[Keynote] "Hi, Speed" 13 oktober 2020 19:00

Pagina: 1 ... 3 ... 18 Laatste
Acties:
  • 37.996 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Alekz87 schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 18:00:
[...]

Als dit t wordt....instant buy
Ja ziet er goed uit.

Gerucht ging al even dat Pro modellen een “zeer kleine” bezel krijgen en non pro de bezel van nu de pro. Dus ben benieuwd.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23:02

JB

Cédric roelt!

Donstil schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 18:21:
[...]

Ja ziet er goed uit.

Gerucht ging al even dat Pro modellen een “zeer kleine” bezel krijgen en non pro de bezel van nu de pro. Dus ben benieuwd.
Nog meer twijfel :(

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Naafkap
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 19:44
Alekz87 schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 18:00:
[...]

Als dit t wordt....instant buy
Idem. Wat een prachtig design.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tartarus
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 11-09 06:42
En juist daarom heb ik destijds besloten om voor de Plus te gaan destijds. Want die had twee camera’s achterop, in plaats van 1. Dus beter.
Nu schijnt Apple waarschijnlijk terug te grijpen naar die traditie en krijgt de Pro Max iets betere specs, al dan niet verwaarloosbaar. Dus ook ik zal de traditie voortzetten door te kiezen voor de mooiste, grootste, goeiste iPhone van 2020

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• rimave
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:22
Tartarus schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 19:22:
En juist daarom heb ik destijds besloten om voor de Plus te gaan destijds. Want die had twee camera’s achterop, in plaats van 1. Dus beter.
Nu schijnt Apple waarschijnlijk terug te grijpen naar die traditie en krijgt de Pro Max iets betere specs, al dan niet verwaarloosbaar. Dus ook ik zal de traditie voortzetten door te kiezen voor de mooiste, grootste, goeiste iPhone van 2020
Het optimisme bij jou druipt er wel vanaf. Werk je bij Apple? :+
Ik zou eerst maar eens afwachten wat er komt en dan pas beslissen.

Je hebt thuis zeker ook een 90 inch LED tv en woont in een kasteel met een Hummer op de oprit?
Je zegt zelf dat groter immers beter is.

Sorry, kon het niet laten. Ik krijg de kriebels van dit soort opmerkingen dat het duurste en het grootste het beste is.

The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• de Foarsitter
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 13-09 08:55
Donstil schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 17:18:
Bezels uit die MacRumours mock-up zijn wel gaaf trouwens.

[Afbeelding]
Instant buy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tartarus
rimave schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 19:46:
[...]

Je hebt thuis zeker ook een 90 inch LED tv en woont in een kasteel met een Hummer op de oprit?

Sorry, kon het niet laten. Ik krijg de kriebels van dit soort opmerkingen dat het duurste en het grootste het beste is.
Op papier lijkt het er op dat de 2020 Pro Max inderdaad iets betere specs gaat krijgen. Dat is toch een gegeven en niet een rumor?
Ik wens je nog vele kriebels toe, als dat zo gemakkelijk gaat bij jou.
Take it with a korreltje zout.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pdavie2311
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 14-09 11:43

pdavie2311

Live life to the fullest..

Donstil schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 17:18:
Bezels uit die MacRumours mock-up zijn wel gaaf trouwens.

[Afbeelding]
Gelijk kopen die hap!

“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Tartarus schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 19:54:
[...]

Op papier lijkt het er op dat de 2020 Pro Max inderdaad iets betere specs gaat krijgen. Dat is toch een gegeven en niet een rumor?
Ik wens je nog vele kriebels toe, als dat zo gemakkelijk gaat bij jou.
Take it with a korreltje zout.
Niets is een gegeven tot dinsdag natuurlijk :)
Maar das alleen maar leuker joh.

[ Voor 5% gewijzigd door Donstil op 09-10-2020 20:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
rimave schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 19:46:
[...]

Nou ik woon niet in een kasteel, heb ook geen Hummer (wel eens gereden, was een drama), maar wel een 85” tv, dus laat de Keynote in 4K maar doorkomen :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tartarus
Donstil schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 20:10:
Niets is een gegeven tot dinsdag natuurlijk :)
Maar das alleen maar leuker joh.
Partially true.
Alleen al door de grotere formaat heeft de grotere iPhone, historisch gezien, een veel betere batterijduur.
Apple zal Apple niet zijn als ze die traditie niet doorzetten. Maar ja, laten we inderdaad wachten tot as dinsdag.

Ps: Ik heb de LG 55UK6400PLF en een BTWIN MTB 8)7

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pdavie2311
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 14-09 11:43

pdavie2311

Live life to the fullest..

Dan tel ik niet mee met mijn 65 inch OLED zeker..;-)

“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
pdavie2311 schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 20:25:
Dan tel ik niet mee met mijn 65 inch OLED zeker..;-)
Nou wees blij dat je dan geen kasteel hoeft!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SirLenncelot
  • Registratie: September 2010
  • Niet online
Ik denk dat ik @rimave wel een beetje snap. Sommige reacties doen - n.a.v. het gerucht over de specs - voorkomen alsof de cam van de 12 pro heel slecht zou zijn. Alleen maar omdat de Pro Max een andere telelens heeft. Dat hoeft natuurlijk niet zo te zijn.

Rijd zo veel of weinig, zo lang of zo kort als je wilt, maar rijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tartarus
SirLenncelot schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 22:58:
Ik denk dat ik @rimave wel een beetje snap. Sommige reacties doen - n.a.v. het gerucht over de specs - voorkomen alsof de cam van de 12 pro heel slecht zou zijn. Alleen maar omdat de Pro Max een andere telelens heeft. Dat hoeft natuurlijk niet zo te zijn.
Ik hoop dat je hiermee niet op mijn reactie doelt. Want ik heb alleen maar aangegeven dat de grotere iPhones doorgaans iets beter zijn. Daarmee bedoel ik zeker niet dat andere iPhones slecht zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Het gerucht gaat ook niet dat de 12 pro camera slecht is, het gerucht gaat nu dat de 12 pro camera op papier slechter is dan die van de Max. Of dat relevant wordt moet nog blijken natuurlijk.

Voor mij persoonlijk is de camera een belangrijke feature, nu was ik niet in de race voor een normale pro maar ik zou zeker twijfelen als ik dat wel was.

[ Voor 29% gewijzigd door Donstil op 09-10-2020 23:28 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tartarus
Het lijkt wel alsof sommigen niet kunnen bevatten dat mensen de grotere iPhones kopen zonder reden.
Ik zag hier enkele keren games en media genoemd worden, maar ik doe geen van beide.
Ik koop het puur omdat ik de grotere scherm fijner vind, in alle opzichten.
Mocht de 2020 Pro Max uiteindelijk een iota beter zijn, dan is dat mooi meegenomen. Anders is het ook niet erg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Tartarus schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 23:34:
Het lijkt wel alsof sommigen niet kunnen bevatten dat mensen de grotere iPhones kopen zonder reden.
Ik zag hier enkele keren games en media genoemd worden, maar ik doe geen van beide.
Mocht de 2020 Pro Max uiteindelijk een iota beter zijn, dan is dat mooi meegenomen. Anders is het ook niet erg.
Voor mij ook geen twijfel om weer voor een Max te gaan, sterker nog als Apple sinds zegt “hoi hier is de Galaxy Fold 2 maar dan met iOS” dan sta ik vooraan. Hoe groter hoe beter.

Heb sinds de 6 nu elk jaar het grotere model met als uitzondering natuurlijk het jaar van de X, en dat voelde een heel jaar lang klein en onhandig.

(Ik ben overigens net geen 2m en heb ook dito grote handen, dus iets is al snel fragiel)

[ Voor 6% gewijzigd door Donstil op 09-10-2020 23:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpicyRamen
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 14-09 09:22
Donstil schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 23:27:
Het gerucht gaat ook niet dat de 12 pro camera slecht is, het gerucht gaat nu dat de 12 pro camera op papier slechter is dan die van de Max. Of dat relevant wordt moet nog blijken natuurlijk.

Voor mij persoonlijk is de camera een belangrijke feature, nu was ik niet in de race voor een normale pro maar ik zou zeker twijfelen als ik dat wel was.
Weet jij misschien hoe de camera van de standaard 12 is tegenover de 11 pro? ik ben nog aan het twijfelen tussen die twee en de camera is een belangrijk element.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SirLenncelot
  • Niet online
Tartarus schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 23:25:
[...]

Ik hoop dat je hiermee niet op mijn reactie doelt. Want ik heb alleen maar aangegeven dat de grotere iPhones doorgaans iets beter zijn. Daarmee bedoel ik zeker niet dat andere iPhones slecht zijn.
Nee hoor, ik bedoelde jou absoluut niet. Er kunnen natuurlijk voor iedereen zat redenen zijn om voor een bepaald model te kiezen. Maar kern moet volgens mij wel zijn dat je het leuk vind. Op de vorige pagina las ik mensen die "baalden" dat ze de grotere iPhone moesten kopen.

Stel de camera tussen de Pro en Max was gelijk geweest, dan had iemand wellicht voor de Pro gekozen zonder teleurgesteld te zijn dat de camera een andere sensor had. Nu zit er een grotere sensor op de Max en lees ik dat sommigen dan balen dat ze voor de Max moeten gaan omdat ze anders een inferieur product zouden kopen. Dat vind ik gewoon een kromme redenering.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SirLenncelot
  • Niet online
SpicyRamen schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 23:39:
[...]

Weet jij misschien hoe de camera van de standaard 12 is tegenover de 11 pro? ik ben nog aan het twijfelen tussen die twee en de camera is een belangrijk element.
Je weet dat deze toestellen nog uit moeten komen toch?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
SpicyRamen schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 23:39:
[...]

Nee dat weten we nog niet helaas, al verwacht ik persoonlijk wel dat de 12 camera beter is dan die van de 11 pro. Als je zonder tele lens kan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tartarus
SirLenncelot schreef op zaterdag 10 oktober 2020 @ 00:04:
Nu zit er een grotere sensor op de Max en lees ik dat sommigen dan balen dat ze voor de Max moeten gaan omdat ze anders een inferieur product zouden kopen. Dat vind ik gewoon een kromme redenering.
Ik denk dat als de telefoons eenmaal uit zijn, dat je in de praktijk amper hinder zal ondervinden dat de niet-Max iPhone Pro een iets ander lens heeft.
Ik ben van mening dat de toegevoegde waarde van de sensor bij dagelijks gebruik uiteindelijk te bagatelliseren valt.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• rimave
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:22
Donstil schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 23:37:
[...]

Voor mij ook geen twijfel om weer voor een Max te gaan, sterker nog als Apple sinds zegt “hoi hier is de Galaxy Fold 2 maar dan met iOS” dan sta ik vooraan. Hoe groter hoe beter.

Heb sinds de 6 nu elk jaar het grotere model met als uitzondering natuurlijk het jaar van de X, en dat voelde een heel jaar lang klein en onhandig.

(Ik ben overigens net geen 2m en heb ook dito grote handen, dus iets is al snel fragiel)
Toch gaat het er op een gegeven moment raar uitzien als je ermee belt:

Afbeeldingslocatie: https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/e1e0f5a152c5042b72190f9e9746b50b-1024-80.jpg

En je moet wel erg grote zakken hebben in je broek.

The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tartarus
rimave schreef op zaterdag 10 oktober 2020 @ 00:32:
[...]

[Afbeelding]

Die heb ik. En als ik zit, zit de iPhone niet in mijn zak maar op tafel of ergens anders.

En serieus, niemand kijkt meer op van met welk formaat telefoon je tegenwoordig tegen je hoofd houdt. Al was dat wel, dan interesseert hun mening mij voor geen zak.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Dennisweb
  • Laatst online: 00:24
Tartarus schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 23:34:
Dit. Ik koop al sinds de iPhone 6 Plus de grootste variant qua scherm. Dat vind ik gewoon prettig. Ik ben helemaal geen gamer.

Het grotere scherm is wel fijn voor AnyDesk en Termius, maar dat doe ik ook niet elke dag van de week.

Waarom is het zo’n sport op Tweakers om alles te moeten verantwoorden? Je moet de prijs aan jezelf kunnen verantwoorden, je moet kunnen verantwoorden waarom je een telefoon koopt tijdens de coronacrisis, je moet kunnen verantwoorden of je wel echt een nieuwe nodig hebt....

Die keuze is natuurlijk persoonlijk, maar ik koop de 12 Pro Max gewoon omdat ik dat wil. Niet omdat ik het nodig heb of ‘geld te veel heb’, maar omdat gadgets een hobby zijn. Net als dat ik een godsvermogen aan radiospullen heb uitgegeven. Dat noem je nou hobby! Leven en laten leven. Laat je vooral niks wijsmaken door sommige Tweakers hier. Bepaal voor jezelf en voel je vooral niet schuldig. Je bent niemand verantwoording schuldig.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
[...]

[Afbeelding]

Zou zo'n grote iPhone als de nieuwe 6,7 inch wellicht ter compensatie van iets anders kunnen zijn?

Ik roep maar wat hoor... :P

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tartarus
Geert1976 schreef op zaterdag 10 oktober 2020 @ 08:03:

Zou zo'n grote iPhone als de nieuwe 6,7 inch wellicht ter compensatie van iets anders kunnen zijn?

Ik roep maar wat hoor... :P
Ja, ik compenseer er mee dat ik geen iPad heb. >:)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Dinsdag om 19:00 geeft Mark Rutte ook een persconferentie, zullen wel minder kijkers zijn met de keynote op hetzelfde moment :P

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• SirLenncelot
  • Niet online
Ik wil een nieuw toestel om een paar redenen.
  1. Mijn iPhone 7 hapert wanneer ik snel tussen apps wil wisselen of wanneer ik een app wil zoeken. Net genoeg om steeds irritant te zijn. Een enkele keer loopt hij echt vast.
  2. ik wil graag weer naar dual-sim voor mijn werk/privé. Heb ik eerder op Android gehad en beviel prima. Twee toestellen vind ik maar lastig en alles op het privé nummer doe ik nu een paar jaar maar wil ik eigenlijk vanaf.
  3. ik heb geen losse fotocamera meer en merk dat ik steeds kritischer wordt op de foto’s die ik met mijn mobiel maak. Ik heb het idee dat portretten onrealistisch weergegeven worden. Ultra-wide wordt ook een mooie toevoeging voor mijn vakantie foto’s, ik hou namelijk van het fotograferen van landschappen.
  4. Het vermoedelijke design van de 12 serie spreekt mij erg aan. Ik vind de iPhone 5 serie tot nu toe het mooiste ontwerp.
Wat er nu bekend is over het verschil rissende Pro en de Max denk ik dat ik voor de Pro kies.
  1. Ik heb geen behoefte aan meer accuduur, ik ga er vanuit dat de Pro het net als al mijn andere telefoons een dag volhoudt.
  2. Ik vermoed dat de stap van iPhone 7 naar Pro voor mij voldoende is om aan mijn fotografi eisen te voldoen
  3. Snelheid zal wel gelijk zijn
  4. ik denk dat 6.1” voor mij meer dan groot genoeg zal zijn. Ik heb al een grote... iPad.
  5. Sjah, is toch weer 100€
Maar goed, is allemaal de voorpret hé. Ik wacht niet alleen dinsdag af maar ook wat reviews en vergelijkingen. Misschien bespaar ik wel wat centen en kies toch voor de iPhone 12. Misschien ga ik toch overstag voor de betere camera en neem ik een Max. Misschien valt het allemaal een beetje tegen en scoor ik in de V&A een tweedehands iPhone. Wat ik wel weet, is dat ik over een maandje weer een telefoon heb die niet stottert of vastloopt.

[ Voor 14% gewijzigd door SirLenncelot op 10-10-2020 11:32 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 12-09 21:37
Slasher schreef op zaterdag 10 oktober 2020 @ 08:55:
Dinsdag om 19:00 geeft Mark Rutte ook een persconferentie, zullen wel minder kijkers zijn met de keynote op hetzelfde moment :P
Hangt er vanaf of Irma bij de Keynote of bij de persconferentie staat :)

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __Deathscythe__
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 22:19
Lekker Ventje schreef op zaterdag 10 oktober 2020 @ 09:12:
[...]

Hangt er vanaf of Irma bij de Keynote of bij de persconferentie staat :)
Je kunt ook beide volgen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:05
Mijn iPhone 7 is aan vervanging toe, toestel is sinds 2016 in dienst dus het beste is er wel vanaf. Vermoedelijk ga ik voor het reguliere model al heb ik weinig te compenseren voor mijn gevoel :P
Zonder gekheid, ik merk dat mijn gebruik is verschoven door de jaren heen, ik consumeer veel meer nieuws en media op mijn iPhone en zit amper nog op social media en over bellen maar niet te spreken. Daardoor heb ik een behoefte aan een groter scherm, 4,7” is echt te klein. Ik ben met dat betreft heel benieuwd naar de prijsstelling en geheugen capaciteit aankomende dinsdag. Design geloof ik wel, naast de leaks verklapte de iPad design al welke kant het op zou gaan.

Ik weet overigens niet of ik er dinsdagavond voor ga zitten. De show van de afgelopen keer kon mij niet zo bekoren, teveel blabla en amazing. Een samenvatting van The Verge is voor mij meestal al genoeg.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SirLenncelot
  • Niet online
Ja, je moet altijd al door de (Amerikaanse)blaat heen kijken. Maar verder vind ik het wel vermakelijk. De presentaties van de PS5 en AMD Ryzen 5000 waren echt underwhelming qua “show”. Dan kijkt een Apple presentatie een stuk makkelijker weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
[...]

[Afbeelding]

Haha :P

iPad geeft wel aan hoe oud deze foto is, tijden veranderen.

(Geen probleem met zakken verder en draag gewoon chino’s)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Slasher schreef op zaterdag 10 oktober 2020 @ 08:55:
Haha kijken mensen daar nog echt naar dan?
Tekst samenvatting is voor mij meer dan voldoende.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SpoekGTi
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 13-09 08:36
Ik ga gewoon voor het topmodel met max opslag. Dan weet ik zeker dat ik de software matige levensduur er mee kan doen. En als je dan in the end nog kijkt wat je er voor kan vangen is dat nog best acceptabel.

Ik vind wel dat de rek er een beetje uit is. Je hoeft echt niet meer elk jaar te upgraden omdat de technologische vooruitgang zo wauw is. Tuurlijk mag het van mij maar nodig is het niet.

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tartarus
Miki schreef op zaterdag 10 oktober 2020 @ 09:29:
Mijn iPhone 7 is aan vervanging toe, toestel is sinds 2016 in dienst dus het beste is er wel vanaf.
Same here. Ik dacht dat onze soort uitgestorven was :X

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Aight!
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 19:16

Aight!

'A toy robot...'

Tartarus schreef op zaterdag 10 oktober 2020 @ 11:15:
[...]

Hier ook een 7+, dus nu ook tijd om over te stappen en abonnement loopt af in december dus kan ik gelijk een verleng deal scoren.

Twijfel alleen nog tussen de 128 gb of 256 gb. Heb nu 80 gb van 128 in gebruik met 200 gb iCloud en werkt wel perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppleFan2007
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 23:18
[...]

[Afbeelding]

Tijden veranderen, ik heb al mensen zien bellen met een iPad mini of een tablet.
Niemand die daar nog van zou opkijken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Miki
[...]

Haha ik heb er niet eens zo bij stil gestaan. Ik gebruik over het algemeen mijn gadgets totdat ze echt op en aan vervanging toe zijn. De duurzaamheid van Apple apparaten is gewoon ontzettend goed. Ik heb bijvoorbeeld ook nog een iPad Air eerste generatie, kleine 6 jaar oud, die nu dienst doet als Netflix en Disney+ viewer voor de jongste in ons gezin. De oude iPhone 7 van mijn vrouw wordt zonder sim kaart gebruikt als brawlstars game phone door de oudste van het gezin.

Het leuke daardoor is wel dat als je een keer een device upgrade doorvoert je echt een flinke vooruitgang merkt. Laatst bijvoorbeeld een iPhone 11 voor mijn vrouw gekocht en dat was echt wel even een wauw momentje. Batterijduur, camera, en scherm grootte en kwaliteit maken het dan wel een feestje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipm0de
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 16:37

Flipm0de

geen

wat zal de batterij doen voor de 5.4 mini? Geen groot toestel dus past niet veel in? De 2020 SE is echt veel te snel leeg.

En hoe erg is het dat de iphones geen 5g mmwave hebben? Als je er toch meerdere jaren mee wilt doen?

[ Voor 29% gewijzigd door Flipm0de op 10-10-2020 12:23 ]

flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-09 01:12
Flipm0de schreef op zaterdag 10 oktober 2020 @ 12:22:

En hoe erg is het dat de iphones geen 5g mmwave hebben? Als je er toch meerdere jaren mee wilt doen?
99.5% van de mensheid heeft momenteel ook nog geen 5G, en het merendeel zal dat komende jaren ook nog niet hebben, dus ik zou zeggen: totaal niet boeiend.

The devil is in the details.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

wat zal de batterij doen voor de 5.4 mini? Geen groot toestel dus past niet veel in? De 2020 SE is echt veel te snel leeg.

Die SE2020 heeft ook nog een LCD scherm dus appels met peren? Hopelijk snel duidelijk na launch wat de accu’s onderling doen.

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 18:51
Aight! schreef op zaterdag 10 oktober 2020 @ 11:32:
[...]

Hier ook een 7+, dus nu ook tijd om over te stappen en abonnement loopt af in december dus kan ik gelijk een verleng deal scoren.

Twijfel alleen nog tussen de 128 gb of 256 gb. Heb nu 80 gb van 128 in gebruik met 200 gb iCloud en werkt wel perfect.
Ik heb al jaren Simonly en koop mijn telefoons los maar is uiteindelijk betaal je toch redelijk hetzelfde?

©2004

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aight!
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 19:16

Aight!

'A toy robot...'

hk12nl schreef op zaterdag 10 oktober 2020 @ 13:19:
[...]

Ik heb al jaren Simonly en koop mijn telefoons los maar is uiteindelijk betaal je toch redelijk hetzelfde?
Ja eigenlijk betaal je hetzelfde, bedoelde meer of ik nog een fijne deal kan sluiten voor mijn abbo. Of je nu 1000 in een keer betaald of in 12 delen, blijft toch €1000 :P.

Zit al heel lang bij T-mobile, maar misschien eens overstappen :). Een zoeken wie de beste deals hebben. Kan ik de telefoon net zo goed gewoon bij apple bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
hk12nl schreef op zaterdag 10 oktober 2020 @ 13:19:
[...]

Zo af en toe heb je via een provider of reseller een betere deal maar dan gaat het om tientjes werk. Daarnaast heb je ook klantendeals zoals via de ING puntenwinkel daar heb je bijvoorbeeld al €35 korting op je telefoon+abbo aankoop. Zie: https://www.ing.nl/punten/productdetail/1003612

Aan de andere kant heb je wel 2 jaar garantie als je rechtstreeks bij Apple koopt en niet hun 1 jaar fabrieksgarantie en zoek het maar verder uit bij je verkoper garantie. Desondanks zou niet ik prat gaan op de Apple garantie, soms is het helemaal top en krijg je meer voor elkaar dan verwacht en soms heb je garantie en spelen ze stommetje en moet je het hoger opzoeken bij senior advisors om je gelijk te halen. Ik heb beide situaties al een keer meegemaakt :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SpoekGTi
Ik heb nu een simonly die officieel niet bestaat bij KPN, onbeperkt bellen/sms met 3GB data die verdubbelt wordt omdat ik alles in een heb. En dat dan voor 16,15€ per maand :) als ik ga verlengen met een toestel ga ik sowieso 5€ per maand voor mijn abbo er meer op betalen laat staan de prijs van het toestel erbij.

Nee dan tik ik wel in een keer 1500-1600€ af voor die telefoon.

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• OMD
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:50

OMD

[...]

Hier nog een iPhone 6 gebruiker. Sinds release september 2014. Batterijconditie nog altijd 87% :+
Mijn vriendin heeft ook een iPhone 6, die heeft echter al een keer een nieuwe batterij laten plaatsen, ik gebruik nog het origineel.

De kwaliteit van Apple telefoons is in mijn ogen ongekend en ik ben een gebruiker sinds de 2G. Hoewel ik 1x een overstap heb gedaan naar de eerste Samsung Galaxy S was deze na nog geen 2 jaar stuk.

Wij kopen beide een nieuw exemplaar omdat de snelheid een probleem wordt. Sommige apps/games zijn nagenoeg niet meer bruikbaar en dat is jammer. Als ik er weer 6 jaar mee kan doen heb ik geen problemen om 1200 euro neer te tellen voor een telefoon en betaal je omgerekend maar 200 euro per jaar voor je toestel.

Kom maar op met die 12 Pro *O*

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tartarus
OMD schreef op zaterdag 10 oktober 2020 @ 14:14:
[...]

Hier nog een iPhone 6 gebruiker. Sinds release september 2014.
Maak daar maar september 2015 van 8)
Schijnt dus wel te kloppen.

[ Voor 7% gewijzigd door Tartarus op 10-10-2020 14:39 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OMD

OMD

Tartarus schreef op zaterdag 10 oktober 2020 @ 14:21:
[...]

Nee :? :?
Dat is de 6s, ik heb de normale 6.

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Naafkap
Tartarus schreef op zaterdag 10 oktober 2020 @ 14:21:
[...]

Nee klopt wel hoor. iPhone 6: 2014, 6S: 2015 en 7:2016

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tartarus
Klopt helemaal. Ik was even vergeten dat er een 6S bestond. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Volkan1984
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 21:33
[...]

Hier nog een iPhone 6 gebruiker. Sinds release september 2014. Batterijconditie nog altijd 87% :+
Mijn vriendin heeft ook een iPhone 6, die heeft echter al een keer een nieuwe batterij laten plaatsen, ik gebruik nog het origineel.

De kwaliteit van Apple telefoons is in mijn ogen ongekend en ik ben een gebruiker sinds de 2G. Hoewel ik 1x een overstap heb gedaan naar de eerste Samsung Galaxy S was deze na nog geen 2 jaar stuk.

Wij kopen beide een nieuw exemplaar omdat de snelheid een probleem wordt. Sommige apps/games zijn nagenoeg niet meer bruikbaar en dat is jammer. Als ik er weer 6 jaar mee kan doen heb ik geen problemen om 1200 euro neer te tellen voor een telefoon en betaal je omgerekend maar 200 euro per jaar voor je toestel.

En de 6 wordt niet meer ondersteund op iOS14.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMD

OMD

Volkan1984 schreef op zaterdag 10 oktober 2020 @ 14:59:
[...]

En de 6 wordt niet meer ondersteund op iOS14.
iOS13 zelfs al niet meer. Zit dus vast op iOS12 helaas. Even volhouden nog haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas312
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 13-09 17:50
Donstil schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 10:48:
[...]

Aah ja. Ben benieuwd. Mijn ervaring is dat ze dat er dan niet bij willen. Of voor minder, of gratis 8)7

Ik doe niet meer aan dat verkoop geneuzel met vreemde. Als iemand hem in mijn directe omgeving wil vind ik het prima. Anders gaat hij naar Sobby of Rebuy.
Daalt de verkoopwaarde van (in mijn geval) een iPhone 8 als de nieuwe iPhones beschikbaar zijn?
In dat geval is nu verkopen mogelijk de moeite waard...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online

5G mmwave is de komende jaren nog lang niet belangrijk. Dat is iets voor dicht bevolkte steden of tijdelijke installaties enz.

5G zelf is hier ook al een stuk minder belangrijk dan in andere landen omdat ons 4G netwerk goed is.

Als ik dan naar MrMobile of MKBHD kijk en ze dan een 5G (non Mmwave) test Dan denk ik altijd “nou nou, tof hoor 100 Mbit ik haal hier op 4G 200” 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Thomas312 schreef op zaterdag 10 oktober 2020 @ 15:27:
[...]

Daalt de verkoopwaarde van (in mijn geval) een iPhone 8 als de nieuwe iPhones beschikbaar zijn?
Ietsje wel maar met de 8 niet baanbrekend verwacht ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SpoekGTi
[...]

De waarde van de 8 is sowieso al gezakt met de komst van de SE2020, zelfde formfactor maar met de hardware van de 11

Denk niet dat de 8 dus bijzonder veel zal droppen qua prijs

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• yorroy
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 13-09 20:43
[...]

Dat zal niet veel uitmaken, zoals hierboven al gezegd is de SE2020 dodelijk voor de tweedehandsprijs van de 8.
Mijn 64gb iPhone 8 zal ook niet veel meer dan 150-175 euro opbrengen ben ik bang

[ Voor 12% gewijzigd door yorroy op 10-10-2020 17:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hEgelia
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 07-05 17:38
Op sites als Marktplaats blijf je toch merkwaardig hoge prijzen zien voor relatief oude hardware, alsof veel mensen deze simpelweg niet goed kunnen beoordelen. Vermoedelijk kijken veel mensen vooral naar het uiterlijk, waarbij de verschillen tussen de generaties maar moeilijk verklaard worden. Dit nog afgezien van het feit dat iPhones sowieso lang hun waarde behouden.

De iPhone SE lijkt voor veel mensen dus ouder dan ie in werkelijkheid is. Daarom vermoed ik dat de tweedehands waarde van een iPhone 8 relatief weinig daalt. Dat gezegd hebbende, zal de komst van nieuwe iPhones komende week wel een 'ripple effect' teweegbrengen: mensen gaan hun oudere iPhone XR en XS modellen verkopen, waardoor de ouder ogende modellen verder in waarde dalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirLenncelot
  • Niet online
Ach zelfs hier op tweakers zie ik in de V&A soms hogere prijzen dan hetzelfde mod iPhone nieuw kost. En dat kan met 1 muisklik gevonden worden. De prijs waarvoor iets 2e hands online staat =/= de prijs waarvoor het daadwerkelijk verkocht wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tartarus
hEgelia schreef op zaterdag 10 oktober 2020 @ 17:35:
Op sites als Marktplaats blijf je toch merkwaardig hoge prijzen zien voor relatief oude hardware, alsof veel mensen deze simpelweg niet goed kunnen beoordelen. Vermoedelijk kijken veel mensen vooral naar het uiterlijk, waarbij de verschillen tussen de generaties maar moeilijk verklaard worden. Dit nog afgezien van het feit dat iPhones sowieso lang hun waarde behouden.

De iPhone SE lijkt voor veel mensen dus ouder dan ie in werkelijkheid is. Daarom vermoed ik dat de tweedehands waarde van een iPhone 8 relatief weinig daalt. Dat gezegd hebbende, zal de komst van nieuwe iPhones komende week wel een 'ripple effect' teweegbrengen: mensen gaan hun oudere iPhone XR en XS modellen verkopen, waardoor de ouder ogende modellen verder in waarde dalen.
Dat is toch de aloude vraag en aanbod kwestie?
Zolang men het koopt voor een x bedrag zal het altijd wel aangeboden worden.
Ik zet ook altijd hoog in en zak langzaam met de prijs tot ik er van af ben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Ik heb eigenlijk geen zin er mee te leuren. Dus ga altijd maar voor een Sobby of een rebuy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
Als ik zo Hugo de Jonge en Diederik Gommers vanmiddag in de media hoor, en er daadwerkelijk dinsdag een (strenge) lockdown gaat komen zoals Gommers dringend adviseert...denk ik dat de leveringen van de pre orders van de nieuwe iPhones in "gevaar" zullen komen.

Nu is een telefoontje uiteraard totaal onbelangrijk icm onwijs oplopen van 't aantal besmettingen in Nederland momenteel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13-09 14:18
[...]

Same, dan wel oktober 2014 en nog 96% batterijconditie. Waar ik de afgelopen jaren nog geen probleem zag in nog een jaartje wachten, begint het nu wel tijd te worden want ik begin mij soms een beetje te storen aan traagheid. Dus ik ga waarschijnlijk ook voor de 12 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
Donstil schreef op zaterdag 10 oktober 2020 @ 18:14:
Ik heb eigenlijk geen zin er mee te leuren. Dus ga altijd maar voor een Sobby of een rebuy.
Rebuy geeft zo'n €690 voor een in nieuwstaat IPhone 11 pro max met 64Gb opslag . Nee, dankje...

En Sobby koopt al paar dagen geen 11 pro max meer in

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tartarus
Geert1976 schreef op zaterdag 10 oktober 2020 @ 18:16:
Als ik zo Hugo de Jonge en Diederik Gommers vanmiddag in de media hoor, en er daadwerkelijk dinsdag een (strenge) lockdown gaat komen zoals Gommers dringend adviseert...denk ik dat de leveringen van de pre orders van de nieuwe iPhones in "gevaar" zullen komen.

Nu is een telefoontje uiteraard totaal onbelangrijk icm onwijs oplopen van 't aantal besmettingen in Nederland momenteel.
Ik zie de correlatie tussen die twee niet zo.
Pakketbezorgers en vrachtwagenchauffeurs kunnen zich beter aan de maatregelen houden omdat ze heel weinig contact hebben met anderen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
Tartarus schreef op zaterdag 10 oktober 2020 @ 18:43:
[...]

Ik zie de correlatie tussen die twee niet zo.
Pakketbezorgers en vrachtwagenchauffeurs kunnen zich beter aan de maatregelen houden omdat ze heel weinig contact hebben met anderen.
Het gaat er niet om of die bezorgers zich kunnen houden aan maatregelen.
Als de Jonge het advies gaat volgen van Gommers, zullen slechts essentiële beroepen nog hun werk gaan uitvoeren in hun dagelijkse werkomgeving (zorg/OV/hulpdiensten).
En daar vallen leveringen van telefoontjes natuurlijk niet onder lijkt me.
Maar goed...eerst maar eens zien waar 't kabinet mee gaat komen dinsdag

[ Voor 6% gewijzigd door _Bailey_ op 10-10-2020 19:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tartarus
Geert1976 schreef op zaterdag 10 oktober 2020 @ 18:55:
[...]

Als de Jonge het advies gaat volgen van Gommers, zullen slechts essentiële beroepen nog hun werk gaan uitvoeren in hun dagelijkse werkomgeving.
En daar vallen leveringen van telefoontjes natuurlijk niet onder.
Naar mijn dunken zijn bezorgers vooral in deze tijden dat men met tegenzin naar supermarkt enzo gaat van essentieel belang.
Zij zorgen er immers voor dat men online aankopen kan blijven ontvangen thuis. Of er dan nog een distinctie gemaakt zal worden tussen essentiële bezorgingen en niet essentiële, weet ik niet, maar lijkt me onwaarschijnlijk.

Maar effe serieus, na 4 jaar besluit ik eens te upgraden. Dan hoop ik van harte dat Corona daar geen roet in het eten gooit.

[ Voor 7% gewijzigd door Tartarus op 10-10-2020 19:10 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Geert1976 schreef op zaterdag 10 oktober 2020 @ 18:24:
[...]

Rebuy geeft zo'n €690 voor een in nieuwstaat IPhone 11 pro max met 64Gb opslag . Nee, dankje...

En Sobby koopt al paar dagen geen 11 pro max meer in
Ik heb een zilveren 256 Max. Geven ze 693,- voor als ik doe “zeer goed” i.p.v. als nieuw en mijn kabel en lader houd.

Dikke prima wat mij betreft 👍🏼. Voor die paar tientjes extra hoef ik geen vreemde aan de deur en al helemaal niet in deze tijden.

[ Voor 3% gewijzigd door Donstil op 10-10-2020 19:40 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Tartarus schreef op zaterdag 10 oktober 2020 @ 19:08:
[...]

Naar mijn dunken zijn bezorgers vooral in deze tijden dat men met tegenzin naar supermarkt enzo gaat van essentieel belang.
Zij zorgen er immers voor dat men online aankopen kan blijven ontvangen thuis. Of er dan nog een distinctie gemaakt zal worden tussen essentiële bezorgingen en niet essentiële, weet ik niet, maar lijkt me onwaarschijnlijk.

Maar effe serieus, na 4 jaar besluit ik eens te upgraden. Dan hoop ik van harte dat Corona daar geen roet in het eten gooit.
Zover gaan we ook helemaal niet. Zou mij überhaupt verbazen als het erger wordt dan de eerste lockdown, daar is helemaal geen draagvlak voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
Geert1976 schreef op zaterdag 10 oktober 2020 @ 18:55:
[...]

Als de Jonge het advies gaat volgen van Gommers, zullen slechts essentiële beroepen nog hun werk gaan uitvoeren in hun dagelijkse werkomgeving (zorg/OV/hulpdiensten).
En daar vallen leveringen van telefoontjes natuurlijk niet onder lijkt me.
Maar goed...eerst maar eens zien waar 't kabinet mee gaat komen dinsdag
Welnee, joh. Dat lijkt me echt veel te ver gaan. Ten eerste - als er een lockdown komt - wordt het een intelligente lockdown anders kost het ons te veel qua economie.

Ten tweede: ik kan me geen enkel land herinneren waar de bezorging stukliep op of iets wel of niet essentieel is. Het enige wat er kan gebeuren is dat je verzending wat vertraging oploopt, zoals in maart ook het geval was.

Verder zijn we ook weinig afhankelijk van de verzendlocatie van de nieuwe iPhones. Die is al jaren Syncreon in Waalwijk. Dus we zijn ook niet afhankelijk van andere landen. Prima, toch?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iMode
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 22:40
Donstil schreef op zaterdag 10 oktober 2020 @ 19:34:
[...]

Ik heb een zilveren 256 Max. Geven ze 693,- voor als ik doe “zeer goed” i.p.v. als nieuw en mijn kabel en lader houd.

Dikke prima wat mij betreft 👍🏼. Voor die paar tientjes extra hoef ik geen vreemde aan de deur en al helemaal niet in deze tijden.
Het is dat ik voor de iPhone 12 "mini" ga, anders had ik hem graag van je overgenomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterL
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 23:40
Donstil schreef op zaterdag 10 oktober 2020 @ 19:34:
[...]

Er zijn genoeg betrouwbare Tweakers die je toestel voor een Ietsje meer overnemen hoor :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
WouterL schreef op zaterdag 10 oktober 2020 @ 23:08:
[...]

Er zijn genoeg betrouwbare Tweakers die je toestel voor een Ietsje meer overnemen hoor :).
Zeker. De afgelopen jaren heb ik vaker een iPhone op V&A verkocht dan op Marktplaats. Ook tegen een betere prijs. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Nog twee nachtjes slapen, ben echt benieuwd naar de nieuwe gear.

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
WouterL schreef op zaterdag 10 oktober 2020 @ 23:08:
[...]

Ja misschien probeer ik het even kort. Maar heb ook op V&A wel veel van die “tweakers” met 0 forum berichten.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Hackus schreef op zaterdag 10 oktober 2020 @ 23:23:
Nog twee nachtjes slapen, ben echt benieuwd naar de nieuwe gear.
Moet je wel een nacht doorhalen want voor de meeste is het (nu) nog 3 nachten slapen.

[ Voor 60% gewijzigd door Donstil op 11-10-2020 00:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

iPhoneSE schreef op zaterdag 10 oktober 2020 @ 22:15:
[...]

Het is dat ik voor de iPhone 12 "mini" ga, anders had ik hem graag van je overgenomen.
Waarom ga je voor de Mini?

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Donstil schreef op zaterdag 10 oktober 2020 @ 23:56:
[...]

Moet je wel een nacht doorhalen want voor de meeste is het (nu) nog 3 nachten slapen.
Correct, zat in gedachten dat het maandagavond was

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Inmiddels is het wel twee. Dus dat scheelt weer :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tartarus
Donstil schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 11:09:
Inmiddels is het wel twee. Dus dat scheelt weer :)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9A4DsTpBJo9zGdzGtC_x-5yZTDo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/6pp9nIVmL5R5NJoRmae6im6a.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisdn
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 23:38
Ok wie gaan we bellen? Marc dat hij de persconferentie even afraffelt of Apple of ze iets later willen beginnen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Dennisdn schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 12:50:
Ok wie gaan we bellen? Marc dat hij de persconferentie even afraffelt of Apple of ze iets later willen beginnen?
Haha, dat die Rutte persconferenties hier zo leven, ik heb er nog geen 1 live gekeken dus dat gaat zeker niet voor de Keynote :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
Donstil schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 12:52:
[...]

Haha, dat die Rutte persconferenties hier zo leven, ik heb er nog geen 1 live gekeken dus dat gaat zeker niet voor de Keynote :)
Ik heb ze wel ‘ns gezien. Zodra De Jonge begint te bazelen zap ik weg. Sowieso ga ik gewoon de Keynote kijken. De maatregelen vind je ook wel bij RTL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpoekGTi
Ik ben ook wel benieuwd maar er natuurlijk al wel veel gelekt, Tis meer de bevestiging van. Maar ik moet toegeven het is lang geleden dat ik redelijk excited ben geweest voor een product launch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisdn
Donstil schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 12:52:
[...]

Beide met chips en cola 😎
Maar van de ene heb ik wat meer nadelen als voordelen van de ander. Dus het wordt denk ik het eerste stuk keynote op een klein schermpje ernaast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Dennisdn schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 13:58:
[...]

Beide met chips en cola 😎
Maar van de ene heb ik wat meer nadelen als voordelen van de ander. Dus het wordt denk ik het eerste stuk keynote op een klein schermpje ernaast
Hehe. Prt!

Aah ja als de aanscherping je ook echt nadelen gaat opleveren dan is het een stuk interessanter idd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
wat dit jaar wel mooi is, álle nieuwe modellen krijgen dit jaar een oled scherm, als ik de geruchten mag geloven. Dit in tegenstelling tot de iPhone 11 (LCD) van afgelopen jaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Geert1976 schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 14:40:
wat dit jaar wel mooi is, álle nieuwe modellen krijgen dit jaar een oled scherm, als ik de geruchten mag geloven. Dit in tegenstelling tot de iPhone 11 (LCD) van afgelopen jaar.
Is helemaal niet mooi. Teveel twijfel :+

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naafkap
Als dit waar is, zou het goed balen zijn voor T-Mobile en KPN-klanten: voorlopig geen 5G

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 12-09 21:37
Naafkap schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 18:08:
Als dit waar is, zou het goed balen zijn voor T-Mobile en KPN-klanten: voorlopig geen 5G
Hopelijk werkt 5G bij VF dan ook niet als het inderdaad meer van je batterij vraagt.

De persconferentie van Mark en Irma zal niet boeiend zijn hoor. Ze hebben vanmiddag al vergaderd dus morgen lekken ze het bewust naar de pers en weet je wat er gaat gebeuren.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 22:48
😂 is het al dinsdag?

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennisweb
Naafkap schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 18:08:
Dat is inderdaad balen. Ik zit inderdaad bij T-Mobile en zit zeker niet te wachten op Vodafone.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• iMode
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 22:40
JB schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 10:13:
[...]

Waarom ga je voor de Mini?
Formaat, ik heb nu een koelkast / baksteen (iPhone XR) :+ .
In eerste instantie was ik van plan om maanden geleden de SE 2020 te kopen, tot dat de geruchten verschenen over een iPhone 12 Mini *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisdn
iPhoneSE schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 19:57:
[...]

Formaat, ik heb nu een koelkast / baksteen (iPhone XR) :+ .
In eerste instantie was ik van plan om maanden geleden de SE 2020 te kopen, tot dat de geruchten verschenen over een iPhone 12 Mini *O*
Ik twijfel heel erg. Mijn huidige is een X en dus is de keuze óf nóg een cm groter terwijl de x al wel m’n absolute maximaal formaat was.... of een stuk kleiner naar de mini die weer minder high end is. Hopelijk komen ze toch nog met een Mini Pro uit de hoge hoed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Dennisdn schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 20:11:
[...]

Ik twijfel heel erg. Mijn huidige is een X en dus is de keuze óf nóg een cm groter terwijl de x al wel m’n absolute maximaal formaat was.... of een stuk kleiner naar de mini die weer minder high end is. Hopelijk komen ze toch nog met een Mini Pro uit de hoge hoed.
Gaat geen cm schelen toch?
Als je nu de 12 pro hoesjes ziet met een 11 pro erin (zoals laatst hier) is dat verschil marginaal.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennisdn
Donstil schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 20:16:
[...]

Gaat geen cm schelen toch?
Als je nu de 12 pro hoesjes ziet met een 11 pro erin (zoals laatst hier) is dat verschil marginaal.
iPhone X is 144mm hoog en de 12 zou op 151 zitten. Ok, geen hele cm maar wel weer nóg groter. Maar van de mini ben ik ergens bang dat het na de gewenning van de X weer net te klein is. Als ik m’n andere iPhone 5 vast hou die ik nog zakelijk gebruik dan voelt het echt als gepriegel. Ik probeer me het formaat van een 5 voor te stellen maar dan full screen.

[ Voor 27% gewijzigd door Dennisdn op 11-10-2020 20:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 22:48
Een 5 zakelijk? Daar kan ik echt niets mee met mijn handen. Wat een priegel formaat is dat. Los van de snelheid die natuurlijk ook om te huilen is.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Pagina: 1 ... 3 ... 18 Laatste

Dit topic is gesloten.