Volgens iemand op budgetgaming een voorraad in MM Den Bosch (?)
https://www.budgetgaming....ies+x+console+(1+tb).html
https://www.budgetgaming....ies+x+console+(1+tb).html
Net wel weer een notificatie via Telegram. Voorraad in Ede. Sluit allemaal niet aan die info… wie in de buurt is daar: probeer het.Verwijderd schreef op donderdag 16 december 2021 @ 09:37:
Net contact gehad met service desk MediaMarkt en jullie voelen hem al aankomen...![]()
Geen voorraad, zowel niet on-line zo ook géén winkelvoorraad en dit komt voorlopig ook niet
[ Voor 3% gewijzigd door S1NN3D op 16-12-2021 10:43 ]
Verwijderd
Zag hem ook voorbij komen in de Telegram App en heb er eentje kunnen bemachtigen.S1NN3D schreef op donderdag 16 december 2021 @ 10:42:
[...]
Net wel weer een notificatie via Telegram. Voorraad in Ede. Sluit allemaal niet aan die info… wie in de buurt is daar: probeer het.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
PSN: ForcedReboot | XBL: Froggle | NSO: SW-6166-3842-4608 | Strava | Untappd
Het zijn allemaal LEGE dozen manBraboFreggel schreef op donderdag 16 december 2021 @ 17:00:
[Afbeelding]
20 minuten geleden, Mediamarkt Breda!
Ging controller halen voor mijn xbox one... stonder daar nog 10 dozen Xbox Series X!!
Eindelijk na een jaar!!! F*ck y** scalpers !
SPiET
Ok dan, als jij t zegtBraboFreggel schreef op donderdag 16 december 2021 @ 18:02:
[...]
[Afbeelding]
Ik kan je verzekeren van niet!
SPiET
Leuk man!BraboFreggel schreef op donderdag 16 december 2021 @ 18:02:
[...]
[Afbeelding]
Ik kan je verzekeren van niet!
Verwijderd
Weer de beveiliging er zo strak omheen...Punkie87 schreef op vrijdag 17 december 2021 @ 09:06:
Net toevallig bij Mediamarkt Arena A’dam…
[Afbeelding]
|^^|
Ik zeg toch dat ik net gebeld heb en dat ze geen voorraad hebbenVerwijderd schreef op vrijdag 17 december 2021 @ 09:45:
[...]
Je kunt (rechtstreeks) bellen met MM Sontplein
Verwijderd
Nooit meegemaakt dat je rechtstreeks met de winkel kan bellenD. Ninjai schreef op vrijdag 17 december 2021 @ 10:01:
[...]
Ik zeg toch dat ik net gebeld heb en dat ze geen voorraad hebben
Oh zo, het was ook na 5x proberen dat ik iemand aan de lijn kreeg. En die kon mij doorverbinden naar de vestiging.Verwijderd schreef op vrijdag 17 december 2021 @ 10:21:
[...]
Nooit meegemaakt dat je rechtstreeks met de winkel kan bellen
[ Voor 16% gewijzigd door WallieBTY op 17-12-2021 10:46 ]
Nou ja zeg, voor hetzelfde geld zijn veel potentiële kopers het in die winkel dus misgelopen.WallieBTY schreef op vrijdag 17 december 2021 @ 10:45:
Net bij Media Markt Rotterdam Alexandrium geweest. Om 10:15 hadden ze er nog er nog 18 liggen. De verkoper verwachtte dat ze voor de middag nog wel verkocht zullen zijn.
We even vragen bij een medewerker want ze liggen in het magazijn.
Wel als je de nummers weetVerwijderd schreef op vrijdag 17 december 2021 @ 10:21:
[...]
Nooit meegemaakt dat je rechtstreeks met de winkel kan bellen
Of ze lopen daar niet zo hard of ze vullen aan. Een paar posts terug staat een foto van dezelfde locatie vanochtend vroeg. Toen stond er 1 doos meer op de foto.BLW schreef op vrijdag 17 december 2021 @ 16:42:
Meer dan 20 bij Mediamarkt Amsterdam ArenA.
[Afbeelding]
Moet er nog 1 extra scoren voor mijn zoontje. Is die voorraad puur voor fysieke verkoop of ook voor online? Twijfel om morgen vroeg even te rijden snel.WallieBTY schreef op vrijdag 17 december 2021 @ 10:45:
Net bij Media Markt Rotterdam Alexandrium geweest. Om 10:15 hadden ze er nog er nog 18 liggen. De verkoper verwachtte dat ze voor de middag nog wel verkocht zullen zijn.
We even vragen bij een medewerker want ze liggen in het magazijn.
Ik vermoed enkel fysiek want online valt de winkelvoorraad niet te checken voor dit product.PacinoAllstars schreef op vrijdag 17 december 2021 @ 17:56:
[...]
Moet er nog 1 extra scoren voor mijn zoontje. Is die voorraad puur voor fysieke verkoop of ook voor online? Twijfel om morgen vroeg even te rijden snel.
Verwijderd
D. Ninjai schreef op vrijdag 17 december 2021 @ 18:25:
[...]
Ga morgen ook op de bonnefooi een aantal vestigingen bezoeken (in het hoge noorden).
Vanmorgen had ik gebeld voor regio Zwolle maar helaas niets. Wel ligt er in Leeuwarden als het goed is wat voorraad. Verder was het alleen Amsterdam, Rotterdam of bijv. Eindhoven maar dat is voor mij nu even net wat te uit de richting.D. Ninjai schreef op vrijdag 17 december 2021 @ 18:25:
[...]
Ik vermoed enkel fysiek want online valt de winkelvoorraad niet te checken voor dit product.
Ga morgen ook op de bonnefooi een aantal vestigingen bezoeken (in het hoge noorden).
Ben heel benieuwd! Wil je je bevindingen delen zodra je bent geweest?D. Ninjai schreef op vrijdag 17 december 2021 @ 18:25:
[...]
Ik vermoed enkel fysiek want online valt de winkelvoorraad niet te checken voor dit product.
Zeker, gaat om Sontplein en Westerhaven.MarcoDaz schreef op zaterdag 18 december 2021 @ 12:32:
[...]
Ben heel benieuwd! Wil je je bevindingen delen zodra je bent geweest?
[ Voor 6% gewijzigd door D. Ninjai op 18-12-2021 14:33 ]
Klopt, Amazon ES, IT, UK(shipt (vaak?) niet naar NL) en FR hadden vandaag een paar en ook MediaMarkt (alleen ophalen in winkel) had vandaag wat drops.PacinoAllstars schreef op maandag 20 december 2021 @ 20:50:
Zag vandaag behoorlijk wat leveringen in de verschillende amazon landen. Had er bijv. 1 in me mandje in italie omstreeks 18.20
[ Voor 4% gewijzigd door MarcoDaz op 20-12-2021 21:08 ]
Gamertag: I Darks I PSN: Sgt_Darks
Anders komen ze van de games en onzinnige accesoires af, games uit de bundeloelio schreef op dinsdag 21 december 2021 @ 15:30:
https://www.mediamarkt.nl...ml?ga_query=xbox+series+x
Er zijn bundels beschikbaar bij MediaMarkt nederland om op te halen vanuit winkels zie ik nu... wel chill net voor kerst en lockdown
Hangt er vanaf waar je woont, hier in de wijde omgeving niets.MarcoDaz schreef op dinsdag 21 december 2021 @ 16:37:
Inderdaad een flinke lading bij Mediamarkt door heel NL nu, helaas alleen maar te hoog geprijste bundels. Heel erg jammer.
Oh my bad. Ik had begrepen dat er in 28 winkels in NL voorraad was. In ieder geval Groningen Sontplein wel, terwijl die eigenlijk voor zover ik weet al vrij lang geen enkele voorraad had. Blijft wel jammer van de bundel..noodel1988 schreef op dinsdag 21 december 2021 @ 16:48:
[...]
Hangt er vanaf waar je woont, hier in de wijde omgeving niets.
Randstad (Amsterdam enzo) wel inderdaad.
Ik zie wel voorraad in het noorden en oosten van het land. Alleen niet in frieslandnoodel1988 schreef op dinsdag 21 december 2021 @ 16:48:
[...]
Hangt er vanaf waar je woont, hier in de wijde omgeving niets.
Randstad (Amsterdam enzo) wel inderdaad.
accessoires verkopen of cadeau geven aan famile of vrienden voor kerstMarcoDaz schreef op dinsdag 21 december 2021 @ 16:51:
[...]
Oh my bad. Ik had begrepen dat er in 28 winkels in NL voorraad was. In ieder geval Groningen Sontplein wel, terwijl die eigenlijk voor zover ik weet al vrij lang geen enkele voorraad had. Blijft wel jammer van de bundel..
|^^|
Ik zie dat er zelfs 5 bundels te koop zijn. xbox series x, headphone en dan of FIFA 22 of Horizon 5 of Call of Duty (en een kitje met thumbsticks)rushcraft schreef op woensdag 22 december 2021 @ 11:14:
Voor de geïnteresseerden heeft MediaMarkt nog een bundel op voorraad, af te halen in verschillende winkels door het land heen![]()
https://www.mediamarkt.nl...adset-bundel-1714854.html
Same. Had er een besteld maar geannuleerd. Dikke vinger dat ik 80 euro extra betaal voor een game die ik niet wil / al in game pass zit en zo'n prul van een koptelefoon. Nope, dan staat m'n Series S nog wel even prima.mike0001 schreef op woensdag 22 december 2021 @ 12:50:
[...]
Ik zie dat er zelfs 5 bundels te koop zijn. xbox series x, headphone en dan of FIFA 22 of Horizon 5 of Call of Duty (en een kitje met thumbsticks)
Twijfel om dit te doen. gebruik nooit geen head set, horizon 5 zit in game pass en fifa 22 komt asap in gamepass.
Even met mn zoon overlegd en hij is wel een call of duty speler. Dus toch maar gedaan. De headphones kan die ook gebruiken voor zn pc of de playstation.Thomas schreef op woensdag 22 december 2021 @ 12:52:
[...]
Same. Had er een besteld maar geannuleerd. Dikke vinger dat ik 80 euro extra betaal voor een game die ik niet wil / al in game pass zit en zo'n prul van een koptelefoon. Nope, dan staat m'n Series S nog wel even prima.
Fifa22 komt pas in mei in gamepass dus als je daar nog 5 maanden op gaat wachten.... is het spel alweer oudmike0001 schreef op woensdag 22 december 2021 @ 12:50:
[...]
Ik zie dat er zelfs 5 bundels te koop zijn. xbox series x, headphone en dan of FIFA 22 of Horizon 5 of Call of Duty (en een kitje met thumbsticks)
Twijfel om dit te doen. gebruik nooit geen head set, horizon 5 zit in game pass en fifa 22 komt asap in gamepass.
Verwijderd
De koptelefoon ruil je voor een Mars of een Snicker, spel(len) zou je eventueel door kunnen verkopen, dan valt het verlies nog enigszins mee.mike0001 schreef op woensdag 22 december 2021 @ 12:50:
[...]
Zwaar balen inderdaad dat XSX de hele tijd in 'ongewilde' bundels wordt verkocht. Had er in januari eentje gekocht bij Mediamarkt, met een tweede controller. Nog steeds niet uitgepakt, want game alleen, maar goed daar heb ik tenminste nog wat aan. Achteraf wel blij dat ik voor die bundel ben gegaan. Zeer blij mee met de XSX. Zou mensen die twijfelen met een bundel toch willen aanraden ervoor te gaan hoor. Zo een headset kan ook prima op PC en misschien zelfs tv. Heerlijk om lekker tv te kijken of op de computer als iemand in de kamer ongestoord wil werken of zelfs iets wilt kijken.Verwijderd schreef op woensdag 22 december 2021 @ 14:41:
[...]
De koptelefoon ruil je voor een Mars of een Snicker, spel(len) zou je eventueel door kunnen verkopen, dan valt het verlies nog enigszins mee.
Dat de XSX ooit weer los verkocht gaat worden zoals bij een MediaMarkt 🤔
[ Voor 88% gewijzigd door Geronimous op 28-12-2021 22:57 ]
[ Voor 37% gewijzigd door lHybridl op 23-12-2021 14:26 ]
Verwijderd
Veel plezier ermee, en de Xbox is zo veel meer dan alleen een 'spelcomputer'Saiko2002 schreef op donderdag 23 december 2021 @ 18:10:
Ben vandaag ook een series X gaan oppikken bij Mediamarkt. Heb dan wel de Gamepass maar mijn geduld om te blijven wachten was toch opgeraakt :-).
Ik heb er een kunnen bestellen met headset en daarna de headset kunnen annuleren 😛. De xbox zou dinsdag geleverd worden.
[ Voor 29% gewijzigd door BM op 29-12-2021 07:43 ]
Why have a civilization anymore if we no longer are interested in being civilized?
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Why have a civilization anymore if we no longer are interested in being civilized?
JaPdeBie schreef op dinsdag 28 december 2021 @ 09:04:
Mja, reserveren. Staat er ook een verwachte levertijd?
Denk je dat het echt zo'n storm loopt? Ik heb pas sinds 2 dagen besloten dat ik een X-box x series wilde en kwam toen er achter dat die dingen overal uitverkocht waren maar had geen idee dat ze zo gewild warenOppie17 schreef op dinsdag 28 december 2021 @ 10:24:
Heb er ook een gereserveerd. Hopelijk hebben ze er genoeg om aan de reserveringen te voldoen, aangezien hij al een paar uur beschikbaar is.
Dat denk ik wel al kun je ze ook goed vinden op de v&a voor zo'n beetje dezelfde prijs als een nieuwe, ik heb mijne gister gekregen (xbox series x) en heb er bijna hetzelfde voor betaald als deze nu nieuw is bij Bol..Ryan1981 schreef op dinsdag 28 december 2021 @ 10:46:
[...]
Denk je dat het echt zo'n storm loopt? Ik heb pas sinds 2 dagen besloten dat ik een X-box x series wilde en kwam toen er achter dat die dingen overal uitverkocht waren maar had geen idee dat ze zo gewild waren
Kijk er wel naar uit om op mijn LG GX 55" te spelen, enige HD scherm in huis dus wordt mijn eerste HD gaming ervaringVerder gekocht omdat hij ook blue ray speelt en ook van netwerk films kan spelen al denk ik dat de interne media speler van mijn LG beter beeld geeft dan de X-Box.
Ik vind het op z'n minst vreemd dat er 1 jaar lang geen xbox series x te krijgen was (of met veel moeite, telegram bots actief volgen, meer betalen, amazon prime etc aanschaffen), en dat er nu ineens een hele dag "beschikbaarheid" bij bol.com is.Ryan1981 schreef op dinsdag 28 december 2021 @ 10:46:
[...]
Denk je dat het echt zo'n storm loopt? Ik heb pas sinds 2 dagen besloten dat ik een X-box x series wilde en kwam toen er achter dat die dingen overal uitverkocht waren maar had geen idee dat ze zo gewild waren
Kijk er wel naar uit om op mijn LG GX 55" te spelen, enige HD scherm in huis dus wordt mijn eerste HD gaming ervaringVerder gekocht omdat hij ook blue ray speelt en ook van netwerk films kan spelen al denk ik dat de interne media speler van mijn LG beter beeld geeft dan de X-Box.
Xbox van amazon is binnen. Verpakken kan wel beter gezien de doos kapot, half open en nat was. De xbox omdoos zelf heeft ook wel een tik gehad, gelukkig werkt de xbox zelf prima.Gisae schreef op dinsdag 28 december 2021 @ 09:23:
Hij is nu al meer dan een uur te reserveren. Heeft microsoft ineens een enorme batch kunnen maken?
Mijn bestelling van amazon zou vandaag moeten komen.
Kan niet altijd. Wat is er bovendien dubieus aan met een verwachte beschikbaarheidsdatum van 30-12-21. Mensen lijken hier al vergeten te zijn dat Xbox Series X eerder dit jaar ook al bijna een gehele dag te bestellen was en destijds zijn de consoles gewoon uitgeleverd.PdeBie schreef op dinsdag 28 december 2021 @ 16:12:
Vooral het feit dat je vooraf moet betalen vind ik dubieus. Alsof ze op het laatste moment van het jaar nog even een target moeten halen.
(Vooraf betalen voor een reservering is op zich niet gek natuurlijk, maar de optie achteraf betalen kan normaal altijd bij BOL.com en dat kan nu niet)
[ Voor 23% gewijzigd door NotSoSteady op 28-12-2021 16:32 ]
Verwijderd
Gewoon even melden, in het verleden werd er nog wel eens een korting aangeboden.Gisae schreef op dinsdag 28 december 2021 @ 16:16:
[...]
Xbox van amazon is binnen. Verpakken kan wel beter gezien de doos kapot, half open en nat was. De xbox omdoos zelf heeft ook wel een tik gehad, gelukkig werkt de xbox zelf prima.
Bedankt voor de tip. Melding van gemaakt. Normaal zou ik zoiets direct terug sturen, ware het niet dat ik al 4 maand een probeer te bestellen en er best wel wat padding in de doos zat.Verwijderd schreef op dinsdag 28 december 2021 @ 16:34:
[...]
Gewoon even melden, in het verleden werd er nog wel eens een korting aangeboden.
[ Voor 13% gewijzigd door Gisae op 28-12-2021 17:10 ]
[ Voor 97% gewijzigd door Gisae op 31-12-2021 09:06 ]
Jup, hier ook. Nog iemand die een series S wil?xGROOVER schreef op woensdag 29 december 2021 @ 10:32:
Heb bij bol.com al een T&T ontvangen, gisteren besteld.
Dan valt het wel mee hoe graag je hem wilt toch. 16 uurtjes ofzo gewoon op voorraad geweest.KoffieKopjes schreef op woensdag 29 december 2021 @ 17:56:
Helaas geen kunnen bemachtigen met de bol drop, zag het te laat
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Zo is het, hopelijk zijn er nog scalpers met mega voorraden waarvan de waarde verdampt. Die series X worden nu dagelijks op amazon en de andere bekende websites aangevuld. In Amerika is het tekort wel nog nijpende.Hupske schreef op woensdag 29 december 2021 @ 19:45:
[...]
Dan valt het wel mee hoe graag je hem wilt toch. 16 uurtjes ofzo gewoon op voorraad geweest.
Amazon Italië ook 8 uurtjes
Amazon Frankrijk ook zoiets en kan nog wel even doorgaan.
Maar 1 geluk. De scalp is wel over. Dus voor 510-530 pik je er wel 1 op bij iemand.
[ Voor 22% gewijzigd door PdeBie op 29-12-2021 22:19 ]
[ Voor 5% gewijzigd door Ryan1981 op 30-12-2021 13:20 ]
[ Voor 102% gewijzigd door Hupske op 31-12-2021 13:53 ]
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
![]() | Wel zin in gezellig slowchatten of offtopic kletsen? Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord |
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq