• Rck010
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 01-10-2025
Lees zojuist dat we toch weleens in volledige lockdown kunnen gaan als de cijfers ruk blijven.
Dan wil ik nog wel eens zien of ook het pakketverkeer niet plat wordt gelegd, want dan kan iedereen fluiten naar z'n nieuwe console.

https://www.telegraaf.nl/...mende-week-niet-afvlakken

• Flghter1982
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03-04-2025
Rck010 schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 09:28:
Lees zojuist dat we toch weleens in volledige lockdown kunnen gaan als de cijfers ruk blijven.
Dan wil ik nog wel eens zien of ook het pakketverkeer niet plat wordt gelegd, want dan kan iedereen fluiten naar z'n nieuwe console.

https://www.telegraaf.nl/...mende-week-niet-afvlakken
ik roep het al een tijdje dat dit er dik in zit. maar in plaats van mondkapjes hebben er veel oogkleppen op :P

anyway. een ps5 zal wel degelijk helpen aan het "lockdown & aan de regeltjes houden" ik denk dat zonder virus de rest van de november maand 90% van de bezitters van de nieuwe playstation vrijwillig in quarantaine gaan :D

• s0kkie
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 17-12-2025

s0kkie

Cowabunga

Maart tot en met mei werd er ook niks platgelegd qua bezorgdiensten dus snap niet waarom mensen zich over niks druk maken :) PostNL heeft ook al gemeld zich voor te bereiden op de drukste periode ooit.
Dat ding komt er gewoon op 19-11 voor de mensen dat wel op tijd waren op 17-9 met pre-orderen.

[ Voor 14% gewijzigd door s0kkie op 26-10-2020 09:40 ]

• Flghter1982
s0kkie schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 09:39:
Maart tot en met mei werd er ook niks platgelegd qua bezorgdiensten dus snap niet waarom mensen zich over niks druk maken :) PostNL heeft ook al gemeld zich voor te bereiden op de drukste periode ooit.
Dat ding komt er gewoon op 19-11 voor de mensen dat wel op tijd waren op 17-9 met pre-orderen.
de meeste mensen realizeren zich niet dat we nog niet in een volledige lockdown geweest zijn. in mei was er een Partial of inteligent lockdown. net zoals nu. er zijn wel degelijk verschillen met een FULL en partial lockdown. dus het kan heel goed dat straks alleen supermarkten en apotheken nog maar open zijn en THATS IT. iedereen denk en zegt wel ah. zal wel loslopen maar het hele idee van een FULL lockdown is dat de beweging beperkt wordt. hoe past vrijheid van post nl in dit plaatje? hoe past een winkel als pickup point in dit plaatje? inderdaad. niet. ik hoop voor iedereen dat het niet zo ver komt maar de kans is zeker aanwezig.

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11:14
@Flghter1982 heeft absoluut gelijk. Nou moet ik zeggen dat rond de periode van maart/april bijvoorbeeld een Game Mania ook gewoon dicht was. Hierdoor lange tijd FFVIIR niet in bezit gekregen. Maar die optie is er wel degelijk ook voor mensen die in de winkel besteld hebben. Kan best zijn dat je gewoon kan wachten en pech hebt tot ze weer open mogen.

• Niek_1981
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 10-11-2025

Niek_1981

Think Different.

Chaoss schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 23:24:
[...]

Raar volgens mij weet elk MM filiaal inmiddels hoeveel units ze krijgem @release. Ik heb 23 september per mail bevestiging gehad.
Dat klopt maar geen keiharde garantie dat ze die ook krijgen en deze MM wil geen risico lopen hierin.

Een vrouw is een prachtige creatie, ze geeft melk zonder gras te eten, ze bloed zonder zich te bezeren, wordt nat zonder dat het regent, zuigt zonder stroom en ze kan een man laten komen zonder dat ze roept.

• Houthuizen96
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 03-03-2024
Flghter1982 schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 09:43:
[...]

de meeste mensen realizeren zich niet dat we nog niet in een volledige lockdown geweest zijn. in mei was er een Partial of inteligent lockdown. net zoals nu. er zijn wel degelijk verschillen met een FULL en partial lockdown. dus het kan heel goed dat straks alleen supermarkten en apotheken nog maar open zijn en THATS IT. iedereen denk en zegt wel ah. zal wel loslopen maar het hele idee van een FULL lockdown is dat de beweging beperkt wordt. hoe past vrijheid van post nl in dit plaatje? hoe past een winkel als pickup point in dit plaatje? inderdaad. niet. ik hoop voor iedereen dat het niet zo ver komt maar de kans is zeker aanwezig.
In Ierland en Tsjechië is het nu met hun volledige lockdown ook mogelijk voor pickup points om open te blijven, zal hier waarschijnlijk niet veel anders zijn.

Overigens is de Telegraaf natuurlijk wel een sensatie krant: volgens bronnen van het RTL nieuws bijvoorbeeld wordt de huidige routekaart aangehouden en wellicht een avondklok. Dit zou inhouden dat bijvoorbeeld scholen, pretparken, sportscholen en musea weer dicht gaan. In deze routekaart wordt niets expliciet gemeld over winkels en pakketdiensten.

[ Voor 15% gewijzigd door Houthuizen96 op 26-10-2020 10:15 ]

• s0kkie
  • Laatst online: 17-12-2025

s0kkie

Cowabunga

Arunia schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 09:47:
@Flghter1982 heeft absoluut gelijk. Nou moet ik zeggen dat rond de periode van maart/april bijvoorbeeld een Game Mania ook gewoon dicht was. Hierdoor lange tijd FFVIIR niet in bezit gekregen. Maar die optie is er wel degelijk ook voor mensen die in de winkel besteld hebben. Kan best zijn dat je gewoon kan wachten en pech hebt tot ze weer open mogen.
Die game kwam juist eerder en was gewoon te verkrijgen lol

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11:14
@s0kkie Niet mijn special edition. Toen was de GM al dicht. Opsturen was niet mogelijk vanwege afhalen bij locatie.
Maar was meer als voorbeeld bedoeld.

• sk61
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 08-03-2021
Iemand die in Mediamarkt Breda bericht heeft gekregen?? En weet hoeveel zij DE ontvangen ?

• Stefmeister
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-12-2025
Heerlijk die bestelstress hier haha, zo herkenbaar :)

• beugeldop
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 29-12-2025
Rck010 schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 09:28:
In de landen om ons heen die wel een volledige lockdown voor de kiezen hebben gekregen is de bezorging van post en pakketten altijd gewoon doorgegaan. Ik zie geen enkele reden waarom dat hier anders zou zijn, het is juist een manier om mensen thuis te houden.
Ik werk bij PostNL en we zijn ons vooral aan het voorbereiden op de grote drukte die ons te wachten staat in verband met de feestdagen+corona.

Ik heb toch nog even contact gehad met Bol over de 'gereserveerd' status van mijn PS5. Netjes de bevestiging dat ik die gewoon op 19-11 geleverd ga krijgen.

• Mania-92
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 07:30
Chaoss schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 23:24:
[...]

Raar volgens mij weet elk MM filiaal inmiddels hoeveel units ze krijgem @release. Ik heb 23 september per mail bevestiging gehad.
Ik denk dat ze een slag om de arm houden in het geval ze niet krijgen geleverd wat ze is toegezegd door het hoofdkantoor van MM en/of Sony. Zal je zien dat je op 30 stuks rekent en er de 17e een vrachtwagen met 10 exemplaren op de stoep staat. Dan mag je die 20 mensen gaan uitleggen waarom ze er toch geen krijgen.

• kevineuro
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 18-06-2022
Flghter1982 schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 09:43:
[...]

De meeste mensen realiseren zich dat er verschillende landen om ons heen wel in volledig lockdown hebben gezeten, en dat in 100% van de landen in lockdown de post en pakketbezoring actief is gebleven.

Ookal komt er een volledig lockdown zullen ze de pakketbezorging niet stoppen. Mischien wat vertragingen maar meer niet.

• boefje79
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 25-09-2025
Zojuist gebeld door Gamemania, ik mag alsnog op launchday een digital edition ophalen...

Ze krijgen niet opeens meer geleverd, maar was blijkbaar een annulering en ik stond bovenaan de lijst...dus vermoedelijk niet voor velen een lichtpuntje, maar ik ben er blij mee.

Weer een refresher minder bij CB en BCC 😉, good luck!

• Emrawww
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 04-12-2025
Lekkerboeie86 schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 14:40:
Wil ook wel een keer iets van MediaMarkt Nieuwegein horen. Heb 16 juli daar besteld. Was van de week nog ff in de winkel, maar geen personeel te vinden om een vraag te stellen. Alleen bij de kassa.

Gelukkig heb ik nog een online pre-order bij bol.com. Daar heb ik sowieso veel vertrouwen in.
Same here. Ben er vorige week langs geweest om na te vragen. Ik had 10 september een pre-order geplaats. Ik sta op nr 23. Jij waarschijnlijk ergens in de top 5. De MW gaf aan dat hij een week voor release iedereen zou bellen en dat hij zeker meer dan 23 binnen zou krijgen op release. Ik "kan er van uitgaan" dat ik de ps5 op release op kan ophalen. Beetje laks in Nieuwegein wat betreft contact met klanten. In Utrecht sta ik op nr 55. Daar kreeg ik netjes een e-mail van (bevestiging op release).

• Segafreak83
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-12-2024
Mania-92 schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 13:44:
[...]

Ik denk dat ze een slag om de arm houden in het geval ze niet krijgen geleverd wat ze is toegezegd door het hoofdkantoor van MM en/of Sony. Zal je zien dat je op 30 stuks rekent en er de 17e een vrachtwagen met 10 exemplaren op de stoep staat. Dan mag je die 20 mensen gaan uitleggen waarom ze er toch geen krijgen.
Daarom, dit zou echt zuur zijn als je denkt er wel een te krijgen en op de (short) list / lijst staat.

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 31-12-2025

Oxigeon

En zo is dat!

kevineuro schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 14:31:
[...]

De meeste mensen realiseren zich dat er verschillende landen om ons heen wel in volledig lockdown hebben gezeten, en dat in 100% van de landen in lockdown de post en pakketbezoring actief is gebleven.

Ookal komt er een volledig lockdown zullen ze de pakketbezorging niet stoppen. Mischien wat vertragingen maar meer niet.
Hoe komt een pakket van bol bij postnl als er daar niemand mag werken behalve op de apotheek/levensmiddelen afdeling.

Ik ga er vanuit dat als ik niet mag werken in de bouw andere ook niet mogen werken in winkels/online shops. De kans dat ik iemand op de bouw /zelfde project tegen kom is kleiner dan dat ik een collega tegen kom in het magazijn/ inpakafdeling. Het zal allemaal veel geautomatiseerd zijn maar er moeten evengoed nog menselijke handelingen uitgevoerd worden....

Al met al hoop ik natuurlijk niet dat we in een dikke lockdown komen. En mochten we er wel inkomen hoop ik dat ik een ps5 thuis heb dat ik de uren om krijg

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

• harley2009
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 09:32
*knip* lees de TW, deze discussies zijn niet toegestaan

[ Voor 89% gewijzigd door Geronimous op 27-10-2020 09:06 ]

• beugeldop
  • Registratie: Februari 2007
Oxigeon schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 18:24:
[...]

Hoe komt een pakket van bol bij postnl als er daar niemand mag werken behalve op de apotheek/levensmiddelen afdeling.

Ik ga er vanuit dat als ik niet mag werken in de bouw andere ook niet mogen werken in winkels/online shops. De kans dat ik iemand op de bouw /zelfde project tegen kom is kleiner dan dat ik een collega tegen kom in het magazijn/ inpakafdeling. Het zal allemaal veel geautomatiseerd zijn maar er moeten evengoed nog menselijke handelingen uitgevoerd worden....
We raken een beetje off-topic zo langzamerhand... Naar mijn weten is in onze buurlanden altijd de regel geweest dat je wel gewoon naar je werk mag (mits het noodzakelijk is dat je op locatie bent, thusiwerken heeft de voorkeur), ook in een lockdown. Uiteraard zijn daarbij fysieke winkels dan uitgesloten geweest, die waren immers dicht.

[ Voor 4% gewijzigd door beugeldop op 27-10-2020 10:32 ]

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 13:16
Die wehkamp pre-order blijft gek. Heb hem nog steeds in bestellingen staat maar heb hem niet betaald.

• G4mert
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 11-04-2025
giantgiantus schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 20:11:
Die wehkamp pre-order blijft gek. Heb hem nog steeds in bestellingen staat maar heb hem niet betaald.
Ik ook, geld terug gekregen op mn rek en via support te horen gekregen dat ik na levering kan betalen.

• giantgiantus
  • Laatst online: 13:16
G4mert schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 20:24:
[...]

Ik ook, geld terug gekregen op mn rek en via support te horen gekregen dat ik na levering kan betalen.
Dank! En is die levering gegarandeerd op de 19e?

• G4mert
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 11-04-2025
giantgiantus schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 20:27:
[...]

Dank! En is die levering gegarandeerd op de 19e?
Jup. Staat ook in de status: levertijd 4 weken.

• Exxus
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-10-2025
G4mert schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 20:52:
[...]

Jup. Staat ook in de status: levertijd 4 weken.
Morgen staat er: levertijd 3 weken *O*

• Starscreamer
LordLynx schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 10:50:
[...]

Thanks, ik ga straks maar even bellen voor de zekerheid.
En wat zeiden ze aan de tel?
Wachten op de brief?

• Kyhfin
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 09-11-2025
Ik heb geen mail gehad, maar logde toevallig in op Amazon.de en zag dat ik mijn betaling opnieuw moest verifiëren (creditcard). Misschien goed voor anderen om ook even te controleren!

• LordLynx
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13:50
Starscreamer schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 10:32:
[...]

En wat zeiden ze aan de tel?
Wachten op de brief?
Ja, ze versturen de 'uitnodigingen' in batches en ik was nog niet aan de beurt. Maar weet het liever zeker....

• Boinkie
  • Registratie: Juni 2002
*knip*

[ Voor 96% gewijzigd door Chaoss op 28-10-2020 23:20 ]

• sari-inc
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 30-12-2025
Boinkie schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 11:37:
Mocht er trouwens iemand zijn die een dubbele pre-order heeft en deze over wil laten nemen door iemand dan hou ik mij aanbevolen. Heb zitten slapen het afgelopen jaar :D
Yep same here! Beetje “late to the party”, maar als iemand een dubbele pre-order heeft, wil ik die heel graag overnemen :)

• Electric Fuck
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 27-11-2025
sari-inc schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 12:34:
[...]

Yep same here! Beetje “late to the party”, maar als iemand een dubbele pre-order heeft, wil ik die heel graag overnemen :)

[ Voor 47% gewijzigd door Electric Fuck op 28-10-2020 12:43 ]

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
Modbreak:beetje voor de zoveelste keer, het is niet toegstaan om je preorders aan te bieden, of om er om te bedelen.

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

• lt2k3
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 10-06-2025
Soooo happy! Juist telefoon gekregen van game mania wijnegem dat ik toch wel mijn ps5 digital kan ontvangen!

• ryanator
  • Registratie: Oktober 2012
  • Nu online

ryanator

Wilt een PS5 op launch

Edit: vraag was al gesteld

[ Voor 91% gewijzigd door ryanator op 28-10-2020 19:51 ]

• Maekoda
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 29-11-2025
ryanator schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 19:27:
Hi mensen,

Ook ik ben op zoek naar een pre order. Nu weet ik dat het 18 november kan bij de laatste 2 retailers. Ik las ook iets over trackers en dat er geannuleerde voorraden beschikbaar komen? Het was lastig om alle pagina's te lezen lol. Kan iemand mij kort invullen? Wat ik moet doen en hoe ik er een op launch kan bemachtigen?
Thanks!
geluk hebben bij BCC of Coolblue op 18/19 november en vooral niet bedelen in het topic :)

• ryanator
  • Nu online

ryanator

Wilt een PS5 op launch

Maekoda schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 19:48:
[...]

geluk hebben bij BCC of Coolblue op 18/19 november en vooral niet bedelen in het topic :)
ik zag online dat cb er 1000 om 1000 heeft. hoe snel zal dit ongeveer uitverkopen?

• Djores
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 18-06-2025
ryanator schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 19:27:
Hi mensen,

Ook ik ben op zoek naar een pre order. Nu weet ik dat het 18 november kan bij de laatste 2 retailers. Ik las ook iets over trackers en dat er geannuleerde voorraden beschikbaar komen? Het was lastig om alle pagina's te lezen lol. Kan iemand mij kort invullen? Wat ik moet doen en hoe ik er een op launch kan bemachtigen?
Thanks!
Als je nog geen pre-order in een winkel hebt moet je uitgaan van maart/april of later.

18e zorgen dat je startklaar zit met al je gegevens om op Coolblue te bestellen. (BCC nog onduidelijk maar 18e of 19e).
Mocht je toch misgrijpen houd vooral forums in de gaten voor geannuleerde orders (mensen heb soms meerdere).

Als dat ook niet werkt... tja. Een kapitaal uitgeven en scalpers op marktplaats aanmoedigen. Maar wacht dan af tot ze weer leverbaar zijn.

• Maekoda
Djores schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 19:51:
[...]

Als je nog geen pre-order in een winkel hebt moet je uitgaan van maart/april of later.

18e zorgen dat je startklaar zit met al je gegevens om op Coolblue te bestellen. (BCC nog onduidelijk maar 18e of 19e).
Mocht je toch misgrijpen houd vooral forums in de gaten voor geannuleerde orders (mensen heb soms meerdere).

Als dat ook niet werkt... tja. Een kapitaal uitgeven en scalpers op marktplaats aanmoedigen. Maar wacht dan af tot ze weer leverbaar zijn.
Hoe kom je aan de informatie maart/april?

• Djores
ryanator schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 19:51:
[...]

ik zag online dat cb er 1000 om 1000 heeft. hoe snel zal dit ongeveer uitverkopen?
Blijft gokken, maar ga er maar van uit dat er zeker 2000 man aan het F5'en zijn en de eerste seconde dat ze online komen alles in vullen. Ik gok 30 seconden tot 1 minuut.

• Djores
Maekoda schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 19:52:
[...]

Ook ergens ver terug door een tweaker geroepen dat dit in de winkel werd gezegd. MM of game mania

• Steven030
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 08-12-2025
Geen idee waar die gast zijn informatie vandaan heeft, rond 19:00 YouTube: Astro's Playroom: De allereerste hands-on met de PS5 . Maar hij zegt hier even tussen neus en lippen door dat Bol.com de beloofde aantallen niet na kan komen

• Soussi.
  • Laatst online: 01-01-2021
Maekoda schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 19:52:
[...]

Dreamland Belgie bijvoorbeeld zijn de fysieke en telefonische orders uitgeput (hadden voorrang op online) en alle online orders voor eerste kwartaal/2de kwartaal 2021.

[ Voor 34% gewijzigd door Soussi. op 28-10-2020 20:32 ]

• ryanator
  • Nu online

ryanator

Wilt een PS5 op launch

Djores schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 19:53:
[...]

Blijft gokken, maar ga er maar van uit dat er zeker 2000 man aan het F5'en zijn en de eerste seconde dat ze online komen alles in vullen. Ik gok 30 seconden tot 1 minuut.
Ik zal daar een van de personen zijn die gelijmd naar het scherm kijkt lol. 30 seconden pff... Het klinkt iig niet heel hoopgevend...

• Ambition88
  • Laatst online: 13:07
Soussi. schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 20:22:
[...]

Dreamland Belgie bijvoorbeeld zijn de fysieke en telefonische orders uitgeput (hadden voorrang op online) en alle online orders voor eerste kwartaal/2de kwartaal 2021.
Wat heeft dat met het bovenstaande bericht te maken?

• Djores
ryanator schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 20:24:
[...]

Ik zal daar een van de personen zijn die gelijmd naar het scherm kijkt lol. 30 seconden pff... Het klinkt iig niet heel hoopgevend...
Ik ga uit van worst-case scenario. Met wat geluk valt het mee en duurt het 15 min. Maar beter om een tandje hoger in te zetten dan achteraf te zeggen: ''Had ik maar...''

• Soussi.
  • Laatst online: 01-01-2021
Ambition88 schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 20:28:
[...]

Wat heeft dat met het bovenstaande bericht te maken?
verkeerde quote..

• DaitoX
Steven030 schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 19:59:
Geen idee waar die gast zijn informatie vandaan heeft, rond 19:00 YouTube: Astro's Playroom: De allereerste hands-on met de PS5 . Maar hij zegt hier even tussen neus en lippen door dat Bol.com de beloofde aantallen niet na kan komen
Wat een stel azijnpissers die ook nog eens amateuristisch niks voorbereiden schijnbaar en foutieve dingen roepen.

• Steven030
DaitoX schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 23:00:
[...]

Wat een stel azijnpissers die ook nog eens amateuristisch niks voorbereiden schijnbaar en foutieve dingen roepen.
Ach ik vind het wel vermakelijk, het is weer eens wat anders dan alles maar de hemel in prijzen. Maar ieder zijn mening en smaak. Als ik me nu maar geen zorgen hoef te gaan maken om mijn Bol.com pre-order, daar gaat het mij meer om })

• DaitoX
Steven030 schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 23:03:
[...]

Ach ik vind het wel vermakelijk, het is weer eens wat anders dan alles maar de hemel in prijzen. Maar ieder zijn mening en smaak. Als ik me nu maar geen zorgen hoef te gaan maken om mijn Bol.com pre-order, daar gaat het mij meer om })
Naja ik erger me vooral gewoon aan het fout dat ze zoveel dingen zeggen die gewoon niet kloppen.

Gelijk op het begin bijvoorbeeld gaan ze 'gokken' hoe duur de controller is en zeggen ze 80 euro. Of dat de mic te niet muten is, terwijl dit wel zo is (als je de mic gemute hebt dan gaat astrobot vanzelf varen waar je anders zou moeten blazen).

Ze mogen het best allemaal niet leuk vinden, maar als gamejournalist vind ik dat je even kwartiertje voorbereiding mag doen op z'n minst. Alles in de hemel prijzen hoeft niet (en ik vind dat over het algemeen best wat kritischer gedaan mag worden met de cijfers die games krijgen bijvoorbeeld).

Vond ik die van giant bomb een stuk leuker om te kijken.

• Flghter1982
DaitoX schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 23:45:
[...]

Naja ik erger me vooral gewoon aan het fout dat ze zoveel dingen zeggen die gewoon niet kloppen.

Gelijk op het begin bijvoorbeeld gaan ze 'gokken' hoe duur de controller is en zeggen ze 80 euro. Of dat de mic te niet muten is, terwijl dit wel zo is (als je de mic gemute hebt dan gaat astrobot vanzelf varen waar je anders zou moeten blazen).

Ze mogen het best allemaal niet leuk vinden, maar als gamejournalist vind ik dat je even kwartiertje voorbereiding mag doen op z'n minst. Alles in de hemel prijzen hoeft niet (en ik vind dat over het algemeen best wat kritischer gedaan mag worden met de cijfers die games krijgen bijvoorbeeld).

Vond ik die van giant bomb een stuk leuker om te kijken.
vroeger was ik fan van de PU (gameblad) maar na het zien van deze review heb ik totaal geen behoeft ooit nog iets van gamekings te zien. wat een ongeïnteresseerde amateurs. zonde dat sony daar een ps5 aan heeft gegeven.

• AMARONE
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 10-12-2025
Flghter1982 schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 23:50:
[...]

vroeger was ik fan van de PU (gameblad) maar na het zien van deze review heb ik totaal geen behoeft ooit nog iets van gamekings te zien. wat een ongeïnteresseerde amateurs. zonde dat sony daar een ps5 aan heeft gegeven.
Die u boxing is dan juist wel weer leuk van gamekings maar dat is die andere gast volgens mij. Maar gewoon heel irritant verder ja.

• CerandoX.nl
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 28-12-2025

CerandoX.nl

Vides

Ik ergerde mij ook al aan de XSX unboxing van die gast met het petje, maar dit is nog veel erger, alles wordt door elkaar gehaald. Hij kan niet eens Haptic Feedback en Adaptive Triggers niet uit elkaar halen. Wie is die gast eigenlijk? Kijk al jaren geen GameKings meer.

• Darklight_93
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 18-12-2020
Is er iemand die nieuws heeft gekregen over MediaMarkt Roermond?

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 01:33
@CerandoX.nl Die GK gasten moet je ook niet serieus nemen, Skate en Steven zijn de echte :) kijk liever power unlimited.

[ Voor 13% gewijzigd door Amaze86 op 29-10-2020 05:44 ]

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
Vooral de verhalen van Boris met een enorme korrel zout nemen. Dat is zo'n dromer met chronische grootheidswaanzin. Meneer gaat de PS5 wel even uit de rekken halen als die uitkomt. Sure. Dat gaat gewoon echt niet gebeuren. Hetzelfde voor de XSX overigens, maar dan in mindere mate.

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

• Rossi46
CerandoX.nl schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 00:05:
[...]

Ik ergerde mij ook al aan de XSX unboxing van die gast met het petje, maar dit is nog veel erger, alles wordt door elkaar gehaald. Hij kan niet eens Haptic Feedback en Adaptive Triggers niet uit elkaar halen. Wie is die gast eigenlijk? Kijk al jaren geen GameKings meer.
Dat is de oprichter van Game Kings ;) Maar die is de laatste tijd vooral druk met complottheorieën en andere onzin.

Maar dat is dus niet die gast met het petje ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Rossi46 op 29-10-2020 07:46 ]

• CerandoX.nl

CerandoX.nl

Vides

Rossi46 schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 07:26:
[...]

Dat is de oprichter van Game Kings ;) Maar die is de laatste tijd vooral druk met complottheorieën en andere onzin.
Bedoelde die gast naast Boris 😉

• Rossi46
Sorry, dubbelpost

[ Voor 94% gewijzigd door Rossi46 op 29-10-2020 07:44 ]

• Steven030
Ik weet, behalve dat Bol.com mogelijk niet kan leveren, niet precies wat dit met pre-order, prijzen en levertijden van de PS5 te maken heeft.
Ik kijk nooit meer naar GameKings, maar is het juist niet hun hele concept dat ze ergens blanco en onvoorbereid instappen en dan hun eerste impressies geven. Uitgebreide reviews volgen nog geven ze ook aan

[ Voor 3% gewijzigd door Steven030 op 29-10-2020 08:03 ]

• Ilex
  • Registratie: Juli 2010
Check bol.com mensen! Net 1 kunnen bestellen maar weet niet of het een foutje is..

• Djores
Ilex schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 08:11:
Check bol.com mensen! Net 1 kunnen bestellen maar weet niet of het een foutje is..
Aaarrggghhh.... Ik zat er boven op maar kwam niet voorbij inlog scherm... nu weer weg zo te zien.

• Appie_1988
  • Laatst online: 12:50
Bij mij en een stuk of 10 anderen in de app groep is het gelukt :) . Fingers crossed dat het geen foutje is.

• destroyer6670
Djores schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 08:13:
[...]

Aaarrggghhh.... Ik zat er boven op maar kwam niet voorbij inlog scherm... nu weer weg zo te zien.
Ik deed het via de app, inlog met vingerafdruk. Betaling haperde maar na aantal sevonden ideal gelukt en bevestigingspagina. Fingers crossed. Zou niet eerste annulering zijn

• laurens700
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 04-08-2024
Net een ps5 gekocht bij bol.com. Meerdere overigens..

[ Voor 26% gewijzigd door laurens700 op 29-10-2020 08:25 ]

Console id: Dr Stream | Playstation 5 | Xbox series X | LG 65 CX | Iphone 11 Pro 256 GB | AirPods Pro | MacBook Pro 16 inch

• Yoda-2808
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 11-02-2022
De groepsapp heeft zich bewezen iig!
Ik heb er een kunnen bemachtigen bij Bol.com. Hopen dat deze ook daadwerkelijk goed is.

Succes Peepz!

• Chokoreetokun
  • Laatst online: 15-12-2021
Yes PS5 secured🎉Shoutout naar iedereen die boos uit de WhatsAppgroep ging 🤡

• koenvd90
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 21-06-2025
Chokoreetokun schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 08:26:
Haha, precies dit!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
En nu bij zowel discless als disc: niet op voorraad.

• laurens700
destroyer6670 schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 08:17:
[...]

Ik deed het via de app, inlog met vingerafdruk. Betaling haperde maar na aantal sevonden ideal gelukt en bevestigingspagina. Fingers crossed. Zou niet eerste annulering zijn
haha ik ook dacht snel snel. Wou eigenlijk met CC betalen, maar dacht dan moet ik mijn verificatie kastje hebben. Schiet niet op, dus dan maar met ideal betalen.

Console id: Dr Stream | Playstation 5 | Xbox series X | LG 65 CX | Iphone 11 Pro 256 GB | AirPods Pro | MacBook Pro 16 inch

• BekSide
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11:54
Dit is natuurlijk vreemd.
Gisteren ging het er hier over dat bol niet voldoende zou hebben voor de gedane bestellingen.

En nu gooien ze er weer een hoop in de verkoop😅

• laurens700
Wie durft nu iemand te spreken van Bol.com of de bestelling door gaat :P

• Yoda-2808
Chokoreetokun schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 08:26:
Hahahaha dit

• kevineuro
ben benieuwd of het legit is :P

• koenvd90
Of de stagiair heeft een transfer gemaakt van Wehkamp naar bol

• Mnup_1
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 10-12-2025
Yoda-2808 schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 08:26:
De groepsapp heeft zich bewezen iig!
Ik heb er een kunnen bemachtigen bij Bol.com. Hopen dat deze ook daadwerkelijk goed is.

Succes Peepz!
Hoe kom ik in die app? :D

• laurens700
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/27hBPSUmfApeQAIz9jpVloOOE4k=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/1iCOw7434fu4mT8J0VSYMfZv.png?f=user_large

• laurens700
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/e4aPT-x9GcavgaS8SaRV6W5rpOM=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/EwiiPgfblvcBJtB0hMvxRthI.png?f=user_large

• Yoda-2808
Dit is niet negatief of positief toch? Hij zegt niet heel veel

• kevineuro
de klantenservice van bol.com zijn uitbesteed aan teleperformance. Zij weten niet zoveel over de voorraad

• koenvd90
Yoda-2808 schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 08:39:
[...]

Dit is niet negatief of positief toch? Hij zegt niet heel veel
Hij zegt eigenlijk net zoveel als we al weten. Niks dus! Er wordt hier puur uit speculatie gesproken. Beste is gewoon om het te laten rusten totdat bol eventueel zelf wat communiceert.

• Maekoda
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vIxAKGyHlxqcpcZjYzpEsgk9IRk=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Jjz9ZyhqQfOC5B47Sa6ituOu.jpg?f=user_large

• ryanator
  • Nu online

ryanator

Wilt een PS5 op launch

Ahh jammer ik lees dit telaat! Zou ik ook in die app groep kunnen aub? Ik wil zo graag een pre order...

• Jasikevicius3
  • Registratie: Juli 2008
  • Nu online
ryanator schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 08:59:
Ahh jammer ik lees dit telaat! Zou ik ook in die app groep kunnen aub? Ik wil zo graag een pre order...
Same here :(

• ryanator
  • Nu online

ryanator

Wilt een PS5 op launch

Het lijkt erop alsof bol de geannuleerde preorders rond 08u weer te koop zet?

• Flghter1982
ryanator schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 09:03:
Het lijkt erop alsof bol de geannuleerde preorders rond 08u weer te koop zet?
1e keer in 4-5 weken dat dit gebeurd. don't hold your breath.

• CerandoX.nl

CerandoX.nl

Vides

Flghter1982 schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 09:05:
[...]

1e keer in 4-5 weken dat dit gebeurd. don't hold your breath.
Dit kun je toch helemaal niet weten? Misschien dat het nu voor het eerst gebeurd, maar ik denk niet dat we van jou statistieken uit kunnen gaan. Zou morgen weer kunnen gebeuren.

• laurens700
CerandoX.nl schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 09:13:
[...]

Dit kun je toch helemaal niet weten? Misschien dat het nu voor het eerst gebeurd, maar ik denk niet dat we van jou statistieken uit kunnen gaan. Zou morgen weer kunnen gebeuren.
Puur geluk inderdaad. Zolang Sony niets naar buiten brengt over een 2e batch in Nederland is het koffiedik kijken,

• ryanator
  • Nu online

ryanator

Wilt een PS5 op launch

Wellicht dat Bol ze opspaarde en nu te koop zette

• Flghter1982
[...]

ik weet dit wel voor de afgelopen 4-5 weken :)

tuurlijk kan het dat ze morgen weer hetzelfde doen maar de kans acht ik zeeer zeeer klein.

• Kyhfin
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 09-11-2025
In het andere topic (prerelease) was net iemand die zei dat diegene zijn/haar order had geannuleerd. Misschien was het de 10e en kwam hij daardoor online vanochtend.

[ Voor 3% gewijzigd door Kyhfin op 29-10-2020 09:20 ]

• hv08
  • Registratie: Januari 2014
  • Nu online
Kyhfin schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 09:20:
In het andere topic (prerelease) was net iemand die zei dat diegene zijn/haar order had geannuleerd. Misschien was het de 10e en kwam hij daardoor online vanochtend.
Alleen in de appgroep waren het er al meer dan 10, we weten het gewoon niet.

• Ozzie
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10:17
Hmm toch beter opletten, had zo te lezen gewoon een PS5 pre-order kunnen hebben nu. Toch maar coolblue f5-en op de 18e.

"Write code as if the next maintainer is a vicious psychopath who knows where you live."

• Yoda-2808
hv08 schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 09:22:
[...]
Alleen in de appgroep waren het er al meer dan 10, we weten het gewoon niet.
Jup ik tel er zo 15 stuks in de app

• ryanator
  • Nu online

ryanator

Wilt een PS5 op launch

Yoda-2808 schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 09:23:
[...]

Jup ik tel er zo 15 stuks in de app
Als dit soort dingen worden doorgegeven in de app, kunnen er nog mensen joinen?

• kevineuro
[...]

geloof mij dat ze er de afgelopen 4-5 weken elke ochtend op hebben gezeten :9 . Als het eerder gebeurde zou dat 100% zeker wel hier langs zijn gekomen.

• Yoda-2808
ryanator schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 09:26:
[...]

Als dit soort dingen worden doorgegeven in de app, kunnen er nog mensen joinen?
Geen idee hoe.... is ergens een uitnodiginglink geweest

• ryanator
  • Nu online

ryanator

Wilt een PS5 op launch

Yoda-2808 schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 09:28:
[...]

Geen idee hoe.... is ergens een uitnodiginglink geweest
Balen zeg

• Rctworld
  • Registratie: Januari 2004
kevineuro schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 09:26:
[...]

geloof mij dat ze er de afgelopen 4-5 weken elke ochtend op hebben gezeten :9 . Als het eerder gebeurde zou dat 100% zeker wel hier langs zijn gekomen.
Met de trackers actief is de kans inderdaad niet heel groot dat we dit gemist hebben. Tenzij het er 1 was en die weg was voordat de rest een melding kreeg.

Ik heb er ook 1 kunnen reserveren bij Bol vanochtend via de app groep. In een paar minuten een paar orders en daarna "op" dus ik kan mij bijna niet voorstellen dat hij per ongeluk open stond gezien alle aandacht rondom deze launch. Speculatie: Wellicht eerste pre-order ronde wat conservatief geweest, nu definitieve aantallen wat hoger + aantal annuleringen.

Off-topic: wat een zinloos/onnavolgbaar chatgesprek met Bol support :+ Super profi ook om te zeggen dat je er zelf ook wel 1 wilt hebben :P

• Ilex
  • Registratie: Juli 2010
Ik zie op Twitter net een reactie van Bol.com dat zij 'van niks weten' over nieuwe PS5's. Het zal toch niet weer een fout zijn he..

• cronixx
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-11-2025

cronixx

krieuw

Ilex schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 09:32:
Ik zie op Twitter net een reactie van Bol.com dat zij 'van niks weten' over nieuwe PS5's. Het zal toch niet weer een fout zijn he..
Ik denk dat dit vooral komt omdat de social media medewerker(s) van Bol.com oprecht van niks weten m.b.t. dit specifieke gevalletje.
Pagina: 1 ... 67 ... 559 Laatste

Let op:
Om dit topic leesbaar te houden:

• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen

Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Wel zin in gezellig (offtopic) kletsen?
Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord