Heeft die digitale versie nog verbeteringen ten opzichte van het boekje of zijn ze exact hetzelfde? Ik weet namelijk niet of Lego wel eens boekjes aanpast als er kritiek komt op bepaalde onderdelen of dat ze verbeteringen aan de bouwers zelf overlaten.Gim schreef op zondag 18 oktober 2020 @ 20:37:
[...]
Gewoon de handleiding gevolgd. Ik heb geen verbeteringen doorgevoerd, maar wel m'n tijd genomen met alle stappen bouwen. Tussendoor wat getest. Ik heb de digitale handleiding gedownload van de LEGO site voor de bouw.
Ook nog geen stickers geplakt. Ik wil over een paar dagen het andere model bouwen en daarna de Landrover met verbeteringen.
En zijn er al bepaalde MOC's die alleen de versnellingsbak verbeteren?
Ik heb de Defender nogal hoog op mijn verlanglijstje staan, maar hoop me in te kunnen houden tot black friday.
@kendo mijn oude lego (vanaf halverwege jaren tachtig) ligt op me te wachten bij mijn zusje. Als jet klikgevoel en kleur erg afwijken ga ik wel proberen het apart te houden van het nieuwe spul van mijn zoontje van 5, maar ik ben benieuwd of dat gaat lukken. Hij heeft de foto's al gezien van o.a. de brandweerkazerne, dus die heeft hij in gedachten al bij de rest van zijn autootjes staan
[ Voor 6% gewijzigd door gwystyl op 18-10-2020 22:53 ]