Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevlar01
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

lubbertkramer schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 14:50:
[...]

Voor mij te ver om even heen en weer te rijden qua tijd maar er lijkt nog meer voorraad te zijn voor wie wil

[Afbeelding]
Voor mij is het 45 min... dus nog redelijk te doen.
Was de afgelopen dagen al aan het denken om de Series S te halen. Ook geen slechte keus, maar ben blij dat ik toevallig hierop was gestuit. Was ook lid van Telegram groepen maar daar kwam niet veel uit helaas.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MysticManor1981
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 07-01-2022
lubbertkramer schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 14:50:
[...]

Voor mij te ver om even heen en weer te rijden qua tijd maar er lijkt nog meer voorraad te zijn voor wie wil

[Afbeelding]
Zojuist ook eindelijk eentje kunnen bestellen. Ook reeds een afhaalbericht ontvangen maar aangezien de winkels al om 17:00u sluiten zal dat morgen in de loop van de ochtend worden. Vraag me echt af hoeveel exemplaren het filiaal in Heerlen heeft ontvangen want volgens de website is er nog steeds voorraad. :|

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kevlar01
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

MysticManor1981 schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 17:15:
[...]

Zojuist ook eindelijk eentje kunnen bestellen. Ook reeds een afhaalbericht ontvangen maar aangezien de winkels al om 17:00u sluiten zal dat morgen in de loop van de ochtend worden. Vraag me echt af hoeveel exemplaren het filiaal in Heerlen heeft ontvangen want volgens de website is er nog steeds voorraad. :|
Ik denk dat ze daar dus stiekem best wat hebben. Mijne heb ik rond 16:30 opgehaald, dus je hoeft niet bang te zijn voor een dooie mus. Bij de afhaalbalie was er nog iemand die een series X kwam afhalen net voor mij.

Al met al misschien toevallig een nieuwe stille bron gevonden met de MM in Heerlen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reservoir_Dog
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 26-10-2022
Ik woon in belgie en het is echt een ramp. Nu een jaar later, is deze nog steeds NERGENS maar dan ook NERGENS te vinden, begin een beetje de hoop op te geven om er OOIT ene in huis te hebben....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Postman
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-09 01:23
Reservoir_Dog schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 23:06:
Ik woon in belgie en het is echt een ramp. Nu een jaar later, is deze nog steeds NERGENS maar dan ook NERGENS te vinden, begin een beetje de hoop op te geven om er OOIT ene in huis te hebben....
Neem aan dat u het over de Series X heeft. De S is zo'n beetje overal wel te krijgen namelijk.

Maar zoveel vragen ze nu ook weer niet voor een X op Marktplaats, beetje zoeken vind je er soms wel voor 550 euro.

Je bent uiteraard vrij om verder gefrustreerd te raken door telkens achter het net te vissen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• lubbertkramer
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 12:41
Reservoir_Dog schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 23:06:
Voorraad is schaars maar via de telegram bots en alerts bij webshops zeker te verkrijgen met een beetje geluk dat je de melding op tijd ziet want ze zijn snel weg (al was vorige week de voorraad hij bol.com toch een 5 minuten + ). Constante voorraad in de winkels verwachten ze niet eerder dan in de loop van volgend jaar

[ Voor 5% gewijzigd door lubbertkramer op 30-11-2021 23:58 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MysticManor1981
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 07-01-2022
kevlar01 schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 20:55:
[...]

Ik denk dat ze daar dus stiekem best wat hebben. Mijne heb ik rond 16:30 opgehaald, dus je hoeft niet bang te zijn voor een dooie mus. Bij de afhaalbalie was er nog iemand die een series X kwam afhalen net voor mij.

Al met al misschien toevallig een nieuwe stille bron gevonden met de MM in Heerlen :P
Yes, bedankt! Vanochtend ook kunnen ophalen! 😀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lubbertkramer
Bij Amazon.de nog steeds te koop sinds de voorraad drop, heb er zelf een die 6-12 moet komen via DE maar als je nu besteld levering op 20-12 volgens de website. Kennelijk verkopen ze ook wat toekomstige (geplande) voorraad

[ Voor 18% gewijzigd door lubbertkramer op 01-12-2021 18:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gisae
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Amazon.de bezorgd niet meer in Nederland?

Why have a civilization anymore if we no longer are interested in being civilized?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lubbertkramer
Gisae schreef op woensdag 1 december 2021 @ 18:14:
Amazon.de bezorgd niet meer in Nederland?
Kwamen bezorgkosten + NL btw bij maar staat gewoon op mijn huisadres in NL

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/49wdGDYq_tX2DfURwsJgBbGRVcA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/O6pAI4RedB3cOvKjrCY5JvTp.png?f=fotoalbum_large

en staat nog steeds te koop om 18:17 met levering 21-12 (@Reservoir_Dog ping, hier nu te al te koop voor paar minuten)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Z467hk1_mF9xUWFqjKR4306zHD8=/800x/filters:strip_exif()/f/image/4puZLI4JLXskBBakCkS4lBxG.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 45% gewijzigd door lubbertkramer op 01-12-2021 18:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gisae
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
lubbertkramer schreef op woensdag 1 december 2021 @ 18:15:
[...]

Kwamen bezorgkosten + NL btw bij maar staat gewoon op mijn huisadres in NL

[Afbeelding]

en staat nog steeds te koop om 18:17 met levering 21-12 (@Reservoir_Dog ping, hier nu te al te koop voor paar minuten)
[Afbeelding]
Alleen niet in het winkelmandje te krijgen.

Why have a civilization anymore if we no longer are interested in being civilized?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OllyNL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 21-07 20:18
Ik heb m kunnen bestellen via Amazon De. Nice. Veel succes aan de mensen die m nog niet hebben kunnen scoren, komt vast goed!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SamFisher_NL
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 24-11-2023
lubbertkramer schreef op woensdag 1 december 2021 @ 18:13:
Bij Amazon.de nog steeds te koop sinds de voorraad drop, heb er zelf een die 6-12 moet komen via DE maar als je nu besteld levering op 20-12 volgens de website. Kennelijk verkopen ze ook wat toekomstige (geplande) voorraad
Heb m om 18:09 besteld bij Amazon.de. Mijne heeft geschatte bezorgdatum van 15 of 16 december. Duimen of dat ook zo zal zijn :9
Overigens voor dezelfde prijs als jou (€511,88 incl bezorging en btw)

[ Voor 3% gewijzigd door SamFisher_NL op 01-12-2021 23:04 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lubbertkramer
SamFisher_NL schreef op woensdag 1 december 2021 @ 23:01:
[...]

Heb m om 18:09 besteld bij Amazon.de. Mijne heeft geschatte bezorgdatum van 15 of 16 december. Duimen of dat ook zo zal zijn :9
Overigens voor dezelfde prijs als jou (€511,88 incl bezorging en btw)
18:06 en bezorging 6-12, die 3 minuten scheelt gelukkig niet al te veel in dagen :) Wees blij dat je erdoor gekomen bent, lees veel berichten van misgrijpen ondanks dat ze erop tijd bij waren en mogelijk zelfs nog eerder dan jou. Het blijft een nadeel dat Prime niet meer voor NL/DE telt en dat we daardoor toch verzendkosten hebben naast het btw verschil tussen Duitsland/Nederland. Nu maar weer wachten op de volgende drop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A Mighty Cat
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 14-09 14:10
lubbertkramer schreef op woensdag 1 december 2021 @ 23:18:
[...]

18:06 en bezorging 6-12, die 3 minuten scheelt gelukkig niet al te veel in dagen :) Wees blij dat je erdoor gekomen bent, lees veel berichten van misgrijpen ondanks dat ze erop tijd bij waren en mogelijk zelfs nog eerder dan jou. Het blijft een nadeel dat Prime niet meer voor NL/DE telt en dat we daardoor toch verzendkosten hebben naast het btw verschil tussen Duitsland/Nederland. Nu maar weer wachten op de volgende drop
Enig idee met welke bezorgdienst er gewerkt wordt? Ik heb ook 6-12 staan, maar niet zulke goede ervaringen met dpd 😅

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Postman
A Mighty Cat schreef op donderdag 2 december 2021 @ 10:39:
[...]

Enig idee met welke bezorgdienst er gewerkt wordt? Ik heb ook 6-12 staan, maar niet zulke goede ervaringen met dpd 😅
Amazon werkt veel met DHL in NL. Maar aangezien het uit buitenland komt is het een gok waarmee het in NL aangeboden wordt, net welke vervoerder ze in land van herkomst kiezen en waarmee die weer contracten heeft.

Hier overigens nooit problemen met welke vervoerder dan ook. Vind DPD juist wel fijn want je kunt daar een pakket gewoon laten omzetten voor bezorging naar een adres overal in NL. Niet zoals DHL waar je met geluk alleen een pakketpunt kunt kiezen, of UPS waar je moet wachten tot de eerste aanbieding mislukt is (en dan een pakketpunt optie krijgt die 60km ver weg is 8)7)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lubbertkramer
A Mighty Cat schreef op donderdag 2 december 2021 @ 10:39:
[...]

Meeste bestellingen komen met DHL, mijn bestelling van gisteren bij DE is vanmorgen al verzonden en komt morgen met DHL. Amazon komt hier meestal tussen 18:00-21:00 aan de deur als het met DHL komt

[ Voor 4% gewijzigd door lubbertkramer op 02-12-2021 11:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A Mighty Cat
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 14-09 14:10
Dank voor jullie reacties. Ik zag net bij toeval in de mail dat PostNL komt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ThAZiP
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 14:45
Gisteren ook kunnen bestellen bij AMZ DE. In eerste instantie levering maandag 06-12 maar vanmorgen mail dat hij zaterdag 04-12 al zou komen. Bij mij heeft Amazon altijd met DHL geleverd en deze staat bij mij nu ook als zijnde levering met DHL...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kroep
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 05-09-2024
Ik heb de afgelopen week ook geprobeerd een XSX kunnen bestellen bij Amazon.de. In eerste instantie had ik te weinig saldo op mijn betaalrekening waardoor ik de bestelling niet kon afronden. Nadat ik geld had overgemaakt kon ik de bestelling niet afronden omdat de hoeveelheid van de bestelling steeds naar 0 werd aangepast, ik heel erg balen natuurlijk.

Wat blijkt: Amazon had mij een mail gestuurd met het verzoek om de betaling alsnog af te ronden. Nadat ik gisteren dat had gedaan krijg ik vandaag de melding dat de bestelling verzonden is. Door het oog van de naald noemen ze dat! Ik ben in ieder geval in mijn nopjes dat het toch gelukt is. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

Kroep schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 10:56:
Ik heb de afgelopen week ook geprobeerd een XSX kunnen bestellen bij Amazon.de. In eerste instantie had ik te weinig saldo op mijn betaalrekening waardoor ik de bestelling niet kon afronden. Nadat ik geld had overgemaakt kon ik de bestelling niet afronden omdat de hoeveelheid van de bestelling steeds naar 0 werd aangepast, ik heel erg balen natuurlijk.

Wat blijkt: Amazon had mij een mail gestuurd met het verzoek om de betaling alsnog af te ronden. Nadat ik gisteren dat had gedaan krijg ik vandaag de melding dat de bestelling verzonden is. Door het oog van de naald noemen ze dat! Ik ben in ieder geval in mijn nopjes dat het toch gelukt is. :)
Wat fijn van ze, gefeliciteerd !

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Series X nu te bestellen bij Bol
https://www.bol.com/nl/nl...g.2_27_28.29.ProductImage

Edit: en al weer uitverkocht.

[ Voor 9% gewijzigd door S1NN3D op 03-12-2021 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woodsy
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 10:46
Bol.com, go!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lubbertkramer
Je gaat net naar het toilet gaat je telefoon weer in alarm modus maar heb er weer een! Morgen geleverd als het goed is
Kroep schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 10:56:

Kijk, dat zijn de leukere berichten, Gratz!

[ Voor 51% gewijzigd door lubbertkramer op 03-12-2021 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJT
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 25-08 23:36

DJT

Die waren snel weer op. Ik had net m'n CVC code ingetoetst voor de betaling en toen was m'n winkelwagen weer leeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

DJT schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 11:46:
Die waren snel weer op. Ik had net m'n CVC code ingetoetst voor de betaling en toen was m'n winkelwagen weer leeg.
Hier echt precies hetzelfde :') . Volgende keer beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SamFisher_NL
Ik had mijn telefoon in de hand toen ik berichtje kreeg dat ie leverbaar was bij bol.com. Toen ik zag dat ie morgen al geleverd kon worden, meteen maar besteld! d:)b
Maar heb m dus ook in bestelling bij Amazon.de staan, welke geleverd wordt op 15 of 16 dec.
Supertof dat je je 'extra' xbox zonder extra kosten aan een medetweaker gunt d:)b Echter willen we geen verkoop etc op het forum, daarvoor verwijs ik je graag naar Vraag & Aanbod

[ Voor 34% gewijzigd door BM op 03-12-2021 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rus12
  • Registratie: December 2021
  • Laatst online: 11-12-2021
Vraagje hoe kan ik een melding krijgen van bol ? Of een alert instellen? Ik ben vrij nieuw hiermee en wil echt graag een Xbox series x bemachtigen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lubbertkramer
Rus12 schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 13:36:
Vraagje hoe kan ik een melding krijgen van bol ? Of een alert instellen? Ik ben vrij nieuw hiermee en wil echt graag een Xbox series x bemachtigen
telegram installeren en even zoeken op de telegram bots hier in het topic, zijn al meerdere malen gelinkt

[ Voor 4% gewijzigd door lubbertkramer op 03-12-2021 13:42 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SamFisher_NL
SamFisher_NL schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 13:00:
Ik had mijn telefoon in de hand toen ik berichtje kreeg dat ie leverbaar was bij bol.com. Toen ik zag dat ie morgen al geleverd kon worden, meteen maar besteld! d:)b
Maar heb m dus ook in bestelling bij Amazon.de staan, welke geleverd wordt op 15 of 16 dec.
[mbr]Supertof dat je je 'extra' xbox zonder extra kosten aan een medetweaker gunt d:)b Echter willen we geen verkoop etc op het forum, daarvoor verwijs ik je graag naar Vraag & Aanbod[/]
Excuus, zojuist de officiële route gevolgd ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lubbertkramer
Amazon.FR voorraad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rus12
Amazon.fr ook binnen enkele minuten uitverkocht ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kelly89
  • Laatst online: 03-09 12:30
Iemand al verzend bevestiging gehad van bol.com van de xbox die vanmorgen besteld kon worden?
Ben als de dood dat hij straks alsnog geannuleerd word ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lubbertkramer
kelly89 schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 16:58:
Iemand al verzend bevestiging gehad van bol.com van de xbox die vanmorgen besteld kon worden?
Yes en al ontvangen door PostNL volgens de PostNL app

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VHMwa2zwwKwAYrIFuEFtYhBtns8=/x800/filters:strip_exif()/f/image/S2Hmr1gPH7NiyF6jDyiMbcGE.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 18% gewijzigd door lubbertkramer op 03-12-2021 17:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kelly89
Ooh bij mij staat hij wel in de postnl app maar nog niet op ontvangen door postnl

Hoop echt dat ik hem wel krijg anders baal ik echt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lubbertkramer
kelly89 schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 17:16:
Ooh bij mij staat hij wel in de postnl app maar nog niet op ontvangen door postnl

Hoop echt dat ik hem wel krijg anders baal ik echt.
Als hij aangemeld is bij PostNL moet het gek lopen dat je hem niet krijgt, hoogstens dat hij dag later komt door vertraging en drukte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CousinBoneless
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 11-09 16:27
kelly89 schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 16:58:
Nope. Vanmorgen wel door het proces gekomen inclusief betalen en bevestiging van de bestelling, met daarbij de opmerking dat hij morgen wordt bezorgd. Ben benieuwd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kelly89
CousinBoneless schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 18:27:
[...]

Nope. Vanmorgen wel door het proces gekomen inclusief betalen en bevestiging van de bestelling, met daarbij de opmerking dat hij morgen wordt bezorgd. Ben benieuwd.
Ik heb bevestiging! Morgen komt ie!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Loting Coolblue Xbox series X inclusief Halo Infinite of Forza Horizon 5

De mail is niet helemaal actueel 🤔

Let op: je kunt je alleen inschrijven voor een Xbox Series X met de game F1 2021. ☺️

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 06-12-2021 13:51 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Darks
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 08:45
Verwijderd schreef op maandag 6 december 2021 @ 13:47:

Let op: je kunt je alleen inschrijven voor een Xbox Series X met de game F1 2021. ☺️
Bedankt om het nieuws te delen, ik heb me ingeschreven. Ik kon wel kiezen voor het pakket met Halo Infinite of Forza Horizon 5.

Na een jaar de kat uit de boom kijken zal ik toch maar tegen mijn principes in met zulke zaken beginnen meedoen ;)

Gamertag: I Darks I PSN: Sgt_Darks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Darks schreef op maandag 6 december 2021 @ 15:10:
[...]

Bedankt om het nieuws te delen, ik heb me ingeschreven. Ik kon wel kiezen voor het pakket met Halo Infinite of Forza Horizon 5.

Na een jaar de kat uit de boom kijken zal ik toch maar tegen mijn principes in met zulke zaken beginnen meedoen ;)
Same. Moet dan maar. Liever dit dat constant achter het net vissen. Ik kon idd ook kiezen voor Infinite of Forza, maar ook voor beiden. Heb ik dus maar gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NosferatuX
  • Registratie: Oktober 2018
  • Niet online
Mbt de coolblue bundel
Zit halo en forza niet gewoon in gamepass?

a frontpage moderation system, like on tweakers, controlled and abused by monkeys will be peanuts and means nothing but... peanuts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eippahc
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11:32
NosferatuX schreef op maandag 6 december 2021 @ 16:10:
Mbt de coolblue bundel
Zit halo en forza niet gewoon in gamepass?
Klopt! niet nodig, tenzij je van plan bent om het spel te verzamelen of over 5 jaar nog steeds te spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

eippahc schreef op maandag 6 december 2021 @ 16:53:
[...]

Klopt! niet nodig, tenzij je van plan bent om het spel te verzamelen of over 5 jaar nog steeds te spelen
Je kan helaas niet kiezen voor een losse Xbox Series X, dus dan maar zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheProf82
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 08-09 15:24
Iemand ervaring met een preorder bij de MediaMarkt. Ik heb 50 euro aanbetaling gedaan (kost je dus feitelijk niks en bij annuleren krijg je het terug). Ik was hier lokaal #31 op de lijst van wachtenden.

Medewerker verwachtte echter niet dat het nog 2021 is als ik bericht krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NosferatuX
  • Registratie: Oktober 2018
  • Niet online
eippahc schreef op maandag 6 december 2021 @ 16:53:
[...]

Wat dom van coolblue. Kunnen ze beter een controller erbij doen ipv een nutteloze game. Iedereen heeft gamepass.
Kan ke haast nog beter een xbox voor 550 kopen in VA op op MP.

a frontpage moderation system, like on tweakers, controlled and abused by monkeys will be peanuts and means nothing but... peanuts.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lubbertkramer
Verwijderd schreef op maandag 6 december 2021 @ 13:47:

Ondanks de bundel toch leuk, toch maar meegedaan :P
TheProf82 schreef op maandag 6 december 2021 @ 17:22:
Iemand ervaring met een preorder bij de MediaMarkt. Ik heb 50 euro aanbetaling gedaan (kost je dus feitelijk niks en bij annuleren krijg je het terug). Ik was hier lokaal #31 op de lijst van wachtenden.

Medewerker verwachtte echter niet dat het nog 2021 is als ik bericht krijg.
Lokaal sta je dan op 31? Hier al twee keer xbox via mediamarkt (online) gekocht en meerderen zijn je hier voorgegaan (vorige week toevallig nog) door via de website een te kopen bij een vestiging waar er voorraad was. Denk dat je door het volgen van de Telegram bots eerder kans maakt :)
NosferatuX schreef op maandag 6 december 2021 @ 17:46:
[...]

Wat dom van coolblue. Kunnen ze beter een controller erbij doen ipv een nutteloze game. Iedereen heeft gamepass.
Kan ke haast nog beter een xbox voor 550 kopen in VA op op MP.
Eens, al maakt de bundel uiteindelijk niet uit zolang ze als zoete broodjes over de toonbank gaan voor 575-600+ op MP/VA. Op VA kun je scherper scoren als koper dan op MP, op MP bieden ze nog rustig 600+

[ Voor 16% gewijzigd door lubbertkramer op 06-12-2021 18:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheProf82
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 08-09 15:24
lubbertkramer schreef op maandag 6 december 2021 @ 18:10:
[...]

Ondanks de bundel toch leuk, toch maar meegedaan :P

[...]

Lokaal sta je dan op 31? Hier al twee keer xbox via mediamarkt (online) gekocht en meerderen zijn je hier voorgegaan (vorige week toevallig nog) door via de website een te kopen bij een vestiging waar er voorraad was. Denk dat je door het volgen van de Telegram bots eerder kans maakt :)

[...]

Eens, al maakt de bundel uiteindelijk niet uit zolang ze als zoete broodjes over de toonbank gaan voor 575-600+ op MP/VA. Op VA kun je scherper scoren als koper dan op MP, op MP bieden ze nog rustig 600+
Zou je me kunnen vertellen welke telegram bots/kanalen dit zijn?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• lubbertkramer
TheProf82 schreef op maandag 6 december 2021 @ 18:15:
[...]

Zou je me kunnen vertellen welke telegram bots/kanalen dit zijn?
Even zoeken in het topic, is al vaak beschreven of om gevraagd

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BLW
  • Registratie: Februari 2012
  • Niet online

BLW

lubbertkramer schreef op maandag 6 december 2021 @ 18:10:
[...]
[...]
Zojuist online via mediamarkt succesvol besteld, afhalen in Middelburg. :)
(geen bot gebruikt)

Ken

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lubbertkramer
BLW schreef op donderdag 9 december 2021 @ 04:42:
[...]

Zojuist online via mediamarkt succesvol besteld, afhalen in Middelburg. :)
(geen bot gebruikt)
Met een beetje moeite en wat geluk is het zeker mogelijk een xbox te scoren en dat bewijs je hier weer mee :)

[ Voor 7% gewijzigd door lubbertkramer op 09-12-2021 09:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MediaMarkt op voorraad

-O-

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 09-12-2021 11:49 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sjuuls92
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 14-09 08:53
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/coftwpfhNK8-5FB6BrROv0zPuMw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/660GUSaoxdJUDwoaCyLlyDUn.jpg?f=fotoalbum_large

Nu bij de MediaMarkt in Zwolle, wees er snel bij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Sjuuls92 schreef op donderdag 9 december 2021 @ 14:32:
[Afbeelding]

Nu bij de MediaMarkt in Zwolle, Wees er snel bij!
Helaas woon ik er niet in de buurt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[Afbeelding]

Game Halo + controller Forza Horizon?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 14-09 16:37
Verwijderd schreef op donderdag 9 december 2021 @ 15:18:
[...]

Game Halo + controller Forza Horizon?
of far cry 6 of bf 2042

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BGI
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 02-09 10:16

BGI

Zijn er nog personen aanwezig die een e-mail hebben ontvangen van Coolbleu loting?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hotman
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 13:05
BGI schreef op donderdag 9 december 2021 @ 16:03:
Zijn er nog personen aanwezig die een e-mail hebben ontvangen van Coolbleu loting?
Nee hier wacht ik er ook nog op. Zag wel op twitter dat dit tot 21.00 kon komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickbouman
  • Laatst online: 01-08 18:28
BGI schreef op donderdag 9 december 2021 @ 16:03:
Heb ook nog niks gehad. Ik zag ergens dat je één keer mag mee doen, maar ik heb mijzelf op beide XSX bundels ingeschreven met hetzelfde e-mailadres.
Bedoelen ze met één e-mailadres of op één bundel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BGI

BGI

Of maximaal 1 bestelling dacht ik te lezen in de actie voorwaarden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BGI

BGI

Helaas uitgeloot, hopen dat binnenkort de Xbox Series X Halo edition weer op voorraad komt bij Microsoft. Ik heb deze niet in andere winkel gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• srdevil
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 04-11-2024
BGI schreef op donderdag 9 december 2021 @ 17:57:
Helaas uitgeloot, hopen dat binnenkort de Xbox Series X Halo edition weer op voorraad komt mij Microsoft. Ik heb deze niet op een andere winkel gezien.
Hij is ook bij Bol.com beschikbaar geweest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickbouman
  • Laatst online: 01-08 18:28
Ben jammer genoeg ook niet gekozen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saiko2002
  • Registratie: Oktober 2021
  • Laatst online: 11-02-2022
[Afbeelding]

Iemand een idee of de Mediamarkt in Maastricht, Heerlen of Ekkersrijt voorraad heeft gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaudog
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 12:26
Ik heb zelf al een paar keer meegedaan met de coolbleu loting en piste altijd naast de pot.
En nu deed ik mee voor een vriend van me en ik mag er een bestellen .
Hij deed zelf ook mee waar werd niet geselecteerd.
Hij is in ieder geval superblij is ook wat waard.

[ Voor 4% gewijzigd door Beaudog op 10-12-2021 05:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rus12
Ik heb geen mail van Coolblue gekregen, iemand ook hetzelfde probleem ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Belindo
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 12:57

Belindo

▶ ─🔘─────── 15:02

Ik had gisteren of eergisteren een mail van Coolblue.

Overigens has MS zelf twee keer voorraad vandaag. De 1e keer kreeg ik mail van m'n script toen ik nog sliep, toen ik keek was de voorraad weg. De 2e keer was om kwart over 6 vanavond toen ik net de auto startte om weg te rijden.

Hopelijk morgen weer een drop.

Coding in the cold; <brrrrr />

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darks
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 08:45
Ik ben bij de gelukkigen van de Coolblue loting, heb een mailtje ontvangen vanavond. Meer instructies volgen nog betreffende de bestelling.

Nog even afwachten dus, ben wel benieuwd hoeveel mensen er uiteindelijk zouden hebben meegedaan.

Gamertag: I Darks I PSN: Sgt_Darks

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ysili
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 21-12-2023
Er lagen een uurtje geleden nog een aantal op voorraad bij MediaMarkt Zwolle.

Heb zelf de bundel met Farcry 6 en Forza Controller voor €597,98-Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0xEBpEFr6_R02WyaQwJbm4cxrfU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/xKBUIfMyuk3vKiRXgTSRzTDq.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike0001
  • Laatst online: 10:37
Ysili schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 09:34:
Er lagen een uurtje geleden nog een aantal op voorraad bij MediaMarkt Zwolle.

Heb zelf de bundel met Farcry 6 en Forza Controller voor €597,98-[Afbeelding]
Helaas te ver rijden. Benieuwd of bij Eindhoven voorraad is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireBladeX
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 14-09 23:13
Ik wacht nog stiekem op een halo editie maar ben bang dat ie er niet meer komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polariteit
  • Registratie: Februari 2009
  • Nu online

Polariteit

Fietsende fotografeur

Gisteren heb ik ook bij de mediamarkt de Series X kunnen halen na de tip van gisternacht hier in het topic. :D

Bij afhalen lagen er nog een stuk of 6 pakketten om afgehaald te worden, dus ze hebben toch wel een leuk voorraadje. Als ik de laatste pagina's van het topic moet geloven werkt het met die lokale voorraden bij de media markten een stuk beter dan met die wazige telegram bots.

Overigens een tip: het viel me op dat de link op de site van de mediamarkt om de winkelvoorraad per winkel te zien bij mij na het laden van de pagina heel snel (< 1 sec) weer verdwijnt. Je moet dus ff goed kijken waar die link staat (is groen of rood van kleur, dus valt wel op) en heel snel klikken. Ik had dit iig in Edge en Chrome.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike0001
  • Laatst online: 10:37
Ik ben in de buurt dus rij even langs media markt ekkersrijt. Als er voorraad is deel ik dat hier

Helaas bij Ekkersrijt niets

[ Voor 13% gewijzigd door mike0001 op 10-12-2021 13:00 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• oelio
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 16-02-2024
MediaMarkt Cruquis heeft nu voorraad van de Series X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wil er iemand even zijn klompen aandoen, Gretha gedag zeggen, zijn tractor starten en kijken of MediaMarkt Groningen Centrum of Sontplein voorraad heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RazorX4
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 09-09 15:20

RazorX4

Kona Limited Sky 2020

oelio schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 12:52:
MediaMarkt Cruquis heeft nu voorraad van de Series X
:o Welke pakketten hebben ze daar? :P

Xbox Series X | Playstation 5

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 14-09 16:37
FireBladeX schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 11:46:
Ik wacht nog stiekem op een halo editie maar ben bang dat ie er niet meer komt.
Nope komt niet meer, was limited tussen 10.000 en 50.000 stuks.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireBladeX
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 14-09 23:13
Amaze86 schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 14:46:
[...]

Achja, dan over 8 jaar voor 100 euro ophalen op marktplaats voor mn collectie.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tobi123
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 16-03 18:11
Ik ging net naar de Media Markt in Nordhorn (Duitsland) voor een HDMI 2.1 kabel…. en kwam terug met een Xbox Series X :)

Ze hadden geen Xbox Series X in de winkel liggen, maar ik was er toch dus ik dacht even vragen of ze nog toch nog een Xbox Series X hebben ergens kan geen kwaad. En ja hoor, in het magazijn hadden ze er nog precies één liggen haha.

Wél als bundel met 24 maanden Game Pass Ultimate dus het totaal bedrag was wel wat hoger dan €499 helaas maar ik ben een blij mens!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/G9Osxv_amfwq2RCLr5xWteDXHEc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/o74AGsTf2OXQdTPXNO5W99F3.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn.v.K
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 08-09 11:40
Amaze86 schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 14:46:
[...]

Heb je bron? Want dat lijkt mij sterk ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Niet online
Martijn.v.K schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 03:30:
[...]

Heb je bron? Want dat lijkt mij sterk ;)
https://consolevariations...-infinite-limited-console

Hier wordt dit aantal ook opgegeven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RazorX4
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 09-09 15:20

RazorX4

Kona Limited Sky 2020

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_DD7kK7UWeUgNS-8AA6fe50FgFs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/erQHU7k001iXvO0xfNpvoO6e.jpg?f=fotoalbum_large

:-D dit is bij Media markt Cruquius
Nog 14 nu waarvan een deel los.
(Alleen de Xbox)

Xbox Series X | Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn.v.K
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 08-09 11:40
I
Ik denk dat inmiddels toch wel meer dan 50k over de toonbank zijn gegaan wereldwijd? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woodsy
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 10:46
Er komen inmiddels veel foto's voorbij van voorraden in de winkels. Is het nog wel een uitdaging om een Series X te bemachtigen?

Vorige week is het mij via Bol.com gelukt. Vooral in enthousiasme na maanden proberen merk ik. De komende periode heb ik al diverse pre-orders uitstaan voor de PS5 (Elden Ring, Forbidden West). En via een Tweaker heb ik GOT gekocht. Nu gaan vermoedelijk de scholen ook nog (eerder) sluiten. Dus zit ik met mijn kleuterzoon thuis. Daar gaan dus mijn laatste "game" uren (vind ik overigens niet erg).

Nu wil ik de console retournen. In perfecte staat overigens. Batterijen zitten nog in het plastic bijv. Ik ben normaal gesproken niet iemand die iets koopt en het zomaar probeert en weer retourneert. Ik overweeg nog de console aan te bieden via de V&A (zonder opslag uiteraard). Maar hebben de mensen die er echt eentje willen er niet al één?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maikie61
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 30-08 15:47
Woodsy schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 11:04:
Er komen inmiddels veel foto's voorbij van voorraden in de winkels. Is het nog wel een uitdaging om een Series X te bemachtigen?

Vorige week is het mij via Bol.com gelukt. Vooral in enthousiasme na maanden proberen merk ik. De komende periode heb ik al diverse pre-orders uitstaan voor de PS5 (Elden Ring, Forbidden West). En via een Tweaker heb ik GOT gekocht. Nu gaan vermoedelijk de scholen ook nog (eerder) sluiten. Dus zit ik met mijn kleuterzoon thuis. Daar gaan dus mijn laatste "game" uren (vind ik overigens niet erg).

Nu wil ik de console retournen. In perfecte staat overigens. Batterijen zitten nog in het plastic bijv. Ik ben normaal gesproken niet iemand die iets koopt en het zomaar probeert en weer retourneert. Ik overweeg nog de console aan te bieden via de V&A (zonder opslag uiteraard). Maar hebben de mensen die er echt eentje willen er niet al één?
Xbox beschikbaarheid varieert sterk per week.

Er zijn dagen/weken dat hij goed beschikbaar is, om dan weer weken te hebben dat er geen enkele ergens te koop is.
Momenteel is hij vrij goed beschikbaar met bijna wekelijks drops bij meerdere webshops.

RTX 50xx FE tracker: https://t.me/bscfoundersedition

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D. Ninjai
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 12:50
maikie61 schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 11:12:
[...]

Xbox beschikbaarheid varieert sterk per week.

Er zijn dagen/weken dat hij goed beschikbaar is, om dan weer weken te hebben dat er geen enkele ergens te koop is.
Momenteel is hij vrij goed beschikbaar met bijna wekelijks drops bij meerdere webshops.
Dat is fijn om te horen, hier is de jacht geopend. Heb een aantal cadeaubonnen van Bol en die ik wil gebruiken voor de Series X.

Ik mis Halo, waarschijnlijk wordt Elder Scrolls VI exclusief en de toekomstige Indiana Jones hebben mij doen besluiten om hem toch te gaan halen. En dan kan ik Red Dead Redemption ook eens fatsoenlijk spelen want dat was op PS Now niet te doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xtr3me4me
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-08-2024

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Nu op bol.com: https://www.bol.com/nl/nl...cUsJGfA.2.12.ProductImage

Wie het eerst komt wie het eerst maalt :)

-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Lijkt al weer op te zijn. Winkelwagen blijft leeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-08-2024

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Thomas schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 11:47:
[...]

Lijkt al weer op te zijn. Winkelwagen blijft leeg.
Ohww lekker dan bol.com :( handig als ze hun shit wel updaten.

-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D. Ninjai
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 12:50
Ik heb het uiteindelijk niet gedaan toen ik zag dat het van een derde partij afkomstig is. Dat doe ik liever niet i.v.m. aftersales. Dan wacht ik liever totdat Bol het zelf gaat aanbieden. Met de PS5 genoeg gedonder gehad en dat is keurig opgelost door Bol.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Xtr3me4me schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 11:48:
[...]

Ohww lekker dan bol.com :( handig als ze hun shit wel updaten.
Dat is trouwens een partner van Bol.

"Je koopt bij onze partner Triple J Online. De verkoper is de eerste contactpersoon bij vragen en retourvoorwaarden na aankoop. Bestellen en betalen gaat via bol.com."

Op zich kan het prima gaan via een partner, maar koop toch liever rechtstreeks bij Bol, dit in verband claimen garantie en dat het dan geen 'kastje naar de muur' verhaal gaat worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Verwijderd schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 11:52:
[...]

Dat is trouwens een partner van Bol.

"Je koopt bij onze partner Triple J Online. De verkoper is de eerste contactpersoon bij vragen en retourvoorwaarden na aankoop. Bestellen en betalen gaat via bol.com."

Op zich kan het prima gaan via een partner, maar koop toch liever rechtstreeks bij Bol, dit in verband claimen garantie en dat het dan geen 'kastje naar de muur' verhaal gaat worden.
Verkoper ziet er ook niet super betrouwbaar uit. Ze verkopen alleen maar dingen die heel erg in trek zijn, zoals zeldzame lego sets en consoles.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Postman
Thomas schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 11:54:
[...]

Verkoper ziet er ook niet super betrouwbaar uit. Ze verkopen alleen maar dingen die heel erg in trek zijn, zoals zeldzame lego sets en consoles.
Was inderdaad een fake drop. Gaat ook niet geleverd worden, en mocht je iets krijgen dan zal het zeker geen Xbox zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

verkeerde topic 😱

[ Voor 92% gewijzigd door Verwijderd op 15-12-2021 09:04 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Niet online
Kreeg net een notificatie voor voorraad Series X bij Mediamarkt. Online niet te bestellen met thuisbezorgen maar volgens de site voorraad in Amersfoort, Emmen en Leidschendam. Bestellen met ophalen of nu naar de winkel gaan dus. Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IusghoKaYPls3xKxG-yE6hBJVhE=/x800/filters:strip_exif()/f/image/nw9cQhCzo5eqaytyJBihS1t1.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 57% gewijzigd door S1NN3D op 15-12-2021 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

8)7

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aFeQcNDTcmvj56TPy13248KRGjA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/EkOCYVcrpvjqvKZJs9cEJ0Bz.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

S1NN3D schreef op woensdag 15 december 2021 @ 14:10:
Kreeg net een notificatie voor voorraad Series X bij Mediamarkt. Online niet te bestellen met thuisbezorgen maar volgens de site voorraad in Amersfoort, Emmen en Leidschendam. Bestellen met ophalen of nu naar de winkel gaan dus. [Afbeelding]
Ik kreeg net, 1 min na je post, hetzelfde probleem als @Verwijderd . Verder even naar MM Leidschendam gebeld en die gaven aan geen voorraad te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BraboFreggel
  • Laatst online: 08-07-2022
Ja zag het ook :?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Net contact gehad met service desk MediaMarkt en jullie voelen hem al aankomen... -O-

Geen voorraad, zowel niet on-line zo ook géén winkelvoorraad en dit komt voorlopig ook niet 8)7
Pagina: 1 ... 162 ... 169 Laatste

Let op:
Om dit topic leesbaar te houden graag de volgende regels in acht nemen:

• Geen discussies over scalping, meerdere orders plaatsen en doorverkoop met woekerprijzen.
Vraag & Aaanbod op het forum is overal verboden, dus ook hier.
• Vermelden dat je meerdere bestellingen hebt lopen ('patsen') is niet de bedoeling.
• Bedelen / vragen / ruilen valt ook onder Vraag & Aaanbod.
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over het beleid van externe bots, Discords, Telegramgroepen.
• Houd het ontopic: mensen posten en lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en willen die discussie graag zo houden. Al het andere kan prima op de rest van het forum.

Bij problemen met levering/shipping neem je contact op met de verkoper, niet met de bezorgdienst. Dat klinkt onlogisch, maar de verkoper (verzender) is (wettelijk) verantwoordelijk voor het proces. De verkoper start dan ook een onderzoek bij de bezorger (en niet andersom), want zij zijn immers verantwoordelijk.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Wel zin in gezellig slowchatten of offtopic kletsen?
Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord

Plaats alleen pre-orders bij vertrouwde partijen. Mooie vuistregel is: Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview