Acties:
  • +6 Henk 'm!

• robcoenen
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 25-06 13:15
Mede-auteur:
  • Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online

Donstil

Opmerking vooraf

Dit topic is bedoeld voor alle Apple Watch modellen incl. alle watchOS versies. Onderstaande informatie is bijgewerkt naar de 2021 releases op het gebied van hard- en software. Topics samengevoegd op basis van de feedback in iOS feedback.
Apple Watch Series 7
Apple heeft vandaag Apple Watch Series 7 aangekondigd, met een opnieuw ontworpen Always-On Retina-display met aanzienlijk meer schermoppervlak en dunnere randen, waardoor dit het grootste en meest geavanceerde display ooit is. Door de dunnere randen is het schermoppervlak gemaximaliseerd, terwijl de afmetingen van de Watch nauwelijks veranderd zijn. De Apple Watch Series 7 heeft zachtere, meer afgeronde hoeken gekregen en het display heeft een unieke lichtbrekende rand, zodat de wijzerplaten schermvullend kunnen worden weergegeven en apps naadloos overgaan op de kast. Apple Watch Series 7 heeft ook een gebruikersinterface die is geoptimaliseerd voor het grotere scherm, waardoor deze beter leesbaar en gebruiksvriendelijker is, plus twee unieke wijzerplaten — Contour en Modular Duo — die speciaal zijn ontworpen voor het nieuwe apparaat. Met de verbeteringen aan het scherm profiteren gebruikers van dezelfde batterijduur van 18 uur, nu aangevuld met 33 procent sneller opladen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/iSC5N_x022Mnf5bBtvDsSOUFUVo=/800x/filters:strip_exif()/f/image/W0urN3ZUd6agN4sdJdKz3B8q.png?f=fotoalbum_large
Apple Watch SE
Apple heeft de Watch SE gepresenteerd, een goedkopere versie van zijn slimme horloge. Het klokje mist enkele functies van de duurdere modellen, maar is goedkoper dan het nieuwe model Apple Watch Series 6 kost.

De Apple Watch SE moet het doen zonder diverse van de functies van de Series 5 en 6, zoals een always-on-scherm, ecg-functie en wifi via 802.11ac op 5GHz. Het horloge draait op de S5-soc uit de Apple Watch Series 5 van vorig jaar. Tot nu toe hield Apple een ouder model in de verkoop om de prijs lager te houden, maar de Watch SE is de eerste keer dat de fabrikant een goedkoper model in het assortiment opneemt.

Apple brengt de Watch SE vrijdag uit voor 299 euro voor de variant zonder 4g, terwijl de versie met mobiele internetverbinding te koop is vanaf 349 euro, zo laat Apple weten. De Watch Series 3 blijft in het assortiment voor 219 euro.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KFnCsjWBt2AsuXU5Vs6v2tnQ53Y=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/8rOLbb84uJgET5uEhkrkPYqY.png?f=user_large
Wat is nieuw?
  • Opvolger van de Series 3, als betaalbaarder instapmodel
  • Design en interne specs vergelijkbaar met Series 5 (S5-chip met kompas)
  • Verkrijgbaar in meerdere uitvoeringen, waaronder 4G (niet in Nederland)
  • Formaat 40mm en 44mm
  • Licht van gewicht
  • Waterbestendig tot 50 meter
  • Geen ECG en Always-on-display, wél valdetectie
  • Ook geschikt voor kinderen dankzij Family Setup.
  • Betaalbaarder prijs, vanaf €299,-
watchOS 8
Ieder jaar presenteert Apple tijdens de WWDC de nieuwste software-update voor de Apple Watch. Ook in 2021 komt er een grote update voor de Apple Watch: dit najaar verscheen watchOS 8. Daarin vind je diverse nieuwe functies, En wat ook geen uitzondering is: nieuwe gezondheidsfuncties en nog veel meer!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pSlWGAhVTNI8agrkcnqnFOpiN8A=/800x/filters:strip_exif()/f/image/BAqzTUg0ixHX7rm8yfzJVNg3.png?f=fotoalbum_large

Uitgebreid overzicht nieuwe functies watchOS 8

watchOS 8 vereist iPhone 6s of nieuwer met iOS 15 of hoger en een van de volgende Apple Watch-modellen:
  • Apple Watch Series 3
  • Apple Watch Series 4
  • Apple Watch Series 5
  • Apple Watch SE
  • Apple Watch Series 6
  • Apple Watch Series 7
Family Setup
Informatie over de nieuwe Family Setup functie kan hier gevonden worden.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tQL1FHtuIYzo0nG-1nVbSmfpeu8=/800x/filters:strip_exif()/f/image/aSFmWf9MDOafcCKsVEpaX5i3.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 34% gewijzigd door robcoenen op 15-09-2021 22:24 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• pdavie2311
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 12-07 21:19

pdavie2311

Live life to the fullest..

Top!

“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Fijn dat de topics samengevoegd zijn! :)

iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2  HomeKit  CarPlay  MagSafe  AirTags

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tartarus
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 21-06 16:46
Veel overzichtelijker zo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 04-07 22:48

Arno

PF5A

Ik heb sinds Watch OS 7 dat mijn activiteitencirkel harder gaat dan voor de update. Was het voorheen te langzaam, of gaat het nu te hard? Hoe kan ik dit controleren?

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• hk12nl
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 19:39
Arno schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 23:01:
Ik heb sinds Watch OS 7 dat mijn activiteitencirkel harder gaat dan voor de update. Was het voorheen te langzaam, of gaat het nu te hard? Hoe kan ik dit controleren?
Wellicht een te simpele vraag maar je hebt niet toevallig de ringen gewijzigd hé? Dat kan namelijk met alle ringen sinds watchOS 7..

©2004

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hk12nl
THE_BASE schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 22:42:
Fijn dat de topics samengevoegd zijn! :)
Zeker! Veel beter zo :)

©2004

Acties:
  • +1 Henk 'm!
“Alle horloges met watchOS 7 krijgen bovendien de mogelijkheid om de maximale zuurstofopname te meten en op te slaan.”

Wat bedoelt men hier nou mee? :) Las dat eerder en snap het niet. De VO2Max wordt al geruime tijd bijgehouden (ook vóór v7) en eerdere watches kunnen niet opeens SpO2 meten. :P Zie ik iets over ‘t hoofd?

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TweakerVincent
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 12:17
Ik heb al lang een irritant probleem en nu met de koude dagen elke dag last van. Mijn trui is vaak wat nat door watergebruik. Het probleem is dat dan random de watch bediend wordt en dus opeens allerlei commands verstuurd worden zonder dat ik dit wil.

Is hier iets aan te doen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!
TweakerVincent schreef op zondag 27 september 2020 @ 02:02:
Ik heb al lang een irritant probleem en nu met de koude dagen elke dag last van. Mijn trui is vaak wat nat door watergebruik. Het probleem is dat dan random de watch bediend wordt en dus opeens allerlei commands verstuurd worden zonder dat ik dit wil.

Hem in watermodus zetten?

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TweakerVincent
ja dat kan idd maar das niet echt lekker snel werken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
TweakerVincent schreef op zondag 27 september 2020 @ 02:08:
[...]

Niet nat worden of de trui omslaan? :P Veel meer keuze is er denk k niet hehe. Misschien dat een screenfolie helpt om het effect te verminderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serena
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 10-07 19:58
TweakerVincent schreef op zondag 27 september 2020 @ 02:08:
[...]

Ben bang dat het de enige optie is om het scherm te blokkeren.

http://serenacloos.nl - HomeKit & Domotica Tips

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tinusvolkel
  • Laatst online: 19:25
Misschien met deze instellingen wat proberen?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8f8bE7fR_qYNwo_T5niXmMiGkrE=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/6wuqhzefbuL9VLvb9UHxOjvl.png?f=user_large

Strava | 8600 Wp zzo | 1600 Wp nnw

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tartarus
TweakerVincent schreef op zondag 27 september 2020 @ 02:02:

Zet je scherm in theater modus.
Dat blokkeert het scherm tegen wakker worden bij pols draaien.
Werkt bij mij prima bij natte kleding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 04-07 22:48

Arno

PF5A

hk12nl schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 23:05:
Wellicht een te simpele vraag maar je hebt niet toevallig de ringen gewijzigd hé? Dat kan namelijk met alle ringen sinds watchOS 7..
Nee, die vraag krijg ik altijd op zondag of maandag en is niet gewijzigd.

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EgoPro
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08:01

EgoPro

Time is an illusion.

Zijn er meer mensen bij wie de activities geen GPS data meer weergeven?
Het stomme is dat de GPS data wel in de “export” staat. Maar ik zie in de activity app geen kaartje meer.
Ik heb de Watch al eens ontkoppeld maar het lijkt niet opgelost.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Anoniem: 532727

EgoPro schreef op zondag 27 september 2020 @ 12:20:
Het stomme is dat de GPS data wel in de “export” staat. Maar ik zie in de activity app geen kaartje meer.
Lijkt een bug te zijn. Hebben op dit moment meer mensen last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tinusvolkel
EgoPro schreef op zondag 27 september 2020 @ 12:20:
Ik (en veel anderen) heb hier last van...
Maar hoe weet je dat hij wel in de export zit? want HealthFit geeft ook niks weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EgoPro

EgoPro

Time is an illusion.

Tinusvolkel schreef op zondag 27 september 2020 @ 12:28:
[...]

Maar hoe weet je dat hij wel in de export zit? want HealthFit geeft ook niks weer.
Klopt in HealthFit staat niks maar in WorkOutDoors wel:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tm-w575pRv1yZsaB19UWUcm-o6E=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Sj3TPDzEVqnXP2O8M1SXbXEs.jpg?f=user_large

Dus de data is wel beschikbaar. Zal wel ergens een ; in de CSV vergeten worden. ;)

Oh en ik zit op WatchOS 6, dus het probleem lijkt me een iOS probleem.

[ Voor 11% gewijzigd door EgoPro op 27-09-2020 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tinusvolkel
EgoPro schreef op zondag 27 september 2020 @ 12:30:
[...]

Klopt in HealthFit staat niks maar in WorkOutDoors wel:
[Afbeelding]

Dus de data is wel beschikbaar. Zal wel ergens een ; in de CSV vergeten worden. ;)
Is dit ook met workoutdoors opgenomen? want zo doe ik het nu ook, of heb jij workouts die met de apple app gemaakt zijn geïmporteerd in workoutdoors?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EgoPro

EgoPro

Time is an illusion.

Tinusvolkel schreef op zondag 27 september 2020 @ 12:36:
[...]

Is dit ook met workoutdoors opgenomen? want zo doe ik het nu ook, of heb jij workouts die met de apple app gemaakt zijn geïmporteerd in workoutdoors?
Nee niet geïmporteerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tinusvolkel
Aha jammer :/ hoopte dat ik nog een hardloopsessie gemaakt met de apple workout app kon uploaden naar strava voor een segmentje >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EgoPro

EgoPro

Time is an illusion.

Tinusvolkel schreef op zondag 27 september 2020 @ 12:41:
[...]

Aha jammer :/ hoopte dat ik nog een hardloopsessie gemaakt met de apple workout app kon uploaden naar strava voor een segmentje >:)
Ik ga me deze week eens in de CSV verdiepen, dat moet wel te repareren zijn denk ik. Wel veel werk voor elke activity.

Acties:
  • +5 Henk 'm!
Zo na 12207 berichten eindelijk mijn Deel2 dicht :)
Mooi dat we niet verder gaan met voor elke functie een los topic.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ddZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-07 09:24

ddZ

Is het normaal dat er best wel wat tijd zit tussen het "klopje op de pols" en de notificatie zelf? Zit bij mij zo maar meerdere seconden tussen. Je zou zeggen dat het vrijwel gelijk gebeurt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roos79
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 17:00
ddZ schreef op zondag 27 september 2020 @ 13:21:
Is het normaal dat er best wel wat tijd zit tussen het "klopje op de pols" en de notificatie zelf? Zit bij mij zo maar meerdere seconden tussen. Je zou zeggen dat het vrijwel gelijk gebeurt?
Heb het idee dat er meer vertraging inzit dan eerst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakerVincent
WhatsappHack schreef op zondag 27 september 2020 @ 02:45:
[...]

Niet nat worden of de trui omslaan? :P Veel meer keuze is er denk k niet hehe. Misschien dat een screenfolie helpt om het effect te verminderen.
ja zat ik ook aan te denken, tip hierboven van theater modus werkt denk wel maar dan kan ik ook niet zomaar ff tijd kijken enzo..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tartarus
TweakerVincent schreef op zondag 27 september 2020 @ 13:38:
[...]

ja zat ik ook aan te denken, tip hierboven van theater modus werkt denk wel maar dan kan ik ook niet zomaar ff tijd kijken enzo..
Als ik lange mouwen draag, is sowieso de hele gedachte achter ‘even snel klok kijken’ weg voor mij. Die ene tikje op de scherm vind ik minder erg dan dat er tig handelingen zijn verricht onder mijn natte mouwen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TweakerVincent
Tartarus schreef op zondag 27 september 2020 @ 13:48:
[...]

Als ik lange mouwen draag, is sowieso de hele gedachte achter ‘even snel klok kijken’ weg voor mij. Die ene tikje op de scherm vind ik minder erg dan dat er tig handelingen zijn verricht onder mijn natte mouwen.
daar heb je eigenlijk wel een goed punt! thanks voor meedenken! Ga het testen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-07 15:00

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Tinusvolkel schreef op zondag 27 september 2020 @ 12:28:
[...]

Dat ligt aan de app die je gebruikt kennelijk. Runkeeper houdt het bijv. wel goed bij, ook als je je iPhone niet meeneemt. Misschien eens een andere app proberen?

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tinusvolkel
BeQuietAndDrive schreef op maandag 28 september 2020 @ 08:41:
[...]

Dat ligt aan de app die je gebruikt kennelijk. Runkeeper houdt het bijv. wel goed bij, ook als je je iPhone niet meeneemt. Misschien eens een andere app proberen?
Dat is het hele punt ;) de app van apple zelf die voorheen goed werkte werkt nu niet meer...
Maar met workoutdoors werkt het wel gewoon dus heb iig een workaround

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• i2Paq
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-07 11:08

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

WhatsappHack schreef op zondag 27 september 2020 @ 02:45:
[...]

Misschien dat folie, geplakt, werkt.

Ik heb een soft TPU case en daar kruipt water onder en je hebt het zelfde probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raikkonen_WC
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 15-06 18:45
Even een vraag. Ik ga heb op dit moment een Watch 6 besteld, na 2 jaar veel plezier met de Watch 4. Helaas heeft deze Watch 4 een diepe kras opgelopen, is er al iets bekend hoe het glas is van de Watch 6? En anders advies voor een bescherming ervoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
Raikkonen_WC schreef op maandag 28 september 2020 @ 09:18:
Even een vraag. Ik ga heb op dit moment een Watch 6 besteld, na 2 jaar veel plezier met de Watch 4. Helaas heeft deze Watch 4 een diepe kras opgelopen, is er al iets bekend hoe het glas is van de Watch 6? En anders advies voor een bescherming ervoor?
Volgens mij gewoon hetzelfde glas. Ik heb er een liquid gel screenprotector op van Ali. Gebruik normaal nooit screenprotectors echter zie en voel je deze amper tot niet. En het is erg gunstig voor mijn gemoedstoestand in het dagelijks gebruik :+

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Tinusvolkel schreef op maandag 28 september 2020 @ 08:47:
[...]

Dat is het hele punt ;) de app van apple zelf die voorheen goed werkte werkt nu niet meer...
Maar met workoutdoors werkt het wel gewoon dus heb iig een workaround
Van het weekend nog 35KM gefietst, dus ik dacht even te bekijken hoe ik precies gefietst heb maar helaas werkt het hier ook niet meer.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• appel-tje
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 13:46
Ik vond deze link met uitleg over configuratie Mobiele instellingen voor Apple Watch, zou ie er toch gaan komen?

https://support.apple.com/nl-nl/HT207578

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
appel-tje schreef op maandag 28 september 2020 @ 10:11:
Ik vond deze link met uitleg over configuratie Mobiele instellingen voor Apple Watch, zou ie er toch gaan komen?

Ik ga er nog niet teveel vanuit maar ik help je hopen. Wellicht dat er meer info komt met de aankomende presentatie.. Aan de andere kant, zouden ze dan niet wachten tot volgend jaar bij de presentatie van de volgende Apple Watch?

Wellicht weet iemand hoe dit in een ander land gegaan is? Is er een land waar het 4G model ook tussentijds is toegevoegd?

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EgoPro

EgoPro

Time is an illusion.

Mijn onderzoek tot nu toe:
In WorkOutDoors kan in exporteren naar een .TCX bestand dit bestand bevat inderdaad GPS coördinaten. Dus hier staat de route netjes in.
Daarna gaat deze training via apple activities naar HealthFit als ik hier een export doe van de .GPX dan staan hier geen coördinaten meer in. Schijnbaar sloopt Apple die gegevens eruit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tinusvolkel
EgoPro schreef op maandag 28 september 2020 @ 10:42:
Mijn onderzoek tot nu toe:
In WorkOutDoors kan in exporteren naar een .TCX bestand dit bestand bevat inderdaad GPS coördinaten. Dus hier staat de route netjes in.
Daarna gaat deze training via apple activities naar HealthFit als ik hier een export doe van de .GPX dan staan hier geen coördinaten meer in. Schijnbaar sloopt Apple die gegevens eruit.
Idd hier was ik ook al achter, maar dit geeft mij hoop dat er dus wel iets van GPS in de apple activiteiten zit, en dus na een fix weer gewoon zullen werken.. maar we zullen zien, jammer dat 14.0.1 en 7.0.1 niks oplosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Tinusvolkel schreef op maandag 28 september 2020 @ 10:52:
[...]

Idd hier was ik ook al achter, maar dit geeft mij hoop dat er dus wel iets van GPS in de apple activiteiten zit, en dus na een fix weer gewoon zullen werken.. maar we zullen zien, jammer dat 14.0.1 en 7.0.1 niks oplosten.
Maar mijn punt is, het is toch geen bug in het OS? Want er zijn ook apps die wel prima de GPS kunnen vastleggen. Je hebt dus een app update nodig van de door jou gebruikte app, en geen OS update,

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tinusvolkel
BeQuietAndDrive schreef op maandag 28 september 2020 @ 10:53:
[...]

Maar mijn punt is, het is toch geen bug in het OS? Want er zijn ook apps die wel prima de GPS kunnen vastleggen. Je hebt dus een app update nodig van de door jou gebruikte app, en geen OS update,
Naar mijn weten worden de apps van apple zelf alleen geupdate tijdens een watch/ios OS update. en aangezien de workout app van apple zelf is....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Als er een officieel zwart Apple-bandje wordt aangeboden in de maat M/L - L/XL, betekent dit dan dat er geen klein bandje bij zit? Normaal heb ik altijd de kleine van de twee. Heb nu het idee dat dit de grote en een nog grotere zijn. Ik wist niet dat het bestond. Maar voor ik het bestel wel even handig te weten.

Edit: het is duidelijk: dit is een setje voor de gespierdere man met een extra lange band.

[ Voor 13% gewijzigd door THE_BASE op 28-09-2020 12:26 ]

iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2  HomeKit  CarPlay  MagSafe  AirTags

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-07 10:00
Apple Watch 3 hier nog, werkt perfect, geen update naar software 7 nodig.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tartarus
THE_BASE schreef op maandag 28 september 2020 @ 11:50:
Als er een officieel zwart Apple-bandje wordt aangeboden in de maat M/L - L/XL, betekent dit dan dat er geen klein bandje bij zit? Normaal heb ik altijd de kleine van de twee. Heb nu het idee dat dit de grote en een nog grotere zijn. Ik wist niet dat het bestond. Maar voor ik het bestel wel even handig te weten.
Is het niet zo dat de 40mm met S/M en M/L komt en de 44mm met M/L en L/XL?

Als je nu al de S/M draagt, kijk even hoeveel gaatjes je aan beide kanten van de gesp overhebt om ongeveer te zien of M/L ook goed bij je past.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Tartarus schreef op maandag 28 september 2020 @ 12:28:
[...]

Is het niet zo dat de 40mm met S/M en M/L komt en de 44mm met M/L en L/XL?

Als je nu al de S/M draagt, kijk even hoeveel gaatjes je aan beide kanten van de gesp overhebt om ongeveer te zien of M/L ook goed bij je past.
Inmiddels uitgepluist. Alle modellen komen met S/M en M/L. Los kun je daarnaast nog het zwarte bandje in M/L-L/XL kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bing69
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-07 08:47
appel-tje schreef op maandag 28 september 2020 @ 10:11:

Mijn 6 komt as maandag binnen, als ze snel zijn kan ik die misschien retour sturen en die met 4g bestellen....

Bing

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Tinusvolkel schreef op maandag 28 september 2020 @ 10:54:
[...]

Naar mijn weten worden de apps van apple zelf alleen geupdate tijdens een watch/ios OS update. en aangezien de workout app van apple zelf is....
Oh zodoende, nu valt het kwartje :) dat wist ik niet. Ik heb pas een week zo'n watch. En gebruik al lang Runkeeper, dus heb niet echt verder gekeken naar andere apps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Ik probeer de functie Ontgrendelen van Mac met Apple Watch in te schakelen (dit werkte altijd tot watchOS 7) en krijg de volgende melding:

'Mac kan niet communiceren met Apple Watch'.

Ik zag dit laatst al langskomen, is er een oplossing gevonden? Heb alles herstart en opnieuw ingelogd, maar helaas...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 192266

THE_BASE schreef op maandag 28 september 2020 @ 13:06:
Ik probeer de functie Ontgrendelen van Mac met Apple Watch in te schakelen (dit werkte altijd tot watchOS 7) en krijg de volgende melding:

Ik zag dit laatst al langskomen, is er een oplossing gevonden? Heb alles herstart en opnieuw ingelogd, maar helaas...
Hier hetzelfde met mijn nieuwe SE. Alles geprobeerd, maar werkt niet. Wacht nu op een bugfix van Apple...

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• RoRoNL
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
Anoniem: 192266 schreef op maandag 28 september 2020 @ 13:16:
[...]

Hier hetzelfde met mijn nieuwe SE. Alles geprobeerd, maar werkt niet. Wacht nu op een bugfix van Apple...
Jazeker. Hier de oplossing om de Mac weer te kunnen ontgrendelen met de Apple Watch:

https://discussions.apple.com/thread/251803595

en
"It worked after the steps AND rebooting all devices: MAC, iPhone and Watch."

[ Voor 10% gewijzigd door RoRoNL op 28-09-2020 13:49 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

RoRoNL schreef op maandag 28 september 2020 @ 13:44:
[...]

Jazeker. Hier de oplossing om de Mac weer te kunnen ontgrendelen met de Apple Watch:

en
Top, gelukt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
[...]

en
Helaas, die truc werkt hier dus niet. Jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Helaas is het probleem na één succesvolle poging weer terug. :/ Dus toch maar wachten op een bugfix van Apple.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

[...]

en
Apple Watch SE en MacBook Pro uit 2015: hiermee eindelijk opgelost. Top tip :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bing69
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-07 08:47
THE_BASE schreef op maandag 28 september 2020 @ 13:06:

Dit kreeg ik als tip en dat werkt:

Te laat lees ik :)

Bing

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• TheKerremenke
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 16:12
Hello World :*) :*)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oLW8WB_v-PKYK1jF-KTZD-tDtfo=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Scs9gLBFgGWkdJYNBeBzf7pV.jpg?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2Io7fT1c4a5l0F86wmOWgjgovok=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/8EkTv9ZZngrcbjysTxJEO13h.jpg?f=user_large

[ Voor 63% gewijzigd door TheKerremenke op 28-09-2020 19:03 ]

iPad 12.9 Pro 2021  iPhone 15 Pro Natural Titanium  Apple Watch Ultra 2 Black  Apple TV 4K HDR & 4K & HD  HomePods & HomePods Mini’s  AirPods Max & Pro  MagSafe  HomeKit  CarPlay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deBennie
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 17:18
Nice!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Tartarus
Hello 2u2,

Inmiddels al weer een paar uurtjes om mijn pols maar ik en er nog niet over uit of de Milanese Loop nou wel zo handig is als je veel actief bent. Ik denk dat ik even moet wennen, aangezien ik van een Nike+ Sportsband af kom.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_pAs2Ny2qD6Hc_E79HD0ejHh1kU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/wqYIqtCAnzuvPS8JnmhGZ3tp.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 28% gewijzigd door Tartarus op 28-09-2020 19:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKerremenke
Mijn ervaringen met een Milanese loop zijn positief. Zit prima, kunt hem precies afstellen zoals je wil. Gaat stiekem ook wat lucht doorheen. Maar ook stof en zand.

Als je buiten werkt dan wil die savonds nogal vies (vol zand) zijn, dan is ie wat lastiger schoon te maken onder de kraan. Ik krijg er meestal een handdoek wel zwart mee...

iPad 12.9 Pro 2021  iPhone 15 Pro Natural Titanium  Apple Watch Ultra 2 Black  Apple TV 4K HDR & 4K & HD  HomePods & HomePods Mini’s  AirPods Max & Pro  MagSafe  HomeKit  CarPlay

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Serena
TheKerremenke schreef op maandag 28 september 2020 @ 19:33:
Mijn ervaringen met een Milanese loop zijn positief. Zit prima, kunt hem precies afstellen zoals je wil. Gaat stiekem ook wat lucht doorheen. Maar ook stof en zand.

Als je buiten werkt dan wil die savonds nogal vies (vol zand) zijn, dan is ie wat lastiger schoon te maken onder de kraan. Ik krijg er meestal een handdoek wel zwart mee...
En je blijft steeds aan de lopende band ‘plakken’ als je bij kassa je boodschappen op de band staat te laden. 🤣

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheKerremenke
Serena schreef op maandag 28 september 2020 @ 19:39:
[...]

En je blijft steeds aan de lopende band ‘plakken’ als je bij kassa je boodschappen op de band staat te laden. 🤣
Klopt helemaal. De magneet wil nogal eens ergens anders (metaal) aan blijven plakken. Waardoor je ineens een langer horloge bandje hebt. 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennisweb
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 17:25
@Serena @TheKerremenke @Tartarus Oef, Milanees en aluminium. Oppassen met dat bandje op en af doen. Want als dat bandje tegen de achterkant van je Watch komt of voor op het scherm, krijg je enorme krassen. Staan al meerdere verhalen over op internet. Als Stainless Steel en titanium er al niet al kan (met saffierglas), dan zal het Ion-X scherm samen met een aluminium kast binnen een paar maanden helemaal een ramp zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Holk
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 19:48
M’n W6 binnen en alles werkt heerlijk, zelfs m’n hart slaat op de juiste wijze (altijd fijn om te weten). Enige puntje is de lengte van de band. Heb een leren zwarte met magneetsluiting en had de lange genomen na meten. Nou, die is wel heel lang, het einde slaat net niet tegen de watch zelf aan, een korte versie was denk ik beter geweest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tartarus
Dennisweb schreef op maandag 28 september 2020 @ 20:05:
@Serena @TheKerremenke @Tartarus Oef, Milanees en aluminium. Oppassen met dat bandje op en af doen. Want als dat bandje tegen de achterkant van je Watch komt of voor op het scherm, krijg je enorme krassen. Staan al meerdere verhalen over op internet. Als Stainless Steel en titanium er al niet al kan (met saffierglas), dan zal het Ion-X scherm samen met een aluminium kast binnen een paar maanden helemaal een ramp zijn.
Vziw zijn alle achterkanten van de Series 6 van hetzelfde glas. Volgens mij is alleen het glas van de scherm en materiaal van behuizing verschillend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
Tartarus schreef op maandag 28 september 2020 @ 20:19:
[...]

Vziw zijn alle achterkanten van de Series 6 van hetzelfde glas. Volgens mij is alleen het glas van de scherm en materiaal van behuizing verschillend.
Het gaat niet alleen om de achterkant.

https://www.reddit.com/r/...e=embedly&utm_term=iwtnru

Dit gebeurt al met roestvrij staal. Kun je nagaan hoe het bij de zachtere aluminium Watch gaat.

https://forums.macrumors....op-ate-my-screen.2164385/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
Tartarus schreef op maandag 28 september 2020 @ 19:23:
[...]

Hello 2u2,

Inmiddels al weer een paar uurtjes om mijn pols maar ik en er nog niet over uit of de Milanese Loop nou wel zo handig is als je veel actief bent. Ik denk dat ik even moet wennen, aangezien ik van een Nike+ Sportsband af kom.

[Afbeelding]
Heel mooi.

Persoonlijk kom ik zelf altijd op de een of andere manier weer terug bij de sportband🙈 Wil de nieuwe geweven nog proberen om te kijken of dat een mooi alternatief is. 😄

©2004

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Apple Watch Series 6 besteld, kreeg 100 euro terug voor Series 3. Nu kwam bij Amazon.nl Series SE langs voor 275,- euro. Je snapt niet hoe ze 50,- euro korting kunnen aanbieden. Maar brengt me aan het twijfelen.

Iets zegt me dat ik voor 84,- euro meer beter Series 6 kan laten komen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tartarus
Dennisweb schreef op maandag 28 september 2020 @ 20:25:
[...]

Het gaat niet alleen om de achterkant.

https://www.reddit.com/r/...e=embedly&utm_term=iwtnru

Dit gebeurt al met roestvrij staal. Kun je nagaan hoe het bij de zachtere aluminium Watch gaat.

https://forums.macrumors....op-ate-my-screen.2164385/
Dan weet ik dat ook, maar ik kan het niet behelpen dan te concluderen dat het hier om een mannelijke Karen gaat 8)7

Toch bedankt voor de heads up.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tartarus
hk12nl schreef op maandag 28 september 2020 @ 20:31:
[...]

Heel mooi.

Persoonlijk kom ik zelf altijd op de een of andere manier weer terug bij de sportbond🙈 Wil de nieuwe geweven nog proberen om te kijken of dat een mooi alternatief is. 😄
Ik heb de geweven armband 3 jaar geleden gebruikt maar door het vele zweten werd het heel stroef en begon te irriteren tegen mijn huid. Daarna overgestapt op een Nike+ sportsband en nooit meer omgekeken.

Eens even aanzien hoe lang ik het ga volhouden met deze Milanese Loop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
Tartarus schreef op maandag 28 september 2020 @ 20:47:
[...]

Ik heb de geweven armband 3 jaar geleden gebruikt maar door het vele zweten werd het heel stroef en begon te irriteren tegen mijn huid. Daarna overgestapt op een Nike+ sportsband en nooit meer omgekeken.

Eens even aanzien hoe lang ik het ga volhouden met deze Milanese Loop.
Ik bedoel de nieuwe braided band. Foutje van mij😬. Maar thx voor je feedback mbt de geweven variant, daar hoef ik nu sowieso niet meer over na te denken :)

©2004

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tartarus
hk12nl schreef op maandag 28 september 2020 @ 20:53:
[...]

Ik bedoel de nieuwe braided band. Foutje van mij😬. Maar thx voor je feedback mbt de geweven variant, daar hoef ik nu sowieso niet meer over na te denken :)
Voor wat het helpt, ze gebruiken zelfde touw soort denk ik.
De een is gebreid en de ander gewoven
(geweefd, geweven :? ) Schiet me lek maar ik weet het echt ff niet.

[ Voor 5% gewijzigd door Tartarus op 28-09-2020 20:56 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hk12nl
Tartarus schreef op maandag 28 september 2020 @ 20:56:
[...]

Voor wat het helpt, ze gebruiken zelfde touw soort denk ik.
De een is gebreid en de ander gewoven
(geweefd, geweven :? ) Schiet me lek maar ik weet het echt ff niet.
Ik begrijp je. Dat is het belangrijkste 😂

©2004

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheKerremenke
Mocht iemand zich afvragen hoe de Apple Watch 6 Product Red zich verhoudt met verschillende kleuren banden. Zie hieronder de thumbnails, wel gemaakt bij kunstlicht. Deels helderheid omhoog gezet om de kleur duidelijker te laten uitkomen.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Ffv8UMxywWBRDrdGnsT1bnrcJq4=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/CrzKKmiJZuBtJXVBZHzfFi4z.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FrOa-18aF6IJ9K84y5kh3lTwaDY=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/o9oShPc9FsR33KHcfSs3fFvJ.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cXIAcfE4V1d8dG9xym8PcBCT4tc=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/dX4gKR7Fzx9b9S0iUzvyQZ8Y.jpg?f=fotoalbum_tile
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4DoiViQ8r9sTNHLJKuCdV79A59g=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/IQ8Oy111TFe3ihGhLA1VhEFq.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xJ_GCE-ft2wxdxw1SjxmxESMf8U=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/71njOnQuY108NmuUbbbuFv0N.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qurtRLsQpFAn8WqF1VdOjezhVBE=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/dSYNZqfM1w3Otme0xBYUjGrt.jpg?f=fotoalbum_tile
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/em4HDUDnGWzUZO9yEZGf8BLkMSM=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/JLgFTZQNtsOkGZQ3cnQkSZG4.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Ya3g81WTl4M4TVTBLsDeE0EmT0k=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/vMssndicPwuL9O1dmD95Smre.jpg?f=fotoalbum_tile

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alekz87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 17:41
TheKerremenke schreef op maandag 28 september 2020 @ 21:18:
Mocht iemand zich afvragen hoe de Apple Watch 6 Product Red zich verhoudt met verschillende kleuren banden. Zie hieronder de thumbnails, wel gemaakt bij kunstlicht. Deels helderheid omhoog gezet om de kleur duidelijker te laten uitkomen.
[Afbeelding][Afbeelding][Afbeelding]
[Afbeelding][Afbeelding]
Vandaag in Florence op goed geluk die Apple store ingelopen en de product red 44mm gescoord. Zo blij als een kind. Vanavond even lekker ontdekken en dit forum volgen!

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tartarus
TheKerremenke schreef op maandag 28 september 2020 @ 21:18:
[Afbeelding][Afbeelding]
Ik krijg er bijna spijt van dat ik niet voor de Red ben gegaan. Bijna, want ik ken mezelf, zilver oogt net iets beter voor mijn stijl.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Tartarus schreef op maandag 28 september 2020 @ 21:35:
[...]

Ik krijg er bijna spijt van dat ik niet voor de Red ben gegaan. Bijna, want ik ken mezelf, zilver oogt net iets beter voor mijn stijl.
Goede keuze, ik vind al die gekleurde bandjes met een rood kastje echt een kermis. En dat is geen compliment. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• robcoenen
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6U7tRAu63PN8JJsDlmFHkzDRBpg=/800x/filters:strip_exif()/f/image/gutOGNEwcZdIdCrKsHOqRabu.png?f=fotoalbum_large

Amazon stunt even met de SE.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheKerremenke
@Tartarus @THE_BASE Daar kan ik me wel iets bij voorstellen. Voor mij is het een horloge om mee te werken. Bij andere gelegenheden heb ik altijd nog een van gewone mechanische horloges.

Dus daarom wilde ik eens gek doen kwa kleur. Zeker nu er eens wat andere kleuren ipv zilver/zwart te verkrijgen zijn. Normaal is blauw mijn kleur, maar ik vind de blauwe het net niet. Daarom nu rood.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tartarus
TheKerremenke schreef op maandag 28 september 2020 @ 22:03:
@Tartarus @THE_BASE Daar kan ik me wel iets bij voorstellen. Voor mij is het een horloge om mee te werken. Bij andere gelegenheden heb ik altijd nog een van gewone mechanische horloges.

Dus daarom wilde ik eens gek doen kwa kleur. Zeker nu er eens wat andere kleuren ipv zilver/zwart te verkrijgen zijn. Normaal is blauw mijn kleur, maar ik vind de blauwe het net niet. Daarom nu rood.
Perfecte keuze. Veel plezier met je nieuwe aanwinst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NRG-81
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 29-06 18:39
Link? Ik zie de 44mm voor de gewone prijs staan hier.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Knoop doorgehakt! Toch zojuist de SS Graphite Series 6 44mm besteld via Amazon! Woensdag geleverd! Toekomstbestendig ook! Mocht E-Sim volgend jaar komen, is hij ook beter te verkopen weer...;-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tartarus
pdavie2311 schreef op maandag 28 september 2020 @ 22:11:
Knoop doorgehakt! Toch zojuist de SS Graphite Series 6 44mm besteld via Amazon! Woensdag geleverd! Toekomstbestendig ook! Mocht E-Sim volgend jaar komen, is hij ook beter te verkopen weer...;-)
Het is maar net de vraag of Watches uit het buitenland straks op de Nederlandse providers gaan werken. Ik kan me herinneren dat dat nog een dingetje was.
Maar meer dan speculeren is dat voorlopig nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harry Nak
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 04:22
Mooie aanbieding. Ik zit zelf wel te twijfelen of ik de 40mm of de 44mm moet halen.

Welke maat zouden jullie halen met Single Loop maat 6?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Harry Nak schreef op maandag 28 september 2020 @ 22:21:
[...]

Mooie aanbieding. Ik zit zelf wel te twijfelen of ik de 40mm of de 44mm moet halen.

Is denk ik lastig te zeggen, maar met maat 7 zit ik op 44mm. Dus zou dat alsnog doen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tartarus
Harry Nak schreef op maandag 28 september 2020 @ 22:21:
[...]

Ik denk nog heel ouderwets en banaal.
Mannen moeten voor de 44 gaan en vrouwen voor de 40, tenzij ze iets bredere polsen hebben dan de standaard Victoria’s Angels poppetjes.

Vooral ook omdat er eenmaal betere batterijduur en meer info op de 44mm past.

[ Voor 8% gewijzigd door Tartarus op 28-09-2020 22:26 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• robcoenen
NRG-81 schreef op maandag 28 september 2020 @ 22:08:
[...]

Link? Ik zie de 44mm voor de gewone prijs staan hier.
Inmiddels weer de originele prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SC4RF4C3
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22-12-2024
Nog meer gebruikers hier die rechtshanding zijn en de watch op de linkerpols dragen met de crown linksonder ipv standaard rechtsboven?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennisweb
SC4RF4C3 schreef op maandag 28 september 2020 @ 23:21:
Nog meer gebruikers hier die rechtshanding zijn en de watch op de linkerpols dragen met de crown linksonder ipv standaard rechtsboven?
Nee. Dat lijkt me knap onhandig eerlijk gezegd. Ik heb ‘m gewoon standaard rechtsboven. Ik draag mijn Watch wel op de linkerpols.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SC4RF4C3
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22-12-2024
Dennisweb schreef op maandag 28 september 2020 @ 23:24:
[...]

Nee. Dat lijkt me knap onhandig eerlijk gezegd. Ik heb ‘m gewoon standaard rechtsboven. Ik draag mijn Watch wel op de linkerpols.
Dat dacht ik dus ook, na enkele videos gezien te hebben heb ik nu dus de crown linksonder en wat is dit fijn zeg, geen crown touch bij oefeningen door bewegen van pols, veel makkelijker bedienbaar met duim. Zeker een aanrader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha89
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 18:10
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/D9HST0mnJJgqeKP5hVPr4wt-CQQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/vKzMVifW4jY7HG1HdyB83PiD.jpg?f=fotoalbum_large

Wow ik wist niet dat series 6 zoveel “donkerder” dan series 4 zou zijn. Of de 4 heeft flinke wear and tear gehad door 2 jaar mee naar de gym.
🧐

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Alpha89 schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 06:15:
[Afbeelding]

Wow ik wist niet dat series 6 zoveel “donkerder” dan series 4 zou zijn. Of de 4 heeft flinke wear and tear gehad door 2 jaar mee naar de gym.
🧐
Het viel mij ook op. Hij is donkerder dan Series 3. Misstaat overigens niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Serena
Tartarus schreef op maandag 28 september 2020 @ 22:24:
[...]

Mannen moeten voor de 44 gaan en vrouwen voor de 40, tenzij ze iets bredere polsen hebben dan de standaard Victoria’s Angels poppetjes.

Vooral ook omdat er eenmaal betere batterijduur en meer info op de 44mm past.
Wat een kul. Er zijn mannen met smalle polsen en vrouwen met brede polsen.
Moeten vrouwen ook nog thuis achter het aanrecht blijven?
In welke eeuw leef jij zeg?

Ik ben 1.60 m en heb fijn een 44 mm model. 40 vind ik een veel te priegelig schermpje…

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Ik heb redelijk grote polsen en vind 44mm zelfs te klein. Maak dat ding volgend jaar maar 46mm..;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Ik heb een ander stom probleem: mijn Series 3 zit met het korte bandje prima op het derde gaatje.

De Series 6 zit óf veel te los of te strak. Iemand een idee of ‘te strak’ gewenning is?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
Tartarus schreef op maandag 28 september 2020 @ 22:24:
[...]

ja, precies....ik ook. Vrouwen horen thuis in de keuken, mannen niet.

8)7 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khayma
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 17:34
De opmeetmethode voor de gewoven apple bandje is ook ruk. Ik kwam uit op een maatje 9. Ik moest gisteren bij de apple store zijn dus vroeg gelijk of ik mocht passen. Mijn uiteindelijke maat is 7. 9 was veel te ruim.

Bandje is wel erg mooi! Nu wachten tot de zwarte op voorraad is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paperbag24
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 05-07 17:48
Wat mij opvalt is dat ik na Watch OS 7.01 2 keer per dag korte reboots heb op mijn apple watch 5.
Meerdere mensen dit probleem?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr. Freeze
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 18:28

Mr. Freeze

¡GO!

Vraagje: is het voor mannen niet mogelijk om “periode bijhouden” te verwijderen van de Apple Watch?

XBL gamertag StayingPow3r

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tinusvolkel
Ook meer mensen last van een incorrecte rusthartslag?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dyR1jGX2xfj0EGF6ankXrGUQaaM=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/O2FqnNpLCOfvjjCe7VVYoRQB.png?f=user_large

Pagina: 1 2 ... 49 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op dit topic gaat over ervaringen met en discussie over de Apple Watch, voor levertijden, beschikbaarheid en importeren is:
[Apple Watch] Levertijden en Beschikbaarheid
Voor hoesjes, cases, bandjes en andere accessoires is:
[Apple Watch] Hoesjes / Cases / Accessoires