Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 08:48
Augy schreef op donderdag 3 december 2020 @ 23:07:
@MadMoody hoe is die Bellerin? Zit te denken maar eens te beginnen aan de objective
Bevalt mij prima, is erg beweeglijk, maar voert verdedigend ook zijn taken uit. Hij moet wel op stay back staan, anders wil hij nog weleens uit positie gaan lopen.

Net nog een potje gedaan, 4-3 verloren. Ik krijg echt veel meer goals tegen sinds ik Alisson heb. Pakt he-le-maal niks hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 08:53
Wissel gewoon naar pope.

Die is voor mij altijd een pain in the ass met z'n lange benen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Augy schreef op donderdag 3 december 2020 @ 23:21:
Wissel gewoon naar pope.

Die is voor mij altijd een pain in the ass met z'n lange benen
Die heb ik in mijn club, ik ga dat toch eens proberen. Op futbin lees ik ook veel tegenstrijdige berichten over Alisson. De 1 zweert bij Alisson, de ander vindt 'm slecht.

Off: sinds de laatste update is Fifa bij mij heel buggy geworden: vastlopers, ineens is de verbinding verbroken, traag, en net als toppunt in Rivals beide teams een wit shirt en al mijn spelers hadden rugnummer 42! Wat is dat dan weer? Meer mensen last van? (PS4)

[ Voor 26% gewijzigd door Moody2204 op 03-12-2020 23:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
MadMoody schreef op donderdag 3 december 2020 @ 23:23:
[...]

Die heb ik in mijn club, ik ga dat toch eens proberen. Op futbin lees ik ook veel tegenstrijdige berichten over Alisson. De 1 zweert bij Alisson, de ander vindt 'm slecht.

Off: sinds de laatste update is Fifa bij mij heel buggy geworden: vastlopers, ineens is de verbinding verbroken, traag, en net als toppunt in Rivals beide teams een wit shirt en al mijn spelers hadden rugnummer 42! Wat is dat dan weer? Meer mensen last van? (PS4)
Ja! 1x gehad gisteren met die rugnummers. Geen wit shirt maar helemaal verkeerde wel al 😂

Overigens zit er gewoon verschil in dezelfde kaartjes. Dat denk k al vanaf t begin.

Waar de Bruyne en Salah niks klaar speelde voorheen (had de gouden versies verkocht) spelen ze nu ineens de pannen van t dak :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Augy schreef op donderdag 3 december 2020 @ 23:29:
[...]

Ja! 1x gehad gisteren met die rugnummers. Geen wit shirt maar helemaal verkeerde wel al 😂

Overigens zit er gewoon verschil in dezelfde kaartjes. Dat denk k al vanaf t begin.

Waar de Bruyne en Salah niks klaar speelde voorheen (had de gouden versies verkocht) spelen ze nu ineens de pannen van t dak :)
Dat heb ik ook een x gelezen, over die verschillen in dezelfde kaartjes. Zou dat echt zo zijn joh?

Vooralsnog hier Pope op doel gezet. Morgen maar eens kijken of dat beter gaat dan met Alisson.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 038Zwolle
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 07:47
Pope doet voor mij niet onder voor andere keepers.
FIFA speelt best prettig op de PS5, Het laden gaat veel sneller en het ziet er iets strakker uit (word nog niet echt wegeblazen door het nieuwe grafische geweld, maar dat was te verwachten)
De matchmaking is wel pittig. Ik zit op +/- 1900 op dit moment en speel tegen mensen met 2100+ rating. Dan heb je niet alleen Mbappe en Neymar maar ook nog een Maradonna/Pelé etc.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Markuss
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 17-12-2022
Zie dat EA weer veel van die nutteloze Kit SBC's uitbrengt, al is die van Roemnië wel mooi vind ik persoonlijk. Ik hoop dat ze de CL-shirts ook gewoon als SBC uitbrengen, dat is iets waar ik wél oren naar zal hebben. Vorig jaar deden ze dat Black-out shirt van Dortmund toen ook.

In plaats van die domme freestyle kits etc. gewoon SBC's voor dit soort shirts.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RGw2_8zEtnT__IYOTAnNwbk-M9M=/800x/filters:strip_exif()/f/image/99HOXPdHCCGJrSYjU5vPyzJn.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nipje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 24-08 09:25
Wat vinden jullie van de next gen versies? Ik ben bang dat het de communities alleen maar gaat verdelen joh. Ik vond het al erg jammer dat er geen crossplay in de game zat vanaf moment 1, maar dat nu ook geen crossgen play aanwezig is tussen de twee verschillende versies op hetzelfde platform valt mij echt enorm tegen. Ben benieuwd naar jullie mening en welke versie jullie van plan zijn te gaan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeleNL
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 14-09 19:59
Laatst heb ik gepost dat ik een patent heb op het kopen en verkopen van spelers op exact het foute moment. Het is weer zo ver, nu met Portu RTTF, wilde hem verkopen voor 190k, niet gedaan en nu gaat hij voor 140k😂

Hoop dat ze nog door gaan in de UEL. Verwacht dat dit het gevolg is van panic sell en dat het niet verstandig is om daar in mee te gaan. Hopen dat hij weer stabiliseert richting volgende week😬

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurbuh
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 14-07 10:58
Nipje schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 08:20:
Wat vinden jullie van de next gen versies? Ik ben bang dat het de communities alleen maar gaat verdelen joh. Ik vond het al erg jammer dat er geen crossplay in de game zat vanaf moment 1, maar dat nu ook geen crossgen play aanwezig is tussen de twee verschillende versies op hetzelfde platform valt mij echt enorm tegen. Ben benieuwd naar jullie mening en welke versie jullie van plan zijn te gaan spelen.
Hoe zie je dat voor je dan, mensen die spelen op een console met amper laadtijden tegen de oudere console met veel langere tijden? Dan moet je op de nieuwe console dat maar slikken? En dat is maar 1 van de issues.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09:16
Hier gaan we deze week met een uitgekleed team de WL in :o

Van mijn vorige team heb ik met het oog op TOTY de dure jongens verkocht: https://www.futbin.com/21/squad/2348501

Dit is er nu nog van over, ben geen geweldige speler :+, dus ben benieuwd hoeveel lager ik eindig.

https://www.futbin.com/21/squad/3646746

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nipje
Gurbuh schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 08:34:
[...]

Hoe zie je dat voor je dan, mensen die spelen op een console met amper laadtijden tegen de oudere console met veel langere tijden? Dan moet je op de nieuwe console dat maar slikken? En dat is maar 1 van de issues.
Alsof 15 minuten wachten op een Div Rivals game (omdat er te weinig spelers in de next gen versie zitten) zo veel beter is dan 1 minuut langer wachten omdat iemand een tragere console heeft ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Nipje op 04-12-2020 08:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 06-09 08:23
Gurbuh schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 08:34:
[...]

Werkt voor Call of Duty toch ook. Dat is toch ook crossplay met PC en de consoles door elkaar. Qua laadtijden is FIFA helemaal niet zo spannend namelijk, ook niet voor de huidige PS4 en/of Xbox. Ja, degene op een PS5 of Series X zal iets langer moeten wachten, maar in mijn optiek moet crossplay gewoon mogelijk zijn.

GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:32
Nipje schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 08:20:
EA had naar buiten gebracht dat de update vandaag zou komen, maar die was er gisteren ineens. Logisch dat dan nog niet iedereen direct over is.
Op de korte termijn Kan het inderdaad een issue zijn, maar naar verloop van tijd zal de groep die op de next-gen consoles speelt alleen maar toenemen.
Ik heb voor nu de PS4 versie nog geïnstalleerd staan, maar verwacht niet dat ik deze nog ga spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
  • Laatst online: 06-09 08:23
Team omgegooid: https://www.futbin.com/21/squad/3802540

Ingame switch ik naar 4-4-2. Toch wel lekker al die 5* WF spelers voorin. :p

GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurbuh
Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/cNhgHmx/team.png
Ook een team gemaakt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xavento
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 16-09 13:25
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/iSVQLBZaLqm9StY9ylHqFRMYiAk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/udOeTlhuqfcZuDeEQmmXxsbX.jpg?f=fotoalbum_large

en de mijne :P

29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaasNinja
  • Laatst online: 19-07 17:05
Ervaren jullie ook problemen met de Next Gen versie ?
Ik speel zelf op PS5 maar merk toch vaak haperingen op bepaalde momenten.
Vaak bij een redding van een keeper wordt het schokkerig en ook als spelers tegen elkaar aan botsen.
Dit was bij de PS4 versie niet het geval, heeft iemand dit toevallig ook ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Uploader_
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 17-09 19:55
Verkoopt iedereen zijn team om een eventuele crash voor te zijn? Wordt er wel zo'n grote crash verwacht, black friday crash bleek achteraf ook mee te vallen toch?

Heb ook 5 mil. aan verkoopbare spelers. Zonde om coins te verliezen aan de crash, maar ook om nutteloos aan EA tax te verliezen.

[ Voor 28% gewijzigd door _Uploader_ op 04-12-2020 10:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 16-09 21:17
_Uploader_ schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 10:01:
Verkoopt iedereen zijn team om een eventuele crash voor te zijn? Wordt er wel zo'n grote crash verwacht, black friday crash bleek achteraf ook mee te vallen toch?

Heb ook 5 mil. aan verkoopbare spelers. Zonde om coins te verliezen aan de crash, maar ook om nutteloos aan EA tax te verliezen.
Ik heb een TOTW Neuer voor 138.000 opgepikt begin deze week, maar das maar een fractie goedkoper dan de huidige gemiddelde prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Uploader_
Prosac schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 10:16:
[...]

Ik heb een TOTW Neuer voor 138.000 opgepikt begin deze week, maar das maar een fractie goedkoper dan de huidige gemiddelde prijs.
Maw, je verwacht dat de crash wel doorgaat?
Mijn huidig team loopt toch voor geen meter (verbinding en tactieken nog niet op orde), dus op zich ook wel een mooi moment om nu te verkopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prosac
_Uploader_ schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 10:20:
[...]

Mijn huidig team loopt toch voor geen meter (verbinding en tactieken nog niet op orde), dus op zich ook wel een mooi moment om nu te verkopen.
Geen idee. Zie bij de spelers die ik volg niet echt wijzigingen die duiden op een crash.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gurbuh
We gaan van crash naar crash. Als je geen coins wilt verliezen moet je elke keer je team 5% onder kostprijs kopen en dezelfde dag weer verkopen, dan speel je ongeveer break even.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mesque
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 17-09 01:13
_Uploader_ schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 10:20:
[...]

Prijzen gaan sowieso wel flink crashen in aanloop naar TOTY, vraag is alleen of je daar je team voor wilt verkopen. Ik doe dat niet en spaar in de tussentijd, maar als je team niet goed loopt dan zou ik het mooi verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timonsl
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 24-06 21:30
Meer mensen die een team gaan bouwen rond de nieuwe Eredivisie kaarten? Heb gisteren RTTF Promes maar opgepikt voor 220k, lijkt me weinig risico gezien de hype.

https://www.futbin.com/21/squad/3804585

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaasNinja
timonsl schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 10:24:
Meer mensen die een team gaan bouwen rond de nieuwe Eredivisie kaarten? Heb gisteren RTTF Promes maar opgepikt voor 220k, lijkt me weinig risico gezien de hype.

https://www.futbin.com/21/squad/3804585
Heb toevallig gisteren mijn Premier League team maar verkocht en ik wil dit uiteindelijk maken : https://www.futhead.com/21/squads/112238/

en in Game schakelen naar een 4-4-2

Ben er alleen niet over uit wat ik moet doen met de achterhoede... lastige puzzel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cubert20
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 17-07-2024
ik wil ook gewoon spelen met een redelijk team.
Dingen die je redelijkerwijs aan kunt zien komen die vermijd ik wel, ik zou dus geen allan op de kop tikken in de eerste weken voor 100k.
Heb ook gewacht met neuer kopen tot hij ong 40k was.
Maar ik ben niet heel goed in handelen, dus ik switch niet te veel want kost me teveel tax.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurbuh
KaasNinja schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 10:29:
[...]

Heb toevallig gisteren mijn Premier League team maar verkocht en ik wil dit uiteindelijk maken : https://www.futhead.com/21/squads/112238/

en in Game schakelen naar een 4-4-2

Ben er alleen niet over uit wat ik moet doen met de achterhoede... lastige puzzel.
https://www.futhead.com/21/squads/112246/
Als je zo begint kun je defensie doen wat je wilt verder :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaasNinja
Gurbuh schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 10:43:
[...]

https://www.futhead.com/21/squads/112246/
Als je zo begint kun je defensie doen wat je wilt verder :P
Het mooiste is dat de defensie dan Full Chem is, krijg dat alleen nog niet voor elkaar.
Of bedoel je dat 7 Chem voldoende is voor je verdedigers ?

In dat geval gooi ik Gomez en Morgan er in en is mijn team zo af :)
https://www.futhead.com/21/squads/112259/

[ Voor 21% gewijzigd door KaasNinja op 04-12-2020 10:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Het valt mij op dat bepaalde teams echt mijn middenvelders en spitsen direct op de huid zitten als ze de bal krijgen, waar de mijne echt op afstand blijven.
Maar ze worden niet moe lijkt het, het dat te maken met instellingen in onderscheppingen? (agressief/conservatief?)
Want lijkt me dat als het constante druk is, dat ze na 1 helft al wel bekaf zouden moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nipje
Prosac schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 10:59:
Het valt mij op dat bepaalde teams echt mijn middenvelders en spitsen direct op de huid zitten als ze de bal krijgen, waar de mijne echt op afstand blijven.
Maar ze worden niet moe lijkt het, het dat te maken met instellingen in onderscheppingen? (agressief/conservatief?)
Want lijkt me dat als het constante druk is, dat ze na 1 helft al wel bekaf zouden moeten zijn.
Veel mensen spelen echt vol op contain tijdens het verdedigen merk ik. Dus telkens A (op xbox) of X (op PS) in gedrukt houden om maar druk te biljven geven op de speler met de bal. Ik doe het zelf ook en heel snel worden mijn spelers niet moe. Wellicht is dat de druk die je ervaart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Nipje schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 11:10:
[...]

Veel mensen spelen echt vol op contain tijdens het verdedigen merk ik. Dus telkens A (op xbox) of X (op PS) in gedrukt houden om maar druk te biljven geven op de speler met de bal. Ik doe het zelf ook en heel snel worden mijn spelers niet moe. Wellicht is dat de druk die je ervaart?
Zal er eens op letten, heb het idee dat alle spelers het doen, niet specifiek degene die hij/zij bestuurt.
Moet zetten dat ik zelf "x" heb afgeleerd en vooral met de linkertrigger (L2?) verdedig. Juist omdat je bij de rappe dribbelaar met X snel het bos in gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Uploader_
Bedankt voor de reacties! Ik heb de volgende wisselingen doorgevoerd en tot nu toe de spelers netjes kunnen verkopen. Bepaalde spelers zakken nu wel hard, zoals Neymar en Sanches IF.

Oud: https://www.futbin.com/21/squad/265942
Nieuw: https://www.futbin.com/21/squad/3666257

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Na weken weer eens gekeken in FIFA, me investeringen in hoge rated spelers zijn goed gegaan :) 200K erbij en alleen wat spelers hoeven kopen :)

Had beter voor een miljoen kunnen investeren maar dat is altijd achteraf :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prosac
_Uploader_ schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 12:00:
Bedankt voor de reacties! Ik heb de volgende wisselingen doorgevoerd en tot nu toe de spelers netjes kunnen verkopen. Bepaalde spelers zakken nu wel hard, zoals Neymar en Sanches IF.

Oud: https://www.futbin.com/21/squad/265942
Nieuw: https://www.futbin.com/21/squad/3666257
Waarom Lewa op CVM? Of speel je ingame dan anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nipje
Prosac schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 11:54:
[...]

Zal er eens op letten, heb het idee dat alle spelers het doen, niet specifiek degene die hij/zij bestuurt.
Moet zetten dat ik zelf "x" heb afgeleerd en vooral met de linkertrigger (L2?) verdedig. Juist omdat je bij de rappe dribbelaar met X snel het bos in gaat.
Overigens snap ik precies wat je bedoelt hoor, ik ervaar het namelijk ook zo. Die contain was mijn observatie maar ik ben ook maar een noob verder. Wellicht weet iemand anders meer en is het wel een instelling?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gurbuh
Prosac schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 12:47:
[...]

Gokje: 4231. Kante, Paulinho CDM, Alessandrini rechts, centraal Talisca en links Costa en Lewa spits :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Uploader_
Prosac schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 12:47:
[...]

Gurbuh schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 12:53:
[...]

Gokje: 4231. Kante, Paulinho CDM, Alessandrini rechts, centraal Talisca en links Costa en Lewa spits :P
Ja Gurbuh is af! :o
442 kan dan ook nog, maar 4231 zal ik eerst uitproberen met deze opstelling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
_Uploader_ schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 12:56:
[...]

[...]

Ja Gurbuh is af! :o
442 kan dan ook nog, maar 4231 zal ik eerst uitproberen met deze opstelling.
Puur voor de chem dus. Dat wijzigt ook niet als je ingame van formatie verandert?

Net ff mijn 5 potjes WL gedaan. Weer 1 gewonnen, rest kansloos verloren. Waarvan eentje met voornamelijk Icons. Na 15 minuten 5-0. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Uploader_
Prosac schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 13:04:
[...]

Puur voor de chem dus. Dat wijzigt ook niet als je ingame van formatie verandert?

Net ff mijn 5 potjes WL gedaan. Weer 1 gewonnen, rest kansloos verloren. Waarvan eentje met voornamelijk Icons. Na 15 minuten 5-0. :P
Ja puur voor de chem, heeft verder geen invloed ingame. Kan best zijn dat de volgende potjes kansrijker zijn nu je de 5 potjes gedaan hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
_Uploader_ schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 13:06:
[...]

Ja puur voor de chem, heeft verder geen invloed ingame. Kan best zijn dat de volgende potjes kansrijker zijn nu je de 5 potjes gedaan hebt.
Ik weet het, had me vorige week al voorgenomen alleen de eerste 5 op vrijdag te doen en de rest pas zaterdag.zondag. ;)

Hoe speelt die speciale Lewa eigenlijk? Zit te twijfelen of ik hem wil halen. Moet toch een behoorlijke investering in.

[ Voor 13% gewijzigd door Prosac op 04-12-2020 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Uploader_
Prosac schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 13:18:
[...]

Ik weet het, had me vorige week al voorgenomen alleen de eerste 5 op vrijdag te doen en de rest pas zaterdag.zondag. ;)

Hoe speelt die speciale Lewa eigenlijk? Zit te twijfelen of ik hem wil halen. Moet toch een behoorlijke investering in.
Net een potje WL gedaan met de nieuwe formatie. Ragequit na 6-0 voor Lewa een hattrick.
Je moet van dit soort spelers houden, maar hij is een geweldenaar. Schiet erg hard en zijn positionering is sterk. Plus goede finesse shots!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timonsl
Wat is jullie internetsnelheid? Ik heb meestal tussen de 40 en 50mb download en rond de 4-5 upload. desondanks schiet mijn ping sommige wedstrijden ineens naar >30 en >80..

Iemand suggesties? Sommige wedstrijden is mijn ping prima en andere wedstrijden is het drama. (maak gebruik van ethernetkabel).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 14-09 08:50
timonsl schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 13:32:
Wat is jullie internetsnelheid? Ik heb meestal tussen de 40 en 50mb download en rond de 4-5 upload. desondanks schiet mijn ping sommige wedstrijden ineens naar >30 en >80..

Iemand suggesties? Sommige wedstrijden is mijn ping prima en andere wedstrijden is het drama. (maak gebruik van ethernetkabel).
Je snelheid heeft niet zoveel te maken met je ping.
Wellicht dat er iemand downloads/uploads aan heeft staan. Ook kan het aan je tegenstander liggen. Alles boven de 40 ping accepteer ik niet, dan zoek ik wel nieuwe tegenstander.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 00:38
Iemand ervaring met havertz? Wil Werner namelijk een x proberen ,havertz heeft med med merk je daar wat van ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timonsl
Markvd1984 schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 14:36:
Iemand ervaring met havertz? Wil Werner namelijk een x proberen ,havertz heeft med med merk je daar wat van ?
In mijn optiek te langzaam om mee te kunnen dit jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
timonsl schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 14:44:
[...]

In mijn optiek te langzaam om mee te kunnen dit jaar.
Ziyech dan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timonsl
Is iets sneller in de eerste meters, maar overall langzamer zoals zijn stats al aangeven. Al met al zijn beide spelers niet erg duur dus ik zou ze gewoon beiden testen om te zien hoe je het zelf ervaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Laatst online: 17-09 13:57
Speelde gisteren coop met een vriend zijn team.
Ziyech pass was prima. Afronden een drama

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cubert20
ik speel meestal ook tot de 40 al let ik er niet vaak op.
Tot de 40 merk ik in ieder geval niet veel van de connectie.

Mij is wel eens opgevallen dat er ineens zo`n klein geel grafiekje in beeld komt.
Iemand enig idee wat dat betekent?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Uploader_
cubert20 schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 16:14:
ik speel meestal ook tot de 40 al let ik er niet vaak op.
Tot de 40 merk ik in ieder geval niet veel van de connectie.

Mij is wel eens opgevallen dat er ineens zo`n klein geel grafiekje in beeld komt.
Iemand enig idee wat dat betekent?
Die zie ik ook regelmatig. Zit zelf op een 8mbit verbinding (buitengebied) en via wifi (binnenkort glasvezel en bedraad). Hier staat het e.e.a. beschreven.
https://help.ea.com/en/help/fifa/fifa-connection-indicators/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vestendrie
  • Laatst online: 30-07 18:50
Dacht na een weekje geen wl weer te kunnen starten. Ga nu 1 uit 4. Gaat heel erg stroperig, en de tegenstander freewheelt overal doorheen. Jammer, misschien rest van weekend beter anders blijft het bij 1 x winst dit weekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Iemand ervaring met Oscar rb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Vestendrie schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 17:11:
Dacht na een weekje geen wl weer te kunnen starten. Ga nu 1 uit 4. Gaat heel erg stroperig, en de tegenstander freewheelt overal doorheen. Jammer, misschien rest van weekend beter anders blijft het bij 1 x winst dit weekend.
Same here happerig veel mensen op Pauze lompe vieringen kijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cubert20
_Uploader_ schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 16:42:
[...]

Die zie ik ook regelmatig. Zit zelf op een 8mbit verbinding (buitengebied) en via wifi (binnenkort glasvezel en bedraad). Hier staat het e.e.a. beschreven.
https://help.ea.com/en/help/fifa/fifa-connection-indicators/
Zie die ene indd af en toe.
Nog niet echt wat gemerkt in gameplay op die momenten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markuss
Volgende Bundesliga POTM zal de (nutteloze) Kruse worden zeer waarschijnlijk, zet mij nog meer aan het denken om mijn untradeables in de Lewandowski POTM te gooien.. Al kan je z'n 92 IF voor ff een ton kopen nu.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/F_Cg1yPMcz0fxBzdKFma8H8AqdQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/KMGmiucPm0y6KBHTigpiAPJx.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dani05
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 26-04 20:11
Markuss schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 18:09:
Volgende Bundesliga POTM zal de (nutteloze) Kruse worden zeer waarschijnlijk, zet mij nog meer aan het denken om mijn untradeables in de Lewandowski POTM te gooien.. Al kan je z'n 92 IF voor ff een ton kopen nu.

[Afbeelding]
Nouja als je deze kaart zo ziet, lijkt het me toch een vrij behoorlijk cam met hunter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markuss
Dani05 schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 18:27:
[...]

Nouja als je deze kaart zo ziet, lijkt het me toch een vrij behoorlijk cam met hunter.
Heb je trouwens nog best wel een punt, is gewoon een Lewandowski light dan. Waarschijnlijk ook flink goedkoper omdat hij niet mega-populair is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Iemand ervaring met Oscar rb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Laatst online: 17-09 13:57
Hebben jullie al gespeeld met die nieuwe Alessandrini kaart?

Zit te kijken of die Figo kan vervangen. Dan zou ik 800.000 munten hebben om Van Dijk te halen en nog een cvm (icon)

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongf7
  • Laatst online: 09-09 12:34
Ik wil die nieuwe gravenberg kaart, maar zie hem bij doelstellingen niet staan om hem te halen. Terwijl je volgens futbin van die friendlies er voor moet doen.
Weet iemand hoe ik aan die kaart kom ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mar101
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 13-09 22:28
jongf7 schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 18:38:
Ik wil die nieuwe gravenberg kaart, maar zie hem bij doelstellingen niet staan om hem te halen. Terwijl je volgens futbin van die friendlies er voor moet doen.
Weet iemand hoe ik aan die kaart kom ?
Hij staat onder de milestone objectives. Je moet 15x scoren met Eredivisie spelers in die Friendlies mode waarbij je squad max. 77 rated is en je moet 7 Eredivisie spelers in de basis hebben. Met een beetje geluk kom je iemand tegen die ook voor die objective gaat en dan elkaar 15x laten scoren.

Ik heb Gravenberg al binnen, volgende WL ga ik met een compleet NL team spelen, heb ook al de Depay en Van der Sar SBC gedaan. Nu nog de Bergkamp SBC completen en hopen dat ik RTTF Promes en Van Dijk voor een leuke prijs kan oppikken, dan is het team compleet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongf7
Bedankt !

Ik heb Bergkamp al, gravenberg gaat pogba vervangen.
Niet geheel NL, maar wel frenkie, de ligt (nog even sparen voor van dijk) en van aanholt.

Binnenkort Beckham er bij, nu al zin in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
mar101 schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 18:44:
[...]

Hij staat onder de milestone objectives. Je moet 15x scoren met Eredivisie spelers in die Friendlies mode waarbij je squad max. 77 rated is en je moet 7 Eredivisie spelers in de basis hebben. Met een beetje geluk kom je iemand tegen die ook voor die objective gaat en dan elkaar 15x laten scoren.

Ik heb Gravenberg al binnen, volgende WL ga ik met een compleet NL team spelen, heb ook al de Depay en Van der Sar SBC gedaan. Nu nog de Bergkamp SBC completen en hopen dat ik RTTF Promes en Van Dijk voor een leuke prijs kan oppikken, dan is het team compleet.
kan je toch veel beter bergkamp icon toch kopen ipv zijn sbc? qua prijs doet het volgens mij niet zoveel voor elkaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mar101
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 13-09 22:28
fifanoob schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 19:10:
[...]

kan je toch veel beter bergkamp icon toch kopen ipv zijn sbc? qua prijs doet het volgens mij niet zoveel voor elkaar
Als je alle spelers voor de SBC met coins koopt wel ja, maar ik doe het vooral met untradable fodder kaarten. Eerst ging ik bij Rivals steeds voor coin rewards, maar ga nu voor untradable packs. Kon met de 81+ en 82+ SBC's best wat lagere rated spelers weer recyclen voor betere SBC fodder. Daardoor best wat goede SBC fodder opgespaard, dan is de Bergkamp SBC best goedkoop te doen. Misschien dat ik hem nog niet gelijk afmaak volgende week, kan ook nog een week of twee wachten tot ik weer meer fodder heb opgespaard.
jongf7 schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 18:56:
Bedankt !

Ik heb Bergkamp al, gravenberg gaat pogba vervangen.
Niet geheel NL, maar wel frenkie, de ligt (nog even sparen voor van dijk) en van aanholt.

Binnenkort Beckham er bij, nu al zin in
Dat zijn wel de leukere teams om mee te spelen. Deze WL speel ik nog met een meta team, de spelers zijn goed, maar geeft toch meer voldoening als ik met spelers speel die in het echt mijn favoriete spelers zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Uploader_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08:02

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Uploader_
Bossie schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 19:33:
[...]

Nog meer specials van dezelfde kaarten ...
Ja jammer zeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Casual_T
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 06-09 18:30
Nog meer PS5 spelers hier? Hoe kan iedereen zo enthousiast zijn over de graphics? Ik speel op een LG C9 en hier is het hoogstens ietsje mooier, af en toe wat schaduw van spelers etc, maar verder niks bijzonders. Nog steeds de raarste capriolen. Ik krijg drie keer een penalty tegen terwijl de tegenstander niet eens omvalt. Dramatische gameplay. In WL kom ik de eerste 4 potjes tegen zowat full icon teams met R9. Ik ben er weer klaar mee :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vestendrie
  • Laatst online: 30-07 18:50
Die totgskaarten upgraden niet mee met de prestaties van het echte team toch? Zoals die ucl live kaarten dat wel doen.

Dacht dat we vanaf vandaag een gratis kaartje Beckham kregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Na maand niet gespeeld te hebben wat pakketje geopend die opgespaard waren. Salah en jota totgs beste kaart dit jaar gepacked :) nu 600k te besteden even kijken wat ik er mee ga doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesque
Ik lette eerste potje WL even niet op of ik uit of thuis speelde, dat is ook weer de laatste keer. Speel je tegen zo’n draak met een donkerbruine/zwarte bal die je niet of nauwelijks kan zien. Gelukkig wel 8-1 op de broek gegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
Mesque schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 20:39:
Ik lette eerste potje WL even niet op of ik uit of thuis speelde, dat is ook weer de laatste keer. Speel je tegen zo’n draak met een donkerbruine/zwarte bal die je niet of nauwelijks kan zien. Gelukkig wel 8-1 op de broek gegeven.
hoe zie je het van te voren dan of je uit of thuis speelt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesque
fifanoob schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 20:41:
[...]

hoe zie je het van te voren dan of je uit of thuis speelt?
Had laadschermpje voorafgaand aan de wedstrijd.

Lang initializing = uit
Kort initializing = thuis

Altijd. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
Mesque schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 20:44:
[...]

Had laadschermpje voorafgaand aan de wedstrijd.

Lang initializing = uit
Kort initializing = thuis

Altijd. :)
euh sorry, ik ben heeel slecht in engels.

Initializing? De watte? :o :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesque
fifanoob schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 20:47:
[...]

euh sorry, ik ben heeel slecht in engels.

Initializing? De watte? :o :+
Geen idee wat er in het Nederlands staat bij dat laadschermpje. Initialiseren? Laden? Het schermpje voordat je op ‘gereed’ kunt klikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongf7
Casual_T schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 20:00:
Nog meer PS5 spelers hier? Hoe kan iedereen zo enthousiast zijn over de graphics? Ik speel op een LG C9 en hier is het hoogstens ietsje mooier, af en toe wat schaduw van spelers etc, maar verder niks bijzonders. Nog steeds de raarste capriolen. Ik krijg drie keer een penalty tegen terwijl de tegenstander niet eens omvalt. Dramatische gameplay. In WL kom ik de eerste 4 potjes tegen zowat full icon teams met R9. Ik ben er weer klaar mee :).
Ja ik, vind het ook niet heel bijzonder. Close-ups zijn wel mooi en wat vooral opvalt dat flikkeringen bij hekjes hoog in het stadion enzo weg zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cubert20
Mesque schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 20:39:
Ik heb helemaal geen aanpassingen aan mijn stadion gedaan.
Heb alleen wel zo`n oranje bal.
Vind ik rustiger en duidelijker dan bijv zo`n wit zwarte.
Maar is indd wel vervelend als je uit speelt tegen zo`n bouwboer, roze netten etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Vestendrie schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 20:14:
Die totgskaarten upgraden niet mee met de prestaties van het echte team toch? Zoals die ucl live kaarten dat wel doen.

Klopt die blijven zoals ze zijn.. zou jota OTW nog wel meegaan nav z'n Totgs kaart vraag k me af :p

Beckham sbc gedaan, uiteraard geen kut eruit, wel wat fodder (Bernardo Silva bijv)

[ Voor 9% gewijzigd door Augy op 04-12-2020 21:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cubert20
Augy schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 21:20:
[...]

Klopt die blijven zoals ze zijn.. zou jota OTW nog wel meegaan nav z'n Totgs kaart vraag k me af :p

Beckham sbc gedaan, uiteraard geen kut eruit, wel wat fodder (Bernardo Silva bijv)
nee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Vestendrie schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 20:14:

15-12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Net 5 wins achter elkaar ,daarna tegen iemand kreeg hij na 5 min rood ,1-0 voor ,en toen kwam was maffia weer om de hoek 28 schoten tegen 4 en je raad het al 4-3 verloren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• veen906
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 16-09 12:33
Hier weer een rode tennisbal, roze goals en hooghoudend vanaf de aftrap scorend.. zucht..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
veen906 schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 21:40:
Hier weer een rode tennisbal, roze goals en hooghoudend vanaf de aftrap scorend.. zucht..
Deze kost me vaak een gele kaart op t middenveld idd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Het is weer zo'n avond.
WL probeer ik al niet eens meer op vrijdagavond, maar dacht ff wat te werken aan die management objectives.. maar ook dat is kansloos, wordt echt compleet afgeslacht in elk potje. Volgens mij heeft de halve community zeer weer af laten zakken naar lagere leagues. :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennisCle
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 04-09 12:26
Iemand anders problemen met lag vanavond? Ben na 5 potjes WL gestopt. Was meer schaatsen dan voetballen en zoveel delay. Ugh

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mesque
DennisCle schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 22:30:
Iemand anders problemen met lag vanavond? Ben na 5 potjes WL gestopt. Was meer schaatsen dan voetballen en zoveel delay. Ugh
Yep.. PS5.. had gehoopt dat we nu eindelijk van die onzin af waren, het is erg stroperig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjorneby
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 11-12-2021
Net in rivals een potje waarin ik 3-1 achterstond, tegenstander verbreekt de verbinding en ik krijg gewoon een loss, terwijl we in minuut 50 pas zaten. Hoe dan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 038Zwolle
Ook op de ps5 aan het spelen en het is om te janken. Stroperig, speel alleen maar uit, spel word gepauzeerd na 1 minuut om nog een paar meta spelers in te brengen.... het laatste potje dat ik speelde was het toppunt. 2 penalty's tegen en ik had de controller op tafel gelegd. Maakt mijn keeper een overtreding uit zichzelf. Schiet de tegenstander een soort panenka in de rechterhoek... duikt mijn keeper, zonder dat ik de controller aanraak!!! Perfect de hoek in en houdt de bal tegen!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• veen906
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 16-09 12:33
Augy schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 21:57:
[...]

Deze kost me vaak een gele kaart op t middenveld idd
Ik kan m redelijk verdedigen inmiddels door het vele oefenen. Had er net weer een. En maar trucjes trucjes trucjes. 4-0 achter. 5-6 gewonnen! Even een blij berichtje gestuurd en toen ben ik maar gestopt met WL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Toch maar weer eens WL gaan spelen met dit team : https://www.futbin.com/21/squad/3832808

Ga momenteel 4-0, tot de 3de pot alles super makkelijk gewonnen. Heel vaag team met alleen maar snelle backs als als verdediging maar iets van 70 chem. Maar die gozer kon me een partij goed omgaan met dat vage team. Kwam uiteindelijk voor met 1-0 voor daarna liep ik snel uit naar 3-0 omdat hij ging drukken, maar dat was wel ff zweten. Nog ff een berichtje gestuurd dat het een goede speler was zeker met z'n vaag team.

Laatste wedstrijd weer z'n eng nek, gelijk team aan mijne met ook CR7 in de spits. Was gewoon een stuk beter en win met 3-0 en 3x CR7. Krijg ik een berichtje na de wedstrijd dat ik een noob ben pffff.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjoCalvic
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 08-12-2024
Even een vraagje, ik ben nog niet zo thuis in het handelen, maar ik probeer af en toe een gokje te wagen.

Ik heb woensdag 22x dumfries RB gekocht voor zo’n 18k per stuk met het oog op Flashback Robben. Nu zijn de eredivisie doelstellingen op een erg gunstig moment gekomen en gaat deze kaart nu rond de 29k weg. Ze hebben alleen wel de Max prijs verlaagd naar 32,5k. Is het handig dat ik ze nu rond de 30k wegdoe, of zal EA de max prijs weer verhogen als Robben komt?

Ik twijfel of ik gewoon mijn winst pak en weer naar andere investeringen ga zoeken, of het toch nog een tijdje aankijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Een tool die automatisch de formatie kiest voor max chem is toch wel een gat in de markt. Ik zou ervoor betalen. Mijn team bestaat nu uit spelers uit 3 competities met allerlei nationaliteiten. Het aanpassen van 1 positie is al een heel karwei.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• peeweeherman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09-2024

peeweeherman

energieleverend.nl

DjoCalvic schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 00:57:
Even een vraagje, ik ben nog niet zo thuis in het handelen, maar ik probeer af en toe een gokje te wagen.

Ik heb woensdag 22x dumfries RB gekocht voor zo’n 18k per stuk met het oog op Flashback Robben. Nu zijn de eredivisie doelstellingen op een erg gunstig moment gekomen en gaat deze kaart nu rond de 29k weg. Ze hebben alleen wel de Max prijs verlaagd naar 32,5k. Is het handig dat ik ze nu rond de 30k wegdoe, of zal EA de max prijs weer verhogen als Robben komt?

Ik twijfel of ik gewoon mijn winst pak en weer naar andere investeringen ga zoeken, of het toch nog een tijdje aankijk...
ik zou ze nu aftikken. Robben sbc is maar de vraag of en wanneer, nu gewoon innen en weer door met een andere investering

Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Felix wel interessant, alleen omgerekend 425k aan kosten is dat niet teveel?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AntraXxX
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 09:19
DjoCalvic schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 00:57:

Nu sowieso uitcashen, het duurt waarschijnlijk nog een lange tijd voordat Flashback Robben uitkomt. Die kaart zal zieke stats krijgen en daar is het nu nog te vroeg voor om die uit te brengen.

Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wulfric92
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 15-08 15:51
De bedoeling was een Ac Milaan team maar door de nieuwe NL spelers ga ik toch voor een NL team!
Gattuso, Hazard en Florenzi eruit

Dit is wat ik nu heb
https://www.ea.com/fifa/u...Id=fzNXG1qknVf7i:FFA21PS4

De Depay sbc heb ik ook gedaan, maar De Bruyne met Agüero is lastig om te vervangen, laat staan een NL lw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09:16
Ik heb wat vragen voor de ps5 spelers.
Is de gameprogress (fut) en transfermarkt gedeeld tussen ps4 en ps5?
Kun je bijv na migratie naar ps5 ook nog op de ps4 spelen met hetzelfde fut team/game progress?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesque
Nachtapotheker schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 07:22:
Ik heb wat vragen voor de ps5 spelers.
Is de gameprogress (fut) en transfermarkt gedeeld tussen ps4 en ps5?
Kun je bijv na migratie naar ps5 ook nog op de ps4 spelen met hetzelfde fut team/game progress?
Ja.

Neymar in een paar dagen van 1m naar 830k.. must... resist...

[ Voor 8% gewijzigd door Mesque op 05-12-2020 07:24 ]

Pagina: 1 ... 51 ... 158 Laatste