Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loki504
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 18:55
Heb hem direct op dinsdag 18:00 bestelt. En hij is nog steeds in behandeling. Geschatte levertijd is nog steeds 20 mei. Iemand al een update gehad na het bestellen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• maxjuh
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19-03 15:04
loki504 schreef op donderdag 19 mei 2022 @ 09:33:
Heb hem direct op dinsdag 18:00 bestelt. En hij is nog steeds in behandeling. Geschatte levertijd is nog steeds 20 mei. Iemand al een update gehad na het bestellen?
Same. Enigste wat veranderd is dat ik nu een factuur kan downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loki504
maxjuh schreef op donderdag 19 mei 2022 @ 09:55:
[...]

Same. Enigste wat veranderd is dat ik nu een factuur kan downloaden.
Oke dan ga ik er vanuit dat het wel goed komt.

/Edit verzendlabel met T&T is binnen. Nu nog wachten tot UPS hem binnen heeft.

[ Voor 14% gewijzigd door loki504 op 19-05-2022 16:28 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 03-05 13:24
Ook hier status in behandeling met verwachte leverdatum 20 mei.

In de eerste 24 uur na bestellen had je nog een optie voor annuleren maar die mogelijkheid is nu weg, dus heb goede hoop dat die al eraan komt.

Hopelijk wel morgen, zou leuk zijn voor de kleine man.

Update:
Net mail gehad dat die is verzonden.

Hallo,
Ben je er klaar voor? De bestelling die je op dinsdag 17 mei 2022 hebt geplaatst, is verzonden. Je kunt het afgeschreven bedrag nu op je rekening zien.

Bedankt dat je bij ons hebt gewinkeld, we hopen je artikel zo spoedig mogelijk bij je te hebben.

[ Voor 22% gewijzigd door PacinoAllstars op 19-05-2022 17:52 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• maxjuh
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19-03 15:04
PacinoAllstars schreef op donderdag 19 mei 2022 @ 17:38:
[...]

Ook hier status in behandeling met verwachte leverdatum 20 mei.

In de eerste 24 uur na bestellen had je nog een optie voor annuleren maar die mogelijkheid is nu weg, dus heb goede hoop dat die al eraan komt.

Hopelijk wel morgen, zou leuk zijn voor de kleine man.

Update:
Net mail gehad dat die is verzonden.

Hallo,
Ben je er klaar voor? De bestelling die je op dinsdag 17 mei 2022 hebt geplaatst, is verzonden. Je kunt het afgeschreven bedrag nu op je rekening zien.

Bedankt dat je bij ons hebt gewinkeld, we hopen je artikel zo spoedig mogelijk bij je te hebben.
toon volledige bericht
Reken maar op morgen >:). Hier zojuist van "Pending" gegaan naar "In transit" met UPS track link.

(owja, nog steeds geen email of iets. Achjah, hij is verstuurd)

[ Voor 4% gewijzigd door maxjuh op 19-05-2022 18:42 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PacinoAllstars
maxjuh schreef op donderdag 19 mei 2022 @ 18:29:
[...]

Reken maar op morgen >:). Hier zojuist van "Pending" gegaan naar "In transit" met UPS track link.

(owja, nog steeds geen email of iets. Achjah, hij is verstuurd)
Klopt, heb een dpd link. Xbox is nu in sorteer centrum van oirschot. Zal vanmiddag wel komen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LoermansA
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 27-04 22:56
Heb hetzelfde en zoals hierboven vermeld is mijn annuleren knop ook weg (was me nog niet opgevallen). Maar as we speak nog op 'In behandeling'. Gelukkig is dat een bekend patroon als ik de reacties lees :)

Gratis bier, topless bediening en oneerlijke marketing

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• loki504
LoermansA schreef op vrijdag 20 mei 2022 @ 09:46:
[...]

Heb hetzelfde en zoals hierboven vermeld is mijn annuleren knop ook weg (was me nog niet opgevallen). Maar as we speak nog op 'In behandeling'. Gelukkig is dat een bekend patroon als ik de reacties lees :)
Ja als het goed is komt die van mij vanmiddag binnen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 562971

[...]

Heb al meerdere keren contact gehad met MS en ook veel besteld en het is (*)99% van de gevallen helemaal goed gekomen én aangekomen.

(*)Mislukte betaling wat dankzij de ABN-Amro goed is gekomen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• loki504
UPS vind 12:20 blijkbaar einde van de dag....

Gelukkig was ik thuis vanmiddag als zoon lief thuis is even proberen😀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
loki504 schreef op vrijdag 20 mei 2022 @ 12:26:
UPS vind 12:20 blijkbaar einde van de dag....

Gelukkig was ik thuis vanmiddag als zoon lief thuis is even proberen😀
DPD geeft aan tussen 14:00 en 15:00 langs te komen, ik heb ze maar geen neerzet toestemming gegeven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loki504
PacinoAllstars schreef op vrijdag 20 mei 2022 @ 12:49:
[...]

DPD geeft aan tussen 14:00 en 15:00 langs te komen, ik heb ze maar geen neerzet toestemming gegeven ;)
Als je vertelt waar je woont mag het best hoor.😀.
Maar vanavond eerst maar eens die matrix game downloaden😀. Veel gameplezier aan iedereen geweest🎉

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PacinoAllstars
loki504 schreef op vrijdag 20 mei 2022 @ 12:52:
[...]

Als je vertelt waar je woont mag het best hoor.😀.
Maar vanavond eerst maar eens die matrix game downloaden😀. Veel gameplezier aan iedereen geweest🎉
Is zeker de moeite waard, heb zelf al de series x, waanzinnige beelden die demo.

Ik ga een interne game transfer doen over mijn netwerk, van x naar x ik ga kijken of ik de 900mbit gaat halen.

Vervolgens lekker coopen met dit geweldige mooie weer in aantocht.

Update:
Console rond 1500 bezorgd. Inmiddels al 300gb getransfered via netwerkoverdracht.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Mu0vSnqBqcigiKuKGah94yCKp68=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/zh2xXEg6MNN8zCorwsu3grFM.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 30% gewijzigd door PacinoAllstars op 20-05-2022 17:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoermansA
[...]

Net de verzendbevestiging gekregen; UPS komt maandag langs. Nog even wachten dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizojojo
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22:47
LoermansA schreef op vrijdag 20 mei 2022 @ 18:08:
[...]

Net de verzendbevestiging gekregen; UPS komt maandag langs. Nog even wachten dus...
Hier ook, bezorgt ups niet op zaterdag? 🤣

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik-1980
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 30-04 09:06
Coolblue heeft nog voorraad (series x)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoermansA
Mizojojo schreef op vrijdag 20 mei 2022 @ 18:20:
[...]

Hier ook, bezorgt ups niet op zaterdag? 🤣
Lijkt het niet op; T&T van UPS zelf geeft ook maandag als bezorgdatum...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 00:19
Amazon.de voorraad
https://alerts.laagst.nl/l/xsx/de/direct/

[ Voor 6% gewijzigd door Amaze86 op 23-05-2022 11:23 ]

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tundreq
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:57
Ik weet niet of het mag en hij is ook niet van mij, maar iemand die iets minder te besteden heeft en geen probleem heeft met tweede hands dan is dit denk ik best netjes kwa prijs (420 euro).

Zelf ben ik namelijk al voorzien.

https://tweakers.net/aanb...rosoft-xbox-series-x.html

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• EiT
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21:41

EiT

Ook refurb te koop bij MS voor 470
https://www.microsoft.com...vetab=pivot%3aoverviewtab

Rode controller weer op voorraad bij MS.

Druk en zetfouten voorbehouden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RG V
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 02-05 09:15
Ik snap dat het goed bedoeld is, maar verkoop mag in Vraag & Aanbod

[ Voor 82% gewijzigd door BM op 26-05-2022 11:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nuffy
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 18:00
seriesX in de MM outlet voor €525
( incl. FH5+dualcharger+headset)

https://outlet.mediamarkt...dded&order=DESC&limit=100

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Amaze86

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ-Theo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 03-05 06:43
Tnx, in een opwelling maar besteld :+

Niet van plan te kopen eigenlijk maar mijn Xbox One X geeft sinds een week geen HDMI output meer helaas...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OpTikKratos
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 13-11-2023
Voor de geinteresseerden onder ons: Gisteravond rond 17 uur stonden er nog 2 Xbox Series X'en in de Mediamarkt in Antwerpen Keyserlei.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CousinBoneless
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 23:43
Ik heb vorige week bij Microsoft een Series X besteld en deze is inmiddels geleverd. Staat nog ongeopend in huis. Ik heb echter besloten toch voor een PS5 te gaan. Als iemand interesse heeft om hem voor de aanschafprijs van €499 over te nemen (het betreft de kale, ongebundelde versie) dan DM even :). Ik zal straks een V&A maken, tenzij iemand zich snel meldt. Kortom: volledig nieuw en ongeopende Series X, direct geleverd door Microsoft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mafino
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 17-03 21:51
DJ-Theo schreef op maandag 30 mei 2022 @ 16:03:
[...]

Tnx, in een opwelling maar besteld :+

Niet van plan te kopen eigenlijk maar mijn Xbox One X geeft sinds een week geen HDMI output meer helaas...
Ook hier doet onze Xbox one s het niet meer, geen HDMI signaal. Mooi excuus om een series x te bestellen 😅

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Amaze86
mafino schreef op woensdag 8 juni 2022 @ 00:34:
[...]

Ook hier doet onze Xbox one s het niet meer, geen HDMI signaal. Mooi excuus om een series x te bestellen 😅
Op voorraad bij duitse ms store
https://www.xbox.com/de-d...qeacrzpy22xvhp3ytmizrmo00

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• mafino
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 17-03 21:51
Inmiddels besteld op de Nederlandse Xbox site voor 499,-. Levertijd staat op 5 dagen (13-06).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Since87
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 04-05 08:54
mafino schreef op woensdag 8 juni 2022 @ 00:34:
[...]

Misschien offtopic, en misschien wil je het liever niet horen :+
Ik heb dit probleem ook gehad en kwam door een update.
Factory reset was bij mij de oplossing.
_/-\o_
Even stroomloos maken en opstarten met de linker pair button en eject button ingedrukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ-Theo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 03-05 06:43
Since87 schreef op woensdag 8 juni 2022 @ 08:32:
[...]

Misschien offtopic, en misschien wil je het liever niet horen :+
Ik heb dit probleem ook gehad en kwam door een update.
Factory reset was bij mij de oplossing.
_/-\o_
Even stroomloos maken en opstarten met de linker pair button en eject button ingedrukt.
Volgens mij had ik dat al geprobeerd maar had het geen effect. Ik ga er nog wel even verder mee spelen gezien ik de nieuwe Xbox Series X al heb staan :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joey82
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 19-04 12:03
krijg je bij ms 1 of 2 jaar garantie?

bij coolblue is het standaard 2 jaar....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fzim
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21:37
joey82 schreef op woensdag 8 juni 2022 @ 17:50:
krijg je bij ms 1 of 2 jaar garantie?

bij coolblue is het standaard 2 jaar....
Bij Microsoft 1 jaar.

[ Voor 12% gewijzigd door Fzim op 08-06-2022 19:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Takezo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 06-04 19:10
Fzim schreef op woensdag 8 juni 2022 @ 18:12:
[...] Bij Microsoft 1 jaar, maar volgens mij is de wettelijke garantie sowieso 2 jaar.
Er is geen vaste wettelijke garantie termijn https://www.rijksoverheid...ies-heb-ik-op-een-product en https://www.consuwijzer.n...kocht-maar-kapot/garantie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tundreq
  • Laatst online: 16:57
Europees is het geregeld voor 2 jaar en gaat pas in als je het product hebt ontvangen, https://europa.eu/youreur...-returns/faq/index_nl.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Takezo
Tundreq schreef op woensdag 8 juni 2022 @ 22:26:
[...]

Europees is het geregeld voor 2 jaar en gaat pas in als je het product hebt ontvangen, https://europa.eu/youreur...-returns/faq/index_nl.htm
Klopt, alleen is dat geregeld in een Europese richtlijn waarop je je als consument niet rechtstreeks kan beroepen. De Nederlandse wetgever heeft ervoor gekozen die twee jaar niet over te nemen in de wet, zie:

https://www.consuwijzer.n...kocht-maar-kapot/garantie

“Duur van wettelijke garantie
De duur van de wettelijke garantie mag de verkoper of fabrikant niet zelf kiezen. Want dat volgt uit de wet. Veel consumenten denken dat zij volgens de wet standaard recht hebben op 2 jaar garantie. Dit komt uit Europese regels. Maar in Nederland staat geen vaste wettelijke garantietermijn in de wet.
Hoelang hebt u dan wettelijke garantie? Zo lang als u mag verwachten dat uw product meegaat. In onze wet staat namelijk dat een product moet bieden wat u ervan mag verwachten. Dat is per product anders. En dat kan korter of langer zijn dan 2 jaar. Het hangt af van alle eigenschappen van uw eigen product. Gaat uw product eerder kapot dan u mocht verwachten? En hebt u het normaal gebruikt? Dan hebt u volgens de wet recht op reparatie of vervanging.“

Dus als jouw bij Microsoft gekochte xbox na 1 jaar kapot gaat, ga je een discussie krijgen met Microsoft of je mocht verwachten dat de xbox langer dan 1 jaar zou meegaan. Overigens heeft de techniek brancheorganisatie als richtlijn gegeven dat een game console zoals de xbox een verwachte gebruiksduur van tenminste drie jaar heeft: https://www.techniekneder...bin.aspx?documentid=55615 Alleen zal je naar de rechter moeten gaan als Microsoft niet toegeeft, die stap zullen maar weinig consumenten zetten en dan maar de reparatiekosten betalen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joey82
dan wacht ik wel tot het weer op voorraad is bij coolblue, is met mijn 'geluk' wel verstandig....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xminator
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 23:16
Ik weet niet waarom je onzin verkondigt, maar via microsoft is het 2 jaar. Mijn Halo LE editie staat keurig opgenomen in mijn MS account met: end warranty 16-11-2023 (gekocht op 15-11-2021).

Ik zou MS kiezen boven coolblue, coolblue heeft net als bol.com een slechte klantenservice.

[ Voor 15% gewijzigd door xminator op 09-06-2022 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joey82
xminator schreef op donderdag 9 juni 2022 @ 13:56:
[...]

Ik zou MS kiezen boven coolblue, coolblue heeft net als bol.com een slechte klantenservice.
nooit geen gedoe gehad met de klantenservice van coolblue en ik heb er toch al vrij vaak gebruik van moeten maken,

niet iedereen heeft slechte ervaringen met bedrijf A of B....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fzim
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21:37
xminator schreef op donderdag 9 juni 2022 @ 13:56:
[...]

Ik weet niet waarom je onzin verkondigt, maar via microsoft is het 2 jaar. Mijn Halo LE editie staat keurig opgenomen in mijn MS account met: end warranty 16-11-2023 (gekocht op 15-11-2021).
Mijn garantie, ook gekocht via MS, verloopt op 19-2-2023. Daarbij staat ook 'Beperkte garantie van Microsoft - 1 jaar'. Heb de console op 18-2-2022 gekocht. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xminator
Fzim schreef op donderdag 9 juni 2022 @ 14:58:
[...]

Mijn garantie, ook gekocht via MS, verloopt op 19-2-2023. Daarbij staat ook 'Beperkte garantie van Microsoft - 1 jaar'. Heb de console op 18-2-2022 gekocht. :?
Ik heb tot nu toe 3 keer een XsX gekocht via MS, alle drie hadden twee jaar garantie.

Dan zou ik ze even berichten.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aPfjloxlQ71xVSAwj-rO0icht9I=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/AfSfhrAVsVMMuYusRKEDgWBg.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Takezo
xminator schreef op donderdag 9 juni 2022 @ 15:27:
[...]

Ik heb tot nu toe 3 keer een XsX gekocht via MS, alle drie hadden twee jaar garantie.

Dan zou ik ze even berichten.

[Afbeelding]
Misschien hangt het af van het land waar de Xbox is gekocht? Had je gekocht via de Nederlandse website van Microsoft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xminator
Takezo schreef op donderdag 9 juni 2022 @ 19:16:
[...]

Misschien hangt het af van het land waar de Xbox is gekocht? Had je gekocht via de Nederlandse website van Microsoft?
Verschilt volgens mij 2x via NL en 1x via Italië.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Overgeef Dave
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 21:33
Hey,

Als Belg zijnde, waar maak ik het meeste kans op een Series X?

Als ik via microsoft nl, de ga kan ik enkel in Nederland of Duitsland laten leveren. Via microsoft be wordt ik naar de GB shop gestuurd;.

De mediamarkt hier in de buurt loop ik af en toe eens binnen maar nog geen X zien staan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MakkoF
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 02-05 13:10
Overgeef Dave schreef op vrijdag 10 juni 2022 @ 08:33:
Hey,

Als Belg zijnde, waar maak ik het meeste kans op een Series X?

Als ik via microsoft nl, de ga kan ik enkel in Nederland of Duitsland laten leveren. Via microsoft be wordt ik naar de GB shop gestuurd;.

De mediamarkt hier in de buurt loop ik af en toe eens binnen maar nog geen X zien staan.
ik zou denken via Coolblue.be?
hier in NL was de Series X overigens alleen zichtbaar/te bestellen via de App - niet op de eigenlijke website.
als je een alert instelt op de Series X én bij bericht van beschikbaarheid ook nog snel reageert, moet het lukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furrr
  • Laatst online: 24-03 13:15
Op dit moment verkrijgbaar in de MS / Xbox shop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronwiel
  • Niet online
Iemand een idee wat er aan de hand is met de controllers? Zwarte is nergens te krijgen. Krijgen we na de issues met consoles ook hetzelfde met accessoires :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• brackman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19:34

brackman

Gooi die pc maar uit het raam!

Ronwiel schreef op zondag 12 juni 2022 @ 09:25:
Iemand een idee wat er aan de hand is met de controllers? Zwarte is nergens te krijgen. Krijgen we na de issues met consoles ook hetzelfde met accessoires :)
Een custom design lab xbox controller nog steeds te bestellen, die wordt verzonden uit China na constructie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23:57

sjaool

Every life should have 9 cats

De Xbox Series S is in de aanbieding bij Microsoft en kost nu €285.

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19:13

TheVMaster

Moderator WOS
Microsoft heeft weer een nieuwe voorraad Xbox Series X devices die droppen om 18:00 vandaag via onderstaande link:

Bericht van hun socials:
Vandaag om 18:00 uur hebben we een beperkt aantal Xbox Series X consoles weer op voorraad in de Microsoft store.
https://www.xbox.com/nl-nl/configure/8WJ714N3RBTL

[ Voor 18% gewijzigd door TheVMaster op 14-06-2022 13:21 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Stimulate14
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 02-05 16:20

Stimulate14

⭐⭐⭐

TheVMaster schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 13:21:
Microsoft heeft weer een nieuwe voorraad Xbox Series X devices die droppen om 18:00 vandaag via onderstaande link:

Bericht van hun socials:

[...]

https://www.xbox.com/nl-nl/configure/8WJ714N3RBTL
Ik heb hem net besteld, wordt donderdag geleverd :). _/-\o_ .

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ze zijn er nog steeds bij Microsoft zelf. Schaarste lijkt ver klaar te zijn.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Takezo
Stimulate14 schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 15:22:
[...]

Ik heb hem net besteld, wordt donderdag geleverd :). _/-\o_ .
Hoe lang is de garantie die je hierop hebt gekregen van Microsoft? Zie paar berichten eerder: sommigen krijgen 1 jaar en anderen 2 jaar? Op de bestelpagina zie ik niets staan over de garantieduur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stimulate14

Stimulate14

⭐⭐⭐

Takezo schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 09:46:
[...]

Hoe lang is de garantie die je hierop hebt gekregen van Microsoft? Zie paar berichten eerder: sommigen krijgen 1 jaar en anderen 2 jaar? Op de bestelpagina zie ik niets staan over de garantieduur.
Geen idee, ik krijg vanavond de factuur want dan gaat het pakket op de post. Kom er op terug.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Takezo schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 09:46:
[...]

Direct bij Microsoft gekocht en daar 2 jaar garantie.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dpjMEASO60jjqSS4zDGv5gI0-ng=/800x/filters:strip_exif()/f/image/9jUX9ImpONf8XdhVliwe0Dga.png?f=fotoalbum_large

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Amaze86

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommy50
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 27-04 09:50
Terug beschikbaar op Bol !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furrr
Ook weer te koop in de Microsoft shop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oelio
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 16-02-2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Laatst online: 03-04 23:48
Met een hoop rotzooi er bij voor flink wat extra geld 🤬

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoomSlang
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Schweino schreef op donderdag 23 juni 2022 @ 18:22:
[...]

Met een hoop rotzooi er bij voor flink wat extra geld 🤬
Tja, dat is toch allang bekend, en uitvoerig gediscussieerd, je hoeft het niet bij hun te kopen. ;) Dat gezegd hebbend ik had wel iets meer geluk bij hun, de geadverteerde forza motorsport 5 bleek de forza horizon 5 te zijn.

Excuses voor mijn grammatica.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Amaze86

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xminator

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sohus
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 02-03 10:29
Bij Amazon Duitsland is de Series X nu al 3 dagen onverminderd beschikbaar:

https://www.amazon.de/dp/B08H93ZRLL

Heb hem hier destijds ook gekocht, al woonde ik toen nog in Duitsland.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Amaze86
Bij nedgame series S voor €248

https://www.nedgame.nl/xb...rDeeplink&utm_term=177515

En amzon.nl (ook bij amazon.de ietjes duurder)
https://www.amazon.nl/Mic...+serie%2Caps%2C103&sr=8-3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 00:50
Is er iemand nog op zoek naar een Series X? zie

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• menzo
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 03-05 22:14
https://www.microsoft.com...-refurbished/91376CZC01VV

Certified refurbished series X bij Microsoft zelf voor €470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 00:50
Nog beter inderdaad!

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Takezo
Voor EUR 599 te koop bij Wehkamp: https://www.wehkamp.nl/microsoft-xbox-series-x-16644562

Wel EUR 100 duurder dan adviesprijs, maar je krijgt er niets extra’s bij, dus ik zou zelf hier niet kopen. Is ook nog steeds bij Microsoft te koop voor de adviesprijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oelio
Takezo schreef op donderdag 30 juni 2022 @ 07:40:
Voor EUR 599 te koop bij Wehkamp: https://www.wehkamp.nl/microsoft-xbox-series-x-16644562

Wel EUR 100 duurder dan adviesprijs, maar je krijgt er niets extra’s bij, dus ik zou zelf hier niet kopen. Is ook nog steeds bij Microsoft te koop voor de adviesprijs.
Inderdaad, kun je beter de bundel kopen: https://www.mediamarkt.nl...-thumb-grips-1712754.html

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21:55
Takezo schreef op donderdag 30 juni 2022 @ 07:40:

Dit is wel echt de slechtste deal van allemaal. Ook nu zo eindelijk stukje-bij-beetje verkrijgbaar worden.

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sohus
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 02-03 10:29
Hij is al weken te koop bij Microsoft en Amazon Duitsland voor de reguliere € 499,00 prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

sohus schreef op vrijdag 1 juli 2022 @ 09:06:
Hij is al weken te koop bij Microsoft en Amazon Duitsland voor de reguliere € 499,00 prijs.
Via Microsoft redelijk snel verzonden en geleverd door DPD d:)b

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Takezo
Series X weer beschikbaar bij Bol:

https://www.bol.com/nl/nl...console/9300000003688723/

De problemen met de voorraad lijken nu toch wel op z’n einde te komen!

Nu alleen nog de voorraad van een extra controller…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• airwolf83
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 03-05 16:29
Niet dat ik er nog 1 nodig heb maar hij is nog steeds voorradig bij bol.com zie ik net. Zolang heb ik ze nog nooit online zien staan volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stimulate14

Stimulate14

⭐⭐⭐

Takezo schreef op zaterdag 2 juli 2022 @ 15:17:
Series X weer beschikbaar bij Bol:

https://www.bol.com/nl/nl...console/9300000003688723/

De problemen met de voorraad lijken nu toch wel op z’n einde te komen!

Nu alleen nog de voorraad van een extra controller…
Die zijn ook wel leverbaar hoor, goed zoeken ;). Kwam ze vanmiddag nog tegen voor de standaard MSRP prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joey82
weet iemand de levertijd van bestellen tot levering bij ms zelf?

ik schat 1-2 dagen?

[ Voor 7% gewijzigd door joey82 op 07-07-2022 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 00:58
Op voorraad bij Wehkamp. Kost daar wel 599.

[ Voor 28% gewijzigd door Timothy3000 op 07-07-2022 08:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joey82
Timothy3000 schreef op donderdag 7 juli 2022 @ 08:43:
Op voorraad bij Wehkamp. Kost daar wel 599.
dat dat mag zo 100 euro boven de adviesprijs....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorroberner
  • Registratie: Januari 2021
joey82 schreef op vrijdag 8 juli 2022 @ 17:09:
[...]

dat dat mag zo 100 euro boven de adviesprijs....
Dat mag, vrije markt he. Maar vraag en aanbod, en minder mensen gaan dik 100 euro meer betalen. Is natuurlijk wel walgelijk als een bedrijf dat doet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• joey82
Zorroberner schreef op vrijdag 8 juli 2022 @ 17:20:
[...]

Dat mag, vrije markt he. Maar vraag en aanbod, en minder mensen gaan dik 100 euro meer betalen. Is natuurlijk wel walgelijk als een bedrijf dat doet.
ze hebben het veranderd naar 499....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathieux
  • Laatst online: 21:48
joey82 schreef op woensdag 6 juli 2022 @ 21:55:

ik schat 1-2 dagen?
Klopt ja, ik had maandag 13 juni via MS Store besteld en woensdag 15 juni werd die geleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Therach
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-05 08:33
Series X is weer beschikbaar (in bundel vorm) in de Coolblue app :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stimulate14

Stimulate14

⭐⭐⭐

joey82 schreef op woensdag 6 juli 2022 @ 21:55:

ik schat 1-2 dagen?
Was bij mij wel, heb hem een paar weken geleden besteld en dezelfde week in huis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gewoon te bestellen bij Coolblue, let wel dat dit alleen zichtbaar en mogelijk is via de Coolblue app.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Furrr
Wederom op voorraad in de Microsoft store!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• oelio
https://www.mediamarkt.nl...box-series-x-1667555.html

nu ook bij mediamarkt zonder bundel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReVision.
  • Registratie: Juli 2019
  • Niet online
Xbox series X nog steeds bestelbaar via de CoolBlue App en tevens op Bol.com

https://www.bol.com/nl/nl...dIdg.4_12.14.ProductImage

hoi

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Amos_x
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 11-06-2024
Als je bij de schaamteloze wolven van mediamarkt ongebundelde xbox series x kan vinden, is de moeilijke periode nu toch wel helemaal officieel achter de rug. :+

Hopelijk houdt het aan en gaat het niet terug naar gebundelde consoles, en aankopen in ierland en italie om aan een series x te geraken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Overgeef Dave
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 21:33
Daarnet bij Bol besteld, eindelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Nu online
XSX nieuw voor 429,- externe verkoper op bol maar met goede reviews en betaling loopt via BOL.com

https://www.bol.com/nl/nl...YMxJXw_0_1.2.ProductImage

• joey82
bij game mania in almere series x op voorraad....

wel met verplichte bundel ( fifa 22 en battlefield 2042 )

567,96 euro

heb niks met fifa en een andere game kiezen is niet mogelijk,

niks voor mij helaas....

[ Voor 8% gewijzigd door joey82 op 11-08-2022 18:44 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ElMayo
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 04-05 11:46
joey82 schreef op donderdag 11 augustus 2022 @ 18:42:

wel met verplichte bundel ( fifa 22 en battlefield 2042 )

567,96 euro

heb niks met fifa en een andere game kiezen is niet mogelijk,

niks voor mij helaas....
https://www.amazon.de/dp/B08H93ZRLL/?tag=

Alstublieft! Bundelvrij ;)

[ Voor 3% gewijzigd door ElMayo op 11-08-2022 19:58 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

joey82 schreef op donderdag 11 augustus 2022 @ 18:42:

niks voor mij helaas....
En ook bundelvrij bij Microsoft :)

Als je kiest voor standaard verzending binnen 2 á 3 dagen verzonden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RedNas74
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 00:06
Anoniem: 562971 schreef op donderdag 11 augustus 2022 @ 20:38:
[...]
En ook bundelvrij bij Microsoft :)

Als je kiest voor standaard verzending binnen 2 á 3 dagen verzonden.
Van de week 1 bij Microsoft besteld. Was na 2 dagen binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joey82
RedNas74 schreef op vrijdag 12 augustus 2022 @ 16:08:
[...]

Van de week 1 bij Microsoft besteld. Was na 2 dagen binnen.
hoelang is de garantie? 1-2 jaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

joey82 schreef op vrijdag 12 augustus 2022 @ 17:33:
[...]

hoelang is de garantie? 1-2 jaar?
Kijk onder je Microsoft account bij apparaten en daar zie je je Xbox staan (mocht je die in je bezit hebben) en daar staat gewoon 2 jaar.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9jyIUIpiHaWy38DTMGjbdjCbbbg=/800x/filters:strip_exif()/f/image/Hg03BMCnHFEwKvzbcn91NldX.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• joey82
Anoniem: 562971 schreef op vrijdag 12 augustus 2022 @ 18:10:
[...]

Kijk onder je Microsoft account bij apparaten en daar zie je je Xbox staan (mocht je die in je bezit hebben) en daar staat gewoon 2 jaar.

[Afbeelding]
thank you :) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Takezo
Staat er bij jou inderdaad ook 2 jaar garantie? Want op de Nederlandse site van Microsoft kon ik die garantieduur niet terugvinden op de informatiepagina’s.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RedNas74
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 00:06
Takezo schreef op vrijdag 12 augustus 2022 @ 20:24:
[...]

Staat er bij jou inderdaad ook 2 jaar garantie? Want op de Nederlandse site van Microsoft kon ik die garantieduur niet terugvinden op de informatiepagina’s.
Ik heb de mijne sinds gisteren en volgens de apparaten pagina van mijn account heb ik garantie tot 9 oktober 2024. 2 jaar en 2 maanden dus.
Pagina: 1 ... 167 ... 169 Laatste

Let op:
Om dit topic leesbaar te houden graag de volgende regels in acht nemen:

• Geen discussies over scalping, meerdere orders plaatsen en doorverkoop met woekerprijzen.
Vraag & Aaanbod op het forum is overal verboden, dus ook hier.
• Vermelden dat je meerdere bestellingen hebt lopen ('patsen') is niet de bedoeling.
• Bedelen / vragen / ruilen valt ook onder Vraag & Aaanbod.
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over het beleid van externe bots, Discords, Telegramgroepen.
• Houd het ontopic: mensen posten en lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en willen die discussie graag zo houden. Al het andere kan prima op de rest van het forum.

Bij problemen met levering/shipping neem je contact op met de verkoper, niet met de bezorgdienst. Dat klinkt onlogisch, maar de verkoper (verzender) is (wettelijk) verantwoordelijk voor het proces. De verkoper start dan ook een onderzoek bij de bezorger (en niet andersom), want zij zijn immers verantwoordelijk.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Wel zin in gezellig slowchatten of offtopic kletsen?
Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord

Plaats alleen pre-orders bij vertrouwde partijen. Mooie vuistregel is: Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview