Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Belsimpel maar wel 64gbhk12nl schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 21:46:
[...]
Waar haal je de 11pro voor die prijs? Dan kan je toch ook voor de gewone 12 gaan?
Misschien is de normale 12 ook wel een optie.
R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X
Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Jon Prosser denkt van wel.Rivanov schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 21:52:
De MagSafe Duo lader komt in een later stadium.. dat wordt een “AirPowertje”?
Als in komt helemaal niet?Rivanov schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 21:52:
Denk wel dat het komt, je hebt nu al producten die bijv de watch, iphone en airpods kunnen laden als één solide product.
Apple zelf verkoopt deze zelfs dacht ik
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Alleen aan het twijfelen over de opslag. Altijd 64 gb mee gered icm wat icloud storage. In het prille begin van de eerdte iPhones nam ik eigenlijk standaard de grootste opslag.
Aangezien ik wel weer verwacht 2-3 jaar met de mini te doen... misschien toch maar gelijk goed doen.
Jammer nog een maandje wachten!
(Al komt ie net op tijd, mijn 8 begint de geest te geven... accu is aardig op en sindskort horen mensen mij aan de andere kant van de lijn niet meer
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”
Not done yet...
— jon prosser (@jon_prosser) 13 oktober 2020
Major updates from me tomorrow.
Stay tuned.
ARM Macs waarschijnlijk.
Vind ik het jammer? Ja.pdavie2311 schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 21:57:
Ik heb wel een usb-c adapter bij mijn 11 Pro, maar verkoop toch mijn Pro met alleen de kabel, zonder adapter denk ik...
Geef ik Apple wel gelijk? Ook ja?
Die €25 voor een oplader is ook de kosten niet, dus daar ga ik niet over zielig doen.
Ik heb begrepen dat de iPhones tot maximaal 18W ondersteunen, dus dat wordt 2 opladers van 20W bestellen straks samen met de iPhone..
Lijkt mij dat dit de lightning port laat vervallen volgend jaar, klopt prima met de geruchten voor volgend jaar een iPhone zonder poorten. Hoeven ze ook geen kabels meer mee te leverenRivanov schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 21:52:
[ Voor 6% gewijzigd door epo op 13-10-2020 22:14 ]
20 watt of meer geeft de Apple vergelijk zelfs aan als je dus modellen met elkaar vergelijkt.Tartarus schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 22:12:
[...]
Ik heb begrepen dat de iPhones tot maximaal 18W ondersteunen, dus dat wordt 2 opladers van 20W bestellen straks samen met de iPhone..
Geschikt voor snelladen
Binnen 30 minuten12 tot 50% opgeladen met adapter van 20 W of meer (afzonderlijk verkrijgbaar)
[ Voor 92% gewijzigd door Dennisdn op 13-10-2020 22:19 ]
Viel mij ook op.. iPhone 11 Pro 18watt.Roos79 schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 22:17:
[...]
20 watt of meer geeft de Apple vergelijk zelfs aan als je dus modellen met elkaar vergelijkt.
Geschikt voor snelladen
Binnen 30 minuten12 tot 50% opgeladen met adapter van 20 W of meer (afzonderlijk verkrijgbaar)
Hmm ja dit is wel een reden om niet voor een doorzichtig hoesje te gaanDennisweb schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 21:19:
Andere vraag: de doorzichtige case heeft een grote cirkel en een streep onder het Apple logo. Zit dat echt op die case of is dat gewoon een render om aan te geven dat ‘ie MagSafe heeft? Ik vind ‘t nogal lelijk namelijk...
Ok, maar hoe moet je dat lezen?Roos79 schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 22:17:
[...]
20 watt of meer geeft de Apple vergelijk zelfs aan als je dus modellen met elkaar vergelijkt.
Geschikt voor snelladen
Er zijn ook adapters van 85W verkrijgbaar.
Wat is de maximale dat een 12 Pro Max lust? Dan ga ik dus daarvoor.
Maar stel hij lust maar 18W, dan ga ik geen peperdure 85W nemen.
Want de Mini is een SE volgens jou? De Mini heeft dikke specs in compact formaat. Vergelijk ze maar eens allemaal. Best bijzonder dat de Mini het goedkoopste is, kijkende naar alles frotten in de kleinste behuizing.k995 schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 22:16:
Mini ziet er leuk uit maar 8-900 euro zonder oplader ed is toch echt teveel voor zoiets.
Mijn boefje is liev!
Moest voor mijn series 6 Watch ook al een nieuwe adapter kopen en nu dus weer voor de iPhone..Staat me beetje tegen. Maar hangt er ook van af, waar mijn 11 Pro voor weggaat...Dan mag de adapter er heus wel bij..;-)Tartarus schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 22:12:
[...]
Vind ik het jammer? Ja.
Geef ik Apple wel gelijk? Ook ja?
Die €25 voor een oplader is ook de kosten niet, dus daar ga ik niet over zielig doen.
Onder de 100 euro voor de HomePod Mini.Grin schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 16:22:
[...]
Ik wil niet eens zo'n ding, maar als hij 99-100 euro gaat kosten dan bestel ik er ook 100.
@hk12nl Wel zo sjiek om ook even mijn (hybris) ongelijk te quoten. Dus hierbij: I stand corrected.
Ik ga er geen 100 bestellen maar wel 1.
[ Voor 5% gewijzigd door Grin op 13-10-2020 22:37 ]
De SE had "dikke specs" in een compact formaat en bijna de helft goedkoper. Moest de SE een betere batterij gehad had ik die waarschijnlijk gekocht, dit is gewoon te duur voor wat het is . Blijf wel nog even met mijn huidige S8 en zie wat er het komende jaar van compact uitkomt.JB schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 22:25:
[...]
Want de Mini is een SE volgens jou? De Mini heeft dikke specs in compact formaat. Vergelijk ze maar eens allemaal. Best bijzonder dat de Mini het goedkoopste is, kijkende naar alles frotten in de kleinste behuizing.
Dikke specs? Alleen de CPU zover ik weet?k995 schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 22:44:
[...]
De SE had "dikke specs" in een compact formaat en bijna de helft goedkoper. Moest de SE een betere batterij gehad had ik die waarschijnlijk gekocht, dit is gewoon te duur voor wat het is . Blijf wel nog even met mijn huidige S8 en zie wat er het komende jaar van compact uitkomt.
Mijn boefje is liev!
Mijn 11 pro gaat ook ruimte maken voor een 12 pro max, grotere display is toch fijner qua media consumptie en qua opslag heb ik me toch miskocht met huidig toestel...
Kan toch haast niet, dit is geen ingewikkeld ding verder.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Niet helemaal, het had goede specs maar zeker geen topmodel.k995 schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 22:44:
[...]
De SE had "dikke specs" in een compact formaat en bijna de helft goedkoper. Moest de SE een betere batterij gehad had ik die waarschijnlijk gekocht, dit is gewoon te duur voor wat het is . Blijf wel nog even met mijn huidige S8 en zie wat er het komende jaar van compact uitkomt.
Eigenlijk gewoon een vorige generatie (of 2) in een kleinere behuizing. Dingen bleven achter wel achterwegen.
Een SE kan je imo niet vergelijken met een 12 Mini.
Yes! I got Knowledge of Hidden Internet Powers
Yep. Alleen de non-Pro heeft het overleefd.zap8 schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 23:28:
Heeft Apple de iPhone 11 Pro (Max) eruit gegooid. Zie het nergens meer op de Apple site staan.
Nevermind, verkeerd gelezen!
[ Voor 22% gewijzigd door Jieve op 13-10-2020 23:54 ]
Yes! I got Knowledge of Hidden Internet Powers
Nope.Hyloba schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 00:15:
Ik ga volgende maand een 11 pro aanschaffen en daar een paar jaar mee verder doen. Daar zit op zijn minst wel nog de oplader bij.
Ook bij die is de oplader er uit.
Misschien als je nog een doos vind van voor deze aankondiging die ergens in een voorraadkastje lag.
De 11 pro gaat niet meer verkocht worden door apple, is dat niet gewoon resterende stock die in de winkel ligt?Tartarus schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 06:12:
[...]
Nope.
Ook bij die is de oplader er uit.
Misschien als je nog een doos vind van voor deze aankondiging die ergens in een voorraadkastje lag.
Maak je daar maar niet te druk om; iPhone 11 Pro maakt al prachtige foto’s.Granaatappel schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 07:41:
Zal het camera verschil tussen de 12 pro en de 12 pro Max echt duidelijk zichtbaar zijn? Ik ben wel van de foto’s maar vond 6.5 inch altijd te groot persoonlijk en nu is die zelfs 6.7 inch.
iPhone 16 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Max & Pro 2 HomeKit CarPlay MagSafe AirTags
18W, zo’n 85W is voor een laptop.Tartarus schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 22:22:
[...]
Ok, maar hoe moet je dat lezen?
Er zijn ook adapters van 85W verkrijgbaar.
Wat is de maximale dat een 12 Pro Max lust? Dan ga ik dus daarvoor.
Maar stel hij lust maar 18W, dan ga ik geen peperdure 85W nemen.
Anoniem: 328026
De antenne voor mmwave 5gFylax schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 21:20:
[Afbeelding]
Maar waar dient dit nou eigenlijk voor??? Het staat nergens vermeld
https://www.macrumors.com...iphone-12-mmwave-us-only/
Wat overigens voor de VS only is. Europeanen betalen het meest (zelfs als je btw, wisselkoers, transportkosten en invoerrechten meetelt), maar krijgen daarvoor minder techniek dan de Amerikanen waar het toestel een stuk goedkoper is.
Nou, vooruit dan! De oplader mag bij mijn 11 Pro! Verkoop ik dus een collectors item..Hyloba schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 00:15:
Ik ga volgende maand een 11 pro aanschaffen en daar een paar jaar mee verder doen. Daar zit op zijn minst wel nog de oplader bij.
Had je dan liever een aangepaste iPhone 12 gezien die alleen in Europa werkt?Anoniem: 328026 schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 07:59:
[...]
De antenne voor mmwave 5g
Wat overigens voor de VS only is. Europeanen betalen het meest (zelfs als je btw, wisselkoers, transportkosten en invoerrechten meetelt), maar krijgen daarvoor minder techniek dan de Amerikanen waar het toestel een stuk goedkoper is.
Je vergeet even dat er ook mensen, na corona, reizen met een iPhone, op en neer naar China, USA, waar het wel bruikbaar is.
iPhone 16 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Max & Pro 2 HomeKit CarPlay MagSafe AirTags
pricewatch: Apple iPhone 12 Pro 128GB Grijs
Ik denk dat ik die firma maar op mijn zwarte lijst gooi.
Sony A7 iv en wat recycled glas
Anoniem: 328026
De mmwave is extra he?THE_BASE schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 08:19:
[...]
Had je dan liever een aangepaste iPhone 12 gezien die alleen in Europa werkt?
Je vergeet even dat er ook mensen, na corona, reizen met een iPhone, op en neer naar China, USA, waar het wel bruikbaar is.
Dus Amerikanen hebben dezelfde 5G antenne als ons PLUS mmwave extra erbij.
We hebben dus als Europeanen inderdaad een aangepaste iPhone 12.
Import. Zo gaat dat vaker. Sommige mensen willen koste wat kost de eerste zijn met een nieuwe iPhone en dat soort bedrijven levert hen.Tommie12 schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 08:22:
Wat moet je nu hiervan denken?
pricewatch: Apple iPhone 12 Pro 128GB Grijs
Ik denk dat ik die firma maar op mijn zwarte lijst gooi.
Misschien calculeren ze bij Apple die Apple care in Europa mee. Want in feite krijg je die in Europa door de regelgeving hier (in tegenstelling tot de US).Anoniem: 328026 schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 07:59:
[...]
De antenne voor mmwave 5g
Maar dan mis je de eigenlijk de snellader die nu meegeleverd werd maar met de nieuwe iPhone niet.pdavie2311 schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 08:06:
[...]
Nou, vooruit dan! De oplader mag bij mijn 11 Pro! Verkoop ik dus een collectors item..
Ik geef gewoon een oude oplader mee als de 11 Pro de deur uit gaat
Haha! Heb geen andere oplader meer! Verkoop dat altijd mee! Ik moet dus een losse snellader kopen, dat moet dan maar! Heeft mijn koper wel alles compleet en netjes, toch?Famous schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 08:47:
[...]
Maar dan mis je de eigenlijk de snellader die nu meegeleverd werd maar met de nieuwe iPhone niet.
Ik geef gewoon een oude oplader mee als de 11 Pro de deur uit gaat
[HomePod & HomePod mini] Discussietopic
[iPhone 12 (mini, Pro, Pro Max)] - Ervaringen & Discussie
Ga jij dit jaar je iPhone upgraden naar de nieuwe 12 Series?
[ Voor 27% gewijzigd door Hoedje op 14-10-2020 09:01 ]
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Dit topic is gesloten.