Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ryanator
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 14:03

ryanator

Wilt een PS5 op launch

CharlieRay schreef op donderdag 5 november 2020 @ 16:31:
Is dat account van Bol.com van de screenshot uberhaupt legit? Ziet er vrij sketchy uit..
is legit heb hem ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Nu online
Luukie96 schreef op donderdag 5 november 2020 @ 14:52:
[...]

BCC deed & doet vanwege de onzekere aantallen niet aan pre-orders / online orders.
Enkel winkelvoorraad op dag van release.

De vestiging die ik gesproken heb is voor BCC's doen middelgroot & zij ontvangen er 20.

Waarschijnlijk zul je na de release wel kunnen bestellen op de website, maar dan wel met leverdatum TBA.
Dan hebben ze het nieuws van vandaag blijkbaar nog niet meegekregen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pokle312
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
NotSoSteady schreef op donderdag 5 november 2020 @ 16:44:
[...]

Dan hebben ze het nieuws van vandaag blijkbaar nog niet meegekregen. :+
bcc gooi die hap maar online, ik ga niet naar jullie winkels :w

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xminator
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19:22
Als ik BCC was zou ik aan koppelverkoop doen, een tv met PS5 verkopen voor 2.200 euro oid :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D. Ninjai
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 20:56
Mag je een pb sturen naar piertje1984 (ik zit er niet in maar volgens mij beheert hij het)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Jummy
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 09-06 16:59
Mediamarkt Eindhoven Centrum laat eind volgende week weten wanneer je de pre-order kan ophalen krijg ik zojuist in de mail.

iPhone 12 | iPad (2021) | MacBook Pro 16" (2023) | PSP, PS3, PS4, PS5, Nintendo Gamecube, Wii & Switch | LG OLED 55" B9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soussi.
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 01-01-2021
Een online bestelling van Dreamland :D Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pNLXwQRVNoZQhGFe-cyFoLOnNyU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/y76eCKXXsziPZfighDUrHjmK.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Houthuizen96
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 03-03-2024
"Beste klant,
We hebben een update omtrent uw reservering. Zie hier onder de details:
Zojuist heeft Sony aangekondigd dat er géén PlayStation 5 verkoop voorraad wordt geleverd aan retailers. De verkoop van de PlayStation 5 zal dus online gedaan moeten worden. Gelukkig verandert er voor jou niks. Pre-order houders kunnen namelijk gewoon hun console ophalen in onze winkel in het centrum van Eindhoven. We hopen eind week 46 / begin week 47 bekend te maken of je in de eerste levering zit. Als dat zo is, krijg je vóór de releasedatum nog informatie met je ophaaldag en de corona-maatregelen die dan gelden. Mocht je niet in de eerste levering zitten, proberen we je zo snel mogelijk te informeren over een volgende levering."

Update van Media Markt Eindhoven Centrum

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• dglavimans
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 09-06 20:30
Must be nice een Mediamarkt filliaal die je op de hoogte houdt via de mail... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pokle312
  • Niet online
Nooit van dreamland gehoord, wil ik graag zo houden zo te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soussi.
pokle312 schreef op donderdag 5 november 2020 @ 17:04:
[...]

Is van België :) De winkelketen die reservaties aannam voor ze dit online open gooide en daardoor alle voorafgaande reservaties telefonisch of persoonlijk in de winkel voorrang geven. Met als gevolg dat de online bestellingen meteen achteruit geschoven werden met Q1 2021 of Q2 2021 als gevolg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Houthuizen96
Wat ik me nu dan nog wel afvraag: in dit topic is vaak voorbijgekomen dat elk media markt zo’n 50 stuks krijgt waarvan dan ongeveer 15 digital en 35 disc. Zou dat nu nog steeds opgaan, of wordt dat nu minder met deze aankondiging van Sony?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Nu online
Houthuizen96 schreef op donderdag 5 november 2020 @ 17:12:
Wat ik me nu dan nog wel afvraag: in dit topic is vaak voorbijgekomen dat elk media markt zo’n 50 stuks krijgt waarvan dan ongeveer 15 digital en 35 disc. Zou dat nu nog steeds opgaan, of wordt dat nu minder met deze aankondiging van Sony?
Waarom? Er wordt toch duidelijk aangegeven dat pre-orders kunnen worden afgehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Houthuizen96
NotSoSteady schreef op donderdag 5 november 2020 @ 17:14:
[...]

Waarom? Er wordt toch duidelijk aangegeven dat pre-orders kunnen worden afgehaald.
Klopt, maar zijn dit wellicht Playstations die eigenlijk voor online bestemd waren die nu doorgezet worden naar de winkels? Omdat Sony nu niet direct aan winkels lijkt te leveren?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Nu online
Houthuizen96 schreef op donderdag 5 november 2020 @ 17:16:
[...]

Klopt, maar zijn dit wellicht Playstations die eigenlijk voor online bestemd waren die nu doorgezet worden naar de winkels? Omdat Sony nu niet direct aan winkels lijkt te leveren?
MediaMarkt heeft gewoon een afzonderlijke voorraad voor online en winkels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambler85
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 01-02-2021
NotSoSteady schreef op donderdag 5 november 2020 @ 17:17:
[...]

MediaMarkt heeft gewoon een afzonderlijke voorraad voor online en winkels.
Maar alles al in de pre-orders online verkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigF25
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20:07
Houthuizen96 schreef op donderdag 5 november 2020 @ 17:03:
"Beste klant,
We hebben een update omtrent uw reservering. Zie hier onder de details:
Zojuist heeft Sony aangekondigd dat er géén PlayStation 5 verkoop voorraad wordt geleverd aan retailers. De verkoop van de PlayStation 5 zal dus online gedaan moeten worden. Gelukkig verandert er voor jou niks. Pre-order houders kunnen namelijk gewoon hun console ophalen in onze winkel in het centrum van Eindhoven. We hopen eind week 46 / begin week 47 bekend te maken of je in de eerste levering zit. Als dat zo is, krijg je vóór de releasedatum nog informatie met je ophaaldag en de corona-maatregelen die dan gelden. Mocht je niet in de eerste levering zitten, proberen we je zo snel mogelijk te informeren over een volgende levering."

Update van Media Markt Eindhoven Centrum
Zelfde update ontvangen (y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zironako
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 15:02
Hoe zit het eigenlijk bij MM als je aangeeft ophalen bij filliaal. Ik neem aan dat dit niks veranderd in je pre-order status?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Nu online
gambler85 schreef op donderdag 5 november 2020 @ 17:18:
[...]

Maar alles al in de pre-orders online verkocht.
Dat heeft dus geen invloed op de winkels.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kalder
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11-06-2023
Ik kan m'n e-mail wel controleren, maar ze hebben mij nooit om m'n e-mail adres gevraagd, alleen telefoon nummer en adres, dus hoop spoedig op een update, maar voelt niet lekker dat andere al wel updates krijgen :-( hoop vooralsnog dat ik er één krijg op launch day...

🎶 Gets a little messy in heaven 🎶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigF25
Kalder schreef op donderdag 5 november 2020 @ 17:26:
[...]

Ik kan m'n e-mail wel controleren, maar ze hebben mij nooit om m'n e-mail adres gevraagd, alleen telefoon nummer en adres, dus hoop spoedig op een update, maar voelt niet lekker dat andere al wel updates krijgen :-( hoop vooralsnog dat ik er één krijg op launch day...
Van wanneer is je bestelling? Online of in de winkel geplaatst? de mijne ergens in juli in de winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalder
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11-06-2023
BigF25 schreef op donderdag 5 november 2020 @ 17:28:
[...]

Van wanneer is je bestelling? Online of in de winkel geplaatst? de mijne ergens in juli in de winkel.
15 Juli in de winkel, was wel één van de eerste maar heb niet om mijn positie in de lijst gevraagd.

🎶 Gets a little messy in heaven 🎶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schasbeele
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 12-03 20:44
Heeft iemand iets gehoord van MediaMarkt Zwolle?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 20:17
dglavimans schreef op donderdag 5 november 2020 @ 17:04:
Must be nice een Mediamarkt filliaal die je op de hoogte houdt via de mail... :/
Snap ook niet dat daar een btje landelijk beleid in is. Zag hier een mail van een filiaal voorbij komen waar je gelijk wat games een accessoires erbij kan regelen. Best interessant aangezien ze aan de console weinig verdienen.

Joehoe MediaMarkt Nieuwegein, ik wil geld uitgeven! :Y

TWEAKERS FC EREDIVSIE VOETBALPOULE 24/25

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-utger
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 17:41
Net in de MM Apeldoorn geweest.
Ze hebben er als goed is een +-50 in bestelling staan (40 om 10).
Maar of ze dat geleverd krijgen is nog even afwachten. Als ze duidelijkheid hebben wordt je gebeld, dat hebben ze ook net gedaan met de XBX pre-orders.
Inmiddels is de lijst al een 200 pre-order in Apeldoorn.

Intel i7 8700K / Z370 Maximus X Code / 16GB G-SKILL 3200 C14 / ASUS Strix 3090 / Lian Li O11 Dynamic / NZXT X62 / Samsung 970 EVO 500GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koenvd90
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 03-06 15:40
Schasbeele schreef op donderdag 5 november 2020 @ 17:50:
Heeft iemand iets gehoord van MediaMarkt Zwolle?
Heb hier een xbox series x in de order staan. Volgens de verkoper, was ik de eerste op de lijst. Echter nog niks vernomen van ze. Zal bij de ps5 ook nog wel even op zich laten wachten denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dglavimans
Lekkerboeie86 schreef op donderdag 5 november 2020 @ 17:54:
[...]

Snap ook niet dat daar een btje landelijk beleid in is. Zag hier een mail van een filiaal voorbij komen waar je gelijk wat games een accessoires erbij kan regelen. Best interessant aangezien ze aan de console weinig verdienen.

Joehoe MediaMarkt Nieuwegein, ik wil geld uitgeven! :Y
Is ook heel apart.. Zover ik weet is een Mediamarkt winkel geen franchise of zo dus dat daar geen afspraken over zijn is.. Opmerkelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!
pokle312 schreef op donderdag 5 november 2020 @ 17:04:
[...]

Verkeerde plaatje PS5 versie bij de prijs.. dan ben ik sws al beetje 'huiverig' :/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BigF25
Kalder schreef op donderdag 5 november 2020 @ 17:31:
[...]

15 Juli in de winkel, was wel één van de eerste maar heb niet om mijn positie in de lijst gevraagd.
Dan moet dat goed komen lijkt me, hoop het voor je iig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
hoe zit het eigenlijk met eigen personeel die een PS5 wil bemachtigen? kan dat zomaar? dan heeft de wachtlijst minder zin zo.

[ Voor 3% gewijzigd door Farabi op 05-11-2020 18:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMARONE
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 20:44
Hamazaki schreef op donderdag 5 november 2020 @ 18:52:
hoe zit het eigenlijk met eigen personeel die een PS5 wil bemachtigen? kan dat zomaar? dan heeft de wachtlijst minder zin zo.
Natuurlijk kan dat, maar ik denk dat die voor de wachtlijst al ingeschreven staan. Het is niet dat ze jouwe van de stapel plukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
AMARONE schreef op donderdag 5 november 2020 @ 18:58:
[...]

Natuurlijk kan dat, maar ik denk dat die voor de wachtlijst al ingeschreven staan. Het is niet dat ze jouwe van de stapel plukken.
Dat is nog maar de vraag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Santiago2019
  • Laatst online: 04-01-2022
AMARONE schreef op donderdag 5 november 2020 @ 18:58:
[...]

Dat zal inderdaad wel het geval zijn bij de meesten, maar stel er is nu een personeelslid die toch wel opeens interesse heeft in de PS5 dan ben ik vrij zeker dat die zichzelf gewoon een unit toewijst.

Dan wordt de laatste op de lijst voor launch er gewoon afgeduwd en krijgt dan vervolgens een bericht dat er toch niet zoveel consoles waren als ze hadden verwacht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pokle312
  • Niet online
Santiago2019 schreef op donderdag 5 november 2020 @ 19:08:
[...]

Dat zal inderdaad wel het geval zijn bij de meesten, maar stel er is nu een personeelslid die toch wel opeens interesse heeft in de PS5 dan ben ik vrij zeker dat die zichzelf gewoon een unit toewijst.

Dan wordt de laatste op de lijst voor launch er gewoon afgeduwd en krijgt dan vervolgens een bericht dat er toch niet zoveel consoles waren als ze hadden verwacht.
Sterker nog er was hier een tweaker die vertelde dat hij een vriendin had die voor werd getrokken door haar vriend die bij die winkel werkte( dus effe plaatsje wisselen van nummertje 70 naar 3)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Santiago2019
pokle312 schreef op donderdag 5 november 2020 @ 19:15:
[...]

Sterker nog er was hier een tweaker die vertelde dat hij een vriendin had die voor werd getrokken door haar vriend die bij die winkel werkte( dus effe plaatsje wisselen van nummertje 70 naar 3)
Zou me niks verbazen. Zulke dingen zijn zo moeilijk na te trekken dat het zeer regelmatig gebeurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
Dus reken maar mensen...elke personeelslid heeft wel interesse in zo'n ding. En anders voor de vriend, neef, collega enz

Ik ben al blij als ze maar max 1 mogen meenemen...

[ Voor 18% gewijzigd door Farabi op 05-11-2020 19:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMARONE
Hamazaki schreef op donderdag 5 november 2020 @ 19:32:
Dus reken maar mensen...elke personeelslid heeft wel interesse in zo'n ding. En anders voor de vriend, neef, collega enz

Ik ben al blij als ze maar max 1 mogen meenemen...
Nette winkels hebben hier gewoon ene beleid voor, kan het weten.

Ik zou het meer zoeken bij de mensen die er 2,3 of meer in de order hebben om hem maar binnen te hebben. Die houden de plekken bezet voor jou en mij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
AMARONE schreef op donderdag 5 november 2020 @ 19:37:
[...]

Nette winkels hebben hier gewoon ene beleid voor, kan het weten.

Ik zou het meer zoeken bij de mensen die er 2,3 of meer in de order hebben om hem maar binnen te hebben. Die houden de plekken bezet voor jou en mij.
Ik heb me direct de 1e reservingsdag meteen na openingstijd aangemeld bij de mm in juli. Als ik er niet bij zit dan weet ik wel wat daar gebeurd.

[ Voor 36% gewijzigd door Farabi op 05-11-2020 20:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimmyJoness
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 02-06 22:13
PlayStation 5 op eerste dag niet in losse verkoop in winkel, wel op te halen.

https://blog.playstation....unch-day-ordering-update/

[ Voor 36% gewijzigd door JimmyJoness op 05-11-2020 20:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
vandaag trouwens naar MM geweest. ze zeggen dat ze niet kunnen zien wie op welke plaats staat. dit staat geregistreerd in het systeem. beetje een vaag verhaal. iemand anders ook hetzelfde gehoord bij een mm-verstiging?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steven030
  • Laatst online: 11:41
Hamazaki schreef op donderdag 5 november 2020 @ 20:01:
vandaag trouwens naar MM geweest. ze zeggen dat ze niet kunnen zien wie op welke plaats staat. dit staat geregistreerd in het systeem. beetje een vaag verhaal. iemand anders ook hetzelfde gehoord bij een mm-verstiging?
Nee, dat kon ik gewoon navragen. Maar ik had het ook nagevraagd toen ik de bestelling plaatste, en toen ook gelijk even voor mijn eigen herinnering op de bon geschreven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
Steven030 schreef op donderdag 5 november 2020 @ 20:03:
[...]

Nee, dat kon ik gewoon navragen. Maar ik had het ook nagevraagd toen ik de bestelling plaatste, en toen ook gelijk even voor mijn eigen herinnering op de bon geschreven
daarom krijg ik er beetje de kriebels van. (personeel-voortrekkerij :9 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ythehunter
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 09-06 17:45
Meh, dat klinkt meer alsof ze alle verwachte consoles al via de pre-order lijst verkocht hebben. Ze willen toch dat jij je daar nog opzet, zodat je hopelijk blijft wachten tot de tweede ronde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaki-1101
  • Laatst online: 09-06-2021
Ik vind het zelf niet gek dat personeel ook eerste keuze heeft. Dan heb je gewoon een keer voordeel aan je werk. Had je zelf bij de MM, BCC of ander bedrijf wat de ps5 levert moeten gaan werken😉

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• apis29
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
dglavimans schreef op donderdag 5 november 2020 @ 18:03:
[...]

Is ook heel apart.. Zover ik weet is een Mediamarkt winkel geen franchise of zo dus dat daar geen afspraken over zijn is.. Opmerkelijk
Mediamarkt is zeker wel een franchise onderneming ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kadardar
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 27-05 14:14
Volgens mij hebben meeste filialen ondertussen wel een keer aan tweakers aangegeven op de hoeveelste plaats zij staan in dit topic. Misschien even zoeken op de vestiging?

[WoW - Kadardh/Daísÿ/Kadarlock @ Draenor]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• k1978
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13:43
Yaki-1101 schreef op donderdag 5 november 2020 @ 20:10:
Ik vind het zelf niet gek dat personeel ook eerste keuze heeft. Dan heb je gewoon een keer voordeel aan je werk. Had je zelf bij de MM, BCC of ander bedrijf wat de ps5 levert moeten gaan werken😉
Precies. Gewoon nog ff snel solliciteren. Je weet nooit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yaki-1101
  • Laatst online: 09-06-2021
k1978 schreef op donderdag 5 november 2020 @ 20:13:
[...]

Precies. Gewoon nog ff snel solliciteren. Je weet nooit.
Nee dankjewel ben tevreden met mijn werk, je zou al deze tweakers maar te woord moeten staan. Hele dag vragen op welke plek je staat voor de pre-order. Zelf ook nog geen pre-order helaas, maar als dat personeel voorkeur krijgt prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1978
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13:43
Yaki-1101 schreef op donderdag 5 november 2020 @ 20:17:
[...]

Nee dankjewel ben tevreden met mijn werk, je zou al deze tweakers maar te woord moeten staan. Hele dag vragen op welke plek je staat voor de pre-order. Zelf ook nog geen pre-order helaas, maar als dat personeel voorkeur krijgt prima.
Ja je moet er wel wat voor over hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soussi.
poor Leno schreef op donderdag 5 november 2020 @ 18:13:
[...]

Verkeerde plaatje PS5 versie bij de prijs.. dan ben ik sws al beetje 'huiverig' :/
Ja idd maar het is diegene met Dis :) Heb zelf al wel wat slechte ervaringen met die winkel, is niet te vertrouwen hoe zaken daar lopen qua reservaties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dglavimans
apis29 schreef op donderdag 5 november 2020 @ 20:13:
[...]

Mediamarkt is zeker wel een franchise onderneming ...
Hm echt.. Leert elke dag wat nieuws haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMARONE
Hamazaki schreef op donderdag 5 november 2020 @ 19:40:
[...]

Ik heb me direct de 1e reservingsdag meteen na openingstijd aangemeld bij de mm in juli. Als ik er niet bij zit dan weet ik wel wat daar gebeurd.
Ach, zo heb ik 1 dag voor de release van de PS4 nog bij Intertoys een PS4 kunnen bestellen voor de volgende dag, voor alle 100 wachtenden die al maanden op de lijst stonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schizo007nl
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 09-06 23:17
dglavimans schreef op donderdag 5 november 2020 @ 20:24:
[...]

Hm echt.. Leert elke dag wat nieuws haha
MM is zeker geen franchise onderneming, vestingen staan wellicht als aparte BV's geregistreerd maar worden allemaal vanuit een hoofdkantoor aangestuurd.

"Wij zien dat het omnichannel model het winnende model is. Daarnaast gaan we veranderen van een product-gedreven naar een klantgerichte organisatie. Dat betekent bijvoorbeeld dat waar voorheen onze winkels zelf verantwoordelijk waren voor inkoop of lokale marketing, we dat nu centraal doen. Zodat in de winkels alle aandacht uitsluitend op de klant gericht is.”" bron: https://www.mediamarkt.nl/nl/shop/over-ons.html

[ Voor 39% gewijzigd door Schizo007nl op 05-11-2020 21:50 ]

It’s supposed to be automatic, but actually you have to push this button.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricardo07
  • Laatst online: 17-01-2021
Ik lees op Twitter dat mediamarkt zegt dat de pre orders die geplaats zijn vandaag online waarschijnlijk voor de tweede levering zijn maar volgensmij weet ze zelf niet waar ze over praat want ze zegt dat je ze nog steeds kan pre orderen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pokle312
  • Niet online
Ricardo07 schreef op donderdag 5 november 2020 @ 22:10:
Ik lees op Twitter dat mediamarkt zegt dat de pre orders die geplaats zijn vandaag online waarschijnlijk voor de tweede levering zijn maar volgensmij weet ze zelf niet waar ze over praat want ze zegt dat je ze nog steeds kan pre orderen
Oei, dat word afwachten dus.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RMX
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 05-06 17:00

RMX

GEFELICITEERD!
JE PS5 IS OP DE RELEASEDATUM (19-11-2020) BESCHIKBAAR BIJ MEDIAMARKT TILBURG!

In deze e-mail informeren we je over het afhaalproces bij Media Markt Tilburg.

Als u uw console komt ophalen, mag je je melden bij een van de medewerkers van de Entertainment afdeling.

Het is belangrijk dat je de originele factuur meeneemt. Zonder originele factuur kunnen we je pre-order niet uitleveren. Uw factuur nummer is x

Games
Onder andere de volgende games zijn vanaf de release dag beschikbaar (enkel van toepassing op de diskversie):

PS5 MARVELS SPIDER-MAN MMORALES

59.99

PS5 SACKBOY A BIG ADVENTURE

64.99

PS5 DEMONS SOULS REMAKE

74.99

PS5 ASSASSINS CREED VALHALLA BEN

69.99

PS5 NBA 2K21

64.99

PS5 MARVELS SPIDERMAN ULTIMATE ED

74.99

PS5 CALL OF DUTY BLACK OPS COLD WAR

74.99

PS4 FIFA 21 PS4

59.99

Playstation Plus

Sluit je aan bij een wereldwijde community van online spelers en geniet van exclusieve features en voordelen wanneer je lid wordt van PS Plus.
Sony PlayStation Plus 12 maanden €59,99

Accessoires
Om het maximale uit je PlayStation 5 te halen zijn onderstaande accessoires (beperkt) beschikbaar:

DUALSENSE WIRELESS CONTROLLER

69.99

PULSE 3D WIRELESS HEADSET

99.99

MEDIA REMOTE

39.99

DUALSENSE CHARGING STATION

39.99

PLAYSTATION 5 HD CAMERA

59.99

We hopen je met deze e-mail voldoende geïnformeerd te hebben. Heb je nog vragen neem dan contact met ons op via mm.tilburg.entertainment@mediamarkt.nl of kom langs in de winkel waar je de pre-order hebt geplaatst.

Met vriendelijke groet,

Media Markt Tilburg
toon volledige bericht
Kreeg deze mail van de media markt net!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zironako
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 15:02
RMX schreef op donderdag 5 november 2020 @ 22:17:
[...]

Tilburg. Vlakbij mijn filliaal in Breda. Goede hoop op een mailtje dan maar :+ . Had je hem 17 september besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraziey
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 11:39
Yes, hebben ze ook tegen mij gezegd toen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AMARONE
Zal wel niet, dan zouden er veel meer online komen. Die mensen hebben er meestal geen verstand van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ryanator

ryanator

Wilt een PS5 op launch

Hopelijk is er morgen weer een ps5 bij MM. Vandaag en gister ging wel goed voor sommigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markgtl
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 02-06-2024
Ik heb vandaag bij MM besteld, mijn status is kort geleden veranderd naar dit: Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/p2XlsgmB6SkukPZzPCCGmVpnSm8=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/yqo2wPOrnvGzs5aaLvzLZwQ8.jpg?f=user_large

Wat dit ook mag beteken, hoop wel dat ik hem bij release ontvang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pokle312
  • Niet online
ryanator schreef op donderdag 5 november 2020 @ 22:38:
Hopelijk is er morgen weer een ps5 bij MM. Vandaag en gister ging wel goed voor sommigen
Maar dan is de vraag of dit voor de 2de levering is in maart 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raikkonen_WC
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-05 16:38
RMX schreef op donderdag 5 november 2020 @ 22:17:
[...]

Ook even gekeken, maar van Maastricht en Roermond nog niet zo’n mail gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markgtl
pokle312 schreef op donderdag 5 november 2020 @ 22:49:
[...]

Maar dan is de vraag of dit voor de 2de levering is in maart 8)7
Ahv de verhalen hier en mijn vreemde statusupdate, zie hierboven, begin ik te vrezen voor releasedatum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pokle312
  • Niet online
markgtl schreef op donderdag 5 november 2020 @ 22:54:
[...]

Ahv de verhalen hier en mijn vreemde statusupdate, zie hierboven, begin ik te vrezen voor releasedatum.
Snap überhaupt niet waarom de klantenservice zo gigantisch slecht geïnformeerd wordt...
zo creëer je verwarring en alleen nog maar meer vragen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

pokle312 schreef op donderdag 5 november 2020 @ 22:59:
[...]

Snap überhaupt niet waarom de klantenservice zo gigantisch slecht geïnformeerd wordt...
Het is als bedrijf onmogelijk voorbereiden op de hordes gamers en hun "omg omg omg PS5!!!" vragen. Moeten ze niet eens proberen zonde van de energie. :P

Ik durf te zweren dat ze meerdere vragen per dag krijgen over de lengte van de meegeleverde HDMI kabel bijvoorbeeld. :)

[ Voor 12% gewijzigd door Flagg op 05-11-2020 23:02 ]

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ryanator

ryanator

Wilt een PS5 op launch

markgtl schreef op donderdag 5 november 2020 @ 22:44:
Ik heb vandaag bij MM besteld, mijn status is kort geleden veranderd naar dit: [Afbeelding]

Wat dit ook mag beteken, hoop wel dat ik hem bij release ontvang.
Niks heel geks toch?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Segafreak83
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-12-2024
pokle312 schreef op donderdag 5 november 2020 @ 22:59:
[...]

Alle MM's zijn franchisers (?), zelfs MM Online is apart. En iedereen doet het op zijn of haar manier (op de basisprincipes van MM na), daarom is er ook zoveel verschil tussen de communicatie onderling en zegt de ene vestiging A en de andere B.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markgtl
Nee behoudens dat er eerst levering 18-11 stond wat opzich ook raar is. Komt hopelijk wel goed!

[ Voor 5% gewijzigd door markgtl op 05-11-2020 23:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Segafreak83 schreef op donderdag 5 november 2020 @ 23:03:
[...]

Alle MM's zijn franchisers (?), zelfs MM Online is apart. En iedereen doet het op zijn of haar manier (op de basisprincipes van MM na), daarom is er ook zoveel verschil tussen de communicatie onderling en zegt de ene vestiging A en de andere B.
Okay zijn de mm's nou wel of geen franchise ondernemingen??

Nee nu wil ik het ook echt weten, wil diegene antwoorden die het daadwerkelijk weet? :+

Potverdorie.... :-( :)

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sk61
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 08-03-2021
Ahhh nee toch weer paniek nu iedereen :) Als t waar is dan.. Ik zit te denken wanneer ben je nou echt veilig van een ps5 op release... Via mediamarkt/andere sites of gwn Bcc/coolblue..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMARONE
sk61 schreef op donderdag 5 november 2020 @ 23:10:
[...]

Ahhh nee toch weer paniek nu iedereen :) Als t waar is dan.. Ik zit te denken wanneer ben je nou echt veilig van een ps5 op release... Via mediamarkt/andere sites of gwn Bcc/coolblue..
Bij de media markt waren het elke keer een paar ps5 leek het, dat kan nooit de 2e batch zijn. Moeten wel geannuleerde orders zijn die vrijvallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Segafreak83
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-12-2024
sk61 schreef op donderdag 5 november 2020 @ 23:10:
[...]

Niet, vind het nog steeds een grote shitshow. Zeker nu Sony aangekondigd heeft dat er helemaal niets in de winkels ligt bij launch. (Marketing 101).

Dat voert de druk nog meer op bij iedereen om er een te bemachtigen, en duikt men straks digitaal massaal op Coolblue / BCC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stantana
  • Laatst online: 17:25
markgtl schreef op donderdag 5 november 2020 @ 22:54:
[...]

Ik heb op preorder dag ook bij mm online 1 besteld, en heb ook deze status. Niets vreemds aan toch?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Soussi.
Stantana schreef op donderdag 5 november 2020 @ 23:53:
[...]

Ik heb op preorder dag ook bij mm online 1 besteld, en heb ook deze status. Niets vreemds aan toch?
Zie zelf ook niets verkeerd aan die update. MM online Belgie geeft bij alle online pre orders" word verzonden zodra er voorraad is" aan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Darklight_93
  • Laatst online: 18-12-2020
Raikkonen_WC schreef op donderdag 5 november 2020 @ 22:51:
[...]

Ook even gekeken, maar van Maastricht en Roermond nog niet zo’n mail gehad.
Ja klopt. Ik heb ook nog niks gehoord van MM Roermond. Ik rijd morgen langs MM en ik hoop dat meer informatie kan krijgen. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• collossus
  • Registratie: Juli 2019
  • Laatst online: 25-01 09:51
Hier ook nog niets van MM Maastricht, gistere besteld. Afijn, ofwel bij MM Maastricht, ofwel bij Saturn Aken, we zien wel

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• mindwarper
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 07:34
Goedemorgen allemaal,

Het was fun dit topic te volgen...
Het is nu tijd voor mij om dit topic niet meer te volgen, nu dat ik er eergisteren 1 bij MM heb kunnen bestellen.

Dus nu heb ik 1 plus 1 PS5 binnenkort.

Ik wens anderen veel succes nog in de hunt en till we meet again :D

Enthoo Primo || Ryzen 9 5900X || Asus VIII Dark Hero || TridentZ Royal Silver F4-3600C14D-32GTRS Samsung B-Die || Radeon 6800 XT || Kraken X73 w/ 6x NF-A12x25 || 2x WD Black SN850 1TB || WD-HGST 6TB en 18TB || Seasonic Prime Titanium Ultra 1kW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Steven030
  • Laatst online: 11:41
mindwarper schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 08:34:
Goedemorgen allemaal,

Het was fun dit topic te volgen...
Het is nu tijd voor mij om dit topic niet meer te volgen, nu dat ik er eergisteren 1 bij MM heb kunnen bestellen.

Dus nu heb ik 1 plus 1 PS5 binnenkort.

Ik wens anderen veel succes nog in de hunt en till we meet again :D
Thanks, maar we zien je zo wel weer terug als we in de levering stress zitten haha ;)

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• collossus
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RMpr_s3A8HxV9-7lFJ4pPzMTejM=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/DoydaMaqfxmcUbZ4SRNrrAQA.jpg?f=user_large

Voor alle paniekeringen onder ons

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindwarper
Steven030 schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 08:49:
[...]

Thanks, maar we zien je zo wel weer terug als we in de levering stress zitten haha ;)
Hahah lol :D
Ik zit daar niet over in, om eerlijk te zijn... Het komt wanneer het komt.

Enthoo Primo || Ryzen 9 5900X || Asus VIII Dark Hero || TridentZ Royal Silver F4-3600C14D-32GTRS Samsung B-Die || Radeon 6800 XT || Kraken X73 w/ 6x NF-A12x25 || 2x WD Black SN850 1TB || WD-HGST 6TB en 18TB || Seasonic Prime Titanium Ultra 1kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindwarper
Dank je voor die info - dan lijkt mijn bestelling van eergisteren 4 november wel okay :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0daro0
  • Laatst online: 19-03 17:56
Wat betreft Media Markt, kunnen mensen die een order hebben geplaatst bevestigen of zei allemaal de tekst hebben staat : Word verzonden zodra er voorraad is ?

Ben daar zelf benieuwd naar?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• collossus
0daro0 schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 09:29:
Wat betreft Media Markt, kunnen mensen die een order hebben geplaatst bevestigen of zei allemaal de tekst hebben staat : Word verzonden zodra er voorraad is ?

Bij mij staat er in mijn e-mail bevestiging “verzending: afhalen vanaf 19/11”. Heb besteld zonder acc

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• cronixx
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11:33

cronixx

krieuw

0daro0 schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 09:29:

yep, @ MM: 18-11 direct thuisbezorgd, wordt verzonden zodra er voorraad is.

en Bol.com: gereserveerd en 19 november = beide goed.

Hebben we beide vragen weer gehad vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMARONE
cronixx schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 09:31:
[...]

yep, @ MM: 18-11 direct thuisbezorgd, wordt verzonden zodra er voorraad is.

en Bol.com: gereserveerd en 19 november = beide goed.

Hebben we beide vragen weer gehad vandaag.
Ga je op 2 tegelijk gamen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mds98
  • Laatst online: 29-03 19:10
Gisteren de status eens nagevraagd bij Fun, ze konden mij vertellen dat:
  • Geen consoles zullen er nog binnenkomen in de nabije toekomst.
  • Er nog niemand zijn pre-order had geannuleerd en dat indien dat gebeurt ze nog moesten kijken wat ze er mee deden.
  • De datum van 17/11 om te bestellen op de website een fout was.
Toen ik vanmorgen keek was de datum van 17/11 inderdaad verdwenen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• cronixx
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11:33

cronixx

krieuw

AMARONE schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 09:35:
[...]

Ga je op 2 tegelijk gamen?
Neen, heb geen bestelling bij bol.com, maar die statusvraag komt een X aantal keer per week langs, dus ik dacht ik beantwoord hem vast voor vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
Al iemand gebeld door de MM?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niek_1981
  • Laatst online: 07-04 14:14

Niek_1981

Think Different.

Nee.

Een vrouw is een prachtige creatie, ze geeft melk zonder gras te eten, ze bloed zonder zich te bezeren, wordt nat zonder dat het regent, zuigt zonder stroom en ze kan een man laten komen zonder dat ze roept.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• silverfox83
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13-12-2023
Ik dacht ik neem even contact op met mijn lokale MM winkel,
ik heb enkel een preorder staan bij Game Mania sinds mei en probeer al sindsdien ergens anders te bestellen. En nu ik zie dat in Nederland jullie toch nog last minute een console kunnen bemachtigen heb ik even mailtje gestuurd.

Ik kreeg dit als antwoord:

Beste

De pre orders zijn volledig uitverkocht. Wij weten niet wanneer Sony opnieuw zal leveren.

De lockdown maakt de situatie er ook niet beter op.

Kind regards, Vriendelijke groeten, Cordialement,

Dus ben ik er aan voor de moeite, althans bij MM,

Dus ik kan nog enkel proberen bij Coolblue en indien dat niet lukt is het gewoon afwachten bij Game mania :'(

[ Voor 4% gewijzigd door silverfox83 op 06-11-2020 09:56 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ryanator

ryanator

Wilt een PS5 op launch

silverfox83 schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 09:52:
Ik dacht ik neem even contact op met mijn lokale MM winkel,
ik heb enkel een preorder staan bij Game Mania sinds mei en probeer al sindsdien ergens anders te bestellen. En nu ik zie dat in Nederland jullie toch nog last minute een console kunnen bemachtigen heb ik even mailtje gestuurd.

Ik kreeg dit als antwoord:

Beste

De pre orders zijn volledig uitverkocht. Wij weten niet wanneer Sony opnieuw zal leveren.

De lockdown maakt de situatie er ook niet beter op.

Kind regards, Vriendelijke groeten, Cordialement,

Dus ben ik er aan voor de moeite, althans bij MM,
Dreamland stond de preorder op levering tweede deel van 2021.

Dus ik kan nog enkel proberen bij Coolblue en indien dat niet lukt is het gewoon afwachten bij Game mania :'(
toon volledige bericht
Wat is het probleem als je al een pre order hebt? Je houd onnodig plekken van anderen in..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silverfox83
ryanator schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 09:54:
[...]

Wat is het probleem als je al een pre order hebt? Je houd onnodig plekken van anderen in..
Ik had graag een console in handen gehad voor de sint,
als het mij lukt om een te bemachtigen voordien dan annuleer ik mijn preorder bij gamemania. Zodat iemand anders kans heeft.
Ik heb maar 1 console nodig, maar ik probeer ook maar zo snel mogelijk een te bemachtigen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• AMARONE
ryanator schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 09:54:
[...]

Corona leert on niets, we blijven egoïstisch in NL

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• TrueGamer
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 10-06 16:30
Wat zijn mensen zuur joh..
Vindt dat de text van @cronixx wel onderaan mag in het rode vak of in de topic start.

Al bestellen mensen er 10 is toch hun pakkie an.
Tuurlijk als ze die dan voor veel meer op marktplaats zetten is dat zuur maar zolang mensen ze kopen blijven ze dat doen. Mompelt iets met vraag en aanbod..

Jaa snap best dat iedereen hier graag een PS5 wilt maar de wereld vergaat niet hoor als je geen PS5 hebt op release.
Daarnaast komt, op enkele games na, alles voorlopig ook nog uit op de PS4.

En ja ik heb er zelf wel 1 hopelijk op release :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ivokenevil
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 31-07-2021
silverfox83 schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 09:57:
[...]

Ik had graag een console in handen gehad voor de sint,
als het mij lukt om een te bemachtigen voordien dan annuleer ik mijn preorder bij gamemania. Zodat iemand anders kans heeft.
Ik heb maar 1 console nodig, maar ik probeer ook maar zo snel mogelijk een te bemachtigen.
Mijn gevoel zegt dat je beter beide aan kunt houden en de console die over is op tweakers aanbieden. Zo maakt iemand die er ook echt belang heeft meer kans, anders staat ie straks weer voor 750 op marktplaats.. maar dat moet je natuurlijk helemaal zelf weten.

Mocht je hem aanbieden, ik neem hem wel van je over. Wat voor biertje drink je? :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19:37
TrueGamer schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 09:58:
Vindt dat de text van @cronixx wel onderaan mag in het rode vak of in de topic start.

Tuurlijk als ze die dan voor veel meer op marktplaats zetten is dat zuur maar zolang mensen ze kopen blijven ze dat doen. Mompelt iets met vraag en aanbod..

Jaa snap best dat iedereen hier graag een PS5 wilt maar de wereld vergaat niet hoor als je geen PS5 hebt op release.

Het is ook hun pakkie aan. 100%.
Echter de vraag is of het netjes is?

Veel hebben geen pre-order kunnen plaatsen en hopen nog aankomende weken er 1 te kunnen bestellen.
Beetje jammer dat ie naar een of andere flapdrol gaat die er al een heeft.

.....mompel is over dat mensen steeds minder voor elkaar over hebben....

wijze woorden

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Santiago2019
TrueGamer schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 09:58:

Als mensen commentaar willen geven op onethisch gedrag is dat ook hun pakkie an.
Snap best dat je heel graag een PS5 wil (en er daarom het liefst twintig pre-ordered) maar de wereld vergaat niet hoor als je geen PS5 hebt op release.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• silverfox83
ivokenevil schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 09:59:
[...]

Mijn gevoel zegt dat je beter beide aan kunt houden en de console die over is op tweakers aanbieden. Zo maakt iemand die er ook echt belang heeft meer kans, anders staat ie straks weer voor 750 op marktplaats.. maar dat moet je natuurlijk helemaal zelf weten.

Mocht je hem aanbieden, ik neem hem wel van je over. Wat voor biertje drink je? :P
Die aanbiedingen op Marktplaats en tweedehands krijg ik de kriebels van,
mensen die toch nog het uiterste er willen uitpersen. Ik hoef geen biertje ;) zou al blij zijn dat ik iemand blij kan maken.
Dit is mijn eerste PS console, altijd al een PC gamer geweest. Maar ik vind dat het eens tijd wordt om ook wat te genieten van die exclusives :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ryanator

ryanator

Wilt een PS5 op launch

Is idd ieders pakkie aan maar als ik er een weet te kopen zal ik het houden bij 1, zodat iedereen eerlijke kans heeft. Vooral in deze tijd met de schaarste die er is zou ik het mezelf niet toelaten meer dan 1 te bestellen, omdat ik weet hoe het is om nog geen pre-order te hebben, zoals nu dus.

Edit: niet dat ik hem geen PS5 op launch gun. Ik gun het iedereen.

[ Voor 10% gewijzigd door ryanator op 06-11-2020 10:05 ]

Pagina: 1 ... 75 ... 559 Laatste

Let op:
Om dit topic leesbaar te houden:

• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen

Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Wel zin in gezellig (offtopic) kletsen?
Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord