[Keynote] "Hi, Speed" 13 oktober 2020 19:00

Pagina: 1 2 ... 18 Laatste
Acties:
  • 37.910 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• epo
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 00:51

epo

Donstil schreef op woensdag 7 oktober 2020 @ 11:33:
[...]

Ja juist wel.

Inderdaad teams bellen (met beeld en AirPods).
Teams chatten
Normaal bellen (deed ik hiervoor zelden)
VoIP app van de zaak
Mailen
VPN

Ga nu meestal met minder dan 10% naar bed. Soms is hij zelfs daarvoor al uitgevallen).
Ben nu twee weekjes in Italië op vakantie en Teams en Outlook van de telefoon gemikt en dat scheelt enorm qua verbruik. Maar goed het is een gebruiksvoorwerp geen zin om er rekening mee te houden behalve nu dan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WouterL
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 15:26
Donstil schreef op woensdag 7 oktober 2020 @ 11:28:
[...]

Ja dat is wel te verwachten ja, voor mij alleen daardoor al niet interessant. Ik heb een Max in 1 dag leeg. Zeker met al dat thuis werken nu.
Haha dan moet je meer aan het werk.. :+
Is trouwens teams/mailen etc niet prettiger op een laptop?

[ Voor 8% gewijzigd door WouterL op 07-10-2020 20:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
WouterL schreef op woensdag 7 oktober 2020 @ 20:45:
[...]

Haha dan moet je meer aan het werk.. :+
Is trouwens teams/mailen etc niet prettiger op een laptop?
Nee. Nou althans het is wel fijner alleen ik wil niet bezig zijn met teams en mailen op dat scherm.

Zo hou ik het gescheiden.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15:34

JB

Cédric roelt!

Donstil schreef op woensdag 7 oktober 2020 @ 20:51:
[...]

Nee. Nou althans het is wel fijner alleen ik wil niet bezig zijn met teams en mailen op dat scherm.

Zo hou ik het gescheiden.
Jij houd er een bijzondere werkwijze op na :+ Onder een Teams sessie hoef ik niet te mailen, althans niet intensief. Daarbij bestaan er ook schermindelingen en/of een 2e scherm. Ik ga op mijn (thuis)werkplek echt niet zitten k*tte met een telefoon en dat is dus ook helemaal geen businesscase voor zo’n stoeptegel formaat :D

[ Voor 6% gewijzigd door JB op 07-10-2020 21:10 ]

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
JB schreef op woensdag 7 oktober 2020 @ 21:06:
[...]

Jij houd er een bijzondere werkwijze op na :+ Onder een Teams sessie hoef ik niet te mailen, althans niet intensief. Daarbij bestaan er ook schermindelingen en/of een 2e scherm. Ik ga op mijn (thuis)werkplek echt niet zitten k*tte met een telefoon en dat is dus ook helemaal geen businesscase voor zo’n stoeptegel formaat :D
Nou dan neem jij toch lekker de iPhone 12 Baby size :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tartarus
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 21-06 16:46
Donstil schreef op woensdag 7 oktober 2020 @ 11:40:
Buiten het feit dat ik altijd het "beste van het beste" (bewust tussen aanhalingstekens) wil
Jij en ik zitten wat dat betreft op dezelfde golflengte. >:)

Ik zou echt niets anders willen dan het grootste scherm en alles wat het topmodel te bieden heeft.
Gelukkig is het nog steeds zo dat de grootste scherm nog steeds alle opties in huis heeft en meer.

[ Voor 27% gewijzigd door Tartarus op 07-10-2020 21:53 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennisweb
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12:08
Donstil schreef op woensdag 7 oktober 2020 @ 21:41:
[...]

Nou dan neem jij toch lekker de iPhone 12 Baby size :+
Oeh. iPhone 12 Baby Size. Is dat het nieuwe surfboard van @Geert1976? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirLenncelot
  • Niet online
Staat er misschien nog een nieuwe AppleTV op het menu? Is al enige tijd niet meer gerefreshed.

Rijd zo veel of weinig, zo lang of zo kort als je wilt, maar rijd.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
Dennisweb schreef op woensdag 7 oktober 2020 @ 21:51:
[...]

de nieuwe 5,4 inch iPhone vanaf nu de iPhone Baby Size
de nieuwe 6,7 inch iPhone vanaf nu de iPhone Roeiboot

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Dennisweb schreef op woensdag 7 oktober 2020 @ 21:51:
[...]

Haha ja precies. Klein kopen, toch wisselen naar groot, dan weer klein, enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
SirLenncelot schreef op woensdag 7 oktober 2020 @ 22:12:
Staat er misschien nog een nieuwe AppleTV op het menu? Is al enige tijd niet meer gerefreshed.
Geruchten gaan al twee jaar ofz. Nu wederom :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennisweb
Donstil schreef op woensdag 7 oktober 2020 @ 22:13:
[...]

Haha ja precies. Klein kopen, toch wisselen naar groot, dan weer klein, enz.
_O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tartarus
De TV heeft het nooit goed gedaan in de geruchtenmolen. We zijn echt toegewezen aan de aankomende Apple Event wat dat betreft.
Mocht er eentje daadwerkelijk worden aangekondigd, dan gaat mijn huidige TV 4K op marktplaats en hier aangeboden worden. Ik gebruik dat ding dagelijks icm met Plex.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluw
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 01-07 15:23
Er gaan al een tijdje geruchten en ik denk dat ze een grote stap voorbereiden. Ik heb al diverse geruchten langs zien komen over een A12X en A14X variant waarbij die laatste op gaming is gericht. De leaker Fudge die het vaak bij het goede eind heeft heeft het zelfs over big money en dat er veel grotere games naar Apple arcade komen.

Ik denk zelf dat er een home entertainment (tv/muziek etc.) variant komt en dus een duurdere gaming variant die wellicht meer kan.

Of dat komend event komt... er gaan al lang geruchten en er is nog niets gebeurd. Daarnaast komen er misschien 3 Apple events dit jaar. 1e was iPad en Watch, 2e komt volgende week met de iPhones en 3e is gericht op mac. Mochten we volgende week niets over de arm macs horen dan is die 3e ook confirmed lijkt me aangezien ze dat voor dit jaar beloofd hebben.

Glazen bol werk.

Edit:

Nog een spannende tweet, 90% van z'n voorspellingen schijnen uit te komen ook al heeft 'ie er nog niet zoveel de wereld in geslingerd.

[ Voor 9% gewijzigd door Sluw op 07-10-2020 22:59 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Steven030
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 26-06 14:34
Ik ga ook weer upgraden vanaf de XS en hoop dat de pro modellen niet al te zeer vertraagd zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Wat zou er dan nog vernieuwend moeten zijn aan een nieuwe Apple TV?

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cumberworld
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 24-01-2021
Een A14X chip , mooie aluminium behuizing , optische uitgang en een Safari app met toetsenbord/muis/touchpad ondersteuning zou best welkom zijn.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Als het design "mooier" wordt zou ik wel upgraden ja, wat meer premium want de Apple TV is nu toch de minste in mijn tv hoek.

Optische uitgang gaat niet meer gebeuren, optisch is dood voor nieuwe standaarden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yorroy
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 05-07 23:52
Vettigedennis schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 10:29:
Een A14X chip , mooie aluminium behuizing , optische uitgang en een Safari app met toetsenbord/muis/touchpad ondersteuning zou best welkom zijn.
Wat jij zoekt is een Mac Mini met een ARM cpu :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SirLenncelot
  • Niet online
Nou ik zou het al een verbetering vinden als de AppleTV standaard kiest voor de AirPlay output naar mijn speaker ipv het geluid van de monitor steeds willen gebruiken. Nu los ik het op door een 3,5mm kabel tussen tv en speaker te plaatsen, dat vind ik maar een houtje-touwtje oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
SirLenncelot schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 12:10:
Nou ik zou het al een verbetering vinden als de AppleTV standaard kiest voor de AirPlay output naar mijn speaker ipv het geluid van de monitor steeds willen gebruiken. Nu los ik het op door een 3,5mm kabel tussen tv en speaker te plaatsen, dat vind ik maar een houtje-touwtje oplossing.
Dat hebben ze in tvOS14 toegevoegd toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirLenncelot
  • Niet online
oh volgens mij heb ik niet geüpdatet 😋 toch maar eens naar kijken dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robcoenen
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 25-06 13:15
Sluw schreef op woensdag 7 oktober 2020 @ 22:52:
[...]

De leaker Fudge die het vaak bij het goede eind heeft

Nog een spannende tweet, 90% van z'n voorspellingen schijnen uit te komen ook al heeft 'ie er nog niet zoveel de wereld in geslingerd.

[Twitter]
Overzicht van de meest betrouwbare leakers met hun verwachtingen voor de komende tijd :)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/G0XZWLNpiP3ijktItQJxgar-cmk=/800x/filters:strip_exif()/f/image/98gQinJ1DUUQfqWpDaxhGgmP.png?f=fotoalbum_large

Overigens zal deze lijst na deze Keynote flink uitgedund zijn. Nu staat er best veel open m.b.t. de iPhone 12-release.

[ Voor 6% gewijzigd door robcoenen op 08-10-2020 13:00 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Nu online

vhal

ಠ_ಠ

Ik ga eerst maar eens kijken wat de prijzen gaan doen.

Ik kom van een Samsung S6 die nu echt gaar begint te worden. Qua formaat vond ik de S6 altijd wel prettig maar als ik zie dat de 12mini kleiner is dan de SE 2020 (die nog eens kleiner is dan mijn S6), dan hoop ik dat hij niet tè klein is. Daarnaast is een goede camera wel een pre.

Anders wordt het maar gewoon een Pixel 4a of zo. Die > 6" bakstenen van tegenwoordig hoeven wat mij betreft niet zo.

[ Voor 4% gewijzigd door vhal op 08-10-2020 14:34 ]

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirLenncelot
  • Niet online
https://appletrack.org/leaderboard/

Mag wel een keer geüpdatet worden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcell
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08:46
vhal schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 13:06:
Ik ga eerst maar eens kijken wat de prijzen gaan doen.

Ik kom van een Samsung S6 die nu echt gaar begint te worden. Qua formaat vond ik de S6 altijd wel prettig maar als ik zie dat de 12mini kleiner is dan de SE 2020 (die nog eens kleiner is dan mijn S6), dan hoop ik dat hij niet tè klein is. Daarnaast is een goede camera wel een pre.

Anders wordt het maar gewoon een Pixel 4a of zo. Die > 6" bakstenen surfboard van tegenwoordig hoeven wat mij betreft niet zo.
Ik verwacht dat de prijzen nagenoeg hetzelfde blijven ondanks dat ze hun “5G investering” willen terugverdienen. Ze gaan door geen dopjes en lader mee te leveren al iets besparen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 14:18

pdavie2311

Live life to the fullest..

Zoals het nu lijkt ga ik voor de 12 Pro! 11 Pro is mij wel goed bevallen.

“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyloba
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 15-12-2022
Ik kijk vooral uit naar de prijsdaling voor de 11 pro. Zou wel eentje aanschaffen voor 700-750 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirLenncelot
  • Niet online
Dat zou dan alleen bij andere leveranciers zijn. Ik denk niet dat de 11pro bij Apple in het assortiment blijft als ze 4 nieuwe modellen gaan uitbrengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
SirLenncelot schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 18:34:
Dat zou dan alleen bij andere leveranciers zijn. Ik denk niet dat de 11pro bij Apple in het assortiment blijft als ze 4 nieuwe modellen gaan uitbrengen.
Zeker, ik denk dat Apple het gaat doen met iPhone 12, iPhone 12 Mini, iPhone 12 Pro en iPhone 12 Pro Max, daarnaast uiteraard iPhone SE en wellicht, maar ik twijfel, iPhone 11 voor 100 euro voordeliger. Zou een slimme zet zijn, anders genoeg dan iPhone 12.

iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2  HomeKit  CarPlay  MagSafe  AirTags

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyloba
SirLenncelot schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 18:34:
Jazeker, ik heb mijn xs ook gekocht met black friday en dan stond ie 750 euro, mooi voor een jaar oude gsm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 14:18

pdavie2311

Live life to the fullest..

*snip* spam

[ Voor 93% gewijzigd door Daedalus op 08-10-2020 19:55 ]

“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
Wel top trouwens dat AppleCare+ sindskort vernieuwd is, dwz ipv 2 schade gevallen tijdens de gehele looptijd van 24 maanden, nu 2 schade gevallen per 12 maanden.
Dus je kan 4x je iPhone laten repareren (of iPhone vervangen bij niet te repareren schade) tijdens de gehele looptijd van 't AC+. Wel met uiteraard de bekende eigen risico (€29 scherm / €99 overige schade cq nieuw toestel).

Nog minder redenen dus om niet zo'n bulky case te gebruiken en echt genieten van 't design van het toestel...wat, ik neem aan, ook de bedoeling is ;)

[ Voor 16% gewijzigd door _Bailey_ op 09-10-2020 05:49 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• SirLenncelot
  • Niet online
Ik heb bij geen enkel Apple product AppleCare aangeschaft. Daarmee heb ik inmiddels al zo veel geld bespaard dat wanneer een iPhone kapot gaat ik gewoon een nieuwe kan kopen en nog steeds geld bespaard heb...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpoekGTi
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15:14
Geert1976 schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 05:47:
Wel top trouwens dat AppleCare+ sindskort vernieuwd is, dwz ipv 2 schade gevallen tijdens de gehele looptijd van 24 maanden, nu 2 schade gevallen per 12 maanden.
Dus je kan 4x je iPhone laten repareren (of iPhone vervangen bij niet te repareren schade) tijdens de gehele looptijd van 't AC+. Wel met uiteraard de bekende eigen risico (€29 scherm / €99 overige schade cq nieuw toestel).

Nog minder redenen dus om niet zo'n bulky case te gebruiken en echt genieten van 't design van het toestel...wat, ik neem aan, ook de bedoeling is ;)
Er zijn ook dunne cases toch die minder kosten dan AppleCare

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online

Ja dat is lekker ja. Sinds de X volg ik jou advies op en heb ik Apple care, heeft mijn ervaring echt verbeterd.

Ik ben van zuinig op een ongezonde manier naar zuinig op een gezonde manier gegaan. En wat blijkt ook als je er normaal mee omgaat ziet het toestel er na een jaar nog prima uit.

Mijn 12 Pro Max krijgt dan ook weer Apple Care.
(Of ik laat deze overzetten. Of ik zeg op en neem een nieuwe)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
SpoekGTi schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 08:36:
[...]

Er zijn ook dunne cases toch die minder kosten dan AppleCare
uiteraard. Ik had bij mijn AC+ verhaal wellicht wat duidelijker moeten maken dat het niet gebruiken van cases en waarom puur mijn eigen mening was.
Ik geniet liever van het design van de iPhone. En ik kan ook best begrijpen dat voor velen AC+ een gevoel geeft van weggegooid geld....is puur een eigen afweging.

Gebruik slechts een case wanneer ik bijv naar een feestje of festival ga. Maar een festival kunnen we sowieso hier in NL komende maanden wel vergeten.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
voor wat het waard is:

de Chineze leaker, Kang, die al eerder de Apple Watch SE en WWDC events zaken bij het goede eind had, heeft blijkbaar het komende iPhone 12 Event al gezien...

【1】Homepod Mini
HomePod Mini, priced at $99, 3.3 inches high, S5 processor.
Most places are scheduled for November 6 and will be on sale on 16.

【2】iPhone
iPhone released four models

iPhone 12 Mini (5.4 inches), starting price is $699, colors are black, white, red, blue, green

iPhone 12 (6.1 inches), starting at US$799, colors are black, white, red, blue, and green

iPhone 12 Pro (6.1 inches), starting price of 999 US dollars, colors are gold, silver, graphite, blue

iPhone 12 Pro Max (6.7 inches), the starting price is 1099 US dollars, the colors are gold, silver, graphite, blue

The four models are all 5G models. Currently, only the US model has a millimeter wave standard. The key point is that earphones and chargers are not provided.

12 Mini and 12 memory capacity to choose from: 64G/128G/256G
12 Pro and 12 Pro Max memory capacity to choose from: 128G/256G/512G

The four screens are all have Super Retina XDR Display. In addition, there is a new screen glass technology, Ceramic Shield Front Cover, which is simply ceramic substrate glass, which increases the hardness and resistance to drop.

The name of wireless charging returns to Magsafe, with a power of 15W.

Four mobile phones can directly shoot Dolby Vision (Dolby Vision)

Smart Data Mode:My understanding is that 4G/5G is allocated according to the application bandwidth. Specific big data throughput applications use 5G, which is estimated to save power.

Camera photography is the key point. I'm afraid it's not accurate enough here. Some parts are described in English:

iPhone 12 Mini (5.4 inches): dual camera, wide-angle + ultra-wide-angle, ƒ/1.6
iPhone 12 (6.1 inches): dual camera, wide-angle + ultra-wide-angle, ƒ/1.6

Deep Fusion and night scene modes have become better, Smart HDR also has upgrade, namely Smart HDR 3

iPhone 12 Pro (6.1 inches): Three cameras (wide-angle, ultra-wide-angle, telephoto) + LiDAR, wide-angle with the new 7P lens, ƒ/1.6, 52mm focal length telephoto, the entire system can provide four times optical zoom.

iPhone 12 Pro Max (6.7 inches): Three cameras (wide-angle, ultra-wide-angle, telephoto) + LiDAR, wide-angle with the new 7P lens, ƒ/1.6, 65mm focal length telephoto, the whole system can provide five times optical zoom.

Key point: The biggest difference between 12 Pro Max and 12 Pro is that 12 Pro Max also has a larger sensor (47% larger sensor with 1.7μm pixels). Expansive is added before the description of the 12 Pro Max ultra-wide angle.

[Key Points]
The pre-sale date of the iPhone 12 Mini (5.4 inches) is scheduled for November 6 and it will be released on November 13

The pre-sale date for the iPhone 12 (6.1 inches) is scheduled for October 16and will be released on October 23

The pre-sale date of the iPhone 12 Pro (6.1 inches) is scheduled for October 16 and it will be released on October 23

The pre-sale date of the iPhone 12 Pro Max (6.7 inches) is scheduled for November 13and will be released on November 20

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neus
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 03-07 08:16

Neus

www.zenaconsult.com

Heb al een tijdje een Brodit houder in onze autos voor een XS Max / 11 Pro Max. Naar welke 12 zou ik moeten upgraden zonder die houders te moeten vervangen?

Very funny, Scotty... Now beam down my clothes !

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Neus schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 09:25:
Heb al een tijdje een Brodit houder in onze autos voor een XS Max / 11 Pro Max. Naar welke 12 zou ik moeten upgraden zonder die houders te moeten vervangen?
Haha ik denk dat het een nieuwe wordt? Volgens mij zijn alle uitvoeringen weer net anders qua grootte?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DizAwSdzVJTxDPiSEEq7eY9mR_s=/800x/filters:strip_exif()/f/image/pXR9Q2vC8sgHzgdNWtNyFdst.png?f=fotoalbum_large

Op deze afbeelding gaan ze uit van een 12 Pro met dezelfde afmetingen. Geen idee of dat klopt icm 5.8" vs 6.1" + andere bezel verhoudingen.

[ Voor 40% gewijzigd door JB op 09-10-2020 09:33 ]

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• de Foarsitter
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 09:12

Ik had op de Xs Max geen AppleCare+ en je raadt het al: achterkant kapot, kleine 600 euro moeten betalen. Daarom op de 11 Pro Max wel AppleCare+ en op een paar kleine krasjes op de zijkant van het toestel na ziet hij er behoorlijk goed uit.

Verhoogt natuurlijk ook de verkoopwaarde >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-tuning
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 03-07 14:30
Neus schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 09:25:
Ik ben bang dat je een nieuwe houder moet hebben. tenzij je de brodit houder hebt die verstelbaar is voor een hoes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
mr.JamesBond schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 09:33:
[...]

Ik had op de Xs Max geen AppleCare+ en je raadt het al: achterkant kapot, kleine 600 euro moeten betalen. Daarom op de 11 Pro Max wel AppleCare+ en op een paar kleine krasjes op de zijkant van het toestel na ziet hij er behoorlijk goed uit.

Verhoogt natuurlijk ook de verkoopwaarde >:)
Als je niets geclaimed hebt is het lonender om je Apple care te annuleren. Dan krijg je de resterende maanden retour.

Wat vaak interessanter is dan verkopen met

Edit: overzetten schijnt ook te kunnen. Alleen dat heb ik zelf nog nooit gedaan. Dat ga ik dit jaar proberen, want ik hou die toestellen toch geen twee jaar.

[ Voor 11% gewijzigd door Donstil op 09-10-2020 09:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• de Foarsitter
Donstil schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 09:49:
[...]

Als je niets geclaimed hebt is het lonender om je Apple care te annuleren. Dan krijg je de resterende maanden retour.

Wat vaak interessanter is dan verkopen met

Edit: overzetten schijnt ook te kunnen. Alleen dat heb ik zelf nog nooit gedaan. Dat ga ik dit jaar proberen, want ik hou die toestellen toch geen twee jaar.
Mwah, dat bespreek ik dan wel met een koper ;) Zorg voor later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tritimee
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 04-07 20:20
JB schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 09:26:
[...]

Haha ik denk dat het een nieuwe wordt? Volgens mij zijn alle uitvoeringen weer net anders qua grootte?

[Afbeelding]

Op deze afbeelding gaan ze uit van een 12 Pro met dezelfde afmetingen. Geen idee of dat klopt icm 5.8" vs 6.1" + andere bezel verhoudingen.
ik hoop dat de 12 pro hetzelfde formaat krijgt als de XR, vindt de 11 pro net te klein, de 11 pro max is echt op de limiet qua grootte, als de 12 nog iets groter wordt, ben ik bang dat hij bij mij net niet meer lekker in de hand valt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-tuning
tritimee schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 09:55:
[...]

ik hoop dat de 12 pro hetzelfde formaat krijgt als de XR, vindt de 11 pro net te klein, de 11 pro max is echt op de limiet qua grootte, als de 12 nog iets groter wordt, ben ik bang dat hij bij mij net niet meer lekker in de hand valt.
De 12 pro word net zo breed en iets hoger dan de 11 pro.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
mr.JamesBond schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 09:52:
[...]

Mwah, dat bespreek ik dan wel met een koper ;) Zorg voor later
Want hoe doe je dat dan?
Je zet hem te koop en als er iemand is zeg je “hoi hij is 125,- duurder als je AppleCare wilt”?

Dat voelt niet als iets wat de gemiddelde tweede hands koper zou doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• de Foarsitter
Donstil schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 10:00:
[...]

Want hoe doe je dat dan?
Je zet hem te koop en als er iemand is zeg je “hoi hij is 125,- duurder als je AppleCare wilt”?

Dat voelt niet als iets wat de gemiddelde tweede hands koper zou doen.
Het is de eerste keer dat ik mijn een jaar oude iPhone zou verkopen. Ik ben van plan een advertentie te plaatsen op tweakers en gewoon uit te leggen dat er apple care op zit, maar als de koper daar geen interesse in heeft (of een lagere prijs wilt) ik dat er af kan halen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• m-tuning
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KwAjFiV75EfVNa33EMAZvL1v5ao=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/udurN305Xw2dkHnHBdWKaFpi.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gBIQ4z8pQ596jscqx-UJQ0LKxQI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/uaKSiAyhKVT6iDUeqaznIjLK.jpg?f=fotoalbum_large

IPhone X in hoesje van de 12 Pro.
Eigen foto’s. Toestellen zijn even breed en dik, alleen is de 12 pro wat hoger.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Steven030
Geert1976 schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 09:21:
The pre-sale date of the iPhone 12 Pro (6.1 inches) is scheduled for October 16 and it will be released on October 23
Hier zou ik wel blij van worden! De Pro gewoon op 23 oktober in huis, hopen dat het klopt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
mr.JamesBond schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 10:09:
[...]

Het is de eerste keer dat ik mijn een jaar oude iPhone zou verkopen. Ik ben van plan een advertentie te plaatsen op tweakers en gewoon uit te leggen dat er apple care op zit, maar als de koper daar geen interesse in heeft (of een lagere prijs wilt) ik dat er af kan halen.
Aah ja. Ben benieuwd. Mijn ervaring is dat ze dat er dan niet bij willen. Of voor minder, of gratis 8)7

Ik doe niet meer aan dat verkoop geneuzel met vreemde. Als iemand hem in mijn directe omgeving wil vind ik het prima. Anders gaat hij naar Sobby of Rebuy.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Dit is overigens ook wel goed nieuws (voor Pro Max kopers).
Key point: The biggest difference between 12 Pro Max and 12 Pro is that 12 Pro Max also has a larger sensor (47% larger sensor with 1.7μm pixels). Expansive is added before the description of the 12 Pro Max ultra-wide angle.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jieve
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 10-06 20:37
Steven030 schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 10:23:
[...]

Hier zou ik wel blij van worden! De Pro gewoon op 23 oktober in huis, hopen dat het klopt
Ik zou er minder blij van worden haha, dan zit ik net in Portugal voor de F1 :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13:21
Geert1976 schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 09:21:
voor wat het waard is:

【1】Homepod Mini
HomePod Mini, priced at $99, 3.3 inches high, S5 processor.
Most places are scheduled for November 6 and will be on sale on 16.

【2】iPhone
iPhone 12 (6.1 inches), starting at US$799, colors are black, white, red, blue, and green

iPhone 12 Pro (6.1 inches), starting price of 999 US dollars, colors are gold, silver, graphite, blue

iPhone 12 (6.1 inches): dual camera, wide-angle + ultra-wide-angle, ƒ/1.6

Deep Fusion and night scene modes have become better, Smart HDR also has upgrade, namely Smart HDR 3

iPhone 12 Pro (6.1 inches): Three cameras (wide-angle, ultra-wide-angle, telephoto) + LiDAR, wide-angle with the new 7P lens, ƒ/1.6, 52mm focal length telephoto, the entire system can provide four times optical zoom.

The pre-sale date for the iPhone 12 (6.1 inches) is scheduled for October 16and will be released on October 23

Dit zijn voor mij de belangrijkste items uit deze voorspelling. De keuze zal bij mij gaan tussen de iPhone 12 6.1" of iPhone 12 pro 6.1" als vervanger voor mijn X (daar waar ik eerder nog neigde naar de 5.4"echter zie ik nu dat het verschil qua grote minimaal tussen mijn X en de 6.1" van de iPhone 12.

De homepod mini zou ik voor rond de 100 euro ook wel aan willen schaffen om mijn thuisautomatisering verder uit te breiden. Eerst maar eens afwachten of deze in Nederland komt :)

Ik heb zin in as dinsdag :D

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karimmm
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 01-07 00:38
[...]

Huh, je kan toch geen applecare subscription "erafhalen" toch? Zou wel interessant zijn om de apple care te overhevelen van mijn huidige toestel naar de nieuwe :p heb nog 1 jaar over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
wat betreft AC+

AC+ gaat mee met de iPhone, dus niet over te zetten naar een andere iPhone.

Bij een nieuwe iPhone bel je eerst Apple om het AC+ op je huidige iPhone te annuleren, dan krijg je evt nog restant bedrag terug (via je CC)
Daarna op nieuwe iPhone AC+ afsluiten

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Geert1976 schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 11:15:
wat betreft AC+

AC+ gaat mee met de iPhone, dus niet over te zetten naar een andere iPhone.

Bij een nieuwe iPhone bel je eerst Apple om het AC+ op je huidige iPhone te annuleren, dan krijg je evt nog restant bedrag terug (via je CC)
Daarna op nieuwe iPhone AC+ afsluiten
Jawel ze kunnen bij de afdeling waar ze Apple care voor je annuleren (en het rest bedrag terug storten - eventueel gemaakte kosten) Apple care ook overzetten naar je nieuwe toestel. Dat is mij afgelopen jaar aangeboden.

Edit: ik ga dat dit jaar doen overigens, de iPhone “13” zal wel weer gewoon in september komen. Dus dan zit ik precies goed. Met een beetje geluk is maandelijkse AppleCare hier tegen die tijd ook beschikbaar.

[ Voor 14% gewijzigd door Donstil op 09-10-2020 11:20 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tjoekie
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
[...]

AppleCare doet wel iets voor de verkoopwaarde aangezien je langer first party support hebt. Maar stel je er ook weer niet te veel van voor. Je kunt het zeker niet 1-op-1 doorberekenen in de prijs. Hooguit een paar tientjes op de totale verkoopwaarde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
Donstil schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 11:17:
[...]

Jawel ze kunnen bij de afdeling waar ze Apple care voor je annuleren (en het rest bedrag terug storten - eventueel gemaakte kosten) Apple care ook overzetten naar je nieuwe toestel. Dat is mij afgelopen jaar aangeboden.
ah, oke. Bij mij 2 keer eerder door een Apple Care Support medewerker duidelijk aan de telefoon aangegeven dat dat niet mogelijk is/was.

Oh well..zo lang ze het maar netjes afhandelen, en dat is altijd wel het geval w.b. AC+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Geert1976 schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 11:19:
[...]

ah, oke. Bij mij 2 keer eerder door een Apple Care Support medewerker duidelijk aan de telefoon aangegeven dat dat niet mogelijk is/was.

Oh well..zo lang ze het maar netjes afhandelen, en dat is altijd wel het geval w.b. AC+
Dit was ook via de telefoon, Engelstalig wel overigens, Nederlands support leek de afgelopen keren erg veel moeite te hebben met de AppleCare annuleren vraag 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
Tjoekie schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 11:18:
[...]

AppleCare doet wel iets voor de verkoopwaarde aangezien je langer first party support hebt. Maar stel je er ook weer niet te veel van voor. Je kunt het zeker niet 1-op-1 doorberekenen in de prijs. Hooguit een paar tientjes op de totale verkoopwaarde.
sowieso wel uitkijken om 2e handse iPhones met AC+ te kopen.
De verkoper kan na de verkoop een paar weken later AC+ annuleren en het restant dus terugkrijgen... :F en zit jij dus als koper met een iPhone zonder AC+ waar je in 1ste instantie wél voor hebt betaald

[ Voor 7% gewijzigd door _Bailey_ op 09-10-2020 11:22 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Geert1976 schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 11:21:
[...]

De verkoper kan na de verkoop een paar weken later AC+ annuleren en het restant dus terugkrijgen... :F
Haha ja dat ook inderdaad, Verkopen met Apple care aan een vreemde is ook geen goed idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• de Foarsitter
Donstil schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 10:48:
[...]

Aah ja. Ben benieuwd. Mijn ervaring is dat ze dat er dan niet bij willen. Of voor minder, of gratis 8)7

Ik doe niet meer aan dat verkoop geneuzel met vreemde. Als iemand hem in mijn directe omgeving wil vind ik het prima. Anders gaat hij naar Sobby of Rebuy.
Nou ja kijk, als ze het voor minder erbij willen dan wat ik terug kan krijgen als ik de resterende maanden claim, dan hebben ze pech. Dan verkoop ik het zonder AppleCare+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• de Foarsitter
Tjoekie schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 11:18:
[...]

Als dit inderdaad het geval is dan verkoop ik het zonder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

m-tuning schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 10:09:
[Afbeelding]

[Afbeelding]

IPhone X in hoesje van de 12 Pro.
Eigen foto’s. Toestellen zijn even breed en dik, alleen is de 12 pro wat hoger.
De 11Pro was wel iets dikker dan de X. Krijg ik nog steeds niet lekker uit de Brodit houder tov de X :)

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
Wow. De 12 Pro Max pas op 13 november bestellen en 20 november leveren. Dat gaat nog even duren. Als je misgrijpt, zit je met een levertijd in het nieuwe jaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Ja wordt een duur maandje met de Series X, PlayStation 5 en iPhone 12 Pro Max

Edit: en AirPod Studio en AirTags die vergeet ik nou helemaal.

[ Voor 30% gewijzigd door Donstil op 09-10-2020 13:04 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennisweb
Donstil schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 12:43:
Ja wordt een duur maandje met de Series X, PlayStation 5 en iPhone 12 Pro Max
Voor mij niet. Heb de Graphite Watch al en heb die er al lang en breed weer uit. :) Dus volgende maand nog de 12 Pro Max en dan gaat de portemonnee weer op slot.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
Dennisweb schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 12:38:
Wow. De 12 Pro Max pas op 13 november bestellen en 20 november leveren. Dat gaat nog even duren. Als je misgrijpt, zit je met een levertijd in het nieuwe jaar.
Denk dat ivm de huidige situatie rondom Corona en de economie/baanbehoud veel mensen dit jaar wel wat anders aan hun hoofd hebben dan een telefoontje

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Geert1976 schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 12:52:
[...]

Denk dat ivm de huidige situatie rondom Corona en de economie veel mensen dit jaar wel wat anders aan hun hoofd hebben dan een telefoontje
Of juist niet. Vakantie geld staat nog op spaarrekeningen, smartphone is alleen maar belangrijker geworden dit jaar, mensen willen wat kopen, enz :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
Donstil schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 12:56:
[...]

Of juist niet. Vakantie geld staat nog op spaarrekeningen, smartphone is alleen maar belangrijker geworden dit jaar, mensen willen wat kopen, enz :)
Ik las juist afgelopen zomer dat veel mensen hun vakantiegeld gebruikte voor bijv verbouwingen aan huis. Of eindelijk een airco thuis ;)
Ook een iets verstandigere uitgave dan een telefoontje, vind ik

[ Voor 3% gewijzigd door _Bailey_ op 09-10-2020 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niek_1981
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 07-04 14:14

Niek_1981

Think Different.

Dennisweb schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 12:38:
Pfff, weer een maand langer wachten. :'(
Levering komt wel weer goed uit, heb toch lang weekend dan vanwege de PS5.

Een vrouw is een prachtige creatie, ze geeft melk zonder gras te eten, ze bloed zonder zich te bezeren, wordt nat zonder dat het regent, zuigt zonder stroom en ze kan een man laten komen zonder dat ze roept.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Niek_1981
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 07-04 14:14

Niek_1981

Think Different.

Geert1976 schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 12:58:
[...]

Ik las juist afgelopen zomer dat veel mensen hun vakantiegeld gebruikte voor bijv verbouwingen aan huis. Of eindelijk een airco thuis ;)
Ook een iets verstandigere uitgave dan een telefoontje,
Het geld klotst op dit moment bij veel mensen nog steeds tegen de plinten omhoog als ik in mijn directe omgeving kijk.
Dus zou mij niets verbazen als ze gewoon weer de deur uitvliegen.

Een vrouw is een prachtige creatie, ze geeft melk zonder gras te eten, ze bloed zonder zich te bezeren, wordt nat zonder dat het regent, zuigt zonder stroom en ze kan een man laten komen zonder dat ze roept.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Geert1976 schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 12:58:
[...]

Ook een iets verstandigere uitgave dan een telefoontje,
Gelukkig hoeft niet alles in je leven verstandig te zijn, Live a Little!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naafkap
  • Registratie: September 2008
  • Nu online
Even een vraag voor de experts hier. Ik zit nu al sinds launch op de iPhone 7. Prima toestel voor mij nog steeds en nog steeds prima werkbaar.

Echter ben ik nu wel toe aan iets nieuws. :) Ik twijfel tussen de pro en pro Max. Wat zijn voor jullie de beweegredenen om voor een pro of pro Max te gaan?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Steven030
Naafkap schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 13:32:
Even een vraag voor de experts hier. Ik zit nu al sinds launch op de iPhone 7. Prima toestel voor mij nog steeds en nog steeds prima werkbaar.

Echter ben ik nu wel toe aan iets nieuws. :) Ik twijfel tussen de pro en pro Max. Wat zijn voor jullie de beweegredenen om voor een pro of pro Max te gaan?
Voor mij alleen het formaat. Ik vind zelf de Pro groot genoeg. Ik kijk er namelijk geen films op en game er ook niet op

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tritimee
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 04-07 20:20

Schermruimte, groter scherm zorgt ervoor dat ik minder hoef te scrollen. Daarbij is de Max uiteraard in het voordeel, nadeel vindt ik de handzaamheid, mijn huidige 1+ 5T is exact even groot als een 11 Pro Max, maar zit wel aan de limiet van wat ik handzaam vind.

Tegelijkertijd is het typen met de duimen op een smaller toestel, voor mij altijd een uitdaging. Wellicht ga ik wel gewoon voor een Pro max, zonder hoesje en met AC+, zodat ik mij geen zorgen hoef te maken als m'n telefoon een keertje valt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Naafkap
  • Registratie: September 2008
  • Nu online
Dank @Steven030 en @tritimee ! En hoe is het met de praktische batterijduur? Ik heb begrepen dat de pro Max-modellen altijd een betere accuduur hebben. Klopt dat?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• robcoenen
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 25-06 13:15
*knip*

[ Voor 97% gewijzigd door robcoenen op 09-10-2020 14:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Dit is dezelfde informatie als een paar posts terug toch?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• WouterL
a "47 percent larger sensor" on the ‌iPhone 12‌ Pro Max compared to the ‌iPhone 12‌ Pro; and a special "Expansive" super wide angle capability for the Max model.

Zwaar teleurstellend. Dan moet ik wel wachten op het Max model.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SirLenncelot
  • Niet online
The four screens are all have Super Retina XDR Display.
Ik word altijd een beetje moe van die gare namen van Apple voor de displays. Onmogelijk om te bepalen wat je nu precies koopt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
SirLenncelot schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 14:47:
[...]

Ik word altijd een beetje moe van die gare namen van Apple voor de displays. Onmogelijk om te bepalen wat je nu precies koopt.
Een iPhone met een Super Retina XDR Display? Een OLED dus :)

https://support.apple.com/nl-nl/HT208191

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pixelz
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 24-06 13:50
WouterL schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 14:30:
a "47 percent larger sensor" on the ‌iPhone 12‌ Pro Max compared to the ‌iPhone 12‌ Pro; and a special "Expansive" super wide angle capability for the Max model.

Iemand enig idee wat die 47% grotere sensor betekent voor kwaliteit van de foto's, is dat een spectaculair verschil? Ik vind de grootte van de iPhone 12 Pro prima (nu een X) dus ik was niet van plan een Pro Max aan te schaffen, maar ik vind de camera wel een van de belangrijkste features dus ga nu twijfelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterL
Pixelz schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 15:00:
[...]

Iemand enig idee wat die 47% grotere sensor betekent voor kwaliteit van de foto's, is dat een spectaculair verschil? Ik vind de grootte van de iPhone 12 Pro prima (nu een X) dus ik was niet van plan een Pro Max aan te schaffen, maar ik vind de camera wel een van de belangrijkste features dus ga nu twijfelen.
Iig over het algemeen lichtsterker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karimmm
Geert1976 schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 11:21:
[...]

De verkoper kan na de verkoop een paar weken later AC+ annuleren en het restant dus terugkrijgen... :F en zit jij dus als koper met een iPhone zonder AC+ waar je in 1ste instantie wél voor hebt betaald
Kan dit?!?!?!?!? Kun je mij een bron delen? :) Zou prettig zijn als ik AC van mijn huidige XR kan opzeggen, gedeelte terugkrijgen en dan gewoon met de nieuwe telefoon een nieuwe AC+ aansluiten.

[ Voor 14% gewijzigd door karimmm op 09-10-2020 15:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
karimmm schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 15:05:
[...]

Kan dit?!?!?!?!? Kun je mij een bron delen? :) Zou prettig zijn als ik AC van mijn huidige XR kan opzeggen, gedeelte terugkrijgen en dan gewoon met de nieuwe telefoon een nieuwe AC+ aansluiten.
Gewoon Apple bellen. Zij maken dat voor jou in orde. (Wel je CC bij de hand houden)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
karimmm schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 15:05:
[...]

Ja dat kan.

Je krijgt dan de resterende maanden min eventuele claims retour.

Zover ik weet komt dit omdat het een vooruit betaalde verzekering is en Apple daarom restitutie moet aanbieden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karimmm
Dank heren voor de reacties! Wel tof dat dit mogelijk is, helemaal nergens tegengekomen.

Ik heb ook nul claims gemaakt afgelopen jaar dus leuk! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirLenncelot
  • Niet online
Vorkie schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 14:50:
[...]

Een iPhone met een Super Retina XDR Display? Een OLED dus :)

https://support.apple.com/nl-nl/HT208191
Ja, maar Apple gebruikt dezelfde namen voor verschillende displays.
Wikipedia: Retina display

Geen touw aan vast te knopen uiteindelijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sluw
Pixelz schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 15:00:
[...]

In theorie maakt dat een behoorlijk verschil, ik ben ook benieuwd hoe het in de praktijk gaat zijn. Irritant dit soort verschillen, voor mij is de camera ook belangrijk, ik zit helemaal niet op een grotere maat te wachten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hyloba
Sluw schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 16:25:
[...]

In theorie maakt dat een behoorlijk verschil, ik ben ook benieuwd hoe het in de praktijk gaat zijn. Irritant dit soort verschillen, voor mij is de camera ook belangrijk, ik zit helemaal niet op een grotere maat te wachten.
Grote teleurstelling moest dit waar zijn. Vond het fijn dat beide pro’s identiek waren aan elkaar behalve scherm en batterijduur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluw
Hyloba schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 16:32:
[...]

Grote teleurstelling moest dit waar zijn. Vond het fijn dat beide pro’s identiek waren aan elkaar behalve scherm en batterijduur.
Daar kun je wel van uit gaan, in dit Macrumors artikel vind je specs die 't zeer waarschijnlijk gaan worden.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Bezels uit die MacRumours mock-up zijn wel gaaf trouwens.

Afbeeldingslocatie: https://images.macrumors.com/t/jO23GKXibWeuzJR2p6OFFFnPuBo=/1600x0/filters:quality(90)/article-new/2020/10/iPhone-12-Leak-Article-2.jpg

[ Voor 8% gewijzigd door Donstil op 09-10-2020 17:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

WouterL schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 14:30:

Want je ging anders voor een “gewone” Pro?

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tartarus

Ik heb nu een iPhone 7 Plus en ga straks voor de iPhone 12 Pro Max.
Ze zullen qua toestel grootte niet veel van elkaar verschillen en als die al wat groter is, ga ik dat niet erg vinden.

Kijk vooral wat jezelf prettiger vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterL
JB schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 17:39:
[...]

Want je ging anders voor een “gewone” Pro?
Yes. Vind het alleen vreemd dat ze net als de 7 plus destijds een feature bij het max toestel only plaatsen..

[ Voor 23% gewijzigd door WouterL op 09-10-2020 17:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Het specs gedeelte vind ik pas interessant zodra het ook merkbaar verschillen oplevert. Ik twijfel zoals hier al vaker terug te lezen ivm de grootte. Er komt zo lijkt nu eindelijk een iPhone die the good old compactheid terug brengt icm goede specs alsin cpu en OLED maar consessies als eventuele mindere batterij en camera zijn voor mij lastig om een keuze te maken. Wil sowieso niet terug in specs tov de 11Pro dus als dat het geval gaat zijn, blijf ik weg van de “Mini” maar zoals @SirLenncelot al aangaf mbt vergelijk camera tussen 11 en 11Pro is het nu ook weer de vraag waar doe je goed aan...

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Alekz87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09:44
Donstil schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 17:18:
Bezels uit die MacRumours mock-up zijn wel gaaf trouwens.

[Afbeelding]
Als dit t wordt....instant buy

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Pagina: 1 2 ... 18 Laatste

Dit topic is gesloten.