Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16:19
Mesque schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 07:24:
[...]

Ja.

Neymar in een paar dagen van 1m naar 830k.. must... resist...
Okay dat is wel top. Je zou dus zelfs de halve WL op de ps4 en de andere helft op de ps5 kunnen afwerken? :+

Wat Neymar betreft, later in december zakt hij nog wel verder :)
Ik heb voor de WL alle dure jongens verkocht.

[ Voor 15% gewijzigd door Nachtapotheker op 05-12-2020 07:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesque
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 07:11
Nachtapotheker schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 07:34:
[...]

Okay dat is wel top. Je zou dus zelfs de halve WL op de ps4 en de andere helft op de ps5 kunnen afwerken? :+

Wat Neymar betreft, later in december zakt hij nog wel verder :)
Ik heb voor de WL alle dure jongens verkocht.
Dat nog niet getest :) maar WL op de PS5 is wel pittig merk ik vooralsnog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
Mesque schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 08:53:
[...]

Dat nog niet getest :) maar WL op de PS5 is wel pittig merk ik vooralsnog.
Oke, kun je ook de ps4 en ps5 versie naast elkaar geïnstalleerd hebben op de ps5?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mesque
Nachtapotheker schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 09:33:
[...]

Oke, kun je ook de ps4 en ps5 versie naast elkaar geïnstalleerd hebben op de ps5?
Ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH-FR
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 29-06 22:14
Zie hier veel positieve berichten langskomen over die Eredivisie kaarten die je kunt vrijspelen. Ben ik dan de enige die die kaarten vooral middelmaat vind? Misschien heb ik gewoon te veel munten te spenderen, maar er zijn toch genoeg betere alternatieven? Ook voor niet al te veel coins. Kan natuurlijk ook zijn dat mensen het leuk vinden om met die kaarten te spelen? Wat mij betreft had EA die kaarten iets beter mogen maken. Deulofeu bijvoorbeeld heeft wel geweldige statistieken.

Hoe dan ook. Inmiddels Van Basten en Van Dijk verkocht. Genoten van het schot van Van Basten, wat kon die man afmaken zeg. Ook nog wel aardig snel. Helaas merk je toch dat het een beperking is in je team als je met Rashford RTTF en Ronaldo in de spits kan spelen.

Ik heb er ivm teamgeest voor gekozen om Van Dijk te verkopen en in de verdediging met Mendy, Varane, Gomez en Walker te spelen. Wel twijfel ik nog over t volgende: Bruno Fernandes moet mijn voetballende CVM worden naast Kante. Je hebt verschillende versies en ben benieuwd wat vooral de prijs van zijn SIF en TOTGS zal gaan doen. Dacht dat wachten slim was, inmiddels is zijn beste versie 70k duurder.

En tot slot: als 2e CAM twijfel ik tussen Mane en Sterling TOTGS. Ik was verbaasd dat de prijs van Sterling zo laag ligt, als CAM lijkt dat me toch een ideale kaart? Wat zouden jullie doen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KaasNinja
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 07-07 22:55
Voor mensen met de ps5 versie die frame drops ervaren. Bij botsingen van spelers or Redding van de keeper. Dit wordt veroorzaakt door de haptic feedback. Als je deze aanpast van Enhanced naar Basic dan is dit opgelost.👌
Dit doe je in FIFA zelf bij de controller settings

[ Voor 11% gewijzigd door KaasNinja op 05-12-2020 11:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Messje
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12:24
Zeker. Leuke combo met Talisca. Afgelopen week eerste icon gepakt uit 500 assists Milestone, met guardian echt goede cm. Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/W6eg3pzkf0WC2dL6mJYzqdgV4FE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/tnM91889uPv6xzFYKPpw4Gwz.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Messje
SH-FR schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 10:19:
Zie hier veel positieve berichten langskomen over die Eredivisie kaarten die je kunt vrijspelen. Ben ik dan de enige die die kaarten vooral middelmaat vind? Misschien heb ik gewoon te veel munten te spenderen, maar er zijn toch genoeg betere alternatieven? Ook voor niet al te veel coins. Kan natuurlijk ook zijn dat mensen het leuk vinden om met die kaarten te spelen? Wat mij betreft had EA die kaarten iets beter mogen maken. Deulofeu bijvoorbeeld heeft wel geweldige statistieken.
Ligt echt aan je insteek. Sowieso is alleen Mollet echt meta, de andere objectives zijn het net niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 08:41
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tv15QraSKiDxswJog5AAia84Nqc=/x800/filters:strip_exif()/f/image/iB7RLeLQCZ86MCFNQYDmuky1.png?f=fotoalbum_large

Wil eigenlijk ramos gaan vervangen voor Joe gomez if. Maar dan moet ik er ook een andere keeper neerzetten. Nu heb ik nog wel wat untradeable kaartjes om eventueel van der sar sbc te doen maarja. Volgens mij is dat ook weer zonde..?

Dembele is ook wel aan vervanging toe maar voor wie.. lastig allemaal. Als ik ramos en ter stegen verkoop heb ik ongeveer 600k te besteden. Iemand suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjoCalvic
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 08-12-2024
SH-FR schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 10:19:

Hoe dan ook. Inmiddels Van Basten en Van Dijk verkocht. Genoten van het schot van Van Basten, wat kon die man afmaken zeg. Ook nog wel aardig snel. Helaas merk je toch dat het een beperking is in je team als je met Rashford RTTF en Ronaldo in de spits kan spelen.

Ik heb er ivm teamgeest voor gekozen om Van Dijk te verkopen en in de verdediging met Mendy, Varane, Gomez en Walker te spelen. Wel twijfel ik nog over t volgende: Bruno Fernandes moet mijn voetballende CVM worden naast Kante. Je hebt verschillende versies en ben benieuwd wat vooral de prijs van zijn SIF en TOTGS zal gaan doen. Dacht dat wachten slim was, inmiddels is zijn beste versie 70k duurder.

En tot slot: als 2e CAM twijfel ik tussen Mane en Sterling TOTGS. Ik was verbaasd dat de prijs van Sterling zo laag ligt, als CAM lijkt dat me toch een ideale kaart? Wat zouden jullie doen?
Ik zou dan zeker voor Mane gaan. Die 3* WF van Sterling lijkt mij geen optie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 17:23
Ik zou graag meer ruimte willen creeren in de WL, maar vind het lastig een goede formatie daarin te vinden. Iemand enig idee hoe ik met dit elftal het eea kan verbeteren? Heb veel andere BL kaarten ook wel.
Ik speel met Figo als terugvallende middenvelder bij het verdedigen, Brandt dekt de vleugel af.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oDydpfmJMV9gzbcP98ggYMXqvZQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/6BUMlQJyu0m2XSJTCtfo2KHC.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Uploader_
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 13:44
fifanoob schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 11:35:
[Afbeelding]

Wil eigenlijk ramos gaan vervangen voor Joe gomez if. Maar dan moet ik er ook een andere keeper neerzetten. Nu heb ik nog wel wat untradeable kaartjes om eventueel van der sar sbc te doen maarja. Volgens mij is dat ook weer zonde..?

Dembele is ook wel aan vervanging toe maar voor wie.. lastig allemaal. Als ik ramos en ter stegen verkoop heb ik ongeveer 600k te besteden. Iemand suggesties?
IF Gomez is wel aardig gestegen sinds gisteren. Ik heb de VDS SBC wel gedaan ivm untradable VVD, maar in jouw geval is dat niet nodig.
https://www.futbin.com/21/squad/2950192

Dembele ga je geen versterking vinden voor het geld. Salah zou eventueel nog kunnen, maar die moet je wel liggen.
Rijkaard 88 al overwogen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oef wat zijn de servers slecht vandaag. Hernandez 85 ook heel snel weer verkocht , hoe fijn ik hem vorig jaar vond zo slecht voelt hij dit jaar aan :)

Jota totgs maar terug gehaald eens kijken of die bevalt :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fifanoob
_Uploader_ schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 12:19:
[...]

IF Gomez is wel aardig gestegen sinds gisteren. Ik heb de VDS SBC wel gedaan ivm untradable VVD, maar in jouw geval is dat niet nodig.
https://www.futbin.com/21/squad/2950192

Dembele ga je geen versterking vinden voor het geld. Salah zou eventueel nog kunnen, maar die moet je wel liggen.
Rijkaard 88 al overwogen?
heb al met salah gespeeld maar dan vind ik dembele chiller/ gelijkwaardig.

Rijkaard 88 helemaal niet bij stil gestaan dat hij ook een CV is. Ik zoek iemand die duidelijk wat sneller is dan Ramos. Dat is hij opzich wel.

En rashford 6 chem, ik weet niet.. Maar volgens mij kan ik met jouw voorbeeld rashford ook op lm zetten en dembele op rm..
Lastig lastig..
Denk dat ik nog even door ga sparen voor Rijkaard 88.

Tnx voor het meedenken, toch weer een nieuwe mogelijkheid er bij waar ik nog niet aan gedacht had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Uploader_
fifanoob schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 12:27:
[...]

heb al met salah gespeeld maar dan vind ik dembele chiller/ gelijkwaardig.

Rijkaard 88 helemaal niet bij stil gestaan dat hij ook een CV is. Ik zoek iemand die duidelijk wat sneller is dan Ramos. Dat is hij opzich wel.

En rashford 6 chem, ik weet niet.. Maar volgens mij kan ik met jouw voorbeeld rashford ook op lm zetten en dembele op rm..
Lastig lastig..
Denk dat ik nog even door ga sparen voor Rijkaard 88.

Tnx voor het meedenken, toch weer een nieuwe mogelijkheid er bij waar ik nog niet aan gedacht had.
Ik kan mij goed voorstellen dat Dembele de voorkeur heeft. Rijkaard is wel een baas verdediger. Koeman zou ook nog kunnen, maar kwa stats en het ontbreken van een snor heb ik eerder Rijkaard geprobeerd. Delaney IF is ook sneller dan Ramos en verdedigend sterk, ik gebruik hem nu naast VVD. Is ook een pak goedkoper om Dembele op termijn te vervangen voor Neymar :) .

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• fifanoob
_Uploader_ schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 12:42:
[...]

Ik kan mij goed voorstellen dat Dembele de voorkeur heeft. Rijkaard is wel een baas verdediger. Koeman zou ook nog kunnen, maar kwa stats en het ontbreken van een snor heb ik eerder Rijkaard geprobeerd. Delaney IF is ook sneller dan Ramos en verdedigend sterk, ik gebruik hem nu naast VVD. Is ook een pak goedkoper om Dembele op termijn te vervangen voor Neymar :) .
heb mijn club beetje opgeruimd. Zodra mijn ramos verkocht is heb ik genoeg voor Rijkaard.
Ik wil denk dit jaar geen neymar in mijn team. Rashford doet het prima.
Ik haat neymar in het echt dus wil ik er eigenlijk ook niet mee spelen in fifa ;D

edit. Zucht, Ramos net 2k te duur erop gezet.. Kan ik een uur wachten... -.-

[ Voor 5% gewijzigd door fifanoob op 05-12-2020 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Gaat niks worden deze WL. Iets zegt me dat ik bij de eerste 5 potjes niet direct 2 had moeten winnen.. sindsdien alleen eentje met een hoop geluk na strafschoppen gewonnen (5-5 na een 4-0 voorsprong :') )
12 gespeeld, 9 verloren. Allemaal vrij kansloos ook, meestal na 20 minuten al 2-0/3-0 weggetikt/getruct. Afgelopen weken had ik na verlies meestal nog het gevoel in elk geval kans te hebben gehad.

Ik krijg het maar niet voor elkaar de vrije man te vinden en hoe zeer ik ook om mijn 16 heen hang en poog te verdedigen, ze dribbelen/wandelen er zo door. Ook allemaal zo hoog mogelijk op mijn helft, maar kom er op geen enkele manier door. Constant druk, overal tussen. En moe worden ho maar.
Later vandaag maar weer een poging.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gurbuh
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 16:21
Capsaicin schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 00:59:
Een tool die automatisch de formatie kiest voor max chem is toch wel een gat in de markt. Ik zou ervoor betalen. Mijn team bestaat nu uit spelers uit 3 competities met allerlei nationaliteiten. Het aanpassen van 1 positie is al een heel karwei.
5 euro per keer mag je me DM'en :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Markvd1984
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 14:54
Allesandrini is ook gewoon cheaten nu 3x tegen gespeeld achter elkaar ,als iemand trucjes kan is het niet leuk ik moet geel pakken om hem af te stoppen is gewoon niet leuk zo stopte EA maar is met die truc dingen of instellen hoe je iemand uit de wedstrijd schopt zal mooi zijn ,kut speler

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fifanoob
Markvd1984 schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 15:35:
Allesandrini is ook gewoon cheaten nu 3x tegen gespeeld achter elkaar ,als iemand trucjes kan is het niet leuk ik moet geel pakken om hem af te stoppen is gewoon niet leuk zo stopte EA maar is met die truc dingen of instellen hoe je iemand uit de wedstrijd schopt zal mooi zijn ,kut speler
haha, laat je niet gek maken he :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesque
KaasNinja schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 10:58:
Voor mensen met de ps5 versie die frame drops ervaren. Bij botsingen van spelers or Redding van de keeper. Dit wordt veroorzaakt door de haptic feedback. Als je deze aanpast van Enhanced naar Basic dan is dit opgelost.👌
Dit doe je in FIFA zelf bij de controller settings
Ik zie dat niet staan? Zie enkel vibration settings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaasNinja
  • Laatst online: 07-07 22:55
Mesque schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 16:10:
[...]

Ik zie dat niet staan? Zie enkel vibration settings
Vibration = haptic feedback 😉. Die staat daar standaard op enhanced. Zet die op basic en geen framedrops meer. Hopelijk komt EA nog met een fix hiervoor. Beetje raar dat rumble zorgt voor framedrops

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cubert20
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 17-07-2024
Markvd1984 schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 15:35:
Hoe pak je geel :)
in sommige wedstrijden lukt me dat gewoon echt niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesque
KaasNinja schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 16:40:
[...]

Vibration = haptic feedback 😉. Die staat daar standaard op enhanced. Zet die op basic en geen framedrops meer. Hopelijk komt EA nog met een fix hiervoor. Beetje raar dat rumble zorgt voor framedrops
Ah ok. Ik heb het net even uitgezet maar miste het wel meteen 😅 vind die vibraties wel echt wat toevoegen dus ik laat hem maar aanstaan.

WL nu 5-3, vorige week stond ik op 14-3 haha. Niveauverschil op PS5 is wel echt bizar, had juist verwacht dat de betere spelers op ps4 zouden blijven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16:36
fifanoob schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 15:42:
[...]

haha, laat je niet gek maken he :)
Net zoals met normaal voetbal, niet happen !

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeleNL
  • Laatst online: 14:11
Wat denken jullie dat de prijs van bijv Ramos of Theo Hernandez IF gaat doen? Ramos staat nu op 59k en staat op mijn lijstje, samen met Theo die van 185k naar 105k is gegaan in een nacht. Zullen ze weer wat omhoog kruipen door deze panic sell?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ben er nog steeds niet over uit wie ik in de spits zet naast Ronaldo. Hernandez 85 vond ik niks, jota totgs vind ik ook wel tegen vallen ?

Iemand een idee ? Moet uit de pl komen aangezien ik hem als cm moet laten starten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fifanoob
Traeces schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 17:32:
Ben er nog steeds niet over uit wie ik in de spits zet naast Ronaldo. Hernandez 85 vond ik niks, jota totgs vind ik ook wel tegen vallen ?

Iemand een idee ? Moet uit de pl komen aangezien ik hem als cm moet laten starten.
ik heb Ian Wright 87 gehaald. Vrij goedkoop en met hunter kaartje erop bevalt hij mij best wel. Het is niet iemand om skillmoves mee te doen maar voor de rest redelijk 2 benig en hard goed schot.
Was beetje toeval, zocht een andere spits en dacht test hem eens. En tot nu toe bevalt hij mij meer dan prima eigenlijk waardoor ik nu de 2e wl met hem in ga.

ga op moment 6-2

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fifanoob
Bossie schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 17:27:
[...]

Net zoals met normaal voetbal, niet happen !
wat dat betreft is fifa echt wel een mind game. Je niet laten triggeren door de tegenstander, niet boos worden bij tegengoal maar gewoon rustig blijven, focus houden en vertrouwen hebben in je eigen kunnen. Veel mensen denken al van te voren ja let op dit wordt een tegengoal, dat soort shit moet je niet in je hoofd toelaten ;>

Acties:
  • 0 Henk 'm!
fifanoob schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 17:37:
[...]

ik heb Ian Wright 87 gehaald. Vrij goedkoop en met hunter kaartje erop bevalt hij mij best wel. Het is niet iemand om skillmoves mee te doen maar voor de rest redelijk 2 benig en hard goed schot.
Was beetje toeval, zocht een andere spits en dacht test hem eens. En tot nu toe bevalt hij mij meer dan prima eigenlijk waardoor ik nu de 2e wl met hem in ga.

ga op moment 6-2
Zal na de wl rewards hem eens proberen :) mis helaas 100k :) voelt hij niet als een tank aan ?

Had van Hernandez zijn coins kante en varane terug gehaald. Kante gaat nu echt niet meer weg die is de baas op het middenveld.

Ga momenteel 7-4 was weer zo dom om verder te gaan spelen terwijl de servers een drama waren. Naja is niet anders :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
Traeces schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 17:49:
[...]

Zal na de wl rewards hem eens proberen :) mis helaas 100k :) voelt hij niet als een tank aan ?

Had van Hernandez zijn coins kante en varane terug gehaald. Kante gaat nu echt niet meer weg die is de baas op het middenveld.

Ga momenteel 7-4 was weer zo dom om verder te gaan spelen terwijl de servers een drama waren. Naja is niet anders :)
ik vind hem soepeler bewegen dan Werner. Maar misschien als je eisen hoger zijn dat je hem wel een tank vindt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vestendrie
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 14-06 10:04
Servers zijn om te janken zeg. Gisteren en zojuist ook al. Tussenstand 4-4, kijken of goud3 lukt dit weekend en dan klaar. Het is zweten, jammer joh.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 038Zwolle
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 07-07 22:54
10 potjes gespeeld en valt valt toch wel weer op dat ik thuis vrijwel alles win en uit vrijwel alles verlies. thuis wedstrijden 7 gespeeld en 6 gewonnen, uit wedstrijden 3 gespeeld en 3 verloren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
fifanoob schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 18:13:
[...]

ik vind hem soepeler bewegen dan Werner. Maar misschien als je eisen hoger zijn dat je hem wel een tank vindt :P
Werner vind ik zelf ook totaal niet soepel dus dat scheelt :P kan met rb lukaku nog soepeler xD
038Zwolle schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 19:01:
10 potjes gespeeld en valt valt toch wel weer op dat ik thuis vrijwel alles win en uit vrijwel alles verlies. thuis wedstrijden 7 gespeeld en 6 gewonnen, uit wedstrijden 3 gespeeld en 3 verloren.
Heb vaak als ik uit met spelen dat in bizarre delay heb. Thuis heb ik hier echt totaal nooit laat van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
Ik moet zeggen dat ik het prima vind spelen dit weekend, vorige week had ik meer issues. Sta zonder de dure jongens precies zoals anders, dat zegt ook een boel :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Markvd1984
Waarom moet je zoveel inleveren voor die spelers ,Felix ,Chamberlain gaat nergens over

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fifanoob
ik vind het wel lekker spelen.
3 potjes verloren waarvan 2 echt close en 1 daarvan stond ik nog 3-0 voor maar verloor ik alsnog met 3-4.
Hoort erbij, heb ook 2 potjes een achterstand van 0-3 omgebogen.
Uiteindelijk ga ik nu 9-3.

Erg blij met Rijkaard, zijn positie kiezen is gewoon erg sterk. Qua snelheid vind ik hem niet eens zoveel sneller dan Ramos. Maar ben er wel content mee :)

[ Voor 25% gewijzigd door fifanoob op 05-12-2020 22:35 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• joenes30
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 07-07 16:17
400 k voor SBC Chamberlain.
Haha , wie verzint zoiets joh?
Net of deze kaart het grote verschil gaat maken.
Hij is 6x zo duur als m'n sbc Talisca..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Messje
fifanoob schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 11:35:
[Afbeelding]

Gebruik eens een Franse manager joh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
Messje schreef op zondag 6 december 2020 @ 00:09:
[...]

Gebruik eens een Franse manager joh.
nah, Pep is baas en heb alles op 10 chem op dembele na

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Messje
fifanoob schreef op zondag 6 december 2020 @ 00:17:
[...]

nah, Pep is baas en heb alles op 10 chem op dembele na
Dat heb je sowieso. Pak een Franse manager of la liga en je verbetert dembele.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
Messje schreef op zondag 6 december 2020 @ 00:20:
[...]

Dat heb je sowieso. Pak een Franse manager of la liga en je verbetert dembele.
Pep met laliga ? Hm tnx voor de tip!Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/J4U8mXZkr4p28hjmI02g3zguQfg=/x800/filters:strip_exif()/f/image/yGqGOF69xU5PN6ao0IQOmGSE.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 41% gewijzigd door fifanoob op 06-12-2020 02:24 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• peeweeherman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09-2024

peeweeherman

energieleverend.nl

Gisteren de Lucas sbc gedaan
Eigenlijk veel te duur, al het untradable sbc fodder weer op, maar wat een lekkere speler!

Heb deze FIFA al met veel aangevers gespeeld maar kwam telkens weer op normale Lucas uit, daarom wist ik dat deze sbc geen dure bevlieging is. Heb ook heel lang de investering in Varane uitgesteld, maar beiden maken ze het verschil. Vorige week zilver 1, nu goud 3 met 7 wedstrijden te gaan

Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• allstarted1
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 06-07 07:31

allstarted1

WTRFTS

Kwam gisteren deze tegen op Reddit.

Afbeeldingslocatie: https://external-preview.redd.it/-kvNc51f17PNh4SO-w1hxYprWlSS0ffc9tx6J2lE24g.jpg?width=640&crop=smart&auto=webp&s=818d849956a295cb6faf6333187da671b2c8a039

Best erg eigenlijk dat je met alle spelers die je tot je beschikking hebt alleen maar dezelfde keuzes maakt... denk dat dit ook bijdraagt aan het feit dat er bijna geen diversiteit in de teams zit en je alleen maar dezelfde verdediging/aanval ziet.

Heb zelf de game al enkele dagen niet meer aangeraakt en vind het wel prima - laatste wapenfeit: Kramaric voor de 7e keer packen :P

Wensen zijn maar relatief! Meestal kosten ze veel geld ook... |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markuss
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 17-12-2022
Helemaal met je eens ja, diversiteit zal de game echt ten goede komen.. Veel meer opvallende leuke teams zoals nu met CSL spelers..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBers
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 28-06 17:00
Hi allemaal.
Ik zou graag jullie hulp eens vragen met het bouwen van een team.
Mijn packluck houdt nu maar aan en dat betekend dat ik keuzes moet gaan maken. Ga ik spelers verkopen of hou ik ze.
Het voelt een beetje als kapitaal vernietiging om KDB op de bank te hebben zitten bijvoorbeeld.

Als iemand zin heeft om eens te puzzelen of iets past en welke je dan zou verkopen:
Ik heb:
Courtois (tradeable)
Virgil van dijk (tradeable)
Sergio Ramos (Unt)
F mendy(tradeable)
Cuadrado Rulebreak (Unt)

Op het middenveld:
KDB (Tradeable)
Pogba (Tradeable)
Del Piero 90 (Tradeable)
Ryan giggs 89 (untradeable)
Bruno Fernandez TOTGS (untradeable)
Allan OTW (Tradeable)

Aanval:
Talisca RB (Unt)

Ik speel het liefst 4231.

Ik moet echt slachtoffers gaan maken. Ik twijfel met name of ik niet Del piero moet verkopen en dan het extra budget wat ik heb neymar en misschien mbappe moet kopen. Zoals je ziet heb ik niet echt een goede diepgaande spits of buitenspelers.

Ik speel nu met Vinicius en Lucas Moura op de flanken. En giggs af en toe omdat ik het toch wel een leuke speler vind.

Wat zouden jullie doen? En moet ik spelers nu verkopen ivm waarde daling?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Dat vind ik ook wel jammer ja. In Rivals en WL vrijwel altijd een defensie met Walker, Gomez, Varane. Aanval ook weinig diversiteit. Vooral PL/La Liga. Voel me bijna een dissident met Bundesliga en soms een uitje Serie A (trage middenvelders).

Daarom vind ik de zilveren lounge en managementmeester ook zo leuk. Wat meer diversen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Is er wat veranderd sinds de laatste patch ?

Me Ronaldo voelt nu ineens weer als Ronaldo van vorige jaar, lomp traag reageren en zo van de bal af leggen. Zeker dat eerst aannemen en dan pas schieten op 5 meter van het doel word ik helemaal gek van

Meer mensen hier last van ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16:36
Traeces schreef op zondag 6 december 2020 @ 11:26:

Me Ronaldo voelt nu ineens weer als Ronaldo van vorige jaar, lomp traag reageren en zo van de bal af leggen. Zeker dat eerst aannemen en dan pas schieten op 5 meter van het doel word ik helemaal gek van

Dat heet delay/input lag, dat zou je inmiddels een keer moeten herkennen toch?

@allstarted1
Dat zijn simpelweg keuzes gebaseerd op populairiteit, packsellers of triggers om juist untradeables te dumpen.
EA kan weinig doen met performance based kaartjes, dus zie je dit meer met “random” selecties.

[ Voor 19% gewijzigd door Bossie op 06-12-2020 11:44 ]

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesque
Zat even de speler stats te bekijken, Mbappe 260 games, 387 doelpunten en 187 assists. Alleen maar in competitieve wedstrijden, wat een speler _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Traeces schreef op zondag 6 december 2020 @ 11:26:

Ik heb juist het idee dat je veel gemakkelijker de penalty's tegen krijgt. Nu al een paar keer dat ik -zelfs in de herhaling- puur de bal blokkeer in de 16 en dat ik dan een penalty tegen krijg. Zelf ook al penalty's mee gehad nadat Sane tegen een verdediger aan liep. :')

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Uploader_
Prosac schreef op zondag 6 december 2020 @ 13:14:
[...]

Ik heb juist het idee dat je veel gemakkelijker de penalty's tegen krijgt. Nu al een paar keer dat ik -zelfs in de herhaling- puur de bal blokkeer in de 16 en dat ik dan een penalty tegen krijg. Zelf ook al penalty's mee gehad nadat Sane tegen een verdediger aan liep. :')
Daar heb ik ook al een paar maanden last van, l2 met vvd en een penalty, zo voelt het.

Vandaag Van Bergen behaald. In de spits ingevallen en drie keer gescoord in rivals! Wel met 4-3 verloren, ik ben Baumgartner ook aan het proberen. Met 4 mil. op de bank en de dalende prijzen is het een mooie tijd om wat spelers uit te proberen. Gravenberch valt mij ook niet tegen naast Kimmich 90.

Als Heerenveen fan moest ik Van Bergen wel doen, spelend in zijn eigen shirt :)

[ Voor 5% gewijzigd door _Uploader_ op 06-12-2020 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Iemand Felix sbc gedaan ? Ik twijfel een beetje stats zien er goed uit ,alleen 4ton is wel veel omgerekend,en zijn med/med

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 03-07 23:09
joenes30 schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 23:56:
400 k voor SBC Chamberlain.
Haha , wie verzint zoiets joh?
Net of deze kaart het grote verschil gaat maken.
Hij is 6x zo duur als m'n sbc Talisca..
Ja, echt belachelijk Oyarzabal was maar 100k bijv. 1 squad maar en nu zijn het er 3. Wil bijv die felix wel hebben maar ga niet 500k daarvoor uitgeven. Wie dit heeft besloten bij ea mag van mij zijn ........ wel ff checken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cubert20
goosche schreef op zondag 6 december 2020 @ 14:30:
[...]

Ja, echt belachelijk Oyarzabal was maar 100k bijv. 1 squad maar en nu zijn het er 3. Wil bijv die felix wel hebben maar ga niet 500k daarvoor uitgeven. Wie dit heeft besloten bij ea mag van mij zijn ........ wel ff checken.
felix voor die prijs lijkt mij iets te duur maar niet heel veel.
bamba was daarentegen wel heel erg overpriced

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
cubert20 schreef op zondag 6 december 2020 @ 14:32:
[...]

felix voor die prijs lijkt mij iets te duur maar niet heel veel.
bamba was daarentegen wel heel erg overpriced
Alles is overpriced!!! Zelfs de objective 15 matches voor 1 speler is teveel.

[ Voor 9% gewijzigd door goosche op 06-12-2020 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesque
Markvd1984 schreef op zondag 6 december 2020 @ 13:32:
Iemand Felix sbc gedaan ? Ik twijfel een beetje stats zien er goed uit ,alleen 4ton is wel veel omgerekend,en zijn med/med
Niet geprobeerd maar doe het zelf niet, los van dat hij niet in mijn team past is het wat mij betreft ook veel te veel coin voor een speler die met een beetje geluk 2 maanden meegaat.

Heb tot nu toe nog geen enkele speler SBC gedaan, lesje uit eerdere FIFAs :) Als er echt een mooie komt op een handige positie (verdediging of middenveld) dan is het wel de moeite waard, maar voorin komen er in de loop der tijd zoveel mooiere spelers voorbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 16:58
Mesque schreef op zondag 6 december 2020 @ 14:42:
[...]

Niet geprobeerd maar doe het zelf niet, los van dat hij niet in mijn team past is het wat mij betreft ook veel te veel coin voor een speler die met een beetje geluk 2 maanden meegaat.

Heb tot nu toe nog geen enkele speler SBC gedaan, lesje uit eerdere FIFAs :) Als er echt een mooie komt op een handige positie (verdediging of middenveld) dan is het wel de moeite waard, maar voorin komen er in de loop der tijd zoveel mooiere spelers voorbij.
Ik heb in het begin talisca gedaan waar k veel mee heb gespeeld en uiteindelijk Felipe Anderson rttf omdat k z'n pl kaart geweldig vind. Nu doe straks naar 86 gaat (minimaal) heb k een goede keus gemaakt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
Wl gaat nog altijd goed. 14-4 nu. Moet zeggen als je +10 staat qua matchmaking wordt het wel spannend! Vorig week goud 1 gehaald wat eigenlijk een beetje mijn rang is. Maar de drang om een x die elite te halen is er wel, wie weet. we zijn aardig op weg :)

Btw the bridge is zo OP 2x R1 op de ps4, tis ff wennen qua timing wanneer je hem moet doen maar als je 1 op 1 gaat is hij wel hard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joenes30
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 07-07 16:17
goosche schreef op zondag 6 december 2020 @ 14:30:
[...]

Zo'n Felix moet gewoon max 2 ton kosten en zelfs dat is al veel voor een onverhandelbare kaart.
Zo kan je de SBC's net zo goed afschaffen.
Vindt het toch al kut met die onverhandelbare packs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Laatst online: 07-07 21:05
Je weet dat de input lag erg is als je zelfs 3x op start moet drukken voordat het werkt _O- _O- _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
En mn FUT dag is weer klaar, ik krijg echt kots neigingen van als die "meta" tegenstanders die ik krijg. Ik quit tegenwoordig gewoon als ik weer tegen zo'n voetbalhater speel. Hoe kan je überhaupt plezier halen uit het feit dat je onrealistisch voetbal speelt en puur alleen voor de overwinning speelt. Kan je net zo goed een ander spel gaan doen als je speelt om te winnen en niets geeft om het spel wat je speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tukkerterror90
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 13-04 12:17
Terranova schreef op zondag 6 december 2020 @ 15:40:
En mn FUT dag is weer klaar, ik krijg echt kots neigingen van als die "meta" tegenstanders die ik krijg. Ik quit tegenwoordig gewoon als ik weer tegen zo'n voetbalhater speel. Hoe kan je überhaupt plezier halen uit het feit dat je onrealistisch voetbal speelt en puur alleen voor de overwinning speelt. Kan je net zo goed een ander spel gaan doen als je speelt om te winnen en niets geeft om het spel wat je speelt.
Dan kan je beter geen weekend league spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
Terranova schreef op zondag 6 december 2020 @ 15:40:
Wat verwacht je dan? Is toch in elke game zo? Als gun X overpowered is gebruikt 90% die gun. Dat is met fifa net zo, het enige verschil is dat er een behoorlijk prijskaartje aanhangt.
Het gaat toch ook niet om de spelers maar hoe je de game speelt? Als poppetje nou Kees of Piet heet het gaat erom hoe de bestuurder er mee om gaat.
Ik kijk eigenlijk amper naar het team van mijn tegenstander. In laadscherm zit ik vaak andere dingen te doen -.-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daltona
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 07-07 09:24
Iemand die mijn kan vertellen wie een betere optoe is tussen Son of Sterling?

<Ryzen 7 5800X3D <-> RX 6800XT <-> 1440p>

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Uploader_
daltona schreef op zondag 6 december 2020 @ 15:52:
Iemand die mijn kan vertellen wie een betere optoe is tussen Son of Sterling?
Son, 5*wf. Sterling is wel een leuke speler, maar Son is veel klinischer voor de goal.

[ Voor 16% gewijzigd door _Uploader_ op 06-12-2020 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bexPfEwdPJuKW5i9xKLhJ3j0lbI=/800x/filters:strip_exif()/f/image/7p5VkDkzVa7caKrlhB74viWy.png?f=fotoalbum_large9 ton scheidt mij van mijn dreamteam. ;w

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Terranova
tukkerterror90 schreef op zondag 6 december 2020 @ 15:48:
[...]

Dan kan je beter geen weekend league spelen
Oh jawel hoor, ik ben niet zo geil op de rewards. Ik sta nu 5-5. Waarvan ik 5x gewonnen heb en 5x quit tegen zo'n meta tegenstander. Het spel kan wel leuk zijn als er gewoon normaal gespeeld wordt.
fifanoob schreef op zondag 6 december 2020 @ 15:48:
[...]

Wat verwacht je dan? Is toch in elke game zo? Als gun X overpowered is gebruikt 90% die gun. Dat is met fifa net zo, het enige verschil is dat er een behoorlijk prijskaartje aanhangt.
Het gaat toch ook niet om de spelers maar hoe je de game speelt? Als poppetje nou Kees of Piet heet het gaat erom hoe de bestuurder er mee om gaat.
Ik kijk eigenlijk amper naar het team van mijn tegenstander. In laadscherm zit ik vaak andere dingen te doen -.-
Het gaat mij niet om de spelers. Het gaat mij om de manier waarop m'n tegenstander speelt. Leuk man 3 jaar te moeten kijken hoe m'n tegenstander heen en weer draait en onnodige trucjes doet zodat ik ga instappen(wat ik niet doe, ze verspelen hun eigen tijd, ik counter ze er dan wel uit zodra ze dom die bal verliezen). Er is ook een reden waarom er geen drol naar de FIFA toernooien kijkt als er geen drops/rewards zijn voor het kijken. Al die pro's spelen op een walgelijke manier voetbal.

Ik als die-hard voetbal fan weiger gewoon zo te spelen en ik heb daarvoor m'n hoop op goeie uitslagen in de WL etc opgegeven, als ik mij erger aan het potje dan quit ik gewoon. Ik speel nu gewoon puur voor de lol.

Maar mensen die puur spelen om te winnen op een manier die elke voetbalfan zou willen laten kotsen die houden gewoon niet van voetbal of geven iig meer om winnen dan plezier hebben in een spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RenoD87
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 18-11-2024

RenoD87

Arnhem

Heel erg eens met Terranova! Het is onderhand meer FIFA Street / Volta dan realistisch voetbal. Vooral de Pro's inderdaad. Al zou ik al zo willen spelen, zou mij dat niet lukken, omdat mijn voetbalbrein simpelweg niet zo werkt. Dingen die in real life op een voetbalveld onmogelijk zijn, probeer ik niet eens. Helaas komen mensen er in FIFA toch vaak zat mee weg.

Zelf 2 weken terug mn club verwijderd, omdat ik weigen te verliezen door scripting, en daardoor nogal in ragemode was. Nu wilde ik het net toch weer een kans geven, en dus een club aangemaakt. Kan ik gewoon nergens een clubnaam kiezen en zit ik vast aan 'Croydon United'. De enige manier om je clubnaam te veranderen is met een objective bij de Foundations lijst, echter heb ik die met de vorige club al unlocked (niet gebruikt). Nu kan ik hem niet eens gebruiken. Dan laat maar weer...

PSN: RenoDeezy // XboxOne: RenoDeezy026

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
RenoD87 schreef op zondag 6 december 2020 @ 16:15:
Heel erg eens met Terranova! Het is onderhand meer FIFA Street / Volta dan realistisch voetbal. Vooral de Pro's inderdaad. Al zou ik al zo willen spelen, zou mij dat niet lukken, omdat mijn voetbalbrein simpelweg niet zo werkt. Dingen die in real life op een voetbalveld onmogelijk zijn, probeer ik niet eens. Helaas komen mensen er in FIFA toch vaak zat mee weg.

Zelf 2 weken terug mn club verwijderd, omdat ik weigen te verliezen door scripting, en daardoor nogal in ragemode was. Nu wilde ik het net toch weer een kans geven, en dus een club aangemaakt. Kan ik gewoon nergens een clubnaam kiezen en zit ik vast aan 'Croydon United'. De enige manier om je clubnaam te veranderen is met een objective bij de Foundations lijst, echter heb ik die met de vorige club al unlocked (niet gebruikt). Nu kan ik hem niet eens gebruiken. Dan laat maar weer...
Helemaal eens met jou en @Terranova speel gewoon normaal,trucjes op middenveld en achterin ,over voorin en dan zijn ze niet te verdedigen , hooghouden en en tiktak trucje ene been tegen het andere ,net idd FIFA street

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Terranova schreef op zondag 6 december 2020 @ 16:04:
[...]

Oh jawel hoor, ik ben niet zo geil op de rewards. Ik sta nu 5-5. Waarvan ik 5x gewonnen heb en 5x quit tegen zo'n meta tegenstander. Het spel kan wel leuk zijn als er gewoon normaal gespeeld wordt.

[...]

Het gaat mij niet om de spelers. Het gaat mij om de manier waarop m'n tegenstander speelt. Leuk man 3 jaar te moeten kijken hoe m'n tegenstander heen en weer draait en onnodige trucjes doet zodat ik ga instappen(wat ik niet doe, ze verspelen hun eigen tijd, ik counter ze er dan wel uit zodra ze dom die bal verliezen). Er is ook een reden waarom er geen drol naar de FIFA toernooien kijkt als er geen drops/rewards zijn voor het kijken. Al die pro's spelen op een walgelijke manier voetbal.

Ik als die-hard voetbal fan weiger gewoon zo te spelen en ik heb daarvoor m'n hoop op goeie uitslagen in de WL etc opgegeven, als ik mij erger aan het potje dan quit ik gewoon. Ik speel nu gewoon puur voor de lol.

Maar mensen die puur spelen om te winnen op een manier die elke voetbalfan zou willen laten kotsen die houden gewoon niet van voetbal of geven iig meer om winnen dan plezier hebben in een spel.
toon volledige bericht
Ik snap je frustratie als pure voetbal liefhebber, ik kijk ook liever naar city, liverpool, bayern etc. dan atletico madrid, Mourinho teams etc.

Ik erger me zelfs helemaal dood aan me eigen club hoe we spelen (Feyenoord).

Ik werd in FIFA ook soms helemaal gek als ik tegen die 1 depth teams speelde die weigerde om aan te vallen en met 1-0 van me wonnen ondanks ik soms 80% balbezit had. Het ging zelfs een keer zo ver dat ik me controller vol tegen me scherm gooide waardoor ik me beeldscherm molde.Toen dacht ik bij me eigen is dit het waard totaal niet ! Speel tegenwoordig ook maar met een meta team en als ik merk dat de servers slecht spelen succes ermee ! laat me humor en materiaal niet meer verpesten door een game.

Als je dit niet aan kan adviseer ik je gewoon te stoppen met FIFA, ik weiger nog om me humeur te laten verpesten door een game. Vrijdag speelde het heerlijk, geen delay niks alles versloeg ik met ruime cijfers, 1x moeite gehad met echt een goede speler. Gister en vandaag echt een drama, ik maak me er niet meer druk om ik stop en ga lekker wow spelen of voetbal kijken.

Fifanoob heeft gewoon een punt qua spelers en vergelijking met wapens in shooters. Helaas werken de Meta spelers gewoon beter zoals goede wapens in shooters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronwiel
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Kan je de PS5 versie ook via een browser claimen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yLq3m5i4bHrs8iRtZhWqhJqq07o=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/EWGN40047fNis8MHSTnDc7aA.jpg?f=fotoalbum_large

check dit dan goalfest wel gewonnen *O* :Y oOo :)F kwam 4-1 achter en maak er 7-9 van met me silver teampje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 14:17
Neymar is echt weer fijn in het team te hebben. Wel paar dagen te vroeg gekocht. Is nu gewoon 200.000 goedkoper

Bizar. Wat is er toch aan de hand

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
Mars18 schreef op zondag 6 december 2020 @ 16:49:
Neymar is echt weer fijn in het team te hebben. Wel paar dagen te vroeg gekocht. Is nu gewoon 200.000 goedkoper

Bizar. Wat is er toch aan de hand
Neymar krijgt waarschijnlijk een sbc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Uploader_
goosche schreef op zondag 6 december 2020 @ 17:26:
[...]

Neymar krijgt waarschijnlijk een sbc.
Ik denk gewoon een pre toty crash en dat de prijzen verder zullen dalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeweeherman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09-2024

peeweeherman

energieleverend.nl

Volgens mij heb ik dit twee weken geleden al aangekondigd, vorig jaar was exact hetzelfde... Van nu af aan dalen de normale gouden kaartjes alleen nog maar steady verder tot eind van het seizoen, behalve sbc fodder gaat op en neer.

[ Voor 8% gewijzigd door peeweeherman op 06-12-2020 18:21 ]

Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH-FR
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 29-06 22:14
Inmiddels mijn team ‘af’. Op dit moment kan ik echt niets bedenken wat beter kan met het budget wat ik beschikbaar had.

Van der Sar staat op doel, Varane, Gomez en Walker vormen de verdediging. Bruno Fernandes TOTGS en Kante op CVM, Sterling TOTGS en Alessandrini op CAM, Rashford RTTF en Ronaldo in de spits.

Heb getwijfeld tussen 89 Fernandes en zijn 90 versie. Omdat ik het budget heb en zijn 90 toch op sommige plekken +2 heeft, toch voor die kaart gegaan. Nog een kleine 900k over en vanaf nu hou ik dit heerlijk op de bank met het oog op TOTY.

Dit weekend maar 5 potjes WL gespeeld, had geen zin in de rest. Voor het eerst in weken dat ik de WL niet afmaak. Volgende week waarschijnlijk wel weer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjorneby
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 11-12-2021
Wat zijn dat nu weer voor gekke getallen bij de nieuwe doelstellingen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
Terranova schreef op zondag 6 december 2020 @ 16:04:
[...]

[...]

toon volledige bericht
Tjah ik het daar niet zoveel last van. Ik ben zelf ook diehard voetbal fan. En 1 van de oude stempels, hollands voetbal. Aanvallend en domineren. Zolang ik de bal heb bepaal ik hoe de game gaat.

En het is maar net welke pro je kijkt. Genoeg pro's die in de wl dik en dik bashen met aanvallend voetbal.

Ik snap je verder wel hoor. Die lui die 100x de ball rondpassen en zodra je beetje uitstapt doen ze ook nog een balletje terug want stel je voor dat ze de bal verliezen.. Achja, dat hou je altijd. Is in het echt ook zo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Bjorneby schreef op zondag 6 december 2020 @ 19:28:
Wat zijn dat nu weer voor gekke getallen bij de nieuwe doelstellingen ?
Ja idd snap niet wat je moet doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
Markvd1984 schreef op zondag 6 december 2020 @ 19:32:
[...]

Ja idd snap niet wat je moet doen
https://www.futbin.com/objectives lol

TWO RARE GOLD PLAYERS PACK (Untradeable) + 200 XP
Score 62 goals using Premier League players in any FUT game mode

[ Voor 23% gewijzigd door goosche op 06-12-2020 19:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 17:28
Is weer eens een fout van EA, de codenaam staat er maar ze hebben het al live gegooid voordat ze de goede beschrijving hebben toegevoegd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesque
goosche schreef op zondag 6 december 2020 @ 19:33:
[...]

https://www.futbin.com/objectives lol

TWO RARE GOLD PLAYERS PACK (Untradeable) + 200 XP
Score 62 goals using Premier League players in any FUT game mode
Zullen die getallen niet gewoon iets met de stats van Beckham te maken hebben? 62 goals van hem in de PL bijvoorbeeld?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Prosac
Bizar spel toch soms.. kom 4-1 voor in FUT en ineens besluit mijn defensie te gaan toekijken terwijl de tegenstander tikt ipv de gaten te vullen. Met als hoogtepunt een verdediger die op randje 16 gewoon stil staat te kijken bij een speler langs snelt ipv in te grijpen. _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Dacht even wl, 3 -3 ,10 kansen tegen 4 dacht naja ok ,verlenging verlies met 9 3 all mijn verdedigers liepen opeens uit de verdediging
Dacht nog een keer 4_1 voor ,hij ging drukken trucjes 2 penal tegen 4 4 dacht verlenging pak ik hem 1 min blessure tijd was om dacht schiet bal naar voren dan kunnen we verlenging spelen en in de 95 min scoort hij ,EA GEEF GEEN BLESSURETIJD als je er niet aan houdt 😡

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nou, al speel ik vanavond 400 wedstrijden, ik ga er niet 1 winnen. Het is weer zo'n avond. Gelukkig weet ik dan wel dat er komende week een avond komt dat ik alles weer win. Zo gek is Fifa.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wulfric92
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 05-07 19:41
14-7 geëindigd in Weekend League. Speelde over het algemeen prima :)
Paar keer zo'n 424 speler tegenover me gehad maar de meeste daarvan wel kunnen winnen. Met uitslagen als 5-4 :p

Speel met een bijna volledig NL team! En van Bergen is ontzettend fijn als cam!

https://www.ea.com/fifa/u...Id=dkZQRn4TnVhmH:FFA21PS4

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wulfric92 schreef op zondag 6 december 2020 @ 20:40:
14-7 geëindigd in Weekend League. Speelde over het algemeen prima :)
Paar keer zo'n 424 speler tegenover me gehad maar de meeste daarvan wel kunnen winnen. Met uitslagen als 5-4 :p

Speel met een bijna volledig NL team! En van Bergen is ontzettend fijn als cam!

https://www.ea.com/fifa/u...Id=dkZQRn4TnVhmH:FFA21PS4
Geen problemen met Alisson? Was voor mij van alle keepers die ik gebruikt heb by far de slechtste.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Wulfric92
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 05-07 19:41
MadMoody schreef op zondag 6 december 2020 @ 20:43:
[...]

Geen problemen met Alisson? Was voor mij van alle keepers die ik gebruikt heb by far de slechtste.
Nee is me niets raars aan opgevallen. 1 op 1 krijg je toch een doelpunt tegen dan maakt het niet zoveel uit of je een bronzen keeper of een Oblak hebt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Nu wel iemand die vals speelt hij stopt in de wed 2 penaltys van mij ,na de verlenging stopt die er 4 kortom 6 penalty's gemist en goed ingeschoten,dit kan niet anders dan een cheat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 14:17
Markvd1984 schreef op zondag 6 december 2020 @ 21:41:
Nu wel iemand die vals speelt hij stopt in de wed 2 penaltys van mij ,na de verlenging stopt die er 4 kortom 6 penalty's gemist en goed ingeschoten,dit kan niet anders dan een cheat
Hahah nee zal geen cheat zijn.
Ik miste gisteren ook 2 penals in 1 wedstrijd. Ben slecht in penals, maar als ik er 1 mis dan lijkt het wel of de keeper goed gokt voor de volgende penalty

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Saekerhett
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:54
Ben er een beetje klaar mee. Kom in de WL en DR vanaf deze week alleen maar ontzettende try hards tegen. Vrije val van divisie 2 naar divisie 4. WL de ene na de andere Neymar - Mbappe - Messi/Rasfhord aanval en sinds de laatste patch lukt er hier helemaal niks meer, de gameplay is verschrikkelijk geworden.

Komt bij dat de League SBC's dood zijn waardoor je ook daar niks mee kan, de packweight verschrikkelijk is en ik op geen enkele manier mijn team kan verbeteren tenzij ik +1M uitgeef, en dat duurt weer een maand of zo.

[ Voor 3% gewijzigd door Saekerhett op 06-12-2020 21:57 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• kw_nl
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14:50
Ik dacht mijn ideale game modus te hebben gevonden, friendly en dan managerial masterpiece. Leuk om wat Eredivisie spelers te halen.

Eerste potje, kom 2-0 voor. Wisselt ie Mbappe leenspeler. Die mocht zijn kunstje laten zien tegen Viergever, Ake en Unnerstall... schiet er dus 7 in... was echt onhoudbaar.

Was er gelijk weer klaar mee.

[ Voor 5% gewijzigd door kw_nl op 06-12-2020 22:10 ]

XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Markvd1984
Saekerhett schreef op zondag 6 december 2020 @ 21:57:
Ben er een beetje klaar mee. Kom in de WL en DR vanaf deze week alleen maar ontzettende try hards tegen. Vrije val van divisie 2 naar divisie 4. WL de ene na de andere Neymar - Mbappe - Messi/Rasfhord aanval en sinds de laatste patch lukt er hier helemaal niks meer, de gameplay is verschrikkelijk geworden.

Komt bij dat de League SBC's dood zijn waardoor je ook daar niks mee kan, de packweight verschrikkelijk is en ik op geen enkele manier mijn team kan verbeteren tenzij ik +1M uitgeef, en dat duurt weer een maand of zo.
Dat dus rashford mbappe etc zo irritant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Mars18 schreef op zondag 6 december 2020 @ 21:52:
[...]

Hahah nee zal geen cheat zijn.
Ik miste gisteren ook 2 penals in 1 wedstrijd. Ben slecht in penals, maar als ik er 1 mis dan lijkt het wel of de keeper goed gokt voor de volgende penalty
Ja ok maar ik daadwerkelijk 6 in 1 wed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cubert20
Markvd1984 schreef op zondag 6 december 2020 @ 22:12:
[...]

Dat dus rashford mbappe etc zo irritant
je kijkt van te voren niet 1 kant op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
cubert20 schreef op zondag 6 december 2020 @ 22:15:
[...]

je kijkt van te voren niet 1 kant op?
Ik snap je opmerking niet ,geef alleen aan dat FIFA leuk moet zijn ,en er zijn er teveel die doen of het leven of dood is en zo vroeg in de game zoveel Neymar mbappe etc is volgens mij nog niet voorgekomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cubert20
Markvd1984 schreef op zondag 6 december 2020 @ 22:18:
[...]

Ik snap je opmerking niet ,geef alleen aan dat FIFA leuk moet zijn ,en er zijn er teveel die doen of het leven of dood is en zo vroeg in de game zoveel Neymar mbappe etc is volgens mij nog niet voorgekomen
als je bij penals al voor die tijd een hoek kiest dan kijkt je speler een bepaalde kant op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tukkerterror90
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 13-04 12:17
cubert20 schreef op zondag 6 december 2020 @ 22:23:
[...]

als je bij penals al voor die tijd een hoek kiest dan kijkt je speler een bepaalde kant op
Vandaar dat er bij mij zoveel penalties gestopt worden🤣
Pagina: 1 ... 52 ... 158 Laatste