Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pdavie2311
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 15:38

pdavie2311

Live life to the fullest..

Donstil schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 12:50:
[...]

Gadverdamme die is toch ook wel weer sexy hoor.
Volgende week zondag even naar de Store zodat ik de juiste pre-order vrijdag 6nov
Moet je wel even jouw SS vervangen voor de SS Graphite...Als je het dan toch goed doet.... :9

“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Grin
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 15:12

Grin

Ride si sapis.

Alekz87 schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 12:31:
[...]

Is dit die met die ring achterop? Hoe is de grip van deze case?
Klopt. Erg goed, boven verwachting zelfs. Het is best wel zacht plastic en daardoor een stevige grip. Naast de goede rand die het scherm (en camera achterop) beschermd valt mij nog iets op: de knoppen. Het 'knopgevoel' is echt uitstekend. Kan niets anders zeggen, en reken maar dat ik een zeiker ben... Hij ligt ook lekker vlak op de tafel. Tot slot zit er voldoende materiaal bij de uitsparing voor de lightiningpoort, een lipje(?), zodat er geen troep tussen je iPhone en het hoesje komt. Ik zie zo snel geen minputen, dat is eigenlijk verontrustend... ;)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/--T9Wpx10wBsycYCnGfGYrCnf2Q=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/cqtLNkPtb5bClVCPDPRBgBGP.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yDiKgPDS_gnD0WFs0_LGNkWpGrE=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Z5dZ3TUmIjPUN6SCwVZfpjw2.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yKEqtGxNf5jRF7pTMMeHN5Oh9iM=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ffQe1N7kCbYR5M6nRihfsuxh.jpg?f=fotoalbum_tile

NewsBlur || My Fujifilm gear

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Johan Bogle
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 16:55
Grin schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 12:53:
[...]

Klopt. Erg goed, boven verwachting zelfs. Het is best wel zacht plastic en daardoor een stevige grip. Naast de goede rand die het scherm (en camera achterop) beschermd valt mij nog iets op: de knoppen. Het 'knopgevoel' is echt uitstekend. Kan niets anders zeggen, en reken maar dat ik een zeiker ben... Hij ligt ook lekker vlak op de tafel. Tot slot zit er voldoende materiaal bij de uitsparing voor de lightiningpoort, een lipje(?), zodat er geen troep tussen je iPhone en het hoesje komt. Ik zie zo snel geen minputen, dat is eigenlijk verontrustend... ;)

[Afbeelding][Afbeelding][Afbeelding]
Kwestie van smaak natuurlijk, maar die ring erop vind ik niet echt fraai.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
pdavie2311 schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 12:53:
[...]

Moet je wel even jouw SS vervangen voor de SS Graphite...Als je het dan toch goed doet.... :9
Haha nee dat niet. Al mijn leather buckles vloeken bij de Graphite watch.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Johan Bogle schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 12:58:
[...]

Kwestie van smaak natuurlijk, maar die ring erop vind ik niet echt fraai.
Kwestie van smaak natuurlijk, maar ik vind de hele case smerig :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Grin

Grin

Ride si sapis.

Donstil schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 12:59:
[...]

Kwestie van smaak natuurlijk, maar ik vind de hele case smerig :P
Point taken. Smerig is idd het juiste woord. Alle plastic cases hebben iets groezeligs (nog een beter woord?). Helemaal na verloop van tijd met wat 'wear and tear'... Brrr... :N
Voor een plastic hoesje zie ik geen nadelen. Thing is: de leren cases zijn nog niet beschikbaar. Tot die tijd is dit het enige van Apple wat je kan kopen. Die siliconen cases met een kleurtje vind ik niet mooi. Grote kans dat ik nog een leren hoesje haal. Een iPhone zonder case is gewoon niet mijn ding, te glad en een te groot risico.

[ Voor 10% gewijzigd door Grin op 25-10-2020 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14-09 21:42
[...]

Dank voor de extra foto’s en reactie. Ik twijfel. Denk dat de leren ook mijn voorkeur geniet tzt. Is daar al meer over bekend?

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jaymone
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 18:35
Alekz87 schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 13:11:
[...]

Dank voor de extra foto’s en reactie. Ik twijfel. Denk dat de leren ook mijn voorkeur geniet tzt. Is daar al meer over bekend?
Ws vanaf 6-11

Het is weer September 2025 :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grin

Grin

Ride si sapis.

In november komen de leren cases beschikbaar. Bij twijfel zou ik daar zeker even op wachten. Plastic/siliconen is leuk voor een paar weken maar daarna worden ze echt vies/smerig/groezelig. :) In tegenstelling tot leer dat wel mooi(er) oud wordt.

Als tijdelijke oplossing ideaal, maar gezien de prijs van 55 euro allicht verstandig om te wachten tot november. Maar blijft onverlet staan: voor een plastic case is dit echt een topper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronvgs
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17:00
@THE_BASE he nou breng je me weer aan het twijfelen erg mooie kleur dat grafiet black, ik wilde eigenlijk voor de blauwe gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flexje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-09 08:59

flexje

got-father

Famous schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 19:46:
[...]

Hoe vindt je de achterkant?
Ik was in de running voor goud maar na hands-on video’s vond ik het bijna rozig lijken. Heb dus “safe” blauw besteld.

Hoe is dat in het echt?
Dit is de eerste keer dat ik goud heb genomen. De achterkant is niet rozig.
Normaliter neem ik altijd zwart of wit, maar op de foto's/video's vond ik de gouden wel super mooi. Buiten het feit om dat ik alleen de zijkanten te "plastic" vind aanvoelen, is ie wel mooi.

(Had stiekem gehoopt dat ze de vorige groene versie ook met 12 zouden uitbrengen).

"Try not to become a man of success but rather to become a man of value..."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hk12nl
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 18:55
[...]

Thx voor de foto’s. Ik vond hem bij de eerste presentatie erg lelijk maar begin er wel meer liefde voor te ontwikkelen. Beetje het proces van de airpods; van oral b tandenborstels naar een soort van ‘stijl’.

Ik had om mijn X ook een tijd de leren en de toestellen ervoor ook. Altijd zeer tevreden. Ik merk echter dat leer wat minder graag van nattigheid houdt (heb hem vaak erom met diverse sporten, gebruik de iPhone ook vaak naked) dus ik ga dit jaar voor een silicone of de clearcase denk ik.

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Donstil schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 12:50:
[...]

Gadverdamme die is toch ook wel weer sexy hoor.
Volgende week zondag even naar de Store zodat ik de juiste pre-order vrijdag 6nov
Ben er meer gecharmeerd door dan Pacific Blue. Ik ben erg fan van blauw, om in een paar generaties terug te spreken 'mijn lievelingskleur', maar dit is niet mijn kleur. Wisselen naar Graphite dus. :)

Kia EV3 GT LR  iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Ronvgs schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 13:26:
@THE_BASE he nou breng je me weer aan het twijfelen erg mooie kleur dat grafiet black, ik wilde eigenlijk voor de blauwe gaan.
Oeps. :)

Kia EV3 GT LR  iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schnitz
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 28-07 17:44
Juan schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 12:40:
Hi Mensen, ik heb iPhone 12, mijn vrouw de iPhone xr.

Beide zijn 6,1”
Maar toch is de scherm resolutie afwijkend van elkaar

Ik heb sterk het gevoel dat er bij de iPhone 12 minder op het scherm past dan bij de iPhone xr. Is dit zo? de letters lijken ook groter. Dit verschil zie je meteen bij de instellingen scherm, er staat letterlijk een regel minder op het scherm.[Afbeelding][Afbeelding]

Ook de “plus” functies werken niet (landschap modus etc..)
Hey, is het opgelost door de text-grootte aan te passen? Ik ben benieuwd want het viel me ook op na het switchen van m'n oude telefoon naar de iPhone 12 dat er een stuk minder op het scherm wordt getoond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Schnitz schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 13:42:
[...]

Hey, is het opgelost door de text-grootte aan te passen? Ik ben benieuwd want het viel me ook op na het switchen van m'n oude telefoon naar de iPhone 12 dat er een stuk minder op het scherm wordt getoond.
Hier ook. Het lijkt een beetje op de periode dat apps aangepast moesten worden voor iPhone 6 Plus en daarna volgens mij weer voor iPhone XS Max.

In WhatsApp valt me ook op dat lettertype wat groot/dik is en staat hier op zijn kleinst. Had graag gezien dat de letters nog kleiner konden, heb prima ogen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning-Admiraal
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 02-08-2021

Koning-Admiraal

De commandant!

Staat er nu wel of geen CE op de bezels van de iPhone?

Set your goals high, and don't stop till you get there.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10-09 07:51

Famous

R 400+

Koning-Admiraal schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 13:56:
Wel, een paar pagina's terug is er ook een foto gepost specifiek hierop gericht.

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning-Admiraal

Koning-Admiraal

De commandant!

Famous schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 13:59:
[...]

Wel, een paar pagina's terug is er ook een foto gepost specifiek hierop gericht.
Er staan tig foto's in dit topic. En al gezien, en daar kon je het dus niet goed opzien. Anders zou ik het niet vragen, want nog geen iPhone in bezit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Koning-Admiraal schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 14:01:
[...]
Er staan tig foto's in dit topic. En al gezien, en daar kon je het dus niet goed opzien. Anders zou ik het niet vragen, want nog geen iPhone in bezit.
MelvinW in "[iPhone 12 (mini, Pro, Pro Max)] Ervaringen & Discussie"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Koning-Admiraal schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 13:56:
Wel.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lztp8kK4pj4HdvGjruwkbU1kK6I=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/rP42QJv0ZFgezadXGjQgDvqQ.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2G-MMio1IZ0vkQwVRAR-IBvkjQE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/bWQ10BNEY7otE5PkTkxJcPw8.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning-Admiraal

Koning-Admiraal

De commandant!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bing69
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16:54
Als alternatief wallet (zonder magneet) kwam ik deze tegen: https://www.amazon.de/-/n...12-4adb-82c2-b8ee11fc3acc

Bing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning-Admiraal

Koning-Admiraal

De commandant!

Ziet er wel oké uit. Had van mij ook gewoon op de achterkant kunnen blijven. Maar storend is het nu ook weer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iemand de 3-in-1 MagSafe draadloze lader al ergens te koop gezien toevallig?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OlZfOn1fmrwGxhJxhYkpZDvnng8=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/CjC4yknri4ZkMvSbkNt7F1A3.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Koning-Admiraal schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 14:07:
[...]

Ziet er wel oké uit. Had van mij ook gewoon op de achterkant kunnen blijven. Maar storend is het nu ook weer niet.
Ik vond het in het echt best heftig maar is wel iets wat heel snel went denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiimbo1991
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10-08 18:48
Vind dat ding echt afschuwelijk. :/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grin

Grin

Ride si sapis.

Nee, is ook nog niet te koop. Komt pas eind dit jaar beschikbaar. Zit daar echt op te wachten, lijkt me een ideaal ding!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 17:50
[...]

Pfoh wat een ongekend lelijke case zo met die ring.

Zo zie je toch dat apple echt alles verkocht krijgt en mensen zelfs hip gaan doen door deze case te kopen zodat mensen om hun heen zeker weten dat het een 12 is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jannis
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-09 19:48
Koning-Admiraal schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 14:07:
[...]

Vind het ook meevallen inderdaad, verbaast me ook eigenlijk wel hoeveel 'ophef' hier over is. Tenzij ik er actief op let valt het me amper op, op mijn Pacific Blue 12 Pro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaffy
  • Registratie: April 2012
  • Niet online

Shaffy

We zullen doorgaan

Tiimbo1991 schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 14:34:
[...]

Heeft wel iets 'poenigs' haha. Alhoewel, als je nu zo'n superstrak zwart-wit interieur hebt, lijkt het me wel wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dkawa
  • Laatst online: 18:42
Vind dat echt heel lelijk.

Heb een iPhone 11 pro uit de US en die is helemaal clean.. Vind het echt niet nodig om al die markeringen erop te hebben

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Grin

Grin

Ride si sapis.

schumi1986 schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 14:41:
[...]

Zo zie je toch dat apple echt alles verkocht krijgt en mensen zelfs hip gaan doen door deze case te kopen zodat mensen om hun heen zeker weten dat het een 12 is.
Que?
Het is een telefoon hè, van ongeveer 1200 euro. Dat. Gaat. Echt. Helemaal. Nergens. Over.
Elke (broke ass) student hier loopt met zo'n ding (X, XR, XS, 11, 12); boeiend.

Dus dat jij deze case koppelt met: 'hip gaan doen door deze case te kopen zodat mensen om hun heen zeker weten dat het een 12 is.'. Zegt meer over jou dan over personen die deze case gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Grin schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 14:48:
[...]

Que?
Het is een telefoon hè, van ongeveer 1200 euro. Dat. Gaat. Echt. Helemaal. Nergens. Over.
Elke (broke ass) student hier loopt met zo'n ding (X, XR, XS, 11, 12); boeiend.

Dus dat jij deze case koppelt met: 'hip gaan doen door deze case te kopen zodat mensen om hun heen zeker weten dat het een 12 is.'. Zegt meer over jou dan over personen die deze case gebruiken.
En het is sowieso een heel anders design dan de voorgangers dus die case heb je daar sowieso niet voor nodig :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BurrowedLurker
  • Laatst online: 19-08 16:08
Blijkbaar heeft de Mini dezelfde UI als de X/11 Pro maar dan gewoon scaled-down. Het heeft dus niet, in tegenstelling tot de 12, zijn eigen resolutie die het native renderd. (https://uxdesign.cc/iphone-12-vs-designers-ca8bac776dad)

Ik maak me hier wel zorgen om. Dat zou betekenen dat een knopje op de Mini niet hetzelfde formaat is als op de 12, maar echt een stuk kleiner omdat het geschaald is. Ik hoopte er eigenlijk op dat de mini een eigen resolutie zou hebben en dat alles op ‘normaal formaat’ gerenderd zou worden.

Op de iPad Mini doen ze precies hetzelfde, die gebruikt ook het formaat van de ‘normale’ iPad maar dan scaled down. Ik vind dat op de iPad Mini echt absoluut niet fijn, alles ziet er daar ‘te klein’ op uit - het ziet er niet goed uit maar belangrijker nog knoppen zijn soms echt lastig te drukken omdat ze simpelweg een slag kleiner zijn dan ze behoren te zijn.

Ik maak me nu wel zorgen dat het op de iPhone Mini nog opvallender is omdat je dan *en* kleinere knoppen hebt *en* een vrij klein scherm.

Echt balen dat het nog 3 weken wachten is totdat de reviews uitkomen en we pas zeker weten of dit wel of geen probleem gaat zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GertJan2012
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 08:20
BurrowedLurker schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 15:08:
Blijkbaar heeft de Mini dezelfde UI als de X/11 Pro maar dan gewoon scaled-down. Het heeft dus niet, in tegenstelling tot de 12, zijn eigen resolutie die het native renderd. (https://uxdesign.cc/iphone-12-vs-designers-ca8bac776dad)

Ik maak me hier wel zorgen om.
Dude , “zorgen” maken is in deze context misschien toch niet het juiste woord. Er zijn momenteel belangrijkere dingen in de wereld om je zorgen over te maken i.p.v. de grootte van de knopjes op je telefoon. Begrijp mij niet verkeerd we zijn hier allemaal tweakers , maar dit is misschien een beetje overdreven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
GertJan2012 schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 15:21:
[...]

Dude , “zorgen” maken is in deze context misschien toch niet het juiste woord. Er zijn momenteel belangrijkere dingen in de wereld om je zorgen over te maken i.p.v. de grootte van de knopjes op je telefoon. Begrijp mij niet verkeerd we zijn hier allemaal tweakers , maar dit is misschien een beetje overdreven.
Ik denk dat jij het woord 'zorgen' anders interpreteert dan hij aangeeft. Niet druk om maken, zoals gezegd zijn er momenteel belangrijkere dingen in de wereld. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Precies wat ik ervaar, komende vanaf een iPhone 11 Pro. Alles is groter geschaald. Had liever gezien dat er meer ruimte tussen was gekomen. Erg jammer.

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• CopyCatz
  • Registratie: September 2000
  • Nu online
GertJan2012 schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 15:21:
[...]

Doe ff niet zo dramatisch zeg. Heel tweakers draait om mensen met teveel geld en voornamelijk 1st world problems. Ik kom hier graag om te vergeten dat 40% van de mensen in de westerse wereld gewoon te dom is voor woorden, zich laat manipuleren door een algoritme en daardoor kennelijk graag achter racistische narcisten aanloopt. Dat gaan we hier echt niet oplossen, dus laat ons hier lekker discussieren en ons "zorgen maken" over techniek.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Dbliydd2LTJvFEUvLE_7wkKaopc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/dXJ7rJD1lMfEBG8vqyCkxS44.jpg?f=fotoalbum_large

Even een wandelingetje gemaakt voor wat foto's. Alhoewel ik de iPhone 11 Pro er niet naast heb, is het zeker een marginale verbetering. Blij mee!

Helaas is de foto hier niet zo mooi als in het echt, comprimeren van Tweakers, zonde.

[ Voor 107% gewijzigd door THE_BASE op 25-10-2020 15:33 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CopyCatz
  • Registratie: September 2000
  • Nu online
THE_BASE schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 15:28:
Even een wandelingetje gemaakt voor wat foto's. Alhoewel ik de iPhone 11 Pro er niet naast heb, is het zeker een marginale verbetering. Blij mee!

Helaas is de foto hier niet zo mooi als in het echt, comprimeren van Tweakers, zonde.
Ondanks dat er momenteel belangrijkere dingen in de wereld zijn om je zorgen over te maken vind ik dit toch een hele mooie foto! :+ Oh hij is al weer weg :(

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Shaffy
  • Registratie: April 2012
  • Niet online

Shaffy

We zullen doorgaan

THE_BASE schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 15:28:

Nice! Kijk hoe die mug (boven, rechts van het midden) er scherp opstaat :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GertJan2012
CopyCatz schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 15:30:
[...]

Ondanks dat er momenteel belangrijkere dingen in de wereld zijn om je zorgen over te maken vind ik dit toch een hele mooie foto! :+ Oh hij is al weer weg :(
We hoeven het niet met elkaar eens te zijn, maar deze post tovert dan wel weer een glimlach op mn gezicht ! ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Zware Unit
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 31-08 10:48
Lekker begin van de iPhone 12 Pro....

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4ILD70jopEocOFxwYc8oTrSyU7A=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/7B29GeT8wIG2tHpoLrXmRocZ.jpg?f=fotoalbum_large

... all gonna wonder how you ever thought you could live so large and leave so little for the rest of us...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
[...]

Alweer weg, probeerde wat te scalen, maar beter dan dit wordt het helaas niet. Al met al een goed gelukte foto!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 18:07
Ah, dat is balen. Gewoon van internet gehaald of is dit jouw eigen toestel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 17:50
Grin schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 14:48:
[...]

Ik zou namelijk niet weten waarom je anders deze case zou kopen?

Of je moet echt he-Le-maal weg zijn van die magnetische lader van ze.

Apple heeft met de 12 echt een mooi design maar deze case gaat echt niemand kopen omdat het zo mooi combineert met de telefoon.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AJM
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14-09 21:22

AJM

Vandaag voor het eerst 5G van KPN getest (omgeving Amersfoort). Voor de geïnteresseerden hierbij de speedtestresultaten:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sH72swU9AJvM8ezNqrQl61y9TZs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/gEwoUI9bY0oq6aG0SwNBx0dn.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cC59AdRtsMhaIURnlgxsum6wEDg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/hxRxI5DhKKhyKUTMY03gX1BE.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Grin schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 14:37:
[...]

Nee, is ook nog niet te koop. Komt pas eind dit jaar beschikbaar. Zit daar echt op te wachten, lijkt me een ideaal ding!
Ooh shit even wachten dan nog.

Ja mij dus ook. Precies wat ik nodig heb op mijn nachtkastje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tiimbo1991 schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 14:34:
[...]

Nou dan vooral niet kopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Ik maak me zorgen dat niet iedereen deze foto op zijn originele kwaliteit kan zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steven030
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 22-08 09:59
schumi1986 schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 15:46:
[...]

Ik zou namelijk niet weten waarom je anders deze case zou kopen?

Of je moet echt he-Le-maal weg zijn van die magnetische lader van ze.

Apple heeft met de 12 echt een mooi design maar deze case gaat echt niemand kopen omdat het zo mooi combineert met de telefoon.
Is het niet zo dat de witte banen functioneel zijn in plaats van voor de sier? Daarnaast ieder zijn eigen smaak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maikel7
  • Registratie: September 2003
Sinds vrijdag de iPhone 12 Pro. Kom van de X. Merk dat de helderheid van de X hoger is dan die van de 12 Pro, naast elkaar heeft de X een hogere helderheid en zijn daardoor de kleuren mooier wat mij betreft.
Meer mensen deze ervaring?

Snelheid is wel een vooruitgang en de blauwe kleur op de achterkant is erg mooi, de glimmende zijkanten zijn echter verschrikkelijk voor vingerafdrukken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk2015
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 13:22

Luuk2015

Vires in numeris

maikel7 schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 16:18:
Sinds vrijdag de iPhone 12 Pro. Kom van de X. Merk dat de helderheid van de X hoger is dan die van de 12 Pro, naast elkaar heeft de X een hogere helderheid en zijn daardoor de kleuren mooier wat mij betreft.
Meer mensen deze ervaring?
Dat is wel vreemd, de iPhone X heeft een maximale helderheid van 625nits.
De 12 Pro op normaal gebruik max. 800nits en met HDR content max. 1200nits.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Luuk2015 schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 16:24:
[...]

De 12 Pro op normaal gebruik 800nits en met HDR content 1200nits.
Inderdaad. Ik kan de iPhone 12 Pro bijna als zaklamp gebruiken, zonder de flitser in te zetten. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azmodann
  • Registratie: September 2016
  • Nu online
De iphone 12 pro met het siliconen hoesje van Apple voelt echt zeer goed aan.
Alleen mis ik toch het grote scherm van de 11 pro max.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 17:33
Azmodann schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 16:43:
De iphone 12 pro met het siliconen hoesje van Apple voelt echt zeer goed aan.
Alleen mis ik toch het grote scherm van de 11 pro max.
Waarom dan nu niet voor de Max gegaan?

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• maikel7
  • Registratie: September 2003
Luuk2015 schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 16:24:
[...]

De 12 Pro op normaal gebruik max. 800nits en met HDR content max. 1200nits.
Ben er achter waardoor dit komt. Op andere forums zag ik hetzelfde "probleem". De oplossing is via instellingen --> toegankelijkheid --> weergave en tekstgrootte --> pas automatisch aan uitzetten.

Als dat uitgeschakeld is dan is de 12 Pro helderder dan de X. Gelukkig was al bang dat ik misschien een minder goed panel had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azmodann
  • Registratie: September 2016
  • Nu online
carpebios schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 16:48:
[...]

Waarom dan nu niet voor de Max gegaan?
Ik was van plan om voor de max te gaan, maar kon niet zolang wachten. >:)
Dus 6nov zit deze klaar om de max te bestellen.
Dan gebruik ik de gewone pro als 2e toestel of als reserve.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 17:33
Bij sommige gaat de directe behoeftebevredigingen fase niet zomaar over zullen we maar zeggen 😂

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alekz87
Azmodann schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 16:51:
[...]

Ik was van plan om voor de max te gaan, maar kon niet zolang wachten. >:)
Dus 6nov zit deze klaar om de max te bestellen.
Dan gebruik ik de gewone pro als 2e toestel of als reserve.
Ik bemoei mij niet vaak met aankoopgedrag van anderen, maar dit voelt toch wel heel erg als zonde van je geld. Uiteraard moet een ieder het zelf weten natuurlijk ;). Apple is iig de lachende derde

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grin

Grin

Ride si sapis.

Steven030 schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 16:11:
[...]

Is het niet zo dat de witte banen functioneel zijn in plaats van voor de sier? Daarnaast ieder zijn eigen smaak
Dat idd.
Kijk, Apple zal er geen Red Dot Design Award mee winnen. Granted. Maar er is nu nog niks anders te koop van Apple behalve deze siliconen cases. En die met een kleurtje vind ik gewoon niet mooi. Nogmaals, grote kans dat ik naar een leren hoesje ga wanneer deze beschikbaar komen in november. Maar ik kan tot die tijd niet zonder hoesje, da's gewoon niet mijn ding. Tot die tijd volstaat deze transparante case prima.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Alekz87 schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 16:58:
[...]

Ik bemoei mij niet vaak met aankoopgedrag van anderen, maar dit voelt toch wel heel erg als zonde van je geld. Uiteraard moet een ieder het zelf weten natuurlijk ;). Apple is iig de lachende derde
Gewoon aandelen Apple kopen. :P Dan is het leuk meelezen (en verzacht ook de pijn als je zelf je portemonnee weer omkeert voor Apple producten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKerremenke
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 18:42
Grin schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 17:29:
[...]

Dat idd.
Kijk, Apple zal er geen Red Dot Design Award mee winnen. Granted. Maar er is nu nog niks anders te koop van Apple behalve deze siliconen cases. En die met een kleurtje vind ik gewoon niet mooi. Nogmaals, grote kans dat ik naar een leren hoesje ga wanneer deze beschikbaar komen in november. Maar ik kan tot die tijd niet zonder hoesje, da's gewoon niet mijn ding. Tot die tijd volstaat deze transparante case prima.
Amen. Hier precies hetzelfde. Nu even een goedkope transparante hoes van Amazon. Link is hier vaker voorbij gekomen. Straks komt er wel een leather case. Alhoewel nu die siliconen plum (pruimen paars) ook interessant eruit ziet.

Daarnaast zoek ik nog een stevig hoesje voor bij het werk. Maar zoek nu wel alles specifiek op MagSafe compatible. Ondersteunend dmv magneten is nog beter.

iPad 12.9 Pro 2021  iPhone 15 Pro Natural Titanium  Apple Watch Ultra 2 Black  Apple TV 4K HDR & 4K & HD  HomePods & HomePods Mini’s  AirPods Max & Pro  MagSafe  HomeKit  CarPlay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ri0ta
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 13-08 18:20
Voor de eigenaren die de 12 al gebruiken: wat vinden jullie tot zover van de accuduur? Ik lees hier toch wat verontrustende berichten over. Bijv gebruikers die de netwerk settings aanpassen naar 4g only, omdat 5g nogal wat schijnt te verbruiken.

Tuurlijk zal het in de loop van de tijd beter worden na wat optimalisaties etc, maar ik wil graag met de 12 een "normale" dag, goed doorkomen, zonder om 18u al te moeten laden.

Zijn jullie tevreden tot zover?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nennie
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08:42
ri0ta schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 18:09:
Voor de eigenaren die de 12 al gebruiken: wat vinden jullie tot zover van de accuduur? Ik lees hier toch wat verontrustende berichten over. Bijv gebruikers die de netwerk settings aanpassen naar 4g only, omdat 5g nogal wat schijnt te verbruiken.

Tuurlijk zal het in de loop van de tijd beter worden na wat optimalisaties etc, maar ik wil graag met de 12 een "normale" dag, goed doorkomen, zonder om 18u al te moeten laden.

Stond vanmorgen om 7:30 op met mijn iphone 12pro en heb nu nog 78 procent over

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311
  • Laatst online: 15:38

pdavie2311

Live life to the fullest..

Ik ook rond die tijd en heb 70% over met mijn 12 Pro! Beter dan mijn 11 Pro! Niks mis mee!

“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• joblamie
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
Vermeld dan op zijn minst je schermtijd erbij. Alleen een percentage zegt echt helemaal niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
Vandaag 4u 4min schermtijd en 54% batterij over
iPhone 12 Pro

[ Voor 13% gewijzigd door Jaymone op 25-10-2020 18:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Robijno
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 31-03 19:19
iPhone 12 pro om 08.00 van de lader en met 2.5 uur screen-on-time + ruim 45 min. Bellen, nu nog 74% over..

Doet het beter dan mijn oudere Note 20 ultra.

[ Voor 6% gewijzigd door 038Robijno op 25-10-2020 18:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
joblamie schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 18:26:
Vermeld dan op zijn minst je schermtijd erbij. Alleen een percentage zegt echt helemaal niets.
Degene die de vraagt stelt is zelf ook niet helemaal duidelijk wat hij/zij met het toestel doet. Daarom is een vraag stellen als deze vrijwel nutteloos. Als ik 3 uur lang een zeer zware game speel is dit heel anders dan 3 uur darkmode Reddit lezen

[ Voor 11% gewijzigd door Alekz87 op 25-10-2020 18:45 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GertJan2012

Misschien helpt dit filmpje een beetje bij het vormen van een beeld:

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
Ultra wide én Night Mode (wat voorheen niet kon met de 11 Pro)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dymHIYU564HIQhyzzE_OwLIMTWc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/nxqzXnwT6s8DbXSpYFxKNcwY.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zware Unit
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 31-08 10:48
Dennisweb schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 15:39:
[...]

Ah, dat is balen. Gewoon van internet gehaald of is dit jouw eigen toestel?
Helaas is deze van mij. Vandaag opgehaald bij Apple Amsterdam.

... all gonna wonder how you ever thought you could live so large and leave so little for the rest of us...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
Zware Unit schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 18:48:
[...]

Helaas is deze van mij. Vandaag opgehaald bij Apple Amsterdam.
Balen! Gelukkig hebben ze meestal wel wat toestellen reserve liggen voor het geval dat...

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Gunth
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 14-09 23:10
Mooie test hier
YouTube: iPhone 12 Pro vs 11 Pro vs XS SPEED Test! A14 Bionic DELIVERS!
Ziet je ook dat de 6GB ram geheugen eindelijk geen herstarts van apps heeft

iPhone 15 pro max nat tita|tv4 64|Airpods pro|airpods pro2|AW 6 grey| iPad Air 2020 blue| homepod mini grey|Airpods max blauw|Samsung s23 ultra green 512|Google pixel 7|

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 038Robijno
Ook ik heb last van de lensflare..Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bLp4TEyFIyXbpnfZKJOLLyYxH7M=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/fzEAbYoCMCn7YPflOKGNAm1B.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 255% gewijzigd door 038Robijno op 25-10-2020 19:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Apple geeft zelf 2 uur minder op tov de 11 Pro.
Een uurtje minder is dus prima :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TZC-T1-FX
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 16:14
Mijn iPhone 12 komt morgen binnen, ik heb echter een vraag. De iPhone 11 en iPhone 12 hebben beiden een 6,1" scherm. Kan je dan een screenprotector welke voor de iPhone 11 gemaakt is ook gewoon gebruiken voor de iPhone 12? Heb nog wat screenprotectors liggen voor de iPhone 11 namelijk. Heeft iemand hier ervaring mee? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gilles_DW
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 17-01-2021
Dennisweb schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 18:55:
[...]

Balen! Gelukkig hebben ze meestal wel wat toestellen reserve liggen voor het geval dat...
Ruilen ze die direct? (ik hoop het toch allesinds)
Vroeger toch vaker gehoord dat ze die dan gaan nakijken om te maken of opsturen alvorens een nieuwe te geven?
Als het zo is kan je wel de muren oplopen |:(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hk12nl

Om 07.00 uur van de lader gehaald, 2 uur en 20 minuten gebruikt tm nu (12 uur later). Ik zit nu op 64%. Ben zeer tevreden. Had namelijk hiervoor de X en die zat nu toch wel rond de 30 a 40% denk ik.

Het eea is natuurlijk afhankelijk wat je er zelf mee doet en of je dan zelf tevreden bent met de accuduur.

©2004

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hk12nl
TZC-T1-FX schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 19:05:
Mijn iPhone 12 komt morgen binnen, ik heb echter een vraag. De iPhone 11 en iPhone 12 hebben beiden een 6,1" scherm. Kan je dan een screenprotector welke voor de iPhone 11 gemaakt is ook gewoon gebruiken voor de iPhone 12? Heb nog wat screenprotectors liggen voor de iPhone 11 namelijk. Heeft iemand hier ervaring mee? :)
De iPhone 11 is in totaal groter maar wellicht dat het nog afhankelijk is van wat voor screenprotector je hebt aangezien sommige niet helemaal tot de rand lopen.

[ Voor 4% gewijzigd door hk12nl op 25-10-2020 19:10 ]

©2004

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gunth
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 14-09 23:10
The verge vermeld dit in hun review.
Gaat wel over video, vanaf 12,45

iPhone 15 pro max nat tita|tv4 64|Airpods pro|airpods pro2|AW 6 grey| iPad Air 2020 blue| homepod mini grey|Airpods max blauw|Samsung s23 ultra green 512|Google pixel 7|

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• bolleh
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-09 21:04
Past goed bij het behang zullen we maar zeggen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GertJan2012
Geert1976 schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 18:48:

[Afbeelding]
Haarlem?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 038Robijno
Gunth schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 19:22:
[...]

The verge vermeld dit in hun review.
Gaat wel over video, vanaf 12,45
Dus deze terug sturen en een andere 12 pro nemen heeft geen zin lijkt me.. iedere 12 pro blijkt dit te hebben.
Wel erg lelijk zeg.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

038Robijno schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 19:27:
[...]

Dus deze terug sturen en een andere 12 pro nemen heeft geen zin lijkt me.. iedere 12 pro blijkt dit te hebben.
Wel erg lelijk zeg.
De voorganger ook dus eigenlijk is het niets nieuws :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
Gilles_DW schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 19:08:
[...]

Ruilen ze die direct? (ik hoop het toch allesinds)
Vroeger toch vaker gehoord dat ze die dan gaan nakijken om te maken of opsturen alvorens een nieuwe te geven?
Als het zo is kan je wel de muren oplopen |:(
Gezien het een DOA is, lijkt het me dat ze gewoon een nieuwe geven. Ik heb nog nooit meegemaakt in de Apple Store dat ze bij een DOA ‘m eerst ter reparatie op gaan sturen.

Sterker nog, ik heb vrij veel iPhones in een tijdsbestek van een uurtje omgewisseld zien worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deBennie
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 11:59
He maar dit vind ik wel een dingetje. Die mini moet geen consessie-model worden wat dit betreft. Ik ben enthousiast over de compacte afmetingen (want ik vind mn huidige X net te groot en te zwaar) plus dat dit model een oled scherm heeft, maar de OS experience moet wel top blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
Wel gaaf hoe je met de LiDAR sensor lengte van iemand kan meten, werkt best nauwkeurig

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• bikabob
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 09-02-2021
Jaymone schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 20:17:
Wel gaaf hoe je met de LiDAR sensor lengte van iemand kan meten, werkt best nauwkeurig
van "iemand" >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
Van het iemand idd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk2015

Luuk2015

Vires in numeris

Zijn er hier al mensen die de nieuwe iPhones al bij de Mediamarkt hebben zien liggen?
Ik wil morgen eens kijken of ik de telefoons even in het echt kan zien, twijfel namelijk behoorlijk tussen graphite en blue van de Pro modellen.
De Apple Store in Haarlem bij mij in de buurt werkt ook misschien, alleen zag ik er een paar weken geleden een enorm lange rij staan. Hebben jullie hier ervaring mee? Sta je lang in de rij als je alleen even wilt kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[Afbeelding]
Mm niet echt best helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk2015

Luuk2015

Vires in numeris

[Afbeelding]
Ultra wide i.c.m. met weinig licht blijft lastig.
Ben erg benieuwd hoe die foto eruit zou zien d.m.v de standaard lens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordman
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 14-09 18:51

Fordman

Fordman

Wellicht interessant, vergelijking van de grote van de iPhone 12 mini ten opzichte van de 8 en 8 plus

YouTube: iPhone 12 Mini Size vs iPhone 8

The One And Only

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Johan Bogle
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 16:55
Luuk2015 schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 20:32:
[...]

Ultra wide i.c.m. met weinig licht blijft lastig.
Ben erg benieuwd hoe die foto eruit zou zien d.m.v de standaard lens.
Geen mooie foto, maar je moet het zo zien: voorheen was de foto helemaal niet mogelijk geweest en nu krijg je in ieder geval nog een foto. Het blijft een mini cameraatje he? Mensen verwachten tegen de zon in te kunnen fotograferen, wide in het donker etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk2015

Luuk2015

Vires in numeris

Johan Bogle schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 20:40:
[...]

Geen mooie foto, maar je moet het zo zien: voorheen was de foto helemaal niet mogelijk geweest en nu krijg je in ieder geval nog een foto. Het blijft een mini cameraatje he? Mensen verwachten tegen de zon in te kunnen fotograferen, wide in het donker etc
Ja dat is waar ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MartijnMartijn
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17:52
Luuk2015 schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 20:24:
Zijn er hier al mensen die de nieuwe iPhones al bij de Mediamarkt hebben zien liggen?
Ik wil morgen eens kijken of ik de telefoons even in het echt kan zien, twijfel namelijk behoorlijk tussen graphite en blue van de Pro modellen.
De Apple Store in Haarlem bij mij in de buurt werkt ook misschien, alleen zag ik er een paar weken geleden een enorm lange rij staan. Hebben jullie hier ervaring mee? Sta je lang in de rij als je alleen even wilt kijken?
Vandaag in Hengelo waren ze als demo model opgesteld. Dus dan zullen ze in het westen ook wel opgesteld zijn;).

.
De iPhone 12 (Pro) even vast gehad. Was nog niet overtuigd ten opzichte van mijn 11 Pro. Het design is echt een beetje log (om vast te houden).
Pagina: 1 ... 23 ... 75 Laatste