Woon je in de buurt van een MM kan ik het je wel aanraden. Ik was het zelf zat om alle winkels in de gaten te houden voor online bestellingen. Nadat ik zelfs de preorder van Bol voor 9 december gemist had naar de winkel gegaan en me op de lijst laten zetten. Was destijds nummer 40 in Hengelo maar heb hem sinds vorige week vrijdag al in het bezit! SuccesAkakoMinami schreef op woensdag 9 december 2020 @ 11:49:
[...]
Ja in die bot zit ik al.
Maar die bot heeft geen overzicht van de winkelstock of winkel wachtlijst zegmaar en aangezien ik toch vandaag of morgen langs de MM kom, vroeg ik me dus af of het zin heeft om me op zo'n fysieke pre-order lijst te laten zetten.
Bij de PS5 heeft dat geen nut. (Hier is namelijk online een overzicht van te vinden) Maar dit kan ik dus niet vinden over de fysieke wachtlijsten voor een Xbox Series X
Als dat bij de Xbox ook gewoon niet handig is, dan wacht ik gewoon een berichtje van de Telegram groep af om te proberen er eentje te bestellen
Mijn series X is net thuis afgeleverd (via Bol)
Zit helaas nog op mijn werk maar dat is niet erg. Heb geen enkele haast.
Nu nog wel snel even Cyberpunk bestellen
Zit helaas nog op mijn werk maar dat is niet erg. Heb geen enkele haast.
Nu nog wel snel even Cyberpunk bestellen
FUMES et CARNES
Verwijderd
same here...GT-R schreef op woensdag 9 december 2020 @ 12:22:
Tuurlijk krijgt iedereen hem vandaag binnen maar heeft mijn pakket weer vertraging 😅
Ik heb een PM gestuurdHuisJo schreef op woensdag 9 december 2020 @ 10:09:
[...]
Heb gisteren de controller van OTTO netjes geleverd gekregen!Zit zelfs 14 dagen gratis Game Pass bij. Zelf heb ik al een abonnement, wellicht kan ik iemand anders hier blij maken met een code voor 14 gratis dagen?
Ik zou trouwens niet weten waar ik kan vinden waar het pakket oorspronkelijk vandaan kwam. Las hier ergens op Tweakers dat ze uit Duitsland moesten komen (navraag bij OTTO). Ik zie een sticker incl. barcode met 'Niederlande' op de doos staan, iets wat er dus op wijst dat het pakket inderdaad uit Duitsland heeft moeten komen.
Leveren helaas niet naar België en online voorraad ophalen laten ze precies niet toe

Intel i7 5820k | Asus RAMPAGE V EXTREME | Corsair Vengeance LPX 16GB | Asus GTX1080 | Recom 850W | Crucial m4 | Samsung 850 EVO | Thermaltake Chaser mk-1
Bezorger is onderweg (van bol.com). Vervroegd naar begin middag, nu staat de doos me de rest van de middag aan te kijken...
Als ik op de link klink is de voorraad toch echt niet aanwezig...19william85 schreef op woensdag 9 december 2020 @ 12:51:
Bij mediamarkt online op voorraad.
https://www.mediamarkt.nl...box-series-x-1667555.html
You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...
zo blij dat ik daar toen heb gecancelled!PepeLe schreef op woensdag 9 december 2020 @ 13:30:
Hier nog steeds aan het wachten op "wij weten niets / krijgen geen informatie" BCC
Niemand ook wat van Game mania toevallig? Tis angstvallig stil daar vandaan....
Doodse stilte. Staat ook nergens in dit topic een post van een Tweaker die zijn pre order heeft op kunnen halen in een winkel voor zover ik weet.Jarno Dijkstra schreef op woensdag 9 december 2020 @ 13:53:
Ik heb mijn preorder bij Game Mania Venlo staan. 10 minuten rijden vanaf het dc waar alle Europese XSX orders uit verzonden worden

Gisteren kunnen bestellen bij Amazon.de en vandaag bij Bol.com Mediamarkt door de telegram bot. Werkt top!
Zodra die van de Mediamarkt onderweg is cancel ik die van Amazon.
[ Voor 4% gewijzigd door Beakzz op 09-12-2020 15:29 ]
deze voorraden gaan bizar snel. Het staat minuten, soms seconden onlineSnuffel schreef op woensdag 9 december 2020 @ 13:43:
[...]
Als ik op de link klink is de voorraad toch echt niet aanwezig...
Er is toch geen bericht over voorraad bij Bol.com vandaag in de bot groep ?Beakzz schreef op woensdag 9 december 2020 @ 15:02:
Gisteren kunnen bestellen bij Amazon.de en vandaag bij Bol.com door de telegram bot. Werkt top!
Mediamarkt bedoel je zeker want je volgende zin zegt Mediamarkt

Intel i7 5820k | Asus RAMPAGE V EXTREME | Corsair Vengeance LPX 16GB | Asus GTX1080 | Recom 850W | Crucial m4 | Samsung 850 EVO | Thermaltake Chaser mk-1
Yup ik verstrekte valse infoDu7ch Maniac schreef op woensdag 9 december 2020 @ 15:12:
[...]
Er is toch geen bericht over voorraad bij Bol.com vandaag in de bot groep ?
Mediamarkt bedoel je zeker want je volgende zin zegt Mediamarkt![]()
Mediamarkt heeft vandaag alweer 2x voorraad gehad (nu ook weer)
Dikste vinger in de pap bij Microsoft dat hun zoveel voorraad krijgen?
╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝
Precies enkel de NL, op de BE zie ik niets...Pubbert schreef op woensdag 9 december 2020 @ 15:42:
Ook al ben je er direct bij, als je hem in je mandje wilt leggen of afrekenen lukt dat al niet meer. Of er is er 1 elke keer te koop, wie weet. Maar het is niet zo dat ze een flinke voorraad hebben.Pubbert schreef op woensdag 9 december 2020 @ 15:42:
Net waren er maar 2.hv08 schreef op woensdag 9 december 2020 @ 15:45:
[...]
Ook al ben je er direct bij, als je hem in je mandje wilt leggen of afrekenen lukt dat al niet meer. Of er is er 1 elke keer te koop, wie weet. Maar het is niet zo dat ze een flinke voorraad hebben.
Ze hebben er nog 17 op voorraad, maar geven er steeds maar een paar vrij.hv08 schreef op woensdag 9 december 2020 @ 15:47:
[...]
Wellicht retouren of annuleringen? Kan me niet voorstellen dat ze er 2 geleverd krijgen.
Weinig duidelijkheid waarbij ze echt heel weinig binnen krijgen. Communicatie is onduidelijk, wel schijnen er consoles binnen te komen. Maar ze werken een landelijke preorderlijst af.Jarno Dijkstra schreef op woensdag 9 december 2020 @ 13:53:
Te koop op bol voor 549 via partner. 0 beoordelingen dus eigen risico
Xbox X van Bol.com netjes geleverd gekregen. wordt een lange avond.....
Zojuist op Amazon.nl ook binnen 5 minuten weg.
Gaat allemaal zo verdomd snel man. Ik was er bijna, maar tijdens het betalen lukte het niet meer.
Zijn deze consoles dan net zo populair als de PS5? Ik krijg het idee dat Xbox en Playstation een beetje hetzelfde is als iOS en Android. Wie kan deze noob kort uitleg geven?
De xbox van bol.com is binnen, netjes volgens afspraak! Ik hoop dat de rest hier snel ook eentje vindt!
Heeft iemand al een xbox binnen gekregen van mediamarkt, via de telegram groep? Gister besteld, maar nog niks gehoord behalve dat de bestelling is verstuurd naar het magazijn. Duurt lang saai
Geduld:) vannacht of morgen krijg je waarschijnlijk al een track and trace van post nlravissant schreef op woensdag 9 december 2020 @ 18:29:
Heeft iemand al een xbox binnen gekregen van mediamarkt, via de telegram groep? Gister besteld, maar nog niks gehoord behalve dat de bestelling is verstuurd naar het magazijn. Duurt lang saai
Afgelopen maandag XSX besteld bij MM en wordt morgen bezorgd. Ben zelf echter niet thuis, ouders wel. In de mail van Post NL staat dat er een geldig legitimatiebewijs moet worden vertoond en het alleen bij de geadresseerde mag worden bezorgd.
Kunnen mijn ouders het ook aannemen aangezien het adres hetzelfde is? Of moet ik perse degene zijn die het aanneemt, omdat het op mijn naam is besteld?
Kunnen mijn ouders het ook aannemen aangezien het adres hetzelfde is? Of moet ik perse degene zijn die het aanneemt, omdat het op mijn naam is besteld?
:strip_exif()/f/image/xuI0rCOts56R2M1mpC3kcWdJ.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 10% gewijzigd door pindakaas013 op 09-12-2020 19:23 ]
Dit had ik laatst ook met mijn bij KPN bestelde iPhone, resultaat: er werd aangebeld, ik deed open, pakketje ligt op de deurmat en PostNL bezorger zit al in het busje klaar te wachten tot hij ziet dat ik het pakketje oppak en zegt vervolgens "fijne avond!". Iets met corona...pindakaas013 schreef op woensdag 9 december 2020 @ 19:04:
Afgelopen maandag XSX besteld bij MM en wordt morgen bezorgd. Ben zelf echter niet thuis, ouders wel. In de mail van Post NL staat dat er een geldig legitimatiebewijs moet worden vertoond en het alleen bij de geadresseerde mag worden bezorgd.
[Afbeelding]
Normaliter is het zo dat iedereen van je huishouden hem aan mag nemen, dus ook je ma, pa of broer/zus (mits volwassen). Het is namelijk aangetekend, dat betekent slechts dat het alleen op het geadresseerde adres afgeleverd wordt én er als bewijs een legitimatiebewijs gevraagd wordt.
Geen hoopvolle berichten bij de Gamemania voor de mensen met een Playstation 5 pre-order... https://nl.ign.com/playst...n-5-consoles-meer-in-2020
Geen idee hoe het nu precies zit met de Series X.
Geen idee hoe het nu precies zit met de Series X.
Mediamarkt bestelling van gistermorgen is verzonden zojuist 😁 PostNL code werkt nog niet. Benieuwd wanneer ie komt
╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝
Yes nu track & trace binnentimpie81 schreef op woensdag 9 december 2020 @ 18:40:
[...]
Geduld:) vannacht of morgen krijg je waarschijnlijk al een track and trace van post nl

Iemand toevallig een foto van hoe de xbox bij bol.com verzonden wordt? Wil even kijken of ik het pakket morgen na m'n werk gelijk mee kan nemen achterop de fiets of toch beter later met de auto kan gaan.
Ik heb geen foto meer maar het is een bekende Bol.com omdoos en daarin the xbox x die goed in the schuim zit ingepakt. wel 6kg en best groot als je het op de bagage drager van je fiets moet doenGT-R schreef op woensdag 9 december 2020 @ 22:31:
Iemand toevallig een foto van hoe de xbox bij bol.com verzonden wordt? Wil even kijken of ik het pakket morgen na m'n werk gelijk mee kan nemen achterop de fiets of toch beter later met de auto kan gaan.
Ik zou de auto nemen, ben je ook sneller thuis.
Installatie gaat snel met de app, maar van heel veel spellen moeten veer updates worden gedownload.
Vanmorgen besteld en nu al een verzendbevestiging binnen van Mediamarkt. Hopelijk werkt Post NL een beetje mee, maar dit is veel beter dan verwacht
Mijn komt vanmiddag ook binnen als PostNL een beetje door werkt, thnx voor iedereen die heeft meegewerkt aan de informatievoorziening en Telegram-bot, en tot ziens in het reguliere Xbox topic allemaal
[ Voor 28% gewijzigd door Pubbert op 10-12-2020 07:39 ]
╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝
Gisteren is mijn Xbox netjes afgeleverd! Heel blij mee!!
En..... De wonderen zijn de wereld nog niet uit!
Vandaag krijg ik de controller van Otto!
En..... De wonderen zijn de wereld nog niet uit!
Vandaag krijg ik de controller van Otto!
De mijne wordt vandaag geleverd. Afgelopen maandag besteld bij MM via telegram. Dank jullie wel voor de tip!!
Wat voor HDMI kabel heb ik eigenlijk nodig? De kabel die er in zit is 1,5 meter, maar ik heb eigenlijk 2.5/3 meter nodig.
Iemand suggesties voor een degelijke kabel?
Dit is wel een goeie, alleen hier even niet op voorraad, misschien dat je em elders vind:biibiibii schreef op donderdag 10 december 2020 @ 08:57:
Wat voor HDMI kabel heb ik eigenlijk nodig? De kabel die er in zit is 1,5 meter, maar ik heb eigenlijk 2.5/3 meter nodig.
https://www.coolblue.nl/p...mi-2-1-kabel-3-meter.html
Ik koop mijn kabels altijd hier, snelle levering, en de kwaliteit is keurig!biibiibii schreef op donderdag 10 december 2020 @ 08:57:
https://www.ruconnected.nl/
zondag bij MM Alexandrium op de preorderlijst gezet en 50 euro betaald. 3de op de lijst.
Nu zie ik hier deze week verschillende keren voorbij komen dat je online kunt bestellen en ook dat ze al geleverd worden. Ik heb nog niets gehoord. Dan word ik wel wat gespannen natuurlijk.
Ik ga ervan uit dat ik vandaag of morgen een belletje krijg maar ergens zegt me iets dat ik er naast zit. Zeker ook omdat men in de winkel zei, volgende week heb je hem wel. FiFo systeem zie ik even niet deze week,
Nu zie ik hier deze week verschillende keren voorbij komen dat je online kunt bestellen en ook dat ze al geleverd worden. Ik heb nog niets gehoord. Dan word ik wel wat gespannen natuurlijk.
Ik ga ervan uit dat ik vandaag of morgen een belletje krijg maar ergens zegt me iets dat ik er naast zit. Zeker ook omdat men in de winkel zei, volgende week heb je hem wel. FiFo systeem zie ik even niet deze week,
FIFO is gewoon wat er wordt gedaan in de winkels, maar online en de winkel is gescheiden van elkaar. Dus als er wat online in de verkoop gaat, heeft dat niets te maken met de voorraad in de MM winkel en jouw plekje.
[ Voor 3% gewijzigd door hv08 op 10-12-2020 09:36 ]
Gevaarlijke aanname! 😉 Ik ben nr 14 op de lijst in Emmen maar qua aanleveringen is logica (in mijn logistieke ogen (mijn werk)) beetje ver te zoeken.vankleef schreef op donderdag 10 december 2020 @ 09:33:
zondag bij MM Alexandrium op de preorderlijst gezet en 50 euro betaald. 3de op de lijst.
Maar ok, ik weet niet hoe MM online & winkel distributie in elke zitten. Is het zelfde vijver waaruit ze vissen of echt 2 verschillende bedrijven met hun eigen voorraden/bestellingen. Dunno!
Ik wacht geduldig op mijn belletje voor de Xbox. 😊
Gisteravond via Amazon.nl eentje kunnen bestellen, volgens DHL wordt deze vanavond al bezorgd 
Dat is snel gegaan.
Dan annuleer ik hem morgen bij de plaatselijke Game Mania.
Dat is snel gegaan.
Is het dan niet beter om een Pearl 48 te kopen ipv deze? (bol heeft die ook) das dan 48 gbps want deze dat jij toont niet bljkbaar?almiros schreef op donderdag 10 december 2020 @ 09:01:
[...]
Dit is wel een goeie, alleen hier even niet op voorraad, misschien dat je em elders vind:
https://www.coolblue.nl/p...mi-2-1-kabel-3-meter.html
Oops het is een 48
[ Voor 7% gewijzigd door spietie op 10-12-2020 10:19 ]
SPiET
Hun eigen merk zei ik? Beter dan bijv AudioQuest en andere? Totaal geen ervaring mee hoor.Jopio schreef op donderdag 10 december 2020 @ 09:04:
[...]
Ik koop mijn kabels altijd hier, snelle levering, en de kwaliteit is keurig!
https://www.ruconnected.nl/
SPiET
Ja klopt. Ik heb geen ervaring met AudioQuest.spietie schreef op donderdag 10 december 2020 @ 10:17:
[...]
Hun eigen merk zei ik? Beter dan bijv AudioQuest en andere? Totaal geen ervaring mee hoor.
Heb zelf een optische audio kabel en een hdmi kabel van dit merk, ze bevallen goed.
Hier ook, heeft al status "Verzonden" met om 8:37 uur de update "Pakket aangekomen bij transportdienst".Spaulding1 schreef op donderdag 10 december 2020 @ 09:48:
Gisteravond via Amazon.nl eentje kunnen bestellen, volgens DHL wordt deze vanavond al bezorgd
Dat is snel gegaan.
Ben benieuwd of DHL het gaat redden, want al mijn PostNL pakketjes zijn de laatste weken standaard een dag later. Al maakt het me verder niet zoveel uit, had er al rekening mee gehouden dat dit jaar niet meer zou lukken, dus of het nu morgen of na het weekend zelfs wordt, prima.
Zojuist de Xbox Series X mogen ontvangen van PostNL. Maandag besteld bij de MM.
Lekker hoorMaukie schreef op donderdag 10 december 2020 @ 12:12:
Ik ben telkens echt net te laat. Zo vervelend
Same here, vanochtend mogen ontvangen.Maukie schreef op donderdag 10 december 2020 @ 12:12:
Hij staat, is geupdate en Cyberpunk zit erin.
Vanavond maar weer eens wennen aan een console
Haha top! Ik kom van de PS4 Pro, heb 2x de PS5 besteld 1x via MM en 1x via Bol. Via MM pakket kwijt en bol te veel vraag tov aanbod dus geannuleerd. Was er wel klaar mee daarom weer terug naar Xbox. Heb er ook gamepass bij gedaan.tha_crazy schreef op donderdag 10 december 2020 @ 14:52:
[...]
Same here, vanochtend mogen ontvangen.
Hij staat, is geupdate en Cyberpunk zit erin.
Vanavond maar weer eens wennen aan een consolekom van ps4 af die 3 jaar al niet meer aan heeft gestaan
Daar zul je geen spijt van krijgen een fantastische machine en in combinatie met game pass ontzettend veel te spelen.Maukie schreef op donderdag 10 december 2020 @ 15:10:
[...]
Haha top! Ik kom van de PS4 Pro, heb 2x de PS5 besteld 1x via MM en 1x via Bol. Via MM pakket kwijt en bol te veel vraag tov aanbod dus geannuleerd. Was er wel klaar mee daarom weer terug naar Xbox. Heb er ook gamepass bij gedaan.
Zojuist mijn exemplaar mogen ontvangen die ik maandag bij MM heb besteld. Maar gisteren al eentje ontvangen van bol.com. Dus nu heb ik er twee
wil iemand eentje van mij overnemen?(gewoon voor 499 uiteraard).
Bij voorkeur bij mij afhalen in de regio Drachten.
Ik heb wel interesse.kNarf_ schreef op donderdag 10 december 2020 @ 16:22:
Zojuist mijn exemplaar mogen ontvangen die ik maandag bij MM heb besteld. Maar gisteren al eentje ontvangen van bol.com. Dus nu heb ik er tweewil iemand eentje van mij overnemen?(gewoon voor 499 uiteraard).
Verkeerde topic
[ Voor 91% gewijzigd door bjorntju op 10-12-2020 16:29 ]
Zijn er overigens mensen die tussen de launch en nu wel hun xbox series x konden halen bij de Gamemania?
Nope.TheNightbringer schreef op donderdag 10 december 2020 @ 17:21:
Zijn er overigens mensen die tussen de launch en nu wel hun xbox series x konden halen bij de Gamemania?
Nope, 17 september besteld bij GM Eindhoven en nog niks gehoord... Waardeloos.TheNightbringer schreef op donderdag 10 december 2020 @ 17:21:
Dan ben ik niet de enige. Lijkt erop dan de andere retailers een betere stroom aan consoles hebben, maar ook beter communiceren. Momenteel krijg ik alleen maar als reactie wacht op een reactie van ons. Inmiddels is duidelijk dat de PS5 levering vertraging heeft opgeleverd.
Zojuist opgehaald bij het bezorgpunt. Wel een beetje slecht verpakt door Bol, gewoon de xbox doos in een grotere bol doos. Gelukkig lijkt ie gewoon normaal op te starten dus zal wel goed zijn verder.
Wat een held! Door deze man heb ik toch nog een XSX kunnen bemachtigenkNarf_ schreef op donderdag 10 december 2020 @ 16:22:
Zojuist mijn exemplaar mogen ontvangen die ik maandag bij MM heb besteld. Maar gisteren al eentje ontvangen van bol.com. Dus nu heb ik er tweewil iemand eentje van mij overnemen?(gewoon voor 499 uiteraard).
Vele dank man
Echt voor de mensen die nog zoeken, ga die telegram groep in. Het was de enige reden voor mij om telegram te installeren.
Maandag besteld, vanmiddag in huis.
Je moet wel echt heel snel reageren en bestellen, want ik keek er de laatste week heel veel op en hield het goed in de gaten maar toch telkens te laat.nexhil schreef op donderdag 10 december 2020 @ 19:04:
Echt voor de mensen die nog zoeken, ga die telegram groep in. Het was de enige reden voor mij om telegram te installeren.
Post NL heeft meegewerkt en de Xbox series X staat lekker te downloaden ondertussen. (Gisteren besteld bij Mediamarkt).
Zeker telegram volgen, overal ingelogd staan en het telegram geluidje als startschot zien en alles om je heen laten vallen 😅 succes voor wie nog verder hunt!
Zeker telegram volgen, overal ingelogd staan en het telegram geluidje als startschot zien en alles om je heen laten vallen 😅 succes voor wie nog verder hunt!
Wat is die telegram dan?nexhil schreef op donderdag 10 december 2020 @ 19:04:
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Is het misschien een idee dat ik die op het hoofdtopic zet?
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Ik geef ze tot de kerst. En dan is het klaar, vind vooral de slechte tot geen communicatie dramatisch slecht. Al zouden ze je maar een beetje "warm" houden door updates te geven oid. Maar helemaal niets is wel erg karigTheNightbringer schreef op donderdag 10 december 2020 @ 18:28:
Dan ben ik niet de enige. Lijkt erop dan de andere retailers een betere stroom aan consoles hebben, maar ook beter communiceren. Momenteel krijg ik alleen maar als reactie wacht op een reactie van ons. Inmiddels is duidelijk dat de PS5 levering vertraging heeft opgeleverd.
Daarom zoek ik dus zelf contact, via het algemene twitter account krijg je wel reactie:Jarno Dijkstra schreef op donderdag 10 december 2020 @ 19:41:
[...]
Ik geef ze tot de kerst. En dan is het klaar, vind vooral de slechte tot geen communicatie dramatisch slecht. Al zouden ze je maar een beetje "warm" houden door updates te geven oid. Maar helemaal niets is wel erg karig
Wat wel opvallend is, aangezien de andere ketens wel gewoon voorraad krijgen. Hoezo weten jullie nog niks? Er moet toch wel enige vorm van communicatie zijn met Microsoft? Waarom staat Gamemania anders op xbox.com als retailer?Momenteel nog steeds niets bekend. Zodra er meer informatie is zal de winkel ook direct contact opnemen.
Fijne dag!
Ik wacht het voor nu ook nog even af, maar frustrerend is het wel. Mede omdat het gewoon niet duidelijk is.
Xbox zojuist ontvangen. Gisteren weten te bestellen bij Amazon.nl. Dus dat is mooi snel gegaan!
Morgen mijn pre order bij de Game Mania maar annuleren.
Morgen mijn pre order bij de Game Mania maar annuleren.
Laatste contact heb ik met Game Mania Venlo gehad. Daar zeiden ze dat ik kon verwachten eind december/begin januari mijn pre order op te halen.TheNightbringer schreef op donderdag 10 december 2020 @ 19:44:
[...]
Daarom zoek ik dus zelf contact, via het algemene twitter account krijg je wel reactie:
[...]
Wat wel opvallend is, aangezien de andere ketens wel gewoon voorraad krijgen. Hoezo weten jullie nog niks? Er moet toch wel enige vorm van communicatie zijn met Microsoft? Waarom staat Gamemania anders op xbox.com als retailer?
Ik wacht het voor nu ook nog even af, maar frustrerend is het wel. Mede omdat het gewoon niet duidelijk is.
Mijn pre-order is van 27-09. Wat ten opzichte van anderen nog vrij laat is, maar als ik hier mensen zie die op maandag bestellen bij MM en donderdag de console op kunnen halen voelt dat wel zuur.
Zondag mm Alexandrium besteld zoals eerder gezegd. Werd gezegd deze week wel op te halen. Niks gehoord maar moest even in de buurt zijn dus langs gegaan.
Gevraagd of hij binnen was. Bon gegeven en de verkoper komt met een mooie doos uit het magazijn.
Dank u binnen 5 dagen.
Gevraagd of hij binnen was. Bon gegeven en de verkoper komt met een mooie doos uit het magazijn.
Dank u binnen 5 dagen.
Ik heb al een XSX en vandaag bericht gehad dat mijn pre-order klaar ligt hij MM Hoofddorp. Als je interesse hebt in een XSX, stuur even een PM.
Als ik het mag geloven hebben ze gewoon geen idee. Alle preorders worden op 1 hoop gegooid waardoor de lokale winkel ook niet weet wanneer ze wat krijgen. Het vreemde is vooral dat de grotere winkels wel een flow van consoles binnen krijgen.Bamibus schreef op donderdag 10 december 2020 @ 20:47:
[...]
Laatste contact heb ik met Game Mania Venlo gehad. Daar zeiden ze dat ik kon verwachten eind december/begin januari mijn pre order op te halen.
Mijn pre-order is van 27-09. Wat ten opzichte van anderen nog vrij laat is, maar als ik hier mensen zie die op maandag bestellen bij MM en donderdag de console op kunnen halen voelt dat wel zuur.
Ik was ook aan het wachten op voorraad bij Game Mania, ik gun het zo'n dedicated game zaak meer dan een groot concern als Bol, MM of Amazon. Maar helaas hebben ze gewoon geen voorraad gekregen buiten volgens mij wat initiële voorraad. En de informatieverstrekking is ook niet meer wat het geweest is.heymil schreef op donderdag 10 december 2020 @ 17:50:
[...]
Nope, 17 september besteld bij GM Eindhoven en nog niks gehoord... Waardeloos.
Kortom: ik heb gisteren bij Amazon.nl kunnen bestellen en heb de XSX een paar uur geleden binnengekregen. Mijn accessoires en fysieke games zal ik daar nog steeds halen, evenals de Switch games en inruilacties, want daar zijn ze toch wel uniek in.
Doorgaand op wat ik hierboven al zei, het is inderdaad erg zuur als sommigen al in september een pre-order hebben geplaatst en nog steeds geen zicht op de console heeft. Geen idee wat er misgaat bij GM of dat ze vanuit MS geen console krijgen om wat voor reden dan ook, maar toch denk ik dat je voor jezelf moet kijken of je het nog waard vind. Ik had er vanaf gezien, in eerste instantie omdat ik geen haast heb en zoiets had: we zien in het nieuwe jaar wel of er ergens voorraad is of komt. En toen kwam ik de Telegram bot tegen via dit topic, zat daar sinds maandag in en 2 dagen later heb ik een XSX kunnen bestellen. En heb genoeg notifications ook gemist vanwege werk. Dus het zeker haalbaar om binnen enkele dagen een console te bemachtigen als je er even bovenop zit.TheNightbringer schreef op donderdag 10 december 2020 @ 22:43:
[...]
Als ik het mag geloven hebben ze gewoon geen idee. Alle preorders worden op 1 hoop gegooid waardoor de lokale winkel ook niet weet wanneer ze wat krijgen. Het vreemde is vooral dat de grotere winkels wel een flow van consoles binnen krijgen.
Ik heb de bot inmiddels ook al. Nadeel (wat waarschijnlijk meer mensen met hun GM preorder) is het feit dat er al een aanbetaling is gedaan en/of een oude console is ingeleverd. Daarbij komt in mijn geval dat de lokale GM een uurtje rijden is, ideaal is het niet. Maar mocht er volgende week geen duidelijkheid komen ga ik denk ik toch maar annuleren.MooDyBLueS schreef op donderdag 10 december 2020 @ 23:02:
[...]
Doorgaand op wat ik hierboven al zei, het is inderdaad erg zuur als sommigen al in september een pre-order hebben geplaatst en nog steeds geen zicht op de console heeft. Geen idee wat er misgaat bij GM of dat ze vanuit MS geen console krijgen om wat voor reden dan ook, maar toch denk ik dat je voor jezelf moet kijken of je het nog waard vind. Ik had er vanaf gezien, in eerste instantie omdat ik geen haast heb en zoiets had: we zien in het nieuwe jaar wel of er ergens voorraad is of komt. En toen kwam ik de Telegram bot tegen via dit topic, zat daar sinds maandag in en 2 dagen later heb ik een XSX kunnen bestellen. En heb genoeg notifications ook gemist vanwege werk. Dus het zeker haalbaar om binnen enkele dagen een console te bemachtigen als je er even bovenop zit.
Ik snap je helemaal. Wat misschien ook nog een optie is, is eerst kijken of je via de bot eentje besteld krijgt. Bol heeft achteraf betalen, Amazon kan via cc, plus je hebt altijd 14 dagen retourrecht. Kan je die 14 dagen gebruiken om je GM pre-order te annuleren. Lukt dat om een of andere reden niet, kan je de console terugsturen of een andere Tweaker er blij mee maken.TheNightbringer schreef op donderdag 10 december 2020 @ 23:07:
[...]
Ik heb de bot inmiddels ook al. Nadeel (wat waarschijnlijk meer mensen met hun GM preorder) is het feit dat er al een aanbetaling is gedaan en/of een oude console is ingeleverd. Daarbij komt in mijn geval dat de lokale GM een uurtje rijden is, ideaal is het niet. Maar mocht er volgende week geen duidelijkheid komen ga ik denk ik toch maar annuleren.
Ik ga ook maar eens mijn aanbetaling bij de GM terug vragen. Vind het toch behoorlijk onprofessioneel dat ze uberhaupt niets laten horen. Lang genoeg gewacht nu..
Telegram bot en vooral veel checken/F dan maar...
Telegram bot en vooral veel checken/F dan maar...
Weet t soms wel beter
Ik had ook een pre-order gedaan bij BOL.com op 13 november om 10:29, tot op heden mijn XBox Series X niet ontvangen, al 3 dagen aan het navragen bij BOL.com wanneer deze verstuurd zou worden, maar ze weten niks te zeggen. Wordt iedere keer afgescheept met dat ze intern belegd hebben.Ik vermoed dat mijn XBox nooit zal aankomen.
Heb een bestelling kunnen plaatsen via Amazon.it. Werd op de hoogte gebracht door de telegrambot. Toch wel superhandig, hoor.
"Es hört doch jeder nur, was er versteht."
Ja hier door de telegram bot bij Amazon.de een bestelling kunnen plaatsen. Eindelijk was ik op tijd.Meister Sachs schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 11:25:
Heb een bestelling kunnen plaatsen via Amazon.it. Werd op de hoogte gebracht door de telegrambot. Toch wel superhandig, hoor.
Ik ben er heel blij mee. Nu kan het echte wachten beginnen
Kan iemand mij vertellen, een link geven hoe zo'n telegram bot werkt

Hier ook... Amazon.de... wel jammer dat ie daar iets duurder uitvalt, maar goed.
Weet t soms wel beter
Die 40% korting op Games Pass maakt wel weer een deel daarvan goed.basjuh schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 11:44:
Hier ook... Amazon.de... wel jammer dat ie daar iets duurder uitvalt, maar goed.
Kunnen we gewoon gebruiken in NL dan? Is dat niet land gebonden?AkakoMinami schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 11:59:
[...]
Die 40% korting op Games Pass maakt wel weer een deel daarvan goed.
Weet t soms wel beter
Rollie666 schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 11:44:
Kan iemand mij vertellen, een link geven hoe zo'n telegram bot werkt
MelvinW schreef op donderdag 26 november 2020 @ 20:21:
Link naar Telegram bot: https://t.me/joinchat/AAAAAFf7uLG89T-5hmui_g
Ondersteunt momenteel Coolblue, Bol.com, Wehkamp, BCC, Microsoft NL en MediaMarkt.
Ik heb er ook kunnen bemachtigen op amazon.de! wel dikke 22 euro verzendkosten erbij, maar dat nemen we maar voor lief. Succes iedereen verder met hunten!
Dat zijn geen verzendkosten, maar het verschil tussen de BTW in Duitsland (16%) en de BTW in Nederland (21%). De som is 499,99 * 100/116 * 1,21 = 521,54TupaqAmaru schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 12:09:
Ik heb er ook kunnen bemachtigen op amazon.de! wel dikke 22 euro verzendkosten erbij, maar dat nemen we maar voor lief. Succes iedereen verder met hunten!
Hier ook met de telegram bot bij amazon.de kunnen bestellen. Die extra BTW nemen we maar even voor lief.
Let op:
Om dit topic leesbaar te houden graag de volgende regels in acht nemen:
• Geen discussies over scalping, meerdere orders plaatsen en doorverkoop met woekerprijzen.
• Vraag & Aaanbod op het forum is overal verboden, dus ook hier.
• Vermelden dat je meerdere bestellingen hebt lopen ('patsen') is niet de bedoeling.
• Bedelen / vragen / ruilen valt ook onder Vraag & Aaanbod.
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over het beleid van externe bots, Discords, Telegramgroepen.
• Houd het ontopic: mensen posten en lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en willen die discussie graag zo houden. Al het andere kan prima op de rest van het forum.
Bij problemen met levering/shipping neem je contact op met de verkoper, niet met de bezorgdienst. Dat klinkt onlogisch, maar de verkoper (verzender) is (wettelijk) verantwoordelijk voor het proces. De verkoper start dan ook een onderzoek bij de bezorger (en niet andersom), want zij zijn immers verantwoordelijk.
Plaats alleen pre-orders bij vertrouwde partijen. Mooie vuistregel is: Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview
Om dit topic leesbaar te houden graag de volgende regels in acht nemen:
• Geen discussies over scalping, meerdere orders plaatsen en doorverkoop met woekerprijzen.
• Vraag & Aaanbod op het forum is overal verboden, dus ook hier.
• Vermelden dat je meerdere bestellingen hebt lopen ('patsen') is niet de bedoeling.
• Bedelen / vragen / ruilen valt ook onder Vraag & Aaanbod.
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over het beleid van externe bots, Discords, Telegramgroepen.
• Houd het ontopic: mensen posten en lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en willen die discussie graag zo houden. Al het andere kan prima op de rest van het forum.
Bij problemen met levering/shipping neem je contact op met de verkoper, niet met de bezorgdienst. Dat klinkt onlogisch, maar de verkoper (verzender) is (wettelijk) verantwoordelijk voor het proces. De verkoper start dan ook een onderzoek bij de bezorger (en niet andersom), want zij zijn immers verantwoordelijk.
![]() | Wel zin in gezellig slowchatten of offtopic kletsen? Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord |
Plaats alleen pre-orders bij vertrouwde partijen. Mooie vuistregel is: Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview