting connectors inIk knijp eigenlijk mijn kabel uit de connector, maar sleur die niet van alle kanten uit mijn connector, daarmee dat het er na 2 jaar nog feilloos uit ziet.
Het zal je verbazen hoeveel mensen bij mij wekelijks in de winkel staan om weer een kabeltje te kopen omdat ze hem gesloopt hebben. Ik vraag het me ook steeds af hoe ze dat voor elkaar krijgen.Cocytus schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 15:24:
[...]
Vond het altijd wel goede handel haha! Maar even serieus, sommige mensen gaan ook nieuwe kabels kopen omdat ze een hoeveelheid stof in hun oplaadpoort hebben zitten waar je U tegen zegtDe Nelis schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 15:39:
[...]
Het zal je verbazen hoeveel mensen bij mij wekelijks in de winkel staan om weer een kabeltje te kopen omdat ze hem gesloopt hebben. Ik vraag het me ook steeds af hoe ze dat voor elkaar krijgen.
Nee, want dat is een probleem waar al lang een oplossing voor is: elke (fast charge) Qi lader.Tartarus schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 15:05:
[...]
Ik steek per dag meerdere keren een kabel in mijn telefoon en trek het er uit wanneer ik wegloop van het stopcontact. Als je dit vaak genoeg doet, vind je lightning poort en de kabel dat niet leuk. Simpel kwestie van slijtage.
Daarom is zo een MagSafe er op leggen en er af pakken vele malen gunstiger voor de Lightning Port en de kabel dan traditioneel opladen.
Het is dus wel degelijk een oplossing voor een probleem in mijn use case.
Dat is het zeker, ik klaag ook niet en 9 van de 10 keer luisteren ze ook niet naar mijn advies hoe er wel goed mee om te gaan (ze trekken aan de kabel ipv. connector om hem eruit te halen). Dus eigen schuld dikke bult.DutchLegendX schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 15:40:
[...]
Vond het altijd wel goede handel haha! Maar even serieus, sommige mensen gaan ook nieuwe kabels kopen omdat ze een hoeveelheid stof in hun oplaadpoort hebben zitten waar je U tegen zegt
[ Voor 6% gewijzigd door De Nelis op 26-10-2020 15:44 ]
En nog een betere ook, want die draaien niet rond en slijpen dus geen gat uit de achterkant van je telefoon.evdakker schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 15:41:
[...]
Nee, want dat is een probleem waar al lang een oplossing voor is: elke (fast charge) Qi lader.
Bedankt voor je bericht. Ik kies wel voor de MagSafe, als dat van jou mag.evdakker schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 15:41:
[...]
Nee, want dat is een probleem waar al lang een oplossing voor is: elke (fast charge) Qi lader.
Een van onze katten heeft de neiging om er op te bijtenDe Nelis schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 15:39:
[...]
Het zal je verbazen hoeveel mensen bij mij wekelijks in de winkel staan om weer een kabeltje te kopen omdat ze hem gesloopt hebben. Ik vraag het me ook steeds af hoe ze dat voor elkaar krijgen.
Dat ding is ook van Apple. Net zo'n troep als die MagSafe pleister?Grin schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 15:59:
Dit soort docks zijn echt de duivel, zo komt er veel te veel kracht op die lightningpoort! Extreem voorbeeld, maar dan vraag je echt om problemen. Is het niet na 1 maand, dan is het wel na 2 jaar. Snap ook niet dat mensen dit soort troep kopen...
[Afbeelding]
Mijn boefje is liev!
pleister?JB schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 16:00:
[...]
Dat ding is ook van Apple. Net zo'n troep als die MagSafe pleister?
[ Voor 18% gewijzigd door Hoedje op 26-10-2020 16:37 ]
This is the Way.
Hockeypuck dan.
[ Voor 21% gewijzigd door Hoedje op 26-10-2020 16:37 ]
Mijn boefje is liev!
Was uit noodzaak.Grin schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 15:59:
Dit soort docks zijn echt de duivel, zo komt er veel te veel kracht op die lightningpoort! Extreem voorbeeld, maar dan vraag je echt om problemen. Is het niet na 1 maand, dan is het wel na 2 jaar. Snap ook niet dat mensen dit soort troep kopen...
[Afbeelding]
Is na 4 jaar nog steeds niet gebeurd. De Dock zelf vertoont kuren, niet de poort.Grin schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 16:10:
@Tartarus Ik vind het prima hoor, ik had hetzelfde kunnen doen.
Maar direct daarna had ik dat ding weggemikt en 55 euro leergeld betaald. Dit gaat echt je lightningpoort slopen op de lange termijn.
ik snap em niet? je bent nu al boos over magsafe?
This is the Way.
Lijkt me eerder het zoeken naar dekking wat (onnodig) verbruik oplevert?Luuk2015 schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 16:11:
Misschien een stomme vraag maar waarom gebruiken 5G antennes op dit moment zoveel meer stroom dan 4G antennes? De meest gebruikte 5G frequenties op dit moment zijn toch dezelfde als die van 4G?
Of komt het omdat deze antennes minder efficient zijn ivm de nieuwe techniek?
Mijn boefje is liev!
Haha nee hoor, ik omschrijf die stethoscoop gewoon graag anders omdat ik het (nog) niets vindNoTimeRemains schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 16:12:
[...]
ik snap em niet? je bent nu al boos over magsafe?
Mijn boefje is liev!
Niet alles wat Apple maakt hoeft bij je in de smaak te vallen. Als je t niks vind is dat goed toch? Ik vind draadloos laden überhaupt nog niks. Ik gebruik m’n telefoon vaak tijden het laden. Of pak m regelmatig op. Dan heb ik meer aan het kabeltje wat erin zit dat MagSafeJB schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 16:14:
[...]
Haha nee hoor, ik omschrijf die stethoscoop gewoon graag anders omdat ik het (nog) niets vind
iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.
Dit is elk jaar weer een terugkerend punt, ik zou even wachten. Ik ben zelf heel tevreden met de batterij! Eindig de dag vaak rond de 60% maar ik ben geen extreme gebruiker. Tussen 1,5 en 2,5 uur screen on time.Joshua schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 15:10:
[...]
Ja precies, zie het inderdaad ook gewoon wegtikken. Heb tijdens de setup de gegevens direct vanaf mijn XR laten overzetten (dus niet via iCloud). Wellicht dat hier een probleem zit?
[ Voor 14% gewijzigd door Yellow op 26-10-2020 16:27 ]
Precies mijn idee.Dennisdn schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 14:30:
[...]
Ik heb wél een Voda 5G abonnement maar heb hem gewoon op 4G staan. 4G is snel zat, sneller zelfs dan 5G. Dan ga ik geen batterij verspillen aan een systeem wat continu kijkt welke van de 2 hij moet pakken. Ik probeer het 5G over een paar jaar wel weer eens....
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
[ Voor 87% gewijzigd door Hoedje op 26-10-2020 16:33 ]
This is the Way.
[ Voor 13% gewijzigd door ElonDusk op 26-10-2020 16:29 ]
Model 3
[ Voor 82% gewijzigd door Hoedje op 26-10-2020 16:36 ]
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Zeer positief dit, toch zeker met zo'n schermtijd en youtube/social media.ElonDusk schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 16:28:
iPhone 12 vandaag om 6.50 uit de lader gehaald.
Op dit moment heeft ie nog 62%
Scherm aan tijd 5 uur en 18 min.
Meeste YouTube
en voor de rest vooral Social media shizzle
(ik kom van een XR en ben zeer tevreden tot nu toe)
Waarom heb je een telefoon, iPhone 12 Pro notabene?Grin schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 17:07:
Hahaha wat een uren joh...
Mijn iPhone 12 Pro gister om 12 uur s'middags van de lader gehaald, nu nog 80%. Met 20 minuten schermtijd.![]()
Ik doe thuis echt alles met de iMac, MBP, Apple Watch (voor opdrachten en berichten) en iPad. Telefoon raak ik amper aan. Kleine priegelschermpjes en dito toetsenborden zijn niet mijn ding, zeker niet als enkele meters verderop een dual 5K-monitor-setup staat.. Maar op de bank ook lekker de iPad, telefoon gebruik ik eigenlijk alleen buitenshuis. Zelfs bellen gaat via de desktop... Of Skype voor business via mijn VDI werkplek. Telkens die telefoon moeten pakken...
Hij heeft een "smartphone tegoedbon" van z'n werkgever gekregenDe Nelis schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 17:10:
[...]
Waarom heb je een telefoon, iPhone 12 Pro notabene?
Eh. Ik haal dagelijks 8 uur en 30 miniten schermtijd. Ik twijfel wel een beetje of dat klopt. Want toegegeven, ik heb vaak mijn iPhone in handen, maar uren achterelkaar lijkt mij niet.Grin schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 17:15:
Ja goede vraag...
Maar ik deed altijd al 2-3 dagen met een acculading
Maar ff serieus, 5 uren en 18 minuten op een telefoonschermpje? Op 1 dag? Heb je dat geen lichamelijk klachten, dat is toch een martelgang? Moet er niet aan denken...
Het is weer September 2025 :)
Een schatting, maar de iPhone 12 gaat veel beter verkocht worden dan iPhone 12 Pro, daarna een race tussen Max en Mini.Jaymone schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 18:06:
Ben wel benieuwd naar de verhouding 12 en 12 Pro als het gaat om de verkoopcijfers, wat denken jullie?
Kia EV3 GT LR iPhone 16 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Max & Pro 2
[ Voor 17% gewijzigd door Grin op 26-10-2020 19:26 . Reden: Hahahahaha 200... 300 uiteraard... ]
Gezien de poll hier op Tweakers en animo op MR heb ik het idee dat de iPhone 12 Pro Max onderaan eindigt. De Pacific Blue is onder Pro Max wel het populairst, maar ik lees veel reacties dat mensen het formaat te groot vinden.THE_BASE schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 18:18:
[...]
Een schatting, maar de iPhone 12 gaat veel beter verkocht worden dan iPhone 12 Pro, daarna een race tussen Max en Mini.
Ik denk dat dat een beetje aan de demografie ligt. In Azië is het bijvoorbeeld groot, groter, grootst. En dat is niet de gemiddelde bezoeker van tweakers of MR, maar wel een substantieel deel van de wereldbevolking.Dennisweb schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 18:29:
[...]
Gezien de poll hier op Tweakers en animo op MR heb ik het idee dat de iPhone 12 Pro Max onderaan eindigt. De Pacific Blue is onder Pro Max wel het populairst, maar ik lees veel reacties dat mensen het formaat te groot vinden.
Ik denk dat het als volgt wordt:
1) iPhone 12
2) iPhone 12 Pro
3) iPhone 12 mini
4) iPhone 12 Pro Max
Denk ik ook, de pro voegt niet zo veel meer toe voor het extra bedrag die je betaald.THE_BASE schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 18:18:
[...]
Een schatting, maar de iPhone 12 gaat veel beter verkocht worden dan iPhone 12 Pro, daarna een race tussen Max en Mini.
iPhone 15 pro max nat tita|tv4 64|Airpods pro|airpods pro2|AW 6 grey| iPad Air 2020 blue| homepod mini grey|Airpods max blauw|Samsung s23 ultra green 512|Google pixel 7|
Zag dat je tegenwoordig ook daar kan zien hoe vaak je de telefoon hebt opgepakt... de eerste dag na installatie zat ik op 100+ 😂Dennisweb schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 17:55:
[...]
Eh. Ik haal dagelijks 8 uur en 30 miniten schermtijd. Ik twijfel wel een beetje of dat klopt. Want toegegeven, ik heb vaak mijn iPhone in handen, maar uren achterelkaar lijkt mij niet.
Verder wel lichamelijke klachten, maar dat heb ik al sinds ik 14 ben. Het heet fibromyalgie...
Oeh...Wat slecht! Ik op 90 nu...Dennisdn schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 18:34:
[...]
Zag dat je tegenwoordig ook daar kan zien hoe vaak je de telefoon hebt opgepakt... de eerste dag na installatie zat ik op 100+ 😂
“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”
Ik denk zelfs dat we dit jaar geluk hebben dat de iPhone 12 maar weinig verschilt van de pro. Daardoor zijn er nog minder redenen om een pro aan te schaffenGrin schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 18:27:
De 12, zonder enige twijfel.
Één extra camera, shiny behuizing, beetje extra brightness van het beeldscherm, wat extra FPS bij video, ProRAW en 2GB extra geheugen? Daar gaat de grootste groep echt geen 200 euro voor betalen. Snap Apple eigenlijk niet met die iPhone 12 Pro van ze...
Ik denk dat het als volgt wordt in NL:
1) iPhone 12
2) iPhone 12 Mini
3) iPhone 12 Pro
4) iPhone 12 Pro Max
©2004
Mooi zo, dan is hij lekker makkelijk te krijgen straksDennisweb schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 18:29:
[...]
Gezien de poll hier op Tweakers en animo op MR heb ik het idee dat de iPhone 12 Pro Max onderaan eindigt. De Pacific Blue is onder Pro Max wel het populairst, maar ik lees veel reacties dat mensen het formaat te groot vinden.
Ik denk dat het als volgt wordt:
1) iPhone 12
2) iPhone 12 Pro
3) iPhone 12 mini
4) iPhone 12 Pro Max
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Die redenen zijn voor iedereen anders.hk12nl schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 19:03:
[...]
Ik denk zelfs dat we dit jaar geluk hebben dat de iPhone 12 maar weinig verschilt van de pro. Daardoor zijn er nog minder redenen om een pro aan te schaffen
Kia EV3 GT LR iPhone 16 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Max & Pro 2
Ben wel benieuwd naar de Max,wordt een beest van een toestel, zowel kwa specs als grootte.Mschrijver88 schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 19:17:
Grappig die verkoop inschattingen. Ik zou persoonlijk niet weten waarom je kleiner dan de MAX wilt, ik had de gewone pro even vast in de media markt en vond het maar een gepriegel. Ik moet wel zeggen dat ik waar mogelijk een groot scherm heb ( behalve de tv want die gebruik ik nooit xD )
Idem! Daarbij vind ik het design ook mooier van de Pro..THE_BASE schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 19:28:
[...]
Die redenen zijn voor iedereen anders.
Ik kwam van een 11 Pro, dus wil ik niet minder, en dus een 12 Pro.
“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”
Hier ben ik het mee eens. Ook al zijn de specs van de Pro dit jaar minder verschillend, dan nog is het voor de een belangrijk hoe het eruit ziet en voor de ander puur het gevoel dat het een Pro betreft. Denk dat ze volgend jaar dit meer gaan onderscheiden, 120Hz bijvTHE_BASE schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 19:28:
[...]
Dat is waar! Ik bedoelde eigenlijk meer voor de mainstream waardoor waarschijnlijk de iPhone 12 op plek 1 eindigt qua verkopenTHE_BASE schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 19:28:
[...]
©2004
Ja hier ook hoor. Zo groot mogelijk, zeker als dat ook nog eens de beste specificaties betekend zoals dit jaar weer het geval is.Mschrijver88 schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 19:17:
Grappig die verkoop inschattingen. Ik zou persoonlijk niet weten waarom je kleiner dan de MAX wilt, ik had de gewone pro even vast in de media markt en vond het maar een gepriegel. Ik moet wel zeggen dat ik waar mogelijk een groot scherm heb ( behalve de tv want die gebruik ik nooit xD )
[ Voor 11% gewijzigd door Donstil op 26-10-2020 19:48 ]
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Denk dat je 3 groepen hebt, het gros, fans en professionals. Waarvan de laatste 2 groepen voor de Pro zullen gaan (niet helemaal waar want jij bent ook een fanGeert1976 schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 19:50:
lijkt me vrij duidelijk voor wie de 12 Pro bedoeld is: voor mensen die zéér actief zijn met fotografie en daar dus €250 (base model 12 en 12 Pro) extra voor over hebben.
[ Voor 5% gewijzigd door Jaymone op 26-10-2020 19:55 ]
Toch ben ik ook overstag gegaan terwijl ik eerst een mini wilde. Vond het uiterlijk van de normale 12 erg tegenvallen qua kleuren (dacht dat dat blauw mooier zou zijn). Dit is veelal de reden dat ik nu voor de pro in pacific blue ben gegaan. De extra camera en het extra RAM geheugen zijn mooi meegenomen. Nu klink ik net een vrouw, maar ik gebruik geen hoesje om mijn telefoon, dus dat ik hem mooi vind is wel belangrijk.Geert1976 schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 19:50:
lijkt me vrij duidelijk voor wie de 12 Pro bedoeld is: voor mensen die zéér actief zijn met fotografie en daar dus €250 (base model 12 en 12 Pro) extra voor over hebben.
Ik maak zeer zelden foto’s.Geert1976 schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 19:50:
Same here, had een Pacific Blue, maar ga toch voor Graphite. Veel luxer in mijn ogen.GioStyle schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 19:57:
Vervolgens bij de Amac ook nog eens de grafieten 12 Pro gezien.. Saai, maar oogt luxe.
In mijn geval dus de Pro Max. Dat was geïnsinueerd.
Altijd al zwart gehad, wou eens wat anders (zilver), maar die chrome rand is maar niets.THE_BASE schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 20:10:
[...]
Same here, had een Pacific Blue, maar ga toch voor Graphite. Veel luxer in mijn ogen.
Ai dit ga ik even volgen, aangezien ik ook bij Vodafone zit (en ook nog eens een oud obsolete abonnementsvorm waar ze me denk ik al jaren liever vanaf willen hebben, wat vast niet helpt).Dennisdn schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 20:23:
Heeft iemand hier al een E-Sim geïnstalleerd op de 12? Vodafone krijgt het na veel gedoe op de mijne niet voor elkaar. Ook met een lege clean install niet. (Wel bellen, maar geen data). Nu zeggen zij dat het aan de 12 moet liggen....
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
De eerste die ik kreeg ging niet. Telefonisch hebben ze alles geprobeerd tot aan een complete Sim-reset op het account wat ze zelf blijkbaar erg bijzonder vonden want nooit deden. Gister in de winkel kregen ze het ook niet voor elkaar. Nu hebben ze alles opnieuw helemaal gereset en krijg morgen nog een nieuwe esim. Daarna moet ik maar bij Apple aankloppen....LuNaTiC schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 20:35:
[...]
Ai dit ga ik even volgen, aangezien ik ook bij Vodafone zit (en ook nog eens een oud obsolete abonnementsvorm waar ze me denk ik al jaren liever vanaf willen hebben, wat vast niet helpt).
Hoop dat het makkelijk opgelost kan worden.
[ Voor 19% gewijzigd door Dennisdn op 26-10-2020 20:53 ]
Hier T-mobile E-Sim op m’n 12 en dat gaat prima!Dennisdn schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 20:23:
Heeft iemand hier al een E-Sim geïnstalleerd op de 12? Vodafone krijgt het na veel gedoe op de mijne niet voor elkaar. Ook met een lege clean install niet. (Wel bellen, maar geen data). Nu zeggen zij dat het aan de 12 moet liggen....
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Grappig. Ik zat net overigens nog eens de aanbieding naar Vodafone Red en toch maar overstag gegaan. Voor 4,15 meer ben ik weer up-to-date, daar zit een korting bij omdat ik ook Ziggo had, en zie nu dat ik ook verdubbeling van data heb waardoor ik straks 20 gig heb ipv de 14 die ik nu heb.Dennisdn schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 20:45:
[...]
De eerste die ik kreeg ging niet. Telefonisch hebben ze alles geprobeerd tot aan een complete Sim-reset op het account wat ze zelf blijkbaar erg bijzonder vonden want nooit deden. Gister in de winkel kregen ze het ook niet voor elkaar. Nu hebben ze alles opnieuw helemaal gereset en krijg morgen nog een nieuwe esim. Daarna moet ik maar bij Apple aankloppen....
Overigens spammen ze mij ook al jaren over dat mijn abo is verlopen, daar zijn ze niet eens over begonnen. Het is echt een technisch ding waar ze zelf niks van begrijpen. Was daarom al vrij snel langs de scriptkiddy’s van het callcenter bij de techneuten zelf.
In het transferproces naar e-Sim maak je je harde Sim ongeldig. Maar die kunnen ze in een paar tellen telefonisch weer activeren.LuNaTiC schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 21:07:
[...]
Kun je eenmaal over op esim (na omzetting bedoel ik) nog wel terugvallen op je normale simkaart of is die meteen niet maar bruikbaar? Anders wel helemaal shit, heb je niks meer of moet je weer opnieuw omgezet worden...?
[ Voor 8% gewijzigd door Dennisdn op 26-10-2020 21:31 ]
Gemiddeld bijna 10 uur per dag hierGrin schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 17:15:
Ja goede vraag...
Maar ik deed altijd al 2-3 dagen met een acculading
Maar ff serieus, 5 uren en 18 minuten op een telefoonschermpje? Op 1 dag? Heb je dat geen lichamelijk klachten, dat is toch een martelgang? Moet er niet aan denken...
Met 1 hand bedienen is voor mij een vereiste.. gaat met de max niet lukken. Past ook niet in de broekzak.Mschrijver88 schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 19:17:
Voor mij is de kleur van de pro al genoeg op de 12. Ik durf gewoon geen keuze te maken. Neig echt naar 11pro midnight green te gaan. Heb nu een Xbikabob schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 20:48:
Mijn wensenlijst:
Kleuren van de pro
Grootte van de mini
Features van de pro
Ik heb met de iPhone 7 Plus icm een dunne case helemaal geen problemen met het in de broekzak doen. Zitten gaat bij sommige broeken iets minder comfortabel, maar dan trek ik hem eruit en leg ik hem tussen mijn benen of op de tafel of op een ander gepast plekje.kever678 schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 21:38:
Past ook niet in de broekzak.
@kever678
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq