• dibrain2000
  • Registratie: februari 2006
  • Laatst online: 22-11 04:55
Ik zeg ook hallo tegen Halo hier 😇

• Multimediaknaller
  • Registratie: december 2013
  • Laatst online: 11:12
rscheper schreef op maandag 15 november 2021 @ 10:03:
[...]

Ook bij mij staat vreemd genoeg 18 maanden garantie inderdaad..
Ik heb mijn Halo geregistreerd bij MS, en onder 'apparaten' staat gewoon 2 jaar garantie vanaf de registratiedatum.

• rscheper
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 10:44
Multimediaknaller schreef op maandag 15 november 2021 @ 13:52:
[...]

Ik heb mijn Halo geregistreerd bij MS, en onder 'apparaten' staat gewoon 2 jaar garantie vanaf de registratiedatum.

[Afbeelding]
Goed om te weten. Ik heb die van mij (nog) niet binnen.

• spietie
  • Registratie: november 2017
  • Laatst online: 11:21
Hahahahaha , Microsoft toch .... me Halo Limited gratis ontvangen, me dag kan niet meer stuk :p

SPiET

• D vd V
  • Registratie: oktober 2011
  • Niet online

D vd V

Moderator Consumentenelektronica
spietie schreef op maandag 15 november 2021 @ 14:47:
Hahahahaha , Microsoft toch .... me Halo Limited gratis ontvangen, me dag kan niet meer stuk :p
Meer details graag. ;) Heb net als jou ook in de PL store besteld. Maar nog niets vernomen van de verzending helaas.

Panasonic TX-P50GT60 | Marantz SR7011 - UD5007 | Bluesound Node | Nvidia Shield TV Pro 2019 | Focal Chorus 826W - 806W - CC800W | SVS SB-2000 Pro | Synology DS918+

• koelebobes
  • Registratie: februari 2011
  • Laatst online: 01-12 17:18

koelebobes

twitch.tv/koelebobes

Ik heb hier nog geen Halo versie kunnen bemachtigen dus ik ben bang dat het er ook niet meer inzit... Ga ook geen scalper prijzen betalen.

Volg mijn Twitch Kanaal www.twitch.tv/koelebobes <3

• Rushed
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 10:59
koelebobes schreef op maandag 15 november 2021 @ 16:44:
Ik heb hier nog geen Halo versie kunnen bemachtigen dus ik ben bang dat het er ook niet meer inzit... Ga ook geen scalper prijzen betalen.
Ik zit helaas in hetzelfde bootje :'( , nu de hoop maar verplaatsen om nog een normale Xbox Series X te bemachtigen

• TheVMaster
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 11:27

TheVMaster

Moderator WOS
koelebobes schreef op Monday 15 November 2021 @ 16:44:
Jij hebt een DM :+

• Fireshade
  • Registratie: mei 2004
  • Niet online

Fireshade

het is al een moje wir

Voor degenen die moeilijk aan een XSX kunnen komen, is dit wel een aardige optie:
https://www.gucci.com/us/en/st/capsule/xbox-gucci
Hier verkrijgbaar: New York - Wooster Beverly Hills - Rodeo Drive, Mexico City - Moliere Palacio de Hierro, Milaan - Gucci Circolo, London - Gucci Circolo, Berlijn - Gucci Circolo, Beijing - SKP, en Tokyo - Shibuya Parco.
Dus bel snel even je privéjet, en je hebt 'm in no-time.

• nl dutchy jay
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 18-11 18:41
Jij had er mogelijk drie toch? Nog eentje over voor een DM? haha

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
nl dutchy jay schreef op Monday 15 November 2021 @ 23:22:
[...]

Jij had er mogelijk drie toch? Nog eentje over voor een DM? haha
Ik had er zelfs vier, maar ze zijn allemaal vergeven. Gaat best snel als je ze voor de normale winkelprijs doorverkoopt. 😂😂

• Gisae
  • Registratie: december 2001
  • Niet online
4, poeh. Ik ben al 3 maand bezig om er één te bemachtigen. Intussen al 3 x betaald en geannuleerd... 😐

Why have a civilization anymore if we no longer are interested in being civilized?

• mike0001
  • Registratie: januari 2011
  • Laatst online: 09:50
Gisae schreef op maandag 15 november 2021 @ 23:54:
4, poeh. Ik ben al 3 maand bezig om er één te bemachtigen. Intussen al 3 x betaald en geannuleerd... 😐
Idem. Schiet gewoon niet op haha
Ook fijn dat mensen die echt een xbox willen er geen kunnen krijgen en mensen die er geld aan willen verdienen wel. Kijk maar eens op vraag een aanbod. Alle Halo edities gaan de deur uit voor >750 euro.

[Voor 28% gewijzigd door mike0001 op 16-11-2021 08:01]

• FireBladeX
  • Registratie: juni 2006
  • Laatst online: 09:58
mike0001 schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 07:55:
[...]
Ook fijn dat mensen die echt een xbox willen er geen kunnen krijgen en mensen die er geld aan willen verdienen wel. Kijk maar eens op vraag een aanbod. Alle Halo edities gaan de deur uit voor >750 euro.
Niet druk om maken. Tegen scalpen kan je niets doen. Door het ieder keer te benoemen maak je gewoon gratis reclame voor ze. Het is zuur en vervelend, want zoals meerdere van ons willen een Halo Editie. Laten we hopen dat er nog een lading beschikbaar komt via Microsoft. Zorg wel dat je alle telegram app groeps hebt voor het geval dat er een drop komt.

• v8power67
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 10:47

v8power67

Psn: Mausosaurus

Zit ook al een tijd te azen erop. Maar denk dat 90% van voorraad naar amerika gaat voor de feestdagen. Dat is de grootste markt voor ze. Laatste weken krijg je echt amper een melding meer op de telegram groepen.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

• Donstil
  • Registratie: maart 2006
  • Niet online

Donstil

Grab them by the 🐈.

spietie schreef op maandag 15 november 2021 @ 14:47:
Geniet van dit moment Because it's not gonna last :+

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• Donstil
  • Niet online

Donstil

Grab them by the 🐈.

Fireshade schreef op maandag 15 november 2021 @ 22:38:
Voor degenen die moeilijk aan een XSX kunnen komen, is dit wel een aardige optie:
https://www.gucci.com/us/en/st/capsule/xbox-gucci
Hier verkrijgbaar: New York - Wooster Beverly Hills - Rodeo Drive, Mexico City - Moliere Palacio de Hierro, Milaan - Gucci Circolo, London - Gucci Circolo, Berlijn - Gucci Circolo, Beijing - SKP, en Tokyo - Shibuya Parco.
Dus bel snel even je privéjet, en je hebt 'm in no-time.
Misschien dat mijn vrouw die wel kan waarderen. De Halo uitvoering in de woonkamer was ze niet zo heel blij mee :P

• spietie
Donstil schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 11:20:
[...]

Geniet van dit moment Because it's not gonna last :+
Waarom niet? Hebben een bedrag afgeschreven en dagen later terug gestort terwijl het al geleverd was.

Denk niet dat ze zomaar nog maar es een bedrag kunnen afschrijven zonder dat ik ook maar mijn code doorgeef en toestemming.

SPiET

• Donstil
  • Niet online

Donstil

Grab them by the 🐈.

spietie schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 17:17:
[...]

Waarom niet? Hebben een bedrag afgeschreven en dagen later terug gestort terwijl het al geleverd was.

Denk niet dat ze zomaar nog maar es een bedrag kunnen afschrijven zonder dat ik ook maar mijn code doorgeef en toestemming.
Opnieuw afschrijven via dezelfde authenticatie kan wel maar is inderdaad beperkt.

Ik bedoelde eerder dat ze er altijd wel op een manier achterkomen.

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
mike0001 schreef op Tuesday 16 November 2021 @ 07:55:
[...]

Ja, dat vind ik dus een trieste zaak. Die van mij zijn gewoon voor 549,99 van eigenaar gewisseld. De mensen die er grof geld aan verdienen moeten gewoon een normale baan gaan zoeken : O-)

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Donstil schreef op Tuesday 16 November 2021 @ 17:28:
[...]

Opnieuw afschrijven via dezelfde authenticatie kan wel maar is inderdaad beperkt.

Ik bedoelde eerder dat ze er altijd wel op een manier achterkomen.
Verwacht het ook wel. Hier zijn ook maar 3 van de 4 Xboxen afgeschreven (terwijl er wel voor 4x Xbox een reservering was). Wordt vast wel rechtgetrokken na een paar dagen / weken.

Overigens hebben we initieel maar voor 2 Xboxen akkoord gegeven (via de CC app), maar er zijn toch 4 afgeleverd. Ach, ik maak me er niet druk om. Ik heb de Xboxen afgenomen, dus het geld mogen ze ook afschrijven.

[Voor 19% gewijzigd door TheVMaster op 16-11-2021 17:31]

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Donstil schreef op Tuesday 16 November 2021 @ 12:19:
[...]

Misschien dat mijn vrouw die wel kan waarderen. De Halo uitvoering in de woonkamer was ze niet zo heel blij mee :P
Die van mij vond de originele uitvoering ook strakker in het interieur passen. Maar nu staan er wel mooi 2 Halo editions naast elkaar naast de TV :+

• D vd V
  • Registratie: oktober 2011
  • Niet online

D vd V

Moderator Consumentenelektronica
Vanavond 2x melding gehad van Telegram bot voor de Halo Series X. Met als resultaat dat xbox.com momenteel onbereikbaar is...

Panasonic TX-P50GT60 | Marantz SR7011 - UD5007 | Bluesound Node | Nvidia Shield TV Pro 2019 | Focal Chorus 826W - 806W - CC800W | SVS SB-2000 Pro | Synology DS918+

• suxx
  • Registratie: juli 2014
  • Laatst online: 01-12 21:55
D vd V schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 19:30:
Vanavond 2x melding gehad van Telegram bot voor de Halo Series X. Met als resultaat dat xbox.com momenteel onbereikbaar is...
Welke telegram bot? ik heb nog geen meldingen gehad :/

• Amaze86
  • Registratie: september 2011
  • Laatst online: 10:01
suxx schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 19:36:
[...]

Welke telegram bot? ik heb nog geen meldingen gehad :/
van playsense

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

• FireBladeX
Ik was er bij op moment dat de melding afging (op de website). Er was voorraad, ik klik erop (was ook al ingelogd) en op moment dat ik wilde betalen, werd ik terug naar het begin gegooid omdat er geen voorraad was. Ik geloof niet dat 20 sec na de melding de voorraad al op is.

• suxx
Thanx! joined, naast laagstAlerts en Spydr

• Verdone
  • Registratie: oktober 2014
  • Laatst online: 01-12 23:40
FireBladeX schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 19:39:
Ik was er bij op moment dat de melding afging (op de website). Er was voorraad, ik klik erop (was ook al ingelogd) en op moment dat ik wilde betalen, werd ik terug naar het begin gegooid omdat er geen voorraad was. Ik geloof niet dat 20 sec na de melding de voorraad al op is.
Inderdaad, zat hier ook in het mandje en dan gedaan met de website.

• FrankoNL
  • Registratie: december 2004
Als zelfs de MS site het niet overleefd…

• Frakkiewow
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 01-12 09:46
Best knap inderdaad dat de site van MS zelf dit niet aan kan.

Doet helemaal niks meer

• lubbertkramer
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 11:07
MS scrapers klappen nu ook af en toe naar status onbekend, site komt steeds in een wachtmodus / niet bereikbaar. Benieuwd of dat voorbode is voor meer voorraad overal of dat ze een foutje a la Facebook doorgevoerd hebben :9 Kan mij niet voorstellen dat nu ineens de site het niet meer aankan, zou de vraag nu ineens veel hoger zijn dan hiervoor?

• Frakkiewow
Die Halo set is wel heel populair op het moment....

• FireBladeX
lubbertkramer schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 20:02:
MS scrapers klappen nu ook af en toe naar status onbekend, site komt steeds in een wachtmodus / niet bereikbaar. Benieuwd of dat voorbode is voor meer voorraad overal of dat ze een foutje a la Facebook doorgevoerd hebben :9 Kan mij niet voorstellen dat nu ineens de site het niet meer aankan, zou de vraag nu ineens veel hoger zijn dan hiervoor?
Ik denk dat scalpers hebben doorgekregen dat je voor de halo editie meer geld kan vangen.
En mogelijk met de feestdagen dat mensen bereid zijn iets meer te betalen... wie weet.

• lubbertkramer
FireBladeX schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 20:04:
[...]

Ik denk dat scalpers hebben doorgekregen dat je voor de halo editie meer geld kan vangen.
En mogelijk met de feestdagen dat mensen bereid zijn iets meer te betalen... wie weet.
Als ze dat nu pas doorhebben na de prijzen op een gewone X in de vrije markt dan is de vraag hoe slim de scalper was 8)7 Afgelopen weken is er al een constante voorraad stroom van Halo bij IT/PL/NL/DE/FR MS site's en nog nooit zo gezien behalve bij launch

• DanMan PS3
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 26-11 21:13
Ik had nog een pagina openstaan vor de elite series 2 halo LE op mn telefoon en las de berichten hier. Refresh lukte en zag tot mn verbazing ad to cart in het groen. Snel ingelogd en de checkout via ideal verliep goed. Was op de nl-nl site. Nu weer uit de lucht. Ik zou zeggen blijven refreshen.

• FireBladeX
DanMan PS3 schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 20:06:
Ik had nog een pagina openstaan vor de elite series 2 halo LE op mn telefoon en las de berichten hier. Refresh lukte en zag tot mn verbazing ad to cart in het groen. Snel ingelogd en de checkout via ideal verliep goed. Was op de nl-nl site. Nu weer uit de lucht. Ik zou zeggen blijven refreshen.
Serieus maar hoe dan? Ik loop al vanaf de eerste melding te refreshen. Ook regelmatig dat add to cart groen wordt etc... maar kom nooit zo ver dat ik op betalen kan drukken. Want dan gooit ie mij automatisch eruit.

• Frakkiewow
FireBladeX schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 20:11:
[...]

Serieus maar hoe dan? Ik loop al vanaf de eerste melding te refreshen. Ook regelmatig dat add to cart groen wordt etc... maar kom nooit zo ver dat ik op betalen kan drukken. Want dan gooit ie mij automatisch eruit.
Dat is ook mij vraag kom nooit zo ver :) maar zal wel geluk moeten hebben.

• xminator
Komt al weken steeds beschikbaar om te koop, vaak maar 1 stuk.

• Frakkiewow
xminator schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 20:17:
Heb er ook maar 1 nodig, maar gewoon vol blijven houden denk ik maar

• lubbertkramer
xminator schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 20:17:
Gezien de leveringen afgelopen maandag bij velen (sommigen meerdere) en meelezend hier is het inderdaad weinig maar meer dan 1. Je moet snel zijn en wat geluk hebben, gelijk op een trigger reageren. Als ik dan lees dat er soms triggers van 30 minuten zijn dan gaat het inderdaad niet lukken, ik check iedere 5-30 seconden afhankelijk van de site :9

[Voor 16% gewijzigd door lubbertkramer op 16-11-2021 20:21]

• DanMan PS3
Ik denk gewoon geluk, ideal betaling is afgeschreven. Ik heb alleen nog geen email bevstiging. Dus nog even spannend. Keep you posted.

• lubbertkramer
DanMan PS3 schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 20:22:
Ik denk gewoon geluk, ideal betaling is afgeschreven. Ik heb alleen nog geen email bevstiging. Dus nog even spannend. Keep you posted.
Als hij onder je MS orders staat dan gaat het meestal goed, mail volgt vaak veel later :)

• DanMan PS3
lubbertkramer schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 20:22:
[...]

Als hij onder je MS orders staat dan gaat het meestal goed, mail volgt vaak veel later :)
Bedankt voor de tip, hij staat in de MS orders.
Verwachte levering 22-11
Ik hoop dat jullie er vandaag ook nog doorkomen.

• Verdone
Wisselt het bij jullie ook de hele tijd tussen voorraad en geen voorraad?

• FireBladeX
Verdone schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 20:40:
Eerst wel, nu ligt de hele website eruit terwijl er net een nieuwe melding binnenkomt op telegram :(

• FrankoNL
Verdone schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 20:40:
Kom niet eens op de site.

• Verdone
FireBladeX schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 20:41:
[...]

Eerst wel, nu ligt de hele website eruit terwijl er net een nieuwe melding binnenkomt op telegram :(
Ik kan wel op de koop knop drukken maar krijg alleen dit "An error occurred while processing your request."

• xminator
Xbox elite halo controlelr is wel te bestellen fyi.

Maar dat is troep, begrijp wel dat die te bestellen is _O-

[Voor 39% gewijzigd door xminator op 16-11-2021 20:52]

• FireBladeX
xminator schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 20:50:
Xbox elite halo controlelr is wel te bestellen fyi
Ik kan helemaal niets. Ik kan niet eens op de website van xbox komen of de store. Zowel niet op pc, als laptop als wat dan ook. (4g/wifi etc) maakt ook niet uit. Incognito of wat dan ook helpt ook niet.

• xminator
FireBladeX schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 20:53:
[...]

Ik kan helemaal niets. Ik kan niet eens op de website van xbox komen of de store. Zowel niet op pc, als laptop als wat dan ook. (4g/wifi etc) maakt ook niet uit. Incognito of wat dan ook helpt ook niet.
Als je die verrotte url uit telegram gebruikt word je inderdaad ip-gebanned, kan wel 24 uur duren.

• FireBladeX
xminator schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 20:54:
[...]

Als je die verrotte url uit telegram gebruikt word je inderdaad ip-gebanned, kan wel 24 uur duren.
Verklaard niet dat mijn vriendin op haar 4G netwerk (nooit xbox site bezocht of wat dan ook), ook dezelfde foutmelding krijgt.

• xminator
FireBladeX schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 20:55:
[...]

Verklaard niet dat mijn vriendin op haar 4G netwerk (nooit xbox site bezocht of wat dan ook), ook dezelfde foutmelding krijgt.
Dan weet ik het ook niet, de error code ken ik eigenlijk alleen van de tijd dat ik te vaak ging refreshen op de xbox/ms site en dan duurt het tot 24 uur voordat je weer iets kan kopen.

• spietie
Iemand al succes gehad ?

SPiET

• xminator
Ja, elite v2 controller halo editie… althans kan het nog steeds kopen maar zonde als de normale editie al 104 euro is..

• spietie
xminator schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 21:14:
[...]

Ja, elite v2 controller halo editie… althans kan het nog steeds kopen maar zonde als de normale editie al 104 euro is..
Wat is de link? als ik erop klik gaat ie direct naar de series x/s product pagina, bizar

SPiET

• FrankoNL
wat een gezeik dit zeg. Ik klik op kopen en daarna weer een error. Ze zoeken het maar uit met dat ding.

• reputatio
  • Registratie: mei 2017
  • Laatst online: 11:13
Zelfde hier, krijg iedere keer een error.
Probeer er al tijden aan te komen, maar jammer genoeg nog altijd niet gegund :(

• mc-elvin
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 30-11 08:12
Niet meer op
Voorraad staat er

• Nekkie123
  • Registratie: september 2014
  • Laatst online: 19-11 20:31
Gisteravond om 19:00 uur ongeveer een mail ontvangen met de Track&Trace gegevens van de Xbox Halo Infinite console (gekocht bij Microsoft Polen op 11 november). Bedrag was gewoon netjes afgeschreven (niet gereserveerd meer) van mijn CC. Ik heb net even gekeken op mijn rekening en ik zag dat het bedrag terug is gestort. In de T&T staat nog steeds het volgende:

Date 15.11.2021
Time 19:32
City DPD data centre
Parcel status Order information has been transmitted to DPD.

Denken jullie dat de order geannuleerd is? :(

• Meneer UYL
  • Registratie: juli 2015
  • Laatst online: 23-11 20:42
Nekkie123 schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 22:55:
Gisteravond om 19:00 uur ongeveer een mail ontvangen met de Track&Trace gegevens van de Xbox Halo Infinite console (gekocht bij Microsoft Polen op 11 november). Bedrag was gewoon netjes afgeschreven (niet gereserveerd meer) van mijn CC. Ik heb net even gekeken op mijn rekening en ik zag dat het bedrag terug is gestort. In de T&T staat nog steeds het volgende:

Date 15.11.2021
Time 19:32
City DPD data centre
Parcel status Order information has been transmitted to DPD.

Denken jullie dat de order geannuleerd is? :(
Is het echt een afschrijving, geen reservering op je cc?

• Nekkie123
  • Registratie: september 2014
  • Laatst online: 19-11 20:31
Meneer UYL schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 23:10:
[...]

Is het echt een afschrijving, geen reservering op je cc?
Het was eerst een reservering en na een paar uur (diezelfde dag) werd het afgeschreven.

• spietie
Kan er iemand nog op de Xbox site?

Distill flipt hier constant met meldingen ...

SPiET

• Multimediaknaller
  • Registratie: december 2013

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
TheVMaster schreef op Tuesday 16 November 2021 @ 17:29:
[...]

Verwacht het ook wel. Hier zijn ook maar 3 van de 4 Xboxen afgeschreven (terwijl er wel voor 4x Xbox een reservering was). Wordt vast wel rechtgetrokken na een paar dagen / weken.

Overigens hebben we initieel maar voor 2 Xboxen akkoord gegeven (via de CC app), maar er zijn toch 4 afgeleverd. Ach, ik maak me er niet druk om. Ik heb de Xboxen afgenomen, dus het geld mogen ze ook afschrijven.
Ik zie dat de missende afschrijving vandaag is gefixt. Heb dus gewoon voor 4x een Xbox Series X betaald;-)

• Rushed
TheVMaster schreef op woensdag 17 november 2021 @ 08:23:
[...]

Ik zie dat de missende afschrijving vandaag is gefixt. Heb dus gewoon voor 4x een Xbox Series X betaald;-)
Is er 1 van die 4 over? O-)

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Helaas. Nummer 1 en 2 zijn voor m'n vrouw en mezelf. De andere twee zijn weg, waarvan er 1 wordt opgehaald. Als dat niet lukt, dan zijn er nog meerdere gegadigden voor je (helaas voor jou).

• nexhil
  • Registratie: november 2000
  • Laatst online: 11:33

nexhil

BAM!

Bij mij is de xbox site nog steeds onbereikbaar...

• Thomas
  • Registratie: december 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

nexhil schreef op woensdag 17 november 2021 @ 09:34:
Bij mij is de xbox site nog steeds onbereikbaar...
Hier zelfde verhaal, je bent dus niet alleen ;).

| Switch FC: SW-3939-0492-5105 |

• lubbertkramer
Polen is weer aan het pingen met voorraad van de Halo X

• v8power67

v8power67

lubbertkramer schreef op woensdag 17 november 2021 @ 11:46:
Apart hier doet geen enkele versie van de site het...

• reputatio
lubbertkramer schreef op woensdag 17 november 2021 @ 11:46:
Ook daar de "configuratie"-pagina die een error geeft.
Xbox NL geeft bij mij op het moment continu errors. Zo wordt bestellen wel lastig :+.

Is het nou ook het snelste om een CC in te stellen in je Xbox account oid, of maakt iDeal / CC weinig uit?

• lubbertkramer
reputatio schreef op woensdag 17 november 2021 @ 11:49:
[...]

Ook daar de "configuratie"-pagina die een error geeft.
Xbox NL geeft bij mij op het moment continu errors. Zo wordt bestellen wel lastig :+.

Is het nou ook het snelste om een CC in te stellen in je Xbox account oid, of maakt iDeal / CC weinig uit?
CC en adres ingesteld hoef je maar twee klikken te doen en besteld i.p.v. eerst ideal te betalen :)
v8power67 schreef op woensdag 17 november 2021 @ 11:49:
[...]

Apart hier doet geen enkele versie van de site het...
Vreemd, hier doet de site het en geeft hij steeds finazuj aan. Ik heb hem al in de winkelmand alleen nog niet weer kunnen bestellen.

• reputatio
lubbertkramer schreef op woensdag 17 november 2021 @ 11:51:
[...]

CC en adres ingesteld hoef je maar twee klikken te doen en besteld i.p.v. eerst ideal te betalen :)
Thanks!
Zodra de Xbox website het weer doet, zal ik dat even instellen :+

• v8power67

v8power67

lubbertkramer schreef op woensdag 17 november 2021 @ 11:51:
[...]

[...]

Vreemd, hier doet de site het en geeft hij steeds finazuj aan. Ik heb hem al in de winkelmand alleen nog niet weer kunnen bestellen.
Apart ik krijg elke keer error bij laden pagina. Heb al incognito gedaan en via 4g maar niks werkt.

• lubbertkramer
v8power67 schreef op woensdag 17 november 2021 @ 12:23:
[...]

Apart ik krijg elke keer error bij laden pagina. Heb al incognito gedaan en via 4g maar niks werkt.
Heb je gisteren de link aangeklikt uit de telegram app, zoals hierboven eerder gezegd kun je dan wel tot 24 uur op een block staan (mogelijk ook met je account of eerdere devices?)

• Till Wura
  • Registratie: februari 2016
  • Laatst online: 30-11 21:02
Kan je eigenlijk nog een gewone X kopen op de store? Of zijn dit nu even allemaal de Halo edities?
Ik zoek nog een X voor een collega maar dit mag geen Halo zijn :p

• FireBladeX
Till Wura schreef op woensdag 17 november 2021 @ 12:42:
Kan je eigenlijk nog een gewone X kopen op de store? Of zijn dit nu even allemaal de Halo edities?
Ik zoek nog een X voor een collega maar dit mag geen Halo zijn :p
Als je een halo editie kan bemachtigen voor je collega wil ik deze ruilen tegen een reguliere editie (zo goed als nieuw), leg ik nog een krat bier erbij voor de moeite.

• lubbertkramer
FireBladeX schreef op woensdag 17 november 2021 @ 13:40:
[...]

Als je een halo editie kan bemachtigen voor je collega wil ik deze ruilen tegen een reguliere editie (zo goed als nieuw), leg ik nog een krat bier erbij voor de moeite.
50-60 euro verschil in nieuwwaarde is voor jouw tweedehands gewone Xbox X dan nog wel iets meer waard dan een krat bier 😅

• v8power67

v8power67

lubbertkramer schreef op woensdag 17 november 2021 @ 12:26:
[...]

Heb je gisteren de link aangeklikt uit de telegram app, zoals hierboven eerder gezegd kun je dan wel tot 24 uur op een block staan (mogelijk ook met je account of eerdere devices?)
Maar via incognito met 4g dus ander ip zou dat niet mogen werken toch? Ben dan ook niet ingelogd.

• suxx
v8power67 schreef op woensdag 17 november 2021 @ 14:31:
[...]

Maar via incognito met 4g dus ander ip zou dat niet mogen werken toch? Ben dan ook niet ingelogd.
@v8power67 Ik heb gisteren ook op de link geklikt, sinds dien kom ik de xbox site niet meer op (zonder vpn)
met VPN, kom ik wel op de site zonder enige issue.

Het kan dus best kloppen wat andere zeggen dat IP dan voor 24 uur is geblocked :/

• v8power67

v8power67

suxx schreef op woensdag 17 november 2021 @ 14:55:
[...]

@v8power67 Ik heb gisteren ook op de link geklikt, sinds dien kom ik de xbox site niet meer op (zonder vpn)
met VPN, kom ik wel op de site zonder enige issue.

Het kan dus best kloppen wat andere zeggen dat IP dan voor 24 uur is geblocked :/
Dat is wel bizar dan.... Beetje kansloos ook wil gewoon focking Xbox kopen..

Owh kan er nu wel weer op btw. Dus is geen 24uur dan.

En nu weer niet bereikbaar wtf.. naja hopen op een bol of amazon drop dan maar..

[Voor 12% gewijzigd door v8power67 op 17-11-2021 15:28]

• lubbertkramer
v8power67 schreef op woensdag 17 november 2021 @ 15:17:
[...]

Dat is wel bizar dan.... Beetje kansloos ook wil gewoon focking Xbox kopen..

Owh kan er nu wel weer op btw. Dus is geen 24uur dan.

En nu weer niet bereikbaar wtf.. naja hopen op een bol of amazon drop dan maar..
en weer voorraad bij PL ;)

• Rushed
Ik heb geen link van Telegram groep gebruikt maar krijg alleen "An error occurred while processing your request." als je probeert er een te kopen :'(

• FireBladeX
lubbertkramer schreef op woensdag 17 november 2021 @ 14:09:
[...]

50-60 euro verschil in nieuwwaarde is voor jouw tweedehands gewone Xbox X dan nog wel iets meer waard dan een krat bier 😅
Natuurlijk dat ik het verschil bij leg. Dat leek mij logisch :)
Rushed schreef op woensdag 17 november 2021 @ 15:44:
[...]

Ik heb geen link van Telegram groep gebruikt maar krijg alleen "An error occurred while processing your request." als je probeert er een te kopen :'(
Ja hoogstwaarschijnlijk dus ook een IP ban.
Heb ik ook (gisteren en vandaag) terwijl met VPN er soms wel doorheen kom.

• CR1691
  • Registratie: september 2012
  • Laatst online: 01-12 21:31

CR1691

Hero of Time

Ik kom zelf ook niet op de Xbox site terwijl ik er al jaaaaaren niet op heb gezeten. En dat terwijl ik nu toch zit te twijfelen om van een PS4 naar een Series X te gaan. Zonde...

PSN: Finally_Chris

• Thomas
  • Registratie: december 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

Ik heb ook nergens een telegram link gebruikt. Ik kom er niet op, ook niet met VPN.

| Switch FC: SW-3939-0492-5105 |

• ThAZiP
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 01-12 14:20
Volgens mij ligt de hele site er gewoon uit. Ik krijg op meerdere IP adressen geen contact met de bovenstaand genoemde errors. Op alle suffixes.

• spietie
Er is niet omdat er een groene knop verschijnt met daarin het woord "betalen" (in elke andere taal) dat er effectief voorraad is hoor.

Als die knop online komt in groen, is die al terug verdwenen binnen de minuut (krijg meldingen hierover) dus onwaarschijnlijk dat er exemplaren beschikbaar zijn.

SPiET

• lubbertkramer
spietie schreef op woensdag 17 november 2021 @ 17:02:
[...]

Er is niet omdat er een groene knop verschijnt met daarin het woord "betalen" (in elke andere taal) dat er effectief voorraad is hoor.

Als die knop online komt in groen, is die al terug verdwenen binnen de minuut (krijg meldingen hierover) dus onwaarschijnlijk dat er exemplaren beschikbaar zijn.
In alle bestellingen die ik heb kunnen doen was het tot nu toe raak dus ieder voor zich of hij wel of niet wil checken. Ik vertrouw daarom ook meer op eigen scrapers (zie mijn eerdere posts en gedeelde code :) ) dan op telegram, die zijn altijd later en dan is meestal de voorraad al weg. Helpt ook als je al een in je winkelmand hebt gekregen en die erin laat zitten zodat je bij een melding van voorraad je direct je winkelmand opent i.p.v de site

• spietie
lubbertkramer schreef op woensdag 17 november 2021 @ 17:11:
[...]

In alle bestellingen die ik heb kunnen doen was het tot nu toe raak dus ieder voor zich of hij wel of niet wil checken. Ik vertrouw daarom ook meer op eigen scrapers dan op telegram, die zijn altijd later en dan is meestal de voorraad al weg. Helpt ook als je al een in je winkelmand hebt gekregen en die erin laat zitten zodat je bij een melding van voorraad je direct je winkelmand opent i.p.v de site
Wat gebruik je dan wel?

Probleem is dat het bijna onmogelijk is om hem in je winkelmand te krijgen toch?

SPiET

• Postman
  • Registratie: februari 2000
  • Laatst online: 11:06
spietie schreef op woensdag 17 november 2021 @ 17:02:
Niet geheel waar. Voorraad is gedeeld over de hele EU, dat je toevallig in bijvoorbeeld Polen op de website meer succes hebt is misschien geluk of omdat je daar net tussendoor kon glippen. En dat van de voorraad aan en uit zag je gisteren en vanmorgen ook. Er is dus wel degelijk iets te koop, maar waarschijnlijk in hele kleine aantallen (1 stuks ofzo).

Dat vervolgens de hele cart en betalen niet werkt helpt ook niet met het behalen van succes.

• lubbertkramer
spietie schreef op woensdag 17 november 2021 @ 17:12:
[...]

Wat gebruik je dan wel?

Probleem is dat het bijna onmogelijk is om hem in je winkelmand te krijgen toch?
Check je antwoord op dezelfde vraag paar pagina's terug :P -> spietie in "[XSX | XSS] Pre-order, bestellingen en levertijden" paar posts later staat ook de code

In je winkelmand krijgen is het makkelijkst, meestal geeft het een error en staat hij erin maar dan daadwerkelijk de checkout te doen kost tijd

[Voor 18% gewijzigd door lubbertkramer op 17-11-2021 17:17]

• spietie
Ah heb ik gezien maar geen idee hoe ik dit moet laten werken.

Zelf gebruikt ik distill en krjg ik ook meldingen als er de "knop" verandert maar zelfs in 1 seconde later erop klikken resulteert als in een melding van een probleem op de website.

Zoals dit:

Geschatte bundelprijs:

€ 549,99
Er is iets misgegaan. Probeer het later opnieuw.

[Voor 17% gewijzigd door spietie op 17-11-2021 17:18]

SPiET

• Postman
lubbertkramer schreef op woensdag 17 november 2021 @ 17:13:
[...]

Check je antwoord op dezelfde vraag paar pagina's terug :P -> spietie in "[XSX | XSS] Pre-order, bestellingen en levertijden" paar posts later staat ook de code

In je winkelmand krijgen is het makkelijkst, meestal geeft het een error en staat hij erin maar dan daadwerkelijk de checkout te doen kost tijd
Probleem van die code is dat de configure endpoint totaal ruk is en niet werkt (tenminste al niet sinds gisteren 19u, dus nog voor de voorraad er was).

Er zijn wel andere trucjes om producten in je mandje te krijgen, helaas gooit MS ze ook net zo hard weer uit je mandje (en nee opslaan voor later werkt niet altijd).

• lubbertkramer
Postman schreef op woensdag 17 november 2021 @ 17:19:
[...]

Probleem van die code is dat de configure endpoint totaal ruk is en niet werkt (tenminste al niet sinds gisteren 19u, dus nog voor de voorraad er was).

Er zijn wel andere trucjes om producten in je mandje te krijgen, helaas gooit MS ze ook net zo hard weer uit je mandje (en nee opslaan voor later werkt niet altijd).
Ruk of niet de trigger gaat door conditions waardoor haast alleen false positives overblijven. Als ik kijk naar de historie en naar wat ik heb kunnen kopen doet het dienst voor wat het doen moet. Trigger of het nou bij MS of Bol was kwam eerder dan de telegram groepen van playsense/spyrt. Uiteindelijk blijft het spel van kunnen kopen het leukst!

Je merkt alleen wel dat de rek eruit is, zeker hier op Tweakers mbt doorverkopen. Andere platforms als marktplaats gaat de X nog wel voor 600 van de hand

Wat anders, persoonlijk had ik op het MS event van 20 jaar wel weer een aankondiging verwacht voor een geplande verkoop (voorraad) zoals MS vaker doet. Anders kant zijn ze wellicht voor Black Friday aan het opslaan om dan een grote verkoop te doen voor de feestdagen ?

[Voor 6% gewijzigd door lubbertkramer op 17-11-2021 17:53]

• reputatio
Hier ook weer continu de error terwijl hij op voorraad was net. Toevallig keek ik even op de Xbox site en kon hem kopen. Geprobeerd op mijn PC en telefoon (4G), maar allebei na een tijdje laden weer een error.

Zo wordt het wel erg lastig om hem te kopen.

Edit
Kon hem in m'n winkelwagen doen, maar bij het adres instellen kreeg ik een error. Jammer.

[Voor 17% gewijzigd door reputatio op 17-11-2021 21:12]

• v8power67

v8power67

Zag dat de halo versie op voorraad was maar denk dat fout was kreeg voor geen mogelijkheid in winkelwagen. Echt wat een drama om een console te kopen een jaar na release..
Naja hopen op een drop binnenkort voor sinterklaas/ kerst..

• Till Wura
  • Registratie: februari 2016
  • Laatst online: 30-11 21:02
v8power67 schreef op woensdag 17 november 2021 @ 21:22:
Zag dat de halo versie op voorraad was maar denk dat fout was kreeg voor geen mogelijkheid in winkelwagen. Echt wat een drama om een console te kopen een jaar na release..
Naja hopen op een drop binnenkort voor sinterklaas/ kerst..
Ik wist niet dat het zo dramatisch was na letterlijk 1 jaar.
Ik dacht ondertussen wel te kunnen bestellen op Coolblue of Bol, hahaha 7(8)7

• spietie
Man ik kom zot van die Xbox sites, soms verschijnt de groene kop om te kopen en als je dan direct drukt, dan is er een probleem.

Moeten toch es dringend voor een oplossing zoeken daar bij Xbox hoor.

SPiET

• Postman
spietie schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 10:12:
Man ik kom zot van die Xbox sites, soms verschijnt de groene kop om te kopen en als je dan direct drukt, dan is er een probleem.

Moeten toch es dringend voor een oplossing zoeken daar bij Xbox hoor.
Backend geeft sinds gisteren geen stock meer weer. Dus alles wat je ziet aan knoppen is inderdaad een fout bij MS.
Pagina: 1 ... 160 161 162 Laatste

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee