Niveau licht voor mijn gevoel momenteel erg hoog in rivals. Blijf nog rond mijn zelfde aantal punten hangen, maar heb flink kunnen investeren afgelopen dagen. Nog meer mensen die erg veel moeite hebben, wanneer de tegenstander 1-1 de keeper gaat besturen? 🤣 trap er constant in.
het probleem is je hebt iemand nodig van de franse league. Als je kante en Mbappe haalt blijft meeste van je spelers op 6 a 7 chem staan. Davies kan helpen. Maar je hebt altijd een strong link nodig en die zijn er bijna niet. Beste is een 2de team aanmaken of 100 chem team maken met cheape spelers en dan wisselen._Uploader_ schreef op maandag 30 november 2020 @ 19:02:
[...]
Al geprobeerd, maar Neymar linkt niet met Alessandrini. Heb je nog verdere tips?
Ook met Cuardrado ipv Bruno Perez lukt het mij niet.
Maar met 7 chem kan je best nog wel wat uitvoeren in WL zeker wel elite halen
BTW EA heeft echt geen inspiratie ofzo helemaal geen nieuwe sbc of speler. Echt slecht van ze.
Bedankt voor je reactie. Ja, daar liep ik inderdaad tegenaan. Ik zal even kijken hoeveel coins ik over heb na de verkoop en zien of ik een icon in kan passen.goosche schreef op maandag 30 november 2020 @ 19:52:
[...]
het probleem is je hebt iemand nodig van de franse league. Als je kante en Mbappe haalt blijft meeste van je spelers op 6 a 7 chem staan. Davies kan helpen. Maar je hebt altijd een strong link nodig en die zijn er bijna niet. Beste is een 2de team aanmaken of 100 chem team maken met cheape spelers en dan wisselen.
Maar met 7 chem kan je best nog wel wat uitvoeren in WL zeker wel elite halenmet dit team als dat speelt.
BTW EA heeft echt geen inspiratie ofzo helemaal geen nieuwe sbc of speler. Echt slecht van ze.
https://www.futbin.com/21/squad/265942
Hoe vind je dit eruit zien?
Over de SBC; ja dat viel mij ook wat tegen, kennelijk hebben ze geen inspiratie meer na de flash sbc's.
tja dat krijg je als je er objective spelers te halen zijn in friendlies die op skillrating zijn gebaseerd. Mensen gaan dan bewust divisies degraderen om het makkelijker te maken. Vervolgens is er een kettingreactie en het hele divisie systeem werkt niet meerDani05 schreef op maandag 30 november 2020 @ 19:16:
Niveau licht voor mijn gevoel momenteel erg hoog in rivals. Blijf nog rond mijn zelfde aantal punten hangen, maar heb flink kunnen investeren afgelopen dagen. Nog meer mensen die erg veel moeite hebben, wanneer de tegenstander 1-1 de keeper gaat besturen? 🤣 trap er constant in.

Kante en sanches zijn beter opties voor jou middelveld. KHEDIRA en VERON wordt gatenkaas zijn alle niet de snelste. Andre is opzich ook wel een goeie. Maar beste is blanc is 2 mil._Uploader_ schreef op maandag 30 november 2020 @ 20:15:
[...]
Bedankt voor je reactie. Ja, daar liep ik inderdaad tegenaan. Ik zal even kijken hoeveel coins ik over heb na de verkoop en zien of ik een icon in kan passen.
Over de SBC; ja dat viel mij ook wat tegen, kennelijk hebben ze geen inspiratie meer na de flash sbc's.
cybermonday: worst ever zou vandaag een keeper sbc komen.
Dat rivals is verschrikkelijk, ben blij als het weer vrijdag is. Al die afzakkende zielige skillertjes ben ik wel klaar mee. Als je objectives wilt halen werk er dan ook voor ipv lekker makkelijk afzakkenDani05 schreef op maandag 30 november 2020 @ 19:16:

Waarom wil je zo graag met Lewa spelen? Voor dat bedrag kan je een icon pakken die alles linkt?_Uploader_ schreef op maandag 30 november 2020 @ 20:15:
[...]
Bedankt voor je reactie. Ja, daar liep ik inderdaad tegenaan. Ik zal even kijken hoeveel coins ik over heb na de verkoop en zien of ik een icon in kan passen.
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Khedira is met 76 pace niet langzaam, maar ik begrijp wat je bedoeld. Sanches en Andre is ook een mooi koppel of Kante en Andre. Dank je!goosche schreef op maandag 30 november 2020 @ 20:29:
[...]
Kante en sanches zijn beter opties voor jou middelveld. KHEDIRA en VERON wordt gatenkaas zijn alle niet de snelste. Andre is opzich ook wel een goeie. Maar beste is blanc is 2 mil.
cybermonday: worst ever zou vandaag een keeper sbc komen.
Lewa heb ik al gedaan en is een eindbaas, vandaar.Mars18 schreef op maandag 30 november 2020 @ 20:31:
[...]
Waarom wil je zo graag met Lewa spelen? Voor dat bedrag kan je een icon pakken die alles linkt?
Als je de Khedira en Lewa SBC al hebt gedaan, is het dan niet logischer om een Serie A / Bundesliga hybrid te maken? Dan kun je CR7 in de spits zetten naast Lewa, een speler als Goretzka IF past goed op het middenveld om het qua chem goed te krijgen vanwege de green link met Lewa en een zwakke link met Khedira._Uploader_ schreef op maandag 30 november 2020 @ 20:15:
[...]
Heb een paar keer de SBC's gedaan voor de 81+, 82+, etc. aangezien ik nog wel wat high rated SBC fodder kan gebruiken en ik een overschot aan lagere rated untradable gold rares in m'n club had. Nog niet heel vaak gedaan, maar eerste indruk is dat de packweight voor deze player picks echt laag lijkt te zijn, tot dusver bijna alle picks de laagst mogelijke rating. De enige uitzondering was gelijk een 88, Harry Kane uit de drie 81+ spelers SBC (de andere 2 waren 81 uiteraard
Is friendly op basis van je rival divisie ? Dat wist ik nietTerranova schreef op maandag 30 november 2020 @ 20:27:
[...]
tja dat krijg je als je er objective spelers te halen zijn in friendlies die op skillrating zijn gebaseerd. Mensen gaan dan bewust divisies degraderen om het makkelijker te maken. Vervolgens is er een kettingreactie en het hele divisie systeem werkt niet meer
Ja dat zou wel logischer zijn, maar ik ben wel erg benieuwd naar het koppel Neymar en Mbappe. Ronaldo heb ik eerder wel geprobeerd en hij is dit jaar wel erg goed.mar101 schreef op maandag 30 november 2020 @ 20:53:
[...]
Als je de Khedira en Lewa SBC al hebt gedaan, is het dan niet logischer om een Serie A / Bundesliga hybrid te maken? Dan kun je CR7 in de spits zetten naast Lewa, een speler als Goretzka IF past goed op het middenveld om het qua chem goed te krijgen vanwege de green link met Lewa en een zwakke link met Khedira.
Heb een paar keer de SBC's gedaan voor de 81+, 82+, etc. aangezien ik nog wel wat high rated SBC fodder kan gebruiken en ik een overschot aan lagere rated untradable gold rares in m'n club had. Nog niet heel vaak gedaan, maar eerste indruk is dat de packweight voor deze player picks echt laag lijkt te zijn, tot dusver bijna alle picks de laagst mogelijke rating. De enige uitzondering was gelijk een 88, Harry Kane uit de drie 81+ spelers SBC (de andere 2 waren 81 uiteraard). Aan het eind van vorige Fifa hadden ze soortgelijke SBC's, maar toen kreeg ik voortdurend hoge spelers eruit.
Ik kan het mis hebben, maar ik schat in dat ze vrij goed zijn._Uploader_ schreef op maandag 30 november 2020 @ 21:29:
[...]
Ja dat zou wel logischer zijn, maar ik ben wel erg benieuwd naar het koppel Neymar en Mbappe. Ronaldo heb ik eerder wel geprobeerd en hij is dit jaar wel erg goed.
Yup...EA op z'n best weer. Verplaatsen ze de objectives naar friendlies, maar ze laten het ratingssysteem gewoon intact.Markvd1984 schreef op maandag 30 november 2020 @ 21:26:
[...]
Is friendly op basis van je rival divisie ? Dat wist ik niet
Overigens een vraag(gister ook al gesteld, maar geen antwoord
Speelt er iemand met een 433 formatie(of 4231, etc) die een goeie tactiek weet.
Dit zijn de spelers die ik gekocht/gepacked heb. Nu nog een goeie formatie + custom tactic vinden/krijgen

[ Voor 33% gewijzigd door Terranova op 30-11-2020 21:53 ]
Ik vind zelf Pogba heerlijk spelen en van dijk is altijd aan te raden(maar nogal duur natuurlijktukkerterror90 schreef op maandag 30 november 2020 @ 22:00:
[Afbeelding]
Dit is mijn team op het moment, iemand nog tips? Ben aan het sparen voor Neymar ipv Dembélé
Bedankt voor je reactie maar speel ingame 4222 en dan komt pogba verdedigend wat te kort als cdm, van Dijk vind ik te traag Gomez is goedkoper en beter.Terranova schreef op maandag 30 november 2020 @ 22:07:
[...]
Ik vind zelf Pogba heerlijk spelen en van dijk is altijd aan te raden(maar nogal duur natuurlijk)
Eindelijk eens wat geluk. Aangezien ik 11 WL kaarten had deze maar eens in de SBC gedaan en Ronaldo gepacked . Alleen zit ik nu enorm te puzzelen met mijn team. Ik heb het meest standaard PL team op dit moment.:
https://www.futbin.com/21/squad/3671263
Meestal speel ik in een 4222 of 4231 (salah werkt voor mij enorm goed als CAM)
Iemand tips? Het liefste speel ik met Rashford, Salah en Mane . Fernandes kan natuurlijk. Maar die bevalt me nooit zo
https://www.futbin.com/21/squad/3671263
Meestal speel ik in een 4222 of 4231 (salah werkt voor mij enorm goed als CAM)
Iemand tips? Het liefste speel ik met Rashford, Salah en Mane . Fernandes kan natuurlijk. Maar die bevalt me nooit zo
Goede passing wordt wel eens onderschat, maar ik had voorheen Wijnaldum (vision 79, long passing 81) die kansrijke situaties om zeep hielp. Met een goede passer zorg je er niet alleen voor dat ballen aankopen, maar ook dat de aanvaller de bal sneller onder controle heeft en door kan. Je krijgt ook meer opties; je kan linies overslaan, en gelijktijdig (of voor) de pass de nabijgelegen speler diep sturen zodat vergelegen speler met de bal allerlei opties heeft en de tegenstander wordt overlopen.Bossie schreef op zondag 29 november 2020 @ 22:34:
[...]
Fabrepass, past helaas niet in mijn team maar afgelopen jaren zijn specials altijd stukgespeeld.
Vandaag redelijk wat potjes gespeeld in 442, Aguero en Mane zijn zeker niet slecht![]()
Vooral Mane heeft iets extras en is echt dodelijk terwijl hij toch echt aan de zijkant staat.
Zijn snelheid is heel goed (85 acceleration, sprinting speed is niet relevant). Zijn dribbelen en verdedigen zijn ietwat ondermaats; deze schroef ik op met de guardian-chem. Totale ingame stats zijn dan 2444; de op 2 na hoogste niet-icon. Ik snap dan ook niet waarom zijn prijs zo laag is.
Ik speel ook 442, waarbij Fabregas als een steunpilaar achterblijft tijdens de aanvallen. De backs blijven ook achter. De keeper vliegt. De spitsen komen terug bij verdedigen en gaan diep. Voor de rest alles standaard. Hoe speel jij?
Mane lijkt me een zeer interessante speler, nog niet mogen uitproberen. Ik heb mijn oog echter laten vallen op Stoichkov (90), als LW of spits, en ben nu reviews aan het bekijken. Allebei tegelijk zou wellicht ook een leuke optie zijn.
Shadow op Fabrepass en laat hem maar werken op het middenveld om vervolgens de aanvallen op te zetten.Capsaicin schreef op maandag 30 november 2020 @ 22:59:
[...]
Goede passing wordt wel eens onderschat, maar ik had voorheen Wijnaldum (vision 79, long passing 81) die kansrijke situaties om zeep hielp. Met een goede passer zorg je er niet alleen voor dat ballen aankopen, maar ook dat de aanvaller de bal sneller onder controle heeft en door kan. Je krijgt ook meer opties; je kan linies overslaan, en gelijktijdig (of voor) de pass de nabijgelegen speler diep sturen zodat vergelegen speler met de bal allerlei opties heeft en de tegenstander wordt overlopen.
Zijn snelheid is heel goed (85 acceleration, sprinting speed is niet relevant). Zijn dribbelen en verdedigen zijn ietwat ondermaats; deze schroef ik op met de guardian-chem. Totale ingame stats zijn dan 2444; de op 2 na hoogste niet-icon. Ik snap dan ook niet waarom zijn prijs zo laag is.
Ik speel ook 442, waarbij Fabregas als een steunpilaar achterblijft tijdens de aanvallen. De backs blijven ook achter. De keeper vliegt. De spitsen komen terug bij verdedigen en gaan diep. Voor de rest alles standaard. Hoe speel jij?
Mane lijkt me een zeer interessante speler, nog niet mogen uitproberen. Ik heb mijn oog echter laten vallen op Stoichkov (90), als LW of spits, en ben nu reviews aan het bekijken. Allebei tegelijk zou wellicht ook een leuke optie zijn.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Man man man, dit inderdaad. Probeer nu die Rodrygo challenge te doen, maar 3 van de 5 potjes kom ik iemand tegen die overduidelijk niet op mijn skillniveau thuis hoort. Hele trucendoos open en na 20 minuten 4/5-0 achter.Terranova schreef op maandag 30 november 2020 @ 20:27:
[...]
tja dat krijg je als je er objective spelers te halen zijn in friendlies die op skillrating zijn gebaseerd. Mensen gaan dan bewust divisies degraderen om het makkelijker te maken. Vervolgens is er een kettingreactie en het hele divisie systeem werkt niet meer
Samen met dan ook nog potjes waarbij iemand na 1 minuut allerlei topspelers inwisselt (ja, inmiddels bekende irritatie), maakt het er allemaal niet leuker op.
klopt, en als je denkt dat je alles hebt gehad komt er nog een Mbappe bij in...Prosac schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 11:28:
[...]
Man man man, dit inderdaad. Probeer nu die Rodrygo challenge te doen, maar 3 van de 5 potjes kom ik iemand tegen die overduidelijk niet op mijn skillniveau thuis hoort. Hele trucendoos open en na 20 minuten 4/5-0 achter.
Samen met dan ook nog potjes waarbij iemand na 1 minuut allerlei topspelers inwisselt (ja, inmiddels bekende irritatie), maakt het er allemaal niet leuker op.
Had net een gast die Ronaldo in de basis had en Mbappe er bij in wisselde
Gelukkig heb ik bijna alle doelstellingen gehaald, nog twee overwinningen voor Deulofeu en dan ben ik weer bij. Die Deulofeu lijkt me wel een lekker kaartje, zou ook prima passen bij Fabregas, David Silva, Bellerin en rulebreaker Williams. Eventueel nog een rttf Portu er bij en je hebt een aardige basis voor een spaans/ lalliga team.
Speelt die potm Oyarzabal eigenlijk nog lekker?
[ Voor 6% gewijzigd door peeweeherman op 01-12-2020 12:03 ]
Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl
Vandaag toch ook maar die tweede ICON sbc gedaan. Butra!!! heerlijk.
Aanvallers duo is nu Del Piero en Butra.
:strip_exif()/f/image/UL5ZFQ4brXj2tKCIxtHWTqWF.jpg?f=fotoalbum_large)
Vraagje. Zou Dijk RB een upgrade zijn over Laporte? Of het verschil niet waard?
[ Voor 27% gewijzigd door Hoodlum77 op 01-12-2020 12:59 ]
Of van Dijk voor Varane, kan natuurlijk ook nog. Je hebt het aardig getroffen met de Icon SBC's zeg..Hoodlum77 schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 12:48:
Vandaag toch ook maar die tweede ICON sbc gedaan. Butra!!! heerlijk.
[ Voor 8% gewijzigd door Markuss op 01-12-2020 13:01 ]
Dit ja. Gevaarlijk. Dan kijk ik even hier en dan ben ik weer genezen: https://www.futbin.com/21...300000&version=base_iconsMarkuss schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 13:01:
[...]
Je hebt het aardig getroffen met de Icon SBC's zeg..
Varane is onverhandelbaar. Alleen Walker, Mendy en Laporte zijn verhandelbaarMarkuss schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 13:01:
[...]
Of van Dijk voor Varane, kan natuurlijk ook nog. Je hebt het aardig getroffen met de Icon SBC's zeg..
Walker net ook maar verkocht.HAd Semedo nog onverhandelbaar.
Ja mag niet klagen met die SBC's. Schrok wel elke keer met die vlaggen
Deze fifa denk ik meer spelers moeten snel verkopen voor 0 dan dat je gewoon kan verkopen...
Buiten dat bijna alles niet verhandelbaar is zit er ook nog heeeeel veel van hetzelfde in.
Buiten dat bijna alles niet verhandelbaar is zit er ook nog heeeeel veel van hetzelfde in.
Ben het met je eens dat er deze Fifa echt opvallend veel dubbele spelers tussen zitten, sommige spelers heb ik echt al iets van 10x gepacked.jerommeke96 schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 15:34:
Deze fifa denk ik meer spelers moeten snel verkopen voor 0 dan dat je gewoon kan verkopen...
Wel zonde om untradables te quicksellen trouwens, zeker in deze periode dat er SBC's zijn waar je ze in kan gooien en er 81+, 82+ of andere gunstige SBC fodder uit kan halen. Met een beetje geluk pack je ook nog echt een bruikbare kaart.
Bal uitschieten en potje afbreken!Prosac schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 11:28:
[...]
Man man man, dit inderdaad. Probeer nu die Rodrygo challenge te doen, maar 3 van de 5 potjes kom ik iemand tegen die overduidelijk niet op mijn skillniveau thuis hoort. Hele trucendoos open en na 20 minuten 4/5-0 achter.
Ik verspil er in ieder geval mijn tijd niet aan, geen zin in
PSN: Patrick_D
Ik heb opvallend veel tegenstanders die vanaf de aftrap al hooghoudend mijn 16 binnen proberen te dringen. Onderscheppen en uittrappen, bye bye ik heb geen zin in deze onzin

Ja dat heb ik dus ook. Waarom? Denk ik dan altijd.DeeleNL schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 16:51:
Ik heb opvallend veel tegenstanders die vanaf de aftrap al hooghoudend mijn 16 binnen proberen te dringen. Onderscheppen en uittrappen, bye bye ik heb geen zin in deze onzin![]()

Heb ooit gelezen dat dat een glitch is waardoor de bal erg moeilijk af te pakken isMadMoody schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 16:53:
[...]
Ja dat heb ik dus ook. Waarom? Denk ik dan altijd.
Ja ik merk dat ook wel. Meestal lukt het mij om 'm net voor de 16 af te stoppen. Maar ja, het slaat nergens op vind ik. Ik vind het ook wat provocerend over komen. Zoals wel meer dingetjes waarmee tegenstanders je proberen te provoceren. Ik kan daar slecht tegen. Kost me regelmatig een rode kaartDeeleNL schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 16:56:
[...]
Heb ooit gelezen dat dat een glitch is waardoor de bal erg moeilijk af te pakken is

Ja is echt belachelijk dat het er nog steeds in zit. Heb in WL zelfs een paar keer gehad, 1-0 voor en in de 80e minuut op die manier gelijk maken. Wel fijn om gelijk daarna op die wijze de winnende te maken:) If you can't beat them join them haha
Ben even wat meer over die lootbox case aan het lezen. Wat verwachten jullie dat eruit komt? Dat EA iets moet doen staat wel vast, maar wat gaat er gebeuren denk je?
Ik kwam onlangs nog dit tegen:
https://www.reddit.com/r/..._with_the_dutch_gambling/
En toen zei de KSA
• Removing the loot boxes from the game, or
• Making sure that the gained items from a loot box cannot be auctioned.
Maakt het allemaal toch wel interessant. Packs niet kunnen openen of de transfermarkt niet op kunnen. Lijkt me dat dat laatste toch een stuk erger is.
En toen zei de KSA
Maakt het allemaal toch wel interessant. Packs niet kunnen openen of de transfermarkt niet op kunnen. Lijkt me dat dat laatste toch een stuk erger is.

Lol ik speel om de Deulofeu objective met een full serie a squad, erg matig. Ik kom 1-2 voor, hij zet er CR7 bij en hij scoort natuurlijk meteen met hem. Hij krijgt 3 (!) penalty’s maar scoort er 1. Vervolgens weet ik terug te komen en in 119e minuut de 4-5 te maken
dat zijn lekkere
Wanneer ze op die manier bij mij scoren probeer ik gelijk te maken om vervolgens te quitten. Lukt dat niet gaat de controller op de kop en ga ik rustig koffie drinken. Dan ook maar die 90 minuten volmaken..MadMoody schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 17:08:
[...]
Ja ik merk dat ook wel. Meestal lukt het mij om 'm net voor de 16 af te stoppen. Maar ja, het slaat nergens op vind ik. Ik vind het ook wat provocerend over komen. Zoals wel meer dingetjes waarmee tegenstanders je proberen te provoceren. Ik kan daar slecht tegen. Kost me regelmatig een rode kaart
En dat 15x 🙀 ben blij dat ik klaar ben, straks eens testen of het de grind waard wasDeeleNL schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 17:18:
Lol ik speel om de Deulofeu objective met een full serie a squad, erg matig. Ik kom 1-2 voor, hij zet er CR7 bij en hij scoort natuurlijk meteen met hem. Hij krijgt 3 (!) penalty’s maar scoort er 1. Vervolgens weet ik terug te komen en in 119e minuut de 4-5 te makendat zijn lekkere
Vind het meevallen, dat was mijn 1e win, sta inmiddels op 8peeweeherman schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 18:06:
[...]
En dat 15x 🙀 ben blij dat ik klaar ben, straks eens testen of het de grind waard was
Heb nu een tegenstander die bij de 1-5 een stiekje om zijn controller gebonden heeft, goed voor de goals!
We hebben die discussie hier ook gehad toen het in het nieuws kwam, maar het beroep van EA tegen de uitspraak houdt blijkbaar ook in dat de boete voorlopig van de baan is lijkt het, het is al tijden stil en het spel is nog altijd onaangetast.IAmNice schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 17:09:
Ben even wat meer over die lootbox case aan het lezen. Wat verwachten jullie dat eruit komt? Dat EA iets moet doen staat wel vast, maar wat gaat er gebeuren denk je?
En toen zei de KSA
Volgens mij is die er uit gehaald, maar mensen proberen het nog steeds.DeeleNL schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 16:56:
[...]
Heb ooit gelezen dat dat een glitch is waardoor de bal erg moeilijk af te pakken is
Toch maar weer Neymar gekocht, inplaats van Mane.
Daardoor Rijkaard ook verkocht.
Iemand zo coop rivals op ps4 ?
Daardoor Rijkaard ook verkocht.
Iemand zo coop rivals op ps4 ?
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Helaas is dat onderdeel van het spel van EA.dutchgio schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 18:26:
[...]
We hebben die discussie hier ook gehad toen het in het nieuws kwam, maar het beroep van EA tegen de uitspraak houdt blijkbaar ook in dat de boete voorlopig van de baan is lijkt het, het is al tijden stil en het spel is nog altijd onaangetast.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Prima SBC weer. Elektrum-pakketje met Sterling en Fernandinho
Lewandowski is een aanrader. Gozer maakt bijna alles af wat hij op doel schiet.

Set your goals high, and don't stop till you get there.
Nee helemaal niet, krijg twee keer een 83 rated speler hradecky en nog eentjeProsac schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 20:03:
Edit; ik doelde op de 83 upgrade. Heb de nieuwe nog niet gezien, sorry.
Ja hij is erg goed! Zie ik daar nu een 91 Mane op de bankKoning-Admiraal schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 20:11:
Lewandowski is een aanrader. Gozer maakt bijna alles af wat hij op doel schiet.
[ Voor 6% gewijzigd door _Uploader_ op 01-12-2020 20:19 ]
Dat is inderdaad Mané. Start meestal als sub._Uploader_ schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 20:14:
[...]
Nee helemaal niet, krijg twee keer een 83 rated speler hradecky en nog eentje![]()
[...]
Ja hij is erg goed! Zie ik daar nu een 91 Mane op de bank?
Set your goals high, and don't stop till you get there.
Hij is idd onmogelijk te linken in een bundesliga team. Leuk team! IF Delaney is ook een beest als CV.Koning-Admiraal schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 20:16:
[...]
Dat is inderdaad Mané. Start meestal als sub.
Zo lekker hoor.Prosac schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 20:03:
Ik kreeg natuurlijk Zaha, Pepe, Correa om deze weer weg te gooien omdat we deze al hadden.
De Cruyff, Ronaldo en Mbappe’s leenspelers vliegen me weer om de oren
Ik ben nu net gaan spelen met een )voornamelijk) untradeable PL teampje, maar man man man wat is het spel tegenwoordig makkelijk. Ben in Rivals met twee vingers in de neus bijna op weg naar divisie 5 terwijl ik eerst moeite had met divisie 7...
Zelfs de ronaldos, mbappes en sons van deze wereld weten praktisch niet te winnen.
https://www.ea.com/fifa/u...Id=k3yfHUuInVc3D:FFA21STM
Die Sanchez is ook echt een tank. Hij haalt alles weg.
M'n team is ook gewoon letterlijk slecht. Praktisch elk team waar ik tegen speel is beter.
Zelfs de ronaldos, mbappes en sons van deze wereld weten praktisch niet te winnen.
https://www.ea.com/fifa/u...Id=k3yfHUuInVc3D:FFA21STM
Die Sanchez is ook echt een tank. Hij haalt alles weg.
M'n team is ook gewoon letterlijk slecht. Praktisch elk team waar ik tegen speel is beter.
[ Voor 8% gewijzigd door 20mmNormandy op 01-12-2020 20:45 ]
Ik heb geluk ,parolo als beste ,beste wat ik heb gehad uit pakket is sane 85jerommeke96 schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 20:25:
[...]
Zo lekker hoor.
Ik kreeg natuurlijk Zaha, Pepe, Correa om deze weer weg te gooien omdat we deze al hadden.
Weet echt niet hoe het kan ,nog niks van 100k plus kunnen verkopen
Dankzij Ronaldo eindelijk voor het eerst in div 1 aangekomen. 50k erbij en nu tijd voor friendlys.
Je verzint het niet. Doe de uitdagingen voor Deulofeu, krijg ik een 2 zeldzame spelers pakket: Kanté. Hahaha wat een pismazzel zeg. Gisteren Aubameyang gepackt, had deze echter al dus moest m discarden. Maar dit is wel érg lekker!
Doe ons een beetje van jouw packluck!SH-FR schreef op woensdag 2 december 2020 @ 00:54:
Je verzint het niet. Doe de uitdagingen voor Deulofeu, krijg ik een 2 zeldzame spelers pakket: Kanté. Hahaha wat een pismazzel zeg. Gisteren Aubameyang gepackt, had deze echter al dus moest m discarden. Maar dit is wel érg lekker!
Ik persoonlijk zou allan boven sissoko spelen, ik zou semedo voor wan-bissaka spelen en misschien sparen voor een van dijk of de bruyne?heron schreef op woensdag 2 december 2020 @ 07:43:
Mag ik weer een keer om advies vragen? Heb nu dit team bij elkaar om in Div 9 te spelen; vooral verdedigen is mijn zwakte heb ik gemerkt...
In game switch ik naar een 4231 met Rashford in de spits. Ik heb weinig munten, maar waar zou ik voor moeten sparen als upgrades?
[Afbeelding]
Sissoko staat er voor de chem van Alessandrini. Ik zat te denken aan Allan boven Vd Beek, maar ja - ManUtd *en* Nederlander, dus heeft een streepje voor.Pieterw2 schreef op woensdag 2 december 2020 @ 07:58:
[...]
Ik persoonlijk zou allan boven sissoko spelen, ik zou semedo voor wan-bissaka spelen en misschien sparen voor een van dijk of de bruyne?
Ben nu dus op het punt dat ik veel moet sparen om de duurdere spelers (200-300k) te halen dus... mooie nieuwe fase!
Ohja, inderdaad. Dan zou ik allan vervangen voor VdB. En dan idd misschien ook sparen voor kanté voor sissoko.heron schreef op woensdag 2 december 2020 @ 08:02:
[...]
Sissoko staat er voor de chem van Alessandrini. Ik zat te denken aan Allan boven Vd Beek, maar ja - ManUtd *en* Nederlander, dus heeft een streepje voor.
Ben nu dus op het punt dat ik veel moet sparen om de duurdere spelers (200-300k) te halen dus... mooie nieuwe fase!
Ik ben zelf ook niet de beste in verdedigen, maar ik heb zelf 1 van de 2 CM/CDM’s op ‘Drop between defenders’ staan, dat maakt het voor mij wat gemakkelijker om te onderscheppen. Heb er voor gekozen om de Bellerin objective speler te voltooien, bevalt tot nu toe erg goed, staat zijn mannetje en is in no-time weer terug als hij mee naar voren is gegaan.heron schreef op woensdag 2 december 2020 @ 07:43:
Mag ik weer een keer om advies vragen? Heb nu dit team bij elkaar om in Div 9 te spelen; vooral verdedigen is mijn zwakte heb ik gemerkt...
In game switch ik naar een 4231 met Rashford in de spits. Ik heb weinig munten, maar waar zou ik voor moeten sparen als upgrades?
[Afbeelding]
Heb nu onderstaand team staan, met veel untradeables en speel momenteel in div. 4. Ik wil graag gebruikmaken van Sanches, Deulofeu, Bellerin, Portu, Kounde en Joao Felix (nog te weinig geprobeerd, lijkt me een leuke kaart) maar het is een flinke puzzel om iedereen op een zo hoog mogelijke chem te krijgen
:strip_exif()/f/image/eJa4LGOzWIkcJ0Ptbe0Lpy1H.jpg?f=fotoalbum_large)
Had 2 weken geen potje gespeeld, net even een potje Rivals. Het leek wel alsof m'n spelers in drijfzand stonden zeg, draaien ging helemaal niet. Zelfs spelers als Ben Yedder, Saint-Maximin etc. Heel vreemd allemaal, PS staat weer uit.
Ben benieuwd naar de PS5 van update van vrijdag, hoop stiekem toch wel op een mooie vooruitgang/een wat meer nextgen gevoel.
ik ben wel nieuwsgierig naar het niveau.Mesque schreef op woensdag 2 december 2020 @ 12:04:
Ben benieuwd naar de PS5 van update van vrijdag, hoop stiekem toch wel op een mooie vooruitgang/een wat meer nextgen gevoel.
Wat ik begrepen heb is dat de e-sporters op de huidige consoles blijven spelen aangezien de toernooien ook nog op de huidige consoles gehouden worden.
Ook had ik begrepen dat er geen crossplay is tussen ps4 en ps5 etc dus wat voor soort spelers zul je nu gaan treffen bv in de WL op de ps5? Hoe groot is die groep en wat is het niveau van hun.
Even wat youtubefilmpjes kijken van mensen die tientallen packs openen van de Black Friday wissels is ook wel ontnuchterend. Zag iemand 80+ competitie, keuze en 81-87 pakjes openen en ontzettend veel dubbelen. Packte bij de Bundesliga 4x Weghorst op een rij 
Nauwelijks walkouts.
Nu ben ik weer genezen om mijn spelers daarin te stoppen.

Nauwelijks walkouts.
Nu ben ik weer genezen om mijn spelers daarin te stoppen.
Gisteren ook mijn La Liga team verbouwd. Griezman RTTF (top speler!) weg en Messi (voor minder) gekocht.
In game speel in 4222 met Inaki en Messi in de spits. Inaki is bij far mijn beste speler, loop 3 op 1 ofzo
In game speel in 4222 met Inaki en Messi in de spits. Inaki is bij far mijn beste speler, loop 3 op 1 ofzo

PSN: Maichel
Goed team! Kante IF, Mbappe voor DembelePieterw2 schreef op woensdag 2 december 2020 @ 09:13:
[Afbeelding]
Momenteel mijn team. 2 keer de Icon SBC gedaan en mag opzich niet klagen :-). Erg tevreden. Iemand nog tips wat een volgende upgrade kan zijn?
Ik weet niet of bv Laporte RB een upgrade is voor Varane.
Hoe bevalt Walker IF? Ben op zoek naar een CB naast Van Dijk untradable en Kounde is het niet voor mij.
Ja, dat zijn inderdaad logische upgrades. Varane is echt een beest voor mij en vind Laporte vrij overpriced._Uploader_ schreef op woensdag 2 december 2020 @ 13:01:
[...]
Goed team! Kante IF, Mbappe voor Dembele?
Ik weet niet of bv Laporte RB een upgrade is voor Varane.
Hoe bevalt Walker IF? Ben op zoek naar een CB naast Van Dijk untradable en Kounde is het niet voor mij.
Walker is echt een god. Heb hem untradeable en hij is echt fantastisch. Anders kun je ook Varane vervangen voor Kounde.
Varane is idd echt super goed, niet normaal.Pieterw2 schreef op woensdag 2 december 2020 @ 13:07:
[...]
Ja, dat zijn inderdaad logische upgrades. Varane is echt een beest voor mij en vind Laporte vrij overpriced.
Walker is echt een god. Heb hem untradeable en hij is echt fantastisch. Anders kun je ook Varane vervangen voor Kounde.
PSN: Maichel
is bullshitfifanoob schreef op woensdag 2 december 2020 @ 12:20:
[...]
ik ben wel nieuwsgierig naar het niveau.
Wat ik begrepen heb is dat de e-sporters op de huidige consoles blijven spelen aangezien de toernooien ook nog op de huidige consoles gehouden worden.
Ook had ik begrepen dat er geen crossplay is tussen ps4 en ps5 etc dus wat voor soort spelers zul je nu gaan treffen bv in de WL op de ps5? Hoe groot is die groep en wat is het niveau van hun.
ik speel met mijn ps5 tegen ps4 gebruiker. Of bedoel je dat straks wanneer de ps5 update voor fifa uit is dat ik dan alleen tegen ps5 gebruikers kan?
ja dat bedoel ik iddharrybeuker schreef op woensdag 2 december 2020 @ 13:42:
[...]
is bullshit
ik speel met mijn ps5 tegen ps4 gebruiker. Of bedoel je dat straks wanneer de ps5 update voor fifa uit is dat ik dan alleen tegen ps5 gebruikers kan?
zou wel waardeloos zijn. ben benieuwd
ja ben ook wel benieuwd naar hoe dat gaat zijn. Kun je ook weer terug gaan van de next gen versie naar de huidige?
Lijkt me inderdaad wel logisch dat je dan alleen tegen PS5 kunt spelen want het is dan simpelweg ook gewoon een ander spel. Ben inderdaad ook benieuwd naar het niveau in de WL, we gaan het zien dit weekend
Is van te voren duidelijk bekend gemaakt anders.harrybeuker schreef op woensdag 2 december 2020 @ 14:10:
[...]
zou wel waardeloos zijn. ben benieuwd
FIFA Direct Communication
@EAFIFADirect
You won't be able to play across console generations or cross-play in #FIFA21.
However, you will be able to carry over your FUT progression from PS4 to PS5 and Xbox 1 to Xbox Series X.
ga ik maar weer eens WL doen. Kijken wat ik dan tegen ga komen hahafifanoob schreef op woensdag 2 december 2020 @ 14:36:
[...]
Is van te voren duidelijk bekend gemaakt anders.
@EAFIFADirect
However, you will be able to carry over your FUT progression from PS4 to PS5 and Xbox 1 to Xbox Series X.
Volgens de Tweakers review is het geen update maar een compleet andere game die je download, je kunt dus zowel de PS4 als de PS5 versie geïnstalleerd hebbenfifanoob schreef op woensdag 2 december 2020 @ 14:36:
[...]
Is van te voren duidelijk bekend gemaakt anders.
@EAFIFADirect
haha ja ik ben benieuwd. Ben ook erg benieuwd of je bv door weeks rivals op de ps5 zou kunnen spelen en dan in het weekend weer terug kan gaan naar de ps4 om dan bv de WL te gaan spelen.harrybeuker schreef op woensdag 2 december 2020 @ 14:38:
[...]
ga ik maar weer eens WL doen. Kijken wat ik dan tegen ga komen haha
Denk dat je gewoon op je PS5 kan spelen tegen PS4 spelers. Met COD was het ook mogelijk om te spelen met een PS4 versie. Ik denk dat je gewoon de keuze hebt. Zelf ga ik wel voor de PS5 versie. Ik las ergens dat je binnen 2 sec van de lobby naar de aftrap kan dus ben wel benieuwd
ja dat kan wel moet je niet de next gen fifa21 op je ps5 installeren dan kan het. Met de nieuwe kan dat dus niet zoals meerdere keren is aangegeven door EA.038Zwolle schreef op woensdag 2 december 2020 @ 15:40:
Denk dat je gewoon op je PS5 kan spelen tegen PS4 spelers. Met COD was het ook mogelijk om te spelen met een PS4 versie. Ik denk dat je gewoon de keuze hebt. Zelf ga ik wel voor de PS5 versie. Ik las ergens dat je binnen 2 sec van de lobby naar de aftrap kan dus ben wel benieuwd
Bij COD had je een icoon met puntjes naast de game (Weet niet hoe je het anders moet beschrijven). Hier kon je switchen. Zou dat niet bij FIFA kunnen? Ik ben zelf nog geen berichten van EA hierover tegen gekomen, heb je een linkje?fifanoob schreef op woensdag 2 december 2020 @ 15:42:
[...]
ja dat kan wel moet je niet de next gen fifa21 op je ps5 installeren dan kan het. Met de nieuwe kan dat dus niet zoals meerdere keren is aangegeven door EA.
Ik heb even gepuzzeld en kom op het volgende team uit. Lijkt mij een leuk team om mee verder te gaan de komende tijd en stap voor stap te verbeteren. Nog niet met Sanches gespeeld maar moet volgens reviews een beast zijn.DeeleNL schreef op woensdag 2 december 2020 @ 08:06:
[...]
Ik ben zelf ook niet de beste in verdedigen, maar ik heb zelf 1 van de 2 CM/CDM’s op ‘Drop between defenders’ staan, dat maakt het voor mij wat gemakkelijker om te onderscheppen. Heb er voor gekozen om de Bellerin objective speler te voltooien, bevalt tot nu toe erg goed, staat zijn mannetje en is in no-time weer terug als hij mee naar voren is gegaan.
Heb nu onderstaand team staan, met veel untradeables en speel momenteel in div. 4. Ik wil graag gebruikmaken van Sanches, Deulofeu, Bellerin, Portu, Kounde en Joao Felix (nog te weinig geprobeerd, lijkt me een leuke kaart) maar het is een flinke puzzel om iedereen op een zo hoog mogelijke chem te krijgen
[Afbeelding]
De bank bestaat dan uit o.a. Dembele, Sterling, De Bruyne, Atal RTTF, Correa RTTF, De Jong, Ederson. Allemaal untradeable.
Nog tips?
:strip_exif()/f/image/bqrYZDvMuuY5d6wwtLAxuzBG.jpg?f=fotoalbum_large)
Zoet er keurog uit. Ik gebruik Andre en Sanches op het middenveld en het is een sterk duo.DeeleNL schreef op woensdag 2 december 2020 @ 16:05:
[...]
Ik heb even gepuzzeld en kom op het volgende team uit. Lijkt mij een leuk team om mee verder te gaan de komende tijd en stap voor stap te verbeteren. Nog niet met Sanches gespeeld maar moet volgens reviews een beast zijn.
De bank bestaat dan uit o.a. Dembele, Sterling, De Bruyne, Atal RTTF, Correa RTTF, De Jong, Ederson. Allemaal untradeable.
Nog tips?In game speel ik vaak 4231, 41212 of 424.
[Afbeelding]
Ik was het zo zat om telkens met dezelfde 22 premier League spelers op t veld te staan dat k ben geswitched naar La Liga. Op varane na geprobeerd creatief te zijn.
Iemand nog op of aanmerkingen/tips?
Speel 4-3-2-1 met aanvallende backs en voorhoede op get in behind. Griezman daarin tegen op terugkomen bij verdedigen om de pass te geven op de dieplopende wingers. David Silva op balanced en de andere twee cm op Stay back en drop between defenders
Iemand nog op of aanmerkingen/tips?
Speel 4-3-2-1 met aanvallende backs en voorhoede op get in behind. Griezman daarin tegen op terugkomen bij verdedigen om de pass te geven op de dieplopende wingers. David Silva op balanced en de andere twee cm op Stay back en drop between defenders
:strip_exif()/f/image/qBYVM3gFKCUlYz0wxiCN0p9y.jpg?f=fotoalbum_large)
bedoel je deze:_Uploader_ schreef op woensdag 2 december 2020 @ 13:03:
Oh en de totw is alweer gelekt
:strip_exif()/f/image/7vOIfSs5hhPomXC42oaMikOa.jpg?f=fotoalbum_large)
Dit wel een heel beroerde... en twee keuzes minder voor de season objectives
Ik was eens even aan het kijken wat de prijzen komende tijd gaan doen, nu de markt langzaam terugveert van Black Friday; wat is er vorig jaar 5 december gebeurt, de crash was toen veel harder dan bij BF? Futmas toen al begonnen?
Pff blij dat ik WL geskipt heb, wat een droevige picks worden dit.peeweeherman schreef op woensdag 2 december 2020 @ 16:34:
[...]
bedoel je deze:
[Afbeelding]
Ja en volgens mij ook nog een Benjamin Mendy, ziet er niet al te best uit.peeweeherman schreef op woensdag 2 december 2020 @ 16:34:
[...]
bedoel je deze:
[Afbeelding]
Futmas 20 begon op 13 december, waarschijnlijk een pre futmas crash. Toty nonimees waren toen ook nog niet bekend.
[ Voor 9% gewijzigd door _Uploader_ op 02-12-2020 17:01 ]
Pieterw2 schreef op woensdag 2 december 2020 @ 13:07:
[...]
Ja, dat zijn inderdaad logische upgrades. Varane is echt een beest voor mij en vind Laporte vrij overpriced.
Met beide een drietal potten gespeeld en Varane heeft toch de voorkeur. Walker is wel absurd snel, maar Varane staat volgens mij vaker op de juiste plek. Nu heb ik ze niet uitvoerig getest, maar dit kan door de workrates komen dat dit mijn voorkeur heeft.Maichel schreef op woensdag 2 december 2020 @ 13:13:
[...]
Varane is idd echt super goed, niet normaal.
Wanneer verwachten jullie FB Robben? Ik hoor veel geruchten dat hij een deze dagen gaat komen..
Dat gerucht gaat al een tijdje. Misschien bij de toty bekendmaking of wanneer hij 5 potten achter elkaar speeltDjoCalvic schreef op woensdag 2 december 2020 @ 17:00:
Wanneer verwachten jullie FB Robben? Ik hoor veel geruchten dat hij een deze dagen gaat komen..

https://www.esportsclub.n...1-cross-play-en-cross-gen038Zwolle schreef op woensdag 2 december 2020 @ 15:50:
[...]
Bij COD had je een icoon met puntjes naast de game (Weet niet hoe je het anders moet beschrijven). Hier kon je switchen. Zou dat niet bij FIFA kunnen? Ik ben zelf nog geen berichten van EA hierover tegen gekomen, heb je een linkje?
1e hit google, heb het niet ingelezen maar zoveel hits die het bevestigen op google.
Ìk begrijp best dat je met de PS5 versie niet kunt spelen tegen PS4 spelers, maar ik blijf het bizar vinden aangezien je nu ook tegen PS4 spelers speelt... Er moet toch haast een optie zijn om te switchen zou je denkenfifanoob schreef op woensdag 2 december 2020 @ 17:06:
[...]
https://www.esportsclub.n...1-cross-play-en-cross-gen
1e hit google, heb het niet ingelezen maar zoveel hits die het bevestigen op google.
Die is er ook, het zijn aparte games. Weet niet hoe FUT ermee om gaat maar je kunt dezelfde PS4/5 game geïnstalleerd hebben en opstarten.038Zwolle schreef op woensdag 2 december 2020 @ 17:46:
[...]
Ìk begrijp best dat je met de PS5 versie niet kunt spelen tegen PS4 spelers, maar ik blijf het bizar vinden aangezien je nu ook tegen PS4 spelers speelt... Er moet toch haast een optie zijn om te switchen zou je denken
:strip_exif()/f/image/PPb5AigUr4sFETyzzKJDCfLe.jpg?f=fotoalbum_large)
Na bijna al mijn hoge SBC fodder verkocht is heb ik dit team samengesteld en rond de 15 potjes mee gespeeld. Ingame speelt Depay naast Mbappe in de spits en Neymar erachter. Over het algemeen ben ik tevreden met elke linie.
Nu heb ik wel een luxe probleem, ik heb n.l. nog twee miljoen. Nu is het vrij gemakkelijk op te lossen door Mbappe in te ruilen door de Rulebreaker versie, maar wellicht kunnen andere posities beter opgevuld worden.
Wat voor tips hebben jullie?
Van Dijk ---> Nlse icon CV. Max chem voor Atal, Depay en de cv. Van Dijk is m.i. ook wat log en net niet snel genoeg._Uploader_ schreef op woensdag 2 december 2020 @ 18:14:
[Afbeelding]
Na bijna al mijn hoge SBC fodder verkocht is heb ik dit team samengesteld en rond de 15 potjes mee gespeeld. Ingame speelt Depay naast Mbappe in de spits en Neymar erachter. Over het algemeen ben ik tevreden met elke linie.
Nu heb ik wel een luxe probleem, ik heb n.l. nog twee miljoen. Nu is het vrij gemakkelijk op te lossen door Mbappe in te ruilen door de Rulebreaker versie, maar wellicht kunnen andere posities beter opgevuld worden.
Wat voor tips hebben jullie?