Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Uploader_
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 17-09 19:55
Capsaicin schreef op woensdag 2 december 2020 @ 18:23:
[...]
Van Dijk ---> Nlse icon CV. Max chem voor Atal, Depay en de cv. Van Dijk is m.i. ook wat log en net niet snel genoeg.
Dat is wel een goed idee.
Koeman en Rijkaard 88 zijn even snel als Van Dijk of marginaal sneller en eigenlijk met zijn uitschuifbenen bevalt VVD wel. Mbappe Recordbreaker is ook net uit packs, kans is dat de prijs nog wel zal stijgen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
_Uploader_ schreef op woensdag 2 december 2020 @ 18:35:
[...]

Dat is wel een goed idee.
Koeman en Rijkaard 88 zijn even snel als Van Dijk of marginaal sneller en eigenlijk met zijn uitschuifbenen bevalt VVD wel. Mbappe Recordbreaker is ook net uit packs, kans is dat de prijs nog wel zal stijgen.
Besef je dat de 7 chem ervoor zorgt dat Van Dijk een acceleratie heeft van 78, Koeman 85 en Rijkaard 86 (alledrie shadow)? Fifa is vaak als pinball, de spelers moeten met regelmaat van richting en snelheid veranderen, waardoor acceleratie misschien wel de belangrijkste stat is. https://www.futbin.com/21...10,10,7&schem=100,100,100

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerommeke96
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 29-08-2023
Wtf werkelijk elke pass gaat ineens verkeerd ; ....lijkt wel of ik ineens fifa 20 zit te spelen maar dan de versie waarbij je ook mag schoppen..
Ook deze fifa gaat weer de kast in sbc doelstellingen met 78 team en pakketjes waren al waardeloos, squad battles zijn maar tot 3-0 normaal, en wat er nu online allemaal gebeurd gaat echt nergens over.
Toedeloe ea, laatste kans hier verspeeld.
Nog nooit zo hoog gespeeld in Rivals en toch is de lol er al volledig vanaf.
;w :w

[ Voor 54% gewijzigd door jerommeke96 op 02-12-2020 19:18 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Markuss
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 17-12-2022
Dit zal toch de boeken in gaan als een van de allerslechtste TOTW's

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wQYWXQzrdRxBgaC95LPsSpfJjl4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/9R77dBjIFsG8s1sPny7dLZFO.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Uploader_
Capsaicin schreef op woensdag 2 december 2020 @ 19:00:
[...]
Besef je dat de 7 chem ervoor zorgt dat Van Dijk een acceleratie heeft van 78, Koeman 85 en Rijkaard 86 (alledrie shadow)? Fifa is vaak als pinball, de spelers moeten met regelmaat van richting en snelheid veranderen, waardoor acceleratie misschien wel de belangrijkste stat is. https://www.futbin.com/21...10,10,7&schem=100,100,100
Oh dat had ik niet door, wat een verschil! Goed dat je er mij op wijst.
Ja dan is het zaak om dit aan te passen. Net even door mijn club gegaan en met de verkoop van vele 86/85/84 fodders zou dit ook nog wel kunnen. Heeft Rijkaard de voorkeur qua workrates? Rijkaard heeft med/med en Koeman High aanvallend en med verdedigend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesque
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 17-09 01:13
Markuss schreef op woensdag 2 december 2020 @ 19:03:

[Afbeelding]
Lekker week om voor het eerst elite te hebben gehaald :X Kleine geruststelling dat ik sowieso weinig uit de red picks haal, behalve Werner uit de eerste week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani05
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 26-04 20:11
Geen idee wat er aan de hand is. Speel 3 potjes: 6-5 5-5 en 7-5 😋 terwijl ik normaal moeilijk scoor en redelijk kan verdedigen. Misschien toch de patch

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mesque
Dani05 schreef op woensdag 2 december 2020 @ 19:36:
Geen idee wat er aan de hand is. Speel 3 potjes: 6-5 5-5 en 7-5 😋 terwijl ik normaal moeilijk scoor en redelijk kan verdedigen. Misschien toch de patch
Wellicht heeft het hier mee te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Niet online
_Uploader_ schreef op woensdag 2 december 2020 @ 19:15:
[...]

Ja dan is het zaak om dit aan te passen. Net even door mijn club gegaan en met de verkoop van vele 86/85/84 fodders zou dit ook nog wel kunnen. Heeft Rijkaard de voorkeur qua workrates? Rijkaard heeft med/med en Koeman High aanvallend en med verdedigend.
Dat hele workrates-gedoe heb ik nooit begrepen. Ik weet niet of dat aan mijn bevattingsvermogen ligt, of dat het een onzinnige toevoeging is (misschien een overblijfsel uit oudere versies van het spel). Het is iets waar ik nooit rekening mee hou, maar ik ben er niet zeker van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Uploader_
Capsaicin schreef op woensdag 2 december 2020 @ 19:48:
[...]
Dat hele workrates-gedoe heb ik nooit begrepen. Ik weet niet of dat aan mijn bevattingsvermogen ligt, of dat het een onzinnige toevoeging is (misschien een overblijfsel uit oudere versies van het spel). Het is iets waar ik nooit rekening mee hou, maar ik ben er niet zeker van.
Oke, ik dacht dat een verdediger met high aanvallende workrate vaker uit positie staat. Maar dit is mijn tweede serieuze FUT :) .
Ik ga denk ik voor Rijkaard. Zijn lengte en kopvermogen is sterker. Wie zou jouw voorkeur hebben?

Van Dijk zou ook nog naast Koeman kunnen ipv Varane. Met Van Aanholt RB komt hij ook op 10 chem. Maakt de nederlands enclave nog groter.

Edit: Kamara LB maakt Andre ook 10 chem en die beviel mij eerder ook goed. Is verdedigend erg sterk tov Mendy.

[ Voor 15% gewijzigd door _Uploader_ op 02-12-2020 20:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vestendrie
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 30-07 18:50
Prima geweest om afgelopen weekend geen WL te hebben gespeeld als ik het zo zie. Jemig zit echt niets leuks tussen, misschien griezman maar dat is een LW ineens waardoor hij onbruikbaar is.

Afgelopen week alleen maar Rivals gespeeld en dat bevalt me uitstekend, van divisie 5 naar divisie 2 opgeklommen met hetzelfde team als waarmee ik voor het eerst goud 2 had gehaald. Grootste verschil is dat ik veel beter verdedig en rustig in balbezit ben. Niet gek laten maken door die high pressure/counter-spelers. 442 blijft mijn beste opstelling vooralsnog. Af en toe een uitstapje naar een 3421 als ik meer wil creëren.

Kijken of dit weekend wl wel gaat lukken met Sinterklaas maar ben benieuwd of mijn prestaties in rivals vergelijkbaar zullen zijn met WL. Dus wellicht stabiele in goud2 en ruiken aan goud1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Niet online
_Uploader_ schreef op woensdag 2 december 2020 @ 19:59:
[...]

Oke, ik dacht dat een verdediger met high aanvallende workrate vaker uit positie staat. Maar dit is mijn tweede serieuze FUT :) .
Ik ga denk ik voor Rijkaard. Zijn lengte en kopvermogen is sterker. Wie zou jouw voorkeur hebben?

Van Dijk zou ook nog naast Koeman kunnen ipv Varane. Met Van Aanholt RB komt hij ook op 10 chem. Maakt de nederlands enclave nog groter.

Edit: Kamara LB maakt Andre ook 10 chem en die beviel mij eerder ook goed. Is verdedigend erg sterk tov Mendy.
Stel dat een verdediger heel hoge stats heeft voor markeren en anticiperen, maar qua verdediging low en aanvallen hoog heeft; wat dan?

Alleen al voor zou zijn bazensnor zou ik voor Rijkaard gaan. Varane > Van Dijk imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cubert20
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 17-07-2024
Capsaicin schreef op woensdag 2 december 2020 @ 19:48:
[...]
Probeer maar eens een CVM met verschillende workrates.
Petit en Renato sanches zijn daarom voor mij fijne middenvelders omdat ze overal proberen te lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Niet online
cubert20 schreef op woensdag 2 december 2020 @ 20:19:
[...]

Probeer maar eens een CVM met verschillende workrates.
Petit en Renato sanches zijn daarom voor mij fijne middenvelders omdat ze overal proberen te lopen.
Hoe verhouden spelersinstructies zich tot work rates? Als ik tegen een speler met low aanval zeg dat hij naar voren moet, luistert hij niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cubert20
Capsaicin schreef op woensdag 2 december 2020 @ 20:24:
[...]
Hoe verhouden spelersinstructies zich tot work rates? Als ik tegen een speler met low aanval zeg dat hij naar voren moet, luistert hij niet?
Dan doet hij wel mee maar duurt het veel langer voordat hij die actie gaat ondernemen.
Een speler met Hi aanvallend zal meer loopacties maken om de gaten te trekken, een speler met lo aanvallend zal meer op die positie blijven staan en als zijn spelersinstructies matcht met wat er op het veld gebeurt zal hij die actie ondernemen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DeeleNL
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11:39
_Uploader_ schreef op woensdag 2 december 2020 @ 16:25:
[...]

Zoet er keurog uit. Ik gebruik Andre en Sanches op het middenveld en het is een sterk duo.
Ik dacht laat ik de Rare Player Pick SBC nog een keer doen, goede supersub! :*) :

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jyISUbm70c9nEnl2aMvTL6j5ibk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Qbjx86L0Cak1LH7PV0K5Mxdv.jpg?f=fotoalbum_large

Daarna nog een paar van deze SBC’s gedaan, 2x een IF (81/82) en 1x Sterling maar die had ik al. Ik twijfelde nog over de Alessandrini SBC dus heb hem daar maar in gegooid :)

[ Voor 11% gewijzigd door DeeleNL op 02-12-2020 21:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Niet online
cubert20 schreef op woensdag 2 december 2020 @ 20:29:
[...]

Dan doet hij wel mee maar duurt het veel langer voordat hij die actie gaat ondernemen.
Een speler met Hi aanvallend zal meer loopacties maken om de gaten te trekken, een speler met lo aanvallend zal meer op die positie blijven staan en als zijn spelersinstructies matcht met wat er op het veld gebeurt zal hij die actie ondernemen.
De snelheid waarmee spelers naar voren rennen wordt volgens mij bepaald door de aanvallende stijl (balbezit, snelle opbouw, lange bal en gebalanceerd).

Ik ben eerlijk gezegd niet overtuigd, maar ik zal toch van al mijn spelers hun workrates eens noteren en kijken of je dat terugziet op het veld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ErnstMid
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 01-09 10:40

ErnstMid

Xbox GT: Capitalbully

_Uploader_ schreef op woensdag 2 december 2020 @ 19:15:
[...]

Rijkaard! Echt een beest achterin! Koeman is perfect als cdm en heeft hele sterke vrije trap. Maar puur als cv vond ik rijkaard echt beter.

Edit: en idd, die snor alleen al is reden genoeg... ;)

[ Voor 4% gewijzigd door ErnstMid op 02-12-2020 20:55 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• _Uploader_
Capsaicin schreef op woensdag 2 december 2020 @ 20:19:
[...]
Stel dat een verdediger heel hoge stats heeft voor markeren en anticiperen, maar qua verdediging low en aanvallen hoog heeft; wat dan?

Alleen al voor zou zijn bazensnor zou ik voor Rijkaard gaan. Varane > Van Dijk imo.
ErnstMid schreef op woensdag 2 december 2020 @ 20:54:
[...]

Rijkaard! Echt een beest achterin! Koeman is perfect als cdm en heeft hele sterke vrije trap. Maar puur als cv vond ik rijkaard echt beter.

Edit: en idd, die snor alleen al is reden genoeg... ;)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xTOIyiCpTPMyfsB_QD0eQn-He_w=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/hqKMk9WBrEIJwxuiasMhGSg2.jpg?f=fotoalbum_large

Bedankt voor de tips, dit is het geworden!
En ja, Mbappe krijgt nog een marksmen chem :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 11:01
Wel fijn dat mijn Silberpeile weer even van stal mochten. O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeweeherman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09-2024

peeweeherman

energieleverend.nl

Prosac schreef op woensdag 2 december 2020 @ 22:34:
Wel fijn dat mijn Silberpeile weer even van stal mochten. O+
en dat ik er weer 1 bij heb! Nu de overige doelstellingen nog.

Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
peeweeherman schreef op woensdag 2 december 2020 @ 22:34:
[...]

en dat ik er weer 1 bij heb! Nu de overige doelstellingen nog.
Vind hem wel aardig. Het linken van al die zilveren specials is wel lastig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

Prosac schreef op woensdag 2 december 2020 @ 22:36:
[...]

Vind hem wel aardig. Het linken van al die zilveren specials is wel lastig.
Klopt, voorlopig houd ik het bij Engels/ BPL, die Duitsers wissel ik er later wel in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 11:56
Ik weet niet of het aan mijn verbinding ligt, of aan de laatste update, maar hier loopt het spel om de haverklap vast. Meer mensen last van op de PS4?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Markuss schreef op woensdag 2 december 2020 @ 19:03:

[Afbeelding]
Eigenlijk geen enkele speler om warm van te worden. Doe dan maar Griezmann voor SBC's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Prosac schreef op woensdag 2 december 2020 @ 22:51:
[...]

Eigenlijk geen enkele speler om warm van te worden. Doe dan maar Griezmann voor SBC's.
Toch lijkt die Raphina mij wel een leuke speler.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prosac
MadMoody schreef op woensdag 2 december 2020 @ 23:01:
[...]

Toch lijkt die Raphina mij wel een leuke speler.
Ik heb geen PL team. Ik heb een Serie A en een Bundesliga team. Speel meestal met de BL.
Maar die heeft de laatste weken natuurlijk al leuke gehad met Delaney, Haaland, Lewa en Neuer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maversne
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17-09 02:30
Ik zit met een probleem. Hoe komt het als ik fifa 21 next gen speel wat vannacht is uitgekomen dat wanneer ik een potje start dat het beeld flikkert van bijvoorbeeld het veld. Ik heb dit heel erg als hdr aanstaat. Als het uit is dan heb ik het niet maar kleuren zijn niet zo mooi als hdr uitstaat. Ik heb geen idee hoe het te fixen. Heb een Samsung 4k RU8000 serie 55 inch. Heeft er iemand hier nog meer last van op de next gen versie. Ik heb geen idee hoe het op te lossen

PC Specification

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 07:52
Holyshit. FIFA met de next-gen update ziet er fantastisch uit. _O_

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G4mert
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 11-04 19:52
--knip--- nevermind foutje.

[ Voor 95% gewijzigd door G4mert op 03-12-2020 09:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Prosac schreef op woensdag 2 december 2020 @ 23:03:
[...]

Ik heb geen PL team. Ik heb een Serie A en een Bundesliga team. Speel meestal met de BL.
Maar die heeft de laatste weken natuurlijk al leuke gehad met Delaney, Haaland, Lewa en Neuer.
Ik heb deels La Liga, deels PL. Maar aan de rechterkant heb ik nu Lucas Moura, en ik denk dat Raphina zijn opvolger wordt ;)

Waar ik wel een beetje mee zit: mijn verdediging bestaat uit Mendy-Varane-Joe Gomez en Bellerin. Als keeper heb ik Alisson, en het kan aan mij liggen, maar ik vind hem niet sterk. Probleem is alleen: om deze verdediging op full chem te houden, zijn er vrijwel geen alternatieven. Iemand ideeën of suggesties?

[ Voor 26% gewijzigd door Moody2204 op 03-12-2020 08:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesque
Rivanov schreef op donderdag 3 december 2020 @ 08:10:
Holyshit. FIFA met de next-gen update ziet er fantastisch uit. _O_
Nice! Nu aan het downloaden.

Elite 3 player picks, enige speler boven de 82 als optie was Raphina. Opzich wel een bruikbare speler dus mag niet klagen denk ik..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Mocht twee spelers uitkiezen van de WL.

Zinckernagel, Aguilar of Pacheco
Zinckernagel, Boyata of Pacheco

Nee.. bedankt. :D
Het werden Pacheco en Boyata.

Het openen van de pakketjes leveren nog een Bernardo Silva, TOTW Diagne en Dubravka ( :D ) op.

En natuurlijk weer 3 Gomissen. :')

[ Voor 29% gewijzigd door Prosac op 03-12-2020 09:32 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prosac
MadMoody schreef op donderdag 3 december 2020 @ 08:45:
[...]

Ik heb deels La Liga, deels PL. Maar aan de rechterkant heb ik nu Lucas Moura, en ik denk dat Raphina zijn opvolger wordt ;)

Waar ik wel een beetje mee zit: mijn verdediging bestaat uit Mendy-Varane-Joe Gomez en Bellerin. Als keeper heb ik Alisson, en het kan aan mij liggen, maar ik vind hem niet sterk. Probleem is alleen: om deze verdediging op full chem te houden, zijn er vrijwel geen alternatieven. Iemand ideeën of suggesties?
Je zou Courtois of Lloris kunnen proberen, maar veel beter zal het niet worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timonsl
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 24-06 21:30
Lautaro uit de player picks. Kon eigenlijk niemand van het huidige TOTW echt gebruiken maar misschien komt hij ooit van pas aangezien ik IF Hakimi en IF Vidal ook untradable in de club heb.

Ik zit een beetje op het punt waar ik niet echt meer weet hoe ik mijn team kan verbeteren. Buiten Mendy -> Theo Hernandez, maar ik verwacht eerlijk gezegd dat Mendy vroeg of laat wel een special card gaat krijgen die totaal niet related is aan zijn werkelijke prestaties voor Real Madrid.

Misschien een keer een goedkope Icon CB proberen? ik heb nu +/- 400K. Alle suggesties zijn welkom!

Team: https://www.ea.com/fifa/u...Id=gqz1oaLdnVeid:FFA21PS4
werkende link: https://www.futbin.com/21/squad/3759547

EDIT: In game speel ik 3-5-2 :D

[ Voor 5% gewijzigd door timonsl op 03-12-2020 10:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 17-09 12:32
Iemand al de Next Gen versie van FIFA uitgeprobeerd? Ik ben hem nu aan het downloaden voor PS5, ga vanavond eens kijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markuss
Poeh ziet er prima uit zeg, jammer dat ik geen PS5 heb.

YouTube: FIFA 21 OFFICIAL NEXT GEN GAMEPLAY ON PLAYSTATION 5! THE NEW FIFA 21...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesque
timonsl schreef op donderdag 3 december 2020 @ 09:30:
Lautaro uit de player picks. Kon eigenlijk niemand van het huidige TOTW echt gebruiken maar misschien komt hij ooit van pas aangezien ik IF Hakimi en IF Vidal ook untradable in de club heb.

Ik zit een beetje op het punt waar ik niet echt meer weet hoe ik mijn team kan verbeteren. Buiten Mendy -> Theo Hernandez, maar ik verwacht eerlijk gezegd dat Mendy vroeg of laat wel een special card gaat krijgen die totaal niet related is aan zijn werkelijke prestaties voor Real Madrid.

Misschien een keer een goedkope Icon CB proberen? ik heb nu +/- 400K. Alle suggesties zijn welkom!

Team: https://www.ea.com/fifa/u...Id=gqz1oaLdnVeid:FFA21PS4

EDIT: In game speel ik 3-5-2 :D
Ik heb een beetje hetzelfde in mijn team, elke positie is prima bezet. Heb besloten om de coins op zak te houden en tzt voor een prime icon (sbc) of toty speler te gaan.

Je link werkt overigens niet hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurbuh
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 14-07 10:58
maversne schreef op donderdag 3 december 2020 @ 06:57:
Ik zit met een probleem. Hoe komt het als ik fifa 21 next gen speel wat vannacht is uitgekomen dat wanneer ik een potje start dat het beeld flikkert van bijvoorbeeld het veld. Ik heb dit heel erg als hdr aanstaat. Als het uit is dan heb ik het niet maar kleuren zijn niet zo mooi als hdr uitstaat. Ik heb geen idee hoe het te fixen. Heb een Samsung 4k RU8000 serie 55 inch. Heeft er iemand hier nog meer last van op de next gen versie. Ik heb geen idee hoe het op te lossen
Jamesl schreef op donderdag 3 december 2020 @ 10:06:
Iemand al de Next Gen versie van FIFA uitgeprobeerd? Ik ben hem nu aan het downloaden voor PS5, ga vanavond eens kijken :)
Lezen is ook een vak :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timonsl
Mesque schreef op donderdag 3 december 2020 @ 10:13:
[...]

Ik heb een beetje hetzelfde in mijn team, elke positie is prima bezet. Heb besloten om de coins op zak te houden en tzt voor een prime icon (sbc) of toty speler te gaan.

Je link werkt overigens niet hier.
Oeps, bij deze: https://www.futbin.com/21/squad/3759547

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 12:03
Ik kreeg mrndy uit el rewards
Alleen ik zie dat zijn workrate low is bij verdedigen
Is het slim hem op te stellen dan ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 07:52
Vanochtend even snel gespeeld op m'n Series X en het ziet er echt fantastisch uit op m'n 65CX OLED!

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timonsl
Markvd1984 schreef op donderdag 3 december 2020 @ 10:55:
Ik kreeg mrndy uit el rewards
Alleen ik zie dat zijn workrate low is bij verdedigen
Is het slim hem op te stellen dan ?
Ligt aan je spelersinstructies. Als je je backs op achterblijven tijdens aanvallen zet maakt het niet uit, op gebalanceerd zul je het wel enigzins merken.

Voor mij iets te weinig stamina.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 12:03
Iemand ervaring met Oscar rb
Stats zien er goed uit wil hem linken aan talisca

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Nu online
Als ik mijn FIFA21 upgrade naar next gen... kan ik dan alleen tegen PS5 spelers spelen met FUT of nog steeds tegen PS4 spelers?

Zo ja, laat dan maar nog even omdat weinig nog een PS5 hebben

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErnstMid

ErnstMid

What to do...

Nu de player pick upgrade doen en Ederson 89 inleveren... of een week geduld hebben en de pure crap die daar uit komt erin gooien...

oftewel; kan ik geduld opbrengen of niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Valandil schreef op donderdag 3 december 2020 @ 11:11:
Als ik mijn FIFA21 upgrade naar next gen... kan ik dan alleen tegen PS5 spelers spelen met FUT of nog steeds tegen PS4 spelers?

Zo ja, laat dan maar nog even omdat weinig nog een PS5 hebben
Ik dacht gisteren hier gelezen te hebben dat er geen PS4/PS5 crossplay is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Nu online
Prosac schreef op donderdag 3 december 2020 @ 11:12:
[...]

Dan ga ik niet upgraden omdat de player community op PS5 nog heel klein is....

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErnstMid

ErnstMid

Prosac schreef op donderdag 3 december 2020 @ 11:12:
[...]

Jup, je moet het zien als 2 afzonderlijke games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjoCalvic
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 08-12-2024
ErnstMid schreef op donderdag 3 december 2020 @ 11:11:
What to do...

Nu de player pick upgrade doen en Ederson 89 inleveren... of een week geduld hebben en de pure crap die daar uit komt erin gooien...

oftewel; kan ik geduld opbrengen of niet :P
Haha ik zou toch een weekje wachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjoCalvic
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 08-12-2024
Valandil schreef op donderdag 3 december 2020 @ 11:17:
[...]

Dan ga ik niet upgraden omdat de player community op PS5 nog heel klein is....
Ik had gehoord dat iemand 4x dezelfde tegenstander tegenkwam in de WL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErnstMid

ErnstMid

Als de series X hier binnen is blijf ik nog wel een tijdje de huidige variant spelen denk ik....

en inderdaad maar gewoon geduld hebben.

Iemand ervaring met Makelele CDM? Kijken of ik Alessandrini een beetje kan linken :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moody2204
DjoCalvic schreef op donderdag 3 december 2020 @ 11:20:
[...]

Zou wel lekker zijn als je dan ook 4x wint :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
DjoCalvic schreef op donderdag 3 december 2020 @ 11:20:
[...]

De update is er pas vandaag, je kunt nog helemaal geen WL gespeeld hebben op de next-gen versie. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beavbusi
  • Registratie: April 2013
  • Nu online
Ik doe fifa metmijn broertje. Mijn ps5 komt van de week binnen. Als ik hem dan update op mijn ps5, kan hij dan de normale versie nog spelen op zijn ps4?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 14-09 08:50
Beavbusi schreef op donderdag 3 december 2020 @ 11:37:
Ik doe fifa metmijn broertje. Mijn ps5 komt van de week binnen. Als ik hem dan update op mijn ps5, kan hij dan de normale versie nog spelen op zijn ps4?
ja je kan steeds switchen :)

ps hoezo krijg jij je ps5 eerder dan ik? kut kind! :>

[ Voor 8% gewijzigd door fifanoob op 03-12-2020 12:00 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beavbusi
  • Registratie: April 2013
  • Nu online
fifanoob schreef op donderdag 3 december 2020 @ 11:50:
[...]

ja je kan steeds switchen :)

ps hoezo krijg jij je ps5 eerder dan ik? kut kind! :>
Smoel dicht toeb.

Krijg hem maandag via amazon.de :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jamesl
Gurbuh schreef op donderdag 3 december 2020 @ 10:22:
[...]

[...]

Lezen is ook een vak :)
Top, was meer benieuwd naar gameplay ervaringen en hoeveel spelers er online zijn, las op reddit dat daar mensen tegenaan liepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markuss
Net weer een of ander flut-packje dacht ik, zit er Zuber in ofzo uit de Bundesliga. Een zilveren speler die dus gewoon 16K waard is.. Gelijk even op onderzoek gegaan en zag dat een St. Juste ook 14K is, Lookman (RB Leipzig versie) 26K (!).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesque
Jamesl schreef op donderdag 3 december 2020 @ 12:46:
[...]

Top, was meer benieuwd naar gameplay ervaringen en hoeveel spelers er online zijn, las op reddit dat daar mensen tegenaan liepen.
Ik heb net twee potjes gespeeld, het speelt echt heerlijk (en duidelijk anders dan de PS4 wat mij betreft) en de graphics zijn erg leuk. Ik had (div 1) ook twee keer direct een match in rivals, dus nog geen moeite gehad met matchmaking. Ik moet nog wel even uitzoeken hoe ik de adaptive triggers kan uitzetten want dat is wel erg irritant met FIFA heb ik gemerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mir64za
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 10:43
Vandaag Thiago Silva,Lloris,Dembele,Bale gepackt beter dan verwacht normaal pack ik junk van 600-900 coins.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

Markuss schreef op donderdag 3 december 2020 @ 12:57:
Net weer een of ander flut-packje dacht ik, zit er Zuber in ofzo uit de Bundesliga. Een zilveren speler die dus gewoon 16K waard is.. Gelijk even op onderzoek gegaan en zag dat een St. Juste ook 14K is, Lookman (RB Leipzig versie) 26K (!).
Goede tip, heb mijn dure zilvers ook maar even verkocht, zo ging de totw van vorige week voor het dubbele weg. :) Al met al zo 50k verhandeld
Sommige koop ik wel weer als de doelstellingen door de meesten gehaald zijn, ik hoef zelf nog maar 2 squad battles met zilvers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Ze zijn waarschijnlijk duur door de Silver Stars doelstelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markuss
peeweeherman schreef op donderdag 3 december 2020 @ 13:26:
[...]

Goede tip, heb mijn dure zilvers ook maar even verkocht, zo ging de totw van vorige week voor het dubbele weg. :) Al met al zo 50k verhandeld
Sommige koop ik wel weer als de doelstellingen door de meesten gehaald zijn, ik hoef zelf nog maar 2 squad battles met zilvers.
Moet ze zelf soms ook maar eens doorspitten, als het een beetje meezit haal je zo 50-75K op.
Mir64za schreef op donderdag 3 december 2020 @ 13:24:
Vandaag Thiago Silva,Lloris,Dembele,Bale gepackt beter dan verwacht normaal pack ik junk van 600-900 coins.
Zie dat Bale nog maar 2800 coins is, jeetje zeg..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
dutchgio schreef op donderdag 3 december 2020 @ 13:38:
Ze zijn waarschijnlijk duur door de Silver Stars doelstelling
Klopt, dan zijn de snelle rond 72/74 sterren altijd duurder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
Mesque schreef op donderdag 3 december 2020 @ 13:18:
[...]

Ik heb net twee potjes gespeeld, het speelt echt heerlijk (en duidelijk anders dan de PS4 wat mij betreft) en de graphics zijn erg leuk. Ik had (div 1) ook twee keer direct een match in rivals, dus nog geen moeite gehad met matchmaking. Ik moet nog wel even uitzoeken hoe ik de adaptive triggers kan uitzetten want dat is wel erg irritant met FIFA heb ik gemerkt.
Goed om te horen, was jij altijd al div 1?
Ik zit nu in 3, zat in 2, maar vorig jaar was ik altijd 4 ofzo, snap niet dat ik opeens in 2 zat.
Niet veel gespeeld vorig jaar trouwens, dus idk of er iets veranderd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirWInsalot
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 00:29
Zijn er meerdere mensen die, tegen beter weten in, ook de zuurverdiende packs bewaren voor de UCL TOTGS van morgenavond?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

SirWInsalot schreef op donderdag 3 december 2020 @ 14:30:
Zijn er meerdere mensen die, tegen beter weten in, ook de zuurverdiende packs bewaren voor de UCL TOTGS van morgenavond?
vast wel, maar ik ben er inmiddels van genezen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daltona
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 07-07 09:24
Wow het speelt inderdaad veel lekkerder. Ook grappig dat als de speler die je bestuurd moe is de triggers dan zwaarder gaan.

<Ryzen 7 5800X3D <-> RX 6800XT <-> 1440p>

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Daniel221
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 17-09 16:16
daltona schreef op donderdag 3 december 2020 @ 15:29:
Wow het speelt inderdaad veel lekkerder. Ook grappig dat als de speler die je bestuurd moe is de triggers dan zwaarder gaan.
Nice! :)

Lees overal dat dit na een aantal potjes best zwaar gaat aanvoelen aan de vingers.
Zal dus nog wel aan gesleuteld worden de komende updates.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fifanoob
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 14-09 08:50
daltona schreef op donderdag 3 december 2020 @ 15:29:
dat is het eerste wat ik uit ga zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daltona
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 07-07 09:24
Daniel221 schreef op donderdag 3 december 2020 @ 15:44:
[...]

Nice! :)

Lees overal dat dit na een aantal potjes best zwaar gaat aanvoelen aan de vingers.
Zal dus nog wel aan gesleuteld worden de komende updates.
Heb net 2 potjes gespeeld, dus ff aankijken. Maar zal best wel irritant worden na een tijdje.

<Ryzen 7 5800X3D <-> RX 6800XT <-> 1440p>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaasNinja
  • Laatst online: 19-07 17:05
de belichting is wel echt prachtig, voelt een stuk realistischer aan ook.
Het gras is ook een grote verbetering en het speelt een stuk fijner.

Apart is die rumble als je scoort zeg, weet nou niet wat ik er van moet vinden (PS5)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesque
Jamesl schreef op donderdag 3 december 2020 @ 14:22:
[...]

Goed om te horen, was jij altijd al div 1?
Ik zit nu in 3, zat in 2, maar vorig jaar was ik altijd 4 ofzo, snap niet dat ik opeens in 2 zat.
Niet veel gespeeld vorig jaar trouwens, dus idk of er iets veranderd is.
Ik speelde vorig jaar ook bijna geen FIFA, maar in het verleden wel vaker in div 1 gezeten en gold1/elite3/elite2 gehaald in rivals (dat is wel een aantal jaar geleden). Nu word je gelijk bij het begin hoger geplaatst (obv de ranking wedstrijden) en ik speel dit jaar ook sowieso wat meer FIFA. Ik vind verder FIFA21 ook echt wel anders spelen dan FIFA20 dus het kan zomaar dat deze FIFA jou gewoon beter ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning-Admiraal
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 02-08-2021

Koning-Admiraal

De commandant!

De nieuwe camera standpunt voor Fifa 21 next gen is echt fijn.

Set your goals high, and don't stop till you get there.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KaasNinja
  • Laatst online: 19-07 17:05
Waar zet je de adaptive triggers uit in fifa21? Verschrikkelijk zeg.. 😢

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Casual_T
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 06-09 18:30
Man man ... ik m'n hele team verkopen en coins verspillen. Voor de grap even packs openen in de app: uit een untradeable pack neem je even Van Dijk mee. Dit is niet normaal, haha. Ik kan er om lachen, vorige week een Kante IF gepackt, ook untradeable. Alsof EA wilt dat je weer aan het spelen raakt. Goed, ik heb alle coins weggedaan met packs, dus veel nut heeft het niet :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cubert20
nou is fifa echt van het padje af.

dit kunnen nooit stats van van bergen zijn :)

SHOOTING81
Positioning82
Finishing81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Dan heb je FUT niet begrepen denk ik. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesque
Koning-Admiraal schreef op donderdag 3 december 2020 @ 17:56:
De nieuwe camera standpunt voor Fifa 21 next gen is echt fijn.
Wel ja? Ik heb het 5 minuten geprobeerd maar kon er echt niet mee overweg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

cubert20 schreef op donderdag 3 december 2020 @ 19:18:
nou is fifa echt van het padje af.

dit kunnen nooit stats van van bergen zijn :)

SHOOTING81
Positioning82
Finishing81
Net al mijn spelers van PSV, Feyenoord en Ajax in de MM SBC gegooid, had beter eerst even kunnen kijken bij de objectives :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17-09 13:57
Wat ben ik gek aan het worden van Werner. Krijg er vaak geen grip op.

Het stomme is, op de bank bij mij zit Werner IF. En ik gebruik hem nooit. Kan net zo goed Ronaldo of Mbappe verkopen en Werner IF er opstellen.

Krijgen jullie ook geen grip op hem?

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
peeweeherman schreef op donderdag 3 december 2020 @ 19:39:
[...]

Net al mijn spelers van PSV, Feyenoord en Ajax in de MM SBC gegooid, had beter eerst even kunnen kijken bij de objectives :'(
Haha, verdorie.
En ik heb ook alles aan eredivisie materiaal verkocht wat er nog te verkopen viel :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Markuss
Ongelofelijk hoe gretig mensen worden als je een paar gratis spelers kan vrijspelen.

Heb in een halfuurtje tijd 250K gemaakt met Eredivisie spelers, heb in de loop der tijd gewoon regelmatig via de webapp even 150 geboden op zilveren Eredivisie spelers in de afgelopen weken. Nu wilde zich dat enorm uitbetalen: mensen die 3500 betalen voor Druijf, Scherpen, Stekelenburg.

Idioten die direct 4500 neerleggen voor Dumfries, Malen of Klaassen: schitterend. Ruim 100 spelers (ook wat bronzen en goedkopere zilveren (á 1500) simpel verkocht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 08:53
Markuss schreef op donderdag 3 december 2020 @ 20:17:
Ongelofelijk hoe gretig mensen worden als je een paar gratis spelers kan vrijspelen.

Heb in een halfuurtje tijd 250K gemaakt met Eredivisie spelers, heb in de loop der tijd gewoon regelmatig via de webapp even 150 geboden op zilveren Eredivisie spelers in de afgelopen weken. Nu wilde zich dat enorm uitbetalen: mensen die 3500 betalen voor Druijf, Scherpen, Stekelenburg.

Idioten die direct 4500 neerleggen voor Dumfries, Malen of Klaassen: schitterend. Ruim 100 spelers (ook wat bronzen en goedkopere zilveren (á 1500) simpel verkocht.
Is ook niet slim.. had toevallig 2 Ajacieden in m'n club. Daar heel FC Porto omheen gebouwd en klaar is Kees 😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Mars18 schreef op donderdag 3 december 2020 @ 19:41:
Wat ben ik gek aan het worden van Werner. Krijg er vaak geen grip op.

Het stomme is, op de bank bij mij zit Werner IF. En ik gebruik hem nooit. Kan net zo goed Ronaldo of Mbappe verkopen en Werner IF er opstellen.

Krijgen jullie ook geen grip op hem?
Hij is glibberig. En schiet uit alle hoeken vrij rap op de goal. Maar ik probeer hem constant af te dekken, zorgen dat hij uberhaupt geen bal krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ziconl
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 11-09 21:25
Allen, hier samen met een maat ps5 in bezit. Proberen online Coop fut te spelen. Komen niet verder dan invitatie sturen, die bij de ander niet zichtbaar wordt. Blijven alleen in de lobby. Iemand een tip hoe te fixen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prosac
Markuss schreef op donderdag 3 december 2020 @ 20:17:

Ik kreeg 5000 voor Nakayama van Zwolle _O-
Heb gelukkig nog wel genoeg Eredivisie spelers over om die doelstelling mee te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjorneby
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 11-12-2021
Augy schreef op donderdag 3 december 2020 @ 20:25:
[...]

Is ook niet slim.. had toevallig 2 Ajacieden in m'n club. Daar heel FC Porto omheen gebouwd en klaar is Kees 😂
Haha precies hetzelfde gedaan, maar dan met sporting Lissabon spelers. Eredivisie spelers allemaal verkocht, lekker cashen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markuss
Prosac schreef op donderdag 3 december 2020 @ 20:50:
[...]

Ik kreeg 5000 voor Nakayama van Zwolle _O-
Heb gelukkig nog wel genoeg Eredivisie spelers over om die doelstelling mee te spelen.
Mensen zijn gek, deze Eredivisie objectives blijven nog wel een tijdje beschikbaar toch? Heb zelf nog genoeg untradeables hoor, maar nu niet zoveel zin in. Kaartje van Gravenberch ziet er erg leuk uit, van Bergen kan wel eens de nieuwe Kent zijn haha..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 20mmNormandy
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 27-07-2021
T@#%^%@ had heel mn voorraad zilver er nu opgezet. Blijkbaar veelste goedkoop :$ Had niet gekeken, alle waardeloze spelers voor 900 ofzo. Allemaal direct weg zo ongeveer. Nouja wel 30k in notime binnen nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Het is weer laggy vanavond. Bah.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Wat een verschrikkelijke keeper is Alisson zeg! Kost mij gewoon verliespotten! Ik heb 'm in mijn team om full chemistry te houden met Joe Gomez. En er zijn weinig alternatieven als ik wat anders wil of ik moet Pope opstellen, of mijn verdediging omgooien en een andere keeper kopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Markuss schreef op donderdag 3 december 2020 @ 21:20:
[...]

Mensen zijn gek, deze Eredivisie objectives blijven nog wel een tijdje beschikbaar toch? Heb zelf nog genoeg untradeables hoor, maar nu niet zoveel zin in. Kaartje van Gravenberch ziet er erg leuk uit, van Bergen kan wel eens de nieuwe Kent zijn haha..
Deulofeu staat bij doelstellingen en is na dit lopende seizoen weg.
De Eredivisie spelers staan onder Mijlpalen, deze blijven er voor altijd staan.
Is inderdaad niet slim om in de hype in te kopen, dat zakt vanzelf wel weer af en er is tijd zat om die challenges te doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Messje
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 09:01
dutchgio schreef op donderdag 3 december 2020 @ 22:15:
[...]

Deulofeu staat bij doelstellingen en is na dit lopende seizoen weg.
De Eredivisie spelers staan onder Mijlpalen, deze blijven er voor altijd staan.
Is inderdaad niet slim om in de hype in te kopen, dat zakt vanzelf wel weer af en er is tijd zat om die challenges te doen.
Dit. Daarnaast heb ik weinig zin om met viergever en senesi vs teams voor Serie A, LA liga of Prem objectives :')

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
MadMoody schreef op donderdag 3 december 2020 @ 22:15:
Wat een verschrikkelijke keeper is Alisson zeg! Kost mij gewoon verliespotten! Ik heb 'm in mijn team om full chemistry te houden met Joe Gomez. En er zijn weinig alternatieven als ik wat anders wil of ik moet Pope opstellen, of mijn verdediging omgooien en een andere keeper kopen...
Voor mij is alisson de beste ingame en heb ze allemaal wel gehad.. oblak kwam er nog enigszins bij in de buurt.

Miss gomez met walker/wan bissaka & wijnaldum/ fabinho? Hoe ziet je team eruit?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Messje
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 09:01
MadMoody schreef op donderdag 3 december 2020 @ 22:15:
Pope is goed genoeg joh.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moody2204
Augy schreef op donderdag 3 december 2020 @ 22:24:
[...]

Voor mij is alisson de beste ingame en heb ze allemaal wel gehad.. oblak kwam er nog enigszins bij in de buurt.

Miss gomez met walker/wan bissaka & wijnaldum/ fabinho? Hoe ziet je team eruit?
Dit is nu mijn team:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xaBQBl-m1DWRZz2uMMsmsV7M1pA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/GtBJuTn8iZOfy0o6OlGMY8Sz.jpg?f=fotoalbum_large

Heb zitten denken om Gomez en Alisson te vervangen door Ramos en Courtois. Maar twijfel of Ramos niet iets te traag is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
Ramos vond k net een vrachtschip en Courtois zat bij mij er overal echt naast. Je zou voor walker kunnen gaan dan heb je gomez goed staan.

Ik heb nu rechts achterin Diego Carlos en Bruno Peres RTTF staan. Diego spotgoedkoop en super sterk. Bruno is echt een koning, zeker na z'n upgrade volgende? Week. Heerlijk die aanvallende workrates.

Gomez heb k gekoppeld met Robertson.

Mijn missende schakel op t middenveld was partey, wat een baas is dat 😂 nu aan het sparen voor z'n otw
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OyJ9Jc7uSdXJlOcnGWOLVj8IyZU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/DdUKPlZf9HLd2iw6IY1mTBtB.jpg?f=fotoalbum_large
Ingame wisselen uiteraard partey en firmino

Overigens krijgt Felipe Anderson RTTF ook z'n upgrade, dat word ook echt een beest op 86

[ Voor 34% gewijzigd door Augy op 03-12-2020 22:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
@MadMoody hoe is die Bellerin? Zit te denken maar eens te beginnen aan de objective
Pagina: 1 ... 50 ... 158 Laatste