Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThunderStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13-09 23:55
Nog steeds bij Amazon te krijgen.
Ik heb hem toch besteld... Hier een Series S liggen sinds de kerst in de verwachting dat ik de X toch niet zou kunnen krijgen de komende maanden...

[ Voor 41% gewijzigd door BM op 02-01-2022 09:28 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ElMayo
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 23:00
Bekijk Xbox Series X Console op: https://www.bol.com/nl/p/...socialshare_pdp_iphoneapp

Op voorraad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 07:17

Hupske

AFCA

Amazon Italië heeft ze op voorraad voor je :)

https://www.amazon.it/gp/aw/d/B08JDSW1ZW/

Soort van uitverkocht.

[ Voor 83% gewijzigd door Hupske op 05-01-2022 10:02 ]

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 07:17

Hupske

AFCA

En mediamarkt:
https://www.mediamarkt.nl...x-controller-1685541.html

Gone

[ Voor 6% gewijzigd door Hupske op 05-01-2022 11:22 ]

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyokki
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13-09 23:58
Almere buiten de Intertoys heeft er nog 1 op voorraad...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Redelijk wat voorraad (bundels) bij de MediaMarkt winkels: https://www.mediamarkt.nl...ml?ga_query=xbox+series+x

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 14-01-2022 18:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Limbeckx
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 13-09 11:18
Gister besloten dat ik een Xbox series X dus nu moet ik en hebben :D

Ben heel benieuwd hkeang het gaat duren maar ga dit topic volgen. Iemand tips?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Limbeckx schreef op zaterdag 15 januari 2022 @ 07:46:
Gister besloten dat ik een Xbox series X dus nu moet ik en hebben :D

Ben heel benieuwd hkeang het gaat duren maar ga dit topic volgen. Iemand tips?
Lees even een paar pagina's terug ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polariteit
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 06:31

Polariteit

Fietsende fotografeur

Ik had eind november/begin december hetzelfde, en ben in totaal een week of 3 'op zoek' geweest. Ik heb die telegrambot-groepen ook gebruikt, maar het aantal beschikbare xboxen viel daar nog best tegen, en zelfs als je gelijk na ontvangen van de voorraadmelding ging proberen het betreffende item aan te schaffen lukte het nog niet doordat je zeker niet de enige bent. Ik heb echter ook het idee dat die bots ook in de gaten gehouden worden door 'koopbots' waar je als mens nooit tegenaan kan klikken :)

Uiteindelijk is het mij gelukt via de mediamarkt, die toen met best grote regelmaat voorraad had bij de lokale vestigingen. Dit kan je niet online bestellen en thuis laten afleveren, maar moet je dan wel ophalen in de winkel.

Dit was wel in december dus met de vraag&aanbod situatie rondom sinterklaas en kerst, dus kan me voorstellen dat dat niet heel representatief is voor nu :)

Succes, het is iig een topapparaat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biggrigg
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 04-08 04:07
Intertoys Nieuwegein heeft nog 3 series X op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gisae
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
4 maanden bezig geweest, een aantal keer een bestelling kunnen plaatsen die niet geleverd werd of zoals bij bol.com geannuleerd. Eind december had ik er ineens 2. Met de 2e heb ik een tweaker blij gemaakt.

Why have a civilization anymore if we no longer are interested in being civilized?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Limbeckx
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 13-09 11:18
Ik ga vanmiddag een xbox series x ophalen van een medetweaker *O* nu ergens RDR2 halen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Biggrigg schreef op zaterdag 15 januari 2022 @ 11:52:
Intertoys Nieuwegein heeft nog 3 series X op voorraad.
Klopt. Ik was bij de MediaMarkt, daar hadden ze alleen nog twee van die shitbundels. Loop zonder verwachting nog even de Intertoys binnen, hebben ze er gewoon vier liggen. :*)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UU4kRCXlzfTbQu61z9xcmhq9Dzo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/RSFWWFVHLsWf9HDImUn0yvxJ.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In Hilversum bij de Intertoys ligt er ook nog een.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 15-01-2022 16:21 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• oelio
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 16-02-2024
Xbox Series X los nog beschikbaar bij MediaMarkt Arena!! Ik kom er net vandaan

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cWZmUzO4qXrTtMwP5HX9Ys6I3dI=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/jCamJ0fF2JyvnQ2swaZEb8ei.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gustaveau
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23:05
Voor hoeveel liggen ze daar bij de MM ArenA?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• srdevil
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 04-11-2024
gustaveau schreef op woensdag 19 januari 2022 @ 17:28:
Voor hoeveel liggen ze daar bij de MM ArenA?
500€ als het losse zijn lijkt me

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fatburner
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 22:28
Dank voor het bericht! Vanmiddag eentje gehaald daar. Na mij lagen er nog 2.

Inderdaad gewoon voor de normale retail prijs van €500.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rabbitto
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20:42
https://www.intertoys.nl/shop/nl/intertoys/xbox-series-x

Redelijk wat locaties nog beschikbaar voor click en collect.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Vanmorgen geweest filiaal Groningen (Beijum en Kajuit) beide geen voorraad en wat we binnen komt is bestemd voor reserveringen. Meisje verontschuldigde zich dat er inderdaad voorraad staat op de website maar in werkelijkheid is er dan geen voorraad 🤷‍♀️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rabbitto
Verwijderd schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 11:23:
[...]

Vanmorgen geweest filiaal Groningen (Beijum en Kajuit) beide geen voorraad en wat we binnen komt is bestemd voor reserveringen. Meisje verontschuldigde zich dat er inderdaad voorraad staat op de website maar in werkelijkheid is er dan geen voorraad 🤷‍♀️
Dit is dus wel even relevant idd. Ik heb net even met Veenendaal gebeld en ze hebben daar helemaal geen voorraad meer (2 waren er al gereserveerd). Wel nog even met een winkel in Malden bij Nijmegen gebeld. Daar leggen ze er eentje voor mij apart met mijn naam. Maar het is dus juist dat de voorraad niet altijd klopt op de site!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polariteit
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 06:31

Polariteit

Fietsende fotografeur

Je kan ook beter niet op de bonnefooi naar zo'n mediamarkt vestiging rijden waarvan de website aangeeft dat ze voorraad hebben, de kans is vrij groot dat die voorraad dan allang gereserveerd is via telefoon of internet tegen de tijd dat jij er bent :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Robertobananas
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 26-08 09:39
Heb er als het goed is een kunnen bemachtigen. Ik mag hem morgen komen ophalen. Bedankt voor de melding!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gustaveau
Er zijn er nog 2 over lijkt het... Is weer hard gegaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rabbitto
gustaveau schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 17:21:
[...]

Zeker, ik ben blij dat ik in ieder geval wat mensen heb kunnen helpen vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gustaveau schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 17:21:
[...]

Intertoys trekt vaker aan het kortste end, zijn altijd de grote spelers op de markt zoals een MediaMarkt of Nedgame.

Wat er per keer binnenkomt is vaak op een hand te tellen, dit dan voor de filialen in Groningen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eddie1993
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 09-08 21:27
Hopelijk heeft binnenkort iemand ook voor mij de gouden tip! Ik probeer het zelf ook wel goed in de gaten te houden maar grijp al aardig wat weken mis helaas.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Medico
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21:43
Zoals eerder geloof ik ook al getipt: telegram app + zo'n xbox groepsapp... Ff googlen dus.
Heeft mij welgeteld 3 dagen gekost om er 1 te scoren.
Succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spietie
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 05-06-2024
Al lang geleden dat er nog es een XBSX drop was zeg ....

SPiET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OnePlusPro7
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 12-09 16:06
Inderdaad wat @Medico zegt; join een Telegram kanaal. Na 2 dagen raak. Via Bol.com vandaag kunnen bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• srdevil
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 04-11-2024
OnePlusPro7 schreef op woensdag 2 februari 2022 @ 21:11:
Inderdaad wat @Medico zegt; join een Telegram kanaal. Na 2 dagen raak. Via Bol.com vandaag kunnen bestellen.
2de hands was het vandaag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gustaveau
Ah, dus jij hebt die ene Xbox voor mijn neus weggekaapt? ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gustaveau schreef op donderdag 3 februari 2022 @ 12:49:
Ah, dus jij hebt die ene Xbox voor mijn neus weggekaapt? ;-)
Nope :)

Momenteel niet en ik wacht ook even af wat PlayStation nu gaat doen met hun 'soort' van GamePass ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elias2020
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 13-09 23:12

Elias2020

NIER AUTOMATA T-SHIRT!

https://www.wehkamp.nl/mi...m_medium=affiliate&BC=PHG

Nog 7! uitverkocht

[ Voor 4% gewijzigd door Elias2020 op 03-02-2022 17:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Charie
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 27-10-2022
Ik heb daar nooit een melding van gehad en ben op telegram lid van al die groepen/stock dingen. Raar. Geloof dat Wehkamp er wel tussen stond.

Sowieso in 3 groepen amper berichten gehad sinds die intertoys drop. Paar keer vage Amazon IT, een te dure bundel en een tweedehands via Bol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FonsWesselius
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 20-08 09:58
Charie schreef op vrijdag 4 februari 2022 @ 04:57:
[...]

Ik heb daar nooit een melding van gehad en ben op telegram lid van al die groepen/stock dingen. Raar. Geloof dat Wehkamp er wel tussen stond.

Sowieso in 3 groepen amper berichten gehad sinds die intertoys drop. Paar keer vage Amazon IT, een te dure bundel en een tweedehands via Bol.
Vind het sowieso apart dat als je je bij Wehkamp zelf aanmeldt voor die alert, je er blijkbaar niets over hoort...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

FonsWesselius schreef op vrijdag 4 februari 2022 @ 08:05:
[...]

Vind het sowieso apart dat als je je bij Wehkamp zelf aanmeldt voor die alert, je er blijkbaar niets over hoort...
Dat is bij bol hetzelfde. Ik heb me bij jan en alleman aangemeld maar hoor niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twanofzo
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 26-11-2024
Charie schreef op vrijdag 4 februari 2022 @ 04:57:
[...]

Hoezo vage IT? Dan heb je het waarschijnlijk over een externe verkoper met veel te veel verzendkosten. Alle Amazons verzenden naar Nederland en elke amazon behalve Spanje dropt alleen losse consoles voor normale adviesprijs.
Thomas schreef op vrijdag 4 februari 2022 @ 08:41:
[...]
Dat is bij bol hetzelfde. Ik heb me bij jan en alleman aangemeld maar hoor niks.
Bots geven in vrijwel alle gevallen geen melding voor tweedehands drops wat dus bij Bol het geval was. Heeft weinig nut dat 30K mensen een melding krijgen van 1 tweedehands toestel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zagosch
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 02-09 11:32
Ik heb een tijdje een telegram bot zitten volgen, maar dat is geen succes. Waarschijnlijk snel opgevolgd door koopbots. Nu dit tweaker kanaal maar eens volgen, hopelijk heb ik hier meer succes.

Mocht iemand nog tips hebben, ik heb de laatste 10 pagina's van dit topic gelezen ;) , de overige 644 laat ik even aan mij voorbij gaan. :X

Nu dus deftig opzoek naar een Series X.

[ Voor 5% gewijzigd door Zagosch op 07-02-2022 09:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 01:46
Zijn er nog actieve whatsap groepen met bots die de voorraad in de gaten houden?

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Twanofzo
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 26-11-2024
G_Dragon schreef op maandag 7 februari 2022 @ 20:29:
Zijn er nog actieve whatsap groepen met bots die de voorraad in de gaten houden?
https://alerts.laagst.nl is zover ik weet de enige met een whatsapp versie. De laatste Xbox drop is echter überhaupt alweer een paar weken geleden

• G_Dragon
Zagosch schreef op maandag 7 februari 2022 @ 09:38:
Ik heb een tijdje een telegram bot zitten volgen, maar dat is geen succes. Waarschijnlijk snel opgevolgd door koopbots. Nu dit tweaker kanaal maar eens volgen, hopelijk heb ik hier meer succes.

Mocht iemand nog tips hebben, ik heb de laatste 10 pagina's van dit topic gelezen ;) , de overige 644 laat ik even aan mij voorbij gaan. :X

Nu dus deftig opzoek naar een Series X.
Ik weet niet hoe dicht je bij Groningen of Alkmaar woont?
Maar ik heb gisteren via een handelaar in Groningen een gekocht voor 600 euro ( hij heeft er nog een paar zei die ) en zag op Facebook voorbij komen dat er weer een aantal in winkel lagen bij de Mediamarkt Alkmaar.

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• spokje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 18:12
Heheh ik heb laatst een scalper gemaild met "Yo de Xbox Series X is steeds vaker op voorraad dus binnenkort kun je ze voor onder de winkelprijs aanbieden" en toen mocht ik 'm ophalen voor 500,-

Heeft ie toch 1 euro winst gepakt.

Gewoon steevast 500 euro bieden, heb je kans dat er vanzelf iemand hapt omdat ie er vanaf wil.

[ Voor 17% gewijzigd door spokje op 10-02-2022 10:08 ]

• FonsWesselius
Net gelukt bij BCC via het Telegram-kanaal van laagstAlerts. Nu hopen dat hij inderdaad geleverd wordt, en ze er niet wéér meer verkocht hebben dan ze op voorraad hadden :)

[ Voor 7% gewijzigd door FonsWesselius op 10-02-2022 12:19 ]

• DavidoooP
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 02-09 12:59
FonsWesselius schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 11:38:
Net gelukt bij BCC via het Telegram-kanaal van laagstAlerts. Nu hopen dat hij inderdaad geleverd wordt, en ze er niet wéér meer verkocht hebben dan ze op voorraad hadden :)
Helaas net de order gecancelled door BCC bij mij |:( . Balen, al maanden op zoek!

• gustaveau
Hier schiet het ook nog niet echt op, zou mooi zijn als het binnenkort eens lukt!

• FonsWesselius
DavidoooP schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 14:17:
[...]

Helaas net de order gecancelled door BCC bij mij |:( . Balen, al maanden op zoek!
Hier helaas nu net ook een mail dat ze niet kunnen leveren :/

• G_Dragon
Mediamarkt Emmen ligt er eentje!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spokje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 18:12
Gisteravond had Mediamarkt ze gewoon weer op voorraad voor best een tijdje. Via Pepper. Daar staan ook foto's van filialen die ze nu op voorraad hebben, dus het loont waarschijnlijk om even langs te gaan of bellen. Ik kijk vanmiddag wel ff in Groningen Sontplein of ze wat hebben liggen toevallig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

spokje schreef op vrijdag 11 februari 2022 @ 07:45:
Ik kijk vanmiddag wel ff in Groningen Sontplein of ze wat hebben liggen toevallig.
Ben in de loop van de ochtend in het filiaal Westerhaven, kijk ik daar even :)

Edit: Heb het niet gevraagd, maar voor zover ik het kon zien lag er niets.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 11-02-2022 12:14 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gustaveau
werkt mediamarkt nooit de voorraad online bij?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• NyanTurtol
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 27-04 10:19
gustaveau schreef op vrijdag 11 februari 2022 @ 10:04:
werkt mediamarkt nooit de voorraad online bij?
Vrijwel niet volgensmij. De voorraad is vaak alweer op voordat het online kan worden bijgewerkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FonsWesselius
FonsWesselius schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 15:04:
[...]

Hier helaas nu net ook een mail dat ze niet kunnen leveren :/
Heeft iemand hier zijn uitgestelde levering bij BCC weleens laten staan? Wordt er daadwerkelijk bij de volgende drop geleverd? Vind het een beetje bijzonder dat ze maar twee opties bieden: 1) annuleren en geld terug, of 2) bestelling en betaling met onbekende levertijd laten staan.

Zou het, gezien zij de koopovereenkomst niet na kunnen komen, niet logischer zijn als de bestelling blijft staan, ze mij mijn geld terugstorten en ik ze weer betaal zodra ze wel kunnen leveren? Zou andersom volgens mij ook niet op deze manier kunnen gebeuren. Stel dat ik ergens achteraf betalen zou kiezen, kan ik ook niet zeggen "Sorry, ik kan nu niet betalen, maar binnenkort (paar weken tot maanden) misschien wel. Dus ik hou het product wel, en jullie zien het geld wel verschijnen..." 8)7

[ Voor 11% gewijzigd door FonsWesselius op 11-02-2022 11:05 . Reden: Quote naar vorige post ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkie87
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 01-08-2023
Iemand onlangs nog bij de MM Arena geweest? Hoe staat het daar met de voorraad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supermario888
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 25-09-2023
In Mediamarkt Apeldoorn lag rond 15.00 nog een xbox series X gebundeld met Halo Infinite game en charging dock.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Bark_At_The_Cat
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 14-09 12:46
Ik krijg net een email van Microsoft dat er vanaf 18:00 een nieuwe levering komt.

Subject: Nieuwe voorraad van Xbox Series X komt vanavond om 18:00 uit

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rlW8I7MfEo2ODkvvTGJfRZ0CIlo=/x800/filters:strip_exif()/f/image/HVn8mEXn1kN5wBHgAXtGqN4q.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 7% gewijzigd door Bark_At_The_Cat op 15-02-2022 10:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gustaveau
Eens kijken of het vanavond gaat lukken dan....!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DavidoooP
Bark_At_The_Cat schreef op dinsdag 15 februari 2022 @ 10:20:
Ik krijg net een email van Microsoft dat er vanaf 18:00 een nieuwe levering komt.

Subject: Nieuwe voorraad van Xbox Series X komt vanavond om 18:00 uit

[Afbeelding]
Is er toevallig een link voor deze sale? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bark_At_The_Cat
DavidoooP schreef op dinsdag 15 februari 2022 @ 13:34:
[...]

Is er toevallig een link voor deze sale? :9
Ik heb geen idee of deze gepersonaliseerd is, maar ik pm hem je wel even. Ik heb zelf nog niet eens een 4K-televisie dus laat het allemaal aan mij voorbijgaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deDenDen
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 08-09 12:29
Bark_At_The_Cat schreef op dinsdag 15 februari 2022 @ 14:57:
[...]

Ik heb geen idee of deze gepersonaliseerd is, maar ik pm hem je wel even. Ik heb zelf nog niet eens een 4K-televisie dus laat het allemaal aan mij voorbijgaan.
Ik heb ook wel interesse. Mocht het geen speciale link zijn dan zal ik dat even terugkoppelen in deze post.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zagosch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bark_At_The_Cat
deDenDen schreef op dinsdag 15 februari 2022 @ 15:11:
[...]

Ik heb ook wel interesse. Mocht het geen speciale link zijn dan zal ik dat even terugkoppelen in deze post.
Als hij wel gepersonaliseerd is dan is hij al vergeven, anders maar even kijken in de post van
@Zagosch :) . Ik heb werkelijk geen idee hoe Microsoft dit allemaal geregeld heeft. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spietie
Zal druk zijn.

[ Voor 87% gewijzigd door spietie op 15-02-2022 16:50 ]

SPiET

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gustaveau
Ik hoop dat ze er genoeg hebben zometeen, en dat de site niet zal crashen...

Als iemand er 2 kan bemachtigen dan hou ik me van harte aanbevolen.
Ik woon in Amsterdam, en kan makkelijk met de auto dan eens langsrijden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bark_At_The_Cat
Er staat nu Koop nu! Succes! Edit: En weer verdwenen. :X

[ Voor 34% gewijzigd door Bark_At_The_Cat op 15-02-2022 18:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Westbaas
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 10-09 19:53
Uitverkocht :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zagosch
Is al weer op, jemig.... Ik zat er op te f5'en, maar kon helemaal niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• refused81
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 06:37
ik had er eentje in mijn winkelwagen...maar net voor afrekenen ging het mis....

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PhobosatHome
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 21:57
Bizar. Ik had net mazzel, blijkbaar was er net aan een minuut waarbinnen je moest bestellen en afronden (18:06...18:07).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gustaveau
Dan wachten we nog maar weer wat langer...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• deDenDen
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 08-09 12:29
Het is gelukt! Bedankt voor de tip!

Het was moment om te bestellen was inderdaad echt bizar kort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjo0o
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 12-07 10:26
https://www.xbox.com/pl-pl/configure/8WJ714N3RBTL

Polen heeft er nog een aantal.
Die bezorgen geloof ik ook naar NL

Edit: uitverkocht

[ Voor 8% gewijzigd door Arjo0o op 15-02-2022 18:56 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zagosch
Arjo0o schreef op dinsdag 15 februari 2022 @ 18:28:
https://www.xbox.com/pl-pl/configure/8WJ714N3RBTL

Polen heeft er nog een aantal.
Die bezorgen geloof ik ook naar NL
Het lijkt er inderdaad op dat ik er één via de poolse website nu besteld heb. Nu kijken of hij geleverd wordt. :X 8)7

edit: Ik heb een bevestigingse-mail ontvangen en een reservering van mijn creditcard. Het lijkt er toch echt op. Leverdatum van 18-02 staat in de e-mail.

496,64 euro, is nog goedkoper ook :X

[ Voor 21% gewijzigd door Zagosch op 15-02-2022 18:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjo0o
https://www.xbox.com/en-gb/configure/8WJ714N3RBTL
Xbox Engeland heeft ze ook nog. Paypal werkt hier ook.

Xbox Polen lijkt ook weer te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjo0o
Zagosch schreef op dinsdag 15 februari 2022 @ 18:37:
[...]

Het lijkt er inderdaad op dat ik er één via de poolse website nu besteld heb. Nu kijken of hij geleverd wordt. :X 8)7

edit: Ik heb een bevestigingse-mail ontvangen en een reservering van mijn creditcard. Het lijkt er toch echt op. Leverdatum van 18-02 staat in de e-mail.

496,64 euro, is nog goedkoper ook :X
Die wordt als het goed is geleverd. Ik ken er wel meer die hebben besteld op de Poolse Xbox site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FonsWesselius
Arjo0o schreef op dinsdag 15 februari 2022 @ 19:01:
https://www.xbox.com/en-gb/configure/8WJ714N3RBTL
Xbox Engeland heeft ze ook nog. Paypal werkt hier ook.

Xbox Polen lijkt ook weer te hebben.
Wat doen jullie bij Billing Address dan? Kan het land niet wijzigen, geeft dat geen problemen met garantie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gustaveau
Hij lijkt te koop in de UK, maar ik krijg deze foutmelding : you reached the maximum quantity for this product...

Kopen lukt dus niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjo0o
FonsWesselius schreef op dinsdag 15 februari 2022 @ 19:11:
[...]

Wat doen jullie bij Billing Address dan? Kan het land niet wijzigen, geeft dat geen problemen met garantie?
Dat selecteren lukt soms niet als je de webpagina vertaald. Je moet wel Nederland selecteren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arjo0o
gustaveau schreef op dinsdag 15 februari 2022 @ 19:14:
Hij lijkt te koop in de UK, maar ik krijg deze foutmelding : you reached the maximum quantity for this product...

Kopen lukt dus niet
Pas toevoegen als je bent ingelogd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gustaveau
Hmmm, ik heb hem nu besteld en betaald. En gelijk daarna kreeg ik een error...

Ik had al eerder wat op mijn adres besteld, dus dat zou het niet moeten zijn. Ben benieuwd

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sesmar
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 08-09 21:30
Die ierse webshop heeft ook voorraad door localizatie naar en-ie te veranderen. Wellicht handiger ivm euros en het feit dat het een EU land is

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fzim
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 13-09 21:22
sesmar schreef op dinsdag 15 februari 2022 @ 19:20:
Die ierse webshop heeft ook voorraad door localizatie naar en-ie te veranderen. Wellicht handiger ivm euros en het feit dat het een EU land is
Besteld via de Ierse store. Geen problemen ondervonden! Power koordje zal ik wel even moeten vervangen om hem hier werkend te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Westbaas
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 10-09 19:53
Heb hem zojuist gekocht via deze link: https://www.xbox.com/en-ie/configure/8WJ714N3RBTL

Dit is de Ierse webshop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gustaveau
Fzim schreef op dinsdag 15 februari 2022 @ 19:38:
[...]

Besteld via de Ierse store. Geen problemen ondervonden! Power koordje zal ik wel even moeten vervangen om hem hier werkend te krijgen?
Of gewoon een reisstekker halen, net zo makkelijk :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spietie
Is dat ook geen Eu stekker??

SPiET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cupcakee
  • Registratie: Augustus 2021
  • Laatst online: 27-10-2024
Ierland gebruikt type G stekkers aka de Britse varriant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spietie
Cupcakee schreef op dinsdag 15 februari 2022 @ 22:17:
[...]

Ierland gebruikt type G stekkers aka de Britse varriant
Ah dus gewoon een C7 stekker dan?

SPiET

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cupcakee
  • Registratie: Augustus 2021
  • Laatst online: 27-10-2024
spietie schreef op dinsdag 15 februari 2022 @ 22:24:
[...]

Ah dus gewoon een C7 stekker dan?
Correct!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FonsWesselius
Nog steeds beschikbaar, mocht er hier nog iemand op zoek zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gustaveau
FonsWesselius schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 10:41:
[...]

Nog steeds beschikbaar, mocht er hier nog iemand op zoek zijn!
Met snelle levertijd lijkt het, ik heb hem gisteren besteld en verwachte levering is 18-02.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zagosch
Net gebeld met Microsoft, mijn order is bevestigd en CC is geaccepteerd.

Mijn Xbox komt waarschijnlijk gewoon uit de buurt. Zoals die mevrouw mij vertelde. Ze hebben drie distributie centrums in Europa. Omdat ze geen fysieke winkels hebben, verdelen ze de totale voorraad virtueel tussen de verschillende stores. Dus bijv. NL 100 stuks, Duitsland 100 stuks, Engeland 100 Stuks, Polen etc..

Dus mocht iemand het nog niet weten, zo werkt het met de Microsoft stores en voorraad. In Europa maakt het dus niet uit waar je besteld, eveneens is dus de garantie hetzelfde.

[ Voor 18% gewijzigd door Zagosch op 16-02-2022 16:23 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DavidoooP
Volgens mij nog steeds een aantal beschikbaar via Ierse link

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moffermn
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-01 06:27
Krijg helaas het bericht "You have reached the maximum quantity for a product." op de Ierse site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FonsWesselius
moffermn schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 16:40:
Krijg helaas het bericht "You have reached the maximum quantity for a product." op de Ierse site.
Ben je ingelogd? Kreeg die foutmelding gisteren ook toen ik niet ingelogd was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moffermn
FonsWesselius schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 16:43:
[...]

Ben je ingelogd? Kreeg die foutmelding gisteren ook toen ik niet ingelogd was.
Yes, met en zonder uBlock. Ook met Edge geprobeerd ipv Firefox. Cookies enzo opgeschoond.

Edit: Hij staat inmiddels alweer op "out of stock" dus waarschijnlijk liep het systeem nog achter of iets dergelijks.

[ Voor 16% gewijzigd door moffermn op 16-02-2022 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gulstar
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 13-08 12:48
Ik heb deze foutmelding ook gehad, bleek uiteindelijk te komen doordat er al een xbox in mijn winkelmandje stond zonder dat ik het door had. Vanuit mijn winkelmandje kon ik daarna wel doorgaan met bestellen. Lijkt er helaas op dat ze ondertussen weer zijn uitverkocht, maar hopelijk hebben mensen hier wat aan voor de volgende keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moffermn
Gulstar schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 17:00:
Ik heb deze foutmelding ook gehad, bleek uiteindelijk te komen doordat er al een xbox in mijn winkelmandje stond zonder dat ik het door had. Vanuit mijn winkelmandje kon ik daarna wel doorgaan met bestellen. Lijkt er helaas op dat ze ondertussen weer zijn uitverkocht, maar hopelijk hebben mensen hier wat aan voor de volgende keer.
Inderdaad, ik log in op de checkout pagina, staat ie in mn winkelwagen. Nu te laat >_<.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spietie
Ierse webstore XBSX is nu veranderd naar Out of Stock.

SPiET

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vildhjarta
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 13-09 16:40
Zat er ook net naast in Ierland.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Postman
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-09 01:23
DavidoooP schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 16:32:
Volgens mij nog steeds een aantal beschikbaar via Ierse link
Er is een reden dat Ierland (en UK) langer voorraad hebben: andere SKU en de Xbox is daar al massaal gedropt voorheen. Wordt nog net niet weggegeven bij aanschaf van een pakje boter, maar is voor die markt totaal niet interessant meer.

En over het algemeen voor de EU markt ook niet want UK stekkers.

Voor eigen gebruik dus leuk, maar de grote kopers laten deze links liggen. Neem je voordeel ermee :P

Vergeet niet een EU C7-kabel te halen ;)
Pagina: 1 ... 164 ... 169 Laatste

Let op:
Om dit topic leesbaar te houden graag de volgende regels in acht nemen:

• Geen discussies over scalping, meerdere orders plaatsen en doorverkoop met woekerprijzen.
Vraag & Aaanbod op het forum is overal verboden, dus ook hier.
• Vermelden dat je meerdere bestellingen hebt lopen ('patsen') is niet de bedoeling.
• Bedelen / vragen / ruilen valt ook onder Vraag & Aaanbod.
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over het beleid van externe bots, Discords, Telegramgroepen.
• Houd het ontopic: mensen posten en lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en willen die discussie graag zo houden. Al het andere kan prima op de rest van het forum.

Bij problemen met levering/shipping neem je contact op met de verkoper, niet met de bezorgdienst. Dat klinkt onlogisch, maar de verkoper (verzender) is (wettelijk) verantwoordelijk voor het proces. De verkoper start dan ook een onderzoek bij de bezorger (en niet andersom), want zij zijn immers verantwoordelijk.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Wel zin in gezellig slowchatten of offtopic kletsen?
Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord

Plaats alleen pre-orders bij vertrouwde partijen. Mooie vuistregel is: Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview