Ik ontving vandaag een staafmixer met het label gewoon op de doos geplakt. Ik vermoed dat ze zoiets niet doen bij een Playstation.xenonNn schreef op donderdag 12 november 2020 @ 18:33:
[...]
Bol heeft meestal dozen met hun eigen reclame/logo erop.
Verwijderd
Ik vind het wonderbaarlijk te noemen dat de BBC nog steeds hun hoofd boven water weet te houden tegenover de gigant Media Markt en online shops zoals Bol.com en Coolblue. Dat niet alleen, Coolblue heeft tegenwoordig ook winkels waar je perfect te woord kan worden gestaan dus van de service hoeft de BCC het ook niet meer te hebben.Evertt schreef op donderdag 12 november 2020 @ 18:43:
Verbaasd mij niks dat BCC niks krijgt. Ze hebben ook weinig PS4 en zal ze ineens wel een ps5 hebben.
Nouja Sony is Japans, maar PlayStation (of eigenlijk SIE) zit in Californië. Weet niet of het daaraan ligt hoor.ThaddeusX schreef op donderdag 12 november 2020 @ 18:22:
[...]
1 dag verschil kan ik snappen maar dit vind ik best triest...terwijl Playstation een Aziatisch bedrijf is![]()
Of hebben ze daar een logisch reden voor?
de site van coolblue is veranderd er staat geen datum meer op.
Lijkt er op dat die ene tweaker toch niet aan het liegen was.Snoep410 schreef op donderdag 12 november 2020 @ 18:58:
Misschien krijgen ze inderdaad pas latere levering.
Daar gaat alle hoop haha
Het tijdstip van rond 12 uur zie ik ook niet meer staan in de FAQ.Snoep410 schreef op donderdag 12 november 2020 @ 18:58:
Hier ook een mail ontvangen. Stond op plek 5julianfelix schreef op donderdag 12 november 2020 @ 19:01:
Goed nieuws! Zojuist ontvang ik een mail van Media Markt Amersfoort. Ik zit bij de eerste levering, ik stond op positie 3. Ben gelijk langs gegaan, zodra je kon pre orderen. [Afbeelding]
Verwijderd
Niet in Nederland misschien. Maar misschien dat iemand een idee heeft vanwege de series x of de vorige ps of iemand die bij de mediamarkt werkt xD.
Dus als je niks zinnigs te zeggen heb kan je beter niks zeggen.
Denk dat we Coolblue ook langzaam kunnen vergeten. Die zijn in de afgelopen uren van woensdag 18 november rond het middaguur naar 'we laten het jullie nog horen wanneer' gegaan, en nu verdwijnt zelfs de datum op de productpagina en staat nu alleen nog het volgende:
We verkopen de eerste beschikbare PlayStations via deze pagina. De eerste voorraad van de PlayStation 5 zal niet beschikbaar zijn in onze winkels.
Gefeliciteerd! Wel vreemd dat sommigen een mail ontvangen en anderen worden gebeld. Ik persoonlijk zou me meer gerustgesteld voelen als ik een mail had gekregen. Dan heb je in ieder geval bewijsPBP schreef op donderdag 12 november 2020 @ 19:03:
[...]
Hier ook een mail ontvangen. Stond op plek 5
Verwijderd
Prachtige instagram filter. Mooie HDR effect.Jeroen Sack schreef op donderdag 12 november 2020 @ 19:14:
Fedex levert dit hier net af, zou eigenlijk zondag komen maar is er vandaag al.
[Afbeelding]
EDIT: Ik ga nu echt zo hard worden aangepakt want ik wist totaal niet dat hij in de VS woont
Kom maar in.... 3...2....1....
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 12-11-2020 19:17 ]
Hoe dan? De release is de 19e, of heb jij uit Amerika ofzo besteld?Jeroen Sack schreef op donderdag 12 november 2020 @ 19:14:
[Afbeelding]
🎶 Gets a little messy in heaven 🎶
Check even op zijn profiel waar hij woontKalder schreef op donderdag 12 november 2020 @ 19:15:
[...]
Hoe dan? De release is de 19e, of heb jij uit Amerika ofzo besteld?
Verwijderd
Fedex. De beste man woont dus in Amerika.Kalder schreef op donderdag 12 november 2020 @ 19:15:
[...]
Hij woont in de VS.Kalder schreef op donderdag 12 november 2020 @ 19:15:
[...]
Pff wat een ellende tis echt leuk maar ook teleurstellend wat voor dingen er allemaal voorbij komen. Ik heb er serieus geen zin in maar een klein beetje toch wel hahaha..
Ah dat verklaart een hoop, stuur maar door die PS, ook al is het de digitale versie.
🎶 Gets a little messy in heaven 🎶
Hoe komt het dat de doos zwart is? Op alle foto’s die ik heb gezien is de doos wit.Jeroen Sack schreef op donderdag 12 november 2020 @ 19:14:
[Afbeelding]
PS5 Digital = zwarte doos.Erapaz schreef op donderdag 12 november 2020 @ 19:22:
[...]
Hoe komt het dat de doos zwart is? Op alle foto’s die ik heb gezien is de doos wit.
PS5 Disc = witte doos
-
Nieuwe update van Coolblue
Houd volgende week deze pagina in de gaten
We hebben de definitieve voorraad aan Playstation 5 doorgekregen. Helaas staat ‘ie op veel meer verlanglijstjes dan er voorraad beschikbaar is. Per 1000 geïnteresseerden krijgen we ongeveer 1 Playstation. We kunnen dus bijna niemand blij maken met een nieuwe Playstation 5, daar balen we enorm van. Daarom hebben we onze Madrileense aandeelhouder gevraagd of hij ons kan helpen. Houd volgende week deze pagina in de gaten voor meer informatie.
Bellen of koekjes brengen naar onze klantenservice of winkels heeft geen zin. Zij kunnen je niet meer vertellen dan hierboven staat. Ook kunnen ze geen bestelling voor je plaatsen.
We hebben de definitieve voorraad aan Playstation 5 doorgekregen. Helaas staat ‘ie op veel meer verlanglijstjes dan er voorraad beschikbaar is. Per 1000 geïnteresseerden krijgen we ongeveer 1 Playstation. We kunnen dus bijna niemand blij maken met een nieuwe Playstation 5, daar balen we enorm van. Daarom hebben we onze Madrileense aandeelhouder gevraagd of hij ons kan helpen. Houd volgende week deze pagina in de gaten voor meer informatie.
Bellen of koekjes brengen naar onze klantenservice of winkels heeft geen zin. Zij kunnen je niet meer vertellen dan hierboven staat. Ook kunnen ze geen bestelling voor je plaatsen.
Verwijderd
Dat gebeurt wel vaker. Het is een extra kartonnen laag waarop bijvoorbeeld iets meer promotie zit.Erapaz schreef op donderdag 12 november 2020 @ 19:22:
[...]
Hoe komt het dat de doos zwart is? Op alle foto’s die ik heb gezien is de doos wit.
Oh is dit de reden? Nou... dan heb ik niets gezegd.Edd schreef op donderdag 12 november 2020 @ 19:23:
[...]
PS5 Digital = zwarte doos.
PS5 Disc = witte doos
[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 12-11-2020 19:24 ]
DE is datErapaz schreef op donderdag 12 november 2020 @ 19:22:
[...]
Duidelijker dan dit krijg je het dus nietEvertt schreef op donderdag 12 november 2020 @ 19:23:
Ahh, goedkope versie dus.Edd schreef op donderdag 12 november 2020 @ 19:23:
[...]
PS5 Digital = zwarte doos.
PS5 Disc = witte doos
Xbx zat in een mediamarktdoos. Ps5 ook lijkt me.Verwijderd schreef op donderdag 12 november 2020 @ 18:25:
Zal de ps5 van MediaMarkt in een extra doos geleverd worden?
Haters everywhere but I don’t really care
Vind je? Ik begrijp de helft van het bericht maar. het daadwerkelijke aantal dat ze krijgen is nog altijd onbekend.pokle312 schreef op donderdag 12 november 2020 @ 19:25:
[...]
Duidelijker dan dit krijg je het dus niet
Digital editieErapaz schreef op donderdag 12 november 2020 @ 19:22:
[...]
Waar staat dat?Evertt schreef op donderdag 12 november 2020 @ 19:23:
En krijgen ze er 100 ofzo?
Hoeveel mensen zouden m op het verlanglijstje hebben staan?
https://www.coolblue.nl/a...cering-playstation-5.htmlpoor Leno schreef op donderdag 12 november 2020 @ 19:27:
[...]
Waar staat dat?
Ik gok rond de 10.000 mensen totaal.poor Leno schreef op donderdag 12 november 2020 @ 19:27:
[...]
Waar staat dat?
Maar uit het bericht te lezen lijkt het dus op 100.
Overigens maakt geen enkel bedrijf bekend hoeveel ze krijgen.
Foto's ben ik nog nooit goed in geweest, en lichtinval zal hier wel niet zo goed zijnVerwijderd schreef op donderdag 12 november 2020 @ 19:15:
[...]
Prachtige instagram filter. Mooie HDR effect.
EDIT: Ik ga nu echt zo hard worden aangepakt want ik wist totaal niet dat hij in de VS woont![]()
Kom maar in.... 3...2....1....
Hij staat nu te updaten en dan zo eens even testen. En dan helaas weer aan het werk want dat moet ook nog af.
Waarschijnlijk enkele 1000den (Be+NL)poor Leno schreef op donderdag 12 november 2020 @ 19:27:
[...]
Waar staat dat?
Hehe mooi bedacht 😄👍Verwijderd schreef op donderdag 12 november 2020 @ 19:23:
[...]
Dat gebeurt wel vaker. Het is een extra kartonnen laag waarop bijvoorbeeld iets meer promotie zit.
[...]
Oh is dit de reden? Nou... dan heb ik niets gezegd.
Madrileense aandeelhouder... misschien meer rond Sinterklaas?
Ja iedereen die hem thuis gestuurd krijg heeft een mail gehad inmiddels, jij nog niet dan?WinterX schreef op donderdag 12 november 2020 @ 19:29:
Iemand een emailje gekregen van Mediamarkt over de preorder????
Ten eerste: prettig dat er ein-de-lijk enige communicatie is. Maar dan even het bericht ontleden:Evertt schreef op donderdag 12 november 2020 @ 19:23:
Wat staat hier nou eigenlijk precies? Dat weet je niet. Het kunnen er ook 0 zijn, maar ook 5. Maar ook 1.Per 1000 geïnteresseerden krijgen we ongeveer 1 Playstation.
Hinten ze hiermee op Sinterklaas, ja toch? Laat dat lekker weg joh. Totaal niet nodig.Daarom hebben we onze Madrileense aandeelhouder gevraagd of hij ons kan helpen.
Geef. Dan. Een. Dag. 'Volgende week' is nietszeggend. Je klantenservice wordt online en telefonisch gebombardeerd met ongeduldige gamers. Dat voorkom je als je hier nu direct zegt: maandag lees je hier meer. Of dinsdag. Maar: Geef. Een. Dag.Houd volgende week deze pagina in de gaten voor meer informatie.
Wat maakt het uit welke dag het is? Zo lang het maar vóór donderdag is, is het prima. Wees eens chill, je weet al weken dat hij niet eerder dan donderdag gaat uitkomen.jellesteeg schreef op donderdag 12 november 2020 @ 19:30:
[...]
Geef. Dan. Een. Dag. 'Volgende week' is nietszeggend. Je klantenservice wordt online en telefonisch gebombardeerd met ongeduldige gamers. Dat voorkom je als je hier nu direct zegt: maandag lees je hier meer. Of dinsdag. Maar: Geef. Een. Dag.
.oisyn: Échte programmeurs haten PHP met een passie. Ben jij soms geen echte programmeur?
Dus worden ze nou wel of niet verkocht volgende week?
Waaaat??? 17 september rond 13 uur besteld en ik krijg die console niet? Geen email, helemaal nix.cronixx schreef op donderdag 12 november 2020 @ 19:30:
[...]
Ja iedereen die hem thuis gestuurd krijg heeft een mail gehad inmiddels, jij nog niet dan?
Oh, ik ben hartstikke chill. Het gaat me erom dat Coolblue en BCC klanten al weken aan het lijntje houden. Vervolgens komen ze beiden op dezelfde dag met gekke statements. BCC laat het volledig afweten (en komt daar lekker mee weg!) en Coolblue gooit het plots even helemaal om. Dat laatste is prima, maar zorg dan dat je het op een prettige manier communiceert.Korben schreef op donderdag 12 november 2020 @ 19:33:
[...]
Wat maakt het uit welke dag het is? Zo lang het maar vóór donderdag is, is het prima. Wees eens chill, je weet al weken dat hij niet eerder dan donderdag gaat uitkomen.
En dan krijg ik vast het argument te horen dat er wel ergere dingen zijn dan het niet scoren van een PS5. Helemaal mee eens, maar ik focus me nu even op de communicatie van deze twee winkels en hoe makkelijk ze daar eigenlijk mee wegkomen. Dat frustreert me. Jammer dat die PS5 niet naast mijn televisie staat donderdag, maar ik heb het nu echt even over de wijze van communiceren bij deze winkels.
Zover had ik nog niet eens gedachtcronixx schreef op donderdag 12 november 2020 @ 19:29:
aiiiii... dan hebben we toch allemaal nog geen mail gehad.WinterX schreef op donderdag 12 november 2020 @ 19:37:
[...]
Waaaat??? 17 september rond 13 uur besteld en ik krijg die console niet? Geen email, helemaal nix.
Maak mensen ff gek 😂cronixx schreef op donderdag 12 november 2020 @ 19:38:
[...]
aiiiii... dan hebben we toch allemaal nog geen mail gehad.
Verwijderd
Hij zit je maar te dollen. Een paar hebben een e-mail gekregen en een hoop nog niet. Verwachting is begin volgende week.WinterX schreef op donderdag 12 november 2020 @ 19:37:
[...]
Waaaat??? 17 september rond 13 uur besteld en ik krijg die console niet? Geen email, helemaal nix.
Verwijderd
Ze houden je helemaal niet aan het lijntje. Althans, Coolblue niet. Coolblue is vrij duidelijk geweest. Dit is precies de reden dat ze geen pre-orders aannemen, omdat ze eerst zeker wilden zijn van de aantallen die ze zouden ontvangen. Die aantallen weten ze nu. Het is dus maar goed dat ze geen pre-orders aan hebben genomen, omdat het aantal dus vies tegenvalt. Wat BCC heeft gedaan is compleet anders, die hebben wél pre-orders aangenomen, terwijl ze zeiden dat ze dat niet zouden doen. En zelfs die pre-orders kunnen ze nu dus niet leveren.jellesteeg schreef op donderdag 12 november 2020 @ 19:37:
[...]
Oh, ik ben hartstikke chill. Het gaat me erom dat Coolblue en BCC klanten al weken aan het lijntje houden. Vervolgens komen ze beiden op dezelfde dag met gekke statements. BCC laat het volledig afweten (en komt daar lekker mee weg!) en Coolblue gooit het plots even helemaal om. Dat laatste is prima, maar zorg dan dat je het op een prettige manier communiceert.
En dan krijg ik vast het argument te horen dat er wel ergere dingen zijn dan het niet scoren van een PS5. Helemaal mee eens, maar ik focus me nu even op de communicatie van deze twee winkels en hoe makkelijk ze daar eigenlijk mee wegkomen. Dat frustreert me. Jammer dat die PS5 niet naast mijn televisie staat donderdag, maar ik heb het nu echt even over de wijze van communiceren bij deze winkels.
Niemand met thuisbezorging heeft een e-mail gehad, alleen mensen met ophalen in een vestiging.Verwijderd schreef op donderdag 12 november 2020 @ 19:40:
[...]
Hij zit je maar te dollen. Een paar hebben een e-mail gekregen en een hoop nog niet. Verwachting is begin volgende week.
Verwijderd
Denk het inderdaad van wel: YouTube: Pieter bedankt Coolblue'erscronixx schreef op donderdag 12 november 2020 @ 19:29:
Ah, vandaag in ieder geval al de (2e) controller, charging station en Sony Pulse 3D headset binnen gekregen, nu alleen de PS5 zelf nog 
De Pulse 3D zit in ieder geval lekker op het hoofd. Geluid is wel ok op PS4, maar niet super. 't blijft ook maar een 'low/medium-budget' headset natuurlijk.
De Pulse 3D zit in ieder geval lekker op het hoofd. Geluid is wel ok op PS4, maar niet super. 't blijft ook maar een 'low/medium-budget' headset natuurlijk.
Wat willen ze met die 'madrileense aandeelhouder' dan. Wees gewoon even transparant zou ik zeggen.
Ja, daar heb je misschien wel een punt. Blijft voor mij het punt staan dat ik het gebrek aan communicatie frustrerend vind.Verwijderd schreef op donderdag 12 november 2020 @ 19:40:
[...]
Ze houden je helemaal niet aan het lijntje. Althans, Coolblue niet. Coolblue is vrij duidelijk geweest. Dit is precies de reden dat ze geen pre-orders aannemen, omdat ze eerst zeker wilden zijn van de aantallen die ze zouden ontvangen. Die aantallen weten ze nu. Het is dus maar goed dat ze geen pre-orders aan hebben genomen, omdat het aantal dus vies tegenvalt. Wat BCC heeft gedaan is compleet anders, die hebben wél pre-orders aangenomen, terwijl ze zeiden dat ze dat niet zouden doen. En zelfs die pre-orders kunnen ze nu dus niet leveren.
Stuurde een bericht via twitter naar MM. Ze gaan emails opsturen begin volgende week naar mensen van 1ste levering.Verwijderd schreef op donderdag 12 november 2020 @ 19:40:
[...]
Hij zit je maar te dollen. Een paar hebben een e-mail gekregen en een hoop nog niet. Verwachting is begin volgende week.
Verwijderd
Ik begrijp je frustratie, maar als er niets te melden is... is er niets te melden natuurlijk. De retailers weten pas heel laat hoeveel ze daadwerkelijk binnen gaan krijgen.jellesteeg schreef op donderdag 12 november 2020 @ 19:45:
[...]
Ja, daar heb je misschien wel een punt. Blijft voor mij het punt staan dat ik het gebrek aan communicatie frustrerend vind.
Goed om te weten. Bedankt voor de info!cronixx schreef op donderdag 12 november 2020 @ 19:40:
[...]
Niemand met thuisbezorging heeft een e-mail gehad, alleen mensen met ophalen in een vestiging.
Dat is Sinterklaas.ryanator schreef op donderdag 12 november 2020 @ 19:45:
Wat willen ze met die 'madrileense aandeelhouder' dan. Wees gewoon even transparant zou ik zeggen.
Hopelijk bedoelen ze gewoon dat ze wel meer hebben dan ze nu doen voorkomen.
Ben net bij de media Adam arena geweest.
Volgens hun weet geen enkel filiaal hoeveel ze gaan krijgen omdat Sony het gewoon letterlijk niet zegt. Een dag van te voren krijg je een belletje als je een kan ophalen.
Volgens hun weet geen enkel filiaal hoeveel ze gaan krijgen omdat Sony het gewoon letterlijk niet zegt. Een dag van te voren krijg je een belletje als je een kan ophalen.
Coolblue :
We hebben de definitieve voorraad aan Playstation 5 doorgekregen. Helaas staat `ie op veel meer verlanglijstjes dan er voorraad beschikbaar is. Per 1000 geïnteresseerden krijgen we ongeveer 1 Playstation. We kunnen dus bijna niemand blij maken met een nieuwe Playstation 5, daar balen we enorm van. Daarom hebben we onze Madrileense aandeelhouder gevraagd of hij ons kan helpen. Bellen of koekjes brengen naar onze klantenservice of winkels heeft geen zin. Zij kunnen je niet meer vertellen dan hierboven staat. Ook kunnen ze geen bestelling voor je plaatsen.
We hebben de definitieve voorraad aan Playstation 5 doorgekregen. Helaas staat `ie op veel meer verlanglijstjes dan er voorraad beschikbaar is. Per 1000 geïnteresseerden krijgen we ongeveer 1 Playstation. We kunnen dus bijna niemand blij maken met een nieuwe Playstation 5, daar balen we enorm van. Daarom hebben we onze Madrileense aandeelhouder gevraagd of hij ons kan helpen. Bellen of koekjes brengen naar onze klantenservice of winkels heeft geen zin. Zij kunnen je niet meer vertellen dan hierboven staat. Ook kunnen ze geen bestelling voor je plaatsen.
Heb net sinterklaas gemaild en gevraagd voor een Playstation 5.
Jammer dat Sony niet zegt hoeveel de winkels krijgen geleverd.
Wel mooi dat Coolblue wel ons op de hoogte houd. Daar kunnen veel webwinkels van leren.
Jammer dat Sony niet zegt hoeveel de winkels krijgen geleverd.
Wel mooi dat Coolblue wel ons op de hoogte houd. Daar kunnen veel webwinkels van leren.
Naja, dat kan dus niet kloppen omdat er letterlijk al mensen zijn met een bevestitingsemail van een vestiging.ellarbo schreef op donderdag 12 november 2020 @ 19:49:
Lijkt me vrij duidelijk toch?cronixx schreef op donderdag 12 november 2020 @ 19:49:
[...]
Dat is Sinterklaas.
Hopelijk bedoelen ze gewoon dat ze wel meer hebben dan ze nu doen voorkomen.
begin december meer ps5's
Lijkt mij niet. MM Amersfoort weet bijvoorbeeld hoeveel ze er krijgen. Net mail gehad dat ik er bij zit.ellarbo schreef op donderdag 12 november 2020 @ 19:49:
Ik mis alleen hoe de verkoop zal gaan a.s. woensdag?
Welke verkoop?ryanator schreef op donderdag 12 november 2020 @ 19:55:
Zou ook wel e.e.a. verklaren m.b.t. de tweet van Bol.com.pokle312 schreef op donderdag 12 november 2020 @ 19:51:
[...]
Lijkt me vrij duidelijk toch?
begin december meer ps5's
Misschien er toch een tweede wave komt begin December voor NL.
Coolblue hint daarop.
Bol.com sprak een beetje voor zijn beurt over meer PS5's
en ook Nedgame sloot afgelopen week na lange tijd opeens de 2e levering pre-order.
Ga uit van 100 stuks ongeveer.ryanator schreef op donderdag 12 november 2020 @ 19:55:
Er zal verkocht worden op release maar waarschijnlijk met een even groot aantal als de xbox series x.
Dus de kans wordt nu nihil
Ze gaan niet verkopen wat ze wel hebben binnengekregen?
Dacht dat ze ook een andere manier gingen zoeken om te verkopenpokle312 schreef op donderdag 12 november 2020 @ 19:56:
[...]
Ga uit van 100 stuks ongeveer.
Er zal verkocht worden op release maar waarschijnlijk met een even groot aantal als de xbox series x.
Dus de kans wordt nu nihil
Levering van Wehkamp preorder staat nog steeds op 2 weken.... dat wordt nog spannend.
Las dat het met de xbox ook zo was. Systeem wordt soms pas later geüpdate.Negaiido schreef op donderdag 12 november 2020 @ 20:00:
Levering van Wehkamp preorder staat nog steeds op 2 weken.... dat wordt nog spannend.
Triest dat coolblue zo weinig krijgt. Dat het geen 2000 stuks zouden worden zat er dik in. Maar 100 of minder is natuurlijk wel extreem weinig. Sinterklaas is 2 weken verder. Er staan dan echt geen duizenden consoles ineens klaar. Misschien rond kerst nog een pallet of wat. Maar een grote levering zal echt Q1 2021 zijn helaas.
Nou PU heeft wel lekker een betrouwbare bron dan.. Tenzij het voor NL en BE is.
Gelukkig heb ik wel een pre-order voor de PlayStation 5. Heb het gevoel dat mensen die er nog geen één hebben echt maanden moeten wachten tot zij ook aan de beurt zijn.
Set your goals high, and don't stop till you get there.
yup, dat lijkt er nu wel op...Koning-Admiraal schreef op donderdag 12 november 2020 @ 20:24:
Gelukkig heb ik wel een pre-order voor de PlayStation 5. Heb het gevoel dat mensen die er nog geen één hebben echt maanden moeten wachten tot zij ook aan de beurt zijn.
"Daarom hebben we onze Madrileense aandeelhouder gevraagd of hij ons kan helpen."
Wat de fuck?
Wat bedoelt Coolblue hier nou weer mee
Wat de fuck?
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Blijf het vooral naar vinden dat de mensen die voor 17 september bij MM filialen fysiek een pre-order hebben geplaatst in veel gevallen nog lang zullen moeten wachten, terwijl de website orders van 17 september gegarandeerd worden uitgeleverd.
Je weet wel die ouwe met schimmel tussen ze benen..Richh schreef op donderdag 12 november 2020 @ 20:24:
"Daarom hebben we onze Madrileense aandeelhouder gevraagd of hij ons kan helpen."
Wat de fuck?![]()
Hoezo, waar baseer je dat op?Koning-Admiraal schreef op donderdag 12 november 2020 @ 20:24:
Pff ga het niet eens proberen bij CB volgende week. Ga niet voor saus zitten F5’en. Success iedereen.
[ Voor 11% gewijzigd door Mike.Litoris op 12-11-2020 20:28 ]
Dat ze hun klanten gewoon uitlachen.Richh schreef op donderdag 12 november 2020 @ 20:24:
Wat de fuck?![]()
Je zal maar zo’n Coolblue fan zijn die persé daar wil kopen. Dit is net zo als met de Microsoft XBOX Series X, ze gaan waarschijnlijk naar het personeel en de rest op Marktplaats. Coolblue wil altijd meer marge bij schaarste. Dat heb ik wel geleerd de afgelopen jaren.
Ze zijn extreem commercieel en heel goed in populaire communicatie. Kleine problemen worden ook snel en met veel zichzelf op de schouder kloppen opgelost. Dat werkt bij de generatie met een korte concentratiespanne.
[ Voor 16% gewijzigd door Jumpman op 12-11-2020 20:30 ]
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Coolblue ga ik niet eens proberen nu. 1 console per 1000 klanten? Dat gaat letterlijk onmogelijk worden, net als de xbox. Die 50 consoles gaan gwn echt naar medewerkers hoor, al zeggen ze zelf van niet. Heb zoveel spijt dit ik niet gewoon optijd was in September. En🖕sony, lekker Amerika voortrekken.
Ik was in september bij MM Alexandrium, maar ik verwacht niets. Sta op plek 90 daar en heb nog niets gehoord.ellarbo schreef op donderdag 12 november 2020 @ 20:30:
Coolblue ga ik niet eens proberen nu. 1 console per 1000 klanten? Dat gaat letterlijk onmogelijk worden, net als de xbox. Die 50 consoles gaan gwn echt naar medewerkers hoor, al zeggen ze zelf van niet. Heb zoveel spijt dit ik niet gewoon optijd was in September. En🖕sony, lekker Amerika voortrekken.
Richh schreef op donderdag 12 november 2020 @ 20:24:
Wat de fuck?![]()
In Amerika kan Sony nog veel groeien, de Microsoft XBOX is daar veel populairder, dus dat besluit is marketingtechnisch logisch.ellarbo schreef op donderdag 12 november 2020 @ 20:30:
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
In dat geval verwacht ik wellicht nog wel aanbod ná release, tussen 1 en 5 december...?k1978 schreef op donderdag 12 november 2020 @ 20:25:
[...]
Je weet wel die ouwe met schimmel tussen ze benen..
En dat ze het nu nog wat extra schaars houden. Vind Coolblue sowieso wel leuk, als enige shop 'voorraad' hebben in die tijd. Dan praat iedereen zo voor Sinterklaas nog ff over Coolblue.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
De zin begint met "ik heb het gevoel dat". Maar jij mag best geloven dat je binnen een paar weken (mocht je er nog geen één hebben) aan een PlayStation 5 kunt komen.
Set your goals high, and don't stop till you get there.
Wat ik raar vind is dat MM, GM en Bol wel van te voren wisten hoeveel ze krijgen, maar Coolblue en BCC niet?
Ik blijf het raar vinden, hoe kan het dat sommige winkels nu pas horen hoeveel consoles ze krijgen? Waarom wist bijvoorbeeld wehkamp het zo lang terug al. En media markt leeuwarden wist het schijnbaar ook al begin september ofzo, want rond die tijd belden ze mij.
Maar ik twijfel nu aan mijn eigen pre order omdat veel andere MM filialen het schijnbaar nu pas weten. Zelfde bedrijf..
Maar misschien is zoveel tijd in dit topic rondhangen ook wel niet goed voor mij, haha..
Maar ik twijfel nu aan mijn eigen pre order omdat veel andere MM filialen het schijnbaar nu pas weten. Zelfde bedrijf..
Maar misschien is zoveel tijd in dit topic rondhangen ook wel niet goed voor mij, haha..
PSN: Rawchild / Xbox: Nosferatu 360NL
Ik denk dat MM online wel goed zal verlopen qua verzending/ Mijn retroconsole van nintendo is ook mooi op tijd verzonden en zal morgen geleverd worden
Alexandrium heeft ongeveer 270 pre orders voor de disc versie. Ik heb een beetje rondgekeken en zag een patroon dat 25/30% van de pre orders geleverd word.swa100 schreef op donderdag 12 november 2020 @ 20:31:
[...]
Ik was in september bij MM Alexandrium, maar ik verwacht niets. Sta op plek 90 daar en heb nog niets gehoord.
Thanks. Waar heb je dat patroon ontdekt? In dit topic?ellarbo schreef op donderdag 12 november 2020 @ 20:39:
[...]
Alexandrium heeft ongeveer 270 pre orders voor de disc versie. Ik heb een beetje rondgekeken en zag een patroon dat 25/30% van de pre orders geleverd word.
Haha probeer te ontspannen en blijf relativeren, de release van de PS4 was ook gekkenhuis en de distributie werd in december / januari al stukken beter. Door corona en meer populariteit anno 2020 verwacht ik dat je daar nu 1/2 maanden bij moet doen. Er zijn nog weinig exclusives die je niet kunt spelen op de huidige hardware.RawChild schreef op donderdag 12 november 2020 @ 20:38:
Ik blijf het raar vinden, hoe kan het dat sommige winkels nu pas horen hoeveel consoles ze krijgen? Waarom wist bijvoorbeeld wehkamp het zo lang terug al. En media markt leeuwarden wist het schijnbaar ook al begin september ofzo, want rond die tijd belden ze mij.
Dat Sony op het laatst de voorraad bekend maakt heeft denk ook te maken met de pandemie.
Let op:
Om dit topic leesbaar te houden:
• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen
Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview
Om dit topic leesbaar te houden:
• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen
Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview
| Wel zin in gezellig (offtopic) kletsen? Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord |
:strip_exif()/f/image/EQb2kQ8cV3zAjFaPAUBoMfXK.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/exhYuXsPbviByBlLC0h0q1wu.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/nwBo8llkXGhM7bJ7D3qrw7I4.jpg?f=fotoalbum_large)