Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

spietie schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 10:12:
Man ik kom zot van die Xbox sites, soms verschijnt de groene kop om te kopen en als je dan direct drukt, dan is er een probleem.

Moeten toch es dringend voor een oplossing zoeken daar bij Xbox hoor.
Wat dacht je van dat je opeens op de US site zit - dat heb ik echt om de haverklap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spietie
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 05-06-2024
Postman schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 10:18:
[...]

Backend geeft sinds gisteren geen stock meer weer. Dus alles wat je ziet aan knoppen is inderdaad een fout bij MS.
Dacht ik al, kan jij dat ergens zien ofzo dan? Via url?

SPiET

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

spietie schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 10:19:
[...]

URL ja. xbox.com/US-us of xbox.com/NL-nl uit mijn hoofd. Verdomde irritant, want dat doet ' ie helemaal vanzelf. Zit je op de Nederlandse Xbox site, druk je op een ander onderdeel van de site, zit je ineens in de VS. Strontvervelend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postman
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-06 07:30
spietie schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 10:19:
[...]

Zit een URL bij die ze inladen als je de website bezoekt. Geeft niet bijster veel info, maar wel of er stock is of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spietie
Postman schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 10:25:
[...]

Zit een URL bij die ze inladen als je de website bezoekt. Geeft niet bijster veel info, maar wel of er stock is of niet.
Dus maw als je die URL kan monitoren, dan weet je heel zeker of er stock is of niet, klopt?

SPiET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postman
Thomas schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 10:25:
[...]

URL ja. xbox.com/US-us of xbox.com/NL-nl uit mijn hoofd. Verdomde irritant, want dat doet ' ie helemaal vanzelf. Zit je op de Nederlandse Xbox site, druk je op een ander onderdeel van de site, zit je ineens in de VS. Strontvervelend.
Je bedoelt de winkelmand op microsoft.com/en-us?
Trucje daarvoor is om naar microsoft.com/nl-nl/ te gaan en dan naar je mandje. Maar iedereen met de Halo set in zijn mandje nog is genaaid, die accounts zijn kapot omdat ze het product geblokkeerd hebben en je dus niet meer in je mandje kunt komen. Zelfs niet om te verwijderen :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• reputatio
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 02-07 22:09
Postman schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 10:27:
[...]

Trucje daarvoor is om naar microsoft.com/nl-nl/ te gaan en dan naar je mandje. Maar iedereen met de Halo set in zijn mandje nog is genaaid, die accounts zijn kapot omdat ze het product geblokkeerd hebben en je dus niet meer in je mandje kunt komen. Zelfs niet om te verwijderen :P
Ah, daar heb ik dus last van :>
Heb de inventory URL ook even eruit gevist, dat laadt idd wat sneller dan de webpagina's. Nu nog misschien een klein botje bouwen die het monitort.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Postman schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 10:27:
[...]

Aha, nou conclusie: de site is een bende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postman
spietie schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 10:27:
[...]

Dus maw als je die URL kan monitoren, dan weet je heel zeker of er stock is of niet, klopt?
Nee weet je niet zeker. Bij de drop deze week was er ook stock, maar er lijkt een delay in te zitten. Waarschijnlijk reserveren ze iets op een bepaald moment en moet dus eerst een actie afgerond zijn voor de voorraad weer op nul staat, maar het lijkt dan wel alsof je nog kunt kopen en ook in mandje kunt plaatsen. Echter bij afrekenen pas krijg je de echte voorraad check.

Alles bij elkaar vind ik de shop bij MS echt niet passen bij een bedrijf van dat formaat. Ook dat het compleet onderuit gaat tijdens een drop is vreemd, je zou zeggen dat een Azure hier wel mee kan omgaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rushed
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15:27
reputatio schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 10:30:
[...]

Ah, daar heb ik dus last van :>
Heb de inventory URL ook even eruit gevist, dat laadt idd wat sneller dan de webpagina's. Nu nog misschien een klein botje bouwen die het monitort.
Misschien kijk ik verkeerd maar wat is de inventory url?

Ik heb trouwens hetzelfde probleem met mijn winkelmandje; lost dat vanzelf op bij de eerstvolgende drop of is dat iets om msft over te contacten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reputatio
Rushed schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 10:42:
[...]

Misschien kijk ik verkeerd maar wat is de inventory url?

Ik heb trouwens hetzelfde probleem met mijn winkelmandje; lost dat vanzelf op bij de eerstvolgende drop of is dat iets om msft over te contacten?
Een URL die de Xbox website inlaadt om de button te veranderen van "Koop nu" naar "Uitverkocht". Met 'inspecteer element' kun je achterhalen welke URL dat is. Is niet per se een URL die Microsoft promoot om zelf te bekijken lijkt me zo :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrytasker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Xbox Series S

€265,- op amazon.nl

[ Voor 131% gewijzigd door harrytasker op 19-11-2021 20:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lubbertkramer
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 02-07 21:23
harrytasker schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 19:42:
Xbox Series S

€265,- op amazon.nl
Idem bij MS zelf, gok dat het de BF prijs is

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
lubbertkramer schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 00:06:
[...]

Idem bij MS zelf, gok dat het de BF prijs is
Waarschijnlijk ook om een prijsverschil te hebben ten opzichte van deze bundel die nu te pre-orderen is en in december geleverd wordt.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bVpcQChODoiNPCWV4EsOs3gG5lw=/x800/filters:strip_exif()/f/image/eIaoSBADDi0D9XIjHiH9kvAy.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Retrospect
  • Registratie: Februari 2020
  • Laatst online: 18:24
harrytasker schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 19:42:
Xbox Series S

€265,- op amazon.nl
Inmiddels ook op Bol.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reputatio
Wat is de site van Microsoft toch buggy as hell.
Zag dat hij weer even op voorraad was, best een tijdje. Proberen toe te voegen (met en zonder account / normale browser & privé browser), maar iedere keer de melding dat hij in mijn winkelwagen zit. Maar eenmaal bij m'n winkelwagen zit er niets in.

Inmiddels weer uitverkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 02-07 22:18
@reputatio Hier hetzelfde vanochtend

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rushed
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15:27
Als je naar microsoft.com/nl-nl gaat en daar je winkelmandje bekijkt krijg je dan ook de “er is iets fout gegaan” of “niet op voorraad dus niet toegevoegd”?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireBladeX
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12:15
Ik denk dat ik een nieuwe hotmail moet aanmaken. Ik krijg ieder keer een foutmelding als ik in mn winkelwagen probeer te kijken. Ook wanneer ik andere producten in mijn winkelmandje doe, zoals een controller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reputatio
Krijg ook iedere keer foutmeldingen. M’n bot ging af, maar helaas weer niet. Lijkt wel alsof ze niet echt voorraad hebben…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
FireBladeX schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 18:23:
Ik denk dat ik een nieuwe hotmail moet aanmaken. Ik krijg ieder keer een foutmelding als ik in mn winkelwagen probeer te kijken. Ook wanneer ik andere producten in mijn winkelmandje doe, zoals een controller.
Hmm zou dat werken...

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Niet online
Ja, daar lijkt het wel op. Met mijn MS account dat ik al vele jaren heb, kreeg ik het niet voor elkaar. Ook constant foutmeldingen. Nieuw account aangemaakt en binnen no-time een bestelling kun plaatsen. N=1 natuurlijk maar ik vond het wel apart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reputatio
S1NN3D schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 19:11:
[...]

Ja, daar lijkt het wel op. Met mijn MS account dat ik al vele jaren heb, kreeg ik het niet voor elkaar. Ook constant foutmeldingen. Nieuw account aangemaakt en binnen no-time een bestelling kun plaatsen. N=1 natuurlijk maar ik vond het wel apart.
Ga ik dat ook maar eens proberen, kleine moeite…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
Pas op dat je niet te vaak refresht, dan blokkeert die voor paar uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xminator
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 14:44
Amaze86 schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 20:16:
Pas op dat je niet te vaak refresht, dan blokkeert die voor paar uur.
Soms zelfs 24 uur. Dat is wat de meesten nu hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spietie
Hmmm bizar toch. Als je een gewone controller niet kunt bestellen dan scheelt er idd wel iets.

Maar de series x en de halo zijn tot nu toe toch niet meer op stock geweest toch?

Ik krijg ook foutmeldingen als ik op de koop knop druk, ongeacht welk land maar volgens mij is dit gewoon een fout in hun stock en is er gewoon geen voorraad.

SPiET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn.v.K
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 04-06 16:38
spietie schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 22:37:
Hmmm bizar toch. Als je een gewone controller niet kunt bestellen dan scheelt er idd wel iets.

Maar de series x en de halo zijn tot nu toe toch niet meer op stock geweest toch?

Ik krijg ook foutmeldingen als ik op de koop knop druk, ongeacht welk land maar volgens mij is dit gewoon een fout in hun stock en is er gewoon geen voorraad.
Is indd een fout elke keer als er op voorraad staat en je klikt op kopen dan krijg je melding is niet toegevoegd aan je winkelwagen, en de knop veranderd in niet op voorraad. dit gebeurt allemaal binnen 10 a 20 sec 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postman
Probleem is nog erger dan iedereen hier denkt. Als de Halo set nog in je mandje zit, ongeacht als wenslijst of als product om te kopen, dan crasht de aanvraag om je mandje in te laden. Je kunt dan zelfs geen ander product toevoegen.

VPN, cookies verwijderen, wachten: het heeft allemaal geen enkele zin. Ik heb ook op verschillende manieren geprobeerd om het product weer uit het mandje te halen, helaas zonder succes.

Kwestie dus van wachten tot er weer een drop is en dan snel het product uit je mandje gooien.

Tip dus voor de volgende keer: bewaar niets in je mandje. Voor nu kun je gebruik maken van een ander land, maar ik heb dus zelf al de BE, FR en NL versie om zeep geholpen.

Mocht iemand weten hoe je de cartId kunt achterhalen van het defecte mandje, stuur even een PM. Daarmee lijkt het namelijk mogelijk om toch de boel te resetten, ik kan alleen de cartId niet gevonden krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lubbertkramer
S1NN3D schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 19:11:
[...]

Van de X/Halo versie bij de laatste pings vanaf een MS site of iets anders besteld?
Postman schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 23:26:
Probleem is nog erger dan iedereen hier denkt. Als de Halo set nog in je mandje zit, ongeacht als wenslijst of als product om te kopen, dan crasht de aanvraag om je mandje in te laden. Je kunt dan zelfs geen ander product toevoegen.

VPN, cookies verwijderen, wachten: het heeft allemaal geen enkele zin. Ik heb ook op verschillende manieren geprobeerd om het product weer uit het mandje te halen, helaas zonder succes.

Kwestie dus van wachten tot er weer een drop is en dan snel het product uit je mandje gooien.

Tip dus voor de volgende keer: bewaar niets in je mandje. Voor nu kun je gebruik maken van een ander land, maar ik heb dus zelf al de BE, FR en NL versie om zeep geholpen.

Mocht iemand weten hoe je de cartId kunt achterhalen van het defecte mandje, stuur even een PM. Daarmee lijkt het namelijk mogelijk om toch de boel te resetten, ik kan alleen de cartId niet gevonden krijgen.
Waar is dan je winkelmandje voor vraag je je af 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaszCore
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 12:22
Eerder op de dag kon ik de Halo Edition toevoegen aan mijn winkelmand, mocht zelfs mijn adres opgeven. Daarna crashte de boel maar zat de Halo Edition wel "vast" in mijn winkelmand.
Door een tip hier om het met een ander account te proberen ben ik dus uitgelogd en geswitcht van account. Daarna in een geïsoleerde tab ingelogd met het eerdere account en mijn winkelmand was leeg, waar dus eerst de Halo Edition vast in zat. Het lijkt dus wel mogelijk om de inhoud van je winkelmandje kwijt te raken.

Zelf gebruik ik Firefox i.c.m. de addon Multi Account Container, daarmee kan je tabs in een andere container openen kortom alles is gescheiden van elkaar. Mogelijk dat dit voor jullie ook een oplossing biedt. Ook handig voor andere zaken als je bijvoorbeeld meermaals in dezelfde dienst moet inloggen maar dan met een ander account.

(ps het is mij nog niet gelukt om een X te bemachtigen)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Niet online
lubbertkramer schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 23:29:
[...]

Van de X/Halo versie bij de laatste pings vanaf een MS site of iets anders besteld?
X/Halo inderdaad. Op 12/11 in MS Store Polen kunnen bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lubbertkramer
S1NN3D schreef op zondag 21 november 2021 @ 08:27:
[...]

X/Halo inderdaad. Op 12/11 in MS Store Polen kunnen bestellen.
Ah die wist ik, in die batch zat ik zelf ook. Ik dacht dat je gisteren met een nieuw account weer lucky was. Hier kwam ik tot twee keer toe door de betaling met CC om daarna alsnog mislukt te krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nexhil
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16:37

nexhil

BAM!

NVM

[ Voor 100% gewijzigd door nexhil op 21-11-2021 17:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireBladeX
Leek weer een drop te zijn. Alles gaat goed tot het inloggen.... En dan bam foutmelding. Dus ga nu maar een account aanmaken speciaal om een xbox te bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spietie
FireBladeX schreef op zondag 21 november 2021 @ 17:51:
Leek weer een drop te zijn. Alles gaat goed tot het inloggen.... En dan bam foutmelding. Dus ga nu maar een account aanmaken speciaal om een xbox te bestellen.
Volgens mij werkt dit niet hoor met een nieuwe account. Je zal nog steeds de foutmelding krijgen.

SPiET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn.v.K
Was geen drop zo gaat het constant binnen 2 sec is het weer gone er gaat gewoon iets mis met de voorraad _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lubbertkramer
Martijn.v.K schreef op zondag 21 november 2021 @ 17:52:
[...]

Was geen drop zo gaat het constant binnen 2 sec is het weer gone er gaat gewoon iets mis met de voorraad _/-\o_
Was echt voorraad deze keer, ik zag eerder paar pings vanaf de website dat je kon kopen zonder dat de backend aangaf dat er voorraad was (inventory check). Ik ben deze ook gaan monitoren sinds gisteravond naar aanleiding van tips hier.

Ben zelf tot het betalen gekomen en toen kreeg ik de notificatie binnen vanuit HA dat de voorraad in de backend op was en knalde ik er ook uit (ondanks dat de website daarna nog zei kopen)

[ Voor 11% gewijzigd door lubbertkramer op 21-11-2021 17:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn.v.K
lubbertkramer schreef op zondag 21 november 2021 @ 17:56:
[...]

[...]

Was echt voorraad deze keer, ik zag eerder paar pings vanaf de website dat je kon kopen zonder dat de backend aangaf dat er voorraad was (inventory check). Ik ben deze ook gaan monitoren sinds gisteravond naar aanleiding van tips hier.

Ben zelf tot het betalen gekomen en toen kreeg ik de melding dat de voorraad in de backend op was en knalde ik er ook uit
Ik heb ook een pinger aanstaan checkt de site elke 5 sec op de knop en binnen 2 a 5 sec verspringt die weer op niet op voorraad dus er lijkt iets mis te gaan kan nooit dat mensen of bots zo snel kunnen afrekenen dit tafereel was trouwens vannacht ook elke half uur 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn.v.K
lubbertkramer schreef op zondag 21 november 2021 @ 17:56:
[...]

[...]

Ben zelf tot het betalen gekomen en toen kreeg ik de notificatie binnen vanuit HA dat de voorraad in de backend op was en knalde ik er ook uit (ondanks dat de website daarna nog zei kopen)
Kan je me uitleggen hoe je in de backend komt?

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• lubbertkramer
Martijn.v.K schreef op zondag 21 november 2021 @ 17:59:
[...]

Ik heb ook een pinger aanstaan checkt de site elke 5 sec op de knop en binnen 2 a 5 sec verspringt die weer op niet op voorraad dus er lijkt iets mis te gaan kan nooit dat mensen of bots zo snel kunnen afrekenen dit tafereel was trouwens vannacht ook elke half uur 8)7
Daarom zeg ik de knop / backend zijn twee verschillende zaken. Zelf monitor ik de knop iedere 25 seconden en de backend nu ook sinds gisteravond. Afgelopen nacht meerdere meldingen op de knop maar geen melding op de voorraad gehad, daarnet was een voorbeeld dat de knop groen werd en ook de inventory (inStock / OnlineOrderAvailable in de JSON) true was. Van wat ik geleerd en gehoord heb kun je inderdaad tot het betalen komen en na betaling doet hij dan nog een laatste check op voorraad (mogelijk via dezelfde URL) waarna je alsnog een error krijgt bij geen voorraad

Ik ben getipt door de Tweakers hier dus zal hier ook de tip meegeven. Zowel op de X als de Halo pagina wordt er een check gedaan via een inventory URL die een JSON output meegeeft. De URL is voor iedere site hetzelfde alleen de inhoud (configuratie dus land / productID etc) is anders. Hier die van de Xbox X -> https://inv.mp.microsoft....4N3RBTL/80RP/8WQFBS80JTZS de rest is hiermee appeltje eitje te vinden. Daarna monitoren op de inhoud van de JSON output of zoals mij nu op beide. Ik hoop hierdoor ook meer inzicht te krijgen in wat de MS site doet en wanneer er echt voorraad is.

Zie hieronder de JSON output die je krijgt via de link:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CkUS3OtdLVxcwBhU5j5KOHqcK98=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/gtjq3CwNWGqSu8E0IbicE6XO.png?f=user_large

Edit:
Ter vergelijking de xbox series S die op voorraad is en online te bestellen, via de url https://inv.mp.microsoft....74TP9JN/2XJ4/8WN1V141WND6 onderstaande JSON output (wat we dus ook moeten zien bij de xbox X (wat nu false is)

Oproep, mocht iemand de series S gaan kopen of iemand kent die hem gaat kopen laat hem dan even monitoren bij betalen of er tijdens / na betalen check is op voorraad via de URL voordat het scherm betaald/besteld in beeld komt. Dat geeft dan inzicht voor de xbox x procedure.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4tZbZPu7mYPCAsF2oOHRwHdF9AM=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/Z3FAJvbjGPf2D3RKtyEatQyG.png?f=user_large

Edit 2:
inStock en OnlineOrderAvailable updaten niet beide als de een naar True gaat. Het afgelopen uur meerdere inStock meldingen samen met website meldingen maar OnlineOrderAvailable was daar nog False. Paar keer gehad dat OnlineOrderAvailable ook True werd. inStock lijkt mee te bewegen op de (eindeloze) pings die vanaf de website knop komen, wellicht zit hem daar ook het probleem?

Als er meer Tweakers monitoren kunnen we wellicht de beste combi vinden wanneer er echt te bestellen is. Hopelijk snel een geplande drop van MS om bovenstaande te kunnen testen, het is alweer een tijd geleden dat ze dat gedaan hebben.

[ Voor 58% gewijzigd door lubbertkramer op 21-11-2021 20:20 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Amaze86
Voorraad bij bol.com

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Postman
https://www.bol.com/nl/nl/p/xsx/9300000003688723/ Series X nu te koop

Lijkt helaas alweer uitverkocht

[ Voor 23% gewijzigd door Postman op 22-11-2021 10:38 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• reputatio
Heb hem kunnen bestellen, heel benieuwd of hij komt!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16:00

v8power67

Psn: Mausosaurus

Heb er ook 1 gescoord via bol nu eindelijk. Ben benieuwd of het lukt.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gisae
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Telkens lege winkelwagen…

Why have a civilization anymore if we no longer are interested in being civilized?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postman
Lijkt helaas alweer uitverkocht te zijn, ging snel, maar niet zo snel als ik verwacht had. Duurde toch een paar minuten.
Edit: eerste meldingen waren om 10:30u, dus zeker 5 minuten te koop geweest.

[ Voor 13% gewijzigd door Postman op 22-11-2021 10:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lubbertkramer
Is het iemand gelukt om een xbox Halo via NL/DE/FR te bestellen zojuist? Ik zat zelf natuurlijk in een meeting toen ik de meldingen zag binnenkomen maar ik zag zowel inStock als OnlineOrderAvailable op True in de JSON output staan via de inventory link dus er zou voorraad moeten zijn geweest?

[ Voor 4% gewijzigd door lubbertkramer op 22-11-2021 11:24 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spietie
Duurde niet lang ... bijna bij betaling en dan oops ....

Dus geen idee of er wel stock was.

Maar staat nu nog steeds in mijn winkelmandje, zelfs bij er op te klikken heeft ie errror, maar blijft er wel in staan.

[ Voor 58% gewijzigd door spietie op 22-11-2021 11:25 ]

SPiET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PRR
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 18-06 10:39

PRR

Heb er ook een via Bol kunnen bestellen. Om 10.32 de bevestigingsmail ontvangen. Dus ik zit morgen hoopvol voor de deur :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RenoD87
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 18-11-2024

RenoD87

Arnhem

Hier ook kunnen bestellen met orderbevestiging om 10:32
Wegens een midweekje weg laat ik deze op vrijdagavond pas bezorgen, hopenm dat dit geen problemen oplevert :+

PSN: RenoDeezy // XboxOne: RenoDeezy026

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Postman
lubbertkramer schreef op maandag 22 november 2021 @ 11:23:
Is het iemand gelukt om een xbox Halo via NL/DE/FR te bestellen zojuist? Ik zat zelf natuurlijk in een meeting toen ik de meldingen zag binnenkomen maar ik zag zowel inStock als OnlineOrderAvailable op True in de JSON output staan via de inventory link dus er zou voorraad moeten zijn geweest?
Lijkt dat er wel wat voorraad was, maar echt minimaal. Begin wel te zien dat de stock API langer aangeeft dat er iets te koop is dan dat er daadwerkelijk besteld kan worden. Erg betrouwbaar is het systeem dus niet.

En er zit wel een extra controle op tijdens bestellen, die geeft alleen true of false terug. Deze kunt je ook niet aanroepen zonder cartId en auth-token, dus weinig bruikbaar voor stock checker.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

#10:33uur hier.. hopen dat goed gaat. Heb horizon 5 veel gespeeld op mn pc maar die trekt op 1440p ultra maar 30-45fps.. dus en met halo campaign volgende maand wil ik gewoon die xsx hebben! En heb al gamepass ultimate dus fingers crossed dat bol gewoon kan leveren!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Hier helaas net misgegrepen, ik duim voor jullie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
spietie schreef op maandag 22 november 2021 @ 11:25:
Duurde niet lang ... bijna bij betaling en dan oops ....

Dus geen idee of er wel stock was.

Maar staat nu nog steeds in mijn winkelmandje, zelfs bij er op te klikken heeft ie errror, maar blijft er wel in staan.
Hier is die weg, maar winkelmandje geeft wel een fout aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postman
Amaze86 schreef op maandag 22 november 2021 @ 13:28:
[...]

Hier is die weg, maar winkelmandje geeft wel een fout aan.
Jep, de Halo in je mandje bewaren (zowel in mandje om te kopen als in de verlanglijst) is zorgen dat het mandje niet meer toegankelijk is om dat account voor dat land tot er weer voorraad gemeld wordt van de Halo editie. Iets anders kopen gaat nu dus ook niet meer lukken.

Beste is gewoon je mandje leeg te houden als het betalen niet lukt of foutmeldingen geeft, dan is het namelijk echt OOS en dus zinloos om nog vast te houden (of je moet een defecte winkelmand leuk vinden :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spietie
iemand een link naar die elite halo controller? ik vind die nergens.

Als je in de MS store er op klikt gaat ie direct naar de productpagina van de series X console, bizar.

SPiET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• suxx
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 31-05 00:11
Iemand al iets gehoord van Bol na zijn bestelling?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• reputatio
suxx schreef op maandag 22 november 2021 @ 15:50:
Iemand al iets gehoord van Bol na zijn bestelling?
Heb een halfuur geleden een mail gekregen dat m'n bestelling is meegegeven aan de bezorgdienst en morgen bezorgd wordt, dus ik heb goede hoop :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• suxx
reputatio schreef op maandag 22 november 2021 @ 16:34:
[...]

Heb een halfuur geleden een mail gekregen dat m'n bestelling is meegegeven aan de bezorgdienst en morgen bezorgd wordt, dus ik heb goede hoop :)
Hmmm hoe laat was jou bestelling? bij mij stond er een melding "Wordt morgen bezorgd" maar nu niet meer.
Maar zie wel in de PostNL app een levering voor woensdag staan van Bol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reputatio
suxx schreef op maandag 22 november 2021 @ 16:39:
[...]

Hmmm hoe laat was jou bestelling? bij mij stond er een melding "Wordt morgen bezorgd" maar nu niet meer.
Maar zie wel in de PostNL app een levering voor woensdag staan van Bol
Heb bijna direct toen hij op voorraad was besteld, staat bij Bol.com om 10:32.
Maar aangezien er een levering in je app staat voor woensdag (en je niets anders bij Bol hebt besteld), neem ik aan dat hij woensdag komt lijkt me?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

Hier ook in postnl app een bol.com levering dat kan er maar 1 zijn. Had 10:33 besteld.
Afbeeldingslocatie: https://c.tenor.com/T9aC47YJAlwAAAAC/its-happening.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rorando
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 11:32
10:31 besteld, nog geen wijziging helaas. staat nog op morgen bezorgd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• suxx
reputatio schreef op maandag 22 november 2021 @ 16:49:
[...]

Heb bijna direct toen hij op voorraad was besteld, staat bij Bol.com om 10:32.
Maar aangezien er een levering in je app staat voor woensdag (en je niets anders bij Bol hebt besteld), neem ik aan dat hij woensdag komt lijkt me?
Ik heb hem ook besteld om 10:32. Maar ik laat het bezorgen bij de AH, is makkelijker ivm werk.
Misschien dat er daarom woensdag staat in de PostNL app

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Postman
suxx schreef op maandag 22 november 2021 @ 16:58:
[...]

Ik heb hem ook besteld om 10:32. Maar ik laat het bezorgen bij de AH, is makkelijker ivm werk.
Misschien dat er daarom woensdag staat in de PostNL app
De bezorgdatum wijzigde gedurende de drop. Eerste paar minuten was het volgende dag, daarna 24-11. Denk dat ze het logistiek niet kunnen verwerken met Black Friday en dan in 2 batches versturen. Woensdag levering zal wel goed komen als het reeds aangemeld is bij PostNL ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Niet online
Vooralsnog was het af en toe mogelijk om een kale Series X te kopen bij Mediamarkt. Zonder gebundelde zooi zoals zoals ze bij de PS5 doen.

Maar in BE zijn ze nu ook met de Series X aan het bundelen begonnen…
https://www.mediamarkt.be...ugh-nba-2k21-1985047.html
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3LF25yTEAbfhXxJS8VzmQ_TXvu4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/J6375HKhCBXxljMpV2zMB8Zb.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 34% gewijzigd door S1NN3D op 23-11-2021 11:10 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• reputatio
Ik heb mijn Xbox Series X zojuist ontvangen, besteld gisteren om 10:32 bij Bol.com, dus ik kan dit topic verlaten.

Succes voor degene die hem nog niet te pakken hebben!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

reputatio schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 13:02:
Ik heb mijn Xbox Series X zojuist ontvangen, besteld gisteren om 10:32 bij Bol.com, dus ik kan dit topic verlaten.

Nice ik had 10:33 en staat voor morgen dus heb vertrouwen dat goed gaat! Veel plezier ermee !

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

S1NN3D schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 11:02:
Vooralsnog was het af en toe mogelijk om een kale Series X te kopen bij Mediamarkt. Zonder gebundelde zooi zoals zoals ze bij de PS5 doen.

Maar in BE zijn ze nu ook met de Series X aan het bundelen begonnen…
https://www.mediamarkt.be...ugh-nba-2k21-1985047.html
[Afbeelding]
Zwaar klote dit van de MM. Deden ze ook al met de Switch OLED.
reputatio schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 13:02:

Heel veel plezier er mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xminator
Verbaast me wel hoe langzaam of inefficient het process is.

De XsX die ik vier weken geleden had besteld via MS was geproduceerd in week 36. De XsX die bol.com gisteren heeft verkocht komt uit week 22 oid. Hoe dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postman
xminator schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 17:01:
Verbaast me wel hoe langzaam of inefficient het process is.

De XsX die ik vier weken geleden had besteld via MS was geproduceerd in week 36. De XsX die bol.com gisteren heeft verkocht komt uit week 22 oid. Hoe dan.
Hoe zie je de productiedatum terug?

Bol.com lijkt trouwens haast een restantpartij te zijn. Meerdere mensen die allemaal melden dat er 132/133 stuks in de drop zaten. Niet echt een grote levering in mijn ogen.

Of ze moeten binnenkort zoals hierboven al gemeld ook met bundelverkoop starten bij Bol, voor de PS5 zijn die geruchten er ook al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xminator
Postman schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 17:19:
[...]

Bol.com lijkt trouwens haast een restantpartij te zijn. Meerdere mensen die allemaal melden dat er 132/133 stuks in de drop zaten. Niet echt een grote levering in mijn ogen.

Of ze moeten binnenkort zoals hierboven al gemeld ook met bundelverkoop starten bij Bol, voor de PS5 zijn die geruchten er ook al.
Als je onder je xbox doos kijkt zie je: LOT NO/DATE: 2136X staan.

Dit is dan in dit voorbeeld: 2021, week 36.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 562971

Postman schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 17:19:
[...]

Bol.com lijkt trouwens haast een restantpartij te zijn.
Heb het meerdere keren meegemaakt met een X one X

Datum apparaat-dekking Xbox is anders dan activering datum

[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 562971 op 23-11-2021 17:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
xminator schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 17:25:
[...]

Als je onder je xbox doos kijkt zie je: LOT NO/DATE: 2136X staan.

Dit is dan in dit voorbeeld: 2021, week 36.
En als je XSX registeert op je ms account, wat geeft die dan aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xminator
Amaze86 schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 21:39:
[...]

En als je XSX registeert op je ms account, wat geeft die dan aan.
Ik weet niet, ik koop niet van slechte partijen zoals bol.com. Weet het toevallig via een vriend.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• suxx
Ik heb zojuist mijn bestelling opgehaald van Bol en deze is van 2136x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DanMan PS3
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08-07-2022
DanMan PS3 schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 20:31:
[...]

Bedankt voor de tip, hij staat in de MS orders.
Verwachte levering 22-11
Ik hoop dat jullie er vandaag ook nog doorkomen.
De status staat nog steeds op 'inbehandeling' en verwachte levering 22 november.
Ik wacht geduldig af😜

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

Nou hij is zojuist binnen gekomen via bol.com. lekker alles instellen en downloaden. Maar wil iedereen hier bedanken voor de tips en hulp. En verder de nog zoekende succes wensen! Ik ga me nu verplaatsen naar xsx topic :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KevinP96
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 24-11-2021
Hoe weten jullie zo snel dat hij ergens op voorraad is? Welke Telegram bot werkt het beste?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Niet online
KevinP96 schreef op woensdag 24 november 2021 @ 16:13:
Hoe weten jullie zo snel dat hij ergens op voorraad is? Welke Telegram bot werkt het beste?
Vraag komt elke paar dagen wel voorbij. ;)
Hier een recent bericht:
Anoniem: 562971 in "[ZT] [PS5] Pre-order, bestellingen en levertijden"
Gewoon van alles lid worden. Heb je de meeste kans op succes.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RoyK
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 01-07 19:58

RoyK

Hobby tekenaar

Ik ben de hele week mezelf aan het inlezen over welke console ik aan gaat schaffen voor hier thuis in het gezin. Eindelijk mijn keuze gemaakt en voor de Xbox series S gekozen. Al de hele week voor 265 te koop. Wil ik de knoop doorhakken en gaan bestellen, is hij duurder geworden haha. Ik wacht wel even af wat morgen gebeurd, als het echt black friday is. :P

Mijn portfolio op Instagram

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Canis Lupus
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15:03

Canis Lupus

Vosbot

RoyK schreef op donderdag 25 november 2021 @ 22:02:
Ik ben de hele week mezelf aan het inlezen over welke console ik aan gaat schaffen voor hier thuis in het gezin. Eindelijk mijn keuze gemaakt en voor de Xbox series S gekozen. Al de hele week voor 265 te koop. Wil ik de knoop doorhakken en gaan bestellen, is hij duurder geworden haha. Ik wacht wel even af wat morgen gebeurd, als het echt black friday is. :P
Hij is nu bij Bol.com weer 265, ik wacht nog even andere aanbieders af. Liefst Coolblue, daar heb ik nog 30 euro tegoed voor liggen :)

[ Voor 4% gewijzigd door Canis Lupus op 26-11-2021 00:07 ]

CD's&LP's - Last.fm - About me - PSN&Xbox: CanisLupusNL

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RoyK
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 01-07 19:58

RoyK

Hobby tekenaar

Canis Lupus schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 00:06:
[...]
Hij is nu bij Bol.com weer 265, ik wacht nog even andere aanbieders af. Liefst Coolblue, daar heb ik nog 30 euro tegoed voor liggen :)
Ik heb hem vannacht nog te pakken voor 265, zie dat hij nu toch weer duurder is. Zal vandaag kunnen veranderen maar maakt mij ook niet meer uit. Ik join de Xbox familie! :D

Mijn portfolio op Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroep
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 05-09-2024
Ik sta klaar om een XSX binnen te hengelen vandaag... Op Black friday zal toch wel het een en ander voorbij komen? :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Postman
Kroep schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 08:12:
Ik sta klaar om een XSX binnen te hengelen vandaag... Op Black friday zal toch wel het een en ander voorbij komen? :D
Een product dat ze elke andere dag van het jaar binnen 1 minuut uitverkopen gaan ze echt niet vandaag in de aanbieding doen.

Misschien dat ergens een fysieke winkel een leuke bundel aanbieding heeft, maar net als de PS5 gisteren zullen de meldingen daarvan pas komen als de meeste zaken al geen voorraad meer hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lubbertkramer
Postman schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 08:22:
[...]

Een product dat ze elke andere dag van het jaar binnen 1 minuut uitverkopen gaan ze echt niet vandaag in de aanbieding doen.

Misschien dat ergens een fysieke winkel een leuke bundel aanbieding heeft, maar net als de PS5 gisteren zullen de meldingen daarvan pas komen als de meeste zaken al geen voorraad meer hebben.
Ik zou inderdaad geen korting verwachten maar ergens had ik wel verwacht dat er een voorraad dump (al is de kans groter dat dit in Amerika is) zou zijn op Black Friday.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FireBladeX
lubbertkramer schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 08:39:
[...]

Ik zou inderdaad geen korting verwachten maar ergens had ik wel verwacht dat er een voorraad dump (al is de kans groter dat dit in Amerika is) zou zijn op Black Friday.
Ik denk het niet, zoals Postman het al zegt, het is niet een product dat ze 'kwijt' moeten. Zowel de XSX als PS5 worden binnen enkele minuten uitverkocht. Het verkoopt toch wel of nu black friday is of yellow saturday. Wat zou de reden achter een voorraad dump zijn op black friday?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lubbertkramer
FireBladeX schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 08:44:
[...]

Ik denk het niet, zoals Postman het al zegt, het is niet een product dat ze 'kwijt' moeten. Zowel de XSX als PS5 worden binnen enkele minuten uitverkocht. Het verkoopt toch wel of nu black friday is of yellow saturday. Wat zou de reden achter een voorraad dump zijn op black friday?
Klanttevredenheid :P Geen specifieke reden maar wel dat mensen op die dag hun geld willen uitgeven, ook mensen die niet elke dag achter een xbox aanjagen maar fysiek met BF in de winkel staan zoekend naar koopjes en gelijk een xbox meepakken. Naast dat de gewone X al een tijdje geen voorraad / dump meer heeft gehad bij MS zelf, eerder deden ze geplande dumps op tijdstip X en ik had met BF net zoiets verwacht

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FireBladeX
lubbertkramer schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 08:46:
[...]

Klanttevredenheid :P Geen specifieke reden maar wel dat mensen op die dag hun geld willen uitgeven, ook mensen die niet elke dag achter een xbox aanjagen maar fysiek met BF in de winkel staan zoekend naar koopjes en gelijk een xbox meepakken. Naast dat de gewone X al een tijdje geen voorraad / dump meer heeft gehad bij MS zelf, eerder deden ze geplande dumps op tijdstip X en ik had met BF net zoiets verwacht
Dat is juist het ding. Mensen geven toch wel hun geld uit aan een XSX (of PS5). Daarvoor hoeven ze echt geen moeite voor te doen. Het aantrekken van klanten kan mogelijk wel iets in zitten. Maar mijn logica zou dan denken, dat ze het doen op cyber monday of 1-2 weken erna. De XSX (en PS5) trekt toch kopers. Dus mocht je na black friday meer bezoekers willen aantrekken is dat dan wel de manier om het te doen. Ik denk ook dat er voor veel webshops meespeelt dat ze bijv. weinige winstmarges hebben op die dingen (en meer hoofdpijn dan profijt van hebben). Niet voor niets dat die bundels in het leven zijn geroepen om de winstmarges te verhogen. Daarmee kunnen ze het voor de koper toch niets goed doen (of het zijn scalpers, ze moeten beter controleren, random ander gezeik). Dus voor klantvriendelijkheid hoeven ze het ook niet te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroep
We gaan het zien, ik sta in ieder geval paraat.

Weten jullie of BCC ook zo nu en dan ook nog drops heeft? Ik heb maar alvast ingelogd bij Bol.com, BCC en Amazon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boxed
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16:15

Boxed

Is een vliegtuig...

Kroep schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 09:10:
We gaan het zien, ik sta in ieder geval paraat.

Weten jullie of BCC ook zo nu en dan ook nog drops heeft? Ik heb maar alvast ingelogd bij Bol.com, BCC en Amazon.
Ik heb bij BCC al sinds 9 september een Xbox besteld die ze destijds toch niet konden leveren, en blijkbaar in tussentijd ook niet. Volgens mij krijgen ze daar echt 0 voorraad...

A good landing is one from which you can walk away. A great landing is one after which you can still use your airplane

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroep
Boxed schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 09:20:
[...]

Ik heb bij BCC al sinds 9 september een Xbox besteld die ze destijds toch niet konden leveren, en blijkbaar in tussentijd ook niet. Volgens mij krijgen ze daar echt 0 voorraad...
Dan maar vol inzetten op Amazon.de en Amazon.nl, aangezien Bol.com afgelopen week al een drop had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 562971

Boxed schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 09:20:
[...]

Zou mijn pijlen zetten op een andere (web)shop, denk dat velen het debacle met de PlayStation 5 nog niet zijn vergeten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20-12-2024

Famous

R 400+

Anoniem: 562971 schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 11:33:
[...]

Zou mijn pijlen zetten op een andere (web)shop, denk dat velen het debacle met de PlayStation 5 nog niet zijn vergeten.
En de pre orders die ze aan andere mensen wilde leveren ;)
Maar dat hadden ze gelukkig nog rechtgezet.

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroep
FireBladeX schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 08:53:
[...]

Dat is juist het ding. Mensen geven toch wel hun geld uit aan een XSX (of PS5). Daarvoor hoeven ze echt geen moeite voor te doen. Het aantrekken van klanten kan mogelijk wel iets in zitten. Maar mijn logica zou dan denken, dat ze het doen op cyber monday of 1-2 weken erna. De XSX (en PS5) trekt toch kopers. Dus mocht je na black friday meer bezoekers willen aantrekken is dat dan wel de manier om het te doen. Ik denk ook dat er voor veel webshops meespeelt dat ze bijv. weinige winstmarges hebben op die dingen (en meer hoofdpijn dan profijt van hebben). Niet voor niets dat die bundels in het leven zijn geroepen om de winstmarges te verhogen. Daarmee kunnen ze het voor de koper toch niets goed doen (of het zijn scalpers, ze moeten beter controleren, random ander gezeik). Dus voor klantvriendelijkheid hoeven ze het ook niet te doen.
Waar ik ook nog niet aan heb gedacht is dat een Amazon of een Bol.com niet wil riskeren dat de webwinkel eruit vliegt door aanbod van PS5's of XSX's. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lubbertkramer
Amazon.IT heeft weer voorraad van de X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevlar01
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

lubbertkramer schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 12:27:
Amazon.IT heeft weer voorraad van de X
Aii... 899 nieuw of 499 bij een andere reseller, maar dan moet ik 460 € verzendkosten betalen.... koekoek 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Verdone
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 25-06 07:46
kevlar01 schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 13:56:
[...]

Aii... 899 nieuw of 499 bij een andere reseller, maar dan moet ik 460 € verzendkosten betalen.... koekoek 8)7
Er was voorraad aan normale prijs en verzending, je was gewoon te laat 🤭

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lubbertkramer
kevlar01 schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 13:56:
[...]

Zoals hierboven gezegd was je inderdaad te laat, voorraad staat er geen uren maar minuten. Zie hieronder dat hij voor de gewone prijs te koop was (verzendkosten maken hem iets duurder)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hpJPemhwdfmfBMiFLjacp9rN-h0=/800x/filters:strip_exif()/f/image/mwtkJxvKsiDQNI4H6LfVE7AB.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kevlar01
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

lubbertkramer schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 14:33:
[...]

Zoals hierboven gezegd was je inderdaad te laat, voorraad staat er geen uren maar minuten. Zie hieronder dat hij voor de gewone prijs te koop was (verzendkosten maken hem iets duurder)

[Afbeelding]
Verdone schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 14:23:
[...]

Er was voorraad aan normale prijs en verzending, je was gewoon te laat 🤭
Ik heb inmiddels door random te kijken op Mediamarkt.nl er een kunnen bestellen. Er was er één op voorraad, af te halen in Heerlen voor de normale prijs van 499€. Hopelijk is alles goed gegaan en kan ik me vanavond dan ook eindelijk een trotse bezitter noemen van een XSX 8)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• lubbertkramer
kevlar01 schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 14:40:
[...]

[...]

Ik heb inmiddels door random te kijken op Mediamarkt.nl er een kunnen bestellen. Er was er één op voorraad, af te halen in Heerlen voor de normale prijs van 499€. Hopelijk is alles goed gegaan en kan ik me vanavond dan ook eindelijk een trotse bezitter noemen van een XSX 8)
Voor mij te ver om even heen en weer te rijden qua tijd maar er lijkt nog meer voorraad te zijn voor wie wil

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/D8iCjGoA97fonioBYfZ7YBY89X4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/vZ55YG1OU4hz5LwyfwFqsYNv.png?f=fotoalbum_large
Pagina: 1 ... 161 ... 169 Laatste

Let op:
Om dit topic leesbaar te houden graag de volgende regels in acht nemen:

• Geen discussies over scalping, meerdere orders plaatsen en doorverkoop met woekerprijzen.
Vraag & Aaanbod op het forum is overal verboden, dus ook hier.
• Vermelden dat je meerdere bestellingen hebt lopen ('patsen') is niet de bedoeling.
• Bedelen / vragen / ruilen valt ook onder Vraag & Aaanbod.
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over het beleid van externe bots, Discords, Telegramgroepen.
• Houd het ontopic: mensen posten en lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en willen die discussie graag zo houden. Al het andere kan prima op de rest van het forum.

Bij problemen met levering/shipping neem je contact op met de verkoper, niet met de bezorgdienst. Dat klinkt onlogisch, maar de verkoper (verzender) is (wettelijk) verantwoordelijk voor het proces. De verkoper start dan ook een onderzoek bij de bezorger (en niet andersom), want zij zijn immers verantwoordelijk.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Wel zin in gezellig slowchatten of offtopic kletsen?
Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord

Plaats alleen pre-orders bij vertrouwde partijen. Mooie vuistregel is: Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview