MediaMarkt.nl heeft weer voorraad: https://www.mediamarkt.nl...box-series-x-1667555.html
Net weten te bestellen, was vanochtend te laatoutlandos schreef op maandag 7 december 2020 @ 19:54:
[...]
Dat lijkt me wel heel erg pessimistisch. Gewoon de Telegram bot volgen dan heb je er zo één.
Alweer uitverkochtMelvinW schreef op maandag 7 december 2020 @ 20:21:
MediaMarkt.nl heeft weer voorraad: https://www.mediamarkt.nl...box-series-x-1667555.html
Telegram groep of hele dag (vanaf 11.00 uur) F5’n ??? 😜MelvinW schreef op maandag 7 december 2020 @ 20:21:
De Telegram groep is van mij heMaroi schreef op maandag 7 december 2020 @ 20:35:
[...]
Telegram groep of hele dag (vanaf 11.00 uur) F5’n ??? 😜
Je kunt m nu in je winkelmandje krijgen en dan is het klaar... 🤬
denk dat dit dezelfde voorraad is als bij bol.com morgen.MelvinW schreef op maandag 7 december 2020 @ 20:21:
Ben benieuwd wat er gaat gebeuren niet dat er weer ineens een random selectie gemaakt worden van al die vele bestellingen...
How are you doing?
Ben benieuwd of andere retailers nu ook weer voorraad krijgen.
Zag dat er meerdere mensen naar vroegen: de controller welke ik besteld heb bij OTTO ontvang ik vandaag tussen 12:30 en 15:00 volgens de T&T van PostNL!
Nou laat maar komen! Via de Telegram groep van @MelvinW gisteren de eerste drop van de MM kunnen gebruiken om er 1 te bestellen, zo fijn!
Hopen dat ie er vrijdag is!
Iemand ervaring met bestellen via Nederlandse site, levering in België?
Al iets bekend van bol.com en tijd van verkoop?
Raar dat ze dan in breda geen reserveringen meer aanmemen.Maroi schreef op maandag 7 december 2020 @ 18:40:
[...]
Net in MM Emmen geweest, geen probleem, nr. 14 op de lijst. Verwachten alleen geen leveringen meer dit jaar... 🤔
Hier ook, thanks @MelvinW 🙏!nexhil schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 07:37:
Nou laat maar komen! Via de Telegram groep van @MelvinW gisteren de eerste drop van de MM kunnen gebruiken om er 1 te bestellen, zo fijn!
Als dat aangeboden wordt is dat geen probleem denk ik. Ik heb mijne gereserveerd bij MM Heerlen (wel enkel afhaling als Belg).Krachnak schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 08:42:
Iemand ervaring met bestellen via Nederlandse site, levering in België?
Had nog ene bij Bol.com, maar gezien ik mijn adres gewijzigd heb, is de order geannuleerd...

Is bij Amazon de status preparing for dispatch al een stap verder of is dit de 1e stap net nadat je hebt besteld?
Iemand al bericht ontvangen van PostNL / Bol.com over de levering?
Besteld op 12/11.
Besteld op 12/11.
Helaas, nog niets, ook de order status is nog niet veranderd. Ik verwacht/HOOP ergens laat vanmiddag een mail te krijgen met de tracking nummers.....lowskilled-ftw schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 09:39:
Besteld op 12/11.
Enige wat ik zie is dat de status wel is veranderd naar "wordt morgen bezorgd" maar dit is volgens mij gewoon automatische countdown. verder nog niets gezien dat hij is ingepakt of iets.lowskilled-ftw schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 09:39:
Besteld op 12/11.
Nee dit is al een stap verder. De eerste stap is 'Not yet dispatched'. Volgens mij is 'Preparing for Dispatch' dus goed nieuws, want dat betekent dat je order nu verwerkt gaat worden en dat er ook voorraad is in het warehouse bijv.timpie81 schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 09:23:
Is bij Amazon de status preparing for dispatch al een stap verder of is dit de 1e stap net nadat je hebt besteld?
Zelfde hier. Eerlijk gezegd verwacht ik hem morgen niet, maargoed. In de tussentijd wel mooi een Sony XH90 gekocht op black Friday. Ik ben er klaar voorRichard89 schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 10:03:
[...]
Enige wat ik zie is dat de status wel is veranderd naar "wordt morgen bezorgd" maar dit is volgens mij gewoon automatische countdown. verder nog niets gezien dat hij is ingepakt of iets.
Net mail gehad van BOL dat hij verzonden is: Je bestelde artikel is meegegeven aan de bezorgdienst.Richard89 schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 10:03:
[...]
Enige wat ik zie is dat de status wel is veranderd naar "wordt morgen bezorgd" maar dit is volgens mij gewoon automatische countdown. verder nog niets gezien dat hij is ingepakt of iets.
Nu maar hopen dat de ze genoeg hebben om alle xsx bestellingen te verzenden.demconet schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 10:30:
[...]
Net mail gehad van BOL dat hij verzonden is: Je bestelde artikel is meegegeven aan de bezorgdienst.
Netjes.HuisJo schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 07:29:
Zag dat er meerdere mensen naar vroegen: de controller welke ik besteld heb bij OTTO ontvang ik vandaag tussen 12:30 en 15:00 volgens de T&T van PostNL!
Ik zie nog steeds staan bij de track&trace:
"Bezorgtijd nog onbekend
Pakket is nog niet door PostNL ontvangen of verwerkt"
@HuisJo
Zou je eens kunnen kijken waar het oorspronkelijk vandaan kwam?
Dan kan dat wellicht verklaren waarom het zo lang duurt
[ Voor 14% gewijzigd door PurpleBlue op 08-12-2020 11:54 ]
Ben ook benieuwd wanneer de MediaMarkt ze gaat versturen. Toen gisteren de eerste batches online kwamen stond erbij 4-5 dagen en latere batches 3-4 dagen levertijd.
Same, ook al meermaals contact gehad met Otto via facebook.PurpleBlue schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 10:55:
[...]
Netjes.
"Bezorgtijd nog onbekend
'De controller komt vanuit Duitsland naar Nederland, echter nog niet in Nederland aangekomen'. Zal wel met heel speciaal vervoer komen..

Tot op heden nog niet wat ontvangen. Morgen op tijd klaar met werken dus wat dat betreft zou het mooi uitkomen als ze de xbox morgen leveren.....demconet schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 10:30:
[...]
Net mail gehad van BOL dat hij verzonden is: Je bestelde artikel is meegegeven aan de bezorgdienst.
Hier nog niet, ben benieuwd!demconet schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 10:30:
[...]
Woensdag is mijn standaard vrije dag..zou mooi zijn als ik hem morgen ontvang.
[ Voor 13% gewijzigd door pacod op 08-12-2020 11:17 ]
Hier ook nog geen verzendbevestiging ontvangen en staat de order nog op "wordt morgen bezorgd".pacod schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 11:14:
[...]
Hier nog niet, ben benieuwd!
Hoop inderdaad voor iedereen die bij bol.com heeft besteld dat de order tijdig worden verzonden en we niet met postnl vertraging te kampen krijgen. Ik hoop in ieder geval Cyberpunk 2077 vast te preloaden voor ik deze donderdag kan ophalen
Nog niets ontvangen van bol.com qua mail... Ik heb donderdag en vrijdag vrij genomenpacod schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 11:14:
[...]
Hier nog niet, ben benieuwd!
Er is weer voorraad bij de MediaMarkt
[ Voor 60% gewijzigd door Maukie op 08-12-2020 11:35 ]
@MelvinW Zojuist mijn exemplaar kunnen bestellen via Amazon.de. Zit sinds deze maandag in de Telegramgroep en nu al bestelling kunnen plaatsen, top!
Hier ook bevestiging dat mijn Xbox van Bol morgen komt, mocht PostNL het niet te drukken hebben natuurlijk
Hier ook net een mailtje gehad van mijn order op 13-11-2020 van Bol met T&T nummer.
Ben benieuwd
Ben benieuwd
Ik vermoed dat bol een first come first serve lijstje aan het afwerken is. Mijn bestelling is geplaatst op 13 november om 09:55, en ik heb tot nu toe nog geen mailtje gehad.
13 november 2020 om 09:35 en nog geen mailtje...Naaktkat schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 12:00:
Ik vermoed dat bol een first come first serve lijstje aan het afwerken is. Mijn bestelling is geplaatst op
13 november om 09:55, en ik heb tot nu toe nog geen mailtje gehad.
Mediamarkt Krefeld Duitsland heeft er nog 1 op voorraad en kan je gewoon telefonisch reserveren en ophalen.
Bestelling gelukt bij mediamarkt, nu afwachten of hij ook geleverd gaat worden..
In ieder geval, thanks @MelvinW
Held!
In ieder geval, thanks @MelvinW
Gaat niet helemaal goed geloof ik bij bol.com, 4 mailtjes ontvangen met 4 verschillende track&trace codes voor de levering van de xbox series x morgen. Terwijl ik er maar 1 besteld heb.....
Besteld 13-11-2020 om 09:05 en nog geen mail gehad.
Nopelowskilled-ftw schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 09:39:
Besteld op 12/11.

Straks krijg je die van ons ook 😉wifikabelhuren schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 12:33:
Gaat niet helemaal goed geloof ik bij bol.com, 4 mailtjes ontvangen met 4 verschillende track&trace codes voor de levering van de xbox series x morgen. Terwijl ik er maar 1 besteld heb.....
09:36 besteld op 13e nog geen mail ontvangen
Haha dat zou wat zijn he, nou die mag je dan gratis afhalen. Koffie staat klaar
Jezus, beetje overspannen haha?
Ik heb de vorige keer T&T pas om 22:30 gekregen en s’morgens vroeg lag die om 9:30 bij het afhaalpunt.
Geen zorgen het komt allemaal goed!
09:10 de 13e besteld bij bol.com ook nog geen mail gehad, zal wel niet op chronologische volgorde afgehandeld worden.
Heb hem daar vanmorgen ook kunnen bestellen. Voorlopige leverdatum 18 december en €521 dus als ik hem nog ergens anders weg kan snatchen zal ik het niet latenKrachnak schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 11:47:
@MelvinW Zojuist mijn exemplaar kunnen bestellen via Amazon.de. Zit sinds deze maandag in de Telegramgroep en nu al bestelling kunnen plaatsen, top!
Hier is de leverdatum 21 decemberBeakzz schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 12:59:
[...]
Heb hem daar vanmorgen ook kunnen bestellen. Voorlopige leverdatum 18 december en €521 dus als ik hem nog ergens anders weg kan snatchen zal ik het niet latenToch fijn om iets te hebben staan wat waarschijnlijk voor de kerst binnen is.Zeker omdat ik dagen op moet maken en vanaf de 18e dus 2 weken vrij "moet"nemen
Kwam deze topic vandaag tegen alleen het schijnt dat het alweer uitverkocht is!
Ja klopt, ze waren vanmorgen eventjes te koop bij de MediaMarktBalthazaar schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 14:08:
Dat merkte ik ook, daarom maar even aangemeld voor de Telegram-groep die hier ook van is!Balthazaar schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 14:08:
Kleine update van de Gamemania, kennelijk is daar nog niks bekend over een nieuwe ''grote'' batch.
Waardeloze winkel. Ik belde gisteren om te vragen of ze nog een update hadden voor mijn pre-order. Toen ik hem pre-orderde in Oktober gaven ze aan dat ik vrij vooraan de lijst stond van de betreffende winkel. Toen ik gisteren belde om te vragen of ze nog een update hadden voor mijn pre-order, gaven ze aan dat winkelvolgorde niet zoveel uitmaakt omdat ze het landelijk (volgens mij zelfs inclusief België) naar de pre-orders kijken, en dus op winkel niveau het dus helemaal niet zo relevant is hoeveel je op de lijst staat. Ook hebben ze sinds de launch nog geen grote levering meer ontvangen van MS.TheNightbringer schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 14:34:
Kleine update van de Gamemania, kennelijk is daar nog niks bekend over een nieuwe ''grote'' batch.
Ik kijk in ieder geval nu naar andere winkels, en annuleer hem bij de Game Mania wanneer ik hem ergens anders kan krijgen.
Ik heb op 13 november 09:10 besteld. Tracking nummer van PostNL en factuur inmiddels zichtbaar in de app van Bol. Nog geen bevestigingsmail gehad.
Edit: 5 minuten later ook een verzendbevestiging in de mail gekregen.
Edit: 5 minuten later ook een verzendbevestiging in de mail gekregen.
[ Voor 20% gewijzigd door Achtendertig op 08-12-2020 14:59 ]
Welke telegram groep zit je in?Krachnak schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 11:47:
XSX van bol is onderweg... morgen word ie verwacht.. handig dat thuis werken.
Xbox C#, .NET, Vissen
Nog geen verzendbevestiging gekregen van Bol ... hoop dat dat nog komt. Reservering op ing cc is verdwenen ...
Maatje van mij heeft inmiddels bericht van PostNL en komt morgen.
Ander maatje en ik hebben tot op heden nog geen bericht gehad.
Benieuwd of ze allemaal vandaag nog worden verstuurd.lowskilled-ftw schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 15:24:
Bol track & trace staat op de website, maar heb geen mail gehad.
"Verwacht: morgen tussen 12:30 en 15:00
Hier hetzelfde.Naaktkat schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 15:37:
Bol track & trace staat op de website, maar heb geen mail gehad.
Heb begrepen van de winkel in Groningen dat ze 2 weken geleden 1 console binnen hebben gekregen.Spaulding1 schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 14:50:
[...]
Waardeloze winkel. Ik belde gisteren om te vragen of ze nog een update hadden voor mijn pre-order. Toen ik hem pre-orderde in Oktober gaven ze aan dat ik vrij vooraan de lijst stond van de betreffende winkel. Toen ik gisteren belde om te vragen of ze nog een update hadden voor mijn pre-order, gaven ze aan dat winkelvolgorde niet zoveel uitmaakt omdat ze het landelijk (volgens mij zelfs inclusief België) naar de pre-orders kijken, en dus op winkel niveau het dus helemaal niet zo relevant is hoeveel je op de lijst staat. Ook hebben ze sinds de launch nog geen grote levering meer ontvangen van MS.
Ik kijk in ieder geval nu naar andere winkels, en annuleer hem bij de Game Mania wanneer ik hem ergens anders kan krijgen.
Vanmorgen ook via de Telegram bot kunnen bestellen bij Mediamarkt
Ben benieuwd wanneer ie verzonden word.
╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝
13 november 9:50 besteld en zojuist om 15:51 verzendbevestiging gekregen van Bol.com! Verwachte levering: Morgen 13:30 - 16:00!
[ Voor 4% gewijzigd door BlackVeined op 08-12-2020 15:57 ]
Morgen komt 'ie van mij ook! Eindelijk
Bol.com heeft eindelijk een mail met t&t de deur uit gedaan voor mij
Gaat dus niet op chronologische volgorde 
Ik maar aan het F5-en haha
En F5-en had nut.....ook ik mijn track and trace binnen
Tussen half 9:30 en 12:00 zal die moeten binnenkomen.....genoeg vrije dag over dus
Tussen half 9:30 en 12:00 zal die moeten binnenkomen.....genoeg vrije dag over dus
[ Voor 56% gewijzigd door pacod op 08-12-2020 16:27 ]
Misschien gesorteerd op klantnummer? Hier nog steeds geen mail.pacod schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 16:12:
Gaat dus niet op chronologische volgorde
Ik ook nog niet, heb nog steeds vertrouwen dat het goed komtKarennn schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 16:27:
[...]
Misschien gesorteerd op klantnummer? Hier nog steeds geen mail.
T&T is binnen!frankx schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 16:36:
[...]
Ik ook nog niet, heb nog steeds vertrouwen dat het goed komt
Heb hier de T&T ook binnen gekregen maar staat verder geen tijdsindicatie bij staan, meer die dat hebben?
De T&T link is binnen.... nu hopen dat PostNL kan leveren......
Oh dat is lekker. Heb de mijne ook bij GM besteld. Heb hem daar besteld om mijn xbox one in te ruilen. Maar als het zo door gaat, ga ik toch echt actief jagen via die telegramgroepTheNightbringer schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 15:41:
[...]
Heb begrepen van de winkel in Groningen dat ze 2 weken geleden 1 console binnen hebben gekregen.
Ik heb exact hetzelfde gedaan, inmiddels wel een beetje spijt en haat de communicatie.Jarno Dijkstra schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 18:21:
[...]
Oh dat is lekker. Heb de mijne ook bij GM besteld. Heb hem daar besteld om mijn xbox one in te ruilen. Maar als het zo door gaat, ga ik toch echt actief jagen via die telegramgroep
HOPPAAA! Wij hebben inmiddels allemaal een track n tracé voor morgen!lowskilled-ftw schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 15:24:
Haha daar doen we het voorwifikabelhuren schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 12:42:
[...]
Haha dat zou wat zijn he, nou die mag je dan gratis afhalen. Koffie staat klaar
Wel een T&T code maar nog steeds niet ontvangen door PostNL.lowskilled-ftw schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 19:28:
[...]
HOPPAAA! Wij hebben inmiddels allemaal een track n tracé voor morgen!
Ondertussen staat bij mijn T&T de status op zending is ontvangen door PostNL.
Hier nog steeds nietswindows8fan schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 21:46:
Hier net zo! Heb goede hoop m morgenochtend te ontvangen (PostNL is hier meestal rond half 10 al)windows8fan schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 21:46:

Verwijderd
Welkom bij de club, ben zelf heel bang dat dit lang lang gaat duren...Pubbert schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 15:54:
Vanmorgen ook via de Telegram bot kunnen bestellen bij MediamarktBen benieuwd wanneer ie verzonden word.
Zojuist een mailtje dat de bestelling van maandag bij de mediamarkt verzonden is.
Uitgerekend de dag dat m'n Xbox binnen komt is er eens niemand thuis.. Dan maar af laten leveren bij zo'n PostNL punt. Je wilt met zo'n pakketje niet dat ze het voor de voordeur neerzetten.
Ook mijn bestelde Xbox van afgelopen maandag bij Mediamarkt Online is verzonden. Helaas wordt deze pas morgen bezorgd door drukte bij PostNL.tha_crazy schreef op woensdag 9 december 2020 @ 00:50:
Zojuist een mailtje dat de bestelling van maandag bij de mediamarkt verzonden is.
Wat zullen we nou krijgen? Afleveradres gewijzigd naar het dichtst bijzijnde PostNL punt omdat er vandaag niemand thuis is en dan staat er dat ik het pakket daar morgen pas kan afhalen 🙄
Als het al morgen wordt, een pakketje laatst werd maar liefst 3 dagen vertraagd.Ponymaster schreef op woensdag 9 december 2020 @ 08:14:
[...]
Ook mijn bestelde Xbox van afgelopen maandag bij Mediamarkt Online is verzonden. Helaas wordt deze pas morgen bezorgd door drukte bij PostNL.
Daar zal ik me ook wel melden jahcwizz_fts schreef op woensdag 9 december 2020 @ 09:54:
Jullie zijn straks allemaal van harte welkom in dit topic:
[XSX | XSS] Xbox Series X|S
;-)
Nog nooit een xbox gehad
Heb gisteren de controller van OTTO netjes geleverd gekregen!PurpleBlue schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 10:55:
[...]
Netjes.
"Bezorgtijd nog onbekend
@HuisJo
Zou je eens kunnen kijken waar het oorspronkelijk vandaan kwam?
Dan kan dat wellicht verklaren waarom het zo lang duurt
Ik zou trouwens niet weten waar ik kan vinden waar het pakket oorspronkelijk vandaan kwam. Las hier ergens op Tweakers dat ze uit Duitsland moesten komen (navraag bij OTTO). Ik zie een sticker incl. barcode met 'Niederlande' op de doos staan, iets wat er dus op wijst dat het pakket inderdaad uit Duitsland heeft moeten komen.
[ Voor 12% gewijzigd door HuisJo op 09-12-2020 10:11 ]
Hier ook! Mooi op tijd voor Cyberpunk, mits deze niet ook door drukte 1 dag vertraagd wordtGT-R schreef op woensdag 9 december 2020 @ 07:15:
Uitgerekend de dag dat m'n Xbox binnen komt is er eens niemand thuis.. Dan maar af laten leveren bij zo'n PostNL punt. Je wilt met zo'n pakketje niet dat ze het voor de voordeur neerzetten.
Ik had meerdere controllers besteld, en heb meerdere tracking codes. 1 daarvan geeft nu aan "Zending is gesorteerd" en de andere nog "niet ontvangen". We wachten af.HuisJo schreef op woensdag 9 december 2020 @ 10:09:
[...]
Heb hem gisteren netjes geleverd gekregen!![]()
Ik zou niet weten waar ik kan vinden waar het pakket oorspronkelijk vandaan kwam. Las hier ergens op Tweakers dat ze uit Duitsland moesten komen. Ik zie een sticker incl. barcode met 'Niederlande' op de doos staan, iets wat er dus op wijst dat het pakket inderdaad uit Duitsland heeft moeten komen.
Heb de Series X nog niet in gebruik genomen(
Ik twijfel over Cyberpunk, omdat er nog een next gen Graphics update komt (wanneer is nog onbekend) of ik daar op zal wachten of niet. Maar goed, eerst mn Series X nog eens binnenkrijgen van MM, hopelijk vrijdag.0onar schreef op woensdag 9 december 2020 @ 10:11:
[...]
Hier ook! Mooi op tijd voor Cyberpunk, mits deze niet ook door drukte 1 dag vertraagd wordt
╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝
En ik heb hem binnen! Voor diegene die nog op hun Xbox wachten, heel veel succes en tot in de andere topic wellicht!
Hier ook de T&T gehad van mijn bestelling bij de MediaMarkt afgelopen maandag. Pakket is nog niet door PostNL ontvangen en heb al een mail gehad van de MM dat het mogelijk nog een dag later wordt.
Hier ook binnen van Bol.. top succes iedereen! Game on!
Xbox C#, .NET, Vissen
Vandaag geleverd, bestelling van Bol.com.
Besteld op 13 november 2020 om 9:29
Besteld op 13 november 2020 om 9:29
Weet iemand of het zin heeft om nog bij een MediaMarkt filiaal je op de wachtlijst te laten plaatsen?
Helaas heb ik de drop van eerder deze week gemist en vroeg me af of de wachtlijsten bij MM winkels ook zolang is als bij de PS5.
Zo gauw in het topic kom in hier niks over vinden...
Thanks!
Helaas heb ik de drop van eerder deze week gemist en vroeg me af of de wachtlijsten bij MM winkels ook zolang is als bij de PS5.
Thanks!
Je kan het beste je aansluiten bij Telegram groep die aantal posts hierboven staat. Dan krijg je seintje wanneer MM er weer een aantal op de webshop zet. Volgens mij heeft MM er nog wen aantal die binnenkort beschikbaar komen, maar daar weet Melvin meer over.AkakoMinami schreef op woensdag 9 december 2020 @ 11:25:
Weet iemand of het zin heeft om nog bij een MediaMarkt filiaal je op de wachtlijst te laten plaatsen?
Thanks!
Ja in die bot zit ik al.Karennn schreef op woensdag 9 december 2020 @ 11:39:
[...]
Je kan het beste je aansluiten bij Telegram groep die aantal posts hierboven staat. Dan krijg je seintje wanneer MM er weer een aantal op de webshop zet. Volgens mij heeft MM er nog wen aantal die binnenkort beschikbaar komen, maar daar weet Melvin meer over.
Maar die bot heeft geen overzicht van de winkelstock of winkel wachtlijst zegmaar en aangezien ik toch vandaag of morgen langs de MM kom, vroeg ik me dus af of het zin heeft om me op zo'n fysieke pre-order lijst te laten zetten.
Bij de PS5 heeft dat geen nut. (Hier is namelijk online een overzicht van te vinden) Maar dit kan ik dus niet vinden over de fysieke wachtlijsten voor een Xbox Series X
Als dat bij de Xbox ook gewoon niet handig is, dan wacht ik gewoon een berichtje van de Telegram groep af om te proberen er eentje te bestellen
Let op:
Om dit topic leesbaar te houden graag de volgende regels in acht nemen:
• Geen discussies over scalping, meerdere orders plaatsen en doorverkoop met woekerprijzen.
• Vraag & Aaanbod op het forum is overal verboden, dus ook hier.
• Vermelden dat je meerdere bestellingen hebt lopen ('patsen') is niet de bedoeling.
• Bedelen / vragen / ruilen valt ook onder Vraag & Aaanbod.
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over het beleid van externe bots, Discords, Telegramgroepen.
• Houd het ontopic: mensen posten en lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en willen die discussie graag zo houden. Al het andere kan prima op de rest van het forum.
Bij problemen met levering/shipping neem je contact op met de verkoper, niet met de bezorgdienst. Dat klinkt onlogisch, maar de verkoper (verzender) is (wettelijk) verantwoordelijk voor het proces. De verkoper start dan ook een onderzoek bij de bezorger (en niet andersom), want zij zijn immers verantwoordelijk.
Plaats alleen pre-orders bij vertrouwde partijen. Mooie vuistregel is: Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview
Om dit topic leesbaar te houden graag de volgende regels in acht nemen:
• Geen discussies over scalping, meerdere orders plaatsen en doorverkoop met woekerprijzen.
• Vraag & Aaanbod op het forum is overal verboden, dus ook hier.
• Vermelden dat je meerdere bestellingen hebt lopen ('patsen') is niet de bedoeling.
• Bedelen / vragen / ruilen valt ook onder Vraag & Aaanbod.
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over het beleid van externe bots, Discords, Telegramgroepen.
• Houd het ontopic: mensen posten en lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en willen die discussie graag zo houden. Al het andere kan prima op de rest van het forum.
Bij problemen met levering/shipping neem je contact op met de verkoper, niet met de bezorgdienst. Dat klinkt onlogisch, maar de verkoper (verzender) is (wettelijk) verantwoordelijk voor het proces. De verkoper start dan ook een onderzoek bij de bezorger (en niet andersom), want zij zijn immers verantwoordelijk.
![]() | Wel zin in gezellig slowchatten of offtopic kletsen? Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord |
Plaats alleen pre-orders bij vertrouwde partijen. Mooie vuistregel is: Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview