• Killer61
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-12 19:01
VinnieV schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 15:02:
Kent iemand van jullie Pucky holding? Alle gegevens lijken te kloppen, hebben een aantal DE's voor 445 in de aanbieding
Als je googled komt je ergens een faillisement tegen van een gelieerd berijf :D

• VinnieV
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 25-06 08:18
Killer61 schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 15:06:
[...]

Als je googled komt je ergens een faillisement tegen van een gelieerd berijf :D
Ja klopt, maar in de add geven ze aan op 15-11 te gaan leveren, met KvK inschrijving, adres en tel nummer. Ik vind de naam ook helemaal te lullig, maar ga toch een beetje twijfelen.

8)7

PSN gamertag: H3nk13024

• koenvd90
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 21-06 08:48
VinnieV schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 15:17:
[...]

Ja klopt, maar in de add geven ze aan op 15-11 te gaan leveren, met KvK inschrijving, adres en tel nummer. Ik vind de naam ook helemaal te lullig, maar ga toch een beetje twijfelen.

8)7
Vertrouw me maar en doe het niet. Mocht je zo graag van je geld af willen, doneer het dan aan een goed doel.

• k1978
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 03:13
Pucky Holding 👍 Ik zeg bestellen. Wat kan je nu gebeuren.

• Flghter1982
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03-04 10:06
k1978 schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 15:20:
Pucky Holding 👍 Ik zeg bestellen. Wat kan je nu gebeuren.
bestel er even 10 en laat andere weten wat je bevindingen zijn! ;w

• Niek_1981
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 10-11 13:38

Niek_1981

Think Different.

koenvd90 schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 15:19:
[...]

Vertrouw me maar en doe het niet. Mocht je zo graag van je geld af willen, doneer het dan aan een goed doel.
Ik wil mijn rekeningnummer anders ook wel doorgeven. :+

Een vrouw is een prachtige creatie, ze geeft melk zonder gras te eten, ze bloed zonder zich te bezeren, wordt nat zonder dat het regent, zuigt zonder stroom en ze kan een man laten komen zonder dat ze roept.

• pokle312
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
[...]

Bij deze bied ik me zelf aan als goed doel.

• VinnieV
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 25-06 08:18
[...]

Dat is goed advies, dank daarvoor, alles wat daarna wordt gepost minder ;-)

PSN gamertag: H3nk13024

• Rck010
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 01-10 13:16
Bekende van me heeft zojuist z'n PS5 digital edition pre-order geannuleerd bij Amazon.de.
Geen idee of dat ding zometeen vrij komt, just a heads up.

• gambler85
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 01-02-2021
inderdaad offtopic :) Dat mag in het algemene topic

[ Voor 80% gewijzigd door BM op 15-10-2020 20:52 ]

• RomeoOscarBravo
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 29-12 12:48
k1978 schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 11:27:
Snap alleen niet dat er zoveel mensen annuleren. Maar zou kunnen natuurlijk.
Misschien zijn ze gaan twijfelen sinds Microsoft Bethesda overnam. Het heeft mijn neef al van PS5 naar XSX gebracht.

• elaho
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 23-12 23:23
Ik lees ook weer dat mensen van Playstation naar Xbox series X gaan overstappen ivm de Gamepass.

• Silversin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20:55
LordLynx schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 14:48:
Is er eigenlijk iemand die contact heeft opgenomen met amazon.nl of er een mogelijkheid is om de preorders sneller te laten bezorgen? Mijne staat op bezorgen 22-23 november wat ik toch jammer zou vinden als die over het weekend getild wordt.....
Amazon.nl is een beetje vreemd met dit soort dingen, maar de kans bestaat dat je hem gewoon op release binnen hebt. Heb van de week (Prime Day) een Ring besteld dat zaterdag pas binnen zou moeten komen, maar gewoon netjes de volgende dag geleverd werd.

Nu kan ik snappen dat er die week best veel PS5’s de deur uit gaan en alle Prime delivery orders voorrang krijgen. Vandaar ook de marge van 22-23 november.

• sk61
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 08-03-2021
Wat een ellende toch met de pre orders :) Ik wou dat ik eerder in de MM winkel pre order had gedaan.. Nummertje 174...

• LordLynx
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:19
Silversin schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 22:14:
[...]

Amazon.nl is een beetje vreemd met dit soort dingen, maar de kans bestaat dat je hem gewoon op release binnen hebt. Heb van de week (Prime Day) een Ring besteld dat zaterdag pas binnen zou moeten komen, maar gewoon netjes de volgende dag geleverd werd.

Nu kan ik snappen dat er die week best veel PS5’s de deur uit gaan en alle Prime delivery orders voorrang krijgen. Vandaar ook de marge van 22-23 november.
Daar heb je wel een punt, ik kreeg gisteren ook een bestelling binnen die eigenlijk pas zaterdag geleverd zou worden....

• koenvd90
LordLynx schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 07:44:
[...]

Daar heb je wel een punt, ik kreeg gisteren ook een bestelling binnen die eigenlijk pas zaterdag geleverd zou worden....
Ze creëeren hier mee vreugde bij klanten, waardoor ze sneller zullen terug keren

• Daniel221
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 13-10 06:31
koenvd90 schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 07:52:
[...]

Ze creëeren hier mee vreugde bij klanten, waardoor ze sneller zullen terug keren
Ik wil ook vreugde, laat maar eerder komen dan. :P

• koenvd90
Daniel221 schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 09:02:
[...]

Ik wil ook vreugde, laat maar eerder komen dan. :P
Voor €50 heb je ook veel vreugde. Wel van kortere duur..

• Tim01
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 30-12 12:32
Silversin schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 22:14:
[...]

Ik denk niet dat die "paar" PS5's die ze krijgen hebben invloed hebben op het verzendproces gezien de aantallen normale pakketjes die ze al per dag hebben. Ik verwacht dat je hem via Amazon de 19-21 november krijgt en ze de andere datum idd als marge hebben genomen zoals ze dit met veel andere producten ook doen

• Michiel_1982
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 03-02 17:10
Tim01 schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 09:30:
[...]

Ik denk niet dat die "paar" PS5's die ze krijgen hebben invloed hebben op het verzendproces gezien de aantallen normale pakketjes die ze al per dag hebben. Ik verwacht dat je hem via Amazon de 19-21 november krijgt en ze de andere datum idd als marge hebben genomen zoals ze dit met veel andere producten ook doen
Sowieso is Amazon vrij onbetrouwbaar qua leverdatum. Meestal is de belofte next day, na bestelling geven ze dan toch 4 dagen aan en krijg ik het uiteindelijk na 2 dagen binnen. Voor mij reden geweest om me op bol te richten, kan toch zomaar een dagje schelen.

• H.Boss
  • Registratie: September 2007
  • Nu online

H.Boss

Hugo Boss

Laatste nieuws MM Eindhoven centrum..(naar aanleiding van mijn pre-order in de winkel op 28-08)
In mijn eerdere posts kon je al lezen dat ik dus al gebeld ben en drie dagen voor de release te horen krijg wanneer ik hem kan ophalen. En ik deze ook binnen drie dagen moet ophalen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PINzZ-FxCdZSJvCmt8BCEK5gPxk=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/ZmnwYs2vN2K7ZiCR2sjxD9Yf.png?f=user_large

"Would you prefer my normal method of conflict resolution?" - Dexter Morgan-

• Kyhfin
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 09-11 11:34
Michiel_1982 schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 09:35:
[...]

Sowieso is Amazon vrij onbetrouwbaar qua leverdatum. Meestal is de belofte next day, na bestelling geven ze dan toch 4 dagen aan en krijg ik het uiteindelijk na 2 dagen binnen. Voor mij reden geweest om me op bol te richten, kan toch zomaar een dagje schelen.
Klopt, maar je krijgt een tracking code en voor het meeste is één dag later niet zo erg.
De Playstation hoop ik wel dat hij de 19de komt, want ik heb voor nu de 20ste vrij genomen. Alleen zou met amazon best inderdaad iets later kunnen komen ondanks Prime.

• DeVliegendeNLer
  • Laatst online: 29-12 10:20
DeVliegendeNLer schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 16:07:
[Afbeelding]

De desbetreffende medewerker heeft mij dus teruggebeld en als notitie voor de medewerkers stond de laatste zin van bovenstaand plaatje als bijvoeging in de mail die ik heb gekregen.

Laten we hopen dat het goed komt.

Bedankt voor de hulp iedereen!
UPDATE: En uit het niets krijg ik deze mail:Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BiOXMDdSqFt5Pr0-FXyPnhCJJwY=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/ujdI4lQq6QrAC39kuZwJGGya.png?f=user_large

Om een lang verhaal kort te maken. In september besteld met afleveradres in buitenland. 2 weken geleden kreeg ik een mail dat zendingen naar buiten NL of België na 1 november niet meer werden verzonden. Mailcontact met Bol. Ze konden niet helpen. Vervolgens konden ze wel helpen omdat pre-orders als nog werden verzonden.

Ik blij, en nu krijg ik deze mail.

[ Voor 18% gewijzigd door DeVliegendeNLer op 16-10-2020 11:20 ]

• Boterham71
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 27-12 22:51
DeVliegendeNLer schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 11:18:
[...]

UPDATE: En uit het niets krijg ik deze mail:[Afbeelding]

Om een lang verhaal kort te maken. In september besteld met afleveradres in buitenland. 2 weken geleden kreeg ik een mail dat zendingen naar buiten NL of België na 1 november niet meer werden verzonden. Mailcontact met Bol. Ze konden niet helpen. Vervolgens konden ze wel helpen omdat pre-orders als nog werden verzonden.

Sure! "Storing". Belazerd man.

• Flghter1982
Boterham71 schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 11:25:
[...]

Sure! "Storing". Belazerd man.
i feel your pain. ik kreeg dr nog een 30 euro gift voucher voor terug. niet dat dat de pijn verzacht. ik hoop dat je net als ik last minute nog een andere pre-order weet te scoren.

• destroyer6670
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 29-11 12:42
[...]

Sterkte, ken het gevoel

• pokle312
  • Niet online
Flghter1982 schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 11:26:
[...]

i feel your pain. ik kreeg dr nog een 30 euro gift voucher voor terug. niet dat dat de pijn verzacht. ik hoop dat je net als ik last minute nog een andere pre-order weet te scoren.
Dus vooral niet zomaar door de vingers laten gaan.
het alsnog zuur 30 euro gift maakt het heeeel ietsjes minder zuur.

• DeVliegendeNLer
Flghter1982 schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 11:26:
[...]

Was dat ook bij bol.com? In mijn geval is de situatie denk net iets anders, denk ik althans. O-)

• Flghter1982
DeVliegendeNLer schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 11:32:
[...]

Was dat ook bij bol.com? In mijn geval is de situatie denk net iets anders, denk ik althans. O-)
was bij mediamarkt. oorzaak mag anders zijn. pre-order kwijt is hetzelfde. mag toch wel enige coulance voor het ongemak verwachten dan als "nette" winkel.

• reinierkramer
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 11-12 17:15
[...]

Pff zuur man 😕

• DeVliegendeNLer
Flghter1982 schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 11:40:
[...]

was bij mediamarkt. oorzaak mag anders zijn. pre-order kwijt is hetzelfde. mag toch wel enige coulance voor het ongemak verwachten dan als "nette" winkel.
Sowieso
Ja, gelijk gebeld en die gast was gelukkig een 20-er dus snapte hoe klote het was. Hopelijk komt het nog goed.

• reinierkramer
  • Laatst online: 11-12 17:15
DeVliegendeNLer schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 12:02:
[...]

Sowieso

[...]

Ja, gelijk gebeld en die gast was gelukkig een 20-er dus snapte hoe klote het was. Hopelijk komt het nog goed.
Ja hopen dat er nog wat te regelen valt bedoel eerst word je beloofd dat het goed komt en dan dit.

• gambler85
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 01-02-2021
DeVliegendeNLer schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 12:02:
[...]

Sowieso

[...]

Zuur hoor, hopelijk komt het goed. Kunnen ze je niet een nieuwe pre-order laten doen? Via een link ofzo en dat je dan een NL adres kiest...

Toch vreemd anno 2020 dat het "systeem" blijkbaar de baas is. Gevalletje ict/systeem in dienst van de mens of andersom 8)7

[ Voor 13% gewijzigd door gambler85 op 16-10-2020 13:05 ]

• Dutchzilla
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 27-12 21:18
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_8nqnH3Of4tEp55Cuf92ZiG533I=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/11mH3yVPfkOYeIZdd60zEamX.jpg?f=user_large hebben Tweakers hier al
Aan gedacht? Jij geen geluk maar je buren wel. Die zijn niet thuis en dan gebeurd dit op 19 november 😡

You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before

• DeVliegendeNLer
gambler85 schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 13:04:
[...]

Zuur hoor, hopelijk komt het goed. Kunnen ze je niet een nieuwe pre-order laten doen? Via een link ofzo en dat je dan een NL adres kiest...

Toch vreemd anno 2020 dat het "systeem" blijkbaar de baas is. Gevalletje ict/systeem in dienst van de mens of andersom 8)7
Ja, dat zou een optie voor mij zijn (+ 30 euro vergoeding voor de verzendkosten naar het buitenland :P)

• Alcmaria
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-12 13:56

Alcmaria

Syntax Error in 10

ik maak elke keer dezelfde grap en elke keer vind ik mezelf grappig

Pakketbezorger belt aan, ik doe open, postbezorger zegt" Ik heb hier een pakketje voor de buren"
ik zeg: "dan ben je verkeerd, die wonen hiernaast"

en dan vind ik mezelf vervolgens mega grappig.

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 29-12 14:19

Ace

Happy Happy Joy Joy

Finalchaos schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 15:06:
Haha echt ziek wat er allemaal voor louche bedrijven en handelaren opstaan in deze tijd van ps5 schaarse xD
Dat is wel begrijpelijk, wat ik niet begrijp is dat mensen er maar in blijven trappen. Genoeg voorbeelden in dit topic zelfs.

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 21:17
Ace schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 13:15:
[...]

Dat is wel begrijpelijk, wat ik niet begrijp is dat mensen er maar in blijven trappen. Genoeg voorbeelden in dit topic zelfs.
ow dacht dat die dingen in de winkel ook 1000 euro kosten?

O-) _O-

• pokle312
  • Niet online
1000 euro zou ik echt nooit doen, ookal had ik de uitkering van amalia.

• Finalchaos
  • Registratie: Februari 2020
  • Laatst online: 19-07-2023
Als ik die uitkering had zou ik dat dus wel doen. Want dan boeit niks meer.

• Henkie_NtA
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 19-12 11:38
[...]

Serieus wtf, ik ga niet snel uit mn stekker, maar als dit zou gebeuren zou ik echt helemaal mad worden.
Storing mn reet, gezien je verhaal hebben ze dit gewoon bewust gedaan.
Vind het nog steeds een achterlijk verhaal. Toen jij de bestelling deed bezorgden ze nog gewoon in het buitenland, dus dan hebben ze toch geen poot om om te staan??

• k1978
Het ergste lijkt me dat die dan eindelijk binnen is. Je pakt hem uit. Sluit hem aan.

En dan: DOA

• ElMayo
  • Laatst online: 20:21
k1978 schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 15:32:
Het ergste lijkt me dat die dan eindelijk binnen is. Je pakt hem uit. Sluit hem aan.

Pfff dat zou echt erg zijn.

• Finalchaos

Ik denk dat je dan wel eventueel Sony kan benaderen en binnen enkele dagen een vervangend apparaat krijgt. Dus heb toch meer te doen met die arme drommel hier die genaaid is door bol.com...

Hoewel ik me kan voorstellen dat bol.com geen zin heeft om al die zaakjes af te handelen. Hun hebben gewoon een streep onder dat verhaal gezet en so be it..

Zo'n grote bedrijven hebben niet zo'n probleem met een enkele klant die ongelukkig is. Er zal niet minder om besteld worden.

• Exxus
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-10 08:55
Finalchaos schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 15:37:
[...]

Ik denk dat je dan wel eventueel Sony kan benaderen en binnen enkele dagen een vervangend apparaat krijgt. Dus heb toch meer te doen met die arme drommel hier die genaaid is door bol.com...

Hoewel ik me kan voorstellen dat bol.com geen zin heeft om al die zaakjes af te handelen. Hun hebben gewoon een streep onder dat verhaal gezet en so be it..

Zo'n grote bedrijven hebben niet zo'n probleem met een enkele klant die ongelukkig is. Er zal niet minder om besteld worden.
Ik heb er gelukkig meer dan 1 kunnen bestellen (en bevestigd gekregen), die gaan naar RL vrienden, maar die gaan de deur pas uit nadat ik de mijne heb aangesloten en getest hahaha

• TrueGamer
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 19:11
[...]

Sterkte man! Je zou social media kunnen proberen als laatste red middel. Daar zijn ze vaak wat meewerkender.

• k1978
Exxus schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 15:42:
[...]

Ik heb er gelukkig meer dan 1 kunnen bestellen (en bevestigd gekregen), die gaan naar RL vrienden, maar die gaan de deur pas uit nadat ik de mijne heb aangesloten en getest hahaha
Hier ook hoor 😉

• Finalchaos
Social media helpt je ook niet meer. Die preorder is gone.. heel zuur

• Krishhh
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 30-12 12:17

Ik had dat helaas te pakken bij de PS 4. Lang gewacht en op release binnen maar een defecte gehad. Had geen beeld. Ter reparatie naar Sony gestuurd en 3 weken gewacht en een nieuwe gekregen.

PSN: TheKrish

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Krishhh schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 16:33:
[...]
Ik had dat helaas te pakken bij de PS 4. Lang gewacht en op release binnen maar een defecte gehad. Had geen beeld. Ter reparatie naar Sony gestuurd en 3 weken gewacht en een nieuwe gekregen.
slecht geregeld dan.
ik had ook een BLOD PS4 op launchday. rond 3 uur in de middag gebeld naar Sony, gelijk naar postkantoor gebracht, en had exact een week later een nieuwe.

• Paprika
  • Laatst online: 18:07
@Steven030, het is opgelost! De verwarring is ontstaan door 3 orders met dezelfde achternaam. Ik sta netjes beneden jou en je maat :p.

[ Voor 3% gewijzigd door Paprika op 16-10-2020 19:25 ]

• Steven030
  • Laatst online: 08-12 22:13
Paprika schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 19:24:
@Steven030, het is opgelost! De verwarring is ontstaan door 3 orders met dezelfde achternaam. Ik sta netjes beneden jou en je maat :p.
Oh wauw, dat is mooi! Thanks van het melden

• DeVliegendeNLer
Henkie_NtA schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 14:45:
[...]

Serieus wtf, ik ga niet snel uit mn stekker, maar als dit zou gebeuren zou ik echt helemaal mad worden.
Storing mn reet, gezien je verhaal hebben ze dit gewoon bewust gedaan.
Vind het nog steeds een achterlijk verhaal. Toen jij de bestelling deed bezorgden ze nog gewoon in het buitenland, dus dan hebben ze toch geen poot om om te staan??
Ja precies, ik kan er ook niet bij met mijn verstand. Ze hebben de overeenkomst gewoon eenzijdig gewijzigd, iets wat ook niet mag..

• pokle312
  • Niet online
Is er nog hoop voor een opening ergens?
Of heeft iedereen het opgegeven haha.
Denkt dat heel veel straks zonder console zit.
Onthoud dat coolblue er maar 1000 krijgt en bcc waarschijnlijk 100...

• DeVliegendeNLer
TrueGamer schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 15:42:
[...]

Sterkte man! Je zou social media kunnen proberen als laatste red middel. Daar zijn ze vaak wat meewerkender.
Dat ga ik ook doen als we er niet uit komen.
Finalchaos schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 16:26:
Social media helpt je ook niet meer. Die preorder is gone.. heel zuur
Die gast van Bol zei dat betaling geen probleem zou moeten zijn. Ze kunnen gewoon een betaallink of iets dergelijks sturen.

[ Voor 35% gewijzigd door DeVliegendeNLer op 16-10-2020 21:49 ]

• harrybeuker
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 27-12 19:55

dat had ik met de ps4. Ik hoor mijn vrouw nog zo zeggen " zit de stekker er wel goed in" :( :( :(
ik had toen gelukkig 3 pre orders dus kon gelijk een nieuwe halen bij mijn 2e optie.

• younistyler
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 27-09 13:26
M'n broertje had oktober 2019 pre order gedaan bij game mania. Kreeg een paar weken terug te horen dat hij niet bij de eerste levering zat. Werd hij van de week gebeld over zijn pre order, hij helemaal schrikken natuurlijk, of hij het goed vond om door te schuiven naar de eerste levering :o

Hij rennen naar de winkel om af te rekenen natuurlijk :)

Nou nedgame nog XD

• pokle312
  • Niet online
harrybeuker schreef op zaterdag 17 oktober 2020 @ 10:34:
[...]

dat had ik met de ps4. Ik hoor mijn vrouw nog zo zeggen " zit de stekker er wel goed in" :( :( :(
ik had toen gelukkig 3 pre orders dus kon gelijk een nieuwe halen bij mijn 2e optie.
Dit is dus de reden waarom ik 8 pre-orders heb staan

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 20:53
pokle312 schreef op zaterdag 17 oktober 2020 @ 10:38:
[...]

Ik hoop dat je een geintje maakt...

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23-12 13:42
pokle312 schreef op zaterdag 17 oktober 2020 @ 10:38:
[...]

Want je bent bang voor 7 DOA’s?

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

• pokle312
  • Niet online
Sarcasme jongens... Lijkt me van zelfsprekend dat niemand met een gezond verstand zoveel pre-orders doet... alhoewel :+ (zal maar geen namen noemen _O- )

• Paprika
  • Laatst online: 18:07
Steven030 schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 19:48:
[...]

Oh wauw, dat is mooi! Thanks van het melden
Nu ik even kort heb kunnen kijken naar de orderlijst bleek inderdaad dat ze al voor de officiële dag pre-orders hebben geaccepteerd. Ik was ook de "eerste" op de dag zelf, zoals eigenlijk ook wel viel te verwachten een kwartier na "live gang". In die zin dan ook alvast het advies om, bij dit specifieke filiaal, voor toekomstige release al spontaan een keer binnen te wandelen en alvast een reservering aan te laten maken. :p De eerste tien orders zijn van april en mei. Er zaten nog vier reserveringen boven die een aanbetaling hadden van 1 cent. Drie daarvan stonden op dezelfde naam. Hij telde ze niet mee in de wachtrij dus ik gok dat dat twee medewerkers waren en eentje heeft er drie besteld. :+

• Soussi.
  • Laatst online: 01-01-2021
Belgie goed nieuws indien besteld online bij MM dan krijg je deze op release.

• cronixx
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-11 18:32

cronixx

krieuw

Soussi. schreef op zaterdag 17 oktober 2020 @ 14:15:
Belgie goed nieuws indien besteld online bij MM dan krijg je deze op release.
Heb je hierover bericht gehad van MM?
Is puur uit interesse hoor, heb zelf een bestelling bij MM Nederland, dus zegt uiteindelijk niets over mijn order.

• Soussi.
cronixx schreef op zaterdag 17 oktober 2020 @ 14:59:
[...]

Is puur uit interesse hoor, heb zelf een bestelling bij MM Nederland, dus zegt uiteindelijk niets over mijn order.
Heb MM opgebeld voor inlichting omtrent de online bestelling 10/2020 :)

• laugh
  • Registratie: December 2011
  • Niet online
pokle312 schreef op zaterdag 17 oktober 2020 @ 10:55:
Sarcasme jongens... Lijkt me van zelfsprekend dat niemand met een gezond verstand zoveel pre-orders doet... alhoewel :+ (zal maar geen namen noemen _O- )
Je hebt nog steeds niet geleerd hè dat 8 niet voldoende is. Heb je het college wel doorgenomen van de wijze man? Je moet er 10 bestellen.

Stel dat de kans voor een DOA = 1/2. Dan is de kans dat alle 8 PS5s een DOA zijn 0.39%. Als je nu de wijze man volgt en je bestelt er 10, dan is je kans 0.097% dat ze allemaal een DOA zijn. Ik zou toch voor 10 gaan en het advies van de wijze man opvolgen... Alléén dan, ben je pas echt veilig. En dan heb je velen mensen hier met 1 of 0 exemplaar, hoe kan dit nou?! 8)7

• cronixx

cronixx

krieuw

laugh schreef op zaterdag 17 oktober 2020 @ 20:29:
[...]

Je hebt nog steeds niet geleerd hè dat 8 niet voldoende is. Heb je het college wel doorgenomen van de wijze man? Je moet er 10 bestellen.

Stel dat de kans voor een DOA = 1/2. Dan is de kans dat alle 8 PS5s een DOA zijn 0.39%. Als je nu de wijze man volgt en je bestelt er 10, dan is je kans 0.097% dat ze allemaal een DOA zijn. Ik zou toch voor 10 gaan en het advies van de wijze man opvolgen... Alléén dan, ben je pas echt veilig. En dan heb je velen mensen hier met 1 of 0 exemplaar, hoe kan dit nou?! 8)7
Als die mensen er écht een hadden willen hebben dan hadden ze beter hun best moeten doen.

trouwens:
YES, ik krijg zojuist te horen dat mijn 32e pre-order ook is bevestigd voor launchday!

• HertogJack
  • Laatst online: 30-12 18:56
cronixx schreef op zaterdag 17 oktober 2020 @ 14:59:
[...]

Heeft MM NL hier al iets over losgelaten? Mbt online preorders dus?

psn: HertogJack

• cronixx

cronixx

krieuw

HertogJack schreef op zaterdag 17 oktober 2020 @ 21:26:
[...]

Heeft MM NL hier al iets over losgelaten? Mbt online preorders dus?
Volgens mij officieel, als bericht aan het grote publiek niet, maar wel als antwoord op mensen die de vraag stelde via Twitter, ik kan het zo snel niet vinden wat het letterlijk was, maar kwam er op neer dat Media Markt dan het volgende antwoord gaf:

"Iedereen met een online pre-order kan de console verwachten op launch."

• Rck010
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 01-10 13:16
cronixx schreef op zaterdag 17 oktober 2020 @ 21:50:
[...]

Volgens mij officieel, als bericht aan het grote publiek niet, maar wel als antwoord op mensen die de vraag stelde via Twitter, ik kan het zo snel niet vinden wat het letterlijk was, maar kwam er op neer dat Media Markt dan het volgende antwoord gaf:

"Iedereen met een online pre-order kan de console verwachten op launch."
Heb laatst geïnformeerd via de chat, omdat ik allemaal vage verhalen hoorde.

Mensen met een succesvolle pre-order via de website krijgen 'm op de release dag. Sony heeft Mediamarkt x-aantal consoles beloofd, Mediamarkt heeft dit aantal verkocht via hun website. Simple as that.

• cronixx

cronixx

krieuw

Rck010 schreef op zaterdag 17 oktober 2020 @ 22:18:
[...]

Mensen met een succesvolle pre-order via de website krijgen 'm op de release dag. Sony heeft Mediamarkt x-aantal consoles beloofd, Mediamarkt heeft dit aantal verkocht via hun website. Simple as that.
Cool, misschien was het dan wel een screenshotje van jou dat ik langs had zien komen.
Maar zoiets als wat jij beschrijft, dat bedoelde ik inderdaad.

• Soussi.
Rck010 schreef op zaterdag 17 oktober 2020 @ 22:18:
[...]

België MM ook, wel netjes van ze ook om pre orders open te zetten naar het aantal consoles, toppie!

• Kyhfin
kevineuro schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 14:46:
[...]

TCMF Games, Amazon India support (gerucht) en SuperStore Canada (confirmed)., allen voor 17 okt.
Zijn die wel daadwerkelijk geweest? Er werd destijds gesproken over een 3de wave. Ik had er twijfels bij, maar ben wel benieuwd of nu daadwerkelijk een 3de wave was?

• pokle312
  • Niet online
voor ons iig niet..

• k1978
Denk ook niet dat dit nog gaat gebeuren.

• Basekid
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13:17
Net even op de CC gekeken, en mijn Bol reservering is weer terug voor de creditcardperiode 17-okt-16nov.

Edit: Zie dat de datum daarvan 13-okt is (het nieuwe gereserveerde bedrag).

[ Voor 27% gewijzigd door Basekid op 18-10-2020 13:31 ]

• pokle312
  • Niet online
Alles nog op een rijtje voor degene die wat gemist hebben:

-Intertoys zet meestal de pre-orders open rond 3-6 uur 's ochtends(doordeweeks)
-Mediamarkt meestal rond 14:00-16:00(doordeweeks)

Rond de release:
-bol.com wordt hoogstwaarschijnlijk pas open gezet een dag voor de release of de dag van de release( dit zijn geannuleerde pre-orders die ook geleverd worden op tijd) dit is overigens gebaseerd op andere releases.
-bcc op de dag van release, heeft zelf geen idee hoeveel ze er krijgen.(https://twitter.com/BCCNL/status/1316266377859272706)
-Coolblue, dag voor de release, heeft ruim van te voren bekend gemaakt dat ze het op deze wijze gaan aanbieden(dus verwacht maar een horde aan mensen en storingen)

- De rest van de winkels leveren of pas in december/januari/februari of zijn niet betrouwbaar.

• Jasikevicius3
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 30-12 21:04
pokle312 schreef op zondag 18 oktober 2020 @ 14:03:

Rond de release:
-bol.com wordt hoogstwaarschijnlijk pas open gezet een dag voor de release of de dag van de release( dit zijn geannuleerde pre-orders die ook geleverd worden op tijd) dit is overigens gebaseerd op andere releases.
-bcc op de dag van release, heeft zelf geen idee hoeveel ze er krijgen.(https://twitter.com/BCCNL/status/1316266377859272706)
-Coolblue, dag voor de release, heeft ruim van te voren bekend gemaakt dat ze het op deze wijze gaan aanbieden(dus verwacht maar een horde aan mensen en storingen)

- De rest van de winkels leveren of pas in december/januari/februari of zijn niet betrouwbaar.
Maar die dagelijkse bij MediaMarkt en Intertoys; betekent dat echt nog een eerste batch levering als je die nu dus nog bestelt?

• pokle312
  • Niet online
Jasikevicius3 schreef op zondag 18 oktober 2020 @ 15:50:
[...]

Maar die dagelijkse bij MediaMarkt en Intertoys; betekent dat echt nog een eerste batch levering als je die nu dus nog bestelt?
Jup, elke keer als intertoys/mediamarkt open gaat is dat betreft de eerste levering.

Op/na de release zal de volgende levering worden(ik denk zelf december)
Dat wordt ter zijner tijd wel aangegeven :)

[ Voor 5% gewijzigd door pokle312 op 18-10-2020 15:55 ]

• Raikkonen_WC
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 18-12 07:15
pokle312 schreef op zaterdag 17 oktober 2020 @ 10:55:
Nee doe maar niet 😜....

• Byron010
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 12-12 20:15

Byron010

Black Mirror Society.

pokle312 schreef op zondag 18 oktober 2020 @ 14:03:

Rond de release:

Doen intertoys en mediamarkt dit elke dag? Misschien toch maar even in de gaten houden :P

AMD 5900X | MSI B550 GAMING EDGI WIFI | G.Skill Ripjaws 32GB (2x16) 3600Mhz CL16 | Gigabyte RTX 3080 Gaming OC

• lorenzopot
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 21-12 02:32

lorenzopot

fenomenaal

Byron010 schreef op zondag 18 oktober 2020 @ 16:38:
[...]

Doen intertoys en mediamarkt dit elke dag? Misschien toch maar even in de gaten houden :P
Ik heb de tracker elke dag aan staan en heb al ruim een week (voor de disc editie) geen melding gehad.

• spijkerhoofd
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 19:50
lorenzopot schreef op zondag 18 oktober 2020 @ 16:46:
[...]

Ik heb de tracker elke dag aan staan en heb al ruim een week (voor de disc editie) geen melding gehad.
Het kan zijn dat er misschien geen annuleringen meer zijn. ;)

• pokle312
  • Niet online
[...]

Er zijn denk ik 2 tweakers geweest deze maand, finalchaos en nog een tweaker alle twee via intertoys in de ochtend.

Het is zeer schaars en ik verwacht heel weinig wat nog vrij zal komen, misschien nog 1 of 2 keer in de aankomende 4 weken.

• Guerilla
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 25-08 23:47
[...]

Ik neem aan dat zij het niet gaan updaten aangezien er al een hele wachtlijst is (zowel telefonisch als online). Dat lijkt me wel lullig voor ze.

• Mr. Jummy
  • Laatst online: 29-12 12:03
pokle312 schreef op zondag 18 oktober 2020 @ 17:09:
[...]

Er zijn denk ik 2 tweakers geweest deze maand, finalchaos en nog een tweaker alle twee via intertoys in de ochtend.

Het is zeer schaars en ik verwacht heel weinig wat nog vrij zal komen, misschien nog 1 of 2 keer in de aankomende 4 weken.
Correct, 03:20 's nachts disc editie kunnen scoren bij Intertoys.

Sultana?

• Aenea
  • Laatst online: 02-02-2021
elaho schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 21:47:
Ik lees ook weer dat mensen van Playstation naar Xbox series X gaan overstappen ivm de Gamepass.
RomeoOscarBravo schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 21:24:
[...]

Misschien zijn ze gaan twijfelen sinds Microsoft Bethesda overnam. Het heeft mijn neef al van PS5 naar XSX gebracht.
En beide redenen vind ik dus best wel apart.

Bethesda is nogal langzaam met nieuwe games releasen. In interview met Phil Spencer laatst zei hij dat nieuwe Bethesda games nog jaren ver weg zijn.

Daarnaast is GamePass een hele goede deal maar als je de nieuwe COD, Fifa of Assassin's Creed Wil spelen op release zal je die toch gewoon moeten kopen.

Ik hou het wel gewoon bij mijn PS5 en mocht er een goede Xbox exclusive komen dan hoop ik die te kunnen spelen op mijn pc.

Kortom ik denk dus dat er andere redenen zijn om een preorder te annuleren, geen geld ervoor hebben bv. of ze hebben meerdere preorders gedaan en weten nu zeker dat een ander bedrijf gast leveren, etc

• Aenea
  • Laatst online: 02-02-2021
Kyhfin schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 10:05:
[...]

Klopt, maar je krijgt een tracking code en voor het meeste is één dag later niet zo erg.
De Playstation hoop ik wel dat hij de 19de komt, want ik heb voor nu de 20ste vrij genomen. Alleen zou met amazon best inderdaad iets later kunnen komen ondanks Prime.
Heb de afgelopen maanden een paar bestellingen gedaan bij Amazon NL en die werden de volgende dag netjes geleverd. Wel altijd in de avond, denk dat ze het niet overdag zouden redden gezien het vaak uit buitenlandse magazijnen komt.

• Kyhfin
Aenea schreef op zondag 18 oktober 2020 @ 17:34:
[...]

Heb de afgelopen maanden een paar bestellingen gedaan bij Amazon NL en die werden de volgende dag netjes geleverd. Wel altijd in de avond, denk dat ze het niet overdag zouden redden gezien het vaak uit buitenlandse magazijnen komt.
Nee klopt, maar ik heb besteld bij Amazon.de. Daar is het volgens mij meestal 2 dagen. Althans dat was toen ik nog prime had.

• Silverdax
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 16-07 23:25
Aenea schreef op zondag 18 oktober 2020 @ 17:26:
[...]

[...]

En beide redenen vind ik dus best wel apart.

Bethesda is nogal langzaam met nieuwe games releasen. In interview met Phil Spencer laatst zei hij dat nieuwe Bethesda games nog jaren ver weg zijn.

Daarnaast is GamePass een hele goede deal maar als je de nieuwe COD, Fifa of Assassin's Creed Wil spelen op release zal je die toch gewoon moeten kopen.

Ik hou het wel gewoon bij mijn PS5 en mocht er een goede Xbox exclusive komen dan hoop ik die te kunnen spelen op mijn pc.

Kortom ik denk dus dat er andere redenen zijn om een preorder te annuleren, geen geld ervoor hebben bv. of ze hebben meerdere preorders gedaan en weten nu zeker dat een ander bedrijf gast leveren, etc
Daarnaast vraag ik mij sterk af of Bethesda ook echt XSX exclusives gaat maken en ze dus effectief een enorme playerbase van Playstation aan inkomsten gaan overslaan.
Ik gok wel op 6-12 maanden timed exclusives, wellicht.

• kevineuro
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 18-06-2022
Kyhfin schreef op zondag 18 oktober 2020 @ 17:58:
[...]

Nee klopt, maar ik heb besteld bij Amazon.de. Daar is het volgens mij meestal 2 dagen. Althans dat was toen ik nog prime had.
Mijn bestelling van amazon.de staat gewoon op levering: 19 nov. (prime).

• Kyhfin
kevineuro schreef op zondag 18 oktober 2020 @ 18:35:
[...]

Mijn bestelling van amazon.de staat gewoon op levering: 19 nov. (prime).
Klopt, maar wat ik probeer te zeggen is dat toen ik destijds prime had en dat is al wel even geleden kwam het vaak na twee dagen terwijl ze ook na 1 dag zeiden. Misschien is dat ondertussen veranderd of houden ze er rekening mee en sturen ze iets eerder op. Ach en anders heb ik hem de 20e en is er ook geen man overboord

• Raikkonen_WC
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 18-12 07:15
Mijn creditcard reservering van bol.com is ook weer terug te zien op mijn creditcard overzicht!

• Finalchaos
pokle312 schreef op zondag 18 oktober 2020 @ 17:09:
[...]

Klopt idd. In had er een. Dit was rond 0630 sochtends.

Moet ik er wel bij vermelden dat ik maar 2x hier op forum heb gezien dat intertoys annuleringen in de herverkoop gooide. De eerste keer was ik half uur te laat. 2de keer echt geluk dat ik er net op tijd bij was.

Je grootste kans is nu coolblue. Maar je zal startklaar moeten zitten met zoveel mogelijk gegevens ingevuld. De app gedownload met de console op je verlanglijstje en dan direkt bij het openen toe slaan. Ben je 10min later dan heb je gewoon pech.

Das dus letterlijk f5en die dag

• pokle312
  • Niet online
Vraag me nog steeds af hoe het zal gaan bij coolblue...

Dat is echt m'n enigste kans schat ik op het moment.

• alionfire
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 27-08 08:33
pokle312 schreef op zondag 18 oktober 2020 @ 22:03:

Chaotisch, aangezien iedereen de datum en het tijdstip ongeveer weet :P

Security & Privacy Geek • PSN: alionfiree •

• Djores
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 18-06 11:28
pokle312 schreef op zondag 18 oktober 2020 @ 22:03:

Ik zie het als een match in Fall guys. Een grote groep waggelende bonen die over een hindernisbaan rennen om de kroon te bemachtigen en daarbij elkaar in de weg zitten.

[ Voor 3% gewijzigd door Djores op 18-10-2020 22:11 ]

• Cilly64
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 19-02-2021
Hoe kan het dat er nu nog mensen bij intertoys kunnen bestellen terwijl mijn bestelling van 29/9 “geannuleerd” is (geen mail van intertoys maar via chat en afterpay app) is toch raar?!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15:12

• biertje79
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 30-12 23:43
Cilly64 schreef op zondag 18 oktober 2020 @ 23:02:
Hoe kan het dat er nu nog mensen bij intertoys kunnen bestellen terwijl mijn bestelling van 29/9 “geannuleerd” is (geen mail van intertoys maar via chat en afterpay app) is toch raar?!
Ik geloof ook niet dat er orders die na 29/9 besteld zijn überhaupt uitgeleverd gaan worden door de intertoys. Zelf had ik ook een bestelling op 30/9 gedaan bij de intertoys en deze is niet geannuleerd door de winkel, maar als ik bij afterpay kijk is deze wel geannuleerd. (Op Intertoys staat ie nog steeds “in behandeling “)
Pagina: 1 ... 64 ... 559 Laatste

Let op:
Om dit topic leesbaar te houden:

• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen

Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Wel zin in gezellig (offtopic) kletsen?
Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord