Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Cordon
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 09:20

Cordon

Lievelings jankert

Dag 4 van Mediamarkt die zegt dat de XSX bij PostNL ligt en PostNL zegt 'Nee we hebben hem niet'. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 08:17
Cordon schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 10:14:
Dag 4 van Mediamarkt die zegt dat de XSX bij PostNL ligt en PostNL zegt 'Nee we hebben hem niet'. :P
Precies dit had ik met een router, was de 20e al besteld.. verzendbevestiging van MM gekregen met Track&Tracé en op PostNL stond alleen aangemeld maar niet ontvangen.

Uiteindelijk is de bestelling geannuleerd 😅

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timpie81
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 05-10 19:34
Hier ook:) maar er stond wel 6-9 dagen toen we bestelde. We houden geduld en hoop:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cordon

Cordon

Lievelings jankert

DM89 schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 10:38:
[...]

Precies dit had ik met een router, was de 20e al besteld.. verzendbevestiging van MM gekregen met Track&Tracé en op PostNL stond alleen aangemeld maar niet ontvangen.

Uiteindelijk is de bestelling geannuleerd 😅
Volgens mij hebben ze hem als verzonden gezet, zodat je hem niet kan annuleren tot ie binnen is. Maar was die niet op voorraad toen ik 'm kon bestellen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cordon

Cordon

Lievelings jankert

timpie81 schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 11:24:
[...]

Hier ook:) maar er stond wel 6-9 dagen toen we bestelde. We houden geduld en hoop:)
Dordrecht is de verzender? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timpie81
Cordon schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 12:10:
[...]

Dordrecht is de verzender? :P
Mediamarkt Goes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PurpleBlue
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Iemand al een update gehad betreffende de Otto controllers?
Gisteren gebeld, en was onderweg in Duitsland.
De gekregen codes van postNL leken wel te kloppen.
Door drukte bij vervoerders was het wat vertraagd vertelde ze mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• innuendo
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 05-06 09:00
PurpleBlue schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 13:16:
Iemand al een update gehad betreffende de Otto controllers?
Gisteren gebeld, en was onderweg in Duitsland.
De gekregen codes van postNL leken wel te kloppen.
Door drukte bij vervoerders was het wat vertraagd vertelde ze mij.
Helaas hier ook nog niks bezorgd (24 november besteld).

Status is nog steeds “Bezorgtijd nog onbekend
Pakket is nog niet door PostNL ontvangen of verwerkt”, verder geen bericht gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Da's echt PostNL waarschijnlijk. Wij hebben ook een 30-40 pakketjes verstuurd vorige week als relatie geschenken. Staan allemaal als nog niet aangeleverd, maar we hebben ze zelf gebracht en ze zijn ook meteen gescanned. PostNL kan het allemaal even niet aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cordon

Cordon

Lievelings jankert

PWM schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 15:51:
[...]

Da's echt PostNL waarschijnlijk. Wij hebben ook een 30-40 pakketjes verstuurd vorige week als relatie geschenken. Staan allemaal als nog niet aangeleverd, maar we hebben ze zelf gebracht en ze zijn ook meteen gescanned. PostNL kan het allemaal even niet aan.
Ah ja, we wachten af. Heb meer pakketjes die nu blijven hangen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 08-10 20:54
Cordon schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 17:43:
[...]

Ah ja, we wachten af. Heb meer pakketjes die nu blijven hangen. :P
418 euro bij amazon.de, ik zit met mijn account te prutsen.. Ik loop deze mis.

[ Voor 8% gewijzigd door LopendeVogel op 05-12-2020 19:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cordon

Cordon

Lievelings jankert

LopendeVogel schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 17:53:
[...]

418 amazon.de, ik zit met mijn account te prutsen.. 2e hands via amazon.de zelf
Huh wat heb je? :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MelvinW
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 09:34
LopendeVogel schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 17:53:
[...]

418 amazon.de, ik zit met mijn account te prutsen.. 2e hands via amazon.de zelf
Retourtjes van Amazon moet je heel snel bij zijn, is vaak maar 1 van. Kan echter wel een leuke korting zijn, aangezien ze soms alleen geopend zijn maar verder in nieuwstaat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hcwizz_fts
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 25-04-2022
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jnmHPnJm4amW9w1vpfy5YEpCTHg=/x800/filters:strip_exif()/f/image/ryZCnjLfls7tH6vJ7qUu5yTr.png?f=fotoalbum_large

Doe er je voordeel mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning-Admiraal
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 02-08-2021

Koning-Admiraal

De commandant!

Topicstarter
Dat is vreemd, zullen vast nog wel mensen op de wachtlijst hebben staan.

Set your goals high, and don't stop till you get there.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• sdk1985
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 07-10 13:02
robzzzzzzzz schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 22:02:
Vanmiddag een pm gehad van @wilmundo , na vele keren misgrijpen, een Series X voor 100 euro boven retail op de kop getikt 8)7 , Bijna te goed om waar te zijn! 8) En helemaal van Almere naar Hilvarenbeek afgeleverd ook nog! , Wat een Gunner en een held! , Much love bro!, Super excited, zo hoort het leven van een gamer te zijn mede Tweakers!, Nogmaals hartelijk bedankt Wil! i owe you one 8)

[Afbeelding]
Wacht even 100 euro bovenop de normale prijs is tegenwoordig te goed om waar te zijn 8)7 . Ik ben de zaterdag voor launch naar de mediamarkt gegaan, 50 euro aanbetaald en de dinsdag erna kan ik de Xbox Series X afhalen :X .

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lincor
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 03-10 15:52
Met veel geluk op 3 december bij MM online kunnen bestellen. Gisteren T&T ontvangen. Vanmiddag bezorgd. Veel dank aan de Telegram groep! Iedereen nog succes bij het bestellen 👍

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timpie81
Lincor schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 19:09:
Met veel geluk op 3 december bij MM online kunnen bestellen. Gisteren T&T ontvangen. Vanmiddag bezorgd. Veel dank aan de Telegram groep! Iedereen nog succes bij het bestellen 👍
Veel plezier ermee! Ik ook op de 3e besteld zou in 1e instantie gisteren avond bezorgd worden. Nu dinsdag, maar staat nog wel post nl heeft het pakket nog niet ontvangen. Maar even afwachten dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robzzzzzzzz
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 08-03-2022
sdk1985 schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 19:00:
[...]

Wacht even 100 euro bovenop de normale prijs is tegenwoordig te goed om waar te zijn 8)7 . Ik ben de zaterdag voor launch naar de mediamarkt gegaan, 50 euro aanbetaald en de dinsdag erna kan ik de Xbox Series X afhalen :X .
Ik heb hem jammer genoeg niet bij MM kunnen bemachtigen, had er een in mn kar Pick up MM Ede, en verder was alles weg, Ik vind 100 euro zeer schappelijk wetende dat een mede tweaker 2 x anderhalf uur op een neer rijdt om hem af te geven en naar huis te reizen. Dat is gunnen, zie het niet als re sell, Had geen console meer staan en ben het helemaal zat met dat gezeur met de ps5s en wil donderdag cyberpunken. Gefeliciteerd met je aankoop ;)

[ Voor 7% gewijzigd door robzzzzzzzz op 05-12-2020 19:30 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sdk1985
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 07-10 13:02
robzzzzzzzz schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 19:27:
[...]

Ik heb hem jammer genoeg niet bij MM kunnen bemachtigen, had er een in mn kar Pick up MM Ede, en verder was alles weg, Ik vind 100 euro zeer schappelijk wetende dat een mede tweaker 2 x anderhalf uur op een neer rijdt om hem af te geven en naar huis te reizen. Dat is gunnen, zie het niet als re sell, Had geen console meer staan en ben het helemaal zat met dat gezeur met de ps5s en wil donderdag cyberpunken. Gefeliciteerd met je aankoop ;)
Dat is wel heel erg netjes als die zo lang heeft gereisd!

Maar voor mijn begrip; het is nu dus niet meer mogelijk om fysiek in de mediamarkt bij de console afdeling een aanbetaling te doen en dan daar op een wachtrij te komen (maat van me wil ineens ook een xbox). Neem aan dat als dat nog kon je dat wel gedaan had toch?

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lincor
timpie81 schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 19:19:
[...]

Veel plezier ermee! Ik ook op de 3e besteld zou in 1e instantie gisteren avond bezorgd worden. Nu dinsdag, maar staat nog wel post nl heeft het pakket nog niet ontvangen. Maar even afwachten dus
Dank je! Dacht in eerste instantie toch ook dat het wel even zou duren gezien de perikelen bij Postnl momenteel, maar is allemaal nog vlot gegaan. Nog even geduld en kan je ook lekker gamen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• robzzzzzzzz
sdk1985 schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 19:31:
[...]

Dat is wel heel erg netjes als die zo lang heeft gereisd!

Maar voor mijn begrip; het is nu dus niet meer mogelijk om fysiek in de mediamarkt bij de console afdeling een aanbetaling te doen en dan daar op een wachtrij te komen (maat van me wil ineens ook een xbox). Neem aan dat als dat nog kon je dat wel gedaan had toch?
Volgens mij is het zeker nog mogelijk voor de volgende leveringen, Ik heb zelf nog de ps5 pre order open staan bij MM Tilburg maar ga hem donderdag cancellen en neem ik gelijk Cyberpunk mee.

Ik had dat ook zeker gedaan als het kon en hem dan vd week hier kon hebben, Maar Wil stuurde me een super spontane Pm en savonds stond hij hier al op de stoep dus vond het een Win Win en erg gemakkelijk zo om de prachtige doos te bemachtigen :*) , Na veel ps5 frustratie en dan eergister als klap op de vuurpijl de enorme frustratie dat ik te lang nadacht over MM Ede.

Je vriend kan gewoon naar de MM voor een reservatie 8)

Gamen blijft gamen en ik denk dat Microsoft het deze launch beter doet dan Sony en dat komt van een ps fanboy, als ik ook zie hoeveel mensen de prachtige doos al bemachtigd hebben en hoe snel MM uitleverd ziet de toekomst er rooskleurig uit voor de Series X samen met de super toffe gamepass

[ Voor 21% gewijzigd door robzzzzzzzz op 05-12-2020 19:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cordon

Cordon

Lievelings jankert

Haha, gister waren ze het aan het voorbereiden om ze in de schappen te zetten. Ze hebben er nog 3. Alle preorders zijn afgewerkt in Amersfoort :P

[ Voor 4% gewijzigd door Cordon op 05-12-2020 21:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
Sow de knetters ja, ik had mijn bericht teruggelezen en dat was bijna codetaal :D Excuses, ik had bezoek en ik kreeg een melding op mijn telefoon. Aangezien mijn amazon account problemen gaf probeerde ik zo snel mogelijk hier te delen dat er 1 series X op amazon.de beschikbaar was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ntzv
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 08-10 08:25
heeft iemand voor mij de telegram groep link?

"The wonder is, not that the field of stars is so vast, but that man has measured it."

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• LopendeVogel
ntzv schreef op zondag 6 december 2020 @ 09:21:
heeft iemand voor mij de telegram groep link?
bovenaan zoeken op: telegram

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheNightbringer
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 01-10 17:27
Je zou verwachten als je dit ziet dat de wachtlijst weggewerkt is. Wie weet is er dan toch hoop dat mensen hier voor het eind van het jaar een Series X hebben.

Zelf heb ik het idee dat de Media Markt & Bol.com het allemaal redelijk onder controle hebben, consoles komen binnen in batches & er is een steady ''grote'' stream van consoles.

De kleinere retailers (lees in mijn geval de Gamemania) hebben het een stuk lastiger en is het gewoon afwachten. Zelf ga ik ervan uit dat ik dit jaar blijf gamen op mijn One X, maar wie weet krijgt de Gamemania toch ineens een grote batch consoles binnen.

Wel opvallend is dat Microsoft/Xbox doorverwijst naar de Gamemania als officieel verkooppunt en dan toch zo weinig levert.

Wat is metro? | Webdesign met een grid

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LopendeVogel
TheNightbringer schreef op zondag 6 december 2020 @ 10:17:
[...]

Je zou verwachten als je dit ziet dat de wachtlijst weggewerkt is. Wie weet is er dan toch hoop dat mensen hier voor het eind van het jaar een Series X hebben.

Zelf heb ik het idee dat de Media Markt & Bol.com het allemaal redelijk onder controle hebben, consoles komen binnen in batches & er is een steady ''grote'' stream van consoles.

De kleinere retailers (lees in mijn geval de Gamemania) hebben het een stuk lastiger en is het gewoon afwachten. Zelf ga ik ervan uit dat ik dit jaar blijf gamen op mijn One X, maar wie weet krijgt de Gamemania toch ineens een grote batch consoles binnen.

Wel opvallend is dat Microsoft/Xbox doorverwijst naar de Gamemania als officieel verkooppunt en dan toch zo weinig levert.
Mijn ervaringen met GameMania zijn altijd al slecht geweest, zo stond ik daar ''lang'' geleden op de lijst voor de xbox one en de playstation 4, terwijl die ondertussen al overal redelijk verkrijgbaar was, had de gamemania nog altijd niks.

Wel opvallend inderdaad de foto's dat er filialen zijn waar de series x in de schappen ligt, dit terwijl de telegram bot ze niet vermeld. Zou de MM dan ''achter de schermen'' een voorraad aan het opbouwen zijn en dit niet linken aan de website? Het is vervelend in mijn situatie dat ik minimaal 45 minuten moet rijden voor een MediaMarkt, om dat even voor de fun te doen en vervolgens met alleen een duur parkeerkaartje terug te rijden.. Moa nee dankje :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• robzzzzzzzz
Bijzonder mooi Gears 5 op 4k 60hz.....jammergenoeg trekt de tv geen 120😅 maar wat een consoleAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xgxBx7v5F7Gvl6S7eErghi7makw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/QvdFhOM0gus0u0Fjlhz1uS8R.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Cordon

Cordon

Lievelings jankert

Oké, wie waren er net bij de MediaMarkt Amersfoort. Zoveel teleurgestelde hoofden nadat de 3 die er nog waren snel weg waren. :P

[ Voor 4% gewijzigd door Cordon op 06-12-2020 12:30 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• aeon21
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 03-07-2022
Cordon schreef op zondag 6 december 2020 @ 12:30:
Oké, wie waren er net bij de MediaMarkt Amersfoort. Zoveel teleurgestelde hoofden nadat de 3 die er nog waren snel weg waren. :P
Ik was er ook, stond een rij van 30 man :'( en helaas geen gekregen. Volgens mij waren er maar 2..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cordon

Cordon

Lievelings jankert

aeon21 schreef op zondag 6 december 2020 @ 19:48:
[...]

Ik was er ook, stond een rij van 30 man :'( en helaas geen gekregen. Volgens mij waren er maar 2..
Dan heb ik je gezien. Maar wie je was, geen idee.

Er waren er 3. :P 1 stel heeft er 2 gehaald en een ander iemand de 3e.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Koning-Admiraal
  • Laatst online: 02-08-2021

Koning-Admiraal

De commandant!

Topicstarter
2 meekrijgen met deze schaarste... Had de MediaMarkt beter kunnen oplossen. Kwijt raak je ze toch wel.

[ Voor 50% gewijzigd door Koning-Admiraal op 06-12-2020 20:17 ]

Set your goals high, and don't stop till you get there.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• robzzzzzzzz
Koning-Admiraal schreef op zondag 6 december 2020 @ 20:17:
2 meekrijgen met deze schaarste... Had de MediaMarkt beter kunnen oplossen. Kwijt raak je ze toch wel.
Het lijkt net alsof ze er allemaal totaal geen fuck om geven! :( , X Series X , PS5 vice versa

Bol etc hadden gewoon kunnen werken met captcha en cart reservaties, maar het boeit ze allemaal niet !

Vreselijke stand van zaken, Consoles lijken wel sneakers geworden en het is eigenlijk totale bullshit!

Zelf ook gesettled voor een Series X voor nu, Omdat de PS5 zo een dubieus fiasco is om te bemachtigen,

Xbox van hetzelfde maar toch in iets mindere mate dan de PS.

Wat een shitshow deze gen! 8)7 |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GT-R
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 08-10 12:17
robzzzzzzzz schreef op zondag 6 december 2020 @ 21:23:
[...]

Het lijkt net alsof ze er allemaal totaal geen fuck om geven! :( , X Series X , PS5 vice versa

Bol etc hadden gewoon kunnen werken met captcha en cart reservaties, maar het boeit ze allemaal niet !

Vreselijke stand van zaken, Consoles lijken wel sneakers geworden en het is eigenlijk totale bullshit!

Zelf ook gesettled voor een Series X voor nu, Omdat de PS5 zo een dubieus fiasco is om te bemachtigen,

Xbox van hetzelfde maar toch in iets mindere mate dan de PS.

Wat een shitshow deze gen! 8)7 |:(
Joh maak je niet dik over een maand of twee zijn ze ruim voorradig. Het aanbod aan games is toch nog maar zeer beperkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poldinho
  • Laatst online: 02-03-2022
Hallo allemaal,

Al een tijdje dit forum aan het volgen en steeds loop ik het mis om een XSX te bestellen. Kan iemand mij aan de telegram groep toevoegen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robzzzzzzzz
GT-R schreef op zondag 6 december 2020 @ 21:49:
[...]

Joh maak je niet dik over een maand of twee zijn ze ruim voorradig. Het aanbod aan games is toch nog maar zeer beperkt.
Ik maak me niet dik, Ben zeer tevreden met mn Series X, Maar ik zou het wel waarderen als dit soort praktijken in de toekomst voorkomen worden en is niet zo moeilijk ook! gewoon anti bot systeem instellen.

Ben buiten een gamer ook een echte sneakerhead, en ik vind dat de camper het verdiendt en wint maar zelfs dat bestaat niet meer in beide werelden.

het is een trieste stand van zaken en ik blijf daarbij

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cordon

Cordon

Lievelings jankert

Poldinho schreef op zondag 6 december 2020 @ 21:56:
Hallo allemaal,

Al een tijdje dit forum aan het volgen en steeds loop ik het mis om een XSX te bestellen. Kan iemand mij aan de telegram groep toevoegen?
https://t.me/joinchat/AAAAAFf7uLG89T-5hmui_g

Daar kun je joinen.

Zojuist ging de T&T van de dinsdag verstuurde XSX leven en zal morgen geleverd worden *O*

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vankleef
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 08-10 16:44
Van MM geweest Rotterdam Alexandrium. Hadden er 26 gehad en 28 preorders. Ben nu 3e in rij. Verkoper verwacht uiterlijk vrijdag al te kunnen leveren.
PS5 over de 300 backorders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FromTimeToSpace
  • Laatst online: 07-12-2020
vankleef schreef op zondag 6 december 2020 @ 22:46:
Van MM geweest Rotterdam Alexandrium. Hadden er 26 gehad en 28 preorders. Ben nu 3e in rij. Verkoper verwacht uiterlijk vrijdag al te kunnen leveren.
PS5 over de 300 backorders
Dus MediaMarkt verwacht deze week weer nieuwe voorraad voor de Xbox Series X? Microsoft pompt aardig wat eenheden erdoorheen op deze manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennisCle
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 02-10 18:38
Lincor schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 19:09:
Ben blij voor jou, maar ik vind het wel gek dat ik op 12 november reserveer bij de MM Den Haag en nog steeds geen telefoontje heb gehad. Is toch raar dat ze dan online wel beschikbaar zijn.

Heb ook gebeld met het lokale nummer, maar dan word je naar de landelijke klantenservice doorgestuurd en die heeft geen inzicht op lokale voorraad en zegt 'wachten tot je een mailtje/belletje krijgt'. Ik vind het wel een rare gang van zaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cordon

Cordon

Lievelings jankert

DennisCle schreef op maandag 7 december 2020 @ 09:35:
[...]

Ben blij voor jou, maar ik vind het wel gek dat ik op 12 november reserveer bij de MM Den Haag en nog steeds geen telefoontje heb gehad. Is toch raar dat ze dan online wel beschikbaar zijn.

Heb ook gebeld met het lokale nummer, maar dan word je naar de landelijke klantenservice doorgestuurd en die heeft geen inzicht op lokale voorraad en zegt 'wachten tot je een mailtje/belletje krijgt'. Ik vind het wel een rare gang van zaken.
Staan 9 orders open in Den Haag.

Sommige vestigingen hebben meer voorraad van de week gekregen dan dat er orders open stonden, deze zijn dus de losse verkoop in gegaan en sommige online. Deze week verwacht MM weer voorraad te krijgen, dus nog even wachten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Brabo
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 17-09 09:19
Online beschikbaar bij Mediamarkt

Aaaand it's gone

En weer beschikbaar!

[ Voor 49% gewijzigd door Brabo op 07-12-2020 09:58 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cordon

Cordon

Lievelings jankert

Brabo schreef op maandag 7 december 2020 @ 09:52:
Online beschikbaar bij Mediamarkt
En weer weg, ze hebben er 400 nog op voorraad en lijken er net 50 te hebben vrij gegeven. :P (bron; telegram)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cordon

Cordon

Lievelings jankert

Volgende lading online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maukie
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 04-10 22:42
Yes, gelukt om te bestellen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cordon

Cordon

Lievelings jankert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brabo
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 17-09 09:19
Een drop van 50 en een drop van 550 stuks, moet lukken nu

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• frankx
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 21-08 22:16
Idd je kan nu bestellen, maar ik wacht maar tot hopelijk woensdag tot bol.com gaat leveren.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• windows8fan
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 07-04 23:56
Heeft iemand nog iets van bol.com gehoord? De levering staat nog steeds op 9 december bij mij. Ben benieuwd of het ook gaat lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• windows8fan
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 07-04 23:56
frankx schreef op maandag 7 december 2020 @ 10:05:
[...]

Idd je kan nu bestellen, maar ik wacht maar tot hopelijk woensdag tot bol.com gaat leveren.......
Hier idem dito.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seeKo
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 24-02 13:49
En hij is weer weg op Mediamarkt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maukie
En hij staat weer online!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankx
windows8fan schreef op maandag 7 december 2020 @ 10:05:
Heeft iemand nog iets van bol.com gehoord? De levering staat nog steeds op 9 december bij mij. Ben benieuwd of het ook gaat lukken.
Helemaal niets vernomen, als het goed is gaan ze morgen verzenden..... Heb igg donderdag en vrijdag vrij genomen van werk..... :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• tha_crazy
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 09:18

tha_crazy

Mafketel

Besteld en bevestiging binnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engineer Stewie
  • Registratie: Februari 2007
  • Nu online
windows8fan schreef op maandag 7 december 2020 @ 10:05:
Dinsdagnacht zal je er wss iets van horen vermoed ik.
Mijne wordt ook geleverd, maar ik heb reeds een andere (MM Heerlen).

Die van Bol.com wordt aan een vriend verkocht die nog gene heeft kunnen vastkrijgen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MelvinW
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 09:34
Nog 140 over bij MediaMarkt volgens API. Sla je slag!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• WhateverSuitsU
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 07:07

WhateverSuitsU

Xbox: WhateverSuitsU

Bestelling online kunnen plaatsen bij MM. Ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remmetje
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 03-10 16:31
Bestelling kunnen plaatsen door de melding hier, thanks boys/girls!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maroi
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 17-05 22:59
Vieze k*t bots, kwam niet door naar betaling! Weer mis....gvd!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cordon

Cordon

Lievelings jankert

Maroi schreef op maandag 7 december 2020 @ 10:22:
Vieze k*t bots, kwam niet door naar betaling! Weer mis....gvd!!!!
Is nog steeds voorraad. Effe refreshen als die zegt dat er geen voorraad is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 00:54
OMG nu moet ik mij inhouden, ik weet dat ik hem pas eind volgend jaar wil gaan halen.
Maar dit maakt het niet makkelijk Mediamarkt :o

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Engineer Stewie
  • Registratie: Februari 2007
  • Nu online
G_Dragon schreef op maandag 7 december 2020 @ 10:23:
OMG nu moet ik mij inhouden, ik weet dat ik hem pas eind volgend jaar wil gaan halen.
Maar dit maakt het niet makkelijk Mediamarkt :o
Hoezo, hij gaat dan zeker leverbaar zijn hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timpie81
Nog steeds te koop. Ik wacht nog op de media markt online levering die vorige week is besteld. Levertijd wiebelt wat (denk door drukte post nl). Maar als je in ieder geval hebt besteld kun je rustig afwachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cordon

Cordon

Lievelings jankert

timpie81 schreef op maandag 7 december 2020 @ 10:24:
Nog steeds te koop. Ik wacht nog op de media markt online levering die vorige week is besteld. Levertijd wiebelt wat (denk door drukte post nl). Maar als je in ieder geval hebt besteld kun je rustig afwachten
Dinsdag besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maroi
Cordon schreef op maandag 7 december 2020 @ 10:23:
[...]

Is nog steeds voorraad. Effe refreshen als die zegt dat er geen voorraad is.
Nope, kon niet betalen, telkens fout melding!
Kakzooi! Weer gemist.... grrrrr :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timpie81
Donderdag de 3e. Geeft levering morgen aan, maar zou eerst de 4e zijn. Post nl heeft pakket nog niet ontvangen of verwerkt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• R0SSI
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 06-07 22:06
Ik kan 1 tip geven: reserveer de console fysiek bij MediaMarkt. 31 november gereserveerd en kon hem 4 december in de avond ophalen als ik wou. Zaterdag maar even op mijn dooie gemak er naar toe gereden (25 minuten rijden).
Die scalpers zijn alleen echt belachelijk, maar als de gek het wil betalen, dan betaald de gek het...

Gamertag for Xbox: R0SSI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timpie81
Zou even blijven refreshen lijkt
Alsof ze steeds voorraad online gooien

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maukie
En weer uitverkocht!

Ik heb er nu een kunnen bestellen. Was er wel klaar mee na 2x een PS5 te zijn misgelopen (wel besteld maar 2x geannuleerd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennisCle
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 02-10 18:38
Cordon schreef op maandag 7 december 2020 @ 09:47:
[...]

Staan 9 orders open in Den Haag.

Sommige vestigingen hebben meer voorraad van de week gekregen dan dat er orders open stonden, deze zijn dus de losse verkoop in gegaan en sommige online. Deze week verwacht MM weer voorraad te krijgen, dus nog even wachten.
Heb in principe geen haast, maar ik vind het wel gek dat er zoveel mensen veel sneller een levering krijgen omdat de allocatie naar winkels blijkbaar niet op basis van lopende orders gaat.

Ik was geloof ik nummer 5 of 6 bij Den Haag, dus hopelijk krijg ik snel bericht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cordon

Cordon

Lievelings jankert

timpie81 schreef op maandag 7 december 2020 @ 10:31:
[...]

Donderdag de 3e. Geeft levering morgen aan, maar zou eerst de 4e zijn. Post nl heeft pakket nog niet ontvangen of verwerkt
Zal wel snel verzonden worden, zeker met deze voorraad. Ik had dinsdag besteld, hele week geen beweging in de track en trace en sinds gister opeens te volgen. Vandaag word die dus geleverd. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kNarf_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 04-09-2024
Ik heb er ook eentje kunnen bestellen bij Media Markt zojuist. Dacht eerst dat het niet gelukt was, maar ca. 5 minuten later volgde toch de bevestiging per e-mail.

Daarnaast heb ik ook nog een bestelling bij Bol.com openstaan voor 9 december. Ik zie wel of één van de twee geleverd wordt. Mochten ze allebei komen dan stuur ik er wel eentje terug of misschien kan ik er iemand anders blij mee maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woolfy681
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 26-09 10:34
kNarf_ schreef op maandag 7 december 2020 @ 10:47:
Ik heb er ook eentje kunnen bestellen bij Media Markt zojuist. Dacht eerst dat het niet gelukt was, maar ca. 5 minuten later volgde toch de bevestiging per e-mail.

Daarnaast heb ik ook nog een bestelling bij Bol.com openstaan voor 9 december. Ik zie wel of één van de twee geleverd wordt. Mochten ze allebei komen dan stuur ik er wel eentje terug of misschien kan ik er iemand anders blij mee maken :)
Denk dat je er hier altijd iemand blij mee kan maken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maroi
Ga vanmiddag ff naar MM en reserveer daar wel eentje! Kiekuuh als ik snel 1 kan kopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tha_crazy
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 09:18

tha_crazy

Mafketel

Maroi schreef op maandag 7 december 2020 @ 10:56:
Ga vanmiddag ff naar MM en reserveer daar wel eentje! Kiekuuh als ik snel 1 kan kopen...
Dat was mijn idee gisteren ook, maar de MM breda gaf aan dat ze niet meer met reserveringen werken.
Dus voordat je voor niks rijd net als ik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lincor
DennisCle schreef op maandag 7 december 2020 @ 09:35:
[...]

Mijn ervaring met MM klantenservice is niet bijster goed, dus ik zou daar niet zoveel meer informatie van verwachten als gewoon de standaard antwoorden.

Wat betreft jouw reservering: Vind het vervelend om te horen dat je die nog niet hebt. Volgens mij worden er per vestigingen voorraad geleverd, en daarnaast ook online voorraad. Denk dat dat gewoon verschillende voorraden zijn, ook al is het allemaal MediaMarkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maroi
tha_crazy schreef op maandag 7 december 2020 @ 11:02:
[...]

Dat was mijn idee gisteren ook, maar de MM breda gaf aan dat ze niet meer met reserveringen werken.
Ligt op route naar mijn huis, minor detour... ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vankleef
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 08-10 16:44
FromTimeToSpace schreef op maandag 7 december 2020 @ 01:08:
[...]

Dus MediaMarkt verwacht deze week weer nieuwe voorraad voor de Xbox Series X? Microsoft pompt aardig wat eenheden erdoorheen op deze manier.
Dat maak ik daar ook uit op ja. Ik zal een bericht plaatsing wanneer ik gebeld ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VicSmurf
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23:21
De bestelling die ik op 1 december bij amazon.de heb gedaan komt ook woensdag binnen (ipv de 14e) dus blijkbaar hebben ze er ook genoeg binnen gekregen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• outlandos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08:32
Vanmorgen gelukt online bij de MM :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NukaWorldNL
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 07-10 21:21
Nou als het meezit heb ik deze week ook het geld ervoor. Dus hopelijk kan ik hem toch ook nog op de valreep kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gcroos
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 11-07-2022
Hi all,

Saturn Krefeld (net over de grens) heeft een X Box Series X staan (ik had hem gekocht en zojuist geannuleerd).

Dacht wellicht kan deze tip iemand anders blij maken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Cordon

Cordon

Lievelings jankert

Hoppa! Xbox is binnen. Succes y’all met hunten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriz
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 08-03-2021
VicSmurf schreef op maandag 7 december 2020 @ 12:10:
De bestelling die ik op 1 december bij amazon.de heb gedaan komt ook woensdag binnen (ipv de 14e) dus blijkbaar hebben ze er ook genoeg binnen gekregen.
Heb net even amazon.de een email gestuurd m.b.t tot mijn bestelling (ook 1 december gedaan) of deze onderweg was. Leverdatum stond nog steeds op 15 december. Maar nu te horen gekregen dat ze de xbox helemaal niet op stock hebben liggen en wachten op een levering. Misschien dat ik net te laat was en in de "wachtrij" ben gezet.

Heb ook al gevraagd waarom je daar geen bericht van zou krijgen.. nogal raar.

To be continued...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hcwizz_fts
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 25-04-2022
Wederom pure interesse, maar zitten er nog mede tweakers te wachten op BCC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S34C34A34M
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 08-10 08:40
Ik heb er ook 1 kunnen bestellen, dankzij dit forum en de Telegram group. Ik had wel problemen met betalen toen de link vanuit Telegram geopend was. Met een aparte browser was het geen probleem.

Thanks voor de hulp! 😃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VicSmurf
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23:21
Patriz schreef op maandag 7 december 2020 @ 14:02:
[...]

Heb net even amazon.de een email gestuurd m.b.t tot mijn bestelling (ook 1 december gedaan) of deze onderweg was. Leverdatum stond nog steeds op 15 december. Maar nu te horen gekregen dat ze de xbox helemaal niet op stock hebben liggen en wachten op een levering. Misschien dat ik net te laat was en in de "wachtrij" ben gezet.

Heb ook al gevraagd waarom je daar geen bericht van zou krijgen.. nogal raar.

To be continued...
Mmmm vreemd, wel jammer. Hoe laat had je hem besteld, ik om 18.10 (toen kreeg ik de bevestigingsmail).
Ik kreeg net bericht van DHL dat hij morgen al komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravissant
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 18-12-2022
Goed topic, toch wel hyped voor Cyberpunk dus deze even in de gaten houden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriz
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 08-03-2021
VicSmurf schreef op maandag 7 december 2020 @ 15:45:
[...]

Mmmm vreemd, wel jammer. Hoe laat had je hem besteld, ik om 18.10 (toen kreeg ik de bevestigingsmail).
Ik kreeg net bericht van DHL dat hij morgen al komt.
Bevestigingsmail binnen om 18:20, het was natuurlijk de avond met vele "in stock" berichten van amazon in alle landen. Dus inderdaad pech.. maar misschien andere mensen die in hetzelfde schuitje zitten. Dan weet je dat amazon.de niets meer heeft (als het nog niet verzonden is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• romankoolen
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21-03-2021
Yes, net gebeld door mediamarkt Roermond.
Kan morgen mijn xbox series x ophalen.
24 november in de winkel gereserveerd.
Helemaal happy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spietie
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 05-06-2024
nog niemand een traceercode ontvangen van BOL zeker? Met die levering van 9 december?

SPiET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowskilled-ftw
  • Laatst online: 08-10 12:55
spietie schreef op maandag 7 december 2020 @ 16:48:
nog niemand een traceercode ontvangen van BOL zeker? Met die levering van 9 december?
Ik ook nog niet.. Maar verwacht dat je dit ook pas morgen zal ontvangen van PostNL.
Nog effe geduld hebben! :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Argarath
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 07:48

Argarath

MasterBlaster

spietie schreef op maandag 7 december 2020 @ 16:48:
Hier ook nog niks.

Pearl Drums - Paiste Cymbals - Balbex Sticks - Remo Skins

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lighthouse
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 16-01 13:01
Patriz schreef op maandag 7 december 2020 @ 16:29:
[...]

Bevestigingsmail binnen om 18:20, het was natuurlijk de avond met vele "in stock" berichten van amazon in alle landen. Dus inderdaad pech.. maar misschien andere mensen die in hetzelfde schuitje zitten. Dan weet je dat amazon.de niets meer heeft (als het nog niet verzonden is).
Zelf de bevestigingsmail binnen gehad van amazon.de om 18:15. De datum van levering blijft bij mij ook vast staan op 15 december. Wel is het bedrag gisteren (6 december) afgeschreven van de CC, dus heb nog stille hoop dat de leverdatum klopt O-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• frankx
Spanning bouwt op. Zal Bol.com hun afspraak nakomen...... Ik bijt nu al nagels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maroi
tha_crazy schreef op maandag 7 december 2020 @ 11:02:
[...]

Net in MM Emmen geweest, geen probleem, nr. 14 op de lijst. Verwachten alleen geen leveringen meer dit jaar... 🤔

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maroi
Lag nog wel 1x Series S in de schappen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poldinho
  • Laatst online: 02-03-2022
Vandaag mediamarkt Heerlen bezocht. Ze hadden wel de Series S op voorraad, verwacht werd dat de series X pas in januari komt en de PS5 in de zomer pas

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• outlandos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08:32
Poldinho schreef op maandag 7 december 2020 @ 19:13:
Vandaag mediamarkt Heerlen bezocht. Ze hadden wel de Series S op voorraad, verwacht werd dat de series X pas in januari komt en de PS5 in de zomer pas
Dat lijkt me wel heel erg pessimistisch. Gewoon de Telegram bot volgen dan heb je er zo één.

[ Voor 8% gewijzigd door outlandos op 07-12-2020 19:54 ]

Pagina: 1 ... 131 ... 169 Laatste

Let op:
Om dit topic leesbaar te houden graag de volgende regels in acht nemen:

• Geen discussies over scalping, meerdere orders plaatsen en doorverkoop met woekerprijzen.
Vraag & Aaanbod op het forum is overal verboden, dus ook hier.
• Vermelden dat je meerdere bestellingen hebt lopen ('patsen') is niet de bedoeling.
• Bedelen / vragen / ruilen valt ook onder Vraag & Aaanbod.
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over het beleid van externe bots, Discords, Telegramgroepen.
• Houd het ontopic: mensen posten en lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en willen die discussie graag zo houden. Al het andere kan prima op de rest van het forum.

Bij problemen met levering/shipping neem je contact op met de verkoper, niet met de bezorgdienst. Dat klinkt onlogisch, maar de verkoper (verzender) is (wettelijk) verantwoordelijk voor het proces. De verkoper start dan ook een onderzoek bij de bezorger (en niet andersom), want zij zijn immers verantwoordelijk.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Wel zin in gezellig slowchatten of offtopic kletsen?
Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord

Plaats alleen pre-orders bij vertrouwde partijen. Mooie vuistregel is: Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview