Terranova schreef op zondag 6 december 2020 @ 16:04:
[...]
Oh jawel hoor, ik ben niet zo geil op de rewards. Ik sta nu 5-5. Waarvan ik 5x gewonnen heb en 5x quit tegen zo'n meta tegenstander. Het spel kan wel leuk zijn als er gewoon normaal gespeeld wordt.
[...]
Het gaat mij niet om de spelers. Het gaat mij om de manier waarop m'n tegenstander speelt. Leuk man 3 jaar te moeten kijken hoe m'n tegenstander heen en weer draait en onnodige trucjes doet zodat ik ga instappen(wat ik niet doe, ze verspelen hun eigen tijd, ik counter ze er dan wel uit zodra ze dom die bal verliezen). Er is ook een reden waarom er geen drol naar de FIFA toernooien kijkt als er geen drops/rewards zijn voor het kijken. Al die pro's spelen op een walgelijke manier voetbal.
Ik als die-hard voetbal fan weiger gewoon zo te spelen en ik heb daarvoor m'n hoop op goeie uitslagen in de WL etc opgegeven, als ik mij erger aan het potje dan quit ik gewoon. Ik speel nu gewoon puur voor de lol.
Maar mensen die puur spelen om te winnen op een manier die elke voetbalfan zou willen laten kotsen die houden gewoon niet van voetbal of geven iig meer om winnen dan plezier hebben in een spel.
toon volledige bericht
Ik snap je frustratie als pure voetbal liefhebber, ik kijk ook liever naar city, liverpool, bayern etc. dan atletico madrid, Mourinho teams etc.
Ik erger me zelfs helemaal dood aan me eigen club hoe we spelen (Feyenoord).
Ik werd in FIFA ook soms helemaal gek als ik tegen die 1 depth teams speelde die weigerde om aan te vallen en met 1-0 van me wonnen ondanks ik soms 80% balbezit had. Het ging zelfs een keer zo ver dat ik me controller vol tegen me scherm gooide waardoor ik me beeldscherm molde.Toen dacht ik bij me eigen is dit het waard totaal niet ! Speel tegenwoordig ook maar met een meta team en als ik merk dat de servers slecht spelen succes ermee ! laat me humor en materiaal niet meer verpesten door een game.
Als je dit niet aan kan adviseer ik je gewoon te stoppen met FIFA, ik weiger nog om me humeur te laten verpesten door een game. Vrijdag speelde het heerlijk, geen delay niks alles versloeg ik met ruime cijfers, 1x moeite gehad met echt een goede speler. Gister en vandaag echt een drama, ik maak me er niet meer druk om ik stop en ga lekker wow spelen of voetbal kijken.
Fifanoob heeft gewoon een punt qua spelers en vergelijking met wapens in shooters. Helaas werken de Meta spelers gewoon beter zoals goede wapens in shooters.