Acties:
  • +5 Henk 'm!
Nou ik kan ook alvast wat eerste ervaringen delen, de 41mm is echt niet/nauwelijks groter dan de 40, maar wat vooral opvalt is dat alle paniek over die kleuren echt overdreven is. Het verbaast me dat de reviewers dat nog niks over hebben gemeld. Ik heb de donkerblauwe (midnight) en die oogt zwarter dan de space grey die ik had.

Ik zal vanavond nog wel wat meer delen maar voor nu helemaal tevreden

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidas
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 10:24
DeNachtwacht schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 10:41:
Nou ik kan ook alvast wat eerste ervaringen delen, de 41mm is echt niet/nauwelijks groter dan de 40, maar wat vooral opvalt is dat alle paniek over die kleuren echt overdreven is. Het verbaast me dat de reviewers dat nog niks over hebben gemeld. Ik heb de donkerblauwe (midnight) en die oogt zwarter dan de space grey die ik had.

Dat is goed nieuws, ik heb namelijk ook de midnight besteld. Komt als het goed is zo binnen.

Tesla Model 3 (Highland) LR AWD Ultra Red

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iMode
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 13:02

Goed nieuws! Foto?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Y451N
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 11:15

Heb je misschien foto’s? En wat raad je aan qua kleur van band, midnight of zwart?

Acties:
  • +5 Henk 'm!

Verwijderd

Hij is binnen hoor! Het scherm is lekker groot.

Apple Watch Nike Midnight 41mm
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sYFGRSByjPKiTdIgr9WVtxteNCA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/eD457MEs4JthhyKtfbAdFW2Q.jpg?f=fotoalbum_large

Heb je vragen? Shoot!

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 15-10-2021 11:21 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Y451N
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 11:15
Verwijderd schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 11:20:

[Afbeelding]

Heb je vragen? Shoot!
Zou je misschien een foto kunnen maken van het bandje en aansluiting? Ik zou graag het contrast tussen midnight kast en zwart bandje willen zien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Y451N schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 11:19:
[...]

Heb je misschien foto’s? En wat raad je aan qua kleur van band, midnight of zwart?
Zie de foto hier boven. Hij gaat prima matchen met een zwarte band, zelf had ik nog geen sport bandje dus heb ik een zwart witte Nike sportband genomen en die ziet er prima uit ook.

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 13:00
Lastig te zien:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xdFu-kEBnaJcEDAT41__pg0xrNE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/x10EaF3bUmRSCpqPwbFjoBrV.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZcAgCW02-WzQCyz-ogRFkaf1khc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/AUTadfLETUDcUi3wKyfLBPNz.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Davidas
Y451N schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 11:21:
[...]

Zou je misschien een foto kunnen maken van het bandje en aansluiting? Ik zou graag het contrast tussen midnight kast en zwart bandje willen zien.
Alstu.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Hj-IHWFtw4_wJWEpy8zRHPvaVnY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/xfKcXGnEqhNXJ6TaGDEQGbiG.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8Nr6V8bylRi7hf31NRYWPLXBkgs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/a9zzBQJZnQkU087YdWrvc5F9.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
Dit is geen verkapte advertentie, maar wat zou je kunnen vragen voor een Apple Watch 5 met zichtbare kras op het scherm inclusief 2 flink gebruikte bandjes. Vind het moeilijk om een prijs te bepalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agostino
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 12:24
Kan ik ergens instellen dat ik het volume niet meer kan aanpassen met m’n crown?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kassad
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12:29
giantgiantus schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 11:44:
Dit is geen verkapte advertentie, maar wat zou je kunnen vragen voor een Apple Watch 5 met zichtbare kras op het scherm inclusief 2 flink gebruikte bandjes. Vind het moeilijk om een prijs te bepalen.
ik kijk altijd even op marktplaats, wat er staat en wat er op geboden wordt.

Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Davidas
giantgiantus schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 11:44:
150 euro misschien, als je beetje geluk hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidas
Als iemand een gave watchface heeft voor de S7 dan hoor ik het graag. O+

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Davidas schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 11:55:
[...]

150 euro misschien, als je beetje geluk hebt.
Mijne heb ik in de verkoop staan voor €250, lijkt me echt wel realistisch aangezien je voor een nieuwe SE 300 betaalt. De serie 5 biedt als voordeel ecg maar met name het always on scherm is wel echt een duidelijke meerwaarde. Maar goed, mijne heeft geen kras…

[ Voor 4% gewijzigd door DeNachtwacht op 15-10-2021 12:09 ]

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidas
DeNachtwacht schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 12:09:
[...]

Mijne heb ik in de verkoop staan voor €250, lijkt me echt wel realistisch aangezien je voor een nieuwe SE 300 betaalt. De serie 5 biedt als voordeel ecg maar met name het always on scherm is wel echt een duidelijke meerwaarde. Maar goed, mijne heeft geen kras…
Ja, dat snap ik. Maar zichtbare schade doet het wel echt in prijs laten zaken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hk12nl
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13:03
@Davidas & @DeNachtwacht thx voor de foto’s. Wordt wel voor mij duidelijk dat ik straks ook gewoon voor de midnight variant kan gaan. En dat te bedenken dat ik miss nog voor de groene wilde gaan omdat ik dacht dat die meer richting donker/zwart ging 👍

©2004

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• OmeRobbie
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 16-02 15:56
Net om 10u bij de Apple store Haarlem... Ik heb sterrenlicht 45mm + bijbehorende sportbandje besteld maar heb het toch omgeruild: ik heb nu de Nike versie (sterrenlicht) met de khaki geweven sportband.
Zit supercomfortabel! 45mm is ook niet te groot voor mijn wat slanke pols. Valt alleszins mee!
Sterrenlicht lijkt idd een beetje champagne kleur, geen zilver. Hele mooie neutrale kleur vind ikzelf

Dit is de eerste Apple Watch die ik het waard vind: ik vind slaapmodi en de sport functies het belangrijkst. Elke ochtend bij opstaan lukt me prima om even ad lader te hangen.
Nu volop ah spelen, ontdekken en apps installeren..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Davidas
De S7 nu een paar uur in gebruik, de inktblauwe kleur zit meer tegen zwart aan dan blauw dus erg content mee. Schermgrootte is echt een vooruitgang, van 40mm naar 45mm en dat met de dunnere bezels, helemaal top. :*)

Nu maar eens gaan kijken hoe de batterij zich verhoudt en of dat snelladen een beetje werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppe
  • Registratie: Januari 2004
  • Nu online

Toppe

Oké ✅

Davidas schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 12:44:
De S7 nu een paar uur in gebruik, de inktblauwe kleur zit meer tegen zwart aan dan blauw dus erg content mee. Schermgrootte is echt een vooruitgang, van 40mm naar 45mm en dat met de dunnere bezels, helemaal top. :*)

Nu maar eens gaan kijken hoe de batterij zich verhoudt en of dat snelladen een beetje werkt.
Vooral het snelladen. Heb zelf een usb hub met 2x USB-C en 2x USB-A in gebruik dus voelt beetje gek om weer een dure lader te kopen voor snelladen op een AW.

Edit: 1x USB-A voor AW, 1x USB-A Micro USB, 1x USB-C voor iPhone en 1x USB-C voor iPhone.

[ Voor 7% gewijzigd door Toppe op 15-10-2021 12:52 ]

Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulmadejong
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11:18
Toppe schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 12:45:
[...]

Vooral het snelladen. Heb zelf een usb hub met 2x USB-C en 2x USB-A in gebruik dus voelt beetje gek om weer een dure lader te kopen voor snelladen op een AW.
Als je hub per poort minstens 5W kan leveren dan zit je goed (en USB-C alleen)

MacBook Pro 14" 2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppe
  • Nu online

Toppe

Oké ✅

paulmadejong schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 12:47:
[...]

Als je hub per poort minstens 5W kan leveren dan zit je goed.
Voor snelladen was USB-C een vereiste en die 2 poorten heb ik al in gebruik voor iPhone en MacBook ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Mar.tin
  • Registratie: Januari 2010
  • Nu online
[verwijderd]

[ Voor 181% gewijzigd door Mar.tin op 27-07-2022 14:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppe
  • Nu online

Toppe

Oké ✅

[...]

Blauw/blauw
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BmZurk0nb1HCY13UJ2wf4O7Bc-4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/CJ2ifyadQnV3A7metpoJgdf7.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tunq
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 12-11-2021
Twijfel twijfel, blauw of midnight... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppleFan2007
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 12:56
Mijn Apple watch is ook toegekomen, jammer genoeg ben ik niet thuis.
Zal dus pas vanavond zien hoe het groen tot zijn recht komt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Davidas
tunq schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 13:35:
Als je de space grey variant van vorige watches goed vond, dan sowieso voor midnight gaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• foekebooij
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13:09
Ik ben voorlopig niet van plan, een up-grade te doen.

Maar zijn er mensen die van een 44mm naar een 41 mm stappen, omdat de toename in scherm omvang net genoeg is om met een kleiner horloge af te kunnen? Vraag twee kom je dan van de series 3 of eerder, of 4 en later?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyw00d
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11-09 13:04
Helaas nergens op voorraad vandaag, zou hem graag eens in het echt willen proberen en direct meenemen als hij bevalt.

[ Voor 54% gewijzigd door Cyw00d op 15-10-2021 13:51 ]

[ Tesla MIG MYP ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Cyw00d schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 13:51:
Helaas nergens op voorraad vandaag, zou hem graag eens in het echt willen proberen en direct meenemen als hij bevalt.
Nou misschien nu niet meer maar CoolBlue had wel veel voorraad vanmorgen hoor. Was uren lang op voorraad.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcides
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 01:38
tunq schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 13:35:
Hier ook nog twijfel haha. Ik vond de blauwe van de 6 series wel mooi. Maar bij de 7 series vind ik 'm te licht blauw. Neig dus zelf ook naar de midnight al vind ik die dan weer iets te donker :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Toppe
  • Nu online

Toppe

Oké ✅

Voor het eerst een modelletje met Always zo’n Display en had graag een andere watchface gehad bij ‘AOD’ maar dat kan niet, gemiste kans!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Alexknl
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 09:39
Blij dat ik voor Midnight gegaan ben, ziet er gewoon uit als zwart en toch wel mooier dan Space Grey moet ik zeggen. Het grotere scherm is echt tof :)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Alexknl
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EhVXN-HYT5oassPg114Pdc6oHao=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/tKNwMb304F9qSYBEUsoAOGVG.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1wMKBUnWma3NWjfD6x6OM_3sA4w=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/eDT81CJqLgswVNNCAz6CixH9.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:27

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

Gisteren zag ik iemand met een Apple Watch en die had z'n always on display met een simpel klokje erin. Dat wil ik ook dacht ik. Maar ik kan nergens vinden hoe ik dat instel. Als ik alway on aanzet dat krijg ik alleen mijn eigen wijzerplaat maar dan een beetje gedimt.

Hier heeft precies iemand het zoals ik het wil: https://discussions.apple.com/thread/251865272
Maar hij wilt het juist uit hebben.

Die setting, waar ze het over hebben, heb ik niet erin. :( (hide sensitive complications)

Ik heb een series 5.

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 13:28
Na het zien van de foto’s hierboven heb ik mijn order voor een AW7 Graphite geannuleerd.

Ik weet niet wat het is maar ergens vindt ik het grote scherm helemaal niet bij het design passen, omdat het horloge zelf niet is meegegroeid is de hele voorkant 1 groot scherm.

Ook zit ik met de restwaarde van het stainless steel model, deze is al niet heel bijzonder maar met de komst van het nieuwe model volgend jaar? :p zal dit nog minder zijn. Normaal kijk ik daar niet na maar gezien ik de AW7 waarschijnlijk maar 1 jaar ga houden is dat toch fors.

Ik hou het voorlopig nog maar bij mijn AW6 :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pdavie2311
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 13:38

pdavie2311

Live life to the fullest..

schumi1986 schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 15:47:
Na het zien van de foto’s hierboven heb ik mijn order voor een AW7 Graphite geannuleerd.

Ik weet niet wat het is maar ergens vindt ik het grote scherm helemaal niet bij het design passen, omdat het horloge zelf niet is meegegroeid is de hele voorkant 1 groot scherm.

Ook zit ik met de restwaarde van het stainless steel model, deze is al niet heel bijzonder maar met de komst van het nieuwe model volgend jaar? :p zal dit nog minder zijn. Normaal kijk ik daar niet na maar gezien ik de AW7 waarschijnlijk maar 1 jaar ga houden is dat toch fors.

Wat is fors? Ik verkocht mijn SS6 voor 250,- minder dan aanschaf! Elk jaar upgraden naar nieuwe Watch voor 250,- vind ik te doen! Voor de duidelijkheid, ik hè?! Kan niet in iemand anders zijn Wallet kijken! 😉 Volgend jaar koop ik ook de series 8 en verwacht nog steeds mijn SS Series 7 voor een 500,- of meer te kunnen verkopen. Ik verkoop ze wel ieder jaar in nieuwstaat, batterij 100% ( weet niet hoe, maar lukt vaak). Dus tja..

“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prullenbak84
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 18-09 22:12
schumi1986 schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 15:47:

Ik zou zelf de upgrade vanaf een 5,6 of zelfs 4 t ook niet waard vinden. Het is dat mijn 4 kapot was.

Ondertussen de midnight aluminium binnen en het is echt lang niet zo blauw als je zou verwachten. Prima kleurtje. Het is even wennen na 3 jaar een zilverkleurige, maar ik ben er blij mee.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• iMode
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 13:02
Midnight, erg blij mee!
Kleur is donkerder als mijn oude Series 6 Space Grey.

Starlight geannuleerd.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wfS_kaWdAIQAB1peoCVz8zVnAT0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/dCpakyX14T0gfl5PkWXX8Lx1.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gh-2ReNTUQaOEQs8_sl5FZu6enA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/EmQbn3Q3T2ee8IyoYImjXyDy.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/x_YbmiSanwB9_En-OoSlhYdfWmY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/QDUIePYfcM8bPOpdUrQruK3r.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
Tylen schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 15:46:
Gisteren zag ik iemand met een Apple Watch en die had z'n always on display met een simpel klokje erin. Dat wil ik ook dacht ik. Maar ik kan nergens vinden hoe ik dat instel. Als ik alway on aanzet dat krijg ik alleen mijn eigen wijzerplaat maar dan een beetje gedimt.

Hier heeft precies iemand het zoals ik het wil: https://discussions.apple.com/thread/251865272

Die setting, waar ze het over hebben, heb ik niet erin. :( (hide sensitive complications)

Ik heb een series 5.
Dit klokje verschijnt als je een thirtparty app open heb staan. Je kan dit in de settings aanpassen maar ik kan het zo 1 2 3 niet meer vinden. Weet niet of het nog in watchOS 8 zit. Misschien dat iemand anders dit weet. Het is dus geen watchface.

©2004

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tylen
  • Laatst online: 13:27

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

hk12nl schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 16:26:
[...]

Dit klokje verschijnt als je een thirtparty app open heb staan. Je kan dit in de settings aanpassen maar ik kan het zo 1 2 3 niet meer vinden. Weet niet of het nog in watchOS 8 zit. Misschien dat iemand anders dit weet. Het is dus geen watchface.
Ahhh is dat het.

Check getest en idd. Dan heb ik dat klokje. Jammer. Had het liever altijd gehad hahaha.

Thanks.

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09:38

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Tylen schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 16:27:
[...]

Ahhh is dat het.

Check getest en idd. Dan heb ik dat klokje. Jammer. Had het liever altijd gehad hahaha.

Thanks.
Je zou dit nog kunnen proberen. Wellicht dat je zelf de achtergrond aan kan passen in zwart en eventueel de complication weghalen

https://buddywatch.app/apple-event-unleashed/

Hiervoor heb je wel de applicatie Buddywatch nodig op je iPhone.

Edit: ja kan. Heb het even voor je geprobeerd. Watchface gedownload en op de iPHone met de Apple Watch app kun je hem aanpassen. Het enige wat je zelf hoeft te doen in een screenshot van een zwart vlak te maken en in je foto's te zetten. Dan kun je die zwarte foto kiezen als achtergrond en de datum complicatie uit zetten.

Overigens zie ik de klok ook op mn Apple Watch tijdsens het sporten. Ik gebruik Reps&Sets tijdens het fitnessen en die heeft ook een AW app. Op de AW zie ik tijdens mijn rustmomenten tussen de sets door die klok die jij bedoelt zoals in het Apple artikel wordt weergegeven.

[ Voor 45% gewijzigd door MRE-Inc op 15-10-2021 16:41 ]

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapitein187
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 16-09 11:24
Ik verwacht morgen mijn green 45mm te ontvangen via Amazon. Twijfel wel erg of ik niet voor de midnight moet gaan.

Heeft iemand trouwens goed alternatief voor de leather link strap, ik had die er graag bij besteld maar toch een stuk duurder dan via Apple direct. (509 ipv 459+99).

"Op de wind van gisteren kun je vandaag niet zeilen"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppe
  • Nu online

Toppe

Oké ✅

Show je Watchface.

X-Large. Voor mij bijna de perfecte watchface, mis alleen de optie om de buitentemperatuur naast de datum te zetten :(

Solar of astronomy zou perfect zijn, maar wil niet z’n achtergrond.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SLp1-eVwCo0EwiBkxPCqvJDQDSY=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/djg67DDNQzfHEniKCbY9zXW1.png?f=user_large
Wil de een digitale tijd, datum en buitentemperatuur en dan zo groot mogelijk.

[ Voor 19% gewijzigd door Toppe op 15-10-2021 17:39 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RobbertC
  • Nu online
iMode schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 16:14:
Midnight, erg blij mee!
Kleur is donkerder als mijn oude Series 6 Space Grey.
Ben ook erg blij met Midnight in het echt!

Ben alleen minder blij met het bandje wat ik gekozen heb. Heb toch te snel gekozen vorige week 14:00 om het zo snel mogelijk in m'n winkelmandje te krijgen... Ach ja, ander bandje is zo gedaan natuurlijk (en heb er nog liggen) :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jFxt5bUZ2iqBiaGAcTH4s25CCdk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/M1EIKFHTfew1qcYJJkOLOKvD.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nnzO48NCAl0ViCblMEr1R1uwloE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/lD9rMYreKEndN5yMIhqKG4bd.jpg?f=fotoalbum_large

Wat ook meteen opviel: het gewicht van de aluminium. Komende van de RVS dacht ik even een stukje speelgoed of een dummy vast te houden :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11:16

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Die bandjes (Sportloop) vind ik wel de meest comfortabele bandjes, eigenlijk. Ik gebruik die ook veel met sporten.

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbertC
  • Nu online
BeQuietAndDrive schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 19:22:
Die bandjes (Sportloop) vind ik wel de meest comfortabele bandjes, eigenlijk. Ik gebruik die ook veel met sporten.
Comfortabel zijn ze ook zeker, ik vind alleen de kleur die ik heb gekozen tegen vallen (dit is de ‘diepdonkerblauw’, diepdonker is het alleen zeker niet).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• AppleFan2007
Het groen bevalt me meer dan ik dacht. Vandaag ook het blauw gezien maar was iets te zwart naar mijn mening. Ben blij dat ik vorige week mijn bestelling veranderd heb.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WOinRMiYvhaOUXQuPKyy5xOK5TY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/3pcKux2fAjU1r7sIna28FeeP.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!
RobbertC schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 17:50:
[...]

Ben ook erg blij met Midnight in het echt!

Ben alleen minder blij met het bandje wat ik gekozen heb. Heb toch te snel gekozen vorige week 14:00 om het zo snel mogelijk in m'n winkelmandje te krijgen... Ach ja, ander bandje is zo gedaan natuurlijk (en heb er nog liggen) :)

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Wat ook meteen opviel: het gewicht van de aluminium. Komende van de RVS dacht ik even een stukje speelgoed of een dummy vast te houden :P
Ik vind dat bandje wel mooi eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 11:20:

[Afbeelding]

Heb je vragen? Shoot!
Wellicht een onverwachte vraag, maar wat is je polsomtrek? Heb vrij smalle polsen (zeker links waar ik horloge altijd draag) en twijfel tussen de 41 en 45!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Of-Aaargh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 10:54

Ik heb een series 5.
Als je in de Watch app kiest voor de watchface 'Modulair' en je zet daar alle complicaties uit, dan heb je precies de watchface die je wil:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dZvR5T6pfNWcL8istYAt42A3Lxw=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/WAoMv3gkKXIpewqe3roDnn1K.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbertC
  • Nu online
Donstil schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 19:58:
[...]

Ik vind dat bandje wel mooi eigenlijk.
Ziet er op de foto’s ook wel beter uit dan in het echt. In het echt is de kleur blauw net niet, meer ‘meh’. IMHO, gelukkig heeft Apple heeeel veel bandjes (en ome Ali nog veel meer) voor ieder z’n smaak :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

sOid schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 20:13:
[...]

Wellicht een onverwachte vraag, maar wat is je polsomtrek? Heb vrij smalle polsen (zeker links waar ik horloge altijd draag) en twijfel tussen de 41 en 45!
Oeh ik heb echt geen idee. Ook geen idee hoe ik dat t beste kan meten. Ik heb wel smalle polsen, waardoor de 45 net te groot is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Of-Aaargh schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 20:32:
[...]

Als je in de Watch app kiest voor de watchface 'Modulair' en je zet daar alle complicaties uit, dan heb je precies de watchface die je wil:
[Afbeelding]
Ik doe t zelf altijd met een zwarte foto als achtergrond.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Rrye24mmo5wJdlk4MJtQSxxtaeY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/tiJiejwLSdWaVK07J8kDeaSb.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexknl
Lumy blijft ook altijd wel leuk, zeker nu met de Duo watchface.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TtcQiwBFsxAX6cOCY3JQmndDR8M=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/wpYObRAoTj3iWexrW2PsgRE0.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rumpelstiltskin
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 18-09 08:38
AppleFan2007 schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 19:43:
Het groen bevalt me meer dan ik dacht. Vandaag ook het blauw gezien maar was iets te zwart naar mijn mening. Ben blij dat ik vorige week mijn bestelling veranderd heb.
[Afbeelding]
zijn jouw wijzers nou een andere kleur dan wit? of komt dat door de foto?

heb vandaag de blauwe variant binnen gehad! mn eerste watch ooit en nu al zeer tevreden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppleFan2007

Ik heb een series 5.
Je kan dit bekomen door ‘toon complicatie gegevens’ uit te zetten bij ‘altijd aan’.
Dan ga je nog even je huidige wijzerplaat zien maar na een tijdje zal het gaan naar die digitale klok.
Althans zo werkt het bij mij met deze instellingen.

Edit: ik kan er geen lijn in trekken wanneer de digitale klok wel komt en wanneer niet.
Het lijkt me wat buggy. Deze nacht eens updaten naar WatchOS 8.0.1 en misschien werkt het dan wel goed.

Edit 2: Ook met WatchOS 8.0.1 lukt het niet zoals het zou moeten. Het verschijnt wel maar niet meteen, ik kan nog steeds mijn wijzerplaat zien. Hopelijk vind iemand de oplossing of misschien verwachten we iets dat niet kan.

[ Voor 18% gewijzigd door AppleFan2007 op 15-10-2021 22:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppleFan2007
Rumpelstiltskin schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 21:35:
[...]

zijn jouw wijzers nou een andere kleur dan wit? of komt dat door de foto?

heb vandaag de blauwe variant binnen gehad! mn eerste watch ooit en nu al zeer tevreden!
Mijn wijzers zijn gewoon wit, zal aan de foto liggen.
Ik denk niet dat je de kleur van de wijzers zelf kan aanpassen. Zou wel een leuke functie zijn voor in de toekomst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppe
  • Nu online

Toppe

Oké ✅

Wordt het zuurstofniveau in je bloed automatisch gemeten? Tot nu toe staat alleen een handmatige meting er in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidas
Toppe schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 22:01:
Wordt het zuurstofniveau in je bloed automatisch gemeten? Tot nu toe staat alleen een handmatige meting er in.
Ja, gaat automatisch. De watch bepaalt dit op basis van weinig tot geen beweging en voert dan de meting uit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Davidas
sOid schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 20:13:
[...]

Ik heb ook relatief smalle polsen maar de 45mm is prima. Heb qua bandjes maat 4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svenn15
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 16-09 08:43
Als ik mijn nieuwe watch installeer en de oude verwijderd blijven mijn activiteiten nog in de gezondheids app staan ?

Verwacht: morgen tussen 09:30 en 13:30
Pakket is nog niet door PostNL ontvangen of verwerkt

Hopelijk komt dit in orde vermits hij nog niet verwerkt is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppe
  • Nu online

Toppe

Oké ✅

svenn15 schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 22:19:
Als ik mijn nieuwe watch installeer en de oude verwijderd blijven mijn activiteiten nog in de gezondheids app staan ?

Verwacht: morgen tussen 09:30 en 13:30
Pakket is nog niet door PostNL ontvangen of verwerkt

Hopelijk komt dit in orde vermits hij nog niet verwerkt is
Ja data blijft behouden.

En verzenden: hangt af van waar je hem hebt besteld. Sommige bedrijven (Bol, CB) kan je tot 23:59 bestellen en dus wordt dat ook pas ‘de volgende dag’ opgehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppe
  • Nu online

Toppe

Oké ✅

Davidas schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 22:12:
[...]

Ja, gaat automatisch. De watch bepaalt dit op basis van weinig tot geen beweging en voert dan de meting uit.
Weinig tot geen beweging heb ik niet zoveel moeite mee :') O-) moet dus goedkomen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!
svenn15 schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 22:19:
Ja

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
Davidas schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 22:13:
[...]

Ik heb ook relatief smalle polsen maar de 45mm is prima. Heb qua bandjes maat 4.
Wat is jou polsomtrek? :)

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
Of-Aaargh schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 20:32:
[...]

[Afbeelding]
Dit is ook een goeie zeg. Goed gevonden 😄

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waarez
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 01-09 15:10
Ik vond de 41mm te klein aan mijn pols (17 cm)

*knip*

V&A op het forum is niet de bedoeling.

Nu op zoek naar de 45 Midnight of RVS Graphite... helaas nergens meer te vindt.

[ Voor 41% gewijzigd door Hoedje op 16-10-2021 08:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
Ik zou graag willen dat een nieuw bericht op m’n Watch alleen kenbaar gemaakt wordt door het ronde puntje. Is dat nu mogelijk?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Davidas
Even de snellader getest, van 20-100 procent in 45 minuten. d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ben benieuwd wat de meerprijs gaat zijn voor de Cellular modellen dit jaar. Ik begin er steeds meer oren naar te krijgen. Wel baal ik er een beetje van dat de Watch weer groter is geworden. :P Misschien kan ik ook nog beter ff wachten op de Series 8. Heb nu een Series 6 en ik gok dat hetgeen waarvoor ik heel erg graag een Cellular-model wil niet in Nederland uitkomt tot halverwege volgend jaar, dus die paar maandjes maken dan niet uit... Keuzes, keuzes. Beslissingen, beslissingen.

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Volkan1984
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 18-09 22:06
Waarez schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 23:02:
Ik vond de 41mm te klein aan mijn pols (17cm).

*knip*

V&A op het forum is niet de bedoeling.

Nu op zoek naar de 45 Midnight of RVS Graphite... helaas nergens meer te vinden.
Met een pols van 17 cm snap ik dat horloges al snel te klein aandoen :*)

[ Voor 23% gewijzigd door Hoedje op 16-10-2021 08:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
WhatsappHack schreef op zaterdag 16 oktober 2021 @ 04:35:
Ben benieuwd wat de meerprijs gaat zijn voor de Cellular modellen dit jaar. Ik begin er steeds meer oren naar te krijgen. Wel baal ik er een beetje van dat de Watch weer groter is geworden. :P Misschien kan ik ook nog beter ff wachten op de Series 8. Heb nu een Series 6 en ik gok dat hetgeen waarvoor ik heel erg graag een Cellular-model wil niet in Nederland uitkomt tot halverwege volgend jaar, dus die paar maandjes maken dan niet uit... Keuzes, keuzes. Beslissingen, beslissingen.
Als ik de Apple prijzen her en der een beetje bekijk denk ik dat er voor de cellular modellen +100 euro gerekend wordt.

Wat welk doel wil jij heel graag een cellular model? :)

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gery
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 13:28
Davidas schreef op zaterdag 16 oktober 2021 @ 01:13:
Even de snellader getest, van 20-100 procent in 45 minuten. d:)b
Heb je voor het snelladen ook het 20W blokje nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Yup, ik twijfelde daar ook over maar ben uiteindelijk toch overstag gegaan om nog de normale te nemen… puur omdat ik geen zin hem in maandelijkse abonnementskosten. Maar voor mij was de keus makkelijker want ik kom van een series 5.

Mocht het nou echt heel sensationeel zijn rol ik hem misschien alsnog…

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppleFan2007
Gery schreef op zaterdag 16 oktober 2021 @ 09:15:
[...]

Ja die heb je ook nodig voor snelladen. Je kan ook een andere blok gebruiken van bijvoorbeeld je Mac.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 13:35
Ik ben wel blij met Midnight. Ik twijfelde even met de blauwe, omdat mijn AW6 ook blauw was. Vorig jaar had ik flink geïnvesteerd in blauwe bandjes (ik heb de leren, geweven en sololoop) en ik ben blij om te zien dat deze naar mijn mening niet vloeken met de Midnight kleur. Ja het neigt naar zwart maar door het blauwe tintje dat te bespeuren valt matcht het wel lekker met blauwe bandjes. Tevreden met mijn keuze :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svenn15
Iemand een idee hoeveel procent de watch moet zijn van batterij om de slaapfunctie te kunnen gebruiken ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nicj56
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 11:09
svenn15 schreef op zaterdag 16 oktober 2021 @ 09:59:
Iemand een idee hoeveel procent de watch moet zijn van batterij om de slaapfunctie te kunnen gebruiken ?
30% minimaal

MBPr 13" 2017 128GB  iPhone 16 Pro 128GB Apple Watch Ultra (1)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv
Ik heb de slaapfunctie vannacht gebruikt en ik had vanmorgen nog 75% over dus die (verplichte) 30% is wel een veilige marge :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nicj56
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 11:09
swv schreef op zaterdag 16 oktober 2021 @ 10:07:
Ik heb de slaapfunctie vannacht gebruikt en ik had vanmorgen nog 75% over dus die (verplichte) 30% is wel een veilige marge :)
Mijne zakt tot 89% a 88% hier op mijn series 5 van bijna 2 jaar oud.

MBPr 13" 2017 128GB  iPhone 16 Pro 128GB Apple Watch Ultra (1)

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Gery schreef op zaterdag 16 oktober 2021 @ 09:15:
[...]

AppleFan2007 schreef op zaterdag 16 oktober 2021 @ 09:53:
[...]

Ja die heb je ook nodig voor snelladen. Je kan ook een andere blok gebruiken van bijvoorbeeld je Mac.
Nee hoor niet perse. Bij de Apple laders werkt het vanaf het 18W blokje, bij laders van derde partijen vanaf 5W met PD.

Zie ook het support document.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv
Nicj56 schreef op zaterdag 16 oktober 2021 @ 10:08:
[...]

Ja volgens mij ging ik niet met 100% slapen maar iets van 90% ongeveer. Wel een cruciale vermelding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TR1969
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 11:32
In Duitsland is het €100 dus ik ga er maar vanuit dat het hier minimaal hetzelfde is.
Ben eigenlijk ook wel erg benieuwd naar de (eventuele) meerkosten van de mobiele abonnementen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ptrv
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 18-09 15:39
Ja, het is jammer dat we zo lang moeten wachten op die prijzen van de providers, je zou denken dat ze hier al een paar maanden over na hebben kunnen denken en gelijk een campagne hadden kunnen beginnen.

En is het normaal dat die 4G exemplaren altijd - een stuk - later komen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Davidas
15cm. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• paulmadejong
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11:18
ptrv schreef op zaterdag 16 oktober 2021 @ 10:51:
Ja, het is jammer dat we zo lang moeten wachten op die prijzen van de providers, je zou denken dat ze hier al een paar maanden over na hebben kunnen denken en gelijk een campagne hadden kunnen beginnen.

En is het normaal dat die 4G exemplaren altijd - een stuk - later komen?
Wanneer 4G voor het eerst geïntroduceerd wordt vaak wel (België vorig jaar kwam ie ene maand later). Maar in andere landen hebben de meeste hun cellular AW7 gisteren gewoon ontvangen.

MacBook Pro 14" 2021

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dcell
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 17-09 21:18
Ik heb 14cm en ook voor 45mm gekozen. Lekker een Apple Watch Max om mijn pols 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
Nicj56 schreef op zaterdag 16 oktober 2021 @ 10:08:
[...]

Dat doet die van mij idd ook.

©2004

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hk12nl
Dan zit ik met mijn 16,5cm nog prima bij maat 5 :)

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidas
Iemand die al een bandje heeft in Donkere Kers kleur, en zo ja, heb je een foto?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svenn15
Lijkt wl wat zwaarder aan te voelen de 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
svenn15 schreef op zaterdag 16 oktober 2021 @ 13:42:
Ik kom vanaf de 3, maar ik merk geen verschil. (Kan er best zijn, niet merkbaar)

Grootste verschil is het grote scherm 📺 en snelheid waarmee ik bijvoorbeeld remote camera gebruik. Ben er erg blij mee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• robcoenen
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 02-09 08:40
🙃

Acties:
  • 0 Henk 'm!
svenn15 schreef op zaterdag 16 oktober 2021 @ 13:42:
Op papier is dat ook zo:
41mm:
Aluminum: 32 grams (Up from 30.5g)
Stainless steel: 42.3 grams (Up from 39.7g)
Titanium: 37 grams (Up from 34.6g)

45mm:
Aluminum: 38.8 grams (Up from 36.5g)
Stainless steel: 51.5 grams (Up from 47.1g)
Titanium: 45.1 grams (Up from 41.3g)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
Was idd het gerucht al. Dat is toch echt wel jammer van dat dure ding. Aan de andere kant overleef ik die 30% sneller laden ook wel. Scheelt een kwartiertje. En als ik een keer echt in de knel kom dan gebruik ik de bijgeleverde lader wel :)

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!
hk12nl schreef op zaterdag 16 oktober 2021 @ 14:35:
[...]

Was idd het gerucht al. Dat is toch echt wel jammer van dat dure ding. Aan de andere kant overleef ik die 30% sneller laden ook wel. Scheelt een kwartiertje. En als ik een keer echt in de knel kom dan gebruik ik de bijgeleverde lader wel :)
Maar is ook nog echt de doelgroep van det ding toch. Die ligt vaak op bureaus en nachtkastjes etc, daar maakt het niet zoveel uit schat ik zo in.

Pagina: 1 ... 30 ... 49 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op dit topic gaat over ervaringen met en discussie over de Apple Watch, voor levertijden, beschikbaarheid en importeren is:
[Apple Watch] Levertijden en Beschikbaarheid
Voor hoesjes, cases, bandjes en andere accessoires is:
[Apple Watch] Hoesjes / Cases / Accessoires