als je instapt vanaf android is nu 739 voor 128Gb iphone 11 wel goed te doen
Ik heb nu bijna 2 jaar een iPhone XS en afgezien van de accu die wat minder aan het worden is ben ik nog tevreden. Al ben ik wel onder de indruk van de aangekondigde 12-serie. Als ik dan toch zou upgraden dan ga ik zeker voor de 12 Pro.
Vorige model was ook niks
Leer blijft koning
A person who never made a mistake never tried anything new.
dat vastklikken moet niet, ik zal wel zien dat het er goed op ligtToxic_Dreams schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 20:19:
[...]
Het opladen zal werken, maar ik denk dat het 'vastklikken' niet werkt.
Leuk maandje, November:
10-11 Series X
13-11 iPhone Pro max
19-11 PS5
10-11 Series X
13-11 iPhone Pro max
19-11 PS5
Is ook geen instap model natuurlijk.pina schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 20:19:
800 euro voor een instapmodel is echt wel veel geld
Ja instap op het Apple highend segment.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Wellicht ergens in de 700,- range. Snap ook niet echt waarom ze die bejaarde XR nog verkopen..Famous schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 20:20:
[...]
Iets kleiner maar wel dezelfde hardware toch?
Wat dacht je dan, een SE2020 vervanger?
Maar vooral duur hahamatthijst schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 20:21:
Leuk maandje, November:
10-11 Series X
13-11 iPhone Pro max
19-11 PS5
Haha ja duur maandje. Gelukkig heb ik een extra ps5, dat drukt weer ietsmatthijst schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 20:21:
Leuk maandje, November:
10-11 Series X
13-11 iPhone Pro max
19-11 PS5
Iemadn die dual-charger al gevonden te koop?
Rijd zo veel of weinig, zo lang of zo kort als je wilt, maar rijd.
Heb je een mooie blauwe iPhone 12 met mooi design doe je er een hoesje omheen.Nick25 schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 20:21:
[...]
Vorige model was ook niks
Leer blijft koning
Elect a clown, expect a circus.
Was €789 beter geweest, gewoon omdat het dan met een 7 begint?vhal schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 20:22:
[...]
Wellicht ergens in de 700,- range. Snap ook niet echt waarom ze die bejaarde XR nog verkopen..
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Ach, wat moet je anders.Vakantie mogen we niet meer. Kroeg en restaurant ook niet meer. Kerstmis en oud & nieuw met max. 4 mensen in een huis. Mijn ski vakantie in 2021 gaat ws ook niet door.matthijst schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 20:21:
Leuk maandje, November:
10-11 Series X
13-11 iPhone Pro max
19-11 PS5
[ Voor 6% gewijzigd door loekf2 op 13-10-2020 20:23 ]
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
500 euro en een zakelijke aankoop
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Zij hebben er ook geen belasting op hé. Aangezien elke staat dat anders regelt, tonen die bedrijven het zonder belasting..Bushalte schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 20:15:
Die Nederlandse prijzen weer...iedere keer denk je tijdens de Keynote weer dat het meevalt, maar nee toch niet.
En 22-11 Huawei Mate 40 event, mocht het je interesserenmatthijst schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 20:21:
Leuk maandje, November:
10-11 Series X
13-11 iPhone Pro max
19-11 PS5
Krijgen we nu alleen die MagSafe hoesjes in de store? Waar zijn die standaard leren, mag toch hopen dat ze die ook nog uitbrengen...
Een vrouw is een prachtige creatie, ze geeft melk zonder gras te eten, ze bloed zonder zich te bezeren, wordt nat zonder dat het regent, zuigt zonder stroom en ze kan een man laten komen zonder dat ze roept.
Nouja.. ik ga maar oude keynotes met Jony terug kijken!
Famous schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 20:22:
[...]
Was €789 beter geweest, gewoon omdat het dan met een 7 begint?

Denk het, mischien hoor, niet.Toxic_Dreams schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 20:23:
[...]
En 22-11 Huawei Mate 40 event, mocht het je interesseren
De iPhone 12 Pro Max komt dus met usb-c naar lightning kabel?
Denk dat ik maar even een usb-c lader ga bestellen met de hoogste wattage bij Apple
Denk dat ik maar even een usb-c lader ga bestellen met de hoogste wattage bij Apple
Die komen vast alleen voor de pro serie ben ik bang. Hoop dat ik het mis heb.Niek_1981 schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 20:23:
Krijgen we nu alleen die MagSafe hoesjes in de store? Waar zijn die standaard leren, mag toch hopen dat ze die ook nog uitbrengen...
©2004
- Filmpjes wederom heel mooi, maar die neppe en gemaakte "diversiteit" staat mij steeds meer tegen bij Apple.
- HomePod ding: geinig, scherpe prijs. Dat intercom is leuk gedaan. Ga het niet kopen.
- iPhone 12: netjes. Die Mini is wel gaaf, zeker omdat ze 'm dezelfde specs geven. Magsafe vind ik niet heel boeiend.
- iPhone 12 Pro: zou normaal mijn keus zijn, maar even onduidelijk wat er nou beter aan is. Ding had natuurlijk een 120Hz scherm moeten hebben. Die camera's geloof ik wel. Randen gepolijst zien er wel mooi uit, vraag is hoe erg het krast.
Ik ben niet helemaal overtuigd of ik nou moet upgraden.
- HomePod ding: geinig, scherpe prijs. Dat intercom is leuk gedaan. Ga het niet kopen.
- iPhone 12: netjes. Die Mini is wel gaaf, zeker omdat ze 'm dezelfde specs geven. Magsafe vind ik niet heel boeiend.
- iPhone 12 Pro: zou normaal mijn keus zijn, maar even onduidelijk wat er nou beter aan is. Ding had natuurlijk een 120Hz scherm moeten hebben. Die camera's geloof ik wel. Randen gepolijst zien er wel mooi uit, vraag is hoe erg het krast.
Ik ben niet helemaal overtuigd of ik nou moet upgraden.
Ik dacht alle iPhone 12 varianten..Tartarus schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 20:24:
©2004
Zou al helpen als ze zoals in Duitsland de BTW verlagen. Scheelt 62 euro: 1237 euro vs 1279 euro voor de 256 GB 12 Pro. Betalen ze ook nog eens 8 euro meer voor inruil. Bastards.DennisZ88 schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 20:23:
[...]
Zij hebben er ook geen belasting op hé. Aangezien elke staat dat anders regelt, tonen die bedrijven het zonder belasting..
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Heb je in ieder geval geen last van GoogleToxic_Dreams schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 20:23:
[...]
En 22-11 Huawei Mate 40 event, mocht het je interesseren
Maar met de nieuwe laadkabel kan je dus alle apple netwerkstekkers niet meer gebruiken (usb-c)
Netwerkstekkers?jarsiv schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 20:26:
Maar met de nieuwe laadkabel kan je dus alle apple netwerkstekkers niet meer gebruiken (usb-c)
Zijn er nog voor of nadelen als je direct bij apple koopt of een andere winkel?
Je wilt niet weten hoewel lightning naar USB-A kabels ik hier heb. Maar ja, genoeg om m'n AppleTV remote en Mac keyboard/mouse op te laden ;-)jarsiv schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 20:26:
Niet als je OLED gewend bentmurky123 schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 20:21:
als je instapt vanaf android is nu 739 voor 128Gb iphone 11 wel goed te doen
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Apple levert vaak op de release datumbasjuhh schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 20:26:
Want?
Regardless, voor mij is alleen de Pro Max boeiend 😬.
Bedankt voor de info.
Bij Apple betaal je de hoofdprijs. Andere winkels zijn voordeliger bij dezelfde telefoon.basjuhh schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 20:26:
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Geen spannende vernieuwingen zo te zien. Geen 120hz, geen kleinere notch, geen usb-c. Maar ik was sowieso wel van plan nog wat jaartjes te doen met de 11 Pro.
Kan me goed voorstellen dat veel mensen heel blij zullen zijn met een 12 mini.
Kan me goed voorstellen dat veel mensen heel blij zullen zijn met een 12 mini.
Kwam de 11 pro Max ook alTartarus schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 20:24:
Oh ja, en geen oplader en koptelefoon erbij vind ik ook een nadeel. Opladers slijten en moet je regelmatig vervangen (en dan koop ik graag origineel Apple omdat third party ook ruk is). Koptelefoon vind ik ook wel fijn om gewoon weer fris te hebben bij een nieuwe telefoon.
Maar leveren waarschijnlijk niet op release.Lekker Ventje schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 20:27:
[...]
Bij Apple betaal je de hoofdprijs. Andere winkels zijn voordeliger bij dezelfde telefoon.
alleen de tv in de woonkamer is oled.
Ik ga voor de pro Max maar normaal stonden ze volgens mij meteen in de store en nu niet. Die siliconen dingen vind ik echt zo niets, en die doorzichtige met die ring is het ook net niet...hk12nl schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 20:24:
[...]
Die komen vast alleen voor de pro serie ben ik bang. Hoop dat ik het mis heb.
Een vrouw is een prachtige creatie, ze geeft melk zonder gras te eten, ze bloed zonder zich te bezeren, wordt nat zonder dat het regent, zuigt zonder stroom en ze kan een man laten komen zonder dat ze roept.
Grootste verschil tussen iPhone 12 en 12 Pro?
Komende vanaf een Galaxy S10 spreekt me de iPhone 12 al erg aan, echter is die 250 euro te verantwoorden tussen de twee modellen?
Komende vanaf een Galaxy S10 spreekt me de iPhone 12 al erg aan, echter is die 250 euro te verantwoorden tussen de twee modellen?
Als je mazzel hebt, garantie dat je hem echt op launch day krijgt. Of in ieder geval op de dag die Apple beloofd. De Coolblue's van deze wereld zijn afhankelijk van Apple.basjuhh schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 20:26:
Een ander voordeel is dat je met DHL Express te maken krijgt. Da's een hele dag fun. Zorg dat je in ieder geval een goeie stoel, kussen achter de voordeur hebt, en veel koffie, kan een rollercoaster voor sommigen zijn.
Ik kan die dual charger niet vinden op de NL site, wordt dat de nieuwe airmat
Weleens het verschil tussen OLED en LCD gezien? Maar als je enkel belt en whatsapp doet maakt t niet uit.
bij release is het overal dezelfde prijs met uitzondering van aankoop bij een abonnement van je provider.Lekker Ventje schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 20:27:
[...]
Bij Apple betaal je de hoofdprijs. Andere winkels zijn voordeliger bij dezelfde telefoon.
Pas later zal je een verschil zien.
waarom vraag je of iets van 250 meer te verantwoorden is? dat kan je toch zelf beslissen, of zoek je argumenten voor je vriendin / vrouwDutchLegendX schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 20:28:
Grootste verschil tussen iPhone 12 en 12 Pro?
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Is de batterij van de 12 Pro nou minder dan die van de 11 Pro, zie ik dat goed op de diverse sites?
Dat zou wel een bummer zijn. Dan wordt het waarschijnlijk toch de Max..
Die metalen rand maakt hem wel steviger... Hoe vaak ik al niet nieuwe kabels heb gekocht voor de iPhone van Miss Waah.... Terwijl mijn USB-C kabels allemaal nog top zijn. Ook geen gedoe met vuil, wat ik met de iPhone wel heb. Mag ik de poort weer schoonmaken anders laad die niet.loekf2 schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 20:21:
[...]
En geen USB3 Gen X etc, andere kant wie haalt nog bestanden met een USB kabel van z'n telefoon.
Lightning is wel een betere connector vind ik omdat ie male is zonder die metalen rand er om heen die USB-C wel heeft.
En ik ben een uitzondering, ik gebruik USB-C voor foto's OP de telefoon te zetten. Vanaf mijn geheugenkaartje van mijn camera. 4K video van een echte camera duurt veel te lang via WiFi. Dat is een GB per minuut namelijk.
Miss Waah wilde wel eentje kopen... Maar ik verwachtte 1099, of 1149.... Nu was ze heel duidelijk: "ik houd mijn iPhone 7 plus nog wel even, ga Apple geen maandsalaris storten".
niet een vol maandsalaris, maar wat zij aan "zakgeld" overhoud elke maand
Ja die wil ik ookSirLenncelot schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 20:29:
Ik kan die dual charger niet vinden op de NL site, wordt dat de nieuwe airmat
Hier de verschillen tussen iPhone 11 Pro, iPhone 12 en iPhone 12 Pro. Ik kom op helderheid scherm en wat verschillen in camera, maar verder niet heel spannend.
https://www.apple.com/nl/...one12&device3=iphone11pro
https://www.apple.com/nl/...one12&device3=iphone11pro
iPhone 16 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Max & Pro 2 HomeKit CarPlay MagSafe AirTags
Voor die €100 minder wil ik best een week wachten.Donstil schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 20:28:
[...]
Maar leveren waarschijnlijk niet op release.
Ik heb hier een LG OLED staan, dus ja.Lekker Ventje schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 20:29:
[...]
Weleens het verschil tussen OLED en LCD gezien? Maar als je enkel belt en whatsapp doet maakt t niet uit.
Maar de iphone 12 komt met OLED?
Dat ging over de 11.Famous schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 20:30:
[...]
Ik heb hier een LG OLED staan, dus ja.
ja, alle nieuwe iPhones hebben OLEDFamous schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 20:30:
[...]
Ik heb hier een LG OLED staan, dus ja.
100 euro verschil ga je echt nergens vindenLekker Ventje schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 20:30:
[...]
Voor die €100 minder wil ik best een week wachten.
Waarom niet één van de duizenden andere draadloze laders? Werken ook prima..AppleFan2007 schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 20:19:
[...]
dan ga ik er mij eentje aanschaffen denk ik
Als je al een 12W iPad charger hebt, loont het dan om een 20W of zelfs een 30W USB-C lader te kopen bij Apple?
En laad de 30W een iPhone Pro Max ook echt sneller op dan de 20W?
En laad de 30W een iPhone Pro Max ook echt sneller op dan de 20W?
Paar weken (la je dat überhaupt red)Lekker Ventje schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 20:30:
[...]
Voor die €100 minder wil ik best een week wachten.
Waarom hebben we het over een 11 in een nieuw event topic?
Overigens heeft mijn 11 Pro gewoon OLED
euhm, omdat ik er eentje moet kiezen en dan liefst een van AppleWaah schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 20:30:
[...]
Waarom niet één van de duizenden andere draadloze laders? Werken ook prima..
Moeten? Van rutte zeker, bah ze verplichten ons tot van alles!AppleFan2007 schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 20:31:
[...]
euhm, omdat ik er eentje moet kiezen en dan liefst een van Apple
Maar het voordeel... de voorpret Duurt Heel Langloekf2 schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 20:28:
[...]
Een ander voordeel is dat je met DHL Express te maken krijgt. Da's een hele dag fun. Zorg dat je in ieder geval een goeie stoel, kussen achter de voordeur hebt, en veel koffie, kan een rollercoaster voor sommigen zijn.
Dat is ook een redenatie jaAppleFan2007 schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 20:31:
[...]
euhm, omdat ik er eentje moet kiezen en dan liefst een van Apple
45 voor een draadloze lader is veel geld. Komt die trouwens met adapter? Of moet je die er nog bij kopen?
iOS 14.1 is uit
Op de plaatjes zie ik geen adapterWaah schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 20:33:
[...]
Dat is ook een redenatie ja![]()
45 voor een draadloze lader is veel geld. Komt die trouwens met adapter? Of moet je die er nog bij kopen?
Ik woon in België, rutte heeft niets over mij te zeggen.carpebios schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 20:32:
[...]
Moeten? Van rutte zeker, bah ze verplichten ons tot van alles!
En ja ik heb gezegd tegen mezelf dat ik een draadloze oplader wil dus moet ik er van mezelf een kiezen.
Voor mijn beeldvorming...
Ik heb alleen omvormers met een “normale USB” aansluiting.
Dus naast de mini moet ik ook een nieuwe adapter kopen?
Ja. Naar een max pro.Fylax schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 20:12:
Zijn er mensen met een XS Max die gaan upgraden, zoja, waar naartoe?
“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”
Ik heb er genoeg liggen thuis dus mij maakt het niet uit maar ik denk dat er geen bijzit.Waah schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 20:33:
[...]
Dat is ook een redenatie ja![]()
Volgens mij redelijk hetzelfde.. Komende van een iPhone X een stuk beter iig:)RBH schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 20:29:
Is de batterij van de 12 Pro nou minder dan die van de 11 Pro, zie ik dat goed op de diverse sites?
©2004
idem
Of een usb-a lightning cablestreamnl schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 20:35:
Voor mijn beeldvorming...
Ik zie hem niet eens op de US website staan
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Ik heb nog een mooie, beschikbaar op 12 pro Max releaseWaah schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 20:36:
Miss Waah gaat voor de pro Max..... De 11 pro Max wel te verstaan ;-)
Hahaha mede. Ja kan het zelf wel beslissen, maar het grootste verschil was altijd het scherm. Echter is deze nu zo goed als gelijk getrokken? (heb de helft v/d keynote maar gezien). Enige verschil is een camera, nou ben ik niet iemand van een foto maken dus dat is te verwaarlozen imocarpebios schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 20:29:
[...]
waarom vraag je of iets van 250 meer te verantwoorden is? dat kan je toch zelf beslissen, of zoek je argumenten voor je vriendin / vrouw
Waarom hebben mensen op tweakers nog nooit van Pricewatch gehoord zodat ze kunnen zien dat je bij bv Amazon en Belsimpel €100 onder de prijs van de Apple store een iPhone 11 kunt kopen?Slasher schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 20:30:
[...]
100 euro verschil ga je echt nergens vinden
Het is alweer jaren geleden dat ik een iPhone bij Apple heb besteld. Vanaf hoelaat is de 12 Pro vrijdag te bestellen? Gewoon gelijk om 00:00?
Dat kan natuurlijk ook.
Thanks
Ikzelf vind dit een waardeloze “groene” besparing van Apple. Geef ons in ieder geval de keus bij het samenstellen
Als ik upgrade is het alleen voor de kleur en magnetische achterkant binnen in de iPhone. Vind zowel blauw als goud wel mooi (pro) en heb een magnetische autoladert.
Maar of dat nou weer €400 bijleggen waard is..
waarschijnlijk wel...
Maar of dat nou weer €400 bijleggen waard is..
waarschijnlijk wel...
Die prijzen zie je eigenlijk alleen tegen het einde van de life-cycleLekker Ventje schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 20:38:
[...]
Waarom hebben mensen op tweakers nog nooit van Pricewatch gehoord zodat ze kunnen zien dat je bij bv Amazon en Belsimpel €100 onder de prijs van de Apple store een iPhone 11 kunt kopen?
Naar een jaar pasLekker Ventje schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 20:38:
[...]
Waarom hebben mensen op tweakers nog nooit van Pricewatch gehoord zodat ze kunnen zien dat je bij bv Amazon en Belsimpel €100 onder de prijs van de Apple store een iPhone 11 kunt kopen?
Op de site staat 14:00machetes schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 20:38:
Het is alweer jaren geleden dat ik een iPhone bij Apple heb besteld. Vanaf hoelaat is de 12 Pro vrijdag te bestellen? Gewoon gelijk om 00:00?
14.00machetes schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 20:38:
Omdat dit op release niet het geval is en wij dat al weten maar jij nietLekker Ventje schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 20:38:
[...]
Nee hè nergens.DutchCrownNL schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 20:37:
[...]
Ik zie hem niet eens op de US website staan
Oh sorry, zag ik net niet goed. Thanks!
Ik mis alleen nog de datum van MacOS Big Sur.
naar geruchten zou er in november nog een event zijn en hopelijk dan ARM mac's en macOS Big Sur
naar geruchten zou er in november nog een event zijn en hopelijk dan ARM mac's en macOS Big Sur
Enig idee hoe laat ze vrijdag in de verkoop gaan? Misschien gebaseerd op voorgaande jaren
Bedankt, dankzij jou de laatste 10-15 minuten geskipped. Ging alleen nog maar over de camera.
Al met al tegenvallende presentatie.
Hoogtepunten:
- iPhone 12 mini
- HomePod mini, maar helaas zonder spotify en niet voor Nederland
Steven030 schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 20:40:
Enig idee hoe laat ze vrijdag in de verkoop gaan? Misschien gebaseerd op voorgaande jaren

Serieus 4x boven je vermeld en op de site staat het.Steven030 schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 20:40:
14:00 de pre orders!
Totaal geen info voor de 5G banden te vinden op de Apple site. Of de SKUs.
Voor de juiste prijs is alles mogelijk ;-)Donstil schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 20:37:
[...]
Ik heb nog een mooie, beschikbaar op 12 pro Max release
Verwacht toch dat er niet zoveel aanbod is van de 11 max als van de vorige flagships....
Denk dat ze vanavond al komenWaah schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 20:41:
[...]
Voor de juiste prijs is alles mogelijk ;-)
Verwacht toch dat er niet zoveel aanbod is van de 11 max als van de vorige flagships....
Is eigenlijk bizar hoe snel iPhone bezitters wisselen, althans dat vindt Greta.
Thanks! Topic gaat zo snelFamous schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 20:41:
[...]
Serieus 4x boven je vermeld en op de site staat het.
Dat wordt fun. Kijken of Apple het beter kan dan Sony of Microsoft. Gelukkig heb ik geen illusie dat ik een pick-up in Dusseldorf kan of wil doen.Famous schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 20:41:
[...]
Serieus 4x boven je vermeld en op de site staat het.
Dit topic is gesloten.