[Keynote] "Hi, Speed" 13 oktober 2020 19:00

Pagina: 1 ... 4 ... 18 Laatste
Acties:
  • 37.999 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Dennisdn schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 20:28:
[...]

iPhone X is 144mm hoog en de 12 zou op 151 zitten. Ok, geen hele cm maar wel weer nóg groter. Maar van de mini ben ik ergens bang dat het na de gewenning van de X weer net te klein is. Als ik m’n andere iPhone 5 vast hou die ik nog zakelijk gebruik dan voelt het echt als gepriegel. Ik probeer me het formaat van een 5 voor te stellen maar dan full screen.
Nee ik zat met de 12 Pro in mijn hoofd. Die zou 146.7 x 71.6 x 7.4 mm moeten worden.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisdn
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 16:13
Donstil schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 20:37:
[...]

Nee ik zat met de 12 Pro in mijn hoofd. Die zou 146.7 x 71.6 x 7.4 mm moeten worden.
Met 146,7 kan ik wel leven. Dat is maar een klein beetje meer als de X. Dan zou de enige twijfel nog zijn of een kleiner formaat misschien gewoon fijner is... ach... luxe-problemen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisdn
carpebios schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 20:34:
Een 5 zakelijk? Daar kan ik echt niets mee met mijn handen. Wat een priegel formaat is dat. Los van de snelheid die natuurlijk ook om te huilen is.
Die gebruik ik alleen om te bellen, vandaar ik nooit een nieuwe heb gevraagd. Maar met de 12 ben ik daar ook eindelijk vanaf. De X had nog geen dual sim.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimave
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11:58

The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tartarus
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 11-09 06:42
Nep.
Er is een speciale plek in hel voor mensen die zulke fakes de wereld in helpen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

Donstil schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 20:16:
[...]

Gaat geen cm schelen toch?
Als je nu de 12 pro hoesjes ziet met een 11 pro erin (zoals laatst hier) is dat verschil marginaal.
Dat is het verschil met de Xr/11 ook. Tenminste zo lijkt het. De Xr/11 ligt mij verschrikkelijk in de hand, dus het kan net dat beetje zijn wat eroverheen gaat als het steeds groter wordt.

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• hk12nl
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 11:26
Donstil schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 20:16:
[...]

Gaat geen cm schelen toch?
Als je nu de 12 pro hoesjes ziet met een 11 pro erin (zoals laatst hier) is dat verschil marginaal.
@Dennisdn zie onderstaande link. Dit is het verschil wat @Donstil bedoeld. Ik had dezelfde twijfel. Door dit bericht weggenomen. Ga nu voor de 6.1” ipv 5.4” :)

https://gathering.tweaker...message/64125718#64125718

©2004

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

Hmm qua accu; ”On the other hand, the iPhone 12 mini is expected to perform worse than the current iPhone 11”

Kan iemand vergelijk maken tussen een 11 en de X/Xs qua accu? Ik heb de 11Pro en die is echt stukken beter dan een X qua accu.

[ Voor 17% gewijzigd door JB op 11-10-2020 23:38 ]

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
For the iPhone 12 mini, the notch is expected to be smaller horizontally, but “slightly” larger vertically to make room for Face ID sensors.
Mm, “slightly” is hier het sleutelwoord alleen die sensoren moeten toch ergens komen zou je zeggen, als ze onder elkaar I.p.v. naast elkaar komen dan is dat niet “slightly” voor mijn gevoel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipm0de
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 16:37

Flipm0de

geen

JB schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 23:27:
Hmm qua accu; ”On the other hand, the iPhone 12 mini is expected to perform worse than the current iPhone 11”

Kan iemand vergelijk maken tussen een 11 en de X/Xs qua accu? Ik heb de 11Pro en die is echt stukken beter dan een X qua accu.
Is ergens ook wel logisch toch. Kleiner toestel dus kleinere batterij. Zal wel net zo lang meegaan als de SE 2020 / 8.

De batterij van de 11 / XR is echt ontzettend goed vergeleken bij de XS.

flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

Flipm0de schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 23:41:
[...]

Is ergens ook wel logisch toch. Kleiner toestel dus kleinere batterij. Zal wel net zo lang meegaan als de SE 2020 / 8.

De batterij van de 11 / XR is echt ontzettend goed vergeleken bij de XS.
Maar is de batterij van een SE2020/8 beter dan een X? Iedereen doet nu alsof die Mini zoveel kleiner is. 5,4 inch tov 5,8 inch. Je maakt me niet wijs dat die accu dan ineens zoveel minder gaat zijn? Ja er is minder ruimte maar de accu’s zijn ook serieus verbeterd sinds de 11Pro. Ook geen idee hoe LCD vs OLED zich vertaald in verbruik. Uiteindelijk zal het hopelijk snel duidelijk worden na launch #duurtlang

[ Voor 4% gewijzigd door JB op 11-10-2020 23:49 ]

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Ik vond mijn X in batterij verbruik nooit uitblinken, die moest ik geregeld tijdens de dag bijladen kan ik mij herinneren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tartarus
JB schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 23:45:
[...]

Maar is de batterij van een SE2020/8 beter dan een X? Iedereen doet nu alsof die Mini zoveel kleiner is. 5,4 inch tov 5,8 inch. Je maakt me niet wijs dat die accu dan ineens zoveel minder gaat zijn? Ja er is minder ruimte maar de accu’s zijn ook serieus verbeterd sinds de 11Pro. Ook geen idee hoe LCD vs OLED zich vertaald in verbruik. Uiteindelijk zal het hopelijk snel duidelijk worden na launch #duurtlang
Ik vraag me serieus af waarom je in de veronderstelling bent dat batterijen sterk zijn verbeterd in een jaar tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
alleen jammer dat in 't ''nieuwe mondkapjes tijdperk'' je niet veel hebt aan een snellere FaceID.
Ik zeg niet dat iedereen hier last van zal ondervinden, maar er zijn zeer veel mensen die dagelijks (zo'n 8 uur lang) een mondkapje op hebben tijdens het werk (ik 4 dagen per week)
Gok dat we nog wel zeker een half jaar met mondkapjes rondlopen, op steeds meer plaatsen (en wellicht met een verplicht karakter ipv nu dringend advies).
En dan is 't toch wel erg jammer dat er geen TouchID zit op de 12 Series.

Maar voor veel thuiswerkers is bovenstaande uiteraard vrijwel niet van toepassing ;)

[ Voor 15% gewijzigd door _Bailey_ op 12-10-2020 04:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16:14

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDFS
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Jammer van het ontbreken van een snelle refresh rate. Sinds ik nu een week de iPad Pro heb, is het lastig om weer terug te vallen op een minder snelle refresh rate. Het maakt alles net een stukje snappier.

Ach, ik zie niet in waarom ik mijn iPhone 10 zou moeten upgraden behalve betere camera’s en een betere accuduur. Beide kan ik missen aangezien 1. powerbank en 2. ik toch 100% thuis werk. Plus de 10 kan binnenkort hopelijk weer gejailbreakt worden...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennisdn
Wat ik dus begrijp is dat ze hebben moeten kiezen tussen 5G of 120Hz vanwege de batterij omdat béide niet kon. En hebben ze 5G gekozen omdat dat nou eenmaal lekker verkoopt in deze tijd.

Persoonlijk dan liever 120Hz gezien want ik verwacht de komende 2 jaar nog niet veel van 5G in de praktijk te gaan voelen. l heb ik een 120Hz scherm nog nooit aan het werk gezien, dus ook dat ga ik nog niet echt missen. Maar lijkt me wél iets wat je direct als verbetering merkt.

[ Voor 13% gewijzigd door Dennisdn op 12-10-2020 06:56 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JB
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

Tartarus schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 00:21:
[...]

Ik vraag me serieus af waarom je in de veronderstelling bent dat batterijen sterk zijn verbeterd in een jaar tijd.
Dat zeg ik niet maar wel tov een X bijvoorbeeld en net zoals @Donstil aangeeft, was dat hier ook wel vaker bijladen op een dag. Als de accu nu iets minder gaat zijn dan een 11 is dat wellicht nog niet zo erg maar ik heb nooit een “instapper” gehad dus geen ervaring met het accu gebruik. De Xr van mijn werk gaat makkelijk een dag mee maar ik gebruik die telefoon niet zo intensief door Teams enz. Voor mij is dit keer de Mini een kanshebber vanwege size maar ik wil geen concessies alsin accu haalt nog geen dag. Dan ga ik gewoon weer voor de Pro.

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
JB schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 07:22:
[...]

Dan ga ik gewoon weer voor de Pro.
Als je dus niet de 5,4 (Mini) kiest, waarom dan direct de Pro en niet de 'gewone' 12?
De 'gewone' 12 ligt qua feature set dichterbij de Mini en waarschijnlijk nog een behoorlijk stuk goedkoper dan de Pro.

Ik vind dat dit jaar 't verschil 12 en 12 Pro aanzienlijk kleiner is vergeleken met afgelopen jaar de 11 en 11 Pro.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JB
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

Geert1976 schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 07:46:
[...]

Als je dus niet de 5,4 (Mini) kiest, waarom dan direct de Pro en niet de 'gewone' 12?
De 'gewone' 12 ligt qua feature set dichterbij de Mini en waarschijnlijk nog een behoorlijk stuk goedkoper dan de Pro.

Ik vind dat dit jaar 't verschil 12 en 12 Pro aanzienlijk kleiner is vergeleken met afgelopen jaar de 11 en 11 Pro.
De grootte. Ik vind de Xr/11 veel te groot. De X/11Pro (heb de Xs nooit gehad, het enige toestel wat ik overgeslagen heb sinds de 4) zijn al op het randje voor mij. Met een hand bedienen lukt me niet zonder de telefoon te verschuiven in mijn hand want met de duim geraak ik niet van helemaal onder tot boven. Het scherm/icoontjes "laten zakken" is niet altijd een handige oplossing. Moet de telefoon te vaak "verleggen" in mijn hand om alles te kunnen doen, dat is bij de Xr/11 al helemaal onprettig dus dan valt de 12 ook af. Gaat me niet zo zeer om de investering maar juist de grootte al sinds de komst van de 6... Steeds worden ze een beetje groter, mijn hand heeft daar moeite mee want heb geen kolenscheppen :+

[ Voor 14% gewijzigd door JB op 12-10-2020 08:02 ]

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
JB schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 07:55:
[...]

De grootte. Ik vind de Xr/11 veel te groot. De X/11Pro (heb de Xs nooit gehad, het enige toestel wat ik overgeslagen heb sinds de 4) zijn al op het randje voor mij. Met een hand bedienen lukt me niet zonder de telefoon te verschuiven in mijn hand want met de duim geraak ik niet van helemaal onder tot boven. Het scherm/icoontjes "laten zakken" is niet altijd een handige oplossing. Moet de telefoon te vaak "verleggen" in mijn hand om alles te kunnen doen, dat is bij de Xr/11 al helemaal onprettig dus dan valt de 12 ook af. Gaat me niet zo zeer om de investering maar juist de grootte al sinds de komst van de 6... Steeds worden ze een beetje groter, mijn hand heeft daar moeite mee want heb geen kolenscheppen :+
De gewone 12 en de Pro versie zijn qua formaat/gewicht toch identiek?

De Pro krijgt 1 extra camera, wat extra RAM en Lidar. That's it
Ow ja...en is een paar honderd euro duurder ;)

[ Voor 5% gewijzigd door _Bailey_ op 12-10-2020 08:08 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JB
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

Geert1976 schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 08:07:
[...]

Aah ik kon daar al niet echt duidelijkheid over vinden. De plaatjes zeggen inderdaad "iPhone 12" en wist niet dat de "normale" 12 daar ook mee bedoeld wordt. Hmm...

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Geert1976 schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 08:07:
[...]

Verwacht ik niet eigenlijk, alleen de dummy’s laten dat altijd wat slechter zien.

Zo wordt de iPhone 12 van aluminium I.p.v. rvs, zelfde scherm diagonaal maar met dikkere randen dus daarom toestel ook wel ietsje groter.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
Donstil schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 08:26:
[...]

Verwacht ik niet eigenlijk, alleen de dummy’s laten dat altijd wat slechter zien.

Zo wordt de iPhone 12 van aluminium I.p.v. rvs, zelfde scherm diagonaal maar met dikkere randen dus daarom toestel ook wel ietsje groter.
Ah ok.

@JB ...lees je mee? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDFS
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Dennisdn schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 06:55:
[...]

l heb ik een 120Hz scherm nog nooit aan het werk gezien, dus ook dat ga ik nog niet echt missen. Maar lijkt me wél iets wat je direct als verbetering merkt.
Een keer langs de MM of andere winkels met een Apple standje gaan en de iPad Pro daar even proberen. Gevalletje can't unsee what has been seen. Toen ik het voor het eerst zag op een iPad Pro wist ik gelijk dat ik het moest hebben (FOMO), het maakt browsen net wat leuker :9

Ook de reden dat ik niet heb gewacht op de iPad Air; ik wilde graag een 11-incher en de Air leek aan alles te voldoen. Ben toch blij dat ik voor de iPad Pro 12,9 via een Amazon deal gegaan ben. Face ID blijft toch superieur imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterL
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 15:44
Donstil schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 08:26:
[...]

Toch verwacht ik aanzienlijk kleinere bezels ook op de iPhone 12 vanwege de overstap op oled. De 11 en xr hadden grote bess mede door het gebruik van een gebogen lcd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
WouterL schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 08:50:
[...]

Toch verwacht ik aanzienlijk kleinere bezels ook op de iPhone 12 vanwege de overstap op oled. De 11 en xr hadden grote bess mede door het gebruik van een gebogen lcd.
Ja gerucht ging maar zie dat zo snel nu niet meer terug.
Dat 12 naar bezels van 11 pro gaat (wat dus kleiner is vanaf 11) en dan 12 pro de nieuwe dunnere bezels.

Maar morgen zullen we het weten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
@JB nog wat gevonden in verschil 'gewone' 12 en 12 Pro. Waarschijnlijk krijgt de 'gewone' 12 een instap van 64Gb en de Pro (voor het eerst) 128Gb aan opslag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluw
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 12-09 16:23
JDFS schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 08:49:
[...]

Een keer langs de MM of andere winkels met een Apple standje gaan en de iPad Pro daar even proberen. Gevalletje can't unsee what has been seen. Toen ik het voor het eerst zag op een iPad Pro wist ik gelijk dat ik het moest hebben (FOMO), het maakt browsen net wat leuker :9

Ook de reden dat ik niet heb gewacht op de iPad Air; ik wilde graag een 11-incher en de Air leek aan alles te voldoen. Ben toch blij dat ik voor de iPad Pro 12,9 via een Amazon deal gegaan ben. Face ID blijft toch superieur imo.
Ik heb een iPad pro 12,9 (met 120hz) en een iPhone 7 en moet zeggen dat ik het nou ook weer niet zo'n groot verschil vind. Wellicht ook omdat een telefoonscherm wat kleiner is ofzo maar heb het echt nog nooit gemist op m'n telefoon.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JB
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

Geert1976 schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 08:58:
@JB nog wat gevonden in verschil 'gewone' 12 en 12 Pro. Waarschijnlijk krijgt de 'gewone' 12 een instap van 64Gb en de Pro (voor het eerst) 128Gb aan opslag
Mja LCD vs OLED dus wel benieuwd "hoe groot" de gewone 12 gaat worden uiteindelijk icm bezels etc. Hier nog steeds alle hoop gevestigd op een "Mini" die me gaat overtuigen :+

Geheugen is voor mij nooit een probleem geweest, maar ik zal voor een 128GB gaan normaliter (beide modellen). Icm iCloud meer dan prima :)

[ Voor 14% gewijzigd door JB op 12-10-2020 09:27 ]

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remco112
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23-01-2023
Van mijn werkgever mag ik waarschijnlijk een nieuwe telefoon kiezen. Heb nu een Oneplus 6T.
Het begint toch weer te kriebelen om voor een iPhone te gaan, heb de 3GS, de 5 en de 6s gehad en ben Android weer beu, merk ik. >:)

Hoeveel moeite kost het om de Whatsapp-geschiedenis van Android naar iOS over te zetten? Van iOS naar Android was in ieder geval een aardige klus!

Zoals het er nu uitziet, wordt het de iPhone 12 Pro Max 256gb _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xven0mxz
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14-09 20:39

xven0mxz

Feyenoord Rotterdam 1908!

Hier ook een iPhone XS. Mag een nieuwe telefoon bestellen van de zaak. Dit zal de 12 pro worden, net de vergelijking foto's gezien in een XS hoesje. Dan valt de 6,1 inch ten opzichte van de XS wel mee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennisdn
remco112 schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 10:20:
Hoeveel moeite kost het om de Whatsapp-geschiedenis van Android naar iOS over te zetten? Van iOS naar Android was in ieder geval een aardige klus!
www.iphoned.nl/tips/whatsapp-overzetten-android-naar-iphone

[ Voor 32% gewijzigd door Dennisdn op 12-10-2020 10:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

Donstil schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 23:30:
[...]

Mm, “slightly” is hier het sleutelwoord alleen die sensoren moeten toch ergens komen zou je zeggen, als ze onder elkaar I.p.v. naast elkaar komen dan is dat niet “slightly” voor mijn gevoel.
Geen idee of het klopt...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pCCe6ofQ-Lg544lsbngWLeZueV0=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/9oBBoz6s7clYguw9jOzonn1O.jpg?f=user_large

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisdn
Deze wallpaper geeft mooi aan het formaat Mini ten opzichte van een X.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HCulFU9v-O67UQdPF7n0hlPx_iw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/UoPxa1CVj6E3LbQQ9OqrNjsy.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Dit klopt niet denk ik. Want hier wordt de notch alleen smaller, terwijl hij volgens het gerucht smaller maar daardoor hoger wordt. Dat zie ik hier niet terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Dennisdn schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 11:33:

[Afbeelding]
Als dit zo is zou ik Apple adviseren de iconen op dergelijk kleine schermen ook naar verhouding te tonen. Mijn inziens veel te druk en te weinig ruimte tussen de iconen. Laat staan dat er een Widget op een iPhone SE (2015) op je beeldscherm komt. Maar dit is mijn mening.

Kia EV3 GT LR  iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKerremenke
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 15:56
Als de bezels kleiner worden zou dit wel eens kunnen kloppen. De onderste notch is namelijk van een preproductie scherm.

iPad 12.9 Pro 2021  iPhone 15 Pro Natural Titanium  Apple Watch Ultra 2 Black  Apple TV 4K HDR & 4K & HD  HomePods & HomePods Mini’s  AirPods Max & Pro  MagSafe  HomeKit  CarPlay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iMode
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 08:29
iPhone XR VS iPhone 12 Mini.

De foto is genomen met de iPhone SE (1 gen) van mijn dochter, die krijgt straks mijn iPhone XR.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LycmMxTqwtoTT642z2c9CWvM3cE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/KtcXse55XMITA3n26UbzXFtr.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 10% gewijzigd door iMode op 12-10-2020 12:02 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• zap8
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 27-08 21:20

zap8

do ya wanna bump

iPhoneSE schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 11:59:
iPhone XR VS iPhone 12 Mini.

De foto is genomen met de iPhone SE (1 gen) van mijn dochter, die krijgt straks mijn iPhone XR.

[Afbeelding]
Leuk! Nu nog een foto met een iPhone X dat geeft volgens mij toch nog net een beter idee. Omdat de X kleiner is.

Yes! I got Knowledge of Hidden Internet Powers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tartarus
Edit: never mind, ben nog nie wakker

[ Voor 98% gewijzigd door Tartarus op 12-10-2020 12:18 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TheKerremenke
@zap8 Hier kun je ze op de juiste maat downloaden om ze zelf te proberen. https://www.macrumors.com...iphone-12-images-in-hand/

iPad 12.9 Pro 2021  iPhone 15 Pro Natural Titanium  Apple Watch Ultra 2 Black  Apple TV 4K HDR & 4K & HD  HomePods & HomePods Mini’s  AirPods Max & Pro  MagSafe  HomeKit  CarPlay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
Mmm even getest op m'n 11 Pro. Toch eigenlijk best wel ff nèt te klein denk ik.
Wellicht komt 't ook doordat de icoontjes zo groot afgebeeld staan

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheKerremenke
@Geert1976 Grootte van de iconen kan eventueel bij instellingen, scherm en helderheid, weergavezoom aangepast worden.

Niemand weet of die screenshots met weergavezoom ingeschakeld of standaard zijn gemaakt.

Daarnaast snap ik dat het klein aanvoelt. Scheelt toch een cm ongeveer in de hoogte.

[ Voor 17% gewijzigd door TheKerremenke op 12-10-2020 13:09 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JB
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

Dennisdn schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 11:33:

[Afbeelding]
Nice! Mis ik niets aan tov mijn 11Pro als dit klopt :D

@zap8 Foto van de 11Pro;

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YAOPGMQabwWcUjH1ytPXGnJqDLQ=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/DdWQAWRAUhcp3cgp2plI4IFk.jpg?f=user_large

[ Voor 21% gewijzigd door JB op 12-10-2020 13:46 ]

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wolfstein89
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 01-07 22:45
Ben zelf aan het kijken voor te upgraden, heb nu de X. Maar zou je met de iphone 12 pro langer door kunnen met de batterij dan de normale iphone 12? ik durf ook niet te zeggen hoe dat dat bij de iphone 11 is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WouterL
wolfstein89 schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 15:52:
Ben zelf aan het kijken voor te upgraden, heb nu de X. Maar zou je met de iphone 12 pro langer door kunnen met de batterij dan de normale iphone 12? ik durf ook niet te zeggen hoe dat dat bij de iphone 11 is.
Moment, even mijn glazen bol erbij pakken.

Toevoeging: de huidige iphone 11 gaat pakweg iets langer mee dan de 11 pro.

[ Voor 9% gewijzigd door WouterL op 12-10-2020 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wolfstein89
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 01-07 22:45
WouterL schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 16:00:
[...]

haha thnx voor het antwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

Geert1976 schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 13:02:
[...]

Mmm even getest op m'n 11 Pro. Toch eigenlijk best wel ff nèt te klein denk ik.
Wellicht komt 't ook doordat de icoontjes zo groot afgebeeld staan
Icoontjes groot afgebeeld? Hoe bedoel je dit als ik vragen mag? De screenshot laat 4 iconen (naar beneden) zien, daar passen er nog goed 2 onder zoals op de 11Pro bij mij en dat is dus gewoon de "Standaard" bij "Weergavezoom" ipv "Ingezoomd"?

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knoezelbos
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 16:18
xven0mxz schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 10:21:
Hier ook een iPhone XS. Mag een nieuwe telefoon bestellen van de zaak. Dit zal de 12 pro worden, net de vergelijking foto's gezien in een XS hoesje. Dan valt de 6,1 inch ten opzichte van de XS wel mee.
Waar als ik vragen mag?

Amateur aankloter: Applewatch Ultra 2| MacBook Pro 2020 16GB 13”| iPad Pro 11” 2021| iPhone 16 Pro Max| AirPods pro| Synology DS220+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 15:03
Het is echt triestig dat de pro max betere specs zou hebben dan de pro. Ik wil graag de beste specs nemen maar dan ben ik gedwongen om zo een grote smartphone te nemen? Dat is gewoon zeer triestig van Apple. Het is alsof je uw beste racefiets enkel verkoopt met een kader van maat 55

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
pina schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 21:48:
Het is echt triestig dat de pro max betere specs zou hebben dan de pro. Ik wil graag de beste specs nemen maar dan ben ik gedwongen om zo een grote smartphone te nemen? Dat is gewoon zeer triestig van Apple. Het is alsof je uw beste racefiets enkel verkoopt met een kader van maat 55
Optische zoom zal preriscopisch zijn.... En een grotere telefoon heeft meer ruimte.... Dus op zich niet héél vreemd.

En een kleine pro is er ook niet.dus dat is wat dat betreft niet nieuw.... En 4x zoom of 5x zoom verschilt ook niet zoveel.

[ Voor 3% gewijzigd door Waah op 12-10-2020 21:52 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• hk12nl
pina schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 21:48:
Was toch bij de iPhone 6/7/8 ook al zo met de plus varianten? Gaat volgens mij om kleine details die nu sterk uitvergroot worden in de geruchtenmolen..

©2004

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pina
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 15:03
hk12nl schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 21:56:
[...]

Was toch bij de iPhone 6/7/8 ook al zo met de plus varianten? Gaat volgens mij om kleine details die nu sterk uitvergroot worden in de geruchtenmolen..
niet hetzelfde hoor. De plus was de pro-variant. Nu heb je de pro en nog een meer elitare pro versie? Je hebt een gewone versie, dan een pro en dan nog een extra elitaire pro? Dat slaat echt op niks.

ze gaan toch ook geen apple watch pro maken die enkel op maat 50 beschikbaar zou zijn? 8)7

[ Voor 9% gewijzigd door pina op 12-10-2020 22:08 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SpoekGTi
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 13-09 08:36
pina schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 22:05:
[...]

niet hetzelfde hoor. De plus was de pro-variant. Nu heb je de pro en nog een meer elitare pro versie? Je hebt een gewone versie, dan een pro en dan nog een extra elitaire pro? Dat slaat echt op niks.

ze gaan toch ook geen apple watch pro maken die enkel op maat 50 beschikbaar zou zijn? 8)7
De benaming max hoeft natuurlijk niet alleen op het formaat te slaan He, kan ook op de specs slaan dus Tsja als de Max iets meer specs krijgt dan is dat wel valide, als jij toevallig dan geen groter dan wilt dan houdt het op. Zo is er voor iets wat wils.

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
pina schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 22:05:
[...]
Die zou ik gelijk kopen. 44mm is mij nog best klein.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
hk12nl schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 21:56:
[...]

Nou als die sensor maat klopt dan is dat wel een serieus grotere sensor en in theorie zou dat dan ook betere foto’s betekenen.

Ben daar persoonlijk wel benieuwd naar. 80% van de foto’s die ik nu maak zijn met de normale lens omdat de andere toch wat minder zijn. Dat zie ik dus graag aangepast/gelijkgetrokken

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dennisweb
  • Registratie: September 2010
  • Nu online
Oh jongens!! Morgen is de Keynote!! Nog maar een nachtje slapen!! Ik vind het zo spannend. Ik hoop echt dat ik vannacht nog kan slapen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

Dennisweb schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 22:57:
Oh jongens!! Morgen is de Keynote!! Nog maar een nachtje slapen!! Ik vind het zo spannend. Ik hoop echt dat ik vannacht nog kan slapen.
The Social Dilemma gaan kijken!

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
  • Nu online
JB schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 22:58:
[...]

The Social Dilemma gaan kijken!
Haphap. :+

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Tartarus
Nog 19 uur en 56 minuten😍😍😍

Kan niet wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Volkan1984
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 15:53
WouterL schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 16:00:
[...]

Niet waar: https://www.apple.com/nl/...one11pro&device2=iphone11

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rivanov

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

Wel bijzonder als Apple alle Beats spullen van de site heeft gehaald?

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennisdn
JB schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 07:26:
[...]

Wel bijzonder als Apple alle Beats spullen van de site heeft gehaald?
Zal me niks verbazen als ze van die hele merknaam af willen. En kan mij ook voorstellen dat ze wel spijt hebben van hun mega dure aankoop nu de Beats-rage voorbij is.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
D-Day!!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Dennisdn schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 07:36:
[...]

Zal me niks verbazen als ze van die hele merknaam af willen. En kan mij ook voorstellen dat ze wel spijt hebben van hun mega dure aankoop nu de Beats-rage voorbij is.
De overname van Beats was niet voor de koptelefoons.
Beats had al een streaming dienst, die schijnt voor een aardig gedeelte de basis achter Apple music te zijn.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• hk12nl
Yes vandaag is het zo ver! Werden jullie ook blij, verheugd en met een glimlach wakker? :)

©2004

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheKerremenke
Interessante wireless oplader voor in de auto.
https://www.macrumors.com...__twitter_impression=true

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

Magneet op glas? Werkt dat?

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKerremenke
Geen idee. Gaan het vanavond zien. Maar zou wel nieuwe mogelijkheden bieden met cases en batterijpacks

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
hk12nl schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 08:21:
Yes vandaag is het zo ver! Werden jullie ook blij, verheugd en met een glimlach wakker? :)
Nou de wekker ging 07:57 en ik had om 08:00 een Teams meeting, dus die Glimlach moet nog komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
JB schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 08:28:
[...]

Is dat bij de AW ook niet al zo? :)

©2004

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennisdn
JB schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 08:28:
[...]

Ik heb ergens de geruchten gelezen dat Apple magneetjes in de behuizing heeft gezet om laders vast te kunnen houden. Dus het zou goed kunnen.

https://www.iculture.nl/n...gneten-draadloos-opladen/

[ Voor 11% gewijzigd door Dennisdn op 13-10-2020 08:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKerremenke
@Dennisdn Klopt. https://mobile.twitter.com/i/web/status/1290829473097555969

[ Voor 3% gewijzigd door TheKerremenke op 13-10-2020 08:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKerremenke
@JB Dat snap ik. Wil alleen aangeven dat er bepaalde aanwijzingen zijn, dat ze met iets bezig zijn. Hoe het specifiek werkt zal mij boeien. Als het maar werkt en goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

TheKerremenke schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 08:43:
@JB Dat snap ik. Wil alleen aangeven dat er bepaalde aanwijzingen zijn, dat ze met iets bezig zijn. Hoe het specifiek werkt zal mij boeien. Als het maar werkt en goed.
Lijkt me beetje raar als ze beiden doen..

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisdn
TheKerremenke schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 08:43:
Het lijkt plausibel als je het verleden en de problemen ziet van de oplaadmat die ze nog steeds op de planning hebben staan. Met die magneetjes zijn ze van het positioneringsprobleem op de mat af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterL
Dat is Apple’s verhaal ja.
Alle praktijktests laten het volgende verhaal zien: 11 pro > 11 > 11 pro Max.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Die magneetjes in de case moet ik nog maar zien. Nu gebruik ik geen hoesjes maar ik vraag mij vooral af hoe dat in de praktijk werkt.

Als je de iPhone van de lader pakt en die blijft dan aan het apparaat "kleven" lijkt mij dat verre van ideaal.
Alsof we van "Kabeltje eruit trekken" naar "Laadmat eraf trekken" gaan 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisdn
Donstil schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 09:41:
Die magneetjes in de case moet ik nog maar zien. Nu gebruik ik geen hoesjes maar ik vraag mij vooral af hoe dat in de praktijk werkt.

Als je de iPhone van de lader pakt en die blijft dan aan het apparaat "kleven" lijkt mij dat verre van ideaal.
Alsof we van "Kabeltje eruit trekken" naar "Laadmat eraf trekken" gaan 8)7
Bij de Watch is dat ook geen probleem. Maar de matten moeten dan wel net ietsje zwaarder zijn als de kracht van de magneetjes anders is het "gedoe". Apple kennende doen ze het pas als het goed werkt. Dus komt vast goed :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SirLenncelot
  • Niet online
WouterL schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 09:35:
[...]

Dat is Apple’s verhaal ja.
Alle praktijktests laten het volgende verhaal zien: 11 pro > 11 > 11 pro Max.
Ik dacht dat de Max versies altijd het langste meegingen

Rijd zo veel of weinig, zo lang of zo kort als je wilt, maar rijd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Dennisdn schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 09:54:
[...]

Bij de Watch is dat ook geen probleem. Maar de matten moeten dan wel net ietsje zwaarder zijn als de kracht van de magneetjes anders is het "gedoe". Apple kennende doen ze het pas als het goed werkt. Dus komt vast goed :)
Jawel bij de watch is dat wel een probleem, want als ik die pak zit de lader ook nog vast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 16:19

swv

Ik vind de Apple Watch lader wel prima. Ik heb bijvoorbeeld de draadloze lader van IKEA, maar daar schuift mijn 11 Pro Max altijd van het midden af en laat vervolgens niet meer op 8)7 Ik gebruik btw geen hoesje die de boel nog ietwat stroef maakt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennisdn
Donstil schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 09:58:
[...]

Jawel bij de watch is dat wel een probleem, want als ik die pak zit de lader ook nog vast.
Maar is het irritanter dan de laadkabel uit de poort halen?

Ik heb de lader in zo’n Aliexpress Dock van een paar cent geklikt. Daar hang ik de watch in en bij wegpakken merk je er dan niets van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterL
SirLenncelot schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 09:57:
[...]

Ik dacht dat de Max versies altijd het langste meegingen
De lijst loopt van minste tot meeste :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Dennisdn schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 10:06:
[...]

Maar is het irritanter dan de laadkabel uit de poort halen?
Nou misschien niet irritanter maar echt een oplossing is het ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
swv schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 10:04:
Ik vind de Apple Watch lader wel prima. Ik heb bijvoorbeeld de draadloze lader van IKEA, maar daar schuift mijn 11 Pro Max altijd van het midden af en laat vervolgens niet meer op 8)7 Ik gebruik btw geen hoesje die de boel nog ietwat stroef maakt.
Ja dat had ik met de X ook regelmatig ja, wordt je wakker is er niets gebeurd.
Weekje na de X lancering dus maar weer kabeltjes in gaan pluggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisdn
Donstil schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 10:07:
[...]

Nou misschien niet irritanter maar echt een oplossing is het ook niet.
Dat blijft wel behelpen ja. Zo heb ik bij de Watch weer niks aan een platte mat omdat ik een bandje heb die gesloten is.

Maar draadloos laden an sich blijf ik ideaal vinden. Heb ze van Xtorm met een stoffen bovenkant zodat de phone niet verschuift. Het heeft me ook een reparatie gescheeld, want de lightning-poort is al 2 jaar kapot 😀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

WouterL schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 10:06:
[...]

De lijst loopt van minste tot meeste :p
Oooh dus die 11 doet het nog beter dan een 11Pro? Dan gaat die Mini toch makkelijk de X/Xs overtreffen :?

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Dennisdn schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 10:11:
[...]

Dat blijft wel behelpen ja. Zo heb ik bij de Watch weer niks aan een platte mat omdat ik een bandje heb die gesloten is.

Maar draadloos laden an sich blijf ik ideaal vinden. Heb ze van Xtorm met een stoffen bovenkant zodat de phone niet verschuift. Het heeft me ook een reparatie gescheeld, want de lightning-poort is al 2 jaar kapot 😀
Ja ik heb ook een gesloten bandje inderdaad, dan is plat leggen inderdaad niet ideaal.
Ik doe nu alles dus nog maar met kabel.

Edit: Of ik zou een soort Dok moeten kopen, waar ik dan iPhone, iPad en Watch in 1x kan opladen.
Alleen die plek heb ik niet echt op mijn nachtkastje.

[ Voor 11% gewijzigd door Donstil op 13-10-2020 10:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
JB schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 10:14:
[...]

Oooh dus die 11 doet het nog beter dan een 11Pro? Dan gaat die Mini toch makkelijk de X/Xs overtreffen :?
Nou makkelijk overtreffen zie ik niet gebeuren, schermpje is natuurlijk wel flink kleiner maar de batterij daarmee ook.

Ze hebben met de SE 2020 nu ook al best moeite daar een fatsoenlijke accuduur uit te halen. Ik zou eerder gokken dat de 12 Mini zoiets gaat doen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Dennisdn
Donstil schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 10:17:
[...]

Ja ik heb ook een gesloten bandje inderdaad, dan is plat leggen inderdaad niet ideaal.
Ik doe nu alles dus nog maar met kabel.

Edit: Of ik zou een soort Dok moeten kopen, waar ik dan iPhone, iPad en Watch in 1x kan opladen.
Alleen die plek heb ik niet echt op mijn nachtkastje.
Ik heb deze. Plaatje komt van Bol maar daar vragen ze er 20 euro voor. Bij ali maar een paar euro.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dHKFV_EJ-MrUW0dCYTwqCpQGKdA=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/F4Vea9oTGxHZoVEnH2E6O6vb.jpg?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WouterL
JB schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 10:14:
[...]

Ja, maar er zijn veel factoren die een rol spelen. Bij de 11 was dat bijvoorbeeld de relatief grote batterij én het low-res LCD scherm. Het is dus nu nog allemaal koffiedik kijken. De 11 mini gaat bijvoorbeeld naar verwachting een veel kleinere batterij krijgen. De 11 is natuurlijk best lomp en zwaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

Donstil schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 10:18:
[...]

Nou makkelijk overtreffen zie ik niet gebeuren, schermpje is natuurlijk wel flink kleiner maar de batterij daarmee ook.

Ze hebben met de SE 2020 nu ook al best moeite daar een fatsoenlijke accuduur uit te halen. Ik zou eerder gokken dat de 12 Mini zoiets gaat doen.
De SE2020 is toch niet kleiner dan een 11Pro? Hoe kan die accu dan zo prut zijn? Lijkt me eerder dat ze "8 parts" gebruiken om vanaf te komen? En wat zou LCD vs OLED doen? Of gebruikt OLED juist meer?

Mijn boefje is liev!

Pagina: 1 ... 4 ... 18 Laatste

Dit topic is gesloten.