Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 15-06 22:45
Valandil schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 10:01:
[...]

Het is ook hun pakkie aan. 100%.
Echter de vraag is of het netjes is?

Veel hebben geen pre-order kunnen plaatsen en hopen nog aankomende weken er 1 te kunnen bestellen.
Beetje jammer dat ie naar een of andere flapdrol gaat die er al een heeft.

.....mompel is over dat mensen steeds minder voor elkaar over hebben....
helaas, zo gaat het al sinds mensen heugenis.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• kevineuro
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 18-06-2022
wat me wel opvalt is dat de enige mensen die niet egoistisch vinden, de mensen zijn die al een pre order hebben. (Ik zelf ook, maar het viel me gewoon erg op)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1978
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15:37
kevineuro schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 10:14:
wat me wel opvalt is dat de enige mensen die niet egoistisch vinden, de mensen zijn die al een pre order hebben. (Ik zelf ook, maar het viel me gewoon erg op)
Ja en die mensen die er over zeuren hebben geen pre order! Valt me op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ryanator
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 11-06 14:03

ryanator

Wilt een PS5 op launch

Is niet heel gek met zo weinig hoop op een pre-order :')

pls sony

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ivokenevil
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 31-07-2021
k1978 schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 10:16:
[...]

En uiteindelijk zeuren we allemaal als Nederlanders zijnde, thats what we do... en nu weer door naar waar het topic voor is!

Waar blijven de pre-order tips en ringelende distill meldingen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ryanator

ryanator

Wilt een PS5 op launch

ivokenevil schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 10:18:
[...]

En uiteindelijk zeuren we allemaal als Nederlanders zijnde, thats what we do... en nu weer door naar waar het topic voor is!

Meer tips zijn er denk ik niet. Dit topic is nu meer discussie haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMARONE
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 19:29
ivokenevil schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 10:18:
[...]

Gisteren was het rond nu haha. Ik zit ook klaar maar weinig hoop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dexinate
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 15-11-2020
Toevallig mensen met eerdere ervaringen bij Amazon (Spanje)? De aangegeven levertijd (25-26 november) is dat meer een indicatie of is dit heel nauwkeurig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ivokenevil
Dexinate schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 10:21:
Toevallig mensen met eerdere ervaringen bij Amazon (Spanje)? De aangegeven levertijd (25-26 november) is dat meer een indicatie of is dit heel nauwkeurig?
uit eerdere vragen over Spanje; deze levertijd is wel goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G4mert
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 11-04 19:52
Dexinate schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 10:21:
Waarom worden die 'pas' de 26e geleverd? Had Spanje geen 19 nov release? Of is dit een 2e batch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevineuro
G4mert schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 10:28:
[...]

Waarom worden die 'pas' de 26e geleverd? Had Spanje geen 19 nov release? Of is dit een 2e batch?
verzendtijd. amazon prime werkt niet vanuit amazon spanje. word19e verzonden, komt 26e aan ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevineuro
k1978 schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 10:16:
[...]

Waarom zou iemand die al een pre order heeft zeuren over dat hij geen pre order heeft dan ? beetje logisch toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dexinate
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 15-11-2020
G4mert schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 10:28:
[...]

Helaas geen optie met Prime om dit te vervroegen, had misschien een stille hoop dat deze nog iets eerder zou komen rond de 19/20 november. Nog eerder mag natuurlijk ook. :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Nu online
ryanator schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 09:54:
[...]

Wat is het probleem als je al een pre order hebt? Je houd onnodig plekken van anderen in..
Gezien de schaarste bij de PS4 release is het niet heel gek als je op een webshop en een fysieke winkel gokt.
Daarom heb je ook 2 maanden de tijd gehad om bij 49 Mediamarkt filialen te kunnen bestellen vanaf 15 july met een aanbetaling van slechts 50 euro. Had je hier in de eerste 30 (!!!) dagen gebruik van gemaakt, had je vrijwel 100% zeker een exemplaar op de release. Dit is tig keer besproken in diverse topics.

Snap dat het zuur is dat je nu achter het net vist, maar gelukkig komen er op termijn nog meer exemplaren en is het niet een eenmalige verkoop :)

TWEAKERS FC EREDIVSIE VOETBALPOULE 24/25

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1978
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15:37
Lekkerboeie86 schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 10:35:
[...]

Gezien de schaarste bij de PS4 release is het niet heel gek als je op een webshop en een fysieke winkel gokt.
Daarom heb je ook 2 maanden de tijd gehad om bij 49 Mediamarkt filialen te kunnen bestellen vanaf 15 july met een aanbetaling van slechts 50 euro. Had je hier in de eerste 30 (!!!) dagen gebruik van gemaakt, had je vrijwel 100% zeker een exemplaar op de release. Dit is tig keer besproken in diverse topics.

Snap dat het zuur is dat je nu achter het net vist, maar gelukkig komen er op termijn nog meer exemplaren en is het niet een eenmalige verkoop :)
Helemaal mee eens 👍

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMARONE
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 19:29
media markt lijkt vandaag niet meer te komen zoals de afgelopen dagen. Misschien zijn ze wakker geworden, je moet ze ook nooit benaderen als dit soort gevallen voorkomen (gewoon laten gebeuren)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ryanator

ryanator

Wilt een PS5 op launch

Lekkerboeie86 schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 10:35:
[...]

Ben niet ''zuur dat ik achter het net vis''. Ik vind het niet netjes om meerdere pre orders te plaatsen. Of ik nou wel of geen preorder heb staat er los van. Maargoed zoals ik al zei, is niet mijn pakkie aan en het is hier net al over gegaan. Terug naar het topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigF25
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
Mm ehv centrum vestiging;

Zojuist heeft Sony aangekondigd dat er géén PlayStation 5 verkoop voorraad wordt geleverd aan retailers. De verkoop van de PlayStation 5 zal dus online gedaan moeten worden. Gelukkig verandert er voor jou niks. Pre-order houders kunnen namelijk gewoon hun console ophalen in onze winkel in het centrum van Eindhoven. We hopen eind week 46 / begin week 47 bekend te maken of je in de eerste levering zit. Als dat zo is, krijg je vóór de releasedatum nog informatie met je ophaaldag en de corona-maatregelen die dan gelden. Mocht je niet in de eerste levering zitten, proberen we je zo snel mogelijk te informeren over een volgende levering.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Steven030
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 12-06 13:11
BigF25 schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 10:39:
Mm ehv centrum vestiging;

Zojuist heeft Sony aangekondigd dat er géén PlayStation 5 verkoop voorraad wordt geleverd aan retailers. De verkoop van de PlayStation 5 zal dus online gedaan moeten worden. Gelukkig verandert er voor jou niks. Pre-order houders kunnen namelijk gewoon hun console ophalen in onze winkel in het centrum van Eindhoven. We hopen eind week 46 / begin week 47 bekend te maken of je in de eerste levering zit. Als dat zo is, krijg je vóór de releasedatum nog informatie met je ophaaldag en de corona-maatregelen die dan gelden. Mocht je niet in de eerste levering zitten, proberen we je zo snel mogelijk te informeren over een volgende levering.
Dat Eindhoven filiaal heeft de zaken echt goed op orde en voorzien klanten van een goede stroom aan informatie. Kunnen de andere filialen nog een puntje aan zuigen. Heb nog helemaal niks gehoord van mijn MM filiaal lol, maar ze gaven dan ook bij het bestellen aan dat ze de mensen pas op releasedag of de dag ervoor zouden bellen dus ik maak me geen zorgen

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Petaaaaah
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 15-06 21:12
Steven030 schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 11:03:
[...]

Dat Eindhoven filiaal heeft de zaken echt goed op orde en voorzien klanten van een goede stroom aan informatie. Kunnen de andere filialen nog een puntje aan zuigen. Heb nog helemaal niks gehoord van mijn MM filiaal lol, maar ze gaven dan ook bij het bestellen aan dat ze de mensen pas op releasedag of de dag ervoor zouden bellen dus ik maak me geen zorgen
dus heeft ook jou filiaal duidelijk gecommuniceerd :-)

PSN-ID: ThaDwizzle

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 10-06 23:57
*knip* zie topicwaarschuwing; deze discussie gaan we niet weer voeren...

[ Voor 91% gewijzigd door Geronimous op 06-11-2020 11:58 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Finalchaos
  • Registratie: Februari 2020
  • Laatst online: 19-07-2023
Om heel eerlijk te zijn.. als je nu nog geen playstation hebt kunnen bemachtigen dan kun je beter ervanuit gaan dat je er geen gaat krijgen op launch day.

Ik heb zelf pas nadat de online verkoop is gestart mijn interesse ontwikkeld en heb 3 weken lang elke dag, hele dagen lang lopen googlen, refreshen, trackers gehad (werken alleen als je browser open staat en je dus actief aan pc zit) en alsnog was het een geval van totaal geluk hebben dat ik om 06:30 wakker werd en mn eerste gedachte was: 'tweakers; playstation5' en toevallig dat ik keek en iemand op dat moment zei dat er bij intertoys te koop waren. Ik was nog net op tijd en kocht de laatste.

Dus het was een totaal geval puur geluk. Kun je je voorstellen dat je wakker wordt en het eerste wat je doet en denkt is playstation..

Zoveel geluk komt er bij kijken. Dat gaat 18 november bij coolblue niet anders zijn. Die site gaat roken.. en dan is het puur geluk om erdoor te komen. En je moet geluk hebben net te kijken op t moment dat t begint. Die gaat binnen enkele minuten uitverkocht zijn.

Het is helaas niet anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ryanator

ryanator

Wilt een PS5 op launch

Finalchaos schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 11:40:
Om heel eerlijk te zijn.. als je nu nog geen playstation hebt kunnen bemachtigen dan kun je beter ervanuit gaan dat je er geen gaat krijgen op launch day.

Ik heb zelf pas nadat de online verkoop is gestart mijn interesse ontwikkeld en heb 3 weken lang elke dag, hele dagen lang lopen googlen, refreshen, trackers gehad (werken alleen als je browser open staat en je dus actief aan pc zit) en alsnog was het een geval van totaal geluk hebben dat ik om 06:30 wakker werd en mn eerste gedachte was: 'tweakers; playstation5' en toevallig dat ik keek en iemand op dat moment zei dat er bij intertoys te koop waren. Ik was nog net op tijd en kocht de laatste.

Dus het was een totaal geval puur geluk. Kun je je voorstellen dat je wakker wordt en het eerste wat je doet en denkt is playstation..

Zoveel geluk komt er bij kijken. Dat gaat 18 november bij coolblue niet anders zijn. Die site gaat roken.. en dan is het puur geluk om erdoor te komen. En je moet geluk hebben net te kijken op t moment dat t begint. Die gaat binnen enkele minuten uitverkocht zijn.

Dat is bij mij ook zo hahah. Eerste waar ik aan denk is PS5 CHECKEN.

[ Voor 6% gewijzigd door ryanator op 06-11-2020 11:46 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• d.castello
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 27-07-2024

Klopt helemaal. Dan maar wachten tot er een nieuwe batch komt. Zijn ergere dingen dan het missen van de Playstation 5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mike.Litoris
  • Laatst online: 09-01-2024

Het probleem is een beetje dat in geen PS5 hoef bij de launch maar er wel graag eentje in december zou willen hebben. Zou het jammer vinden als ik tot maart 21 moet wachten oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ryanator

ryanator

Wilt een PS5 op launch

Optijd klaarzitten is sws mn plan van aanpak van sochtends tot smiddags.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pokle312
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Volgens mij wordt na 17/18:00 nooit meer iets open gezet als ik het goed heb?
Het is altijd tussen 04:00 en 17:00 lijkt wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ryanator

ryanator

Wilt een PS5 op launch

pokle312 schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 12:06:
Volgens mij wordt na 17/18:00 nooit meer iets open gezet als ik het goed heb?
Het is altijd tussen 4:00 en 17:00 lijkt wel
Vorige keren was echt in de ochtend toch? na 08 tot 13u ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pokle312
  • Niet online
ryanator schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 12:07:
[...]

Vorige keren was echt in de ochtend toch? na 08 tot 13u ofzo
Yup, maar soms ook heel vroeg om 03:00 zelfs(bij intertoys)
Mediamarkt is volgens mij meestal 10:00 tot 12:00 tot 15:00 zelfs(mijn ervaringen hier)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Santiago2019
  • Laatst online: 04-01-2022
Ik hou Coolblue gewoon de hele dag open vanaf 00:00

Puur omdat ik het gevoel heb dat ze het wel eens eerder kunnen droppen dan verwacht om belasting te voorkomen. Ik hou me wel bezig met werk terwijl ik wacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ryanator

ryanator

Wilt een PS5 op launch

Santiago2019 schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 12:09:
Ik hou Coolblue gewoon de hele dag open vanaf 00:00

Puur omdat ik het gevoel heb dat ze het wel eens eerder kunnen droppen dan verwacht om belasting te voorkomen. Ik hou me wel bezig met werk terwijl ik wacht.
Dat wordt een lange zit. Ze zeggen zelf idd rond de middag maar eerder kan ook denk ik. Technisch zijn ze voorbereid zeggen ze dus denk zelf niet dat de site eruit zou vallen oid. Bij Bol gebeurde dat ook niet bij de Xbox die wel optijd was aangekondigd zelfs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JiBo
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-06 13:21
Ik heb een vraag aan de mensen die een pre-order hebben bij Bol.com --> Staat er bij jullie bij de PS5 ook nog steeds status gereserveerd ipv een leverdatum? Het gaat om een order gedaan op 17 september 2020 om 08:33

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timetje100
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-06 21:08
JiBo schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 13:00:
Ik heb een vraag aan de mensen die een pre-order hebben bij Bol.com --> Staat er bij jullie bij de PS5 ook nog steeds status gereserveerd ipv een leverdatum? Het gaat om een order gedaan op 17 september 2020 om 08:33
Ik heb hetzelfde inderdaad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ryanator

ryanator

Wilt een PS5 op launch

Ja dat hoort. Je krijgt hem op launch

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• TrueGamer
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 12-06 16:11
Scroll paar pagina´s terug en zie antwoord @cronixx

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• beugeldop
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 02-06 12:03
Jep, Bol past dat niet meer aan na het plaatsen van de order. Er zijn mensen waarbij cyberpunk nog staat op april 2020 ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JiBo
Dank voor je reply. Welke datum/tijd was jou order?
Ik hoop dat iedereen dit heeft; zou me gerust stellen... :+

Dank jullie, het is duidelijk

[ Voor 6% gewijzigd door JiBo op 06-11-2020 13:04 . Reden: Ik had mijn reactie al gepost, internet viel even weg en toen was mijn vraag al beantwoord. Dank allen. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niek_1981
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 07-04 14:14

Niek_1981

Think Different.

JiBo schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 13:03:
[...]

Dank voor je reply. Welke datum/tijd was jou order?
Ik hoop dat iedereen dit heeft; zou me gerust stellen... :+

Dank jullie, het is duidelijk
Waarom gerust stellen? Check social media van bol.com en je hebt je bevestiging meteen.

Een vrouw is een prachtige creatie, ze geeft melk zonder gras te eten, ze bloed zonder zich te bezeren, wordt nat zonder dat het regent, zuigt zonder stroom en ze kan een man laten komen zonder dat ze roept.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• merino-peperino
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 14-06 23:57
Ik vraag mij toch nog steeds af hoe het zit met de orders van PS5's die mensen de afgelopen weken gedaan hebben.

Zelf heb ik gisteren doormiddel van Distill eentje weten te bemachtigen. Maar door alle berichtgeving begin ik toch te twijfelen of ik hem nu krijg op de 19de.

sowieso is alle communicatie omtrent pre-orders en levering een drama op dit moment.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JiBo
Niek_1981 schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 13:06:
[...]

Waarom gerust stellen? Check social media van bol.com en je hebt je bevestiging meteen.
Omdat de xbox wel een datum heeft maar de ps5 niet in mijn account. Had niet gezien dat deze vraag al een paar paginas terug gesteld was. Maar daar kwam dus de behoefte van zekerheid vandaan. Ik ben in iedergeval geholpen :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kalder
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11-06-2023
JiBo schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 13:07:
[...]

Omdat de xbox wel een datum heeft maar de ps5 niet in mijn account. Had niet gezien dat deze vraag al een paar paginas terug gesteld was. Maar daar kwam dus de behoefte van zekerheid vandaan. Ik ben in iedergeval geholpen :)
Haha ik neem het je niet kwalijk, maar die vraag komt werkelijk meerdere keren per dag terug, als er een nieuwe pagina in dit topic is, stelt iemand gegarandeerd weer dezelfde vraag :F

🎶 Gets a little messy in heaven 🎶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
merino-peperino schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 13:06:
Ik vraag mij toch nog steeds af hoe het zit met de orders van PS5's die mensen de afgelopen weken gedaan hebben.

Zelf heb ik gisteren doormiddel van Distill eentje weten te bemachtigen. Maar door alle berichtgeving begin ik toch te twijfelen of ik hem nu krijg op de 19de.

sowieso is alle communicatie omtrent pre-orders en levering een drama op dit moment.
zou wel erg knap zijn dat je alsnog 1tje binnenkrijgt met zo'n korte reservering. ik zou er maar niet op rekenen. ik heb zelfs twijfels bij de pre-order bij mm die ik in juli heb geplaatst.

[ Voor 5% gewijzigd door Farabi op 06-11-2020 13:12 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ryanator

ryanator

Wilt een PS5 op launch

Hamazaki schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 13:11:
[...]

zou wel erg knap zijn dat je alsnog 1tje binnenkrijgt met zo'n korte reservering. ik zou er maar niet op rekenen.
Als het bij MM is dan krijg je hem op launch. Zie paar pagina's terug

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• JiBo
Kalder schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 13:09:
[...]

Haha ik neem het je niet kwalijk, maar die vraag komt werkelijk meerdere keren per dag terug, als er een nieuwe pagina in dit topic is, stelt iemand gegarandeerd weer dezelfde vraag :F
Ik ben geen forum veteraan, lees vooral veel. Maar is het niet een idee omdat in het rode blokje te zetten dan? Die heb ik gelezen voor mijn post :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
ryanator schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 13:12:
[...]

Als het bij MM is dan krijg je hem op launch. Zie paar pagina's terug
maar is die van hem wel van de MM? (dat heb ik al gezien)

[ Voor 4% gewijzigd door Farabi op 06-11-2020 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• collossus
  • Registratie: Juli 2019
  • Laatst online: 16:46
Hamazaki schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 13:13:
[...]

maar is die van hem wel van de MM? (dat heb ik al gezien)
Check mijn post of twitter van MM Nl. Als je bevestiging gekregen hebt heb je m op launch volgens hun

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d.castello
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 27-07-2024
Mike.Litoris schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 12:01:
[...]

Het probleem is een beetje dat in geen PS5 hoef bij de launch maar er wel graag eentje in december zou willen hebben. Zou het jammer vinden als ik tot maart 21 moet wachten oid.
Lijkt mij stug dat ze pas in maart verschijnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
collossus schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 13:14:
[...]

Check mijn post of twitter van MM Nl. Als je bevestiging gekregen hebt heb je m op launch volgens hun
had ik gezien. dat geldt voor online bestellingen. ik had in jullie in de winkel geplaatst. maar nog geen telefoontje gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pindaman99
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 14-12-2020
merino-peperino schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 13:06:

Hoelang heb je Distill aangehad voordat je een melding kreeg dat er weer beschikbaarheid was?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cronixx
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-06 11:33

cronixx

krieuw

Hamazaki schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 13:15:
[...]

had ik gezien. dat geldt voor online bestellingen. ik had in jullie in de winkel geplaatst. maar nog geen telefoontje gehad.
Telefoontjes etc. verschillen per vestiging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ivokenevil
pindaman99 schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 13:16:
[...]

Hoelang heb je Distill aangehad voordat je een melding kreeg dat er weer beschikbaarheid was?
Je kunt distill inzetten op aantal seconden voor verversen... en hij kan dagenlang aanstaan..maar net wanneer de trigger die jij hebt gezet af gaat en of er uberhaupt nieuwe lading online komt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
cronixx schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 13:16:
[...]

Telefoontjes etc. verschillen per vestiging.
dus situatie nog onbekend hier.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ryanator

ryanator

Wilt een PS5 op launch

Logistieke rompslomp die hele PS5 zeg :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cronixx

cronixx

krieuw

Hamazaki schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 13:17:
[...]

dus situatie nog onbekend hier.
Yes, weet niet om welke vestiging het in jouw geval gaat?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ziconl
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 10-06 07:58
Even langsgegaan bij MM. Ben nr 23 van de 103 units die geleverd zouden worden. Pre-order had ik geplaatst in de winkel. Ze gaven aan dat ik gebeld wordt, heb ook nog geen mail gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steven030
ziconl schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 13:23:
Even langsgegaan bij MM. Ben nr 23 van de 103 units die geleverd zouden worden. Pre-order had ik geplaatst in de winkel. Ze gaven aan dat ik gebeld wordt, heb ook nog geen mail gekregen.
Welke MM?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• merino-peperino
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 14-06 23:57
pindaman99 schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 13:16:
[...]

Afgelopen woensdag begonnen met distill.
Trigger op overzicht pagina van MM van mijn ps5 in het winkelmandje en een interval van 5 seconden.

Woensdag avond hele nacht aangehad geen hits.

Donderdag ochtend weer aangezet en een uur later ging ie af. Gelijk afgerekend en een bestelbevestiging in mn mail.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 18:38
ziconl schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 13:23:
Ik heb gisteren voor de XSX een mail gekregen dat ik die dinsdag af kan halen. Heb afgelopen woensdag een mail gehad dat ik met de PS5 vette pech heb maar die heb ik ook pas op 10 oktober besteld. Weet niet of elke MM hetzelfde beleid hanteert.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ryanator

ryanator

Wilt een PS5 op launch

merino-peperino schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 13:24:
[...]

Afgelopen woensdag begonnen met distill.
Trigger op overzicht pagina van MM van mijn ps5 in het winkelmandje en een interval van 5 seconden.

Woensdag avond hele nacht aangehad geen hits.

Donderdag ochtend weer aangezet en een uur later ging ie af. Gelijk afgerekend en een bestelbevestiging in mn mail.
Dat is netjes!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ryanator

ryanator

Wilt een PS5 op launch

PS5 reviews zijn live

En Spider man review ook

[ Voor 40% gewijzigd door ryanator op 06-11-2020 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
De PlayStation 5 is op 19 november nog niet los in de winkel te koop. De spelcomputer is online te bestellen, of met een reservering bij de winkel op te halen. Sony wil daarmee lange rijen bij winkels voorkomen, schrijft het bedrijf donderdag.

Sony vreest dat er anders situaties ontstaan waarin consumenten onderling geen afstand kunnen houden en daardoor het risico op een coronabesmetting lopen.
https://www.nu.nl/tech/60...nkel-wel-op-te-halen.html

[ Voor 17% gewijzigd door BamSlam_ op 06-11-2020 14:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JiBo
Had op Tweakers ook wel een review verwacht eigenlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fevo-1190
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 15-06 17:01
Kansloos om dit jaar nog een ps5 te bemachtigen voor mij ben ik bang.
Me laatste hoop is coolblue, maar ben er bang voor. Wil sowieso de DE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WinterX
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online
Hoi,

Ps5 besteld op 17 september bij Mediamarkt. Geen info gekregen over leverdatum. Geen kans voor 1ste levering?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ziconl
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 10-06 07:58
Utrecht the Wall

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 18:38
fevo-1190 schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 14:12:
Sta je al ergens op een lijst of zoek je alleen maar online? Zolang Sony niet weet hoeveel ze gaan leveren is het helemaal niet zeker dat het dit jaar niet meer lukt. Voor mij zou het ook kansloos zijn omdat ik me drie weken terug pas bij MM gemeld heb. Maar zolang ze niet weten hoeveel ze geleverd krijgen kunnen ze ook niet zeggen of het dit jaar nog lukt. Vergeet niet dat er ook een hoop dubbele preorders zijn die nog vrijkomen. En er rollen nog steeds PS5's van de band.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Outlaw
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
Voor de line-up hoef je het (nog) niet te doen. Hou BCC en Coolblue in de gaten de 18e. Niet geschoten is altijd mis he! ;)

De grote titels komen sowieso toch wat later.

[ Voor 6% gewijzigd door The Outlaw op 06-11-2020 14:25 ]

Nederlandse PS5 clan / 30+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• maxpyjamas
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 03-12-2020
WinterX schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 14:18:
Hoi,

Ps5 besteld op 17 september bij Mediamarkt. Geen info gekregen over leverdatum. Geen kans voor 1ste levering?
Online? Je heb toch gewoon een mail gekregen met je bestelbevestiging waarin staat “Pre order nu, 19-11-20 direct thuisbezorgd”.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pokle312
  • Niet online
DE bij coolblue word 2x zo makkelijk dan de disc-editie kan ik je vertellen.

Overigens zijn de aantallen nog onzeker, PU zegt 2000 stuks totaal.
Een random tweaker zei ''veel minder'' (gok dat hij 100 stuks bedoelt)

[ Voor 17% gewijzigd door pokle312 op 06-11-2020 14:31 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cronixx

cronixx

krieuw

pokle312 schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 14:31:
[...]

Yes, 1000 om 1000 volgens PU.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WinterX
  • Niet online
maxpyjamas schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 14:24:
[...]

Online? Je heb toch gewoon een mail gekregen met je bestelbevestiging waarin staat “Pre order nu, 19-11-20 direct thuisbezorgd”.
Online besteld. Ik heb alleen bestelbevestiging gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 09:19
WinterX schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 14:38:
[...]

Ik ook, ik denk weinig reden om je druk te maken :)

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cronixx

cronixx

krieuw

WinterX schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 14:38:
[...]

Gekozen voor thuis bezorgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WinterX
  • Niet online
cronixx schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 14:43:
[...]

Gekozen voor thuis bezorgen?
Yep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zironako
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 12-06 15:30
Ik heb gekozen voor ophalen in de winkel, maar er staat bij mij ook "Pre-order nu, 18-11-20 direct thuisbezorgd Wordt verzonden zodra er voorraad is". Beetje vreemd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0kkie
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 13:24

s0kkie

Cowabunga

JiBo schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 14:06:
[...]

Had op Tweakers ook wel een review verwacht eigenlijk :)
Die zijn altijd te laat met reviews 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cronixx

cronixx

krieuw

Dan is die bevestigingsmail voldoende voor levering op launchday, volgens MediaMarkt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20:56
Zironako schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 14:48:
Ik heb gekozen voor ophalen in de winkel, maar er staat bij mij ook "Pre-order nu, 18-11-20 direct thuisbezorgd Wordt verzonden zodra er voorraad is". Beetje vreemd
Als ze vanuit de winkel gaan verzenden, dan ben ik benieuwd of ze dat wel een dag voor de release doen.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steven030
Oh nice! 103 stuks is wel bovengemiddeld veel, dan zit ik ook safe!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beugeldop
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 02-06 12:03
Nog even geïnformeerd zojuist bij de lokale intertoys naar de beschikbaarheid van de PS5 rondom de launch. Het statement aldaar: "Wij verwachten niet dat we op korte termijn de PS5 überhaupt binnen zullen krijgen"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soussi.
  • Laatst online: 01-01-2021
beugeldop schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 15:46:
Nog even geïnformeerd zojuist bij de lokale intertoys naar de beschikbaarheid van de PS5 rondom de launch. Het statement aldaar: "Wij verwachten niet dat we op korte termijn de PS5 überhaupt binnen zullen krijgen"
Dus iedereen op de lijst van intertoys zal iets voor volgend jaar zijn? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fevo-1190
Lekker Ventje schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 14:19:
[...]

Sta je al ergens op een lijst of zoek je alleen maar online? Zolang Sony niet weet hoeveel ze gaan leveren is het helemaal niet zeker dat het dit jaar niet meer lukt. Voor mij zou het ook kansloos zijn omdat ik me drie weken terug pas bij MM gemeld heb. Maar zolang ze niet weten hoeveel ze geleverd krijgen kunnen ze ook niet zeggen of het dit jaar nog lukt. Vergeet niet dat er ook een hoop dubbele preorders zijn die nog vrijkomen. En er rollen nog steeds PS5's van de band.
Nee nergens op een lijst. Heb inmiddels een jaar geleden de ps4 van de hand gedaan, maar verlang zo weer naar gamen zeker in deze barre tijden.
Nintendo switch heb ik, maar is niet voor mij weggelegd.
Had zo gehoopt dat sony het dit keer met release wel voor elkaar kreeg, maar overal uitverkocht online.
pokle312 schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 14:31:
[...]

DE is toch disk edition?
Ik ben echt iemand van de fysieke games.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kevineuro
Soussi. schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 15:53:
[...]

Dus iedereen op de lijst van intertoys zal iets voor volgend jaar zijn? :o
nee dit gaat over in store beschikbaarheid op launch day. pre orders zijn uiteraard geregeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Dingeling
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-06 09:20
fevo-1190 schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 15:56:
DE is toch disk edition?
Ik ben echt iemand van de fysieke games.
DE = Digital Edition
PS5
PS5 Digital Edition

PSN id: K1ngD1ng3l1ng | BF3 PC: KingDing3ling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reinierkramer
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 14-06 12:37
beugeldop schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 15:46:
Bel in de week van de release nog wel eens sta wel op de lijst bij de lokale intertoys hopelijk heb ik dan daar nog geluk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laurens700
  • Laatst online: 04-08-2024
iemand nog een idee waar ik de Pulse headset kan kopen? Of gewoon 12 november naar de GM of MM. Denk zelf dat die overal is uitverkocht.

Console id: Dr Stream | Playstation 5 | Xbox series X | LG 65 CX | Iphone 11 Pro 256 GB | AirPods Pro | MacBook Pro 16 inch

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Qweridee
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 15-06 18:53
Mediamarkt Duitsland stuurt net dat ze me niet mijn pre-order kunnen garanderen...

im Zuge der Bearbeitung Ihrer Vorbestellung der Sony PlayStation 5 mussten wir leider feststellen, dass wir Ihnen derzeit aufgrund der sehr hohen Nachfrage bei den Bestellungen nicht zusichern können, Sie mit dem gewünschten Artikel bereits zum Erscheinungsdatum am 19. November 2020 beliefern zu können. Hierfür bitten wir um Verständnis und entschuldigen uns in aller Form.

Derzeit befinden wir uns in einem kontinuierlichen und engen Austausch mit dem Hersteller, um schnellstmöglich alle Vorbestellungen bedienen zu können. Wir bitten Sie daher um etwas Geduld und versichern Ihnen, dass wir alle Möglichkeiten ausschöpfen, um ihre Bestellung so schnell wie möglich auszuliefern.

Auch wenn wir das Versanddatum zum jetzigen Zeitpunkt noch nicht sicher benennen können, würden wir uns freuen, wenn Sie Ihre Bestellung aufrechterhalten.

Direct besteld toen hij online stond....fuck:(

Snap nu waarom mensen 2-3 pre-orders doen

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Santiago2019
Qweridee schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 16:28:
Mediamarkt Duitsland stuurt net dat ze me niet mijn pre-order kunnen garanderen...

im Zuge der Bearbeitung Ihrer Vorbestellung der Sony PlayStation 5 mussten wir leider feststellen, dass wir Ihnen derzeit aufgrund der sehr hohen Nachfrage bei den Bestellungen nicht zusichern können, Sie mit dem gewünschten Artikel bereits zum Erscheinungsdatum am 19. November 2020 beliefern zu können. Hierfür bitten wir um Verständnis und entschuldigen uns in aller Form.

Derzeit befinden wir uns in einem kontinuierlichen und engen Austausch mit dem Hersteller, um schnellstmöglich alle Vorbestellungen bedienen zu können. Wir bitten Sie daher um etwas Geduld und versichern Ihnen, dass wir alle Möglichkeiten ausschöpfen, um ihre Bestellung so schnell wie möglich auszuliefern.

Auch wenn wir das Versanddatum zum jetzigen Zeitpunkt noch nicht sicher benennen können, würden wir uns freuen, wenn Sie Ihre Bestellung aufrechterhalten.

Misschien krijg je hem niet juist omdat mensen 2-3 pre-orders doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frenkovic
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 05-06 15:45

Ik net dezelfde van de Saturn :| Ik sluit niet uit dat de Nederlanders als eerste aan de beurt zijn als het hier om gaat. Ik had 'm al in de pocket daar toen heel internet nog in rep en roer was om 'm af te kunnen rekenen. Ik zat dus echt vrij vooraan. Maar ja, het is wat het is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• collossus
  • Registratie: Juli 2019
  • Laatst online: 16:46

Hier auch, mijn hoop is gevestigd op mijn pre-order van gisteren bij MM maastricht :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fevo-1190
King Dingeling schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 16:04:
[...]
DE = Digital Edition
PS5
PS5 Digital Edition
Ow mijn fout !

Maar ik zoek de disk versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LauBak
  • Laatst online: 28-03-2022
Bij mij ook beide Saturn bestellingen in Kleve. Ik had eerder daarvoor nog contact met de klantenservice waarin ze aangaven levering te garanderen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15-06 22:34

Ik heb dezelfde mail gehad. Het zal een massa-email zijn naar iedereen die een preorder heeft. Ikw acht nog even af, want ik heb hem ook gereserveerd binnen een paar minuten dat het online stond.

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qweridee
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 15-06 18:53
Laten we dan maar hopen dat het inderdaad een massa-mail is!

Bestelling is van 17 september 00:24, kan me niet voorstellen dat ik dan niet bij 1 van de eersten zit...

Baal hier stevig van, weet dat het maar een console is, maar toch..;)

https://www.gameswirtscha...turn-playstation5-termin/

Inderdaad een massa-mail

[ Voor 18% gewijzigd door Qweridee op 06-11-2020 17:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soussi.
  • Laatst online: 01-01-2021
Hopelijk is er geen probleem ontstaan waarbij alle orders doorheen zijn gehaald ofzo en daarom de mass mail? Zou dan eerder denken dat ze dan een selectie maken vanaf X orders om de mail te krijgen :s ?

(Misschien buitenlanders onderaan gezet ofzo?)

edit toegevoegd:

[ Voor 14% gewijzigd door Soussi. op 06-11-2020 17:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mike.Litoris
  • Laatst online: 09-01-2024
Net contact gehad met MM Eindhoven. Ik sta 303 op de pre order lijst. Nr 65 DE.

Geen idee of het in heel Nederland dezelfde trend volgt, maar 1 op de 4,7 ps5 orders is een DE. Ik zou zeggen, ga bij Coolblue voor een DE als je echt niet kan wachten. Tenzij het bogus is dat ze 1000 normale en 1000 DE krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Santiago2019
Soussi. schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 17:22:
Hopelijk is er geen probleem ontstaan waarbij alle orders doorheen zijn gehaald ofzo en daarom de mass mail? Zou dan eerder denken dat ze dan een selectie maken vanaf X orders om de mail te krijgen :s ?
Het lijkt me vrij makkelijk uit te leggen. Op launch zullen er ongetwijfeld mensen zijn die verwachten dat ze een console krijgen maar dan uiteindelijk toch net buiten de boot vallen.

Die winkels proberen zich nu in te dekken door iedereen te waarschuwen dat ze er misschien toch niet bij zitten. Dan kunnen ze achteraf zeggen "I told you so".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reinierkramer
  • Laatst online: 14-06 12:37
Net even de lokale intertoys gebeld die zegt dat hij waarschijnlijk niet eens consoles krijgt op de release en dat alles naar online gaat. Hij zij al dat de winkels er niet blij mee waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sk61
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 08-03-2021
Weet iemand of er nog een ps5 te scoren was ergens s’nachts of in de ochtend?
Pagina: 1 ... 76 ... 559 Laatste

Let op:
Om dit topic leesbaar te houden:

• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen

Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Wel zin in gezellig (offtopic) kletsen?
Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord