"Write code as if the next maintainer is a vicious psychopath who knows where you live."
100%Ozzie schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 09:39:
Ik snap sowieso niet waarom mensen meteen de klantenservice gaan benaderen omdat iemand anders succesvol een bestelling heeft geplaatst. Is dat dan jaloezie ofzo?
Nou mooi in ieder geval!hv08 schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 09:22:
[...]
Alleen in de appgroep waren het er al meer dan 10, we weten het gewoon niet.
Bij mij heeft contact opnemen met de klantenservice, niets te maken met jaloezie. Heb eerder een pre-order gedaan bij de Wehkamp, die is geannuleerd, vervolgens Amazon Frankrijk ook geannuleerd.Ozzie schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 09:39:
Ik snap sowieso niet waarom mensen meteen de klantenservice gaan benaderen omdat iemand anders succesvol een bestelling heeft geplaatst. Is dat dan jaloezie ofzo?
Het is een kwestie van zekerheid. Je leest geregeld dat een pre-order geannuleerd wordt.
Doel van het gesprek was om achter te halen of het weer geen ''fout'' was.
Console id: Dr Stream | Playstation 5 | Xbox series X | LG 65 CX | Iphone 11 Pro 256 GB | AirPods Pro | MacBook Pro 16 inch
Maar de vraag was waarom iemand anders die geen pre-order heeft gehad vanochtend dan bij Bol.com gaat vragen hoe het zit...laurens700 schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 10:01:
[...]
Bij mij heeft contact opnemen met de klantenservice, niets te maken met jaloezie. Heb eerder een pre-order gedaan bij de Wehkamp, die is geannuleerd, vervolgens Amazon Frankrijk ook geannuleerd.
Het is een kwestie van zekerheid. Je leest geregeld dat een pre-order geannuleerd wordt.
Dit is wel de meest aannemelijke verwachtingLekkerboeie86 schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 10:04:
Kan me voorstellen dat bol nu eerst wacht tot de levering fysiek aanwezig is. Daarna de annuleringen en rest voorraad verkopen 1 of 2 dagen voor de release.
Ah sorry, ik had niet gezien dat je zelf ook een order had geplaatst. Even overheen gelezen tussen alle berichten door. In dat geval heb ik niks gezegd.laurens700 schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 10:01:
[...]
Bij mij heeft contact opnemen met de klantenservice, niets te maken met jaloezie. Heb eerder een pre-order gedaan bij de Wehkamp, die is geannuleerd, vervolgens Amazon Frankrijk ook geannuleerd.
"Write code as if the next maintainer is a vicious psychopath who knows where you live."
Haha geen probleem. Ik gun iedereen een pre-order. Vandaar dat ik ook zei tegen die gene van de klantenservice hou Tweakers in de gatenOzzie schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 10:09:
[...]
Ah sorry, ik had niet gezien dat je zelf ook een order had geplaatst. Even overheen gelezen tussen alle berichten door. In dat geval heb ik niks gezegd.
Console id: Dr Stream | Playstation 5 | Xbox series X | LG 65 CX | Iphone 11 Pro 256 GB | AirPods Pro | MacBook Pro 16 inch
In ieder geval veel plezier gewenst boys!
[ Voor 97% gewijzigd door ShadowSaiyan op 29-10-2020 10:35 ]
PSN ID: ShadowSaiyan Battle.net:<GoT>ShadowSaiyan#2394
Kijk eens boven je...
Een vrouw is een prachtige creatie, ze geeft melk zonder gras te eten, ze bloed zonder zich te bezeren, wordt nat zonder dat het regent, zuigt zonder stroom en ze kan een man laten komen zonder dat ze roept.
Nee hoor, ook voor de mensen waarbij 19 november 2020 staat.Ricardo07 schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 10:34:
Jullie weten dat ze het tegen de mensen hebben die zeiden dat ze geen leverdatum zagen right? Heb er ook een kunnen bestellen vanochtend hoop dat die binnenkomt
Een vrouw is een prachtige creatie, ze geeft melk zonder gras te eten, ze bloed zonder zich te bezeren, wordt nat zonder dat het regent, zuigt zonder stroom en ze kan een man laten komen zonder dat ze roept.
Maar niet specifiek de mensen die vanmorgen besteld hebben, bedoelden ze denk ik.Niek_1981 schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 10:43:
[...]
Nee hoor, ook voor de mensen waarbij 19 november 2020 staat.
Nee, die hebben idd pech.cronixx schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 10:56:
[...]
Maar niet specifiek de mensen die vanmorgen besteld hebben, bedoelden ze denk ik.
Mja, ik vind het toch maar een zwakke uitleg hoor. Want waar ligt dan het kantelmoment ? Als je op dag 2 ge-pre-orderd hebt, en je ziet dat verschijnen, ga je hem dan wel of niet op release dag hebben ? En BOL kan er zich nog altijd perfect achter wegsteken als je day 1 pre-order niet uitgeleverd wordt de 19de.Shifty47 schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 10:28:
Om voor eens en altijd maar de discussie over "wordt 19 november geleverd" en "gereserveerd" te beslechten;
'Technisch dingetje' laat hen op die manier wel toe van er altijd wel een draai aan te geven.
Zelf heb ik een beetje hetzelfde voor met MediaMarkt, waar er bij mijn day 1 pre-order (op mediamarkt.be) staat : "Wordt verzonden zodra er voorraad is" wat dus ook totaal niets zegt, en weinig vertrouwen geeft. Ja, ik zou kunnen bellen, maar in dit topic is al genoeg gebleken dat het antwoord wat je krijgt van nogal wat factoren afhangt: wie je aan de lijn krijgt, welk systeem ze raadplegen, hoe goed ze geslapen hebben, wat de stand van de maan is...
Heb me er dus al lang bij neergelegd dat ik het op 18/11 wel zal zien of ik ineens een verzend-notificatie ga krijgen. Als ik op 19/11 niets hoor, bel ik dan wel eens om te vragen hoe het nu juist zit met mijn pre-order die op dat moment al 2 maand ervoor betaald was.
Ik volgmds98 schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 12:14:
Wat is die app groep waar jullie het steeds over hebben? Gaat dit over what's app? En hoe zou ik er in kunnen komen? Bedankt!
Ik zit er in, maar kan volgens mij niemand toevoegen. Wouter is de beheerder namelijk.
Idem ditto, graag ook in de whatsapp groep.
Als het te druk daar is, misschien kunnen de mensen die reeds een pre order vast hebben er uit gaan?
SPiET
Klinkt idd als een goed idee om een groep te hebben/maken voor men die nog pre-orders zoekt. Soort doorstroomspietie schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 12:37:
[...]
Als het te druk daar is, misschien kunnen de mensen die reeds een pre order vast hebben er uit gaan?
Ik ben het met je eens dat je nooit 100% zekerheid hebt. Maar dit zegt vooral dat er geen verschil zit in wat je ziet staan.Twixie schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 11:31:
[...]
Mja, ik vind het toch maar een zwakke uitleg hoor. Want waar ligt dan het kantelmoment ? Als je op dag 2 ge-pre-orderd hebt, en je ziet dat verschijnen, ga je hem dan wel of niet op release dag hebben ? En BOL kan er zich nog altijd perfect achter wegsteken als je day 1 pre-order niet uitgeleverd wordt de 19de.
'Technisch dingetje' laat hen op die manier wel toe van er altijd wel een draai aan te geven.
Zelf heb ik een beetje hetzelfde voor met MediaMarkt, waar er bij mijn day 1 pre-order (op mediamarkt.be) staat : "Wordt verzonden zodra er voorraad is" wat dus ook totaal niets zegt, en weinig vertrouwen geeft. Ja, ik zou kunnen bellen, maar in dit topic is al genoeg gebleken dat het antwoord wat je krijgt van nogal wat factoren afhangt: wie je aan de lijn krijgt, welk systeem ze raadplegen, hoe goed ze geslapen hebben, wat de stand van de maan is...
Heb me er dus al lang bij neergelegd dat ik het op 18/11 wel zal zien of ik ineens een verzend-notificatie ga krijgen. Als ik op 19/11 niets hoor, bel ik dan wel eens om te vragen hoe het nu juist zit met mijn pre-order die op dat moment al 2 maand ervoor betaald was.
Ik zie ook wel wat er de 19e binnenkomt. Ik hoop een PS5 via bol en een headset via MM maar ik reken gewoon op niets.
Verwijderd
Thanks!
oh wow doen ze dat? Dat is dan lastig voor de F5'ers onder onstony999 schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 13:07:
Ik was vanochtend ook bezig met het bestellen op Bol.com, maar net ernaast gegrepen. Door het te vaak refreshen was mijn ip adres geblokkeerd op de website😂.
Kan het me niet voorstellen, heb al weken/maanden een tracker draaien die elke 30 seconden refresht.ryanator schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 13:09:
[...]
oh wow doen ze dat? Dat is dan lastig voor de F5'ers onder ons
Zat ik ook al aan te denkencronixx schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 13:14:
[...]
Kan het me niet voorstellen, heb al weken/maanden een tracker draaien die elke 30 seconden refresht.
Vertel? Geannuleerd?DeVliegendeNLer schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 10:20:
Goed werk Bol. Eerst mijn bestelling annuleren en vervolgens mijne doorverkopen.
In ieder geval veel plezier gewenst boys!
You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before
Hij woont in Denemarken (als ik het me goed herinner) en Bol heeft sinds november opeens een nieuwe policy waar ze enkel in België en Nederland leveren. Toen hebben ze dus tegen hem gezegd dat zijn PS5 niet meer geleverd zal worden en dat hij ook het leveringsadres niet meer kon veranderen naar een adres in Nederland. Annulatie dus.
Vind het nog steeds idioot hoe Bol dat behandeld heeft trouwens.
Ik heb het gevonden. Je kon toentertijd piertje1984 berichten met je 06 nummer.spietie schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 12:37:
[...]
https://camera-adaptor.support.playstation.com/nl-nl
Korte versie:
1) Hij had een pre-order met levering in Denemarken bij bol.com
2) Bol.com heeft in de tussentijd (tussen pre-order datum en leverdatum) de voorwaarden aangepast dat ze niet meer leveren buiten de BeNeLux.
3) Door een 'technische fout' (lees: omdat ze geen zin hadden in romslomp) werd zijn order geannuleerd.
4) Vanmorgen kwamen er een aantal pre-order vrij, waarschijnlijk door geannuleerde pre-orders, zoals die van Nino.
hence; eerst annuleren ze 'die van hem' en daarna verkopen ze 'die van hem' weer aan een ander.
[ Voor 80% gewijzigd door Wiz_Kid op 29-10-2020 14:28 ]
SPiET
Werd wel tijd ook... (dat hij weg zou zijn).spietie schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 14:03:
Lol iemand die PS5 disc editie gekocht bij AMAZON NL? Die is weg
[ Voor 5% gewijzigd door cronixx op 29-10-2020 14:07 ]
Die van €1000?spietie schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 14:03:
Lol iemand die PS5 disc editie gekocht bij AMAZON NL? Die is weg
Nee die is er nog, dat is de Digital Edition. Die Disc Edition van 1100 (was het geloof ik) is nu weg.
Lolcronixx schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 14:22:
[...]
Nee die is er nog, dat is de Digital Edition. Die Disc Edition van 1100 (was het geloof ik) is nu weg.
Als mij deze pandemie iets heeft laten zien is wat voor complete dikke aso’s we hier hebben rondlopen.Ozzie schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 09:39:
Het verbaast mij ook allemaal niks meer.
Diegene die contact had gelegd, had zelf een order geplaatst. Verder wel met je eensMoldyInko schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 15:48:
[...]
Als mij deze pandemie iets heeft laten zien is wat voor complete dikke aso’s we hier hebben rondlopen.
Het verbaast mij ook allemaal niks meer.
Ik heb hier ook interesse in!Verwijderd schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 12:58:
Hoi, ik zag iets voorbij komen over een groepsapp en over een tracker. Kan iemand mij een linkje sturen waar ik deze twee kan vinden?
Thanks!
Lees het forum door, een aantal posts terug geeft wizkid aan dat je hem kunt berichten.
Ik heb sinds eind september niks gezien van nieuwe pre orders op bol.com
Ik ga er derhalve ook vanuit dat er geen fout gemaakt is maar dat het gewoon opgespaarde annuleringen zijn.
Moet goed voelen zo'n late zeer zeldzame bemachtiging niet?
Ik had hetzelfde met Intertoys een 2 weken geleden. Ook heel veel geluk juiste moment aanwezig en kopen kopen kopen.
Heel mooi om te zien dat die app toch heeft gewerkt.
Lullig en pech helaas voor die mensen die er boos uit gegaan zijn.
Elke kans is er een op dit moment om een playstation nog te krijgen. De stroom droogt namelijk flink op.
Nogmaals gefeliciteerd allen
Dank je wel! Ik moet zeggen dat ik de hoop (behalve op coolbue dan) ook al bijna op had gegeven en met de dag minder trackers activeerde in de ochtend. Ben blij dat ik die van bol.com nog wel had draaien! Ben nog steeds wel een beetje angstig voor een foutje maar goed we zullen het zien, voor nu in ieder geval blij!Finalchaos schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 17:34:
Gefeliciteerd allen uit die whatsapp groep met uw bol.com pre order.
Ik ga er derhalve ook vanuit dat er geen fout gemaakt is maar dat het gewoon opgespaarde annuleringen zijn.
Ik had hetzelfde met Intertoys een 2 weken geleden. Ook heel veel geluk juiste moment aanwezig en kopen kopen kopen.
Elke kans is er een op dit moment om een playstation nog te krijgen. De stroom droogt namelijk flink op.
Dat zijn een hoop alinea'sFinalchaos schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 17:34:
Gefeliciteerd allen uit die whatsapp groep met uw bol.com pre order.
Scrooge NL
Maar dat zoiets weer gebeurd is gewoon heel klein.
Mijn intertoys bestelling staat ook gewoon nog.
Betaald met ideal en al.
Je mag er dan ook vanuit gaan dat zoiets gewoon klopt.
Jullie mogen heel blij zijn met jullie pre order en die app groep.
Ik wist wel dat die groep zich vroeg of laat zou uitbetalen. Veel plezier ermee over vandaag precies 3 weken!!
Mooi gezegd. Zou ook zeggen hou je telefoon 24 uur bij je met alle geluiden aan. Toevallig wou ik gaan douche en ineens bericht van de groep.Finalchaos schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 17:46:
De kans op technische fouten bij zowat is gewoon heel klein. Ja ik weet het is gebeurd.. ik ken het verhaal van de stagiair.
Maar dat zoiets weer gebeurd is gewoon heel klein.
Mijn intertoys bestelling staat ook gewoon nog.
Betaald met ideal en al.
Je mag er dan ook vanuit gaan dat zoiets gewoon klopt.
Jullie mogen heel blij zijn met jullie pre order en die app groep.
Ik wist wel dat die groep zich vroeg of laat zou uitbetalen. Veel plezier ermee over vandaag precies 3 weken!!
Je kan de groep zelfs nog een ander geluidje geven. Dan ben je direkt gefocust zodra je dat hoortlaurens700 schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 18:29:
[...]
Mooi gezegd. Zou ook zeggen hou je telefoon 24 uur bij je met alle geluiden aan. Toevallig wou ik gaan douche en ineens bericht van de groep.
Ja dat had ik dus gedaan. De groep had bij mij een overdreven luid trompetje als geluid. Was wel af en toe een paar keer schrikken voor niks wanneer het loos alarm was...Maar het heeft uiteindelijk geholpen.Je kan de groep zelfs nog een ander geluidje geven. Dan ben je direkt gefocust zodra je dat hoort
Was wel echt voor het eerst.ryanator schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 19:47:
Was dit voor het eerst dat er een lading pre-orders werden vermeld via de app groep, of is dit al eerder gebeurd?
Vorige keren waren een beetje too little, too late (en een keer een belgische pre-order).ryanator schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 19:47:
Was dit voor het eerst dat er een lading pre-orders werden vermeld via de app groep, of is dit al eerder gebeurd?
"Would you prefer my normal method of conflict resolution?" - Dexter Morgan-
Lijkt mij niet heel waarschijnlijk. Dit is gewoon even maximaal de hype opbouwen. Daar is Sony sinds het begin mee bezig, heel mondjesmaat info vrijgeven. Nu mogen de YTers nog steeds primair unboxing doen en iets voorzichtig over astro bot en de controller zeggen volgens mij?H.Boss schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 23:42:
Zou het kunnen zijn omdat veel youtubers de ps5 hebben ontvangen dat de release een paar dagen eerder is of iets?😎
Als je dat afzet tegenover MS die sinds het begin heel open is en veel meer over de engineering efforts heeft verteld zie je toch dat het verlangen naar meer info dan snel weg is en als je dan nog 6 maanden moet wachten voordat je hem hebt is de hype al weg...
Alvast bedankt
Ik ook graag als dat mogelijk is....ritchiegreb schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 23:56:
Zou iemand mij een PB kunnen sturen om de app te kunnen joinen
Alvast bedankt
Vincere Per Belli
Wiz_Kid schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 13:27:
Stuur mij een PB om een link voor de WhatsApp groep te krijgen.
PSN ID: ShadowSaiyan Battle.net:<GoT>ShadowSaiyan#2394
Dat is natuurlijk ook wel de spanning nu in Nederland. Al waren bij de eerste lockdown de winkels ook niet dicht, maar de angst is er wel natuurlijk.SteffanS schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 08:24:
Waarschijnlijk weer eem lockdown hier in Belgie hopelijk kan ik mijn pre order nog gaan halen in de winkel...
1 van de 10 winkels zou wel open blijven, toch?Raikkonen_WC schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 08:27:
[...]
Dat is natuurlijk ook wel de spanning nu in Nederland. Al waren bij de eerste lockdown de winkels ook niet dicht, maar de angst is er wel natuurlijk.
Geen idee. Ik weet dat winkels als MediaMarkt, Intertoys bijv wel open waren, Gamemania was wel dicht....cronixx schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 08:28:
[...]
1 van de 10 winkels zou wel open blijven, toch?
Op twitter zeggen ze dat ze eerst alles online gaan verkopen. Wat overblijft gaat naar de filialen maar niet gelijk op release.Raikkonen_WC schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 08:51:
Gisteren nog in de lokale BCC geweest, en daar de manager gesproken over de PS5's. Zij hadden alle pre-orders die er in de winkel waren moeten afbellen. Er was nog steeds geen idee hoeveel PS5's ze gingen binnen krijgen met de vracht, en hij gaf wel al aan dat personeel bij binnenkomst als eerste er eentje konden uithalen als iemand hem wilde.... Maar de bedoeling was wel dat ze daar gewoon in de winkel gaan verkopen wat binnen komt..... Dus misschien BCC winkels ook even op releasedag in de gaten houden.
ja, precies hetzelfde. Echter wel verbaasd dat ik geen melding kreeg. Ook niet van de pluginspokle312 schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 09:15:
Zo te zien bol.com gemist, das bale.
nog steeds alle hoop op coolblue 😂
Steam: Desutoroiya || PSN: Kamikaza
[ Voor 89% gewijzigd door Geronimous op 30-10-2020 13:32 ]
😂😂😂🙏cronixx schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 08:28:
[...]
1 van de 10 winkels zou wel open blijven, toch?
Veel MediaMarkten hebben een afhaalloket, mocht de MediaMarkt dicht gaan hoop ik toch dat die afhaalloketten op z'n minst nog open blijven zodat we toch onze PS5's kunnen ophalen mocht er dit keer een veel strengere lockdown komen.
🎶 Gets a little messy in heaven 🎶
Dat hoop ik ook.Kalder schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 13:55:
[...]
Veel MediaMarkten hebben een afhaalloket, mocht de MediaMarkt dicht gaan hoop ik toch dat die afhaalloketten op z'n minst nog open blijven zodat we toch onze PS5's kunnen ophalen mocht er dit keer een veel strengere lockdown komen.
Wat overblijft.ryanator schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 08:56:
[...]
Op twitter zeggen ze dat ze eerst alles online gaan verkopen. Wat overblijft gaat naar de filialen maar niet gelijk op release.
Ik heb er pas 10 zakken doorheen maar helaasStarscreamer schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 13:39:
[Afbeelding]
Nieuwe ronde nieuwe kansen voor een Pre-order![]()
En dat word op de release van de ps5 zelf neem ik aan?ryanator schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 08:56:
[...]
Op twitter zeggen ze dat ze eerst alles online gaan verkopen. Wat overblijft gaat naar de filialen maar niet gelijk op release.
En coolblue een dag ervoor
Correct. Dus niet getreurd er is zeker nog wel kanspokle312 schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 14:05:
[...]
En dat word op de release van de ps5 zelf neem ik aan?
En coolblue een dag ervoor
Ja ik hoop dat ze een mega fuckup up maken en onze orders nog op betaald staan in de backend.Steven030 schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 14:11:
Wehkamp order staat: "met 3 weken in huis". Het zal mij benieuwen haha, ook wanneer ze dan nog duidelijk gaan maken dat ik opnieuw moet betalen
Mocht de stagiaire nu meelezen, nu niet meerG4mert schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 14:33:
[...]
Ja ik hoop dat ze een mega fuckup up maken en onze orders nog op betaald staan in de backend.
[ Voor 17% gewijzigd door Hondadude op 30-10-2020 16:10 ]
Ik hoop ook dat ze een mega fuckup maken. Alleen dan door alle pre-orders er uit te gooien waardoor iedereen een nieuwe kans krijgtG4mert schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 14:33:
[...]
Ja ik hoop dat ze een mega fuckup up maken en onze orders nog op betaald staan in de backend.
Calm down satan.Santiago2019 schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 16:32:
[...]
Ik hoop ook dat ze een mega fuckup maken. Alleen dan door alle pre-orders er uit te gooien waardoor iedereen een nieuwe kans krijgt![]()
Even mijn fakkel en hooivork tevoorschijn halen
[ Voor 3% gewijzigd door Steven030 op 30-10-2020 16:41 ]
*zucht* Dus alle mensen doodongelukkig die er een hadden en hem opeens kwijt zijn?Santiago2019 schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 16:32:
[...]
Ik hoop ook dat ze een mega fuckup maken. Alleen dan door alle pre-orders er uit te gooien waardoor iedereen een nieuwe kans krijgt![]()
Je zou zelf ook niet willen dat dit je zou overkomen.
Wees blij voor wie een pre-order heeft en laten we geduld hebben tot we zelf aan de beurt zijn.
(Maar we dwalen off-topic)
Niet alles zo serieus nemen is mijn enige opmerking.Djores schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 17:11:
[...]
*zucht* Dus alle mensen doodongelukkig die er een hadden en hem opeens kwijt zijn?
Je zou zelf ook niet willen dat dit je zou overkomen.
Wees blij voor wie een pre-order heeft en laten we geduld hebben tot we zelf aan de beurt zijn.
(Maar we dwalen off-topic)
[ Voor 80% gewijzigd door Geronimous op 31-10-2020 01:51 ]
Waar heb je gezien dat afhalen gewoon kan? Ik zie dat op het eerste zicht niet terug in de richtlijnen, maar ik moet me er nog even in verdiepen.Twixie schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 19:53:
Belgie in lockdown. Benieuwd wat Carrefour nu zal doen, want die gaan in principe hun niet-voeding moeten sluiten. Afhalen mag wel nog dus die gaan moeten switchen naar telefonische orders. Wie bij Carrefour zijn kans wil wagen belt dus best morgen eens naar zijn hypermarkt.
Edit: laat maar heb het gevonden. Goed nieuws, maar ik vraag me dan wel af hoe dat zit met de magazijnen etc... Ik neem aan dat het allemaal een stuk minder soepel zal gaan.
[ Voor 13% gewijzigd door Santiago2019 op 30-10-2020 20:39 ]
Heeft iemand van jullie een pre-order geplaatst bij GameMania?
Hebben jullie er een update over?
Ik plaats mijn bestelling in juni en kom nog steeds niet binnen bij de eerste leveringen. Ik ben bang om pas volgend jaar te krijgen
De kans is ook het kleinste als je je preorder via Game Mania hebt lopen dat je er 1 op dag van release krijgt. Game Mania heeft al heel lang zijn pre orders lopen. In 2019 kon je zelfs als de pre orders plaatsen.LeLoT3 schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 03:53:
Hallo vrienden!
Ik plaats mijn bestelling in juni en kom nog steeds niet binnen bij de eerste leveringen. Ik ben bang om pas volgend jaar te krijgen
Ik had een pre-order in September 2019 geplaatst, en sta op plek 23. Heb in eind september het bericht gekregen dat ik hem moest komen afbetalen, omdat ik bij de eerste lichting zat.LeLoT3 schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 03:53:
Hallo vrienden!
Om dit topic leesbaar te houden:
• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen
Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview
| Wel zin in gezellig (offtopic) kletsen? Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord |
:strip_exif()/f/image/6tInyggzLraYP5og9kVdyw0e.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/L1cKo5Fxe1uflYHagfAauvMW.jpg?f=fotoalbum_large)