ik zal binnenkort eens masterclass penals nemen geven.
Win zeker zo`n 80% van mijn strafschoppenseries.
Je hebt idd gelijk.. je ziet de koppies van de spelers een hoek in kijkencubert20 schreef op zondag 6 december 2020 @ 22:27:
ik zal binnenkort eens masterclass penals nemen geven.
Set your goals high, and don't stop till you get there.
Welke is de oude? Heb al extra wide geprobeerd, maar is nog steeds vanuit die rare hoek.Koning-Admiraal schreef op zondag 6 december 2020 @ 23:08:
De nieuwe camera stand van FIFA 21 is achteraf gezien toch behoorlijk nadelig. Het is zo raar geplaatst wat vooral online een nadeel geeft. Terug naar mijn oude camera standpunt en het speelt meteen een stuk fijner.
XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907
Tja, die SB rewards heb ik nog nooit wat goeds uitgehaald volgens mij. Welke rang je ook haalt.Augy schreef op maandag 7 december 2020 @ 07:03:
Rewards elite 2 sb helemaal ruk weer 😂
Inmiddels 790k, gaat nog steeds erg hard.Mesque schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 07:24:
[...]
Ja.
Neymar in een paar dagen van 1m naar 830k.. must... resist...
Deze FIFA niet inderdaad, vorig jaar keer icon Bergkamp eruit gekregen dus het kanAugy schreef op maandag 7 december 2020 @ 07:03:
Rewards elite 2 sb helemaal ruk weer 😂
Tijdje mee gespeeld, leuke speler alleen z'n 2* weakfoot is wel heel duidelijk aanwezig, vandaar weer verkochtDeeleNL schreef op maandag 7 december 2020 @ 09:33:
Iemand ervaring met David Silva RB?
Ik heb onderstaand team staan waarvan Courtois, Hernandez, Ramos, Valverde, Llorente en Portu verhandelbaar zijn. Ik denk eraan om Llorente IF en Silva RB in te passen i.p.v. Llorente gold en Valverde.
[Afbeelding]
Ik zit in divisie 1-2 en gebruik de R2-knop heel vaak tijdens het verdedigen. Als ik een aanvaller dek en niet weet welke kant hij op zal gaan gebruik ik L2+ R2 (fast jockey heet dat geloof ik). Als ik de aanvaller kwijt ben of gauw zijn passoptie wil afdekken druk ik alleen op R2, en wanneer de aanvaller weer gedekt is fast jockeyen. De R2-knop laat ik tijdens het verdedigen eigenlijk nooit los. Je kan ook alleen jockeyen (L2) maar ik zie niet wat de voordelen daarvan zijn tov fast jockeyen.Rhain schreef op maandag 7 december 2020 @ 09:19: Hooguit dat ik te ver van de man verdedig rond-en-in de 16. Verder laat ik de R2 button in verdedigend opzicht zo vaak mogelijk met rust.
Dit gebeurt idd jaarlijks maar komt vooral door de promo van afgelopen vrijdag (team of the group stage). Er waren veel lightning rounds waarin packs van 125k verkocht werden en waar hele hoge probabilities waren op goede kaarten. Daarnaast komt ergens deze week icon swaps en aanstaande vrijdag begint futmas. Deze dingen bij elkaar zorgen rond deze periode altijd voor een crash. Als je meer details wil weten over de markt kun je bijvoorbeeld fut mentor volgen op YouTube, die maakt hele duidelijke filmpjes over de fut markt. Een tip in t algemeen is om elke week weer je team te verkopen na de weekend league en later in de week (als de prijzen lager zijn) weet terug te kopen, zo minimaliseer je je waardeverlies zoveel mogelijkMadMoody schreef op maandag 7 december 2020 @ 07:05:
Goeiedag, mijn team is zo'n 200k. in waarde gedaald (en zo voelt het momenteel ook, het speelt waardeloos ;-) ). Ik ben niet zo goed in het handelen, maar wat is de oorzaak van dit verval in prijzen?
Ik heb echt zitten twijfelen of ik die wilde halen.. maar 2200 futpoints of 125.000 coins.. Poeh. Met nog altijd het risico een Higuain of Gomis te packen?Er waren veel lightning rounds waarin packs van 125k verkocht werden en waar hele hoge probabilities waren op goede kaarten.
[ Voor 29% gewijzigd door Prosac op 07-12-2020 11:12 ]
Dank voor je uitleg. Uiteraard had ik wel gedacht dat het iets met allerlei nieuwe kaartjes te maken zou hebben, maar toch kon ik het niet helemaal volgen. Ik zag het vooral aan de waarde van Varane die ik in mijn team heb. Die was eigenlijk constant rond de 250/260 k waard, maar nu zakte hij ineens naar 208! Inmiddels stijgt hij weer iets (220k).Mr. Maluku schreef op maandag 7 december 2020 @ 10:43:
[...]
Dit gebeurt idd jaarlijks maar komt vooral door de promo van afgelopen vrijdag (team of the group stage). Er waren veel lightning rounds waarin packs van 125k verkocht werden en waar hele hoge probabilities waren op goede kaarten. Daarnaast komt ergens deze week icon swaps en aanstaande vrijdag begint futmas. Deze dingen bij elkaar zorgen rond deze periode altijd voor een crash. Als je meer details wil weten over de markt kun je bijvoorbeeld fut mentor volgen op YouTube, die maakt hele duidelijke filmpjes over de fut markt. Een tip in t algemeen is om elke week weer je team te verkopen na de weekend league en later in de week (als de prijzen lager zijn) weet terug te kopen, zo minimaliseer je je waardeverlies zoveel mogelijk
<Ryzen 7 5800X3D <-> RX 6800XT <-> 1440p>
Ik speel sinds een paar weken met de coop camera, veel esporters gebruiken die ook.Koning-Admiraal schreef op zondag 6 december 2020 @ 23:08:
De nieuwe camera stand van FIFA 21 is achteraf gezien toch behoorlijk nadelig. Het is zo raar geplaatst wat vooral online een nadeel geeft. Terug naar mijn oude camera standpunt en het speelt meteen een stuk fijner.
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Enige nadeel van L2 + R2 is voor zover ik kan merken dat het even duurt voordat je speler weer goed op zijn benen staat als je een tackle met B mist. Als je enkel L2 gebruikt en dant een tackle mist met B is je speler weer sneller in staat verder te gaan.Capsaicin schreef op maandag 7 december 2020 @ 10:05:
[...]
Ik zit in divisie 1-2 en gebruik de R2-knop heel vaak tijdens het verdedigen. Als ik een aanvaller dek en niet weet welke kant hij op zal gaan gebruik ik L2+ R2 (fast jockey heet dat geloof ik). Als ik de aanvaller kwijt ben of gauw zijn passoptie wil afdekken druk ik alleen op R2, en wanneer de aanvaller weer gedekt is fast jockeyen. De R2-knop laat ik tijdens het verdedigen eigenlijk nooit los. Je kan ook alleen jockeyen (L2) maar ik zie niet wat de voordelen daarvan zijn tov fast jockeyen.
In verdedigende zin vond ik de formatie 422 (2) zeer solide, met achterblijvende backs, 1 cdm die achterblijft en buitenspelers en aanvallers die niet automatisch diep gaan.
jup klopt. L2 +R2 stap je verder uit. Beweeg je van links naar rechts met die 2 knoppen beide ingedrukt maar je tegenstander gebruikt geen sprintknop dan is die bij je weg want jij "schiet " dan 2meter door bij wijze van.Nipje schreef op maandag 7 december 2020 @ 11:35:
[...]
Enige nadeel van L2 + R2 is voor zover ik kan merken dat het even duurt voordat je speler weer goed op zijn benen staat als je een tackle met B mist. Als je enkel L2 gebruikt en dant een tackle mist met B is je speler weer sneller in staat verder te gaan.
Vergt wel wat oefening, vergeet nog wel eens de L2 los te laten als ik achter een speler aan ren. Maar rond de 16 is het wat spelen wanneer je de sprint er even bij gebruikt en loslaat. Vooral het moment wanneer de vleugelspeler gaat kappen, goed inschatten, anders overschiet je inderdaad en kan hij eenvoudig terug wandelen.fifanoob schreef op maandag 7 december 2020 @ 11:45:
[...]
jup klopt. L2 +R2 stap je verder uit. Beweeg je van links naar rechts met die 2 knoppen beide ingedrukt maar je tegenstander gebruikt geen sprintknop dan is die bij je weg want jij "schiet " dan 2meter door bij wijze van.
Met l2 alleen verdedigen blijf je er dichter op.
Ik gebruik ze in een combinatie. Soms l2+R2 en dan weer alleen l2.
Op moment van afpakken gebruik ik sowieso alleen L2.
[ Voor 11% gewijzigd door Prosac op 07-12-2020 12:01 ]
Precies dit was voor mij de reden om 2 weken terug mijn club in een rage te verwijderen.Prosac schreef op zondag 6 december 2020 @ 20:12:
Bizar spel toch soms.. kom 4-1 voor in FUT en ineens besluit mijn defensie te gaan toekijken terwijl de tegenstander tikt ipv de gaten te vullen. Met als hoogtepunt een verdediger die op randje 16 gewoon stil staat te kijken bij een speler langs snelt ipv in te grijpen.
PSN: RenoDeezy // XboxOne: RenoDeezy026
Inmiddels 69k per stuk de upgrade is nog niet geweest.Markuss schreef op maandag 30 november 2020 @ 11:28:
[...]
Dan heb je hem voor 55K per stuk zo'n beetje neem ik aan? Zou het persoonlijk niet doen, Draxler is de laatste 4 FIFA's al zelden gebruikt door spelers en zelfs met een 85 kaart zie ik dat ook niet zomaar gebeuren ben ik bang.
Deze snap ik ook niet inderdaad.. ik hoop altijd dat ik niet de eerste helft mag aftrappen, want op een of andere manier krijg ik altijd een goal om de oren in de eerste aanval van de 2e helft. Alsof mijn spelers nog niks doen dan.RenoD87 schreef op maandag 7 december 2020 @ 12:09:
[...]
Aftrap tweede helft: hij pingelt langs al mijn spelers, die ik als ik ze al geselecteerd kreeg, gewoon toe stonden te kijken of zelfs opzij stapten. Je raadt het al, eerste schot op doel, vanaf de aftrap, 1-1......
Klopt zeker. Maar die manier van verdedigen zit echt al heel lang in Fifa. Volgens mij al op de ps3, echter had je toen nog dat de AI voor je verdedigde. Maar ik gebruik het al jaren en bij mij zit het er al standaard in. Natuurlijk maak ik soms nog wel een foutje door bv sprinten er bij ingedrukt te houden waardoor ik ook wat te ver uitschiet en de tegenstander zo kort bij mij weg draait en scoort.Prosac schreef op maandag 7 december 2020 @ 11:59:
[...]
Vergt wel wat oefening, vergeet nog wel eens de L2 los te laten als ik achter een speler aan ren. Maar rond de 16 is het wat spelen wanneer je de sprint er even bij gebruikt en loslaat. Vooral het moment wanneer de vleugelspeler gaat kappen, goed inschatten, anders overschiet je inderdaad en kan hij eenvoudig terug wandelen.
Wel stoor ik me aan het feit dat je nauwelijks de staande tackle kunt gebruiken in de 16. Soms krijg je echt penalties tegen die je niet begrijpt. Ook penalties nadat het schot allang door je keeper gestopt is.
Nice, had ik nooit verwacht omdat Draxler toch een speler is die ik de laatste 4 jaar in FIFA nooit echt gebruikt is.Mir64za schreef op maandag 7 december 2020 @ 12:11:
[...]
Inmiddels 69k per stuk de upgrade is nog niet geweest.
Als je om dit soort redenen je club gaat verwijderen blijf dan maar gewoon weg van de WL. Mensen irriteren je daar expres om je zo uit je spel te krijgen. Ik heb ook zovaak dat ik met een beetje geluk mijn eerste 2 acties beide keren meteen scoor terwijl tegenstander beter is. Vervolgens quit ie meteen.. Vermoedelijk hartstikke boos terwijl hij nog een hele helft de tijd had om terug te komen.RenoD87 schreef op maandag 7 december 2020 @ 12:09:
[...]
Precies dit was voor mij de reden om 2 weken terug mijn club in een rage te verwijderen.
Mijn tegenstander had niets te vertellen. In de rust stond ik slechts met 1-0 voor, waar het 5 of 6-0 had moeten zijn. De bal mocht er gewoon niet in. Met rust had ik 12 schoten op doel, en hij 0.
Aftrap tweede helft: hij pingelt langs al mijn spelers, die ik als ik ze al geselecteerd kreeg, gewoon toe stonden te kijken of zelfs opzij stapten. Je raadt het al, eerste schot op doel, vanaf de aftrap, 1-1......
Overigens heb ik mij nu op hangende pootjes gemeld bij EA, om mijn club te laten restoren![]()
![]()
Fifa, en in het bijzonder FUT... Het blijft een aparte relatie...
Ah, jij zit mijn 400/500 boden steeds te overbieden.Markuss schreef op maandag 7 december 2020 @ 12:33:
[...]
Nice, had ik nooit verwacht omdat Draxler toch een speler is die ik de laatste 4 jaar in FIFA nooit echt gebruikt is.
Ik ben inmiddels bezig om zilveren spelers van de Pro League, Liga NOS, Scottish Premiership, Süperleague en Liga MX binnen te halen. Ik verwacht van die leagues ook wel een 3-speler objective zoals bij de Eredivisie, MLS en Championship. Dan zal je weer een max. 77 team kunnen gebruiken dus 65-rated zilveren zullen erg gewild zijn + zilveren spelers met hoge pace.
Vooral de mensen die 20 minuten pingelen voor mijn goal en vervolgens nog weten te scoren terwijl mijn 57 pogingen om de bal af te pakken mislukken kunnen mij nog wel eens frustrerenProsac schreef op maandag 7 december 2020 @ 12:52:
Ik word ook wel eens boos om in mijn ogen hele rare acties of verliezen van tegenstanders waar je helemaal niet van hoeft te verliezen. Maar dan leg ik de controller ff een uurtje aan de kant of ik ga silver league/management master doen. ff wat anders.
Hahah nou dat absoluut niet, ik bied 150 en geen stuiver meer. In de CSL lukt het nu aardig maar de Portugese en Turkse league maar sporadisch. Maar dan doe ik het vanavond wel weer even of van de week als er een lightning round is.Prosac schreef op maandag 7 december 2020 @ 12:53:
[...]
Ah, jij zit mijn 400/500 boden steeds te overbieden.![]()
Dat is nou juist mijn hele punt. Ik kan er (redelijk) goed mee dealen hoe tegenstanders je proberen te irriteren etc. Dit geeft mij zelfs meer motivatie om goed te willen presteren.fifanoob schreef op maandag 7 december 2020 @ 12:35:
[...]
Als je om dit soort redenen je club gaat verwijderen blijf dan maar gewoon weg van de WL. Mensen irriteren je daar expres om je zo uit je spel te krijgen. Ik heb ook zovaak dat ik met een beetje geluk mijn eerste 2 acties beide keren meteen scoor terwijl tegenstander beter is. Vervolgens quit ie meteen.. Vermoedelijk hartstikke boos terwijl hij nog een hele helft de tijd had om terug te komen.
Nooit opgeven, leren verliezen en relativeren. Je niet laat pakken door de frustraties die fifa met zich meebrengt.
Lees wel vaker dat mensen uit rage hun club verwijderen en dan paar week later beginnen ze toch weer opnieuw.. Dan heb je dus alleen je zelf er mee. Sowieso wie heb je er mee dat je club heb verwijderd?
Deinstaalleer dan desnoods fifa, mocht je later weer zin hebben moet je het eerst weer installeren maar dan is je club er tenminste nog wel gewoon.
Hetzelfde dat mensen controllers slopen, ik snap dat mensen boos kunnen worden maar ik zou nooit iets slopen. Je hebt er alleen jezelf maar mee..
Beheersing over je eigen gedrag is ook een vaardigheid in fifa. Zeker bij een online modus als WL.
PSN: RenoDeezy // XboxOne: RenoDeezy026
heel herkenbaar. Vooral in de WL doen ze dat. Ik ben dan gewoon mijn cvm en sta dan echt letterlijk stil op 10m van mijn 16m gebied. Sta ik daar te wachten. Hun maar druk met skillmoves en ik kijk toe. Op den duur bal verlies en dan counter ik er over heen. Zodra ik dan scoor. Dan ga ik precies zo spelen. Puur op bal bezit en doe ik niks meer. En dan gaan ze je na de wedstrijd een berichtje sturen met gezeik.Nipje schreef op maandag 7 december 2020 @ 12:56:
[...]
Vooral de mensen die 20 minuten pingelen voor mijn goal en vervolgens nog weten te scoren terwijl mijn 57 pogingen om de bal af te pakken mislukken kunnen mij nog wel eens frustreren
Even uit interesse, gaat EA hier mee akkoord? Lijkt mij toch niet dat EA al jouw spelers weer gaat teruggeven als je het zelf verwijderd hebt?RenoD87 schreef op maandag 7 december 2020 @ 12:09:
[...]
Precies dit was voor mij de reden om 2 weken terug mijn club in een rage te verwijderen.
Mijn tegenstander had niets te vertellen. In de rust stond ik slechts met 1-0 voor, waar het 5 of 6-0 had moeten zijn. De bal mocht er gewoon niet in. Met rust had ik 12 schoten op doel, en hij 0.
Overigens heb ik mij nu op hangende pootjes gemeld bij EA, om mijn club te laten restoren![]()
![]()
Fifa, en in het bijzonder FUT... Het blijft een aparte relatie...
Ik doe hetzelfde, maar alleen niet voor Liga NOS, TUR en MLS - deze hebben m.i. voldoende (lage) gouden spelers om een elftal gouden te vullen en dan random 65 rated zilvers van een willekeurige competitie op de bank te zettenMarkuss schreef op maandag 7 december 2020 @ 12:33:
[...]
Nice, had ik nooit verwacht omdat Draxler toch een speler is die ik de laatste 4 jaar in FIFA nooit echt gebruikt is.
Ik ben inmiddels bezig om zilveren spelers van de Pro League, Liga NOS, Scottish Premiership, Süperleague en Liga MX binnen te halen. Ik verwacht van die leagues ook wel een 3-speler objective zoals bij de Eredivisie, MLS en Championship. Dan zal je weer een max. 77 team kunnen gebruiken dus 65-rated zilveren zullen erg gewild zijn + zilveren spelers met hoge pace.
MLS doe ik ook niet want die is al geweestBoB_HenK schreef op maandag 7 december 2020 @ 13:07:
[...]
Ik doe hetzelfde, maar alleen niet voor Liga NOS, TUR en MLS - deze hebben m.i. voldoende (lage) gouden spelers om een elftal gouden te vullen en dan random 65 rated zilvers van een willekeurige competitie op de bank te zetten
MLS natuurlijk niet inderdaad, zat even te snurkenMarkuss schreef op maandag 7 december 2020 @ 13:13:
[...]
MLS doe ik ook niet want die is al geweest
Ja, dat zou je ook zeggen met de momenteel lopende Coman objective (max. 77 rating). Dat er in Duitsland genoeg lage 75 rondlopen etc. maar die lage 65 rated gelden in de basis volgens mij nog meer voor je (lage) rating dan op de bank. Dus verkocht ik afgelopen vrijdag behoorlijk wat 65 rated + zilveren met hoge pace uit de Bundesliga voor 4 tot 6K.
Mensen worden nou eenmaal blind als er objectives uit zijn he, zie de Eredivisie objective waar mensen 10K neerleggen voor een Schuurs (!). Welke competities doe jij nog meer?
Ik heb de 2e Bundesliga ook op interessante spelers gescalped. Ik twijfel nog over de 2e competities in Spanje, Frankrijk en Italie.
Ik snap je hoorRenoD87 schreef op maandag 7 december 2020 @ 13:00:
[...]
Dat is nou juist mijn hele punt. Ik kan er (redelijk) goed mee dealen hoe tegenstanders je proberen te irriteren etc. Dit geeft mij zelfs meer motivatie om goed te willen presteren.
Echter is mijn punt, dat FIFA teveel (en vaak ten onrechte) het verloop van het spel beïnvloedt.
Dat was voor mij reden om in een "rage" mijn club te verwijderen. Rage tussen aanhalingstekens omdat ik niet eens echt boos was o.i.d. maar meer zoiets had van hier heb ik geen zin meer in.
Overigens ben ik het wel met je eens dat het verwijderen van de club niet de beste oplossing is/was. Dit was alleen op dat moment een ingeving. En dan na 2 weken kom je erachter dat FUT toch ook echt wel heel veel leuke kanten heeft (bouwen, handelen, events). Dit maakt dat ik het nu toch weer een kans wil geven.
Met inderdaad in het achterhoofd dat beheersing over eigen gedrag ook een vaardigheid is, ook dat ben ik zeker met je eens.
Bottomline is: Ik kan prima dealen met verlies, mits dit komt door een tegenstander die gewoon gelijkwaardig of beter is, en oké met soms net wat meer geluk. Maar potjes die in mijn ogen gesaboteerd worden door een CPU, kan ik minder goed handelen
EA heeft letterlijk een patent op 'dynamic difficulty adjustment', waarbij het bewust slechter maken van gameplay wordt beschreven ten einde het maximaliseren van speeltijd en inkomsten (en dus niet het speelplezier). EA speelt hier absoluut een bewuste rol in als je het mij vraagt, in de VS loopt er inmiddels zelfs een rechtzaak over.fifanoob schreef op maandag 7 december 2020 @ 13:40:
[...]
Ik snap je hoorechter, die dingen dat EA iets beslist.. Tjah vind dat altijd een lastige..
Als ik hier op forum lees dan heb ik soms het idee dat men denkt dat EA voor 50% de uitslag bepaald en daar ben ik het niet mee eens.
Laatst keek ik met vriend mee die zei ook steeds mijn spelers doen niks meer ze staan alleen maar stil.
Maar om een andere speler diep te sturen met l1 had ie nog nooit van gehoord.. Dan denk ik, je verwijt dus iets terwijl het aan jezelf ligt.
Wil niet zeggen dat dit ook bij jou zo is hoor. Tuurlijk heb je soms kluts momentjes en dat je denkt EA rot op waar slaat dit op. Maar goed die heb je ook af en toe mee..
Bijzonder, stonden vanmorgen gewoon klaar hier.KaasNinja schreef op maandag 7 december 2020 @ 13:43:
Zojuist mijn 1e Icon ooit gepacked, Argentijnse vlag en toen liep er 85 Crespo uit (untradeable)
Slechte iconnu nog wachten op de Pre-order packs, die zijn door een fout nog niet beschikbaar meld EA op Twitter.
[ Voor 13% gewijzigd door BoB_HenK op 07-12-2020 13:45 ]
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Ik moet eerlijk zeggen dat ik de landen doe die normaal gesproken ook de League SBC's kregen, dus laat ik Scandinavië liggen. Schotland pak ik er toch bij omdat die het voorheen wél hadden, Saudi League zou ook nog prima kunnen en Japan had in FIFA 18 + 19 dacht ik wél League SBC's. Argentinië ook nog een optie overigens.Prosac schreef op maandag 7 december 2020 @ 13:38:
[...]
Ik heb de 2e Bundesliga ook op interessante spelers gescalped. Ik twijfel nog over de 2e competities in Spanje, Frankrijk en Italie.
Haha zuur. Ik had ook flink wat rewards in mijn store vanochtend. Allemaal troep er uit en als kers op de taart ook nog de speler Corona. Lekker toepasselijkKaasNinja schreef op maandag 7 december 2020 @ 13:43:
Zojuist mijn 1e Icon ooit gepacked, Argentijnse vlag en toen liep er 85 Crespo uit (untradeable)
Slechte iconnu nog wachten op de Pre-order packs, die zijn door een fout nog niet beschikbaar meld EA op Twitter.
Ben benieuwd naar de uitslag van die rechtszaak.BoB_HenK schreef op maandag 7 december 2020 @ 13:44:
[...]
EA heeft letterlijk een patent op 'dynamic difficulty adjustment', waarbij het bewust slechter maken van gameplay wordt beschreven ten einde het maximaliseren van speeltijd en inkomsten (en dus niet het speelplezier). EA speelt hier absoluut een bewuste rol in als je het mij vraagt, in de VS loopt er inmiddels zelfs een rechtzaak over.
[...]
Bijzonder, stonden vanmorgen gewoon klaar hier.
Je weet dat die lui vaak ook op rare tijden spelen vanwege de inputlag en zelfs contact met elkaar hebben om maar niet tegen elkaar te komenfifanoob schreef op maandag 7 december 2020 @ 14:07:
[...]
Ben benieuwd naar de uitslag van die rechtszaak.
Ik zelf leg mij daar niet bij neer. Genoeg lui die 30-0 halen en dus is het te doen. Daarmee zeg ik niet dat ik dat zou kunnen halen, maar game technisch is mogelijk.
Ja klopt dat was vorig jaar ook zo, zijn volgens mij nog spelers voor gebannend.Terranova schreef op maandag 7 december 2020 @ 14:27:
[...]
Je weet dat die lui vaak ook op rare tijden spelen vanwege de inputlag en zelfs contact met elkaar hebben om maar niet tegen elkaar te komen
Squad battles is voor mij exact hetzelfde speel ze nog steeds op legendary merk daar totaal geen verschil.daltona schreef op maandag 7 december 2020 @ 11:29:
Graag de mening van mensen die eerst fifa op de ps4 speelde en nu de nextgen versie op de ps5. Je leest veel dat mensen zeggen dat het grafisch mooier is, maar de gameplay vrijwel hetzelfde is. Ik vind dat totaal niet. waar ik normaal squad battles op wereldklasse speel en makkelijk win, word ik nu totaal afgemaakt. Online idem dito, ik kan online aardig mee maar met de ps5 versie totaal niet. Alles is naar mijn mening slomer. Vinden meer mensen dit?
Erg vreemd, dit lees ik dus meer dat mensen geen verschil merken. Dat is bij mij toch echt anders. ik speel squadbattles nu op de ps4 versie omdat ik anders een pak slaag krijg.FidoDido schreef op maandag 7 december 2020 @ 14:57:
[...]
Squad battles is voor mij exact hetzelfde speel ze nog steeds op legendary merk daar totaal geen verschil.
Online wel degelijk zit in divisie 3 gisteren kwam ik tegen iemand met skillrating 1700 en 1300 waar ik rond de 1500 zit.
Het is niet slomer, heb zelf alleen die feedback uitgezet wanneer ik FIFA speel krijg echt kramp in mijn vingers offline leuke toevoeging online te zwaar
<Ryzen 7 5800X3D <-> RX 6800XT <-> 1440p>
Dat ze dus bewust tegen minder goeie mensen spelen zodat het hele DDA verhaal amper van toepassing is op ze. Leuk dat de game stroef loopt tegen iemand met een veel lagere W/L. Daar komen ze wel doorheenfifanoob schreef op maandag 7 december 2020 @ 14:33:
[...]
Ja klopt dat was vorig jaar ook zo, zijn volgens mij nog spelers voor gebannend.
Meende dat Nickrunthefutmarkt ofzo daar nog een aantal dingen boven water had gebracht.
Jaar daarvoor hadden de pro's onderling afgesproken dat ze allemaal alleen thuis spelen zodat ze elkaar ook niet tegen zouden komen.. Toen kon je nog van te voren goed zien of je uit of thuis moest spelen.
Maar dat veranderd het nog niet, dus snap niet wat je hiermee wilt zeggen.
De game blijft verder hetzelfde?
Hier ga je dus de mist in. Ze ontlopen elkaar helemaal niet meer. Ja er zullen vast een aantal zijn die dat lukt maar het grote gros niet meer.Terranova schreef op maandag 7 december 2020 @ 15:22:
[...]
Dat ze dus bewust tegen minder goeie mensen spelen zodat het hele DDA verhaal amper van toepassing is op ze. Leuk dat de game stroef loopt tegen iemand met een veel lagere W/L. Daar komen ze wel doorheen
Dan noem je ook wat e-sporters, totale nobodies op het internationale podium. Mijn punt was juist dat DDA weinig invloed heeft als je tegen mensen komt die een stuk minder zijn en er zijn er heel veel (waaronder dat zogenaamde wonderkind wat 240-0+ staat) die gewoon nog ervoor zorgen dat ze niet tegelijkertijd een wedstrijd starten. En ik noem hem een zogenaamd wonderkind omdat hij door de echt pro's verslagen wordt alsof het niets is. Dus is die 30-0 elke WL nog wel wat waard als je bewust goeie spelers ontwijkt en op tijdstippen gaat spelen waar de matchmaking het sowieso moeilijk gaat hebben.fifanoob schreef op maandag 7 december 2020 @ 15:28:
[...]
Hier ga je dus de mist in. Ze ontlopen elkaar helemaal niet meer. Ja er zullen vast een aantal zijn die dat lukt maar het grote gros niet meer.
Ik kijk regelmatig met e-sporters mee en die treffen regelmatige andere e-sporters. Gisteren keek ik bv naar Nick den Hamer, e-sporter van Groningen en kwam gisteren 3x tegen een pro te spelen.
Ook kijk ik soms wel eens naar Dennis Verhoeven. Die is van Feyenoord als ik het goed heb en stond laatst iets van 156-0 in de WL en hij speelt gewoon overdag. En ook hij komt andere e-sporters tegen.
Het is niet zo dat e-sporters tegen iemand komen te spelen die bv 10-8 gaat ofzo terwijl zij zelf rond de 20-0 gaan.
Je haalt nu punten door elkaar heen. De matchmaking heeft niks met dat patent te maken waar hier eerder naar gewezen werd.
Oke dus ik geef een aantal voorbeelden die jou verhaal ontkrachten maar jij komt vervolgens met ook een paar mensen die continu andere spelers ontwijken?Terranova schreef op maandag 7 december 2020 @ 15:45:
[...]
Dan noem je ook wat e-sporters, totale nobodies op het internationale podium. Mijn punt was juist dat DDA weinig invloed heeft als je tegen mensen komt die een stuk minder zijn en er zijn er heel veel (waaronder dat zogenaamde wonderkind wat 240-0+ staat) die gewoon nog ervoor zorgen dat ze niet tegelijkertijd een wedstrijd starten. En ik noem hem een zogenaamd wonderkind omdat hij door de echt pro's verslagen wordt alsof het niets is. Dus is die 30-0 elke WL nog wel wat waard als je bewust goeie spelers ontwijkt en op tijdstippen gaat spelen waar de matchmaking het sowieso moeilijk gaat hebben.
Edit: Ontwijken kan ook door elkaar te blokkeren op PSN of Xbox Live
Jij wil het echt niet snappen. Voor de 3e keer zeg ik nu dat DDA amper invloed heeft als je tegen veel zwakkere tegenstanders komt.fifanoob schreef op maandag 7 december 2020 @ 16:02:
[...]
Oke dus ik geef een aantal voorbeelden die jou verhaal ontkrachten maar jij komt vervolgens met ook een paar mensen die continu andere spelers ontwijken?
EA kijkt naar hoeveel je gaat in de wl en over het algemeen wordt dat goed toegepast.
Want nogmaals iemand die 25-0 gaat komt niet tegen iemand te spelen die 15-10 gaat of iets dergelijks. Die komt ook tegen iemand te spelen die minimaal 15+ gaat in zijn WL.
Kijk voor de gein even na de nummer 1 tekz ofzo. Die speelt zijn WL op NORMALE tijden hoor.
DDA heeft niks met je matchmaking te maken! Je haalt dingen door elkaar.
Heb je daar een voorbeeld van (pro's die hem verslaan als het niets is)? Ik heb een paar filmpjes van pro's gezien die volledig werden weggespeeld door dat kind.Terranova schreef op maandag 7 december 2020 @ 15:45:
[...]
Dan noem je ook wat e-sporters, totale nobodies op het internationale podium. Mijn punt was juist dat DDA weinig invloed heeft als je tegen mensen komt die een stuk minder zijn en er zijn er heel veel (waaronder dat zogenaamde wonderkind wat 240-0+ staat) die gewoon nog ervoor zorgen dat ze niet tegelijkertijd een wedstrijd starten. En ik noem hem een zogenaamd wonderkind omdat hij door de echt pro's verslagen wordt alsof het niets is. Dus is die 30-0 elke WL nog wel wat waard als je bewust goeie spelers ontwijkt en op tijdstippen gaat spelen waar de matchmaking het sowieso moeilijk gaat hebben.
Edit: Ontwijken kan ook door elkaar te blokkeren op PSN of Xbox Live
En hoe kom je tegen een zwakkere tegenstander dan? Hoe fixen die pro's dat ze tegen noobs moeten? En hoe weten ze van te voren wie er goed is en wie niet? Ze kunnen kiezen tegen wie ze spelen? Leg het mij maar eens even uit.Terranova schreef op maandag 7 december 2020 @ 16:55:
[...]
Jij wil het echt niet snappen. Voor de 3e keer zeg ik nu dat DDA amper invloed heeft als je tegen veel zwakkere tegenstanders komt.
Tekkz komt toevallig nooit tegen z'n teamgenoot Harry, eentje die al vaker op streams heeft vermeld dat pro's elkaar ontwijken. Harry is gelukkig wel vrij open er in dat hij het gebruikt en ook dat FIFA gewoon ruk is, maarja hij is er goed is dus blijft het wel spelen.
En kijk nog eens wat vaker op reddit tijdens de WL. Mensen met 25-0 komen genoeg tegen mensen van 15-10. Elk weekend kan je er meerdere posts van vinden, dat hun tegenstanders in de top100 staat/stond. Bovendien zie je die wedstrijden wel eens voorbij komen op het FUT channel ding(hoe het ook heet, ik kijk er nooit) in FIFA.
Maar ik ga stoppen met de discussie, zoals vaak genoeg uit je posts blijkt ben je een diehard EA/FIFA fan en weiger je te geloven dat ze iets mis doen en nu ook weer lees je (on)bewust mijn posts verkeerd. Dus het heeft geen zin
Je kan er wel voor kiezen om altijd thuis te spelen. Als alle pro's dat consequent doen, spelen ze constant tegen mensen die daar niet van op de hoogte zijn/niet in dezelfde scene zitten.fifanoob schreef op maandag 7 december 2020 @ 17:05:
[...]
En hoe kom je tegen een zwakkere tegenstander dan? Hoe fixen die pro's dat ze tegen noobs moeten? En hoe weten ze van te voren wie er goed is en wie niet? Ze kunnen kiezen tegen wie ze spelen? Leg het mij maar eens even uit.
Je hebt geen invloed tegen wie je komt te spelen. Het enige waar naar gekeken wordt is hoe je op dat moment in de WL er voor staat. En die keren dat het wel gebeurd dat je tegen iemand komt die bv 15-14 gaat dan is het een bug. Maar jij maakt mij niet wijs dat pro's weten hoe ze die Bug activeren.
Dat er uitzonderingen zijn wil niet zeggen dat alles altijd maar zo gaat.
dan zullen sommige lui dat doen, maar zie genoeg lui 30-0 halen en die ook uit potjes spelen..Mesque schreef op maandag 7 december 2020 @ 17:11:
[...]
Je kan er wel voor kiezen om altijd thuis te spelen. Als alle pro's dat consequent doen, spelen ze constant tegen mensen die daar niet van op de hoogte zijn/niet in dezelfde scene zitten.
Als je een discord kanaal hebt waar veel pro's in zitten die in het kanaal laten weten wanneer ze voor een game zoeken, kun je wel degelijk andere pro's in dat kanaal ontwijken. Het is niet onwaarschijnlijk dat zo'n discord kanaal bestaat, voor pro's staat meer op het spel dan betere WL rewards. Er zijn pro toernooien waarbij qualificatie op basis van de hoeveelheid wins in de WL is. Dus als je andere pro's kan vermijden verhoogt dat wel je kansen om meer wins te behalen.fifanoob schreef op maandag 7 december 2020 @ 17:05:
[...]
En hoe kom je tegen een zwakkere tegenstander dan? Hoe fixen die pro's dat ze tegen noobs moeten? En hoe weten ze van te voren wie er goed is en wie niet? Ze kunnen kiezen tegen wie ze spelen? Leg het mij maar eens even uit.
Je hebt geen invloed tegen wie je komt te spelen. Het enige waar naar gekeken wordt is hoe je op dat moment in de WL er voor staat. En die keren dat het wel gebeurd dat je tegen iemand komt die bv 15-14 gaat dan is het een bug. Maar jij maakt mij niet wijs dat pro's weten hoe ze die Bug activeren.
Dat er uitzonderingen zijn wil niet zeggen dat alles altijd maar zo gaat.
En hoeveel pro's denken jullie dat er wereldwijd zijn? Ja ongetwijfeld dat er zo wellicht 100 man dit zo doen.mar101 schreef op maandag 7 december 2020 @ 17:38:
[...]
Als je een discord kanaal hebt waar veel pro's in zitten die in het kanaal laten weten wanneer ze voor een game zoeken, kun je wel degelijk andere pro's in dat kanaal ontwijken. Het is niet onwaarschijnlijk dat zo'n discord kanaal bestaat, voor pro's staat meer op het spel dan betere WL rewards. Er zijn pro toernooien waarbij qualificatie op basis van de hoeveelheid wins in de WL is. Dus als je andere pro's kan vermijden verhoogt dat wel je kansen om meer wins te behalen.
Eigenlijk is De Ligt een prima verdediger, sterke autoblocks net als Van Dijk. Welke opstelling speel je ingame en is dit (1 pure middenvelder) niet te aanvallend?Wulfric92 schreef op maandag 7 december 2020 @ 18:19:
Van Basten nu toch maar verkocht maar met een magistraal verlies
Hij deed het voor mij niet meer sinds de laatste patch zeker nu ik ook Depay heb. Zit toch een heel groot verschil in loop acties tussen van Basten en Depay.
Mendy en Varane er ook maar uitgehaald. Heb ze beiden untradeble. Daarvoor in de plaats is De Ligt en Alex Sandro gekomen.
Agüero is er in gekomen voor van Basten.
Team:
https://www.ea.com/fifa/u...Id=ccrAyNIsnVicN:FFA21PS4
Ja hij valt mij niks tegen! Voelt erg solide aan_Uploader_ schreef op maandag 7 december 2020 @ 18:53:
[...]
Eigenlijk is De Ligt een prima verdediger, sterke autoblocks net als Van Dijk. Welke opstelling speel je ingame en is dit (1 pure middenvelder) niet te aanvallend?
Leuke opstelling! Dank voor het delen, ik ben ook wat aan het experimenteren met de opstellingen en spelers.Wulfric92 schreef op maandag 7 december 2020 @ 18:58:
[...]
Ja hij valt mij niks tegen! Voelt erg solide aan
Speel 41212 breed, met de cam op voorin blijven. Dan krijg je wanneer je verdedigend een 433, waarbij je Rm/Lm naast de Cvm gaan lopen.
Agüero, Depay
Van Bergen
Son, Promes
Gravenberch
Alex Sandro, de Ligt, van Dijk, Dumfries
Iemand met suggesties?mar101 schreef op maandag 23 november 2020 @ 00:54:
Heb het rustig aan gedaan deze WL. Met 2 relatief goedkope teams gespeeld, eentje compleet voor de fun met vier 5* skillers voorin waaronder Quincy en Memphis. Iets later dan gebruikelijk Goud 3 gehaald, maar merk dat het spel een stuk leuker is als je niet te druk maakt om rare dingen die in de wedstrijden gebeuren die wel vaak een wedstrijd beslissen. Een paar keer daardoor onterecht verloren, maar ook een keer of twee een overwinning gestolen.
Moet zeggen dat de zondag avond games het meeste fun zijn, dan lijken alle tryhard spelers al klaar te zijn met hun WL, kom dan bijna alleen maar tegenstanders tegen die vol op de aanval spelen, leuke games.
Aangezien Teixeira goed is bevallen als spits, wou ik een volwaardig team gaan kopen met een paar topspelers voorin. Neymar ligt dan voor de hand, heb hem nog nooit in mijn team gehad behalve in drafts. Ben wel benieuwd hoe goed hij is, Nick van runthefutmarket is al jaren een groot fan, op Futbin ook een lovende review over hem. Ik had het volgende team in gedachte:
https://www.futbin.com/21/squad/3307028
Ingame speel ik dan 4-1-2-1-2(2) met Neymar en Teixeira in de spits, Salah op CAM. Al m'n coins zitten zo'n beetje in de voorhoede, achterin heb ik Gomez en Konate IF untradable gepacked.
Had gehoopt dat er wat meer panic sellers van Neymar zouden zijn aan het einde van de WL, met Black Friday die eraan komt. Heb zijn prijs dit weekend in de gaten gehouden, maar op PC dropt hij nauwelijks. Misschien dat er teveel spelers zijn die de adviezen van de traders hebben opgevolgd en al hun top spelers eerder hebben verkocht of juist spelers die nu proberen hun team in te kopen en teveel vraag drijft de prijs natuurlijk ook op.
De komende dagen even de prijs in de gaten blijven houden, ik had gehoopt Neymar onder een miljoen op te kunnen pikken, maar op PC gaat dat voorlopig misschien niet gebeuren. We gaan het zien de komende dagen.
Waaruit bestaat jouw team nu?DeBers schreef op maandag 7 december 2020 @ 19:47:
[...]
Iemand met suggesties?
Ik heb inmiddels KDB verkocht en courtois. Alisson in goal. Ik heb nu 450k. Ik ga denk ik Rashford kopen voor op de flank.
Maar ik zit echt nog te twijfelen of Del piero wel een goeie spits is in een 4231 en of ik niet gewoon eieren voor mijn geld moet kiezen en hem verkopen.
https://www.ea.com/fifa/u...fId=fduhvsuOcHNh:FFA21XBO
[ Voor 11% gewijzigd door _Uploader_ op 07-12-2020 20:05 ]
In de link zie je mijn huidige team:
[ Voor 9% gewijzigd door DeBers op 07-12-2020 20:09 ]
Het ligt dus niet helemaal aan mij, heb MvB sinds dit weekend. Maar hij raakt geen pepernoot.Wulfric92 schreef op maandag 7 december 2020 @ 18:19:
Van Basten nu toch maar verkocht maar met een magistraal verlies
Hij deed het voor mij niet meer sinds de laatste patch zeker nu ik ook Depay heb. Zit toch een heel groot verschil in loop acties tussen van Basten en Depay.
XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907
Dat had ik ook inderdaad, heel erg statisch wanneer hij geen balbezit had en voelde lomp aan. Kon niet meer makkelijk wegdraaien. Heb afgelopen weekend League al vaak Agüero laten invallen voor hem.kw_nl schreef op maandag 7 december 2020 @ 20:17:
[...]
Het ligt dus niet helemaal aan mij, heb MvB sinds dit weekend. Maar hij raakt geen pepernoot.
Erg getwijfeld om Depay te halen, maar vond het teveel coins voor een speler die je niet meer kan verkopen.
[ Voor 6% gewijzigd door Wulfric92 op 07-12-2020 20:24 ]
Mijn reactie was om aan te geven dat er wel degelijk mogelijkheden zijn om wedstrijden tegen andere pro's te voorkomen. Geen idee hoeveel pro's er precies zijn in Fifa, het percentage is klein als je de hele playerbase bekijkt.fifanoob schreef op maandag 7 december 2020 @ 17:53:
[...]
En hoeveel pro's denken jullie dat er wereldwijd zijn? Ja ongetwijfeld dat er zo wellicht 100 man dit zo doen.
Maar de overigen dan?
https://www.futbin.com/21/squad/2663539DeBers schreef op maandag 7 december 2020 @ 20:03:
[...]
In de link zie je mijn huidige team:
Del piero (t)
Giggs (u) Bruno F TOTGS (U) Lucas Moura (T)
Pogba (T) Allan OTW (T)
Mendy (T) Ramos (U) Van dijk (T) Wan Bisaka (T)
Alisson (T)
T = Tradeable
U = Untradeable
4231.
Edit: oh lol. Ik zie dat ik niet op mijn vorige post had gereageerd.
Andere optie in een 443 (3):_Uploader_ schreef op maandag 7 december 2020 @ 20:33:
[...]
https://www.futbin.com/21/squad/2663539
Pogba kun je eventueel inwisselen voor Andre 83en Giggs misschien voor Hazard.
Even een quote van mezelf, want dit komt vanavond uit. Een keer een 9-3 (!) overwinning, de laatste 7-1 gewonnen. Deze avond verlies ik dus niks. Zo gek is Fifa.MadMoody schreef op zondag 6 december 2020 @ 20:35:
Nou, al speel ik vanavond 400 wedstrijden, ik ga er niet 1 winnen. Het is weer zo'n avond. Gelukkig weet ik dan wel dat er komende week een avond komt dat ik alles weer win. Zo gek is Fifa.
Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.
Lekkere reward!Saekerhett schreef op maandag 7 december 2020 @ 23:47:
Misschien een goedmakertje van EA voor die zooi afgelopen weekend, maar ik was bezig voor de Beckham objective en had de vijf vrije trappen voltooid. 7.5k pakketje geopend...
[Afbeelding]
![]()
![]()
Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl
Ik ben er ook een hele tijd mee bezig geweest! Uiteindelijk tegen een team met 70+ rating en een wat moeilijker niveau is het snel gegaan. Als het niveau te laag is happen je tegenstanders niet waardoor je er zo voorbij wandelt i.p.v. een vrije trap krijgtpeeweeherman schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 08:00:
[...]
Lekkere reward!
Ik zou nog niet weten hoe ik er vijf in moet schieten, en ik speel echt wel veel.
Had stiekem gehoopt dat penalty's ook meetelden.
Welke modus heb je gespeeld dat je zo veel vrije trappen krijgt die er een beetje in willen, squad battles op laag niveau, of pingel je net zo lang rond de 16 tot je een vrije trap krijgt?
Nee, met twee controllers een friendly couch play gedaan. Overtreding op mezelf gemaakt met de tweede controller en de keeper in de andere hoek gezet. Dan is het een eitje japeeweeherman schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 08:00:
[...]
Lekkere reward!
Ik zou nog niet weten hoe ik er vijf in moet schieten, en ik speel echt wel veel.
Had stiekem gehoopt dat penalty's ook meetelden.
Welke modus heb je gespeeld dat je zo veel vrije trappen krijgt die er een beetje in willen, squad battles op laag niveau, of pingel je net zo lang rond de 16 tot je een vrije trap krijgt?
Kan het zo ook ja? Niet aan gedachtSaekerhett schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 08:22:
[...]
Nee, met twee controllers een friendly couch play gedaan. Overtreding op mezelf gemaakt met de tweede controller en de keeper in de andere hoek gezet. Dan is het een eitje ja
Dit ziet op India kennelijk.maversne schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 02:16:
[Afbeelding]
Dit staat in de code. Zijn we allemaal de lul? Kunnen we geen fut meer spelen in nederland en belgie. Dit kan toch niet zomaar????
Haha, geniaal!Saekerhett schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 08:22:
[...]
Nee, met twee controllers een friendly couch play gedaan. Overtreding op mezelf gemaakt met de tweede controller en de keeper in de andere hoek gezet. Dan is het een eitje ja
Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl
Ik had dit ook al ergens gelezen. Het is inderdaad "any game mode"dus dat zou moeten werken.Saekerhett schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 08:22:
[...]
Het rechterpookje indrukken en bewegen.ZodiacBomber schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 09:59:
[...]
Ik had dit ook al ergens gelezen. Het is inderdaad "any game mode"dus dat zou moeten werken.
Hoe zet je de keeper in de andere hoek want ik beweeg mijn keeper eigenlijk nooit bij vrije trappen?
Dat mag ook wel, want toen mijn Son in de laatste wedstrijd in de WL alleen op de keeper af ging bij een 0-1 achterstand, neergehaald werd en de tegenstander slechts een 'niet meer doen he!' kreeg, ging er hier bijna een controller door het raam.Prosac schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 10:16:
Ik lees dat ze in de nieuwe update wat hebben gedaan aan de rode kaarten-kans bij doorgebroken spelers en dat de kans op een penalty als een spelers struikelt over een verdedigers verlaagd/gewijzigd is.
Ik ben benieuwd.
Dat zijn de ergste inderdaad. Ik heb rood gehad voor het neerhalen van een "doorgebroken" speler op de middellijn met nog 2 vleugelspelers er vlak bij, terwijl in dezelfde pot er een waarschuwing kwam voor het neerhalen van een speler die op randje 16 was zijn in uppieSaekerhett schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 10:26:
[...]
Dat mag ook wel, want toen mijn Son in de laatste wedstrijd in de WL alleen op de keeper af ging bij een 0-1 achterstand, neergehaald werd en de tegenstander slechts een 'niet meer doen he!' kreeg, ging er hier bijna een controller door het raam.
heeeel herkenbaar. Hoe vaak ik wel niet neergehaald ben toen ik los was van de verdedigers.. En net wat je zegt, de scheids geeft aan niet meer doen.. Terwijl het gewoon zwaar rood was.Saekerhett schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 10:26:
[...]
Dat mag ook wel, want toen mijn Son in de laatste wedstrijd in de WL alleen op de keeper af ging bij een 0-1 achterstand, neergehaald werd en de tegenstander slechts een 'niet meer doen he!' kreeg, ging er hier bijna een controller door het raam.
[ Voor 30% gewijzigd door fifanoob op 08-12-2020 10:50 ]
Ja die rode kaarten die niet gegeven worden en te belachelijke penalties... zo frustrerend.Prosac schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 10:16:
Ik lees dat ze in de nieuwe update wat hebben gedaan aan de rode kaarten-kans bij doorgebroken spelers en dat de kans op een penalty als een spelers struikelt over een verdedigers verlaagd/gewijzigd is.
Ik ben benieuwd.
Ik zou dan wel 451 als opstelling doen (in-game uiteraard wisselen) en Messi dan linken aan Seedorf en Mendy, anders heb je hem niet meer op 10 chem.ErnstMid schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 10:54:
[...]
Ja die rode kaarten die niet gegeven worden en te belachelijke penalties... zo frustrerend.
Eens kijken of ik donderdag genoeg coins bij elkaar kan sprokkelen om Seedorf 88 te halenKan die mooi Frenkie vervangen:
https://www.futbin.com/21/squad/3964624
Of nog iemand met een andere tip?
[ Voor 3% gewijzigd door Saekerhett op 08-12-2020 11:03 ]
ik speel met seedorf 85. Vind het echt een super kaart. Staat bij mij op cvm die mee gaat naar vorenErnstMid schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 10:54:
[...]
Ja die rode kaarten die niet gegeven worden en te belachelijke penalties... zo frustrerend.
Eens kijken of ik donderdag genoeg coins bij elkaar kan sprokkelen om Seedorf 88 te halenKan die mooi Frenkie vervangen:
https://www.futbin.com/21/squad/3964624
Of nog iemand met een andere tip?
Moet helaas kiezen wie ik niet op 10 chem wil hebben - Messi of Renato S.:Saekerhett schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 11:03:
[...]
Ik zou dan wel 451 als opstelling doen (in-game uiteraard wisselen) en Messi dan linken aan Seedorf en Mendy, anders heb je hem niet meer op 10 chem.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq