• easy-cloud
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 31-01 20:44
Verwijderd schreef op donderdag 12 november 2020 @ 17:11:
[...]

Geen voorraad. Dit is ook al een tijdje zo. Ook als je bijvoorbeeld Maastricht selecteert. Je kunt echter nooit bestellen. :)
]

Nee maar melding geeft wel:

Voorraad bij winkels in de buurt:

Verwijderd

easy-cloud schreef op donderdag 12 november 2020 @ 17:12:
[...]

]

En selecteer Roermond eens. Dan zal er staan: "Deze bestelling is helaas niet af te halen in een MediaMarkt-winkel, omdat in geen enkele winkel alle producten op voorraad zijn."

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 01-02 15:29
easy-cloud schreef op donderdag 12 november 2020 @ 17:12:
[...]

]

Klopt, dat staat er altijd al, maar het kan niet.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

• Speedierass
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 08-09-2022
Ik vind het maar jammer dat de PS5 release zo moet gaan, zonder dat ik iets wist waren de pre-orders al live gegaan en overal al uitverkocht, daarna ben ik 500 euro gescamd en nu wacht ik of ik bij BCC of CB eentje kan krijgen, maar gezien de comments hier denk ik niet dat dat iets gaat worden. Heb Spider-Man Miles Morales gekocht PS5 disc want ik las online dat je die ook op je PS4 kon doen, blijkbaar niet dus.

• TrueGamer
  • Registratie: September 2014
  • Nu online
Iemand gister de DualSense Oplaadstation bij Intertoys besteld?
Gekozen voor afhalen maar geen bericht ontvangen vandaag.

• Bureauwlamp
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 21-11-2024
https://twitter.com/BCCNL/status/1326890526117924870?s=20

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CoiSdGVUKwASnjEj-vl529WpsuA=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/MzIGNs1xrTqUM4gfM9eE9TWg.png?f=user_large

Uhm BCC zegt nu op Twitter dat hij niet meer in de webshop komt...

• aaaido
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 27-01 12:15
Ben sinds deze week toch gegrepen door de ps5 hype en wil er nu ook eentje bemachtigen. Volgens mij zijn de beste opties via Coolblue of BCC?

• Speedierass
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 08-09-2022

• Ricardo07
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 17-01-2021
Bureauwlamp schreef op donderdag 12 november 2020 @ 17:17:
https://twitter.com/BCCNL/status/1326890526117924870?s=20

[Afbeelding]

Uhm BCC zegt nu op Twitter dat hij niet meer in de webshop komt...

Ahjoh ze zeggen elke keer iets anders daar

• Callandt95
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 27-11-2025
Speedierass schreef op donderdag 12 november 2020 @ 17:15:
Ik vind het maar jammer dat de PS5 release zo moet gaan, zonder dat ik iets wist waren de pre-orders al live gegaan en overal al uitverkocht, daarna ben ik 500 euro gescamd en nu wacht ik of ik bij BCC of CB eentje kan krijgen, maar gezien de comments hier denk ik niet dat dat iets gaat worden. Heb Spider-Man Miles Morales gekocht PS5 disc want ik las online dat je die ook op je PS4 kon doen, blijkbaar niet dus.
Enkel de digital edition voor de ps5 werkt op de ps4.

En de disc ps4 editie werkt ook op de ps5

Verwijderd

Vreemde gang van zaken voor de lui die hier echt nog hun laatste kans in zagen.

Iets zegt mij dat ze nooit een PS5 op voorraad zouden krijgen en dat al die marketing, goed of slecht, gewoon een strategie is geweest.

Verwijderd

Sjuuls92 schreef op donderdag 12 november 2020 @ 16:41:
[Afbeelding]

Genoeg op voorraad bij de MM in Zwolle voor de liefhebbers! En ze krijgen ongeveer 50 ps5 binnen volgende week. De 2e levering in januari of februari, maar dat kan natuurlijk nog veranderen.
Was hij zeker van die aantallen of was dit een verwachting?

• Bureauwlamp
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 21-11-2024
Nou ja sinds ~2h geleden reageren ze dus op elke PS5 pre-order vraag dat ie niet meer op voorraad zal zijn, dus volgens mij hebben ze inderdaad (zoals ze zelf ook claimen) nieuwe informatie ontvangen over de mogelijke beschikbaarheid...

• ryanator
  • Laatst online: 10:29

ryanator

Wilt een PS5 op launch

Jezus wat zuur dit zeg. Bcc was wel mijn laatste hoop op ps5. Echt jammer dit.

• ryanator

ryanator

Wilt een PS5 op launch

Los daarvan ook onvoorstelbaar hoe weinig Sony doet om aan de vraag in NL te voldoen. Als je ziet hoeveel mensen er verder nog geen ps5 kunnen kopen nu.

• Nitwitt1991
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 17-05-2022
Ik zou het jammer vinden, dat ik de game niet op de release heb. Maar er zijn nog geen echt geweldige games die uitkomen. Zelfs Cyberpunk krijgt pas in 2021 de PS5 update.

Spiderman is leuk, maar natuurlijk niet zo sterk als Uncharted of The last of us. Of een ander hele sterke game. Zelfs de Third Party games zullen komend jaar pas een stuk mooier zijn. Dus laat dat een schrale troost zijn, als je niet bij de launch een PS5 hebt.

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 29-01 16:45
DannyJutten schreef op donderdag 12 november 2020 @ 16:48:
[...]

Uit nieuwsgierigheid, waarom heb je een camera besteld? Waar gebruik je dat voor?
Ik dacht in mijn simpelheid dat ie voor PSVR is ;-) Maar laat maar komen.

Sony's PSVR camera adapter nog niet gespot trouwens, iemand dat ding al binnen ?

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

• Nitwitt1991
ryanator schreef op donderdag 12 november 2020 @ 17:24:
Los daarvan ook onvoorstelbaar hoe weinig Sony doet om aan de vraag in NL te voldoen. Als je ziet hoeveel mensen er verder nog geen ps5 kunnen kopen nu.
Als er al tenminste 12 miljoen van de 14 miljoen die Sony beschikbaar heeft naar de VS stuurt (als het cijfer van 14 miljoen bij de release nog klopt).

• cronixx
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-11-2025

cronixx

krieuw

loekf2 schreef op donderdag 12 november 2020 @ 16:45:
[...]

Mijn camera en remote via Amazon.de komen zo binnen als de DHL bezorger geen honger krijgt. Zal een foto posten. Nog niet gezien hier volgens mij.
Had je Prime delivery?

• Caswie
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 25-09-2025
Net gehoord van MM Leidschendam dat ik er helaas geen krijg. Hier kon pas vanaf 17 september gereserveerd worden en ik was hier een van de eerste.

Gereageerd met de vraag op welke plek ik sta en hoeveel ze er krijgen, de volgende reactie ontvangen:

"Op dit moment liggen alle pre-orders nog op 1 stapel. Zodra Sony bekend maakt welke aantallen naar de winkel komen, zal er een volgorde worden bepaald. "

Betekent dit dat mensen die dus bij hun lokale MM wel voor 17 september konden reserveren voorrang hebben op MM winkels waar dit helemaal nog niet mogelijk was?

• ryanator

ryanator

Wilt een PS5 op launch

Nitwitt1991 schreef op donderdag 12 november 2020 @ 17:26:
[...]

Als er al tenminste 12 miljoen van de 14 miljoen die Sony beschikbaar heeft naar de VS stuurt (als het cijfer van 14 miljoen bij de release nog klopt).
Volledige focus op de VS. Daar heeft Walmart nog zoveel waves gehad. Wij hebben hier niks meer gehad en gaan dat maanden ook niet hebben. Lekker dit zeg. Dat wordt nog maanden wachten voor mij.

• loekf2
KoningDeef schreef op donderdag 12 november 2020 @ 17:08:
[...]

Hoe zit het met regions dan? Werken Europese games gewoon op Amerikaanse Playstations?
PS5 (net als PS4) geen regio lock. Je moet alleen ff andere stekker halen. Vraag me alleen af of je niet door de douane gestraft wordt....

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

• loekf2
Ja. Altijd bezorging 's avonds. Zorg er wel voor dat er geen bezorger op zaterdagavond of vrijdagavond komt, want die komt (vaak) niet.

• swa100
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 30-01 09:00
Caswie schreef op donderdag 12 november 2020 @ 17:27:
Net gehoord van MM Leidschendam dat ik er helaas geen krijg. Hier kon pas vanaf 17 september gereserveerd worden en ik was hier een van de eerste.

Gereageerd met de vraag op welke plek ik sta en hoeveel ze er krijgen, de volgende reactie ontvangen:

"Op dit moment liggen alle pre-orders nog op 1 stapel. Zodra Sony bekend maakt welke aantallen naar de winkel komen, zal er een volgorde worden bepaald. "

Betekent dit dat mensen die dus bij hun lokale MM wel voor 17 september konden reserveren voorrang hebben op MM winkels waar dit helemaal nog niet mogelijk was?
Alle fysieke pre-orders van MM liggen nog op 1 stapel of alle ps5 units bestemd voor MediaMarkt Nederland liggen nog op 1 stapel?

• cronixx

cronixx

krieuw

loekf2 schreef op donderdag 12 november 2020 @ 17:28:
[...]

Ja. Altijd bezorging 's avonds. Zorg er wel voor dat er geen bezorger op zaterdagavond of vrijdagavond komt, want die komt (vaak) niet.
Nice wel gewoon op de release dag in huis dus (12-11).
Dan zal dat ook wel gelden voor de PS5 volgende week de 19e via amazon.de

Verwijderd

Hoe kunnen ze dan zeggen dat je er geeneen krijgt als de aantallen nog geeneens bekend zijn per filiaal? Helemaal raar aangezien je een van de eerste bent.

• stfnz
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 16-01 13:38
Pfff. BCC. Fijn, nou dat gaat hem niet worden.

Verwijderd

Nitwitt1991 schreef op donderdag 12 november 2020 @ 17:25:
Ik zou het jammer vinden, dat ik de game niet op de release heb. Maar er zijn nog geen echt geweldige games die uitkomen. Zelfs Cyberpunk krijgt pas in 2021 de PS5 update.

Spiderman is leuk, maar natuurlijk niet zo sterk als Uncharted of The last of us. Of een ander hele sterke game. Zelfs de Third Party games zullen komend jaar pas een stuk mooier zijn. Dus laat dat een schrale troost zijn, als je niet bij de launch een PS5 hebt.
Ik blijf dit altijd een beetje een vervelende eigenschap vinden van de mens. Op het moment dat je iets niet kan krijgen je leed maar verzachten om te zeggen dat de titels die er nu zijn totaal geen geweldige games zijn. Dat is namelijk altijd verre van waar. Het is nergens voor nodig om games te downplayen alsof ze ruk zijn. Het is volkomen normaal om te balen van het feit dat je geen PS5 Day 1 hebt kunnen krijgen. Dat maken de games die nu uitkomen er echt niet een stuk minder om.

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 12:54

Volgens de website kon je bij alle 49 winkels van MediaMarkt een pre-order doen met een aanbetaling van 50 euro. Dit was vanaf 15 july. Had je dit binnen 4/6 weken gedaan is de kans dat je hem hebt heel groot.

Had je dit de eerste 2 weken (!!) gedaan was er echt geen probleem.

Opvallend hoe weinig mensen zin hadden om dit te regelen. De hypetrain was toen al behoorlijk aan het rijden.

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 01-02 15:29
Tot nu toe heeft iedere shop die PS5 consoles levert, nu ook PS5 accessoires geleverd. Denk aan de Dualsense controller of de koptelefoon.

BCC heeft buiten de PS5 ook nog geen accessoires op voorraad. Ik moet eigenlijk nog zien of ze voorraad hebben op release.
H.Boss schreef op donderdag 12 november 2020 @ 17:37:
[...]

Ik heb gisteren van BCC charging dock ontvangen voor de controller.
Oke, nevermind :P
Dan verwacht ik toch ook een console nog van ze.

[ Voor 33% gewijzigd door Richh op 12-11-2020 17:37 ]

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 12 november 2020 @ 17:34:
[...]

Ik blijf dit altijd een beetje een vervelende eigenschap vinden van de mens. Op het moment dat je iets niet kan krijgen je leed maar verzachten om te zeggen dat de titels die er nu zijn totaal geen geweldige games zijn. Dat is namelijk altijd verre van waar. Het is nergens voor nodig om games te downplayen alsof ze ruk zijn. Het is volkomen normaal om te balen van het feit dat je geen PS5 Day 1 hebt kunnen krijgen. Dat maken de games die nu uitkomen er echt niet een stuk minder om.
Of wanneer ze iets wel krijgen overdreven positief zijn en praten hoe geweldig het wel niet is en enkel voordelen zien.

Ik hoop nog kans te maken volgende week, lukt het niet dan is het niet anders.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 12-11-2020 17:40 ]

• H.Boss
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 01-02 21:18

H.Boss

Hugo Boss

Richh schreef op donderdag 12 november 2020 @ 17:35:
Tot nu toe heeft iedere shop die PS5 consoles levert, nu ook PS5 accessoires geleverd. Denk aan de Dualsense controller of de koptelefoon.

BCC heeft buiten de PS5 ook nog geen accessoires op voorraad. Ik moet eigenlijk nog zien of ze voorraad hebben op release.
Ik heb gisteren van BCC charging dock ontvangen voor de controller.

"Would you prefer my normal method of conflict resolution?" - Dexter Morgan-

• Protax
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 01-02 14:11
Richh schreef op donderdag 12 november 2020 @ 17:35:

Ik was met de release Xbox Series X even naar een BCC hier de buurt gereden (best een grote zaak). Ik zag namelijk wat foto's voorbij komen dat er stock was in de BCC zaken.

Ik loop daar een rondje, zag niks m.b.t. de Xbox. Komt er een verkoper en toen ik hem vroeg of hij nog Xbox Series X had leek het net of hij water zag branden.

Vervolgens ging het in het systeem kijken en zijzelf hadden geen voorraad gekregen. Andere zaken volgens hem ook amper iets... En dat was dan al verkocht.

Ga er vanuit dat ze slechts een aantal consoles binnenkrijgen en dat die verspreid worden over een aantal vestigingen... Maar is echt flut zaak >:)

Verwijderd

Lekkerboeie86 schreef op donderdag 12 november 2020 @ 17:34:
[...]

Volgens de website kon je bij alle 49 winkels van MediaMarkt een pre-order doen met een aanbetaling van 50 euro. Dit was vanaf 15 july. Had je dit binnen 4/6 weken gedaan is de kans dat je hem hebt heel groot.

Opvallend hoe weinig mensen zin hadden om dit te regelen. De hypetrain was toen al behoorlijk aan het rijden.
Zeker waar. Als nog weet ik niet of die kans zo enorm groot is. Volg tot nu toe alle berichten op het forum wat betreft de MM aanbetalingen van 50 euro en zie nu steeds meer verhalen dat er maar 30 tot 50 per filiaal komen voor de mensen met zo'n aanbetaling.

• Sjuuls92
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 02-02 19:58
Verwijderd schreef op donderdag 12 november 2020 @ 17:22:
[...]

Was hij zeker van die aantallen of was dit een verwachting?
Het is meer een verwachting inderdaad en kan met de dag veranderen net als de 2e levering.

Verwijderd

Sjuuls92 schreef op donderdag 12 november 2020 @ 17:40:
[...]

Het is meer een verwachting inderdaad en kan met de dag veranderen net als de 2e levering.
Ja daar was ik al bang voor idd. Maar thnx voor de info iig.

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 13:42
Verwijderd schreef op donderdag 12 november 2020 @ 17:22:
[...]

Vreemde gang van zaken voor de lui die hier echt nog hun laatste kans in zagen.

Iets zegt mij dat ze nooit een PS5 op voorraad zouden krijgen en dat al die marketing, goed of slecht, gewoon een strategie is geweest.
dat niet alleen hoe kan de voorraad op zijn als je het nog niet kan bestellen ( pre orderen dan )

• Tr3bboR
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 15-01 14:22

De reactie is wel vreemd. Er zijn al een aantal MM's die aan mensen doorgeven dat ze hem volgende week donderdag op kunnen halen, dus dan zou er al een volgorde moeten zijn?

• oneshot1tkil
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 31-01-2025
bie100 schreef op donderdag 12 november 2020 @ 17:42:
[...]

dat niet alleen hoe kan de voorraad op zijn als je het nog niet kan bestellen ( pre orderen dan )
Mensen die pre-orders doen in de winkel zelf.

Coolblue wordt nu de enigste hoop, kans zal wel 5 tot 10% worden dat ik eentje krijg daar.

Denk dat na de launch nog steeds sites in de gaten houden wordt, zoals bol, intertoys en mediamarkt..

• Tr3bboR
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 15-01 14:22
Lekkerboeie86 schreef op donderdag 12 november 2020 @ 17:34:
[...]

Het was mij volledig ontgaan dat je al in medio juli kon reserveren in de winkel. Het was echt heel toevallig dat ik zelf in de winkel was rond die tijd en dat ik een gesprek opving van iemand die een pre-order wilde plaatsen voor de PS5. Toen heb ik dat direct ook maar geregeld!

• Kyhfin
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 09-11-2025
oneshot1tkil schreef op donderdag 12 november 2020 @ 17:45:
[...]

Coolblue wordt nu de enigste hoop, kans zal wel 5 tot 10% worden dat ik eentje krijg daar.

Denk dat na de launch nog steeds sites in de gaten houden wordt, zoals bol, intertoys en mediamarkt..
5-10%?
Poeh, optimistisch. Ik hoop het, dat betekent dat 1 tot 2 op 20 hier nog een PS5 kan bemachtigen die er nog geen heeft.

• loekf2
cronixx schreef op donderdag 12 november 2020 @ 17:31:
[...]

Nice wel gewoon op de release dag in huis dus (12-11).
Dan zal dat ook wel gelden voor de PS5 volgende week de 19e via amazon.de
Ik hoop het voor je. Kreeg al twee mails van Amazon.nl dat het gedrocht van team "X" 1 a 2 dagen later komt, zou eerst morgen komen, maar vrees dat het na het weekend wordt. Geen idee wat daar aan de hand is.

(ja ik speel ook games op dat andere ding, maar voornamelijk op PS)

[ Voor 7% gewijzigd door loekf2 op 12-11-2020 17:48 ]

• ryanator

ryanator

Wilt een PS5 op launch

Kyhfin schreef op donderdag 12 november 2020 @ 17:47:
[...]

5-10%?
Poeh, optimistisch. Ik hoop het, dat betekent dat 1 tot 2 op 20 hier nog een PS5 kan bemachtigen die er nog geen heeft.
Toch nog een kans!!!!

• ryanator

ryanator

Wilt een PS5 op launch

Het beste zou een loting zijn bij CB

[ Voor 7% gewijzigd door ryanator op 12-11-2020 17:52 ]

• Del_Pello
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 16-07-2021
Iemand die Walmart gaat doen via Shipito?

• reinierkramer
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 11-12-2025
Del_Pello schreef op donderdag 12 november 2020 @ 17:53:
Jij ? ik zie er toch maar van af.
Del_Pello schreef op donderdag 12 november 2020 @ 17:53:
Ja jij toch? Je hebt het er de hele tijd over :?

• Del_Pello
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 16-07-2021
Ik ga het wel proberen maar was benieuwd of er nog mede tweakers waren :)

• disguisedpotato
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 02-11-2025
Del_Pello schreef op donderdag 12 november 2020 @ 17:56:
Ga het ook proberen, thanks voor de tip!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 12:54
Del_Pello schreef op donderdag 12 november 2020 @ 17:56:
Zou er nog een nachtje over slapen ;)

• WindowToThePast
  • Laatst online: 16-02-2021
Voor degenen die op safe willen spelen en geen schijfjes willen: er zijn nog 18 pre-orders beschikbaar voor de Digital Edition voor begin 2021 bij Nedgame.

• Henk-
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11:25
Even een update, er is nog plek in de PS5 - pre order groepschat
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

[ Voor 4% gewijzigd door Henk- op 12-11-2020 18:04 ]

Henk- schreef op donderdag 12 november 2020 @ 17:59:
Even een update, er is nog plek in de PS5 - pre order groepschat
Even locken achter members.

• Nitwitt1991
Henk- schreef op donderdag 12 november 2020 @ 17:59:
Even een update, er is nog plek in de PS5 - pre order groepschat https://chat.whatsapp.com/B94K2t5KPfW6HVFkkUpWOB
Zitten daar ook van die jankers ?

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 13:42
WindowToThePast schreef op donderdag 12 november 2020 @ 17:58:
Voor degenen die op safe willen spelen en geen schijfjes willen: er zijn nog 18 pre-orders beschikbaar voor de Digital Edition voor begin 2021 bij Nedgame.
en gedaan dat maandje overleven we wel :)

• KoningDeef
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 27-06-2021
Nitwitt1991 schreef op donderdag 12 november 2020 @ 18:03:
[...]

Ik zit erin, maar ik huil alleen in mezelf.

• ellarbo
  • Laatst online: 13-02-2021

Ik zit er ook wss niet bij, Amsterdam centrum. Ik heb voordat de pre orders officieel live gingen een pre order geplaatst en ik zit er wss niet bij. Kansloos :+

• Henk-
[...]

Nee, er zitten normale mensen in (Tweakers)

• Henk-
KoningDeef schreef op donderdag 12 november 2020 @ 18:03:
[...]

Ik zit erin, maar ik huil alleen in mezelf.
Hahaha :) ;(

• Kadardar
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 28-01 01:50
loekf2 schreef op donderdag 12 november 2020 @ 17:25:
[...]

Ik dacht in mijn simpelheid dat ie voor PSVR is ;-) Maar laat maar komen.

Sony's PSVR camera adapter nog niet gespot trouwens, iemand dat ding al binnen ?
die psvr adapter moet je aanvrageen bij sony. Krijg je gewoon toegestuurd

[WoW - Kadardh/Daísÿ/Kadarlock @ Draenor]

• disguisedpotato
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 02-11-2025
Walmart geprobeerd. Site lag helemaal plat, meteen uitverkocht :p.

• reinierkramer
  • Laatst online: 11-12-2025
disguisedpotato schreef op donderdag 12 november 2020 @ 18:10:
Walmart geprobeerd. Site lag helemaal plat, meteen uitverkocht :p.
Wel even gekeken had er wel eentje kunnen bestellen niet gedaan is me toch te veel risico als je ooit iets krijgt met garantie en dergelijke.

• Talkan
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 24-08-2025
[...]

Aan het begin wel een paar mensen die het concept van zo een groep niet begrijpen en dan een "hoiiii" erin gooien of een zelfs een "Xbox is beter". Die figuren zitten vreemd genoeg nog steeds in de groep, maar het is gelukkig nu wel stil.

• Nitwitt1991
Talkan schreef op donderdag 12 november 2020 @ 18:12:
[...]

Aan het begin wel een paar mensen die het concept van zo een groep niet begrijpen en dan een "hoiiii" erin gooien of een zelfs een "Xbox is beter". Die figuren zitten vreemd genoeg nog steeds in de groep, maar het is gelukkig nu wel stil.
Nou ik geef het een kans.

• VmanS
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 27-12-2025
Ik had mijn hoop ook op BCC & CB gevestigd, maar ik denk nu dat ik braaf ga zitten refreshen volgende week bij CB. Merk toch dat naarmate de release dichterbij komt ik toch baal dat ik hier niet eerder bovenop ben gesprongen. Wel balen van die verwarrende berichtgeving van BCC zeg.

• ThaddeusX
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 09-11-2021
Hoe kan het zijn dat ik overal online mensen met een fysieke PS-5 zie en hier in Nederland vanaf 19 november pas beschikbaar is?

• Nedje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 23-01 21:35
ThaddeusX schreef op donderdag 12 november 2020 @ 18:20:
Hoe kan het zijn dat ik overal online mensen met een fysieke PS-5 zie en hier in Nederland vanaf 19 november pas beschikbaar is?
Release in de US was vandaag.

PSN: Nedjee, XBL Gamertag: NedjeNL

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 06:57
Omdat hij elders wel al te koop is.

• swa100
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 30-01 09:00
Release is 12 nov voor de rest van de wereld.

• donleone83
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 13:16
Nogmaals voor de Walmart twijfelaars: je betaalt de PS5 plus shipping. Daarbovenop 20% import tax (UK tarief) over het hele bedrag inclusief shipping. En daarnaast nog invoerrechten. Je bent dus wel echt vrij veel kwijt en schimmig qua garantie en verzending.

• ThaddeusX
Nedje schreef op donderdag 12 november 2020 @ 18:21:
[...]

Release in de US was vandaag.
1 dag verschil kan ik snappen maar dit vind ik best triest...terwijl Playstation een Aziatisch bedrijf is 8)7

Of hebben ze daar een logisch reden voor?

• donleone83
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 13:16
ThaddeusX schreef op donderdag 12 november 2020 @ 18:22:
[...]

1 dag verschil kan ik snappen maar dit vind ik best triest...terwijl Playstation een Aziatisch bedrijf is 8)7

Onder welke steen heb je gelegen de afgelopen maanden? 😜

• koenvd90
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 21-06-2025
ThaddeusX schreef op donderdag 12 november 2020 @ 18:22:
[...]

Us grote afzetmarkt en direct kunnen concureren met microsoft die natuurlijk daar vandaan komt

• ThaddeusX
donleone83 schreef op donderdag 12 november 2020 @ 18:22:
[...]

Onder welke steen heb je gelegen de afgelopen maanden? 😜
Heel veel steentjes haha

Ik wou geen PS5 maar koop het alleen voor Assassins Creed Valhalla. Na het zien van gameplay beelden is mijn interesse begonnen inde PS5

Voor de rest game ik niet echt veel op de consoles meer.

• Nitwitt1991
koenvd90 schreef op donderdag 12 november 2020 @ 18:23:
[...]

Us grote afzetmarkt en direct kunnen concureren met microsoft die natuurlijk daar vandaan komt
Aanvullend: Sony verkocht tijdens de preorders al meer PS5, dan in de eerste 6 maanden van de release van de PS4 in de VS.

Dat zijn behoorlijke getallen....

Verwijderd

Zal de ps5 van MediaMarkt in een extra doos geleverd worden?

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 12-11-2020 18:26 ]

• JasonC9251
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 19-01 02:00
Hoi,

Ik ben nog maar net op de PS5 trein gesprongen omdat ik m'n PS4 Pro verkocht heb.
Over pre orders en dergelijke heb ik amper iets gevolgd, ik weet wel dat m'n kansen op een PS5 op releasedag quasi nihil zijn...
Iemand die me toch nog tips kan geven, of in de juiste richting kan wijzen, om m'n kansen te maximaliseren?
Thanks! 😁

• s0kkie
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 02-02 15:28

s0kkie

Cowabunga

Elke 2 uurtjes dezelfde vraag lol

• Nitwitt1991
Mijn vermoeden is meer dat al die klantenservicemedewerkers gek worden van al die vragen en nu gewoon zeggen. Ja jammer we krijgen niks. Dat we een keertje stil worden.

Verwijderd

JasonC9251 schreef op donderdag 12 november 2020 @ 18:26:
Hoi,

Ik ben nog maar net op de PS5 trein gesprongen omdat ik m'n PS4 Pro verkocht heb.
Over pre orders en dergelijke heb ik amper iets gevolgd, ik weet wel dat m'n kansen op een PS5 op releasedag quasi nihil zijn...
Iemand die me toch nog tips kan geven, of in de juiste richting kan wijzen, om m'n kansen te maximaliseren?
Thanks! 😁
Als je je PS4 Pro hebt verkocht en nu pas aan het rondsnuffelen bent voor de PS5, dan hoop ik dat je nog een back-up console hebt want je bent waarschijnlijk pas rond maart 2021 aan de beurt.

• ellarbo
oneshot1tkil schreef op donderdag 12 november 2020 @ 17:45:
[...]

Bol.com en media in de gaten houden gaat je beste kans worden. Coolblue gaat echt kansloos worden net als de xbox. Site gaat down>alles is weg wanneer site weer online komt.

• JasonC9251
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 19-01 02:00
s0kkie schreef op donderdag 12 november 2020 @ 18:29:
Elke 2 uurtjes dezelfde vraag lol
Hahaha, tjah ik kon maar proberen, toch? 😅
Op zo'n actieve topic als deze is het moeilijk op door alle posts te gaan zoeken...😜

• ryanator

ryanator

Wilt een PS5 op launch

ellarbo schreef op donderdag 12 november 2020 @ 18:32:
[...]

Bol.com en media in de gaten houden gaat je beste kans worden. Coolblue gaat echt kansloos worden net als de xbox. Site gaat down>alles is weg wanneer site weer online komt.
Cb gaat het wel anders doen dan bij xbox.

• xenonNn
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 20-01 16:25
Verwijderd schreef op donderdag 12 november 2020 @ 18:25:
Bol heeft meestal dozen met hun eigen reclame/logo erop.

Ik zeg altijd maar zoo............................................................................. dat is korter dan dierentuin

• ryanator

ryanator

Wilt een PS5 op launch

Niemand heeft hem nog ontvangen...

• oneshot1tkil
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 31-01-2025
ellarbo schreef op donderdag 12 november 2020 @ 18:32:
[...]

Blijf het raar vinden, iemand zei dat het kwam door telefonisch reserveringen?

Gaan mensen bellen op het tijdstip om te pre-orderen :?

• BigF25
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13:02
ryanator schreef op donderdag 12 november 2020 @ 18:33:
[...]

Is de hoop, de 18de vervolgens hopeloos naar een vastlopende site staren :w 7(8)7

• cronixx

cronixx

krieuw

Mijn Pulse 3D Headset zat wel in een Media Markt doos.

• ryanator

ryanator

Wilt een PS5 op launch

BigF25 schreef op donderdag 12 november 2020 @ 18:35:
[...]

Is de hoop, de 18de vervolgens hopeloos naar een vastlopende site staren :w 7(8)7
Zie twitter. Ze zeggen dat ze andere manieren zoeken

• JimmyJoness
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 07-01 20:38
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gbp7C63VYu6eBX4hzokB7PIHgeg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/9vNsdpxiX7jbyAjTb66rX3Zv.jpg?f=fotoalbum_large

• cronixx

cronixx

krieuw

Weer een ander verhaal, eerder op de dag was het nog dat alles al vergeven was.

• laurens700
  • Laatst online: 09-01 13:03
oneshot1tkil schreef op donderdag 12 november 2020 @ 18:34:
[...]

Blijf het raar vinden, iemand zei dat het kwam door telefonisch reserveringen?

Gaan mensen bellen op het tijdstip om te pre-orderen :?
Telefonisch reserveren doen ze niet aan. Hoe moet je betalen dan? Door een linkje die ze sturen handmatig..

Console id: Dr Stream | Playstation 5 | Xbox series X | LG 65 CX | Iphone 11 Pro 256 GB | AirPods Pro | MacBook Pro 16 inch

• BigF25
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13:02
ryanator schreef op donderdag 12 november 2020 @ 18:36:
[...]

Zie twitter. Ze zeggen dat ze andere manieren zoeken
Klopt zeggen ze ja, zien t 18de wel

• ryanator

ryanator

Wilt een PS5 op launch

cronixx schreef op donderdag 12 november 2020 @ 18:36:
[...]

Weer een ander verhaal, eerder op de dag was het nog dat alles al vergeven was.
Die klantenservice medewerkers zijn nu gewoon aan het freestylen :F

"Geen voorraad gekregen"

"Alles op door pre orders"

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10:30
ryanator schreef op donderdag 12 november 2020 @ 18:33:
[...]

Tja, je kan moeilijk twee keer dezelfde trick doen.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• d.castello
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 27-07-2024
JasonC9251 schreef op donderdag 12 november 2020 @ 18:26:
Hoi,

Thanks! 😁
Weer een vraag zonder research te doen. Lees jezelf in. Neem je slaapzak mee en ga voor de deur liggen, dan hebben wij meer kans. :P

• pokle312
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Het blijft triest dat heel het land het moet doen met bcc en coolblue _O-
Of noujah alleen coolblue lijkt me nu.

• ryanator

ryanator

Wilt een PS5 op launch

d.castello schreef op donderdag 12 november 2020 @ 18:40:
[...]

Weer een vraag zonder research te doen. Lees jezelf in. Neem je slaapzak mee en ga voor de deur liggen, dan hebben wij meer kans. :P
Zijn wij toch ook massaal van plan? Voor de nachtelijke release?

• ellarbo
Nitwitt1991 schreef op donderdag 12 november 2020 @ 18:25:
[...]

Aanvullend: Sony verkocht tijdens de preorders al meer PS5, dan in de eerste 6 maanden van de release van de PS4 in de VS.

Dat zijn behoorlijke getallen....
Dat konden ze wel verwachten toch. Gaming is behoorlijk gegroeid sinds 2013 en het playstation merk ook.

Hun reactie was 'we gaan meer dan PS4 maken'🤦‍♂️

• Evertt
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 01-02 18:15
Verbaasd mij niks dat BCC niks krijgt. Ze hebben ook weinig PS4 en zal ze ineens wel een ps5 hebben.
Pagina: 1 ... 98 ... 559 Laatste

Let op:
Om dit topic leesbaar te houden:

• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen

Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Wel zin in gezellig (offtopic) kletsen?
Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord