Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Imper
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 02-12-2024
Anoniem: 562971 schreef op maandag 4 april 2022 @ 12:42:
[...]
ook de game doorverkocht voor 30 euro, maar heb het laadstation en koptelefoon nog geseald in de verpakking. Wat zijn jouw ervaringen met deze 2, mits al uitgepakt natuurlijk ;)
Sorry voor mijn vertraagde reactie, niet heel actief op tweakers en mis een app, dan zou ik actiever zijn!

Nou je geloof5 het nooit: na 1 week plezier is mijn Jack van de headset afgebroken in m’n controller :'(
Gisteren verzonden naar mediamarkt en vandaag een voucher van €99,98 ontvangen zodat ik beide opnieuw kan bestellen(of niet).

Dockingstation wel prima. Je ziet vanzelf of je de controller er niet goed op hebt gezet, daarnaast zit er geen aan/uit knop op. Weinig ervaring nog verder!

Ikzelf ga met de voucher van soortgelijk bedrag een andere headset halen. Echter is de qware headset ook prima. Vond het een fijn ding!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toxic821
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 11-07 17:14
Series X op voorraad in Polen, omgerekend 507€

https://www.xbox.com/pl-pl/configure/8WJ714N3RBTL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 562971

Voor diegenen die zich storen aan de bijgeleverde producten...

Kijk eens bij de Walmart ;w

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CTzNoiuweev4wGmFWgMXsWGdqPw=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/O6w76YImrstZYOirW0snmyKV.jpg?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fpiGRbMXj33AidG09eBNqKBedD8=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Mu0XrvGrjCFODe43l9h7eFmx.jpg?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tundreq
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-07 22:33
https://www.mediamarkt.nl...dual-charger-1722909.html

De set is weer te koop, voor wie het lange paasweekend nog niets te doen heeft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chrosser
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 10-07 00:07

Chrosser

ook wel sjef oponthoud genoemd

Tundreq schreef op donderdag 14 april 2022 @ 16:39:
https://www.mediamarkt.nl...dual-charger-1722909.html

De set is weer te koop, voor wie het lange paasweekend nog niets te doen heeft.
Wil er heel graag eentje, ben al een week of twee aan het rondkijken, maar hoef die zwik er allemaal niet bij. Hoop dat Mediamarkt blijft zitten met die bundels van ze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toxic821
Ik heb een series X bij Microsof in Polen besteld (https://www.xbox.com/pl-pl/configure/8WJ714N3RBTL).
Betaald met creditcard, 2 dagen later al geleverd met DPD!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dageto
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 27-06 20:40
Chrosser schreef op zaterdag 16 april 2022 @ 08:59:
[...]

Wil er heel graag eentje, ben al een week of twee aan het rondkijken, maar hoef die zwik er allemaal niet bij. Hoop dat Mediamarkt blijft zitten met die bundels van ze.
Lekker bestellen bij https://www.xbox.com/pl-pl/configure/8WJ714N3RBTL. Heb ik ook gedaan, had na twee dagen de Xdoos in huis (wordt gewoon verzonden vanuit Venlo). Creditcard gebruikt om te bestellen, ging prima!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dageto
dageto schreef op zondag 17 april 2022 @ 07:19:
[...]

Lekker bestellen bij https://www.xbox.com/pl-pl/configure/8WJ714N3RBTL. Heb ik ook gedaan, had na twee dagen de Xdoos in huis (wordt gewoon verzonden vanuit Venlo). Creditcard gebruikt om te bestellen, ging prima!
Besteld op basis van de tip van @toxic821 trouwens. Nog dank daarvoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrosser

Chrosser

dageto schreef op zondag 17 april 2022 @ 07:19:
[...]

Heb even gekeken, maar mijn pools is wat roestig :+ Volgens mij uitverkocht.
Zal het in de gaten houden! Thnx voor de tip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dageto
Chrosser schreef op zondag 17 april 2022 @ 08:45:
[...]

Heb even gekeken, maar mijn pools is wat roestig :+ Volgens mij uitverkocht.
Zal het in de gaten houden! Thnx voor de tip
Even Google Translate over de pagina gooien met Chrome. Ik krijg "finalize" te zien, dus lijkt dat je hem nog aan je mandje kunt toevoegen. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrosser

Chrosser

dageto schreef op zondag 17 april 2022 @ 10:58:
[...]

Even Google Translate over de pagina gooien met Chrome. Ik krijg "finalize" te zien, dus lijkt dat je hem nog aan je mandje kunt toevoegen. Succes!
Ja klopt ik ook, maar dan staat er de maximale hoeveelheid van het product is bereikt.
Dat vertaal ik maar even in uitverkocht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xolmas
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 23-06 09:56
Chrosser schreef op maandag 18 april 2022 @ 10:46:
[...]

Ja klopt ik ook, maar dan staat er de maximale hoeveelheid van het product is bereikt.
Dat vertaal ik maar even in uitverkocht :)
Je moet eerst met een Microsoft account inloggen. Dan lukt het om de xbox toe te voegen aan je winkelwagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14:23
Oeps verkeerde topic |:(

[ Voor 94% gewijzigd door justifire op 19-04-2022 22:02 ]

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sadlylate
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 22-01-2024
Moesten jullie ook een pools address invullen voordat je kon bestellen? eentje van google af vissen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dageto
Sadlylate schreef op woensdag 20 april 2022 @ 03:48:
Moesten jullie ook een pools address invullen voordat je kon bestellen? eentje van google af vissen?
Nee ik heb gewoon mijn Nederlandse post en billingaddres gebruikt. Ging gewoon goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toxic821
Inderdaad, een gewoon nederlands of belgisch adres invullen, ik heb wel moeten betalen via creditcard, met paypal werkte bij mij niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

toxic821 schreef op zaterdag 16 april 2022 @ 11:05:
Ik heb een series X bij Microsof in Polen besteld (https://www.xbox.com/pl-pl/configure/8WJ714N3RBTL).
Betaald met creditcard, 2 dagen later al geleverd met DPD!
Nog steeds (permanent?) te bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QustomiZe
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 11-04-2024
toxic821 schreef op woensdag 20 april 2022 @ 09:10:
Inderdaad, een gewoon nederlands of belgisch adres invullen, ik heb wel moeten betalen via creditcard, met paypal werkte bij mij niet!
Zojuist besteld omgerekend €522. Verwachte leverdatum 25-04-2022.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sadlylate
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 22-01-2024
toxic821 schreef op woensdag 20 april 2022 @ 09:10:
Ahja! Dat lijkt inderdaad het geval! Mijn PayPal wilt hij niet zonder Pools adres. Ik ga het proberen met de CC! Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toxic821
Veel succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clifdon
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 08:14
Ik heb zojuist ook een X-doos besteld in Polen met CC. Vreemd dat er daar wel voorraad lijkt te zijn. Dat vind ik toch wel erg schimmig. Hopelijk gewoon te gebruiken hier..

Always look on the bright side of life.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ElMayo
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 12-07 19:57
Clifdon schreef op zaterdag 23 april 2022 @ 17:53:
Ik heb zojuist ook een X-doos besteld in Polen met CC. Vreemd dat er daar wel voorraad lijkt te zijn. Dat vind ik toch wel erg schimmig. Hopelijk gewoon te gebruiken hier..
Voorraad staat gewoon in Nederland ;).. ze verdelen de voorraad per land alleen alles word vanuit Nederland verstuurd :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clifdon
ElMayo schreef op zaterdag 23 april 2022 @ 18:09:
[...]

Voorraad staat gewoon in Nederland ;).. ze verdelen de voorraad per land alleen alles word vanuit Nederland verstuurd :D
Maar waarom kan ik nergens in Nederland een Xbox kopen dan? Dat lijkt mij verdacht veel op bewuste manipulatie. Anyway hopelijk snel binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElMayo
Clifdon schreef op zaterdag 23 april 2022 @ 18:13:
[...]

Maar waarom kan ik nergens in Nederland een Xbox kopen dan? Dat lijkt mij verdacht veel op bewuste manipulatie. Anyway hopelijk snel binnen.
Waar uit mijn bericht haal je het stukje manipulatie? Per land is er een stuk voorraad alleen het word vanuit Nederland verstuurd.. (de verkoop van microsoft zelf via hun website).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clifdon
ElMayo schreef op zaterdag 23 april 2022 @ 18:17:
[...]

Waar uit mijn bericht haal je het stukje manipulatie? Per land is er een stuk voorraad alleen het word vanuit Nederland verstuurd.. (de verkoop van microsoft zelf via hun website).
Distributie gaat gewoon allemaal vanuit NL dat snap ik. Maar blijkbaar is er geen Pool die een series X wil kopen en is de vraag in NL groter dan het gereserveerde aanbod. Waarom dan niet een stukje gereserveerde voorraad voor Polen aanbieden in NL?

Anyway ik ga rustig afwachten wanneer hij binnenkomt. Heb zo in elk geval niet bij een scalper hoeven kopen. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon27
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 15-12-2024
ElMayo schreef op zaterdag 23 april 2022 @ 18:17:
[...]

Dat de voorrraad in “Nederland” zou zijn, heeft niks te maken dat de gehele voorraad ook alleen maar voor Nederland en of de buurlanden zijn, het zelfde geldt voor Sony ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AFT0570
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 12:46
Ook besteld! Kan iemand die ‘m al binnen heeft bevestigen of het de gewone EU-versie is, of dat alle boekjes in het Pools zijn? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QustomiZe
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 11-04-2024
Mijne was binnen 1 dag binnen, haha.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Clifdon
AFT0570 schreef op maandag 25 april 2022 @ 18:49:
Ook besteld! Kan iemand die ‘m al binnen heeft bevestigen of het de gewone EU-versie is, of dat alle boekjes in het Pools zijn? :+
Gisteren binnen gekregen. Gewoon EU versie volgens mij. Boekjes zitten er toch niet echt bij eigenlijk. En hij wist direct na het verbinden met mijn telefoon( tijdens setup) direct dat hij in het nederlands verder moest installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bearmun
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 12-07 19:29
Na alle verhalen hier ook maar besteld via de Poolse Microsoft site. Ben benieuwd, maar ik gok dat het wel goed zit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AstaVista
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 20-04 08:48
Iemand ervaring met TI-84 shop? https://www.ti-84shop.nl/xbox-series-x.html

Daar staat de series X te koop voor €555.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piknik
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 25-09-2024
Heb net mijn series x bij microsoft polen besteld. Fingers crossed.
Zat me een beetje zorgen te maken sinds ik moest wachten op loon en daarna extra geld op de creditcard storten wat weer 3 dagen duurt, hield er rekening mee dat hij al uitverkocht zou zijn.

Ik laat weten wanneer hij binnen is.
Dacht dat ik een ps5 zou kopen maar dat is zo een gedoe dus dan maar weer terug naar de green team.
Word voor mij waarschijnlijk ook ps5 pro.

Dank jullie wel voor in de gaten houden van normale verkoop punten.

[ Voor 0% gewijzigd door Piknik op 03-05-2022 07:29 . Reden: grammatica ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlueBird022
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 09-07 23:45
Ik kwam het per toeval tegen, maar waarom staat de V&D niet in de price watch lijst? Xbox series X voor 669,-. Alsnog 169 te duur, maar toch ...

https://www.vd.nl/hobby-e...ss-accessmarket-9835.html

[ Voor 39% gewijzigd door BlueBird022 op 03-05-2022 16:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
BlueBird022 schreef op dinsdag 3 mei 2022 @ 16:54:
Ik kwam het per toeval tegen, maar waarom staat de V&D niet in de price watch lijst? Xbox series X voor 669,-. Alsnog 169 te duur, maar toch ...

https://www.vd.nl/hobby-e...ss-accessmarket-9835.html
misschien omdat je bij een scalper goedkoper terecht kan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Starbuck68
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 24-12-2023
Bij microsoft zelf zijn nu certified refurbished console’s beschikbaar voor 470,00

Ik heb de gok genomen..wordt vrijdag bezorgd..ben benieuwd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tundreq
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-07 22:33
Starbuck68 schreef op woensdag 4 mei 2022 @ 09:45:
Bij microsoft zelf zijn nu certified refurbished console’s beschikbaar voor 470,00

https://www.xbox.com/nl-N...xbox-series-x/refurbished

https://www.xbox.com/en-G...xbox-series-x/refurbished

In Nederland en UK zijn ze te krijgen, ik weet niet of het 1 voorraad is of verschillend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fzim
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 14:14
Tundreq schreef op woensdag 4 mei 2022 @ 10:35:
[...]

In Nederland en UK zijn ze te krijgen, ik weet niet of het 1 voorraad is of verschillend.
Zijn verschillende voorraden, de UK gebruikt een andere stekker dan in NL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MienIeGesien
  • Registratie: December 2021
  • Laatst online: 28-11-2024
Starbuck68 schreef op woensdag 4 mei 2022 @ 09:45:

Ik heb zojuist ook besteld via de microsoft site. Ik heb echter nog geen bevestiging binnen en hij staat ook niet in mijn bestel overzicht van mijn microsoft account. Duurde dit bij jou ook even?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Starbuck68
MienIeGesien schreef op woensdag 4 mei 2022 @ 11:37:
[...]

Ik heb zojuist ook besteld via de microsoft site. Ik heb echter nog geen bevestiging binnen en hij staat ook niet in mijn bestel overzicht van mijn microsoft account. Duurde dit bij jou ook even?
5 minuten duurde het voordat ik een bevestiging op mijn mail had.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fransboumans
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 01-07 14:02
MienIeGesien schreef op woensdag 4 mei 2022 @ 11:37:
[...]

Zojuist ook een besteld, geen bevestigingsmail (nog) ontvangen maar staat wel in mijn besteloverzicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MienIeGesien
  • Registratie: December 2021
  • Laatst online: 28-11-2024
fransboumans schreef op woensdag 4 mei 2022 @ 13:13:
[...]

Zojuist ook een besteld, geen bevestigingsmail (nog) ontvangen maar staat wel in mijn besteloverzicht.
Hij staat bij mij ook eindelijk in het besteloverzicht. Als het goed is moet hij morgen komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fransboumans
MienIeGesien schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 12:51:
[...]

Hij staat bij mij ook eindelijk in het besteloverzicht. Als het goed is moet hij morgen komen.
Zojuist ook de verzendbevestiging gekregen met T&T :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nero22
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 13:32
Hier ook zojuist de T&T gekregen. Zin in!

It's funny. But not ha-ha funny.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mighty
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Mighty

Brains & Steel

Bij Coolblue via de app zijn er nu ook een aantal beschikbaar.

|| The harder you fall the more it hurts - be awesome ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 12:27
Coolblue XSX, komt meteen in je winkelmandje, de game kan je na ontvangst terugsturen als je die niet wilt. Succes
https://prf.hn/click/camr...l/winkelmandje?add=895807

[ Voor 31% gewijzigd door BM op 06-05-2022 10:24 . Reden: ref. weggehaald ]

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black-Hole
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15-02-2024
Amaze86 schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 20:48:
Coolblue XSX, komt meteen in je winkelmandje, de game kan je na ontvangst terugsturen als je die niet wilt. Succes
Gisteren daar ook eindelijk besteld nadat ik de melding in Telegram zag dat de game teruggestuurd kon worden. Voor de zekerheid nog even gebeld met Coolblue om het te verifiëren. Melding via Telegram kwam al 's ochtends vroeg en gisteravond was ie nog steeds beschikbaar.

Kan ik eindelijk de Series S inruilen voor z'n grote broer.

Update: Bundels (Forza of Halo ) zijn nog steeds te bestellen bij Coolblue, kreeg net nog een melding via Telegram.

https://prf.hn/click/camr...l/winkelmandje?add=895808

Na klikken op de link zit het automatisch in je winkelmand.

[ Voor 25% gewijzigd door BM op 06-05-2022 10:25 . Reden: ref. weggehaald ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Siebe93
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 10-07 01:25
Als ik op de coolblue site kijk staat er bij mij niet leverbaar 🤔

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ElMayo
Siebe93 schreef op vrijdag 6 mei 2022 @ 12:09:
Als ik op de coolblue site kijk staat er bij mij niet leverbaar 🤔
vanaf de app kijken!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• fransboumans
Zojuist de certified refurbished XSX ontvangen vanuit Microsoft. Apparaat is nieuw, geen gebruikerssporen of beschadigingen. Alles compleet en origineel verpakt. Zeker een aanrader!

Acties:
  • +23 Henk 'm!

• Starbuck68
De zon scheen uitbundig toen ik naar buiten keek, maar van de bekende bruine bestelbus was nog geen spoor te zien, zenuwachtig baande ik door het huis, straks komt hij niet..
Ik had een refurbished xbox besteld..totaal tegen mij principes..wil altijd alle nieuw..ook daar was ik zenuwachtig over….
Maar toen ging de bel en daar stond de UPS-meneer..hij zag de tranen in mijn ogen van blijdschap en zei : “ je x-box zeker?”
Ik knikte met een brok in mijn keel.

De doos was zwaar, voorzichtig maakte ik hem open.
Tevoorschijn kwam een xbox doos…refurbished las ik , niet met een sticker of erop geschreven, maar het stond op de doos zelf geprint, verder zag het er gewoon uit als een doos uit de winkel.
Voorzichtig sneed ik de plakbandjes open en opende de doos..waar ik een rommeltje verwachte van profesorisch opgerolde snoertjes e.d. Maar niets is minder waar..de snoertjes nieuw..de controller nieuw..

De console zelf verpakt in zwart folie..uitgepakt en ook deze lijkt gewoon nieuw..werkelijk geen kras of vlekje te bekennen?

De boel aansluiten dan maar .. en ook dat gaat van een leien dakje..

Ik keek, net als vanmorgen weer naar buiten terwijl de xbox wat games aan het updaten is..er loopt een mooie dame voorbij..ik zwaai , ze zwaait terug..

Het is een mooie dag😀

[ Voor 0% gewijzigd door Starbuck68 op 06-05-2022 15:19 . Reden: Typo ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arjo0o
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 12-07 10:26
Er is voorraad op de app van Coolblue.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/brK504pQup6xEr-ep1rMBlU7CX4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/kH9xjyvioL3SMkinuU8wmoxn.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Siebe93
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 10-07 01:25
Zaterdag avond de Xbox x binnen gekregen 😃
Via de coolblue app besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L0g0ff
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 10:05

L0g0ff

omg

Ik had halo campaign nog niet uitgespeeld. Het lijkt nu dat ik sinds seizoen 2 ineens halo moet kopen (of de game disk in mijn console moet steken) voor 55 euro en ik kan nu geen campaign meer spelen.

Hebben andere hier ook last van?

Ik heb gamepass ultimate.

Nevermind... Het zit in mijn xbox zelf. Cloud gaming werkt prima.

[ Voor 12% gewijzigd door L0g0ff op 09-05-2022 21:44 ]

Blog.wapnet.nl KompassOS.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Berry83
  • Registratie: Mei 2022
  • Laatst online: 12-05-2022
fransboumans schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 17:02:
[...]

Zojuist ook de verzendbevestiging gekregen met T&T :)
Hey ik ook besteld bij Microsoft 3 dagen geleden al maar ik hoor of zie niks😪

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
  • Laatst online: 29-04 01:00
Op dit moment is de series X ook te koop op de UK site van Microsoft met verzending naar Nederland. Omgerekend voor €530,-.

Weet iemand of de Engelse MS store al btw heft voor Nederland of moeten we deze nog apart betalen tijdens het importeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Berry83 schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 16:38:
[...]

Hey ik ook besteld bij Microsoft 3 dagen geleden al maar ik hoor of zie niks😪
Als je een Microsoft account hebt kun je kijken onder je bestellingen, wellicht dat je daar wijzer uit wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Berry83
Nero22 schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 19:40:
Hier ook zojuist de T&T gekregen. Zin in!
Hoe lang duurde de levering? Bij mij blijft nu staan op: in behandeling,heb m zondag besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Berry83
Anoniem: 562971 schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 16:49:
[...]

Als je een Microsoft account hebt kun je kijken onder je bestellingen, wellicht dat je daar wijzer uit wordt.
staat idd in behandeling maar heb t al zondag betaald en zou vandaag komen. Raar miss nog ff wachten bel ik morgenochtend ze wel op

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Berry83 schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 16:51:
[...]
staat idd in behandeling maar heb t al zondag betaald en zou vandaag komen. Raar miss nog ff wachten bel ik morgenochtend ze wel op
020 500 1500 Je hebt de kans de ze je doorschakelen naar het buitenland maar geen paniek, je betaald het standaard tarief, wel heb je grote kans dan je een Engels sprekend persoon er voor krijgt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Berry83
Anoniem: 562971 schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 16:54:
[...]

020 500 1500 Je hebt de kans de ze je doorschakelen naar het buitenland maar geen paniek, je betaald het standaard tarief, wel heb je grote kans dan je een Engels sprekend persoon er voor krijgt.
heb gebeld idd,kan tot maandag duren eer t er is....
Jammer had me erop verheugd.dankje voor t nummer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Berry83
Anoniem: 562971 schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 16:54:
[...]

Toch nog t&t gehad eindelijk next gen gamen 😄

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Berry83 schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 19:11:
[...]

Toch nog t&t gehad eindelijk next gen gamen 😄
Top 👍

Heel veel plezier met dit multimedia monster 🎮

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Berry83
Anoniem: 562971 schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 22:00:
[...]

Top 👍

Heel veel plezier met dit multimedia monster 🎮
Thanks,komt Goed!!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13:37

TheVMaster

Moderator WOS
Krijg net een mail dat er een nieuwe voorraad voor de Series X gaat komen vanavond om 18:00 in de Microsoft Store.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2h7-sw4u_1gicWDwt40F459XcNM=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/A1aqowF5DF1FXTgobP02Rtyx.png?f=user_large

[ Voor 54% gewijzigd door TheVMaster op 17-05-2022 13:15 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• loki504
  • Laatst online: 13:23
CoolBlue heeft ook nog de Halo Bundel. Via de app is hij beschikbaar voor mij. Via de website niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CousinBoneless
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 11-07 15:32
TheVMaster schreef op dinsdag 17 mei 2022 @ 13:14:
Krijg net een mail dat er een nieuwe voorraad voor de Series X gaat komen vanavond om 18:00 in de Microsoft Store.

[Afbeelding]
18.01 aaaaaaaaand it's gone... ;w

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• loki504
CousinBoneless schreef op dinsdag 17 mei 2022 @ 18:01:
[...]

Ja te erg voor worden. Maar 18:02 was hij weer beschikbaar. En ik heb hem😀 20 mei komt hij binnen :)

[ Voor 5% gewijzigd door loki504 op 17-05-2022 18:13 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• maxjuh
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19-03 15:04
Dank voor de tip! Hier ook kunnen kopen.

Hebben jullie wel direct een bevestigingsmail ontvangen? Geld is wel afgeschreven, maar nog geen email.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loki504
maxjuh schreef op dinsdag 17 mei 2022 @ 18:15:
Dank voor de tip! Hier ook kunnen kopen.

Hebben jullie wel direct een bevestigingsmail ontvangen? Geld is wel afgeschreven, maar nog geen email.
Ja ik heb vrijwel x
Direct een bevestigings mail gekregen.
Zat 3 minuten tussen PayPal bevestiging en MS bevestiging.
Staat hij hier tussen?
https://account.microsoft.com/billing/orders?ref=email

[ Voor 17% gewijzigd door loki504 op 17-05-2022 19:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-07 23:12

HaterFrame

Well... Poo came out!

Ik heb m ook binnen als t goed is. Alleen staat er bij paypal dat het geld gereserveerd is?

I am the great Cornholio!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brackman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-07 19:59

brackman

Gooi die pc maar uit het raam!

Besteld via microsoft. Bevestiging via mail en in besteloverzicht microsoft account. Betaald per creditcard. Zou 20 mei worden geleverd kijken of ze het waar maken om te verzenden naar Fins adres:)

Update zaterdag 21 mei Verzonden uit Eindhoven op 19 mei. Onderweg met de vrachtwagen via Denmarken en Zweden. Verwachte levering in Finland op dinsdag 24 mei. _/-\o_ UPS transport gaat ook door in het weekend.

Update dinsdag 24 mei] Aangekomen in Finland. _/-\o_ Helaas werd pakket direct naar afhaalpunt gebracht terwijl we thuis waren. Niet zo netjes van UPS maar ach we wandelen wel naar afhaalpunt.

Nu kunnen we de boel gaan installeren en gamepass aanschaffen.

[ Voor 61% gewijzigd door brackman op 25-05-2022 09:15 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

HaterFrame schreef op dinsdag 17 mei 2022 @ 19:15:
Ik heb m ook binnen als t goed is. Alleen staat er bij paypal dat het geld gereserveerd is?
Ze schrijven pas af als jouw Xbox is verzonden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HaterFrame
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-07 23:12

HaterFrame

Well... Poo came out!

Anoniem: 562971 schreef op dinsdag 17 mei 2022 @ 19:53:
[...]

Ze schrijven pas af als jouw Xbox is verzonden.
Nice! Dan heb ik de 20e ook een xbox :o

I am the great Cornholio!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DrakeNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-07 16:49
Halo bundel via de Coolbleu app. Vandaag besteld, morgen binnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxjuh
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19-03 15:04
loki504 schreef op dinsdag 17 mei 2022 @ 19:04:
[...]

Ja ik heb vrijwel x
Direct een bevestigings mail gekregen.
Zat 3 minuten tussen PayPal bevestiging en MS bevestiging.
Staat hij hier tussen?
https://account.microsoft.com/billing/orders?ref=email
Zie hem wel staan in mijn order history met status pending en verwachte levertijd 20 mei. Apart dat ik dan geen bevestigings email heb ontvangen. Hopelijk wordt hij gewoon 20 mei gelevert :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

maxjuh schreef op woensdag 18 mei 2022 @ 09:52:
[...]

Zie hem wel staan in mijn order history met status pending en verwachte levertijd 20 mei. Apart dat ik dan geen bevestigings email heb ontvangen. Hopelijk wordt hij gewoon 20 mei gelevert :).
Ten tijde van dit schrijven is de Xbox series X gewoon te bestellen, dus dat zal ook bij jou wel goed komen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14:13
CousinBoneless schreef op dinsdag 17 mei 2022 @ 18:01:
[...]
Via de app van coolblue is de Halo bundel te bestellen, morgen in huis. Game kun je gewoon weer retourneren.

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• loki504
maxjuh schreef op woensdag 18 mei 2022 @ 09:52:
[...]

Bij mij staat hij ook nog op in behandeling. En heb wel een bevestigings mail gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppieNL
  • Laatst online: 12:15
Anoniem: 562971 schreef op woensdag 18 mei 2022 @ 10:15:
[...]
Ten tijde van dit schrijven is de Xbox series X gewoon te bestellen, dus dat zal ook bij jou wel goed komen :)
Op de Microsoft site? Want daar staat die eigenlijk al sinds gisteren rond 22:00uur niet meer te bestellen (en waarschijnlijk daarvoor ook niet meer). Ja, je kon op de "betalen" knop drukken en dan kwam die in je mandje, maar op het tweede scherm kon je vervolgens niet de bestelling voltooien, want die knop was dan niet klikbaar.

Net nog geprobeerd, en nu wil die niet eens het mandje meer in (maar misschien is dat wat cache geneuzel).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joey82
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 12-07 20:26
Hulleman schreef op woensdag 18 mei 2022 @ 10:51:
[...]

Game kun je gewoon weer retourneren.
weet je dat zeker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
Je hebt als consument bij de koop op afstand herroepingsrecht. Dat is Europees geregeld. Elke consument heeft tot 14 kalenderdagen na ontvangst van zijn bestelling de tijd om aan te geven zijn bestelling geheel of gedeeltelijk te willen retourneren. Na aanmelding van de retour heb je nogmaals 14 dagen om het product retour te sturen naar de webwinkel.

Het zijn twee afzonderlijke items die als bundel voor de volle mep worden verkocht. Het is niet zo dat de game gratis is of dat er korting op één van de 2 artikelen zit als je ze samen koopt, wat vervalt als je ze niet samen koopt. Het is eigenlijk gewoon een koppelverkoop wat niet altijd is toegestaan. Stel, er zou in de bundel wel korting zitten op één van beide items (die je niet krijgt bij afzonderlijke aankoop), dan is het alsnog een koppelverkoop.

[ Voor 15% gewijzigd door Hulleman op 18-05-2022 16:06 ]

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joey82
Hulleman schreef op woensdag 18 mei 2022 @ 16:04:
[...]

Je hebt als consument bij de koop op afstand herroepingsrecht. Dat is Europees geregeld. Elke consument heeft tot 14 kalenderdagen na ontvangst van zijn bestelling de tijd om aan te geven zijn bestelling geheel of gedeeltelijk te willen retourneren. Na aanmelding van de retour heb je nogmaals 14 dagen om het product retour te sturen naar de webwinkel.

Het zijn twee afzonderlijke items die als bundel voor de volle mep worden verkocht. Het is niet zo dat de game gratis is. Het is eigenlijk gewoon een koppelverkoop wat niet altijd is toegestaan. Het zou hetzelfde zijn als je beide items los besteld. Dan kun je ook de order deels retourneren.
het zou zomaar kunnen dat coolblue zegt dat je het 1 niet zonder het ander kunt retouren,

heeft er al iemand hier ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankoNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 10-07 15:16
[...]

Het zijn twee afzonderlijke items die als bundel voor de volle mep worden verkocht. Het is niet zo dat de game gratis is. Het is eigenlijk gewoon een koppelverkoop wat niet altijd is toegestaan. Het zou hetzelfde zijn als je beide items los besteld. Dan kun je ook de order deels retourneren.
Hoewel een en ander juridisch klopt, is er wel een verschil tussen gelijk hebben en gelijk krijgen. De Mediamarkt weigert bijvoorbeeld het retourneren van een van de producten uit de bundel, het is of alles of niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
joey82 schreef op woensdag 18 mei 2022 @ 16:06:
[...]

het zou zomaar kunnen dat coolblue zegt dat je het 1 niet zonder het ander kunt retouren,

heeft er al iemand hier ervaring mee?
Echt onmogelijk bij koop op afstand. Consumenten staan daar gewoon wettelijk sterk in de schoenen.

[ Voor 9% gewijzigd door Hulleman op 18-05-2022 16:07 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• joey82
Hulleman schreef op woensdag 18 mei 2022 @ 16:06:
[...]

Echt onmogelijk bij koop op afstand.
ik heb de vraag uit staan bij coolblue,

ik wacht het antwoord even af....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
FrankoNL schreef op woensdag 18 mei 2022 @ 16:06:
[...]

Hoewel een en ander juridisch klopt, is er wel een verschil tussen gelijk hebben en gelijk krijgen. De Mediamarkt weigert bijvoorbeeld het retourneren van een van de producten uit de bundel, het is of alles of niets.
Laten we Mr. Frank Visser vast bellen :)
Hier is geen verschil tussen gelijk hebben en krijgen, het is de wet. Als de MM dat niet doet zijn ze in overtreding en kun je daar prima een kort geding voor aanspannen. Moet je kijken hoe snel de MM je retour in behandeling neemt.

Overigens begrijp ik ook wel dat je geen juridische stappen onderneemt voor een paar tientjes, maar je gaat de zaak 100% winnen. Gewoon niet meer bij de MM kopen als ze er dat soort praktijken op na houden.

[ Voor 4% gewijzigd door Hulleman op 18-05-2022 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
joey82 schreef op woensdag 18 mei 2022 @ 16:07:
[...]

ik heb de vraag uit staan bij coolblue,

ik wacht het antwoord even af....
Ik ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppieNL
En hij haalt het hem direct uit mijn mandje als ik op de "betalen" knop druk (ik zie de "1" enkele seconde bij het winkelwagentje voordat ik de pagina krijg dat de winkelwagen leeg is). Dus tenzij mijn browser raar doet, is het dus zoals ik al beschreef in mijn vorige post.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

AppieNL schreef op woensdag 18 mei 2022 @ 16:16:
[...]

En hij haalt het hem direct uit mijn mandje als ik op de "betalen" knop druk (ik zie de "1" enkele seconde bij het winkelwagentje voordat ik de pagina krijg dat de winkelwagen leeg is). Dus tenzij mijn browser raar doet, is het dus zoals ik al beschreef in mijn vorige post.
Haal even alle cookies uit je browser, wellicht helpt dat..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-07 16:54
AppieNL schreef op woensdag 18 mei 2022 @ 16:16:
[...]

Gewoon via incognitovenster bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joey82
klopt het dat MS 1 jaar garantie geeft en coolblue 2 jaar ?

[ Voor 5% gewijzigd door joey82 op 18-05-2022 16:38 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• joey82
het antwoord der antwoorden:

Hoi, dat is mogelijk als deze apart verpakt zit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AppieNL
Anoniem: 562971 schreef op woensdag 18 mei 2022 @ 16:25:
[...]

Haal even alle cookies uit je browser, wellicht helpt dat..
Yup, dat hielp en ik zie ook waar het gisteren fout ging, blijkbaar moest ik toch wat meer doen bij de adres keuze (het opnieuw invoeren ipv het rondje aantikken met het juiste adres), daarna werd de "Nu kopen" gewoon selecteerbaar. Dus bedankt (ook NotSoSteady, hoewel ik dat nog niet heb hoeven doen).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FrankoNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 10-07 15:16
Hulleman schreef op woensdag 18 mei 2022 @ 16:09:
[...]

Laten we Mr. Frank Visser vast bellen :)
Hier is geen verschil tussen gelijk hebben en krijgen, het is de wet. Als de MM dat niet doet zijn ze in overtreding en kun je daar prima een kort geding voor aanspannen. Moet je kijken hoe snel de MM je retour in behandeling neemt.

Overigens begrijp ik ook wel dat je geen juridische stappen onderneemt voor een paar tientjes, maar je gaat de zaak 100% winnen. Gewoon niet meer bij de MM kopen als ze er dat soort praktijken op na houden.
Ja maar dat is dus mijn punt, niemand gaat naar de kantonrechter om deze zaak aanhangig te maken. Misschien dat je via de voorwaarden eerst nog naar een bepaalde commissie moet.

Overigens is een kort geding sowieso kansloos. Een kort geding kan alleen als er een spoedeisend belang is wat niet kan wachten. Dat wordt dus een bodemzaak bij de kantonrechter. Dan ben je maanden verder, los van de kosten die je, in ieder geval aan de voorkant, moet maken.

Kortom: in de praktijk is gelijk hebben natuurlijk niet gelijk krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
FrankoNL schreef op woensdag 18 mei 2022 @ 16:48:
[...]

Ja maar dat is dus mijn punt, niemand gaat naar de kantonrechter om deze zaak aanhangig te maken. Misschien dat je via de voorwaarden eerst nog naar een bepaalde commissie moet.

Overigens is een kort geding sowieso kansloos. Een kort geding kan alleen als er een spoedeisend belang is wat niet kan wachten. Dat wordt dus een bodemzaak bij de kantonrechter. Dan ben je maanden verder, los van de kosten die je, in ieder geval aan de voorkant, moet maken.

Kortom: in de praktijk is gelijk hebben natuurlijk niet gelijk krijgen.
Ok, goed punt. Ik lees net dat Coolblue niet zo moeilijk doet als eea apart verpakt is. Lekker daar bestellen dan :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LoermansA
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-07 14:35
Heb hem vanmiddag (rond 16:00 uur) ook via microsoft besteld. Volledige procedure doorlopen en bevestiging in de mail. Geschatte leverdatum is 20 mei.

[ Voor 6% gewijzigd door LoermansA op 18-05-2022 20:10 . Reden: tijd van aanschaf erbij gefletst ]

Gratis bier, topless bediening en oneerlijke marketing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 01:53

sjaool

Every life should have 9 cats

[...]

Het zijn twee afzonderlijke items die als bundel voor de volle mep worden verkocht. Het is niet zo dat de game gratis is of dat er korting op één van de 2 artikelen zit als je ze samen koopt, wat vervalt als je ze niet samen koopt. Het is eigenlijk gewoon een koppelverkoop wat niet altijd is toegestaan. Stel, er zou in de bundel wel korting zitten op één van beide items (die je niet krijgt bij afzonderlijke aankoop), dan is het alsnog een koppelverkoop.
Dat is geen koppelverkoop in de zin zoals jij denkt dat het is. Het is een samengestelde kit of combodeal en dat is iets geheel anders. Bovendien ga je akkoord met aankoop zoals die is dus daar verlies je het recht van retour al.

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
sjaool schreef op donderdag 19 mei 2022 @ 00:35:
[...]

Dat is geen koppelverkoop in de zin zoals jij denkt dat het is. Het is een samengestelde kit of combodeal en dat is iets geheel anders. Bovendien ga je akkoord met aankoop zoals die is dus daar verlies je het recht van retour al.
Onzin natuurlijk. Het is helemaal geen deal, maar twee producten in een bundel voor de volle mep. Je verliest je recht van retour (herroepingsrecht) nooit bij het kopen op afstand. Zelfs al zou de winkel dat als voorwaarde stellen, dan nog heb je herroepingsrecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 01:53

sjaool

Every life should have 9 cats

Hulleman schreef op donderdag 19 mei 2022 @ 07:42:
[...]

Onzin natuurlijk. Het is helemaal geen deal, maar twee producten in een bundel voor de volle mep. Je verliest je recht van retour (herroepingsrecht) nooit bij het kopen op afstand. Zelfs al zou de winkel dat als voorwaarde stellen, dan nog heb je herroepingsrecht.
Dat herroepingsrecht geldt in dat geval dan alleen voor de hele order en niet voor maar een deel van de order.

"When you grow up your heart dies"

Pagina: 1 ... 166 ... 169 Laatste

Let op:
Om dit topic leesbaar te houden graag de volgende regels in acht nemen:

• Geen discussies over scalping, meerdere orders plaatsen en doorverkoop met woekerprijzen.
Vraag & Aaanbod op het forum is overal verboden, dus ook hier.
• Vermelden dat je meerdere bestellingen hebt lopen ('patsen') is niet de bedoeling.
• Bedelen / vragen / ruilen valt ook onder Vraag & Aaanbod.
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over het beleid van externe bots, Discords, Telegramgroepen.
• Houd het ontopic: mensen posten en lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en willen die discussie graag zo houden. Al het andere kan prima op de rest van het forum.

Bij problemen met levering/shipping neem je contact op met de verkoper, niet met de bezorgdienst. Dat klinkt onlogisch, maar de verkoper (verzender) is (wettelijk) verantwoordelijk voor het proces. De verkoper start dan ook een onderzoek bij de bezorger (en niet andersom), want zij zijn immers verantwoordelijk.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Wel zin in gezellig slowchatten of offtopic kletsen?
Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord

Plaats alleen pre-orders bij vertrouwde partijen. Mooie vuistregel is: Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview