“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”
Daar durf ik best wel een krat bier op te zetten dat dit bij launch niet zo is.Lekker Ventje schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 20:38:
[...]
Waarom hebben mensen op tweakers nog nooit van Pricewatch gehoord zodat ze kunnen zien dat je bij bv Amazon en Belsimpel €100 onder de prijs van de Apple store een iPhone 11 kunt kopen?
En dan mag je het statiegeld houden.
[ Voor 4% gewijzigd door Slasher op 13-10-2020 20:43 ]
Elect a clown, expect a circus.
Nee, november pas
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Laatste jaren nooit problemen gehad met een iPhone op release.loekf2 schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 20:42:
[...]
Dat wordt fun. Kijken of Apple het beter kan dan Sony of Microsoft. Gelukkig heb ik geen illusie dat ik een pick-up in Dusseldorf kan of wil doen.
De series X bij Microsoft lukte ook prima.
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
https://www.apple.com/nl/iphone-12-pro/specs/loekf2 schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 20:41:
Totaal geen info voor de 5G banden te vinden op de Apple site. Of de SKUs.
Wel voor 20.00 halen hehSlasher schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 20:42:
[...]
Daar durf ik best wel een krat bier op te zetten dat dit bij launch niet zo is.
A person who never made a mistake never tried anything new.
Het verschil is er wel. Dat wordt dan wachten, ga geen €900 voor een telefoon betalen.SirLenncelot schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 20:38:
[...]
Die prijzen zie je eigenlijk alleen tegen het einde van de life-cycle
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Nee maar zonder gein, ik hoef de hoofdprijs niet.Waah schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 20:41:
[...]
Voor de juiste prijs is alles mogelijk ;-)
Verwacht toch dat er niet zoveel aanbod is van de 11 max als van de vorige flagships....
DM’en kan altijd als je interesse hebt.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Bekijk in diezelfde pricewatch dan ook ff het grafiekje om te zien hoe lang het duurt voordat ze €100 onder de Apple prijs zitten.Lekker Ventje schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 20:38:
[...]
Waarom hebben mensen op tweakers nog nooit van Pricewatch gehoord zodat ze kunnen zien dat je bij bv Amazon en Belsimpel €100 onder de prijs van de Apple store een iPhone 11 kunt kopen?
I served in a company of heroes.
En deze?Lekker Ventje schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 20:44:
[...]
Het verschil is er wel. Dat wordt dan wachten, ga geen €900 voor een telefoon betalen.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
heeft die 5g?
Rijd zo veel of weinig, zo lang of zo kort als je wilt, maar rijd.
Wel 120hz scherm
Eens en anders gaat het echt om marginale verschillen van hooguit een tientje of e.d. Pas bij release van nieuwe serie zie je dat Apple het toestaat om toestellen goedkoper aan te bieden.Slasher schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 20:42:
[...]
Daar durf ik best wel een krat bier op te zetten dat dit bij launch niet zo is.
Anyway ik had mijn zinnen gezet op een iPhone 12 met 128GB maar het prijskaartje doet wat auw... ik had de prijs ingecalculeerd van vorig jaar wat nu de mini heeft gekregen... grr grr
Ok dank je voor de bijdrageLekker Ventje schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 20:44:
[...]
Het verschil is er wel. Dat wordt dan wachten, ga geen €900 voor een telefoon betalen.
A person who never made a mistake never tried anything new.
O idd. De pro vrijdag en de pro max november. Mooi want ik wacht nog op mijn zakelijke shop account zodat ze direct in dep (business manager) gehangen kunnen worden.
Ja, bij/van Apple zelf wel.Granaatappel schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 20:49:
Iemand ervaringen met preorders die thuis worden bezorgd? Komen die gewoonlijk de release dag aan?
De gewone pro heeft een groter diafragma in de telelens, maar dat komt puur omdat de zoom wat minder is.
Ja de prijzen vallen mij ook beetje tegenMiki schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 20:46:
[...]
Eens en anders gaat het echt om marginale verschillen van hooguit een tientje of e.d. Pas bij release van nieuwe serie zie je dat Apple het toestaat om toestellen goedkoper aan te bieden.
Anyway ik had mijn zinnen gezet op een iPhone 12 met 128GB maar het prijskaartje doet wat auw... ik had de prijs ingecalculeerd van vorig jaar wat nu de mini heeft gekregen... grr grr
Jij bent niet gek!WouterL schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 20:53:
Heb eigenlijk tijdens de Keynote helemaal niks over battery life gehoord of ben ik nu gek?
Nee, behalve sensor shift heeft de pro Max een flink grotere sensoraicaramba schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 20:50:
Mis ik iets of is het enige verschil tussen de 12 pro en 12 pro max camera de sensorverschuiving?
De gewone pro heeft een groter diafragma in de telelens, maar dat komt puur omdat de zoom wat minder is.
Die bevatten de magneten niet in de body, dus geen snap-on, waarschijnlijk.
Misschien moet een case dit wel mogelijk maken, voor alsnog is er alleen MagSafe accessoires voor de 12.
Ze werken wel, maar dan wellicht als Qi-plaatje.
Mja ik denk het uiteindelijk wel maar ik ga naar alle waarschijnlijkheid vrijdag niet als een dolle dingo achter mijn mac zitten Command-r'en (F5'en) om mijn bestelling er doorheen te jagen. Ik zie wel even waar mijn provider mee op de proppen komt, tenslotte al 4 jaar klant en de afgelopen 2 jaar geen abbo afgeslotenhk12nl schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 20:52:
@Miki @Slasher maar eerlijk, ga je hem nu niet halen? Ik heb hetzelfde hoor maar weet stiekem ook dat hij er toch wel komt
Als je de 11 pro vergelijkt met de 12 pro doet de 11 pro een uur langer video afspelen (18 vs 17 uur). Voor de Pro max is het gelijk. Het vermelden blijkbaar niet waard bij de keynote.
Ja.AppleFan2007 schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 20:59:
Ziet er al iemand iOS 14.1 of 14.2 beta?
Als Qi of inderdaad een case.Novarion schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 20:56:
Ben erg benieuwd hoe MagSafe gaat werken met eerdere generaties dan de 12.
Die bevatten de magneten niet in de body, dus geen snap-on, waarschijnlijk.
Misschien moet een case dit wel mogelijk maken, voor alsnog is er alleen MagSafe accessoires voor de 12.
Ze werken wel, maar dan wellicht als Qi-plaatje.
Tuurlijk niet, want anders was het wel gepresenteerd als 'best battery life ever' en dan 10 minuten erop los gaan.orf schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 20:59:
[...]
Als je de 11 pro vergelijkt met de 12 pro doet de 11 pro een uur langer video afspelen (18 vs 17 uur). Voor de Pro max is het gelijk. Het vermelden blijkbaar niet waard bij de keynote.
Denk dat we hier niet zoveel moeten achter zoeken. Het scherm is namelijk net iets groter en dat lijkt mij de reden.orf schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 20:59:
[...]
PSN: extreme8eight
Ik zie 14.1 nog niet.AppleFan2007 schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 20:59:
*knip*
Graag alleen naar officiële bronnen verwijzen.
[ Voor 16% gewijzigd door Hoedje op 14-10-2020 08:48 ]
Ja 14.2 beta 3 op alle apparaten.AppleFan2007 schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 20:59:
Mijn boefje is liev!
Dan een andere 12Pro?JB schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 21:03:
Heeft de 12Pro nu dezelfde bezel breedte?
Ja!
Tov de 11Pro en/of 12
Mijn boefje is liev!
Smaller tov de 11 Pro.
Normaal gesproken zit dat theater vol met journalisten die meteen na de keynote hands-on gaan.. maarja Covid enzo.RBH schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 21:05:
Ik heb voorgaande iPhone keynotes niet echt gevolgd, maar klopt het dat we morgen of overmorgen al de eerste hands-on reviews kunnen verwachten?
I served in a company of heroes.
Had er snel doorheen gescand en ook even het samenvatting filmpje van de Keynote bekeken over de Pro maar niet echt iets over gezien of gehoord.
Mijn boefje is liev!
Staat ondertussen op al mijn Apple dingen.AppleFan2007 schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 20:59:
Beta of 14.1
Indien beta, ontwikkelaars of Public?
Ah ja, fair enough. Dus kleine kans?Vuvuzela schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 21:08:
[...]
Normaal gesproken zit dat theater vol met journalisten die meteen na de keynote hands-on gaan.. maarja Covid enzo.
Ik zie hier nog steeds niets.Tartarus schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 21:10:
[...]
Staat ondertussen op al mijn Apple dingen.
14.2 betaAppleFan2007 schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 21:11:
[...]
Beta of 14.1
Indien beta, ontwikkelaars of Public?
Wacht even wat reviews en IRL foto's af maar neig er naar om deze over te slaan.
https://www.apple.com/nl/iphone-12-pro/
Als je hier heeeeeeelemaal naar beneden scrolled tot het stukje magsafe. Dan ze je wel dat ze de charger direct op de pro klikken. Dus het zal wel kunnen.
Zie het niet zo snel maar ik geloof het jeTylen schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 21:13:
[...]
https://www.apple.com/nl/iphone-12-pro/
Als je hier heeeeeeelemaal naar beneden scrolled tot het stukje magsafe. Dan ze je wel dat ze de charger direct op de pro klikken. Dus het zal wel kunnen.
Of gewoon zelf de telefoon verkopen?Tom schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 21:13:
M'n iPhone X doet 240 euro inruil. Dus 919 euro bijleggen voor een 12 Pro. En daar komen weer wat tientjes bij voor een oplader. Ik weet niet of ik het dat waard vind, mis een beetje het enthousiasme wat ik normaal wel heb na een keynote. En de komende maanden zit ik toch alleen maar thuis door Corona.
Wacht even wat reviews en IRL foto's af maar neig er naar om deze over te slaan.
Dacht dat ze max €300,- inruil deden.
Voor mijn 11 Pro krijg ik toch echt wel wat meer hier op Tweakers.
Ik heb het juist wel door de MiniTom schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 21:13:
M'n iPhone X doet 240 euro inruil. Dus 919 euro bijleggen voor een 12 Pro. En daar komen weer wat tientjes bij voor een oplader. Ik weet niet of ik het dat waard vind, mis een beetje het enthousiasme wat ik normaal wel heb na een keynote. En de komende maanden zit ik toch alleen maar thuis door Corona.
Mijn boefje is liev!
Zal ijustine er geen hebbenDonstil schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 21:15:
Wel jammer dat we zo geen handsons krijgen zoals vroeger.
De SE2020 stond ook in de line up afgebeeld zojuist?KnoxNL schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 21:18:
Als je het artikel leest op de FP dan zeggen ze dat van de oude range alleen de 11 blijft. Maar de 2020SE toch ook wel neem ik aan? Kan het alleen nergens hard terug vinden. Dat ding is pas van april....
Mijn boefje is liev!
Ja, volgens mij lieten ze aan het eind van de Keynote een overzichtje zien met de hele range. Uiterst links stond dacht ik de 2020SE.KnoxNL schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 21:18:
Als je het artikel leest op de FP dan zeggen ze dat van de oude range alleen de 11 blijft. Maar de 2020SE toch ook wel neem ik aan? Kan het alleen nergens hard terug vinden. Dat ding is pas van april....
TuurlijkKnoxNL schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 21:18:
https://www.apple.com/nl/iphone/
:fill(white):strip_exif()/f/image/CXwDBR1dJ8An8NrZ0zPPoovb.png?f=user_large)
Maar waar dient dit nou eigenlijk voor??? Het staat nergens vermeld
[ Voor 3% gewijzigd door Fylax op 13-10-2020 21:21 ]
Is dat niet gewoon een fingerprint reader? Op mijn Android toestel zit die ook daar op die plek.Fylax schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 21:20:
[Afbeelding]
En geen 120 Hz (oke, vind ik ook niet heel erg), maar mindere camera's dan de max..
Hmmm.... Mijn X is eigenlijk prima. Nog even snel als in het begin. Op de accu naar geen slijtage. Nieuwe accu erin laten zetten en nog een jaartje mee? Twijfel...
SimkaartFylax schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 21:20:
[Afbeelding]
Nee, hij zit aan de rechterkant. Dit zie je aan de camera’s.Starbucks schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 21:22:
[...]
Is dat niet gewoon een fingerprint reader? Op mijn Android toestel zit die ook daar op die plek.
Nu zit daar gewoon de sleuf voor de simkaart.
Hoe doe je dat? Bij mijn staat er: tot €185 voor een X.Tom schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 21:13:
M'n iPhone X doet 240 euro inruil.
Geheugen verschil?Stiggy schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 21:25:
[...]
Hoe doe je dat? Bij mijn staat er: tot €185 voor een X.
Viel mij ook al op. Is logens mij standaard. Ik zou ook niet weten hoe ze het magnetische transparant zouden moeten maken. Ik vind het persoonlijk niet mooi en doet afbreuk aan het transparante idee.Dennisweb schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 21:19:
Andere vraag: de doorzichtige case heeft een grote cirkel en een streep onder het Apple logo. Zit dat echt op die case of is dat gewoon een render om aan te geven dat ‘ie MagSafe heeft? Ik vind ‘t nogal lelijk namelijk...
©2004
Good taste is for people who can’t afford sapphires
Bij mij ook 240. Kijk je voor een Pro? Want bij een gewone krijg je er vast ook minder voor.Stiggy schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 21:25:
[...]
Max dan denk ik?Dennisdn schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 21:28:
[...]
Bij mij ook 240. Kijk je voor een Pro? Want bij een gewone krijg je er vast ook minder voor.
metalen behuizing vs alumnium
Extra telelens
Lidar scanner
Apple ProRAW
En dat was het wel zo'n beetje?
©2004
StatusGioStyle schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 21:32:
Wat zijn nu de voordelen van de Pro tegenover de niet Pro variant?
Extra telelens
Lidar scanner
Apple ProRAW
Mijn boefje is liev!
Scherm iets helderder.GioStyle schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 21:32:
Extra telelens
Lidar scanner
Apple ProRAW
©2004
Oh grappig: in een andere browser ik nu ook €270.
In de browser die ik eerst gebruikte (Vivaldi) is er ge-redirect naar https://www.apple.com/be-nl/. Dat zal wel de Belgische shop zijn. Denk dat onze Belgische vrienden slechter af zijn!
HDR video bewerkingGioStyle schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 21:32:
Extra telelens
Lidar scanner
Apple ProRAW
Dunnere portemonnee, met minder geld in jouw portemonnee zorg je voor een kleine afdruk.. wacht... toch niet shit, laat maar!
Waar kan ik dat terugvinden? Heb de presentatie half gevolgd en zie het op de site niet staan...WouterL schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 20:55:
[...]
Nee, behalve sensor shift heeft de pro Max een flink grotere sensor
Edit: al gevonden op macrumors. Echt irritant, vind de camera belangrijk maar vind die max echt te groot...
[ Voor 26% gewijzigd door Sluw op 13-10-2020 21:43 ]
Start bij 128gb dus je moet ook de prijs van de normale 128gb variant in je hoofd houdenGioStyle schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 21:32:
Extra telelens
Lidar scanner
Apple ProRAW
Dat is wel echt heel weinig voor een X.Stiggy schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 21:35:
[...]
Oh grappig: in een andere browser ik nu ook €270.
In de browser die ik eerst gebruikte (Vivaldi) is er ge-redirect naar https://www.apple.com/be-nl/. Dat zal wel de Belgische shop zijn. Denk dat onze Belgische vrienden slechter af zijn!
Daar moet je meer uit kunnen halen, helemaal vs een XS of XR.
Hier idem, normaal zou ik juichen omdat mijn X “maar” 64GB heeft, en dat op vakantie toch wel een dingetje aan het worden is, maar vakantie en covid zijn geen vriendjes..Stiggy schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 21:22:
Mijn X doet het ook nog prima. Mocht van mezelf wel eens een nieuwe en zou voor de 12 Pro 256GB gaan. Maar € 1.279,- is wel auw... Zeker zonder lader en headphones (niet dat ik ze mis, maar toch...)
En geen 120 Hz (oke, vind ik ook niet heel erg), maar mindere camera's dan de max..
Hmmm.... Mijn X is eigenlijk prima. Nog even snel als in het begin. Op de accu naar geen slijtage. Nieuwe accu erin laten zetten en nog een jaartje mee? Twijfel...
Ik denk dat ik een jaartje wacht, hooguit de magsafe (duo?) lader en wellicht een nieuwe AW ter vervanging van de 3
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Of ze worden niet meer mee verkocht op tweedehands markt, als je al in het bezit bent van.Slasher schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 21:36:
Voor de mensen die geen USB-c power adapter hebben is er alsnog een bijkomende aankoop, wel een naaistreek.
Ik ga denk maar voor de 11pro. Die is nu al 899 nieuw. Ik vind het verschil tussen de 11 en 12 gewoon niet zo groot.
R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X
Bij GPS staat overigens het volgende:
12Pro
Ingebouwd GPS, GLONASS, Galileo, QZSS en BeiDou
11Pro
Ingebouwd GPS/GNSS
Wat kan de 12Pro dan meer?
Waar haal je de 11pro voor die prijs? Dan kan je toch ook voor de gewone 12 gaan?OMD schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 21:43:
Ben ik de enige die een beetje teleurgesteld is? Ik had helemaal geen wauw factor behalve het design maar ja, om daar nou 1159 euro voor te betalen.
Ik ga denk maar voor de 11pro. Die is nu al 899 nieuw. Ik vind het verschil tussen de 11 en 12 gewoon niet zo groot.
©2004
Ik heb gewoon een nieuwe lader besteld. Mijn oude lader gaat mee naar de volgende eigenaar (wie dat dan ook wordt, is vast wel een koper voor te vinden). Vind het wel zo netjes een lader mee te leveren.Novarion schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 21:43:
[...]
Of ze worden niet meer mee verkocht op tweedehands markt, als je al in het bezit bent van.
Geen idee. Nederlandse Apple Shop, 64 GB model (niet de Max), zwart, goede staat. En dan inruil op een 12 Pro 128 GB.Stiggy schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 21:25:
[...]
Waarom geen normale 12? Ik snap de run op de Pro totaal niet (meer). Heb je ze al eens langs elkaar gezet op de site van Apple?OMD schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 21:43:
Ben ik de enige die een beetje teleurgesteld is? Ik had helemaal geen wauw factor behalve het design maar ja, om daar nou 1159 euro voor te betalen.
Mijn boefje is liev!
Voor mij is de reden simpel: ik wil altijd het grootste scherm. Dat vind ik gewoon tof.JB schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 21:46:
[...]
Waarom geen normale 12? Ik snap de run op de Pro totaal niet (meer). Heb je ze al eens langs elkaar gezet op de site van Apple?
Glonass zou wat nauwkeuriger moeten zijn.Famous schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 21:44:
2mm hoger en 0,1mm breder dan een 11 Pro. Wel 0,3” meer scherm benieuwd wat dat voor de bezels doet.
12Pro
11Pro
Ingebouwd GPS/GNSS
Voordelen voor de Pro vind ik toch de camera mogelijkheden en de lidar. Dat zou toch betere foto’s moeten opleveren.
Sony A7 iv en wat recycled glas
Die meerwaarde snap ik nog inderdaad.Dennisweb schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 21:48:
[...]
Voor mij is de reden simpel: ik wil altijd het grootste scherm. Dat vind ik gewoon tof.
Mijn boefje is liev!
Onder GNSS valt GLONASS, Galileo, QZSS en BeiDou. Geen verschil dus.Famous schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 21:44:
2mm hoger en 0,1mm breder dan een 11 Pro. Wel 0,3” meer scherm benieuwd wat dat voor de bezels doet.
12Pro
11Pro
Ingebouwd GPS/GNSS
Ook enigszins teleurgesteld, maar denk toch dat ik ga upgraden naar de 12 Pro. Heb nu een 8.OMD schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 21:43:
Belangrijkste twijfel is nog of ik de Max ga nemen of niet. Eigenlijk ff in een winkel bekijken of ie niet te groot is.
Dit topic is gesloten.