Afhalen in MM maastrichtspietie schreef op donderdag 5 november 2020 @ 13:15:
[...]
Hoe heb je dit kunnen doen dan? Afhalen in de MM winkel in maastricht of? Want verzenden naar je BE adres gaat niet.
En dat ging? Had je dan een NL adres ingegeven? Of ben je ingelogd met account of zonder?
Want ik ging voor Bergen op Zoom, en dat ging niet.
SPiET
Nope. Gewoon gekozen voor afrekenen zonder account, mijn BE-adres ingevuld en dan gekozen voor afhaling in MM Maastricht. Bevestiging is binnen dus ik vermoed dat het wel goedkomtspietie schreef op donderdag 5 november 2020 @ 13:19:
[...]
En dat ging? Had je dan een NL adres ingegeven? Of ben je ingelogd met account of zonder?
Want ik ging voor Bergen op Zoom, en dat ging niet.
Ok goed voor je!collossus schreef op donderdag 5 november 2020 @ 13:23:
[...]
Nope. Gewoon gekozen voor afrekenen zonder account, mijn BE-adres ingevuld en dan gekozen voor afhaling in MM Maastricht. Bevestiging is binnen dus ik vermoed dat het wel goedkomt
Toch bizar hier, bergen om zoom ging niet
SPiET
Ik zou het heel vreemd vinden als MM je daardoor zou weigeren!collossus schreef op donderdag 5 november 2020 @ 13:23:
[...]
Nope. Gewoon gekozen voor afrekenen zonder account, mijn BE-adres ingevuld en dan gekozen voor afhaling in MM Maastricht. Bevestiging is binnen dus ik vermoed dat het wel goedkomt
dat moet wel goed komen!
Heb eerder schrik dat de politie boetes staat uit te schrijven0daro0 schreef op donderdag 5 november 2020 @ 13:26:
[...]
Ik zou het heel vreemd vinden als MM je daardoor zou weigeren!
dat moet wel goed komen!
Dat zal niet gebeuren, er zijn ook mensen vanuit Nederland die in Duitsland halen.collossus schreef op donderdag 5 november 2020 @ 13:29:
[...]
Heb eerder schrik dat de politie boetes staat uit te schrijvenik wil heel graag een PS5, maar er 95 euro extra voor betalen is me toch net wat te veel van het goede
Zolang je zo veel mogelijk stil blijft, zal nagenoeg niemand doorhebben dat je Belg bent. Je kunt toch ook werkzaam zijn in NL en woonachtig zijn in BE? Of samenwonen in NL en nog je eigen crib hebben in BE?collossus schreef op donderdag 5 november 2020 @ 13:29:
[...]
Heb eerder schrik dat de politie boetes staat uit te schrijvenik wil heel graag een PS5, maar er 95 euro extra voor betalen is me toch net wat te veel van het goede
PS5 komt met launch in Japan niet in de winkels te liggen.
https://kotaku.com/in-jap...on-5-in-retail-1845580213
[ Voor 3% gewijzigd door Raem op 05-11-2020 13:37 ]
Ik kan natuurlijk ook een heel fout en/of slecht Nederlands accent opzetten, zien of dat paktwilmundo schreef op donderdag 5 november 2020 @ 13:32:
[...]
Zolang je zo veel mogelijk stil blijft, zal nagenoeg niemand doorhebben dat je Belg bent. Je kunt toch ook werkzaam zijn in NL en woonachtig zijn in BE? Of samenwonen in NL en nog je eigen crib hebben in BE?
In Nederland ook niet, althans niet in de zin dat je naar de winkel kunt gaan op launch dag en er een mee naar huis kan nemen zonder pre-order. Alles dat in de winkels terecht komt is al gepre-ordered.Raem schreef op donderdag 5 november 2020 @ 13:34:
PS5 komt in Japan niet in de winkels te liggen.
edit: ps. dit hoort meer in het pre-order topic.
[ Voor 7% gewijzigd door Kalder op 05-11-2020 13:39 ]
🎶 Gets a little messy in heaven 🎶
Scheelt dat ze dat in Maastricht al snel hebben.collossus schreef op donderdag 5 november 2020 @ 13:35:
[...]
Ik kan natuurlijk ook een heel fout en/of slecht Nederlands accent opzetten, zien of dat pakt
Ik ben een Nederlander die in Belgie woon maar toch durf ik het niet aan, vooral omdat ik geen auto/rijbewijs heb en er van uitga dat met Openbaar vervoer het te opvallend word.collossus schreef op donderdag 5 november 2020 @ 13:35:
[...]
Ik kan natuurlijk ook een heel fout en/of slecht Nederlands accent opzetten, zien of dat pakt
Ja nou ja, de regel was toch "Als je niet echt een geldige of goede reden hebt om te reizen"
Dat is dit toch wel?
Dat is dit toch wel?
Ik vind van wel maar ben te laf om daadwerkelijk te doen.poor Leno schreef op donderdag 5 november 2020 @ 13:42:
Ja nou ja, de regel was toch "Als je niet echt een geldige of goede reden hebt om te reizen"
Dit is dat toch wel?
Ik heb in een ver verleden bij BCC gewerkt.
Eventjes wat ex collega's bericht.
Zelfs zij krijgen landelijk maar 230 PS5's
Waarvan ze zelf nog niet weten hoeveel van welk model.
Iemand anders al een mail gekregen van mediamarkt België of ze hun bestelling ontvangen de 19de?
Daar hebben we wat aan, ipv ''je moet snel zijn'' ''er komt weinig''...Luukie96 schreef op donderdag 5 november 2020 @ 13:49:
Ik heb in een ver verleden bij BCC gewerkt.
Weet je toevallig ook of dit geld voor de online bestellingen?
Doe ik ook altijd inderdaad, maar kon met de PS5 niet.... Enige optie was thuis laten bezorgen.Kadardar schreef op donderdag 5 november 2020 @ 13:17:
[...]
Ah kijk eens aan.
Kijk zelden verder dan bol.com eerlijk gezegd. Komt omdat deze kan afleveren bij een AH in de buurt. Mijn pakketbezorger is nogal makkelijk en douwt het gewoon in de kast buiten die openbaar is. Hartstikke leuk als die ook even een briefje achter zou laten dat het er in ligt maar deze niet. Niet zo fijn met wat duurdere spullen.
Nou ja. Kom maar door met die spullen de 12de
Denk dat je gewoon de 20e ofzo wel naar de winkel toe kan toch om er heen te halen zonder pre-orderKalder schreef op donderdag 5 november 2020 @ 13:37:
[...]
In Nederland ook niet, althans niet in de zin dat je naar de winkel kunt gaan op launch dag en er een mee naar huis kan nemen zonder pre-order. Alles dat in de winkels terecht komt is al gepre-ordered.
edit: ps. dit hoort meer in het pre-order topic.
SuccesG.Scholtens schreef op donderdag 5 november 2020 @ 14:08:
[...]
Denk dat je gewoon de 20e ofzo wel naar de winkel toe kan toch om er heen te halen zonder pre-order

🎶 Gets a little messy in heaven 🎶
I wishG.Scholtens schreef op donderdag 5 november 2020 @ 14:08:
[...]
Denk dat je gewoon de 20e ofzo wel naar de winkel toe kan toch om er heen te halen zonder pre-order
"Write code as if the next maintainer is a vicious psychopath who knows where you live."
op inhakend. Bol.com geeft bij mij aan (bestelling van 17 september, dus moet launch levering zijn), dat ze nog niet weten wanneer ze gaan leveren.AppleFan2007 schreef op donderdag 5 november 2020 @ 13:49:
Iemand anders al een mail gekregen van mediamarkt België of ze hun bestelling ontvangen de 19de?
LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |
FF verder in dit topc, maar naast de pre-orders hebben de winkels toch ook gewoon losse verkoop voorraad?
Niet als ze meer pre-orders hebben geregistreerd dan ze straks consoles ontvangen, dan is alles gelijk op.G.Scholtens schreef op donderdag 5 november 2020 @ 14:21:
FF verder in dit topc, maar naast de pre-orders hebben de winkels toch ook gewoon losse verkoop voorraad?
Daar zou ik maar niet vanuit gaan.G.Scholtens schreef op donderdag 5 november 2020 @ 14:21:
Zou toch slecht zijn, zijn denk ik genoeg gezinnen etc. Die geen pre-order geplaatst hebben, maar wel straks wel een willen kopen voor de feestdagen etc.
Dat was de vorige keer met de PS4 ook niet.G.Scholtens schreef op donderdag 5 november 2020 @ 14:24:
[...]
Zou toch slecht zijn, zijn denk ik genoeg gezinnen etc. Die geen pre-order geplaatst hebben, maar wel straks wel een willen kopen voor de feestdagen etc.
Ook met de huidige corona regels is het niet slim om verkoop in de winkel te doen.
[ Voor 11% gewijzigd door King Dingeling op 05-11-2020 14:25 ]
PSN id: K1ngD1ng3l1ng | BF3 PC: KingDing3ling
Dat gaat sowieso niet lukken. De gezinnen die geen pre order hebben geplaatst maar er toch eentje willen zullen hoogstwaarschijnlijk moeten wachten tot 2021. Heel misschien met geluk nog rond kerst, maar dat denk ik nietG.Scholtens schreef op donderdag 5 november 2020 @ 14:24:
[...]
Ik heb zelf geen idee, ps4 heb ik net 3 jaar ofzo. Met de 5 wacht ik denk ik ook wel even.kevineuro schreef op donderdag 5 november 2020 @ 14:27:
[...]
Dat gaat sowieso niet lukken. De gezinnen die geen pre order hebben geplaatst maar er toch eentje willen zullen hoogstwaarschijnlijk moeten wachten tot 2021. Heel misschien met geluk nog rond kerst, maar dat denk ik niet
Productie loopt vast wel continu door mag ik hopen voor sony
Ja als de vraag veel groter is dan het aanbod is dat nou eenmaal de realiteit...G.Scholtens schreef op donderdag 5 november 2020 @ 14:24:
[...]
Dat gaat zeker niet lukken.G.Scholtens schreef op donderdag 5 november 2020 @ 14:08:
[...]
Er is inmiddels zo’n grote vraag, dat de vrije verkoop pas in maart 2021 zal zijn (mijn gok)
Dus wil je er 1, moet je er zsm er 1 bestellen als pre-order.
Zelfs dan heb je hem waarschijnlijk niet meer voor de kerst....
Intel i7 8700K / Z370 Maximus X Code / 16GB G-SKILL 3200 C14 / ASUS Strix 3090 / Lian Li O11 Dynamic / NZXT X62 / Samsung 970 EVO 500GB
Vind het zo jammer dat er wel een hele hoop op Marktplaats staan voor 700+ euro. Ik snap niet dat mensen dat ervoor gaan neertellen.
"Write code as if the next maintainer is a vicious psychopath who knows where you live."
Het probleem is meer dat mensen het er juist voor neertellen. Wanneer ze daarmee zouden stoppen heeft het ook geen nut meer om die dingen met winst door te verkopen.Ozzie schreef op donderdag 5 november 2020 @ 14:41:
Vind het zo jammer dat er wel een hele hoop op Marktplaats staan voor 700+ euro. Ik snap niet dat mensen dat ervoor gaan neertellen.
Genoeg mensen die meer geld hebben dan tijdOzzie schreef op donderdag 5 november 2020 @ 14:41:
[ Voor 4% gewijzigd door sbmuc op 05-11-2020 14:46 ]
Gewoon inschrijven bij Bol was voldoende. Toen de mail binnen kwam werkte de bestellink direct en eerder als vanaf de site. Mooie service zonder voor de deur te moeten liggen of naar Marktplaats te moeten uitwijken :-)sbmuc schreef op donderdag 5 november 2020 @ 14:46:
[...]
Genoeg mensen die meer geld hebben dan tijd. Of het simpelweg gewoon waard vinden.. De mensen die meer tijd hebben dan geld zitten vooraan in de rij (mensen die in tentjes staan bij de eerste iPhone verkoop etc).
Als ik er nog geen had, zou ik er direct een gekocht hebben voor 700 euro.Ozzie schreef op donderdag 5 november 2020 @ 14:41:
Over een maand zal je ze voor 1000 euro moeten kopen denk ik. Of gewoon wachten tot Q3 2021.
[ Voor 3% gewijzigd door xminator op 05-11-2020 14:50 ]
BCC deed & doet vanwege de onzekere aantallen niet aan pre-orders / online orders.pokle312 schreef op donderdag 5 november 2020 @ 13:56:
[...]
Daar hebben we wat aan, ipv ''je moet snel zijn'' ''er komt weinig''...
Weet je toevallig ook of dit geld voor de online bestellingen?
Enkel winkelvoorraad op dag van release.
De vestiging die ik gesproken heb is voor BCC's doen middelgroot & zij ontvangen er 20.
Waarschijnlijk zul je na de release wel kunnen bestellen op de website, maar dan wel met leverdatum TBA.
Je moet even snappen dat genoeg mensen zijn die als een gek zitten te F5-en of tools draaien om de bestelling te plaatsen. Er is zo een groot te kort, dat deze "freaks" al druk genoeg hebben om met elkaar te vechten.G.Scholtens schreef op donderdag 5 november 2020 @ 14:24:
[...]
De algemene Jan? Vergeet het maar, die zal helaas moeten wachten tot volgend jaar, dat is hoe het werkt. Er zijn ook aantal die denken dat ze op release wel even een mediamarkt binnen lopen en huppa zo mee kunnen nemen. Ik denk dat dat een mooie droom is die niet gaat uitkomen.
Ik snap dat prima. Ik zit ook wel aardig diep in de sneakers en daar is dit dood normaal.Ozzie schreef op donderdag 5 november 2020 @ 14:41:
Je schrijft je gewoon "overal" in, wordt je meer dan eens ingeloot verkoop je een paar en maak je wat winst, wordt je niet ingeloot betaal je een premium.
Vaak zat mensen gesproken die dan zeiden "Klaar zitten voor releases kost me meer dus vind het wel prima zo".
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Nope.G.Scholtens schreef op donderdag 5 november 2020 @ 14:21:
Een groot MM filiaal zal er misschien best een paar in het rek leggen gewoon omdat het kan en het mensen trekt als dat zich rond spreekt. Of ze die nu met een pre order verkopen of een of twee dagen later. Kwijt komen ze die dingen toch wel.laugh schreef op donderdag 5 november 2020 @ 14:52:
[...]
Je moet even snappen dat genoeg mensen zijn die als een gek zitten te F5-en of tools draaien om de bestelling te plaatsen. Er is zo een groot te kort, dat deze "freaks" al druk genoeg hebben om met elkaar te vechten.
De algemene Jan? Vergeet het maar, die zal helaas moeten wachten tot volgend jaar, dat is hoe het werkt. Er zijn ook aantal die denken dat ze op release wel even een mediamarkt binnen lopen en huppa zo mee kunnen nemen. Ik denk dat dat een mooie droom is die niet gaat uitkomen.
"No units will be available in-store for purchase on launch day (November 12 or November 19, depending on your region) – please don’t plan on camping out or lining up at your local retailer on launch day in hopes of finding a PS5 console for purchase. Be safe, stay home, and place your order online."
https://blog.playstation....unch-day-ordering-update/
https://twitter.com/PlayStationEU/status/1324351525498589184
Update: All PS5 console sales on launch day, 19th November, will be online-only. No units will be available in-store for purchase.
More info: https://play.st/3oZ80Su
:strip_exif()/f/image/rVeYUqNlPCjlZ1bqqIHvhHPK.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 45% gewijzigd door Ace op 05-11-2020 15:10 ]
Ja bcc... kijken we even mee?Ace schreef op donderdag 5 november 2020 @ 15:07:
https://twitter.com/PlayStationEU/status/1324351525498589184
Update: All PS5 console sales on launch day, 19th November, will be online-only. No units will be available in-store for purchase.
More info: https://play.st/3oZ80Su
[Afbeelding]
Lees wel gelijk even het hele artikel.. 
Gamers who have pre-ordered for pick-up at their local retailer should still be able to do so at their designated appointment time, under the retailer’s safety protocols. Please confirm the details with your local retailer.
Gamers who have pre-ordered for pick-up at their local retailer should still be able to do so at their designated appointment time, under the retailer’s safety protocols. Please confirm the details with your local retailer.
Kijk is, definitief dus geen fysieke voorraad in de winkels op launchday voor de mensen die geen pre-order hebben. Ben dan overigens wel nieuwsgierig of dit louter en alleen launchday is of ook in de eerste periode na launch.Zhero10 schreef op donderdag 5 november 2020 @ 15:06:
"No units will be available in-store for purchase on launch day (November 12 or November 19, depending on your region) – please don’t plan on camping out or lining up at your local retailer on launch day in hopes of finding a PS5 console for purchase. Be safe, stay home, and place your order online."
Berichtje wordt gedeeld voor de mensen die hopen/verwachten op release dag een ps5 van te schappen te kunnen kopen.Prophasis schreef op donderdag 5 november 2020 @ 15:10:
Lees wel gelijk even het hele artikel..

Dat kan je vergeten...xminator schreef op donderdag 5 november 2020 @ 15:12:
[...]
Berichtje wordt gedeeld voor de mensen die hopen/verwachten op release dag een ps5 van te schappen te kunnen kopen.

Ik heb mijn PS5 niet via bol (was te laat). Heb deze via MM en dan afhalen in de winkel. Maar koop wel me spellen en accessoires bij bol.gambler85 schreef op donderdag 5 november 2020 @ 13:58:
[...]
Doe ik ook altijd inderdaad, maar kon met de PS5 niet.... Enige optie was thuis laten bezorgen.
[ Voor 3% gewijzigd door Kadardar op 05-11-2020 15:15 ]
[WoW - Kadardh/Daísÿ/Kadarlock @ Draenor]
Vind dat wel ontzettend slecht van Sony!Kraziey schreef op donderdag 5 november 2020 @ 15:11:
[...]
Kijk is, definitief dus geen fysieke voorraad in de winkels op launchday voor de mensen die geen pre-order hebben. Ben dan overigens wel nieuwsgierig of dit louter en alleen launchday is of ook in de eerste periode na launch.
Je zou dit als groot bedrijf wel voor elkaar moeten hebben
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Ohja wat verwacht jij dan? Miljoenen voorraad kunnen produceren? Tuurlijk niet, iedereen zit thuis iedereen wil wat gamen...G_Dragon schreef op donderdag 5 november 2020 @ 15:15:
[...]
Vind dat wel ontzettend slecht van Sony!
Tja. Het is een keuze die je uiteindelijk maakt he.G_Dragon schreef op donderdag 5 november 2020 @ 15:15:
[...]
Vind dat wel ontzettend slecht van Sony!
Of je zet alles beschikbaar voor pre-orders of je splits je voorraad op in een deel pre-order en een deel launch day.
Direct 100 miljoen units beschikbaar hebben op dag 1 is ook geen optie.
timetje100 schreef op donderdag 5 november 2020 @ 15:17:
[...]
Ohja wat verwacht jij dan? Miljoenen voorraad kunnen produceren? Tuurlijk niet, iedereen zit thuis iedereen wil wat gamen...
Zover ik weet was er op launch day ook altijd een voorraad in de schappen of is dit al eerder gebeurd?Caayn schreef op donderdag 5 november 2020 @ 15:17:
[...]
Tja. Het is een keuze die je uiteindelijk maakt he.
Of je zet alles beschikbaar voor pre-orders of je splits je voorraad op in een deel pre-order en een deel launch day.
Direct 100 miljoen units beschikbaar hebben op dag 1 is ook geen optie.
Ik kan mij niet voorstellen dat je de focus alleen op online pre-orders legt
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Volgens mij nog niet. Ja de PS4 en Wii waren beide er lastig te verkrijgen zonder pre-order maar ze lagen wel in de winkels op dag 1.G_Dragon schreef op donderdag 5 november 2020 @ 15:18:
[...]
[...]
Zover ik weet was er op launch day ook altijd een voorraad in de schappen of is dit al eerder gebeurd?
Ik kan mij niet voorstellen dat je de focus alleen op online pre-orders legt
Daarbij moet wel gezegd worden dat wij nu natuurlijk ook meer en meer online zijn gaan bestellen en reserveren ten opzichte van zeven jaar geleden.
Een PS5 kan je IMHO niet vergelijken met sneakers. Sneaker releases worden vaak maar in beperkte oplagen gemaakt en dit drijft de prijs na release op, dit is niet het geval met de PS5. Daarom verwacht ik ook dat deze dus ook niet in prijs stijgt aangezien de productie gewoon doorloopt en niet stopt na de release.Donstil schreef op donderdag 5 november 2020 @ 14:54:
[...]
Ik snap dat prima. Ik zit ook wel aardig diep in de sneakers en daar is dit dood normaal.
Je schrijft je gewoon "overal" in, wordt je meer dan eens ingeloot verkoop je een paar en maak je wat winst, wordt je niet ingeloot betaal je een premium.
Vaak zat mensen gesproken die dan zeiden "Klaar zitten voor releases kost me meer dus vind het wel prima zo".
Ik kan me voorstellen dat Corona ook mee speelt om er op deze manier wereldwijd voor te zorgen dat winkels niet worden overladen met mensen. Daarnaast is Sony nu al gewoon zeker ervan dat alle PS5's die ze hebben kunnen produceren uitverkocht zijn (ook al zou dat anders ook wel zo zijn).
Bol krijgt nieuwe voorraad! Zie twitter
Ikke niet zien?ryanator schreef op donderdag 5 november 2020 @ 15:26:
Het account van bol games in reactie op de tweet van sony
Maar de schaarse op release is wel iets wat sneakers en de Ps5 gemeen hebben.crazynuts schreef op donderdag 5 november 2020 @ 15:21:
[...]
Een PS5 kan je IMHO niet vergelijken met sneakers. Sneaker releases worden vaak maar in beperkte oplagen gemaakt en dit drijft de prijs na release op, dit is niet het geval met de PS5. Daarom verwacht ik ook dat deze dus ook niet in prijs stijgt aangezien de productie gewoon doorloopt en niet stopt na de release.
Op of de dagen na release kan je op die manier makkelijk een paar hondertjes winst maken op je Playstation5.
Even los van wat we daar van vinden.
Ze reageren op de tweet van Playstation EU dat er geen winkel voorraad op 19/11 is maar de reactie van Bol.com is er komt nieuwe PS5 voorraad.ryanator schreef op donderdag 5 november 2020 @ 15:26:
Ik snap het niet helemaal?
Hieronder de inmiddels verwijderde tweet
:strip_exif()/f/image/nq7zrKB3miheGmRY2HEF4kWD.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 39% gewijzigd door Ace op 05-11-2020 15:35 ]
Tweet is alweer weg, heeft blijkbaar iemand voor zijn beurt gesproken...
Oftewel, er komt geen extra voorraad.
Oftewel, er komt geen extra voorraad.
[ Voor 22% gewijzigd door Niek_1981 op 05-11-2020 15:35 ]
Een vrouw is een prachtige creatie, ze geeft melk zonder gras te eten, ze bloed zonder zich te bezeren, wordt nat zonder dat het regent, zuigt zonder stroom en ze kan een man laten komen zonder dat ze roept.
De bol tweet is alreeds verdwenen, waarschijnlijk kregen ze een toevloed van F5 requests
[ Voor 46% gewijzigd door silverfox83 op 05-11-2020 15:35 ]
Ik denk dat ze meer krijgen als 'launch day' voorraad?Ace schreef op donderdag 5 november 2020 @ 15:33:
[...]
Ze reageren op de tweet van Playstation EU dat er geen winkel voorraad op 19/11 is maar de reactie van Bol.com is er komt nieuwe PS5 voorraad.
Misschien dat Sony nu hun stock dat bedoeld was voor in de rekken te liggen nu eerder naar online webshops levert? Het is maar een redenering.Ace schreef op donderdag 5 november 2020 @ 15:33:
[...]
Ze reageren op de tweet van Playstation EU dat er geen winkel voorraad op 19/11 is maar de reactie van Bol.com is er komt nieuwe PS5 voorraad.
Volgens mij was bol even verward, sloeg nergens op die tweetAce schreef op donderdag 5 november 2020 @ 15:33:
[...]

Hopelijk komen er iig meer vrij en sprak bol te vroeg
Iemand heeft zijn mond voorbij gepraat precies, ik heb ook in chats al hints gekregen dat er de komende weken nieuwe consoles zouden aankomen.
Maar dat werd helemaal niet door Playstation gezegd he, ze zeggen alleen dat er geen fysieke verkoop plaats zal vinden.ryanator schreef op donderdag 5 november 2020 @ 15:35:
[...]
Ik denk dat ze meer krijgen als 'launch day' voorraad?
Dat iemand daar bij bol.com een andere conclusie aan verbind is niet slim.
Tweet is ook niet voor niets weg gehaald.
Een vrouw is een prachtige creatie, ze geeft melk zonder gras te eten, ze bloed zonder zich te bezeren, wordt nat zonder dat het regent, zuigt zonder stroom en ze kan een man laten komen zonder dat ze roept.
Los van dat komen er sws meer consoles denk ik. In de chat verspraken ze zich ook al tegen mij via twitter en stopten ze vervolgens met reageren lolNiek_1981 schreef op donderdag 5 november 2020 @ 15:36:
[...]
Maar dat werd helemaal niet door Playstation gezegd he, ze zeggen alleen dat er geen fysieke verkoop plaats zal vinden.
Dat iemand daar bij bol.com een andere conclusie aan verbind is niet slim.
Tweet is ook niet voor niets weg gehaald.
Dat klopt ook wel, kan niet anders, maar het is alleen de vraag wanneer.ryanator schreef op donderdag 5 november 2020 @ 15:38:
[...]
Los van dat komen er sws meer consoles denk ik. In de chat verspraken ze zich ook al tegen mij via twitter en stopten ze vervolgens met reageren lol
ik voorspel de 19eNiek_1981 schreef op donderdag 5 november 2020 @ 15:39:
[...]
Dat klopt ook wel, kan niet anders, maar het is alleen de vraag wanneer.
Wat zeiden ze precies? Dat er op launch nog een voorraad komt?ryanator schreef op donderdag 5 november 2020 @ 15:38:
[...]
Los van dat komen er sws meer consoles denk ik. In de chat verspraken ze zich ook al tegen mij via twitter en stopten ze vervolgens met reageren lol
@pokle312 zie screenshotAce schreef op donderdag 5 november 2020 @ 15:33:
[...]
Hieronder de inmiddels verwijderde tweet
[Afbeelding]
Ik vroeg een tijdje terug wanneer ze gecancelde preorders gingen verkopen en toen zei de persoon dat het gebeurt op de 19e. maar kan ook dat ie mijn vraag gwn verkeerd interpreteerde aangezien ze af en toe sws al ps5's online gooien. Denk sws dat er dus nog iets is op de 19e lolpokle312 schreef op donderdag 5 november 2020 @ 15:46:
[...]
Wat zeiden ze precies? Dat er op launch nog een voorraad komt?
Komen met de launch dus geen exemplaren in de winkel te liggen. Dit geldt ook voor Nederland. Ik was toch al niet van plan naar een winkel te gaan, dus nu maar hopen dat er dan meer online voorraad komt: https://blog.playstation....ering-update/#sf239644099
[ Voor 22% gewijzigd door TradeMarkNL op 05-11-2020 15:52 ]
Absoluut. Ik denk ook dat de mensen in dit forum gwn een ps5 zullen bemachtigen. De ''casual'' mensen die zullen het wat moeilijker krijgen ben ik bang.pokle312 schreef op donderdag 5 november 2020 @ 15:51:
Ik lees hier hele goeie dingen, er is dus nog meer hoop dan verwacht jongens!
Wat ik zelf denk wat ze bedoelen is dat er op/na de 19de een paar geannuleerde ps5's opnieuw de verkoop ingaan. Sommige hebben heel paniekerig 2-3 consoles gekocht. Eene gaat ze waarschijnlijk scalpen en de andere annuleert het. Die geannuleerde gaan terug de verkoop in en die zullen dan te koop zijn.ryanator schreef op donderdag 5 november 2020 @ 15:47:
[...]
Ik vroeg een tijdje terug wanneer ze gecancelde preorders gingen verkopen en toen zei de persoon dat het gebeurt op de 19e. maar kan ook dat ie mijn vraag gwn verkeerd interpreteerde aangezien ze af en toe sws al ps5's online gooien. Denk sws dat er dus nog iets is op de 19e lol
[WoW - Kadardh/Daísÿ/Kadarlock @ Draenor]
Precies dit.ryanator schreef op donderdag 5 november 2020 @ 15:53:
[...]
Absoluut. Ik denk ook dat de mensen in dit forum gwn een ps5 zullen bemachtigen. De ''casual'' mensen die zullen het wat moeilijker krijgen ben ik bang.
Hopelijk zijn er wel straks back-up bezorgers op de launch day
Want dat wordt gekte straks bij al die pakket diensten
Mijn bezorger staat hier pas rond de avond voor de deur. Denk dat het een nachtbezorging wordt mocht ik er een krijgen nogpokle312 schreef op donderdag 5 november 2020 @ 15:55:
[...]
Precies dit.
Hopelijk zijn er wel straks back-up bezorgers op de launch day![]()

Dat zal wel loslopen, die paar playstations maken het verschil niet bij de grote jongens ;-)pokle312 schreef op donderdag 5 november 2020 @ 15:55:
[...]
Precies dit.
Hopelijk zijn er wel straks back-up bezorgers op de launch day![]()
Dit kan ook nog iddKadardar schreef op donderdag 5 november 2020 @ 15:55:
[...]
Wat ik zelf denk wat ze bedoelen is dat er op/na de 19de een paar geannuleerd ps5's opnieuw de verkoop ingaan. Sommige hebben heel paniekerig 2-3 consoles gekocht. Eene gaat ze waarschijnlijk scalpen en de andere annuleert het. Die geannuleerd gaan terug de verkoop in en die zullen dan te koop zijn.
Mijn lokale GM shop ligt momenteel in een bouwwerf, dus moet men de wagen even verder parkeren,
dat wordt een leuke wandeling terug naar de wagen wanneer ik bericht krijg om erom te gaan
.
dat wordt een leuke wandeling terug naar de wagen wanneer ik bericht krijg om erom te gaan
Was er eigenlijk nooit vanuit gegaan dat er losse verkoop zou zijn in de winkel. Denk dat alle ketens al genoeg wachtlijsten hebben om eerst te vervullen. Je zou toch zuur kijken als je bijvoorbeeld nummer 70 op een wachtlijst bent, er 50 voor de wachtlijst op release is en dan opeens losse verkoop
Ik hoop stiekem ook dat er online nog wat pre-orders open gaan voor de 19e. Hoef ik ten minste niet naar Duitsland (als ik dit keer er wel snel genoeg bij ben, toen bol de pre-orders opende, lag ik nog in bed
).

Kan aan mij liggen maar een wachtlijst is in mijn ogen gelijk aan losse verkoop alleen zijn die al vergeven.Houthuizen96 schreef op donderdag 5 november 2020 @ 15:59:
Was er eigenlijk nooit vanuit gegaan dat er losse verkoop zou zijn in de winkel. Denk dat alle ketens al genoeg wachtlijsten hebben om eerst te vervullen. Je zou toch zuur kijken als je bijvoorbeeld nummer 70 op een wachtlijst bent, er 50 voor de wachtlijst op release is en dan opeens losse verkoop
Zoals ik het lees hoop ik voor diegene, die dus op voorhand gereserveerd hebben,dat ze ook hun adres achtergelaten hebben zodat deze vanuit het warehouse verstuurd kan worden en dat er 0,0 opgehaald kan worden in welk filiaal dan ook.
Wat gaat de tijd snel.. november. Veel slapeloze nachten bij mij en vanochtend dus ook helaas misgegrepen alweer.. Mn tracker gaat ook continue af en snap niet waar t aan ligt. Laatst aangepast op alleen bestel knop. Heb bij Mediamarkt pre order gedaan dat wel maar nummertje 174 schiet niet op ; )
[ Voor 6% gewijzigd door sk61 op 05-11-2020 16:05 ]
Slaap? Wat is dat?sk61 schreef op donderdag 5 november 2020 @ 16:05:
Wat gaat de tijd snel.. november. Veel slapeloze nachten bij mij en vanochtend dus ook helaas misgegrepen alweer.. Mn tracker gaat ook continue af en snap niet waar t aan ligt. Laatst aangepast op alleen bestel knop. Heb bij Mediamarkt pre order gedaan dat wel maar nummertje 174 schiet niet op ; )
Ik had die ochtend een mini control center opgericht vanaf 7:30. Tablet voor social media, laptop voor GoT en desktop waar ik op alle sites was ingelogd. Werktelefoon uitsk61 schreef op donderdag 5 november 2020 @ 16:05:
Uiteindelijk stroomde de reacties in dit topic vol toen bol.com open ging voor pre order dus dat heeft mij wel geholpen. Inmiddels is er ook een groepsapp las ik. Als je dat doet voor Coolblue dan moet het vast lukken.
mag ik ook in die app?D. Ninjai schreef op donderdag 5 november 2020 @ 16:15:
[...]
Ik had die ochtend een mini control center opgericht vanaf 7:30. Tablet voor social media, laptop voor GoT en desktop waar ik op alle sites was ingelogd. Werktelefoon uit
Uiteindelijk stroomde de reacties in dit topic vol toen bol.com open ging voor pre order dus dat heeft mij wel geholpen. Inmiddels is er ook een groepsapp las ik. Als je dat doet voor Coolblue dan moet het vast lukken.
Zou ook graag de groepsapp willen joinen
PSN: IXI_BUDDHA_IXI
Zit ik net een doritos zak op te eten met PS5 code, code gevonden na veel zoeken (aan de binnenkant dus, verticaal op de scheidingslijn)
Snel invoeren! En....
"Helaas u heeft deze keer niets gewonnen"
Snel invoeren! En....
"Helaas u heeft deze keer niets gewonnen"
Distill staat inmiddels ook ingesteld hier. Ben benieuwd hoeveel 'geluk' we (degene zonder pre-order) zullen hebben.
Er blijft een stille hoop dat MM weer met beschikbaarheid komt en anders de optie CB de 18e.
Spannende tijden!
Er blijft een stille hoop dat MM weer met beschikbaarheid komt en anders de optie CB de 18e.
Spannende tijden!
Is dat account van Bol.com van de screenshot uberhaupt legit? Ziet er vrij sketchy uit..
Let op:
Om dit topic leesbaar te houden:
• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen
Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview
Om dit topic leesbaar te houden:
• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen
Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview
![]() | Wel zin in gezellig (offtopic) kletsen? Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord |