Maandag 12 oktober 14.43 uur is de tijd van bevestigingsmail van de bestelling
Mailtje van DPD, morgen komen ze afleveren. Ik ken DPD wel een beetje, ze leveren nooit iets af bij je thuis, dus heb direct maar naar een pakketpunt laten sturen. Hype!!
Nog steeds geen progressie hier helaas.
DJI Mavic 3 Classic | i7-8700 - GTX1070Ti - 16GB RAM
Ik wil de pixel ophalen bij de Saturn in Kleve maar nog geen bevestiging gehad dat deze klaar gaat liggen. Andere wel?
Hier ook nog niets gehoord van Saturn Kleve wat betreft afhalen,,,,,,
Sowieso erg stil omtrent berichten van Saturn of heb ik iets gemist?
Diablo 3 Amory -HH-NastyNick#2759 | Nintendo Id: nastynicknl
Ik heb wel eens gehoord dat Saturn/MediaMarkt hetzelfde bedrijf/concern/magazijn is, geen idee of dit klopt hoor. Heb zelf ook nog niks gehoord van mijn Saturn order.
Zeker weten zelfs. Stuur maar eens een berichtje via de sites. IdentiekRM1337 schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 22:44:
Ik heb wel eens gehoord dat Saturn/MediaMarkt hetzelfde bedrijf/concern/magazijn is, geen idee of dit klopt hoor. Heb zelf ook nog niks gehoord van mijn Saturn order.
Had zelf contact met ze gezocht en zij gaven aan dat m'n order vandaag naar de vestiging was gestuurd en dus morgen naar alle waarschijnlijkheid kan ophalen. Dus even mailen met je bestelnummerNastyNick schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 22:38:
Add me op Stadia: Gloogle
Fnac? Zou echt ff contact opnemen met ze. Mijne bleek door een error heen progressie te krijgen en moest geannuleerd worden.TheRicolaa10 schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 22:18:
Hier hetzelfde. Half uurtje na jou de bestelling geplaatst. Morgen maar eens contact opnemen.TheRicolaa10 schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 16:43:
[...]
Van mij is nog steeds in afwachting van de transporteur.. Ik hoop dat er morgen of vrijdag wat schot komt in de zaak.
Fnac ja, ik heb wel gewoon bevestiging van de order gekregen via de mail. Op de site staat dat de levering vanaf 15 oktober is. Dus officieel is er nog niet veel aan de hand.. Alleen er zijn dus mensen waar de verzending al wel gedaan is. Nogal vreemd dat hier ook willekeur is.Pukson schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 22:49:
[...]
Fnac? Zou echt ff contact opnemen met ze. Mijne bleek door een error heen progressie te krijgen en moest geannuleerd worden.
Had exact hetzelfde, uiteindelijk bij een support terecht gekomen via chat die zag dat de order was vastgelopen en dus geannuleerd moet worden.TheRicolaa10 schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 23:03:
[...]
Fnac ja, ik heb wel gewoon bevestiging van de order gekregen via de mail. Op de site staat dat de levering vanaf 15 oktober is. Dus officieel is er nog niet veel aan de hand.. Alleen er zijn dus mensen waar de verzending al wel gedaan is. Nogal vreemd dat hier ook willekeur is.
Zal eens chatten morgen. Maar jij kreeg ook een melding toch dat er iets mis was?Pukson schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 23:09:
[...]
Had exact hetzelfde, uiteindelijk bij een support terecht gekomen via chat die zag dat de order was vastgelopen en dus geannuleerd moet worden.
Dat de site van chrono of dpd update zit wel wat lag in, uur geleden gekeken niks, nu is ie blijkbaar in oirschot, maar op dpd verzending zoeken is ie nog onderweg.TheRicolaa10 schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 22:18:
Ze mogen daar wel iets meer real time gaan werken.
Wednesday 10/14/2020
08:36 PM CHRONOPOST NETWORKS
Shipment in transit Scan location : Oirschot - NL (depot 0052) H
Ik denk dat het probleem bij fnac ligt, want ik heb geen track en trace. Staat nog steeds in afwachting van transporteur.HarryRag schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 23:54:
[...]
Dat de site van chrono of dpd update zit wel wat lag in, uur geleden gekeken niks, nu is ie blijkbaar in oirschot, maar op dpd verzending zoeken is ie nog onderweg.
Ze mogen daar wel iets meer real time gaan werken.
Wednesday 10/14/2020
08:36 PM CHRONOPOST NETWORKS
Shipment in transit Scan location : Oirschot - NL (depot 0052) H
Wanneer had jij besteld?TheRicolaa10 schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 23:03:
[...]
Fnac ja, ik heb wel gewoon bevestiging van de order gekregen via de mail. Op de site staat dat de levering vanaf 15 oktober is. Dus officieel is er nog niet veel aan de hand.. Alleen er zijn dus mensen waar de verzending al wel gedaan
is. Nogal vreemd dat hier ook willekeur is.
Nee moest echt zelf achter dingen aan omdat het maar niet er maar geen update kwamTheRicolaa10 schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 23:15:
[...]
Zal eens chatten morgen. Maar jij kreeg ook een melding toch dat er iets mis was?
Net via mobilcom-debitel bestelling geplaatst (net voor 00:00 voor de Bose), levering schatting stond op 5-6 weken, morgen even achteraan bellen.
Meer mensen die via Mobilcom hebben besteld?
Meer mensen die via Mobilcom hebben besteld?
12 oktober rond 18.55.
Heb 'mn order bij de Duitse google store toch zojuist maar geannuleerd, dus als 't goed is komt er weer 1 zwarte pixel beschikbaar.
Na veel dubben toch besloten om 't voorlopig bij m'n huidge pixel 4 xl te houden. Ik las dat de brightness van de 5 en de 4 xl nagenoeg identiek zijn, en de active edge er ook niet meer op zit. Ik gebruik dat, en vind face unlock ook erg handig. De absentie van bovengenoemde kan ik toch eigenlijk niet mee leven, iets te veel stapjes achterwaarts
Na veel dubben toch besloten om 't voorlopig bij m'n huidge pixel 4 xl te houden. Ik las dat de brightness van de 5 en de 4 xl nagenoeg identiek zijn, en de active edge er ook niet meer op zit. Ik gebruik dat, en vind face unlock ook erg handig. De absentie van bovengenoemde kan ik toch eigenlijk niet mee leven, iets te veel stapjes achterwaarts

Van 4 naar 5 zou ik ook Niet doen. Je kunt makkelijk 2 jaar met phone. Ik upgrade van xe Pixel 2.Fuku-San schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 01:11:
Heb 'mn order bij de Duitse google store toch zojuist maar geannuleerd, dus als 't goed is komt er weer 1 zwarte pixel beschikbaar.
Snap ik wel. Ik heb een S8 en wil graag weer eens een Google telefoon na vele jaren met veel plezier de Nexus te hebben gehad. Maar met Otto gaat het nog heel lang duren...Fuku-San schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 01:11:
zeker interessant, ik had een assesoire een week ervoor besteld die kwam aan, en een week later de pixel 5 met gebookmarkt adres ,, voldeed niet aan voorwaarden. stortniert.Giablo schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 10:00:
Ondertussen wordt via de Google store (Duitse) mijn telefoon case verzonden (nog met de 00000 truc). M'n telefoon heb ik nog wel het verzend adres omgezet naar een Duitse, durfde dat risico toch niet te nemen. Wel interessant om te zien dat de truc voor iig de draadloze oplader als ook de hoes wel gewoon werkte...
net zoals bij velen hier.
Ik lees al een tijdje mee en ik heb een vraagje over het factuur adres. Ik heb deze gelijk gehouden aan het verzendadres (mygermany.com). Mygermany inspecteert het pakketje niet en stuurt het direct door. Tot nu heb ik geen problemen ondervonden, maar kan ik op termijn wel problemen verwachten met verzending en/of garantie?
Thanks
Thanks
Iemand een idee waarom je hem niet meer kan bestellen op fnac.be?
Gisteren was hij wel nog gewoon beschikbaar.. nu niet meer. Je kan hem ook niet "reserveren".
Zijn er nog andere Belgische shops die deze aanbieden? Wordt een telefoon aangekocht via werk maar dan moet het via shop in België zijn.
Gisteren was hij wel nog gewoon beschikbaar.. nu niet meer. Je kan hem ook niet "reserveren".
Zijn er nog andere Belgische shops die deze aanbieden? Wordt een telefoon aangekocht via werk maar dan moet het via shop in België zijn.
Mygermany vindt dit niet leuk omdat het niet legaal is. Ik heb het aan de hand gehad bij de aankoop van mijn Pixel 2. Ze gaan je contacteren om aankoopbewijzen en ook een copie van je identiteitskaart in dat geval.Bravo_X schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 07:47:
Ik lees al een tijdje mee en ik heb een vraagje over het factuur adres. Ik heb deze gelijk gehouden aan het verzendadres (mygermany.com). Mygermany inspecteert het pakketje niet en stuurt het direct door. Tot nu heb ik geen problemen ondervonden, maar kan ik op termijn wel problemen verwachten met verzending en/of garantie?
Thanks
https://mygermany.com/ufa...-used-as-billing-address/
Ik heb besloten maar gewoon geduldig te zijn met mijn otto.de bestelling en gewoon te wachten ondanks alle berichten die ik hier al zie langskomen van verzonden telefoons 
Als er nu al wordt uitgeleverd bij veel shops zal het ondanks dat er "Mitte November" staat hopelijk toch wat sneller uitgeleverd worden. Mocht dat het geval zijn kan ik ook nog op tijd de Bose koptelefoon claimen.
En als niet, dan niet helaas
Ik hoop alleen dat die verzendmethode met "Postfiliale" adres werkt zoals geadverteerd...
Als er nu al wordt uitgeleverd bij veel shops zal het ondanks dat er "Mitte November" staat hopelijk toch wat sneller uitgeleverd worden. Mocht dat het geval zijn kan ik ook nog op tijd de Bose koptelefoon claimen.
Ik hoop alleen dat die verzendmethode met "Postfiliale" adres werkt zoals geadverteerd...
[ Voor 9% gewijzigd door striner op 15-10-2020 08:13 ]
Google heeft de mijne weliswaar gisteren “verstuurd” maar bij DHL staat nog altijd dat het pakket niet binnen is.
Zojuist Saturn proberen te bellen in mijn beste Duits, dat was geen success haha. Dalijk nog eens proberen en kijken of ik iemand aan de lijn krijgt die wel Engels spreekt.
Ik heb ze maar een mailtje gedaan met mijn bestelnummerRM1337 schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 08:28:
Zojuist Saturn proberen te bellen in mijn beste Duits, dat was geen success haha. Dalijk nog eens proberen en kijken of ik iemand aan de lijn krijgt die wel Engels spreekt.
Ben overigens wel benieuwd wat ze aan de telefoon zeggen, dus als je ze te pakken krijgt zou je dan een update willen posten?
Je zult voor alsnog moeten wachten op je QR-code/afhaalbericht. Gok persoonlijk eind van de ochtend.
Ik heb het wel gedaan. Was ook mijn eerste keer en zag er geen kwaad in. Factuur komt bij Google toch per mail en mijn gedachten was dat iedereen kan verhuizen en je dan ook niet je garantie verliest. Gewoon via mijn vaste Google account besteld en daar is mijn andere adres ook op bekend.bbc schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 08:12:
[...]
Mygermany vindt dit niet leuk omdat het niet legaal is. Ik heb het aan de hand gehad bij de aankoop van mijn Pixel 2. Ze gaan je contacteren om aankoopbewijzen en ook een copie van je identiteitskaart in dat geval.
https://mygermany.com/ufa...-used-as-billing-address/
Ps toevallig verhuizen we nu ook echt dus had dit probleem anders toch gehad.
Edit: net ingelogd bij Google en het factuuradres van mijn Visa weer gewijzigd. Kan mij niet voorstellen dat dit problemen gaat opleveren want een papieren factuur sturen ze niet en in de toekomst gaat dit weer goed. Misschien dat mijn bestelling daarom wel is doorgezet, factuur + leveradres was tenslotte Duits.
[ Voor 16% gewijzigd door Currry op 15-10-2020 09:33 ]
Qua afhalen wel idd.NastyNick schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 22:38:
Mijne wordt vandaag bezorgd. Ook vanuit Saturn.de
Heb gisteren telefonisch contact gehad met de Saturn in Kleve, aangezien ik hem daar zou moeten afhalen, maar werd daar niet veel wijzer van.
Uiteindelijk mijn naam en bestelnummer moeten doorgeven en kreeg toen een ander telefoonnummer om te bellen.
Deze heb ik daarna gebeld. Engels was niet het beste vak van degene aan de lijn maar ik denk dat hij probeerde te vertellen dat de telefoon nog niet in het magazijn lag.
Heb tevens ook net een email ontvangen met dat de telefoon wel al verzonden is naar de winkel. Ik wacht het af.
Uiteindelijk mijn naam en bestelnummer moeten doorgeven en kreeg toen een ander telefoonnummer om te bellen.
Deze heb ik daarna gebeld. Engels was niet het beste vak van degene aan de lijn maar ik denk dat hij probeerde te vertellen dat de telefoon nog niet in het magazijn lag.
Heb tevens ook net een email ontvangen met dat de telefoon wel al verzonden is naar de winkel. Ik wacht het af.
Ja ik ook, maar valt niet mee. Zou wel heel graag de bose erbij willen hebben omdat ik ook op zoek was naar een ANC koptelefoon. Geduld....striner schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 08:12:
Ik heb besloten maar gewoon geduldig te zijn met mijn otto.de bestelling en gewoon te wachten ondanks alle berichten die ik hier al zie langskomen van verzonden telefoons
Gisteren zijn vanuit het magazijn naar de winkels verzonden. Aldus een Saturn medewerker, eind van de ochtend is meestal de vracht uitgeladen en dient het ingescand te worden. Dan gaan de berichten eruit.
Net weer Saturn gebeld, ze weten nog niet waneer er verstuurd gaat worden. Ik moet echt wachten op een e-mail.patatman12 schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 08:33:
[...]
Ik heb ze maar een mailtje gedaan met mijn bestelnummer![]()
Ben overigens wel benieuwd wat ze aan de telefoon zeggen, dus als je ze te pakken krijgt zou je dan een update willen posten?
Komt die twee jaar Duits toch nog van pas

Bij mij staat dat ik vandaag kan afhalen bij de MediaMarkt in mijn account, maar heb nog geen bevestiging of iets gezien..
@HarryRag Welke shipping methode had jij gekozen?
Gewoon gaan, je kan het dan toch aantonen vanuit je account?Aeonis schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 08:49:
Bij mij staat dat ik vandaag kan afhalen bij de MediaMarkt in mijn account, maar heb nog geen bevestiging of iets gezien..
Zit op dit moment in de chat met support. Er is blijkbaar niks mis en ze wachten nog steeds op een levering:TheRicolaa10 schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 23:15:
[...]
Zal eens chatten morgen. Maar jij kreeg ook een melding toch dat er iets mis was?
Wel jammer dat ik net achter het net vis met de eerste batchNon, pas de souci mais on attend seulement la livraison du fournisseur.

[ Voor 12% gewijzigd door TheRicolaa10 op 15-10-2020 09:15 ]
Zeiden ze bij mij ook totdat ik een medewerker sprak genaamd Megane. Zij kon alles in detail zien en zag toen dat er een fout was. Maja misschien heb je pech en zat je niet in de eerste batch, ik hoop het voor je!TheRicolaa10 schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 09:13:
[...]
Zit op dit moment in de chat met support. Er is blijkbaar niks mis en ze wachten nog steeds op een levering:
[...]
Hoeveel medewerkers heb je gesproken dan? Ik kan er toch vanuit gaan dat als ik iemand van de chat spreek, dat hij/zij de waarheid spreekt..Pukson schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 09:16:
[...]
Zeiden ze bij mij ook totdat ik een medewerker sprak genaamd Megane. Zij kon alles in detail zien en zag toen dat er een fout was. Maja misschien heb je pech en zat je niet in de eerste batch, ik hoop het voor je!
Edit:
Na nog iemand gesproken te hebben, is er veel vraag naar en zal er uiteindelijk gewoon geleverd worden, ze zien geen fouten. Dus ik wacht nog gewoon even af.
[ Voor 14% gewijzigd door TheRicolaa10 op 15-10-2020 09:40 ]
Omdat ik teleurgesteld was dat de nieuwe google TV niet direct in België te bestellen was, en ik al maanden de geruchten aan het volgen was. heb ik een gok gewaag om hem in Duitsland te bestellen.
Omdat ik er misschien andere Belgen (en Nederlanders) mee kan helpen hoe ik mijn adresgegevens heb ingevuld, deel ik deze hierbij graag. Ik heb mijn MasterCard van mijn bank gebruikt bij het afrekenen.
- Ik heb op announcement day de Google TV in Duitsland besteld met de postcode truck (zie onderstaande screenshot).
- Gistermiddag kreeg ik het bericht dat deze verzonden was.
- Vandaag kreeg ik melding van BPost (Belgische post) dat ze een pakketje gaan leveren.
Omdat ik er misschien andere Belgen (en Nederlanders) mee kan helpen hoe ik mijn adresgegevens heb ingevuld, deel ik deze hierbij graag. Ik heb mijn MasterCard van mijn bank gebruikt bij het afrekenen.
/f/image/mCqwTHJm2jykUSrANCC9LtLs.png?f=fotoalbum_medium)
ik heb hetzelfde gedaan en anderen ook dus het is echt random hit & misssn33ky schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 09:31:
Omdat ik teleurgesteld was dat de nieuwe google TV niet direct in België te bestellen was, en ik al maanden de geruchten aan het volgen was. heb ik een gok gewaag om hem in Duitsland te bestellen.Dus zoals je ziet gaat het vlekkeloos, zonder annulering of enige vertragingen
- Ik heb op announcement day de Google TV in Duitsland besteld met de postcode truck (zie onderstaande screenshot).
- Vandaag kreeg ik melding van BPost (Belgische post) dat ze een pakketje gaan leveren.
[Afbeelding]
Dit heb ik destijds ook gedaan met de Pixel 3a naar Nederland, werkt perfect.sn33ky schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 09:31:
Omdat ik teleurgesteld was dat de nieuwe google TV niet direct in België te bestellen was, en ik al maanden de geruchten aan het volgen was. heb ik een gok gewaag om hem in Duitsland te bestellen.Dus zoals je ziet gaat het vlekkeloos, zonder annulering of enige vertragingen
[Afbeelding]
Op precies dezelfde manier besteld op 30 september bij Google.de met de pc truc maar bij mij geannuleerd op 13 oktober. Totale willekeur dus en nu maar afwachten of ik hem op tijd krijg om in aanmerking te komen voor de bose.
Guten Tag,toon volledige bericht
vielen Dank für Ihre Bestellung.
Der Versand Ihres bestellten Artikels "GOOGLE Pixel 5, 128 GB, Just Black" wird sich verzögern.
Die Ware wird voraussichtlich in der Kalenderwoche 45 in unserem Lager eingehen und anschließend an Ihre Lieferadresse versendet.
Sie haben die Möglichkeit zur Teilnahme der Vorbesteller-Aktion bis 45 Tage nach Bestelldatum.
Befinden sich mehrere Artikel in Ihrer Bestellung und haben Sie sich bei Bestellabschluss nicht für Teillieferungen entschieden, buchen wir diese Option nachträglich. Die bereits verfügbaren Artikel versenden wir in den nächsten Tagen. Hierbei entstehen Ihnen keine zusätzlichen Kosten.
Bitte beachten Sie:
Teillieferungen für Bestellungen mit Marktfinanzierung sind nicht möglich. Sie erhalten eine Abholbestätigung von Ihrem Markt, sobald alle Artikel verfügbar sind.
Wir bedanken uns für Ihre Geduld und stehen bei Rückfragen gerne zur Verfügung.
Viele Grüße
Ihr SATURN Kundenservice
(en ik wacht niet eens op verzending maar afhalen)
Zojuist een mailtje dat ie bij de Saturn vertraagd is... Gelukkig nog wel een order lopen bij Google Store, maar daar heeft DHL nog steeds geen info van... Wachten en geduld hebben

Yep hier ook mail van Saturn, vertraagd, net zoals de MediaMarkt (beiden voor afhalen).
Ik kreeg dit bericht ook zojuist binnen. Ze geven wel duidelijk aan dat je kan deelnemen tot max 45 dagen na orderdatum. Was al duidelijk in de voorwaarden, maar fijn dat ze wel snappen dat er enige haast is :-PphYzar schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 10:03:
[...]
(en ik wacht niet eens op verzending maar afhalen)
Heb bij google ook nog een order lopen, maar die staat voor levering voor 13 - 16 november.
Als een god in Nijmegen.
En @FabianNL Wanneer hebben jullie hem besteld bij Saturn? En welke versie?injectx schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 10:05:
Yep hier ook mail van Saturn, vertraagd, net zoals de MediaMarkt (beiden voor afhalen).
Heb zelf nog geen mail ontvangen, besteld voor afhalen op 12 okt, Groen bij Saturn Kleve.
Erg treurig dat afhalen langer duurt dan laten bezorgen. Valt me tegen van die Duitserspatatman12 schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 10:08:
[...]
En @FabianNL Wanneer hebben jullie hem besteld bij Saturn? En welke versie?
Heb zelf nog geen mail ontvangen, besteld voor afhalen op 12 okt, Groen bij Saturn Kleve.
Besteld op 12 okt. Groene variant. Enige wat ik nog heb lopen is de Duitse Google Store order, die staat nog altijd op 20,21 okt. en nog niets vernomen van verzending.patatman12 schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 10:08:
[...]
Groen, Kleve ook, de 12de pas besteld (als backup optie), maar tot gaf ie nog wel aan dat ik hem de 15de kon ophalen.patatman12 schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 10:08:
[...]
Ja eigenlijk wel! Zit er zelfs aan te denken gewoon die kant op te rijden, kijken of ze winkel voorraad hebbenBomb-el schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 10:09:
[...]
Erg treurig dat afhalen langer duurt dan laten bezorgen. Valt me tegen van die Duitsers

Oei, dan moet ik nog lang wachten... Wel blij dat er iig een statusupdate is.
Mediamarkt Papenburg, de 13e besteld:
Och ~3 weken wachten. Dat valt nog mee.Geachte klant,
Bedankt voor je bestelling.
De verzending van het beste artikel 2680268 " GOOGLE Pixel 5 128 GB Sorta Sage Dual SIM" loopt vertraging op.
De goederen worden verwacht in ons magazijn in kalenderweek 45 en vervolgens verzonden naar uw afleveradres.
[ Voor 8% gewijzigd door MrVegeta op 15-10-2020 10:15 ]
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Ik was gisteren nog in de MediaMarkt hier over de grens. Beste man wist me te vertellen dat alles overal uitverkocht was en leveringen pas veel later kwamen.patatman12 schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 10:12:
[...]
Ja eigenlijk wel! Zit er zelfs aan te denken gewoon die kant op te rijden, kijken of ze winkel voorraad hebben
Oh dan ga ik dat niet eens probereninjectx schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 10:14:
[...]
Ik was gisteren nog in de MediaMarkt hier over de grens. Beste man wist me te vertellen dat alles overal uitverkocht was en leveringen pas veel later kwamen.

Ik volg zowel de Nvidia RTX 3080 thread als deze en ik krijg bij beide een beetje dezelfde vibe qua slechte launch nu
Tel daar de PS5 en Xbox Series X bij op haha. Lijkt wel een dingetje te zijn dit jaar, maar goed de huidige omstandigheden zullen daar ook een beetje mee te maken hebben gok ik.striner schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 10:17:
Ik volg zowel de Nvidia RTX 3080 thread als deze en ik krijg bij beide een beetje dezelfde vibe qua slechte launch nu
Mail van Saturn gehad, vertraagd naar week 45! Dus nog ruim 3 weken wachten. Klinkt alsof er veelste weinig examplaren door Google naar Duitsland zijn verstuurd.
Mocht er iemand al een extra examplaar hebben (groen of zwart), dan hoor ik het graag
Mocht er iemand al een extra examplaar hebben (groen of zwart), dan hoor ik het graag
Over een tijdje wordt alles tegelijk uitgeleverd en zit iedereen hier met twee toestellen, 1 van Google, 1 van back-up-bestelling, en kunnen we een grote Pixel-verkoop-speeddate houden tussen misgrijpers en dubbelkopers
Aldus alternate DEDear Customer,
we are sorry to inform you, that your order (code) from the 12.10.2020 cannot yet be dispatched.
OCBVG003 Google Pixel 5 128-A-14,76 bk - The delivery date for this item is currently in clarification.
If you wish to choose alternative items for the ones not available or if you have further inquiries, you can answer to this e-mail.
Grappig om te zien dat als ik mijn case die ik via 00000 truc via DHL probeer te vinden, DHL nog geen informatie heeft hierover. Als ik vervolgens mijn pixel 5 order opzoek (die braaf naar Duits adres gaat) en later is verzonden, ik deze wel al terug kan vinden op de DHL track and trace.
Ze zijn dus duidelijk nog even aan het stoeien met m'n case die via de 00000 truc is gedaan hahaha
Ze zijn dus duidelijk nog even aan het stoeien met m'n case die via de 00000 truc is gedaan hahaha
Dan was Otto met zijn "Mitte November" toch nog vooruitziend, die hoeven nu niet dit soort mails te gaan sturen.
Als in week 45 (begin november) pas alles wordt uitgeleverd aan de shops, dan zal kort daarna pas alles onze kant op komen.
Als in week 45 (begin november) pas alles wordt uitgeleverd aan de shops, dan zal kort daarna pas alles onze kant op komen.
Nu nog binnen 45 dagen aanmelden!striner schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 10:36:
Dan was Otto met zijn "Mitte November" toch nog vooruitziend, die hoeven nu niet dit soort mails te gaan sturen.
Als iemand nog 1 extra pixel 5 over heeft dan houd ik me ook aanbevolen.
Hier ook een mail van Saturn ontvangen dat mijn order (12 okt) vertraagd is tot week 45 (ophalen).
Balen, wanneer had je besteld?namapus schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 10:20:
Ik heb net ook van MM een mailtje gekregen dat mijn order vertraging opgelopen heeft. Ik had de order bij MM geplaatst nadat de duitse Google Play store mijn order met de postcodetruc had geannuleerd
your order was dispatched yesterday and should arrive by tomorrow. Please wait for the pick-up notification via email from the market.
Van Saturn
Van Saturn
Ik heb zelf om 10:43 een afhaalbevestiging van Saturn Kleve ontvangen, dit gaat om een bestelling die ik op 1 oktober om 13:18 heb gedaan.
Krijg zojuist een mailtje dat de 5 te bestellen is bij Fnac
, ze zouden beter m'n bestelling moeten versturen.
[ Voor 4% gewijzigd door TheRicolaa10 op 15-10-2020 11:13 ]
Ik heb vanochtend mail ontvangen van MM dat mijn Pixel 5 klaarligt in de winkel!!!
Ik heb 2-10 besteld om 11.34
Ik heb 2-10 besteld om 11.34
Hier op 1-okt 22:54 besteld bij Google DE met Duits aflever- en factuuradres. Toen al leverdatum van voor 5-6 nov gekregen. Staat nu nog op niet verzonden en kan de bestelling nog aanpassen...
13420 Wp 44x JA Solar / GW15KN-DT PVOutput - AIT SWCV92K3 W/W warmtepomp
Awh nice! Hier te horen gekregen dat het morgen pas is. Zelfde dag als jij besteld.Terminator.T2 schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 11:11:
Ik heb zelf om 10:43 een afhaalbevestiging van Saturn Kleve ontvangen, dit gaat om een bestelling die ik op 1 oktober om 13:18 heb gedaan.
dan zou ik lekker een pixel 4 pakken! Te gek toestel. En in alle eerlijkheid mis ik zelfs m'n 3 nog geregeldtap123 schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 07:18:
[...]
Snap ik wel. Ik heb een S8 en wil graag weer eens een Google telefoon na vele jaren met veel plezier de Nexus te hebben gehad. Maar met Otto gaat het nog heel lang duren...

Argh. Ik heb hem in Bocholt besteld op dezelfde dag, maar ik heb nog helemaal geen bericht. Als ik inlog zie ik bij de order status "Abholung ab Donnerstag, 19.11.2020" staan, had ik nou ook maar Kleve gedaanTerminator.T2 schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 11:11:

De enige reden om geen Pixel 4 te pakken is de accuduur en het design geloof ik. Verder kan je er niet echt een buil aan vallen. Oh ja, hij heeft geen fingerprint scanner, maar wel weer face recognitionFuku-San schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 12:00:
[...]
dan zou ik lekker een pixel 4 pakken! Te gek toestel. En in alle eerlijkheid mis ik zelfs m'n 3 nog geregeld
Wauw en nu weer bericht van de MediaMarkt dat het uitgesteld is tot week 45, begrijp het niet meer hoor.. Verdorie. Rot fnac sws die m'n order verneukt hadden
Amazon UK heeft er nog 12 op voorraad, met levering voor volgende week. Dit is wel heel tempting eerlijk gezegd.
Schelen wel aanzienlijk in prijs toch? En je kan niet meer mee doen met de Bose actie...TheRicolaa10 schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 12:05:
Amazon UK heeft er nog 12 op voorraad, met levering voor volgende week. Dit is wel heel tempting eerlijk gezegd.
599 Brits pond is gelijk aanBomb-el schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 12:06:
[...]
Schelen wel aanzienlijk in prijs toch? En je kan niet meer mee doen met de Bose actie...
663,32 Euro
Order Total: EUR 688,79
Dus dat is wel tikkie duurder ja.
Fuck it. Yolo: Thank you, your order has been placed.
Duitsland op en neer rijden is ook zo'n 50 euro.
[ Voor 25% gewijzigd door MrVegeta op 15-10-2020 12:11 ]
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Bomb-el schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 12:06:
[...]
Schelen wel aanzienlijk in prijs toch? En je kan niet meer mee doen met de Bose actie...
Buy a Google Pixel 5 or Pixel 4a 5G (available while stocks last) between 30/9/2020 at 12:00am BST through 19/10/2020 at 11:59pm BST and claim a set of Bose QC 35 II headphones. UK residents aged 18 or older only.
International, die van 12,10EuroTheRicolaa10 schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 08:56:
@HarryRag Welke shipping methode had jij gekozen?
En net 1 uur geleden afgeleverd dpd
Ligt er wel aan welke shops de actie ondersteunen. En Amazon is daar één van: https://pixel-offers.com/bose/en-GB/qualifying
[ Voor 16% gewijzigd door MrVegeta op 15-10-2020 12:12 ]
Vanochtend maar op de gok naar de MM in Nordhorn gegaan. Bij de balie gaven ze aan dat ze 'm nog niet hadden en die binnenkort binnenkomt, maar ze konden niet zeggen of dit morgen of bijv. zaterdag zou zijn. Hopen dat er NL<>DE maatregelen niet aangescherpt worden voor dinsdagavond (aannemend dat mijn order van Fri, 2 Oct, 13:30 dan wel geleverd is).True schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 18:58:
Iemand al bericht voor pickup bij de MM in Nordhorn? Ik kom er net achter dat mijn ouders een weekendje weggaan v.a. morgenmiddag en zeer milieubewust delen we de autoMisschien dat ik er morgenochtend wel gewoon op de gok heen rijd hopende dat ze net binnen gekomen zijn als ik daar ben.
VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente
Pff irritant zeg! Ik heb ook nog steeds geen bericht gekregen, Saturn Kleve gereserveerd.Pukson schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 12:04:
Wauw en nu weer bericht van de MediaMarkt dat het uitgesteld is tot week 45, begrijp het niet meer hoor.. Verdorie. Rot fnac sws die m'n order verneukt hadden
Wellicht omdat ik als gast heb besteld, misschien dat dat nog langer duurt.
Poah balen manTrue schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 12:13:
[...]
Vanochtend maar op de gok naar de MM in Nordhorn gegaan. Bij de balie gaven ze aan dat ze 'm nog niet hadden en die binnenkort binnenkomt, maar ze konden niet zeggen of dit morgen of bijv. zaterdag zou zijn. Hopen dat er NL<>DE maatregelen niet aangescherpt worden voor dinsdagavond (aannemend dat mijn order van Fri, 2 Oct, 13:30 dan wel geleverd is).
Oh balen!True schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 12:13:
[...]
Vanochtend maar op de gok naar de MM in Nordhorn gegaan. Bij de balie gaven ze aan dat ze 'm nog niet hadden en die binnenkort binnenkomt, maar ze konden niet zeggen of dit morgen of bijv. zaterdag zou zijn. Hopen dat er NL<>DE maatregelen niet aangescherpt worden voor dinsdagavond (aannemend dat mijn order van Fri, 2 Oct, 13:30 dan wel geleverd is).
Ik wilde straks eigenlijk ook op de gok gaan, maar na meerdere berichten dat er toch geen voorraad is laat ik dat maar zitten.
Denk dat ik straks maar even bel om navraag te doen.
Ik zie het nog wel gebeuren dat de levering van Pixel 5's vandaag in Nordhorn alsnog wel komt maar dat ze gewoon slecht/geen inzicht hebben in de levertijd tussen logistiekcentraalmagazijn naar de specifieke winkels. Zeker omdat er al berichten waren van andere MM's die al wel de telefoons binnen hadden.Pukson schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 12:15:
[...]
Poah balen manecht zo jammer dat het ze gewoon niet lukt om op launch Day de winkels te bevoorraden terwijl order via website inmiddels al lang en breed verstuurd zijn
offtopic:
Ik heb 'm al wel even in de hand gehad omdat ze er Pixel 4a, 5 en 4a 5G hadden liggen en ik moet zeggen, wat een schoonheid. Super strakke bezels en een heerlijk formaat.
Ik heb 'm al wel even in de hand gehad omdat ze er Pixel 4a, 5 en 4a 5G hadden liggen en ik moet zeggen, wat een schoonheid. Super strakke bezels en een heerlijk formaat.
[ Voor 6% gewijzigd door True op 15-10-2020 12:22 ]
VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente
True schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 12:21:
[...]
Ik zie het nog wel gebeuren dat de levering van Pixel 5's vandaag in Nordhorn alsnog wel komt maar dat ze gewoon slecht/geen inzicht hebben in de levertijd tussen logistiekcentraalmagazijn naar de specifieke winkels.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/ohmU0fP9v1TRotF7Bex1J5Vd.jpg?f=user_large)
Let op:
Dit topic is bedoeld om de discussiëren over levertijden en prijzen van de Pixel 5. Ervaringen met het toestel zelf mogen in [Google Pixel 5] Ervaringen en disussies
Dit topic is bedoeld om de discussiëren over levertijden en prijzen van de Pixel 5. Ervaringen met het toestel zelf mogen in [Google Pixel 5] Ervaringen en disussies