It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Ipv mij te volgen en ziellig te doen kun je nu ook gewoon naar de mediamarkt rijden om er een te kopen
Als jij maar happy bent, succes verderschumi1986 schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 20:59:
[...]
Ipv mij te volgen en ziellig te doen kun je nu ook gewoon naar de mediamarkt rijden om er een te kopen
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
https://www.xbox.com/nl-nl/configure/8WJ714N3RBTL
Als de infinite editie nou ook eens zou komen… afgelopen keer niet gelukt om te kopen omdat ik een billing adress van brazilie nog had staan in mijn account.
[ Voor 40% gewijzigd door xminator op 14-10-2021 02:43 ]
Ik heb hem bij MS gekocht 2 dagen geleden via IDEAL, leverdatum 15-10.
Hij staat wel bij mijn bestellingen, maar heb geen mail gekregen.
Heeft iemand al een mail gekregen en zo ja staat daar al een track and trace in?
Of weet iemand met welke vervoerder MS zaken doet, laat het AUB geen DHL zijn.
Alvast bedankt!
I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)
Ideal is af en toe problematisch bij ms met bevestiging e.d. maar komt altijd goed. Ze leveren met UPS normaliter.henkyyyyyyy schreef op donderdag 14 oktober 2021 @ 10:40:
Even een vraagje.
Heeft iemand al een mail gekregen en zo ja staat daar al een track and trace in?
Alvast bedankt!
Anders neem je even contact met ze via de chat, ze helpen wel echt goed en snel.
xminator schreef op donderdag 14 oktober 2021 @ 11:04:
[...]
Ideal is af en toe problematisch bij ms met bevestiging e.d. maar komt altijd goed. Ze leveren met UPS normaliter.
Anders neem je even contact met ze via de chat, ze helpen wel echt goed en snel.
Dank jullie. UPS dus , gelukkigJimmyNL schreef op donderdag 14 oktober 2021 @ 11:06:
Nee nog geen mail. Deze had ik wel de avond zelf nog binnen op de paypal orders. Dat maakt het wel wat apart. Ik zag vanmorgen wel dat er afgelopen nacht bij de billing history een BTW factuur is verschenen. Dat betekend dat de order dus wel volledig in hun systeem geboekt is. Ik ga er dan ook vanuit dat het ergens vanavond laat zal veranderen in 'verzonden' ;-). Maar het blijft koffiedik kijken...
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Je zou haast denken dat hun eigen medewerkers erop azen.v8power67 schreef op donderdag 14 oktober 2021 @ 12:28:
Kwam even online bij MediaMarkt, had nog in winkelwagen en was echt heel snel erbij en weer niet gelukt..
Je zou het zeggen maar de Mediamarkt heeft sinds de lancering van de PS5 een heel strikt no preorder beleid. Ookal mocht dit eerder wel, tegenwoordig worden de pre-orders van medewerkers in de vestiging meteen gecanceled. Ook van de medewerkers die meteen bij de aankondiging gereserveerd hadden.MartijnA3 schreef op donderdag 14 oktober 2021 @ 12:48:
[...]
Je zou haast denken dat hun eigen medewerkers erop azen.
*Dit is bij mijn oude vestiging zo waar ik 5 jaar gewerkt heb. Pre-orders werden OPEENS uit het niks gecanceld niet heel netjes van de baas. ( maar hij was zoiezo niet zo netjes
[ Voor 18% gewijzigd door koelebobes op 14-10-2021 12:56 ]
BTC €94.837,08
Dat vermoeden heb ik ook wel eens... En niet alleen daar. Ik vind het ook wonderbaarlijk dat er bij de meeste zaken geregeld een drop is, weliswaar een kleine, maar toch zo en dan en dat er bij Coolblue eigenlijk nooit meer iets is. Ik heb de koele blauwe mensen daar wel eens naar gevraagd maar krijg geen duidelijk antwoord. De vraag was dan, waarom krijgen jullie helemaal niets meer binnen, uiteraard niet van met hoeveel mensen houden jullie xbx lan party's ;-).MartijnA3 schreef op donderdag 14 oktober 2021 @ 12:48:
[...]
Je zou haast denken dat hun eigen medewerkers erop azen.
[ Voor 3% gewijzigd door DGP84 op 14-10-2021 13:32 ]
Mobile: Xiaomi Redmi Note 10 Pro - Gamestuff: Xbox Series X + PC: Intel Core i5-11400F / AMD 6650 + Thrustmaster TMX
Me too!DGP84 schreef op donderdag 14 oktober 2021 @ 13:18:
Ik heb iig een track&trace van ups. Besteld bij Microsoft afgelopen donderdag.
https://alerts.laagst.nl/bots/xbox-series-x/
12 x 370wp, Solis S6-GR1P3.6K, 1 x Marstek Venus-E (153.212), HW P1
My computer once beat me at chess, but it was no match for me in kickboxing
12 x 370wp, Solis S6-GR1P3.6K, 1 x Marstek Venus-E (153.212), HW P1
Bedankt voor de hulp met zoeken de afgelopen tijd!
Ik ben nu op weg naar Amsterdam Bijlmer ArenA, hopelijk ligt daar ook nog een voorraad…Name_X schreef op donderdag 14 oktober 2021 @ 17:07:
vandaag (16:45) lagen er nog 2 Xbox series X in de schappen van mediamarkt Amsterdam West.
Bedankt voor de hulp met zoeken de afgelopen tijd!

Edit: een gescoord en genoeg op voorraad:
:strip_exif()/f/image/45OcNOqBJxV0aw3KITYaeN7T.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 37% gewijzigd door hifigamefreak op 14-10-2021 17:51 ]
Ik heb ook besteld bij MS toen, en vandaag in het besteloverzicht staat verzonden met een tracking van UPS.henkyyyyyyy schreef op donderdag 14 oktober 2021 @ 10:40:
Even een vraagje.
Alvast bedankt!
Ja hij staat nu ook in het besteloverzicht met een tracking van DPD, had liever UPS gehad die zijn meestal wat nauwkeuriger met tijdsindicaties.N1traat schreef op donderdag 14 oktober 2021 @ 17:51:
[...]
Ik heb ook besteld bij MS toen, en vandaag in het besteloverzicht staat verzonden met een tracking van UPS.
Thanks.
Volgens mij zag ik jou dan net achter me staan bij de kassahifigamefreak schreef op donderdag 14 oktober 2021 @ 17:13:
[...]
Ik ben nu op weg naar Amsterdam Bijlmer ArenA, hopelijk ligt daar ook nog een voorraad…
Edit: een gescoord en genoeg op voorraad:
[Afbeelding]
Verwijderd
Jouw katten kijken niet zo 'happy'schumi1986 schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 21:41:
[...]
Jij bent nu ook happy want kijk, helemaal voor mijzelf
[Afbeelding]
Hey ja ik zag je ermee lopen, gefeliciteerd man! Hebben we toch geluk gehaddreester schreef op donderdag 14 oktober 2021 @ 18:04:
[...]
Volgens mij zag ik jou dan net achter me staan bij de kassaIk heb er ook een gehaald na de kansloze AMD drop van vandaag.
Bij DPD kan je volgensmij de bezorgen live tracken met een paar minuten delay.henkyyyyyyy schreef op donderdag 14 oktober 2021 @ 18:01:
[...]
Ja hij staat nu ook in het besteloverzicht met een tracking van DPD, had liever UPS gehad die zijn meestal wat nauwkeuriger met tijdsindicaties.
Thanks.
Verwijderd
Yes! Wij hebben goede ervaringen met DPD, ook met grote pakketten.N1traat schreef op donderdag 14 oktober 2021 @ 21:58:
[...]
Bij DPD kan je volgensmij de bezorgen live tracken met een paar minuten delay.
Hmm apart, bij mij staat ie sinds vannacht 03:00 op "is onderweg".N1traat schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 09:48:
bij mij zou hij vandaag aankomen. In de planning staat hij daar ook op, met UPS. Maar nog niet met de bezorger meegegeven om 10u? Ik hoop wel vandaag, want UPS bezorgd geloof ik niet in het weekend.

Hmja op de website staat hij bij mij netzo als 'onderweg' maar in de ups app zie ik 'bestemmingsscan' staan. Dunno, het komt vast goed.MartijnA3 schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 09:55:
[...]
Hmm apart, bij mij staat ie sinds vannacht 03:00 op "is onderweg".
[Afbeelding]
[ Voor 94% gewijzigd door Geronimous op 18-10-2021 06:08 ]
Iemand in de main Series X|S thread had hetzelfde. Misschien dan iets met de servers?JimmyNL schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 22:47:
Toch weer zo jammer dan... mijn XBX wil niet out of the box updaten. Hangt op het scherm met 'er ging iets fout met de update'. Netwerk prima... kan geen kant op. Reset geprobeerd, no luck. Anybody?
https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/69067810
[ Voor 10% gewijzigd door Ectra op 16-10-2021 00:06 ]
Vandaag zelf bij de MM in Maastricht geweest en ze hadden daar momenteel geen voorraad meer. Nadien doorgereden naar MM Heerlen en daar hadden ze er nog 3 staan maar heb er geen meegenomen. Daar vroegen ze 606€ voor de xbox + 6 maand gamepass. Dat is boven de advies prijs van beiden samengeteld. Was nog aan een medewerker gaan vragen of die prijs klopte maar daar werd gezegd dat die prijs van bovenhand werd doorgegeven??? Lijkt mij niet correct te zijn.Saiko2002 schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 10:23:
Is er iemand toevallig vandaag nog in de Mediamarkt in Maastricht geweest? Is er daar nog voorraad van de Series X? Op de website kan ik het niet meteen terugvinden.
Lijkt mij ook niet… maatje van me heeft er vanmorgen 1 gehaald in Rotterdam alexandrium voor de adviesprijsSaiko2002 schreef op zaterdag 16 oktober 2021 @ 11:47:
[...]
Vandaag zelf bij de MM in Maastricht geweest en ze hadden daar momenteel geen voorraad meer. Nadien doorgereden naar MM Heerlen en daar hadden ze er nog 3 staan maar heb er geen meegenomen. Daar vroegen ze 606€ voor de xbox + 6 maand gamepass. Dat is boven de advies prijs van beiden samengeteld. Was nog aan een medewerker gaan vragen of die prijs klopte maar daar werd gezegd dat die prijs van bovenhand werd doorgegeven??? Lijkt mij niet correct te zijn.
Zou dit ook graag willen weten, ik had gebeld maar die man aan de klantenservice kon de winkel voorraad niet bekijken, ik woon in Daalhof en heb geen zin om weer voor "niks" te moeten gaan, mocht je iets weten laat me iets weten alstuSaiko2002 schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 10:23:
Is er iemand toevallig vandaag nog in de Mediamarkt in Maastricht geweest? Is er daar nog voorraad van de Series X? Op de website kan ik het niet meteen terugvinden.
EDIT: Sorry, volgende keer ever verder lezen 😅
Balen zeg, Heerlen is voor mij te ver helaas, die prijs gaat het zoiezo al niet worden btw...
[ Voor 12% gewijzigd door GluonC op 16-10-2021 13:55 ]
zal vast wel weer uitverkocht zijn helaas
Jup. Volgens Xbox NL komt ie alleen bij Amazon dus geen bot nodig voorlopig als je voor preorder gaat.
heb je een link dan voor de pre orde bij Amazon?earthknake schreef op zondag 17 oktober 2021 @ 17:19:
[...]
Jup. Volgens Xbox NL komt ie alleen bij Amazon dus geen bot nodig voorlopig als je voor preorder gaat.
SPiET
ah ok dus morgen zou pre orders open gaan bij Amazon dan?earthknake schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 11:31:
Nog niet helaas. Start pas morgen.
SPiET
Ja, via Telegram https://t.me/ps5voorraad kan je de invite link vinden van XBOX Mini Fridge Stock Alerts!
En alle andere Stock Alerts kanalen
[ Voor 4% gewijzigd door CyberDonky op 18-10-2021 17:08 ]
Toch niet het fridge kanaal is nog steeds private. Waarom dat?CyberDonky schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 17:07:
[...]
Ja, via Telegram https://t.me/ps5voorraad kan je de invite link vinden van XBOX Mini Fridge Stock Alerts!
SPiET
Ja top man dat fridge kanaal is altijd vol of ik ben te laat. Stuur me dan een privé inviteCyberDonky schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 17:07:
[...]
Xbox Series X: Forza / Ori \\\/// PlayStation 5: Persona, Horizon, Gran Turismo
Hij zal niet meer op Amazon beschikbaar zijn: https://news.xbox.com/en-...xbox-series-x-mini-fridgeSpeedfreakR schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 08:53:
Iemand al meer info over de pre-order van de mini fridge? Ik lees op sommige websites dat gamestop EU voor ons NL'ers de place to be is. Maar die hebben helemaal geen NL website. Op de duitse website nog geen fridge te zien. Ook op amazon NL niet.
Nederlanders kunnen alleen terecht bij Toynk.com. De pre-orders in UK beginnen om 14:00 lokale tijd, dus als ze in EU dezelfde tijd aan houden kunnen we om 15:00 een order plaatsen.Editor’s Note (October 18): We’ve removed Amazon from this post as a seller for this product and clarified the participating retailers. Toynk will be selling this directly through their own online store. Please visit their site for the latest details on pre-order and product availability.
Gewoon niet privaat zetten, ik snap het infeite niet , niet genoeg aan verdienen??earthknake schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 20:30:
[...]
Ja top man dat fridge kanaal is altijd vol of ik ben te laat. Stuur me dan een privé invite
SPiET
Je bent welkom in mijn Telegram-kanaal hoor: https://t.me/XSXFridgespietie schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 09:40:
[...]
Gewoon niet privaat zetten, ik snap het infeite niet , niet genoeg aan verdienen??
DoneMelvinW schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 09:42:
[...]
Je bent welkom in mijn Telegram-kanaal hoor: https://t.me/XSXFridge
welke sites hou je allemaal in de gaten dan? alle gamestops, tonyk en ..?
SPiET
Toynk en GameStop. Van GameStop DE weet ik inmiddels het product ID, dus die kan ik nauwkeurig monitoren. De rest ben ik nog aan het zoeken.spietie schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 09:44:
[...]
Done
welke sites hou je allemaal in de gaten dan? alle gamestops, tonyk en ..?
SPiET
Ja, belgie zit niet bij de eerste landen waar hij beschikbaar komt (helaas)spietie schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 09:51:
Blijkbaar levert Micromania niet naar BE en misschien ook niet naar NL , klopt dit?
https://www.4gamers.be/ni...-voorlopig-niet-in-belgie
[ Voor 19% gewijzigd door ArthurMorgan op 19-10-2021 09:57 ]
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Blijkbaar bij Gamestop DE idem?ArthurMorgan schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 09:56:
[...]
Ja, belgie zit niet bij de eerste landen waar hij beschikbaar komt (helaas)
SPiET
Ja blijkbaar Gamestop DE kan je niet laten leveren ,ik weet niet wat Gamestop IT gaat doen maar ik neem aan hetzelfste niet?
SPiET
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Alle GameStop winkels leveren alleen in hun eigen land. Je zou eventueel een reshipper kunnen gebruiken, zoals mailboxde.spietie schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 10:32:
[...]
Ja blijkbaar Gamestop DE kan je niet laten leveren ,ik weet niet wat Gamestop IT gaat doen maar ik neem aan hetzelfste niet?
zie pmMelvinW schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 10:33:
[...]
Alle GameStop winkels leveren alleen in hun eigen land. Je zou eventueel een reshipper kunnen gebruiken, zoals mailboxde.
SPiET
Hier problemen met ideal betaling, staat dat het niet kan.v8power67 schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 10:32:
Meer mensen die de xbox series x en halo series x op voorraad zien op Microsoft eigen site, maar niet kunnen bestellen? Heb echt van alles geprobeerd. Ook incognito tabbladen zodat cookies weg zijn. Had 1x dat ik tot laatste scherm kwam met beide consoles maar uiteindelijk lukte toch niet.
Is allang uitverkocht. De marketing pagina staat nog op groen maar hij is niet meer op voorraad. Voorraad kwam 9:24 vanochtendArjanE007 schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 11:20:
Hier ook problemen met de betaling. Geeft in één keer aan dat er geen voorraad meer is. Als ik nu wil bestellen dan geeft hij aan dat ik maar maximaal één kan bestellen. Ik heb mijn laatste bestelling niet af kunnen ronden. Hebben jullie daar ook last van?
Hilary Duff 4-Life
aa jammerJoeBlack2k schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 11:24:
[...]
Is allang uitverkocht. De marketing pagina staat nog op groen maar hij is niet meer op voorraad. Voorraad kwam 9:24 vanochtend
Denk dat het geen goedkoop grapje is om dit naar NL te laten sturen met MailboxDE.MelvinW schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 10:33:
[...]
Alle GameStop winkels leveren alleen in hun eigen land. Je zou eventueel een reshipper kunnen gebruiken, zoals mailboxde.
Die rekenen voor een Apple Watch al 30,-
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Prijzen zijn absurd hoog, er daar komt dan nog minimaal 80 euro aan shipping bij.
EDIT: Excuus had nog een ander item in mn basket, shipping is wel gratis
[ Voor 18% gewijzigd door Pandanl op 19-10-2021 16:05 ]
Ja de prijzen zijn hoog maar ik heb €141 betaald incl verzending.Pandanl schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 16:03:
https://www.toynk.com/pro...dge-thermoelectric-cooler
Prijzen zijn absurd hoog, er daar komt dan nog minimaal 80 euro aan shipping bij.
Nvm
Op tonyk, wtf, kan zelfs niet naar belgie
SPiET
Ik heb ook "Europe Standard Shipping(X-Box PreOrder)" gekozen bij checkout en was in totaal €140,95 kwijt. Ik heb het idee dat de "free shipping" de €40,- priemiejum is.swv schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 16:05:
[...]
Ja de prijzen zijn hoog maar ik heb €141 betaald incl verzending.
Nvm
https://www.micromania.fr...x-mini-fridge-114889.html
Komt nog we 13,99 verzenden bij. Dus 114euro totaal. Maar de franse taal houd me tegen.
Maar heb hem toch maar bij Toynk besteld met kortingscode, voor 125 incl verzenden.
Kan geen Nederlands adres invullen (heb dit enkel bij de gratis shipping variant geprobeerd).SpeedfreakR schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 16:24:
Hier kan je hem kennelijk ook bestellen:
Komt nog we 13,99 verzenden bij. Dus 114euro totaal. Maar de franse taal houd me tegen.
Maar heb hem toch maar bij Toynk besteld met kortingscode, voor 125 incl verzenden.
Verzend die naar nl ook? belgie nietSpeedfreakR schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 16:24:
Hier kan je hem kennelijk ook bestellen:
SPiET
Als er geen BTW daar werd gerekend voor het bestemmingsland , yep dan nog es , plus de douane inklaring dus 15 euro extraStef91 schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 17:26:
Er zal bij Toynk ook nog wel 21% overheen gaan aan belasting als je hem wilt ontvamgen denk ik?
marktplaats staat er al vol van
terwijl belgen totaal niet kunnen bestellen en leveren.
SPiET
Huw? Microsoft had toch al gezegd dat België er niet tussen zat.. vanwaar de woede en verbazing?spietie schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 17:28:
[...]
Als er geen BTW daar werd gerekend voor het bestemmingsland , yep dan nog es , plus de douane inklaring dus 15 euro extra
marktplaats staat er al vol van
terwijl belgen totaal niet kunnen bestellen en leveren.
Hilary Duff 4-Life
Hier kan je momenteel de xbox series x halo infinite limited edition reserveren voor 550
Om dit topic leesbaar te houden graag de volgende regels in acht nemen:
• Geen discussies over scalping, meerdere orders plaatsen en doorverkoop met woekerprijzen.
• Vraag & Aaanbod op het forum is overal verboden, dus ook hier.
• Vermelden dat je meerdere bestellingen hebt lopen ('patsen') is niet de bedoeling.
• Bedelen / vragen / ruilen valt ook onder Vraag & Aaanbod.
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over het beleid van externe bots, Discords, Telegramgroepen.
• Houd het ontopic: mensen posten en lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en willen die discussie graag zo houden. Al het andere kan prima op de rest van het forum.
Bij problemen met levering/shipping neem je contact op met de verkoper, niet met de bezorgdienst. Dat klinkt onlogisch, maar de verkoper (verzender) is (wettelijk) verantwoordelijk voor het proces. De verkoper start dan ook een onderzoek bij de bezorger (en niet andersom), want zij zijn immers verantwoordelijk.
![]() | Wel zin in gezellig slowchatten of offtopic kletsen? Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord |
Plaats alleen pre-orders bij vertrouwde partijen. Mooie vuistregel is: Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview