Is alweer veranderd in "niet leverbaar"Arjo0o schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 08:01:
https://www.bol.com/nl/nl...el/9300000054521531/?s2a=
Hier kan je momenteel de xbox series x halo infinite limited edition reserveren voor 550
Te laat, hier is het gelukt.MartijnA3 schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 08:35:
[...]
Is alweer veranderd in "niet leverbaar"
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
'alweer' is het niet ook niet toch. Heeft bijna 45 minuten geduurd voordat hij uitverkocht was. Dat is behoorlijk qua tijd.MartijnA3 schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 08:35:
[...]
Is alweer veranderd in "niet leverbaar"
Maar valt mij op, net als bij de Playstation, dat veel mensen voor 8 uur nog niet wakker zijn. Bol.com heeft altijd van beide best lang voorraad als ze online komen.
Het is mij iig gelukt. Heb ook nog een order bij Microsoft staan, dus eens zien welke er eerder is.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Ik wilde het alleen maar aangeven, ik ben niet meer op zoek.
Niet wakker? Hoezo kom je tot die conclusie? Denk dat het merendeel van de werkende populatie rond 8:00 's ochtends aan het reizen is.Hupske schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 08:41:
[...]
Maar valt mij op, net als bij de Playstation, dat veel mensen voor 8 uur nog niet wakker zijn. Bol.com heeft altijd van beide best lang voorraad als ze online komen.
Ze verzenden vanuit de UK, dus inderdaad 21% + inklaringskosten (die zijn 4 euro bij PostNL)Stef91 schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 17:26:
Er zal bij Toynk ook nog wel 21% overheen gaan aan belasting als je hem wilt ontvamgen denk ik?
‘Niet wakker’ is meer een bewijze van. Bedoel dus vooral: veel mensen zijn dan iig niet paraat om wat te kopen om wat voor reden dan ook.MartijnA3 schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 08:50:
[...]
Niet wakker? Hoezo kom je tot die conclusie? Denk dat het merendeel van de werkende populatie rond 8:00 's ochtends aan het reizen is.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Benieuwd of er ergens anders nog een Halo Infinite variant beschikbaar komt, nog niet tegengekomen anders dan bol.com in ieder geval.
Damn, was al om 07.40 beschikbaar. Was met de kleine bezig dus gemist, erg jammer.Arjo0o schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 08:01:
https://www.bol.com/nl/nl...el/9300000054521531/?s2a=
Hier kan je momenteel de xbox series x halo infinite limited edition reserveren voor 550
Hier een baby van 1,5 week oud, elke dag vroeg wakker behalve vandaag 🤣 Ach, komt wel.. toch weinig tijd nu 👶😂xminator schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 11:06:
[...]
Damn, was al om 07.40 beschikbaar. Was met de kleine bezig dus gemist, erg jammer.
[ Voor 7% gewijzigd door DM89 op 20-10-2021 11:37 ]
Misschien ooit Mediamarkt en Coolblue, GameMania kreeg ze ook (klanten konden hun xsx reseevering omzetten naar Halo limited edition, niet bij elke GM)mprkooij schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 11:00:
Benieuwd of er ergens anders nog een Halo Infinite variant beschikbaar komt, nog niet tegengekomen anders dan bol.com in ieder geval.
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
:strip_exif()/f/image/NcEAcvCAsRASE7cWQwTbryoW.jpg?f=fotoalbum_large)
En dus toch niet.

Gechat met de klantenservice. Volgens Bol is er iets mis gegaan in de verwerking van de betaling. Aan mijn kant netjes alle stappen doorlopen. En bedankt.
[ Voor 17% gewijzigd door S1NN3D op 20-10-2021 13:17 ]
Verwijderd
Ik hoop dat ze die belofte hard kunnen maken, zoveel zijn er namelijk niet van geproduceerdAmaze86 schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 11:54:
[...]
Misschien ooit Mediamarkt en Coolblue, GameMania kreeg ze ook (klanten konden hun xsx reseevering omzetten naar Halo limited edition, niet bij elke GM)
supergoed bedoeld, maar dit hoort toch echt thuis in Vraag en Aanbod
[ Voor 87% gewijzigd door BM op 23-10-2021 11:37 ]
https://www.mediamarkt.be...ugh-nba-2k21-1985047.html
Bij mediamarkt Belgie is de xbox series x al een tijdje verkrijgbaar in combinatie met 1 extra controller (2 totaal) , een microsoft headphone en 3 spellen.
Wel prijzig; 713 euro en bezorgen naar NL doen ze ook niet. Je kan het wel afhalen in een mediamarkt in Belgie zelf.
Bij mediamarkt Belgie is de xbox series x al een tijdje verkrijgbaar in combinatie met 1 extra controller (2 totaal) , een microsoft headphone en 3 spellen.
Wel prijzig; 713 euro en bezorgen naar NL doen ze ook niet. Je kan het wel afhalen in een mediamarkt in Belgie zelf.
Mag ik vragen welke betalingsmethode jij gebruikt hebt?S1NN3D schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 13:11:
En dus toch niet.
Gechat met de klantenservice. Volgens Bol is er iets mis gegaan in de verwerking van de betaling. Aan mijn kant netjes alle stappen doorlopen. En bedankt.
Dat zal niet Ideal zijn denk ik?
[ pctje te zien hier ] - Miauw
Rabo Visa card. Uiteraard voldoende ruimte op de card, in de app bevestigd, etc. Bol gaf aan dat er wellicht een drop is geweest in de communicatie van de betaalverwerking. Ze gaven ook aan geen leveringen meer te krijgen dus later goedmaken zou niet kunnen. Mooi is dat.GekkeR schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 09:29:
[...]
Mag ik vragen welke betalingsmethode jij gebruikt hebt?
Dat zal niet Ideal zijn denk ik?
Ha, typisch bol.com (shitservice). Ze gooien wel vaker de creditcards eruit om soms producten niet te hoeven leveren.S1NN3D schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 10:06:
[...]
Rabo Visa card. Uiteraard voldoende ruimte op de card, in de app bevestigd, etc. Bol gaf aan dat er wellicht een drop is geweest in de communicatie van de betaalverwerking. Ze gaven ook aan geen leveringen meer te krijgen dus later goedmaken zou niet kunnen. Mooi is dat.
100% zeker dat Bol nog voorraad zal krijgen.
Amazon.es heeft de normale XsX op voorraad op dit moment.
Op voorraad bij Amazon Spanje. Krijg hem niet in mijn winkelwagen helaas....
Uitverkocht.
Uitverkocht.
[ Voor 129% gewijzigd door mprkooij op 26-10-2021 10:31 ]
Hier in Nederland doen ze bij Media Markt ook die koppelverkoop met de PS5. Ik ben blij dat ik al een XBox Series X heb kunnen bemachtigen, want ik zit op precies 0 van al die extra zaken te wachten. Ik vind het ook bijzonder (zoals Juf Ank zou zeggen) dat dit toegestaan wordt door Sony en Microsoft.Arjo0o schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 01:33:
https://www.mediamarkt.be...ugh-nba-2k21-1985047.html
Hier hetzelfde.mprkooij schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 10:28:
Op voorraad bij Amazon Spanje. Krijg hem niet in mijn winkelwagen helaas....
Uitverkocht.
Benieuwd of andere Amazons nog een drop houden.
Italie was gisteren, vandaag spanje dus denk morgen duitsland of frankrijk.Evertt schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 11:03:
[...]
Hier hetzelfde.
Benieuwd of andere Amazons nog een drop houden.
Maak gebruik van een telegram groep, dan heb je zeker beet.
Hoe kom ik in zo'n groep...xminator schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 12:02:
[...]
Italie was gisteren, vandaag spanje dus denk morgen duitsland of frankrijk.
Maak gebruik van een telegram groep, dan heb je zeker beet.
Verwijderd
Deze vraag komt gemiddeld een keer per week langs. Google het even en er gaat letterlijk een wereld voor je open
had ik zelf kunnen bedenken, nevertheless bedankt ;-) Zit er inmiddels inVerwijderd schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 12:52:
[...]
Deze vraag komt gemiddeld een keer per week langs. Google het even en er gaat letterlijk een wereld voor je open
Verwijderd
Alvast hieronder een mooie verzameling, zo ook voor de PlayStationbeugeldop schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 13:16:
[...]
had ik zelf kunnen bedenken, nevertheless bedankt ;-) Zit er inmiddels in
https://t.me/bscxboxseriesx (Xbox)
https://t.me/fsclprsXBXalert (Xbox)
https://t.me/laagstalerts_xbox (Xbox)
https://t.me/laagstalerts_deals (PlayStation)
https://t.me/laagstalerts_nintendo (Nintendo)
https://t.me/spydrplaystation5 (PlayStation)
https://t.me/puvoorraadchecker (Algemeen)
https://t.me/ps5voorraad (PlayStation)
https://t.me/beneluxstockcheckerPS5 (PlayStation)
https://t.me/PSXStockBot (PlayStation)
https://t.me/fsclprsps5stockalert (PlayStation)
https://t.me/ps5accessoire (PlayStation | accessoires)
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 26-10-2021 14:29 . Reden: Lijst bijgewerkt en aangevuld ]
Ik heb net een xbox series x via de ms store besteld en betaald maar ik zie nergens een bevestiging. Volgt dit nog?
Hier ook, weten te betalen met ideal en geld is afgeschreven, maar daarna een error melding en geen bevestigingsmail. Maar ik hoor van anderen dat dit eerdere keren ook gebeurde (en dat het tot 24h kan duren voor een bevestigingsmail), maar dat ze er wel gewoon doorkwamen. Dus ik heb goede hoop dat het goed komtnielsjo schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 20:39:
Ik heb net een xbox series x via de ms store besteld en betaald maar ik zie nergens een bevestiging. Volgt dit nog?
Dan ga ik er maar van uit dat het goed komt!
Na vanochtend een order geplaatst te kunnen hebben bij Amazon ES (maar per ongeluk met oude, niet-meer-bestaande, creditcard) lijkt het nu ook gelukt te zijn bij Microsoft 
Die bij Amazon ES ga ik dan denk ik cancellen, liever direct bij Microsoft
Die bij Amazon ES ga ik dan denk ik cancellen, liever direct bij Microsoft
[ Voor 9% gewijzigd door WiiiLDFARMER op 26-10-2021 21:07 ]
Andere van Amazon gewoon verkopen aan dezelfde prijs om zo iemand echt plezier te kunnen doen ipv vele anderen die maar toestellen kopen om er (veel) meer geld voor te vragen?
Zou hier daarstraks ook EINDELIJK gelukt moeten zijn om via microsoft eentje te kopen. Vrouw had toevallig echt net op verschijnen in telegram groep kunnen bestellen. Zelf ook nog geprobeerd maar zat in NL microsoft winkel dus liep vast bij te willen betalen...tegen tijd dat ik dat probeerde op te lossen waren ze weer uitverkocht. Anders had ik met veel plezier tweede toestel voor 499 eur door verkocht!
Zou hier daarstraks ook EINDELIJK gelukt moeten zijn om via microsoft eentje te kopen. Vrouw had toevallig echt net op verschijnen in telegram groep kunnen bestellen. Zelf ook nog geprobeerd maar zat in NL microsoft winkel dus liep vast bij te willen betalen...tegen tijd dat ik dat probeerde op te lossen waren ze weer uitverkocht. Anders had ik met veel plezier tweede toestel voor 499 eur door verkocht!
Yeah, dat was een alternatief plan. Eens kijken of die doorkomt!
Hier hetzelfde. Betaald via CC en ook een foutmelding op einde. Maar staat wel bij m’n bestellingen en bedrag op CC is gereserveerd. Hopen dat het lukt, heb er al een, deze is voor m’n neefje.thescorpi0n schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 20:43:
[...]
Hier ook, weten te betalen met ideal en geld is afgeschreven, maar daarna een error melding en geen bevestigingsmail. Maar ik hoor van anderen dat dit eerdere keren ook gebeurde (en dat het tot 24h kan duren voor een bevestigingsmail), maar dat ze er wel gewoon doorkwamen. Dus ik heb goede hoop dat het goed komt.
Wat ik wel vreemd vind is dat er niks staat bij mijn bestellingen terwijl ik wel betaald heb. Hopelijk komt dat nog.
Hier nu ook bevestiging van de MS store via mail. Levering vrijdag, neefje blij 🙂.
[ Voor 11% gewijzigd door VFRRijder op 27-10-2021 06:34 ]
Ik heb dus gisteren een xbox series x besteld en betaald maar ik kan die niet terugvinden in mijn bestelgeschiedenis van Microsoft. Ook heb ik geen bevestiging per mail gehad. Is dit normaal of moet ik hierover contact opnemen met Microsoft. Begin er toch een beetje zenuwachtig van te worden.
Verwijderd
Bel ze gewoonnielsjo schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 12:41:
Ik heb dus gisteren een xbox series x besteld en betaald maar ik kan die niet terugvinden in mijn bestelgeschiedenis van Microsoft. Ook heb ik geen bevestiging per mail gehad. Is dit normaal of moet ik hierover contact opnemen met Microsoft. Begin er toch een beetje zenuwachtig van te worden.
Microsoft Klantenservice (Microsoft Customer Care): +31 (0)20-500 1500
Let op: Het kan zijn dat men je doorschakelt naar een buitenlands nummer, geen paniek want je betaald gewoon het normale tarief.
Heb ze al geprobeerd te bellen, ik word automatisch naar de website verwezen en het gesprek wordt afgesloten.
Ik heb hem ook bij Microsoft besteld, geen bestelbevestiging gekregen via de mail maar hij staat wel in mijn ordergeschiedenis op de Microsoft site. Ook afgeschreven via IDEAL. Of die daadwerkelijk doorkomt weet ik niet, maar ik heb goede hoop.
Heb zojuist via Amazon it een xbox series x bestel.
Er stond bij dat ze niet konden leveren in Nederland dus even snel een adres genomen van een Italiaans luchthaven daarna betaald.
Daarna mij Nederlandse adres gewijzigd ik hoop dat deze truck gaat werken de levering staat op voor zaterdag
Er stond bij dat ze niet konden leveren in Nederland dus even snel een adres genomen van een Italiaans luchthaven daarna betaald.
Daarna mij Nederlandse adres gewijzigd ik hoop dat deze truck gaat werken de levering staat op voor zaterdag
Verwijderd
Heb het zelf even geprobeerd en inderdaadnielsjo schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 13:05:
Heb ze al geprobeerd te bellen, ik word automatisch naar de website verwezen en het gesprek wordt afgesloten.

Ben toch bang dat ze dit standaardiseren, en niet alleen bij Microsoft.
Helpdesk = afvoerputje

Heb ze net via Twitter benaderd. Vind het gewoon vervelend dat ik betaald heb en nergens een bevestiging van mijn bestelling heb. Begint dan aan te voelen als een soort struggle ( misschien een beetje overdreven) om er dan ervoor te gaan zorgen dat het uiteindelijk goed komt.
Ook gisterenavond bij Microsoft besteld en betaald via iDeal en geen e-mail gekregen.
Staat ook niks in mijn bestel geschiedenis.
Staat ook niks in mijn bestel geschiedenis.
Uiteindelijk via een ander nummer de store kunnen bereiken en het blijkt dat er bij betaling middels Ideal een vertraging is. Mijn order was wel goed aangekomen en staat voor de 29e gepland. Pfff...weet gelukkig wel wat meer #firstworldproblems.
Er is nog hoop 😊nielsjo schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 13:29:
Uiteindelijk via een ander nummer de store kunnen bereiken en het blijkt dat er bij betaling middels Ideal een vertraging is. Mijn order was wel goed aangekomen en staat voor de 29e gepland. Pfff...weet gelukkig wel wat meer #firstworldproblems.
Kun je me het nummer PMen dan bel ik ze ook even.
Thanks!
Hè? Hoe werkt dat dan? Je vult adres in van Italiaanse luchthaven en heb betaald? Hoe komt dat ding dan alsnog naar Nederland? Ga je dat oppikken op de luchthaven? 😉Evertt schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 13:10:
Heb zojuist via Amazon it een xbox series x bestel.
goede vraag, dat vroeg ik mij ook al af....Leffunk schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 16:31:
[...]
Hè? Hoe werkt dat dan? Je vult adres in van Italiaanse luchthaven en heb betaald? Hoe komt dat ding dan alsnog naar Nederland? Ga je dat oppikken op de luchthaven? 😉
Gebeld en order staat in het systeem.
Ideal vertraagt het geheel maar hopelijk vrijdag in huis.
Mail ontvang je pas als hij klaar is voor verzending.
Nee hoor nadat je heb besteld kan je afleveradres nog wijzigen alleen moet je kan opnieuw je cc opnieuw activeren.Leffunk schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 16:31:
[...]
Hè? Hoe werkt dat dan? Je vult adres in van Italiaanse luchthaven en heb betaald? Hoe komt dat ding dan alsnog naar Nederland? Ga je dat oppikken op de luchthaven? 😉
Dat moet je wel gelijk doen na een paar is dit niet meer mogelijk.
[ Voor 7% gewijzigd door Evertt op 27-10-2021 18:58 ]
Zojuist even langs de MediaMarkt geweest en gevraagd of ik de Xbox series X Halo edition kon pre-orderen.. Maar helaas. Ik moest hun website in de gaten houden.
Al iets gehoord van Microsoft over de verzending?ELTUNO schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 17:17:
Gebeld en order staat in het systeem.
Hier nog niet in ieder geval. Wel gehoord dat hij bij een aantal mensen die met CC betaald hebben inmiddels wel verzonden is.mprkooij schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 17:58:
[...]
Al iets gehoord van Microsoft over de verzending?
Vind het wel te bizar voor woorden vinden dat zo'n groot bedrijf gewoon €500 aanneemt en je er vervolgens helemaal niks meer van hoort voor minstens twee dagen zonder enig bewijs van aankoop. En de service desk die alleen maar "ja komt wel goed hoor" zegt en verder niks kan doen terwijl hij al verzonden had moeten zijn.
Vond het niet zo'n probleem om even te wachten, maar dit is wel heel amateuristisch.
[ Voor 8% gewijzigd door thescorpi0n op 28-10-2021 18:16 ]
Ik heb vandaag gebeld met Microsoft en toen ik aan de lijn hing met de medewerkster begon ik het gesprek met het feit dat ik een Xbox Series X heb besteld. Direct zei ze: "Laat me raden, u heeft een Xbox Series X gekocht, hij is afgerekend en het geld is van uw bankrekening, maar u heeft nog geen bevestiging o.i.d. gehad en de order is niet te zien in uw account.". Nou dit dus....thescorpi0n schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 18:14:
[...]
Hier nog niet in ieder geval. Wel gehoord dat hij bij een aantal mensen die met CC betaald hebben inmiddels wel verzonden is.
Vind het wel te bizar voor woorden vinden dat zo'n groot bedrijf gewoon €500 aanneemt en je er vervolgens helemaal niks meer van hoort voor minstens twee dagen zonder enig bewijs van aankoop. En de service desk die alleen maar "ja komt wel goed hoor" zegt en verder niks kan doen terwijl hij al verzonden had moeten zijn.
Vond het niet zo'n probleem om even te wachten, maar dit is wel heel amateuristisch.
Vervolgens heeft ze mij laten weten dat er te zien is vanuit Microsoft dat er wel is betaald, maar de betaling nog niet is doorgekomen en dat we nu daarop wachten. Wanneer de betaling is doorgekomen moet de order dan in mijn Account komen te staan en verzonden worden. Morgen na 13:00 word ik opnieuw gebeld en krijg ik volgens de medewerkster "goed of slecht" nieuws. Ik ben dus erg benieuwd en hoop stiekem dat de Xbox dan ook gewoon vandaag wordt verzonden.
Ik ben benieuwd, hier ook nog niks gehoord terwijl er wel tegen me gezegd dat het de 29e zou worden.
Hier nog een Xbox x gescoord de 26e (betaald met CC) en inmiddels bericht van UPS dat ze morgen tussen 10:00 en 13:00 voor de deur staan.
Nee, nog helemaal niks.mprkooij schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 17:58:
[...]
Al iets gehoord van Microsoft over de verzending?
Medewerker vertelde gisteren dat het 24 tot 48 uur kon duren met iDeal.
Blijf hopen dat hij toch komt.
Hier (België) betaald met PayPal. Stond avond zelf al in order geschiedenis. Tot 3 uur ofzo geleden met status "in verwerking" en daarna plots gewijzigd naar verzonden met nog steeds geschatte leveringsdatum de 29e. Levering door DPD. Hoop dat hij inderdaad morgen toekomt. Zou super zijn gezien zoontje op 1 november jarig is.
Hier nog steeds niks gehoord van Microsoft. Wel balen. Had gehoopt em voor het weekend binnen te hebben.
Al eerder gedeeld in dit topic, via MS store nooit met ideal betalen.
Uberhuapt nooit via internet met ideal betalen. Altijd CC gebruiken.
Uberhuapt nooit via internet met ideal betalen. Altijd CC gebruiken.
Tjeez, nog steeds geen status update gehad. Is ruim 48 uur geleden met ideal betaald. Slechte zaak dit.
Die van mij komt vandaag, is al in de regio. Idd betaald met CC en zelfs wat later op de avond.
Bij Dell zijn ideal betalingen net zo problematisch. Gaat via een 3e partij, die het eens in de 3 dagen overmaakt. Vervolgens tellen de partijen het pas als volledig betaald als het op hun rekening staat.
Betaal online zoveel mogelijk met CC, dan is het vaak ook verzekerd.
Betaal online zoveel mogelijk met CC, dan is het vaak ook verzekerd.
Net gebeld en krijg nu te horen dat er geen stock is.
Ze vroeg of ik de order wilde cancellen.
Echt ongelofelijk dit.
Echt ongelofelijk dit.
Idem hier. Nu net even gebeld en ze zeggen dat er geen voorraad is en het geld staat geparkeerd tot dat er weer voorraad is.
Hij staat nu opeens wel bij mijn bestelgeschiedenis, nog met geschatte leverdatum vandaag. Maar dat zal wel niet kloppen. Echt ongelofelijk dit.
En, heb je de order gecanceld? Ik st nu in de wacht (telefonisch) maar heb er weinig hoop in.ELTUNO schreef op vrijdag 29 oktober 2021 @ 09:40:
Net gebeld en krijg nu te horen dat er geen stock is.
Echt ongelofelijk dit.
Even een hele grote shout-out naar deze groep en community. Las hier begin van de week iets over telegram groepen en bots, zojuist een XSX kunnen kopen bij Amazon DE.
Thanks! :-D
Thanks! :-D
Net weer gebeld met de MS store en er werd mij verteld dat er een push komt van mijn bestelling zodat ik deze wel in mij ordergeschiedenis kan zien. Heb nog expliciet gevraagd of mijn order niet geannuleerd was ivm out of stock maar dit was niet het geval. Nog maar even het geduld opbrengen en goede hoop houden.
Heb net ook gebeld, ze wist me te vertellen dat de betaling nu wel binnen is maar dat de leverdatum van vandaag (uiteraard) niet klopte. Ze hoopte dat het nog goed zou komen en dat hij volgende week verzonden kon worden, maar kon het zelf ook niet met zekerheid zeggen.nielsjo schreef op vrijdag 29 oktober 2021 @ 11:04:
[...]
En, heb je de order gecanceld? Ik st nu in de wacht (telefonisch) maar heb er weinig hoop in.
Bij jou nog steeds niet in bestelgeschiedenis? Bij mij is hij er vanochtend verschenen.nielsjo schreef op vrijdag 29 oktober 2021 @ 11:22:
Net weer gebeld met de MS store en er werd mij verteld dat er een push komt van mijn bestelling zodat ik deze wel in mij ordergeschiedenis kan zien. Heb nog expliciet gevraagd of mijn order niet geannuleerd was ivm out of stock maar dit was niet het geval. Nog maar even het geduld opbrengen en goede hoop houden.
[ Voor 34% gewijzigd door thescorpi0n op 29-10-2021 11:24 ]
Ga zo ook maar bellen om mijn order, betaald met ideal, te cancelen. Hoop dat dat niet te moeilijk is voor de klantenservice, aangezien ik geen bestelnr heb? Wat een ballentent zeg, fijn dat je ook helemaal niks vanuit MS hoort.
Nee, dat zou dan met een half uur zichtbaar moeten zijn.thescorpi0n schreef op vrijdag 29 oktober 2021 @ 11:22:
[...]
Heb net ook gebeld, ze wist me te vertellen dat de betaling nu wel binnen is maar dat de leverdatum van vandaag (uiteraard) niet klopte. Ze hoopte dat het nog goed zou komen en dat hij volgende week verzonden kon worden, maar kon het zelf ook niet met zekerheid zeggen.
[...]
Bij jou nog steeds niet in bestelgeschiedenis? Bij mij is hij er vanochtend verschenen.
Nee niet gecancelled.nielsjo schreef op vrijdag 29 oktober 2021 @ 11:04:
[...]
En, heb je de order gecanceld? Ik st nu in de wacht (telefonisch) maar heb er weinig hoop in.
Net weer gebeld en gevraagd om de push naar mijn bestelgeschiedenis maar dat kon ze niet en ging ze uitzoeken.
iDeal betaling was nog steeds niet binnen

[ Voor 6% gewijzigd door ELTUNO op 29-10-2021 13:08 ]
Lijkt wel of ms store tegen iedereen wat anders zegt.
Ik heb ook met ideal betaald en geen bevestiging gehad en geen bestelgeschiedenis.
Woensdag gebeld en kreeg het antwoord dat ik 48 uur moet wachten.
Vandaag zelf gebeld en kreeg te horen dat geld eindelijk binnen is en dat het nu naar magazijn is.
Zou vanavond iets zichtbaar moeten worden.
Uiteraard nadat de store telefonisch gesloten is.
Tot op heden nog steeds geen bevestiging of bestelgeschiedenis
Ik heb ook met ideal betaald en geen bevestiging gehad en geen bestelgeschiedenis.
Vandaag zelf gebeld en kreeg te horen dat geld eindelijk binnen is en dat het nu naar magazijn is.
Zo eindelijk een XsX halo infinite editie kunnen bestellen. Ik merkte al op dat continu deze worden bijgevuld maar dat het daarna erg lastig is om snel door te klikken.
Eindelijk gelukt via ms site.
Helemaal mee eens dat ze maar wat zeggen.ilmaNL schreef op vrijdag 29 oktober 2021 @ 14:33:
Lijkt wel of ms store tegen iedereen wat anders zegt.
Woensdag kreeg ik te horen dat iDeal 24 tot 48 uur kan duren maar dat levering vrijdag haalbaar was.
Vanmorgen 1e keer bellen - geen betaling verwerkt en geen voorraad - wilt u cancellen?
2e keer bellen: heeft u eerder gebeld? das vreemd er is geen dossier van u - we kunnen niks pushen naar uw besteloverzicht - er is geen stock
Misschien leuk item voor Radar/Kassa?
Nog steeds niks gehoord, maar bij mij is er net een tracking code van UPS bij mijn bestelgeschiedenis verschenen. Staat nog geen verwachte datum bij, maar geeft me weer een beetje hoop dat hij wel verzonden gaat worden.
Nu tweemaal een via MS besteld en zodra ik die had duurde het een paar uur waarna ik de track and trace kon volgen. Order van 26-10 ging gisteren ook naar verzonden met UPS tracking code en vannacht veranderde dat in een tijdslot. Inmiddels is hij afgeleverdthescorpi0n schreef op vrijdag 29 oktober 2021 @ 16:51:
Nog steeds niks gehoord, maar bij mij is er net een tracking code van UPS bij mijn bestelgeschiedenis verschenen. Staat nog geen verwachte datum bij, maar geeft me weer een beetje hoop dat hij wel verzonden gaat worden.
[ Voor 8% gewijzigd door Geronimous op 29-10-2021 18:09 ]
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
Toch nog een kleine update, mijn bestelling staat nu wel in mijn ordergeschiedenis. Hopelijk volgende week in ontvangst nemen
Dit bedoelde ik met bovenstaande dus
Dit bedoelde ik met bovenstaande dus
[ Voor 17% gewijzigd door Geronimous op 29-10-2021 22:09 ]
Bij mij verschijnt hij ook net in mijn bestelgeschiedenis:
Estimated delivery October 29

Ben benieuwd wanneer hij komt
Estimated delivery October 29

En is hij binnen?ELTUNO schreef op vrijdag 29 oktober 2021 @ 20:14:
Bij mij verschijnt hij ook net in mijn bestelgeschiedenis:
Estimated delivery October 29![]()
![]()
Iemand al eerder bol.com hier zien staan, bij mij stond altijd alleen Microsoft, Mediamarkt en Gamemania, voorraad incoming?
/f/image/nXp9aynvlICSqoda3Y0VyIB8.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 11% gewijzigd door lubbertkramer op 01-11-2021 12:17 ]
Bij Bol.com al 4x kunnen bestellen en elke keer werd het weer geannuleerd.
Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.
Bij mij in elk geval wel, net binnengekomen
Nu kijken of het xbox live gold naar gamepass ultimate truckje nog werkt
edit: werkt nog steeds! 3 jaar game pass ultimate geactiveerd voor iets meer dan €100.
[ Voor 23% gewijzigd door thescorpi0n op 01-11-2021 14:22 ]
Nee, wel net trackingnummer UPS gekregen 😎
[ Voor 12% gewijzigd door ELTUNO op 01-11-2021 18:03 ]
Hier ook!
En wordt morgen bezorgd! Kreeg net een mail.
[ Voor 11% gewijzigd door nielsjo op 01-11-2021 18:38 ]
Psst, ik ken dat trucje niet. Hoe werkt dat?thescorpi0n schreef op maandag 1 november 2021 @ 13:44:
[...]
Bij mij in elk geval wel, net binnengekomen. Met ideal betaald, ook vrijdag voor het eerst in de bestelgeschiedenis en vandaag met UPS bezorgd.
Nu kijken of het xbox live gold naar gamepass ultimate truckje nog werkt.
edit: werkt nog steeds! 3 jaar game pass ultimate geactiveerd voor iets meer dan €100.
[XBOX Game Pass] Ervaringen en DiscussieCousinBoneless schreef op dinsdag 2 november 2021 @ 09:40:
[...]
Psst, ik ken dat trucje niet. Hoe werkt dat?
Zie topicstart daar
Hij is binnen en druk bezig met downloaden 😎
Het is bizar op de site van Microsoft. Ik heb er een alert op staan, maar iedere keer als ik bij betalen aangekomen ben dan is hij uitverkocht (of de site reageert niet meer). Vandaag is hij ook weer een aantal keer af gegaan, maar is dan eigenlijk direct alweer uitverkocht.xminator schreef op vrijdag 29 oktober 2021 @ 15:00:
Zo eindelijk een XsX halo infinite editie kunnen bestellen. Ik merkte al op dat continu deze worden bijgevuld maar dat het daarna erg lastig is om snel door te klikken.
Eigenlijk moeten ze bij dit soort acties (en bij de gehele verkoop van schaarse spullen) gewoon met een inschrijving werken. Net als Amazon die voorwaarden stelt (hebben van Prime voor een PS5 of Xbox), moeten ze gewoon een inschrijving maken voor iedereen die minimaal 3 maanden Gold lidmaatschap actief heeft op dat moment én die nog minimaal 6 maanden Gold lidmaatschap heeft (ofzo). En dan gewoon inschrijven met een aantal beperkingen per adres of account.
Ja... diegene die mij aan een Halo versie helpt krijgt van mij een knuffel en een fles drank
Ja, ik maakte precies hetzelfde mee. Dagen naar alerts gekeken, soms kwam ik iets verder als in adres selecteren. Maar vaak werd je er daarna weer uitgeknald.fredkroket schreef op dinsdag 2 november 2021 @ 16:11:
[...]
Het is bizar op de site van Microsoft. Ik heb er een alert op staan, maar iedere keer als ik bij betalen aangekomen ben dan is hij uitverkocht (of de site reageert niet meer). Vandaag is hij ook weer een aantal keer af gegaan, maar is dan eigenlijk direct alweer uitverkocht.
Eigenlijk moeten ze bij dit soort acties (en bij de gehele verkoop van schaarse spullen) gewoon met een inschrijving werken. Net als Amazon die voorwaarden stelt (hebben van Prime voor een PS5 of Xbox), moeten ze gewoon een inschrijving maken voor iedereen die minimaal 3 maanden Gold lidmaatschap actief heeft op dat moment én die nog minimaal 6 maanden Gold lidmaatschap heeft (ofzo). En dan gewoon inschrijven met een aantal beperkingen per adres of account.
Ja... diegene die mij aan een Halo versie helpt krijgt van mij een knuffel en een fles drank.
Uiteindelijk via MS italie gelukt (kwam heel vaak langs bij MS NL en MS CH, maar daar lukte het gewoon niet).
Waar krijg je die meldingen vandaan?fredkroket schreef op dinsdag 2 november 2021 @ 16:11:
[...]
Het is bizar op de site van Microsoft. Ik heb er een alert op staan, maar iedere keer als ik bij betalen aangekomen ben dan is hij uitverkocht (of de site reageert niet meer). Vandaag is hij ook weer een aantal keer af gegaan, maar is dan eigenlijk direct alweer uitverkocht.
https://chrome.google.com...meeknofckkjolnjbpehgadggeExiZTeNcE schreef op dinsdag 2 november 2021 @ 20:34:
[...]
Waar krijg je die meldingen vandaan?eigen script oid?
Daarmee kan je eenvoudig checken op wijzigingen op een pagina 😉
Wat zijn op dit moment de beste bronnen om een XSX te bemachtigen? Zijn er Discord groepen, specifieke pagina's die voorraad bijhouden, of iets anders?
Let op:
Om dit topic leesbaar te houden graag de volgende regels in acht nemen:
• Geen discussies over scalping, meerdere orders plaatsen en doorverkoop met woekerprijzen.
• Vraag & Aaanbod op het forum is overal verboden, dus ook hier.
• Vermelden dat je meerdere bestellingen hebt lopen ('patsen') is niet de bedoeling.
• Bedelen / vragen / ruilen valt ook onder Vraag & Aaanbod.
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over het beleid van externe bots, Discords, Telegramgroepen.
• Houd het ontopic: mensen posten en lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en willen die discussie graag zo houden. Al het andere kan prima op de rest van het forum.
Bij problemen met levering/shipping neem je contact op met de verkoper, niet met de bezorgdienst. Dat klinkt onlogisch, maar de verkoper (verzender) is (wettelijk) verantwoordelijk voor het proces. De verkoper start dan ook een onderzoek bij de bezorger (en niet andersom), want zij zijn immers verantwoordelijk.
Plaats alleen pre-orders bij vertrouwde partijen. Mooie vuistregel is: Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview
Om dit topic leesbaar te houden graag de volgende regels in acht nemen:
• Geen discussies over scalping, meerdere orders plaatsen en doorverkoop met woekerprijzen.
• Vraag & Aaanbod op het forum is overal verboden, dus ook hier.
• Vermelden dat je meerdere bestellingen hebt lopen ('patsen') is niet de bedoeling.
• Bedelen / vragen / ruilen valt ook onder Vraag & Aaanbod.
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over het beleid van externe bots, Discords, Telegramgroepen.
• Houd het ontopic: mensen posten en lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en willen die discussie graag zo houden. Al het andere kan prima op de rest van het forum.
Bij problemen met levering/shipping neem je contact op met de verkoper, niet met de bezorgdienst. Dat klinkt onlogisch, maar de verkoper (verzender) is (wettelijk) verantwoordelijk voor het proces. De verkoper start dan ook een onderzoek bij de bezorger (en niet andersom), want zij zijn immers verantwoordelijk.
![]() | Wel zin in gezellig slowchatten of offtopic kletsen? Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord |
Plaats alleen pre-orders bij vertrouwde partijen. Mooie vuistregel is: Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview