Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trui
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 22-08 04:56
Ik kom van de iPhone 8 en de 12 pro laat wit zien als geel, bij de iPhone 8 had ik dit niet.

Night shift uit
True Tone staat ook uit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mizojojo
  • Registratie: Augustus 2009
  • Nu online
trui schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 20:53:
Ik kom van de iPhone 8 en de 12 pro laat wit zien als geel, bij de iPhone 8 had ik dit niet.

Night shift uit
True Tone staat ook uit.
Dit had ik ook toen ik over ging van de iPhone 8 naar de xs. Je kan nog met de hue spelen maar eerlijk na 2 weken merk je het niet meer.

https://discussions.apple.com/thread/8553097

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.ZeroNull!
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20:36
Luuk2015 schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 20:24:
Zijn er hier al mensen die de nieuwe iPhones al bij de Mediamarkt hebben zien liggen?
Ik wil morgen eens kijken of ik de telefoons even in het echt kan zien, twijfel namelijk behoorlijk tussen graphite en blue van de Pro modellen.
De Apple Store in Haarlem bij mij in de buurt werkt ook misschien, alleen zag ik er een paar weken geleden een enorm lange rij staan. Hebben jullie hier ervaring mee? Sta je lang in de rij als je alleen even wilt kijken?
Je moet reserveren om naar binnen te mogen. Ik werd laatst weer weggestuurd omdat het na vijven was. Er was geen beschikbare (reserveringen)tijd meer. Dit was in Haarlem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AnthonyR
  • Registratie: April 2011
  • Nu online
Iemand al draadloze opladers getest in combinatie met 12 pro? Ik heb al bij 2 laders geen juiste werking. 1 van Anker die wel start, maar na enkele seconden stopt en begint te knipperen. En de geïntegreerde draadloze lader in mijn auto wil ook niet werken. Met Iphone X geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steven030
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 22-08 09:59
AnthonyR schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 21:33:
Iemand al draadloze opladers getest in combinatie met 12 pro? Ik heb al bij 2 laders geen juiste werking. 1 van Anker die wel start, maar na enkele seconden stopt en begint te knipperen. En de geïntegreerde draadloze lader in mijn auto wil ook niet werken. Met Iphone X geen probleem.
Ik gebruikte die van IKEA voor mijn XS, en die werkt ook zonder problemen met de 12 pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grin
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 19:30

Grin

Ride si sapis.

@AnthonyR ik heb een ZENS duo en deze laadt mijn iPhone Pro gewoon draadloos op.

NewsBlur || My Fujifilm gear

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKerremenke
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 20:56
Hier een tweetal verschillende van AliExpress. Die doen het prima. In mijn auto heb ik nog niet geprobeerd. Weet ik morgenvroeg. Maar verwacht dat ie het daar ook goed doet.

iPad 12.9 Pro 2021  iPhone 15 Pro Natural Titanium  Apple Watch Ultra 2 Black  Apple TV 4K HDR & 4K & HD  HomePods & HomePods Mini’s  AirPods Max & Pro  MagSafe  HomeKit  CarPlay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HGHK
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 30-10-2024
Hier een van de Action. Die werkt ook goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 20:13
MartijnMartijn schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 20:44:
[...]

Vandaag in Hengelo waren ze als demo model opgesteld. Dus dan zullen ze in het westen ook wel opgesteld zijn;).

.
De iPhone 12 (Pro) even vast gehad. Was nog niet overtuigd ten opzichte van mijn 11 Pro. Het design is echt een beetje log (om vast te houden).
De 11 pro is dan ook nog rete snel en kan makkelijk een jaartje mee nog (en meer). Ik vind de 12 pro juist heerlijk in de hand liggen!

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Justevo
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 19:28
Wat ben ik blij met mijn 12 ten opzichte van de XR. Het nieuwe design ligt voor mij zóveel fijner in de hand, betere grip en hij is net dat beetje kleiner wat het verschil maakt. Ben benieuwd hoe lang het nog duurt voor ze alles achter het scherm krijgen. Notch, Touch-ID etc.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RigolleM
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19:57
Belkin Boostup werkt prima met de iPhone 12 Pro, mijn allereerste draadloze lader 'Qi Infinity Power Wireless' uit 2015 doet het ook en natuurlijk de MagSafe :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BurrowedLurker
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 19-08 16:08
Justevo schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 22:29:
Wat ben ik blij met mijn 12 ten opzichte van de XR. Het nieuwe design ligt voor mij zóveel fijner in de hand, betere grip en hij is net dat beetje kleiner wat het verschil maakt. Ben benieuwd hoe lang het nog duurt voor ze alles achter het scherm krijgen. Notch, Touch-ID etc.
Zo lang ze geen concessies maken zou notch-less top zijn. Ik erger me echt dood aan, zelfs tech YouTubers, die Apple bekritiseren over de notch en vergelijken met Samsung die het beter zou doen. Dat terwijl de tech helemaal niet vergelijkbaar is: de Samsung kan je gewoon een foto laten zien van een persoon en het unlocked dan doodleuk.

Ik zeg niet dat Face ID niet te tricken is, met maskers kan het geloof ik in sommige gevallen wel. Maar laten we duidelijk zijn; een super realistisch 3D-scanned masker is wel heel andere koek en wat minder toegankelijk voor de gemiddelde persoon dan een fotootje laten zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Robijno
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 31-03 19:19
RigolleM schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 22:41:
[...]

Belkin Boostup werkt prima met de iPhone 12 Pro, mijn allereerste draadloze lader 'Qi Infinity Power Wireless' uit 2015 doet het ook en natuurlijk de MagSafe :)
Hoe kom jij al aan een MagSafe lader?
Nergens nog te verkrijgen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BurrowedLurker
  • Laatst online: 19-08 16:08
Met of zonder case? Soms werkt het met cases minder goed.

Als het zonder case is zou het kunnen dat er iets mis is met je iPhone. Ik had zelf een iPhone X, daarop werkte Qi charging ook ontzettend slecht; het was ontzettend gevoelig en het hield soms ook op tijdens het laden. Ik dacht dat het aan de lader lag, maar na anderhalf jaar was mijn batterij steeds leeg 2 uur na het opstaan. Ik heb het toen ter reparatie aangeboden en een nieuwe gekregen. Die nieuwe laadde op diezelfde chargers wel gewoon probleemloos, ook met hoesje.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Logrono
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 12-04-2024
Ik heb sinds vrijdag m’n 12 Pro. Ik kom van de iPhone X, dus er zijn verschillende verbeteringen duidelijk merkbaar (zeker wat camera en batterijduur betreft).

Ik blijf het toch ontzettend jammer vinden dat ze de force touch hebben verwijderd in de laatste paar generaties. Ja, ik weet dat dezelfde functionaliteit beschikbaar is als een “long press”, maar daardoor duurt de actie dus ook langer. Jammer....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbinonline
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 18:14
038Robijno schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 22:58:
[...]

Ik heb er hier ook 2 liggen. De 16e gelijk mee besteld in de Apple Store.

Ga niet uit van het haalbare, maar van het denkbare

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RigolleM
[...]

Gewoon besteld bij Apple samen met het hoesje, werd rond 10u00 geleverd vrijdag en half uurtje later de iPhone 12 Pro (Coolblue).

Acties:
  • +1 Henk 'm!
[...]

Buiten bovenstaande ook gewoon op voorraad bij Apple Store Amsterdam en Haarlem

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +4 Henk 'm!

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nergenss
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 11-04-2024
Kan je nu dus met andere draadloze opladers ook 15W halen? Er wordt gezegd dat dit wordt geblokkeerd door apple waardoor je maar 7.5W krijgt. Alleen met MagSafe dus 15W draadloos?

Ik hoop ook dat mijn galaxy buds goed compatible is, iemand ervaring mee?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bing69
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16:54
Luuk2015 schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 20:24:
Zijn er hier al mensen die de nieuwe iPhones al bij de Mediamarkt hebben zien liggen?
Ik wil morgen eens kijken of ik de telefoons even in het echt kan zien, twijfel namelijk behoorlijk tussen graphite en blue van de Pro modellen.
De Apple Store in Haarlem bij mij in de buurt werkt ook misschien, alleen zag ik er een paar weken geleden een enorm lange rij staan. Hebben jullie hier ervaring mee? Sta je lang in de rij als je alleen even wilt kijken?
Zaterdag lagen ze bij de Mediamarkt en een 12 meegenomen

Bing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20:48

JB

Cédric roelt!

Fordman schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 20:39:
Wellicht interessant, vergelijking van de grote van de iPhone 12 mini ten opzichte van de 8 en 8 plus

YouTube: iPhone 12 Mini Size vs iPhone 8
Hmm wel bijzonder als hij een echte Mini in zijn handen heeft. Lijkt er wel op want de dummies die ik eerder zag, hadden nog van die zwarte randjes etc. Het aluminium ziet er wel echt mooi uit op die witte. Wat ik niet begrijp, en hopelijk klopt het ook niet;

- de schroefjes niet in dezelfde kleur bij blue

Ik zag hier ook wat foto's van de 12 in blue maar de schroefjes onderin zijn niet in dezelfde kleur?

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Live life to the fullest..

robbinonline schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 23:25:
[...]

Ik heb er hier ook 2 liggen. De 16e gelijk mee besteld in de Apple Store.
Als je van eentje af wil? Er kan toch maar 1 telefoon tegelijk op...;-)

“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0ynT
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 02-09 15:45
BurrowedLurker schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 22:59:
[...]

Met of zonder case? Soms werkt het met cases minder goed.

Als het zonder case is zou het kunnen dat er iets mis is met je iPhone. Ik had zelf een iPhone X, daarop werkte Qi charging ook ontzettend slecht; het was ontzettend gevoelig en het hield soms ook op tijdens het laden. Ik dacht dat het aan de lader lag, maar na anderhalf jaar was mijn batterij steeds leeg 2 uur na het opstaan. Ik heb het toen ter reparatie aangeboden en een nieuwe gekregen. Die nieuwe laadde op diezelfde chargers wel gewoon probleemloos, ook met hoesje.
Ik heb hier 3 verschillende Qi chargers staan en heb geen problemen met opladen met de iPhone 12 pro. De Qi charger in de auto is verstelbaar, als hij niet laadt moet ik hem hoger of lager instellen zodat de telefoon contact maakt met het oplaadpunt. Wellicht een tip?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxkranendijk
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14-09 22:16
Helaas heeft die ook al een kras, iemand anders ook al?

Ik had gehoopt dat ze nu eindelijk met een sterk (anti kras) scherm zou komen. Waarom kan/kon HTC het wel met de m7. Geen krassen en heeft zelfs 2x vallen op steen overleefd zonder schade (enkel krasjes op de bezel). Mijn iPhone X heeft zoveel kleine krasjes (zonder ooit met sleutels in een broekzak te zitten).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

pdavie2311 schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 07:57:
[...]

Als je van eentje af wil? Er kan toch maar 1 telefoon tegelijk op...;-)
Benieuwd hoe je dit nu gebruikt? Dat hele magsafe lijkt me maar onhandig? Wij leggen onze iPhones nu op zo'n Belkin Boost Up plateaus. Ik zie het nog niet voor me hoe dit handig is zonder een houder voor die magneet, zodat je je iPhone er gewoon af kunt pakken?

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• j0ynT
JB schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 08:09:
[...]

Benieuwd hoe je dit nu gebruikt? Dat hele magsafe lijkt me maar onhandig? Wij leggen onze iPhones nu op zo'n Belkin Boost Up plateaus. Ik zie het nog niet voor me hoe dit handig is zonder een houder voor die magneet, zodat je je iPhone er gewoon af kunt pakken?
Ik begrijp dat dus ook niet, lijkt mij vrij irritant dat als je je telefoon wilt op pakken.
Thuis heb ik bij de pc een staande Qi charger staan, als ik een bericht krijg zie ik het gelijk in beeld en als ik de telefoon nodig heb dan pak ik hem eraf. Een Magsafe zou voor mij een complete downgrade zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

j0ynT schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 08:17:
[...]

Ik begrijp dat dus ook niet, lijkt mij vrij irritant dat als je je telefoon wilt op pakken.
Thuis heb ik bij de pc een staande Qi charger staan, als ik een bericht krijg zie ik het gelijk in beeld en als ik de telefoon nodig heb dan pak ik hem eraf. Een Magsafe zou voor mij een complete downgrade zijn.
Ja alleen dat het meer power geeft zie ik nu als meerwaarde maar zonder een houder lijkt het me niet praktisch want ik ga mijn telefoon ook niet op het glas leggen (front).

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Als ik al draadloos wil laden, wat ik al drie jaar kan met iPhones, maar nooit behoefte aan had, wacht ik op de gecombineerde Apple iPhone + Apple Watch charger die tijdens het event te zien was. Erg benieuwd naar!

Kia EV3 GT LR  iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 19:58
THE_BASE schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 08:37:
Als ik al draadloos wil laden, wat ik al drie jaar kan met iPhones, maar nooit behoefte aan had, wacht ik op de gecombineerde Apple iPhone + Apple Watch charger die tijdens het event te zien was. Erg benieuwd naar!
Is dat die van Belkin of Apple zelf?

Het is weer September 2025 :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Grin

Grin

Ride si sapis.

Jaymone schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 08:38:
[...]

Is dat die van Belkin of Apple zelf?
Apple zelf. Is een lader die je kan opvouwen. Uitgevouwen zijn het twee kussentje waarmee je twee devices kan opladen.

Apple MagSafe Duo Charger
Afbeeldingslocatie: https://s3-storage.textopus.nl/wp-content/uploads/2020/10/1263260/13193823/iPhone_12_Magsafe_dual.jpg

[ Voor 21% gewijzigd door Grin op 26-10-2020 08:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10-09 07:51

Famous

R 400+

j0ynT schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 08:17:
[...]

Je kan die Qi lader toch gewoon blijven gebruiken?
In mijn nachtkastje heb ik een draadloze lader ingebouwd, die blijf ik gebruiken. De MagSafe heb ik wel mee besteld als vervanging van de 11 Pro snellader. Toch wel fijn als je soms even snel wat power nodig hebt.

In de auto heb ik een magnetische houder (die wel vast zit) en daar pak je het zo vanaf, zonder moeite.
Ga er niet vanuit dat de MagSafe een onwijs goed blijft kleven :9

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
ik zweer bij de standup QI opladers. Paar van hier in huis, oa 1 bij m'n bed, 1 op het bureau.
Als ook een snellader bij de bank in de woonkamer als ik snel ff wat extra 'juice' nodig heb.

Voordeel van de standup QI opladers; je kan zonder voorover te buigen je iPhone blijven gebruiken gedurende het opladen.

Voor mij het ideale 'opladen-recept'.

In mijn ogen is Apple een beetje laat met het hele MagSafe gebeuren

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• hk12nl
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 18:55
Geert1976 schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 08:53:

In mijn ogen is Apple een beetje laat met het hele MagSafe gebeuren
Eens, doet mij ook erg denken aan de Apple Watch. Maar het gaat waarschijnlijk een voorbode zijn voor een iPhone zonder poort. Daarom zullen ze het nu introduceren en de komende jaren beter verfijnen.

©2004

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:01
Het lijkt wel of hij een mini aan het reviewen met die grote handen :D
Fordman schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 20:39:
Wellicht interessant, vergelijking van de grote van de iPhone 12 mini ten opzichte van de 8 en 8 plus

YouTube: iPhone 12 Mini Size vs iPhone 8
Hmm ondanks dat ie een dummy aan het reviewen is, vind ik de mini reuze interessant worden. Ik kijk uit naar de reviews tussen de 12 en 12 mini waarin de schermafmetingen en schermresolutie met elkaar vergeleken gaan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
Miki schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 08:58:
[...]

de mini reuze interessant worden.
ben ook zeer benieuwd naar de 12 Mini.
Met name het toetsenbord, zo op t eerste gezicht heb ik het idee dat het wel een heel klein toetsenbord wordt met dus ook kleine toetsen.

Volgende week dinsdag/woensdag de eerste reviews van de 12 Pro Max en 12 Mini, gok ik zo...
edit: niet volgende week, maar de week daarop :F :F

[ Voor 6% gewijzigd door _Bailey_ op 26-10-2020 09:08 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• j0ynT
Famous schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 08:48:
[...]

Je kan die Qi lader toch gewoon blijven gebruiken?
Ik zie de meerwaarde niet van een Magsafe, dus ja ik gebruik gewoon de Qi laders, dat was ook mijn punt.
Het wordt gebracht als iets revolutionairs, terwijl ik het een stap terug vind.
Op YouTube heb ik een aantal reviews gezien dat bij stevig schudden de Magsafe losschiet, dus in de auto (waar het voor mij wel interessant leek) heeft het ook geen zin.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Geert1976 schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 09:07:
[...]

Met name het toetsenbord, zo op t eerste gezicht heb ik het idee dat het wel een heel klein toetsenbord wordt met dus ook kleine toetsen.
Nee joh! 5,4" tov 5,8" Kijkende naar de SE (1st gen) enorm contrast en zelfs tov de vanaf 6 geintroduceerde formaten lijkt me dit zelfs nog groter maar in kleinere behuizing.

[ Voor 6% gewijzigd door JB op 26-10-2020 09:09 ]

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Miki
Geert1976 schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 09:07:
[...]

Volgende week dinsdag/woensdag de eerste reviews van de 12 Pro Max en 12 Mini, gok ik zo...
edit: niet volgende week, maar de week daarop :F :F
Ik vermoed dat het wel meevalt aangezien de mini niet kleiner lijkt dan de 8 en doordat Apple met resolutie schaling werkt zal het keyboard niet veel kleiner zijn dan die op de 6/6s/7/8/SE. Maar goed, ik zie liever een review die dat bevestigd :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Miki schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 09:14:
[...]

Ik vermoed dat het wel meevalt aangezien de mini niet kleiner lijkt dan de 8 en doordat Apple met resolutie schaling zal het keyboard niet veel kleiner zijn dan die op de 6/6s/7/8/SE. Maar goed, ik zie liever een review die dat bevestigd :)
Nuff said? Maak me totaal geen zorgen om screen size :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wcRBjkxk5-6pbIOtk3NPCgBmJyY=/800x/filters:strip_exif()/f/image/4dyRybcmCP7JZEPxilqLOoBc.png?f=fotoalbum_large

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Miki
JB schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 09:16:
[...]

Nuff said? Maak me totaal geen zorgen om screen size :)

[Afbeelding]
Het lijkt erop dat we een winner hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha89
  • Registratie: Juli 2007
j0ynT schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 09:08:
[...]

Ik zie de meerwaarde niet van een Magsafe, dus ja ik gebruik gewoon de Qi laders, dat was ook mijn punt.
Het wordt gebracht als iets revolutionairs, terwijl ik het een stap terug vind.
Op YouTube heb ik een aantal reviews gezien dat bij stevig schudden de Magsafe losschiet, dus in de auto (waar het voor mij wel interessant leek) heeft het ook geen zin.
Natuurlijk helemaal afhankelijk van waar je hem hebt liggen. Maar bij mij ligt ie op het nachtkastje. En afgelopen weekend pakte ik mijn telefoon op terwijl deze lag op te laden en kwam de Magsafe mee. Dus toen kon ik in bed typen terwijl m'n telefoon nog op aan het laden was.

Ik vind het super handig. En voor mijn gevoel is het ook nog eens beter want ik onderbreek de charge cycle niet steeds als ik hem even oppak om snel wat te typen.

Overigens is bij mij de Magsafe connectie behoorlijk stevig. Je moet toch echt wel wat moeite doen voor die loslaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 19:58
Alpha89 schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 09:23:
[...]

Natuurlijk helemaal afhankelijk van waar je hem hebt liggen. Maar bij mij ligt ie op het nachtkastje. En afgelopen weekend pakte ik mijn telefoon op terwijl deze lag op te laden en kwam de Magsafe mee. Dus toen kon ik in bed typen terwijl m'n telefoon nog op te laden was.

Ik vind het super handig. En voor mijn gevoel is het ook nog eens beter want ik onderbreek de charge cycle niet steeds als ik hem even oppak om snel wat te typen.

Overigens is bij mij de Magsafe connectie behoorlijk stevig. Je moet toch echt wel wat moeite doen voor die loslaat.
Hier heb ik ook wel eens aan zitten te denken, zal het oppakken/leggen nadelig zijn voor je cycle/batterij?

Het is weer September 2025 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
JB schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 09:08:
[...]

Nee joh! 5,4" tov 5,8" Kijkende naar de SE (1st gen) enorm contrast en zelfs tov de vanaf 6 geintroduceerde formaten lijkt me dit zelfs nog groter maar in kleinere behuizing.
Dat zal ongetwijfeld. Het is voor velen een heel fijn formaat met een groot scherm. Wat wel jammer is: het is proppen op het scherm, alle iconen staan (net als met iPhone 5 t.o.v. iPhone 6) erg op elkaar, weinig space er tussen. En dat vind ik juist een meerwaarde van iPhone 12/12Pro.

Kia EV3 GT LR  iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha89
Jaymone schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 09:25:
[...]

Hier heb ik ook wel eens aan zitten te denken, zal het oppakken/leggen nadelig zijn voor je cycle/batterij?
Mijn 11 Pro zat na 1 jaar al op 88% battery health. Altijd via Qi opgeladen en ja dus écht vaak oplaad cycle verbroken. Dus voor mijn gevoel wel... Apple schrijft op hun site ook dat de batterij "geruim" 500+ keer kan opladen voor de batterij minder dan 80% wordt... Maar ik weet alleen niet wat voor hun een cycle is.......

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

THE_BASE schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 09:26:
[...]

Dat zal ongetwijfeld. Het is voor velen een heel fijn formaat met een groot scherm. Wat wel jammer is: het is proppen op het scherm, alle iconen staan (net als met iPhone 5 t.o.v. iPhone 6) erg op elkaar, weinig space er tussen. En dat vind ik juist een meerwaarde van iPhone 12/12Pro.
Zoveel mensen zoveel wensen. Mij boeit dat niet. Formaat is eindelijk weer kleiner ipv elke keer iets groter. De 12Pro is weer breder dan mijn 11Pro en die vind ik al onprettig liggen in mijn hand door de breedte.

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hk12nl
Alpha89 schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 09:27:
[...]

Mijn 11 Pro zat na 1 jaar al op 88% battery health. Altijd via Qi opgeladen en ja dus écht vaak oplaad cycle verbroken. Dus voor mijn gevoel wel... Apple schrijft op hun site ook dat de batterij "geruim" 500+ keer kan opladen voor de batterij minder dan 80% wordt... Maar ik weet alleen niet wat voor hun een cycle is.......
Ik laat die van mij ook altijd op via de Qi lader en pak hem er ook af en toe af, in twee jaar tijd ging ik toen met mijn X van 100% naar 90%. In het derde jaar is hij pas onlangs naar 89% gesprongen. Dus het zegt niets :)

©2004

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

hk12nl schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 09:45:
[...]

Ik laat die van mij ook altijd op via de Qi lader en pak hem er ook af en toe af, in twee jaar tijd ging ik toen met mijn X van 100% naar 90%. In het derde jaar is hij pas onlangs naar 89% gesprongen. Dus het zegt niets :)
De 11Pro is hier nog 97% na een klein jaar nu. Ook Qi met oppakken/onderbreken etc. kijk nergens naar.

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
niet slecht...van 1 tot 100% in ruim 5 uur met de MagSafe oplader :z :z

YouTube: Apple MagSafe Charger Test | iPhone 12 Pro Battery Charging Speed Te...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
Even een vraagje en wellicht dat iemand hier ervaring mee heeft. Ik heb vrijdag mijn iPhone 12 ontvangen en ben er erg blij mee. Nu zie ik dat ik ergens anders flinke korting kan krijgen. Kan ik het toestel retourneren naar Apple zoals Apple zelf ook communiceert binnen 14 dagen? Of krijg ik 'gezeur' omdat ik hem al een paar dagen gebruikt heb?

Ik weet nog niet of ik het doe maar het is een aanzienlijk bedrag en ben even benieuwd. Moet ook nog even kijken of ik het zelf etnisch ethische verantwoord vind :)

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neyluzz
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14-09 21:34
iPhone 12 Pro hier, mooi toestel! Zeker het design! Maar die lens flare.... oof! Dat is een flinke tegenvaller. Ik zie dat de vorige generatie hier ook last van heeft en dat dit nooit is opgelost. Valt het wel op te lossen? Verder valt het me op dat de luidsprekers tinnig klinken in vergelijking tot mijn Galaxy S10.

Ik twijfel nog of ik dit toestel voor deze prijs met deze gebrekken (lens flare is de dealbreaker) wil houden. Voor dit bedrag had ik een perfecte camera verwacht.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• CopyCatz
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:14
hk12nl schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 09:55:

Ik weet nog niet of ik het doe maar het is een aanzienlijk bedrag en ben even benieuwd. Moet ook nog even kijken of ik het zelf etnisch verantwoord vind :)
Want je hebt nu een zwarte iPhone en je wilt eigenlijk een witte? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grin

Grin

Ride si sapis.

Alpha89 schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 09:27:
[...]

1 Cycle is één oplaadbeurt van 0 naar 100%.
Wanneer je twee keer oplaadt van 0 naar 50% is dat ook één cycle.
Wanneer je vier keer oplaadt van 0 naar 25% is dat ook één cycle.
Enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
CopyCatz schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 09:56:
[...]

Klopt, jij begrijpt het helemaal :+

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0ynT
Alpha89 schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 09:23:
[...]

Natuurlijk helemaal afhankelijk van waar je hem hebt liggen. Maar bij mij ligt ie op het nachtkastje. En afgelopen weekend pakte ik mijn telefoon op terwijl deze lag op te laden en kwam de Magsafe mee. Dus toen kon ik in bed typen terwijl m'n telefoon nog op aan het laden was.
Maar goed dan heb je dus zo'n blok achterop zitten met een kabeltje van 1 meter, het verschil met een ouderwets kabeltje wordt op deze manier wel heel klein.. waar een kabeltje mij in dat geval zelfs praktischer lijkt.

Wat betreft het behouden van de laadcyclus heb je wellicht wel een punt, maar bij mij gaat hij pas op de lader zodra ik ga slapen. Sinds ik overal Qi laders heb staan, zit ik eigenlijk nooit zonder batterij.

Ik heb ooit een magnetische autohouder gebruikt, waarbij je een metalen plaat op je hoesje moest plakken. Maar bij een stevig bochtje vloog de telefoon er gewoon vanaf. Ben benieuwd naar de eerste autohouder reviews met MagSafe.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gilles_DW
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 17-01-2021
Even een vraagje en wellicht dat iemand hier ervaring mee heeft. Ik heb vrijdag mijn iPhone 12 ontvangen en ben er erg blij mee. Nu zie ik dat ik ergens anders flinke korting kan krijgen. Kan ik het toestel retourneren naar Apple zoals Apple zelf ook communiceert binnen 14 dagen? Of krijg ik 'gezeur' omdat ik hem al een paar dagen gebruikt heb?

Ik weet nog niet of ik het doe maar het is een aanzienlijk bedrag en ben even benieuwd. Moet ook nog even kijken of ik het zelf etnisch verantwoord vind :)
Dju, zit die etniciteit hier ook al met gemoeid :*)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• CopyCatz
Die magsafe gaat hoe dan ook circulaire krassen achterlaten, en dan hebben we magsafegate. Mark my words. Ik gebruik wel een qi standaard.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alpha89
j0ynT schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 09:57:
[...]

Maar goed dan heb je dus zo'n blok achterop zitten met een kabeltje van 1 meter, het verschil met een ouderwets kabeltje wordt op deze manier wel heel klein..
Die blok valt best mee hoor ;-) pucje is best klein :) . Die 1 meter is wel kort ja... Maar stopcontact zit op een goeie hoogte naast m'n bed haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
CopyCatz schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 09:56:
[...]

Gilles_DW schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 09:58:
[...]

Dju, zit die etniciteit hier ook al met gemoeid :*)
Anders gezegd, hoe moeilijk is Apple met retours binnen de 14 dagen? Toestel is uiteraard nog helemaal in orde. Mijn ervaring met Apple is dat ze vaak niet zo moeilijk zijn maar dit is nieuw voor mij :)

©2004

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
hk12nl schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 10:02:
[...]

[...]

Anders gezegd, hoe moeilijk is Apple met retours binnen de 14 dagen? Toestel is uiteraard nog helemaal in orde. Mijn ervaring met Apple is dat ze vaak niet zo moeilijk zijn maar dit is nieuw voor mij :)
via Bestellingen in je Apple account je iPhone aanmelden als Retour. Stappen doorlopen en uiteindelijk rolt er een UPS label uit.
Dat label dus uitprinten op een doosje plakken, iPhone met alle toebehoren erin doen, afgeven bij een UPS punt of laten ophalen.
Zo ongeveer binnen een dag of 10 heb je je geld weer retour.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gilles_DW
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 17-01-2021
hk12nl schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 10:02:
[...]

[...]

We begrijpen je wel maar het is een ethische kwestie en niet een etnische.
Maar anno 2020 kan ik je begrijpen en wordt alles al wel eens te rap aanzien als etnisch :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
Gilles_DW schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 10:14:
[...]

We begrijpen je wel maar het is een ethische kwestie en niet een etnische.
Maar anno 2020 kan ik je begrijpen en wordt alles al wel eens te rap aanzien als etnisch :P
Hahah oeps. Tikfoutje idd 8)7

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

CopyCatz schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 09:59:
Die magsafe gaat hoe dan ook circulaire krassen achterlaten, en dan hebben we magsafegate. Mark my words. Ik gebruik wel een qi standaard.
Dit inderdaad. Kan niet anders... Metaal op glas is vragen om gezeik. Hoop sowieso dat de iPhone zelf geen zooi aantrekt door die ingebouwde magneet anders heb je hoe dan ook een krasgevoelige achterkant gebouwd...

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CopyCatz
JB schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 10:19:
[...]

Dit inderdaad. Kan niet anders... Metaal op glas is vragen om gezeik. Hoop sowieso dat de iPhone zelf geen zooi aantrekt door die ingebouwde magneet anders heb je hoe dan ook een krasgevoelige achterkant gebouwd...
Ik heb al YouTube beelden gezien waar het stof in een ronde vorm ging krassen, laat staan als je metaaldeeltjes op tafel hebt liggen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• j0ynT
[...]

Hier een foto:
Afbeeldingslocatie: https://images.macrumors.com/t/oH1hM7UslFn8P4JcKZK6tkuUCNw=/400x0/filters:quality(90)/article-new/2020/10/magsafe-circular-imprint-silicone-case.jpg

https://www.macrumors.com...r-imprints-leather-cases/

[ Voor 5% gewijzigd door j0ynT op 26-10-2020 10:28 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
JB schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 09:37:
[...]

Zoveel mensen zoveel wensen. Mij boeit dat niet. Formaat is eindelijk weer kleiner ipv elke keer iets groter. De 12Pro is weer breder dan mijn 11Pro en die vind ik al onprettig liggen in mijn hand door de breedte.
Dat gevoel had ik ook, maar daar ben ik in 3 dagen al aan gewend geraakt. Neemt niet weg dat ik het formaat van iPhone 11 Pro wel prettiger vind. Maar de algehele beleving lijkt mij minder te zijn met iPhone 12 Mini. Wat je zegt, geheel persoonlijk. Ben wel erg benieuwd naar het toestel!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Abom
  • Laatst online: 20:57
[...]

Dit is toch iets wat onder Steve Jobs nooit geaccepteerd zou worden...

[ Voor 25% gewijzigd door Abom op 26-10-2020 10:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Abom schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 10:43:
[...]

[...]

Dit is toch iets wat onder Steve Jobs nooit geaccepteerd zou worden...
Dat we zo lang hebben moeten wachten op een "Mini" heeft er vast ook wel mee te maken :P

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nelsa
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 02-08 12:26

Ik weet nog niet of ik het doe maar het is een aanzienlijk bedrag en ben even benieuwd. Moet ook nog even kijken of ik het zelf etnisch ethische verantwoord vind :)
Zou ik mogen vragen waar je de iphone 12 met korting kunt krijgen indien dit een los toestel betreft?
Neem trouwens aan dat je 'm gewoon mag retourneren en dat je niet de eerste bent die dit doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

j0ynT schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 09:57:
[...]

Ik heb ooit een magnetische autohouder gebruikt, waarbij je een metalen plaat op je hoesje moest plakken. Maar bij een stevig bochtje vloog de telefoon er gewoon vanaf. Ben benieuwd naar de eerste autohouder reviews met MagSafe.
No offense, maar was het eentje van Ali?

Ik heb er een en die blijft goed zitten, of het nou wilde bochten zijn of een drempel iets harder.
Zit op dezelfde manier als dat jij hem had, dus de ring in het hoesje geplakt en toen om de telefoon heen.
En ik moet zeggen dat ik redelijk tot erg sportief rij.

Ben zelf wel erg benieuwd of ik het nu gewoon zo 'kaal' op de achterkant kan gebruiken.
Helaas nog even geduld hebben omdat ik pas afgelopen vrijdag heb besteld :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Infinity88
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 08-07 22:48
Het valt mij op dat er enorm weinig getest wordt welk verschil de LIDAR in de 12 pro geeft tov de 12. Ik twijfel momenteel tussen beide omwille van de telelens en de LIDAR (en ook wel de kleur ondanks dat die in een hoesje gaat). Eerst wou ik mijn iphone 8 upgraden naar de 12 mini, maar het lijkt erop dat de batterijduur niet zo super gaat zijn. Dan maar wachten op dxomark.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0ynT
Famous schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 10:59:
[...]

No offense, maar was het eentje van Ali?

Ik heb er een en die blijft goed zitten, of het nou wilde bochten zijn of een drempel iets harder.
Zit op dezelfde manier als dat jij hem had, dus de ring in het hoesje geplakt en toen om de telefoon heen.
En ik moet zeggen dat ik redelijk tot erg sportief rij.
No offence hoor, het was inderdaad eentje van Ali. Maar ik zag een video op YouTube waar de Magsafe bij stevig schudden los liet. Ik rij ook behoorlijk sportief en gooi regelmatig m'n auto een bocht in, dus vandaar dat ik mij zorgen maak.
https://www.macrumors.com/2020/10/20/magsafe-case-iphone-12/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hk12nl
Nelsa schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 10:58:
[...]

Zou ik mogen vragen waar je de iphone 12 met korting kunt krijgen indien dit een los toestel betreft?
Neem trouwens aan dat je 'm gewoon mag retourneren en dat je niet de eerste bent die dit doet.
Het is inclusief verlenging van mijn SimOnly bij Mobiel.nl. Ik krijg daar via ING nog een extra korting :)

©2004

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
hk12nl schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 11:10:
[...]

Het is inclusief verlenging van mijn SimOnly bij Mobiel.nl. Ik krijg daar via ING nog een extra korting :)
ja, met de ING kortingscode bespaar je €60, dat is wel lekker.
Wel kleine aanvulling voor wat betreft mobiel.nl tov een Coolblue of Apple (Store). Ik ken legio verhalen dat bij het 2e jaar mobiel.nl erg goed is in treiteren, dwz ze zijn verre van behulpzaam het 2e garantie jaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Geert1976 schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 11:16:
[...]

Wel kleine aanvulling voor wat betreft mobiel.nl tov een Coolblue of Apple (Store). Ik ken legio verhalen dat bij het 2e jaar mobiel.nl erg goed is in treiteren, dwz ze zijn verre van behulpzaam het 2e garantie jaar.
Abbo maar 1 jaar verlengen dan :+

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hk12nl
[...]

Ja plus dat ie daar 840 kost ipv de 959 bij Apple. Maakt dus totaal € 179,- korting. Het enige wat mij nog tegenhoud is 'gezeik' idd. Dat heb ik nu niet en bij Apple vrijwel nooit. Gevalletje goedkoop duurkoop zeg maar.

Het levert nu direct geld op maar of dat ook op de langere termijn is... Aan de andere kant heb ik ook een buitenhuisverzekering bij Interpolis en na het eerste jaar nog nooit garantie hoeven claimen.

Twijfels twijfels en een achterlijk luxe probleem :7

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarten30
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 10-04 17:58
[...]

35 euro korting toch? i.c.m smartphone en abonnement
(https://www.ing.nl/punten/productdetail/1003612)

[ Voor 5% gewijzigd door maarten30 op 26-10-2020 11:28 . Reden: link ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Herax10NL
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 20:53
Infinity88 schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 11:02:
Eerst wou ik mijn iphone 8 upgraden naar de 12 mini, maar het lijkt erop dat de batterijduur niet zo super gaat zijn. Dan maar wachten op dxomark.
Maar wat is minder? Persoonlijk leg ik mijn telefoon elke avond aan de lader. Dus of ik nou aan het eind nog 10%, 20% of 40% over heb maakt me wat dat betreft weinig uit.
Persoonlijk kijk ik erg uit naar het formaat. Ik was in eerste instantie vooraf niet van plan om mijn 11 Pro aan de kant te doen, maar de Mini haalt me over de streep.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
maarten30 schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 11:24:
[...]

35 euro korting toch? i.c.m smartphone en abonnement
we gaan wellicht nu iets teveel offtopic ;)
(maar dacht dat t echt €60 was)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• hk12nl
Geert1976 schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 11:25:
[...]

we gaan wellicht nu iets teveel offtopic ;)
(maar dacht dat t echt €60 was)
Correct het is idd € 60,- @maarten30

[/einde offtopic] :)

[ Voor 3% gewijzigd door hk12nl op 26-10-2020 11:26 ]

©2004

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

j0ynT schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 11:06:
[...]

No offence hoor, het was inderdaad eentje van Ali. Maar ik zag een video op YouTube waar de Magsafe bij stevig schudden los liet. Ik rij ook behoorlijk sportief en gooi regelmatig m'n auto een bocht in, dus vandaar dat ik mij zorgen maak.
https://www.macrumors.com/2020/10/20/magsafe-case-iphone-12/
In die tweet van Neil vind ik hem persoonlijk best goed blijven zitten.
Denk ook niet dat je wilt dat die 'te' sterk is, nu kan je hem waarschijnlijk nog met 1 hand er vanaf halen.

Mocht nog niemand het getest kan hebben kan ik (hopelijk) 9 november mijn ervaring delen met een magnetische houder in de auto :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:39

NoTimeRemains

I know

Famous schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 11:27:
[...]

In die tweet van Neil vind ik hem persoonlijk best goed blijven zitten.
Denk ook niet dat je wilt dat die 'te' sterk is, nu kan je hem waarschijnlijk nog met 1 hand er vanaf halen.

Mocht nog niemand het getest kan hebben kan ik (hopelijk) 9 november mijn ervaring delen met een magnetische houder in de auto :P
welke houder heb je besteld?

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basjuhh
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 18:12
Ook een magsafe lader, maar ik snap heel het nut niet er van hoe ze hem nu gemaakt hebben. Ligt bij mij op het nachtkastje, er op leggen is simpel en makkelijker dan de kabel er in prikken. Maar in de ochtend moet ik de magsafe er af halen, dat is irritant want hij kleeft behoorlijk. Je moet 2 handen gebruiken. Je pakt de complete iphone en trekt en frunnikt je nagels er wat tussen om hem los te trekken. Kabelje uit je iphone gaat eenvoudiger en sneller.... ik ben er niet kapot van, en inderdaad afwachten of de achterkant niet beschadigt.
Alpha89 schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 10:00:
[...]

Die blok valt best mee hoor ;-) pucje is best klein :) . Die 1 meter is wel kort ja... Maar stopcontact zit op een goeie hoogte naast m'n bed haha.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

basjuhh schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 11:41:
Ook een magsafe lader, maar ik snap heel het nut niet er van hoe ze hem nu gemaakt hebben. Ligt bij mij op het nachtkastje, er op leggen is simpel en makkelijker dan de kabel er in prikken. Maar in de ochtend moet ik de magsafe er af halen, dat is irritant want hij kleeft behoorlijk. Je moet 2 handen gebruiken. Je pakt de complete iphone en trekt en frunnikt je nagels er wat tussen om hem los te trekken. Kabelje uit je iphone gaat eenvoudiger en sneller.... ik ben er niet kapot van, en inderdaad afwachten of de achterkant niet beschadigt.

[...]
Daarom, dan is een Qi lader veel fijner. Hopelijk komen er ook snel Qi laders met meer juice/powah!

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl

[...]
Dan is voor jou een Qi lader meer geschikt inderdaad. Zoals gezegd denk ik dat ze Magsafe in het leven roepen om straks de kabelingang helemaal achterwegen te laten.

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Ik heb de iSetchi houder in de auto.
Nu bij de 11 Pro moet ik dus een ring op de telefoon plakken wat ik dus niet ga doen. Deze heb ik in een hoesje geplakt en moet dus een hoesje om de telefoon hebben waar ik een **** hekel aan heb.

Tussen 9 en 16 november komt de 12 Pro dus dan kan ik proberen of die hem "kaal" pakt en goed blijft kleven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• j0ynT
hk12nl schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 11:52:
[...]

Dan is voor jou een Qi lader meer geschikt inderdaad. Zoals gezegd denk ik dat ze Magsafe in het leven roepen om straks de kabelingang helemaal achterwegen te laten.
Frappant detail is dat de eerste MagSafe in leven was geroepen om een MacBook zodanig op te laden dat als je per ongeluk tegen het snoer aanloopt de stekker loslaat en je niet je MacBook van tafel gooit.

Volgens mij is het ook de visie van Apple om uiteindelijk compleet draadloos/stekkerloos door het leven te gaan. Alleen zit je nu met een MagSafe die bedraad vast klemt aan je iPhone en heb je 2 handen nodig om de MagSafe vast/los te maken, niet echt gebruiksvriendelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

j0ynT schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 12:13:
[...]

Frappant detail is dat de eerste MagSafe in leven was geroepen om een MacBook zodanig op te laden dat als je per ongeluk tegen het snoer aanloopt de stekker loslaat en je niet je MacBook van tafel gooit.
dat was de MaCSafe, andere benaming dus ander doel :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennisweb
  • Registratie: September 2010
  • Nu online
Famous schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 12:15:
[...]

dat was de MaCSafe, andere benaming dus ander doel :+
Nee, het heette echt MagSafe.

Wikipedia: MagSafe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

8)7
https://www.coolblue.nl/p...ower-adapter-45-watt.html

En:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LC6j0K3tAsqbB8CpWjf2V8_C3iM=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/ATR3UjkiL6mCXeQHyyj8De32.jpg?f=user_large

Ach, laten we het op magsafe houden omdat het een iPhone topic is :o

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
hk12nl schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 11:52:
[...]

Hoe zit het dan met alle bedrade CarPlays? ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheKerremenke
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 20:56
THE_BASE schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 12:36:
[...]

Daar zouden ze een dongle voor kunnen maken. Zoals bijvoorbeeld CarlinKit of Carplay2Air.

iPad 12.9 Pro 2021  iPhone 15 Pro Natural Titanium  Apple Watch Ultra 2 Black  Apple TV 4K HDR & 4K & HD  HomePods & HomePods Mini’s  AirPods Max & Pro  MagSafe  HomeKit  CarPlay

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• j0ynT
Famous schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 12:32:
[...]

8)7
https://www.coolblue.nl/p...ower-adapter-45-watt.html

En:
[Afbeelding]

Ach, laten we het op magsafe houden omdat het een iPhone topic is :o
Wel grappig dat je een plaatje gebruikt van Ali :+
https://www.aliexpress.com/i/32987928439.html

[ Voor 4% gewijzigd door j0ynT op 26-10-2020 12:48 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• catchingfire
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17:12
Infinity88 schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 11:02:
Het valt mij op dat er enorm weinig getest wordt welk verschil de LIDAR in de 12 pro geeft tov de 12. Ik twijfel momenteel tussen beide omwille van de telelens en de LIDAR (en ook wel de kleur ondanks dat die in een hoesje gaat).
Precies dat... met €200 verschil tussen de 128GB modellen heb ik ook moeite om het te kunnen verantwoorden. Looks boeien me niet, eerste wat ik doe is nadat ie uit de doos komt is een hoesje eromheen doen.

Deze gast die nogal into fotografie/video is heeft een mooie metafoor voor het LIDAR van nu als dat je als kind een supergave radiografisch bestuurbare auto krijgt, maar je hebt er geen batterijen bij gekregen, leuk, maar je kunt er amper wat mee (tenzij je continu met AR zaken bezig bent): YouTube: iPhone 12 VS 12 Pro // Camera Comparison Review

De telelens heb ik ook nog weinig enthousiasts over gelezen behalve dat ie nogal soft is en dat de verschillen met de digital zoom van de "gewone" 12 alleen op pixelpeep niveau op te merken zijn.

€200 voor een matige telelens, weinig bruikbare LIDAR, +25g massa, +2GB RAM. I'm not sure.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hk12nl
THE_BASE schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 12:36:
[...]

Goed punt. Wellicht een magsafe die je daar aan kan verbinden en daarna je iPhone erop leggen? Ze zullen vast wel weer wat bedenken ;)

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

In het wit en zwart verkrijgbaar:

https://www.amazon.nl/Bel...VD8/ref=sr_1_1?__mk_nl_NL

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dIsUe-1b1qhQj459TnmbxxSfv04=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/fyIXwuxGVO26ZY2ZoT3BWsxJ.png?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cz5xGhvttrMTVq3JlhyJ22shXbU=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/v6RL4sKTPpWPRMWYJhfjjrpF.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RigolleM

[...]
YouTube: iPhone 12 Review: Just Got Real! op 4:52 met één hand ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RigolleM
Klopt maar geen MagSafe, dus 7,5W ipv 15W (11 à 12W in werkelijkheid).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BertP
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 13-09 20:22
Vraagje voor de gebruikers met een abonnement dat geen 5G heeft (bijv. tele2), wat kiezen julie bij de instellingen voor mobiel netwerk? 5G on, 5G auto of 4G?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

BertP schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 14:17:
Vraagje voor de gebruikers met een abonnement dat geen 5G heeft (bijv. tele2), wat kiezen julie bij de instellingen voor mobiel netwerk? 5G on, 5G auto of 4G?
Zou 4G doen. Dan gaat je telefoon ook niet onnodig batterij verbruiken.

Mijn boefje is liev!

Pagina: 1 ... 24 ... 75 Laatste