Acties:
  • +4 Henk 'm!

• nexhil
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-10 15:06

nexhil

BAM!

pipapaulus schreef op woensdag 3 november 2021 @ 09:42:
Wat zijn op dit moment de beste bronnen om een XSX te bemachtigen? Zijn er Discord groepen, specifieke pagina's die voorraad bijhouden, of iets anders? :)
1 minuut door dit topic scrollen en je hebt je antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pipapaulus
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 11-10 21:15

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bladestar5314
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 13-10 22:17
Een PlayStation 5 bundel is te koop bij BCC Sliedrecht voor €779

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ectra
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 15-10 12:13
bladestar5314 schreef op woensdag 3 november 2021 @ 18:33:
Een PlayStation 5 bundel is te koop bij BCC Sliedrecht voor €779
Verkeerde Topic?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• srdevil
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 04-11-2024
Series S voor 262.49EUR inclusief verzendkosten: https://www.amazon.de/dp/B087VM5XC6

Was eens +-230EUR maar komt in de buurt, misschien met Black Friday?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• beugeldop
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 30-08 09:44
Mijn vorige week bestelde XSX (Amazon DE) met levering 8november is al onderweg en waarschijnlijk vanmiddag of morgen hier in huis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amos_x
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 11-06-2024
Aan de personen die de xsx gekocht hebben en verwachten, is dit aan MSRP? Dus 499 en geen euro meer?
In het PlayStation kamp is het namelijk nog steeds gebruikelijk dat de ps5 gebundeld wordt met allerhande high margin plasti-crap accessoires waar ik persoonlijk niet op zit te wachten.

(Eigenlijk is dit evenzeer scalping, maar dan georganiseerd door retailers en een beetje “netter” gebracht. Doe ik dus ook niet aan mee)

Het gaat voor beide (ps5, Xbox) wel de goede kant op zie ik. En aangezien de xsx relatief (!) minder populair is, zal de Xbox de eerste zijn waarvan de voorraden en de prijzen stilletjes aan stabiliseren en naar msrp gaan. Je ziet ze nu al overal 2dehands aangeboden worden, ongeopend en verzegeld, aan 560-580 euro.
PlayStation zal, als ik wat extrapoleer, als laatste aan de “naakte” msrp aankomen denk ik. Nog even de rush in de feestdagen afwachten, en volgens mij wordt q1 2022 de periode waar je gemakkelijk aan msrp Xboxen kan kopen

Het scalpers vet is van de soep, zowel van de echte scalpers als de retail (accessoire-) scalpers…

560 ipv 499 (ongeopend) is nog wel te overwegen als je er dan gewoon om kan rijden zonder gedoe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Amos_x schreef op donderdag 4 november 2021 @ 10:30:
Aan de personen die de xsx gekocht hebben en verwachten, is dit aan MSRP? Dus 499 en geen euro meer?
In het PlayStation kamp is het namelijk nog steeds gebruikelijk dat de ps5 gebundeld wordt met allerhande high margin plasti-crap accessoires waar ik persoonlijk niet op zit te wachten.

(Eigenlijk is dit evenzeer scalping, maar dan georganiseerd door retailers en een beetje “netter” gebracht. Doe ik dus ook niet aan mee)

Het gaat voor beide (ps5, Xbox) wel de goede kant op zie ik. En aangezien de xsx relatief (!) minder populair is, zal de Xbox de eerste zijn waarvan de voorraden en de prijzen stilletjes aan stabiliseren en naar msrp gaan. Je ziet ze nu al overal 2dehands aangeboden worden, ongeopend en verzegeld, aan 560-580 euro.
PlayStation zal, als ik wat extrapoleer, als laatste aan de “naakte” msrp aankomen denk ik. Nog even de rush in de feestdagen afwachten, en volgens mij wordt q1 2022 de periode waar je gemakkelijk aan msrp Xboxen kan kopen

Het scalpers vet is van de soep, zowel van de echte scalpers als de retail (accessoire-) scalpers…

560 ipv 499 (ongeopend) is nog wel te overwegen als je er dan gewoon om kan rijden zonder gedoe.
Als je een beetje oplet en snel reageert, is het wel te doen om een Series X te kopen voor de normale € 499. Loop af en toe de Mediamarkt binnen, ze hebben er soms wel wat staan. Zonder gebundelde rotzooi zoals bij de PS5 gedaan wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beugeldop
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 30-08 09:44
Amos_x schreef op donderdag 4 november 2021 @ 10:30:

Die van mij bij Amazon DE is na verzenden en handling 511. Wat mij betreft niet belachelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fredkroket
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
xminator schreef op dinsdag 2 november 2021 @ 17:32:
[...]

Ja, ik maakte precies hetzelfde mee. Dagen naar alerts gekeken, soms kwam ik iets verder als in adres selecteren. Maar vaak werd je er daarna weer uitgeknald.

Uiteindelijk via MS italie gelukt (kwam heel vaak langs bij MS NL en MS CH, maar daar lukte het gewoon niet).
Ik had alerts staan bij MS NL en MS PL, maar door jouw post heb ik er Italië van gemaakt.
En vandaag prijs met de Halo Limited Edition in Italië! Blij mee :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xminator
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 17:18
fredkroket schreef op donderdag 4 november 2021 @ 15:36:
[...]

Ik had alerts staan bij MS NL en MS PL, maar door jouw post heb ik er Italië van gemaakt.
Ik zie het flesje drank wel verschijnen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Niet online
fredkroket schreef op donderdag 4 november 2021 @ 15:36:
[...]

Zojuist ook een poging gedaan, inderdaad prijs maar in het betaalproces vastgelopen. Moest een Italiaans factuuradres geven. Een workaround of iets willekeurigs ingevuld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fredkroket
  • Niet online
S1NN3D schreef op donderdag 4 november 2021 @ 16:26:
[...]

Zojuist ook een poging gedaan, inderdaad prijs maar in het betaalproces vastgelopen. Moest een Italiaans factuuradres geven. Een workaround of iets willekeurigs ingevuld?
Zodra je hem in je mand kan doen dan moet je daar in het Italiaans voor Nederland kiezen (
Paesi Bassi), vervolgens heeft hij automatisch mijn adres uit mijn MS-account gebruikt.

De melding is afgelopen uur al meerdere keren voorbij gekomen, dus ik denk dat je het nog een keer moet proberen (elke paar minuten gaat hij wel af). Alleen mijn order is in error geëindigd, maar hij staat dan weer wel in mijn orderoverzicht.

Ik ga nog even duimen tot de 15e voordat ik de fles drank aan @xminator cadeau ga doen*.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Niet online
fredkroket schreef op donderdag 4 november 2021 @ 16:46:
[...]

Zodra je hem in je mand kan doen dan moet je daar in het Italiaans voor Nederland kiezen (
Paesi Bassi), vervolgens heeft hij automatisch mijn adres uit mijn MS-account gebruikt.

De melding is afgelopen uur al meerdere keren voorbij gekomen, dus ik denk dat je het nog een keer moet proberen (elke paar minuten gaat hij wel af). Alleen mijn order is in error geëindigd, maar hij staat dan weer wel in mijn orderoverzicht.

Ik ga nog even duimen tot de 15e voordat ik de fles drank aan @xminator cadeau ga doen*.
Dat ging inderdaad bij betaling/verzending prima. Maar bij het factuuradres niet. Geen idee wat er mis loopt. In mijn MS account is alles up to date.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spietie
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 05-06-2024
Enige link naar die MS IT van de halo?

SPiET

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• fredkroket
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lubbertkramer
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 09-10 23:57
Afgelopen uur is Polen al driemaal afgegaan met voorraad, voor wie dus een Halo wil daar lijkt weer wat voorraad

Blijf het verwonderlijk vinden dat MS Italie / MS Polen net als Amazon Italie vaker voorraad hebben dan wij. Mijn NL scrapers op bol, wehkamp, bcc etc reageren minder dan die van de buitenlandse. Bij de retailers is het inkoop <> vraag maar vanuit MS zou ik verwachten gelijke verdeling

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jyhvYxd0cqLXVkfT_CgA5LUHmfg=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/hIex8110CxLiqBFiVWBdP1wF.png?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 21:10
Microsoft heeft net de betaling voor de Halo Xbox van mijn CC gehaald :)

Kan niet wachten op de 15e!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10:38

sjaool

Every life should have 9 cats

lubbertkramer schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 12:07:
[...]
vraag maar vanuit MS zou ik verwachten gelijke verdeling
Helaas werkt dat maar al te vaak niet zo. Degene met de grootste afzetmarkt krijgt vaak voorrang,

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thundernerd
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 10-10 13:16
schumi1986 schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 15:57:

Same! Heb er twee gekocht (eentje voor een goede vriend van me) maar er is nog maar voor één afgeschreven. Ben benieuwd wanneer die tweede gaat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dibrain2000
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 12-09 23:15

#metoo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lubbertkramer
+1 en vanmorgen was het nog een keer raak en ook 15-11 als bezorgdatum.

Blijf de tijden van voorraad vreemd vinden, nu was het tussen 0730 en 0800 op zaterdagmorgen bij MS Polen. Zou dat automatisch gaan of is er een medewerker vroeg uit bed 7(8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twanofzo
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 24-09 16:43
Je linkt bij de laagstAlerts PS5 editie naar het PS5 & Series X Deals kanaal en niet naar het PS5 drop kanaal ;) https://t.me/laagstalerts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online

Ooh dit had ik even gemist maar hier ook idd.

* knip * je weet beter...

[ Voor 13% gewijzigd door Geronimous op 09-11-2021 14:20 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nexhil

nexhil

BAM!

Het is stil! Ik hoop dat ik er nog 1 voor mijn zwager zijn verjaardag kan regelen eind deze maand!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lubbertkramer
nexhil schreef op woensdag 10 november 2021 @ 13:14:
Het is stil! Ik hoop dat ik er nog 1 voor mijn zwager zijn verjaardag kan regelen eind deze maand!
Vannacht nog een Halo editie via NL gekocht, zowel DE als NL van Microsoft heeft wisselend voorraad over de dag gezien de notificaties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spietie
lubbertkramer schreef op woensdag 10 november 2021 @ 13:15:
[...]

Vannacht nog een Halo editie via NL gekocht, zowel DE als NL van Microsoft heeft wisselend voorraad over de dag gezien de notificaties
Zat je constant te refreshen dan? Want geen enkele bot gaf dit aan toch?

SPiET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lubbertkramer
spietie schreef op woensdag 10 november 2021 @ 13:21:
[...]

Zat je constant te refreshen dan? Want geen enkele bot gaf dit aan toch?
Ik draai mijn eigen via Home Assistant (aparte docker HA voor draaien), bij notificatie open ik dan gelijk de site om door te klikken. Kostte vannacht wel een uur voor ik door de winkelwagen kwam 😂

DE/NL begonnen vannacht rond 0045 en sindsdien is het een knipperlicht

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kOZ2JMEI01bBWY8vIAIx3Qrq8RQ=/x800/filters:strip_exif()/f/image/RrLNAhS86iq9MWDn3NMmrmUR.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/T0Z0O5kU2in2WTX0jQ0VNwvLiB4=/x800/filters:strip_exif()/f/image/n0NvZMInRLKoY0TFWdtI0xRx.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JEe2cGwpC72-zJaEr0bUPxP3L8U=/x800/filters:strip_exif()/f/image/zr927qIYYEpcPI6Zg8LW3jZF.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 35% gewijzigd door lubbertkramer op 10-11-2021 13:30 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Niet online
Heb het vanochtend ook ff geprobeerd. Het was om de paar minuten “mogelijk” om te bestellen. Om gaandeweg er uit gegooid te worden. Nu krijg ik de ene foutmelding na de andere. Heb het maar opgegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nexhil

nexhil

BAM!

Is er ergens een handleiding om dit op te zetten? Mijn standaard bots blijven stil helaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
lubbertkramer schreef op woensdag 10 november 2021 @ 13:25:
[...]

Ik draai mijn eigen via Home Assistant (aparte docker HA voor draaien), bij notificatie open ik dan gelijk de site om door te klikken. Kostte vannacht wel een uur voor ik door de winkelwagen kwam 😂

DE/NL begonnen vannacht rond 0045 en sindsdien is het een knipperlicht

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Is dit een HACS plugin ?

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• lubbertkramer
nexhil schreef op woensdag 10 november 2021 @ 15:25:
Is er ergens een handleiding om dit op te zetten? Mijn standaard bots blijven stil helaas
Nee geen plug-in maar de standaard scrape sensoren, en daarop een notificatie met de URL eronder van de site die trigger geeft. Bewust op aparte HA draaien zodat het niet mijn prod HA in de weg zit. Ik post later even de code, loop @ moment in de Efteling 😅

Hier nog een screenshot van notificatie
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lrQw5ElUTrKgZ6zVXKgt1Vtp2h0=/x800/filters:strip_exif()/f/image/vCJK8w5YC28OhjCHoVchzHGC.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spietie
hupla 2x Halo Limited kunnen bestellen zopas. Ben es benieuwd.

SPiET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer UYL
  • Laatst online: 06-10 12:52
spietie schreef op woensdag 10 november 2021 @ 17:21:
2x?? Waarom 2x

[IMG]https://card.psnprofiles.com/2/Meneer_UYL.png[/IMG]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• srdevil
nvm.

[ Voor 108% gewijzigd door srdevil op 10-11-2021 17:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spietie
Per ongeluk. Via kaartlezer en duurde te lang en zag opeens dat de code van de controle box verdwenen was dus opnieuw gedaan . Staat er nu tweemaal in de order geschiedenis, es benieuwd of dit zal doorgaan.

SPiET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Niet online
spietie schreef op woensdag 10 november 2021 @ 17:21:
NL shop gebruikt of niet? Heb vandaag diverse keren bijna beet gehad maar het loopt iedere keer wel ergens in het proces mis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spietie
S1NN3D schreef op woensdag 10 november 2021 @ 17:51:
[...]

NL shop gebruikt of niet? Heb vandaag diverse keren bijna beet gehad maar het loopt iedere keer wel ergens in het proces mis.
PL

SPiET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer UYL
  • Laatst online: 06-10 12:52
spietie schreef op woensdag 10 november 2021 @ 17:33:
[...]

Per ongeluk. Via kaartlezer en duurde te lang en zag opeens dat de code van de controle box verdwenen was dus opnieuw gedaan . Staat er nu tweemaal in de order geschiedenis, es benieuwd of dit zal doorgaan.
Dit herken ik. Had ik bij release. Eentje is inmiddels gecanceld.

[IMG]https://card.psnprofiles.com/2/Meneer_UYL.png[/IMG]

• nexhil

nexhil

BAM!

Ik heb de Chrome 'Page Monitor' plugin in edge draaien. Maar die gaat helemaal los op de MS site zonder dat er iets veranderd voor mijn gevoel :D

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• lubbertkramer
nexhil schreef op donderdag 11 november 2021 @ 10:38:
Ik heb de Chrome 'Page Monitor' plugin in edge draaien. Maar die gaat helemaal los op de MS site zonder dat er iets veranderd voor mijn gevoel :D
Ik heb nog geen trigger gezien op de MS site vandaag (PL,DE of NL)

Edit:

Onderstaande zou ik nog delen van wat en hoe ik het in Home Assistant monitor en wat meestal sneller werkt dan de telegram bots die ik volg. Hierbij ga ik er wel vanuit dat er al basis kennis is van hoe Home Assistant, scrape sensoren en automations werken.

Hierbij twee van de scrapers als voorbeeld. Je kunt iedere site toevoegen die je wilt als scrape sensor alleen moet je aangeven welk element je wilt scrapen. Het element kun je vinden door de pagina te bezoeken en het ontwikkelaarsscherm te gebruiken (F12 meestal). Wil je meer weten of iets toevoegen/veranderen, check dan de documentatie op de HA website -> https://www.home-assistant.io/integrations/scrape/

Note: Je zou naast de voorraad van de Xbox bijvoorbeeld prijzen kunnen scrapen en een alert geven als prijs onder x waarde daalt (bv voor black friday deals)

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
  - platform: scrape
    name: "xboxx-Coolblue"
    resource: https://www.coolblue.nl/product/867421/xbox-series-x.html
    select: ".section--5"
    scan_interval: 30

name: "xboxx-mediamarkt"
    resource: https://www.mediamarkt.nl/nl/product/_microsoft-xbox-series-x-1667555.html
    select: ".availability"

name: "xboxx-mediamarktbundel"
    resource: https://www.mediamarkt.nl/nl/product/_microsoft-xbox-series-x-extra-xbox-controller-1685541.html
    select: ".offline-text"
    scan_interval: 60

en een stukje van de automation, deze kun je zelf verder uitbreiden met meer sensoren als je die eronder plaatst dmv de choose functie. Je kan nog een condition toevoegen dat hij alleen een melding geeft bij voorraad maar ik vind bij het jagen op nog een het fijn om te weten wanneer ik moet stoppen met proberen :P Meer informatie over choose vind je hier -< https://www.home-assistant.io/blog/2020/07/22/release-113/

De notificatie geeft een knop kopen als je hem opent (vasthoudt op iOS) waaronder de URL zit naar de desbetreffende webshop. Wil je hier zaken op aanpassen, hier vind je meer informatie -> https://companion.home-as...actionable-notifications/

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
  - id: xbox_trigger
    alias: xbox_trigger
    description: "To be written"
    trigger:
      - platform: state
        entity_id:
          - sensor.xboxx_bol
          - sensor.xboxx_de
          - sensor.xboxx_fr
          - sensor.xboxx_nl
          - sensor.xboxx_pl
          - sensor.xboxx_it
          - sensor.xboxx_halo_de
          - sensor.xboxx_halo_fr
          - sensor.xboxx_halo_it
          - sensor.xboxx_halo_nl
          - sensor.xboxx_halo_pl
          - sensor.xboxx_mediamarkt
          - sensor.xboxx_mediamarktbundel
          - sensor.xboxx_coolblue
          - sensor.xboxx_wehkamp
    action:
      - choose:
        - conditions:
            - condition: template
              value_template: "{{ trigger.entity_id == 'sensor.xboxx_halo_pl' }}"
          sequence:
            - service: notify.mobile_app_iphone_van_lubbert
              data:
                message: "MS PL - Xbox X Halo || | {{trigger.to_state.state }}"
                data:
                  actions:
                    - action: "URI"
                      title: "Kopen"
                      uri: "https://www.xbox.com/pl-pl/configure/8RPM8T9CK0P6"
        - conditions:
              value_template: "{{ trigger.entity_id == 'sensor.xboxx_halo_nl' }}"
          sequence:
              data:
                message: "MS NL - Xbox X Halo || | {{trigger.to_state.state }}"
                data:
                  actions:
                      uri: "https://www.xbox.com/nl-nl/configure/8RPM8T9CK0P6"

[ Voor 110% gewijzigd door lubbertkramer op 12-11-2021 00:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nexhil

nexhil

BAM!

lubbertkramer schreef op donderdag 11 november 2021 @ 14:41:
[...]

Ik heb nog geen trigger gezien op de MS site vandaag (PL,DE of NL)

Edit:

Onderstaande zou ik nog delen van wat en hoe ik het in Home Assistant monitor en wat meestal sneller werkt dan de telegram bots die ik volg. Hierbij ga ik er wel vanuit dat er al basis kennis is van hoe Home Assistant, scrape sensoren en automations werken.

Hierbij twee van de scrapers als voorbeeld. Je kunt iedere site toevoegen die je wilt als scrape sensor alleen moet je aangeven welk element je wilt scrapen. Het element kun je vinden door de pagina te bezoeken en het ontwikkelaarsscherm te gebruiken (F12 meestal). Wil je meer weten of iets toevoegen/veranderen, check dan de documentatie op de HA website -> https://www.home-assistant.io/integrations/scrape/

Note: Je zou naast de voorraad van de Xbox bijvoorbeeld prijzen kunnen scrapen en een alert geven als prijs onder x waarde daalt (bv voor black friday deals)

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
    name: "xboxx-Coolblue"
    resource: https://www.coolblue.nl/product/867421/xbox-series-x.html
    select: ".section--5"

name: "xboxx-mediamarkt"
    resource: https://www.mediamarkt.nl/nl/product/_microsoft-xbox-series-x-1667555.html
    select: ".availability"

name: "xboxx-mediamarktbundel"
    resource: https://www.mediamarkt.nl/nl/product/_microsoft-xbox-series-x-extra-xbox-controller-1685541.html
    select: ".offline-text"
    scan_interval: 60

en een stukje van de automation, deze kun je zelf verder uitbreiden met meer sensoren als je die eronder plaatst dmv de choose functie. Je kan nog een condition toevoegen dat hij alleen een melding geeft bij voorraad maar ik vind bij het jagen op nog een het fijn om te weten wanneer ik moet stoppen met proberen :P Meer informatie over choose vind je hier -< https://www.home-assistant.io/blog/2020/07/22/release-113/

De notificatie geeft een knop kopen als je hem opent (vasthoudt op iOS) waaronder de URL zit naar de desbetreffende webshop. Wil je hier zaken op aanpassen, hier vind je meer informatie -> https://companion.home-as...actionable-notifications/

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
  - id: xbox_trigger
    alias: xbox_trigger
    description: "To be written"
    trigger:
      - platform: state
        entity_id:
          - sensor.xboxx_bol
          - sensor.xboxx_de
          - sensor.xboxx_fr
          - sensor.xboxx_nl
          - sensor.xboxx_pl
          - sensor.xboxx_it
          - sensor.xboxx_halo_de
          - sensor.xboxx_halo_fr
          - sensor.xboxx_halo_it
          - sensor.xboxx_halo_nl
          - sensor.xboxx_halo_pl
          - sensor.xboxx_mediamarkt
          - sensor.xboxx_mediamarktbundel
          - sensor.xboxx_coolblue
          - sensor.xboxx_wehkamp
    action:
      - choose:
        - conditions:
              value_template: "{{ trigger.entity_id == 'sensor.xboxx_halo_pl' }}"
          sequence:
              data:
                message: "MS PL - Xbox X Halo || | {{trigger.to_state.state }}"
                data:
                  actions:
                      uri: "https://www.xbox.com/pl-pl/configure/8RPM8T9CK0P6"
        - conditions:
              value_template: "{{ trigger.entity_id == 'sensor.xboxx_halo_nl' }}"
          sequence:
              data:
                message: "MS NL - Xbox X Halo || | {{trigger.to_state.state }}"
                data:
                  actions:
                      uri: "https://www.xbox.com/nl-nl/configure/8RPM8T9CK0P6"
Thanks! Ik zal eens kijken of ik dit van de grond kan krijgen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nl dutchy jay
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 02-02-2023
Mocht iemand straks toevallig met één extra Xbox Series X Halo Infinite overblijven... Hit me up! Halo fan van het eerste uur hier, helaas nog niet gelukt om er één te bemachtigen :-(

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Niet online
Houd de Poolse store in de gaten. Vanochtend 2x een melding gehad. Eerste keer te laat, tweede keer raak. Bevestiging van MS binnen dus dat moet goedkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dloeffen
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 16-09 19:31

dloeffen

Xbox GT: Lext0rz

S1NN3D schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 09:43:
Houd de Poolse store in de gaten. Vanochtend 2x een melding gehad. Eerste keer te laat, tweede keer raak. Bevestiging van MS binnen dus dat moet goedkomen.
Wat is jouw refesh-time dan van de meldingen? Ik heb ook een scrapertje draaien iedere 30 min, maar geen melding gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Niet online
dloeffen schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 10:31:
[...]

Wat is jouw refesh-time dan van de meldingen? Ik heb ook een scrapertje draaien iedere 30 min, maar geen melding gehad.
Met 30 minuten ga je het nooit redden. Ze zijn maar enkele seconden beschikbaar zover ik dat kan inschatten. De minimumwaarde die ik in Distill kan opgeven is 5 seconden dus die hanteer ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 28-09 13:22

mcB

S1NN3D schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 10:35:
[...]

Met 30 minuten ga je het nooit redden. Ze zijn maar enkele seconden beschikbaar zover ik dat kan inschatten. De minimumwaarde die ik in Distill kan opgeven is 5 seconden dus die hanteer ik.
Heb je dan nog wel tijd om bijvoorbeeld een extra controller mee te bestellen? Of zou je dan zo snel mogelijk door moeten klikken naar de betaalpagina?

Strix (Skullflame)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Niet online
mcB schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 10:52:
[...]

Heb je dan nog wel tijd om bijvoorbeeld een extra controller mee te bestellen? Of zou je dan zo snel mogelijk door moeten klikken naar de betaalpagina?
Geen idee, niet geprobeerd. Als je dat al zou willen, zou ik die vooraf al in de winkelmand stoppen om er verder geen tijd aan te verliezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dloeffen

dloeffen

S1NN3D schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 10:35:
[...]

Bedankt voor de tip, kende het nog niet. Had nu wat geprobeerd middels Botster.io

Hopelijk nu wat meer kans :-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spietie
Amazon ES daarjuist.

SPiET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boxed
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15:42

Boxed

Is een vliegtuig...

Ik was binnen 3 seconden op de pagina van Amazon ES, maar uitgekocht. Eigenlijk is het me bij een notificatie van een telegram bot nog nooit gelukt om een Xbox bij Amazon in een mandje te kunnen doen. In 2 maanden tijd...

A good landing is one from which you can walk away. A great landing is one after which you can still use your airplane

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Verdone
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 20-07 14:54
Boxed schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 14:29:
Ik was binnen 3 seconden op de pagina van Amazon ES, maar uitgekocht. Eigenlijk is het me bij een notificatie van een telegram bot nog nooit gelukt om een Xbox bij Amazon in een mandje te kunnen doen. In 2 maanden tijd...
Ik heb er eentje kunnen pakken via de telegram groep, heb wel twee keer moeten herladen eer ik er een kon kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frakkiewow
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09-07 21:19
Verdone schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 00:12:
[...]

Ik heb er eentje kunnen pakken via de telegram groep, heb wel twee keer moeten herladen eer ik er een kon kopen.
Via welke groep is dat geweest?

Ben lid van een aantal maar geen succes :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spietie
S1NN3D schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 09:43:
De jouwe al verstuurd?

SPiET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Niet online
Nee, niets vernomen van MS.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18:13

TheVMaster

Moderator WOS
spietie schreef op Wednesday 10 November 2021 @ 17:33:
[...]

Vraag het me af. Ik had er perongeluk (in augustus) 3 besteld. heb contact gehad met de MS store, maar ze konden het niet fixen en ik moest ze alle 3 maar laten staan. Nu zie ik vanmorgen ineens dat alle reserveringen (had dus ook 3 reserveringen op de cc) verdwenen zijn. Op mijn MS account staan ze nog wel met als aflever datum maandag de 15e.

Vraag me dus af wat er nu is gebeurt…mocht ik er overigens toch meer dan 1 geleverd krijgen. Dan ga ga ik ze voor kostprijs verkopen, wil er dus niets aan te verdienen.

[ Voor 16% gewijzigd door TheVMaster op 13-11-2021 13:09 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dloeffen

dloeffen

TheVMaster schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 13:05:
[...]

Vraag het me af. Ik had er perongeluk (in augustus) 3 besteld. heb contact gehad met de MS store, maar ze konden het niet fixen en ik moest ze alle 3 maar laten staan. Nu zie ik vanmorgen ineens dat alle reserveringen (had dus ook 3 reserveringen op de cc) verdwenen zijn. Op mijn MS account staan ze nog wel met als aflever datum maandag de 15e.

Vraag me dus af wat er nu is gebeurt…mocht ik er overigens toch meer dan 1 geleverd krijgen. Dan ga ga ik ze voor kostprijs verkopen, wil er dus niets aan te verdienen.
Als ik me aanbevolen mag houden, heb je in ieder geval al een zekere koper :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nl dutchy jay
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 02-02-2023
[...]

Same hier, héél graag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spietie
Als de reserveringen op de CC verdwenen zijn is het nouga bollen ... maw niets meer , geanulleerd

SPiET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• srdevil
spietie schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 15:43:
Als de reserveringen op de CC verdwenen zijn is het nouga bollen ... maw niets meer , geanulleerd
Komt goed hoor, geen stress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
Bij mij heeft MS sinds vorige week voor zowel de Halo elite controller als de Halo Xbox een aantal keer de reservering vernieuwd maar geen moment is de reservering vervallen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
[...]

Reserveringen hebben sowieso een maximum. Op mijn kaart is dat maximaal 10 werkdagen. Oftewel die reserveringen zijn allaaaaang weg.

Is nooit een probleem geweest ook. Die reservering is er alleen om op dat moment de kaart en bestedingslimiet te checken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spietie
Reeds afgeschreven hier de dag na de bestelling;

SPiET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Donstil schreef op Saturday 13 November 2021 @ 16:38:
[...]

Reserveringen hebben sowieso een maximum. Op mijn kaart is dat maximaal 10 werkdagen. Oftewel die reserveringen zijn allaaaaang weg.

Is nooit een probleem geweest ook. Die reservering is er alleen om op dat moment de kaart en bestedingslimiet te checken
Ja, het viel me nu voor het eerst op dat er een reservering op zat. De afschrijving zal morgen of maandag wel zijn, zodra ze verstuurd zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
Ik denk niet dat wij de Halo consoles maandag gaan ontvangen? Dan zouden ze dus morgen verstuurd moeten worden..en MS verzend nooit op zondag zover ik weet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
schumi1986 schreef op Saturday 13 November 2021 @ 20:42:
Ik denk niet dat wij de Halo consoles maandag gaan ontvangen? Dan zouden ze dus morgen verstuurd moeten worden..en MS verzend nooit op zondag zover ik weet
Dat is een goeie, dan worden ze dus maandag verstuurd. Maakt mij niet uit, ik werk de hele week thuis. 😎

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 20:46
Bol geeft nog steeds aan 15 november, toevalig maandag vrij. Ah dinsdag is ook goed als die maar komt.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
schumi1986 schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 20:42:
De distributie partij waar Microsoft mee samenwerkt kan wel op zondag versturen hoor, zondag avond/maandag nacht versturen, maandag in huis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xminator
Geen haast, als de halo infitie editie maar heelhuids aankomt.

Dan kan de oude (2 weken oud) verkocht worden _O-

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Donstil schreef op zondag 14 november 2021 @ 00:00:
[...]

De distributie partij waar Microsoft mee samenwerkt kan wel op zondag versturen hoor, zondag avond/maandag nacht versturen, maandag in huis.
Xboxen worden inderdaad vandaag verstuurd!
Edit: En komt met DPD zie ik.

[ Voor 4% gewijzigd door Donstil op 14-11-2021 12:19 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• xminator
Verzendbevestiging binnnen van halo infinite editie! Besteld twee weken geleden MS italie.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
En ook hier verzendbevestiging ontvangen! 🥳🥳

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ook mijn bevestiging binnen en inderdaad met DPD, waar ik trouwens positieve ervaringen mee heb.

Je kunt je pakket volgen met een Track en Tracé

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verdone
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 20-07 14:54
Frakkiewow schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 10:40:
[...]

Via welke groep is dat geweest?

Ben lid van een aantal maar geen succes :'(
https://t.me/playsensexsxn , eerste keer ik op de amazon link klikte wou het wel niet werken, de tweede keer dat ik probeerde geraakte ik wel binnen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Amaze86
bol.com ook verzonden.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
Mijn XSX halo die ik bij MS op 25-08 besteld heb is nog steeds niet verzonden, de Halo Elite controller besteld op dezelfde dag is vanmiddag wel verzonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
Weet iemand waarom bij bol.com garantie voor xsx halo limited editiom 18 maanden is ipv 24?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• N1traat
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15-10 10:03
Amaze86 schreef op zondag 14 november 2021 @ 21:42:
Weet iemand waarom bij bol.com garantie voor xsx halo limited editiom 18 maanden is ipv 24?
Nee maar je kan gewoon voor garantie kwesties bij Microsoft direct terecht. (via de microsoft site, inloggen met je account)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
N1traat schreef op Sunday 14 November 2021 @ 21:43:
[...]

Nee maar je kan gewoon voor garantie kwesties bij Microsoft direct terecht. (via de microsoft site, inloggen met je account)
Ik zou garantie gevallen nooit snel bij een webshop doen, vooral omdat de garantie via MS gewoon super goed geregeld is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
TheVMaster schreef op zondag 14 november 2021 @ 22:58:
[...]

Ik zou garantie gevallen nooit snel bij een webshop doen, vooral omdat de garantie via MS gewoon super goed geregeld is.
Het is officieel wel je eerste aanspreekpunt natuurlijk. Microsoft is fijn als coulance maar als daar om wat voor reden dan ook een kink in de kabel zou komen moet je toch naar je eerste aanspreekpunt terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Donstil schreef op Sunday 14 November 2021 @ 23:00:
[...]

Het is officieel wel je eerste aanspreekpunt natuurlijk. Microsoft is fijn als coulance maar als daar om wat voor reden dan ook een kink in de kabel zou komen moet je toch naar je eerste aanspreekpunt terug.
Tuurlijk. Maar als ik dan bij een random webshop koop en vervolgens verzendkosten moet betalen als ik hem terug moet sturen en dan wachten tot zei hem naar MS retour sturen en ik dus weken zonder xbox zou zitten (heb die ervaring zelf alleen met fysiek winkels, dat het extreem lang kan duren). Nee, dan maak ik liever een repair aan via mijn MS account pagina en dan krijg je een UPS label en heb je hem vaak toch sneller terug.

Maar goed, de winkel blijft natuurlijk wel officieel je eerste aanspreekpunt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
TheVMaster schreef op zondag 14 november 2021 @ 23:04:
[...]

Tuurlijk. Maar als ik dan bij een random webshop koop en vervolgens verzendkosten moet betalen als ik hem terug moet sturen en dan wachten tot zei hem naar MS retour sturen en ik dus weken zonder xbox zou zitten (heb die ervaring zelf alleen met fysiek winkels, dat het extreem lang kan duren). Nee, dan maak ik liever een repair aan via mijn MS account pagina en dan krijg je een UPS label en heb je hem vaak toch sneller terug.

Maar goed, de winkel blijft natuurlijk wel officieel je eerste aanspreekpunt.
Ja uiteraard, ik vind de service zoals grote bedrijven dat regelmatig aanbieden ook veel fijner. Alleen het is wel een belangrijke side note om in je achter hoofd te houden dat het een service is, geen wettelijke verplichting en daarmee is het advies “wat maakt het uit je kunt toch naar Microsoft” niet helemaal correct naar mijn mening.

Vandaar de kleine aanvulling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
N1traat schreef op zondag 14 november 2021 @ 21:43:
[...]

Vond het beetje apart omdat bij me ps5 24 maanden garantie is via bol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kunt je pakket realtime volgen met DPD, staat in de mail die je hebt gekregen van Microsoft

Klik in het bericht op de link die onder het verzendnummer staat.

[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 15-11-2021 07:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Amaze86 schreef op Monday 15 November 2021 @ 06:22:
[...]

Vond het beetje apart omdat bij me ps5 24 maanden garantie is via bol.
Xbox heeft ook 'gewoon' 24 maanden garantie. Is het niet een 3rd party webshop die hem verkoopt via Bol en dat daar dan die rare 18mnd garantie vandaan komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
Nee, verkoper is gewoon bol.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Wel raar, garantie in heel Europa 24mnd (op elektronica) en in NL is die zelfs nog ruimer (ingewikkeld verhaal :-)).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Amaze86
TheVMaster schreef op maandag 15 november 2021 @ 09:56:
[...]

Wel raar, garantie in heel Europa 24mnd (op elektronica) en in NL is die zelfs nog ruimer (ingewikkeld verhaal :-)).
Yep weet het, maak me niet druk. Had de limited edition bij bol besteld en viel me gister op, zal het aan bol vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Amaze86 schreef op Monday 15 November 2021 @ 09:59:
[...]

Yep weet het, maak me niet druk. Had de limited edition bij bol besteld en viel me gister op, zal het aan bol vragen.
Heeft Bol ze al verstuurd dan, die limited editions?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Amaze86
TheVMaster schreef op maandag 15 november 2021 @ 10:00:
[...]

yep, komt zo binnen :) komt van bol.com waalwijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rscheper
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18:57
TheVMaster schreef op maandag 15 november 2021 @ 10:00:
[...]

Yes, kreeg gisteren keurig de code van PostNL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
rscheper schreef op maandag 15 november 2021 @ 10:02:
[...]

Yes, kreeg gisteren keurig de code van PostNL.
staat er bij jouw ook 18 maanden garantie?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

TheVMaster schreef op maandag 15 november 2021 @ 09:56:
[...]

offtopic:
Bij twijfel neem ik altijd contact op met Consuwijzer Een overheidsinstelling die mij altijd perfect heeft geholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rscheper
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18:57
Amaze86 schreef op maandag 15 november 2021 @ 10:02:
[...]

staat er bij jouw ook 18 maanden garantie?
Ook bij mij staat vreemd genoeg 18 maanden garantie inderdaad..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
Dit krijg ik als antwoord van bol
Ja zeker! Dat is zo, omdat een fabrieksgarantie een extra garantie is gegeven door de importeur of fabrikant. De fabrikant of importeur kan zelf voorwaarden stellen aan deze garantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Amaze86 schreef op Monday 15 November 2021 @ 10:05:

'Ja zeker! Dat is zo, omdat een fabrieksgarantie een extra garantie is gegeven door de importeur of fabrikant. De fabrikant of importeur kan zelf voorwaarden stellen aan deze garantie.'
W T F. Dus Bol.com denkt dat ze zelf geen garantie hoeven te geven?

[ Voor 45% gewijzigd door TheVMaster op 15-11-2021 10:07 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Amaze86
Nu denkt ze dat ze een foutje hebben gemaakt, zo ja dan passen ze het aan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• King Dingeling
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08 16:39
TheVMaster schreef op maandag 15 november 2021 @ 10:06:
[...]

W T F. Dus Bol.com denkt dat ze zelf geen garantie hoeven te geven?
Ze kunnen het erbij zetten maar wettelijk heb je gewoon je recht op je 2-3 jaar garantie. Dus ook bij BOL heb je gewoon recht op 2-3 jaar garantie.

offtopic:
Het probleem bij BOL is alleen het volgende.
Je stuurt het product op naar BOL...Dan gaat het naar hun eigen reparatie afdeling. Dan hebben ze 2 weken de tijd om te kijken of ze het zelf kunnen oplossen. Lukt dat niet dan gaat het alsnog naar Microsoft.

Dit zelf meegemaakt met een XBOX. Het was een bekend probleem bij Microsoft (Dat de XBOX na zoveel minuten uitviel) en heb dit ook aangegeven. Maar toch blijft ie daar 2 weken liggen. Daarna is de xbox naar Microsoft gestuurd en kreeg van Microsoft alsnog een nieuwe. Deze is toen door Microsoft weer naar BOL gestuurd en daarna weer terug naar mijn huis.

Dus garantie beter bij Microsoft claimen dan bij BOL

PSN id: K1ngD1ng3l1ng | BF3 PC: KingDing3ling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xminator
Amaze86 schreef op maandag 15 november 2021 @ 10:05:

[...]
Bol stelt me nooit teleur, als in bol.com is een kak-organisatie waar ik liever ver vandaan blijf. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spietie
Hier geleverd! 🥳👍🏻

SPiET

Pagina: 1 ... 159 ... 169 Laatste

Let op:
Om dit topic leesbaar te houden graag de volgende regels in acht nemen:

• Geen discussies over scalping, meerdere orders plaatsen en doorverkoop met woekerprijzen.
Vraag & Aaanbod op het forum is overal verboden, dus ook hier.
• Vermelden dat je meerdere bestellingen hebt lopen ('patsen') is niet de bedoeling.
• Bedelen / vragen / ruilen valt ook onder Vraag & Aaanbod.
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over het beleid van externe bots, Discords, Telegramgroepen.
• Houd het ontopic: mensen posten en lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en willen die discussie graag zo houden. Al het andere kan prima op de rest van het forum.

Bij problemen met levering/shipping neem je contact op met de verkoper, niet met de bezorgdienst. Dat klinkt onlogisch, maar de verkoper (verzender) is (wettelijk) verantwoordelijk voor het proces. De verkoper start dan ook een onderzoek bij de bezorger (en niet andersom), want zij zijn immers verantwoordelijk.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Wel zin in gezellig slowchatten of offtopic kletsen?
Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord

Plaats alleen pre-orders bij vertrouwde partijen. Mooie vuistregel is: Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview