• gustaveau
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23:05
Postman schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 23:16:
[...]

Er is een reden dat Ierland (en UK) langer voorraad hebben: andere SKU en de Xbox is daar al massaal gedropt voorheen. Wordt nog net niet weggegeven bij aanschaf van een pakje boter, maar is voor die markt totaal niet interessant meer.

En over het algemeen voor de EU markt ook niet want UK stekkers.

Voor eigen gebruik dus leuk, maar de grote kopers laten deze links liggen. Neem je voordeel ermee :P

Vergeet niet een EU C7-kabel te halen ;)
Maakt het nog een beetje uit wat betreft die kabel, zijn er nog bepaalde specificaties? of is eigenlijk elke C7 kabel wel ok?
Ik zie er behoorlijk wat bij BOL staan

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Postman
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-09 01:23
gustaveau schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 09:40:
[...]

Maakt het nog een beetje uit wat betreft die kabel, zijn er nog bepaalde specificaties? of is eigenlijk elke C7 kabel wel ok?
Ik zie er behoorlijk wat bij BOL staan
Elke kabel is goed, zolang die dus maar deze 2 aansluitingen heeft (of je moet een reisstekker gebruiken, maar ik zou dat niet adviseren om permanent te doen).
Haal wel iets met voldoende lengte en let even op de levertijd bij online bestellen. Soms bespaar je een paar centen en kun je 2 weken wachten :P
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/B1NREMVKsav60d9vxwm-Rj-npRc=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/VG9qyWqsDR5pZWdFmZFF0xzI.jpg?f=user_large

Kunt ze ook halen bij een lokale bouwmarkt, elektronicawinkel, en volgens mij zelfs de Action.

[ Voor 8% gewijzigd door Postman op 17-02-2022 09:48 ]

• DudeXCrazyGamer
  • Registratie: Februari 2020
  • Laatst online: 28-02 14:55
Ik heb dus afgelopen dinsdag een series x besteld op de xbox site. Betaald met paypal en een bevestiging gekregen, alleen blijft de order op in behandeling staan? Maar hij zou wel morgen bezorgd moeten worden, heeft iemand anders dit ook gehad?

• ElMayo
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 23:00
DudeXCrazyGamer schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 16:45:
Ik heb dus afgelopen dinsdag een series x besteld op de xbox site. Betaald met paypal en een bevestiging gekregen, alleen blijft de order op in behandeling staan? Maar hij zou wel morgen bezorgd moeten worden, heeft iemand anders dit ook gehad?
De orders worden vanaf eindhoven opgestuurd als het goed is, dus zou best kunnen

• FonsWesselius
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 20-08 09:58
ElMayo schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 17:39:
[...]

De orders worden vanaf eindhoven opgestuurd als het goed is, dus zou best kunnen
Ze hebben twee magazijnen, een in Venlo en een in Duitsland. Kan dus inderdaad best zijn dat het ze lukt om vandaag nog te verzenden en morgen te leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deDenDen
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 08-09 12:29
DudeXCrazyGamer schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 16:45:
Ik heb het dinsdag in de NL shop besteld, betaald met iDeal. Gisterenavond de track&trace van UPS ontvangen.
Order stond bij mij al die tijd op pending, inmiddels op In transit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gustaveau
Met dank aan de storm moet ik nog iets meer geduld hebben voor mijn Xbox, ik hoop dat hij voor het einde van de dag er is (veilig natuurlijk!)

Mmm, nu lijkt het maandag te worden....
Apart dat ze niet in het weekend bezorgen

[ Voor 23% gewijzigd door gustaveau op 18-02-2022 18:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fzim
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 13-09 21:22
Mijn bestelling van dinsdag, Ierse webshop, staat helaas nog op status 'in behandeling'. Verwachte leverdatum was wel vandaag, maar zal wel niet meer gebeuren.
Bezorging zou op kantoor zijn, dus die deur is gesloten morgen. Nou ja we zien wel. Had mij wel verheugd op een avond gamen vanavond...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FonsWesselius
Fzim schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 15:59:
Mijn bestelling van dinsdag, Ierse webshop, staat helaas nog op status 'in behandeling'. Verwachte leverdatum was wel vandaag, maar zal wel niet meer gebeuren.
Bezorging zou op kantoor zijn, dus die deur is gesloten morgen. Nou ja we zien wel. Had mij wel verheugd op een avond gamen vanavond...
Hier ook nog "in behandeling" vanuit Ierland. Verwachte leverdatum volgens de klantenservice is maandag. Vertraging door teveel bestellingen die verwerkt moeten worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fzim
FonsWesselius schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 16:01:
[...]

Hier ook nog "in behandeling" vanuit Ierland. Verwachte leverdatum volgens de klantenservice is maandag. Vertraging door teveel bestellingen die verwerkt moeten worden.
Krijg net een mail dat hij verstuurd is. Dinsdag de 22e komt hij aan, hij wordt verstuurd vanuit een warehouse in Engeland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FonsWesselius
Fzim schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 17:55:
[...]

Krijg net een mail dat hij verstuurd is. Dinsdag de 22e komt hij aan, hij wordt verstuurd vanuit een warehouse in Engeland.
Heb ook een mail, maar bij mij zeggen ze 1 maart... |:(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fzim
FonsWesselius schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 17:58:
[...]

Heb ook een mail, maar bij mij zeggen ze 1 maart... |:(
Bij mij staat in de mail de bezorging ook op 1 maart. De UPS tracking link geeft echter de 22e aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FonsWesselius
Fzim schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 18:00:
[...]

Bij mij staat in de mail de bezorging ook op 1 maart. De UPS tracking link geeft echter de 22e aan.
Hmm bij mij staat er bij UPS nog geen datum, even afwachten maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darky03
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 23-05 13:50
Hmm, ik heb nog helemaal geen status update gehad....😢 alleen nog maar de bestel bevestiging en dat ze dachten hem vandaag te bezorgen. Benieuwd wat mijn leverdatum wordt🤞

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gustaveau
Hier is mijn bestelling vanuit Engeland gisteren veilig aangekomen :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fzim
Die van mij vanuit de Ierse webshop is ook zojuist geleverd. Ik zag van de week trouwens al dat de Xbox was toegevoegd aan het 'apparatenoverzicht' in mijn Microsoft account, waarbij het serienummer gelijk al was gekoppeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FonsWesselius
Fzim schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 09:35:
Die van mij vanuit de Ierse webshop is ook zojuist geleverd. Ik zag van de week trouwens al dat de Xbox was toegevoegd aan het 'apparatenoverzicht' in mijn Microsoft account, waarbij het serienummer gelijk al was gekoppeld.
Die van mij wordt ook vandaag geleverd als het goed is! Zie hem ook al in mijn account staan in het "apparatenoverzicht". Vindt het wel bijzonder dat er staat dat Microsoft maar 1 jaar garantie geeft. Past niet helemaal meer binnen de huidige wetgeving, lijkt me...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OnePlusPro7
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 12-09 16:06
Vorige week heb ik een bestelling gedaan via de Ierse Microsoft site. Nog steeds geen update mbt verzending. Waar kun je de Microsoft Chat starten? Of moet je bellen hiervoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FonsWesselius
OnePlusPro7 schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 09:48:
Vorige week heb ik een bestelling gedaan via de Ierse Microsoft site. Nog steeds geen update mbt verzending. Waar kun je de Microsoft Chat starten? Of moet je bellen hiervoor?
Als je op de desktopversie van de website naar je (lege) winkelwagen gaat, staat er rechtsonderin een knop "Vragen? Praat met een expert".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nWn
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 22:13

nWn

In Geocentric Orbit

OnePlusPro7 schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 09:48:
Hetzelfde hier. Ik heb gisteren gebeld, en ze gaven aan dat ivm de drukte er uiterlijk vandaag een update komt. Ben benieuwd!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OnePlusPro7
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 12-09 16:06
nWn schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 09:56:
[...]

Hetzelfde hier. Ik heb gisteren gebeld, en ze gaven aan dat ivm de drukte er uiterlijk vandaag een update komt. Ben benieuwd!
Zojuist in chat bericht gekregen dat ze alle bestellingen deze week verzenden. Daarnaast boden ze €45,- Microsoft Store te goed aan voor het ongemak. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gustaveau
Nu die van mij binnen is zit ik even te kijken naar wat aardige "eye candy" games, zijn er momenteel games in de game pass die het installeren waard zijn om een mooie demo te geven aan de vrouw des huizes?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NyanTurtol
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 27-04 10:19
gustaveau schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 11:13:
Nu die van mij binnen is zit ik even te kijken naar wat aardige "eye candy" games, zijn er momenteel games in de game pass die het installeren waard zijn om een mooie demo te geven aan de vrouw des huizes?
Misschien een goede vraag voor het reguliere Series X/S topic? Doet ook minder pijn voor degenen onder ons die nog er nog geen hebben kunnen bemachtigen :) *huil huil*

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ElMayo
Xbox series X via bol te koop!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gex
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 14-09 12:51

gex

De gekste

Ik wilde het net posten, eindelijk 1 kunnen bestellen. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mahone
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 18-08 06:47
Twijfel nu wel om deze dan maar te halen tot de PS5 normaal leverbaar is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spietie
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 05-06-2024
Ik ga die via de Ierse webshop annuleren, duurt me te lang.

Maar ik zie geen annulatie knop meer, hoe zit dat dan? (nog niet verstuurd)

SPiET

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ACDSL
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 11-09 15:55
Hier ook gelukt bij Bol! Snel cadeaukaarten met 5% korting gekocht via Wissel.nl eerst, daarover weer een procentje korting via CBXL, fonkelhagelnieuwe XSX voor €470! Weer 30 euro over voor een gamepje :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mahone
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 18-08 06:47
Overigens alweer uitverkocht via bol.com

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• moffermn
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-01 06:27
Fijn als je je inschrijft bij bol.com voor een mail notificatie als er iets op voorraad is maar dat je er geen mail van krijgt 😖

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fzim
spietie schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 15:10:
Ik ga die via de Ierse webshop annuleren, duurt me te lang.

Maar ik zie geen annulatie knop meer, hoe zit dat dan? (nog niet verstuurd)
Bij mij stond de knop voor het annuleren van de Ierse Xbox in mijn besteloverzicht/-geschiedenis van mijn Microsoft account. Had je daar al gekeken?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Ebbao
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 22:55
XsX Te koop bij MS ierland: Link

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Egge
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 13-09 14:48
Thanks, net een bestelling geplaatst!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Twanofzo
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 26-11-2024
Houdt er rekening mee dat deze een UK stekker heeft. Je moet dus zelf even een europese c7 stekker kopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ikookhier
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 23:22

ikookhier

>hijdiehieris<

Bij Bol op voorraad.

PSN:Arijanonline Xbox:Arijanonline Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tundreq
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11-09 06:56
Net gekeken en ik zag hem niet meer staan.
Ook geen e-mail mogen ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cannoli
  • Registratie: Juli 2019
  • Niet online
Tundreq schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 12:45:
[...]

Net gekeken en ik zag hem niet meer staan.
Ook geen e-mail mogen ontvangen.
Hij was vanaf ~9:30 uur een tijdje te koop, maar veel langer dan een half uur heeft het niet geduurd. Die mailtjes heb je overigens niets aan. Die worden voor dit soort producten nooit (op tijd) verzonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vildhjarta
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 13-09 16:40
Cannoli schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 13:10:
[...]

Hij was vanaf ~9:30 uur een tijdje te koop, maar veel langer dan een half uur heeft het niet geduurd. Die mailtjes heb je overigens niets aan. Die worden voor dit soort producten nooit (op tijd) verzonden.
Ook geen email gezien van Bol. jammer wel weer.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 21:58
Ik heb sinds de release regelmatig zowel online als in winkels gekeken maar nooit een XBOX Series X beschikbaar gezien. Nu zag ik afgelopen week voor het eerst de bundel XBOX All Access waarbij je een console met twee jaar game pass krijgt voor een maandelijkse betaling ipv direct betalen. Deze was wel beschikbaar bij Cyberport hier in Duitsland. Dat heb ik dan maar besteld omdat ik nog nooit een bestelbare Series X heb gezien. Vandaag is dat ding aangekomen en werkt perfect. Echter heb ik veel gezeik met game pass aan de praat te krijgen.

Volgens All Access wordt doormiddel van de S/N van de console 24 maanden Game Pass toegevoegd aan de console. Als je dan aanmeld met je account zou je vervolgens bij settings die Game Pass kunnen activeren:

Settings -> Account -> Included with this xbox

Als ik op "Included with this xbox" klik gaat een blanko venster kort open en sluit zichzelf vrijwel direct. Ik heb met de support van Microsoft contact opgenomen maar ben niet verder gekomen. Op Reddit lees ik dat veel mensen vergelijkbare problemen hebben en dat in hun geval iets was misgegaan met de S/N koppeling van de console en het All Access programma. Als ze dan een bepaald telefoonnummer uit de USA belde werd dat binnen enkele minuten opgelost. Hier in Duitsland zijn we helaas niet verder gekomen en kan het een paar dagen duren omdat een soort manager van Microsoft deze case moet inzien.

Daarna wou ik nog een Microsoft Complete garantie verlenging erbij boeken. Een dame van Microsoft zei een paar dagen geleden dat dit geen probleem was. Ik hoefde dan alleen maar mijn console op mijn MS Account te registreren en dan kan ik het erbij boeken binnen 45 dagen na aankoop. Vandaag geprobeerd maar krijg het niet voor elkaar. Dit probleem ook met de MS Support proberen te verhelpen en kwam uiteindelijk per telefoon bij een man uit de uiteindelijk zei dat dit alleen geldt voor console die bij Microsoft zelf zijn gekocht. Dat geloofde ik niet op basis van eerdere uitspraken en ervaringen van andere gebruikers op het internet. Ben daarna al een uur bezig per telefoon met een medewerker van MS Support in de USA. Die moet nu ook weer iets uitzoeken en contacteert mij later opnieuw hoe we daarmee verder gaan.

Conclusie:
Ik ben super blij eindelijk een XBOX Series X te bezitten maar ben sinds 17:00 tot 20:00 eigenlijk alleen maar bezig geweest om mijn Game Pass aan de praat te krijgen en de Garantie verlenging erbij te kopen. Dat moeizame process heeft de blijschap vandaag een beetje kapot gemaakt. Morgen nieuwe dag om mij weer op de console te verheugen.

Tip:
Ik heb zojuist nogmaals opnieuw gebruik gemaakt van die 1 euro upgrade voor Gold -> Game Pass.
Bij Amazon 1 jaar XBOX Live Gold gekocht en geactiveerd. Daarna via de Microsoft website die 1 euro upgrade actie gebruikt om daar 1 jaar Game Pass Ultimate van te maken. Dat werkt nog steeds. Om dit te gebruiken mag er geen actieve abonnement meer lopen. Dit werkt dus alleen als je huidige abo is afgelopen. ;)

Update:
Ik heb het Game Pass problemen vanmorgen kunnen oplossen. Ik moest schijnbaar na het uitpakken mijn console een factory reset geven. Dat heb ik gedaan en nu kon ik Game Pass 24 months wel kiezen. Echter had ik gisteren al 12 maanden bij Amazon gekocht dus heeft Microsoft mij deze ochtend geholpen om dat te combineren naar 36 maanden. Nu heb ik Game Pass t/m maart 2025 *O*

[ Voor 6% gewijzigd door Sir_Hendro op 09-03-2022 11:21 ]

GTA VI - All aboard the hype train!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 13Fifa
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 27-07 08:45
Slechts 1 op voorraad!

https://www.informatique.nl/211810/microsoft-xbox-series-x.html

Edit: En weg!

[ Voor 4% gewijzigd door 13Fifa op 09-03-2022 17:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lan Mandragoran
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 28-08 16:31
Als er nou nog enige lijn in zat mbt tijdstippen en momenten waarop er weer nieuwe consoles beschikbaar zijn, dan wil ik best een uurtje gaan F5'en. Helaas moeilijk om elk moment in de gaten te houden...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Elias2020
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 13-09 23:12

Elias2020

NIER AUTOMATA T-SHIRT!

Op voorraad bij Amazon Duitsland..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• oelio
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 16-02-2024
In verschillende winkels bij MediaMarkt de Series X te koop + FH5 + Charger + Batterij... was net bij Mediamarkt Sontplein en daar lagen ze nog. Ze vertelden mij dat deze bundel verstuurd is naar alle winkels in nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tundreq
oelio schreef op maandag 14 maart 2022 @ 13:30:
In verschillende winkels bij MediaMarkt de Series X te koop + FH5 + Charger + Batterij... was net bij Mediamarkt Sontplein en daar lagen ze nog. Ze vertelden mij dat deze bundel verstuurd is naar alle winkels in nederland.
Ik zag het ook al op een telegram groep voorbij komen over verschillende MediaMarkt locaties in Nederland.

Maar zo dichtbij had ik nog niet gehoord. Ik ga straks nog even kijken.

Dank voor de tip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oelio
Geen probleem! Hoop dat ze nog liggen voor je :-)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

oelio schreef op maandag 14 maart 2022 @ 13:30:
Mediamarkt Heerhugowaard 1 uur geleden:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/428FIzB8aqrkU5SRvAUaUSQ-_JY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/F9vAdkBlnbyikHu3bUz0xKwj.jpg?f=fotoalbum_large

Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zorroberner
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 22:46
Mog schreef op maandag 14 maart 2022 @ 15:56:
[...]

Mediamarkt Heerhugowaard 1 uur geleden:
[Afbeelding]
Ha oplichters met die 19 euro service. Man man ook zo een moeilijke bundel van 600 euro. Maarja FH5 raak je aan de straatstenen niet kwijt natuurlijk door Gamepass, dus snap het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OFV
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 22:26

OFV

9x Series X op voorraad bij Wehkamp.
499 euro.

https://www.wehkamp.nl/microsoft-xbox-series-x-16644562/

Edit: uitverkocht

[ Voor 10% gewijzigd door OFV op 15-03-2022 11:50 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• oelio
https://www.mediamarkt.nl...battery-pack-1719024.html

je kunt nu ook de bundel rechtstreeks kopen via de online site

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 14-09 16:37

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Triple Stars
  • Registratie: Januari 2022
  • Laatst online: 14-09 09:25
Sir_Hendro schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 21:18:
Ik heb sinds de release regelmatig zowel online als in winkels gekeken maar nooit een XBOX Series X beschikbaar gezien. Nu zag ik afgelopen week voor het eerst de bundel XBOX All Access waarbij je een console met twee jaar game pass krijgt voor een maandelijkse betaling ipv direct betalen. Deze was wel beschikbaar bij Cyberport hier in Duitsland. Dat heb ik dan maar besteld omdat ik nog nooit een bestelbare Series X heb gezien. Vandaag is dat ding aangekomen en werkt perfect. Echter heb ik veel gezeik met game pass aan de praat te krijgen.

Volgens All Access wordt doormiddel van de S/N van de console 24 maanden Game Pass toegevoegd aan de console. Als je dan aanmeld met je account zou je vervolgens bij settings die Game Pass kunnen activeren:

Settings -> Account -> Included with this xbox

Als ik op "Included with this xbox" klik gaat een blanko venster kort open en sluit zichzelf vrijwel direct. Ik heb met de support van Microsoft contact opgenomen maar ben niet verder gekomen. Op Reddit lees ik dat veel mensen vergelijkbare problemen hebben en dat in hun geval iets was misgegaan met de S/N koppeling van de console en het All Access programma. Als ze dan een bepaald telefoonnummer uit de USA belde werd dat binnen enkele minuten opgelost. Hier in Duitsland zijn we helaas niet verder gekomen en kan het een paar dagen duren omdat een soort manager van Microsoft deze case moet inzien.

Daarna wou ik nog een Microsoft Complete garantie verlenging erbij boeken. Een dame van Microsoft zei een paar dagen geleden dat dit geen probleem was. Ik hoefde dan alleen maar mijn console op mijn MS Account te registreren en dan kan ik het erbij boeken binnen 45 dagen na aankoop. Vandaag geprobeerd maar krijg het niet voor elkaar. Dit probleem ook met de MS Support proberen te verhelpen en kwam uiteindelijk per telefoon bij een man uit de uiteindelijk zei dat dit alleen geldt voor console die bij Microsoft zelf zijn gekocht. Dat geloofde ik niet op basis van eerdere uitspraken en ervaringen van andere gebruikers op het internet. Ben daarna al een uur bezig per telefoon met een medewerker van MS Support in de USA. Die moet nu ook weer iets uitzoeken en contacteert mij later opnieuw hoe we daarmee verder gaan.

Conclusie:
Ik ben super blij eindelijk een XBOX Series X te bezitten maar ben sinds 17:00 tot 20:00 eigenlijk alleen maar bezig geweest om mijn Game Pass aan de praat te krijgen en de Garantie verlenging erbij te kopen. Dat moeizame process heeft de blijschap vandaag een beetje kapot gemaakt. Morgen nieuwe dag om mij weer op de console te verheugen.

Tip:
Ik heb zojuist nogmaals opnieuw gebruik gemaakt van die 1 euro upgrade voor Gold -> Game Pass.
Bij Amazon 1 jaar XBOX Live Gold gekocht en geactiveerd. Daarna via de Microsoft website die 1 euro upgrade actie gebruikt om daar 1 jaar Game Pass Ultimate van te maken. Dat werkt nog steeds. Om dit te gebruiken mag er geen actieve abonnement meer lopen. Dit werkt dus alleen als je huidige abo is afgelopen. ;)

Update:
Ik heb het Game Pass problemen vanmorgen kunnen oplossen. Ik moest schijnbaar na het uitpakken mijn console een factory reset geven. Dat heb ik gedaan en nu kon ik Game Pass 24 months wel kiezen. Echter had ik gisteren al 12 maanden bij Amazon gekocht dus heeft Microsoft mij deze ochtend geholpen om dat te combineren naar 36 maanden. Nu heb ik Game Pass t/m maart 2025 *O*
Microsoft is op dit gebied gelukkig heel flexibel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pushedspore
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 22:35
En weer op bij bol.com rond 17:55. Toch al 3,5 uur verkrijgbaar geweest midden op de dag, gaat steeds beter met de leveringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moffermn
  • Laatst online: 13-01 06:27
Pushedspore schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 17:59:
En weer op bij bol.com rond 17:55. Toch al 3,5 uur verkrijgbaar geweest midden op de dag, gaat steeds beter met de leveringen.
For real? Weer geen notificatie gehad...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Belindo
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 20:53

Belindo

▶ ─🔘─────── 15:02

M'n vrouw heeft ook geen mail gehad maar bij stom toeval zat ze op Bol te kijken en zag ze hem staan. Gisteren besteld, vanochtend in huis.

Week geleden nog de S besteld "omdat de X voorlopig toch niet komt", dus die is vanmiddag retour gegaan.

Coding in the cold; <brrrrr />

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pushedspore
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 22:35
moffermn schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 22:03:
[...]

Email melding via bol.com werkt niet met de xbox series x. In mijn telegram kanalen kwam ook niets voorbij, maar ik kreeg een melding van Pepper waar ik een dealalert op xbox series x heb aan staan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Therach
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03:51
Xbox Series X bundels zijn beschikbaar in de Coolblue app: https://www.coolblue.nl/p...es-x-forza-horizon-5.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twanofzo
moffermn schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 22:03:
[...]

Bol staat niet meer in de (meeste) bots, omdat Bol ze afgelopen jaar zonder pardon van hun platform heeft geknikkerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tundreq
Via de app van Coolblue nog steeds verkrijgbaar. Helaas moet ik nog even wachten van mijn vrouw. Maar de hoge beschikbaarheid van de afgelopen weken is positief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joey82
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 09-09 12:49
Tundreq schreef op dinsdag 22 maart 2022 @ 12:31:
Via de app van Coolblue nog steeds verkrijgbaar. Helaas moet ik nog even wachten van mijn vrouw. Maar de hoge beschikbaarheid van de afgelopen weken is positief.
op de website is het uitverkocht :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElMayo
joey82 schreef op dinsdag 22 maart 2022 @ 13:58:
[...]

op de website is het uitverkocht :-(
Je moet het via de app kopen, op website geeft hij uitverkocht aan inderdaad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joey82
ElMayo schreef op dinsdag 22 maart 2022 @ 14:44:
[...]

Je moet het via de app kopen, op website geeft hij uitverkocht aan inderdaad
wrom moet dat nu weer via een app? zucht....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danny79
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 17:51
joey82 schreef op dinsdag 22 maart 2022 @ 15:34:
[...]

wrom moet dat nu weer via een app? zucht....
Vanmiddag via app besteld.

Installeren, bestellen, app verwijderen. 2 minuten extra werk. Je wilt hem graag of niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CousinBoneless
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 11-09 16:27
Hij is nu nog steeds beschikbaar via de CB app... Voorraad eindelijk permanent?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Twanofzo
CousinBoneless schreef op woensdag 23 maart 2022 @ 10:49:
Hij is nu nog steeds beschikbaar via de CB app... Voorraad eindelijk permanent?
Niemand wil coolblue bundels als elke andere winkel ze los verkoopt in drops :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CousinBoneless
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 11-09 16:27
Twanofzo schreef op woensdag 23 maart 2022 @ 11:06:
[...]

Niemand wil coolblue bundels als elke andere winkel ze los verkoopt in drops :+
Dat ben ik met je eens, maar de CB 'bundels' zijn nu slechts met 1 spel erbij, niet met al die headset rommel en fingerpads.... Als je op zoek bent naar een Xbox is dit best een OK deal...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blackloch
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 18-04 08:48
Had de Xbox X bundel (Halo) besteld via CB vandaag, maar net weer geannuleerd: met de Gamepass is die extra 60 euro voor Halo weggegooid geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joey82
Blackloch schreef op woensdag 23 maart 2022 @ 13:10:
Had de Xbox X bundel (Halo) besteld via CB vandaag, maar net weer geannuleerd: met de Gamepass is die extra 60 euro voor Halo weggegooid geld.
dat is voor iedereen verschillend denk ik, veel van de gamepass games daar heb ik niks mee....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Diegenen die hem binnen hebben, is dit nog de oude of de nieuwe verpakking.

Op de achterkant staat sinds januari 22 een afbeelding van Forza Horizon 5 (zie foto) en ben ik meestal wel benieuwd naar de productie datum (week/jaar)

Staat buiten op de doos, rechts naast het serienummer.

Voorbeeld: 2139X = 2021 - Week 39

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/eqy2Y7uDYqDomilrFtGh6A3m3JI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/HyNxxGKpQSaEHohbGb52BCkN.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 25-03-2022 10:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Don't shoot the messenger... Maar vanmorgen rond 11:00 was ik bij de MM Sontplein Groningen en volgens de verkoper hadden ze nog één Forza Horizon bundel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spokje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 18:12
Maar de nieuwe batches zijn beter oid?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

spokje schreef op vrijdag 25 maart 2022 @ 11:44:
Maar de nieuwe batches zijn beter oid?
Geen idee, waar eerst een Halo afbeelding stond staat nu een Forza. Bijgevoegde foto is met Chinese opdruk, maar heb zo ook al gespot met Engels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blueface
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 22:44
Vanmorgen was ik in Arnhem Kronenburg game mania, daar stond nog 1 xbox series x bundel met Fifa 22 en Battlefield 2042 voor 604 euro. Oude verpakking voor wie het interessant vindt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Xbox series X | Forza of Halo bundel is weer (uitsluitend) te bestellen via de Coolblue app.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• oelio
Series X weer beschikbaar bij MediaMarkt NL

https://www.mediamarkt.nl...dual-charger-1722909.html

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Therach
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03:51
Verwijderd schreef op vrijdag 25 maart 2022 @ 14:37:
Xbox series X | Forza of Halo bundel is weer (uitsluitend) te bestellen via de Coolblue app.
Deze is er ook weer zo te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AstaVista
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 20-04 08:48
De leveringen zien er steeds beter uit. Staat nu al een aantal uur te koop op de CB app.
Zelf wacht ik op een losse versie zonder Forza of Halo want heb absoluut niets met die games en ik twijfel of je die games snel kwijt geraakt als ze ook via de GamePass te spelen zijn. Ik hou het forum in de gaten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joey82
Therach schreef op maandag 28 maart 2022 @ 11:42:
[...]

Deze is er ook weer zo te zien.
uitverkocht....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• freddyathlon
  • Laatst online: 01-08 02:05

freddyathlon

McLaren Mercedes

Gisteren (zondag) deze set aangeschaft bij MM the Wall, Utrecht voor € 609,-.

Eigenlijk wilde ik stiekem wachten op de PS5, daar ik nu een PS4 Pro heb staan.
Maar de PS5 is zo lastig leverbaar...

Daarnaast heeft Game Pass mij wel getriggerd om voor de Xbox X te gaan.
Leuke is dat mijn profiel nog bestaat, ooit had ik de eerste Xbox. Wel weer leuk.

Apple iPhone 16 Pro Max  Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oelio
freddyathlon schreef op maandag 28 maart 2022 @ 16:31:
[...]

Gisteren (zondag) deze set aangeschaft bij MM the Wall, Utrecht voor € 609,-.

Eigenlijk wilde ik stiekem wachten op de PS5, daar ik nu een PS4 Pro heb staan.
Maar de PS5 is zo lastig leverbaar...

Daarnaast heeft Game Pass mij wel getriggerd om voor de Xbox X te gaan.
Leuke is dat mijn profiel nog bestaat, ooit had ik de eerste Xbox. Wel weer leuk.
Chill dat je er 1 hebt weten te scoren. Deze bundel is met een koptelefoon, was die in de winkel niet met een oplaadbare batterij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imper
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 02-12-2024
Vandaag besteld, direct na jouw melding. Komt morgen binnen en dan ga ik Forza proberen te verkopen.

Iemand verder bekend met de 36mnd “truc” voor gamepass ultimate? Of moet ik dan met mijn post ergens anders zijn #newbie

Gevonden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddyathlon
  • Laatst online: 01-08 02:05

freddyathlon

McLaren Mercedes

oelio schreef op maandag 28 maart 2022 @ 16:33:
[...]

Chill dat je er 1 hebt weten te scoren. Deze bundel is met een koptelefoon, was die in de winkel niet met een oplaadbare batterij?
Oeps, sorry. Niet goed genoeg gekeken.
Klopt, mijne is met een oplaadbare batterij.

Apple iPhone 16 Pro Max  Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lumics
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:36
Ik heb nog nooit een console gehad, maar de series x lijkt mij een aardig apparaat om in de kast te hebben staan. Blijkbaar is voorraad een dingetje. Ik hoef geen bundels met een game (reeds games digitaal via PC). Nu zie ik op MP dat de series X voor rond de €600 weggaan, nieuw in doos. Zijn dit hele gekke bedragen, of is het slimmer om rustig rond te kijken naar een betere aanbieding?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22:39

Hupske

AFCA

Lumics schreef op zaterdag 2 april 2022 @ 10:35:
Ik heb nog nooit een console gehad, maar de series x lijkt mij een aardig apparaat om in de kast te hebben staan. Blijkbaar is voorraad een dingetje. Ik hoef geen bundels met een game (reeds games digitaal via PC). Nu zie ik op MP dat de series X voor rond de €600 weggaan, nieuw in doos. Zijn dit hele gekke bedragen, of is het slimmer om rustig rond te kijken naar een betere aanbieding?
Antwoord is: Ja!
Kijk anders hier op V&A. Wel gebruikt wel is waar maar je pikt hem al op voor 450,-.
Verder is de Xbox met regelmaat goed te koop bij Amazon, bol, Coolblue etc voor 500,-.

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:20

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-09 02:10

sjaool

Every life should have 9 cats

Lumics schreef op zaterdag 2 april 2022 @ 10:35:
Als je op Markplaats €600 wil betalen voor een tweedehands of een console met vage afkomst dan kun je net zo goed een bundel met de Series X aanschaffen bij de Mediamarkt. Die kosten €599 of €629,99 en heb je nog volledige garantie ook.

[ Voor 3% gewijzigd door sjaool op 04-04-2022 09:46 ]

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Imper
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 02-12-2024
sjaool schreef op maandag 4 april 2022 @ 09:46:
[...]

Als je op Markplaats €600 wil betalen voor een tweedehands of een console met vage afkomst dan kun je net zo goed een bundel met de Series X aanschaffen bij de Mediamarkt. Die kosten €599 of €629,99 en heb je nog volledige garantie ook.
Heb onlangs de bundel(Forza 5 + headset + dockingstation) bij Mediamarkt gekocht van €629,99 en bevalt uitstekend. Forza horizon verpatst voor 35€ ivm ultimatepass dus een goede bundel/deal en inderdaad met garantie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Imper schreef op maandag 4 april 2022 @ 12:09:
[...]

Heb onlangs de bundel(Forza 5 + headset + dockingstation) bij Mediamarkt gekocht van €629,99 en bevalt uitstekend. Forza horizon verpatst voor 35€ ivm ultimatepass dus een goede bundel/deal en inderdaad met garantie!
ook de game doorverkocht voor 30 euro, maar heb het laadstation en koptelefoon nog geseald in de verpakking. Wat zijn jouw ervaringen met deze 2, mits al uitgepakt natuurlijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tundreq

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AstaVista
Leveren ze naar België? Heb de indruk dat bij Mediamarkt.nl er een betere voorraad is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
AstaVista schreef op maandag 4 april 2022 @ 15:21:
[...]

Leveren ze naar België? Heb de indruk dat bij Mediamarkt.nl er een betere voorraad is.
Nee helaas.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AstaVista
Ik wacht dan wel even op nieuwe beschikbaarheid bij Bol.com of CB. Toch al een kleine week bijna niets. Enkel via Bol.com waren er 2de kansjes maar ik wil liever een nieuwe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
AstaVista schreef op maandag 4 april 2022 @ 15:35:
[...]

Ik wacht dan wel even op nieuwe beschikbaarheid bij Bol.com of CB. Toch al een kleine week bijna niets. Enkel via Bol.com waren er 2de kansjes maar ik wil liever een nieuwe.
Ik zoek zelf ook eentje (extra) bol of duitse amazon kale versie, ivm garantie liefst amazon.de

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tundreq
https://www.xbox.com/nl-NL/consoles/xbox-series-x#purchase

Nu bij Microsoft voor 500 euro te koop, gewoon Nederlands model.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AstaVista
Jammer, pas gezien en tijdens het bestelproces kreeg ik de melding dat het artikel niet meer in voorraad is :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AstaVista
Bekijk Xbox Series X Console op: https://www.bol.com/nl/p/...socialshare_pdp_iphoneapp

€474 voor een 2dehands Xbox. Conditie is goed.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

AstaVista schreef op donderdag 7 april 2022 @ 12:17:
Bekijk Xbox Series X Console op: https://www.bol.com/nl/p/...socialshare_pdp_iphoneapp

€474 voor een 2dehands Xbox. Conditie is goed.
Ik ziet dit vaker en de term 'goed' is ook al een ruim begrip, constaterende uit het onderstaande

Dit product heeft beschadigingen of gebruikssporen: Meerdere krassen of vlekken op boven of voorkant., Een of meer krassen of vlekken op achterkant, zijkant of accessoire(s)., De verpakking is geopend en beschadigd.

Hoe dan(?!) en dat binnen 30 dagen :?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AstaVista
Verwijderd schreef op donderdag 7 april 2022 @ 13:37:
[...]

Ik ziet dit vaker en de term 'goed' is ook al een ruim begrip, constaterende uit het onderstaande

Dit product heeft beschadigingen of gebruikssporen: Meerdere krassen of vlekken op boven of voorkant., Een of meer krassen of vlekken op achterkant, zijkant of accessoire(s)., De verpakking is geopend en beschadigd.

Hoe dan(?!) en dat binnen 30 dagen :?
Zelf riskeer ik het mij ook niet. Als er krassen zouden opzitten zou ik dit zelf niet leuk vinden. Ik blijf zoeken naar een nieuw exemplaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• srdevil
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 04-11-2024
AstaVista schreef op donderdag 7 april 2022 @ 14:06:
[...]

Zelf riskeer ik het mij ook niet. Als er krassen zouden opzitten zou ik dit zelf niet leuk vinden. Ik blijf zoeken naar een nieuw exemplaar.
Bij amazon.de momenteel beschikbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tundreq
srdevil schreef op donderdag 7 april 2022 @ 14:12:
[...]

https://www.amazon.de/gp/...nguage=nl_NL&currency=EUR

Met deze link direct in je winkelwagen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AstaVista
srdevil schreef op donderdag 7 april 2022 @ 14:12:
[...]

Voila, maandag wordt de Xbox geleverd! Weekje zoeken en bingo :)
Pagina: 1 ... 165 ... 169 Laatste

Let op:
Om dit topic leesbaar te houden graag de volgende regels in acht nemen:

• Geen discussies over scalping, meerdere orders plaatsen en doorverkoop met woekerprijzen.
Vraag & Aaanbod op het forum is overal verboden, dus ook hier.
• Vermelden dat je meerdere bestellingen hebt lopen ('patsen') is niet de bedoeling.
• Bedelen / vragen / ruilen valt ook onder Vraag & Aaanbod.
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over het beleid van externe bots, Discords, Telegramgroepen.
• Houd het ontopic: mensen posten en lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en willen die discussie graag zo houden. Al het andere kan prima op de rest van het forum.

Bij problemen met levering/shipping neem je contact op met de verkoper, niet met de bezorgdienst. Dat klinkt onlogisch, maar de verkoper (verzender) is (wettelijk) verantwoordelijk voor het proces. De verkoper start dan ook een onderzoek bij de bezorger (en niet andersom), want zij zijn immers verantwoordelijk.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Wel zin in gezellig slowchatten of offtopic kletsen?
Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord

Plaats alleen pre-orders bij vertrouwde partijen. Mooie vuistregel is: Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview