Nog maar 1 potje met hem gedaan, dus geen goed beeld van hem gekregen nog.tukkerterror90 schreef op zondag 29 november 2020 @ 16:35:
Heb net even die Allesandrini SBC gedaan, stats zien er goed uit voor die prijs😊 iemand al gespeeld met hem?
Die packs voor die Flash SBC's zijn wel echt schandalig slecht soms hoor, nu toch ook weer..
11 spelers inleveren voor een Gignac 😂
Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl
22-7 🥶🥶 deze gaat pittig worden.Mesque schreef op zondag 29 november 2020 @ 17:03:
Ik krijg nu zweethandjes 🥶 ga 17-4 in WL, met die tussenstand zou Elite voor de eerste keer deze fifa mogelijk moeten zijn, maar is nog ver weg.
Hoppa!! 😃😃 Bij rust 2-0 achter door domme fouten, omgedraaid tot 2-3. Bergkamp ingebracht bij rust ook en na 10 minuten er weer uitgehaald, heb hem nu 4x gebruikt als loan speler maar zijn bal behandeling is echt veel te traag en te clunky. SBC gaat hem niet worden dus.
:strip_exif()/f/image/vdTCVSHiLQ64Xy5iztKUWKIb.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 18% gewijzigd door Mesque op 29-11-2020 21:09 ]
Kan iemand mij helpen ,ik speel weer tegen enorme stumperds in de wl BTW ,ze spelen allemaal verdedigend maar als de bal veroveren rennen er opeens 5 hard naar voren ,hoe doe ik dat ? En nog iets verdedigers stappen opeens massaal naar voren waardoor veld heel klein is hoe doe je dat ?
Je spelers doen weinig recht aan je teamnaamCapsaicin schreef op zondag 29 november 2020 @ 21:08:
Carlos Vela record breaker gepackt en deze gracieuze dribbelaar zonder uitproberen direct te koop gezet. #cultuurbarbaar
Het team waarmee ik zodadelijk de WL in ga:
[Afbeelding]
Pack nu Griezmann uit die Flash SBC en dacht dat 'ie nog wel wat waard was. Viel toch tegen met z'n kleine 27K haha.
[ Voor 9% gewijzigd door Markuss op 29-11-2020 21:42 ]
Team press en constant pressure.Markvd1984 schreef op zondag 29 november 2020 @ 21:31:
Kan iemand mij helpen ,ik speel weer tegen enorme stumperds in de wl BTW ,ze spelen allemaal verdedigend maar als de bal veroveren rennen er opeens 5 hard naar voren ,hoe doe ik dat ? En nog iets verdedigers stappen opeens massaal naar voren waardoor veld heel klein is hoe doe je dat ?
Dit zijn mede tijdgebrek de redenen waarom ik de WL oversla
[ Voor 19% gewijzigd door _Uploader_ op 29-11-2020 21:43 ]
Zou ik ook graag willen weten, heeft sowieso te maken met manueel aansturen van spelers zodat ineens een speler de diepte inrent.Markvd1984 schreef op zondag 29 november 2020 @ 21:31:
Als iemand weet welke knoppencombo het is ga ik wat oefenen.
De combinatie van scharen, ball roll + fake shot is echt OP trouwens en oh zó saai...
Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.
Bij een pass kun je al L1 ingedrukt houden zodat deze speler daarna diep gaat.AntraXxX schreef op zondag 29 november 2020 @ 21:41:
[...]
Zou ik ook graag willen weten, heeft sowieso te maken met manueel aansturen van spelers zodat ineens een speler de diepte inrent.
De combinatie van scharen, ball roll + fake shot is echt OP trouwens en oh zó saai...
Maar ook door L1 in te drukken in de richting van de speler die je diep wil sturen kan dat.
Ik zou juist niet proberen hoog druk te zetten op beter tegenstanders. Stel een van je middenvelders in op “drop between defenders” in de instructies en zorg er voor dat je met L2 jockeyt en niet hapt (rondje) wanneer je tegenstanders scharen/ball roll/fake shot aan het doen is. Vergt een hoop oefening, maar als je dat goed onder de knie hebt komen ze er niet langs met die onzin.AntraXxX schreef op zondag 29 november 2020 @ 21:41:
[...]
Zou ik ook graag willen weten, heeft sowieso te maken met manueel aansturen van spelers zodat ineens een speler de diepte inrent.
Constante druk weet ik ,team press hoe doe je dat_Uploader_ schreef op zondag 29 november 2020 @ 21:41:
[...]
Team press en constant pressure.
Dit zijn mede tijdgebrek de redenen waarom ik de WL oversla. Kwa rewards hoef je het meestal ook niet te doen. Als ik kijk dat elite spelers meestal geen hogere beloningen krijgen dan een 82 rated speler.
Pijltje naar beneden en naar links.Markvd1984 schreef op zondag 29 november 2020 @ 21:58:
[...]
Constante druk weet ik ,team press hoe doe je dat
YouTube: HOW TO PRESS ON FIFA 21! TEAM PRESS IS WAY TOO STRONG?! FIFA 21 ULTI...
FabrepassCapsaicin schreef op zondag 29 november 2020 @ 21:08:
Carlos Vela record breaker gepackt en deze gracieuze dribbelaar zonder uitproberen direct te koop gezet. #cultuurbarbaar
Het team waarmee ik zodadelijk de WL in ga:
[Afbeelding]
Vandaag redelijk wat potjes gespeeld in 442, Aguero en Mane zijn zeker niet slecht
Vooral Mane heeft iets extras en is echt dodelijk terwijl hij toch echt aan de zijkant staat.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Ik speel sinds kort ook met Mane op de flank, wat een eindbaas is dat zeg. Salah begin k langzaam aan te wennen maar die mist echt 1 been volgens mij😂 even afwachten of die blijft.Bossie schreef op zondag 29 november 2020 @ 22:34:
[...]
Fabrepass, past helaas niet in mijn team maar afgelopen jaren zijn specials altijd stukgespeeld.
Vandaag redelijk wat potjes gespeeld in 442, Aguero en Mane zijn zeker niet slecht![]()
Vooral Mane heeft iets extras en is echt dodelijk terwijl hij toch echt aan de zijkant staat.
Nu volle focus op het upgraden van de linkerkant vd verdediging.
:strip_exif()/f/image/ITVgIzaREnCk3Dg24v7mPrNa.jpg?f=fotoalbum_large)
Ja zo gebruik ik hem ookMesque schreef op zondag 29 november 2020 @ 15:22:
[...]
Ik moet toegeven hij doet het deze WL wel echt heerlijk op CAM (achter twee spitsen), ik wissel hem in de tweede helft sporadisch nog voor Hazard of Sane maar meestal speelt hij gewoon 90 min. Wat een verschil met hoe hij op CM speelde, heeft heerlijke loonacties en een perfecte balcontrole.
Heb nu meerdere keren de 81+pl gedaan blijf gewoon 82 spelers krijgen 😅 durf de 83 niet te doen ,moet je trouwens wel erg veel voor inleveren
Heb uit die 83+ nu twee keer (van de twee keer) doodleuk 2x een 83 player teruggekregen 😂Markvd1984 schreef op zondag 29 november 2020 @ 23:24:
Heb nu meerdere keren de 81+pl gedaan blijf gewoon 82 spelers krijgen 😅 durf de 83 niet te doen ,moet je trouwens wel erg veel voor inleveren
Hier uit 1 van de doelstellingen pakketjes had ik net Pep Guardiola 85 icon. Kon slechter uit zo'n gratis pakketje! ;-)
Heb die Wes Morgan SBC maar even gedaan. Leuke verdediger voor de silver lounge. 
En uit een SBC nu een untradeable Thiago Silva.. maar die had ik al, ook untradeable
En uit een SBC nu een untradeable Thiago Silva.. maar die had ik al, ook untradeable

Valt mee. Check dit.Markvd1984 schreef op maandag 30 november 2020 @ 00:17:
[Afbeelding]
Moet gewoon tegen Cruijff had 16 wins dit was de laatste pot
:strip_exif()/f/image/tYGJffix8czEzEqxUYKNdNoG.jpg?f=fotoalbum_large)
Poeh en dan ook nog Xia Ao en Chen Zitong op de bank hebben he.
Hoe bevalt Casemiro? Zat naar hem te kijken als CVM, maar twijfel over zijn (gebrek aan) snelheid.Augy schreef op zondag 29 november 2020 @ 22:41:
[...]
Ik speel sinds kort ook met Mane op de flank, wat een eindbaas is dat zeg. Salah begin k langzaam aan te wennen maar die mist echt 1 been volgens mij😂 even afwachten of die blijft.
Nu volle focus op het upgraden van de linkerkant vd verdediging.
[Afbeelding]
Ik poste gisteravond laat nog dat ik onverhandelbaar icon Pep Guardiola 85 had gepackt, maar dat geeft mij wel een dilemma: heb nu Fabinho als cvm, maar die nu vervangen door Pep? Wat zouden jullie doen? Als ik het doe komt Joe Gomez achterin op 8 chem. Maar die zou ik kunnen vervangen door Ramos. Ben heel nieuwsgierig naar jullie mening!
Waarom besteed je na Alessandrini het grootste aantal van je coins aan een LB?Mir64za schreef op maandag 30 november 2020 @ 09:03:
Afgelopen weekend goud 3 behaald had nog 5 potjes over maar geen zin meer.
Op dit moment mijn team speelt heerlijk heb nog zo 1,5mil over heb ook besloten geen aankopen meer te doen tot dat ik geen Silver 1 minimaal kan halen.
[Afbeelding]
Mendy heb ik untradeable gepackt Alessandrini SBC heb ik voor 20k gedaan.Gurbuh schreef op maandag 30 november 2020 @ 09:10:
[...]
Waarom besteed je na Alessandrini het grootste aantal van je coins aan een LB?
Heb een keer met 85 guardiola gespeeld in een draft, viel me op dat hij een net wat sneller en meer all-round speelt dan Fabinho, maar dat is echt een gevoelskwestie. Gomez op 8 chem is m.i. niet zo'n issue (mits je team chem op 100 staat), enige dat er gebeurd is dat zijn chem style niet de volledige boost geeftMadMoody schreef op maandag 30 november 2020 @ 08:55:
Ik poste gisteravond laat nog dat ik onverhandelbaar icon Pep Guardiola 85 had gepackt, maar dat geeft mij wel een dilemma: heb nu Fabinho als cvm, maar die nu vervangen door Pep? Wat zouden jullie doen? Als ik het doe komt Joe Gomez achterin op 8 chem. Maar die zou ik kunnen vervangen door Ramos. Ben heel nieuwsgierig naar jullie mening!
Ik heb dit weekend wat zitten wikken en wegen en besloten de Alessandrini SBC te doen, doel is om van het eerste naar het tweede team te geraken. Kom net te kort om zowel Varane als Teixera aan te schaffen, hoop einde van de week genoeg coins te hebben

In game speel ik 4231 met 3 Cams, waarbij Neymar en Alessandrini (ipv Silva) dan als verkapte wingers spelen, Teixera in de spits (ipv Aguero) en Talisca er achter.
/f/image/j8BeB7U4hSfthP1WywHtv481.png?f=fotoalbum_large)
Naar dit:
/f/image/1XIVshFSpq8tOpyGeJ1y9Pq4.png?f=fotoalbum_large)
Ah ok
Nee want die untradeables had je ook anders kunnen gebruikenAlessandrini SBC heb ik voor 20k gedaan.
Deze keer een heerlijke Weekend League gehad eigenlijk, vrijdag was nog dramatisch met zeker 5 losses. Kwam helaas 1 winst te kort voor Goud 1.
Maar sinds dat zaterdag avond laat Mane er in kwam inplaats van Dembele ging het lopen. Wel heb ik Pogba verkocht die als cdm stond, Renato IF was zijn vervanger maar kreeg hem niet goed gelinkt. Pogba is geen goede cvm, met zijn slechte defend stats.
Nu heb ik Rijkaard als cdm er in staan, heb met hem al gespeeld in het team van een vriend, en vind hem wel erg fijn als sterke afpakker.
Dit is nu het team.

In mijn spel is de teamgeest 100 en hebben Kante en Mane en Mbappe 8 chem.
Ronaldo heeft 10 chem.
Heeft iemand een betere opstelling met een betere chem?
In game speel ik 4-2-2-2
Maar sinds dat zaterdag avond laat Mane er in kwam inplaats van Dembele ging het lopen. Wel heb ik Pogba verkocht die als cdm stond, Renato IF was zijn vervanger maar kreeg hem niet goed gelinkt. Pogba is geen goede cvm, met zijn slechte defend stats.
Nu heb ik Rijkaard als cdm er in staan, heb met hem al gespeeld in het team van een vriend, en vind hem wel erg fijn als sterke afpakker.
Dit is nu het team.

Ronaldo heeft 10 chem.
In game speel ik 4-2-2-2
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Casemiro is een eindbaas! Zet hem op Stay back en je hebt een rots staan op t middenveld/verdedigingheron schreef op maandag 30 november 2020 @ 07:52:
[...]
Hoe bevalt Casemiro? Zat naar hem te kijken als CVM, maar twijfel over zijn (gebrek aan) snelheid.
Wat is je formatie? Ik vind Guardiola een beetje hetzelfde spelen als Kante. Hij onderschept heel veel en je kan goed met hem opbouwen. Ik zelf speel met 2 cvms heb het liefst daarvan 1 verdedigende en een aanvallende. Guardiola zou prima die verdedigende middenvelder kunnen zijn.MadMoody schreef op maandag 30 november 2020 @ 08:55:
Ligt er ook een beetje aan wie je er naast hebt. En wat je van hem verwacht. Als je met hem alleen de opbouw doet en er mee verdedigd is hij goed genoeg. speel je 433 en gebruik je hem als nummer 10 dan is hij denk niet goed genoeg.
Rijkaard naar het midden?Mars18 schreef op maandag 30 november 2020 @ 09:27:
In game speel ik 4-2-2-2
Pogba vind ik ook vrij matig inderdaad, Rijkaard ziet er wel uit als een leuke spelerMars18 schreef op maandag 30 november 2020 @ 09:27:
Deze keer een heerlijke Weekend League gehad eigenlijk, vrijdag was nog dramatisch met zeker 5 losses. Kwam helaas 1 winst te kort voor Goud 1.
Dit is nu het team.
[Afbeelding]
Ronaldo heeft 10 chem.
In game speel ik 4-2-2-2
Klopt, had het verkeerd staan.
Nu hebben Mane en Mbappe 8, de rest heeft 10.
Nog hoger te krijgen?
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Kanté ST maken en Mbappe CM maken (en dan Rijkaard linker CM maken)? In game uiteraard weer omdraaien via custom tactics.Mars18 schreef op maandag 30 november 2020 @ 10:30:
[...]
Klopt, had het verkeerd staan.
Nu hebben Mane en Mbappe 8, de rest heeft 10.
Nog hoger te krijgen?
[ Voor 5% gewijzigd door Mesque op 30-11-2020 10:43 ]
Mbappe linkt niet met Gomez en Ronaldo (als je m CCM) zet, als je m LCM zet linkt ie niet met Mane.Mesque schreef op maandag 30 november 2020 @ 10:42:
[...]
Kanté ST maken en Mbappe CM maken (en dan Rijkaard linker CM maken)? In game uiteraard weer omdraaien via custom tactics.
Gurbuh schreef op maandag 30 november 2020 @ 10:45:
[...]
Mbappe linkt niet met Gomez en Ronaldo (als je m CCM) zet, als je m LCM zet linkt ie niet met Mane.
/f/image/d54Wemvg5MP5XtBrYIziRaod.png?f=fotoalbum_large)
Mbappe blijft 7 chem (met loyalty), Mane en Kante op deze manier naar 10 chem
[ Voor 6% gewijzigd door Mesque op 30-11-2020 10:49 ]
Gomez ook 7, leek me niet een geweldige tradeoff.Mesque schreef op maandag 30 november 2020 @ 10:47:
[...]
[Afbeelding]
Mbappe blijft 7 chem (met loyalty), Mane en Kante op deze manier naar 10 chemGomez wel naar 7 chem, maar dan heb je in ieder geval een speler minder in totaal op 7 chem.
Dank voor het meedenken
Gisteren Alessandrini gedaan en net Salah tradable uit de laatste flits sbc gekregen. Salah gaat wel de verkoop in, want die kan ik helemaal niet linken.
Mijn team op dit moment: https://www.futbin.com/21/squad/265942
Bamba en Yedder worden vervangen door Neymar en Mbappe als ik mijn hoge sbc fodder verkoop. Zal wel over een paar weekjes gebeuren met de mid icon sbc.
Mijn team op dit moment: https://www.futbin.com/21/squad/265942
Bamba en Yedder worden vervangen door Neymar en Mbappe als ik mijn hoge sbc fodder verkoop. Zal wel over een paar weekjes gebeuren met de mid icon sbc.
Heb zojuist 5x Draxler RTTF ingekocht mocht die een upgrade krijgen gaat dat nog wat moois opleveren.
CAM met 5 star weakfoot.
CAM met 5 star weakfoot.
Dan heb je hem voor 55K per stuk zo'n beetje neem ik aan? Zou het persoonlijk niet doen, Draxler is de laatste 4 FIFA's al zelden gebruikt door spelers en zelfs met een 85 kaart zie ik dat ook niet zomaar gebeuren ben ik bang.Mir64za schreef op maandag 30 november 2020 @ 11:24:
Heb zojuist 5x Draxler RTTF ingekocht mocht die een upgrade krijgen gaat dat nog wat moois opleveren.
CAM met 5 star weakfoot.
Idd voor 55k per stuk gebruik hem nu zelf ook als 83 CAM echt OP ingame.Markuss schreef op maandag 30 november 2020 @ 11:28:
[...]
Dan heb je hem voor 55K per stuk zo'n beetje neem ik aan? Zou het persoonlijk niet doen, Draxler is de laatste 4 FIFA's al zelden gebruikt door spelers en zelfs met een 85 kaart zie ik dat ook niet zomaar gebeuren ben ik bang.
Ik denk juist na Mollet is dit de beste CAM die tradeable is en dat die juist zal gaan stijgen ook door de 5 star.
heeft iemand die Aidoo al geprobeerd, lijkt me best een beest
Ga ik hem denk ook maar eens gebruiken, speel met een Bundesliga team dus moet wel ergens passen.Mir64za schreef op maandag 30 november 2020 @ 11:31:
[...]
Idd voor 55k per stuk gebruik hem nu zelf ook als 83 CAM echt OP ingame.
Ik denk juist na Mollet is dit de beste CAM die tradeable is en dat die juist zal gaan stijgen ook door de 5 star.
Lijkt me echt een heerlijke verdediger, ik heb alleen geen Liga Santander team en hij is niet te linken in een Bundesliga/Serie A team. Dus gekozen voor Tello, die werkt prima in mijn management meester team.peeweeherman schreef op maandag 30 november 2020 @ 11:36:
Welke objective is dat? Ik zie hem niet staan via de web-app.peeweeherman schreef op maandag 30 november 2020 @ 11:36:
Een van de 3 season rewards voor level 15Mesque schreef op maandag 30 november 2020 @ 11:53:
[...]
Welke objective is dat? Ik zie hem niet staan via de web-app.
Gisteren laat op de avond begonnen aan mijn laatste 4 WL potjes met een record van 19-7. 4 potten voor G1 over en opvallend genoeg verloor ik opeens 3 wedstrijden achter elkaar. Alles liep heel moeizaam terwijl ik daarvoor heerlijk speelde. Gelukkig in de laatste wedstrijd een hele spannende 1-0 over de streep weten te trekken.
Het blijft een opvallende constatering dat de ene wedstrijd heerlijk soepel speelt en aanvallend erg veel lukt, en je dan opeens een reeks hebt waarbij je het gevoel hebt niet meer te kunnen aanvallen en waarbij alle belangrijke momenten even tegen zitten. En dat echt niet tegen geweldige spelers, van de 10 verliespartijen had ik bij minstens 5 het gevoel dat het absoluut niet nodig was.
G1 is hoe dan ook een mooi resultaat, zeker gezien mijn moeizame periode in Rivals waar ik 200 skill rating ben gedaald. Gisteren ook nog een 50k pack open gemaakt en daar kwam De Bruyne uit, nadat ik deze hele promo niet hoger dan een 85 kwam. Wel lekker!
Het blijft een opvallende constatering dat de ene wedstrijd heerlijk soepel speelt en aanvallend erg veel lukt, en je dan opeens een reeks hebt waarbij je het gevoel hebt niet meer te kunnen aanvallen en waarbij alle belangrijke momenten even tegen zitten. En dat echt niet tegen geweldige spelers, van de 10 verliespartijen had ik bij minstens 5 het gevoel dat het absoluut niet nodig was.
G1 is hoe dan ook een mooi resultaat, zeker gezien mijn moeizame periode in Rivals waar ik 200 skill rating ben gedaald. Gisteren ook nog een 50k pack open gemaakt en daar kwam De Bruyne uit, nadat ik deze hele promo niet hoger dan een 85 kwam. Wel lekker!
Ik speel ingame 4-2-3-1. Dus met 2 cvm's. De ene zou dan Guardiola kunnen worden, en op die ander plek heb ik al Valverde (gouden versie) staan.fifanoob schreef op maandag 30 november 2020 @ 09:35:
[...]
Wat is je formatie? Ik vind Guardiola een beetje hetzelfde spelen als Kante. Hij onderschept heel veel en je kan goed met hem opbouwen. Ik zelf speel met 2 cvms heb het liefst daarvan 1 verdedigende en een aanvallende. Guardiola zou prima die verdedigende middenvelder kunnen zijn.
Ligt er ook een beetje aan wie je er naast hebt. En wat je van hem verwacht. Als je met hem alleen de opbouw doet en er mee verdedigd is hij goed genoeg. speel je 433 en gebruik je hem als nummer 10 dan is hij denk niet goed genoeg.
Ik (CelticSeb76) zag dat je inderdaad ineens een stuk beter ging later in het weekend. Ikzelf begon ook dramatisch, op zaterdag was het niet veel beter en op zondag verloor ik op de meest ongelooflijke manieren. Ik sloot af met 8 wins.....Mars18 schreef op maandag 30 november 2020 @ 09:27:

Ik weet even niet meer wat ik verkeerd of anders doe. Ik heb mijn teaminstellingen tussendoor nog geprobeerd aan te passen en Son gehaald voor wat meer snelheid voorin. mocht allemaal niet baten.
Zelfs potjes waarbij ik op 2-0 of 3-0 voorkwam verloor ik uiteindelijk nog. Spelers staan stil. lopen niet mee en maken voorin geen loopacties meer. erg frustrerend.
Volgend weekend sla ik de WL maar even over. Sowieso geen zin om deze week nog 1000 kwalificatiepunten te grinden in rivals..
Het hele Black Friday was ook al een enorme domper. lekker veel flits sbc's gedaan en zelfs nog voor €50,- aan fifa points gekocht maar ik kreeg alleen Valverde IF en modrich. voor de rest alleen maar 83 spelers of lager. Ik zat er helemaal klaar voor om IF Ronaldo te packen maar het mocht helaas niet zo zijn.
Nogmaals kleine tip voor mensen: gooi nu snel je club vol met gouden spelers van 75-81. Mensen openen hun SB rewards nu en droppen alles voor discard op de markt, zo kan je voor 450 per stuk simpel je club volgooien. Zijn straks weer hard nodig met Flash SBC's.
Gefeliciteerd met de G1 plaatsing :)!SH-FR schreef op maandag 30 november 2020 @ 12:11:
Gisteren laat op de avond begonnen aan mijn laatste 4 WL potjes met een record van 19-7. 4 potten voor G1 over en opvallend genoeg verloor ik opeens 3 wedstrijden achter elkaar. Alles liep heel moeizaam terwijl ik daarvoor heerlijk speelde. Gelukkig in de laatste wedstrijd een hele spannende 1-0 over de streep weten te trekken.
Voor wat betreft het gevoel dat je omschrijft: EA heeft een aantal patenten op dynamic game difficulty, waarbij er bewust een verslechtering van je gameplay ervaring wordt doorgevoerd - alles met het oog op het maximaliseren van je speeltijd en (uiteraard) de hoeveelheid echte euro's die je er aan uitgeeft.
Ah oke, kunnen weleens coop doen?ZodiacBomber schreef op maandag 30 november 2020 @ 12:37:
[...]
Ik (CelticSeb76) zag dat je inderdaad ineens een stuk beter ging later in het weekend. Ikzelf begon ook dramatisch, op zaterdag was het niet veel beter en op zondag verloor ik op de meest ongelooflijke manieren. Ik sloot af met 8 wins.....compleet gestoord aangezien ik eigenlijk altijd wel goud3 haal maar nu had ik na 28 wedstrijden maar 8 wins.
Ik weet even niet meer wat ik verkeerd of anders doe. Ik heb mijn teaminstellingen tussendoor nog geprobeerd aan te passen en Son gehaald voor wat meer snelheid voorin. mocht allemaal niet baten.
Zelfs potjes waarbij ik op 2-0 of 3-0 voorkwam verloor ik uiteindelijk nog. Spelers staan stil. lopen niet mee en maken voorin geen loopacties meer. erg frustrerend.
Volgend weekend sla ik de WL maar even over. Sowieso geen zin om deze week nog 1000 kwalificatiepunten te grinden in rivals..
Het hele Black Friday was ook al een enorme domper. lekker veel flits sbc's gedaan en zelfs nog voor €50,- aan fifa points gekocht maar ik kreeg alleen Valverde IF en modrich. voor de rest alleen maar 83 spelers of lager. Ik zat er helemaal klaar voor om IF Ronaldo te packen maar het mocht helaas niet zo zijn.
Had het verkeerd omschreven heb Goud 3 en haalde bijna Goud 2
Ook maar matige rewards eigenlijk.
30.000 munten en
[FIFA 21 Pack] Mega Pack
[FIFA 21 Pack] Mega Pack
[FIFA 21 Pack] Rare Players Pack
Huidige flash sbc is ook weer matig.. rare UCL speler..
ach ja, een untradable Laliga Smartbank-team voor een tradable UCL Icardi, kon nog slchter...Prosac schreef op maandag 30 november 2020 @ 13:51:
Huidige flash sbc is ook weer matig.. rare UCL speler..
Ik als nieuwe fut speler vraag mij echt af hoe mensen aan zulke vette spelers komen??Mesque schreef op maandag 30 november 2020 @ 10:47:
[...]
[Afbeelding]
Mbappe blijft 7 chem (met loyalty), Mane en Kante op deze manier naar 10 chemGomez wel naar 7 chem, maar dan heb je in ieder geval een speler minder in totaal op 7 chem.
Veel handelen? hoog eindigen in weekend league? serieuze vraag btw.
<Ryzen 7 5800X3D <-> RX 6800XT <-> 1440p>
FIFA punten helaasdaltona schreef op maandag 30 november 2020 @ 14:23:
[...]
Ik als nieuwe fut speler vraag mij echt af hoe mensen aan zulke vette spelers komen??![]()
Geluk hebben met packs en handelen. En veel spelen/hoog eindigen zodat je ook meer munten krijgt.daltona schreef op maandag 30 november 2020 @ 14:23:
[...]
Ik als nieuwe fut speler vraag mij echt af hoe mensen aan zulke vette spelers komen??![]()
In de WL moet je uiteindelijk ook gewoon kiezen uit een aantal spelers en dan moet je ook weer geluk hebben
Heb zelf in het begin geluk gehad met een paar goed verkoopbare spelers. De 20/30.000+ spelers die niet in mijn team passen zet ik altijd direct te koop. Verder handel ik voorzichtig wat. Waarbij ik goedkoop kannonenvoer prima een week of 2 continu een uurtje te koop zet. Met name als de nieuwe SBC's online komen, kan dat mooi het eea opleveren.
Zit nu op 1,1 miljoen munten en dit is mijn eerste FUT ooit.
Dan kan je hem prima gebruiken. Ik heb er zelf ook even meegespeeld, vervangen voor seedorf omdat ik aanvallend wat extra wou.MadMoody schreef op maandag 30 november 2020 @ 12:22:
[...]
Ik speel ingame 4-2-3-1. Dus met 2 cvm's. De ene zou dan Guardiola kunnen worden, en op die ander plek heb ik al Valverde (gouden versie) staan.
Dus mensen kopen ook wel packs met coins? ik spaar ze namelijk voor spelers waar ik wat aan heb.Prosac schreef op maandag 30 november 2020 @ 14:43:
[...]
Geluk hebben met packs en handelen. En veel spelen/hoog eindigen zodat je ook meer munten krijgt.
In de WL moet je uiteindelijk ook gewoon kiezen uit een aantal spelers en dan moet je ook weer geluk hebben
Heb zelf in het begin geluk gehad met een paar goed verkoopbare spelers. De 20/30.000+ spelers die niet in mijn team passen zet ik altijd direct te koop. Verder handel ik voorzichtig wat. Waarbij ik goedkoop kannonenvoer prima een week of 2 continu een uurtje te koop zet. Met name als de nieuwe SBC's online komen, kan dat mooi het eea opleveren.
Zit nu op 1,1 miljoen munten en dit is mijn eerste FUT ooit.
Heb wel echt het gevoel dat als je geen echt geld uitgeeft je nooit de icons etc in je team krijgt,
Geef nooit extra geld uit naast spel kopen en eindig elk jaar met icons in mn teamdaltona schreef op maandag 30 november 2020 @ 15:23:
[...]
Dus mensen kopen ook wel packs met coins? ik spaar ze namelijk voor spelers waar ik wat aan heb.
Heb wel echt het gevoel dat als je geen echt geld uitgeeft je nooit de icons etc in je team krijgt,
Ik heb alleen in de eerste week wat packs gekocht met FUT points, maar kwam er al vrij snel achter dat je zoveel packs kunt verdienen dat het niet nodig is.daltona schreef op maandag 30 november 2020 @ 15:23:
[...]
Dus mensen kopen ook wel packs met coins? ik spaar ze namelijk voor spelers waar ik wat aan heb.
En ik kies -waar mogelijk- altijd voor tradeable packs.
En vorige week packte ik uit een untradeable pack een Icon Figo, dus het kan wel. Best wel goede spelers uit de packs gehaald hoor.
[ Voor 11% gewijzigd door Prosac op 30-11-2020 15:28 ]
Verdienen ging weer te makkelijk zeker pfff
Web App ligt er weer uit
Web App ligt er weer uit
Alles ligt eruit.jerommeke96 schreef op maandag 30 november 2020 @ 15:32:
Verdienen ging weer te makkelijk zeker pfff
Web App ligt er weer uit
Packs kopen is eigenlijk per definitie een slecht idee; of het nou met fifa punten is of met coins.daltona schreef op maandag 30 november 2020 @ 15:23:
[...]
Maar zat mogelijkheden om heel veel packs te kunnen openen:
- Weekend league
- Rivals
- Squad battles (vind dit zelf heel saai, maar een paar potjes in de week leveren al wel vrij snel wat packs op)
- Draft (moet je wel minstens 2 kunnen winnen anders heeft het sowieso geen zin)
Maar als je graag een icon wil kun je beter gewoon handelen/veel spelen...
Had net die 81+ upgrade gedaan. Helaas untradeable natuurlijk maar kreeg Bruno Fernandes en Zaha. Niet slecht voor wat waardeloze rare golds van rare leagues.
Bedankt allen voor de reacties!
Tering hey.. SBC uit, 10 zeldzame zilveren spelers, minimaal 5 uit dezelfde compettie. Er is geen zeldzame zilveren speler van de grotere competities onder de 2500 "koop nu" te vinden. 
Elke keer dat er eentje verschijnt, dan is iemand me steevast voor. Laat deze SBC maar aan me voorbij gaan. Zet zelf al mijn zeldzame zilveren spelers wel voor veel te koop.

Elke keer dat er eentje verschijnt, dan is iemand me steevast voor. Laat deze SBC maar aan me voorbij gaan. Zet zelf al mijn zeldzame zilveren spelers wel voor veel te koop.
[ Voor 3% gewijzigd door Prosac op 30-11-2020 16:44 ]
Haha ik had toch een berg geluk joh, had net allerlei Bundesliga zilveren spelers ingekocht. Beetje met het oog op een League SBC (waar je dit jaar toch niet veel aan hebt) maar dit zal zich zo snel uitbetalen..Prosac schreef op maandag 30 november 2020 @ 16:37:
Tering hey.. SBC uit, 10 zeldzame zilveren spelers, minimaal 5 uit dezelfde compettie. Er is geen zeldzame zilveren speler onder de 2500 "koop nu" te vinden.
Vandaag een beetje SBC fodder ingekocht, allemaal goud 80/81 voor minder dan 1000 coins. Zat nog te twijfelen mijn zilveren weer wat aan te vullen.Markuss schreef op maandag 30 november 2020 @ 16:46:
[...]
Haha ik had toch een berg geluk joh, had net allerlei Bundesliga zilveren spelers ingekocht. Beetje met het oog op een League SBC (waar je dit jaar toch niet veel aan hebt) maar dit zal zich zo snel uitbetalen..
Kan je aanraden om een flink deel van je SBC alvast in te vullen met bijvoorbeeld 9 zeldzame zilveren Koreanen. Kan je nog één bronze zeldzame Duitser kopen en dan om 5 voor half zal de markt enorm kelderen want dan loopt het bijna af. Pik je nog één random Duitser op en vul je hem in.Prosac schreef op maandag 30 november 2020 @ 17:03:
[...]
Vandaag een beetje SBC fodder ingekocht, allemaal goud 80/81 voor minder dan 1000 coins. Zat nog te twijfelen mijn zilveren weer wat aan te vullen.
Ey guys, welke verhaallijnspeler hebben jullie genomen? Wil ze gewoon alle drie hebben.
[ Voor 22% gewijzigd door goosche op 30-11-2020 17:40 ]
beter timen misschien,...................Markvd1984 schreef op maandag 30 november 2020 @ 17:44:
Weet iemand hoe je op doel kopt ? Bij mij nemen ze de bal aan maar niemand kopt bij mij
OTW Partey, OTW Allan of Pogba als CM in 442 naast Bruno Fernandez als box to box ?
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
5 x de 81-87 upgrade gedaan: Saul 84, Correa 82, 2 x Zahavi 81 en Weghorst 81. Ga hem zo nog 5 x doen en laat de opbrengst weten.
niet doen!!!!Markuss schreef op maandag 30 november 2020 @ 18:10:
5 x de 81-87 upgrade gedaan: Saul 84, Correa 82, 2 x Zahavi 81 en Weghorst 81. Ga hem zo nog 5 x doen en laat de opbrengst weten.
Ooh deze SBC kost weinig (5 gewone gouden kaarten + 6 bronzen), dus meest goedkoop gezien 5 x 300 + 6 x 150 = 2400 coins. Is mij wel het gokje waard want heb door de vele SBC's van de laatste dagen veel spelers van 75 untradeable in m'n clubje.
Allan in het snelst dus allan.Bossie schreef op maandag 30 november 2020 @ 18:03:
OTW Partey, OTW Allan of Pogba als CM in 442 naast Bruno Fernandez als box to box ?
aha jij doet die 81-87Markuss schreef op maandag 30 november 2020 @ 18:15:
[...]
Ooh deze SBC kost weinig (5 gewone gouden kaarten + 6 bronzen), dus meest goedkoop gezien 5 x 300 + 6 x 150 = 2400 coins. Is mij wel het gokje waard want heb door de vele SBC's van de laatste dagen veel spelers van 75 untradeable in m'n clubje.
Telles, omdat die tenminste goed in een van mijn teams paste. Lang getwijfeld tussen Aidoo en Telles. Yeong vond ik weinig boeiend.goosche schreef op maandag 30 november 2020 @ 17:40:
Ey guys, welke verhaallijnspeler hebben jullie genomen? Wil ze gewoon alle drie hebben.
Nou ik kan je gelijk geven, deel II van de 81-87 bracht mij dit:goosche schreef op maandag 30 november 2020 @ 18:24:
[...]
aha jij doet die 81-87ik ga er ook 1tje doen. Maar ik heb nooit geluk echt nooit.
Aouar 81, Arias 81, Politano 81, Ogbonna IF 81 + Pope 82
Hradecky en nog een paar 82, met als uitschieter Oscar Recordbreaker.Markuss schreef op maandag 30 november 2020 @ 18:28:
[...]
Nou ik kan je gelijk geven, deel II van de 81-87 bracht mij dit:
HamsikMarkuss schreef op maandag 30 november 2020 @ 18:28:
[...]
Nou ik kan je gelijk geven, deel II van de 81-87 bracht mij dit:

Zo dat is niet eens verkeerd, jammer dat z'n fysiek zo matig is. Maar er is wel een leuk CSL team mogelijk._Uploader_ schreef op maandag 30 november 2020 @ 18:31:
[...]
Hradecky en nog een paar 82, met als uitschieter Oscar Recordbreaker.
Zekers, maar moet nog even kijken of ze in te passen zijn. Talisca, Alessandrini en IF Paulinho heb ik alMarkuss schreef op maandag 30 november 2020 @ 18:32:
[...]
Zo dat is niet eens verkeerd, jammer dat z'n fysiek zo matig is. Maar er is wel een leuk CSL team mogelijk.
Neymar als striker inzetten rainbow flicken en goal_Uploader_ schreef op maandag 30 november 2020 @ 18:35:
[...]
Zekers, maar moet nog even kijken of ze in te passen zijn. Talisca, Alessandrini en IF Paulinho heb ik al. En Neymar ook net gekocht.
Hoe is Alessandrini? Ik kan hem makkelijk doen met de untradeables uit mijn club maar die kan ik ook nog houden voor Lewandowski POTM of straks mogelijk de Haaland POTM.. Alessandrini oogt wel echt heel fijn._Uploader_ schreef op maandag 30 november 2020 @ 18:35:
[...]
Zekers, maar moet nog even kijken of ze in te passen zijn. Talisca, Alessandrini en IF Paulinho heb ik al. En Neymar ook net gekocht.
Heb eigenlijk mbappe nodig volgens mij. Dit is mijn team met Oscar.goosche schreef op maandag 30 november 2020 @ 18:39:
[...]
Neymar als striker inzetten rainbow flicken en goalHeb die Talisca niet gedaan heb ik wel spijt van.
https://www.futbin.com/21/squad/265942
je hebt costa nodig._Uploader_ schreef op maandag 30 november 2020 @ 18:41:
[...]
Heb eigenlijk mbappe nodig volgens mij. Dit is mijn team met Oscar.
https://www.futbin.com/21/squad/265942
Heb nu denk ik vijf potjes met hem gespeeld op de flank, maar nog niet in het centrum. Hij is wel erg beweegelijk en zijn loopacties zijn erg sterk. Zo maakt hij veel ruimte voor zichzelf en anderen. Lewa POTM blijf ik toch wel een geweldenaar vinden, succes met de keuze!Markuss schreef op maandag 30 november 2020 @ 18:39:
[...]
Hoe is Alessandrini? Ik kan hem makkelijk doen met de untradeables uit mijn club maar die kan ik ook nog houden voor Lewandowski POTM of straks mogelijk de Haaland POTM.. Alessandrini oogt wel echt heel fijn.
Ja meer dan Costa om Khedira ook in de basis te houden. Trouwens de RB Costa kaart ziet er wel aanlokkelijk uit. Ik ben ondertussen mijn sbc fodder met winst aan het verkopen en kan daarna Mbappe halen. Maar dat is wel een standaard keuze. RB Costa is wel een goed alternatief. Welke opstelling kan ik het beste gebruiken om dit te linken?
4-3-3 (3)_Uploader_ schreef op maandag 30 november 2020 @ 18:45:
[...]
Heb nu denk ik vijf potjes met hem gespeeld op de flank, maar nog niet in het centrum. Hij is wel erg beweegelijk en zijn loopacties zijn erg sterk. Zo maakt hij veel ruimte voor zichzelf en anderen. Lewa POTM blijf ik toch wel een geweldenaar vinden, succes met de keuze!
Al geprobeerd, maar Neymar linkt niet met Alessandrini. Heb je nog verdere tips?
Ook met Cuardrado ipv Bruno Perez lukt het mij niet.